Het kleine-mismoderatietopic deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:
  • 38.727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Xubby schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:25:
Reactie op 'Overheid zegt vertrouwen in gehackte ssl-autoriteit op'
Anoniem: 370671 in 'nieuws: Overheid zegt vertrouwen in gehackte ssl-autoriteit op'
Lijkt me geen -1, +1 gegeven, 0 had misschien ook gekund.
Zondermeer geen -1. Of het 0 of +1 is.. ach, da's allebei nog wel te verdedigen, maar ikzelf neig ook naar +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:33
max3D schreef op zondag 04 september 2011 @ 00:13:

[...]

Mijn commentaar op de GPS in uitstaande gestolen toestellen is net op een 1 blijven hangen max3D in 'nieuws: Politie: Apple-beveiligers deden huiszoeking op zoek naar verloren iPhone' en max3D in 'nieuws: IFA: Lenovo kondigt U300S-ultrabook aan' is ongemodereerd gebleven omdat 2:37 niet de beste tijd is :)
Ik kom voor de eerste reactie niet verder dan een +1, maar neig ook naar een 0. Het heeft naar mijn mening weinig betrekking op het artikel. Main article gaat over Apple beveiligers die een huiszoeking doen en jouw reactie gaat over een wijze van opsporing, hetgeen er los van staat.
De 2e wall of text geeft een bronloos demografisch plaatje van beschikbaarheid van laptops weer dat er sinds het ontstaan van internetshopping niet zoveel meer toe doet. De reactie zegt met veel woorden vrij weinig en heeft, naar mijn mening, weinig raakvlak met het oorspronkelijke artikel. Een 0, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Mag deze user aub gebanned? Wat mij betreft wel. En een -2 voor deze reactie graag:

401101 in 'nieuws: Politie: Apple-beveiligers deden huiszoeking op zoek naar verloren iPhone'

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 04-09-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel héél erg inderdaad, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij/zij is in ieder geval wel consequent in de uitlatingen - en het is dan ook daarom dat wat mij betreft die user inderdaad wel een ban zou mogen ontvangen. Want ja, als je het tweemaal binnen korte tijd zo bont maakt dan heeft het alle verwachting dat je dat gewoon zult blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Anoniem: 379651 schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:52:
[...]

Hij/zij is in ieder geval wel consequent in de uitlatingen - en het is dan ook daarom dat wat mij betreft die user inderdaad wel een ban zou mogen ontvangen. Want ja, als je het tweemaal binnen korte tijd zo bont maakt dan heeft het alle verwachting dat je dat gewoon zult blijven doen.
Ook al zou het de eerste keer zijn dat dergelijke uitlatingen op die manier gedaan worden, dit moet je niet willen supporten op je site. Bannen, die hap. Kan me zo voorstellen dat het een alt-account is, opgemaakt om dit soort reacties te spuwen.

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 04-09-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
De reacties zijn verwijderd, de rest van de afhandeling is aan ons.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:28

botoo

💀 too old to die young

arnoudwokke in 'nieuws: Politie: Apple-beveiligers deden huiszoeking op zoek naar verloren iPhone' linkje naar eigen post in hetzelfde artikel (dubbelpost) en verder uitsluitend gezemel over redactie/pageviews/ed wmb simpel -1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:25
Er is toch gewoon 0 voor offtopic?

Ik snap niet waarom mensen zo graag met -1 strooien. Dat is volgens mij vooral voor echt ongewenste reacties, met zaken als beledigingen, bashing, racisme etc.

Daarnaast vind ik het gewoon netjes als een schrijver reageert op kritiek op zijn stuk. Knap ook dat je in de ogen van sommige mensen juist ongewenst bent als je reageert op kritiek op je eigen stuk. Het is gewoon onderbouwd en gaat het over of de informatie in het bericht juist is. Gewoon +1 in mijn ogen.

[ Voor 11% gewijzigd door BarôZZa op 04-09-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik kan daar niet echt een -1 van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318238

Mag ik vragen waarom deze :
"Maar in het geval van de PC is het de keuze van de ontwikkelaar. Dat is dus een verschil met op het moment dat je een spel aan de xbox userbase wilt verkopen je geconfronteerd wordt met beperkende regels voor de andere platformen.

Dit zijn precies de methoden die MS is de jaren '90 zo'n slechte naam hebben gegeven."
In het topic : http://tweakers.net/nieuw...enge-xbox-bepalingen.html

Een offtopic krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
botoo schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:14:
arnoudwokke in 'nieuws: Politie: Apple-beveiligers deden huiszoeking op zoek naar verloren iPhone' linkje naar eigen post in hetzelfde artikel (dubbelpost) en verder uitsluitend gezemel over redactie/pageviews/ed wmb simpel -1
Een -1 is nog wel te verdedigen, al heb ik er zelf een 0 voor gegeven. Het is meer een reactie die ikzelf in een DM had gedaan, of in een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:28

botoo

💀 too old to die young

BarôZZa schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:34:
Er is toch gewoon 0 voor offtopic?

Ik snap niet waarom mensen zo graag met -1 strooien. Dat is volgens mij vooral voor echt ongewenste reacties, met zaken als beledigingen, bashing, racisme etc.

Daarnaast vind ik het gewoon netjes als een schrijver reageert op kritiek op zijn stuk. Knap ook dat je in de ogen van sommige mensen juist ongewenst bent als je reageert op kritiek op je eigen stuk. Het is gewoon onderbouwd en gaat het over of de informatie in het bericht juist is. Gewoon +1 in mijn ogen.
Redactioneel commentaar mag in GR en dat geld voor de redactie net zo goed (wmb nog meer ivm voorbeeldfunctie), ergo ongewenst op de FP.

Graag met -1 strooien is een tamelijk misplaatste opmerking, het lijkt me voor jou onmogelijk om in te schatten of dat graag doe, ik zou niets liever willem dan nooit een -1 te hoeven uitdelen, dan zouden er immers geen slechte/ongewenste reacties meer zijn.

[edit]
Overigens typerend voor het huidige mod-niveau dat de betreffende reactie inmiddels al 8 keer een +3 spotlight heeft mogen ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door botoo op 04-09-2011 19:50 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Reactie op 'IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
Kapiteiniglo in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
4x +3 lijkt me onzin.
Fid3lity in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
1x +3 ook
DannyXP1600 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
3x +3 Het Apple woord valt ... dus mismods ... een van de daders staat er onder?
Anoniem: 406468 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
2x +3, zou ik niet geven
Anoniem: 373145 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
1x +3
casparz in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
1x +3
Anoniem: 226048 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
3x +3
Anoniem: 145867 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
2x +3
poster2011 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
1x +3

Kunnen bovenstaande +3 mods even nagezien worden? Sommige lijken me echt mismod.

Anoniem: 44686 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
flinke -1

Als ik Appels spijkers op laag water aan het zoeken ben, laat het even weten ...
Heb niet alle reacties onder het artikel geheel gelezen, ben een beetje "appel-moe" in sommige opzichten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
botoo schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:45:
[...]

Redactioneel commentaar mag in GR en dat geld voor de redactie net zo goed (wmb nog meer ivm voorbeeldfunctie), ergo ongewenst op de FP.

Graag met -1 strooien is een tamelijk misplaatste opmerking, het lijkt me voor jou onmogelijk om in te schatten of dat graag doe, ik zou niets liever willem dan nooit een -1 te hoeven uitdelen, dan zouden er immers geen slechte/ongewenste reacties meer zijn.

[edit]
Overigens typerend voor het huidige mod-niveau dat de betreffende reactie inmiddels al 8 keer een +3 spotlight heeft mogen ontvangen.
Het gaat over de inhoud van het artikel en onduidelijkheid onder de lezers welke bron de juiste is. Dan is het mooi dat daar een duidelijk antwoord op wordt gegeven met een onderbouwde motivatie. Helemaal mooi als die komt van de redactie zelf en in de vorm van een nette reactie op een overduidelijke Apple-troll.

Ik zie dat GR veel meer gebruikt wordt voor foutjes die verder niet veel toevoegen voor de lezer. Het reactiegedeelte lijkt me juist een prima plek voor inhoudelijke meningen, discussies en verduidelijkingen.

In de mod-faq staat dit:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.
Dat lijkt me toch echt een veel negatievere bijklank te hebben en meer te doelen op echt storende reacties (zoals de reactie van oajungen in de vorige post hier), in plaats van wanneer iemand de moeite neemt om ergens uitgebreid op te reageren in nette bewoordingen.

Edit: als ik dan de omschrijving van de +3 erbij pak, dan vind ik dat nog een stuk logischer:
+3: Spotlight

Dit niveau is bedoeld voor reacties met een waardevolle aanvulling op de inhoud van het bij de reactie behorende artikel. De reacties bevatten de kern van de discussie in een thread of bieden belangrijke aanvullingen op de informatie in het artikel, bijvoorbeeld objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.

+3-reacties verkondigen kennis en inzichten waar het publiek wat van kan opsteken. Belangrijk is dat de informatie afkomstig is van een persoon met autoriteit of beargumenteerd wordt door bijvoorbeeld eigen ervaringen van de schrijver of door verwijzingen naar ervaringen van andere personen. Ongefundeerde kreten, hoe interessant ook, zijn geen +3 waard. Een gemiddelde score van +3 is alleen bereikbaar met de steun van een groot deel van de moderators. Wees daarom niet terughoudend met het uitdelen van +3's als een reactie in jouw ogen aan de bovenstaande criteria voldoet.

Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.

[ Voor 24% gewijzigd door BarôZZa op 04-09-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Leuke lap tekst, maar het is al uitvoerig in heel veel zeer dicht gerelateerde items genoemd en behoeft naar mijn mening echt niet meer als informatief te worden gezien. Het is een opsomming van vele reacties die we de afgelopen weken/maanden al zo vaak gezien hebben:

liberque in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'

Een +1 voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Al je alle voorgaande nieuwsberichten hebt gelezen, dan zal er inderdaad niet veel meer informatief zijn. Lijkt me niet het uitgangspunt om zaken op te beoordelen. Het is in mijn ogen een prima onderbouwde reactie en mag gerust hoger krijgen dan +1. Ik onthoud me zelf meer bij het beoordelen van reacties als ik het nieuws uitgebreid heb gevolgd, omdat je dan toch nooit iets verrassends tegenkomt en je eerder geneigd bent om een +1 te geven terwijl het voor anderen wel informatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:30:
[...]

Ik kom voor de eerste reactie niet verder dan een +1, maar neig ook naar een 0. Het heeft naar mijn mening weinig betrekking op het artikel. Main article gaat over Apple beveiligers die een huiszoeking doen en jouw reactie gaat over een wijze van opsporing, hetgeen er los van staat.
De 2e wall of text geeft een bronloos demografisch plaatje van beschikbaarheid van laptops weer dat er sinds het ontstaan van internetshopping niet zoveel meer toe doet. De reactie zegt met veel woorden vrij weinig en heeft, naar mijn mening, weinig raakvlak met het oorspronkelijke artikel. Een 0, IMO.
volgt op
Poops_McGhee schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:32:
[...]
<knip>Als ik jouw reacties hier de laatste tijd lees, dan weet ik niet of jij wel in de positie bent om neutraliteit in twijfel te trekken.
Ik heb je gevraagd om toe te lichten waarom je mijn neutraliteit in twijfel trekt. Dat heb je niet gedaan maar je reageert met moderaties die kant noch wal raken.

De eerste post gaat in op het gebruikte middel van opsporing dat álles te maken heeft met de vraag of die beveiligers dit mochten doen. Het is uiterst on topic en gaat zeker weten ook een cruciale rol spelen n de jurische nasleep. Politie assistentie zonder een heterdaadje voor een vermiste mobiel is ondenkbaar dus de al dan niet werkende GPS danwel de nauwkeurigheid van de driehoeksmeting die ik suggereer is cruciaal en niet eerder genoemd in dat topic.

Het tweede bericht gaat in op de poster boven me die twee posts heeft staan, waar ik op reageer met om te beginnen de geografische achtergrond die nogal van belang is en dat leg ik uit in het overgrote deel van de post uit aan het belang van de schapruimte die Lenovo zal krijgen

Dat heeft alles met het nieuwsbericht te maken want een product dat niet te koop zal blijken zal ook niet gekocht worden door de lezers.

Ik voorzie het bericht nog van twee linkjes en jij vindt het +1 net als
Vinand in 'nieuws: IFA: Lenovo kondigt U300S-ultrabook aan' die bijdraagt: ´Waarom altijd die brakke resoluties |:( ... Die acer had dat ook al. Wanneer leren die fabrikanten het nou om te gaan naar 900p minimaal... Hopen dat Sony en Asus het wel mogelijk maken

Ik geloof dat ik het voor gezien hou op Tweakers. De users scoren gewoon wat ze het waard vinden, maar ongelukkig getimed posts worden gemist en die breng ik dan hier onder de aandacht. In het begin met succes. Veel mensen lopen net als ik hele bergen ongemodereerde posts door en een melding hier vind ik in ieder geval handig.

Als ik ongestraft uitgemaakt mag worden door Femme voor alles wat fout is zonder enige ingrijpen van pro mods of Clout (ja, met hem heb ik het over gehad per DM op zijn initatief overigens) en vervolgens wordt mijn neutraliteit weer zonder weerwoord in twijfel getrokken dan houd ik het voor gezien.

Ik heb veel werk proberen te stoppen in het modereren en het meedenken omdat ik Tweakers beter wil zien en niet vanaf de zijlijn wil staan druilen. Ik heb veel tijd die ik nauwelijks heb gestopt heb in posts met wat meer diepgang dan gemiddeld om zo mee te helpen het niveau op te krikken.

Als dat ongewenst is en op zure opmerkingen en beledigingen te staan komt (en moderaties die omgekeerd zijn aan wat ik voorstel wat ik nu al 2x benut heb om te krijgen wat ik wilde, maar dat zegt toch wel iets) dan werkt het gewoon niet.

Het is jammer voor de lezers want die waarderen mijn posts áls ze kunnen lezen op het goede tijdstip meestal hoog en daar begon het mee. Als je geen goed voorbeeld geeft kun je ook niet zeuren over het lage niveau van de FP. Met deze houding hier werkt het echter niet meer en geef ik het fakkeltje door aan iemand anders die bereid is zijn vrije tijd te stoppen in iets waarvoor hij normaal gesproken al voor betaald wordt.

Het gros is allang naar het forum of naar elders vertrokken en zo ook ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-06 00:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

max3D schreef op zondag 04 september 2011 @ 00:13:
[...]
Mijn commentaar op de GPS in uitstaande gestolen toestellen is net op een 1 blijven hangen max3D in 'nieuws: Politie: Apple-beveiligers deden huiszoeking op zoek naar verloren iPhone'
+2 gegeven dus deze staat inmiddels stevig op +2 :)
en max3D in 'nieuws: IFA: Lenovo kondigt U300S-ultrabook aan' is ongemodereerd gebleven omdat 2:37 niet de beste tijd is :)
Heb ik een boost +2 gegeven, maar dat haalt niet veel uit aangezien er iemand 0 heeft gemod, dus helaas...

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 04-09-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoi Tweaker2010 dat is aardig van je. Het helpt niet om me van standpunt te doen veranderen, maar ik waardeer het natuurlijk wel en ik had er ook bij moeten zeggen dat ik heus niet iedereen hier over dezelfde kam wil scheren. De verantwoordelijkheid voor wat er gebeurt ligt bij de pro mods en Clout uitendelijk. Dat Poops_McGeee en Femme hun gang kunnen gaan wordt gedoogd. Die 0 komt vast ook niet uit een late lezer voort, want dat topic zien alleen de mensen hier nog.

Omdat ik na het schrijven van deze post nog even naaar de fp keek en er een late breaking news post was heb ik nog één keer gereageerd. Wie weet off topic, maar de macht der gewoonte om snel de feiten te checken en daar een leesbaar verhaal van willen maken was er al teveel ingeslopen. Ik zie dat ik er twintig minuten aan besteed heb inclusief lezen van de bron, downloaden lijsten, doorlopen en in een de context van een verhaal plaatsen. Dat moet welhaast een +1 waard zijn :)

Zal ik gelijk mijn laatste mismod melding doen -Tom in 'nieuws: DigiNotar-hackers blijken 531 certificaten te hebben vervalst' is misschien een +1 maar zeker geen +2. Grootste deel is algemene angst voor ´dingen´ een open deur dat niemand die certificaten van diginotar meer vertrouwt en een krom vergelijk met hogeschool holland. Voor mij gewoon een 0.

[ Voor 23% gewijzigd door max3D op 05-09-2011 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
max3D schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:25:
[...]

volgt op
[...]

Ik heb je gevraagd om toe te lichten waarom je mijn neutraliteit in twijfel trekt. Dat heb je niet gedaan maar je reageert met moderaties die kant noch wal raken.
If you can't stand the heat, get out of the fire. Ik wil je best nog wel even een reactie geven. Stel je daar prijs op, stuur me dan maar een DM.

[ Voor 50% gewijzigd door Poops_McGhee op 05-09-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
max3D schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:04:

Zal ik gelijk mijn laatste mismod melding doen -Tom in 'nieuws: DigiNotar-hackers blijken 531 certificaten te hebben vervalst' is misschien een +1 maar zeker geen +2. Grootste deel is algemene angst voor ´dingen´ een open deur dat niemand die certificaten van diginotar meer vertrouwt en een krom vergelijk met hogeschool holland. Voor mij gewoon een 0.
Vind dat zelf een prima reactie. Certificaten werden toch wel standaard als betrouwbaar gezien en nu blijkt dat het geen feilloos systeem is. De vergelijking met InHolland vind ik ook bijzonder treffend en verhelderend voor mensen die niet bekend waren met DigiNotar. Zodra blijkt dat een betrouwbare organisatie ten onrechte certificaten/diploma's heeft uitgereikt zal dat in ieder geval erg lange tijd argwaan opwekken bij de mensen die een certificaat moeten accepteren. +1 of +2 is me om het even (neig zelf naar +2), 0 offtopic kan ik me niet voorstellen.

[ Voor 4% gewijzigd door BarôZZa op 05-09-2011 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
max3D schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:04:
Hoi Tweaker2010 dat is aardig van je. Het helpt niet om me van standpunt te doen veranderen, maar ik waardeer het natuurlijk wel en ik had er ook bij moeten zeggen dat ik heus niet iedereen hier over dezelfde kam wil scheren. De verantwoordelijkheid voor wat er gebeurt ligt bij de pro mods en Clout uitendelijk. Dat Poops_McGeee en Femme hun gang kunnen gaan wordt gedoogd. Die 0 komt vast ook niet uit een late lezer voort, want dat topic zien alleen de mensen hier nog.
Ik wil hier toch nog even op reageren. Als je bepaalde verwachtingen hebt, maar op de een of andere manier niet waargemaakt ziet, schuif dan niet per definitie de schuld naar een andere partij. Ik geef je beoordelingen waar jij het niet mee eens bent en dat geeft jou het gevoel dat mensen hier maar hun gang gaan en dat het gedoogd wordt? Je ziet het toch hopelijk niet als misdragingen dat jou niet de door jouw beoogde beoordeling toebedeeld wordt? Denk je soms dat je een mindere beoordeling krijgt, omdat we je graag pesten of zo? Again, can't stand the heat, get out of the fuckin' fire. Je vraagt om een beoordeling, die krijg je en vervolgens komt deze discussie op de proppen. Wonderbaarlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Xubby schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:52:
[...]
Kunnen bovenstaande +3 mods even nagezien worden? Sommige lijken me echt mismod.

Anoniem: 44686 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
flinke -1

Als ik Appels spijkers op laag water aan het zoeken ben, laat het even weten ...
Heb niet alle reacties onder het artikel geheel gelezen, ben een beetje "appel-moe" in sommige opzichten ...
Ik zit net even dat topic door te spitten, maar het blijft idd dwijlen met de kraan open :X
Zo vraag ik me af of onderstaande reacties een 0 of een -1 verdienen:
Anoniem: 398486 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
joppe.s in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'
Anoniem: 406468 in 'nieuws: IFA: Samsung verwijdert Galaxy Tab 7.7 van IFA'

[ Voor 15% gewijzigd door tweaker2010 op 05-09-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xubby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2017

Xubby

just waddling around ...

Ja, ik kom ook dweilen te kort :)
Die Appel - Peren discussies zijn redelijk voorspelbaar: gezeur over vormgeving, gebruiksgemak, en de prijs en natuurlijk de patenten. Apple gebruikers vertellen mij altijd dat het erg gebruikersvriendelijk is. En daarvoor betaal je dan. Dat doe je zelf ...

(*1: -1 gegeven, hij vat het fout samen, niet opzettelijk denk ik, maar als ik naar de mod regels kijk: "-1 = ... zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter ..." dan maak ik er een -1 van op de opmerking met "Fanboy".

(*2: 0 gegeven. Beetje inhoudsloos: een wc er bij slepen ... tja een 0 dan maar, voor deze i-wcpot vondst. En weer gezeur over innovatie en gebruiksgemak: 0, niet onvriendelijk.

(*3: 0 gegeven. Weer het ontwerp gezeur. Kan ik ook: heb thuis een lei met griffel liggen: "prior art" zou ik zeggen :) inzake vormgeving en gebruik (slepen) Appels ... :+. Zo afgekauwd ... elk artikel opnieuw, maar niet onvriendelijk: 0.

Er komt wel een moment dat ik denk alles maar met -1 "rood" te maken als dit gezeur over vormgeving en gebruiksgemak maar blijft doorgaan. We weten het nu wel, zo langzamerhand.
Zelf geef ik niet zo snel -1: meestal bij beledigen, echte onzin en als je iets opmerkt als nummer zoveel. Maar daarvoor staan ze te hoog in de reacties, terwijl, inderdaad, ze laat, halve dag later, gereageerd hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Xubby op 05-09-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dit is verder ook alles wat daarover gezegd gaat worden. Vanaf nu gaan we ontopic en blijven we ontopic.

Hierbij wil ik ook een opmerking van een wat algemenere aard maken, die ik wel eens vaker gemaakt heb.

Ondanks de overduidelijk juiste intenties, wil ik dat we ons toch blijven concentreren op reacties die fout gemodereerd staan. En niet op reacties die op de juiste score staan, maar een verdwaalde +3 kennen. Ja je mag ze wel eens melden ('die +3 op ... mag wel bekeken worden') maar de nadruk ligt op foute gemiddelden en niet afwijkende moderaties.

Daarnaast zijn sancties altijd aan crew; aangeven dat iemand gemaild, iemand zijn moderatierechten mag verliezen, of iemand geband mag worden is dus altijd aan crew. Die beslissing hoeven jullie niet voor ons te nemen. Laten we ook die boodschappen weer wat zien te beperken :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietrKempy
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 10:55
bonus in 'nieuws: Sony: ontwikkelaars worden benadeeld door strenge Xbox-bepalingen' mag naar -1 volgens mij. Met de inhoud is niet zoveel mis. Maar het overmatig gebruik van *enter* zorgt ervoor dat een tekst niet echt handig te lezen is. De edit zorgt er voor mij dan ook voor dat ik ipv van een 0 een -1 geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@ Cloud: Helemaal mee eens!

Zoals Zartok al eerder aangaf... is het niet eens tijd voor topic XXIII?
Zartok in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXII"

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 05-09-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat is inderdaad een goede tip, laten we daar meteen maar eens een schone start mee maken.

Hier graag verder: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Het is geen probleem als een andere user alvast het topic aanmaakt. Het is elke keer toch alleen maar een copy/paste met een nieuwe titel ;) Even eventueel TR in oude deel en dan sluiten we die.

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.