Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Je zit op tweakers.net dus wat denk je zelf ;) wij willen een super PC versie !!

Er zijn hier wel wat jankerds op het forum hoor we hebben nog NIKS gezien mensen wacht gewoon af.

Aan de Alpha valt niks te zien behalve waar ze mee zijn begonnen het einde is nog niet in zicht !!

[ Voor 55% gewijzigd door JT888 op 30-07-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Bedoel hiermee dat ze wel eens alle mogelijkheden van de pc mogen toepassen,okee de pc heeft inplaats van 24 - 64 spelers.Maar ik moet nog worden overtuigd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
icn schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:42:
Er staan al op verschillende sites dat de pc vs console versie,s minimaal zullen verschillen,hoogtens wat in belichting/schaduwen en mischien wat textures.Hoop toch echt dat ze het niet gaan verknallen,Begin een beetje te twijfelen of dat dit wel de game wordt waar iedereen op gehoopt had.Maar we zullen wel zien wat conquest en de andere mappen ons brengt.
Wel bizar dat ze dit kunnen roepen zonder dat beide versies uitgebreid in een final-versie zijn getest en naast elkaar gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Het enige wat ik bizar vindt is dat de opvolger van HET multiplayer spel van de afgelopen jaren...een alpha krijgt met een rush map waar je in banen wordt geleid en totaal geen diepe indruk maakt als de eerste beelden van Battlefield 2. Als ontwikkelaar zou je toch willen dat de gamers totaal versteld staan van de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
HET multiplayer spel van de afgelopen jaren is toch echt call of duty ;)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb een videotje met wat knife kills van de alpha versie, t valt me op dat mensen die op de grond liggen opgeraapt worden, en daarna pas een mes door hun keel krijgen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Rynji schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:09:
HET multiplayer spel van de afgelopen jaren is vanwege gebrek aan beter toch echt call of duty ;)
Fixed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28
mrc4nl schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:19:
ik heb een videotje met wat knife kills van de alpha versie, t valt me op dat mensen die op de grond liggen opgeraapt worden, en daarna pas een mes door hun keel krijgen.

[video]
Je weet dat je nu keihard de NDA aan het overtreden bent hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

vinom schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:00:
[...]

Je weet dat je nu keihard de NDA aan het overtreden bent hé?
ach, ik heb de video overgenomen van iemand anders, en dat Youtube mn account blokkeerd zie ik ook niet 1.2.3 gebeuren :)
ik heb geen alpha, maar een kennis van mij wel.

maar goed, bf3 lijkt steeds meer een mix te worden van bf2 bc2 en een stukje mirrors edge.
de alpha bevat alleen rush, dus conquest valt niets over te zeggen :(

[ Voor 19% gewijzigd door mrc4nl op 30-07-2011 20:12 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:25:
[...]

Wel bizar dat ze dit kunnen roepen zonder dat beide versies uitgebreid in een final-versie zijn getest en naast elkaar gehouden.
Het is net alsof ze zomaar wat roepen om aandacht voor hun sites te trekken.

Begin wel extreme zin in dit spel te krijgen door al die alpha footage te zien. :) Edit: Om zelf ook niet zo maar wat te roepen. Ik zie heel veel potentie in de graphics (die nu matig lijken). Het ziet er uit alsof er van alles aangeplakt gaat worden en dat het er goed uit komt te zien. Daarnaast vind ik die dubbele melee van voren met equipable knife helemaal top! (gezien in BF3 mythbusters op youtube.) Deze CoD boy komt jullie eens laten zien wat teamwork is. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Ik denk dat straks alle uitgevers een hele grote alpha gaan houden die eigenlijk al zo goed is als een beta. Misschien gaan ze zelfs games al helemaal afmaken en vervolgens een alpha houden. Alleen maar om meer gratis PR te krijgen. xD Dit soort dingen houdt iedereen bezig omdat het eigenlijk stiekem is. Het is hetzelfde effect als je mensen verbiedt om over het gras te lopen. Dan is het alleen maar leuker! :)

Je houdt mensen een koekje voor maar ze weten dat ze het nog niet mogen eten. Dit werkt echt ongelooflijk goed want iedereen wil zo snel mogelijk dat koekje op eten. Dus pre-orderen ze hem allemaal. Wat een geweldig PR team heeft EA. :P

[ Voor 22% gewijzigd door HaX0r op 30-07-2011 20:38 ]

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
EA/Dice heeft beloofd dat ze eerst de PC versie zouden maken (geen console port) en dan later die build aanpassen om er ports voor consoles van te maken.

De huidige build is echter een console build welke ook op PC draait.
Het speelt als een console shooter en het ziet er ook zo uit (menu's etc etc)

Als je in de bron kijkt kun je dit ook duidelijk zien in de info die ik al eerder gepost hebt en aan de volgende 2 dingen:

Vibration 1
AimAssist 1

Waarom zou je in een primary PC build deze console dingen hebben zitten?

Beetje jammer dat ze liegen tegen de community, ze probeerden dat te verbergen door de files te encrypten.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
fast-server schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:15:
Als je in de bron kijkt kun je dit ook duidelijk zien in de info die ik al eerder gepost hebt en aan de volgende 2 dingen:

Vibration 1
AimAssist 1

Beetje jammer dat ze liegen tegen de community, ze probeerden dat te verbergen door de files te encrypten.
Je weet toch hopelijk wel dat er ook controllers zijn voor de PC? :P Ik speel zelf bijv. Fallout 3 en New Vegas op de PC graag met m'n Xbox 360 controller. Maar goed, dat zal wel lang niet zo'n overtuigend argument zijn dan een paar variabelen in een game engine :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

icn schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 18:23:
Bedoel hiermee dat ze wel eens alle mogelijkheden van de pc mogen toepassen,okee de pc heeft inplaats van 24 - 64 spelers.Maar ik moet nog worden overtuigd. :X
Plus de clan features plus ingame voip plus veel betere graphics.
Er zullen altijd types zijn die vallen over variabele namen in een enorme code base. Of een vaag gerucht van een oom van een vriend "die bij EA werkt". De onzin die ze uitkramen gewoon negeren. Alsof de Xbox360 uberhaupt graphics aankan die in de buurt van de PC liggen. Of de enorme conquest 64 mappen op een speelbare manier die binnen de microsoft vereisten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Stewie! schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:15:
[...]

Je wil zeggen dat er geen VOIP is bij de Xbox 360 en de Playstation?

Beter de onzin geloven die de serverbeheerder uitkraamt dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
fast-server schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:15:
EA/Dice heeft beloofd dat ze eerst de PC versie zouden maken (geen console port) en dan later die build aanpassen om er ports voor consoles van te maken.

De huidige build is echter een console build welke ook op PC draait.
Het speelt als een console shooter en het ziet er ook zo uit (menu's etc etc)

Vibration 1
AimAssist 1

De alpha is gewoon een basis versie, men test dingen die ook op de consoles het zelfde zijn, misschien test je de game niet maar de servers voor dice met deze alpha of de nieuwe EA backend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

mrc4nl schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 19:19:

[video]
Het is wel erg donker. Is het makkelijk om mensen te spotten?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Te makkelijk op dit moment! als je Q indrukt lijkt het wel kerst.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33
fast-server schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:45:
Te makkelijk op dit moment! als je Q indrukt lijkt het wel kerst.
Klopt, het spotten gaat eigenlijk nergens over, het lijkt net wallhacken. Wanneer je het slachtveld afspeurt en je op Q ramt zie je de mensen zo lopen en kun je ze van grote afstand (desnoods door de bosjes heen) neerschieten. Persoonlijk houd ik er helemaal niet van, maar iedereen doet het, dus wat moet je dan? Regelmatig werd ik neergeschoten terwijl ik midden in de bosjes lag. Prima voor de mensen die het nodig hebben, maar ik hoop toch van harte dat DICE weer een hardcore-mode in het spel toevoegt, want dat zou de ervaring voor mij echt afmaken. Voor de rest alleen maar lof over de alpha, afgezien van een aantal bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Bobbus schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:17:
[...]

Klopt, het spotten gaat eigenlijk nergens over, het lijkt net wallhacken. Wanneer je het slachtveld afspeurt en je op Q ramt zie je de mensen zo lopen en kun je ze van grote afstand (desnoods door de bosjes heen) neerschieten. Persoonlijk houd ik er helemaal niet van, maar iedereen doet het, dus wat moet je dan? Regelmatig werd ik neergeschoten terwijl ik midden in de bosjes lag. Prima voor de mensen die het nodig hebben, maar ik hoop toch van harte dat DICE weer een hardcore-mode in het spel toevoegt, want dat zou de ervaring voor mij echt afmaken. Voor de rest alleen maar lof over de alpha, afgezien van een aantal bugs.
Ach zoiets kan ik me ook nog herinneren met de BETA van BC2. Is uiteindelijk helemaal goed gekomen dus ik maak me (weer eens) geen zorgen. Ik denk dat iedereen wel op kan houden met conclusies trekken over het spel omdat de ALPHA een beetje vreemd doet. Wacht nou maar gewoon af tot de BETA en Final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Je kan veel zeggen, maar in BC2 is het niet goed gekomen. Kijk alleen al naar wat gameplay filmpjes van mensen die BC2 spelen. Vaak zie je personen niet lopen, maar ze schieten toch maar omdat er een driehoekje staat. Ik heb regelmatig dat ik wat meen dat er wat in de bosjes bewoog. Even er na toe aimen, op Q drukken en je weet snel genoeg of er iemand zit. Ik kan die hele vijand niet fatsoenlijk zien, maar dat oranje driehoekje is een perfect target.

Anyway, om nou een PS3 versie als alpha te gebruiken lijkt me eigenlijk alleen maar extra werk voor DICE. Ik heb het zelf niet gespeeld, maar wat ik aan filmpjes kan zien hebben bepaalde dingen wel een console feel (De menus, geen commorose, dat soort dingen.) Maarja, dat zijn dingen die naar mijn idee vrij gemakkelijk veranderd kunnen worden. Om een paar lijntjes in de code maak ik me niet snel druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:14:
[...]

Ach zoiets kan ik me ook nog herinneren met de BETA van BC2. Is uiteindelijk helemaal goed gekomen dus ik maak me (weer eens) geen zorgen. Ik denk dat iedereen wel op kan houden met conclusies trekken over het spel omdat de ALPHA een beetje vreemd doet. Wacht nou maar gewoon af tot de BETA en Final.
Tja jij neemt dingen die bugged zijn/niet kunnen blijkbaar voor lief. BF3 zal voor mensen zoals jij waarschijnlijk een prachtig spel worden.
Stewie! schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 22:15:
[...]

Nog helemaal niets van gezien?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:25:
[...]
Tja jij neemt dingen die bugged zijn/niet kunnen blijkbaar voor lief. BF3 zal voor mensen zoals jij waarschijnlijk een prachtig spel worden.

[...]
Nog helemaal niets van gezien?
Single player tank battle filmpje van E3 en al die andere preview single player filmpjes laten wel zien wat je aan graphics kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:25:
[...]
Ik neem dingen die bugged zijn of niet kunnen helemaal niet voor lief, alhoewel soms wel, in sommige gevallen is het namelijk zo dat gameplay boven realisme komt, maar dat is een andere discussie.
Wat ik niet doe is voorbarige conclusies gaan trekken en hier op een forum al je gal spitten. Doe dat lekker als de final uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 3 Alpha: The Hidden Details!
2
The following information was extracted from the Battlefield 3 Alpha files. The information was contained in the files first installed during the initial download, these files were possibly overwritten once the game was run. The details discovered cover the specific number of singleplayer and mulitplayer maps available including unfinalised gamemodes. The specific build details including the internal build names, weapons, kit items, specializations, weapon accessories and vehicle accessories. Battlefield 3 is currently in Alpha status, the data files represent the Alpha version of the game and do not represent the retail version. The lists replicated here are likely subject to change and do not represent the full version of Battlefield 3.

Battlefield 3 Alpha: Build Information

The Battlefield 3 alpha available to play is known as Venice and is refered to multiple times inside the data files. The data suggests that the build is possibly in the advance stages of Alpha; it even has the codename Venice stated as the beta version. The external stats system Battlelog is known as Blaze, interestingly the data suggests that Battlefield 3 has been in tested as far back as 2009. A commented out section reads "Server.BlazeServiceName bf3-beta-2009-pc". Of all the config settings within the Battlefield 3 Alpha, the most interesting is the suggestion that "On damage spotting" will either be an option or has been tested internally.

Battlefield 3 Alpha: singleplayer Maps

One of the data files contains entries that list the singleplayer maps. Currently there are 9 singleplayer maps in the list, 4 of which are split between two seperate files suggesting they are multi part levels bringing the total to 13. The maps have no specific names but later on we discover that a multiplayer map named Rome appears. We believe that Rome will likely make an appearance during singleplayer. The list of Battlefield 3 singleplayer maps are as follows:
SP_01
SP_02
SP_03
SP_003_B
SP_04
SP_004_B
SP_005
SP_005_B
SP_006
SP_007
SP_008
SP_008_B
SP_009
Battlefield 3 Alpha: Multiplayer Maps

Much like the singleplayer maps the multiplayer maps have no naming convention apart from one map entitled "Testrange_Rome_MP05". The map is listed as a teams map with Squad Rush as the only current listed mode. MP_Subway the current Battlefield 3 Alpha map is listed as "Team Deathmatch", "Teams Small", "Teams Large", "Conquest Small", Conquest Large", "Rush", "Squad Rush" & "Squad Deathmatch". Config files suggest small is currently 16 whilst large is 64, obviously this seems a bit extreme with no in between size so take the current listing as Alpha. There appears to be 12 unique Multiplayer maps listed within the datafiles, each map containing multiple game types (some of which aren't yet listed). The full list of detailed Battlefield 3 alpha multiplayer maps are:
Testrange_Rome_MP05
MP_001
MP_001SR
MP_002
MP_002SR
MP_003
MP_004
MP_004SDM
MP_005 (Rome)
MP_005SR (Rome)
MP_006
MP_006CQ
MP_006SDM
MP_007
MP_007SDM
MP_008
MP_009CQ
MP_009SDM
MP_009GR
MP_012GR
MP_012SR

Battlefield 3 Alpha: Game Modes

The datafiles show the full list of game modes including an interesting listing entitled "KingOfTheHill", the listing is not mentioned on any of the map types so assume it removed from the actual game or to be added at a later date. The game modes are listed as follows:
teamdeathmatch
teams_small
teams_large
conquest_small (CQ)
conquest_large (CQ)
squadrush (SR)
squaddeathmatch (SDM)
rush (GR?)
KingOfTheHill (As written in Alpha Config)

Battlefield 3 Alpha: Weapons

The datafiles include a list of weapons, I haven't checked the list against known listed weapons but it's interesting none the less. The full list of Battlefield 3 Alpha weapons is as follows:
m27
m320
m1014
smaw
rpg7
glock17
knife
m67grenade
g36c
xp1placeholder
mp443
pecheneg
mk11
dao12
aks74u
m9
m249
svd
m16a4
sv98
g3
rpk
mp7
m1911
m4a1
ak74m
m416
m16a4
Battlefield 3 Alpha: Kit Items

Likewise the datafiles include a list of kit items, the full list of Battlefield 3 Alpha kit items is as follows:
claymore
radiobeacon
repairtool
defib
tugs
defib
tugs (???)
medkit
c4
ammobag

Battlefield 3 Alpha: Specializations

The datafiles include a list of Specializations, the full list of Battlefield 3 Alpha Specializations is as follows (the list is short, hopefully it will be expanded before the retail release):
extendedmag
extendedmag2
sprint
sprint2

Battlefield 3 Alpha: Weapon Accessories

The datafiles include a list of Weapon Accessories, there is no indication of the restrictions for each accessory or the weapon it belongs. The full list of Battlefield 3 Alpha Weapon Accessories is as follows:
barrel
buck
foregrip
pso
eotech
extendedmag
pkas
flechette
ballistic
flashlight
buck_small
targetpointer
rx01
barrel_small
soundsupressor
pks07
pka
m145
pkas
kobra
flashsupressor
riflescope
acog
bipod
pka

Battlefield 3 Alpha: Vehicle Accessories

The datafiles include a list of Vehicle Accessories, the full list of Battlefield 3 Alpha Vehicle Accessories is as follows:
proximity
armor
zoomoptics
envg
tow
coaxmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Een klein beetje eigen inzet kan geen kwaad

[ Voor 69% gewijzigd door PWM op 31-07-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
knip

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 31-07-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28
Alleen mensen die hun neus aantikken, drie keer een rondje draaien en vegetarisch zijn mogen meedoen aan de Alpha.

Je kreeg een uitnodiging van DICE/EA om mee te mogen doen.

@The Great HooD...damn, waar heb jij last van?!

[ Voor 12% gewijzigd door vinom op 31-07-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

knip

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 31-07-2011 18:58 . Reden: Topic Report is afdoende ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Sorry, ik liet me even uitvallen. Ik word zo moe van die mensen die niet even de moeite nemen om de berichten boven hen te lezen of even een laatste pagina door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we maar ophouden over die invites enzo en hoe je mee kunt doen? Sjeezz ik word er echt ziek van al 5 pagina's lang word er telkens gevraagd hoe je in de alpha komt. Morgen is de alpha afgelopen dus wat maakt het nog uit -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:16:
Zullen we maar ophouden over die invites enzo en hoe je mee kunt doen? Sjeezz ik word er echt ziek van al 5 pagina's lang word er telkens gevraagd hoe je in de alpha komt. Morgen is de alpha afgelopen dus wat maakt het nog uit -.-
*O*

Geen domme vragen meer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit hele topic zit vol met domme/luie mensen, daar doe je niks aan. We zitten dan wel op Tweakers.net maar het niveau in Spielerij is duidelijk niet het niveau van Tweakers.net

Edit: Er zitten natuurlijk ook nog genoeg toffe mensen in hier hoor!

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 31-07-2011 20:27 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:06:
[...]

Ik neem dingen die bugged zijn of niet kunnen helemaal niet voor lief.
Blijkbaar wel. Anders zou je dit niet zeggen:
Ach zoiets kan ik me ook nog herinneren met de BETA van BC2. Is uiteindelijk helemaal goed gekome
NLsandman schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:57:
[...]

Single player tank battle filmpje van E3 en al die andere preview single player filmpjes laten wel zien wat je aan graphics kunt verwachten.
Singleplayer is natuurlijk niet hetgene waar wij op aan het wachten zijn. Of iig 95% van de spelers.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:16:
Stop zelf dan ook met dezelfde onzin te posten, ik zie je nu al een paar pagina's lang mekkeren. Minstens zo irritant dus :|

Edit: Een TR voldoet in deze ook prima en wekt niet dezelfde irritatie op die ik bij zulke posts krijg.

[ Voor 10% gewijzigd door ShininNL op 31-07-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Tsurany schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:15:
Dit hele topic zit vol met domme/luie mensen, daar doe je niks aan. We zitten dan wel op Tweakers.net maar het niveau in Spielerij is duidelijk niet het niveau van Tweakers.net
Dat wordt inderdaad elke dag nogmaals pijnlijk bevestigd |:(

Over BC2, de dingen die mij stoorde uit BC2 Beta zijn er naar mijn weten gewoon uitgehaald. Spotten is goed aangepast, en voor de rest had ik geen vervelende bugs tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:24:
[...]

Dat wordt inderdaad elke dag nogmaals pijnlijk bevestigd |:(

Over BC2, de dingen die mij stoorde uit BC2 Beta zijn er naar mijn weten gewoon uitgehaald. Spotten is goed aangepast, en voor de rest had ik geen vervelende bugs tegengekomen.
Tja daar ben ik het dus totaal mee oneens. Ik kom dagelijks nog fouten tegen die de gameplay verpesten. Maar goed, omdat dit beter in het BC2 topic kan zal ik het hierbij maar laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:26:
[...]
Tja daar ben ik het dus totaal mee oneens. Ik kom dagelijks nog fouten tegen die de gameplay verpesten. Maar goed, omdat dit beter in het BC2 topic kan zal ik het hierbij maar laten.
Noem eens wat voorbeelden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ik vroeg het niet aan jou buddy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Nice post Ace Lightning dat soort dingen wil ik hier lezen.

Niet de negatieve mensen die hun gal spuien over een Alpha versie waar hebben we het over.

Die flashsupressor Uit Ace lightning zijn post (vorige pagina) lijkt me wel gaaf voor de campers hier >:)

Ik lees radiobeacon zal dit zoals in BF2142 een soort squad spawn point item worden die je kan droppen ?

[ Voor 42% gewijzigd door JT888 op 31-07-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hey jongens, ik kwam vorige week van vakantie terug en heb een kleine souvenir voor jullie meegenomen. :)
Helaas paste niet alles op de foto, moest het snel doen.

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/3755/img2013g.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 31-07-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Het interessante deel staat er inderdaad net niet op. xD
Wel nice find!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Mmm 28 Oktober UK dus NL wel 27 Oktober ?? of toch ook 28 oktober

[ Voor 9% gewijzigd door JT888 op 31-07-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[b]hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:18:

Singleplayer is natuurlijk niet hetgene waar wij op aan het wachten zijn. Of iig 95% van de spelers.
Je begrijpt mij verkeerd, wat ik bedoel is wat je aan graphics ziet in de single player zul je ook zien in de multiplayer, op het scripten na zullen de graphics na genoeg het zelfde zijn.
Ik hoop echt dat dit er inzit, goed voor wars en anti cheat.

[ Voor 26% gewijzigd door NLsandman op 31-07-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

JT888 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:26:
Mmm 28 Oktober UK dus NL wel 27 Oktober ?? of toch ook 28 oktober
''Battlefield 3, de nieuwste shooter van DICE en Electronic Arts is vanaf 27 oktober 2011 verkrijgbaar voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC.'' Dus de 27e ;) En dit is van de officiele bf site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Alleen jammer dat je alleen via battlelog website kan joinen...

Weet bijna wel zeker dat het plat ligt de eerste week door de drukte.
Ook zijn veel BF2 spelers pissed omdat BF3 meer cod is en kunnen er zo een ddos op gooien...

[ Voor 3% gewijzigd door fast-server op 01-08-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fast-server schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 00:48:

Ook zijn veel BF2 spelers pissed omdat BF3 meer cod is en kunnen er zo een ddos op gooien...
Mag het niveau wat hoger dan dat?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Stewie! zorgt ervoor dat Tweakers gewoon op de servers kunnen. :P Daar zullen wij dus niks van merken, ik denk trouwens niet dat dat gebeurt want battlefield 2 is heel oud en een simpele DDOS wordt over het algemeen door vervelende 14 jarige gedaan. Maar die hebben dat dus niet gespeeld.

@ Dat filmpje. Die gast is wel ziek aan het ownen met zijn knife. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door HaX0r op 01-08-2011 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Er zijn helaas ook wat ddos kids lid van tweakers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 09:24

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hmmm... post van Origin:
http://yfrog.com/z/h7mwzucj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Dat klopt niet, is geloof ik al door heel erg veel mensen gemeld aan EA.

27 oktober 2011 klopt gewoon voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
fast-server schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 00:48:

Als je een spel gaat ddos'en omdat het jou niet bevalt dan moet je erg snel een psychiater opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''Dynamisch Dog Tag-systeem voor Battlefield 3
DICE heeft informatie vrijgegeven over het Dog Tag-systeem van Battlefield 3. Dog Tags werden geïntroduceerd in de serie met Battlefield 2142 en waren bedoeld om op te scheppen over hoeveel personen je al hebt omgelegd met je mes. DICE introduceert met Battlefield 3 customisatie.

Alan Kertz, senior multiplayer designer voor Battlefield 3 legt uit dat de Dog Tags meer worden dan een naamplaatje. De game zal honderden Dog Tags bevatten die de persoon die jij killt te zien krijgt wanneer hij een mes in zijn rug heeft. "It’s your calling card – it’s your place to brag, and dynamic tags can show off how great you are with a knife, a jet, or even show off your personal play style," vertelt Kertz.

Het nieuwe animatiesysteem in de game maakt het maken van een knife kill nog specialer. "It makes bringing a knife to a gun fight the risky but rewarding experience it was always meant to be." Hoe het systeem exact in elkaar steekt ontdekken we in september, dan gaat de bèta van Battlefield 3 van start.''
bron: FOK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:35:
''It’s your calling card – it’s your place to brag, and dynamic tags can show off how great you are with a knife, a jet, or even show off your personal play style," vertelt Kertz.
Waar hebben we zo'n soort player card customization eerder gezien...

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Waar hebben we eerder het opnemen van een sessie gezien, etc. Boeiend dat het eerder uitgevonden is, mooi juist dat het erin zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Unomomentodado schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:43:
Waar hebben we eerder het opnemen van een sessie gezien, etc. Boeiend dat het eerder uitgevonden is, mooi juist dat het erin zit!
Ik zeg toch niet dat het erg is dat het er in zit. Mooi inderdaad! Lijkt me een leuke toevoeging namelijk
Beter goed gejat, dan... Toch?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Al die gimmicks :X

Startte BF1942 laatst weer op. Geeen miljoen miljard unlocks, trophies en andere shit. Gewoon een goed gameconcept.

Meer is eigenlijk niet nodig. Moeten ze eigenlijk weer ns proberen bij DICE :)

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 01-08-2011 12:04 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
En toen was de alpha afgelopen ;( ;( ;w

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Relief2009 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:51:
[...]

Als je een spel gaat ddos'en omdat het jou niet bevalt dan moet je erg snel een psychiater opzoeken.
Ik heb dat helemaal nooit geschreven en ik zou dat ook nooit doen!

Echter zie je op IRC veel van dit soort verhalen...

BF3 zou een "True BF2 Sequel" zijn en dice heeft gelogen cq verraad gepleegd en moet daarvoor gestraft worden.

Mijn woorden nee, maar het geeft wel aan wat er leeft in de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad :(
Indien mensen het wensen kan ik hier wat 1080p screens zetten? Ze zijn momenteel aan het uploaden.
Als er zijn die gameplay vragen etc hebben, beantwoord ik ze graag. :)
Via via kon ik aan een alpha key geraken, maar kon er maar de laatste 2 dagen van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Laatst online: 14-06 13:22
fast-server schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:02:
[...]

Ik heb dat helemaal nooit geschreven en ik zou dat ook nooit doen!

Echter zie je op IRC veel van dit soort verhalen...

BF3 zou een "True BF2 Sequel" zijn en dice heeft gelogen cq verraad gepleegd en moet daarvoor gestraft worden.

Ik weet niet met wat voor kleindenkende extremisten jij op IRC chat maar dat is, naar mijn mening, absoluut niet wat er leeft in 'de community'. Natuurlijk is er een grote groep die-hard BF2 spelers gebrand op een BF2 vervolg dat hetzelfde teamplay-gevoel geeft, hier hoor ik zelf ook bij.
Het is echter volslagen onrealistisch en naïef om te denken dat DICE in 2011 een game op de markt brengt met exact dezelfde gameplay als een game uit 2007.

Uiteraard is de basis hetzelfde en ik geloof echt dat DICE voor 'het echte battlefield gevoel' gaat maar als je een beetje mee wilt doen in de game industrie zal je als ontwikkelaar toch echt elementen moeten toevoegen, verbeteren en aanpassen.
Bovendien is er al meerdere malen gezegd dat de game voor verschillende type spelers te spelen spelen zal zijn. Nou hoop ik dat ze hiermee verwijzen naar de verschillende game modes als Rush en Conquest en de gameplay je nog steeds min of meer dwingt om samen te werken maar het is logisch dat EA en DICE hun markt verbreden voor BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fast-server schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:02:
[...]

DICE zei inderdaad dat BF3 "a true sequel" zou zijn. Ik snap dus ook niet waarom ze er elementen uitlaten waar de community dolenthousiast over was!
- command rose
- waypoint system (lijn op minimap richting doel)
- 6 men squad

edit:
- overzicht van beste spelers per match. Nu zie je enkel je persoonlijke prestaties, niets over de key players.

Voor de rest ben ik zeer tevreden over de game. Hoe meer ik speelde, hoe verslavender het werd. De handling voelt uiteraard anders dan BF2 en BFBC2 maar je went er snel aan.
Qua playstyle was het inderdaad veel trager dan in BFBC2, wat dus een goed teken is.
Prone is ontzettend belangrijk! Toch in deze map. Sluipen in het struikgewas om dan te merken dat er naast je een vijand aan het snipen is, echt hilarisch :P
Het lukt dus niet om gewoon over het veld te sprinten; in BFBC2 lag dit wel anders.
Het spot systeem is wat veranderd tov BFBC2: als de enemy goed verschuilt is, zal z'n triangle boven hem ook verdwijnen. Sommigen willen het spot systeem helemaal weg. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik ervan vind, maar wel is het zo dat je je damn goed kan verschuilen aangezien de game zo "bebost" en gedetailleerd is.
Het kost me ook meer moeite om de omgeving snel te scannen dan in BFBC2, daar alles dus veel drukker is.

edit:
Wat ik ook merkte was dat je nu veel diepere kuilen hebt in het terrain. In Operation Métro waren enkele kuilen al sowieso aanwezig, en daar kon je echt perfect in prone gaan en mooi verschuild zitten.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2824%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2857%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2858%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2882%29.jpg

Weet niet of je zelf met bv. C4 ook zulke kuilen kunt creëren.

edit: Operation Métro leek wel redelijk unbalanced. De attackers konden meestal de eerste set MCOMs niet vernietigen. Dit kan ook komen doordat het squad systeem voor 90% vd tijd niet werkte, waardoor iedereen terug spawnt aan de base...

[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Ik heb er totaal geen probleem mee hoe de game nu is.

Het is COD in een BF omgeving met voertuigen, voor mij ideaal aangezien ik beide veel speel normaal en nu maar 1 game hoef te kopen en starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Purple Dolphin schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Uiteraard is de basis hetzelfde en ik geloof echt dat DICE voor 'het echte battlefield gevoel' gaat maar als je een beetje mee wilt doen in de game industrie zal je als ontwikkelaar toch echt elementen moeten toevoegen, verbeteren en aanpassen.
Ik kocht onlangs BF2 en ik was echt verrast om te zien dat squads echt in groepjes over straat liepen! Zoiets is enkel mogelijk met dat waypoint system, maar tot dusver heb ik nog geen alternatief gezien in BF3.
Je spawnt op de squad leader en ieder gaat zijn weg op de map.
Akkoord, rush is niet het aangewezen type voor die stijl, dus we moeten wachten op conquest mode om te zien wat DICE ermee doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paar punten wat ze moeten aanpassen:

- 6 man squad.
- Minimap spots
- Command (coma) -rose
- 3D-Spotting eruit.
- Commander terug
- Hitbox fix voor de prone.

Dat zijn de dingen die ik nog mis en graag wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
Asgaro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:40:
[...]

Ik kocht onlangs BF2 en ik was echt verrast om te zien dat squads echt in groepjes over straat liepen! Zoiets is enkel mogelijk met dat waypoint system, maar tot dusver heb ik nog geen alternatief gezien in BF3.
Je spawnt op de squad leader en ieder gaat zijn weg op de map.
Akkoord, rush is niet het aangewezen type voor die stijl, dus we moeten wachten op conquest mode om te zien wat DICE ermee doet. :)
Ik ga hem vandaag weer installeren, maar waarom ben je van mening dat samenwerken/samen lopen als squad alleen mogelijk is met het waypoint system? Het stimuleert het ontzettend en ik hoop ook dat het erin komt maar je kan toch voor jezelf nadenken en bij elkaar blijven terwijl je je objectives uitvoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Purple Dolphin schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:47:
[...]

Ik ga hem vandaag weer installeren, maar waarom ben je van mening dat samenwerken/samen lopen als squad alleen mogelijk is met het waypoint system? Het stimuleert het ontzettend en ik hoop ook dat het erin komt maar je kan toch voor jezelf nadenken en bij elkaar blijven terwijl je je objectives uitvoert?
Het zou toch veel makkelijker zijn. Tenzij iedereen met voice werkt, of de squad leader in de squad chat duidelijk maakt welk punt we nu gaan capturen.
In BFBC2 was het zeer slecht gedaan, dus hoop dat ze het in BF3 veel beter doorvoeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

fast-server schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:38:
Ik heb er totaal geen probleem mee hoe de game nu is.

Het is COD in een BF omgeving met voertuigen, voor mij ideaal aangezien ik beide veel speel normaal en nu maar 1 game hoef te kopen en starten :)
Ik vond het bewegen in COD ook altijd net iets fijner als in BF. Maar ik vond de grotere maps, voertuigen weer erg goed bij BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kan toch voor jezelf nadenken en bij elkaar blijven terwijl je je objectives uitvoert?
In BC2 is wel duidelijk geworden dat zoiets blijkbaar niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

In BF2 kon je ook aan individuele squadleden verschillende tasks geven. Als je dat vergelijkt met BFBC2.

Bij de laatste is eigenlijk het enige wat je aan een squad hebt, de extra spawnpoints.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
Asgaro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:51:
[...]

Het zou toch veel makkelijker zijn. Tenzij iedereen met voice werkt, of de squad leader in de squad chat duidelijk maakt welk punt we nu gaan capturen.
In BFBC2 was het zeer slecht gedaan, dus hoop dat ze het in BF3 veel beter doorvoeren. :)
Klopt, het is absoluut makkelijker, ik speelde BF2 bijna altijd met clan members waarmee ik in contact stond via Ventrilo dus heb het waypoint systeem misschien wat ondergewaardeerd.

Het wordt trouwens wel eens tijd voor EA om wat vehicle/conquest gameplay naar buiten te brengen.
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:07:
[...]
Haha, daar heb je inderdaad een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 20:27:
[...]Deze CoD boy komt jullie eens laten zien wat teamwork is. :P
Teamwork? Komt dat voor in het vocabulaire van CoD-spelers?
Bobbus schreef op zondag 31 juli 2011 @ 13:17:
[...]
Klopt, het spotten gaat eigenlijk nergens over, het lijkt net wallhacken. Wanneer je het slachtveld afspeurt en je op Q ramt zie je de mensen zo lopen en kun je ze van grote afstand (desnoods door de bosjes heen) neerschieten. Persoonlijk houd ik er helemaal niet van, maar iedereen doet het, dus wat moet je dan? Regelmatig werd ik neergeschoten terwijl ik midden in de bosjes lag.
Spotten is inderdaad een beetje krom. Het doel is bewonderenswaardig, namelijk het kunnen communiceren van vijandelijke spelers aan teamleden zonder als een stervende baviaan over de VoIP te blèren.

Het feit dat je dan een feloranje driehoekje krijgt dat meebeweegt met die vijand is dan weer een beetje krom; een driehoekje dat langzaam onzichtbaar wordt is een stuk beter, om in ieder geval wel te communiceren dát je iets gespot hebt naar je teamleden.

Ook is het zo goed als onmogelijk om te spotten als je doelwit (ongeacht grootte) meer dan een arbitrair gedefinieerde afstand ver weg is. Ook al is het een T-72 die je hele scope vult, spotten kan dan niet, en dat vind ik dan weer krom.
Help!!!! schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:11:
[...]

In BF2 kon je ook aan individuele squadleden verschillende tasks geven. Als je dat vergelijkt met BFBC2.

Bij de laatste is eigenlijk het enige wat je aan een squad hebt, de extra spawnpoints.
Je krijgt ook meer punten als je 'samenwerkt' met je squad, i.e., als je je squad healt, repairt, resupply't, assist, enzovoorts.

[ Voor 61% gewijzigd door Korben op 01-08-2011 14:22 ]

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:07:
[...]
Dat ligt grotendeels ook aan de mentaliteit van de spelers, de oudere generatie spelers heeft nog geleerd om samen te werken en bij de nieuwe generatie is het meer ieder voor zich.
Ze hebben ook niet geleerd om samen te werken aangezien de meeste de hele dag binnen zitten achter de PC/console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

fast-server schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:16:
[...]

Dat ligt grotendeels ook aan de mentaliteit van de spelers, de oudere generatie spelers heeft nog geleerd om samen te werken en bij de nieuwe generatie is het meer ieder voor zich.
Ze hebben ook niet geleerd om samen te werken aangezien de meeste de hele dag binnen zitten achter de PC/console.
Dit komt mede door Call of Duty, waar je bij CoD nog extreem kan lone-wolfen, is en blijft het feit dat de Battlefield series extreem leunt op teamwork. Doet je team er niet aan ga je het niet redden in je eentje.

In CoD kun je makkelijk een SnD (teamwork style) in je eentje winnen. In BF hoef je dat niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Goed dat je je naam vol open op die afbeeldingen neer zet. Je weet dat je je eigen nog steeds aan de NDA moet houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe dan ook, met iets simpels als de commandrose zou je het wel al een stuk kunnen verbeteren. BC2 is idd derpified maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je die lijn wilt blijven houden in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Nemean schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:23:
Goed dat je je naam vol open op die afbeeldingen neer zet. Je weet dat je je eigen nog steeds aan de NDA moet houden? ;)
Waar staat dat dat zijn eigen screenshots zijn?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Korben schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:23:
[...]

Waar staat dat dat zijn eigen screenshots zijn?
Asgaro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Inderdaad :(
Indien mensen het wensen kan ik hier wat 1080p screens zetten? Ze zijn momenteel aan het uploaden.
Als er zijn die gameplay vragen etc hebben, beantwoord ik ze graag. :)
Via via kon ik aan een alpha key geraken, maar kon er maar de laatste 2 dagen van genieten.
Een kwestie van berichten aan elkaar koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:23:
Deze screens zijn van iemand anders + ik heb de toestemming van hem. Daarnaast was het emailadres dat ermee gelinkt is, niet belangrijk voor hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Korben schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:14:
[...]
Teamwork? Komt dat voor in het vocabulaire van CoD-spelers?

[...]
Spotten is inderdaad een beetje krom. Het doel is bewonderenswaardig, namelijk het kunnen communiceren van vijandelijke spelers aan teamleden zonder als een stervende baviaan over de VoIP te blèren.

Het feit dat je dan een feloranje driehoekje krijgt dat meebeweegt met die vijand is dan weer een beetje krom; een driehoekje dat langzaam onzichtbaar wordt is een stuk beter, om in ieder geval wel te communiceren dát je iets gespot hebt naar je teamleden.

Ook is het zo goed als onmogelijk om te spotten als je doelwit (ongeacht grootte) meer dan een arbitrair gedefinieerde afstand ver weg is. Ook al is het een T-72 die je hele scope vult, spotten kan dan niet, en dat vind ik dan weer krom.

[...]

Je krijgt ook meer punten als je 'samenwerkt' met je squad, i.e., als je je squad healt, repairt, resupply't, assist, enzovoorts.
Jawel maar het gaat er juist om dat je de strategie kunt uitzetten. Die extra punten zijn alleen maar een incentive om meer in een squad te spelen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook zien wie er in een server zit? En werkt het joinen van een server in BF3 een beetje? Hebben ze de ping snelheden trouwens aangepast in BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Asgaro, heb je toevallig nog wat screens van de menus? Lang leve een Teamspeak 3 skin maken. Ik vind die BF3 site nogal faalen, dus vandaar zijn wat screenshots van de menus wel welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Deze screens zijn van iemand anders + ik heb de toestemming van hem. Daarnaast was het emailadres dat ermee gelinkt is, niet belangrijk voor hem. :)
Dan hoop ik voor hem dat zijn e-mail adres niet aan zijn Origin account gekoppeld zit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:26:
[...]

Dan hoop ik voor hem dat zijn e-mail adres niet aan zijn Origin account gekoppeld zit ;).
Ach, waar hebben we het eigenlijk over. Ik vind het juist handig dat mensen zoiets posten. Dat hij (misschien) zijn, of het account van een ander in gevaar brengt is toch verder niet onze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:26:
[...]

Ik heb vernomen dat op die bewuste Origin account enkel de BF3 alpha aanwezig is, maar niets anders. :)
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:26:
[...]
Kan je ook zien wie er in een server zit? En werkt het joinen van een server in BF3 een beetje? Hebben ze de ping snelheden trouwens aangepast in BF3?
Als ik het mij goed herinner kon je dit zien. Op de 2de screen, in de rechterkolom wat naar beneden, verscheen dit.
Joinen werkte perfect. Wel moet je met battelog werken. Als je server kiest, wordt Origin opgestart en daarna ook onmiddellijk de game.
Vanuit Origin de game starten, zorgt dat de battlelog page gestart wordt.
Wat bedoel je met ping aangepast? (ik merkte wel dat de pings niet getoond werden ingame, dus bij drukken op tab)
Adante schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:26:
Asgaro, heb je toevallig nog wat screens van de menus? Lang leve een Teamspeak 3 skin maken. Ik vind die BF3 site nogal faalen, dus vandaar zijn wat screenshots van de menus wel welkom.
Bedoel je ingame dan?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%283%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%284%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%285%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2841%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2870%29.jpg
Ingame is er dus geen server browser, mss verandert dit nog.
Ook was er nog geen hoofdmenu, als Origin start en daarna de game, krijg je onmiddellijk de map load screen.

[ Voor 81% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Ook in BF2 was het vaak ieder voor zich. Maar de squadplay was veel beter uitgewerkt wat het leuker maakte.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Help!!!! schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Jawel maar het gaat er juist om dat je de strategie kunt uitzetten. Die extra punten zijn alleen maar een incentive om meer in een squad te spelen.
Ik was het ook wel met je eens dat het slecht te doen is om fatsoenlijk met je squad te communiceren, maar (in ieder geval) voor point whores is het wel een incentive om teamplay in je squad te doen. Oh, en uiteraard de -- slecht werkende en onduidelijke -- squad attack/defend command bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:27:
[...]
Ach, waar hebben we het eigenlijk over. Ik vind het juist handig dat mensen zoiets posten. Dat hij (misschien) zijn, of het account van een ander in gevaar brengt is toch verder niet onze zaak.
Dat snap ik, maar zou spijtig wezen als iemand hier op Tweakers zijn games kwijt raakt niet waar? :) Bedoelde het alleen maar goed. Het is altijd leuke om nieuwe details te horen (ook al heb ik de Alpha zelf gespeeld) maar het gaat even om het feit dat... ;) niets verkeerds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Sssquirrel schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:50:
[...]
Ik zeg toch niet dat het erg is dat het er in zit. Mooi inderdaad! Lijkt me een leuke toevoeging namelijk
Beter goed gejat, dan... Toch?
Ja, je hebt gelijk (herleest post). Zeker mooi. Ze mogen/kunnen wellicht nog wat verder gaan in customization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Van mij hoeft 3d spotting niet weg zolang het maar moeilijker is om te spotten (zoals in Bc2) en alleen voor je squad members zichtbaar is.
Voor de rest van het team>> 2d minimap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

3D-Spotting voelt aan als de motion sensor van Black Ops, als een goedkope cheat. Niet als een feature die in een game hoort. Ik heb in de Alpha ook eventjes de gehele map als attack zitten campen in de bosjes en random q lopen spammen. Uit eindelijk de ronde afgerond met 20 kills en 3 deaths. Het slaat gewoon nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Asgaro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:28:
Ingame is er dus geen server browser, mss verandert dit nog.
Ook was er nog geen hoofdmenu, als Origin start en daarna de game, krijg je onmiddellijk de map load screen.
Top! Dankjewel. Heb je toevallig nog een paar screens van loadout en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog wat screens
Eventuele omschrijving hoort bij de screen erboven.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%281%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%287%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%288%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2810%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2825%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2831%29.jpg
Dit is de plaats dat wordt gebombed, en die dus toegang biedt tot de metro.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2842%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2850%29.jpg
Sweet
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2861%29.jpg
Alle lichten in die tunnel kapotgeschoten. Had het liever nog wat donkerder zodat een flashlight echt nut zou hebben.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2863%29.jpg
Ingame advertisement xD
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2868%29.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hahaha dat reclame bord _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door iPodKiller op 01-08-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Die scope op de 4e afbeelding is wel een aardige faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Wauw ziet zeer vet uit.

Front-end developer.

Pagina: 1 ... 59 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien