- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Exactly. Noem het dan ook geen Battlefield 3 maar gewoon BF BC3...Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:47:
[...]
Houd jezelf maar voor de gek. Alsof de game nog zo erg verandert gaat worden. Ik zie alweer maps die totaal niet geschikt voor clanwars lijken te zijn. Blijkbaar willen ze toch maar wat graag effectjes als "best killstreak" etc er in laten zitten. En heb je al "destruction 2.0" gezien?YouTube: Battlefield 3 - Operation Metro runthrough & Destruction Gameplay (HD) - YouTube
BF3 zal vast wel leuk worden hoor, ik ga het ook gewoon spelen. Maar imo is het wel duidelijk genoeg dat de BF2 feeling niet meer terug gaat komen. En dat vind ik en vele anderen wel erg jammer. EA en Dice prefereren duidelijk de mainstream kant.
(Mijn uiteindelijke oordeel baseer ik uiteraard op de finale game.)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Tot nu toe vind ik het ook iets teveel naar BC2 neigen, maar we hebben slechts 1 map gezien. Trek nou nog geen conclusies n.a.v. alpha footage. De rest heb je nog niet gezien.Help!!!! schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:58:
[...]
Exactly. Noem het dan ook geen Battlefield 3 maar gewoon BF BC3...
(Mijn uiteindelijke oordeel baseer ik uiteraard op de finale game.)
wat is er mis met de destruction, overal waar je in kan kan het kapot, dus je kan alles campers gewoon uit de gebouwen knallenVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:47:
[...]
Houd jezelf maar voor de gek. Alsof de game nog zo erg verandert gaat worden. Ik zie alweer maps die totaal niet geschikt voor clanwars lijken te zijn. Blijkbaar willen ze toch maar wat graag effectjes als "best killstreak" etc er in laten zitten. En heb je al "destruction 2.0" gezien?YouTube: Battlefield 3 - Operation Metro runthrough & Destruction Gameplay (HD) - YouTube
BF3 zal vast wel leuk worden hoor, ik ga het ook gewoon spelen. Maar imo is het wel duidelijk genoeg dat de BF2 feeling niet meer terug gaat komen. En dat vind ik en vele anderen wel erg jammer. EA en Dice prefereren duidelijk de mainstream kant.

In het echte leger gebeurt dat niet, en weet je waarom niet ? Daar kost ammo geld en komt het niet zomaar uit een klein kistje van de assault. Iedere rakket die je wegschiet kost dus x aantal euro.
Wat is er aan de maps niet goed voor clanwars, sorry hoor ik vind dat echt een kul argument, je rijd nu toch ook niet meer met zijwieltjes op je fiets. Tijden veranderen, zo veranderen games. Ze hebben enkel de gameplay wat meer actie gegeven, maar zelfs in Bad Company 2 moet je soms een eind lopen (atacama dessert conquest)
Wat is dan precies de "BF2 feeling" ?? De graphics? de wapens? De enorme afstanden die je moet sprinten ?
Je kon dan toch gewoon: ~ killme doen toch? Is nu wars ook gewoon een suicide knop geworden. Altijd erg handig als je in Bad Company ergens vast komt te zitten. -.-'jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:41:
[...]
Ligt er aan waar je uit je vliegtuig moet springen
Kan me de stukken lopen op El Alamein of Gazala nog wel herinneren als je ergens langs de rand van de map werd neergehaald en je nog op tijd uit het toestel kon komen.
Niet geschoten is altijd mis.
Maar dat gaat tegen mijn natuur inHaX0r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:07:
[...]
Je kon dan toch gewoon: ~ killme doen toch? Is nu wars ook gewoon een suicide knop geworden. Altijd erg handig als je in Bad Company ergens vast komt te zitten. -.-'
Je kunt mij gewoon ingame roepen hoor, ik kom je wel even knifen....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Met gevaar voor eigen leven c4 op een tank plakken en opblazen niet?
Op andere mensen schieten ook niet?
PC Specs
BC 2 is op 16 vs 16 rush soms hectisher dan COD. Hoe hectischer hoe beter uiteraard. Hoop dat erg hectische ook in BF3 gaat zitten. Anders ben ik er vrij snel klaar mee. Niet dat, dat heel erg is ofzo.
[ Voor 58% gewijzigd door Springstof op 21-07-2011 20:16 ]
Die van mij zuigt iig.... maar ik hecht er ook niet zoveel waarde aan. Ik zou het wel leuk vinden als ie eens boven de 1 uitkwamHaX0r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:14:
Wat is je KD-Ratio?
Volgens mij rond de 0.80 iedere keer.
In TDM dan.
Och, maakt toch maar weinig uit bij BF. Dat is mijn mening in ieder geval. Als je een Mcom station kan redden, maar er wellicht wel dood aan zal gaan, waarom niet? Als je als medic 4 mensen kan reviven, in een nogal gevaarlijk gebied, waarom niet? Njah, ik vind het weinig uitmaken. Dat is dan ook wel te zien aan mijn stats...jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:18:
[...]
Die van mij zuigt iig.... maar ik hecht er ook niet zoveel waarde aan. Ik zou het wel leuk vinden als ie eens boven de 1 uitkwam![]()
Volgens mij rond de 0.80 iedere keer.
Ik speel dan ook nooit TDMHaX0r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:20:
KD-Ratio is het enige wat uitmaakt. Dit laat zien hoe effectief jij bent in 1 leven.
In TDM dan.
Ben ik volledig met je eens.Jo... schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:20:
[...]
Och, maakt toch maar weinig uit bij BF. Dat is mijn mening in ieder geval. Als je een Mcom station kan redden, maar er wellicht wel dood aan zal gaan, waarom niet? Als je als medic 4 mensen kan reviven, in een nogal gevaarlijk gebied, waarom niet? Njah, ik vind het weinig uitmaken. Dat is dan ook wel te zien aan mijn stats...
Mijn stats:
http://bfbcs.com/stats_pc/Jagermeister-NL-
0.77 dus
EDIT: Die stats kloppen trouwens niet. Ik weet zeker dat ik meer dan 200 dogtags heb
[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 21-07-2011 20:24 ]
The player you searched is currently not in our database.jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:23:
[...]
Ben ik volledig met je eens.
Mijn stats:
http://bfbcs.com/stats_pc/Jagermeister-NL-
0.77 dus
We tried to add your search request to our queue, but the queue is full at 0 requests or you tried to often. Please try again later.
Similar players
jagermeister-NL-
???
Ik wil in el geval niet revived worden in een 'nogal gevaarlijk gebied'. Heel vaak wordt er dan gelijk op me geschoten en mag ik blij zijn als ik de schutter kill, voordat ik dood ga. Ik vind 'rambo revivers' dan ook erg vervelend. Het zou goed zijn als het reviven in BF3 wat langer duurt. Zodat de medic zelf dood gaat als hij dat grapje uithaalt in als een tegenstander hem in het vizier heeft.Jo... schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:20:
[...]
Als je als medic 4 mensen kan reviven, in een nogal gevaarlijk gebied, waarom niet? Njah, ik vind het weinig uitmaken. mijn stats...
Dat is echt een goede. Misschien kunnen ze ook farcry2 animaties maken. Dat je even een kogel met je mes uit iemands been wipt en vervolgens hem een adrenaline shot geeft en roept "Get up ya n00b!".Springstof schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:24:
[...]
Ik wil in el geval niet revived worden in een 'nogal gevaarlijk gebied'. Heel vaak wordt er dan gelijk op me geschoten en mag ik blij zijn als ik de schutter kill, voordat ik dood ga. Ik vind 'rambo revivers' dan ook erg vervelend. Het zou goed zijn als het reviven in BF3 wat langer duurt. Zodat de medic zelf dood gaat als hij dat grapje uithaalt in als een tegenstander hem in het vizier heeft.
Je kunt er in BF3 voor kiezen om niet gerevived te worden, als dat niet uitkomt... dat is wel een zeer welkome optie. Hoevaak ik wel niet ben afgeschoten nadat iemand mij in het heetst van de strijd blijft reviven.Springstof schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:24:
[...]
Ik wil in el geval niet revived worden in een 'nogal gevaarlijk gebied'. Heel vaak wordt er dan gelijk op me geschoten en mag ik blij zijn als ik de schutter kill, voordat ik dood ga. Ik vind 'rambo revivers' dan ook erg vervelend. Het zou goed zijn als het reviven in BF3 wat langer duurt. Zodat de medic zelf dood gaat als hij dat grapje uithaalt in als een tegenstander hem in het vizier heeft.
Uh.. bij mij 19%
Maar ben ook vaak aan het sprayen met mounted MG's enzo. Weet niet of dat meetelt. Iemand?
Bijvoorbeeld dichtbij een MCOM station dat je wil vernietigen, kan het handig zijn om blijven aan te vallen, en de verdediging tegen te houden. Zo kan het leven van enkele personen er voor zorgen dat een spelletje toch gewonnen wordt.Springstof schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:24:
[...]
en @ Haxor, mijn accuracy is al verbeterd, en als medic bijvoorbeeld, schiet ik vaak rond targets, zodat ze zich niet durven tonen, waardoor er weer levens gered worden, alleja, wat maakt dat nu uit? Jou visie hierover laat me denken dat je een CoD speler bent, daar maakt het nogal uit misschien.
Die telt als vehicle en daarbij telt hij niet mee.jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:28:
[...]
Uh.. bij mij 19%![]()
Maar ben ook vaak aan het sprayen met mounted MG's enzo. Weet niet of dat meetelt. Iemand?
Betekend dat als iedereen op de vijand schiet jij je ze de rug toe keert en de andere kant op schiet!
Haha.. daar lijkt het op.HaX0r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:31:
[...]
Die telt als vehicle en daarbij telt hij niet mee.
Betekend dat als iedereen op de vijand schiet jij je ze de rug toe keert en de andere kant op schiet!
Ik word gewoon te langzaam (lees: te oud) voor dit soort fast paced action.
[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 21-07-2011 20:33 ]
Is accuracy niet hoeveel kogels je afvuurt, en hoeveel daarvan de vijand raken?HaX0r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:31:
[...]
Die telt als vehicle en daarbij telt hij niet mee.

Maar daar hebben we geen stats van. Vandaar dat het 1 van de weinige stats is die er wat toe doet. Je moet toch aan iets je prestaties kunnen aflezen?Jo... schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:30:
[...]
Bijvoorbeeld dichtbij een MCOM station dat je wil vernietigen, kan het handig zijn om blijven aan te vallen, en de verdediging tegen te houden. Zo kan het leven van enkele personen er voor zorgen dat een spelletje toch gewonnen wordt.
en @ Haxor, mijn accuracy is al verbeterd, en als medic bijvoorbeeld, schiet ik vaak rond targets, zodat ze zich niet durven tonen, waardoor er weer levens gered worden, alleja, wat maakt dat nu uit? Jou visie hierover laat me denken dat je een CoD speler bent, daar maakt het nogal uit misschien.
Dat idd en volgens mij worden de kogels van de mounted guns en voertuigen daarbij meegeteld. Maar weet het niet zeker.Jo... schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:34:
[...]
Is accuracy niet hoeveel kogels je afvuurt, en hoeveel daarvan de vijand raken?
Jammer.Springstof schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:48:
Ik ga BF3 net zoals BC2 ook grotendeels voor mijn stats spelen. Als ik geen persoonlijke doel/ richtlijn heb ga ik me best wel snel vervelen. In BC 2 wil ik een degelijke K/D en een vrij hoge Score Per Minute. Score Per Munite is nu zoals ik wil. K/D wil ik naar 2.5 en daarna naar 3. Vind ik gewoon leuk. Ik kijk naar alle stats en pas daar mijn speelstijl op aan. In de trant van: oh bij de Assault kit wil ik wel een wat hoger K/D en meer kills per tijdseenheid bij de M16. Battelog (of hoe het ook precies gaat geten in BF3) is voor mij perfect. Soort van zelfinzicht en motivatie om het de volgende keer beter te doen.
werkelijkheid zal klinken. Het galmt teveel. Als je een shot in het park afknalt net als een lawinepijl op
de grond, hoor je die niet 5x nagalmen. Alleen als die in de lucht ontploft. Nogmaals vind ik het geluid wel uber, maar het klopt niet.
Verwijderd
Een beetje zoals de meeste Black Ops spelers dusSpringstof schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:48:
Ik ga BF3 net zoals BC2 ook grotendeels voor mijn stats spelen. Als ik geen persoonlijke doel/ richtlijn heb ga ik me best wel snel vervelen. In BC 2 wil ik een degelijke K/D en een vrij hoge Score Per Minute. Score Per Munite is nu zoals ik wil. K/D wil ik naar 2.5 en daarna naar 3. Vind ik gewoon leuk. Ik kijk naar alle stats en pas daar mijn speelstijl op aan. In de trant van: oh bij de Assault kit wil ik wel een wat hoger K/D en meer kills per tijdseenheid bij de M16. Battelog (of hoe het ook precies gaat geten in BF3) is voor mij perfect. Soort van zelfinzicht en motivatie om het de volgende keer beter te doen.
Gaan we weer... laat het rusten... iedereen speelt zoals ie speelt.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:59:
[...]
Een beetje zoals de meeste Black Ops spelers dus
Verwijderd
Je hebt gelijk, maar ik blijf het jammer vinden dat EA BF3 zo maakt dat het er flitsend uitziet zodat alle Black Ops spelers snel zullen overstappen. Ipv het spel gewoon goed te designen.jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:01:
[...]
Gaan we weer... laat het rusten... iedereen speelt zoals ie speelt.
Je hebt het toch nog niet gespeeld? Of wel?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:03:
[...]
Je hebt gelijk, maar ik blijf het jammer vinden dat EA BF3 zo maakt dat het er flitsend uitziet zodat alle Black Ops spelers snel zullen overstappen. Ipv het spel gewoon goed te designen.
Verwijderd
Houd jezelf maar voor de gek. Alsof de game nog zo erg verandert gaat worden. Ik zie alweer maps die totaal niet geschikt voor clanwars lijken te zijn. Blijkbaar willen ze toch maar wat graag effectjes als "best killstreak" etc er in laten zitten. En heb je al "destruction 2.0" gezien?brilsmurfffje schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:30:
waarom loopt iedereen nu al bij voorbaat te roepen dat het nooit meer het BF2 gevoel krijgt??
Dat is hetzelfde als zeggen dat de Ferrari 250 GTO de beste Ferrari was en er daarna nooit meer een gekomen is die hetzelfde gevoel gaf
En alles van BF3 is nog alpha er is nog vrij weinig bekend en bevestigd ..
Tja moet je een ferrari rijden om te weten dat ie snel gaat....
PC Specs
Verwijderd
Ik heb BO wel gespeeld hoor, maar naast BF.jagermeister schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:05:
[...]
Je hebt het toch nog niet gespeeld? Of wel?
[ Voor 10% gewijzigd door Springstof op 21-07-2011 21:20 ]
last seen klopt dan weer wel?
Rechtsboven moet je op update klikken. Het duurt dan enige tijd voordat jouw stats zijn bijgewerkt.ALF schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:31:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn stats blijven hangen? Ik ben inmiddels level 31 http://bfbcs.com/stats_pc/Peter3K
last seen klopt dan weer wel?
Ook dom al die huilkreten van dat het CoD is geworden etc.
Komop ze hebben één map laten zien en dat is Rush in een smalle urban map.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
je plaatst nu precies hetzelfde als waar ik op reageerdeVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:06:
[...]

Verwijderd
Bugje of zobrilsmurfffje schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:08:
[...]
je plaatst nu precies hetzelfde als waar ik op reageerde
beetje zwak dat je het al zo afkraakt zonder een duidelijke reden te geven enkel wat vage kreten..
In mijn optiek krijg je dat gevoel nooit meer terug. BF2=BF2 en dat komt nooit meer terug in dezelfde vorm, live with it. Daarnaast maakt al dat elitaire gedoe het voor mensen die wat minder die-hard zijn (maar niet minder enthousiast) moeilijker om eens wat te posten. Hierboven bijvoorbeeld post iemand zijn persoonlijk motivatie om een FPS te spelen en daaronder wordt het gelijk bestempeld als jammer...
Kom op mannen, laten we het hier over nieuwtjes hebben en elkaars mening daarover respecteren!
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
What a prank!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Volgens mij praten we over 2 verschillende dingen? Ik had het over het feit dat ik per ongeluk twee keer dezelfde post had gemaakt (dubbelpost)brilsmurfffje schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:34:
[...]
beetje zwak dat je het al zo afkraakt zonder een duidelijke reden te geven enkel wat vage kreten..
Tsurany schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:18:
Dat Destruction 2.0 ziet er in sommige filmpjes echt gigantisch lame uit. Grote blokken die omlaag vallen en gewoon door de grond heen weg vallen, dat is tegenwoordig toch te idioot voor woorden.

t is een alpha release mensen...
Om te testen en niet om te showcasen.
Ik ben al blij dat we uberhaupt nieuwe footage zien.
Mensen trekken gelijk conclusies aan de hand van de beelden, alsof het de final betreft. Ik snap ook goed waarom EA / DICE er alles aan wil doen om die beelden niet te laten lekken. Het sloopt het imago van de game deels.
[ Voor 32% gewijzigd door jagermeister op 22-07-2011 10:26 ]
Yes indeed, and we are looking at you hmmmmmmmmmpffffjagermeister schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:25:
En dat is dus het nadeel van die alpha leaks ....
Mensen trekken gelijk conclusies aan de hand van de beelden, alsof het de final betreft. I
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Het spel komt al over 3 maanden uit, ik zie het niet zo snel meer veranderen. EA heeft wel vaker dingen beloofd.XanderDrake schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:27:
[...]
Yes indeed, and we are looking at you hmmmmmmmmmpffff
Verwijderd
Zulke mensen mogen van mij dan voorgoed wegblijven...jagermeister schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:25:
En dat is dus het nadeel van die alpha leaks ....
Mensen trekken gelijk conclusies aan de hand van de beelden, alsof het de final betreft. Ik snap ook goed waarom EA / DICE er alles aan wil doen om die beelden niet te laten lekken. Het sloopt het imago van de game deels.

Wat dacht je van het testen van Battlelog, server browser, punkbuster, etc?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:32:
Waarom zouden ze een performance test doen terwijl een belangrijke factor uitstaat? Wat heeft zon test dan zin?
Grafisch geweld speelt zich af op de client, wat tot in den treuren getest kan worden door DICE zelf.
Een enorme hoeveelheid test users op verschillende locaties is echter lastig, en dan kan een alpha of beta goed helpen.
Ok, hier wat nieuwtjes:Jaapoes schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:11:
Dit topic gaat hard achteruit vind ik en dat is jammer.. Ik kijk hier bijna dagelijks om te kijken wat de laatste nieuwtjes zijn over de game waar ik HARD op zit te wachten.
- Je krijgt blijkbaar punten voor squad spawning en "squad out" ter bevordering van Squad teamplay.
- Glock (handwapen)
- MP7 (SMG)
- M416 (Assault rifle)
- M1014 (Shotgun)
- M27 IAR (Assault rifle)
- SV-98 (Sniper)
- G36C (Carbine)
- RPK (LMG)
- M1911 (Handwapen)
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Uh... wat dacht je van bepalen wat destruction 2.0 voor impact heeft op de perfomance om daar eventueel nog het e.e.a. aan te kunnen tweaken.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:32:
Waarom zouden ze een performance test doen terwijl een belangrijke factor uitstaat? Wat heeft zon test dan zin?
Het moet uit staan of iig low om dit later goed te kunnen bepalen. Daarnaast zijn er legio andere tests die worden uitgevoerd. Het heet niets voor niets een alpha test.
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 22-07-2011 10:53 ]
+1 Inzichtvol !!Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:29:
Het spel komt al over 3 maanden uit, ik zie het niet zo snel meer veranderen. EA heeft wel vaker dingen beloofd.
EA een game 6 maanden uitstellen om het een en ander te fixen ?! Ben je gek!! Gewoon verkopen die BETA

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik krijg van dat bericht de indruk dat op 25 sept de beta voor MoH eigenaren start.. misschien dan 2 weken later de open ofzoIndy91 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:44:
[...]
De geruchten gaan dat de (open) Beta start in 25 september a.s. : http://bildr.no/view/931734
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Dat is wel zo ja.. Maar ja, aan de andere kant.. Probeer jij maar eens software te coderen wat schaalbaar is op meerdere systemen en er toch zo realistisch mogelijk uitziet.. Verder weet je ook niet op welke instellingen die gast op dat filmpje speelde, en wat voor systeem hij op draaide.. Wie weet was het wel DX10, weet jij veel..Tsurany schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:18:
Dat Destruction 2.0 ziet er in sommige filmpjes echt gigantisch lame uit. Grote blokken die omlaag vallen en gewoon door de grond heen weg vallen, dat is tegenwoordig toch te idioot voor woorden.
Volgens mij zitten hier toch veel pessimisten die verwend zijn met BC2, de blik op de realiteit verloren hebben(werk jij bij DICE en weet jij wat er mogelijk is?), en het vooral fijn vinden om dingen af te kraken.. Aan de ene kant zit DICE met een community die coole grafische effecten, maar tegelijk ook goede performance en gameplay eisen..
Battlefield is dus op dit moment wel de enige shooter die zoiets als Destruction heeft, en kan dus wel als pionier beschouwd worden.. Dus jammer dat het niet aan je eisen voldoet, gelukkig kun je altijd nog naar hockey training!
[ Voor 10% gewijzigd door Jovas op 22-07-2011 11:23 ]
Waarom zouden mensen (en zeker diegenen die de BF serie al vanaf dag 1 spelen en de serie groot gemaakt hebben) hier niet mogen posten wat ze minder aan de game vinden.Jaapoes schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:11:
Dit topic gaat hard achteruit vind ik en dat is jammer.. Ik kijk hier bijna dagelijks om te kijken wat de laatste nieuwtjes zijn over de game waar ik HARD op zit te wachten. Jammer genoeg kom ik in plaats van nieuwtjes steeds meer elitair gelul tegen over trieste CoD-kiddies, mensen die niet genoeg die-hard battlefield zijn en boehoe over het gemis van het BF2 gevoel.
In mijn optiek krijg je dat gevoel nooit meer terug. BF2=BF2 en dat komt nooit meer terug in dezelfde vorm, live with it. Daarnaast maakt al dat elitaire gedoe het voor mensen die wat minder die-hard zijn (maar niet minder enthousiast) moeilijker om eens wat te posten. Hierboven bijvoorbeeld post iemand zijn persoonlijk motivatie om een FPS te spelen en daaronder wordt het gelijk bestempeld als jammer...
Kom op mannen, laten we het hier over nieuwtjes hebben en elkaars mening daarover respecteren!
Oh wacht, ja, we mogen alleen maar posten hoe GEWELDIG de game, ontwerpbeslissingen van DICE en Marketingoverwegingen van EA zijn en niet te vergeten dat de Glock er in zit...
Ik lees hier ook zat wat mij niet enorm interesseert. Gewoon overheen lezen....
PC Specs
Dat mag je lekker gaan doen als de game uit is, niet op basis van gameplay filmpjes van de alpha op één map.
Je kan denken aan het testen van de infrastructuur, site, login, matchmaking, de duizenden servers. Ook aan gameplay bugs, stress test op de systemen, compatibliteit met game PCs van honderdduizenden testers.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:32:
Gewoon om maar even wat te noemen
Ik zou me idd goed kunnen voorstellen dat ze eerst dit soort basic stuff testen en daarna pas bijv. de zwaarte van de destructie opvoeren.Stewie! schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:51:
[...]
Je kan denken aan het testen van de infrastructuur, site, login, matchmaking, de duizenden servers. Ook aan gameplay bugs, stress test op de systemen, compatibliteit met game PCs van honderdduizenden testers.
Gewoon om maar even wat te noemen
PC Specs
Het spel komt 27 oktober uit dus hebben de open-beta testers dan hooguit 1 week om het testen want Dice moet natuurlijk nog wel wat bugs fixen uit de open betaJaapoes schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:07:
[...]
Ik krijg van dat bericht de indruk dat op 25 sept de beta voor MoH eigenaren start.. misschien dan 2 weken later de open ofzo
De Beta is volgens mij niets meer dan een verkapte demoRockvee2 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:04:
[...]
Het spel komt 27 oktober uit dus hebben de open-beta testers dan hooguit 1 week om het testen want Dice moet natuurlijk nog wel wat bugs fixen uit de open beta
Maar dan moeten ze het geen beta noemenjagermeister schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:08:
[...]
De Beta is volgens mij niets meer dan een verkapte demo
Ik denk bij een beta, een game die niet 100% goed is
De final is ook nooit 100% goedRockvee2 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:10:
[...]
Maar dan moeten ze het geen beta noemen
Ik denk bij een beta, een game die niet 100% goed is
Thank you for purchasing the Medal of Honor™ Limited Edition, which included access to the upcoming Battlefield 3 Beta! We are making great progress on Battlefield 3 and can't wait to share it with you. We will be rolling out the Beta during the month of September and you are still on our exclusive list to enter this Beta early.
We are currently running internal tests and a tech-focused closed Alpha Trial. We will be sure to notify you when the Battlefield 3 Beta is available to you. In the meantime, check out some of the latest Battlefield 3 videos and related news at the official site.
Regards,
The DICE team
Het begint dus inderdaad ergens in september voor MoH
[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 22-07-2011 12:12 ]
Niet echt hoor, bij de BFBC2 bèta is er ook nog aardig wat veranderd voordat het uiteindelijk uitkwam.jagermeister schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:08:
[...]
De Beta is volgens mij niets meer dan een verkapte demo
Het is vooral heel handig voor DICE om de game op zoveel verschillende systemen gespeeld te zien worden.
Het is helaas niet mijn mail, gekopieerd van xboxworld helaaspriemt schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:15:
Refreshen van mn mailbox levert helaas niet t zelfde mailtje op
Congratz iig!
Weet iemand hoe je je MoH limited edition (360)moet registeren om aan de beta van BF3 mee te doen?Ik heb alleen een online-pass bij mijn aankoop gekregen .Maar er staat wel op de box BF3 beta invitation included
[ Voor 29% gewijzigd door Rockvee2 op 22-07-2011 12:33 ]
Dit kan toch nooit, de beta moet wel eerder beginnen anders is er nooit geen tijd meer om eventuele aanpassingen door te voeren voordat de schijfjes gestampt worden...Jaapoes schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:07:
[...]
Ik krijg van dat bericht de indruk dat op 25 sept de beta voor MoH eigenaren start.. misschien dan 2 weken later de open ofzo
Heeft iemand nog enig idee hoeveel tijd er tussen zat met BFBC2 beta tot release?
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Verwijderd
Ik zeg dit puur op basis van eerdere beloftes en een (imo) dalende lijn in BF spellen. Hopelijk zit ik er helemaal naast, maar dat denk ik niet. De tijd zal het leren, maar ik ga niet mijn mond houden. Slechts positief commentaar leveren omdat het spel nog niet uit is, is gewoon onzin.Rynji schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:50:
Er worden gewoon veeltst te snel conclusies getrokken.
Dat mag je lekker gaan doen als de game uit is, niet op basis van gameplay filmpjes van de alpha op één map.
Gewoon direct bij launch een update pushen lijkt mij geen probleem ?DylanE schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:35:
[...]
Dit kan toch nooit, de beta moet wel eerder beginnen anders is er nooit geen tijd meer om eventuele aanpassingen door te voeren voordat de schijfjes gestampt worden...
Een zero day update is vrij gebruikelijk tegenwoordig. Pas als honderdduizenden mensen gaan spelen kom je achter bepaalde bugs in de map, of in combinatie met een bepaalde hardware configuratie.DylanE schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:35:
[...]
Dit kan toch nooit, de beta moet wel eerder beginnen anders is er nooit geen tijd meer om eventuele aanpassingen door te voeren voordat de schijfjes gestampt worden...
Heeft iemand nog enig idee hoeveel tijd er tussen zat met BFBC2 beta tot release?
Alpha ziet er al leuk uit. En voor diegene die zo zitten te kankeren, nu al, op het spel:
Maar enkel negatief nieuws uitbrengen voordat het spel uit is mag wel?Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:35:
[...]
Slechts positief commentaar leveren omdat het spel nog niet uit is, is gewoon onzin.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik ben wat aan het rondkijken op sites en online key-retailers (Ook Steam en Origin) en ik kan eigenlijk nergens meer de LE vinden (waar volgens mij de beta-invite bij zat). Ik vind alleen de normale MoH of de Digital Deluxe en ik vraag me af, of daar een BF3 invite bij zit. Weet iemand daar meer over?
Als je nog ergens de MoH Limited edition tegenkomt dan is het antwoord jaBobbus schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:07:
Een vraag voer de beta: als ik nu nog ergens MoH koop, krijg ik dan alsnog een beta invite?
Ik ben wat aan het rondkijken op sites en online key-retailers (Ook Steam en Origin) en ik kan eigenlijk nergens meer de LE vinden (waar volgens mij de beta-invite bij zat). Ik vind alleen de normale MoH of de Digital Deluxe en ik vraag me af, of daar een BF3 invite bij zit. Weet iemand daar meer over?
@bobbus: aangezien ik 50eu betaald heb voor de toen nog limited edition zou ik het niet eerlijk vinden als
Jij bij aanschaf van de goedkoopie versie ook "exclusive" toegang tot die beta krijgt:p.
2 weken denk ik, net zoals bij Bulletstormtimberman18 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:18:
Lol, en dan zit ik mezelf te bedenken dat ik MoH puur heb aangeschaft voor de beta key voor BF3. Moh wel geteld een uurtje gespeeld.. mag ik toch igg hopen dat die exclusive beta paar weken eerder begint als de gewone beta.
@bobbus: aangezien ik 50eu betaald heb voor de toen nog limited edition zou ik het niet eerlijk vinden als
Jij bij aanschaf van de goedkoopie versie ook "exclusive" toegang tot die beta krijgt:p.
Verwijderd
Niemand beweert dat.ChojinZ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:07:
[...]
Maar enkel negatief nieuws uitbrengen voordat het spel uit is mag wel?
Waarvoor zou dat nodig zijn? Er is al eerder gezegd geweest dat deel 3 pas zou komen als de game uit komt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:54:
Is het niet tijd voor een deel 3?
http://forums.electronica...ield-3/1411794-i-got.html
Dit is de alpha register link : http://bf3alpha.battlefield.com
Heb t zelf ook nog geprobeerd, maar helaas
Hier ook niet.vinom schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:49:
Hier helaas ook niet.
Dit is gewoon een truckje om mensen een origin profile aan te maken
Je moet eerst de uitnodiging krijgenpriemt schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:20:
Op t officiele Forum is er een thread waarin mensen aangeven dat ze zonder uitnodiging toch in aanmerking zijn gekomen voor de Alpha:
http://forums.electronica...ield-3/1411794-i-got.html
Dit is de alpha register link : http://bf3alpha.battlefield.com
Heb t zelf ook nog geprobeerd, maar helaas
Gaat een leuk weekend worden voor velen. Hou rekening met kleine bugs en herstarts, het is en blijft een alpha.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien