Er is hier nu al regelmatig voorbij gekomen dat waarschijnlijk rond de 25e mailtjes worden rondgestuurd met de keys
Nog niet maar we gaan ze vanzelf krijgen per mail.EnigmaNL schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:48:
Ik heb nog geen key ontvangen, ik zie alleen Battlefield 3 in mijn games staan. Daar zal de beta dan ook wel bij komen hoop ik.
Of heeft iemand hier BF3 ook gepreordered in Origin en heeft hij wel een key ontvangen?
Even geduld
Inderdaad, meteen een mooie aanleiding om ook hier nu over op te houden.
Eerst was het geblaat over specs, toen was het geblaat over launchdates en beta dates, nu dat alles duidelijk is komt de hysterie over de beta-keys. Laat het rusten, toon karakter en ben trots op jezelf als je over een week zonder te whinen aan de beta kan beginnen. Geduld is een schone zaak!
Eerst was het geblaat over specs, toen was het geblaat over launchdates en beta dates, nu dat alles duidelijk is komt de hysterie over de beta-keys. Laat het rusten, toon karakter en ben trots op jezelf als je over een week zonder te whinen aan de beta kan beginnen. Geduld is een schone zaak!
Idd, ik ken verslaafden met meer geduld...
www.avpnews.com
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 22-09-2011 14:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien