Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
BlizzarD schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:10:
[...]

Ja goed 1 a 2 seconde, gaat om het feit dat je niet straks een veld vol met springende dolfijnen hebt die om iedere hoek naar de grond duiken om alles te kunnen ontwijken.
Dat vind ik een prima voorstel, maar ga dan niet zeiken over campers (wat er zeker zal komen...). Met dat soort regelingen bevorder je campen. Ook het deployen van een bipod kan worden gezien als campen, omdat het even duurt om neer te zetten heb je ook de neiging om langer op dezelfde plek te zitten.

BF3 lijkt tactischer te worden, daar ben ik persoonlijk blij mee! Zo zal (hopelijk) snipen niet meer zijn om te quickscopen (ik werd laatst uitgescholden voor hardscoper :| ), ook hoop ik dat de maps weer BF2 gericht worden ipv BC2. De BC2 maps vond ik het zicht nogal kort.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

soulfightah schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:17:
[...]

Dat vind ik een prima voorstel, maar ga dan niet zeiken over campers (wat er zeker zal komen...). Met dat soort regelingen bevorder je campen. Ook het deployen van een bipod kan worden gezien als campen, omdat het even duurt om neer te zetten heb je ook de neiging om langer op dezelfde plek te zitten.

BF3 lijkt tactischer te worden, daar ben ik persoonlijk blij mee! Zo zal (hopelijk) snipen niet meer zijn om te quickscopen (ik werd laatst uitgescholden voor hardscoper :| ), ook hoop ik dat de maps weer BF2 gericht worden ipv BC2. De BC2 maps vond ik het zicht nogal kort.
Ik zal er niet over vallen, maar voor anderen kan ik niet spreken ;) Er moet idd een goede balans tussen gevonden worden, maar afgaande op de alpha filmpjes vind ik dat je veels te snel kunt gaan liggen en ook nog eens kunt blijven schieten.

Ben ook erg blij dat BF3 tactischer wordt en dat de maps veel groter worden. Moet ook wel met de terugkeer van vliegtuigen natuurlijk en ondersteuning voor 64 spelers. Kan iig niet wachten :9

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Mensen, mensen. Kijk nou even een keer naar dat stukje waar hij iemand doodschiet als hij naar Prone gaat. Op het moment dat hij naar de grond duikt vliegen die kogels alle kanten op (Vooral naar links) behalve naar waar de vijand staat. In een gewoon firefight is dat echt niet te gebruiken. Die gast had het hier al verloren voordat de speler prone ging. Overigens is twee seconden écht heel erg lang en dat werkt voor geen meter. Opstaan duurt sowieso al eeuwen en dat rondzwaaiende wapen op het moment dat hij gaat liggen vind ik meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BlizzarD schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:10:
[...]

Ja goed 1 a 2 seconde, gaat om het feit dat je niet straks een veld vol met springende dolfijnen hebt die om iedere hoek naar de grond duiken om alles te kunnen ontwijken.
Och heb je vast wel eens tegen mij gespeeld. :$

Ik zie het ook meer als "het zit in het spel" en aangezien mensen klagen over bunnyhoppers en dolphin divers is het vaak een kwestie van aimen. Er voor richten schiet je dit soort mannetjes als mij gemakkelijk neer. Overigens is het grootste probleem bij Battlefield 2 de hitboxes. Zijn gewoon om te janken.

Wat ik wel hoop, om de ergernissen in Battlefield 2 te vermijden is dat ze dit in Battlefield 3 oplossen:

- Grenadespam.
- LMG's zijn sinds patch 1.5 echt hitreg wonders geworden, hoop dat ze iets minder kracht hebben in Battlefield 3.
- Shockpaddle bug eindelijk laten oplossen.
- Meer dan 1 medicbag.
- Claymore spam, in Battelfield 2 is het soms claywhoring voor het leven. clay op vlag, clay bij de spawn, clay bij trappetje. en ga maar door.

Wat betreft Battlefield 3 als tactical shooter ben ik zeker blij mee, met de squads. Hoop overigens ook dat de lone-wolves verdwijnen en dat de mensen zich iets meer betrokken gaan voelen bij het spel. :)

Waar ik echt op zit te wachten is weer het old skool vlaggen cappen, niks geen MCOM, niks geen vehicles maar lekker met een volle squad medics vlaggen cappen. En dan liefst maar iets van 24 spelers om verschrikkelijke nadespam te voorkomen. :Y

/Voordat ik vehicle fans op mijn dak krijg, ik hou niet zo van vehicles./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:47:
[...]

Het is gewoon ontzettend onrealistisch. Als je recht voor de vijand staat, ga je niet tijdens dat je aan het schieten bent, even op de grond gaan liggen hé.
En als je zelf goed kan aimen, is er geen enkele reden om te gaan liggen, als je namelijk direct op een gevoelige plaats schiet (denk aan het hoofd bijvoorbeeld), gaat de vijand toch sneller sterven dan jij, en is er geen reden om zo belachelijk te gaan liggen.
Nou ja, wat is realistisch...

Het lijkt mij dat indien de vijand IRL tegenover je staat, jezelf zo klein mogelijk maakt om zo het raakoppervlakte te verkleinen. Tenminst dat zou ik doen. Ik zou zeker niet de held uit gaan hangen en kijken wie het snelste een wapen kan trekken.

Dus cover zoeken en/of zo klein mogelijk maken lijkt mij volkomen logisch als de vijand tegenkomt.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach als je over realisme gaat praten is het hele combat systeem in gebouwen onrealistisch te noemen, niemand rent zo door gebouwen heen en schiet een half magazijn leeg om de tegenstander af te maken. Ze zouden eens de damage die wapens doen omhoog moeten smijten. Dan krijg je direct een veel realistische gameplay omdat mensen dan voorzichtig moeten doen. Opzij springen en snel beginnen te schieten werkt dan niet meer, je moet dan echt om hoekjes sluiten en wie het eerst schiet wint.
Maarja, of dat ook leuke gameplay oplevert?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 17:06
Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:47:
[...]

Het is gewoon ontzettend onrealistisch. Als je recht voor de vijand staat, ga je niet tijdens dat je aan het schieten bent, even op de grond gaan liggen hé.
En als je zelf goed kan aimen, is er geen enkele reden om te gaan liggen, als je namelijk direct op een gevoelige plaats schiet (denk aan het hoofd bijvoorbeeld), gaat de vijand toch sneller sterven dan jij, en is er geen reden om zo belachelijk te gaan liggen.
FYI:

IRL ga je als je schoten hoort direct liggen, en dan bepalen waar vandaan je beschoten word. en dan zo mogelijk je positie verbeteren en terugvuren.

IRL zal je als je de vijaard tegenkomt 2 schoten vuren, liggen, verplaatsen (liggend) en dan gericht terugvuren.

Het is maar een spelletje! Als je realisme wil moet je bij defensie gaan werken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door BlauweAap op 25-07-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
Ik vind Project Reality( Mod voor BF2) bewijzen van wel. Teamwork is vele malen hoger daar dan in standaard BF2, en 1 schot kan je al dodelijk verwonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Tsurany schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:11:
Ach als je over realisme gaat praten is het hele combat systeem in gebouwen onrealistisch te noemen, niemand rent zo door gebouwen heen en schiet een half magazijn leeg om de tegenstander af te maken. Ze zouden eens de damage die wapens doen omhoog moeten smijten. Dan krijg je direct een veel realistische gameplay omdat mensen dan voorzichtig moeten doen. Opzij springen en snel beginnen te schieten werkt dan niet meer, je moet dan echt om hoekjes sluiten en wie het eerst schiet wint.
Het is maar net wat je leuk vindt. Persoonlijk vind ik dat arcade stijltje wel leuk. Een vleugje realisme gemixt met wat arcade elementen is gewoon dikke fun.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

Tsurany schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:11:
Als damage echt realistisch is? Nee. Ik kan de aanvallende, soepele gameplay van BC2 en BF2 echt waarderen. Als mensen realistisch willen moeten ze America's Army spelen of ArmA 2. Niet mijn ding, het blijft een game, geen simulatie.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickmerckx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-07-2022
XanderDrake schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:23:
[...]

Als damage echt realistisch is? Nee. Ik kan de aanvallende, soepele gameplay van BC2 en BF2 echt waarderen. Als mensen realistisch willen moeten ze America's Army spelen of ArmA 2. Niet mijn ding, het blijft een game, geen simulatie.
En er zijn velen die dat vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Er zijn nu echt veel leaked alpha filmpjes op youtube zeg.

Het lijkt alsof er nog geen bullet drop in zit als je naar de sniper filmpjes kijkt maargoed het is pas alpha dus er valt nog weinig over te zeggen.

Vind het er al aardig uitzien allemaal hoor kan niet wachten tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

BlauweAap schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:19:
[...]

FYI:

IRL ga je als je schoten hoort direct liggen, en dan bepalen waar vandaan je beschoten word. en dan zo mogelijk je positie verbeteren en terugvuren.

IRL zal je als je de vijaard tegenkomt 2 schoten vuren, liggen, verplaatsen (liggend) en dan gericht terugvuren.

Het is maar een spelletje! Als je realisme wil moet je bij defensie gaan werken ;)
Juist, dat wou ik ook opmerken. Ik ben nog van die leeftijd dat ik vroeger in dienst gezeten heb en de MAG (broertje van de M249 SAW) schutter van mijn peloton was. Dat ding weegt 12 KG en is staand niet te gebruiken, je kogels vliegen dan alle kanten op, behalve de juiste...

Je gaat dan ook niet (zo snel mogelijk) liggen om minder goed te raken te zijn, maar vooral om zelf iets te kunnen raken. En de bipod heb je in die situaties al uitgeklapt staan hoor :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doet me denken aan dat youtube filmpje dat iemand twee keer zo'n M249 SAW aan het dual wielden is :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Tsurany schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:29:
Doet me denken aan dat youtube filmpje dat iemand twee keer zo'n M249 SAW aan het dual wielden is :+
Ik moest even googlen op "dual wielden", maar dat is inderdaad volkomen onmogelijk... Je kunt misschien wel 2 van die dingen tegelijk dragen en de trekker overhalen, maar je gaat niets raken en breekt misschien wel een pols of onderarm. Terugslag en zo..... :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als je 2x dual wieldt, heb je er dan niet 4 tegelijk beet? ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:45:
[...]

Als je 2x dual wieldt, heb je er dan niet 4 tegelijk beet? ;)
Als je 1x post, ben je dan niet 2x een betweter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:54

mace

Sapere Aude

Don't worry, I'm certified Russian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:32
And as always, have a nice day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
DICE heeft zojuist een aantal antwoorden, die voor de meeste al wel duidelijk waren, gegeven met betrekking tot de Alpha & Beta van Battlefield 3.

http://blogs.battlefield....alpha-trial-and-beta.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Purple Dolphin schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:25:
DICE heeft zojuist een aantal antwoorden, die voor de meeste al wel duidelijk waren, gegeven met betrekking tot de Alpha & Beta van Battlefield 3.

http://blogs.battlefield....alpha-trial-and-beta.aspx
Ah bedankt, maar nou niet echt schokkende informatie helaas.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:23
Morgen komt er een nieuwe wave met invites.
*crossed fingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
vinom schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:15:
*crossed fingers
Is het enige wat je daarvoor moet doen, om in aanmerking te komen een, EA/Origin account aanmaken?

[ Voor 6% gewijzigd door Mavvie op 25-07-2011 23:17 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zie de info daarover een paar posts boven mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Mavvie schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:16:
[...]

Is het enige wat je daarvoor moet doen, om in aanmerking te komen een, EA/Origin account aanmaken?
Dat zal niet het enige zijn hoor.. Ik denk dat ze vooral kijken naar users die eerder beta tests gedaan hebben incl. feedback geven, posts gedaan hebben op de forums, veel games hebben (veteran) etc etc.

En als je dan geselecteerd wordt is het natuurlijk de bedoeling dat je bug reports gaat indienen. Heb je daar echt zin in?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
bvk schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:40:
[...]

Dat zal niet het enige zijn hoor.. Ik denk dat ze vooral kijken naar users die eerder beta tests gedaan hebben incl. feedback geven, posts gedaan hebben op de forums, veel games hebben (veteran) etc etc.

En als je dan geselecteerd wordt is het natuurlijk de bedoeling dat je bug reports gaat indienen. Heb je daar echt zin in?
Als ik BF3 mag spelen wil ik gerust wel tijd vrij maken voor een paar bug reports in te dienen :D
Ik denk dat de meeste mensen hier zo wel over denken.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Natuurlijk, iedereen wil wel alvast even spelen. Maar serieus aan een Alpha test meedoen vergt best veel tijd denk ik.

Omdat ik de normale BC2 wel even zat ben vanavond weer eens Vietnam opgestart. Speelde ineens weer heel anders, maar gaf ook weer ineens veel meer sfeer. Maar dat is wel bekend natuurlijk ;)

Maar om op de eerdere discussie terug te komen, best wel lekker spelen zo als er niemand een scope heeft. Behalve die @#$%^ snipers dan.. ;)

Ben echt heel benieuwd hoe de uiteindelijke gameplay gaat zijn!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:48:
[...]
Ik denk dat dat komt doordat die game toen nog redelijk nieuw in zijn soort was. Je had diverse classes, squads, een squad leader en een commander. Kortom, een formule die teamplay echt een stukje hoger tilde. Dit alles in grootse maps met veel voertuigen...
... Wat bij mij de vraag oproept waarom geen enkele andere developer iets gelijkaardigs probeert? CoD clones heb je genoeg, maar BF clones zou ik niet echt kunnen opnoemen.
Anyway, ik vind het beter zo. 1 dijk van een teambased online game is al genoeg om mij honderden uren mee zoet te houden. :)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:47:
[...]
Houd jezelf maar voor de gek. Alsof de game nog zo erg verandert gaat worden. Ik zie alweer maps die totaal niet geschikt voor clanwars lijken te zijn. Blijkbaar willen ze toch maar wat graag effectjes als "best killstreak" etc er in laten zitten. En heb je al "destruction 2.0" gezien? :D YouTube: ‪Battlefield 3 - Operation Metro runthrough & Destruction Gameplay (HD)‬‏ - YouTube

BF3 zal vast wel leuk worden hoor, ik ga het ook gewoon spelen. Maar imo is het wel duidelijk genoeg dat de BF2 feeling niet meer terug gaat komen. En dat vind ik en vele anderen wel erg jammer. EA en Dice prefereren duidelijk de mainstream kant.
Indien DICE perfect BF2 zou namaken qua features, maar dan met de Frostbite engine, zou er nog geklaagd worden. Omwille van effecten zoals je aim die doorheen geslingert wordt bij het geraakt worden.

Over je commentaar op de maps: we hebben nog maar 1 map gezien, dus je hebt niet echt recht van spreken daarover. :) Plus, de kans is groot dat ze expres Operation Metro kozen omdat ze een map met variërende omgevingen wilden tonen. Daarnaast is er ook nog de expansion pack Back to Karkand. Alleen al met die maps zullen terug veel clanwars gebeuren, vermoed ik!

Die stat "best killstreak" zit als ik het goed voorheb ook in BF2. In BFBC2 zie je helemaal geen stats pagina, maar in BF2 is die zeer uitgebreid, en zie je welke players het meeste bijdroegen bij bepaalde skill.
Het is wel waar dat een lange killstreak op zich totaal niet veel zegt in een BF game, maar kwaad kan het ook niet van het te tonen. ;)

Ikzelf heb BF2 een maand terug aangeschaft (had het indertijd ook al maar speelde niet fervent) en wat ik wél zou missen is de command rose. Als ik gerevived word in BF2, stuur ik meestal een "thanks", maar in BFBC2 heb ik geen tijd om dat te typen. Daardoor kan ik niet mijn appreciatie tonen voor een revive, wat ik wel belangrijk vind.

[ Voor 61% gewijzigd door Asgaro op 26-07-2011 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
zonder die squads en commander heb je natuurlijk ook teamplay.
wij oldies gebruikten gewoon ventrilo ;)

ik zat in een clanbase top 5 clan (BF1 - desert combat) en daar zat ook al meer dan genoeg teamplay in ;)

edit: stiekem je post veranderen he, asgaro? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Webjunkie op 26-07-2011 01:16 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Asgaro schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 00:55:
Ikzelf heb BF2 een maand terug aangeschaft (had het indertijd ook al maar speelde niet fervent) en wat ik wél zou missen is de command rose. Als ik gerevived word in BF2, stuur ik meestal een "thanks", maar in BFBC2 heb ik geen tijd om dat te typen. Daardoor kan ik niet mijn appreciatie tonen voor een revive, wat ik wel belangrijk vind.
Dat Q-voor-alles vond ik ook erg irritant aan BC2. Helemaal het feit dat je eerst op zoek moet naar een medic of support gastje om om med packs danwel ammo te kunnen vragen, ipv dat je in het heetst van de strijd gewoon even snel dat uit kan roepen ongeacht waar je naartoe kijkt. Of dan probeer je wat te spotten vlak bij een target, geef je het commando dat dat target aangevallen moet worden 8)7. En sowieso kun je niets spotten zonder iets daadwerkelijk te zien - als je in BF2 een enemy hebt zien lopen maar je ziet 'm zo snel niet meer kun je alsnog je teamleden ervan informeren.

En idd, gewoon het feit dat je thanks kan roepen miste ik ook wel.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2011 01:25 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webjunkie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 01:13:
zonder die squads en commander heb je natuurlijk ook teamplay.
wij oldies gebruikten gewoon ventrilo ;)

ik zat in een clanbase top 5 clan (BF1 - desert combat) en daar zat ook al meer dan genoeg teamplay in ;)

edit: stiekem je post veranderen he, asgaro? ;)
Haha, niets van stiekem gedoe. Ik plaatste gwn een nieuwe quote anders klagen mensen dat ik doublepost >:)
Jo... schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:01:
[...]

Waarvoor zou dat nodig zijn? Er is al eerder gezegd geweest dat deel 3 pas zou komen als de game uit komt.
Ik had altijd de veronderstelling dat het GoT policy was om een nieuw topic te openen na 1000 replies? Ofwel leek het zo, omdat veel topic starters die zelfgekozen leidraad volgen, dat kan ook. :)
Stewie! schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:43:
Als je in de alpha zit en je hebt een nvidia kaart, download dan de laatste beta drivers op www.nvidia.com voor een betere spelervaring.
Bedoel je daarmee dat er al tweaks voor BF3 zitten in de laatste drivers? En wat bij ATI cards?
unfor schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:18:
[afbeelding]
Geen quickscope helden meer, tenzij je tenzij je fatsoenlijk kunt mikken :)
Vind ik wel een ongegronde beslissing. Ik kan zelf niets van quick scoping, maar vind het wel jammer voor diegenen die wel die skill hebben. En zeg mij niet dat het simpel is, want dat is het niet, vermoed ik?
HaX0r schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:24:
Hello, gamers. Look at your fps game, now at mine, now look at your fps game, now back at mine. Sadly, your game isnt mine. But if you stopped running around like an idiot on small maps without teamwork, it could look like mine.

Look down, Back up. Where are you? You're in a game that looks so real its almost better than reality.

Whats in my hand? It's call of duty. Look again, the bad game turns into a better one. Anything is possible when you play Battlefield 3.

I'm on a tank.
_/-\o_
tss68nl schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:46:
Ik ben steeds minder overtuigd dat ik dit spel wil gaan spelen. De hele gameplay doet me te MW2 aan...
Kan ik je maar 1 advies geven: stop met gamen. :)
Alle developers springen op de CoD bandwagon, terwijl DICE tenminste veel variatie brengt.
Iets beter dan BF3 zal je niet snel vinden.
vinom schreef op maandag 25 juli 2011 @ 23:15:
*crossed fingers
Linkje? :) nvm, via zhinto Twitter dus

edit: Zo te zien heeft EA/DICE het opgegeven met leaked vids te verwijderen.

En nu ik erover nadenk: naast command rose zou ik ook graag die lijn terugzien op je minimap zoals in BF2. Als de squadleader checkpoint aanduidt zie je een rechte lijn naar daar: duidelijker kan niet.
In BFBC2 was dit abnormaal slecht gedaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Asgaro op 26-07-2011 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Asgaro schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 01:45:
[...]
En nu ik erover nadenk: naast command rose zou ik ook graag die lijn terugzien op je minimap zoals in BF2. Als de squadleader checkpoint aanduidt zie je een rechte lijn naar daar: duidelijker kan niet.
In BFBC2 was dit abnormaal slecht gedaan.
In BF2 was ik de helft van de tijd SquadLeader. Het kunnen verstrekken van opdrachten zoals "Defend This Position", "Attack This Position" en "Move Over There" (of iets dergelijks) vond ik erg nuttig in het spel.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:58
Ik had altijd de veronderstelling dat het GoT policy was om een nieuw topic te openen na 1000 replies? Ofwel leek het zo, omdat veel topic starters die zelfgekozen leidraad volgen, dat kan ook. :)
Als dat zo was, dan hadden we nu in deeltje 6 gezeten. En de game zit nog maar in de Alpha fase >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Indy91 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 07:10:
[...]

In BF2 was ik de helft van de tijd SquadLeader. Het kunnen verstrekken van opdrachten zoals "Defend This Position", "Attack This Position" en "Move Over There" (of iets dergelijks) vond ik erg nuttig in het spel.
Dat vind ik dus het hele probleem aan die minimap. In BF2 was hij simpel, bijna klassiek en duidelijk.

In BFBC2 en ook te zien in BF3 is het net een hollywood-achtig plaatje. Ook weer hetzelfde als voor het eerste in COD4 te zien was. Verschrikkelijk.

De gewone simpele en klassiek uitziende minimap is geweldig.

Het hele verhaal achter het Q-spotten etc., is dat je op de console een beperkt aantal knoppen hebt. Dus hebben ze alles maar gebind in 1 actieknop.

Ik zou heel graag ook weer de Q-knop terugzien zoals in BF2. Maar dit heb ik ook totaal niet gezien in de gamplay video's. Maar ik heb nog een beetje hoop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:20:
[...]

Dat vind ik dus het hele probleem aan die minimap. In BF2 was hij simpel, bijna klassiek en duidelijk.

In BFBC2 en ook te zien in BF3 is het net een hollywood-achtig plaatje. Ook weer hetzelfde als voor het eerste in COD4 te zien was. Verschrikkelijk.

De gewone simpele en klassiek uitziende minimap is geweldig.

Het hele verhaal achter het Q-spotten etc., is dat je op de console een beperkt aantal knoppen hebt. Dus hebben ze alles maar gebind in 1 actieknop.

Ik zou heel graag ook weer de Q-knop terugzien zoals in BF2. Maar dit heb ik ook totaal niet gezien in de gamplay video's. Maar ik heb nog een beetje hoop :).
Ben het helemaal met je eens.
De command rose zoals in BF2 was eigenlijk beter dan dit "q" drukken.

Ook hoop ik dat op de grote maps, waar je voornamelijk tank battles hebt, de artillerie weer terug komt met een mooi spot systeem wat goed in balans is.
In BF1942 en DC werkte dat systeem niet helemaal perfect, maar ik zag duidelijk een extra dimensie in het spel door die toevoeging.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Wat ik eigenlijk het meeste mis aan de minimap in bc2 is dat je er niet op kunt uitzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Ik heb die hele minimap nooit gezien want ik speel alleen op hardcore. Speelt er echt iemand op normal mode?

Waarom loopt iedereen zo moeilijk te doen over dat liggen. Wat jo zegt is echt onzin. Je blijft niet altijd leven als je de ander sneller doodschiet. Er lopen nog meer spelers rond. Als je dan gaat liggen heb je een grotere kans om niet gelijk afgeschoten te worden door een andere tegenstander.

Als jullie het echt allemaal zo verschrikkelijk vinden blijf je toch lekker BC2 spelen?

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:29:
[...]

Ben het helemaal met je eens.
De command rose zoals in BF2 was eigenlijk beter dan dit "q" drukken.

Ook hoop ik dat op de grote maps, waar je voornamelijk tank battles hebt, de artillerie weer terug komt met een mooi spot systeem wat goed in balans is.
In BF1942 en DC werkte dat systeem niet helemaal perfect, maar ik zag duidelijk een extra dimensie in het spel door die toevoeging.
Wat werkte er precies niet goed aan dat systeem dan? Na een tijdje kon ik vrijwel elk punt in een map raken, zonder dat ik er nog een spotter voor nodig had. Werkte erg fijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:01:
[...]
Wat werkte er precies niet goed aan dat systeem dan? Na een tijdje kon ik vrijwel elk punt in een map raken, zonder dat ik er nog een spotter voor nodig had. Werkte erg fijn imo.
Ja :) omdat je kon pixel shooten. Of je ging op een bepaalde plek staan en dan schoot je langs "landmarks" en wist je waar je uit ging komen. Dat deed ik ook, ik ga niet me heilig voordoen, en was leuk. (en lame).

Als ze die zaken nou eens minder mogelijk maken en het daadwerkelijke spot systeem verbeteren (je had alleen een pijltje op de map voor de richting en een cam view vanaf de spotter)
Die cam view was gaaf. Het mapje voor het richten kan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:04:
[...]

Ja :) omdat je kon pixel shooten. Of je ging op een bepaalde plek staan en dan schoot je langs "landmarks" en wist je waar je uit ging komen. Dat deed ik ook, ik ga niet me heilig voordoen, en was leuk. (en lame).

Als ze die zaken nou eens minder mogelijk maken en het daadwerkelijke spot systeem verbeteren (je had alleen een pijltje op de map voor de richting en een cam view vanaf de spotter)
Die cam view was gaaf. Het mapje voor het richten kan beter.
Maar waarom is dat pixel shooten zo erg dan. Die artillery wagens kon je met 1 raket kapot schieten en per map had je er altijd maar eentje. Goed, het systeem kan misschien wat aangepast maar imo werkt het veel leuker dan mortar strikes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:27:
[...]
Maar waarom is dat pixel shooten zo erg dan. Die artillery wagens kon je met 1 raket kapot schieten en per map had je er altijd maar eentje. Goed, het systeem kan misschien wat aangepast maar imo werkt het veel leuker dan mortar strikes etc.
Ja, erg, erg. Wat is erg. Het is niet heel erg leuk op die manier.
Wat men kan doen is de lucht laten bewegen om pixelshooten onmogelijk te maken. Ook kan men de windkracht en richting mee laten spelen. Zo kan je met een arty schieten zonder "spot" enorm lastig maken.
Uiteraard moet na een spot wel een heel goed systeem komen om goed te richten, waarbij je moet compenseren voor de wind etc. Maar dat alles moet goed mogelijk zijn. Het moet zijn als een leuke minigame met 2 spelers... de spotter en de arty. en het kan ook daadwerkelijk een extra dimensie aan het spel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:27:
[...]
de artillerie stond meestal in de bases en baserapen was (meestal) niet toegestaan.

[ Voor 69% gewijzigd door Webjunkie op 26-07-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dit is zeker van BF2? Heb namelijk totaal geen idee waar dit over gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
BF1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

BF1942 waarschijnlijk over de Wespe, Priest en de Katyusha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:50:
BF1942 waarschijnlijk over de Wespe, Priest en de Katyusha.
En DC natuurlijk! Daar was het nog mooier met de MLRS (google maar eens wat plaatjes) en de howitzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Enige Battlefield 1942 mod die ik heb gespeeld is Forgotten Hope, op de hslan server. Altijd fun! Hele goeie mod, zou het zo weer spelen als er nog veel servers online waren. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vroeger was dat zo ivm server load, tegenwoordig absoluut niet meer. Snap ook niet waarom iedereen dan perse snel een nieuw deel wilt openen, voegt helemaal niks toe en maakt de doorzoekbaarheid een stuk slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

fast-server schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:38:
Het lijkt er op dat BF3 Alpha een (PS3) port is...

Stukje uit de exe

code:
1
Ps3GeometryYieldGranularity Ps3SpuYieldingEnable    Ps3CmdBufClearEnable    Ps3CmdBufVertexShaderInlineEnable   Ps3TxpDemotionEnable    Ps3MaxMipmap    Ps3MinMipmap    Ps3ZCullBehindLimit Ps3ZCullInFrontLimit    Ps3ZCullEnable  Ps3SCullEnable  Ps3DispatchFrameBlockEnable Ps3DispatchSpuBufferLinkingEnable   Ps3DispatchBlocksPerJob Ps3DispatchOnlyJob  Ps3DispatchJobPriority  Ps3DispatchJobSpuCount  Ps3DispatchJobCount Ps3DispatchJobEnable    Ps3SpuCullVolumesEnable Ps3SpuClipPlaneRejectEnable Ps3SpuInstancingEnable  Ps3PartitionVolumeCullEnable    Ps3PartitionClipPlaneCullEnable Ps3PartitionFrustumCullEnable   Ps3DrawBlockCullEnable  Ps3TrianglePartCullEnable   Ps3TriangleCull4BoneSkinningEnable  Ps3TriangleCull1BoneSkinningEnable  Ps3TriangleCullDoubleSidedEnable    Ps3TriangleCullZPassEnable  Ps3TriangleBackfaceCullEnable   Ps3TriangleFrustumCullEnable    Ps3TriangleCullEnable   Ps3DrawNonEdgeGeometryEnable    Ps3DrawEdgeGeometryEnable   Ps3GeometryJobPriority  Ps3GeometryDebugRenderEnable    Ps3GeometryJobWithoutDispatchJobEnable  Ps3GeometryJobSpuCount  Ps3GeometryJobCount Ps3GeometryJobEnable    Ps3DispatchSetupSpuJobEnable    Ps3DispatchPrepareSpuJobEnable  Ps3PixelShaderHashStoreEnable   Ps3PixelShaderRedundancyCheckingEnable

Hoop dat dit alleen voor de alpha zo is anders heeft dice een hoop mensen gen.....
:D Ik moest hier zoo om lachen _O- Je weet dat er ook nog zoiets is als Pixel Shader 3.0 en dit waarschijnlijk daarmee te maken heeft ?? Dingen als "ZCullBehindLimit" en "PixelShader" bij verschillende variablelen wijzen daar best wel heen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

_o- to you too, Ps3SpuYieldingEnable verwijst duidelijk naar de PS3 door het woordje SPU. Ps3DrawEdgeGeometryEnable ook, Edge is een rendering library die de vertex processing offloadt naar de SPU's. Verder slaan de meeste commando's echt compleet nergens op in de context van pixelshaders. Daarnaast hebben "command buffers" pas betekenis vanaf DX10, dus dan ga je niet pixel shader 3.0 zitten gebruiken, maar er wordt sowieso gewoon gerefereerd naar de native command buffers op de PS3

Maar toch leuk geprobeerd :Y)

[ Voor 84% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 15:14

joskuiper

PapaCooper

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
jipie, na een ietwat geagiteerde email richting EA met de vraag aan welke criteria je dan wél moest voldoen om aan de alpha deel te nemen ( zeker 1000uur + in de bf series.... niet goed genoeg ?! )
kreeg ik te horen dat ik de béta mag gaan spelen... _/-\o_ _/-\o_

Toen ik 'n heel tijdje terug hoorde dat de beta samenhing met moh :X heb ik die toen, deels ook uit nieuwschierigheid naar moh, voor 10 dollar gekocht ( de limited ed. ) 2 uurtjes gespeeld, en verder haar bestaan vergeten, tot ik beklag ging doen over de alpha.

Kennelijk hangt het toch samen... wat ik raar vind.. want dat zijn games en GAMERS die je imo niet met elkander kunt vergelijken.

Enfin hoop iig dat er wat aerial combat in de béta test zit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:44:
_o- to you too, Ps3SpuYieldingEnable verwijst duidelijk naar de PS3 door het woordje SPU. Ps3DrawEdgeGeometryEnable ook, Edge is een rendering library die de vertex processing offloadt naar de SPU's. Verder slaan de meeste commando's echt compleet nergens op in de context van pixelshaders. Daarnaast hebben "command buffers" pas betekenis vanaf DX10, dus dan ga je niet pixel shader 3.0 zitten gebruiken, maar er wordt sowieso gewoon gerefereerd naar de native command buffers op de PS3

Toch is de conclusie trekken op basis van dat regeltje dat de PC versie TOCH een port is van de console en we "genaaid" worden wel lachwekkend.
BF3 is primair ontwikkeld voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marlboro86 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:54:
kreeg ik te horen dat ik de béta mag gaan spelen... _/-\o_ _/-\o_
Iedereen mag de beta spelen, een publieke beta komt er gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:06:
[...]

Toch is de conclusie trekken op basis van dat regeltje dat de PC versie TOCH een port is van de console en we "genaaid" worden wel lachwekkend.
Dat klopt, en dat was de revue al gepasseerd. Maar daar ging de post van nero355 niet over :)

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 26-07-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
2 Nieuwe filmpjes op Youtube over de customisatie opties binnen het wapenarsenaal

YouTube: ‪BF3 weapon customization part: 1 (Official video by yourgamingteam)‬‏ - YouTube
YouTube: ‪BF3 weapon customization Part 2 (Official video by yourgamingteam)‬‏ - YouTube
_O- @ die boom op 4:20 van dat tweede filmpje, en dan ook nog 4:40. _O-

Lijkt me in ieder geval wel duidelijk dat "Destruction 2.0" voor geen meter werkt in de Alpha.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:00

NTH

Nemean schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:00:
Enige Battlefield 1942 mod die ik heb gespeeld is Forgotten Hope, op de hslan server. Altijd fun! Hele goeie mod, zou het zo weer spelen als er nog veel servers online waren. Maar helaas.
Je hebt nu Forgotten Hope 2 die net een nieuwe release heeft gehad

En wat betreft de servers, dit is een screenshot van 12.10 in de middag, niet echt toptijd voor Europeanen, maar toch lekker druk voor een mod van een 5 jaar oude game. En vergeet niet dat er nu ook een 126 players server. Dat zorgt erg voor cinematische belevingen. Zie ook het draadje hier

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/jhauky.jpg

OT
Zover ik weet komt er geen Artillery in BF3, zoals de manier waarop BF1942 of FH2 dat heeft. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Als ik dat filmpje bekijk word ik al blij van een ding: de engineer class.
Zoals het in BC2 geregeld is vind ik het niet zo leuk, je probeert je team te helpen door voertuigen te repairen of te vernietigen, maar je krijgt een wapen dat goed is op korte afstand maar het meestal toch wel aflegt tegen de assaults op grote afstand.
Natuurlijk maken de launchers dit deels goed...

Er is ook een nieuw stukje in de TS over het begin van een BF3 GoT clan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NTH schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:32:
[...]

Je hebt nu Forgotten Hope 2 die net een nieuwe release heeft gehad

En wat betreft de servers, dit is een screenshot van 12.10 in de middag, niet echt toptijd voor Europeanen, maar toch lekker druk voor een mod van een 5 jaar oude game. En vergeet niet dat er nu ook een 126 players server. Dat zorgt erg voor cinematische belevingen. Zie ook het draadje hier

[afbeelding]

OT
Zover ik weet komt er geen Artillery in BF3, zoals de manier waarop BF1942 of FH2 dat heeft. :-(
Forgotten Hope 2 speelde toch anders dan Forgotten Hope 1. De simpelheid van BF1942 maakte FH heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
aarondk1 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:50:
Als ik dat filmpje bekijk word ik al blij van een ding: de engineer class.
Zoals het in BC2 geregeld is vind ik het niet zo leuk, je probeert je team te helpen door voertuigen te repairen of te vernietigen, maar je krijgt een wapen dat goed is op korte afstand maar het meestal toch wel aflegt tegen de assaults op grote afstand.
Natuurlijk maken de launchers dit deels goed...

Er is ook een nieuw stukje in de TS over het begin van een BF3 GoT clan...
Bedoel je dat filmpje over weapon customization? Wat is er zo anders aan de engineering class tov BC2?

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

in het eerste filmpje, de Glock 17 met zo weinig recoil?
ik kan je vertellen dat hij in het echt veel meer recoil heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
WishmasterNL schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:34:
[...]

Ik kan jouw vertellen dat heel veel wapens niet kloppen qua recoil.. best wel logisch want het is een game, en daar hoort een balans tussen wapens te zitten.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Kluit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:33:
[...]

Bedoel je dat filmpje over weapon customization? Wat is er zo anders aan de engineering class tov BC2?
Mogelijk de M4 die er geloof ik in het filmpje te zien is. Zal wat minder range dan een m16 waarschijnlijk hebben, maar zou toch een heel stuk meer moeten zijn dan de submachine guns in BC2 (waar ik me als engineer idd ook dood aan ergerde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ja mensen, we begrijpen dat elke engineer eigenlijk gewoon de assault wapens wil hebben, maar is het juist niet de bedoeling dat de classes wat verschillen? Dan zou je ook kunnen klagen dat recons geen LMGs hebben in BC2. Ik vind zelf de submachine guns een prima keuze voor BC2. Die dingen zijn met hipfire nog redelijk bruikbaar, toch handig als je wat van je af kan schieten terwijl je naar een voertuig rent. Met assault wapens valt dat juist weer niet te doen.

Achja, we zien het wel. Wat ik wel weer érg vervelend vind is bijvoorbeeld die menutjes voor weapon customization. Het is natuurlijk erg makkelijk te besturen met een controller, maar wij hebben een muis dus zijn lijsten vol met dingen helemaal niet zo'n probleem. Dat vind ik altijd het nadeel in games tegenwoordig... Ook al zijn ze voor de PC ontwikkeld, toch zie je vaak dat menu's en de besturing voor consoles mogelijk moeten zijn. Misschien wel een reden om de commo-rose eruit te gooien (Hoewel dat makkelijk met een controller kan). Denk aan een Arma2 wat vol zit met verschillende functies. Probeer dat eens op een controller te proppen, ik kan je alvast vertellen dat dat niet gaat lukken. (Die besturing was overigens een ramp. Met zelf wat sleutelen viel er nog wel wat van te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

WishmasterNL schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:34:
[...]

Ik kan je vertellen dat jarenlang getrainde soldaten iets beter met de recoil om kunnen gaan dan iemand die een keertje een middagje voor de fun naar een schietbaan gaat ;)

Maar de recoil bij die Glock staat volgens mij nog niet helemaal goed :P Die 92FS daarvoor is een stuk beter.

[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 26-07-2011 14:44 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Adante schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:29:
Ja mensen, we begrijpen dat elke engineer eigenlijk gewoon de assault wapens wil hebben, maar is het juist niet de bedoeling dat de classes wat verschillen? Dan zou je ook kunnen klagen dat recons geen LMGs hebben in BC2. Ik vind zelf de submachine guns een prima keuze voor BC2. Die dingen zijn met hipfire nog redelijk bruikbaar, toch handig als je wat van je af kan schieten terwijl je naar een voertuig rent. Met assault wapens valt dat juist weer niet te doen.

Achja, we zien het wel. Wat ik wel weer érg vervelend vind is bijvoorbeeld die menutjes voor weapon customization. Het is natuurlijk erg makkelijk te besturen met een controller, maar wij hebben een muis dus zijn lijsten vol met dingen helemaal niet zo'n probleem. Dat vind ik altijd het nadeel in games tegenwoordig... Ook al zijn ze voor de PC ontwikkeld, toch zie je vaak dat menu's en de besturing voor consoles mogelijk moeten zijn. Misschien wel een reden om de commo-rose eruit te gooien (Hoewel dat makkelijk met een controller kan). Denk aan een Arma2 wat vol zit met verschillende functies. Probeer dat eens op een controller te proppen, ik kan je alvast vertellen dat dat niet gaat lukken. (Die besturing was overigens een ramp. Met zelf wat sleutelen viel er nog wel wat van te maken)
Inderdaad... er moet verschil zitten in de classes. Dat maakt het juist leuk, iedere class heeft zn zwakke en sterke punten. Maar moet eerlijk zeggen dat ik vaak geen Engineer pak omdat ik die submachine guns niet echt fijn vind. :/ Switch meestal van Assualt/Medic naar Engineer als ik zie dat er tanks aankomen ;)

Daarnaast snapte ik het weapon customization menu niet... dat leek meer op gewoon wapen kiezen. Hoe het nu bij BC2 werkt vind ik wel relaxed. Snel overzicht van alle opties en gemakkelijk te switch tussen classes/guns/specializations.

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wat is jullie veterancy eigenlijk bij die BC2 veterancy? Bij mij staat hij nu op 8 (hoger dan verwacht).

[ Voor 30% gewijzigd door Nemean op 26-07-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Via de Bad Company 2 website kun je al je Battlefield accounts koppelen aan elkaar, van BF1 tot aan Battlefield: P4F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ah hij heeft zijn bericht gewijzigd. Ik noem het gewoon je Veteran Status :P
(Mijne is overigens acht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ja dacht pas hem even iets aan is het net iets duidelijker. Moet wel zeggen dat het een lopende drama is om je 2142 account daar toe te voegen. Had maar even een support ticket aan gemaakt. Werd goed afgehandeld.

Vroegen om mijn geboortedatum en e-mail adres en het was gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 20:28
ik heb en veteran status van 3 na een support ticket dan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

.oisyn schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:44:

Kijk daar hebben we jou dus voor als developer !!! Om ons te vertellen wat het WEL is PRECIES :P

Ik wist het niet zeker, maar hij ook niet, maar begint wel over PS3 toestanden, terwijl dat ook wat anders kan zijn...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

fsfikke schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 14:41:
[...]

Ik kan je vertellen dat jarenlang getrainde soldaten iets beter met de recoil om kunnen gaan dan iemand die een keertje een middagje voor de fun naar een schietbaan gaat ;)
ik weet hoe het is ;)

maar inderdaad, het is een game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
tja als ik zo af en toe beelden kijk, kan ik niet concluderen dat er weer echte hardcore-teamplay te ontdekken is...BF3 zou toch in een ver stadium moeten zijn inmiddels. De graphics zijn niet dat ik zeg "next-gen" en ook de keuze voor maps als "Parijs" vind ik vreemd. Je kan veel beter zoals met BF2 een Midden-Oosten setting of ergens in de Russische Kaukasus of Afghanistan kiezen. Dat zijn oorlogsgebieden. Wat moeten we nou met Parijs, no offense? Ik heb ook nog niks kunnen ontdekken wat vehicles betreft, waar zijn de massale airbattles etc. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat we de echte Battlefield gaan zien, maar begin toch wat twijfels te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Wacht gewoon, niet bang worden van een alpha met één map.
Over de graphics, in de BFBC2 beta waren die ook nog gelocked afaik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Rynji schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:51:
Wacht gewoon, niet bang worden van een alpha met één map.
Over de graphics, in de BFBC2 beta waren die ook nog gelocked afaik.
Inderdaad.

Ik vond Bad Company 2 er heel goed uit zien in de begin fase, en ook heb ik naar mate ik speelde wel met plezier de beta gespeeld. Maar toch voelde het daarna aan als een nog niet afgemaakt product.*Mijn excuus voor degene die dit wel vinden.* Aangezien de serverbrowser echt waardeloos was, geen prone, als je gewond was en je werd gerevived had je toch een death, de graphic bugs dat je soms geen hand voor ogen zag door de sneeuw die te fel was.

Ik zie nu Battlefield 3 als een goed spel, maar ik ga nu niet zeggen dat iets goed of fout is, tot ik het spel zelf in handen heb gehad. Dan kan ik zeggen kijk dit vind ik goed en dat niet. Gewoon even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:46:
Je kan veel beter zoals met BF2 een Midden-Oosten setting of ergens in de Russische Kaukasus of Afghanistan kiezen.
Dat hebben ze ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Tsurany schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:57:
[...]

Dat hebben ze ook gedaan?
ja...daar hoop ik ook voornamelijk op. Ik krijg alleen steeds die map Parijs te zien. Is dit de enige map die vrijgegeven is voor de alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

SuX DeLuXe schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:58:
[...]

ja...daar hoop ik ook voornamelijk op. Ik krijg alleen steeds die map Parijs te zien. Is dit de enige map die vrijgegeven is voor de alpha?
De fun zou er af wezen als ze meer mappen er in zouden stoppen. In de BC2 closed/open beta was het ook niet anders dan die winter map. Je wist na 300 potjes gelijk waar de campers zaten :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:58:
[...]

Dat is inderdaad de enige map die in de alpha zit. Vergeet niet dat de gehele Fault Line trailer in het Midden-Oosten plaats vond en enorm veel screenshots en films tot nu toe een omgeving hebben getoond die overeen komt met het Midden-Oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:56:
[...]

Inderdaad.

Ik vond Bad Company 2 er heel goed uit zien in de begin fase, en ook heb ik naar mate ik speelde wel met plezier de beta gespeeld. Maar toch voelde het daarna aan als een nog niet afgemaakt product.*Mijn excuus voor degene die dit wel vinden.* Aangezien de serverbrowser echt waardeloos was, geen prone, als je gewond was en je werd gerevived had je toch een death, de graphic bugs dat je soms geen hand voor ogen zag door de sneeuw die te fel was.

Ik zie nu Battlefield 3 als een goed spel, maar ik ga nu niet zeggen dat iets goed of fout is, tot ik het spel zelf in handen heb gehad. Dan kan ik zeggen kijk dit vind ik goed en dat niet. Gewoon even wachten.
Ik ben dit voor een deel wel met je eens.
Toen BFBC2 net uit was, was die serverbrowser echt te brak voor woorden. Zo en zo was de servercapaciteit ver beneden peil en ook de client had problemen.

De sneeuw die te fel was en andere veel te felle opppervlakken kwam door het bloom effect op oudere GPU's of lage settings. Als je bloom had uitgezet in de settings.ini dan had je daar geen last meer van gehad. (en performance gain gehad)
Maar de GUI in BFBC2 was echt om te huilen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb mij ook een met die EA chat support beziggehouden (moest BF1943 toevoegen, maar kon m'n PS account niet linken met mn EA account).
Die gast zei dat het kiezen van mensen voor de alpha volledig random is, en heeft dus niets te maken met je Veteran status...
Simon: In order to resolve the matter, I’ve manually added the games onto your account. Could you please visit the following page and check whether the information has updated on the veteran list? http://www.battlefieldbadcompany2.com/
Asgaro: lets see
Simon: ok
Asgaro: yes it has been fixed, thx a lot
Asgaro: I have one more question
Simon: Ok
Asgaro: do you know the exact criteria for getting into the Battlefield 3 alpha?
Simon: Their is no such criteria
Asgaro: Or maybe better , is it possible to give a key, or doenst it work like that?
Simon: Its a random process
Asgaro: I read it depends a bit on your veteran status
Asgaro: ah, i see
Asgaro: do you know when the alpha testing will end?
Simon: We still do not have any official information about it.
Asgaro: ok thx, and is there already a more accurate time frame for the start of the public beta?
Simon: Sorry no information about that also
Asgaro: ok thx, one last question:
Simon: Yes please
Asgaro: are there still negotations ongoing about whether BF3 will be released on Steam? I will be - apart from on Origin - also available on eg D2D
Asgaro: but no word so far about Steam
Asgaro: you have any clarification about that matter?
Simon: Unfortunately no
Simon: clarification
Asgaro: ok, anyway thanks for helping out, thats about it :)
Simon: Thank you for your participation. Have a wonderful day.
Sommigen laten dus iets los, anderen dan weer niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ging mij ook niet om de Alpha, maar wou al een tijdje mijn accounts toegevoegd hebben daar zo. ^^
Kreeg overigens ook de m1 Garand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
is er iemand op tweakers die de alpha versie kan spelen? of isdiegene te druk met spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik las vanmorgen hier over de 2e alpha invite stroom maar heb hier niks over gehoord verder, is dit een bevestigd bericht?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Laat ze dan maar eens komen met die invites en hopelijk worden er dit keer ook Tweakers geinvite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even via Steam het spel War Inc binnen gehaald, hoewel het spel zelf echt drie keer niks is (third person multiplayer shooter is meestal al bagger) vind ik het character customization systeem wel leuk. Zelf kiezen wat voor wapens je wilt en wat voor extra's je mee neemt. Kan je voor een assault rifle als main wapen kiezen en dan een SMG als bij wapen, dan ben je in feite assault. Je kan echter ook als main wapen een RPG of een sniper kiezen en dan ben je in feite engineer of recon. Natuurlijk moet hier wel goed overna gedacht worden maar het systeem an sig spreekt mij wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

En wat heeft dat in godsnaam met bf3 te maken Tsurany ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuX DeLuXe schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:46:
tja als ik zo af en toe beelden kijk, kan ik niet concluderen dat er weer echte hardcore-teamplay te ontdekken is...BF3 zou toch in een ver stadium moeten zijn inmiddels. De graphics zijn niet dat ik zeg "next-gen" en ook de keuze voor maps als "Parijs" vind ik vreemd. Je kan veel beter zoals met BF2 een Midden-Oosten setting of ergens in de Russische Kaukasus of Afghanistan kiezen. Dat zijn oorlogsgebieden. Wat moeten we nou met Parijs, no offense? Ik heb ook nog niks kunnen ontdekken wat vehicles betreft, waar zijn de massale airbattles etc. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat we de echte Battlefield gaan zien, maar begin toch wat twijfels te krijgen.
Helemaal mee eens.
Ik vind het echt raar dat bf3 zoveel awards krijgt OA beste mp game
en dan denk ik

HOEDAN?? van een map als parijs? RUSH MODE? geen hardcore, 32 spelers, geen vehicles behalve die apc. alpha status.

hoe kunnen mensen op dit moment al zoveel awards uitreiken aan zon spel?

zucht..
lijkt meer een opgepoetste BC2 als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Waarvoor krijgt ie awards dan, E3 awards daargelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donnie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 18:18:
En wat heeft dat in godsnaam met bf3 te maken Tsurany ;)
Nouja dat het mij wat lijkt voor Battlefield 3 :9 Afstappen van het traditionele klassen systeem en overstappen naar een systeem waarbij customizatie mogelijk is en hybride klassen mogelijk zijn. Natuurlijk wel gebonden aan regels zodat je niet iemand krijgt met een M249 SAW en tegelijkertijd een silenced MP5, maar dat is enkel een kwestie van uitwerken.
Orly?
HOEDAN?? van een map als parijs? RUSH MODE? geen hardcore, 32 spelers, geen vehicles behalve die apc. alpha status.
Er zit zowel rush als conquest in het spel, 64 spelers enmeer voertuigen dan enkel een APC. Wat ze op de E3 lieten zien aan speelbaar materiaal is slechts een voorproefje. Al het beeldmateriaal zoals het grote tank level weegt ook zeker mee.
hoe kunnen mensen op dit moment al zoveel awards uitreiken aan zon spel?
zucht..
lijkt meer een opgepoetste BC2 als je het mij vraagt
Het zijn de E3 awards, dat zijn awards voor spellen die nog niet gereleased zijn. Op basis van wat op de E3 te zien is worden awards gegeven. Dus de award voor beste multiplayer game is in feite een award voor de game die op de E3 zijn grote introductie heeft gemaakt en waarvan ze verwachten dat het spel de beste multiplayer gaat hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door Tsurany op 26-07-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hype waarschijnlijk..

Maareh, over de filmpjes:

Ik weet niet waar het aan ligt, of het aan 30 fps opnemen, hardware, alpha of engine ligt.. Maar het ziet er allemaal erg laag fps uit.. Je ziet steeds een blurr wanneer er snel wordt omgedraaid.
De manier waarop de spelers draaien ziet er niet uit alsof de fps laag is, dus waarschijnlijk ligt het aan het opnemen van de video.
Ik hoop niet dat dat bij het uiteindelijke spel is, want dat is bij zo'n multiplayer spel mijn nr 1 eis als ik het langer dan een maand wil spelen, de FPS moet hoog genoeg zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Film materiaal heeft vrijwel altijd, zeker op youtube, een lagere framerate. Als je first person gameplay ziet aan een lage framerate zal dat nooit zo goed ogen als wanneer je zelf speelt met een veel hogere framerate. En of de framerate hoog genoeg is ligt toch echt aan je eigen setup en instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zoiezo kan ook effect zijn. Draai maar is heel snel met je hoofd rond zonder je op één object te richten. Dan worden sommige dingen ook een soort van blur. En daarnaast ligt het aan de hardware die je gebruikt, he ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Uniciteit op 26-07-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Zo net ook even contact gehad met de Ea support , mn battlefield veteran status is nu op 8 , ik heb alleen de Nothern Strike niet origineel liggen , maar die heeft ie toch toegevoegd.

Maar ze laten echt helemaal niks los omtrent een data voor een open beta of iets anders , jammer !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://bf3.immersedcode.org/twitter/
Ontzettend handig:
This website aggregates the official battlefield 3 forums and the twitter accounts of developers for news from the sources. It updates in 15 minute intervals and aggregates most developer accounts. In case you think I am missing one, shoot me a line and I will add him or her.
Via http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/5323275.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Uniciteit schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:06:
Zoiezo kan ook effect zijn. Draai maar is heel snel met je hoofd rond zonder je op één object te richten. Dan worden sommige dingen ook een soort van blur. En daarnaast ligt het aan de hardware die je gebruikt, he ;)
Hardware nam ik zelf ook al in overweging.
Een effect zou ik zeer kwalijk vinden, als het niet uit te schakelen is. Bij een multiplayer game als deze is soepele gameplay heel belangrijk... Ennuh, als je je hoofd snel draait zie ik geen blur. Het gaat toch om de focus van de ogen. Ik zie in die 'tussentijd' eigenlijk 'niets'. Ik kan namelijk niet rondkijken zonder op tussen punten te focussen, tenzij ik scheel kijk ofzo :P. En realisme is leuk, zolang het maar niet ten koste van gameplay gaat.

Maar ik denk Ook dat het door de fps van de video komt.

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 26-07-2011 20:20 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Niets mis met motion blur, zolang het maar niet overdreven gedaan wordt. Het zorgt er ook voor dat het veel vloeiender oogt (ook bij hoge framerates)

Pagina: 1 ... 55 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien