Toon posts:

Het kleine-mismoderatietopic deel XXII Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 27 Laatste
Acties:
  • 32.207 views

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:44

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23

Cloud

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:32

Dirk

Het kleine-mismoderatietopic deel XXII

In dit topic worden mis-moderaties aangedragen, zodat er gediscussieerd kan worden of deze rechtgezet moeten worden. Indien je een beginnende moderator bent, wordt geadviseerd om onderstaande informatie goed door te lezen.

Wanneer je een reactie maakt dan verwachten we van je dat je het TMF Beleid doorgenomen hebt.

Introductie
In verschillende onderdelen op de Tweakers.net Frontpage is het mogelijk om te modereren. Moderatie wordt in eerste instantie gedaan om gebruikers de mogelijkheid te geven om de reacties bij nieuwsberichten (en dergelijke) in te delen naar kwaliteit. Een gebruiker kan er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen erg nuttige posts te lezen door het niveau omhoog te zetten. Het moderatiesysteem zorgt er verder voor dat gebruikers die een reactie plaatsen kunnen zien welke waardering hun post krijgt.

Moderatie is user-driven dus dat wil zeggen dan in principe iedereen mag modereren. Hierdoor is het ook mogelijk dat sommige posts verkeerd worden gemodereerd, omdat elk mens fouten maakt of door personen die het systeem misbruiken.

Dit topic is een verzamelplaats van zogenaamde mis-moderaties, zodat we met meerdere reguliere modders kunnen ingrijpen indien de moderatie verkeerd gemodereerd is. Eventueel kan een powermod ingrijpen als de reactie tegen de regels is of de moderatie niet meer rechtgezet kan worden (bijvoorbeeld als de reactie te oud is of als er teveel mensen verkeerd hebben gemodereerd).

Je mag natuurlijk altijd een eigen topic openen en dat is zeker verstandig als je een stevige discussie verwacht. Als er onverhoopt toch een lange discussie ontstaat kan een forum-moderator de discussie afsplitsen naar een eigen topic.

Hoe te modereren
Modereren gaat grotendeels naar eigen inzicht, maar er zijn een aantal richtlijnen gemaakt waar een moderator zich grotendeels aan moet houden. Deze richtlijnen zijn te vinden in: reviews: Tweakers.net moderatie faq. Deze richtlijnen zijn bedacht, zodat elke reactie geplaatst bij een artikel een zo objectief mogelijke moderatie krijgt. Het is namelijk niet de bedoeling om een moderatie hoog of laag te modereren, omdat je het ermee eens bent of niet. Verder wordt sterk aangeraden de TMF miniFAQ door te lezen, want de meest voorkomende vragen komen daar aan bod.

Hoe we de meldingen graag zien
• Plaats waar de fout staat inclusief volledige URL
(de directe URL is te verkrijgen door op het datum-tijd gedeelte te klikken boven elke reactie).
• Suggestie voor verbetering, evt. met een korte toelichting.

De Tweakers Moddereter Forum IRC :+
Er is ook een irc waar over moderaties en/of posts gepraat kan worden. Deze is hier te vinden:

/server irc.tweakers.net:6667
/join #tmf

Of direct via Mibbit:
http://embed.mibbit.com/?...eakers.net&channel=%23tmf

Links
Het TMF Beleid, ModFAQ en miniFAQ:
TMF Beleid
reviews: Tweakers.net moderatie faq
TMF miniFAQ

Klachtafhandeling:
Modstatus klachtenloket

Modperformance (alleen voor de wat hogere modstatussen)
http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance

☻/
/▌
/ \

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Deze staat op 0 maar mag van mij vanwege de flames richting MS wel een puntje lager; sequenter in 'nieuws: Skype trekt stekker uit Skype for Asterisk'

Nutteloze oneliner: Anoniem: 346095 in 'nieuws: Nokia kondigt Symbian-telefoon met 18-karaatsgoud aan'

Dit is ook geen +1 imho; Anoniem: 394009 in 'nieuws: Opnieuw Comodo-reseller gehackt'

Dit is ook niet de informatief waard waar het op staat (eerder offtopic): damaster in 'nieuws: Asus werkt aan dunnere Eee PC's'

En deze; is dit nou echt +2? tntkiller in 'nieuws: Europees Parlement stemt in met bodyscanners'

[Voor 69% gewijzigd door Bor op 25-05-2011 23:22]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:21

Matis

Rubber Rocket

Floppus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:11:
Wel netjes vertaald en relevant. +2 zou ik hem vanwege de bruikbare informatie wel geven.
Overigens is alles wat ik schrijf een knip-en-plakwerk van kennis opgedaan uit allerlei externe bronnen sinds geboorte :P
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik vond het geen spotlight waard, derhalve stelde ik het voor ter verificatie ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 21:03

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik zou graag -1 geven aan diegene die johnkeates in 'nieuws: Skype trekt stekker uit Skype for Asterisk' met +3 beoordeeld heeft :F

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

De reactie zelf kan, door de 1e zin, ook wel naar -1 lijkt me. Nog wel wat zetjes nodig door die +3-misbruiker.

Ulx in 'nieuws: Skype trekt stekker uit Skype for Asterisk'

Die mag wel naar 0 lijkt me, voegt niks toe. Die +2 lijkt me modmisbruik.

[Voor 49% gewijzigd door wildhagen op 26-05-2011 08:43]

Virussen? Scan ze hier!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:35

mrc4nl

Procrastinatie expert

met mijn moderatie erbij staat ie nu op -1
wildhagen schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:40:
De reactie zelf kan, door de 1e zin, ook wel naar -1 lijkt me. Nog wel wat zetjes nodig door die +3-misbruiker.

Ulx in 'nieuws: Skype trekt stekker uit Skype for Asterisk'

Die mag wel naar 0 lijkt me, voegt niks toe. Die +2 lijkt me modmisbruik.
0.5 gemiddeld, staat bijna op 0....

ora et labora

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 12:37

Nazanir

Is pappa!

Staat nu op 0.

-

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 14:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb ze beide op +1 gezet. Vind ze niet veel toevoegen, maar off-topic is die eerste post ook niet echt.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:39

Herman

FP ProMod
Dit is een prima reactie en zeker +1 :) Maar het informatieve ontgaat me, laat staan dat je hier +3 voor zou geven:

vlaaing peerd in 'plan: Tweakers.net en BelCompany gaan samenwerken'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

+1 lijkt me voldoende ja. Die eerste en laatste alinea zorgen voor een puntje aftrek, dat is namelijk echt niet nodig. Een +1 dus.

Virussen? Scan ze hier!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Die +2 is niet nodig nee, een +1 is voldoende.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Cloud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:48:
Die +2 is niet nodig nee, een +1 is voldoende.
Verdient nog wel wat meer +1 om hem daarop te krijgen.

• Herman

Herman

FP ProMod
Dit lijkt me een pittige flame dus een -1 van mij :)

JBVisual in 'plan: Tweakers.net en BelCompany gaan samenwerken'
en Belcompany gaat door met het verkopen van Tablets alleen zullen ze nu geen tablets verkopen die prut zijn en niks kunnen zoals de ipad

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Mwa het is wat bot gesteld maar een flame zou ik het niet willen noemen. Hij legt daarna ook nog wat uit wat hij precies bedoelt. Het komt wel wat wazig over maar ik hou het op een 0. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Cloud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:17:
Mwa het is wat bot gesteld maar een flame zou ik het niet willen noemen. Hij legt daarna ook nog wat uit wat hij precies bedoelt. Het komt wel wat wazig over maar ik hou het op een 0. :)
Ik ben het deels met je eens. Ik vind de kwaliteit van de tekst zo matig, dat het gewoon geen extra punt verdient.
Geen hoofdletters, typo's interpunctiefouten en spatiegebruik.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:33

botoo

💀 too old to die young

Cloud schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:17:
Mwa het is wat bot gesteld maar een flame zou ik het niet willen noemen.
alleen zullen ze nu geen tablets verkopen die prut zijn en niks kunnen zoals de ipad
Ik kan er toch echt niets anders in zien dan een -1.

Dat 'ie in een later post uitlegt waarom 'ie dat zo ziet (met uiterst slappe argumenten wmb) doet er niet toe, eerder genoemde post is niet meer dan 'iPad is prut' en dat valt bij mijn weten nog altijd onder flame/troll.

[edit]
Overigens heeft die post inmiddels ook al één van de vele +3 mismodders aangetrokken :/

[Voor 8% gewijzigd door botoo op 26-05-2011 12:12]

FXDLS 'torque brute'

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-04 08:28
AndrewF in 'nieuws: Nieuwe versie Mac Defender-malware omzeilt preventie-instructies'

Beetje een uitlokkerige reactie die eigenlijk nergens op gebasseerd is. In Windows word dergelijke malware namelijk ook niet automatisch geinstalleerd. Hiervoor dient de gebruiker ook akkoord te geven voor de install.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dakreal schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:19:
AndrewF in 'nieuws: Nieuwe versie Mac Defender-malware omzeilt preventie-instructies'

Beetje een uitlokkerige reactie die eigenlijk nergens op gebasseerd is. In Windows word dergelijke malware namelijk ook niet automatisch geinstalleerd. Hiervoor dient de gebruiker ook akkoord te geven voor de install.
"Ik vind dit toch nog een pak anders dan wat ik op Windows gewend ben."

Dat is zijn mening, voor de rest gewoon ontopic. Zo uitlokkend vind ik m niet, er reageert niemand op ;)

[Voor 40% gewijzigd door tweaker2010 op 26-05-2011 13:38]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-04 08:28
tweaker2010 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:28:
[...]

"Ik vind dit toch nog een pak anders dan wat ik op Windows gewend ben."

Dat is zijn mening, voor de rest gewoon ontopic. Zo uitlokkend vind ik m niet, er reageert niemand op ;)
Punt is dat het niet informatief is en zeker geen spotlightreactie.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dakreal schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:32:
[...]
Punt is dat het niet informatief is en zeker geen spotlightreactie.
Oke, daar heb je gelijk in. Hij staat inmiddels op +1 :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

nieuws: Skype kampt wereldwijd met problemen

Goed in de gaten houden. Van de tot nu toe 11 posts zijn er al 8 trolls.

procent20 in 'nieuws: Skype kampt wereldwijd met problemen'

-1 door de M$-troll.

[Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 26-05-2011 15:01]

Virussen? Scan ze hier!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 07:50
Inderdaad. Helaas zijn er al veel +1 stemmers op die M$-troll.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Op dit moment zijn de bovenste 8 posts allemaal -1 tot -2 waard.

Anoniem: 347253

DarkKnight schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:03:
[...]

Inderdaad. Helaas zijn er al veel +1 stemmers op die M$-troll.
Dat is natuurlijk het perfecte trollen dan ;)

Mag van mij echt wel op +1, 1 van de beste reacties tot nu toe en tweakers.net redactie legt zelf de verbanden vaak de laatste tijd, verbanden die waarschijnlijk geen verbanden zijn.
Diverse internetters wijzen Microsoft, dat Skype onlangs overnam, aan als boosdoener. Het bedrijf zou de servers migreren.
Cmon dan vraag je er ook om :)

[Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 347253 op 26-05-2011 15:09]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Anoniem: 347253 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:08:
[...]

Dat is natuurlijk het perfecte trollen dan ;)

Mag van mij echt wel op +1, 1 van de beste reacties tot nu toe en tweakers.net redactie legt zelf de verbanden vaak de laatste tijd, verbanden die waarschijnlijk geen verbanden zijn.
De M$ maakt het tot een -1, dat is gewoon trollen. En gezien zijn eerdere reactie in dezelfde newpost, is het ook gewoon als troll bedoeld.

[Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 26-05-2011 15:12]

Virussen? Scan ze hier!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Dubbeldrank in 'nieuws: Skype kampt wereldwijd met problemen'

Waarom is dit nu weer offtopic, ik quote een regel waar ik op reageer? Met 'dit soort praktijken' bedoel ik de vingerwijzende internetters, en niet Microsoft. Blijkbaar interpreteert men dit fout en denken dat het een rant naar Microsoft is. Kan dit aangepast worden?

It takes one to know one...

Anoniem: 347253

wildhagen schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:11:
[...]

De M$ maakt het tot een -1, dat is gewoon trollen. En gezien zijn eerdere reactie in dezelfde newpost, is het ook gewoon als troll bedoeld.
Hebben jullie daar nu serieus moeite mee? Voor firefox is er vast wel een optie "Replace text.... M$ with Microsoft" nou blij?

De rest van de wereld negeert het gewoon.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Anoniem: 347253 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:19:
[...]

Hebben jullie daar nu serieus moeite mee?
Met trolls heb ik idd moeite ja. Als iemand niet in staat is volwassen, dus zonder trolls, te reageren, dan moet hij maar gewoon niet reageren.

Ik zeg toch ook geen Appl€, Linsucks/Linsux.

Noem het bedrijf gewoon zoals het heet en als dat te moeilijk is, post dan gewoon niet.
De rest van de wereld negeert het gewoon.
Zo werkt het op de FP dus niet. Je hebt je aan bepaalde regels te houden, en één daarvan is dat trollen ongewenst is, en dus een -1 oplevert.

Zie de FAQ, staat het allemaal in uitgelegd.

Virussen? Scan ze hier!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ook op het forum hoef je niet met dat soort goedkope, trollende, verbasteringen van bedrijfs- en productnamen aan te komen hoor. Dat soort reacties gaan op de FP eigenlijk altijd naar -1 toe; en over het algemeen blijft het daarbij, tenzij je als gebruiker niets anders doet. Op het forum zijn we over het algemeen nog wat strenger en kun je meer sancties tegemoet zien als gebruiker.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 364996 in 'nieuws: Gegevens van DirectAdmin-klanten buitgemaakt'
"En ga niet zeggen dat ik dom ben want ik ben zelf een webdevelopment die baan heeft aangeboden waar jij u tegen zegt."

Een hele discussie die nergens over gaat... Kan deze op -2?

• Kixtart

Kixtart

Topicstarter
Verwijderen is niet nodig, want hij gaat niet tegen de algemene voorwaarden in of anderzijds zwaar ongewenst.

☻/
/▌
/ \

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Mag ik ook nog een antwoord? :)

It takes one to know one...

• Kixtart

Kixtart

Topicstarter
Het kan niet aangepast worden zomaar, maar ik vind het ook niet offtopic. Het is het totaal plaatje en een 0 is ook geen slechte score, want veel inhoud heeft de reactie verder ook niet echt.

☻/
/▌
/ \

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Dubbeldrank schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:18:
Dubbeldrank in 'nieuws: Skype kampt wereldwijd met problemen'

Waarom is dit nu weer offtopic, ik quote een regel waar ik op reageer? Met 'dit soort praktijken' bedoel ik de vingerwijzende internetters, en niet Microsoft. Blijkbaar interpreteert men dit fout en denken dat het een rant naar Microsoft is. Kan dit aangepast worden?
Is niet offtopic maar het voegt verder ook niets toe. Meer dan een vlakke opmerking kan ik er niet van maken,irrelevant dus 0 :)

edit:

De poster geeft duidelijk aan wat zijn bron is,toch volgen er een paar (in mijn ogen) kinderachtige reacties op.
De eerste heb ik door de link nog op 0 gezet,maar de 2de zonder inhoud op -1. Hoe zien jullie dat?
avdg-BE in 'nieuws: Skype kampt wereldwijd met problemen'
damaster in 'nieuws: Skype kampt wereldwijd met problemen'

[Voor 28% gewijzigd door pcgek op 26-05-2011 20:18]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Iemand vind blijkbaar mijn reactie "ongewenst"
aangezien er maar 3 moderaties zijn, doet dat het gemideelde niet zo goed....
mrc4nl in 'nieuws: Noord-Korea claimt eigen laptops te maken'

ora et labora

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 12:37

Nazanir

Is pappa!

Nazanir in 'nieuws: KPN kampt met netwerkstoring'

Is dit echt offtopic? Ik ben van mening dat dit wel een +1 is, ik ben niet van mening dat ik troll ooid. En ik onderbouw gewoon waarom een KPN deze melding plaatst, evenals mensen zich moeten beseffen dat je kiest voor de afhankelijkheid, zonder dit op de man te spelen.

-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

jowan073 in 'nieuws: Sony werkt aan PlayStation 4'

Mooie fipo, -2? Let op tijd van posten: in dezelfde minuut als de newspost zelf.

Die heeft het artikel duidelijk niet gelezen, beetje onmogelijk binnen enkele seconden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

wildhagen schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 10:50:
jowan073 in 'nieuws: Sony werkt aan PlayStation 4'

Mooie fipo, -2? Let op tijd van posten: in dezelfde minuut als de newspost zelf.

Die heeft het artikel duidelijk niet gelezen, beetje onmogelijk binnen enkele seconden.
http://www.cursussnellezen.nl/ :+

Zonder dollen, dit is natuurlijk een flame, troll en dikke fipo. Jammer dat er al inhoudelijk op gereageerd is, anders had het TCed kunnen worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Toevallig kán ik snellezen (heb er zelfs een certificaat in behaald :P), maar zelfs dan lukt het niet om én binnen enkele seconden dit te lezen én er een fatsoenlijke reply over te tikken, binnen 1 minuut :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Hier is vijf zes maal +3 voor gegeven. :N
Cobiwan in 'nieuws: Point of View's overgeklokte GTX 580 krijgt 3GB geheugen'

(De oorspronkelijke reactie kon nog wel op 0 maar na die edit lijkt mij -1 de meest juiste score)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 19:53
RielN in 'nieuws: Google snijdt in api's'

Gaat direct op de man en is verder inhoudsloos... toch 2x +2 en 9x +1

henkjobse in 'nieuws: Google snijdt in api's'

Deze daarentegen mag van mij wel wat extra schopjes op de +2 krijgen in verband met een zeer duidelijk verhaal over het mogelijke misbruik...

[Voor 42% gewijzigd door tes_shavon op 27-05-2011 12:43]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 21:03

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Het is een oud zeer: wat doen we met grapjes? Ruudje88 in 'nieuws: 'Lockheed Martin kampt met beveiligingsproblemen'' deed mij wel glimlachen en het is uiteindelijk geen troll of zo. Ik heb 'm als enige een 0 gegeven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Dat staat in de FAQ :) Als je 'm grappig vind, mag je +1 geven. Zo niet, het is onschuldig dus 0. ;)
Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:19
Goed, ik zie dat deze reactie van mij een -1 heeft.
Mogelijk komt het omdat ik eerst er had staan dat ik de reactie van de persoon waar ik op reageered onzin vond of iets in dit trant "Dat is natuurlijk dikke onzin" Zoiets had ik er staan als ik me goed herinner. Maar om dan de rest van de post maar compleet te negeren vind ik nergens op slaan.

GAIAjohan in 'nieuws: Sony werkt aan PlayStation 4'

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Nou, niet echt een -2 (gelukkig!) maar hij stond wel op -1 ja. Waarom diegene dat gegeven heeft, geen idee, maar je bent wat mij betreft nu onderweg naar een +2. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tes_shavon
En deez' mag wat mij betreft door zijn eerste voorbeeld naar -2

Anoniem: 196662 in 'nieuws: PayPal en eBay klagen Google aan wegens Wallet'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Die gaat aardig over de streep ja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

Eensch en imho er ook een mail achteraan :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Editje gedaan.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

r.p.engelsma in 'nieuws: Hackers vallen website Codemasters aan'

Is dat niet gewoon offtopic, en dus 0 ipv de +1 die hij nu heeft? Ook een tikje schoolmeesterachtig.

devil-strike in 'nieuws: Kroes: telecomproviders mogen voip blokkeren'

-1 wegens flames en trolls (gescheld, 'bakellende' etc etc). Die +2 kan nagekeken worden imho.

[Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 28-05-2011 08:45]

Virussen? Scan ze hier!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 15:25

grimson

domeingrommer

daanieo in 'nieuws: Kroes: telecomproviders mogen voip blokkeren'
Jij behoort dus echt tot de niet nadenkende Nederlander. PVV?
Deze vind ik wel -1 waard aangezien er ongewenst weer eens de PVV uit het niets wordt bijgehaald en de suggestie wordt gewekt dat alleen domme mensen PVV stemmen.
Zelf heb ik niet veel met de PVV maar dit soort 'demoniserende' reacties vind ik overbodig.

[Voor 19% gewijzigd door grimson op 28-05-2011 09:16]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze Trishul in 'nieuws: Sony werkt aan PlayStation 4' heeft een ++3 gekregen, terwijl het onjuiste informatie is voor wat betreft de PS4 en de bron van zijn info een Wiki artikel is over een CPU die dus niet in de PS4 terecht gaat komen omdat die niet meer gemaakt wordt.

Ik heb daaronder al van repliek gediend om het inhoudelijk te weerleggen.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ThePrutser in 'reviews: Prefab waterkoelers van Antec en Corsair in de ring'
geeft zelf aan dat zn post off topic is en krijgt 1,
terwijl ik zelf probeer aan te geven dat water wel verdampt op kamertemperatuur(krijg 0)
mrc4nl in 'reviews: Prefab waterkoelers van Antec en Corsair in de ring'

maar deze krijgt +1 BaRF in 'reviews: Prefab waterkoelers van Antec en Corsair in de ring' :s?

ora et labora

• TheCapK
  • Laatst online: 28-05 18:11

TheCapK

It's always tease, tease,

max3D schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:53:
Deze Trishul in 'nieuws: Sony werkt aan PlayStation 4' heeft een ++3 gekregen, terwijl het onjuiste informatie is voor wat betreft de PS4 en de bron van zijn info een Wiki artikel is over een CPU die dus niet in de PS4 terecht gaat komen omdat die niet meer gemaakt wordt.

Momenteel staat ie nog op +3 omdat er nog niet genoeg +2 mods zijn. Als je echter niet weet dat de info onjuist is dan kan ik me die +3 heel goed voorstellen. Het is verder ook een nette post. Dus afwachten of deze nog door meer mensen wordt gemod op +2. Persoonlijk kan ik het niet erg vinden als deze op de +3 eindigt.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Herman

Herman

FP ProMod
Het maakt niet uit of iemand zelf aangeeft dat het off topic is ;) Ik vind het in ieder geval wel ontopic bij dit onderwerp. De vraag is of er water uit een afgesloten ruimte kan ontsnappen. Die vraag is m.i. wel relevant voor deze review. :)
terwijl ik zelf probeer aan te geven dat water wel verdampt op kamertemperatuur(krijg 0)
mrc4nl in 'reviews: Prefab waterkoelers van Antec en Corsair in de ring'
Is w.m.b. ook ontopic :)

[Voor 3% gewijzigd door Herman op 28-05-2011 11:59]

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:09
xxxneoxxx in 'nieuws: Tweedehands usb-stick op rommelmarkt bevat geheime info F16's' - Iemand hier heeft zijn boost misbruikt. Misschien even een goede tik op de vingers geven?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

+2? :?

Ja, dat mag wel nagekeken worden ja. Duidelijke -1 wegens schoolmeester spelen.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

devil-strike in 'nieuws: Kroes: telecomproviders mogen voip blokkeren'

De eerste regel maakt dit tot een -2 waard imho. Dit is gewoon ver over de grens.

Virussen? Scan ze hier!

• Dirk

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
Done.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• --Niels--
  • Laatst online: 19:53

• TheCapK

TheCapK

Vooral die van Shaggie kan nog flink wat moderaties gebruiken. De + gevers (ongeacht of dit nu 1, 2 of 3 is) mogen wel een nader onderzoek of een DM om ze te wijzen op de moderatie FAQ.

• Dirk

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
Waar nodig is er al ingegrepen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
k1n8fisher schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Momenteel staat ie nog op +3 omdat er nog niet genoeg +2 mods zijn. Als je echter niet weet dat de info onjuist is dan kan ik me die +3 heel goed voorstellen. Het is verder ook een nette post. Dus afwachten of deze nog door meer mensen wordt gemod op +2. Persoonlijk kan ik het niet erg vinden als deze op de +3 eindigt.
gelukkig is deze al naar +2 gemod, maar het verbaast me dat je het prima vindt als onjuiste informatie toch een spotlight krijgt. Dat lijkt me tegen de geest van het moderatiesysteem. Verder vind ik een link naar Wiki niet heeel behulpzaam, maar dat is een andere discussie. Foutief, maar goed geschreven = spotlight waardig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
De waarheid is in dezen nog niet bekend dus wat feitelijk onjuist of juist zal blijken, is koffiedik kijken ;)

Zowel die reactie als jouw reactie geven een mooie benadering welke voor een lezer interessant is. Ik had het niet erg gevonden als ze beiden op +3 waren beland. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:06

Ik ga teveel tegen je in, maar laten we wel wezen: we zijn allebei natuurlijk aan het speculeren; het is ook niet 100% zeker dat jij alles correct hebt...... Verder ben ik wat betreft de hardware van de ps4 niet bevestigend. Let maar eens op de signaalwoorden ('misschien', 'ze kunnen', 'ze zullen', enz.).... Het was meer bedoeld als een kijk op de situatie, zoals het ook daadwerkelijk omschreven is. Ik zeg niet dat de ps4 die hardware zal bevatten. Anywayz, mij maakt niet uit hoor, +2 of +3, wat jullie willen. Maar het is dan wel vreemd om de post daaronder (+3) te zien dat eigenlijk hetzelfde doet als die van mij, met weerlegging uiteraard ;) M'n eerste +3 was leuk zolang het duurde.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

k1n8fisher schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:56:
[...]

De post staat inmiddels redelijke stevig op +2.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:32

PcDealer

HP ftw \o/

Omg +3:
JeroentjeB in 'nieuws: 'HTC betaalt Microsoft 5 dollar per verkochte Android-telefoon''
Kan iemand wat rechten afnemen?

[Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 29-05-2011 10:46]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Deze Trishul in 'nieuws: Sony werkt aan PlayStation 4' heeft een ++3 gekregen, [...]
Zeer inhoudelijke post die nieuwe inzichten geeft in de Cell processor. Ik geef het een +3 evenals de reactie er op.

Sorry voor de dubbelpost.

[Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 29-05-2011 10:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkKnight
Die +1 en +2 gevers mogen ook best eens nagekeken worden, want die reactie kan echt nimmer nooit niet boven de 0 worden aangemerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

DarkKnight schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:33:
[...]

Die +1 en +2 gevers mogen ook best eens nagekeken worden, want die reactie kan echt nimmer nooit niet boven de 0 worden aangemerkt.
Die post zou uberhaubt niet op 0 mogen komen, alles boven de -1 zijn mismods :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

kmsch in 'nieuws: 'Ook Android-ontwikkelaars krijgen claim wegens patentinbreuk''

Fipo-troll i.c.m. moderatie-troll, -2?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
nieuws: G8: censuur op internet is onacceptabel

Er heeft hier iemand (of meerdere) flink lopen +3 modden op vrijwel alle reacties. Ik zou dit even nakijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

- peter - in 'nieuws: Samsung wil iPhone 5 en iPad 3 van Apple zien'

+1, en zeker +2 en +3 kan nagekeken worden. Reactie kan zowel op 0 als -1, alles boven 0 is modmisbruik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

wildhagen schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:07:

+1, en zeker +2 en +3 kan nagekeken worden. Reactie kan zowel op 0 als -1, alles boven 0 is modmisbruik.
Het is een heel duidelijke reactie op wat er gaande is in dit rechtbankgeneuzel van beide bedrijven. Als zodanig is het heel kort omschreven hoe het er nu aan toe gaat. Het bevat ook een duidelijke humoristische ondertoon.
Wat mij betreft is een +1 dus zeker niet verkeerd. +2 en +3 is wel te veel van het goede.
* TheCapK deelt een +1 uit voor geslaagde humor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Heb er naar gekeken :)
wildhagen schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:07:

Kijk ik ook even naar.

[Voor 39% gewijzigd door RoD op 29-05-2011 16:20]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Dat gaat vrij ver... Wellicht hier even ingrijpen?

Jack Flushell in 'nieuws: Sony kondigt draadloze stereoheadset voor PS3 aan'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

k1n8fisher schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:02:
[...]

Het is een heel duidelijke reactie op wat er gaande is in dit rechtbankgeneuzel van beide bedrijven. Als zodanig is het heel kort omschreven hoe het er nu aan toe gaat. Het bevat ook een duidelijke humoristische ondertoon.
Wat mij betreft is een +1 dus zeker niet verkeerd. +2 en +3 is wel te veel van het goede.
* pcgek deelt een +1 uit voor geslaagde humor!
Staat nu effectief op +1 :)

Dit soort commentaar heeft daar wmb niks te zoeken,moet nog wel een paar schopjes hebben om op -1 te komen.
JoeriBlaau in 'nieuws: Samsung wil iPhone 5 en iPad 3 van Apple zien'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 180316

Ik vind deze eigenlijk niet een heel erg geschikte reactie...vraag me ook af waarom die op +1 staat, zeker de +2's :?

Nollekeuh in 'nieuws: Samsung wil iPhone 5 en iPad 3 van Apple zien'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 29 mei 2011 @ 01:36:
[...]

Ik ga teveel tegen je in, maar laten we wel wezen: we zijn allebei natuurlijk aan het speculeren; het is ook niet 100% zeker dat jij alles correct hebt...... Verder ben ik wat betreft de hardware van de ps4 niet bevestigend. Let maar eens op de signaalwoorden ('misschien', 'ze kunnen', 'ze zullen', enz.).... Het was meer bedoeld als een kijk op de situatie, zoals het ook daadwerkelijk omschreven is. Ik zeg niet dat de ps4 die hardware zal bevatten. Anywayz, mij maakt niet uit hoor, +2 of +3, wat jullie willen. Maar het is dan wel vreemd om de post daaronder (+3) te zien dat eigenlijk hetzelfde doet als die van mij, met weerlegging uiteraard ;) M'n eerste +3 was leuk zolang het duurde.
Dat speculeren was ook helemaal het probleem niet hoor. Het feit dat de cell niet meer gemaakt wordt en dat je de kosten van de Blu Ray bij de PS R&D meetelde was gewoon aantoonbaar fout en ik vond (vind) het gek als spotlights de lezer op het verkeerde been zetten. Verder even goede vrienden en anderen denken daar kennelijk anders over. Het leek me een goede vraag of een mooi maar onjuist betoog een spotlight op tweakers waard is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Manuel
Als je naar die post kijkt zie je allemaal dat het compensatiemods zijn. Ik mag hopen dat deze ~30 gebruikers een goede tik op de vingers krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
[...]

* max3D deelt een +1 uit voor geslaagde humor!
Ik had precies hetzelfde gedaan al voor ik in dit topic keek. Een aardige grap die de kwestie mooi samenvatte als first post is wel een +1 waard. Ik zie niet in dat dit mod misbruik is.

FAQ: Wat te doen met posts die grappig bedoeld zijn?
Grappige reacties zijn gewoonlijk wat lastiger om objectief te beoordelen, want de beoordeling wordt gewoonlijk gevormd door originaliteit en in hoeverre de grap geslaagd is. Een goede grap of een grap die een interessant punt aansnijdt mogen best een hogere beoordeling ontvangen, maar er moet wel gekeken worden naar wat andere factoren. Als bijvoorbeeld de grap al vaak herhaald is of wanneer de grap een flame bevat dan zal de beoordeling een stuk lager zijn.

[Voor 36% gewijzigd door max3D op 30-05-2011 00:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:06
max3D schreef op maandag 30 mei 2011 @ 00:04:
[...]

Dat speculeren was ook helemaal het probleem niet hoor. Het feit dat de cell niet meer gemaakt wordt en dat je de kosten van de Blu Ray bij de PS R&D meetelde was gewoon aantoonbaar fout en ik vond (vind) het gek als spotlights de lezer op het verkeerde been zetten. Verder even goede vrienden en anderen denken daar kennelijk anders over. Het leek me een goede vraag of een mooi maar onjuist betoog een spotlight op tweakers waard is.
Even goede vrienden idd ;) , maar: Wikipedia: Cell (microprocessor)
De cell wordt nog gewoon gemaakt hoor (iedere PS3, enkele high-end toshiba regza tv's bv), wat jij waarschijnlijk bedoeld is dat hij in z'n huidige vorm niet meer verder ontwikkeld wordt. Daarnaast, nu blu-ray productieprocessen veel efficienter zijn als zes jaar geleden, is de blu-ray techniek veel goedkoper geworden om te implementeren in de PS4 (Sony is zelfs bezig met 1TB BD...). Voor de PS3 was Sony bezig manieren te vinden om de blu-ray massaler te produceren, kosten te drukken door onderzoek naar goedkopere lasers etc. (R&D!) Uiteindelijk kwam Sharp met een goedkopere oplossing. Het is dus maar de vraag hoezeer ik de lezer (uberhaupt?) op het verkeerde been zet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:53

hellknight

Medieval Nerd

De eerste 7 replies in nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit hebben van iemand allemaal een +3 gekregen - waarschijnlijk iemand die probeert boost-punten te farmen

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Daar zal ik even naar kijken inderdaad, die lijkt er nog niet veel van te begrijpen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tes_shavon
peerke1987 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'

1x+3 en 2x+ 2 voor een reactie á la "ik ben het helemaal met je eens" vind ik wat overdreven..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Misschien een onderzoekje waard?,inc de poster die zich ook vandaag geregistreerd heeft :P
Anoniem: 408544 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
[...]

* Herman deelt een +1 uit voor geslaagde humor!
Humor? Zou kunnen... Persoonlijk vind ik het niet zo grappig en wel wat denigrerend. Gevolg van die reactie is wel dat er een compleet zinloos draadje uit voort is gekomen. Bovendien trekken dit soort kwesties veel meningmodders aan. Gewoon 57 +3 en 12 +2 stemmen vind ik buitensporig. Dat is modmisbruik in de vorm van compensatiemodden o.i.d. Overal In dat gehele draadje worden onterechte +3 mods uitgedeeld. Blijkbaar een zwakke plek van het systeem? Humor zie ik graag op +1 komen maar niet als het zo moet...

(Het betreft nog steeds deze reactie)

edit:
Zou iemand mij willen helpen deze reactie op de -1 te krijgen? Zonder argumenten een ongegronde aanval. Die +3 is uiteraard modmisbruik.
wndwlckr in 'nieuws: Samsung wil iPhone 5 en iPad 3 van Apple zien'

[Voor 21% gewijzigd door Herman op 30-05-2011 13:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Herman87 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:06:
[...]

Overal In dat gehele draadje worden onterechte +3 mods uitgedeeld. Blijkbaar een zwakke plek van het systeem? Humor zie ik graag op +1 komen maar niet als het zo moet...
Gewoon rechten afpakken.
Done.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pcgek schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:09:
Misschien een onderzoekje waard?,inc de poster die zich ook vandaag geregistreerd heeft :P
Anoniem: 408544 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
Het is wel vaag ja. AMN3SYS heeft in zn profiel een emailadres wat eindigd op Xcrypt0.com,
dus het lijkt alsof hij en Xcrypt0 dezelfde gebruiker zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:05
Anoniem: 408554 in 'nieuws: Computex: Asus introduceert ultradunne UX30-laptop'
SPAM!

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:04

ManiacsHouse

Scheisse!

Zit er iemand keihard te minnen in dit item ofzo? nieuws: Ziggo: geen plannen voor verplichte reclame op pvr's
Mijn reacties op Off-topic/irrelevant (discussie daargelaten of dat wel of niet reëel is). De laatste al zowat meteen nadat ik op 'Versturen' klikte.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DarkKnight
tweaker2010 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Het is wel vaag ja. AMN3SYS heeft in zn profiel een emailadres wat eindigd op Xcrypt0.com,
dus het lijkt alsof hij en Xcrypt0 dezelfde gebruiker zijn.
Ik wil daarbij nog even extra de aandacht vestigen op: Anoniem: 408544 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
Daar worden allemaal mogelijke aliassen van Xcrypt0 aangegeven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:53

hellknight

Medieval Nerd

Tja, hoewel het inderdaad redelijk verdacht overkomt, valt momenteel niet te bewijzen dat deze accounts aan 1 dezelfde persoon toebehoren (zie ook de posts van Robin in Tnet Modereter Forum - Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit. En aangezien het voor het nieuwsbericht zelf niet echt relevant is, lijkt de 0 mij hier prima)

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tes_shavon
Anoniem: 408571 in 'nieuws: Ziggo: geen plannen voor verplichte reclame op pvr's'

Emerce reageert zelf in de persoon van Jan Libbenga. Ik heb hem +3 gegeven. Maar maak ook even een melding in het GR-forum

[Voor 4% gewijzigd door tes_shavon op 30-05-2011 14:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

hellknight schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:28:
Tja, hoewel het inderdaad redelijk verdacht overkomt, valt momenteel niet te bewijzen dat deze accounts aan 1 dezelfde persoon toebehoren (zie ook de posts van Robin in Tnet Modereter Forum - Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit. En aangezien het voor het nieuwsbericht zelf niet echt relevant is, lijkt de 0 mij hier prima)
Dat 'serieus' het vermoeden van meerdere accounts heeft is prima,maar dat hoort ie niet op de FP te melden. -1 is volgens mij daarom de juiste score.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:32:
[...]

Dat 'serieus' het vermoeden van meerdere accounts heeft is prima,maar dat hoort ie niet op de FP te melden. -1 is volgens mij daarom de juiste score.
Ik moet zeggen dat ik het geen -1 waard vind. Het is in mijn ogen max offtopic maar niet direct ongewenst. Sterker nog, als je de accounts bekijkt valt wel het eea op. Een -1 vind ik in dit geval te zwaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Manuel
Anoniem: 408533 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit' - Kan iemand dit klein kind even een tik op de vingers geven? Schelden met 'ff heel snel je grote bek dicht' is gewoon nergens voor nodig.
Anoniem: 408533 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit' - Mag ook wel naar -1. Op de man spelen is ook nergens voor nodig.
lenny_z in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit' - Ik houd het op een +1 maar +2's en +3's zijn nergens voor nodig.
Anoniem: 408533 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit' - Ik houd het op een -1 vanwege zijn irritant hoge ego. Geen enkele bezoeker zou dit soort reactie willen lezen, zowel dan is het beter om ze naar Wikipedia door te verwijzen.
Weyland in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit' - Troll mag naar -1.
MicGlou in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit' - Ik zie niet wat hier informatief aan is, mag wat mij betreft naar +1.

Kunnen de hoofd-moderatoren ook even kijken naar deze willekeurige +3 'boostpunt-zaaier' posts:
brabbelaar in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
Rutix in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
Timv37 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
Anoniem: 238498 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
APAF-1 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
Rubinski in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
primanocte in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'
KoudeAardbei in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'

Nogmaals, kan iemand deze kinderachtige fan-boy een tik op de vingers geven over zijn taalgebruik plus manier van doen? Zie bijvoorbeeld:
Anoniem: 408533 in 'nieuws: Hacker maakt mailadressen 80.000 Duinrell-klanten buit'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

@ boven, Anoniem: 408533 vandaag geregd, dat mag sowieso wel nader bekeken worden lijkt me.

[Voor 4% gewijzigd door woest85 op 30-05-2011 19:17]

[Signature]

Pagina: 1 2 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee