Poops_McGhee schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:30:
[...]
Ik kom voor de eerste reactie niet verder dan een +1, maar neig ook naar een 0. Het heeft naar mijn mening weinig betrekking op het artikel. Main article gaat over Apple beveiligers die een huiszoeking doen en jouw reactie gaat over een wijze van opsporing, hetgeen er los van staat.
De 2e wall of text geeft een bronloos demografisch plaatje van beschikbaarheid van laptops weer dat er sinds het ontstaan van internetshopping niet zoveel meer toe doet. De reactie zegt met veel woorden vrij weinig en heeft, naar mijn mening, weinig raakvlak met het oorspronkelijke artikel. Een 0, IMO.
volgt op
Ik heb je gevraagd om toe te lichten waarom je mijn neutraliteit in twijfel trekt. Dat heb je niet gedaan maar je reageert met moderaties die kant noch wal raken.
De eerste post gaat in op het gebruikte middel van opsporing dat álles te maken heeft met de vraag of die beveiligers dit mochten doen. Het is uiterst on topic en gaat zeker weten ook een cruciale rol spelen n de jurische nasleep. Politie assistentie zonder een heterdaadje voor een vermiste mobiel is ondenkbaar dus de al dan niet werkende GPS danwel de nauwkeurigheid van de driehoeksmeting die ik suggereer is cruciaal en niet eerder genoemd in dat topic.
Het tweede bericht gaat in op de poster boven me die twee posts heeft staan, waar ik op reageer met om te beginnen de geografische achtergrond die nogal van belang is en dat leg ik uit in het overgrote deel van de post uit aan het belang van de schapruimte die Lenovo zal krijgen
Dat heeft alles met het nieuwsbericht te maken want een product dat niet te koop zal blijken zal ook niet gekocht worden door de lezers.
Ik voorzie het bericht nog van twee linkjes en jij vindt het +1 net als
Vinand in 'nieuws: IFA: Lenovo kondigt U300S-ultrabook aan' die bijdraagt: ´Waarom altijd die brakke resoluties

... Die acer had dat ook al. Wanneer leren die fabrikanten het nou om te gaan naar 900p minimaal... Hopen dat Sony en Asus het wel mogelijk maken
Ik geloof dat ik het voor gezien hou op Tweakers. De users scoren gewoon wat ze het waard vinden, maar ongelukkig getimed posts worden gemist en die breng ik dan hier onder de aandacht. In het begin met succes. Veel mensen lopen net als ik hele bergen ongemodereerde posts door en een melding hier vind ik in ieder geval handig.
Als ik ongestraft uitgemaakt mag worden door Femme voor alles wat fout is zonder enige ingrijpen van pro mods of Clout (ja, met hem heb ik het over gehad per DM op zijn initatief overigens) en vervolgens wordt mijn neutraliteit weer zonder weerwoord in twijfel getrokken dan houd ik het voor gezien.
Ik heb veel werk proberen te stoppen in het modereren en het meedenken omdat ik Tweakers beter wil zien en niet vanaf de zijlijn wil staan druilen. Ik heb veel tijd die ik nauwelijks heb gestopt heb in posts met wat meer diepgang dan gemiddeld om zo mee te helpen het niveau op te krikken.
Als dat ongewenst is en op zure opmerkingen en beledigingen te staan komt (en moderaties die omgekeerd zijn aan wat ik voorstel wat ik nu al 2x benut heb om te krijgen wat ik wilde, maar dat zegt toch wel iets) dan werkt het gewoon niet.
Het is jammer voor de lezers want die waarderen mijn posts áls ze kunnen lezen op het goede tijdstip meestal hoog en daar begon het mee. Als je geen goed voorbeeld geeft kun je ook niet zeuren over het lage niveau van de FP. Met deze houding hier werkt het echter niet meer en geef ik het fakkeltje door aan iemand anders die bereid is zijn vrije tijd te stoppen in iets waarvoor hij normaal gesproken al voor betaald wordt.
Het gros is allang naar het forum of naar elders vertrokken en zo ook ik.