Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sssquirrel schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:30:
"non tactical, noobfriendly gameplay can go play CoD"
"verschrikkelijke arcade game is voor kiddies"

Zucht, waarom is toch alles wat niet Battlefield is voor zogenaamde kiddies, noobs, en andere arcade-spelers...? Battlefield is zeker alleen voor ECHTE mannen 8)7
Tja, sommige BC spelers voelen zich nogal elitair om een of andere reden. Ik let er niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Battlefield is zeker alleen voor ECHTE mannen 8)7
Klopt :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
HaX0r schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:02:
[...]

Het gaat om de infrastructuur; de site, servers, databases. Ze houden helemaal niet bij wat jij nu zegt. :)
Je snapt me niet helemaal denk ik.

Alle Alpha testers zullen verschillende systemen hebben. Er zijn maar weinig mensen die met precies hetzelfde moederbord, cpu, vga-kaart, hdd en voeding speelt als iemand.

Hierdoor wordt het spel op honderden verschillende systemen getest. Als het spel dan crasht, niet goed loopt, conflicten heeft of wat dan ook, dan krijgt DICE hier melding van en kunnen ze deze problemen oplossen voordat het spel op de markt komt.

DICE weet niet op wat voor systemen de Alpha gespeeld wordt, maar weet wel op wat voor systemen het spel slecht of vast loopt, omdat ze daar dan melding van krijgen van de Alpha testers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
Zucht, waarom is toch alles wat niet Battlefield is voor zogenaamde kiddies, noobs, en andere arcade-spelers...? Battlefield is zeker alleen voor ECHTE mannen 8)7
Nah. Echte mannen spelen ARMA2, de rest denkt enkel dat ze 'echte mannen' zijn :> .

;)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
"Echte" mannen zitten in het leger en spelen geen spelletjes die het faken ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Echte mannen hebben een mannelijk geslachtsorgaan en maken de juiste hoeveelheid testosteron aan. Verder zijn er geen criteria om een echte man te zijn. Je kan nog een echte man zijn en met barbiepoppen spelen bijvoorbeeld.

Laten we nu weer on-topic verdergaan.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dice heeft deze shit aan zichzelf te danken, doordat ze liepen te verkondigen dat dit een echte opvolger van BF2 was voor de PC. Als ze het BF BC3 hadden genoemd dan was er niks aan de hand geweest.

Maar goed als je onder de vlag van EA zit tja, dan weet je als liefhebber al dat je favo game naar de klote wordt geholpen.

Dat mooie designkantoor moet ergens van betaald worden.. :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
Zolang de rants over BF3 enkel gebaseerd is op gameplay in een Alpha-versie van het spel, waar maar 1 "close combat" gametype in zit, vind ik dat je er geen enkele waar de aan kan hechten.

Ook het argument dat er grootschalig gecamped word is totaal niet interessant IMHO, gezien campende teams vrijwel altijd verliezen, zeker bij Rush.

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 29-07-2011 10:22 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:30

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Maar met de rants over het missen van de commander, commo-rose, arty, radar e.d. ben ik het wel eens. Dat zijn toch elementen die Battlefield maken. Zonder is het Bad Company...

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

bram1984 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 08:24:
[...]

Gek hè, BC2 is bijna 6 jaar later uitgekomen. De game markt is nu veel groter dan toen, dus dat BC2 veel meer heeft verkocht, zegt echt helemaal niks.
Je bedoelt BF2 ;) BC2 kwam in 2010 uit.

Voor de alpha haters: let op dat de typische Battlefield mode, conquest, niet in de alpha zit. Dus daar kan je de grote mappen, vele voertuigen, grootschalige oorlog verwachten. En conquest zal best in de beta zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SirNobax schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:14:
Zolang de rants over BF3 enkel gebaseerd is op gameplay in een Alpha-versie van het spel, waar maar 1 "close combat" gametype in zit, vind ik dat je er geen enkele waar de aan kan hechten.
Goed lezen. Geen command rose, geen commander, etc.

Je moet overigens wel heel naief zijn om te denken dat de feel van de game nog wezenlijk gaat veranderen alleen omdat ze het naampje Alpha erop geplakt hebben.

Fwiw, het voelt helemaal niet aan als een brakke Alpha. Eerder als een game die af is maar nog wat gefinetuned moet worden.
Ook het argument dat er grootschalig gecamped word is totaal niet interessant IMHO, gezien campende teams vrijwel altijd verliezen, zeker bij Rush.
Sommige maps lenen zich voor campen ondanks dat campers wellicht vaker verliezen maakt dat ook voor de winnende teams de gameplay niet echt leuk.

Verder denk ik dat DICE ook extreem naief is door dit als een opvolger van BF2 te promoten en dan met een Alpha trial te komen die helemaal niet aan BF2 doet denken. Logisch dat je kritiek gaat krijgen. 8)7
Stewie! schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:35:
[...]

Voor de alpha haters: let op dat de typische Battlefield mode, conquest, niet in de alpha zit. Dus daar kan je de grote mappen, vele voertuigen, grootschalige oorlog verwachten. En conquest zal best in de beta zitten ;)
Ongetwijfeld en wellicht geeft dat een beetje BF2 gevoel maar ik verwacht er op dat gebied geen grote verbetering omdat andere belangrijke elementen er niet in zullen zitten.

Alles maar ook alles van wat we nu weten en ervaren hebben wijst erop dat dit vooral een BFBC2 feel gaat krijgen.

Ik hoop tegen beter weten in dat het mee gaat vallen.

[ Voor 31% gewijzigd door Help!!!! op 29-07-2011 10:45 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Stewie! schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:35:
[...]

Nee, ik bedoel het precies zoals het er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze het team play element verpesten.
Dan begeven ze zich in het domain van de "niet zo tactische shooters" en die markt is toch wel gedomineerd door de COD series daar daar ook beter in is.
Dus als ze niet opletten, heb je dadelijk COD MW3, en "de game die lijkt op MW3 maar het dan net niet is (BF3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:00:
Dus als ze niet opletten, heb je dadelijk COD MW3, en "de game die lijkt op MW3 maar het dan net niet is (BF3)
Dan nog zijn het twee heel verschillende shooters, die behalve de insteek 'modern tijdperk' weinig overeenkomsten hebben

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:58

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

De mensen die het spel kopen zijn toch de l*l, omdat als je hem eenmaal aan je account koppelt je hem niet zo makkelijk meer verkoopt.
Dat geldt hetzelfde met steam, was dat niet iets met koppelverkoop?
Ik zou het fijn vinden als ik BFBC2 van me account kon halen en verkopen die troep.
Dat zou ik met BF3 ook willen, bevalt het niet? weg ermee.
Bevalt ie wel, game on :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Demize99 Alan Kertz
The only thing I have to say about CommoRose is what I've said so far: Nothing. Sorry, not talking about it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Battlefield is een tactische shooter waarbij je moet nadenken, COD is een arcade shooter voor simpel knallen.

Het is jammer dat Dice Battlefield nu meer op het laatste wil laten lijken :'(

Ter illustratie:

Gemiddelde Battlefield speler

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/06/bf3player.jpg

Gemiddelde COD Speler

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/06/cod.gif

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
fast-server schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:22:
Battlefield is een tactische shooter waarbij je moet nadenken, COD is een arcade shooter voor simpel knallen.

Ter illustratie:

[afbeelding]

Gemiddelde COD Speler

[afbeelding]
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Die 2 campers in die greppel zie ik ook wel eens in COD... Idem voor het andere plaatje...

En bedankt voor het illustreren wat bram1984 eerder zei: "Tja, sommige BC spelers voelen zich nogal elitair om een of andere reden." :)

[ Voor 43% gewijzigd door Sssquirrel op 29-07-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sssquirrel schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:25:
Die 2 campers in die greppel zie ik ook wel eens in COD... Idem voor het andere plaatje...
In COD heet zoiets campen, bij BF heet zoiets een tactische positie innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Het is maar hoe je het noemt. Ik vind het zelf allemaal wat overdreven.Het ene potje kom je de ene camper na de andere tegen of vaak is het alleen maar 1 persoon waar je dan een paar keer in 1 potje tegen komt. Tja vervelend, op dat moment ff schelden en dan gewoon weer verder gaan toch!?

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rgras schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:28:
[...]

Tactisch ja, zoals in BC2. Iemand postte hier laatste een in-game plaatje. Daarop stonden geloof ik 8 man snipers in ghillies gehurkt in de bosjes. Uit hetzelfde team. Dat noem ik nog eens tactisch positie innemen. :+

Dus als je in CoD dekking zoekt, ben je aan het campen. Maar als je als een mongool met akimbo's rondrent ben je een skilloze kiddie die te stom is voor een BC game. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ter illustratie:

[afbeelding]

Gemiddelde COD Speler

[afbeelding]
Haha geweldig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
rgras schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:28:
[...]

Ow op die manier, I see what you did there :/

Gelukkig doet niemand hier aan generaliseren en stereotyperen (is dat een woord?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 16:00
Ik begin zo langszamerhand wel te begrijpen waarom men massaal overstapt op het maken van games voor consoles...Oh en voor alle duidelijkheid ik ben een PC gamer van het eerste uur

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Achja, het zou me niks verbazen als ze al lang hebben besloten om CommoRose erin te gooien. Zo moeilijk is dat niet om erin te zetten lijkt me. Dan heb je ook in één keer de hele BF2 fanbase weer even tevreden gesteld. Op het moment dat mensen commorose zien is DICE in één keer weer het beste bedrijf op deze planeet volgens velen.... Zo simpel gaat dat kennelijk. Achja, commorose is wel één van de dingen die ik belangrijk vindt. Als ik na een paar potjes Play4Free overschakel op BC2 mis ik dat ding al. (En dan te bedenken dat die commorose niet eens spul heeft zoals "Follow me".... En jesus, ik hoop toch echt dat je waypoints kan aangeven als squad leader.

Achjal, uiteindelijk is niemand ooit tevreden. Het is natuurlijk logisch dat DICE meegaat met de huidige markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Adante schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:04:
Achja, het zou me niks verbazen als ze al lang hebben besloten om CommoRose erin te gooien. Zo moeilijk is dat niet om erin te zetten lijkt me. Dan heb je ook in één keer de hele BF2 fanbase weer even tevreden gesteld. Op het moment dat mensen commorose zien is DICE in één keer weer het beste bedrijf op deze planeet volgens velen.... Zo simpel gaat dat kennelijk. Achja, commorose is wel één van de dingen die ik belangrijk vindt. Als ik na een paar potjes Play4Free overschakel op BC2 mis ik dat ding al. (En dan te bedenken dat die commorose niet eens spul heeft zoals "Follow me".... En jesus, ik hoop toch echt dat je waypoints kan aangeven als squad leader.
Die waypoints moeten er zeker inkomen!. _/-\o_

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een optie in het menu voor de klassieke methode of de bad company 2 methode, laat mensen lekker kiezen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Zou ook prima zijn voor mij.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
De spelers laten kiezen tussen BFBC2 'q button' en een commo-rose lijkt me een prima idee.
De functionaliteit komt overeen, alleen is de één wat concreter dan de ander.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ter illustratie:

[afbeelding]

Gemiddelde COD Speler

[afbeelding]
MAGRUBER!!! :P

Dit is echter onzin. Battlefield is geen nooit echt een tactische shooter geweest. Battlefield 2 was hierop een uitzondering, maar was ook geen tachtische shooter alleen gewoon minder arcade achtig. Hidden & Dangerous of ARMA2. Die vallen onder de category tactische shooters. Het gaat er bij de benaming meer om simulatie en noodzaak tot tactiek volgens mij.

Wikipedia: Tactical shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Battlefield 3 - Mythbusters Ep 1 (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Erg mooi filmpje, prachtig om te zien dat de laser je ook echt verblind! Niet verwacht dat ze dat erin zouden stoppen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik vond met die C4 wel interessant, ik wist het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

ik vind het nou niet echt verblinden met die laser.
je merkt het weliswaar, maar het is nou niet echt dat je even totaal niks ziet.
je ziet alles nog gewoon met een rode gloed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

WishmasterNL schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:46:
ik vind het nou niet echt verblinden met die laser.
je merkt het weliswaar, maar het is nou niet echt dat je even totaal niks ziet.
je ziet alles nog gewoon met een rode gloed....
Wordt waarschijnlijk nog wel getweaked. lijkt me logischer dat je even een rode flits ziet en daarna dat rode effect. Als je compleet verblind zou worden zou je hele team gewoon iedereen kunnen verblinden en zou 1 iemand iedereen kunnen afschieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Je kunt toch ook mensen verblinden met een zaklamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33
Ja dat heb ik ook al een paar keer gemerkt (ik zit in de alpha). Maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat nou een zaklamp is of dat het een sniperscope is die reflecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

HaX0r schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:00:
[...]

Wordt waarschijnlijk nog wel getweaked. lijkt me logischer dat je even een rode flits ziet en daarna dat rode effect. Als je compleet verblind zou worden zou je hele team gewoon iedereen kunnen verblinden en zou 1 iemand iedereen kunnen afschieten. :P
tja, "in het echt" word je ook even niet vrolijk van een laser in je ogen ;)
zou dus wel realistisch zijn dat wanneer dit ingame gebeurd je heel even niks ziet, en vervolgens tijdelijk een rode gloed.

kan me dan ook best voorstellen dat dit vrij irritant is als dit door een teammember gebeurd.

we gaan het zien. ben benieuwd hoe ze het gaan verwerken ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Bobbus schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:24:
Ja dat heb ik ook al een paar keer gemerkt (ik zit in de alpha). Maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat nou een zaklamp is of dat het een sniperscope is die reflecteert.
Zal wel een sniperscope zijn. ;) Een zaklamp verblind je niet, probeer zelf maar. Zou nogal onrealistisch zijn als een laser je niet eens verblind en een gewone zaklamp wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Zie ik Dolphin diving nu weer terug in dat filmpje...:(

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
HaX0r schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:44:
[...]

Zal wel een sniperscope zijn. ;) Een zaklamp verblind je niet, probeer zelf maar. Zou nogal onrealistisch zijn als een laser je niet eens verblind en een gewone zaklamp wel. :+
die zaklamp op een wapen in bf3 verblind wel in het donker, dat heeft dice zelf aan gegeven op 1 van die interview filmpjes van E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Kluit schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:09:
Zie ik Dolphin diving nu weer terug in dat filmpje...:(
Het is een alpha, dus het zal er vast wel uit gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Gropah schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:16:
[...]

Het is een alpha, dus het zal er vast wel uit gehaald worden.
Hope so :*)

Die C4 explosions zijn wel dik!

Ik verwacht ook dat de commorose er inzit... zit zelfs in BFplay4free ;)
Verder maak ik me totaal niet druk om al die "het is geen BF3 maar BC3"- opmerkingen. Ik vind BC2 nu nog steeds top, dus kan alleen maar beter worden :)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
vinom schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:17:
Battlefield 3 - Mythbusters Ep 1 (HD)
[video]
'fire in the heul' ? :D

[ Voor 83% gewijzigd door Webjunkie op 29-07-2011 17:46 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Kluit schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:19:
[...]

Hope so :*)

Die C4 explosions zijn wel dik!

Ik verwacht ook dat de commorose er inzit... zit zelfs in BFplay4free ;)
Verder maak ik me totaal niet druk om al die "het is geen BF3 maar BC3"- opmerkingen. Ik vind BC2 nu nog steeds top, dus kan alleen maar beter worden :)
Nice dat je c4 nu kan op pakken, nu nog snel genoeg zijn om dit te doen als ze me tank weer eens vol plakken :P

Ik hoop ook weer op commorose vond het best chill in bf2 en mis het ook nu in bc2 als ik eens ammo nodig heb.. iemand zoeken en dan achter die gast aan zitten rennen en maar hopen dat die me hoort (als je dus roept voor ammo via Q/back(xbox)) werkt niet.

Is het verder weer mogelijk om gebouwen met de grond gelijk te maken net als in bc2? heb ik nog niet kunnen opmaken uit de huidige video's...

ikzelf hou meer van tactische & team games, dan die games zoals COD (haters gone hate) maar er is niks aanwezig om dit te stimuleren, waardoor je nog te veel lone wolf spelers en campers overhoud vind ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

n.v.t.

[ Voor 105% gewijzigd door icn op 29-07-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Gameplay in bepaalde filmpjes zijn echt vet. Het enige wat me opviel is een soort vuur effect bij het schieten dit vond ik eigenlijk zeer tegenvallen. Ook wanneer je in het water schiet dat je geen leuk effect krijgt.

Verder ziet het er echt top uit. *Pre-order*

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:47:
Gameplay in bepaalde filmpjes zijn echt vet. Het enige wat me opviel is een soort vuur effect bij het schieten dit vond ik eigenlijk zeer tegenvallen. Ook wanneer je in het water schiet dat je geen leuk effect krijgt.

Verder ziet het er echt top uit. *Pre-order*
Dat van het water is wellicht doordat het een Alpha is. Zelfs in BC2 zie je het als je in het water schiet, water zal volgens mij dus nog wel veel mooier worden in de final versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Jo... schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:48:
[...]

Dat van het water is wellicht doordat het een Alpha is. Zelfs in BC2 zie je het als je in het water schiet, water zal volgens mij dus nog wel veel mooier worden in de final versie.
Aha, zelf ben ik niet echt een BF speler. (Nooit eerder gedaan) maar deze versie trekt mij gewoon heel erg aan! Ook het effect van omvallende bomen mogen ze wat aanpassen.

Het laseren naar je vijand toe is een vrij nutteloze toevoeging als je het mij vraagt trouwens.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:55:
[...]

Aha, zelf ben ik niet echt een BF speler. (Nooit eerder gedaan) maar deze versie trekt mij gewoon heel erg aan! Ook het effect van omvallende bomen mogen ze wat aanpassen.

Het laseren naar je vijand toe is een vrij nutteloze toevoeging als je het mij vraagt trouwens.
Vinnut wel cool. Daardoor weet je dat je een crosshair op je hoofd hebt. "goes prone & shoots back" :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Help!!!! schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:56:
[...]

Vinnut wel cool. Daardoor weet je dat je een crosshair op je hoofd hebt. "goes prone & shoots back" :P
Haha als je het op zo'n manier bekijkt is het wel cool. Het zou natuurlijk leuker zijn als het je echt zou verblinden.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:58:
[...]

Haha als je het op zo'n manier bekijkt is het wel cool. Het zou natuurlijk leuker zijn als het je echt zou verblinden.
Nee, want dat zou behoorlijk irritant zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:59:
[...]

Nee, want dat zou behoorlijk irritant zijn
Irritant? Nee, effectief. Zie het nut er dan niet van in? Jij wel? |:(

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja zoals met alles moet je het ingame ervaren om erachter te komen of het een leuke of nuttige toevoeging is of gewoon rete irritant... ;) :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Zelf denk ik dat iedereen meer aan het rondrennen is en er helemaal geen tijd is om te laseren. Anyway we zullen zien.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:01:
Zelf denk ik dat iedereen meer aan het rondrennen is en er helemaal geen tijd is om te laseren. Anyway we zullen zien.
Dan gaat het helaas meer op cod lijken ben ik bang ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:03:
[...]

Dan gaat het helaas meer op cod lijken ben ik bang ;P
Hoe bedoel je precies? 8)7

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iedereen maar een beetje aan het rondrennen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:06:
[...]

als iedereen maar een beetje aan het rondrennen is
Is er al wat bekend over sniperspot's? Zo zag ik een metro level lijkt me niet echt een level voor snipers maar meer om rond te rennen haha

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:07:
[...]

Is er al wat bekend over sniperspot's? Zo zag ik een metro level lijkt me niet echt een level voor snipers maar meer om rond te rennen haha
Ja idd, hoop dat er wat goede sniperlevels inzitten. komt vast wel goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik denk dat je zo'n laser echt niet gaat merken. Komop hoeveel mensen schieten er niet als het hoofd perfect in het vizier hebben? In BC2 komt dat bij mij in ieder geval bijna nooit voor... Tenzij ik echt probeer rond te sluipen (Iets wat al bijna onmogelijk is, door dat 3D spotting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideonnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 23:44
Vaak zijn het die kleine dingetjes die een game beter dan goed maken. Kijk maar naar deus ex, mensen in de koelkast proppen ftw, heeft totaal geen zin maar is wel leuk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qiro schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:17:
Vaak zijn het die kleine dingetjes die een game beter dan goed maken. Kijk maar naar deus ex, mensen in de koelkast proppen ftw, heeft totaal geen zin maar is wel leuk. 8)7
Ja dat is idd een leuk detail, maar een spel moet zelf ook gewoon goed zijn. En ik vind dat Deus Ex op zich gewoon steengoed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:09:
[...]

Ja idd, hoop dat er wat goede sniperlevels inzitten. komt vast wel goed :p
Aangezien je maps krijgt waarin jets kunnen vliegen krijg je genoeg sniperspots ;) ECHT snipen in plaats van een beetje quick scopen

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie nog een code wilt... op Battlefield.nl zijn er een aantal code's te winnen !!!! wel snel zijn want hij eindigt 21:00 vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
http://www.battlefield3.nl is de correcte link. Thanks voor de tip!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Laatst online: 14-06 13:22
Wow, op de valreep. Volgens mij heb ik mezelf nog nooit zo snel ergens geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Ahh helaas! Wie van jullie zit er in de beta?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
yes heb net me invite binne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:16:
Ahh helaas! Wie van jullie zit er in de beta?
Beta start pas in september ;) OPEN BETA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Alpha/beta ach beide hetzelfde als je het mij vraagt. :P
Wie zit er al in de Alpha?!

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:19:
me! heb net invite gekregen :D ik hengel hem nu binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Er zijn weer veel alpha invites gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
wanneer stopt de alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
1. Augustus stopt de alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
dan heb ik 2 dagen om te spelen :S morgen en overmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Jammer, was te laat voor de actie van battlefield3.nl. Achja bij de Beta nieuwe kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie

nathanchunkie

Developer

Lizardz schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:39:
Jammer, was te laat voor de actie van battlefield3.nl. Achja bij de Beta nieuwe kansen
Ja precies.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Mmm ik zie binladen afbeelding door het filmpje heen komen nasty.

Het begin van het filmpje ziet dat rennen en springen + duiken gedoe er best gaar uit moet ik zeggen.

Zware glitches ook wapen is niet zichtbaar op een gegeven moment en zelfs ze hele arm is verdwenen aan 1 zijde.

But still can't wait for the (closed) beta people !!

[ Voor 36% gewijzigd door JT888 op 29-07-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 20:37:
Wie nog een code wilt... op Battlefield.nl zijn er een aantal code's te winnen !!!! wel snel zijn want hij eindigt 21:00 vanavond
Bedankt voor de tip! Heb er 1 gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
Vinden jullie ook dat in de video's uit de alpha het contrast in de belichting veel en veel te groot is? Stukken gebouwen zijn wit van de overbelichting, schaduwen zijn pikzwart, weinig nuance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ik hoop het niet want dan zitten er nog net zo veel bugs in als ik Beta ga doen hihi, daar is die hele Alpha voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
nathanchunkie schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 18:55:
[...]

Zeker niet nutteloos, als je dat effect ziet in het spel weet je dat iemand op je harses aan het mikken is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik vind die flash light wel leuk, is gewoon target schieten. Snap niet waarom mensen die gebruiken. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Rogier.V schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 23:38:
Vinden jullie ook dat in de video's uit de alpha het contrast in de belichting veel en veel te groot is? Stukken gebouwen zijn wit van de overbelichting, schaduwen zijn pikzwart, weinig nuance.
Ja dat idee heb ik ook gehad , net alsof niemand die instellingen goed heeft gezet.

Neem aan dat gewoon te corrigeren is.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hoe zit het trouwens met die laser pointer? Als er rook en dergelijke is zie je dan de lijn ook? Lijkt me niet dat ze dat erin hebben, maar het is toch wel tof natuurlijk. Of als je misschien in de volledige versie een nightvision hebt dat je IR pointers kan gebruiken. In Arma2 en dergelijke vindt ik dat wel heel erg handig. Om dingen aan te wijzen zijn die dingen echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
hoe zet je de flashlight aan? ik zie hem namelijk niet :S lijkt me soms handig om vijanden te verblinden (in kleine stegjes in die metro gebeure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand BF3 alpha key heeft die hij niet zal gebruiken (bv door te zwakke pc), PM me gerust. Kan onderhandelen met Steam game eventueel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

als ik in Origin kijk staat de release date van battlefield 3 op 27 november.
terwijl op battlefield3.com de release date op 25 oktober staat.

ik neem aan dat Origin niet geupdate is. en dat bf3 gewoon in oktober uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Het is jammer dat ze het armen en disarmen van de Mcom niet animated hebben gemaakt zoals in Counterstrike.

Nu zit je naast de Mcom (zoals in BC2 en MOH) en kan je ook direct schieten.

Als je echt de handjes zou zien die knoppen indrukken zou dit naar mijn idee de teamplay moeten verbeteren aangezien de rest van je squad/team je echt dekking moet geven willen ze de Mcom kunnen armen.

Ok ik moet toegegeven dat je al enorm kwetsbaar bent als je naast de Mcom zit.

Maar het zou wel wat meer realisme geven.

Maar aan de andere kant zouden ze dan in conquest mode ook de vlag moeten ophijsen met de handjes en dat lijkt me echt onmogenlijk dus wellicht hebben ze daarom voor dit systeem gekozen.

[ Voor 17% gewijzigd door JT888 op 30-07-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
WishmasterNL schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 13:11:

ik neem aan dat Origin niet geupdate is. en dat bf3 gewoon in oktober uit komt :P
Van de week stond BF3 nog op 25 oktober in origin....

Misschien delayen ze BF3 na alle kritiek op de alpha forums, als ze alles fixen dan wil ik wel wachten tot 2012

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Hopelijk stellen ze de game zo lang uit .. dat ze voor de pc gebruikers alle console meuk er uit slopen.
Al die verhalen over dat ze de pc versie er naast hebben ontwikkeld veeg ik mijn bibsje mee af. Het gaat om de pegels en anders niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn geweest als ie op dezelfde dag als cod kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05

25 oktober komt battlefield 3 in de VS uit pas 27 oktober komt hij in europa uit waarom er november staat weet ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

27 oktober, het is in Nederland nooit 25 oktober geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Er staan al op verschillende sites dat de pc vs console versie,s minimaal zullen verschillen,hoogtens wat in belichting/schaduwen en mischien wat textures.Hoop toch echt dat ze het niet gaan verknallen,Begin een beetje te twijfelen of dat dit wel de game wordt waar iedereen op gehoopt had.Maar we zullen wel zien wat conquest en de andere mappen ons brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
icn schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:42:
Er staan al op verschillende sites dat de pc vs console versie,s minimaal zullen verschillen,hoogtens wat in belichting/schaduwen en mischien wat textures.Hoop toch echt dat ze het niet gaan verknallen,Begin een beetje te twijfelen of dat dit wel de game wordt waar iedereen op gehoopt had.Maar we zullen wel zien wat conquest en de andere mappen ons brengt.
Niet verknallen als in een inferieure console-versie uitgeven of verknallen vanwege het uitbrengen van een superieure PC-versie?
Pagina: 1 ... 58 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien