Zou het kunnen betekenen dat de alpha dus de graphics van de ps3 zijn?fast-server schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:38:
Het lijkt er op dat BF3 Alpha een (PS3) port is...
Stukje uit de exe
code:
1 Ps3GeometryYieldGranularity Ps3SpuYieldingEnable Ps3CmdBufClearEnable Ps3CmdBufVertexShaderInlineEnable Ps3TxpDemotionEnable Ps3MaxMipmap Ps3MinMipmap Ps3ZCullBehindLimit Ps3ZCullInFrontLimit Ps3ZCullEnable Ps3SCullEnable Ps3DispatchFrameBlockEnable Ps3DispatchSpuBufferLinkingEnable Ps3DispatchBlocksPerJob Ps3DispatchOnlyJob Ps3DispatchJobPriority Ps3DispatchJobSpuCount Ps3DispatchJobCount Ps3DispatchJobEnable Ps3SpuCullVolumesEnable Ps3SpuClipPlaneRejectEnable Ps3SpuInstancingEnable Ps3PartitionVolumeCullEnable Ps3PartitionClipPlaneCullEnable Ps3PartitionFrustumCullEnable Ps3DrawBlockCullEnable Ps3TrianglePartCullEnable Ps3TriangleCull4BoneSkinningEnable Ps3TriangleCull1BoneSkinningEnable Ps3TriangleCullDoubleSidedEnable Ps3TriangleCullZPassEnable Ps3TriangleBackfaceCullEnable Ps3TriangleFrustumCullEnable Ps3TriangleCullEnable Ps3DrawNonEdgeGeometryEnable Ps3DrawEdgeGeometryEnable Ps3GeometryJobPriority Ps3GeometryDebugRenderEnable Ps3GeometryJobWithoutDispatchJobEnable Ps3GeometryJobSpuCount Ps3GeometryJobCount Ps3GeometryJobEnable Ps3DispatchSetupSpuJobEnable Ps3DispatchPrepareSpuJobEnable Ps3PixelShaderHashStoreEnable Ps3PixelShaderRedundancyCheckingEnable
Hoop dat dit alleen voor de alpha zo is anders heeft dice een hoop mensen gen.....
Verwijderd
zou je niet alles kunnen uploaden?fast-server schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:38:
Stukje uit de exe
code:
1 Ps3GeometryYieldGranularity Ps3SpuYieldingEnable Ps3CmdBufClearEnable Ps3CmdBufVertexShaderInlineEnable Ps3TxpDemotionEnable Ps3MaxMipmap Ps3MinMipmap Ps3ZCullBehindLimit Ps3ZCullInFrontLimit Ps3ZCullEnable Ps3SCullEnable Ps3DispatchFrameBlockEnable Ps3DispatchSpuBufferLinkingEnable Ps3DispatchBlocksPerJob Ps3DispatchOnlyJob Ps3DispatchJobPriority Ps3DispatchJobSpuCount Ps3DispatchJobCount Ps3DispatchJobEnable Ps3SpuCullVolumesEnable Ps3SpuClipPlaneRejectEnable Ps3SpuInstancingEnable Ps3PartitionVolumeCullEnable Ps3PartitionClipPlaneCullEnable Ps3PartitionFrustumCullEnable Ps3DrawBlockCullEnable Ps3TrianglePartCullEnable Ps3TriangleCull4BoneSkinningEnable Ps3TriangleCull1BoneSkinningEnable Ps3TriangleCullDoubleSidedEnable Ps3TriangleCullZPassEnable Ps3TriangleBackfaceCullEnable Ps3TriangleFrustumCullEnable Ps3TriangleCullEnable Ps3DrawNonEdgeGeometryEnable Ps3DrawEdgeGeometryEnable Ps3GeometryJobPriority Ps3GeometryDebugRenderEnable Ps3GeometryJobWithoutDispatchJobEnable Ps3GeometryJobSpuCount Ps3GeometryJobCount Ps3GeometryJobEnable Ps3DispatchSetupSpuJobEnable Ps3DispatchPrepareSpuJobEnable Ps3PixelShaderHashStoreEnable Ps3PixelShaderRedundancyCheckingEnable
Hoop dat dit alleen voor de alpha zo is anders heeft dice een hoop mensen gen.....
en waar heb je deze info vandaan?
Komt rechtstreeks uit de bf3.exe...
[ Voor 4% gewijzigd door fast-server op 24-07-2011 00:48 ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Waarom zou Dice de PS3 versie porten naar de pc voor een beta? Is het hele idee van een alpha niet dat je bugs vindt zodat je die eruit kunt halen voor de release? Dit zou dan geen enkele zin hebben lijkt mij.
Het lijkt me daarom ook erg sterk dat dit het geval is...
Het lijkt me daarom ook erg sterk dat dit het geval is...
Zo zagen die leak filmpjes van die gast er wel uit ja.. Als het inderdaad een port is dan kun je het zo aan de programma bestanden zien als het spel uitkomt. DICE zou wel heel erg dom en naïef zijn als het inderdaad gewoon een console port is, maar aan de andere kant, ze kunnen het toch wel flikken want mensen kopen het toch wel..Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:48:
[...]
Zou het kunnen betekenen dat de alpha dus de graphics van de ps3 zijn?
Dan heeft dice wat ...?fast-server schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:38:
Stukje uit de exe
code:
Altijd dat kinder gezever over "oei er zit nog een niet werkend command van een ander platform in MIJN PLATFORM". Als je begrijpt wat een game engine is en hoeveel code platform specifiek is, en dat het laagje erover gelijk is.... Sterker nog, op de PS3 heet de game ook Battlefield 3.
Het is dezelfde game .. op de platform specifics na. Nee je kan geen PS3 graphics naar PC kopieeren. De hele architectuur is anders. Tussen xbox en pc kan dit overigens wel maar dan krijg je een kreupele PC versie. Het is weer zo'n typisch opfok verhaal van de iemand die niet weet hoe een game ontworpen wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:48:
[...]
Zou het kunnen betekenen dat de alpha dus de graphics van de ps3 zijn?
voelt heel erg als de hele Press start to play onzin van de Crysis BetaStewie! schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:13:
[...]
Het is dezelfde game .. op de platform specifics na. Nee je kan geen PS3 graphics naar PC kopieeren. De hele architectuur is anders. Tussen xbox en pc kan dit overigens wel maar dan krijg je een kreupele PC versie. Het is weer zo'n typisch opfok verhaal van de iemand die niet weet hoe een game ontworpen wordt.

ontopic hoop zo dat de basic maps meer dan 2 voertuig specifieke maps gaan krijgen als ik de laatste gameplay video zo zag waren dat toch erg infantry based maps zag wel een bradley voorbij komen maar echt vliegen zag ik daar toch niet gebeuren
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
Ben op dit moment bezig om de key te achterhalen om de encrypted .sb files uit te pakken.
PC zou het primary platform zijn, hoe kan in een alpha dan:
You need to be signed into Xbox LIVE to access Xbox LIVE game play features.
PLEASE DO NOT TURN OFF YOUR XBOX 360 CONSOLE. YOUR SELECTED STORAGE DEVICE HAS EITHER BEEN CHANGED OR IS NO LONGER AVAILABLE.
Hebben?
BF3 = BC2xMOH
Ik ben een grote BF fan! maar dit is toch wel een beetje triest, maar goed het is alpha misschien is de beta beter
PLEASE DO NOT TURN OFF YOUR XBOX 360 CONSOLE. YOUR SELECTED STORAGE DEVICE HAS EITHER BEEN CHANGED OR IS NO LONGER AVAILABLE.
Hebben?
BF3 = BC2xMOH
Ik ben een grote BF fan! maar dit is toch wel een beetje triest, maar goed het is alpha misschien is de beta beter
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Fostbite is een multiplatform engine, de pre alpha die jij speelt is al wat maanden oud, je test nu de engine niet alleen voor pc maar ook voor console, ook test je de server files.fast-server schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:23:
Ben op dit moment bezig om de key te achterhalen om de encrypted .sb files uit te pakken.
Hebben?
BF3 = BC2xMOH
De engine is bijna het zelfde op pc en console alleen worden ze door andere commando's aangestuurd en die commando's staan allemaal nog in de windows exe waarschijnlijk omdat het een ruwe versie is.
Straks met de beta en de final zul je geen sporen meer vinden van de console commands.
Volgende link geeft een stukje uitleg over software engineering op frostbite 1.5.
http://forums.electronica...-processes-packaging.html
Waarom zou je console stukken eruit knippen op de PC?
Ze zitten nou eenmaal in de engine, dat betekent nog niet dat ze op de PC ook aangesproken worden.
Het is voor DICE alleen maar extra werk om dat eruit te halen. De tijd die dat zou kosten kunnen ze veel beter besteden aan andere dingen.
De engine wordt nou eenmaal gebruikt op meerdere platformen, natuurlijk vind je dan dingen van de PS3 en/of de Xbox 360.
Ze zitten nou eenmaal in de engine, dat betekent nog niet dat ze op de PC ook aangesproken worden.
Het is voor DICE alleen maar extra werk om dat eruit te halen. De tijd die dat zou kosten kunnen ze veel beter besteden aan andere dingen.
De engine wordt nou eenmaal gebruikt op meerdere platformen, natuurlijk vind je dan dingen van de PS3 en/of de Xbox 360.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
[quote]Adante schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:36:
[...]
Omdat dat de enige beelden zijn die we hebben gezien. Uit die twee en een halve seconde kan je verder helemaal niks halen natuurlijk. Achja, het leek mij juist interessant om te zien hoe urban maps gingen uitpakken met destruction. Het lijkt me juist dat je dan erg dynamische maps krijgt. [u][b]Helemaal als je kijkt dat licht hopelijk uitgeschakeld kan worden (Iets wat in de alpha dus niet kan)... [/b][/u]Oh well, ik heb er weinig vertrouwen in dat we heel veel destruction gaan zien in zulke maps..... Iedereen die nu zegt "Ja het kan niet kapot omdat het een alpha is!" gaat volgens mij heel erg teleurgesteld worden als de helft van de gebouwen blijft staan.
[/quote][/s]
Kijk (interview filmpje) hier word het zelfs 2x bevestigt dus wees gerust
Quote 1: When you get into the subway you can shoot out all the lights are dynamic when you shoot them out it gets dark.
Quote 2: For example when you shoot out all the lights
[...]
Omdat dat de enige beelden zijn die we hebben gezien. Uit die twee en een halve seconde kan je verder helemaal niks halen natuurlijk. Achja, het leek mij juist interessant om te zien hoe urban maps gingen uitpakken met destruction. Het lijkt me juist dat je dan erg dynamische maps krijgt. [u][b]Helemaal als je kijkt dat licht hopelijk uitgeschakeld kan worden (Iets wat in de alpha dus niet kan)... [/b][/u]Oh well, ik heb er weinig vertrouwen in dat we heel veel destruction gaan zien in zulke maps..... Iedereen die nu zegt "Ja het kan niet kapot omdat het een alpha is!" gaat volgens mij heel erg teleurgesteld worden als de helft van de gebouwen blijft staan.
[/quote][/s]
Quote 1: When you get into the subway you can shoot out all the lights are dynamic when you shoot them out it gets dark.
[ Voor 9% gewijzigd door JT888 op 24-07-2011 03:03 ]
Het gaat daar over singeplayer. Het kan best zo zijn dat de lichten lekker aanblijven in multiplayer. Als alles maar kapot kan is het niet te doen met 64 spelers en 1 server.JT888 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 02:53:
[quote]Adante schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:36:
[...]
[/quote][/s]
Niet geschoten is altijd mis.
Sorry maar hij zegt nergens dat hij het over de single player heeft dus hoe kom jij daarbij dan?
Hij zegt Quote: Then you wait for people (mensenlijke spelers)
Het lijkt me als hij het toch wel over de single player heeft dat hij zal zeggen then you wait for the enemy (Ai).
Maargoed leuk toch met 64 man lekker alle lichten uitknallen en met nightvision spelen.
Het lijkt me als hij het toch wel over de single player heeft dat hij zal zeggen then you wait for the enemy (Ai).
Maargoed leuk toch met 64 man lekker alle lichten uitknallen en met nightvision spelen.
[ Voor 143% gewijzigd door JT888 op 24-07-2011 09:08 ]
De sniper riffles hebben nu een crosshair en ik weet niet wat ik ervan moet vinden... Het moedigt wel het no-scopen aan.
Wat bedoel je precies hiermee? Als ik nu bijvoorbeeld kijk naar de VSS in BC2, daar zet ik standaard de 4x scope op. Maar die gebruik ik alleen voor de langere afstand, voor dichtbij is de VSS zo precies dat de scope helemaal niet nodig is vaak.Springstof schreef op zondag 24 juli 2011 @ 10:39:
De sniper riffles hebben nu een crosshair en ik weet niet wat ik ervan moet vinden... Het moedigt wel het no-scopen aan.
Wordt een dergelijk wapen in BF3 dan nu nog makkelijker zonder scope?
Juist niet. Ze hebben de accuracy aangepast, zodat het "uit de heup" schieten veel moeilijker wordt en niet meer zorgt voor headshot na headshot zolang de tegenstander in het midden van het scherm staat.
Begrijp ik het probleem van Springstof niet goed, of is er geen probleem?
Of hebben we het nu alleen over de "rechtsklik" optie voor inzoomen, waarbij het nu makkelijker wordt om als je toch geen scope gebruikt goed te richten omdat er standaard nu een crosshair is ipv alleen dat driehoekje aan het eind van de loop?
Of hebben we het nu alleen over de "rechtsklik" optie voor inzoomen, waarbij het nu makkelijker wordt om als je toch geen scope gebruikt goed te richten omdat er standaard nu een crosshair is ipv alleen dat driehoekje aan het eind van de loop?
Lekker laggy dat filmpje, graphics zien er nog steeds niet uit. Destruction is ver te zoeken.
En die gast die het zit te spelen...wat een kleuter? Laat dat gekakel dan uit je film.
Ik ben steeds minder overtuigd dat ik dit spel wil gaan spelen. De hele gameplay doet me te MW2 aan...
En die gast die het zit te spelen...wat een kleuter? Laat dat gekakel dan uit je film.
Ik ben steeds minder overtuigd dat ik dit spel wil gaan spelen. De hele gameplay doet me te MW2 aan...
tss68nl schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:46:
Lekker laggy dat filmpje, graphics zien er nog steeds niet uit. Destruction is ver te zoeken.
Blijf maar lekker weg.
Wat een gezever hier in dit draadje zeg, tuurlijk ziet het er een stuk anders uit, het is immers een geheel nieuw spel. Tevens heb je ook met een urban warfare map te maken. Argh, waarom reageer ik hier nog op.
Iemand geeft z'n mening, en jij moet persoonlijk worden.
Volwassen knul
Verwijderd
Ik hoop dat er een echte hardcore mode inkomt alla COD.
Dat je dan niet soms 2 clips van je wapen nodig hebt om iemand om te leggen.
Dat je dan niet soms 2 clips van je wapen nodig hebt om iemand om te leggen.
het heet niet voor niks een alpha. En juist om dat soort opmerkingen en redenen wilt EA niet dat de filmpjes komen op internet. Omdat mensen denken dat het al de final versie ervan is....tss68nl schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:46:
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Uhmm de gameplay, waar hij ook naar verwijst, gaat echt niet meer substantieel veranderen hoor. Heeft weinig met alpha of final te maken.Rekenblok schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:06:
[...]
het heet niet voor niks een alpha. En juist om dat soort opmerkingen en redenen wilt EA niet dat de filmpjes komen op internet. Omdat mensen denken dat het al de final versie ervan is....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Uhm, Daar reageer ik ook niet op?Help!!!! schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:11:
[...]
Uhmm de gameplay, waar hij ook naar verwijst, gaat echt niet meer substantieel veranderen hoor. Heeft weinig met alpha of final te maken.

Hij heeft het daarnaast ook niet over de gameplay, maar alleen over een kleuter van het filmpje....
maar dit: " graphics zien er nog steeds niet uit. Destruction is ver te zoeken. "
Heeft zeker wel met alpha versie te maken
[ Voor 10% gewijzigd door White_Collar op 24-07-2011 13:14 ]
Goed lezen. Er staan meerdere onderwerpen in die post. Dat jij nou alleen de dingen wilt lezen die jou goed uitkomen....Rekenblok schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:13:
[...]
Uhm, Daar reageer ik ook niet op?![]()
Hij heeft het daarnaast ook niet over de gameplay, maar alleen over een kleuter van het filmpje....
maar dit: " graphics zien er nog steeds niet uit. Destruction is ver te zoeken. "
Heeft zeker wel met alpha versie te maken
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Vriendelijk blijven blijft moeilijk voor je, dat blijkt maar weerHelp!!!! schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:17:
[...]
Goed lezen. Er staan meerdere onderwerpen in die post. Dat jij nou alleen de dingen wilt lezen die jou goed uitkomen....
Tip: lees eerst je bericht even na voordat je het post op tweakers, want je bent niet bepaald vriendelijk...
Nogmaals:
En die gast die het zit te spelen...wat een kleuter?
De hele gameplay doet me te MW2 aan...
Alstu, meer zeg ik niet.
[ Voor 10% gewijzigd door White_Collar op 24-07-2011 13:21 ]
Sorry hoor , maar wat een gezeik in dit topic weer , er is nog maar 1 map gezien en dat in de mode Rush.
Het komt echt wel goed , niet meteen over elk dingetjes meteen heenvallen en het meteen wegzetten alsof de game gaat falen.
Het komt echt wel goed , niet meteen over elk dingetjes meteen heenvallen en het meteen wegzetten alsof de game gaat falen.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Yup, Het is en blijft een alpha. We weten niet eens in welk stadium die alpha was gemaaktProCeela schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:25:
Sorry hoor , maar wat een gezeik in dit topic weer , er is nog maar 1 map gezien en dat in de mode Rush.
Laggy zie je inderdaad op sommige momenten. Hoewel wij natuurlijk ook niet weten waardoor dat komt. Misschien kan zijn pc het opnemen van het filmpje niet helemaal goed verwerken. Wellicht zit er iemand op de server die aan het downloaden is (believe me, dit komt echt nog dagelijks voor op onze server, gelukkig gebruiken we daar een ping kicker voortss68nl schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:46:
De graphics staan op medium, dus daar kan je imho geen oordeel over vellen. Destruction weet ik nog niet echt eigenlijk. Wellicht is dit ook nog aangepast om de alpha beter te kunnen spelen.
Daarnaast hebben we natuurlijk ook alleen maar een urban map gezien. Iets waar MW2 zich vooral afspeelde.
Mijn tip aan jou is: Lees nou nog eens goed wat er gepost wordt voordat je reageert.Rekenblok schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:20:
[...]
Vriendelijk blijven blijft moeilijk voor je, dat blijkt maar weer![]()
Tip: lees eerst je bericht even na voordat je het post op tweakers, want je bent niet bepaald vriendelijk...
Nogmaals:
En die gast die het zit te spelen...wat een kleuter?
De hele gameplay doet me te MW2 aan...
Alstu, meer zeg ik niet.
Nogmaals hij haalt OOK de gameplay aan en ja het is maar 1 map, maar de gameplay die je daar ziet gaat.niet.meer.substantieel.veranderen. Alpha of niet dat maakt geen bal uit dus kun je daar best een mening over geven.
En die gameplay daar heb ik ook mijn twijfels over. Niet in de zin of het slechte game wordt. Maar de game is gepresenteerd als een echte BF(2) opvolger. Ontwikkeld op en vooral ook voor de PC maar alles wat we tot nu zien is een BFBC2 opvolger die probeert COD en MW publiek te trekken. Dat kan een blinde zien.
Maar die opmerkingen mag je niet plaatsen hier want het is maar een Alpha etc.. In dit topic moet je vooral van die Sjors de Manager berichten plaatsen over hoe tof de game wel niet is en extreem genuanceerd zijn. Je mag waarschijnlijk pas wat over de gameplay roepen als de game 6 maanden uit is en je minimaal 800uur gespeeld hebt ofzo....

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 24-07-2011 13:45 ]
PC Specs
Ik vind het raar dat je druk gaat maken om de gameplay terwijl het een Alpha is.Help!!!! schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:44:
[...]
Mijn tip aan jou is: Lees nou nog eens goed wat er gepost wordt voordat je reageert.
Nogmaals hij haalt OOK de gameplay aan en ja het is maar 1 map, maar de gameplay die je daar ziet gaat.niet.meer.substantieel.veranderen. Alpha of niet dat maakt geen bal uit dus kun je daar best een mening over geven.
En die gameplay daar heb ik ook mijn twijfels over. Niet in de zin of het slechte game wordt. Maar de game is gepresenteerd als een echte BF(2) opvolger. Ontwikkeld op en vooral ook voor de PC maar alles wat we tot nu zien is een BFBC2 opvolger die probeert COD en MW publiek te trekken. Dat kan een blinde zien.
Maar die opmerkingen mag je niet plaatsen hier want het is maar een Alpha etc.. In dit topic moet je vooral van die Sjors de Manager berichten plaatsen over hoe tof de game wel niet is en extreem genuanceerd zijn. Je mag waarschijnlijk pas wat over de gameplay roepen als de game 6 maanden uit is en je minimaal 800uur gespeeld hebt ofzo....
Ter info onderstaande link word uitgelegd wat een alpha versie is:
Wikipedia: Software release life cycle
Daarnaast maak je druk om een game modus die eigenlijk als concurrent bedoeld is voor COD. Gelukkig heb je nog altijd de andere
[ Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 24-07-2011 13:51 ]
Jongens, wacht even de open beta af voordat je een oordeel velt. De hoevelheid conclusies die men trekt aan een closed alpha gaat echt te ver.
ANT systeem werkt lekker smooth zo te zien, lekker freerunnen met een gun 
Alleen, ik wacht zo veel op wat jet/heli gameplay! (Ja, in de alpha zit dat niet, ik weet het)
Daarvoor speel ik BF! Voor de geweldige vehicle gameplay, wat is er nou mooier dan een heli fight te zien vanuit je tank, terwijl je uit de verte wordt bestookt met shells? Dat infantry gebeuren is ook belangrijk, maar ik krijg liever te horen/zien dat de jets/helis fijn bestuurd kunnen worden en hoe groot de maps zijn.
Alleen, ik wacht zo veel op wat jet/heli gameplay! (Ja, in de alpha zit dat niet, ik weet het)
Daarvoor speel ik BF! Voor de geweldige vehicle gameplay, wat is er nou mooier dan een heli fight te zien vanuit je tank, terwijl je uit de verte wordt bestookt met shells? Dat infantry gebeuren is ook belangrijk, maar ik krijg liever te horen/zien dat de jets/helis fijn bestuurd kunnen worden en hoe groot de maps zijn.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Of wacht nog liever af op een demo, want in een beta kan er ook nog veel worden veranderd (gebeurt niet vaak dat er veel wordt veranderd, maar het zou niet de eerste keer zijnStewie! schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:50:
Jongens, wacht even de open beta af voordat je een oordeel velt. De hoevelheid conclusies die men trekt aan een closed alpha gaat echt te ver.
Verwijderd
En dan is het spel uit, en wachten we totdat de eerste patch komt.Uniciteit schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:52:
[...]
Of wacht nog liever af op een demo, want in een beta kan er ook nog veel worden veranderd (gebeurt niet vaak dat er veel wordt veranderd, maar het zou niet de eerste keer zijn).
Maar een demo is representatief voor wat je uiteindelijk gaat kopen.Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:53:
[...]
En dan is het spel uit, en wachten we totdat de eerste patch komt.![]()
Ik vind sowieso al dat je over één map weinig conclusies kan trekken. Dit is een map met alleen maar urban stukken en ook nog een keer Rush mode, dus dan word het speelveld al een stuk kleiner. Dan is het geen wonder dat het op MW2 gaat lijken. Pak deze complete map, gooi hem in conquest en voeg wat voertuigen toe en de vergelijking met MW2 gaat al een stuk minder op. Pak een niet-urban map en je kan de vergelijking helemaal weg laten.
Ik kan zeggen dat de tweede stage van Arica Harbour in Rush (Min of meer het speeldveld van Arica Harbour conquest) eigenlijk ook gewoon net Black Ops sabotage met destruction is.....
Anyway, die animaties vind ik wel tof. Naar prone gaan gaat wel erg snel, en opstaan gaat gelukkig niet helemaal soepel (Wapen schiet wat heen en weer), Ook vind ik het tof dat er eigenlijk een halve lean is. Ik weet zo niet hoe het precies gebeurt, maar je wapen gaat in ieder redelijk naar de zijkant op sommige momenten. (Stewie die misschien kan vertellen hoe dit werkt?)
Ik kan zeggen dat de tweede stage van Arica Harbour in Rush (Min of meer het speeldveld van Arica Harbour conquest) eigenlijk ook gewoon net Black Ops sabotage met destruction is.....
Anyway, die animaties vind ik wel tof. Naar prone gaan gaat wel erg snel, en opstaan gaat gelukkig niet helemaal soepel (Wapen schiet wat heen en weer), Ook vind ik het tof dat er eigenlijk een halve lean is. Ik weet zo niet hoe het precies gebeurt, maar je wapen gaat in ieder redelijk naar de zijkant op sommige momenten. (Stewie die misschien kan vertellen hoe dit werkt?)
Je kan er voor blijven waarschuwen dat het een alpha is met één map en één gamemode maar sommige mensen willen dat gewoon niet snappen lijkt het.
Erg jammer, want elke pagina onstaat er wel weer één of andere kansloze discussie, omdat iemand veeltst te snel conclusies trekt.
DICE/EA wil niet voor niets voorkomen dat er footage uitlekt, want je ziet hoe mensen erop reageren...
Erg jammer, want elke pagina onstaat er wel weer één of andere kansloze discussie, omdat iemand veeltst te snel conclusies trekt.
DICE/EA wil niet voor niets voorkomen dat er footage uitlekt, want je ziet hoe mensen erop reageren...
Mee eens. Zullen we dan bij deze kansloze discussie sluiten en weer verder gaan met interessante zaken?Rynji schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:01:
Je kan er voor blijven waarschuwen dat het een alpha is met één map en één gamemode maar sommige mensen willen dat gewoon niet snappen lijkt het.
Nog een filmpje (met commentaar)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hcZgbZwBwmc]
Als ik deze persoon mag geloven, dan heeft hij geen uitnodiging gekregen voor de alpha, maar kon hij gewoon spelen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hcZgbZwBwmc]
Als ik deze persoon mag geloven, dan heeft hij geen uitnodiging gekregen voor de alpha, maar kon hij gewoon spelen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
We zullen het zien, ik geloof niet meer in hun beloftes. Zoals ik al eerder zei:Rynji schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:01:
It looks like BF3 has been built for the C4.
C4 - Casual Call-of-Duty Console Crowd
Van uit de heup een headshot maken met een sniper rifle is gewoon roulette in bc2, het is geluk als dat gebeurt, ga maar eens met een bolt action op een muur no scopen en probeer steeds dezelfde plek te raken, het lukt je gewoon niet.StealthyPeanut schreef op zondag 24 juli 2011 @ 12:02:
Juist niet. Ze hebben de accuracy aangepast, zodat het "uit de heup" schieten veel moeilijker wordt en niet meer zorgt voor headshot na headshot zolang de tegenstander in het midden van het scherm staat.
In bf2 kon je een dot maken in de center van je lcd scherm zodat je goed no scoop kon leren, in bc2 werkt dat niet.
Over de wapens hoeven we ons geen zorgen te maken, ondanks dat demize99 een enorme eikel is kan hij wel wapens in een game balanceren.
Je komt er alleen in na uitnodiging. Die heeft hij dus niet gelezen. De NDA had hij wel moeten lezen voor installatie, anders kan je de game niet installerenJackal131 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:37:
Ik vraag me af wie er allemaal gekozen zijn voor de alpha versie. Zijn het vooral esports of punkbuster mensen? Mensen van game hosting bedrijven?
Verwijderd
En hij hoopt dat EA/DICE niet made op hem zijn. FFS.Jackal131 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:37:
Nog een filmpje (met commentaar)
[video]
Verder: ziet er heel goed uit. Gozer heeft wel gfx op minimaal staan he... Zie je goed aan de folliage en schaduwen.
Dit is gewoon marketingplan van ea/dice de getoonde gameplay van de alpha,echter ben nog niet echt overtuigd van deze map,maar mischien komt dat omdat conquest me meer aanspreekt.
Die gozer heeft de gfx niet minimaal staan, de graphics kunnen gewoon niet hoger in de de alpha
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hij was daar aan het vertellen over de singleplayer missie van metro. Kijk het nog maar eens goed.JT888 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 08:56:
Sorry maar hij zegt nergens dat hij het over de single player heeft dus hoe kom jij daarbij dan?
Vind dat persoonlijk nogal stom. Ik heb geen nieuwe pc aangeschaft om in het donker te spelen.
Niet geschoten is altijd mis.
Verwijderd
Oh, ok.Donnie schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:00:
Die gozer heeft de gfx niet minimaal staan, de graphics kunnen gewoon niet hoger in de de alpha
Nouja, grosso modo hetzelfde.
Ik vind trouwens de animaties het meest in het oog springen.
Wat mooi vloeiend en levensecht.
Ik vind het prachtig dat er eindelijk weer eens een game komt waar je gewoon lichten kapot kunt schieten. Altijd zon afknapper als je niet door een simpele draad lamp kunt schieten, maar zon lame afkets effect terugkrijgt...HaX0r schreef op zondag 24 juli 2011 @ 18:04:
[...]
Hij was daar aan het vertellen over de singleplayer missie van metro. Kijk het nog maar eens goed.
Vind dat persoonlijk nogal stom. Ik heb geen nieuwe pc aangeschaft om in het donker te spelen.
Metro 2033 speelde echt goed met donker, als je daar geen night goggles had en je schoot de lichten kapot, was je een sitting duck voor de vijand MET nachtkijkers.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik had ook niet anders verwacht, het geluid bij BC2 was namelijk ook echt geweldig.
Zo bijzonder is het toch niet? Denk bijvoorbeeld aan een vrij grote franchise als Splinter Cell. Daar is donker vs licht heel belangrijk, die serie is er al een tijdje en Splinter Cell conviction is van 2010.Jeroenneman schreef op zondag 24 juli 2011 @ 21:05:
[...]
Ik vind het prachtig dat er eindelijk weer eens een game komt waar je gewoon lichten kapot kunt schieten. Altijd zon afknapper als je niet door een simpele draad lamp kunt schieten, maar zon lame afkets effect terugkrijgt...
Metro 2033 speelde echt goed met donker, als je daar geen night goggles had en je schoot de lichten kapot, was je een sitting duck voor de vijand MET nachtkijkers.
[ Voor 49% gewijzigd door Springstof op 25-07-2011 00:05 ]
Noem anders een grote multiplayer shooter waarbij dat wel mogelijk is? Velen hebben dat toch niet.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Inderdaad!-Mike- schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:49:
[...]
Ik had ook niet anders verwacht, het geluid bij BC2 was namelijk ook echt geweldig.
Ik heb de indruk dat de sound engine (ook al in BF2) een grote CPU strain is trouwens, juist door de hoge kwaliteit en complexiteit.
Da's bekend; het geluid in BF2 trekt nogal zwaar op de CPU. Daarom wordt ook aanbevolen (hoe jammer dit ook is) om de kwaliteitsinstellingen op small speakers of headphones in te stellen. De hoge load wordt veroorzaakt doordat het spel niet (goed) geoptimaliseerd is voor de PC - het gebruikt bijvoorbeeld geen geluidskaart als je die hebt.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:45:
[...]
Inderdaad!
Ik heb de indruk dat de sound engine (ook al in BF2) een grote CPU strain is trouwens, juist door de hoge kwaliteit en complexiteit.
Ehrm... BF2 is er alleen maar voor de pc.
Ik neem aan dat je BFBC2 bedoelt?
Ik neem aan dat je BFBC2 bedoelt?
Ik heb geen problemen hoor om op afstand headshots te maken terwijl mijn target loopt maar het is wel een stuk moeilijker dan als hij mooi stil zit/staatNLsandman schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:34:
[...]
Van uit de heup een headshot maken met een sniper rifle is gewoon roulette in bc2, het is geluk als dat gebeurt,
Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb
Hij bedoelt zonder in te zoomen.
Ik hoop wel dat ze de 'no-scope' accuracy echt omlaag gooien, zag in het alpha filmpje toch nog wel een unzoomed kill die gewoon te easy was.
In BFBC2 ben je ook vaak fucked als je tegenover een bolt action staat binnen 5 meter.
Ik hoop wel dat ze de 'no-scope' accuracy echt omlaag gooien, zag in het alpha filmpje toch nog wel een unzoomed kill die gewoon te easy was.
In BFBC2 ben je ook vaak fucked als je tegenover een bolt action staat binnen 5 meter.
Nieuw filmpje van quanticmedia over de alpha versie. Persoonlijk denk ik dat het weinig uitmaakt of er wel of geen filmpjes van de alpha versie worden geplaats, is toch alleen maar meer aandacht voor de game.
YouTube: BATTLEFIELD 3 ALPHA Exclusive with THERUSSIANBADGER - YouTube
YouTube: BATTLEFIELD 3 ALPHA Exclusive with THERUSSIANBADGER - YouTube
"Above And Beyond The Call"
Toch jammer dat een YouTube-grootheid als THERUSSIANBADGER zich laat verleiden om alpha-trial beelden vrij te geven en daarmee zijn NDA te schenden.
Die is er namelijk niet voor niks geplaatst. In plaats van op die manier het aantal views op je kanaal te bevorderen, vind ik dat je je deelname aan de alpha moet gebruiken op de manier zoals DICE die bedoeld heeft: bugs vinden.
Neemt overigens niet weg dat ik het wel enigszins begrijp dat alpha-trial beelden nu als een malle op Youtube worden gezet; ik vind dat de marketingcampagne van DICE te wensen over laat. Mensen krijgen druppelsgewijs wat informatie, maar voor zo'n grote shooter die al over 3 maanden uit moet komen, is die info wel wat karig.
Vehicle gameplay speelt een ontzettend belangrijke rol in Battlefield-games, waarom wordt daar niet meer van getoond? Laat zo'n jet een dikke strafing run uitvoeren op een kolonne tanks, met FB2 zal dat er ongetwijfeld spectaculair uitzien en dán trek je juist mensen. Dat is iets wat 'die andere shooter' nooit zal kunnen bieden.
In principe hebben we sinds de E3 niet heel veel nieuws meer gezien. Terwijl je toch zou verwachten dat DICE mensen wil overhalen om voor BF3 te gaan en niet voor 'die andere grote shooter die ook z'n marketingcampagne nog niet gestart heeft'. Juist nu kan je winst halen, EA/DICE.
Die is er namelijk niet voor niks geplaatst. In plaats van op die manier het aantal views op je kanaal te bevorderen, vind ik dat je je deelname aan de alpha moet gebruiken op de manier zoals DICE die bedoeld heeft: bugs vinden.
Neemt overigens niet weg dat ik het wel enigszins begrijp dat alpha-trial beelden nu als een malle op Youtube worden gezet; ik vind dat de marketingcampagne van DICE te wensen over laat. Mensen krijgen druppelsgewijs wat informatie, maar voor zo'n grote shooter die al over 3 maanden uit moet komen, is die info wel wat karig.
Vehicle gameplay speelt een ontzettend belangrijke rol in Battlefield-games, waarom wordt daar niet meer van getoond? Laat zo'n jet een dikke strafing run uitvoeren op een kolonne tanks, met FB2 zal dat er ongetwijfeld spectaculair uitzien en dán trek je juist mensen. Dat is iets wat 'die andere shooter' nooit zal kunnen bieden.
In principe hebben we sinds de E3 niet heel veel nieuws meer gezien. Terwijl je toch zou verwachten dat DICE mensen wil overhalen om voor BF3 te gaan en niet voor 'die andere grote shooter die ook z'n marketingcampagne nog niet gestart heeft'. Juist nu kan je winst halen, EA/DICE.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Waarom zou het tussen PC en Xbox 360 wél kunnenStewie! schreef op zondag 24 juli 2011 @ 01:13:
[Over PS3 data inlezen op een PC]
Tussen xbox en pc kan dit overigens wel maar dan krijg je een kreupele PC versie.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 25-07-2011 12:10 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat ze sommige dingen nog niet laten zien heeft waarschijnlijk te maken met balance. Ze moeten eerst alles ontwerpen en dan testen op balance. Als ze namelijk functies of voertuigen in zijn geheel weg moeten halen, dan beginnen mensen namelijk weer te zeuren dat er een bepaald voertuig niet in zit of dat hij anders is dan voorgesteld.d_star schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:58:
En laat de Alpha nou ook een leuk moment zijn om de balance een beetje te testen.
Call me crazy, maar ik zie geen Alpha footage in dat filmpje? Heb er even door heen geskipped, maar ik zag alleen singleplayer footage.d_star schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:58:
Toch jammer dat een YouTube-grootheid als THERUSSIANBADGER zich laat verleiden om alpha-trial beelden vrij te geven en daarmee zijn NDA te schenden.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij liet hij alleen de beelden zien die EA/DICE zelf ook al hebben getoond en houdt hij alleen maar een betoog om geen Alpha beelden te uploaden.d_star schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:58:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ah, lol! Excuses, filmpje niet gecheckt voordat ik dat postte.. Gevalletje 'de huid van de beer niet verkopen voordat 'ie geschoten is'! Dom van mij!
Goed van THERUSSIANBADGER dat 'ie dus zich wel aan de NDA houdt
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
YouTube: ◄83► BATTLEFIELD 3 (BF3): FULL RUSH GAME + SYSTEM REQUIREMENTS
- YouTube
Hele vette gameplay
Hele vette gameplay
Moet wel zeggen dat deze persoon heeeeeel erg behoedzaam speelt. Ik zou zelf iets sneller oprukken naar voren. Zal dan ook ongetwijfeld vaker doodgaan
Zo vet vind ik het niet, hij valt niet samen aan met de rest van het team, en hij zit zonder reden met zijn RPG te vuren. Ook iets hatelijks dat hij doet is dat hij gaat liggen terwijl hij een vijand doodschiet, en dat is erg irritant. Kwam dit in Black Ops ook vaak tegen, mensen die gaan liggen zodat je ze moeilijker kan raken.
Waarom zou je niet gaan liggen? Het gaat toch om overleven?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat lijkt me ook de bedoeling ervan , dat gebeurde in BF2 niet anders hoor !Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:05:
[...]
mensen die gaan liggen zodat je ze moeilijker kan raken.
Altijd een mooi fenomeen, heb je het filmpje überhaupt gezien voordat je je verdict kwam neermeppen hier ?d_star schreef op maandag 25 juli 2011 @ 11:58:
aangezien er geen 1 fragmentje Alpha MP beelden in voorkomen
Verwijderd
Het is niet alsof je als tegenstander de mogelijkheid hebt om niet te gaan liggen. Helemaal niet onterecht tbh. Het is ook niet echt een verrotte mechanic of zo.Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:05:
[...]
Zo vet vind ik het niet, hij valt niet samen aan met de rest van het team, en hij zit zonder reden met zijn RPG te vuren. Ook iets hatelijks dat hij doet is dat hij gaat liggen terwijl hij een vijand doodschiet, en dat is erg irritant. Kwam dit in Black Ops ook vaak tegen, mensen die gaan liggen zodat je ze moeilijker kan raken.
Je merkt duidelijk vertraging in de beweging, in een vuurgevecht naar de grond duiken zal je denk ik echt nooit gaan redden.
Het antwoord op deze vraag staat hier een aantal berichtjes bovenjterpstra schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:10:
[...]
Altijd een mooi fenomeen, heb je het filmpje überhaupt gezien voordat je je verdict kwam neermeppen hier ?
Jezus, hoe saai kan je spelen.
Ziet er verder goed uit kan niet echt veel er aan af zien. Afgezien dat het gewoon weer een vervolg op bad company 2 is op technisch gebied.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dat is juist het hele idee, gaan liggen zodat je lastiger te raken bent.Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:05:
[...]
Ook iets hatelijks dat hij doet is dat hij gaat liggen terwijl hij een vijand doodschiet, en dat is erg irritant. Kwam dit in Black Ops ook vaak tegen, mensen die gaan liggen zodat je ze moeilijker kan raken.
Moet je dan blijven staan zodat je het de enemy makkelijk maakt? Natuurlijk niet.
Ja want je moet natuurlijk zorgen dat je zo makkelijk mogelijk geraakt kan worden, serieus,,Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:05:
[...]

Zeg, stokert...jterpstra schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:10:
[...]
Altijd een mooi fenomeen, heb je het filmpje überhaupt gezien voordat je je verdict kwam neermeppen hier ?
Jammer dat ik mezelf moet gaan quoten omdat jij niet goed kan lezend_star schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:10:
Ah, lol! Excuses, filmpje niet gecheckt voordat ik dat postte.. Gevalletje 'de huid van de beer niet verkopen voordat 'ie geschoten is'! Dom van mij!
Verwijderd
Wellicht is deze vraag al eens gesteld, meen het nog niet gelezen te hebben. Maar in hoeverre is het bloomeffect in BF3 weer aanwezig?
Dat is denk ik lastig te zeggen, in Bad Company 2 was het gewoon rampzalig in de vele sneeuw en zand omgevingen. We hebben nu enkel een stedelijke omgeving gezien, daar wordt het sowieso een stuk minder gebruikt.
Onbekend, je kan wel Thunder Run singleplayer footage kijken, dat is in de woestijn.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:37:
Wellicht is deze vraag al eens gesteld, meen het nog niet gelezen te hebben. Maar in hoeverre is het bloomeffect in BF3 weer aanwezig?
We gaan er pas echt achter komen als er multiplayer sneeuw en woestijn mappen speelbaar zijn (met alle grafische opties instelbaar).
Het is gewoon ontzettend onrealistisch. Als je recht voor de vijand staat, ga je niet tijdens dat je aan het schieten bent, even op de grond gaan liggen hé.bram1984 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:29:
[...]
Ja want je moet natuurlijk zorgen dat je zo makkelijk mogelijk geraakt kan worden, serieus,,
En als je zelf goed kan aimen, is er geen enkele reden om te gaan liggen, als je namelijk direct op een gevoelige plaats schiet (denk aan het hoofd bijvoorbeeld), gaat de vijand toch sneller sterven dan jij, en is er geen reden om zo belachelijk te gaan liggen.
[ Voor 25% gewijzigd door Jo... op 25-07-2011 14:49 ]
Het liggen vind ik nog niet zo erg, dat hij zo enorm traag oprukt en echt elk klein hoekje eerst 5 minuten moet checken des te meer. Naar die M COM man! En die laser sight wiebelt mij een beetje te veel, niet echt nuttig zo.Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:47:
[...]
Het is gewoon ontzettend onrealistisch. Als je recht voor de vijand staat, ga je niet tijdens dat je aan het schieten bent, even op de grond gaan liggen hé.
En als je zelf goed kan aimen, is er geen enkele reden om te gaan liggen, als je namelijk direct op een gevoelige plaats schiet (denk aan het hoofd bijvoorbeeld), gaat de vijand toch sneller sterven dan jij, en is er geen reden om zo belachelijk te gaan liggen.
is ook zo, vind alleen dat ze toch moeten komen met een spel dat realistisch speelt, ik wil niet zeggen dat gaan liggen niet moet kunnen, maar gewoon dat je aim zo naar de knoppen gaat dat het niet bepaald wijs zou zijn om te doen.Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:47:
[...]
Het is gewoon ontzettend onrealistisch. Als je recht voor de vijand staat, ga je niet tijdens dat je aan het schieten bent, even op de grond gaan liggen hé.
Verwijderd
Je hebt blijkbaar nooit 1942/BFV/BF2 gespeeld? Daar was prone ook aanwezig en hartstikke fijn. Het zorgde ook niet echt voor gekke situaties. Behalve dan het dolphin diven in BF2, maar dat is imo wel goedgekomen. Ik kijk er naar uit, enkel liggen in bijv. BC2 is soms net even iets minder.Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:47:
[...]
Hoe meer ik naar die alpha filmpjes kijk hoe meer ik het gevoel krijg dat bf3 gaat tegen vallen, 1 en al gecamp, geen teamplay en destruction valt vies tegen, boompjes en struiken die gewoon explosies overleven of een tank tegen houden.
Verwijderd
Van de alpha kan je niet verwachten dat men slechts als een team gaat spelen. De testers zijn toch vooral bezig om de levels te testen, wapens, voertuigen. Etc.NLsandman schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:18:
Hoe meer ik naar die alpha filmpjes kijk hoe meer ik het gevoel krijg dat bf3 gaat tegen vallen, 1 en al gecamp, geen teamplay en destruction valt vies tegen, boompjes en struiken die gewoon explosies overleven of een tank tegen houden.
Boompjes die een tank tegen houden ben ik dan wel weer met je eens. Ook in Bad Company was dat weer terug te zien.
Inderdaad, zoiets zou bijvoorbeeld een goede oplossing zijn. Het lijkt me namelijk compleet onmogelijk om te gaan liggen, en terwijl dat je dat doet nog eens goed te kunnen aimen.Taurnil schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:12:
[...]
is ook zo, vind alleen dat ze toch moeten komen met een spel dat realistisch speelt, ik wil niet zeggen dat gaan liggen niet moet kunnen, maar gewoon dat je aim zo naar de knoppen gaat dat het niet bepaald wijs zou zijn om te doen.
Ik snap ook wel dat je dat zou doen, omdat je namelijk wil overleven, maar dat neemt niet weg dat het onrealistisch is. Natuurlijk kan ook niet alles realistisch zijn, omdat dat de gameplay wel zou kunnen verpesten, echter vind ik gaan liggen tijdens het schieten, nogal een slechte toevoeging, die de gameplay niet persé verbeterd, maar in veel gevallen de gameplay eerder verpest.
Overigens zie ik ook niet echt de reden om het te doen. Ik vind zelf dat battlefield eerder een game is waar je tactisch met je hele team tegelijk naar de targets gaat, en eigenlijk nooit alleen zou mogen zijn. Zo ben je bijvoorbeeld bijna onverwoestbaar, als je met je hele squad, tezamen blijft, en dat met een goede indeling van de classes. Als je dan iemand ziet, ben je met 4 om die persoon te raken, die heeft geen schijn van kans dan natuurlijk. Ook al raakt iemand van de squad dood, die kan dan gerevived worden.
Helaas werkt het zo meestal niet natuurlijk, veel mensen hebben namelijk een eigen tactiek, en die houden zich eraan. Zeker op publieke servers, waar je met 'vreemden' speelt, kan dat moeilijk worden. Al zou het met een goede communicatie, zeker mogelijk zijn.
Heb ik inderdaad nooit gespeeld, maar prone kan volgens mij zeker een leuke toevoeging zijn, ik vind het vaak dan ook een gemis in BC2. Echter wil dat niet zeggen dat de mensen prone altijd juist gaan gebruiken, zo vind ik gaan liggen, vlak voor een tegenstander, zodat hij je moeilijker kan raken, misbruik maken van de functie. Het kan bijvoorbeeld ontzettend handig zijn voor een ambush, je gaat met een paar mensen in de bosjes liggen, komt er een groepje voorbij, BAM, allemaal dood, en ze wisten niet wat hun overkomt.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:17:
[...]
Je hebt blijkbaar nooit 1942/BFV/BF2 gespeeld? Daar was prone ook aanwezig en hartstikke fijn. Het zorgde ook niet echt voor gekke situaties. Behalve dan het dolphin diven in BF2, maar dat is imo wel goedgekomen. Ik kijk er naar uit, enkel liggen in bijv. BC2 is soms net even iets minder.
Verwijderd
Precies! Maar als ik het goed heb gezien heb je dus te maken met een vertraagde mechanic in BF3. Waardoor je niet simpelweg snel kunt gaan liggen. En daardoor zal het ook niet "overpowered" worden.Jo... schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:24:
[...]
Inderdaad, zoiets zou bijvoorbeeld een goede oplossing zijn. Het lijkt me namelijk compleet onmogelijk om te gaan liggen, en terwijl dat je dat doet nog eens goed te kunnen aimen.
Ik snap ook wel dat je dat zou doen, omdat je namelijk wil overleven, maar dat neemt niet weg dat het onrealistisch is. Natuurlijk kan ook niet alles realistisch zijn, omdat dat de gameplay wel zou kunnen verpesten, echter vind ik gaan liggen tijdens het schieten, nogal een slechte toevoeging, die de gameplay niet persé verbeterd, maar in veel gevallen de gameplay eerder verpest.
Overigens zie ik ook niet echt de reden om het te doen. Ik vind zelf dat battlefield eerder een game is waar je tactisch met je hele team tegelijk naar de targets gaat, en eigenlijk nooit alleen zou mogen zijn. Zo ben je bijvoorbeeld bijna onverwoestbaar, als je met je hele squad, tezamen blijft, en dat met een goede indeling van de classes. Als je dan iemand ziet, ben je met 4 om die persoon te raken, die heeft geen schijn van kans dan natuurlijk. Ook al raakt iemand van de squad dood, die kan dan gerevived worden.
Helaas werkt het zo meestal niet natuurlijk, veel mensen hebben namelijk een eigen tactiek, en die houden zich eraan. Zeker op publieke servers, waar je met 'vreemden' speelt, kan dat moeilijk worden. Al zou het met een goede communicatie, zeker mogelijk zijn.
[...]
Heb ik inderdaad nooit gespeeld, maar prone kan volgens mij zeker een leuke toevoeging zijn, ik vind het vaak dan ook een gemis in BC2. Echter wil dat niet zeggen dat de mensen prone altijd juist gaan gebruiken, zo vind ik gaan liggen, vlak voor een tegenstander, zodat hij je moeilijker kan raken, misbruik maken van de functie. Het kan bijvoorbeeld ontzettend handig zijn voor een ambush, je gaat met een paar mensen in de bosjes liggen, komt er een groepje voorbij, BAM, allemaal dood, en ze wisten niet wat hun overkomt.
Zeker, echter hebben we nog niet genoeg beelden om dat te kunnen beoordelen. Al denk ik wel dat het sowieso niet zoals in Black Ops gaat/kan worden, waar iedereen in minder dan een seconde op de grond ligt.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:25:
[...]
Precies! Maar als ik het goed heb gezien heb je dus te maken met een vertraagde mechanic in BF3. Waardoor je niet simpelweg snel kunt gaan liggen. En daardoor zal het ook niet "overpowered" worden.
En als het inderdaad, zoals jij zegt, te traag zal gaan, zal het ook niet voor lange tijd gebruikt worden. De eerste weken zal het wel gedaan worden, wegens veel mensen die van CoD komen. Ik zie het dan ook niet als een probleem, ik wou hier gewoon even zeggen dat ik het een stomme, onrealistische tactiek vind (en ook een belachelijk zicht, wie gaat er nu tijdens dat hij onder vuur ligt even liggen, recht voor zijn tegenstander...) . Of die ook effectief gaat werken, dat weet ik niet, maar dankzij dat Ants systeem in BF3, zal het sowieso niet zo worden als in CoD.
Prone systeem in Black Ops was echt niet goed. Je ging meer duiken dan dat je ging liggen.
Toen bc2 beta uit kwam waren de potjes gewoon heftig, je had een mix van agressive spelers en voorzichtige spelers, ik mis die heftige gevechten in bf3 alphaVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:21:
[...]
Van de alpha kan je niet verwachten dat men slechts als een team gaat spelen. De testers zijn toch vooral bezig om de levels te testen, wapens, voertuigen. Etc.
Boompjes die een tank tegen houden ben ik dan wel weer met je eens. Ook in Bad Company was dat weer terug te zien.
Ik ben zelf lief hebber van close quarter combat maar zie dat nog niet zo in die metro rush map..
Wat me ook weer opviel was dat spelers niet over een steen of drempel kunnen, net als bc2 zie je ze vastlopen.
Instant pronen gaat er niet in komen, 1 van de ontwikkelaars had al gemeld dat het even duurt voordat je wapen klaar is net als in het echt.Nemean schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:34:
Prone systeem in Black Ops was echt niet goed. Je ging meer duiken dan dat je ging liggen.
[ Voor 18% gewijzigd door NLsandman op 25-07-2011 15:38 ]
Verwijderd
beta <> alphaNLsandman schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:36:
[...]
Toen bc2 beta uit kwam waren de potjes gewoon heftig, je had een mix van agressive spelers en voorzichtige spelers, ik mis die heftige gevechten in bf3 alpha
Ik ben zelf lief hebber van close quarter combat maar zie dat nog niet zo in die metro rush map..
Dat was ook niet mijn punt, iemand had het over Black Ops dat prone-systeem. in Black Ops is het zo dat wanneer je Shift+Ctrl gebruikte je gelijk een dive maakte als of het macht der gewoonte was.NLsandman schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:36:
[...]
Instant pronen gaat er niet in komen, 1 van de ontwikkelaars had al gemeld dat het even duurt voordat je wapen klaar is net als in het echt.
Wat betreft de movement in Battlefield 3, en het pronen. Vind het er top uit zien, laten zo.
Op 12:18 min in dat filmpje zie je dat hij schietend naar de liggende positie gaat en zo een vijand neerschiet. Hoop dat deze 'vertraging' nog wel een heel stuk groter gemaakt gaat worden, dat je een seconde of 2 gewoon niet kan vuren (of met extreem weinig preciezie). Dit snel gaan liggen om te vuren komt ook massaal voor bij bijvoorbeeld Modern Warfare 2 en is echt een doorn in het oog imho.Tsurany schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:17:
Je merkt duidelijk vertraging in de beweging, in een vuurgevecht naar de grond duiken zal je denk ik echt nooit gaan redden.
"Een seconde of 2" je weet hoe groot zo'n lange delay is? In Battlefield 2 is hij ongeveer rond de 1. En dat vind ik zat.BlizzarD schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:00:
[...]
Op 12:18 min in dat filmpje zie je dat hij schietend naar de liggende positie gaat en zo een vijand neerschiet. Hoop dat deze 'vertraging' nog wel een heel stuk groter gemaakt gaat worden, dat je een seconde of 2 gewoon niet kan vuren (of met extreem weinig preciezie). Dit snel gaan liggen om te vuren komt ook massaal voor bij bijvoorbeeld Modern Warfare 2 en is echt een doorn in het oog imho.
Edit, overigens voor een LMG zou 2 seconden of langer nog kunnen, aangezien die nog hun pod nog moeten uitklappen om accuraat te worden.
Overigens het leukste aan een LMG is de personen die van Battlefield 2 naar Battlefield 2142 kwamen. Iedereen liep te pronen met een LMG. Terwijl de mensen die Battlefield 2 nooit gespeeld hadden, lekker staand stonden te sprayen. Aangezien in 2142 liggen niet noodzakelijk was.
[ Voor 24% gewijzigd door Nemean op 25-07-2011 16:07 ]
Ja goed 1 a 2 seconde, gaat om het feit dat je niet straks een veld vol met springende dolfijnen hebt die om iedere hoek naar de grond duiken om alles te kunnen ontwijken.Nemean schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:03:
[...]
"Een seconde of 2" je weet hoe groot zo'n lange delay is? In Battlefield 2 is hij ongeveer rond de 1. En dat vind ik zat.
Edit, overigens voor een LMG zou 2 seconden of langer nog kunnen, aangezien die nog hun pod nog moeten uitklappen om accuraat te worden.
Overigens het leukste aan een LMG is de personen die van Battlefield 2 naar Battlefield 2142 kwamen. Iedereen liep te pronen met een LMG. Terwijl de mensen die Battlefield 2 nooit gespeeld hadden, lekker staand stonden te sprayen. Aangezien in 2142 liggen niet noodzakelijk was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien