DICE zei inderdaad dat BF3 "a true sequel" zou zijn. Ik snap dus ook niet waarom ze er elementen uitlaten waar de community dolenthousiast over was!
- command rose
- waypoint system (lijn op minimap richting doel)
- 6 men squad
edit:
- overzicht van beste spelers per match. Nu zie je enkel je persoonlijke prestaties, niets over de key players.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over de game. Hoe meer ik speelde, hoe verslavender het werd. De handling voelt uiteraard anders dan BF2 en BFBC2 maar je went er snel aan.
Qua playstyle was het inderdaad veel trager dan in BFBC2, wat dus een goed teken is.
Prone is ontzettend belangrijk! Toch in deze map. Sluipen in het struikgewas om dan te merken dat er naast je een vijand aan het snipen is, echt hilarisch
Het lukt dus niet om gewoon over het veld te sprinten; in BFBC2 lag dit wel anders.
Het spot systeem is wat veranderd tov BFBC2: als de enemy goed verschuilt is, zal z'n triangle boven hem ook verdwijnen. Sommigen willen het spot systeem helemaal weg. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik ervan vind, maar wel is het zo dat je je damn goed kan verschuilen aangezien de game zo "bebost" en gedetailleerd is.
Het kost me ook meer moeite om de omgeving snel te scannen dan in BFBC2, daar alles dus veel drukker is.
edit:
Wat ik ook merkte was dat je nu veel diepere kuilen hebt in het terrain. In Operation Métro waren enkele kuilen al sowieso aanwezig, en daar kon je echt perfect in prone gaan en mooi verschuild zitten.
Weet niet of je zelf met bv. C4 ook zulke kuilen kunt creëren.
edit: Operation Métro leek wel redelijk unbalanced. De attackers konden meestal de eerste set MCOMs niet vernietigen. Dit kan ook komen doordat het squad systeem voor 90% vd tijd niet werkte, waardoor iedereen terug spawnt aan de base...
[
Voor 23% gewijzigd door
Asgaro op 01-08-2011 19:50
]