Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een idee qua performance:

de alpha leek al goed optimized.
Visual settings waren low, medium, high. Visueel zag ik nauwelijks verschillen en bijgevolg was er nauwelijks framerate verschil tussen low en high. (wordt uiteraard nog veel aan gesleuteld) Ik speelde op high.
Specs: Intel Q6600 (3.0Ghz) + ati hd 6950 1GB + 4GB mem.
Res: 1980x1020
FPS hing algemeen rond de 50 fps, met drops naar 40 maar bijna nooit lager. Game was dus heel vloeiend.
Dit dus in een volle 32p server.

We mogen wel niet vergeten dat er redelijk wat visuele effecten uitgeschakeld waren voor deze alpha, maar al bij al een goede indicatie dat BF3 geen consoleport of whatever is. :)

edit: mn CPU gebruik hing rond de 85/90%, dus die Q6600 is uiteraard een bottleneck.
De game gebruikt +- 1.5GB mem.

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:08

superwashandje

grofheid alom

dat is leuk om te horen :) gaat me alsnog een nieuwe videokaart kosten tegen die tijd maar misschien hoeft het niet de duurste te worden :P

is het een idee om bij de review die hier op tweakers gepost word ook prestaties op verschillende standen en resoluties te testen?

tenzij er weer alleen maar met console versies getest word. iets wat eigenlijk niet zou mogen bij een spel als dit.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Er waren in ieder geval veel klachten met betrekking tot NVIDIA GPU's. Heb zelf een MSI N280GTX en moet zeggen dat ik veel problemen had. Op alle settings had ik geen last van lag. ;) Speel deze met 4GB DDR-2 800Mhz met een C2Q9450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:17:
Er waren in ieder geval veel klachten met betrekking tot NVIDIA GPU's. Heb zelf een MSI N280GTX en moet zeggen dat ik veel problemen had. Op alle settings had ik geen last van lag. ;) Speel deze met 4GB DDR-2 800Mhz met een C2Q9450.
Bedoel je dan crashes?
nVidia had een nieuwe beta driver uitgebracht en die zou het verhelpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:21:
[...]

Bedoel je dan crashes?
nVidia had een nieuwe beta driver uitgebracht en die zou het verhelpen. :)
Klopt, maar niet voor iedereen ;). Zelf had ik ook nog veel van crashes/freezes.

Wel droog om trouwens te zien hoeveel mensen het probeerde te spelen met een HD3XXX en een Intel IGP / versneller. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Als je drivers op application controlled stonden (wat de meeste zo hadden staan) dan hadden een hoop mensen lag aangezien AA en AF volle bak geforced waren.
Als je die in de driver lager zette kon je wel goed spelen met een fatsoenlijke fps.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

fast-server schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:34:
Als je drivers op application controlled stonden (wat de meeste zo hadden staan) dan hadden een hoop mensen lag aangezien AA en AF volle bak geforced waren.
Als je die in de driver lager zette kon je wel goed spelen met een fatsoenlijke fps.
Had geen last van slechte FPS, het waren de freezes en de crashes ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Kwam door de slechte NV driver die gebruikte geen AF en AA.
Daarom zien NV screens er ook aanzienlijk slechter uit en hadden ze een hoop problemen.

Edit:

Bij AMD werkte crossfire niet op BF3, bij mijn 5970 werkte maar 1 GPU en ik had 35fps max op 1920x1080 met AA en AF maxed.
Heb zelf ook AA en AF uitgezet in de driver en toen haalde ik 85fps en speelde het gewoon super (geen lag)

[ Voor 44% gewijzigd door fast-server op 01-08-2011 17:00 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:00
Heb een mailtje naar EA gestuurd over die gast die op de vorige pagina de NDA zwaar overtrad. Z'n naam staat op de screens dus daar weten ze wel raad mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
ShininNL schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:10:
Heb een mailtje naar EA gestuurd over die gast die op de vorige pagina de NDA zwaar overtrad. Z'n naam staat op de screens dus daar weten ze wel raad mee.
Waarom zou je dat doen in hemelsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
trollface.jpg?
Dat ga je toch niet serieus menen eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik gewoonweg negatieve kritiek geuit over de game, wetende dat het slechts alpha is, dan begreep ik je. Maar nu... :)

En daarbij, zou mij verwonderen als EA er iets aan zou doen. De eerste dagen van de alpha werden youtube vids gedurend verwijderd. Nu wordt er zelfs geen moeite meer voor gedaan, en het staat er vol. 8)7

En 'k heb van die persoon vernomen dat het niet zo een drama is als dat EA profile + daaraan gelinkt emailadres geblocked wordt.

edit: PM me als je een vraag hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben er op tijd bij ;) We hoeven ShininNL hier niet op aan te vallen, en zelf kan je het ook stil houden.

Feit blijft dat het wel een wake-up call is voor iedereen onder NDA: Kijk uit wat hij op publieke fora plaatst.

Sommige hier zullen het flauw vinden om te melden, anderen om te plaatsen. Het onderwerp hoeft hier verder niet besproken te worden. Melden dat je iets meldt aan EA of dat je het er niet mee eens bent, doe je maar over DM (en ook dat doe je lief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Don't push it

Maar goed ander onderwerp :)
Ik vind dat de resolutie van de grondtextures heel scherp ogen. Vallen meer mensen dit op of ben ik de enige?

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 01-08-2011 20:10 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Als je als bedrijf 700.000 alpha keys uitdeelt, weet je dondersgoed dat zo'n NDA door een groot deel aan hun laars word gelapt.
Deze "leaks" zijn overigens totaal geen bad publicity, ik denk dat EA zich er niet bepaald druk meer om maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 01-08-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Vraagje aan de alpha testers, is het rag dol effect nog aanwezig of is dit veel beter geworden in bf3?
Soms is het wel leuk om zo'n dooie raar te zien te bewegen maar niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Asgaro ik post hier normaal niet maar houd wel actief het topic bij, en ik ben blij dat je deze screens gepost hebt. Ik heb actief er alles aan geprobeerd op een key te krijgen maar het is niet gelukt en door jou filmpjes en screenshots heb ik nu een indruk gekregen hoe bepaalde dingen eruit gaan zien. En bijv dat mensen eerst op gaan staan voordat je hun keel doorsnijd als ea dit ziet kunnen ze daar toch iets mee? Denk dat ea dit liever heeft dan mensen die ondankbaar zijn dat ze een key krijgen en op de game gaan lopen bitche. Maar anyway ik heb er veel zin in en hoop dat er snel een beta komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
bram1984 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:59:
Die scope op de 4e afbeelding is wel een aardige faal.
Hoezo? Dat is de reflectie op het glas, het kan dus gewoon kloppen wat erop te zien is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NLsandman schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:42:
Vraagje aan de alpha testers, is het rag dol effect nog aanwezig of is dit veel beter geworden in bf3?
Niet gezien ;).

Wel is de prone hitbox verkr*cht. Soms ga je liggen en blijkt je hitbox nog te staan en ga je hoe dan ook als nog dood. Al lig je achter een rots van 2 meter dik, je gaat dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pablo11392 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:50:
[mbr]Don't push it[/]

Maar goed ander onderwerp :)
Ik vind dat de resolutie van de grondtextures heel scherp ogen. Vallen meer mensen dit op of ben ik de enige?
Inderdaad, viel me ook op! En de blauwe bloempjes zijn geen platte textures maar steken wel degelijk uit de grond.
Crysis 1 wordt dus eindelijk eens geëvenaard >:)
Wat ik wel zag, en cool vond: soms blijft een enemie nog even op zijn benen steunen na het te killen, om daarna plots neer te vallen. :P
bloodlynx schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:44:
Asgaro ik post hier normaal niet maar houd wel actief het topic bij, en ik ben blij dat je deze screens gepost hebt. Ik heb actief er alles aan geprobeerd op een key te krijgen maar het is niet gelukt en door jou filmpjes en screenshots heb ik nu een indruk gekregen hoe bepaalde dingen eruit gaan zien. En bijv dat mensen eerst op gaan staan voordat je hun keel doorsnijd als ea dit ziet kunnen ze daar toch iets mee? Denk dat ea dit liever heeft dan mensen die ondankbaar zijn dat ze een key krijgen en op de game gaan lopen bitche. Maar anyway ik heb er veel zin in en hoop dat er snel een beta komt!
Leuk om te horen!
Idd, het inviten was niet vanzelfsprekend en was gebaseerd op random luck. De geruchten dat je Veteran status hoog moest zijn om kans te maken, bleek niet juist te zijn.
Het valt me dat er weinig mensen van de Benelux een key hebben, ofwel houden die zich gewoon stil omwille van de NDA. Op fora als Neogaf en Facepunch stroomde het vol met mensen die een key kregen, dus vind ik wat raar.
Ik heb het geluk gehad dat ik via het EA UK forum met iemand in contact kwam, om via zijn account de BF3 alpha te testen. Zelf heb ik ook nooit een email van EA gehad...

Nuja, de feedback werd - en moest - op de forums van Battlelog gepost worden. Bij de rubriek "feedback" waren er al een stuk of 200 pagina's aan allerhande topics, dus DICE heeft heus genoeg feedback al gekregen. ;)
Maar ik wou mensen die niet hetzelfde geluk hadden, ook een idee geven van hoe de game momenteel is en eruit ziet.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2830%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2837%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2839%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2851%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2853%29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/bf3%20%2880%29.jpg

Dit zijn de laatste van m'n 1080p screens. Voor gameplaybeelden moet je op youtube is langsgaan. :)

[ Voor 88% gewijzigd door Asgaro op 01-08-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Nemean schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:00:
[...]

Niet gezien ;).

Wel is de prone hitbox verkr*cht. Soms ga je liggen en blijkt je hitbox nog te staan en ga je hoe dan ook als nog dood. Al lig je achter een rots van 2 meter dik, je gaat dood.
Typisch van die dingen die je even moet melden bij Dice. Daar is een Alpha voor!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:24:
[...]

Typisch van die dingen die je even moet melden bij Dice. Daar is een Alpha voor!
Inderdaad, al die zaken werden verduidelijkt via die Battlelog site. Ik heb geprobeerd om die site volledig te downloaden - voor offline gebruik om later nog eens door te spitten - maar dit lukte jammergenoeg niet...

Nog een redelijk groot issue: bomen die omvielen maar onzichtbaar werden. Hierdoor stootte je soms op een onzichtbaar obstakel en moest je prone eronder gaan of trachten te springen.
Maar DICE lost dit wel op in de komende maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHAHA
DIT IS ZEKER AANWEZIG!!

als je interesse heb kan ik ze misschien wel uploaden.
2 filmpjes waarvan:
1 een dode als een achterlijke schokkend heen en weer gaat
en de andere 2: een mede speler leek zn armen opgevouwd te hebben waardoor het leek alsof hij stompjes had
tot aan zijn onderarm en als hij dan vuurden kwamen er flammen uit zn oksels haha

erg lachwekkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

beany schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:24:
[...]

Heb ik ook zeker vermeld ;).

Al hoe wel ze al verder zijn dan de Alpha, ik geloof zeker wel dat dit soort zaken al gefixed zijn ;). En kan bijna wel met zekerheid zeggen dat ze al in de BETA zitten al dan niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Dit zijn de laatste van m'n 1080p screens. Voor gameplaybeelden moet je op youtube is langsgaan. :)
Heb je een eigen kanaal, of bedoel je gewoon in het algemeen filmpjes?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pablo11392 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:13:
[...]
Heb je een eigen kanaal, of bedoel je gewoon in het algemeen filmpjes?
Nee, bedoel in het algemeen. :) Alleen jammer dat er zo weinig 1080p vids zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Nemean schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:03:
[...]

Heb ik ook zeker vermeld ;).

Al hoe wel ze al verder zijn dan de Alpha, ik geloof zeker wel dat dit soort zaken al gefixed zijn ;). En kan bijna wel met zekerheid zeggen dat ze al in de BETA zitten al dan niet verder.
Een paar dagen nadat de beta van bc2 uitkwam ging bc2 final al naar de persen en werden veel fouten die in de beta zaten gefixt in de patch die tergelijk met bc2 release kwam.
Als wij de beta spelen is de final versie al klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O06Zf.png
Open Beta exclusive on Origin? Oftewel, mensen die hem bij een G2play of Onlinekeystore, etc hebben gekocht, mogen niet meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzai
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 10:27
Lijkt mij de wijze van distributie van de BETA, wss krijg je van je pre order store een BETA key en kun je dan downloaden en spelen via Origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 17:47
vinom schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 07:54:
[afbeelding]
Open Beta exclusive on Origin? Oftewel, mensen die hem bij een G2play of Onlinekeystore, etc hebben gekocht, mogen niet meedoen?
Oh leuk! (Voor mij althans :p) Dan ga ik hem binnenkort daar maar eens pre-orderen. Al dacht ik dat een open beta echt open was, en iedereen er dus in kon. Het woordje open klopt dus niet echt meer als ze het enkel aan mensen gaan geven die hebben ge-preordert bij hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
[afbeelding]
Als ik het lees dan maak ik eruit op dat mensen die het spel via Origin besteld hebben NOG eerder toegang hebben tot de open beta. "...will be granted early access". Maar goed mijn Engelse taalkundigheid is dan ook niet super hoog :) En eigenijk hoop ik ook dat dit het geval is, want anders moet ik echt wahten tot oktober. Heb 'm namelijk net via G2play gekocht :| Summer deal: BF3 LE €34, das geen geld jong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:56

beany

Meeheheheheh

Opzich raar, want ik had het idee dat iedereen die MOH had gekocht toegang zou krijgen tot de beta. Nu ineens alleen als je via Origin besteld?? (maakt mij niet uit, heb via Origin gepreorderd, en ben toch grootste deel van september op vakantie).

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mensen die MoH Limited Edition hebben, hebben eerder toegang tot de beta. Open beta staat daar los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:59
vinom schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:57:
Mensen die MoH Limited Edition hebben, hebben eerder toegang tot de beta. Open beta staat daar los van.
Dat niet alleen, consolegamers hebben niets aan Origin, dus moeten dat op een andere manier regelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:18

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

[afbeelding]
"...will be granted early access"
oftewel, wat Pablo11392 hierboven ook al aangeeft, mensen die een pre-order hebben gedaan binnen Origin
krijgen EERDER toegang tot de beta dan andere mensen. wat dus niet uitsluit dat andere mensen hem niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
WishmasterNL schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:57:
[...]

"...will be granted early access"
oftewel, wat Pablo11392 hierboven ook al aangeeft, mensen die een pre-order hebben gedaan binnen Origin
krijgen EERDER toegang tot de beta dan andere mensen. wat dus niet uitsluit dat andere mensen hem niet kunnen spelen.
Zo lees ik dat ook. Voor mij een extra reden om het bij Origin te bestellen, naast de Pre-load (en dus vanaf dag 1 speelbaar) en de Physical Warfare Pack. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Volgens mij zit het zo:
Mensen die MoH LE gekocht hebben krijgen toegang tot een closed beta (gokje: eind augustus/begin september).
Dan volgt er de open beta die is aangekondigd op de E3.
Maar... Volgens het nieuwe bericht dat verschenen is krijgen (volgens mij) de mensen die via origin pre-orderen NOG eerder toegang tot de open beta, zoals hierboven al vermeld staat.

De open beta zal wel werkelijk open zijn, wees maar niet ongerust. Maar als je bij origin pre-ordered krijg je iets vroeger toegang tot de open beta.

Ik denk dat het zo in elkaar zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 02-08-2011 13:52 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Was in de BC2 beta ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
NuCl3aR schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:51:
Volgens mij zit het zo:
Mensen die MoH LE gekocht hebben krijgen toegang tot een closed beta (gokje: eind augustus/begin september).
Maar... Volgens het nieuwe bericht dat verschenen is krijgen (volgens mij) de mensen die via origin pre-orderen NOG eerder toegang tot de open beta, zoals hierboven al vermeld staat.

De open beta zal wel werkelijk open zijn, wees maar niet ongerust. Maar als je bij origin pre-ordered krijg je iets vroeger toegang tot de open beta.

Klinkt opzich niet verkeerd, zo kunnen ze het aantal spelers online wel beter controleren, omdat het in 3 ''waves'' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Volgens mij zit het zo:

Ik heb MOH LE destijds gekocht en BF3 bij EA (toen nog niet Origin maar hij staat nu wel klaar bij Origin) pre-orderd. Heb de alpha niet kunnen testen en ben heel benieuwd naar de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Volgens mij zit het zo:

Ik gok dat je goed zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah yeah, Stewie! approves :D

Maar dan vraag ik mij af: stel dat de MoH LE kopers 1 week eerder starten met de beta. En de Origin pre-order kopers starten nóg 1 week eerder.
Als je dan indertijd geen MoH LE had aangeschaft, en je plaatst nu een Origin pre-order, dan start je dus 2 weken eerder.
Ik veronderstel dat "de week van de MoH LE kopers" je niet ontzegt wordt omdat je de MoH LE niet hebt (maar wel de Origin pre-order)?

Dus mensen die MoH LE puur aanschaften om eerder met de beta te kunnen beginnen, hebben geen echt voordeel meer, tov diegenen die dit niet deden indertijd? Zij kunnen namelijk BF3 nu pre-orderen, hebben geen geld moeten geven aan MoH LE, en genieten zelfs van 2 weken eerder toegang? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Asgaro schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:55:
[...]

Ah yeah, Stewie! approves :D

Maar dan vraag ik mij af: stel dat de MoH LE kopers 1 week eerder starten met de beta. En de Origin pre-order kopers starten nóg 1 week eerder.
Als je dan indertijd geen MoH LE had aangeschaft, en je plaatst nu een Origin pre-order, dan start je dus 2 weken eerder.
Ik veronderstel dat "de week van de MoH LE kopers" je niet ontzegt wordt omdat je de MoH LE niet hebt (maar wel de Origin pre-order)?

Dus mensen die MoH LE puur aanschaften om eerder met de beta te kunnen beginnen, hebben geen echt voordeel meer, tov diegenen die dit niet deden indertijd? Zij kunnen namelijk BF3 nu pre-orderen, hebben geen geld moeten geven aan MoH LE, en genieten zelfs van 2 weken eerder toegang? :)
Niet helemaal correct, als je mijn vorig bericht leest heeft het wel zin gehad dat je LE gekocht hebt.
Want eerst krijgen de MoH LE gasten een closed beta, DAARNA (1-2weken) komen de mensen met origin pre-order erbij (of apart?), DAARNA (1-2weken) is de open beta voor iedereen.

Met de 1-2 weken gok ik natuurlijk want ik weet niet exact wanneer elke fase start, maar er zal normaal gezien wel overal minstens een week tussen zitten zodat je er echt wel iets aan hebt om te LE te bezitten of via origin te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NuCl3aR schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:10:
[...]

Niet helemaal correct, als je mijn vorig bericht leest heeft het wel zin gehad dat je LE gekocht hebt.
Want eerst krijgen de MoH LE gasten een closed beta, DAARNA (1-2weken) komen de mensen met origin pre-order erbij (of apart?), DAARNA (1-2weken) is de open beta voor iedereen.

Met de 1-2 weken gok ik natuurlijk want ik weet niet exact wanneer elke fase start, maar er zal normaal gezien wel overal minstens een week tussen zitten zodat je er echt wel iets aan hebt om te LE te bezitten of via origin te pre-orderen.
Ahja inderdaad, had het fout gelezen. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

unfor schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:56:
Als je als bedrijf 700.000 alpha keys uitdeelt, weet je dondersgoed dat zo'n NDA door een groot deel aan hun laars word gelapt.
Deze "leaks" zijn overigens totaal geen bad publicity, ik denk dat EA zich er niet bepaald druk meer om maakt.
Leaks zijn Free publicity!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ook even een dump van mijn Teamspeak skin. Momenteel gebaseerd op de Battlefield site. Andere versie die in-game / Battlelog stijl is komt later nog wel een keer.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0G0Z1M2K0s3a1U192y25/Image%202011-08-02%20at%205.08.12%20PM.png

En hij is hier te downloaden: ---> http://cl.ly/3X0D2K1J1p1b0I0G053b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Adante schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:10:
Ook even een dump van mijn Teamspeak skin. Momenteel gebaseerd op de Battlefield site. Andere versie die in-game / Battlelog stijl is komt later nog wel een keer.

[afbeelding]

En hij is hier te downloaden: ---> http://cl.ly/3X0D2K1J1p1b0I0G053b
ziet er erg nice uit moet ik zeggen.

ben benieuwd naar je uiteindelijke resultaat.
neem hem tegen die tijd wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht even, is de beta al begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:33:
Wacht even, is de beta al begonnen?
Nee joh gekkie }:O September pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

September?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pablo11392 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:37:
[...]

Nee joh gekkie }:O September pas.
Nee joh gekkie }:O waarom zijn er dan mensen die toegang hebben tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:44:
[...]

Nee joh gekkie }:O dat was de alpha toch?

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
[...]

Dat is tot de Alpha jongeeee gekkie :P Dat was een random selectie. Die is net gister afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lopen mensen hier nou keihard te trollen of zijn ze echt zo dom?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nathanchunkie schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

Nee joh gekkie }:O dat was de alpha toch?
Nee gekkie }:O ook alpha is een 'test mode'. Maar als het in september is, duurt het niet al te lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Achillias: heb jij wel iets van dit topic gelezen voordat je je eerste post deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
We weten alleen dat de open beta in September begint. Of er dan misschien nog early access is (Eigenlijk is het niet echt een Open beta als er zoiets is al early access, maar dat laten we maar even achterwege) Closed beta is momenteel niks bekend over. Ook niet over een eventuele beta voor MoH en alles.... OH WELL, genoeg gezeik over wanneer die beta verschijnt. We zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Wat ik weet is dat de test mode aka Alpha gisteren is gesloten. Na de Alpha zou er in September een open beta zijn.

Of er nu wat gaande is weet ik niet :+

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Adante schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:50:
We weten alleen dat de open beta in September begint. Of er dan misschien nog early access is (Eigenlijk is het niet echt een Open beta als er zoiets is al early access, maar dat laten we maar even achterwege) Closed beta is momenteel niks bekend over. Ook niet over een eventuele beta voor MoH en alles.... OH WELL, genoeg gezeik over wanneer die beta verschijnt. We zien het wel.
De MoH LE begint eind augustus/begin september, dit is 'bevestigd' door Stewie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

[ Voor 107% gewijzigd door PWM op 02-08-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Of jij doet gewoon fatsoenlijk onderzoek naar wanneer de beta begint en hoe het met de alpha zat ;)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Er is geen alpha, beta, of andere vorm van BF3 actief op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Achillias: Ik volg dit topic actief sinds minstens 3 maanden, ik weet dat de alpha pas gedaan is, en dat er binnenkort een closed beta start, die uitgebreid wordt met de pre-orders van origin en dan over gaat naar een open beta voor iedereen.

Knip, gewoon alleen inhoudelijk reageren is prima

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 02-08-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

[ Voor 122% gewijzigd door PWM op 02-08-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

Oké mooi geweest, nu on-topic.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SIfzjMjXfnM]

[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 02-08-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Om even een uitleg te geven.

Alpha is vorige maand gestart, en is gister geëindigd. De Alpha is de voorganger van de Beta.
Waarschijnlijk komt er deze maand een Closed Beta voor zo ver ik weet en is er in september de open beta.

En op nog even terug te komen op het feit dat het vernieuwd EA Download programma Origin heet en niet origine zoals jij het verwoord ;).

Ik zou niet mensen gaan uitlokken of mensen voor gek verklaren als je het zelf fout hebt, je trekt nu redelijk aan het kortste eind. Overigens kan het weer netjes nu gaan?

[Edit:] Overigens naar Stewie gericht, aangezien je dicht bij EA staat qua servers. Hoe was de ervaring met de server drukte, waren daar veel problemen mee? Of ging dat gewoon allemaal goed? Ben eigenlijk ook wel benieuwd over er nog meer server providers mee gaan doen.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 02-08-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Ik neem dan aan dat er ook een Charlie komt? Is hier al iets over bekend, of is deze alleen voor mensen die een hoge veteran status hebben met de Sims?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

en wanneer info over Ranked Servers beschikbaar komt voor pre-orders?

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:37:
[...]

Pablo11392 lokte het uit! Oké mooi geweest, nu on-topic.

[video]
Het was me nog niet eerder opgevallen, maar ongeveer rond één minuut in het filmpje schiet hij twee gasten dood en krijgt hij daar een 112(!!!!) marksman headshot bonus voor. Komop, die kills zijn vanaf een vijftig meter zo lijkt het. In ieder geval helemaal niet bijzonder en dan zo'n hoge bonus? Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adante schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:24:
Ik neem dan aan dat er ook een Charlie komt?
Nee natuurlijk niet. Alpha en Beta komen uit het Griekse alfabet, daar komt de letter Charlie niet in voor. Een logisch vervolg zou Gamma en Delta zijn, deze termen worden echter in de praktijk niet gebruikt. Vroeger werd Gamma gebruikt om te testen of hardware die uit de Beta fase kwam voldeet aan veiligheidseisen. Echter in de praktijk komt bij software development na een beta vrijwel altijd een Release Candidate.
Is hier al iets over bekend, of is deze alleen voor mensen die een hoge veteran status hebben met de Sims?
Deze zal natuurlijk niet uitkomen, een Release Candidate staat vrijwel gelijk aan het volledige spel en na een Alpha en Beta zal er over het algemeen geen behoefte zijn aan nogmaals een grootschalige test. Alle fouten die na de Beta aan het ligt komen worden of voor de release to marketing gefixt of daarna pas via patches.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Tsurany schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:33:
[...]

Nee natuurlijk niet. Alpha en Beta komen uit het Griekse alfabet, daar komt de letter Charlie niet in voor. Een logisch vervolg zou Gamma en Delta zijn, deze termen worden echter in de praktijk niet gebruikt. Vroeger werd Gamma gebruikt om te testen of hardware die uit de Beta fase kwam voldeet aan veiligheidseisen. Echter in de praktijk komt bij software development na een beta vrijwel altijd een Release Candidate.
Ik moet zeggen dat ik het hele Gries alphabet verhaal toch wel had verwacht.
Anyway, ik ben toch wel benieuwd of DICE een keer met wat fatsoenlijke aankondigingen komt. Die alpha is er wel, maar dat zegt me verder niet zoveel. Ik heb liever dat ze bekend gaan maken dat ze Commo-rose er toch in stoppen (Met waypoints) of even wat meer bekend maken over teamplay-functies. Ook denk ik dat er heel wat mensen blij gaan worden van een paar korte Conquest filmpjes......Misschien is het mijn afkeur voor stokbrood en rode wijn, maar ik heb ondertussen echt wel genoeg gehad van diezelfde gameplay filmpjes uit die domme metro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Demize99 / Alan Kertz
Yes ladies and gents, the Alpha Trial is over. Thats why Battlelog is closed. Lots of feedback, working on all of it. (3D spotting cough)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
Ik ben vooral ook benieuwd naar de story mode, ik speel altijd voor het verhaal en hou ook zeker niet van korte gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamersblood schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:45:
Ik ben vooral ook benieuwd naar de story mode, ik speel altijd voor het verhaal en hou ook zeker niet van korte gameplay.
pak dan een andere game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Adante schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:39:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het hele Gries alphabet verhaal toch wel had verwacht.
Waarschijnlijk ben je mis met het Telefoonalfabet. :) Ook wordt dit gebruikt door de NATO.
Vaak zie je het ook binnen de scheepvaart overigens, wanneer de scheepsnaam wordt doorgegeven. :)

Wikipedia: NATO phonetic alphabet
Gamersblood schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:45:
Dan zou ik voor Operation Flashpoint gaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Nemean op 02-08-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
En dat verhaal is interessant wil je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

vinom schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:54:
En dat verhaal is interessant wil je zeggen?
En dat zijn mijn woorden?

Ga mij niet iets verwijten wanneer ik een andere spel ter woorden breng... Ik heb niet het idee dat Battlefield 3 een lange singleplayer gameplay gaat bevatten. Kijk naar Bad Company 2 of CoD. Deze hebben nooit een lange SP. Omdat ze zich richten op de MP gamers.

Wil je een singleplayer game, dan zit je bij BF of CoD gewoon verkeerd. Overigens ook zonde om dat soort games alleen voor de Single Player te kopen.

Bovendien ging het over de duur van de singleplayer niet over het verhaal. En voor zo ver ik weet heeft Operation Flashpoint een lange singleplayer.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 02-08-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik verwijt je niks...ik vraag je wat. En ik dacht dat je de storyline bedoelde, maar dat is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
wat is de nut van dit topic als jullie je toch alleen maar als kleine kinderen gedragen en lopen te bitchen voor niks.
zometeen maar even een goede Modbreak, dan kan de schoolmeester even optreden tegen de kleine kinderen die jullie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

vinom schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:58:
Ik verwijt je niks...ik vraag je wat. En ik dacht dat je de storyline bedoelde, maar dat is dus niet zo.
Ok ;). Ik moet overigens wel bekennen dat de enige Operation Flashpoint die ik goed vond was het eerste deel, de nieuwere vond ik vrijwel niks aan. /Denkt terug aan de tijd waar je iets van 8 CD's nodig had om te installeren, met al die uitbreidingen/.

Ik hoop dat Battlefield 3 de verhaal lijn van Battlefield 2 overlapt, aangezien Battlefield 2 wel een doorsnee verhaal lijn had over iets van de olie in het midden oosten. Maar dat zou in Battlefield 3 hopelijk wel goed uitgewerkt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Rynji schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:44:
Demize99 / Alan Kertz
Yes ladies and gents, the Alpha Trial is over. Thats why Battlelog is closed. Lots of feedback, working on all of it. (3D spotting cough)
Hmpf... Ik denk niet dat ze 3D spotting eruit gaan halen, maar zolang het meer een Line of Sight iets zou ik het prima vinden. Probleem is dat ik (nog steeds) geen idee heb hoe moeilijk het is om games te ontwikkelen, maar het lijkt me niet erg moeilijk om ervoor te zorgen dat je dat dat verdomde driehoekje alleen kan zien als je die speler ook daadwerkelijk kan zien. (Maar dat als je dus een hoekje om kijkt, en weer terug het driehoekje dus wel weer terug komt) Dan zou ik tevreden zijn. In BC2 maak ik mezelf ook tevaak schuldig aan random schieten op driehoekjes, en als je op een server speelt zonder 3D spotting (Nee, geen hardcore) dan gaan dingen zoals flanken al een stuk gemakkelijker. Oh well, als ze gewoon die TWL rules voor BC2 gaan gebruiken als default setting dan krijgt Demize van mij een biertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is natuurlijk niet moeilijk te programmeren, immers zo werkt het ook al voor de character models. Enige wat je hoeft te veranderen is dat je die driehoekjes niet door objecten heen kan zien.
Zou wel mooi zijn, vond die Valparaiso taferelen waarbij je de 3e MCOM set keihard kan rapen door te spotten en dwars door alle huisjes mensen overhoop te schieten niet echt ideaal.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 02-08-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ik hoop wel dat ze iets gaan doen aan dat 3D spotting. In bfbc2 is het nu wel een standaard geworden, en het hielp je wel vaak uit de brand. Maar vaak was het gewoon dat je op de driehoekjes schoot, zonder dat je het mannetje zag. Meestal druk ik als een gek op de Q knop en zie je vanzelf wel wat verschijnen. Meer ook om m'n team te helpen.

Maar het zou beter zijn als ze het bijv. tot je eigen squad beperken. Dan ziet niet iedereen het... Maja, nog beter zou zijn om een alternatief voor die driehoekjes te vinden. Gewoon de command rose terug en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Nemean schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:52:
[...]

Waarschijnlijk ben je mis met het Telefoonalfabet. :) Ook wordt dit gebruikt door de NATO.
Vaak zie je het ook binnen de scheepvaart overigens, wanneer de scheepsnaam wordt doorgegeven. :)
ik denk dat jij ook mis gaat qua NATO alfabet. aangezien daar de B word uitgesproken als Bravo en niet als Beta ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

WishmasterNL schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:07:
[...]
ik denk dat jij ook mis gaat qua NATO alfabet. aangezien daar de B word uitgesproken als Bravo en niet als Beta ;) :+
Even goed opletten ;) :

Adante had het over een Charlie, die komt voor in het NATO alfabet en niet in het Griekse Alfabet.
Daarom vermelde ik dat hij waarschijnlijk 2 dingen door elkaar haalt. ;) Ik ken het NATO alfabet uit me hoofd (waar een vader die schipper is geweest al niet goed voor is niet waar? :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Eigenlijk gooide ik er gewoon een random opmerking tegen aan om eindelijk van de Alpha/Beta gezeik af te zien. Ja, ik heb nog genoeg opgelet bij mijn Grieks les jaren geleden om te weten dat dat geen 'Charlie' inzit. Ja, ik kan dat NATO gedoe ook zo opdreunen, maar.... WANNEER KOMT DIE BETA?!!! EN HOE KAN IK JOINEN?!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik blij dat ik straks op vakantie ben, hoef ik al dat gezeik hier niet mee te maken en ben ik even verlost van al die mensen. Topic zal dan ook wel even niet bijgehouden worden maar goed, toch bijna niemand leest dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tsurany schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:12:
Ben ik blij dat ik straks op vakantie ben, hoef ik al dat gezeik hier niet mee te maken en ben ik even verlost van al die mensen. Topic zal dan ook wel even niet bijgehouden worden maar goed, toch bijna niemand leest dat.
Welk topic :9

Maar, als je er zoveel last van hebt, dan kan je deze link toch net zo goed helemaal niet openen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Uniciteit schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:13:
[...]
Maar, als je er zoveel last van hebt, dan kan je deze link toch net zo goed helemaal niet openen. :>
Dacht het van niet... :+
Wie denk je dat de TS van dit draadje up to date houdt...juist ja, Tsurany. :P
Adante schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:10:
WANNEER KOMT DIE BETA?!!! EN HOE KAN IK JOINEN?!!!
De exacte start data weet niemand hier in dit topic.

Wat we in ieder geval wel weten:
  • Open Beta start in september
  • Diegene die MOH LE hebben besteld toegang hebben tot de Closed Beta
  • Diegene die een pre-order hebben lopen bij Origin hebben eerder toegang tot de Open Beta
  • Ten slotte: iedereen heeft toegang tot de Open Beta.
Mijn vermoeden is dat:
  • Closed Beta start in augustus (MOH LE kopers) (hint van Stewie ;) ).
  • Open Beta (fase I) start in begin september voor diegene die BF3 via Origin hebben besteld.
  • Open Beta (fase II) start medio/eind september voor iedereen.
Duidelijk genoeg?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn topic :P
Ach ik hoop op interessante informatie en leuke discussies en die zijn er af en toe nog wel. Ach, straks is de retail uit en dan na twee maanden is het niveau wel op een mooi niveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-07 11:04
hahaha ik dacht dat Adante serieus was met zijn Charlie opmerking!

Ik zit nog steeds te grinniken. De Charlie versie zal waarschijnlijk de DLC voor BF3 zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nemean schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:01:
[...]

[Edit:] Overigens naar Stewie gericht, aangezien je dicht bij EA staat qua servers. Hoe was de ervaring met de server drukte, waren daar veel problemen mee? Of ging dat gewoon allemaal goed? Ben eigenlijk ook wel benieuwd over er nog meer server providers mee gaan doen.
Bij PC heb je altijd de keuze uit de RSP partijen. Dus net als Bad Company 2 bij diverse providers waaronder www.i3d.net zoals in de alpha.

De console servers worden wereldwijd allemaal door i3d gehost. Dit overigens voor alle Battlefield titels, maar ook bijvoorbeeld games als Medal of Honor, Homefront, Heroes of Newerth, Quake Live, noem maar op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
Nou ja ik weet in iedergeval zeker dat BF3 een top game gaat worden, en kwa graphics nou dat kan niet verkeerd gaan Battlefield Bad Company 2 vond ik er ook goed uitzien. En dan heb je er niet eens een super pc voor nodig. ik ben wel benieuwd hoe goed bf3 het gaat op pakken als ik dice op zijn woord moet geloven en dat doe ik ook wel een beetje gaat ie echt voor de pc worden geoptimaliseert, en daar kunnen nog veel ontwikkelaars nog wat van op steken, overigens zou ik hem ook graag naar PSvita willen zien. Dat lijk me ook gewoon kikken.

[ Voor 1% gewijzigd door Gamersblood op 02-08-2011 23:51 . Reden: Moet mij eigen woorden gebruiken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Tsurany schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:49:
[...]

Mijn topic :P

[...]

Ach ik hoop op interessante informatie en leuke discussies en die zijn er af en toe nog wel. Ach, straks is de retail uit en dan na twee maanden is het niveau wel op een mooi niveau :)
Er is wel een goeie kern van personen in dit topic die het wel gewoon gezellig houden en informatief bezig zijn. ;) We zijn je misschien ook wel een dank je schuldig ;)

@Stewie,
Hoe ging Battlefield 3 met de server belasting om? Dat kon ik niet echt uit je antwoord halen? Ben daar eigenlijk wel flink benieuwd naar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nemean op 02-08-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:05:
[...]

Ik hoop dat Battlefield 3 de verhaal lijn van Battlefield 2 overlapt, aangezien Battlefield 2 wel een doorsnee verhaal lijn had over iets van de olie in het midden oosten. Maar dat zou in Battlefield 3 hopelijk wel goed uitgewerkt kunnen worden.
Hier ben ik je kwijt. BF2 had toch helemaal geen singleplayer? Enkel een modus met bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Voor een topic van een spel wat nog niet eens uit is, weten een aantal personen toch flink wat posts te maken, en dan vooral op HK niveau.

Ik heb voor de verandering een post of 20 maar gewoon verwijderd omdat het echt helemaal nergens over ging. Voor grappen en grollen die niks te maken hebben met het spel hebben we: Tweakers Huiskamer Voor Battlefield 3 gerelateerde zaken hebben we dit topic, en voor niks anders.

We gaan weer ontopic, en vooral ook weer lief met elkaar om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:37:
[mbr]Knip[/]

Oké mooi geweest, nu on-topic.

[video]
Lijkt weer beroerd gesteld met de hitbox als ik op 5:06 kijk....
Geluid vind ik trouwens fantastisch.

[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 03-08-2011 00:19 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:01:
[...]

Bij de BF3 alpha speelde ik altijd in "i3d.net amsterdam" servers en had nooit last van lag. Toch al een pluspunt. :)
edit: En woon in België.
Pagina: 1 ... 60 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien