Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
.oisyn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:28:
Niets mis met motion blur, zolang het maar niet overdreven gedaan wordt. Het zorgt er ook voor dat het veel vloeiender oogt (ook bij hoge framerates)
Ben ik het niet mee eens. In snelle actie wil ik nog steeds dingen kunnen onderscheiden. Ik ga me aan dat soort dingen na verloop van tijd gewoon storen. Ik wil dat ik zelf de beperkende factor ben van mijn spel, niet de effects of clunky character control.

Laat ik even duidelijk zijn. Ik kijk uit naar BF3, maar heb nog geen BF ervaring. Het is voor mij lang geleden dat ik een echt leuk multiplayer spel heb gekocht (call of duty 1 + add on) en ik hoop dat BF3 de volgende wordt. Dit betekend wel dat ik erg kritisch ben. Als ik bijvoorbeeld die animatie zie van over iets heen springen, dan wordt ik huiverig. Dat is een periode van een halve seconde dat een animatie controle heeft en ik niets kan doen, dat zijn voor mij afknappers. Misschien past het goed bij de BF gameplay, want daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik ben gewoon wat huiverig voor dat soort dingen.

[ Voor 49% gewijzigd door aicaramba op 26-07-2011 20:56 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:40

Gundogan

Rip and tear, until it is done

.oisyn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:28:
Niets mis met motion blur, zolang het maar niet overdreven gedaan wordt. Het zorgt er ook voor dat het veel vloeiender oogt (ook bij hoge framerates)
Als je PC het aan kan. Meestal zijn motion blur en depth of field effecten behoorlijk framedroppend en dat is niet fijn op cruciale momenten als je wilt mikken of snel wilt draaien naar je tegenstander toe en dan worden die effecten ook het meest toegepast :-(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

aicaramba schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:36:
[...]

Laat ik even duidelijk zijn. Ik kijk uit naar BF3, maar heb nog geen BF ervaring. Het is voor mij lang geleden dat ik een echt leuk multiplayer spel heb gekocht (call of duty 1 + add on) en ik hoop dat BF3 de volgende wordt. [knip] Misschien past het goed bij de BF gameplay, want daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik ben gewoon wat huiverig voor dat soort dingen.
Als je de Battlefield (2) sfeer eens vooraf wil proeven zou je Battlefield Play4Free kunnen proberen. Een gratis online variant van BF2: http://battlefield.play4free.com/en/

Inclusief de beroemde Karkand map ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
bvk schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 21:22:
[...]

Als je de Battlefield (2) sfeer eens vooraf wil proeven zou je Battlefield Play4Free kunnen proberen. Een gratis online variant van BF2: http://battlefield.play4free.com/en/

Inclusief de beroemde Karkand map ;)
Bedankt, ik zal het eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik bijvoorbeeld die animatie zie van over iets heen springen, dan wordt ik huiverig. Dat is een periode van een halve seconde dat een animatie controle heeft en ik niets kan doen, dat zijn voor mij afknappers. Misschien past het goed bij de BF gameplay, want daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik ben gewoon wat huiverig voor dat soort dingen.
Wat wil je dan? Dat je ergens overheen kan springen terwijl je gewoon als rambo door blijft schieten en waarschijnlijk nog blijft raken ook? Dat lijkt mij nogal onrealistisch. De Battlefield serie heeft altijd geprobeerd enigsinds realistisch te blijven waar mogelijk, dat willen ze met dit deel vooral uitbreiden naar de bewegingen en de character animaties.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Na ja die die benen die je steeds voor je uit ziet komen als je een hekje over gaat is wel mooi maar wordt er zeeziek van. Van mij mag dat wel weg....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Tsurany schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:10:
[...]

Wat wil je dan? Dat je ergens overheen kan springen terwijl je gewoon als rambo door blijft schieten en waarschijnlijk nog blijft raken ook? Dat lijkt mij nogal onrealistisch. De Battlefield serie heeft altijd geprobeerd enigsinds realistisch te blijven waar mogelijk, dat willen ze met dit deel vooral uitbreiden naar de bewegingen en de character animaties.
Ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat battlefield het spel voor mij is.. Maar bij cod2 en 4 stoorde ik me er aan en is het zelfs een van de redenen waarom ik de opvolgers niet meer koop.. Dus ja, dat wil ik. In het echt zou je bij een sprong over het object ook altijd nog de sprong kunnen onderbreken / bewegen in de sprong. Zo'n scripted sprongetje is ook niet het toppunt van realisme..

Nu gebruik ik zelf het 'in het echt' argument wat ik altijd zo haat :P

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 26-07-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:12:
Na ja die die benen die je steeds voor je uit ziet komen als je een hekje over gaat is wel mooi maar wordt er zeeziek van. Van mij mag dat wel weg....
Dat vind ik ook, als ik over een hekje spring zie ik mijn benen nooit op die manier. Het zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Nee hoor, is speciale techniek van de SAS special forces denk ik :P Zandhazen als ons leren ze dat niet ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:21:
^
Nee hoor, is speciale techniek van de SAS special forces denk ik :P Zandhazen als ons leren ze dat niet ;)
Hahaha het ziet er nogal onhandig uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Het is eigenlijk gewoon een standaard vault toch? Kijk naar parkour en dat soort dingen en dan zie je het altijd voorbij komen... Maarja, om dat nou te doen met al je spul op je rug en een wapen in je hand lijkt me niet echt handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Help!!!! schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:21:
^
hahahaha, denk ik ook ja :P want vlootbalen leren ze dat ook niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gundogan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:48:
[...]

Als je PC het aan kan. Meestal zijn motion blur en depth of field effecten behoorlijk framedroppend
Nonsens, screen space motion blur is redelijk goedkoop, en daarnaast onafhankelijk van wat er te zien is (het is immers screen space). Dus áls je PC het niet aan zou kunnen dan draai je constant een lage framerate, en heb je geen last van drops.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
[...]
Als ik bijvoorbeeld die animatie zie van over iets heen springen, dan wordt ik huiverig. Dat is een periode van een halve seconde dat een animatie controle heeft en ik niets kan doen, dat zijn voor mij afknappers. Misschien past het goed bij de BF gameplay, want daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik ben gewoon wat huiverig voor dat soort dingen.
Mjah, wil je dan gewoon dwars duur muurtjes heen lopen zodat je door kan blijven knallen?
Zulke dingen wennen vanzelf naarmate je meer gaat spelen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:40

Gundogan

Rip and tear, until it is done

.oisyn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:40:
[...]

Nonsens, screen space motion blur is redelijk goedkoop, en daarnaast onafhankelijk van wat er te zien is (het is immers screen space). Dus áls je PC het niet aan zou kunnen dan draai je constant een lage framerate, en heb je geen last van drops.
Hm ik merk in praktijk toch lichte freezes en onstabiele framerates in games als Crysis2 als motionblur aanstaat. Maar goed, als het uit kan vind ik het niet erg en ik neem aan dat de pc versie voldoende tweakmogelijkheden krijgt :)

En over de animaties van over muurtjes heen klimmen: ik denk dat good old springen + bukken midair ook wel gaat werken :p

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 26-07-2011 23:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
aicaramba schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:17:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat battlefield het spel voor mij is.. Maar bij cod2 en 4 stoorde ik me er aan en is het zelfs een van de redenen waarom ik de opvolgers niet meer koop.. Dus ja, dat wil ik. In het echt zou je bij een sprong over het object ook altijd nog de sprong kunnen onderbreken / bewegen in de sprong. Zo'n scripted sprongetje is ook niet het toppunt van realisme..

Nu gebruik ik zelf het 'in het echt' argument wat ik altijd zo haat :P
Ik vond de knife script in bc2 ook niets in het begin maar nu valt het niet meer zo op en ben ik er aan gewent, denk dat het met bf3 ook wel zo zal wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gundogan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:14:
[...]

Hm ik merk in praktijk toch lichte freezes en onstabiele framerates in games als Crysis2 als motionblur aanstaat.
Het zou kunnen dat ze een andere, zwaardere techniek gebruiken :)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2011 23:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
.oisyn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:26:
[...]

Het zou kunnen dat ze een andere, zwaardere techniek gebruiken :)
crysis gebruikt object motion blur en dat is idd zwaarder.

wat betreft motion blur in frostbite 2.0, dit is helemaal niet zeker of dat er in zit, dice heeft hier niets over gemeld in hun sheets over frostbite 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:07:
Werkt BF3 dan tóch op WinXP?
Zie op 0:55 bij YouTube: ‪[Test] Battlefield 3 : Alpha Multi [FR]‬‏ - YouTube
De cursor heeft de lange steel ( ~>win xp) en bij Vista en 7 is die kort.
Denk dat het of door de video komt, of dat hij een modified cursor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al 3 dagen in de Alpha Trial van BF3, En geloof mij maar er wordt totaal niet gekeken naar je veteran status. zit regelmatig op Battlelog te kijken naar mensen hun Stats en heb er maar een paar gezien die veteran status 8 (hoogst) hebben, de meeste hebben nog geen eens 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:14:
Ik zit al 3 dagen in de Alpha Trial van BF3, En geloof mij maar er wordt totaal niet gekeken naar je veteran status. zit regelmatig op Battlelog te kijken naar mensen hun Stats en heb er maar een paar gezien die veteran status 8 (hoogst) hebben, de meeste hebben nog geen eens 4.
hoe kom je in aanmerking voor de aplha trial ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:14:
Hoe vind jij bf3? met dat wat jij hebt beleeft/gezien.
Iedereen zit hier overal op te zeiken terwijl ze het niet eens hebben gespeeld dus ik wil jouw mening wel eens horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
jeroenvheel schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:15:
[...]

hoe kom je in aanmerking voor de aplha trial ?
Random invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal morgen avond wel effe een kleine revieuw schrijven ;)
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:22:
[...]

Hoe vind jij bf3? met dat wat jij hebt beleeft/gezien.
Iedereen zit hier overal op te zeiken terwijl ze het niet eens hebben gespeeld dus ik wil jouw mening wel eens horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 00:27:
Zal morgen avond wel effe een kleine revieuw schrijven ;)

[...]
Dat is mooi :) eindelijk een mening van iemand die het daadwerkelijk heeft gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Oké, BF3 oog heel erg mooi. Er zijn echter een aantal limitaties die het allemaal nogal onrealistisch maken. Er kan een hoop meer kapot in het spel en dat ziet er in eerst opzicht goed uit. Als je echter een stuk van een gebouw afschiet met een RPG dan verdwijnen de gevallen stukken gewoon in het stof op de straat. Zelf opruimende rotzooi dus. Dit komt omdat dit soort effecten niet synchroon te krijgen zijn denk ik. Die events zullen er bij iedereen anders uitzien. Als er dus stenen komen te liggen waar je overheen moet zijn die voor iedereen anders wat natuurlijk een enorm probleem is.

Kan iemand hier iets op bedenken? Dit komt de immersion niet ten goede namelijk.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit komt omdat dit soort effecten niet synchroon te krijgen zijn denk ik
Nee, omdat het een alpha is en deze features toned down zijn. Is al meerdere keren langsgekomen. That said, qua gameplay zullen ze waarschijnlijk niets toevoegen.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 27-07-2011 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

.oisyn schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 01:07:
[...]

Nee, omdat het een alpha is en deze features toned down zijn. Is al meerdere keren langsgekomen. That said, qua gameplay zullen ze waarschijnlijk niets toevoegen.
Sorry ik moet het gemist hebben. :( Heb je daar een bron van? Heeft iemand specifiek iets hierover losgelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wat je bedoeld, alleen dit komt omdat het Alpha is. Op het forum op Battlelog is duidelijk aangegeven dat ze de meeste destruction features hebben uitgezet simpelweg omdat ze er nog mee bezig zijn en op dit moment gewoon meer willen testen of het allemaal lekker loopt qua servers etc...
HaX0r schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 01:01:
Oké, BF3 oog heel erg mooi. Er zijn echter een aantal limitaties die het allemaal nogal onrealistisch maken. Er kan een hoop meer kapot in het spel en dat ziet er in eerst opzicht goed uit. Als je echter een stuk van een gebouw afschiet met een RPG dan verdwijnen de gevallen stukken gewoon in het stof op de straat. Zelf opruimende rotzooi dus. Dit komt omdat dit soort effecten niet synchroon te krijgen zijn denk ik. Die events zullen er bij iedereen anders uitzien. Als er dus stenen komen te liggen waar je overheen moet zijn die voor iedereen anders wat natuurlijk een enorm probleem is.

Kan iemand hier iets op bedenken? Dit komt de immersion niet ten goede namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
.... Dus jullie verwachten serieus dat in het echte spel alle brokstukken netjes op straat blijven liggen? Ik zou er maar niet zoveel vertrouwen in hebben. Momenteel praat iedereen alles goed met het excuus "Het is de alpha". Ik snap ook best dat dit een alpha is, maar bij games veranderd er nauwelijks wat tegenwoordig.... Dat sommige dingen niet kapot kunnen? Prima, maar mensen het moet wel gewoon te spelen blijven hè. DICE wil het spel ook kwijt aan iemand met een wat mindere PC.... Bij hem laat je de brokstukken wel verdwijnen en bij iemand anders niet? Nope, dit gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Adante schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 01:38:
.... Dus jullie verwachten serieus dat in het echte spel alle brokstukken netjes op straat blijven liggen? Ik zou er maar niet zoveel vertrouwen in hebben. Momenteel praat iedereen alles goed met het excuus "Het is de alpha". Ik snap ook best dat dit een alpha is, maar bij games veranderd er nauwelijks wat tegenwoordig.... Dat sommige dingen niet kapot kunnen? Prima, maar mensen het moet wel gewoon te spelen blijven hè. DICE wil het spel ook kwijt aan iemand met een wat mindere PC.... Bij hem laat je de brokstukken wel verdwijnen en bij iemand anders niet? Nope, dit gaat niet gebeuren.
Misschien niet alle brokstukken, maar wel een groot gedeelte. Is bij BFBC2 ook zo. Je zult dus waarschijnlijk hebben dat er een hoop "random" brokken zullen liggen en een gedeelte wat daadwerkelijk zo is ingestort. Ik ga er niet vanuit dat de random brokken collision zullen hebben, maar dat maakt voor een groot gedeelte toch weinig uit aangezien ze niet groot genoeg zullen zijn. Al is het nog afwachten hoe de destruction in elkaar zit, want er is in de uitgebrachte filmpjes nog niet genoeg detail van gezien. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat het meer is dan wat verdwijnende brokstukken, want dat is in meerdere games al goed gegaan (BFBC2, Red Faction, etc)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:41
Mensen proberen weer in te loggen op de Alpha site en blijkbaar lukt het weer. (De invite komt meestal later aan via de e-mail)
Dus ik zou zeggen, waag nog een poging: https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
vinom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:28:
Mensen proberen weer in te loggen op de Alpha site en blijkbaar lukt het weer. (De invite komt meestal later aan via de e-mail)
Dus ik zou zeggen, waag nog een poging: https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1
Werkt niet!!!! Gefrustreerd raak ik hiervan :P

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
Pablo11392 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:36:
[...]

Je bent niet de enige hoor. Ik heb het ook al een stuk of 50 keer geprobeerd :p
Denk dat ik niet meer zal deelnemen aan deze alpha, ochja, zo lang duurt het niet meer tot september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hier ook pech...
Was op zich wel leuk geweest voor Campzone 8)

btw: Op de Gamescon in Keulen (17-21 aug) wordt de Co-op geshowcased.
Enige wat daar tot nu over bekend is, is dat t online is, max 2 players en 10 maps.
Ben op zich wel benieuwd naar deze added value, maar ik hoop eigenlijk op meer conquest content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Pablo11392 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:36:
[...]

Hij geeft bij mij aan dat ik niet aan de criteria voldoe om de site te bezoeken. Eerst geef ik geboortedatum etc op en vervolgens moet ik inloggen. Daarna krijg ik die melding :'(

[ Voor 3% gewijzigd door mickjuh op 27-07-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:34

HugoBoss1985

Xenotech

Kunnen we berichten over wel of niet kunnen inloggen op de Alpha site niet achterwege laten?
Lekker boeiend dat jullie je code niet krijgen.

Als je wel een code hebt en iets nuttigs te melden hebt over de Alpha doe het dan wel.

Ontopic:

Zo´n Coop mode is precies wat een Battlefield spel nodig heeft, ik heb dat altijd als een gemis gezien.
Uiteraard kan je samen via internet spelen, maar via een Lan de singleplayer doen is een wat `makkelijke - relaxte` manier van samenwerken.

Edit: het is inmiddels duidelijk.

[ Voor 43% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-07-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
De destruction is half disabled in de Alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Zoals vinom zegt. Weet ook niet hoeveel keer dat al gemeld is in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
priemt schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 08:53:
Hier ook pech...
Was op zich wel leuk geweest voor Campzone 8)
Ik had de alpha zeker op mijn pc willen hebben op campzone.... al die zeuren gezichten van mijn tentgenoten :D

Maar speel liever een spel wat "af" is, heb hem besteld via cd-wow, dus zal hem pas 1 a 2 weken na de release in huis hebben. Dan verwacht ik (helaas) dat de eerste grote patch alweer geinstalleerd moet worden.

edit
waar op de site kan je zien wat je status is? (veteraan?)

[ Voor 6% gewijzigd door Floks op 27-07-2011 11:14 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

YouTube: ‪How to Claim Veteran Status Bad Company 2 (Get M1 Rifle, etc)‬‏ - YouTube

Daar wordt uitgelegd hoe het zit met je veteran status.

Ik zal volgende keer eerst de laatste posts lezen voordat ik een vraag stel, maar het gaat hier nogal hard! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
lekker weer ik gebruik een hotmail en een gmail account, op gmail bfbc2 en op hotmail de rest... op de hotmail kortom geen veteran status

[edit]
ik heb al mijn eagames op mijn hotmail account dus die kan ik niet meer registeren op mijn gmail account waar ik bfbc2 op speel, maar een van de gasten van ea gaat me toch mijn veteranen status geven
level 7 veteranen status :D

@bf3 Invitation for the alpha testing is send directly by the developers and they select the emails randomly. If your email id is selected you will get the email with instruction to play the game. If you have a EA account you are eligible for the invitation.

[ Voor 65% gewijzigd door Floks op 27-07-2011 11:59 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Floks schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:27:
lekker weer ik gebruik een hotmail en een gmail account, op gmail bfbc2 en op hotmail de rest... op de hotmail kortom geen veteran status
Ik snap je reactie niet.

Je kan op de site van Bad Company 2 aangeven welke battlefield games je in bezit hebt.
Soms wordt er dan gekeken of het klopt d.m.v. een login of een cd-key.
Aan de hand van het aantal games wordt je veteran status bepaald.

Als je er nog niet uitkomt moet je even googlen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:07:
Ontopic:
Zo'n Coop mode is precies wat een Battlefield spel nodig heeft, ik heb dat altijd als een gemis gezien.
Uiteraard kan je samen via internet spelen, maar via een Lan de singleplayer doen is een wat `makkelijke - relaxte` manier van samenwerken.
De Co-op is volgens mij NIET de singleplayer campaign...
Ik vermoed dat het er los van staat en verwacht iets als de co-op missies in MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Co-op is inderdaad niet de campaign, het zijn losse missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Nog een nieuwtje:

Het maximaal aantal spelers in de BF3 Multiplayer voor consoles (PS3, XBOX360) gaat teruggeschroefd worden naar 24-players.
Während PC-Spieler mit bis zu 64-Gegnern auf einer Map um den Sieg kämpfen kann, müssen die Konsolen-Besitzer mit 24-Mitspielern vorlieb nehmen. Grund dafür ist vor allem die fehlende Leistung einer Playstation 3 oder einer Xbox 360. Damit keine Action verloren geht, werden die Maps dementsprechend verkleinert, außerdem verteidigt Bach die Entscheidung von DICE in einem Interview
Voor meer info: http://www.pcgameshardwar...player/Action-Spiel/News/

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]
Laat ik even duidelijk zijn. Ik kijk uit naar BF3, maar heb nog geen BF ervaring. Het is voor mij lang geleden dat ik een echt leuk multiplayer spel heb gekocht (call of duty 1 + add on) en ik hoop dat BF3 de volgende wordt. Dit betekend wel dat ik erg kritisch ben. Als ik bijvoorbeeld die animatie zie van over iets heen springen, dan wordt ik huiverig. Dat is een periode van een halve seconde dat een animatie controle heeft en ik niets kan doen, dat zijn voor mij afknappers. Misschien past het goed bij de BF gameplay, want daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik ben gewoon wat huiverig voor dat soort dingen.
Als jij IRL over een hek heen springt, dan heb je toch ook geen controle als je in de lucht hangt? Ik snap je punt niet helemaal. Had je akimbo 360's en een salto willen doen tijdens de animatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

@aicaramba

Je kan ook gewoon niet over hekjes springen enzo. Dan heb je ook nooit last van die annimaties. Vind het wel een beetje vaag wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Indy91 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:52:
Nog een nieuwtje:
Het maximaal aantal spelers in de BF3 Multiplayer voor consoles (PS3, XBOX360) gaat teruggeschroefd worden naar 24-players.
Voor meer info: http://www.pcgameshardwar...player/Action-Spiel/News/
Thanks, maar dit is behoorlijk oud nieuws...
Het staat ook in de startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:54:
Had je akimbo 360's en een salto willen doen tijdens de animatie?
Ja! *O*

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaX0r schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 01:01:
Zelfs al laten ze in de release versie niet alle zooi op straat slingeren.
Laat me het volgende vragen.

Waarom vind je dit storend? want dan neem ik aan dat je het ook vervelend vind dat lijken, in alle shooters ook extreem snel vergaan, in de meeste gevallen is het binnen 30 seconden compost en niet eens mooi geanimeerd...

Dat breekt ook wel het gevoel met werkelijkheid een klein beetje...
sterker nog, dat is storender dan een paar baksteentjes die verdwijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Alle shooters? Nee hoor. Er zijn zat shooters waarin ze netjes blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:01:
Waarom vind je dit storend? Want dan neem ik aan dat je het ook vervelend vind dat lijken, in alle shooters ook extreem snel vergaan.
Ik vind het niet perse storend, maar mocht het in de retail versie ook zijn, vind ik het wel een gemiste kans kwa realisme.

Bijvoorbeeld, als recon met C4 een strategisch gelegen muur omleggen, om vervolgends tussen de brokken puin te gaan liggen, beetje campen. :9

8)7

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik persoonlijk vind het verdwijnen van dingen niet zo erg. Wel zou ik graag zien dat het pas verdwijnt als alle spelers bijvoorbeeld 30 meter erbij vandaan zijn.

Nu is het wel is in bfbc2 dat je een gevecht hebt rondom een kapotte tank en *poef* weg kapotte tank :|

Of sniper in de buurt van wat omgevallen bushes.. en me dan lamschrikken van de "poef" die het maakt als het verdwijnt :D

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze mogen wat mij betreft kapotte voertuigen wel laten staan, dan krijg je op een gegeven moment een puinhoop aan voertuigen wat voor nieuwe dekking kan zorgen of zelfs hele straten kan blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Moeten ze op ze minst wel op te blazen zijn met C4 of anti tank, ander kan je 5 wrakken om een vlag heenzetten en istie uncappable
Tsurany schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:48:
Ze mogen wat mij betreft kapotte voertuigen wel laten staan, dan krijg je op een gegeven moment een puinhoop aan voertuigen wat voor nieuwe dekking kan zorgen of zelfs hele straten kan blokkeren.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:07
Ben ik met je eens. In BC2 vind ik het ook altijd handig om achter mijn net stukgeschoten tank te staan om de andere tank alsnog neer te krijgen met een RPG. Helaas verdwijnt de stukke tank vaak op een random moment :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Jammer van die coop, ik hoopte op een systeem zoals bij Rainbow Six Vegas met de singleplayer...
Maarja we wachten maar af.

Ik vind nog steeds dat ze alles aan destruction moeten laten blijven... in een round based (Ik bedoel dan zoals Counterstrike) potje moet dat makkelijk kunnen en dit zou dan een "Meest realistische gamemode" kunnen worden.
Wat jullie zeggen over BFBC2 met voertuigen en bosjes die verdwijnen is echt storend.

Of het haalbaar (En schaalbaar :P) is om alle te destruction te laten blijven bij een ticket based gamemode wordt wel spannend, het zou wel heel vet zijn.
Maar het wordt dan wel veel rekenwerk voor een pc.
Misschien wordt het speelveld soms dan ook te vol.

Ze zouden het ook aan de servers zelf kunnen laten, als ze het voor het elkaar krijgen met hun engine.

[ Voor 17% gewijzigd door HugoBoss1985 op 27-07-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Knul schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:51:
[...]

Ben ik met je eens. In BC2 vind ik het ook altijd handig om achter mijn net stukgeschoten tank te staan om de andere tank alsnog neer te krijgen met een RPG. Helaas verdwijnt de stukke tank vaak op een random moment :(.
Of een maximaal aantal respawns voor een bepaald type voertuig met de bijkomstigheid dat uitgebrande voertuigen blijven staan.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Ik ben allang blij dat je gewoon zelf je server mag kiezen. Ik speel nu nog BC2 op de xdoos en als ik uit een server ga omdat ik de map crap vind of de spelers slecht zijn en ik opnieuw een server zoek kom ik altijd bij dezelfde. Heel erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 01:07:
[...]

Ik herinner mij in een E3 video interview dat een developer zei dat hij eens prone ging in afgeschoten blokken, om zo dekking te zoeken. Kheb er dus nog een goed oog op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
vinom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:11:
De destruction is half disabled in de Alpha.
Heb je daar een bron van want dice had al aangegeven dat destruction niet op schaal zal zijn als bc2.

Kleine toevoeging, kapot geschoten tanks laten staan of bepaalde destruction zoals bosjes en bomen laten staan is niet haalbaar, de server en client kunnen dit niet aan, neem bv die 1000 tickets servers, die beginnen na een tijdje te laggen omdat alle gebouwen ingestort zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door NLsandman op 27-07-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Demize had het op Twitter gezet, kan 'm zo ff niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
vinom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:17:
Demize had het op Twitter gezet, kan 'm zo ff niet terugvinden.
ah ok dan heb ik niets gezegt, vond het al zo karig die destruction :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
alleen een beetje onhandig als een voertuig op z'n spawnpoint wordt vernietigd.
het nieuwe voertuig spawnt dan boven op het oude wrak en is meteen kapot.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:12:
[...]

Of een maximaal aantal respawns voor een bepaald type voertuig met de bijkomstigheid dat uitgebrande voertuigen blijven staan.
Het zou beter zijn als de wrakken van voertuigen schade kunnen krijgen (granaten / rpgs / etc) en na een bepaalde hoeveelheid schade definitief exploderen, zo kunnen de wrakken tijdelijk gebruikt worden als cover, en toch "opgeruimt" worden om een weg vrij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Dat klinkt beter dan mijn opmerking inderdaad :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ze kunnen makkelijk een stukje coden dat als een kapotte voertuig op een spawnpoint staat dat hij dan wel vanzelf kapot gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Even terzijde: als een tank kapot is in bfbc2 en je schiet er 2x op met tank/rpg verdwijnt hij ook, indien dit niet wordt gedaan zal hij na een bepaald tijdstip verdwijnen. ;)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Er was nog één iemand hier, maar ik weet zijn naam niet meer. Maar het is wel te gek voor woorden eigenlijk dat er op GoT (bijna) niemand een invite heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Wij zijn te kritisch.... Nu kunnen ze lekker pronken met "Iedereen vindt onze game nu al geweldig!" omdat alleen CoD helden de alpha spelen. Achja, als je kijkt naar hoeveel er veranderd is tussen de beta en release van BC2 heb ik niet extreem veel vertrouwen. Nu weet ik dat dit een alpha is, maar toch. Overigens lijkt het me wel erg tof dat er wat voertuigen blijven staan. Bijvoorbeeld een of twee wrak(ken) per voertuig (Afhankelijk van de hoeveelheid voertuigen in een map) laten staan. Wordt de opnieuw gespawnde tank vernietigd, dan verdwijnt het vorige wrak. Natuurlijk met een healthsystem zodat je die dingen wel gewoon kan vernietigen. Maarja, alle bomen, bosjes en brokstukken die blijven liggen? Ik heb er héél erg weinig hoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
[...]

Ik zeg hier toch helemaal niet mee dat ik BF3 slecht vind omdat ze een animatie hebben? Ik zeg dat mijn ervaring in andere spellen is dat het mij niet ligt. En dat ik daar huiverig voor ben. Ik heb zelfs niet eens gezegd dat die mening ook op gaat in BF3, omdat ik de gameplay niet ken. Ik snap de ophef over mijn standpunt niet. Dat is gewoon mijn mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet, accepteren of niet, maar je kunt hem niet veranderen.
Rynji schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:00:
[...]

Mjah, wil je dan gewoon dwars duur muurtjes heen lopen zodat je door kan blijven knallen?
Zulke dingen wennen vanzelf naarmate je meer gaat spelen.
Waar beweer ik dat ik er doorheen wil kunnen lopen? Nee, ik wil gewoon dat je er of overheen springt, of niet. Een animatie gebeurd vaak wel of niet en is niet altijd even makkelijk te voorspellen, daarom dat ik er niet van hou. Zoals ik al eerder zei, ik hou liever de controle zelf.
bram1984 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:54:
[...]

Als jij IRL over een hek heen springt, dan heb je toch ook geen controle als je in de lucht hangt? Ik snap je punt niet helemaal. Had je akimbo 360's en een salto willen doen tijdens de animatie?
Als ik IRL over een hek heen wil springen kan ik op het moment van inzetten nog altijd stoppen, of ik kan mezelf laten vallen, of ik kan mijn lichaam draaien.. Sowieso slaat IRL nergens op, want IRL zou ik in parijs met een geweer in mijn hand aan het rondlopen zijn en dat is nou niet echt het geval.

Ennuh, waar beweer ik dat er meteen salto's in moeten zitten, of dat ik als een rambo over dingen heen wil springen? Het kan toch ook gewoon een sprong zijn. Waarom meteen van het uiterste uit gaan?

Zoals dit op andere plekken gebeurd, zoals over de railing van de brug springen, zonder de animatie zie ik ook niemand over klagen, dus waarom wel bij een ander hekje? Ik geloof zelfs dat dat ook het geval was in BF2 en daar hoor ik ook niemand over klagen.
HaX0r schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:00:
@aicaramba

Je kan ook gewoon niet over hekjes springen enzo. Dan heb je ook nooit last van die annimaties. Vind het wel een beetje vaag wat je zegt.
Niet over hekjes heen springen.. En het dan vaag vinden wat ik zeg? Een van de redenen dat ik zulke animatie bij andere spellen niet leuk vond is omdat er iets gebeurd waar ik geen controle meer over heb en dat ik niet zulke beperkingen wil, en dan mezelf wel de beperking opleggen dat ik niet over hekjes heen moet springen? Beetje vaag wat je zegt. Niet over hekjes heen springen is gewoon onzin. Dan kan ik net zo goed het spel niet gaan spelen, maar daar heb ik zelf ook niets aan.

Sowieso. Wat ik zeg is mijn mening, en mijn mening is helemaal niets vaags aan.. Dat jij je er niet in kunt vinden is wat anders.
Laat ik het zo zeggen, na 1000+ uur aan gameplay in spellen waar zo'n animatie wel in zit, heb ik een behoorlijk goed idee wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:41:
[...]

Er was nog één iemand hier, maar ik weet zijn naam niet meer. Maar het is wel te gek voor woorden eigenlijk dat er op GoT (bijna) niemand een invite heeft.
Inderdaad, ik verdien een invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Tsurany schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:06:
[...]

Inderdaad, ik verdien een invite!
Na mij, verdien je een invite, inderdaad! :P

[ Voor 69% gewijzigd door vinom op 27-07-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik heb het idee dat geen enkele alpha "tester" feedback gaat geven richting DICE.

En hoe word dit eigenlijk geregeld?
Moeten de "testers" via officiele forums feedback geven over bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Uhhh ga van de week wel ff kijkuh of die opgepoetste BFBC2 Battlefield Alpha een beetje te niften is... }:O

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jveuAo3pBBq6APDYEDyFNpNi/full.jpg

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Hij eindigt 1 augustus...dat je het ff weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

vinom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:29:
Hij eindigt 1 augustus...dat je het ff weet.
Thx. Ik zag het ja.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
YES, I have een key! Gas erop en gaan!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zou iemand die de alpha heeft aub een paar goede kwaliteit screenshots van wat menus willen maken?
http://i.imgur.com/tb8Kc.jpg Dat is de reden dat ik ze nodig heb. Momenteel is mijn TS3 skin vooral gebaseerd op de battlefield website, maar die menus zien er verder prima uit. Lijkt me misschien wel handig om daar nogal wat spul uit te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

vinom schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 18:45:
YES, I have een key! Gas erop en gaan!:D
Eerst ff downloaden ouwe.... ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Die is over 5 minuten klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
"Just fixed drop shooting. Short pause in shooting now while the transition to prone occurs, and again when getting up."
http://twitter.com/#!/Demize99/status/96252597815607296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Korte eerste indruk:
  • Graphics kan je wel instellen. Best ok. Heb daar echt geen zorgen over. Komt helemaal goed in Final.
  • Gameplay en graphics is qua feel echt net BF BC2
  • Geluid is idd mooi.
  • Je ziet je crosshair amper.
  • Liggen!!! Hè hè eindelijk kan het weer ! :P
  • Net al uit eerste server gedisconnect.
  • Veel flashing textures. Kan ook aan mijn custom IQ settings in AMD controlcenter liggen.
  • Paar kogels ontvangen en je bent gelijk dood. Beetje ala BFBC2 Hardcore
  • Vijanden moeilijk te herkennen.
  • Je voelt je net een noob en dat ben je ook.
  • Rondom de game heen is allemaal ook erg op multi media gericht. Facebook vrienden inviten enzo.
  • Jammer dat er maar vier klassen zijn.
  • Map links onderin is wennen
  • Erg jammer dat er weer voor de Q button is gekozen en niet voor de commandrose.
  • Echt wennen met die basic weapons zonder scope.... :P
Het is leuk om het even te kunnen proberen maar moet helaas zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben tot nu toe. Mijn voorgevoelens worden gewoon bevestigd. Uiteraard is dit een Alpha met 1 Rush map en ik heb slechts een half uur gespeeld.

Ik denk dat als het spel in de winkels ligt dat het een mooie BFBC 2 opvolger is maar dit heeft niet zo heel veel met de oorspronkelijke BF1942 en BF2 te maken als je t mij vraagt. Ze kunnen het beter BFBC3 noemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 27-07-2011 19:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Over die command-rose. Ik zag laatst op de EA UK forums toevallig dat ze heel misschien van plan waren een optie te maken waarin je command-rose kon aanzetten. Voor de idiote players dus gewoon een Q button, en voor andere players een volledige command-rose. Overigens zijn dat wel de EA UK forums, dus ik zou het niet geloven. Het is in ieder geval beter als niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Oud clan genoot van mij (die me een tijd terug had uit gemaakt voor Cheater en daardoor ook de clan verlaten is) heeft een BF3 Beta key ontvangen en heeft het volgende filmpjes gemaakt:

Kan alleen maar dit zeggen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SiF3c5J3VM8&feature=player_embedded]

IDIOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
Leuk dat zoveel mensen nog een invite krijgen, helaas hoor ik daar niet bij.
Ik vraag me overigens af wanneer de beta begint in september. Is daar al een preciezere datum over bekend?
Zijn btw die invites uitwisselbaar, en zo ja, iemand die het wil delen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Ik vind als je BBC 2 meer dan 500 uur heb gespeeld dat je een key verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Nemean schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:36:
Oud clan genoot van mij (die me een tijd terug had uit gemaakt voor Cheater en daardoor ook de clan verlaten is) heeft een BF3 Beta key ontvangen en heeft het volgende filmpjes gemaakt:

Kan alleen maar dit zeggen:
[video]

IDIOT
Wat een noob echt een idioot!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Waarom zou meer playtime een key garanderen? Sommige mensen hebben simpelweg niet de tijd om zoveel te kunnen spelen. Dat betekent niet dat als je minder gespeeld hebt, je in één keer minder verstand van die game hebt. Ook heb ik liever mensen die BF2 hebben gespeeld in de alpha dan alle BC2 helden. Ik geef toe dat ik zelf ook al jaren geen BF2 heb aangeraakt en ik BC2 verder prima vindt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik gun iedereen van harte een key.

Alleen aan het account zitten al je/mijn games gekoppeld en evt. ook creditcards. Dus jullie begrijpen wel dat ik dat niet ga delen.

Volgensmij helpt het als je je account bij EA goed ingesteld hebt en je veteranstatus op orde is. Alhoewel ook hier de berichten tegenstrijdig zijn. Check anders ook ff je spamfilter. Wie weet heb je wel een key gekregen.

Overigens lukte me het een half uur geleden niet meer om in een server te komen.

PS:
Ik begrijp dat iedereen erg nieuwsgierig is, dat was ik ook. Maar echt waar, het is allemaal niet zo bijzonder. 1 rushmap die duidelijk in Alpha status is. Leuk om even gezien te hebben maar echt interessant wordt het pas met de FInal of misschien de Beta.

Avondje BFBC2 is meer fun. Ga ik zo ook doen. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat mensen gewoon betalen om onder jou toezicht op jou pc de alpha te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tsurany schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:03:
Laat mensen gewoon betalen om onder jou toezicht op jou pc de alpha te spelen :P
Haha nee, voor het spel in deze staat kun je helaas met goed fatsoen geen geld vragen... :o

Zal eerst ns kijken of het uberhaupt lukt om in een server te komen.

ps: Ook heel raar om zo'n game in je browser te spelen. Ben nog van de DVD generatie; hoesje, boekje etc.... :P

[ Voor 24% gewijzigd door Help!!!! op 27-07-2011 20:08 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zo juist een key van iemand gekregen, ben nu de Alpha aan het downloaden ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Potjandorie. Ik wil ook een key :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand met de alpha even een lijstje voor mij maken met welke wapens er per klasse/factie aanwezig zijn? Dan maak ik alvast een lijstje voor de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als je eenmaal de tunnels uit bent en ergens in de stad is het wel cool. Qua graphics vind ik wel mooi dat er met licht en donker goed gewerkt wordt.

Het is wel weer echt BFBC2 als je 2 man doodschiet heb je alweer 300 badges verdient haha :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Laatst online: 16-09 13:20
Tsurany schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:13:
Kan iemand met de alpha even een lijstje voor mij maken met welke wapens er per klasse/factie aanwezig zijn? Dan maak ik alvast een lijstje voor de OP.
Assault:
- AK-74M
- M16A4
- G3

Engineer:
- M4A1
- G36C

Recon:
- MK11
- SVD
- SV98

Support:
- M27 IAR
- RPK
- MP-7
- M1014
- M-249

General:
- M-416
- M67 Grenade
- MP433
- M9
- Knife
- Pecheneg
- Glock 17
- M1911

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Pagina: 1 ... 56 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien