jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:48:
[...]
Ik denk dat dat komt doordat die game toen nog redelijk nieuw in zijn soort was. Je had diverse classes, squads, een squad leader en een commander. Kortom, een formule die teamplay echt een stukje hoger tilde. Dit alles in grootse maps met veel voertuigen...
... Wat bij mij de vraag oproept waarom geen enkele andere developer iets gelijkaardigs probeert? CoD clones heb je genoeg, maar BF clones zou ik niet echt kunnen opnoemen.
Anyway, ik vind het beter zo. 1 dijk van een teambased online game is al genoeg om mij honderden uren mee zoet te houden.

Indien DICE perfect BF2 zou namaken qua features, maar dan met de Frostbite engine, zou er nog geklaagd worden. Omwille van effecten zoals je aim die doorheen geslingert wordt bij het geraakt worden.
Over je commentaar op de maps: we hebben nog maar 1 map gezien, dus je hebt niet echt recht van spreken daarover.

Plus, de kans is groot dat ze expres Operation Metro kozen omdat ze een map met variërende omgevingen wilden tonen. Daarnaast is er ook nog de expansion pack Back to Karkand. Alleen al met die maps zullen terug veel clanwars gebeuren, vermoed ik!
Die stat "best killstreak" zit als ik het goed voorheb ook in BF2. In BFBC2 zie je helemaal geen stats pagina, maar in BF2 is die zeer uitgebreid, en zie je welke players het meeste bijdroegen bij bepaalde skill.
Het is wel waar dat een lange killstreak op zich totaal niet veel zegt in een BF game, maar kwaad kan het ook niet van het te tonen.
Ikzelf heb BF2 een maand terug aangeschaft (had het indertijd ook al maar speelde niet fervent) en wat ik wél zou missen is de command rose. Als ik gerevived word in BF2, stuur ik meestal een "thanks", maar in BFBC2 heb ik geen tijd om dat te typen. Daardoor kan ik niet mijn appreciatie tonen voor een revive, wat ik wel belangrijk vind.
[
Voor 61% gewijzigd door
Asgaro op 26-07-2011 01:12
]