Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoohnnie schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:27:
[...]

Assault:
- AK-74M
- M16A4
- G3

Engineer:
- M4A1
- G36C

Recon:
- MK11
- SVD
- SV98

Support:
- M27 IAR
- RPK
- MP-7
- M1014
- M-249

General:
- M-416
- M67 Grenade
- MP433
- M9
- Knife
- Pecheneg
- Glock 17
- M1911
Dat zijn eerlijk gezegd niet zoveel wapens he? Ik vind het maar wat weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:52:
[...]

Dat zijn eerlijk gezegd niet zoveel wapens he? Ik vind het maar wat weinig.
Ik vermoed dat er wel meer zijn in de volledige game, het is slechts een alpha hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de Bad Company 2 demo kon je ook maar tot level 11 ofzo, dus je had daar idd ook lang niet alle unlocks te pakken.

Klopt het trouwens dat de Support dus een assault rifle en een sub machine gun heeft?

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 27-07-2011 21:58 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Sjoohnnie schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:27:
[...]

Assault:
- AK-74M
- M16A4
- G3

Engineer:
- M4A1
- G36C

Recon:
- MK11
- SVD
- SV98

Support:
- M27 IAR
- RPK
- MP-7
- M1014
- M-249

General:
- M-416
- M67 Grenade
- MP433
- M9
- Knife
- Pecheneg
- Glock 17
- M1911
Ik zie dat ze dus de engi ook wat meer vuurkracht geven in de vorm van de M4A1? Overigens, ik las ergens dat BF3 al 10 keer meer besteld is als BF:BC2! O_O. weet niet of het waar is though...

Maar mijn verwachtingen zijn hoog van deze game en gezien de gameplay videos denk ik dat ze precies aan mijn verwachtingen voldoen. 25 Oktober ligt de game pas in de winkels dus ze hebben nog genoeg tijd om dingen te fixen lijkt mij. DICE staat bekent om zijn goede PC versies en zij zijn momenteel echt volgens mij 1 van de weinigen die echt de PC "beter" vinden dan de Console.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 13:20
Tsurany schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:55:
In de Bad Company 2 demo kon je ook maar tot level 11 ofzo, dus je had daar idd ook lang niet alle unlocks te pakken.

Klopt het trouwens dat de Support dus een assault rifle en een sub machine gun heeft?
Klopt, hoogste rank op het moment is iemand die rank 48 is.

Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/1084/supportb.jpg

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:15:
Korte eerste indruk:
...
• Rondom de game heen is allemaal ook erg op multi media gericht. Facebook vrienden inviten enzo.
...
toevallig ook dat 'ie automatisch kijkt welke van je facebookvrienden ook het spel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
Mooi gifje, maar 9mb is iets te veel van het goede ;)

Directe link:

http://www.abload.de/img/untitled-19uu2.gif

[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 28-07-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er blijft wel iets liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wel maar je ziet die grote blokken gewoon de grond in duiken om niet meer naar voren te komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat als je geraakt zou worden door zo'n blok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:47:
Dood gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
ga je dood ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoel of dat ook ingame is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 22:47:
als door een wonder blijf je leven omdat het blok net een cm langs je vliegt })

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dan word je dus niet geraakt.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Dat hele Veteran gebeuren met Battlefield is toch wel vreemd. Ik had wat moeite om BF2 toe te voegen voor mijn veteran status, want je moest je Gamespy info (gebruiken mensen dat nog?) invullen... hoe dan ook, heel gedoe, niet gelukt, dus ik contacteerde de EA Live Chat.

Dus ik zei dat ik wat problemen had om BF2 toe te voegen aan mijn account. Een minuut later krijg ik zonder enige vragen BF2, Vietnam en Battlefield Heroes en twee BF2 expansion packs toegevoegd aan mijn Veteran Status. Ik zei dat ik ook Battlefield 1942 op release had gekocht, maar ik heb er geen bewijs voor (serial key etc). Werd gewoon toegevoegd.

Niet dat ik het erg vind, maar het is toch wel vreemd. En dat alles voor een WW2 M1 Garand unlock in BFBC2. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Ik snap dat veteran gebeuren ook niet. Je hoeft dus niks behaald te hebben voor die status? Gewoon een paar Battlefield spellen kopen en zonder ze meer dan 5 minuten gespeeld te hebben kan je een veteraan worden?

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Is toch leuk dat je vorige BF games iets toevoegen aan huidige en nieuwe BF games.

Ik zou het zelf enorm vet vinden als het extreem moeilijk was geweest om in rang te stijgen en dat bij elke BF game jij je oude rang mee neemt en weer verder kunt promoveren. In BF2 was het bijvoorbeeld al heel moeilijk(het koste tijd) een hoge rang te krijgen. Als ze het nog wat moeilijker maken zodat er daadwerkelijk maar een paar generaals etc rondlopen zou dat wel vet zijn.

[ Voor 69% gewijzigd door madmaxnl op 28-07-2011 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Vind ik niet, wat een onzin. Veteraan worden is dus echt zo makkelijk? Hadden ze het beter anders kunnen noemen. Iets van collector status ofzo.

Goedemorgen btw ;)

Edit: Nice edit.

[ Voor 5% gewijzigd door HaX0r op 28-07-2011 05:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:04

Gundogan

Rip and tear, until it is done

HaX0r schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 05:17:
Ik snap dat veteran gebeuren ook niet. Je hoeft dus niks behaald te hebben voor die status? Gewoon een paar Battlefield spellen kopen en zonder ze meer dan 5 minuten gespeeld te hebben kan je een veteraan worden?
Kopen? Weet niet of het nog steeds kan, maar een paar minuten de demo spelen van BF1943, BF2 en BF2142 is al genoeg :*)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Aller eerst excuses voor typos, doe dit via mijn telefoon.
Heb gister even paar potjes kunnen dien:

Voordelen:
1. Defending team hadden AKs en aanvallende M16s.
2. Movement is vele malen beter dan in bc2.
3. Na dat je, je eigen benen hebt gezien kun je gelijk weer rennen.
4. Engineer kit is verassend goed met die RPG.
5. LMGs vond ik niet heel bijzonder, en supression werkt in elke kit en het effect is minimaal.
6. Grenades zijn niet heel sterk.
7. Reviven gaat stuk sneller dan in BC2.
8. Eindelijk goeie hitboxes!
9. Laden gaat snel.

Nadelen:
1. Battlelog is nu nog niet je van het.
2. Menu onoverzichtelijk (persoonlijk.)
3. Op random momenten kun je vast komen te zitten.

Mijn specs:
Intel Core 2 Quad: Q9450
4 GB ddr-2 800 MHz
MSI N280GTX Super-OC
2TB in raid 0 (Samsung Spinpoint F3)

Men telefoon verstuurde al.. Iig dat zij men ervaringen voor nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Nemean op 28-07-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:41
Ik kan de bovenstaande punten beamen. Ik vind vooral de bipods een erg goede toevoeging, het heeft echt nut. En inderdaad, eindelijk een goede hitdetection! Ik heb nog niet zo heel veel gespeeld vanwege de crashes, die heel veel Nvidia gebruikers hebben. Vandaag komt er gelukkig een nieuwe driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nemean schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:00:
Aller eerst excuses voor typos, doe dit via mijn telefoon.
Heb gister even paar potjes kunnen dien:

Voordelen:
1. Defending team hadden AKs en aanvallende M16s.
2. Movement is vele malen beter dan in bc2.
4. Engineer kit is verassend goed met die RPG.
5. LMGs vond ik niet heel bijzonder, en supression werkt in elke kit en het effect is minimaal.
6. Grenades zijn niet heel sterk.
7. Reviven gaat stuk sneller dan in BC2.
8. Eindelijk goeie hitboxes!
9. Laden gaat snel.

Nadelen:
1. Battlelog is nu nog niet je van het.
2. Menu onoverzichtelijk (persoonlijk.)
3. Op random momenten kun je vast komen te zitten.

Mijn specs:
Intel Core 2 Quad: Q9450
1. Je kan als 'Amerikaan' dus geen AK's maar alleen Westerse wapens gebruiken? _/-\o_
4. versus infantry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

1. Daar lijkt het inderdaad op :).
4. Versus infantry, inderdaad.

Overigens heeft die NVidia driver mijn kaart een aardige klap gegeven dat mijn pc een tijd niet meer wou booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dan heb je de beta driver geïnstalleerd neem ik aan? Ik wacht nog ff op de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nemean schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:00:
Kun je dit toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat zou goed kunnen, ben gewoon toe aan een nieuw systeem al hoewel dit systeem de alpha op high trekt zonder framelag op 1920x1080.

@hier boven, op die leaked footage van YouTube lijkt het dat zo'n sprong redelijk lang duurt. Ook had ik verwacht dat de delay lang zou zijn voor je weer iets kon doen en dat valt gewoon heel erg mee. Je kan na zo'n sprong gewoon weer een sprintje trekken of reloafen het is niet zo dat je mannetje nog staat uit te hijgen...

Het nadeel is wel dat je vaak vast komt te zitten op bijvoorbeeld een rots.

Het is een beetje lastig uitleggen omdat je het zelf moet ervaren, de filmpjes laten niet de dingen zien die jezelf mee maakt!

Excuses voor de typos nogmaals xD

[ Voor 69% gewijzigd door Nemean op 28-07-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je kan oneindig sprinten, ook als je naar je eigen benen kijkt (Wat serieus tof is om naar te kijken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, maar wat bedoelt hij dan met: nadat je je eigen benen hebt gezien, kun je gelijk weer rennen?

Ik neem aan dat hij daar niet mee bedoelt dat je oneindig kan sprinten. Als dit wel het geval is, dan is het nogal vreemd verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:30:
Okay, maar wat bedoelt hij dan met: nadat je je eigen benen hebt gezien, kun je gelijk weer rennen?

Ik neem aan dat hij daar niet mee bedoelt dat je oneindig kan sprinten. Als dit wel het geval is, dan is het nogal vreemd verwoord.
volgensmij bedoelde hij nadat je over een hekje bent gesprongen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:39:
[...]

volgensmij bedoelde hij nadat je over een hekje bent gesprongen
Inderdaad had mijn bericht hier boven inmiddels al bewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ES335 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 03:32:
Dat hele Veteran gebeuren met Battlefield is toch wel vreemd. Ik had wat moeite om BF2 toe te voegen voor mijn veteran status, want je moest je Gamespy info (gebruiken mensen dat nog?) invullen... hoe dan ook, heel gedoe, niet gelukt, dus ik contacteerde de EA Live Chat.

Dus ik zei dat ik wat problemen had om BF2 toe te voegen aan mijn account. Een minuut later krijg ik zonder enige vragen BF2, Vietnam en Battlefield Heroes en twee BF2 expansion packs toegevoegd aan mijn Veteran Status. Ik zei dat ik ook Battlefield 1942 op release had gekocht, maar ik heb er geen bewijs voor (serial key etc). Werd gewoon toegevoegd.

Niet dat ik het erg vind, maar het is toch wel vreemd. En dat alles voor een WW2 M1 Garand unlock in BFBC2. :+
Had ik ook. Bij mij werd ook alles toegevoegd. Echter ik heb best redelijk wat delen uit de serie:
  • BF1942
  • BF1942 Road to Rome
  • BF2
  • BF2 Special Forces
  • BF BC2
  • BF BC2 Vietnam
HaX0r schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 05:26:
Vind ik niet, wat een onzin. Veteraan worden is dus echt zo makkelijk? Hadden ze het beter anders kunnen noemen. Iets van collector status ofzo.

Goedemorgen btw ;)

Edit: Nice edit.
Het enige wat onzin is, is dat ze allerlei games toevoegen op je account zonder dat je moet bewijzen dat je ze ook hebt.
Er zullen maar weinig mensen zijn die allerlei games alsnog gaan kopen om maar aan een hoge Veteranstatus te komen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

ES335 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 03:32:

Hoe kom je bij die EA live chat?? Ik heb geprobeerd om alle BF games toe te voegen, maar lukt voor geen meter. Serials die niet geaccepteerd worden en zo.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
rgras schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:04:
[...]

1. Je kan als 'Amerikaan' dus geen AK's maar alleen Westerse wapens gebruiken? _/-\o_
Nemean schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:21:
1. Daar lijkt het inderdaad op :).
Fantastisch! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je kan toch een kit oppakken met een AK daarin :? Er is nooit een andere manier geweest verder... of het moet een BC reeks iets zijn :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Bad Company 2 waren er geen factie specifieke wapens, daar kon je alle wapens gebruiken. Ik vraag me af hoe ze dat nu gaan doen, ze kunnen wel factie specifieke wapens in het spel stoppen maar als ze nog veel meer unlocks in het spel stoppen dan in Bad Company 2 heeft dat toch ook enkel nog zin als iedereen level 1 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:40

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Help!!!! schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 09:55:
[...]

Had ik ook. Bij mij werd ook alles toegevoegd. Echter ik heb best redelijk wat delen uit de serie:
  • BF1942
  • BF1942 Road to Rome
  • BF2
  • BF2 Special Forces
  • BF BC2
  • BF BC2 Vietnam
[...]

Het enige wat onzin is, is dat ze allerlei games toevoegen op je account zonder dat je moet bewijzen dat je ze ook hebt.
Er zullen maar weinig mensen zijn die allerlei games alsnog gaan kopen om maar aan een hoge Veteranstatus te komen.
ook ik heb vandaag contact gehad met EA live chat. en alle games zijn bij mij toegevoegd, zonder ook maar een vraag naar een serial.
vind dit erg aardig van ze, maar ben wel bang dat er mensen zullen zijn die hier misbruik van gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg dat je geen Live hebt maar wel de games en je krijgt Bad Company en Modern Combat ook zonder problemen :) Nu heb ik die games ook wel gespeeld op m'n Xbox 360 en heb ik idd geen Live (console gaming zuigt teveel) maar ik hoefde geen enkel bewijs te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:35
Zijn er nog mensen die meerdere keys hebben ontvangen (meedere accounts)? Zou er graag eentje willen overnemen om feedback te geven waar we wat aan hebben tijdens de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
nero355 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:33:
[...]

Je kan toch een kit oppakken met een AK daarin :? Er is nooit een andere manier geweest verder... of het moet een BC reeks iets zijn :P
In BC kan je gewoon met een AK spawnen als USA :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Man,wacht gewoon de beta af !!!,iedereen krijgt straks de kans om het spel te testen.Snap dat gejammer niet.Er is al aangegeven dat het allemaal niet zo bijzonder is mede door de ontwikkeling die er nog rest,en hopelijk betere/andere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Waarom zeurt iedereen zo over de hit detection?! Was het echt zo erg dan in BFBC2? Heb er nooit iets van gemerkt. Speelt iedereen hier op Australische/Amerikaanse servers ofzo? Op NL/DE servers werkt hit detection echt prima.

Wel jammer om te lezen dat reviven nu NOG sneller gaat. Vaak genoeg meegemaakt dat je 5 man neermaaid, en dat de medic ze binnen een paar seconden weer allemaal overeind heeft. Lekker, 5 medics binnen je MCOM gebied....

Pluspuntje: Faction based wapens. WOW, die heb ik sinds COD 2 al niet meer gezien in een game. Vind ik altijd erg leuk, voegt toch weer een stimulans toe om alle wapens te leren kennen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik vind het reviven niet sneller gaan, sterker nog, ik vind het langzamer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24
Jeroenneman schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:26:
Waarom zeurt iedereen zo over de hit detection?! Was het echt zo erg dan in BFBC2? Heb er nooit iets van gemerkt. Speelt iedereen hier op Australische/Amerikaanse servers ofzo? Op NL/DE servers werkt hit detection echt prima.
Het probleem wat ik gisteren ook weer gemerkt had was dat ik een clanmate in BC2 neerschoot en ik direct via TS3 hoorde dat hij het gek vond dat ik nog 100% was terwijl hij dus WEL hitreg kreeg volgens zijn client.
Blijkbaar is de vertraging tussen de communicatie van de client en de server soms zodanig dat hitreg niet aankomt. We waren aan het spelen op een duitse server op dat moment, maar ik moet wel vermelden dat er 1 of 2 highpingers in de server aanwezig waren, die zijn sowieso irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

hit detection werkt bij mij soms vaag in bfbc2.
ik voor veel geklaag van mensen die zeggen:
"ik schoot mn hele clip in hem leeg, en hij draait zich om en dood mij"
"headshot en nog steeds niet dood"
en dan nog de opmerkingen als:
"rubber knife,chinese knife, etc."
(want je hoort/ziet bloed en toch geen damage)

nou moet ik wel zeggen dat ik als lid van een clan liever op hun Amerikaanse server speel dan op de Europese.
de europese server hebben lag spikes de Amerikaanse ondanks de hogere latency minder.
prima speelbaar

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Pluspuntje: Faction based wapens. WOW, die heb ik sinds COD 2 al niet meer gezien in een game. Vind ik altijd erg leuk, voegt toch weer een stimulans toe om alle wapens te leren kennen.
Volgens mij hadden Killzone 2 en M.A.G. toch ook faction-specific weapons...

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Oke, nu heb ik ook de Veteran status maar via https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1 geeft hij aan dat ik nog niet aan de criteria voldoe. Of kan dit nog even duren? :) Ik zou ondanks de bugs graag voor 1 augustus ook nog even willen testen (zoals de meesten die zich verheugen op deze game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mrc4nl schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:33:
LOL! Die had ik nog nooit gehoord/gelezen _O_

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

@Mickjuh: met veteran 8 maak je meer kans OP een invite, je hebt niet direct recht op een invite, zoals de naam al zegt, je moet wel eerst een invite krijgen.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je moet een invite krijgen om hier aan deel te mogen nemen.
En subcribed op de newsletter op een veteran status van 8 maakt allemaal geen ene drol uit....geloof me...het gaat gewoon random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Oke! Dan wacht ik het wel af. Het krijgen van een invite, daar krijg je een e-mail over of moet je het gewoon een paar keer proberen via die website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je krijgt een e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:25
mrc4nl schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:33:
[...]

hit detection werkt bij mij soms vaag in bfbc2.
ik voor veel geklaag van mensen die zeggen:
"ik schoot mn hele clip in hem leeg, en hij draait zich om en dood mij"
"headshot en nog steeds niet dood"
en dan nog de opmerkingen als:
Met het bovenstaande kan ik alleen maar bevestigen.
Gisteren nog een paar vreemde dingen mee gemaakt in HC mode.
Wilde een sniper knifen van achteren, maar hij draaide om.
3x keer z'n hoofd getroffen(inc PLUNK geluiden) met een 1911.
Hij schiet 1 keer met sniper rifle...

een medic komt de heuvel over, raakt hem toch ondertussen 4 a 5x, let op, ik heb het nog steeds over HC, hij schiet...

Gustav die dwars door een hummer gaat voor naar achter?
Hij ging er niet over, als het nou van de zij was kon ik nog iets van bij voorstellen.

Waarschijnlijk had ik goed wat packetlos.
Anders is het niet te verklaren.
Ik kan hopen dat het alleen maar beter wordt met BC3 :9

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:39
Nee die hit detectie is zeker niet prima, op welke server dan ook. Vaak genoeg doodgegaan terwijl ik net om het hoekje was. Of iemand door zijn kop knallen, bloed zien vliegen, maar geen hit.. Ik hoor bij mezelf ook wel eens een kogel in mijn hoofd knallen, maar geen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mensen die niet merken dat de hit-detectie vaak way off is zijn de mensen die altijd met automatische wapens of explosives spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
unfor schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:21:
Mensen die niet merken dat de hit-detectie vaak way off is zijn de mensen die altijd met automatische wapens of explosives spelen.
Met een LMG heb je idd minder snel in de gaten of de hit-detectie slecht is of dat je gewoon te veel staat te sprayen ;) Wikipedia: Hitbox : bij explosions worden ze niet gebruikt volgens wiki

Als je in burst schiet (wat je ook zou moeten doen met een LMG) dan merk ik vrij regelmatig dat de hit detectie slecht werkt.
Laatst op youtube een filmpje van Counterstrike zitten kijken waarbij de hitboxen zichtbaar zijn. Best grappig want tijdens het rennen zijn de hitboxen zkr een meter van het poppetje af :/ Zo erg is het bij BF dan weer net niet gelukkig :)
Al is hitreg bij BF ook matig als poppetjes stil staan 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Kluit op 28-07-2011 15:55 ]

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ze hebben ergens rond november ofzo toen de hitboxes groter gemaakt tijdens het rennen, zodat je minder last had van slechte hitreg. Sindsdien gaan kills al een stuk makkelijker en dit is eigenlijk de reden dat ik bijna geen HC meer speel. Daar zijn die paar kogels die niet registeren een stuk belangrijker, terwijl je met wat random spray vrij makkelijk kills maakt omdat die hitboxes overdreven groot zijn. Achja, vooral met kniven merk je wel erg vaak dat er geen flikker van klopt. Met bolt action rifles heb ik het nooit echt door omdat ik hem bijna nooit ingezoomed hou na het schieten.... Bij semi-auto snipers dan zie je toch heel vaak dat de vijand nogal wat bloed verliest, maar je verder geen hits hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Kan het zijn dat er ook een slechte hitreg bij tanks is? Soms schiet ik een RPG op een tank, maar krijg geen punten... Of krijg je pas punten na x% damage aan de tank? (zou toch zat moeten zijn zo'n RPG... :| )

Het is wel weer erg off-topic :F haal de 2 forums weleens doorelkaar (BC2 en BF3)

[ Voor 18% gewijzigd door Kluit op 28-07-2011 16:26 ]

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Kluit schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:25:
Kan het zijn dat er ook een slechte hitreg bij tanks is? Soms schiet ik een RPG op een tank, maar krijg geen punten... Of krijg je pas punten na x% damage aan de tank? (zou toch zat moeten zijn zo'n RPG... :| )

Het is wel weer erg off-topic :F haal de 2 forums weleens doorelkaar (BC2 en BF3)
Volgens mij krijg je na 50% damage pas de +30 vehicle damage.
Een RPG zonder explosive spec kan meer dan 50% damage doen, maar dan moet je hem wel op recht van achteren of zijkant raken.

oh ja, ik merk nu ook pas weer dat het de BF3 thread is.
Ontopic vanaf nu dan :D

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 28-07-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

unfor schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:21:
Bron?

Ik heb er echt pas een keer last van gehad en dat was met een knife, die bloed spatte maar niet kilde.
Voor de rest, met welk wapen dan ook, sniper, smg, lmg, of burst shot AR, hit is een hit.
(Wellicht heb ik gewoon heel veel geluk, of ligt het aan de verbinding (glasvezel))

Wist niet dat het zon probleem was, maar in ieder geval goed dat ze het opgelost hebben.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:04
Ik heb zojuist een nieuw EA account aangemaakt. Hiermee kan je ook in de veteran status kijken van BC2. Nu wil ik ook mijn Battlefield 2 account ergens importeren. Het zou wel leuk zijn om die gegevens naast de van BF3 te hangen als die uit is... Weet iemand of dat kan en zo ja: hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jeroenneman schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:07:
[...]

Bron?

Ik heb er echt pas een keer last van gehad en dat was met een knife, die bloed spatte maar niet kilde.
Voor de rest, met welk wapen dan ook, sniper, smg, lmg, of burst shot AR, hit is een hit.
(Wellicht heb ik gewoon heel veel geluk, of ligt het aan de verbinding (glasvezel))

Wist niet dat het zon probleem was, maar in ieder geval goed dat ze het opgelost hebben.
Dan ben jij werkelijk 1 van de weinigen die er geen last van heeft.
Ik heb toch minimaal 1 op de 5 kills met een sniper rifle dat het bloed er vanaf spat maar geen hitmarker krijg.
Je merkt het voornamelijk met one-hit-kill wapens zoals de bolt-action rifles en shotguns met slugs.

Overigens zijn de hitreg problemen helemaal niet opgelost, vaak heb ik een kill die ik eigenlijk helemaal niet zou mogen hebben, of zoals bovenstaande.
En als iemand rent is het instinct om voor hem te mikken, maar de hitbox zit werkelijk achter je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik altijd jammer vond van de BF series is dat je in tegenstelling tot COD geen class-customization kan uitvoeren. Dit klinkt misschien raar voor sommigen, maar zelf je wapens/materiaal/perks kiezen geeft me toch altijd een gevoel van vrijheid in een spel. Afgezien van dit gevoel is het ook gewoon prettig om een loadout inelkaar te knutselen die goed bij je past. De nieuwe BF lijkt me verder een goed uitgewerkt spel en in bepaalde aspecten veel beter dan MW3, zal hem daarom zeker gaan spelen. De enige vraag die overblijft; waarom mogen we van EA niet zelf classes maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Bij BF3 heb je wel je wapens aanpassen, welliswaar niet in tot detail zoals bij COD, maar dat is volgens mij om een balans te houden in de klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

unfor schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:40:
Ik heb toch minimaal 1 op de 5 kills met een sniper rifle dat het bloed er vanaf spat maar geen hitmarker krijg.
Je merkt het voornamelijk met one-hit-kill wapens zoals de bolt-action rifles en shotguns met slugs.
Hoe kan het 1 op de 5 kills zijn als het niet resulteert in een kill :+
Maar het is vrij logisch. Je hebt een server die in feite de autoriteit is, en de client die naar de server moet luisteren maar ondertussen wel zoveel mogelijk het wachten op roundtrips probeert te voorkomen. Dus als jij schiet, en de client heeft voor zichzelf uitgerekend dat het raak is, dan laat hij het bloed alvast zien. Ondertussen stuurt ie ook een pakketje naar de server dat je geschoten hebt. De server doet dezelfde berekening, maar op een iets ander tijdstip, en kan dus concluderen dat het mis is. Resultaat: enemy is niet dood, maar jij ziet wel bloed op je scherm. Geeft de server de client meer controle, dan werkt dat cheaten weer juist in de hand.

Dit is niet echt een makkelijk oplosbaar probleem. Via internet spelen brengt *hoe*dan*ook* lag met zich mee, daar doe je niets aan.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 28-07-2011 17:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

unfor schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 17:40:
[...]

Dan ben jij werkelijk 1 van de weinigen die er geen last van heeft.

Overigens zijn de hitreg problemen helemaal niet opgelost, vaak heb ik een kill die ik eigenlijk helemaal niet zou mogen hebben, of zoals bovenstaande.
En als iemand rent is het instinct om voor hem te mikken, maar de hitbox zit werkelijk achter je tegenstander.
http://www.gamefaqs.com/b...ld-bad-company-2/54388946

Ik heb trouwens wel dit aangepast. Maar daarvoor had ik er ook weinig last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk het heel erg veel met de 40mm shotgun, daar kan het soms echt raar aflopen. Soms is het een instant kill, soms doe je amper damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Jeroenneman schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:09:
[...]

Deze methode werkt al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jeroenneman schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:09:
[...]

Placebo aldus dice.
@ hierboven, heeft ook nooit gewerkt in BC2. Het was een BF2 setting.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 28-07-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Tsurany schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:27:
Ik merk het heel erg veel met de 40mm shotgun, daar kan het soms echt raar aflopen. Soms is het een instant kill, soms doe je amper damage.
40 mm shotgun? Dat is toch gewoon een grenade launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tankbuster schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 18:56:
[...]

40 mm shotgun? Dat is toch gewoon een grenade launcher?
Jij hebt nog niet lang genoeg gespeeld, die unlock je later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, in Bad Company 2 heb je de 40mm grenade launcher, de 40mm smoke launcher en de 40mm shotgun. Die laatste is erg leuk, een single shot shotgun om het daarna af te maken met een assault rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hoop trouwens dat we die alle 3 weer terug zien in BF3.
Ik gebruik uit principe gewoon geen GL, kan dan gelukkig altijd nog Assault-medic spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
De reden dat ik gestopt ben met die 40mm shotgun is dat de hitregistering mij gewoon veel te vaak in de steek liet met dat ding. Moet zeggen dat ik het ook wel handig vind om even snel een 40mm nade naar een raam toe te schieten als daar iemand achter staat... En natuurlijk je eigen deuropening maken om te kunnen flanken is ook altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het gaat al even over BF BC2 hitmarkers en zo, maar dit is het BF3 topic. Kunnen we weer terug on topic? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat je Veteran status hoog moet zijn, is dikke BS.
Het selectieproces is random luck, en niets meer. :(

Je kan wel proberen: alles invullen, cookies clearen, repeat. Dit blijkt voor sommigen te werken.

Check forums Neogaf en Facepunch.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 28-07-2011 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Veteranen status is niet nodig, de genen die een uitnodiging hebben gehad hadden hun nieuwsbrief aanstaan!

Ga nog even een paar potjes spelen :P

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Het is een grote schande dat ik er pas gister achterkwam dat je ook signed up moest zijn voor die newsletter. Waarvan ik dacht dat dit al aanstond voor een jaar ofzo? Maar blijkbaar niet...:P Ik kan er gewoon echt niet bij met mn pet. Ik moet dit spel gewoon eerder spelen!

Ik heb er alles voor over! Natura, geld etc. Noem je prijs en ik doe het.

:+

Edit: ...Jaja, herinner ik het me inene dat de newsletter stond aangemeld op mijn planet.nl account . Maar we zijn sinds 2 maanden overgestapt van provider, haha ha-... h-...a.. ;w Durf te wedden dat ik daar een invite had. De wereld is hard, keihard. Dat bewijst zich maar weer eens.

[ Voor 28% gewijzigd door Pablo11392 op 28-07-2011 20:22 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Als jouw account een invite heeft moet je kunnen inloggen ongeacht jouw emailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iedereen alsjeblieft opbokken met het ''ik heb geen invite'' ''hoe krijg ik een invite'' en dergelijke? De alpha is toch zo afgelopen, wacht aub op de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ondanks dat ik bijna geen Battlefield games heb zit ik ook eindelijk in de alpha!

Maar wat zijn er ontzettend veel noobs in de alpha., ik wals gewoon over ze heen. Het gaat nog makkelijker dan in Bad Company 2 en de recon class is nog steeds mijn favoriet. Map vind ik ook wel ok. Er mag nog wel wat meer actie in, want gameplay vind ik soms te saai, maar dat kan ook komen door het hoge noobgehalte. Campen en bijna niet doodgaan vind ik tot nu toe ook makkelijker. :)

Reviven lijkt naar mijn gevoel wel wat langzamer dan in BC 2, maar ik heb het niet precies gemeten en weet het dus niet zeker.

Ik heb trouwens net als Nemean en Vinom een nVidia GPU.

[ Voor 16% gewijzigd door Springstof op 28-07-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 17-09 14:44
Krijg steeds meer het gevoel van de Alpha dat het meer marketing was. Ze hebben niet zorgvuldig gamers uitgekozen, maar gewoon random mensen geinvite. Veel daarvan houden zich natuurlijk niet aan de NDA, en er wordt dus ontzettend veel materiaal verspreidt onder "leaked" "first gameplay" etc etc.

Mooie marketing voor EA, en de enige Alpha survey die ik heb gezien ging over dat Battlelog gedoe.. "hoe werkt het, werkt de site snel genoeg, waarvoor ga je het gebruiken." Niet echt iets waar je de game zelf bij nodig hebt.

Anyway, ik ga lekker wachten op de beta. Heb de hoop opgegeven voor de Alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ik moet eerlijk toegeven dat het meer als een Beta aanvoelt. Er is ook een enorme hoeveelheid play-testers. En de hele wereld weet ervan en kan zich ervoor aanmelden.

Alpha's blijven meestal erg stil, wordt door een klein publiek gespeeld en wordt heel vaak ge-update. Deze Alpha wijkt van alle 3 de dingen af. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Het gaat om de infrastructuur; de site, servers, databases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ben je het niet met me eens dat het meer een soort gimmick en marketing stunt is geworden? Intended of niet, het is geen traditionele Alpha test meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Laatst online: 14-06 13:22
Ik denk dat het, naast een serieuze test, een hele slimme PR strategie is. Geleakte gameplay wordt altijd goed bekeken omdat het exclusief is en officieel niet mag. Als je een grafiek zou maken van de activiteit van dit BF3 thread zul je zien dat er vanaf het moment dat er Alpha gameplay leakte een enorme piek is.
Globaal gezien praat iedereen over de Alpha en BF3 en dat is precies wat EA graag ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
HaX0r schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:51:
Ben je het niet met me eens dat het meer een soort gimmick en marketing stunt is geworden? Intended of niet, het is geen traditionele Alpha test meer.
Beter testen ze alle fases met heel veel man, dan heel weinig testen zoals in zoveel andere games gebeurd. Deze zijn dan vaak met de launch ook erg buggy. Hopen dat dat met BF3 niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
De alpha zal denk ik inderdaad ook een stresstest van de servers zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Purple Dolphin schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:51:
Ik denk dat het, naast een serieuze test, een hele slimme PR strategie is. Geleakte gameplay wordt altijd goed bekeken omdat het exclusief is en officieel niet mag. Als je een grafiek zou maken van de activiteit van dit BF3 thread zul je zien dat er vanaf het moment dat er Alpha gameplay leakte een enorme piek is.
Globaal gezien praat iedereen over de Alpha en BF3 en dat is precies wat EA graag ziet.
Tuurlijk, wat je hier zegt is helemaal juist, het is gratis reclame, iedereen praat erover wat EA graag ziet. Maar je moet ook kunnen toegeven dat dit wel zeker een alpha test is, er wordt op grote schaal getest, in de alpha fase. Daar komt later dan nog eens de beta bovenop, dit is een uitstekende voorbode voor wat gaat komen, hij wordt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Ik moet wel zeggen dat het aimen in BF3 echt een console feel heeft maar dan zonder de aim assist.
Hoop dat ze dat wel veranderen, ook het knifen is animated :<

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Ik kan jullie vertellen dat de echte BF2 fans niet amused zijn over BF3.
Wil Dice nog een goede game afleveren dan moeten ze de MP voor 90% opnieuw gaan opbouwen.

Dice reageerd helemaal niet op de kritiek.
Hieronder een paar copy pasta's
Hey DICE,

It's a shame that you call this game Battlefield 3.
Battlefield is about teamplay, communcation, squads and the usage of advanced tactics and brain.

This game doesn't need any of these.

You removed all the good features from BF2 and added all the bad features from BFBC2. What the hell?

Theres no commander, no commo-rose, no seperate medic class and no proper squad size and management system.

However, there is auto regen for health and vehicles, spawn on all squad members, way too fast gameplay which rewards dumb rushing and spraying with /brain off, the Rush gamemode, no key mapping, 3d spotting, etc. etc.

This junk cannot be called Battlefield. It just doesn't deserve this title. You promised us that this game would be a real sequel to BF2 and not some of the BFBC2 trash. People that want those kind of shit, rushy, non tactical, noobfriendly gameplay can go play CoD in october, so please fix this game up so we can enjoy it like we do BF2 till today. I'm still playing BF2 from release on till now because it's so awesome and one of the best games ever, especially with Project Reality mod. Look at this mod, which introduced so much new possibilites and fix the game up keeping the realism in mind.

Otherwise please rename it to BFBC3...
First off, the game is called Battlefield, not Call of Duty, not Medal of Honor, but Battlefield. Why are we playing in Alpha, 32 player maps in Rush mode that plays worse then Battlefield BC2? The maps are extremely small and the game is lacking vehicles, buildings to go inside and the biggest thing of all, destructible enviroment?

The whole purpose to Frostbite engine was to have destructible enviroment, when I play BF3, I feel like I am playing a trash version of Call of Duty with some minor breakage on enviroment.

Feel : The feel of the game is terrible right now, you can say what you want, but it's clunky, sluggish and not fluid at all. Yes I am aware it's Alpha, but that is why I am pointing this out now, before it becomes apart of the final product. It just doesn't feel like a Battlefield game. You call the Engine Frostbite 3.0, but why does it feel and look nothing like Frostbite 2.0? The worse part of it all is, trying to visually see people is extremely difficult, unless you have a scope, due to the terrible installation of the new textures. All I see is nothing but campers, snipers and kids that don't want to leave prone while camping one doorway in a funneled map that forces you to "rush" in one direction. Personally I think you guys bigged up Singleplayer way too much, to compete with Call of Duty and forgot what Battlefield was founded and all about, Multplayer.

Multiplayer should have been your main focus, not some piece of crap Singleplayer experience that nobody cares about. Were here for epic battlefield wars with massive vehicles, amazing gameplay and massive terrain. You can't even go inside 90% of the buildings you visually put in the game. But you got stupid looking scrubs that all the kids camp in using prone This isn't battlefield, this is a watered down slow version of Call of Duty a game that I think 90% of your community despises.

Maps - Your maps play out poorly, too small in scale, terrible design and you give no room for anybody to do anything. I stole the APC and just spawn camped everyone going 30-1 in my first game in. Why would you even add rush mode in to BF3? it's a terrible concept and the game should be about massive open fields with an all out war. I won't lie, I am really disappointed in the product, from all the glam and hype, I don't even have the desire to login. I'd rather be playing BC2 right now and continue playing it, and older generation engine that has more things to do, then it's dominator. I am seriously disappointed, I expected more from you guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:15
Ik moet zeggen dat ik ook wel vind dat ze een hoop van de dingen die BF2 zo goed maakten er niet in hebben gestopt. Het leunt nu imho meer toe naar Bad Company, wat in mijn ogen een verschrikkelijke arcade game is voor kiddies. Heeft vrijwel compleet niks meer met de BF serie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 03:03:
Ik moet zeggen dat ik ook wel vind dat ze een hoop van de dingen die BF2 zo goed maakten er niet in hebben gestopt. Het leunt nu imho meer toe naar Bad Company, wat in mijn ogen een verschrikkelijke arcade game is voor kiddies. Heeft vrijwel compleet niks meer met de BF serie te maken.
Sorry hoor ik ben nog niet van de oudere generatie Battlefield spelers.
Maar met bovenstaande 2 berichten kan ik het niet meer dan eens zijn.

Ik vond Battlefiekd 2 echt tof speel het vandaag de dag nog steeds.
Heb bij een vriend Alpha gespeeld en moet zeggen: het is echt shit.
Heel mooi en aardig GFX en bling bling maar die feel die ik bij BF2 had.. nee nergens te vinden.

Ook zijn snipers nog irritanter geworden met dat prone.

My 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Prima dat we allemaal battelefield 2 willen maar badcompany verkocht 3x zo goed. Vandaar dat ze daar niet naar terug gaan. We krijgen geen games omdat de ontwikkelaar graag een kleine groep hardcore gamers bedient. We krijgen games omdat uitgevers enorm veel geld willen verdienen en een zo groot mogelijk publiek aanspreken met hun game.

Dit is iets wat we de afgelopen 2 jaar met elk spel en franchise hebben gezien. Alles wordt gewoon casual gemaakt omdat dat beter verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17-09 16:07
Remzz schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 23:19:
Krijg steeds meer het gevoel van de Alpha dat het meer marketing was. Ze hebben niet zorgvuldig gamers uitgekozen, maar gewoon random mensen geinvite. Veel daarvan houden zich natuurlijk niet aan de NDA, en er wordt dus ontzettend veel materiaal verspreidt onder "leaked" "first gameplay" etc etc.

Mooie marketing voor EA, en de enige Alpha survey die ik heb gezien ging over dat Battlelog gedoe.. "hoe werkt het, werkt de site snel genoeg, waarvoor ga je het gebruiken." Niet echt iets waar je de game zelf bij nodig hebt.

Anyway, ik ga lekker wachten op de beta. Heb de hoop opgegeven voor de Alpha.
Vergeet niet dat ze nu informatie krijgen van duizenden verschillende systemen, voordat ze er zelfs maar een Beta van maken. Dan gaat het me niet alleen om het grafisch geweld, maar ook om de stabiliteit.

In BFBC2 hadden sommige mensen crashes door de geluidskaart i.c.m. bepaalde andere componenten. Er zijn maar weinig mensen met exact hetzelfde systeem. Met deze test krijgen ze ook veel feedback over de stabiliteit van alle verschillende configuraties. Iets wat normaal gesproken met eigen mensen een hele moeilijke en dure opgave zal worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

StealthyPeanut schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 07:59:
[...]

Vergeet niet dat ze nu informatie krijgen van duizenden verschillende systemen, voordat ze er zelfs maar een Beta van maken. Dan gaat het me niet alleen om het grafisch geweld, maar ook om de stabiliteit.

In BFBC2 hadden sommige mensen crashes door de geluidskaart i.c.m. bepaalde andere componenten. Er zijn maar weinig mensen met exact hetzelfde systeem. Met deze test krijgen ze ook veel feedback over de stabiliteit van alle verschillende configuraties. Iets wat normaal gesproken met eigen mensen een hele moeilijke en dure opgave zal worden!
Het gaat om de infrastructuur; de site, servers, databases. Ze houden helemaal niet bij wat jij nu zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
HaX0r schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 07:52:
Prima dat we allemaal battelefield 2 willen maar badcompany verkocht 3x zo goed. Vandaar dat ze daar niet naar terug gaan. We krijgen geen games omdat de ontwikkelaar graag een kleine groep hardcore gamers bedient. We krijgen games omdat uitgevers enorm veel geld willen verdienen en een zo groot mogelijk publiek aanspreken met hun game.

Dit is iets wat we de afgelopen 2 jaar met elk spel en franchise hebben gezien. Alles wordt gewoon casual gemaakt omdat dat beter verkocht wordt.
Gek hè, BC2 is bijna 6 jaar later uitgekomen. De game markt is nu veel groter dan toen, dus dat BC2 veel meer heeft verkocht, zegt echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
"non tactical, noobfriendly gameplay can go play CoD"
"verschrikkelijke arcade game is voor kiddies"

Zucht, waarom is toch alles wat niet Battlefield is voor zogenaamde kiddies, noobs, en andere arcade-spelers...? Battlefield is zeker alleen voor ECHTE mannen 8)7

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
+1 voor de comment hierboven.
Ik ervaar het iedergeval niet als een Bad Company 3. Vooral de weapon feel vind ik heel anders en in tegenstelling van die quotes hierboven, vind ik het wel fluid en zeker niet sluggish. En dat de Destruction 3.0 niet uit de verf komt lijkt me duidelijk als dat half disabled is in de Alpha. Geloof me, deze game gaat echt wel knallen.
Pagina: 1 ... 57 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien