Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ja ik speel al battlefield sinds 1942 , telt dat ook mee ?

Ik kwam ook niet aanmerking via die link helaas !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 16:00
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat niemand in aanmerking gaat komen.. :)

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Iemand op IRC meld net ook in te kunnen loggen, heeft geen mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Heb nog een 10€ korting coupon van de wehkamp,dm maar bij interesse dan mail ik je de code wel door.Weet niet of dat ie bij iemand anders wel werkt of niet.De eerste die reageerd krijgt de code dan ook.Geldig tot de 24ste

Code is inmiddels verstuurd

[ Voor 6% gewijzigd door icn op 22-07-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:36:
[...]

En ik ben trouwens ook niet echt te spreken over die 'hit-confirmation' kruisjes.
Als ik schiet zonder ironsights of scope te gebruik interesseert me dat niet echt, maar als ik met scope kijk dan wil toch geen geen lame ass kruisjes in beeld die laten zien dat ik ook raak waar ik op richt.

Hoop dat dat uit kan.
Jonge van die kruisjes heb jij toch geen last je schiet toch nooit raak jij dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

Stewie!

Keen must die!

unfor schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:58:
Iemand op IRC meld net ook in te kunnen loggen, heeft geen mail gehad.
Vaak ziet men de e-mail niet omdat ze met andere mail adressen geregistreerd zijn of bijvoorbeeld de email in de spamfolder komt.
Jaapoes schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:56:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat niemand in aanmerking gaat komen.. :)
Fout vermoeden. En dat is een feit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Als je in de alpha zit en je hebt een nvidia kaart, download dan de laatste beta drivers op www.nvidia.com voor een betere spelervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik niet dat iemand hier op het forum de alpha mag testen anders was dat al wel bekend gemaakt..
Daarnaast waren er dan ook wel meer alpha beelden gelekt door nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik hoop dat tweakers wel regelmatig hun mail lezen, zullen er vast wel wat in de alpha zitten sinds een paar minuten geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:04
Helaas :(
Heb jij daar geen invloed op ?

[ Voor 64% gewijzigd door vinom op 22-07-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

http://nl.justin.tv/mag1cpnut/b/290765366

Lucky guy...

[ Voor 118% gewijzigd door Realtec op 22-07-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Ja leuk voor hem hoop dat die er plezier mee heeft. Wel grappig om te zien dat die alleen sims 3 als game heeft in Orgin en dat die een invite krijgt, terwijl er mensen zijn die alle battlefields vanaf 1942 gespeeld en gekocht hebben niks hebben gehad 8)7 Daar hoor ik zelf ook bij :X

PSN ID: White_Anomaly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 16:00
Stewie! schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:48:
Ik hoop dat tweakers wel regelmatig hun mail lezen, zullen er vast wel wat in de alpha zitten sinds een paar minuten geleden ;)
Ik heb mn mail meedere keren doorgepluist maar het zit er echt niet bij jammer genoeg :( ik blijf de site gewoon proberen. Om een of andere duistere reden kan ik het wel iedere keer opnieuw proberen :)

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valcanus1337 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:13:
[...]

Ja leuk voor hem hoop dat die er plezier mee heeft. Wel grappig om te zien dat die alleen sims 3 als game heeft in Orgin en dat die een invite krijgt, terwijl er mensen zijn die alle battlefields vanaf 1942 gespeeld en gekocht hebben niks hebben gehad 8)7 Daar hoor ik zelf ook bij :X
Het lijkt mij dat ze juist zoveel mogelijk mainstream mensen proberen te kiezen als testers. Zo gek vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Zijn laatste video, (hij is nog aan het processen, dus ik zou nog even wachten totdat ie 1080P kan :)

En zijn channel van alle video's van de afgelopen dagen in goede 720P: YouTube: ‪Kanaal van UsamaFTW‬‏ - YouTube

[ Voor 74% gewijzigd door vinom op 22-07-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Is een iemand uit de oldguys clan die er ook zomaar in kwam. Heeft het een aantal keer geprobreerd en zat er ineens in |:(

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:31

Hupske

AFCA

Het zal alleen niet lang duren voordat deze gast ook gepakt zal worden.
Heeft namelijk wel leuk overal zwarte balkjes voorgedaan zodat je de namen niet ziet, maar is alleen vergeten om het rechtboven te doen. Waar je dus kan zien wie er allemaal gekillt word.

Het filmpje ziet er voor de rest wel weer nice uit, net zoals alle andere filmpjes. Je ziet toch dat deze persoon redelijke afstanden moet afleggen en ook niet al te veel mensen tegenkomt. Alleen vraag ik me dan wel af met hoeveel man hij in de server zit. Hij speelt iig wel voor de objectives.

Edit:Hij speelt dus met 22 man ongeveer. Met wat beter opletten in het filmpje :P

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 22-07-2011 20:39 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Meh... na t zien wil ik ook die alpha in :P

Geen veteran-status maar wel 200u+ MoH en 200u+ BC2 gespeeld en de game al maanden in pre-order bij EA Store/Origin. *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 22:52
Ligt het aan mij of zijn alle filmpjes overbelicht ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hmm, over dat filmpje.. Ik vind de geluiden van de wapens wel vet..

Vooral hoe de wapens op een afstand klinken.. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar het komt heel verlaten over, op een goede manier.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Het zijn volgens mij ook maar een paar duizend mensen die hier toegang voor hebben,de kans dat je hier aan mee kunt doen is dan ook minimaal,wacht wel mooi totdat de beta van start gaat,hopelijk met een andere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Helaas ik kom ook niet in aanmerking voor de Alpha ben ik bang. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hupske schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:36:
Het zal alleen niet lang duren voordat deze gast ook gepakt zal worden.
Heeft namelijk wel leuk overal zwarte balkjes voorgedaan zodat je de namen niet ziet, maar is alleen vergeten om het rechtboven te doen. Waar je dus kan zien wie er allemaal gekillt word.
(....)
Hij is ook in bovenstaand filmpje vergeten zijn naam er uit te editen @ 10:57 @ de postgame xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Is er nou niemand, maar dan ook niemand hier op Tweakers die meedoet aan de Alpha test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ZCyPfzGPwQ85g5Nq1ZQOn8C/full.jpg

Geen quickscope helden meer, tenzij je tenzij je fatsoenlijk kunt mikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
Heb je tips ofzo om aan een key te komen voor die alpha test? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Maja, jij hebt zo je connecties volgens mij. Misschien wil je vertellen wat je precies doet voor EA/DICE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Hij werkt voor / beheert(?) i3d volgens mij. In Bad Company 2 één van de hosts gebruikt voor de servers die je kan kopen. In Battlefield 3 zal dat wel weer het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
... zitten er jets in de alpha? O-)

al dat rondrennen.. daar ben ik te oud voor hoor! <+:)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:33
Als die er in zaten zouden we niet continu dezelfde filmpjes zien zonder voertuigen denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Er zitten geen jets in Rush. Rush gaat ook om maximaal 32 players. Als je 64 players wilt hebben en jets zal je toch echt conquest moeten gaan spelen. De alpha heeft alleen rush...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
rush.. zegt me niet veel.
zal een BC thing zijn.

doet me een beetje denken aan capture the flag... en dat was ideaal voor basecampers en spawnrapers :r

mja.. voorspelt allemaal weinig goeds.
zoveel nadruk op infantry..

daar is CS toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Voor iedereen die alle youtube filmpjes heeft gemist:

http://thepiratebay.org/t...eld_3_Alpha_Gameplay_Pack

34:15 minuten aan alpha gameplay beelden.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Leuk dat Dice ervoor zorgt dat je alleen goed kan campen met de recon kit. Bodyshots zijn geen one-hit kill op korte afstand en daarmee worden spelers, die heel aanvallend met de recon kit spelen benadeeld. De hele tijd headshots lukt simpelweg niemand en spelers, die van dichtbij snel tegenstanders kunnen uitschakelen met een sniper riffle zijn er ook niet in overvloed. Mja, dan ga ik gewoon sprayen met een van de automatische geweren en dan kill ik ook veel meer en sneller, want dat is hartstikke eenvoudig. Leuke logica van Dice: zet prone in de game en zorg ervoor dat recons alleen op vrij grote afstand erg goed zijn! Iedereen gaat nu natuurlijk campen met de recon kit en daar zullen teamgenoten vast heel blij mee zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Springstof op 23-07-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Springstof heeft de alpha zeker ook al gespeeld :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik heb liever een sniper van een verre afstand die me probeert af te knallen, dan 1 voor me neus met een fucking overpowerde shotgung (zie BC2) die me zonder skill 1 shot 1 kill haalt.

Een sniper op een verre afstand die headshots moet maken, en deze ook maakt, verdient mijn respect. Zeker als het snipen opzich moeilijker is gemaakt.

En een goede sniper zal ook echt een bijdrage kunnen leveren voor je team. Er blijven wankers tussen zitten, maar daar is het een videogame voor :).

En

Lang leven de sniper-limits _O_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:03:
Ik heb liever een sniper van een verre afstand die me probeert af te knallen, dan 1 voor me neus met een fucking overpowerde shotgung (zie BC2) die me zonder skill 1 shot 1 kill haalt.

Een sniper op een verre afstand die headshots moet maken, en deze ook maakt, verdient mijn respect. Zeker als het snipen opzich moeilijker is gemaakt.

En een goede sniper zal ook echt een bijdrage kunnen leveren voor je team. Er blijven wankers tussen zitten, maar daar is het een videogame voor :).

En

Lang leven de sniper-limits _O_ _O_
Want je kunt er niet tegen als je tegenstanders gewoon goed zijn? Er zijn zat wapens waarmee veel kills op korte afstand maken een stuk makkelijker is dan met een sniper riffle. Een goede sniper op korte afstand levert geen bijdrage? Zeker in combi met motion mines kan ik bevestigen dat je ongelijk hebt. Iemand die goed is met een sniper riffle van dichtbij in BF zal nog dodelijker zijn met een aussault riffle of LMG. Je hebt maar 4 kits en het is jammer als de speelmogelijkheden per kit worden ingeperkt in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

vinom schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:02:
[...]

Maja, jij hebt zo je connecties volgens mij. Misschien wil je vertellen wat je precies doet voor EA/DICE?
Hij is eigenaar van i3d.

Dus al die servertjes waar iedereen lekker BF en COD op speelt komen o.a. bij hem vandaan.
Waarschijnlijk hoor je daarom eigenlijk nooit een onvertogen woord van hem over deze series. Is slecht voor de zaken. ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:19
Hé Loonens, laat me lekker met me sniper rondrennen, dan neem ik tenminste nog vlaggetjes over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Springstof schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:19:
[...]

Want je kunt er niet tegen als je tegenstanders gewoon goed zijn? Er zijn zat wapens waarmee veel kills op korte afstand maken een stuk makkelijker is dan met een sniper riffle. Een goede sniper op korte afstand levert geen bijdrage? Zeker in combi met motion mines kan ik bevestigen dat je ongelijk hebt. Iemand die goed is met een sniper riffle van dichtbij in BF zal nog dodelijker zijn met een aussault riffle of LMG. Je hebt maar 4 kits en het is jammer als de speelmogelijkheden per kit worden ingeperkt in BF3.
Lol :D .

Ik kan er zeker goed tegen als tegenstanders me ownen. Maar dan op een manier die ook echt skill-vraagt. Niet met een Neostead van 2 meter afstand 8)7.

Waar heb ik gezegd dat een sniper op korte afstand geen bijdrage levert? Ik heb het over de shotguns, waar 9 van de 10 close-range snipers mee rond lopen. Ze leveren voor de tegenstander wel een bijdrage hoor, maar het is zo makkelijk. Helemaal op HC :+

Spekkie speelt ook met die SV-98 en maakt op close combat headshots. Natuurlijk heeft dat veel skill nodig, maar ik ben blij dat het straks moeilijker wordt doordat het no-scopen nagenoeg onmogelijk wordt gemaakt. Ik zie het in real-life ook niet zo heel vaak eigenlijk, een sniper die rondloopt met z'n joekel van een geweer en zonder te scopen toch precies rechtdoor schiet.

@ Spek
En zelfs dat doe je niet als je sniper bent :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Deze mail schijnt nu langzamerhand de ronde te gaan:

http://www.dontrevivemebr...witter&utm_source=twitter

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vind het jammer dat in bijna alle FPS' aim als 'enige' skill wordt gezien..
De skill om dichtbij iemand in een goede positie te komen is zo zwaar ondergewaardeerd. Tuurlijk gebeurd dat af en toe per (on)geluk, bij slechte spelers. Maar er zijn ook spelers die het spel en de gewoontes van spelers heel goed kennen, om zo vaak in de juiste positie gekomen..
Zelfs door hele goede spelers wordt dit vaak als geluk gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:10
Moet ik, buiten het hebben van MoH:LE in Origin, nog iets anders doen om me aan te melden voor de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

vinom schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:02:
[...]

Wij hosten de meeste projecten van game uitgevers en ontwikkelaars wereldwijd. Onder andere ook voor EA. Bijvoorbeeld de Xbox360 en PS3 titels, in de VS, azie, australie en Europa. Als je EA games op die consoles speelt, waar ook ter wereld, gaat het altijd via onze apparatuur. Nederlands trots in de game industrie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:53

XanderDrake

Build the future!

Stewie! schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:31:
Wij hosten de meeste projecten van game uitgevers en ontwikkelaars wereldwijd. Onder andere ook voor EA. Bijvoorbeeld de Xbox360 en PS3 titels, in de VS, azie, australie en Europa. Als je EA games op die consoles speelt, waar ook ter wereld, gaat het altijd via onze apparatuur. Nederlands trots in de game industrie ;)
Wow, ik wist niet dat i3D zo diep geworteld was in de industrie, petje af! d:)b

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:03
Vind met BC2 de i3d servers toch altijd wel matig hoor. Toen der tijd met BF2 was ik er ook al niet echt over te spreken. Jammer dat EA maar met 1 bedrijf in zee gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:50:
De skill om dichtbij iemand in een goede positie te komen is zo zwaar ondergewaardeerd. Tuurlijk gebeurd dat af en toe per (on)geluk, bij slechte spelers. Maar er zijn ook spelers die het spel en de gewoontes van spelers heel goed kennen, om zo vaak in de juiste positie gekomen..
Zelf gebruik ik deze 'skill' ook heel veel. Gewoon een beetje timen wanneer er iemand aan de andere kant van de straat is waar jij hem kan opwachten bijvoorbeeld. Ik zie het niet als skill maar meer gewoon als een tactiek.
Tis niet echt dat je ervoor moet oefenen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
ShininNL schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:53:
Vind met BC2 de i3d servers toch altijd wel matig hoor. Toen der tijd met BF2 was ik er ook al niet echt over te spreken. Jammer dat EA maar met 1 bedrijf in zee gaat :/
Hoezo? Wij huren een server via Multiplay en daar hebben we echt geen problemen.

Er zijn meerdere bedrijven welke servers aanbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:03
Ja de multiplay.co.uk en gameservers.com zijn de enige fatsoenlijke lagvrije servers imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Iemand verrassen of benaderen zonder dat hij het in de gaten heeft, is meer tactiek en inzicht in het spel. Je zou het skill kunnen noemen, maar er is geen skill nodig om om te lopen of om te kruipen zeg maar.

Iedereen kan bijvoorbeeld door de bosjes om de tegenstanders heen sneaken en ze zo te grazen nemen. Het is wel heel slim en goed bedacht, maar je hebt er geen skill voor nodig.

Het beter en sneller kunnen richten op iemand noem ik wel skill.
Weten hoe je je geweer moet behandelen (veel in burst schieten) en waar je iemand moet raken, dat noem ik ook skill.
Snel goed kunnen switchen tussen je wapens en meteen weten welk wapen je nodig hebt, dat noem ik ook skill.
Voertuigen, helicopters en boten neerhalen met een AT4, dat noem ik ook skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met je eens. Er zijn veel mensen die hier op zeiken van :"Blah noob no skill dat kan iedereen. Maar toch doet bijna niemand het omdat ze veel liever zonder na te denken als een gek rondrennen snelle skillvolle kills maken. Ik geef toe dat daar ook skills voor nodig zijn maar de map zo spelen dat je in het voordeel bent is imho toch ook belangrijk om te hebben en is toch heel onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

ShininNL schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:53:
Op de PC markt zijn er meerdere partijen waar je uit kan kiezen. Iedere huurder heeft toch vaak een voorkeur voor een bepaalde partij en bjbehorende dienstverlening. Net als de eeuwen oude discussie over lag: elke pc hoster krijgt klachten. Feit is dat serverlag meetbaar is maar het gedeelte van datacenter tot en met eindgebruiker vrijwel onmeetbaar. Zo zijn er grote groepen die de genoemde hosters verafschuwen of er gek op zijn. Als hoster kan je het op en top kwalitatief goed voor elkaar hebben en meetbaar lagvrij, je zal toch klachten krijgen als het om dit soort aantallen spelers gaat. Met een verdeelde markt zoals pc gaming is de oorzaak moeilijk te herleiden als de server niet de oorzaak is. Bij de consoles is het makkelijker te zien omdat we daar meetdata hebben tot op de console. Zo kunnen wij precies zien welke kabel/adsl provider netwerk issues heeft.

Ik kijk altijd graag naar de bezettingsgraad van onze servers. Als de kwaliteit goed is zijn er ook veel gamers.

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 23-07-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:07:
[...]

Ik ben het met je eens. Er zijn veel mensen die hier op zeiken van :"Blah noob no skill dat kan iedereen. Maar toch doet bijna niemand het omdat ze veel liever zonder na te denken als een gek rondrennen snelle skillvolle kills maken. Ik geef toe dat daar ook skills voor nodig zijn maar de map zo spelen dat je in het voordeel bent is imho toch ook belangrijk om te hebben en is toch heel onderschat.
Ik heb nergens het woord noob gebruikt en Loonens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:12:
[...]

Ik heb nergens het woord noob gebruikt en Loonens ook niet.
Ik heb nergens jouw of Loonens naam gezegd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:18:
[...]

Ik heb nergens jouw of Loonens naam gezegd......
Ik heb nergens iemand anders zien reageren op dat berichtje en wij dus de enigen zijn, waardoor ik er vanuit ging dat je ons bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak mensen die over zon speelstyle lopen te janken. Jullie deden dat niet echt in jullie reactie maar keken er toch anders tegen aan.

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:28:
Ik heb vaak mensen die over zon speelstyle lopen te janken. Jullie deden dat niet echt in jullie reactie maar keken er toch anders tegen aan.
Haha oke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
StealthyPeanut schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:00:
[...]

Iemand verrassen of benaderen zonder dat hij het in de gaten heeft, is meer tactiek en inzicht in het spel. Je zou het skill kunnen noemen, maar er is geen skill nodig om om te lopen of om te kruipen zeg maar.

Iedereen kan bijvoorbeeld door de bosjes om de tegenstanders heen sneaken en ze zo te grazen nemen. Het is wel heel slim en goed bedacht, maar je hebt er geen skill voor nodig.

Weten hoe je je geweer moet behandelen (veel in burst schieten) en waar je iemand moet raken, dat noem ik ook skill.
Snel goed kunnen switchen tussen je wapens en meteen weten welk wapen je nodig hebt, dat noem ik ook skill.
Omlopen en van achter komen kan iedereen wel n keer. Het gaat juist om de instant decisions die je in elke gevecht maakt die zeer ondergewaardeerd zijn, omdat bijna niemand ze opvalt.
Bijvoorbeeld het herkennen van de tegenstander. Ook al heb je nog nooit tegen iemand gespeeld, je kunt eerste reactie vaak zien wat voor type speler het is en of hij goed is of niet. Daarmee kun je zelf dingen gaan doen.
Met name tegen goede spelers maakt het niet meer uit wat je doet, omdat ze overal rekening mee houden.
Dan kun je gaan spelen met timings en tempowisselingen om te zorgen dat hij op het moment dat het nodig is net niet 100% paraat is, hierdoor breng je hem van z'n stuk en haal je hem uit zijn comfort zone. Doe dat slim genoeg en je zult zelfs de beste spelers onzeker maken.
Hiervoor heb je wel een goed spelinzicht nodig en goed weten wat spelers denken.
Die kleine aanpassingen ziet bijna niemand, alleen goede spelers zullen wel eens toegeven dat ze het lastig tegen je vinden spelen.

De spelers met goede aim en relatief weinig inzicht in fps games zullen mijn spel dan ook vaak bestempelen met geluk.

Juist die kleine dingen vind ik een skill die veel leuker is dan aim. Aim vind ik just een oppervlakkige skill die iedereen met motoriek, genoeg tijd en goede hardware kan leren..

Juist omdat goede tegenstanders leren van je timings en je acties is het slim uit spelen een hele dynamische skill die je constant moet aanpassen en daarom vind ik hem zo leuk..

Ik zal meteen maar toegeven dat mijn aim juist mijn slechte punt is, maar dat komt vooral omdat ik me daar nooit echt voor heb geboeid.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 23-07-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:00:
[...]

he hersenloze rambo's met uber aiming kunnen mij echt niet zomaar dood schieten als ik in het voordeel ben met terrein voordeel/timing voordeel.

Ja natuurlijk moet je kunnen aimen. maar weten hoe je tegenstander moet uit schakelen. is net zo belangrijk.
What will be my next move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Springstof schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:19:
[...]

"Gewoon goed" :') Wel toevallig dat in BFBC2 opeens zoveel snipers heel erg goed zijn dan? Het is gewoon onrealistisch dat je van dichtbij iemand constant met een sniper rifle (unscoped) een headshot kan geven.

Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan, je bent bijna onsterfelijk als sniper. Het gaat echt helemaal nergens over. Juist fijn dat ze er nu enige balans aan gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:37:
[...]
"Gewoon goed" :') Wel toevallig dat in BFBC2 opeens zoveel snipers heel erg goed zijn dan? Het is gewoon onrealistisch dat je van dichtbij iemand constant met een sniper rifle (unscoped) een headshot kan geven.
Ik heb het niet over 'unscoped'.
Ik heb het zelf ook een tijdje gedaan, je bent bijna onsterfelijk als sniper. Het gaat echt helemaal nergens over. Juist fijn dat ze er nu enige balans aan gaan geven.
Wat zijn je stats?
Met de automatische wapens spelen vind ik veel makkelijker. Dat zie je ook als je naar mn stats kijkt. Net een paar potjes met de M416 gespeeld en K/D is in no time naar 2.4... Met automatische wapens heb ik een Kill Per Minute van boven de 2, terwijl ik met siper rifles niet verder kom dan 1.4. Toch vind ik het spelen met sniper riffles uitdagender en daarom leuker. Nu moeten ze echter bij BF3 niet doorslaan en de sniper riffles extreem zwak maken. Dan slaat het om van uitdagend naar helemaal niet meer leuk.

De goede routes kiezen vind ik trouwens net zo belangrijk als het aimen zelf. Is soms m.i. zelfs belangrijker.

[ Voor 35% gewijzigd door Springstof op 23-07-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Springstof schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:38:
[...]

Ik heb het niet over 'unscoped'.

[...]
Wat zijn je stats?
Met de automatische wapens spelen vind ik veel makkelijker. Dat zie je ook als je naar me stats kijkt. Net een paar potjes met de M416 gespeeld en K/D is in no time naar 2.4... Met automatische wapens heb ik een Kill Per Minute van boven de 2, terwijl ik met siper rifles niet verder kom dan 1.4.

De goede routes kiezen vind ik trouwens net zo belangrijk als het aimen zelf. Is soms m.i. zelfs belangrijker.
Daarom zet ik unscoped ook tussen haakjes.Mijn stats zijn nogal relatief, soms heb ik een kd:r van 20+, dan weer 1. Ligt maar net aan de server. En ik moet zeggen dat ik in BFC2 vrijwel nooit naar stats kijk omdat het gewoon helemaal niets zegt over de speelstijl van iemand. Daar is het spel imo te random voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:01:
[...]

Omlopen en van achter komen kan iedereen wel n keer. Het gaat juist om de instant decisions die je in elke gevecht maakt die zeer ondergewaardeerd zijn, omdat bijna niemand ze opvalt.
Bijvoorbeeld het herkennen van de tegenstander. Ook al heb je nog nooit tegen iemand gespeeld, je kunt eerste reactie vaak zien wat voor type speler het is en of hij goed is of niet. Daarmee kun je zelf dingen gaan doen.
Met name tegen goede spelers maakt het niet meer uit wat je doet, omdat ze overal rekening mee houden.
Dan kun je gaan spelen met timings en tempowisselingen om te zorgen dat hij op het moment dat het nodig is net niet 100% paraat is, hierdoor breng je hem van z'n stuk en haal je hem uit zijn comfort zone. Doe dat slim genoeg en je zult zelfs de beste spelers onzeker maken.
Hiervoor heb je wel een goed spelinzicht nodig en goed weten wat spelers denken.
Die kleine aanpassingen ziet bijna niemand, alleen goede spelers zullen wel eens toegeven dat ze het lastig tegen je vinden spelen.

De spelers met goede aim en relatief weinig inzicht in fps games zullen mijn spel dan ook vaak bestempelen met geluk.

Juist die kleine dingen vind ik een skill die veel leuker is dan aim. Aim vind ik just een oppervlakkige skill die iedereen met motoriek, genoeg tijd en goede hardware kan leren..

Juist omdat goede tegenstanders leren van je timings en je acties is het slim uit spelen een hele dynamische skill die je constant moet aanpassen en daarom vind ik hem zo leuk..

Ik zal meteen maar toegeven dat mijn aim juist mijn slechte punt is, maar dat komt vooral omdat ik me daar nooit echt voor heb geboeid.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:46:
[...]
Daarom zet ik unscoped ook tussen haakjes.Mijn stats zijn nogal relatief, soms heb ik een kd:r van 20+, dan weer 1. Ligt maar net aan de server. En ik moet zeggen dat ik in BFC2 vrijwel nooit naar stats kijk omdat het gewoon helemaal niets zegt over de speelstijl van iemand. Daar is het spel imo te random voor.
he lol...

laat nou gewoon zien.. en niet met die zwakke excuses komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:49:
[...]

he lol...

laat nou gewoon zien.. en niet met die zwakke excuses komen
Ik speel tegenwoordig vooral search and destroy @ mw2 in teamverband en ik geef daar veel minder om k/d. Zolang ik er maar voor kan zorgen dat ons team wint wil ik me best opofferen om bv te zorgen dat de defuser geen tijd meer heeft om de bom te defusen. Ik heb een paar maanden geleden bc2 gekocht en dat vind ik ook zo vet aan die game. Het winnen met je team. Het probleem is dat ik zo goed als niemand er ken en dus altijd met randoms speel die vaak niet in teamverband willen werken. Dat in combinatie met mij die zwaar noob is @ bc2 laat mij snel ragen en snel weer mw2 opstarten :P Ik kijk erg uit naar bf3 en ik hoop dat ik genoeg vienden kan overtuigen dit spel ook te kopen zo dat ik dit in een vaste squad kan spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:55:
[...]

Ik speel tegenwoordig vooral search and destroy @ mw2 in teamverband en ik geef daar veel minder om k/d. Zolang ik er maar voor kan zorgen dat ons team wint wil ik me best opofferen om bv te zorgen dat de defuser geen tijd meer heeft om de bom te defusen. Ik heb een paar maanden geleden bc2 gekocht en dat vind ik ook zo vet aan die game. Het winnen met je team. Het probleem is dat ik zo goed als niemand er ken en dus altijd met randoms speel die vaak niet in teamverband willen werken. Dat in combinatie met mij die zwaar noob is @ bc2 laat mij snel ragen en snel weer mw2 opstarten :P Ik kijk erg uit naar bf3 en ik hoop dat ik genoeg vienden kan overtuigen dit spel ook te kopen zo dat ik dit in een vaste squad kan spelen :9
zuch twat mis ik die high/med skilled matches, nu je er toch over begint :z
Stats kan je altijd wel vergelijken en zijn heus echt niet zo relatief.

SPM+KD+W/L geeft mij al redelijke indicatie hoe goed die speler gemiddeld presteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jammer dat er bij Destruction 2.0 nog steeds enorme stofwolken zichtbaar zijn om het echte uiteenvallen te verbergen...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Weet iemand al wat de standaard FOV in de alpha is en of je die kunt aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Hello, gamers. Look at your fps game, now at mine, now look at your fps game, now back at mine. Sadly, your game isnt mine. But if you stopped running around like an idiot on small maps without teamwork, it could look like mine.

Look down, Back up. Where are you? You're in a game that looks so real its almost better than reality.

Whats in my hand? It's call of duty. Look again, the bad game turns into a better one. Anything is possible when you play Battlefield 3.

I'm on a tank.

[ Voor 194% gewijzigd door PWM op 23-07-2011 17:07 . Reden: Iets te vroeg ]

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:51

mrc4nl

Procrastinatie expert

Springstof schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:20:
Weet iemand al wat de standaard FOV in de alpha is en of je die kunt aanpassen?
wat is field of view nou precies?. ik zie geen verschil als ik het aanpas. (in bfbc2)
wat zou er veranderen als ik m extreem hoog zet bijv?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:45
mrc4nl schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:27:
[...]

wat is field of view nou precies?. ik zie geen verschil als ik het aanpas. (in bfbc2)
Je FOV is je gezichts veld, hoe ver je kan zien, als jij die aanpassing heel er hoog maakt zie je het verschil wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i651.photobucket.com/albums/uu238/Full_Metal_Racket/BC2/bfbc2fov.png

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

knip

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 23-07-2011 17:06 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36
Old spice reclame, google it ;)

@FOV: Scheelt inderdaad echt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:07:
[...]

Skill is meer als alleen goede aim, ik vind iemand skill hebben als die snel is, tactisch speelt, goed is in close, mid en long range battle, alle kits beheerst en team play bevordert.

Gisteren tegen iemand gespeelt die noobs liep te bashen en er over aan het opscheppen was, hoe goed hij wel niet was, ben van team gewisseld en ik heb hem laten zien dat hij niets is en dat iedereen noobs kan bashen.
Als je goed bent geen probleem maar ga niet in ingame hier over opscheppen, blijf gewoon bescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
HaX0r schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:24:
Hello, gamers. Look at your fps game, now at mine, now look at your fps game, now back at mine. Sadly, your game isnt mine. But if you stopped running around like an idiot on small maps without teamwork, it could look like mine.

Look down, Back up. Where are you? You're in a game that looks so real its almost better than reality.

Whats in my hand? It's call of duty. Look again, the bad game turns into a better one. Anything is possible when you play Battlefield 3.

I'm on a tank.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Dude, ben jij de enige op deze wereld zonder Google ofzo.... :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten er ook killstreak rewards in BF3 zoals in COD games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik heb in een filmpje al wel iets met Killstreak in beeld voorbij zien komen.... Jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Que? 200? Da's fysiek gezien onmogelijk. Het moet kleiner zijn dan 180 (zowel verticaal als horizontaal).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
StealthyPeanut schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:33:
Ik heb in een filmpje al wel iets met Killstreak in beeld voorbij zien komen.... Jammer genoeg.
Ik kan killstreaks wel waarderen, zo lang ze maar niet overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Killstreaks? Laat dat filmpje dan eens zien...ik geloof het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Als BF3 ook maar IETS gaat doen met Kill-streak beloningen, dan ben ik niet van de partij. Ik walgde er van in CoDMW2 en en daarna CoDBO om vervolgens naadloos geimplementeerd terug te zien in Crysis 2 :r . Kill streaks belonen met messages, medals en point: prima. Als het maar geen gameplay advantage geeft door dingen aan de desbetreffende speler te geven in de vorm van Mortar / airstrikes, scans en radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

vinom schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:49:
Killstreaks? Laat dat filmpje dan eens zien...ik geloof het niet.
Waarom niet? In BC2 heb je nu toch ook killstreak pins (Combat Efficiency Pin), waarom zou dat niet in BF3 zitten?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Als ik aan killstreaks denk, denk ik aan de killstreaks zoals in CoD. Dat is niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Everybody chill out:
I've got this...
"We don't really have killstreaks - it's not that type of 'arcadey' game. A good player will get rewards for everything; from headshots to supporting or putting down covering fire. Persistent ranking is an important part, such as getting small rewards like dogtags from a knife kill."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Oh, zoals in CoD.... Geen idee, dat speel ik niet.... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Wat voor rewards krijg je dan? Ondanks dat bericht is het mij nog een beetje vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Waarschijnlijk a-la BF BC 2: Points & pins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk is dit, zo'n "voorpret" topic.
Het is weer precies als met bf2.
En ook hier heb ik weer een excuus voor een totale upgrade van m'n machine. (alleen de voeding en hd blijft :P).

Nu geef ik misschien de indruk dat ik bf spelen heel serieus neem, maar ik vind het vooral gewoon leuk.
Ik merk wel dat sommigen hier een spelletje spelen wel heel serieus nemen. Ik zal niemand persoonlijk aanvallen, maar bedenk wel, dit is en blijft een spelletje. Vermaak. Dice zelf roept dat het vooral "fun" moet zijn als mensen over realisme beginnen, en zo is het.

Je mag imho diepgaande serieuze analyses maken over hoe het spel gemaakt is, over de hardware waar het op moet draaien, over de prachtige graphics, maar plz, ga niet bloedserieus praten over "je leven online" en hoe je zou moeten spelen, over n00bs en over "skills", en je de man voelen omdat je iets te vaak een spelletje doet en je serieus online kan opwinden over zaken. Mijn tip, niet doen, er zijn veel belangrijkere dingen in het leven om wel serieus over te zijn.

Just my 2ct, en dit alles bedoel ik absoluut niet persoonlijk of hatelijk.
Ik ben ook "jong" geweest (ben 32). Dus advies van opa zo je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:33:
Leuk is dit, zo'n "voorpret" topic.
Het is weer precies als met bf2.
En ook hier heb ik weer een excuus voor een totale upgrade van m'n machine. (alleen de voeding en hd blijft :P).

Nu geef ik misschien de indruk dat ik bf spelen heel serieus neem, maar ik vind het vooral gewoon leuk.
Ik merk wel dat sommigen hier een spelletje spelen wel heel serieus nemen. Ik zal niemand persoonlijk aanvallen, maar bedenk wel, dit is en blijft een spelletje. Vermaak. Dice zelf roept dat het vooral "fun" moet zijn als mensen over realisme beginnen, en zo is het.

Je mag imho diepgaande serieuze analyses maken over hoe het spel gemaakt is, over de hardware waar het op moet draaien, over de prachtige graphics, maar plz, ga niet bloedserieus praten over "je leven online" en hoe je zou moeten spelen, over n00bs en over "skills", en je de man voelen omdat je iets te vaak een spelletje doet en je serieus online kan opwinden over zaken. Mijn tip, niet doen, er zijn veel belangrijkere dingen in het leven om wel serieus over te zijn.

Just my 2ct, en dit alles bedoel ik absoluut niet persoonlijk of hatelijk.
Ik ben ook "jong" geweest (ben 32). Dus advies van opa zo je wil. :)
Helemaal mee eens, zegt een mede opa (33)! d:)b

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat zijn de laatste twee posts toch een enorme toevoeging en weten we nu zó veel meer over BF3. :)

Maarrr uh. Nog even richting de personen die het jammer vinden dat er Bad Company elementen inzitten: is dat niet juist de bedoeling geweest? ;) Volgens mij heeft DICE altijd al aangegeven dat Battlefield: Bad Company (2) nooit een hele nieuwe Battlefield is geweest en meer een 'podium' om nieuwe dingen uit te proberen. En nu Battlefield 3 langs komt willen ze juist al die positieve dingen uit zowel de Bad Company serie halen en uit Battlefield 2.

Battlefield 3 is volgens mij vanaf het begin af aan altijd al de opvolger van Battlefield 2 geweest, met de 'wijsheid' van Bad Company 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Uniciteit schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:54:
Wat zijn de laatste twee posts toch een enorme toevoeging en weten we nu zó veel meer over BF3. :)

Maarrr uh. Nog even richting de personen die het jammer vinden dat er Bad Company elementen inzitten: is dat niet juist de bedoeling geweest? ;) Volgens mij heeft DICE altijd al aangegeven dat Battlefield: Bad Company (2) nooit een hele nieuwe Battlefield is geweest en meer een 'podium' om nieuwe dingen uit te proberen. En nu Battlefield 3 langs komt willen ze juist al die positieve dingen uit zowel de Bad Company serie halen en uit Battlefield 2.

Battlefield 3 is volgens mij vanaf het begin af aan altijd al de opvolger van Battlefield 2 geweest, met de 'wijsheid' van Bad Company 2.
En dit is dan ook gelukkig nog niet eerder gezegd. +1 voor je goede bijdrage :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:21:
Zitten er ook killstreak rewards in BF3 zoals in COD games?
GODLIKE! oh nee dat was UT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Volgens mij heeft EA trouwens mijn vroege beta acces (d.m.v. Medal of Honor) verpest. Schijnbaar hebben ze heel mijn account verkloot, en pas sinds eergisteren zijn mijn accounts helemaal goed gekoppeld. Nu moet ik in alle EA spellen allerlei nieuwe voorwaarden (uit november 2009!) accepteren en ik krijg nu pas een mail van dat ik nu als 'Tier 1' bij Medal of Honor ben ingeschreven.

Ander interessant nieuws trouwens:
- Battlefield 3 heeft nu al evenveel pre-orders als Black Ops vorig jaar

Waarom heeft niemand het trouwens over de tweede multiplayer map? Die kwam in een trailer langs (volgens mij rond de E3). In die trailer bekijk je vanuit een straaljager over olievelden (en da's een multiplayer map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Niet online
Uniciteit schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:28:
Ander interessant nieuws trouwens:
- Battlefield 3 heeft nu al evenveel pre-orders als Black Ops vorig jaar
Waar heb je dit vandaan en ook meer dan MW3?

[ Voor 5% gewijzigd door Springstof op 23-07-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
[b][message=36454626,noline]Waarom heeft niemand het trouwens over de tweede multiplayer map? Die kwam in een trailer langs (volgens mij rond de E3). In die trailer bekijk je vanuit een straaljager over olievelden (en da's een multiplayer map).
Omdat dat de enige beelden zijn die we hebben gezien. Uit die twee en een halve seconde kan je verder helemaal niks halen natuurlijk. Achja, het leek mij juist interessant om te zien hoe urban maps gingen uitpakken met destruction. Het lijkt me juist dat je dan erg dynamische maps krijgt. Helemaal als je kijkt dat licht hopelijk uitgeschakeld kan worden (Iets wat in de alpha dus niet kan)... Oh well, ik heb er weinig vertrouwen in dat we heel veel destruction gaan zien in zulke maps..... Iedereen die nu zegt "Ja het kan niet kapot omdat het een alpha is!" gaat volgens mij heel erg teleurgesteld worden als de helft van de gebouwen blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Het lijkt er op dat BF3 Alpha een (PS3) port is...

Stukje uit de exe

code:
1
Ps3GeometryYieldGranularity Ps3SpuYieldingEnable    Ps3CmdBufClearEnable    Ps3CmdBufVertexShaderInlineEnable   Ps3TxpDemotionEnable    Ps3MaxMipmap    Ps3MinMipmap    Ps3ZCullBehindLimit Ps3ZCullInFrontLimit    Ps3ZCullEnable  Ps3SCullEnable  Ps3DispatchFrameBlockEnable Ps3DispatchSpuBufferLinkingEnable   Ps3DispatchBlocksPerJob Ps3DispatchOnlyJob  Ps3DispatchJobPriority  Ps3DispatchJobSpuCount  Ps3DispatchJobCount Ps3DispatchJobEnable    Ps3SpuCullVolumesEnable Ps3SpuClipPlaneRejectEnable Ps3SpuInstancingEnable  Ps3PartitionVolumeCullEnable    Ps3PartitionClipPlaneCullEnable Ps3PartitionFrustumCullEnable   Ps3DrawBlockCullEnable  Ps3TrianglePartCullEnable   Ps3TriangleCull4BoneSkinningEnable  Ps3TriangleCull1BoneSkinningEnable  Ps3TriangleCullDoubleSidedEnable    Ps3TriangleCullZPassEnable  Ps3TriangleBackfaceCullEnable   Ps3TriangleFrustumCullEnable    Ps3TriangleCullEnable   Ps3DrawNonEdgeGeometryEnable    Ps3DrawEdgeGeometryEnable   Ps3GeometryJobPriority  Ps3GeometryDebugRenderEnable    Ps3GeometryJobWithoutDispatchJobEnable  Ps3GeometryJobSpuCount  Ps3GeometryJobCount Ps3GeometryJobEnable    Ps3DispatchSetupSpuJobEnable    Ps3DispatchPrepareSpuJobEnable  Ps3PixelShaderHashStoreEnable   Ps3PixelShaderRedundancyCheckingEnable

Hoop dat dit alleen voor de alpha zo is anders heeft dice een hoop mensen gen.....

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Pagina: 1 ... 53 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien