😆 - Denk ook eens om ;)
Ik kan niet echt reacties vinden die niet door de beugel kunnen; het moderatiesysteem kan al die reacties meer dan goed opvangen 
Ik hevel dit topic naar /16. Die hele draad kan wel nog wat aandacht gebruiken om reacties een beetje vast te spijkeren op het juiste niveau.
Ik hevel dit topic naar /16. Die hele draad kan wel nog wat aandacht gebruiken om reacties een beetje vast te spijkeren op het juiste niveau.
Het valt me op dat er 3 personen zijn die steeds elkaar verdedigen en misschien ook elkaar modereren, misschien zijn dit een en dezelfde persoon, kan dit uitgezocht worden? Alle 3 zijn ze vandaag geregistreerd. Het betreft hier Xcrypt0, 0fftime en AMN3SYS.
Het topic verloopt vreemd, er wordt veel geflamed, getrolled etc. bovengenoemde personen springen overal bovenop.
Het moderatiesysteem mag dan wel zijn best doen, een normale discussie voeren is onmogelijk.
Het topic verloopt vreemd, er wordt veel geflamed, getrolled etc. bovengenoemde personen springen overal bovenop.
Het moderatiesysteem mag dan wel zijn best doen, een normale discussie voeren is onmogelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door donny007 op 30-05-2011 13:41 ]
/dev/null
Dat heb ik al uitgevogeld, maar ik kan die drie niet linken tot 1 persoon. Volgens mij zijn het vrienden van elkaar die met zijn drieën even een leuke dag op T.net willen hebben, wat het volgende tot gevolg heeft:donny007 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:40:
Het valt me op dat er 3 personen zijn die steeds elkaar verdedigen en misschien ook elkaar moddereren, misschien zijn dit een en dezelfde persoon, kan dit uitgezocht worden? Alle 3 zijn ze vandaag geregistreerd. Het betreft hier Xcrypt0, 0fftime en AMN3SYS.
En daar zijn de niveau's 0 en -1 voor. Die vangen dat perfect op.Het topic verloopt vreemd, er wordt veel geflamed, getrolled etc. bovengenoemde personen springen overal bovenop.
Ik heb toch wat geknipt in wat reacties aan beide kanten. Een aantal reacties gingen nergens meer over en ook gelijk directe persoonsgegevens verwijderd. Verder laten we het even hierbij en laten het aan het normale moderatiesysteem over.
☻/
/▌
/ \