Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:01:
[...]

Hier ben ik je kwijt. BF2 had toch helemaal geen singleplayer? Enkel een modus met bots.
Bij het laden van de maps stonden verhaaltjes, misschien bedoelde hij dat? :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Hoe zit het nu precies met de coop in de game? Want ik had gehoord dat ze dat op de gamescom gingen laten zien?Ik verwacht hier best veel van lijkt me best leuk om battlefield een coop te spelen, al blijft de multiplayer met vliegtuigen het leukst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 07:54
bloodlynx schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:09:
Hoe zit het nu precies met de coop in de game? Want ik had gehoord dat ze dat op de gamescom gingen laten zien?Ik verwacht hier best veel van lijkt me best leuk om battlefield een coop te spelen, al blijft de multiplayer met vliegtuigen het leukst ;)
Van de Co-op weet nog niemand iets. Vandaar ook dat er info op de Gamescom onthuld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat Gamescom hier maar snel is! (loopt van 17 tot 21 augustus)
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/131/443/tumblr_liebpzbCOv1qdkf2k.gif?1307475753

@Tsurany: idd, dat zal hij bedoelen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 03-08-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
oke ze mogen van mij best bf3 even uitstellen als dit in de engine geknutseld kan worden
http://youtu.be/00gAbgBu8R4
Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology Preview 2011

*Oops didnt do a background check, lees nu pas verder :+

[ Voor 35% gewijzigd door osmosis op 03-08-2011 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jterpstra schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:33:
oke ze mogen van mij best bf3 even uitstellen als dit in de engine geknutseld kan worden
http://youtu.be/00gAbgBu8R4
Unlimited Detail Real-Time Rendering Technology Preview 2011
Wil je dit soort filmpjes alsjeblieft uit het topic houden? Er is al een apart topic voor dat filmpje met bijbehorende en ik voorspel nu al een kansloze discussie door mensen zonder ook maar enig verstand van zulke technieken die dit filmpje serieus zullen nemen. Dit filmpje vereist een discussie van mensen die verstand van zaken hebben, niet mensen die door marketingpraatjes zich laten meeslepen.
Als jij wilt dat Battlefield 3 uitgesteld wordt tot deze techniek toegepast kan worden dan spelen we de komende jaren geen Battlefield 3.

Laten we het gewoon over Battlefield 3 houden en niet allerlei dingen die niks met Battlefield 3 te maken hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 03-08-2011 00:58 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:01:
[...]

Hier ben ik je kwijt. BF2 had toch helemaal geen singleplayer? Enkel een modus met bots.
Had het meer over de verhaal lijn, de verhaal lijn van Battlefield 2 is eigenlijk heel simpel. 3 Wereld landen hebben ruzie over olie en vechten zit uit:
Het verhaal speelt zich af tijdens een soort Derde Wereldoorlog. Er zijn 2 machtsblokken op dat moment in de wereld. Het Amerikaanse/(Europese Blok*), gesteund door Rusland en het Chinese/Moc** blok.

De strijd speelt zich af op 2(3*) fronten.

Noord-Oost China;
Arabisch Schiereiland en Perzische Golf;
Noord-Amerikaanse Continent;

De oorlog in het Midden-Oosten begint als Amerikaanse troepen landen in Oman en proberen oliereserves veilig te stellen. Als het na verschillende operaties in verschillende mappen de Amerikaanse troepen niet lukt om de Moc-Troepen te verslaan, mengt (alleen in Euro-Forces) de Europese Unie zich in het verhaal. Maar een coalitie van Amerikaanse en Europese troepen wint het niet van de Moc-troepen en wordt verslagen. De oorlog in China begint als Amerikaanse Troepen oprukken vanuit Rusland.
In verschillende mappen moeten de Amerikanen proberen om belangrijke posten over te nemen zoals: een kernreactor, een olie-opslagplaats en goudmijnen. Ook hier in mengt (alleen in Euro-Forces) de Europese Unie zich in het verhaal. Maar als Wake Island aangevallen wordt door Chinese troepen, verdwijnen de Europeanen uit het verhaal en moeten de VS het weer zelf doen.
De oorlog op het Amerikaanse Continent begint als Moc-troepen en Chinese troepen landen aan de West- en Oostkust van Amerika. Hier worden verschillende veldslagen geleverd. In de laatste veldslag tussen Moc-troepen en Amerikaanse troepen wordt het lot beslist van de Amerikaanse hoofdstad Washington. De weg naar de hoofdstad ligt open en alleen een laatste pantserdivisie kan de opmars stoppen. Het is dus een open einde.

=Alleen verkrijgbaar in Euro-Forces
=Moc is een fictief leger dat gevormd is door Arabische en Midden-oosten landen
Zoals je kunt lezen van af wikipedia hebben ze ruzie over olie, en ik neem aan dat dit in Battlefield 3 ook zeker goed uit gewerkt kan worden. Aangezien dit toch echt de "true sequel" is, verwacht ik ook wel deels het verhaal. Daarnaast verwacht ik eigenlijk ook wel dat er nog wat factions bij komen in de vorm van expansions. Zou graag de EU terug zien met de FAMAS en de L85A2 bij de Great Wall. Ook Special Forces was een goeie expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 03:37
Misschien kun je toevoegen van de andere pre-order bonuses, zoals de Specact kit (8 skins voor in de multiplayer), de speciale dogtags en de bonussen voor in Battlefield Play4Free (Origin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de beta/demo voor de Xbox 360?

Ik heb BF3 besteld voor de Xbox 360.
Dit word mijn vervangende shooter voor de Call of Duty reeks.
Ik hoop dat het niet gaat tegenvallen.

Komen er ook killstreak rewards in de multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:05
Kijk in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:01:
...
amount of people that just raged: OVER 9000!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Haha, veel plezier met Dennis jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

In de Alpha zaten geen killstreaks, en als deze later toch toegevoegd worden is het een instant rage van Battlefield. Killstreak Rewards is bijna net zo erg of misschien zelfs nog erger dan 3D spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 17:18

Stewie!

Keen must die!

Monster kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Hopelijk weet Dennis ook dat er geen FFA in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
Weet je zeker dat je de juiste game hebt besteld? :P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 17:17

Dit is battlefield geen cod :/

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaar dat ik nu ook iets anders ga spelen : Battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:50

Audione0

Strijdt der titanen

Ik zou eens wat filmpjes willen zien van de voertuigen die gebruikt gaan worden in de multiplayer.. Ik ben voornamelijk benieuwd naar de straaljagers en heli's.. Is daar al wat van te vinden? JoeTjoep maakt mij nog niet erg blij ;( Misschien dat er uit andere bronnen al wat bekend is?? >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Audione0 op 03-08-2011 12:54 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:39:
Vandaar dat ik nu ook iets anders ga spelen : Battlefield 3.
Vanwaar wil je dan bepaalde dingen van CoD in Battlefield 3 zien? Ik ben juist blij dat Battlefield zich niet heeft verzwakt tot het toevoegen van killstreaks of Perks. Eerste wat ik deed op CoD was een barebone server joinen.

@Hier boven.
Laat ze in ieder geval de controls maar aanpassen, want een helikopter besturen was een drama in BC2. Bovendien moeten de camera views ook terug komen. Achter je kijken, naast je kijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:20
Mensen wat een gezwets weer, ken het a.u.b over BF3 nieuws gaan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Audione0 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:53:
Ik zou eens wat filmpjes willen zien van de voertuigen die gebruikt gaan worden in de multiplayer.. Ik ben voornamelijk benieuwd naar de straaljagers en heli's.. Is daar al wat van te vinden? JoeTjoep maakt mij nog niet erg blij ;( Misschien dat er uit andere bronnen al wat bekend is?? >:)
Alle filmpjes die je daar vindt zijn van de alpha. In de alpha was maar 1 map speelbaar, namelijk Metro.
In Metro komen geen jets en ander vliegend materiaal voor.

Dus de kans dat je andere filmpjes vindt van de multiplayer met jets en heli's is 0%

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Nemean schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:57:
[...]

Vanwaar wil je dan bepaalde dingen van CoD in Battlefield 3 zien? Ik ben juist blij dat Battlefield zich niet heeft verzwakt tot het toevoegen van killstreaks of Perks. Eerste wat ik deed op CoD was een barebone server joinen.

@Hier boven.
Laat ze in ieder geval de controls maar aanpassen, want een helikopter besturen was een drama in BC2. Bovendien moeten de camera views ook terug komen. Achter je kijken, naast je kijken etc.
Helaas kan je in BF3 wel een Sprint-perk kiezen. Het gaat dus langzamerhand wel die kant op ben ik bang.

Daarom wilde ik zo graag dat het back-to-basic ging zoals BF2 ----> Geen red-dot, snellere healing, meer ammo, meer rocket damage, body armor etc. etc. etc.... Geen add-ons en andere troep, gewoon standaard kits. Niemand heeft apart voordeel t.o.v. elkaar.

Maargoed, dat is dus helaas niet het geval ;(

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-08-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jovas schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:00:
Mensen wat een gezwets weer, ken het a.u.b over BF3 nieuws gaan..?
Hij stelt een vraag en ik ga er op in met een vraag waarom. Dit topic gaat uit eindelijk toch over het discussiëren en het praten van Battlefield 3? Ik zie op dit moment geen probleem maar dat kan aan mij liggen. Bovendien als we alleen maar over Battlefield 3 nieuws mogen praten dan kunnen we maar beter een 2e topic maken voor discussies als deze. Bovendien lijkt mij dat je beetje speculeren ook niet fout is ;).

@Loonens, dat is inderdaad zo, maar Battlefield 3 is nu eenmaal op de fundatie van BC2 gegooid en dan krijg je dit soort taferelen, spijtig genoeg. Ik zou ook het liefst faction based weapons zien, squads van 6 man, een commander en commandrose. Eigenlijk zat ik liever op een opgepimpte Battlefield 2 te wachten. Betere hitboxes, geen uber animaties, betere graphics. En that's it. Maar helaas DICE heeft besloten het meer richting de BC2 te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het is een beetje de stilte voor de storm met betrekking tot BF3 nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Het publiek dat nu fps speelt is verandert en vindt dit mooi, EA en Dice zouden gek zijn als ze niet proberen die markt te bereiken waar cod al jaren de enigste grote speler is.
BC2 was bv een groter succes dan dat EA en Dice verwacht hadden, dit gaan negeren en niet gaan gebruiken in bf3 zou heel dom zijn.

Ik denk dat we een leuke mix kunnen verwachten voor elk wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Stewie! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:45:
Het is een beetje de stilte voor de storm met betrekking tot BF3 nieuws.
Mogen wij hieruit concluderen dat jij al enige inzicht hebt in het nieuws wat er aan zit te komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

NLsandman schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:55:
Het publiek dat nu fps speelt is verandert en vindt dit mooi, EA en Dice zouden gek zijn als ze niet proberen die markt te bereiken waar cod al jaren de enigste grote speler is.
BC2 was bv een groter succes dan dat EA en Dice verwacht hadden, dit gaan negeren en niet gaan gebruiken in bf3 zou heel dom zijn.

Ik denk dat we een leuke mix kunnen verwachten voor elk wat wils.
Wie zegt dat het publiek veranderd is :? Dat heeft er geen bal mee te maken. Het publiek is imho grosso modo hetzelfde.

BF3 werd heel goed ontvangen door het publiek toen DICE het had over een game ontwikkeld op en voor PC. Een "echte" opvolger van BF2. Het ging pas mis toen o.a. de Alpha uitlekte en duidelijk werd dat dat hele verhaal van DICE bs was.

Ze hadden Hamlet maar waren jaloers op Die Hard 8. Dus toen gingen ze Die Hard 9 maken maar noemden het Battlefield 3. :o :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:05
Stewie, stop teasing us. Zeg het of zeg het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
vinom schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:15:
Stewie, stop teasing us. Zeg het of zeg het niet :P
Dat zal een NIET zijn, i guess. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Jackal131 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Mogen wij hieruit concluderen dat jij al enige inzicht hebt in het nieuws wat er aan zit te komen? :P
Wat een kut leven heb je dan ook. Je kan niet een post op een forum maken zonder dat mensen denken dat je meteen allemaal dubbele betekenissen overal aan vast plakt. Hoewel hier niet echt een dubbele betekenis in hoeft te zitten, denk ik dat we met zijn allen het beste maar kunnen wachten tot EA meer nieuws de deur uit doet.

Oh well, BF2 was natuurlijk wel erg leuk, maar ik vind die ontwikkeling van attachments (en een paar perks) helemaal niet zo verkeerd eigenlijk. Nu is magnum ammo nogal lame, en zie ik liever meer dingen waar je tactisch wat aan hebt.... Wat dat dan zou moeten zijn kan ik jullie helaas ook niet vertellen. Ik vond in Cod4 het altijd heel fijn dat je je eigen wapen kon pakken, maar zelfs in games zoals Arma2 stond ik altijd die weapon crates door te spitten of ik precies die Mk17 kon vinden met de dingen die ik graag wilde hebben.

Overigens ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de co-op modus. Eigenlijk meer een console iets, maar ik heb me er in OF:Dragon Rising gigantisch mee vermaakt. Het was wel erg leuk om met vier man die missies te doen. In Arma2 was ik altijd een groot fan van side missions doen (binnen een grote map), met een klein groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
lol @ Kut leven...
Lijkt me een beetje te kort door de bocht

Op de Gamescon 17 - 21 Augustus krijgen we Co-op te zien.
Heb ook een gerucht gelezen over een filmpje met jets, dat voor die tijd uitkomt.

Ik hoop eigenlijk op een closed beta tijdens Gamescon, en daarna een invite in mn mailbox :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
@Adante: alsof mijn opmerking serieus bedoeld was....lastige dag vandaag? Wil je er over praten?
*zucht*

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 03-08-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Help!!!! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:09:
[...]
BF3 werd heel goed ontvangen door het publiek toen DICE het had over een game ontwikkeld op en voor PC. Een "echte" opvolger van BF2. Het ging pas mis toen o.a. de Alpha uitlekte en duidelijk werd dat dat hele verhaal van DICE bs was.
Waarom zou t geen opvolger kunnen zijn dan? Als het exact dezelfde game is als BF2 dan zou t ook niet goed zijn. Als BF2 onovertroffen is dan moet je dat lekker blijven spelen, niemand verplicht je om BF3 te gaan spelen.
Ze hadden Hamlet maar waren jaloers op Die Hard 8. Dus toen gingen ze Die Hard 9 maken maar noemden het Battlefield 3. :o :+
Ik ben ook blij dat BF3 meer lijkt op BC2 dan BF2 dus wat is t probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jackal131 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Ik bedoel gewoon dat er nu weinig als nieuws te brengen is. Zodra de beta begint zal het ongetwijfeld losbarsten. Zodra we conquest kunnen spelen zal het echt gaan beginnen!
Adante schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:31:
[...]

Wat een kut leven heb je dan ook.
Mwah valt wel mee :P

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 03-08-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Cartman! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 14:55:
[...]

Waarom zou t geen opvolger kunnen zijn dan? Als het exact dezelfde game is als BF2 dan zou t ook niet goed zijn. Als BF2 onovertroffen is dan moet je dat lekker blijven spelen, niemand verplicht je om BF3 te gaan spelen.

[...]

Ik ben ook blij dat BF3 meer lijkt op BC2 dan BF2 dus wat is t probleem?
Ik snap dit soort reacties niet, als iemand het ergens niet mee eens is moet hij maar weer terug gaan naar het vorig spel? Vind zulke conclusies altijd zo voorbarig. Je baas bied je een loonsverhoging aan van €200,-, je vind het nog wat aan de lage kant dus zegt je baas, ach blijf je toch lekker bij het loon wat je nu krijgt?

Battlefield 3 is niet de ware opvolger zoals DICE had aangekondigd, ze hebben er te veel uit gesloopt. Squad systeem is aardig verpest en ook de command rose is gewoon weg gehaald, wat het tactische teamverband gewoon enorm verbeterde. Je wilt niet weten hoeveel mensen dat gebruikt hebben.

Als DICE en EA besluiten de dingen er terug in te stoppen die mij juist naar de Battlefield series hebben getrokken en menig met mij dan zul je mij verder ook niet horen klagen. Maar door die dingen er uit te slopen stoot je gewoon veel trouwe spelers tegen het zere been. Ik kan het niet beter verwoorden.

Ben in ieder geval blij dat je toegeeft dat je Battlefield 3 meer op Bad Company 2 vind lijken dan Battlefield 2. Dan is ons standpunt toch duidelijk. Battlefield 3 is niet de ware sequel die DICE heeft beloofd. Het is eerder een BC3 met een knipoog naar Battlefield 2.

Het is nu tenminste wachten op de conquest hoe die gaat uitpakken zoals Stewie hier boven zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Onovertroffen zeg ik, als jij het oude onovertroffen vind tov. het nieuwe ben je niet verplicht het nieuwe te nemen. Als ik die 200e meer van m'n baas minder vind dan kan ik ook zeggen dat ik t niet wil, zo simpel als dat. In de praktijk zal dat voorbeeld niet snel voorkomen natuurlijk. Toen ik UT'99 speelde ben ik daarop ook blijven hangen toen UT2004/UT3 kwamen, ik vond 99 gewoon veel beter. Dat waren opvolgers maar ik vond de eerste de beste, prima.

Feit is dat jij in principe niks te zeggen hebt over wat DICE/EA met t spel gaan doen en in hun ogen brengen ze misschien de opvolger van BF2 uit en hebben ze geluisterd naar wat mensen prettig en niet prettig vinden in BC2 en dat meegenomen. Die lui willen games verkopen, simpel. Als ik 1 miljoen kan verdienen met het originele concept of 5 miljoen met een aangepast concept dan kies ik voor t laatste, jammer dan voor die die-hards. Zo werkt het eenmaal in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volledig eens met Nemean's laatste post.

edit: nvm

[ Voor 72% gewijzigd door Asgaro op 03-08-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:09:
Onovertroffen zeg ik, als jij het oude onovertroffen vind tov. het nieuwe ben je niet verplicht het nieuwe te nemen. Als ik die 200e meer van m'n baas minder vind dan kan ik ook zeggen dat ik t niet wil, zo simpel als dat. In de praktijk zal dat voorbeeld niet snel voorkomen natuurlijk. Toen ik UT'99 speelde ben ik daarop ook blijven hangen toen UT2004/UT3 kwamen, ik vond 99 gewoon veel beter. Dat waren opvolgers maar ik vond de eerste de beste, prima.

Feit is dat jij in principe niks te zeggen hebt over wat DICE/EA met t spel gaan doen en in hun ogen brengen ze misschien de opvolger van BF2 uit en hebben ze geluisterd naar wat mensen prettig en niet prettig vinden in BC2 en dat meegenomen. Die lui willen games verkopen, simpel. Als ik 1 miljoen kan verdienen met het originele concept of 5 miljoen met een aangepast concept dan kies ik voor t laatste, jammer dan voor die die-hards. Zo werkt het eenmaal in de markt.
Natuurlijk werkt het zo. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je het er mee eens hoeft te zijn. Ik vind het ook diep treurig eerlijk gezegd.

Bekijk de EA BF3 forums maar eens, daar zijn genoeg mensen die het totaal niet eens zijn met de gang van zaken. En in 5% van de klachten wordt er zelfs iets mee gedaan.

En vergeet ook niet hoe groot de BF fanbase wel niet is. BC is al door heel wat trouwe fans slecht ontvangen, omdat het gewoon niet in de originele BF lijn past.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Cartman! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:09:

Laat ik het zo zeggen dat de Battlefield 2 spelers al zo'n 3-4 jaar wachten op een waardige opvolger met de zelfde gameplay. EA/DICE heeft al een tijd gezegd dat deze zou komen. Het feit is dat wij gewoon de elementen van Battlefield 2 terug willen zien die de series zo sterk maakt.

Ik wil gewoon op enter kunnen drukken en elke squad kunnen joinen die ik wil. Ik wil mijn kit kunnen kiezen wanneer ik in het spawn screen zit, en niet eerst naar het scoreboard moet kijken. Ik wil kunnen asignen voor commander. Ik wil op Q kunnen drukken om een dank je richting een team mate te kunnen geven wanneer ik gerevived word. Ik wil om ammo kunnen vragen of om een medic. Waar is de dubbel klik wanneer je dood bent om een medic te roepen? Ik heb soms mensen niet zien liggen op Battlefield 3.

Deze elementen zijn er allemaal uit en daar is 1 simpele conclusie voor, de console players. Ik heb helemaal niks tegen console players absoluut niet, heb zelf ook consoles thuis. Maar de opties die ik aan geef kunnen niet of amper uit gewerkt worden op console. En dat is iets wat ik mis, het is een kwestie van het gevoel wat je in Battlefield 2 niet kunnen overbrengen in Battlefield 3.

Daarnaast in Battlefield 2 is het zo dat je een ticket saved wanneer je iemand revived, in Battlefield BC2 en BF3 is het zo dat je toch een death krijgt. Wat naar mijn mening totaal bagger is en het gewoon terug gezet moet worden naar Battlefield 2 style. Bedoel ik dit verkeerd? Nee, ik bedoel het hoort zo te zijn. Dat is en blijft Battlefield. Kijk overigens hoeveel BF2 spelers zitten te wachten op de back to karkand? Ik wel in ieder geval, omdat Karkand en Wake 2 van de beste maps zijn en blijven.

Het feit dat jij blijft hangen bij UT'99 is waarschijnlijk omdat de gameplay ook drastisch is veranderd en je de dingen mist die in het nieuwe niet zaten, niet waar? Wij, ik of hoe je het ook wilt zeggen, geven gewoon onze redenatie en mening om dat wij dingen gewoon drastisch zien veranderen die ons gewoon niet aanspreken. Terug gaan naar Battlefield 2 is gewoon niet meer mogelijk, heel veel servers zijn gevuld met bots en anders zit er wel op elke server een cheater al dan niet een Server Admin die zijn powers abused en dan heb ik het ook over Nederlandse servers. Daarnaast zijn de hitboxes binnen Battlefield 2 om te huilen (internet connection based).

Het feit is dat ik inderdaad niks te zeggen heb over wat EA of DICE gaat doen met hun game, maar daarnaast mogen we (de spelers) wel feedback geven wat ik bij deze ook doe. Dat jij dat niet kan accepteren is een tweede ;). Rush Zone bijvoorbeeld is een grote groep met spelers die het heel goed bedoeld met Battlefield 3, en dus uit eindelijk ook contact heeft gehad met een developer van DICE en ze zijn ook uitgenodigd om langs te komen en hun feedback te geven over Battlefield 3. Nu kun je zeggen wat heeft dit er mee te maken, dit heeft er mee te maken dat de gamers toch dicht staan bij hoe het eind product word, of er naar geluisterd word is een tweede en dat gaan we zien.

Er zijn meer mensen die Battlefield 3 willen zien als een ware opvolger, zonder grapjes die worden geïmplementeerd door dat het "makkelijker" was. Geef nou toe, vind je het leuk door 300 bosjes een headshot te krijgen omdat iemand op een oranje gekleurde dorito boven je kop loopt te schieten? Geef mij maar weer het old school minimap gebruik. Als alle spots toch zichtbaar worden op je scherm, waarom dan nog überhaupt je minimap zichtbaar? Laat de mini-map dan maar weg, kan ik een stukje extra gras/steen/beton/asfalt/water zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 03-08-2011 15:41 . Reden: typo's en iets toegevoegd beter zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

We wisten van te voren allemaal al dat de Bad Company series voor DICE waren om nieuwe dingen mee te experimenteren. Battlefield 3 zou dan elementen uit zowel Bad Company (2) als Battlefield 2 halen. En sommige elementen uit BF2 komen terug in BF3, en andere elementen worden vervangen door een element uit BC2 omdat de meerderheid van de spelers dit schijnbaar prettiger vond.

Schijnbaar kan DICE veel meer personen blij maken als ze bepaalde elementen uit Bad Company gebruiken, dan een game uit 2005. Commandrose is nog niet zeker uit de game, voor zover ik weet zijn ze daar nog niet over uit of en zo ja hoe ze het gaan implementeren.

Zij die op een 'opgepimpte Battlefield 2' aan het wachten waren, hebben zichzelf misleidt. Nogmaals: Bad Company was om nieuwe dingen uit te testen voor de Battlefield serie. Battlefield 3 is op de opvolger van Battlefield 2, met alle goede* dingen uit de Bad Company serie.

* En misschien vind jij het niet goede dingen, maar schijnbaar ben jij in de minderheid aangezien het erop lijkt dat meer mensen wel blij waren met bepaalde functies uit Bad Company.

Ik snap wel wat je bedoelt. Je mist een aantal dingen waardoor je niet dat 'goeie ouwe gevoel' krijgt. En dat er feedback wordt gegeven is top, maar sommige dingen zijn gewoon beter ook al zie je dat (nu nog) niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 03-08-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Uniciteit schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:40:
We wisten van te voren allemaal al dat de Bad Company series voor DICE waren om nieuwe dingen mee te experimenteren. Battlefield 3 zou dan elementen uit zowel Bad Company (2) als Battlefield 2 halen. En sommige elementen uit BF2 komen terug in BF3, en andere elementen worden vervangen door een element uit BC2 omdat de meerderheid van de spelers dit schijnbaar prettiger vond.

Schijnbaar kan DICE veel meer personen blij maken als ze bepaalde elementen uit Bad Company gebruiken, dan een game uit 2005. Commandrose is nog niet zeker uit de game, voor zover ik weet zijn ze daar nog niet over uit of en zo ja hoe ze het gaan implementeren.

Zij die op een 'opgepimpte Battlefield 2' aan het wachten waren, hebben zichzelf misleidt. Nogmaals: Bad Company was om nieuwe dingen uit te testen voor de Battlefield serie. Battlefield 3 is op de opvolger van Battlefield 2, met alle goede* dingen uit de Bad Company serie.

* En misschien vind jij het niet goede dingen, maar schijnbaar ben jij in de minderheid aangezien het erop lijkt dat meer mensen wel blij waren met bepaalde functies uit Bad Company.

Ik snap wel wat je bedoelt. Je mist een aantal dingen waardoor je niet dat 'goeie ouwe gevoel' krijgt. En dat er feedback wordt gegeven is top, maar sommige dingen zijn gewoon beter ook al zie je dat (nu nog) niet.
Als je mijn reacties hebt gelezen in dit topic, heb ik ook zeker niks slechts gezegd over Bad Company 2. Het feit is dat het niet in het straatje past van de Battlefield series. Heb je de Alpha gespeeld? Zo ja heb je het forum bekeken? Zo nee, zal ik een tipje van de sluier lichten.

1 topic die het meest werd gebruikt over de "3D-spotting-dorito-kleurig-tekentje" had over de 150 pagina's aan reacties dat het weg moest, en het normale spot systeem terug moest. Ja, er was ook een topic over dat de Battlefield serie is gestopt bij Battlefield 2142. Waar ook een tig aantal pagina's met reacties waren die het er mee eens waren. Een belangrijke reactie is ook geweest dat Bad Company 2 gewoon een faal is geworden. BC was/is een console game vergeet dat niet, BF2 is een PC game.

Zoals ik al zei, het kan alleen maar beter worden. En daar hoop ik dan ook maar op. Gelukkig heeft DICE geluisterd naar de community om de LMG's uit de medic kits te halen. Dat is ook de reden waarom ik met BC2 niet verder ben gegaan. Ik had het zeker een kans gegeven, maar een LMG als medic zijnde? En een sfeer verpester met GL wil ik ook niet zijn. En aangezien ik altijd in de frontlinie aanwezig ben was Sniper ook geen keus, en het feit dat de Engineers alleen maar SMG's/shotgnus had vond ik ook niks.

[Edit] Ik snap je punt, ik heb geen probleem met de uber overdreven actie animaties of de graphics. Maar de missende features die de game zo sterk hebben gemaakt die moeten terug! Dat maakt de game een ware Battlefield game. Natuurlijk heeft hij het naampje van de EA, maar het mist nog de nodige zaken. :) Het squad systeem moet ook zeker terug komen, 6 man sterk.

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 03-08-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Nemean schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:49:
[...]

Als je mijn reacties hebt gelezen in dit topic, heb ik ook zeker niks slechts gezegd over Bad Company 2. Het feit is dat het niet in het straatje past van de Battlefield series. Heb je de Alpha gespeeld? Zo ja heb je het forum bekeken? Zo nee, zal ik een tipje van de sluier lichten.

1 topic die het meest werd gebruikt over de "3D-spotting-dorito-kleurig-tekentje" had over de 150 pagina's aan reacties dat het weg moest, en het normale spot systeem terug moest. Ja, er was ook een topic over dat de Battlefield serie is gestopt bij Battlefield 2142. Waar ook een tig aantal pagina's met reacties waren die het er mee eens waren. Een belangrijke reactie is ook geweest dat Bad Company 2 gewoon een faal is geworden. BC was/is een console game vergeet dat niet, BF2 is een PC game.

Zoals ik al zei, het kan alleen maar beter worden. En daar hoop ik dan ook maar op. Gelukkig heeft DICE geluisterd naar de community om de LMG's uit de medic kits te halen. Dat is ook de reden waarom ik met BC2 niet verder ben gegaan. Ik had het zeker een kans gegeven, maar een LMG als medic zijnde? En een sfeer verpester met GL wil ik ook niet zijn. En aangezien ik altijd in de frontlinie aanwezig ben was Sniper ook geen keus, en het feit dat de Engineers alleen maar SMG's/shotgnus had vond ik ook niks.

[Edit] Ik snap je punt, ik heb geen probleem met de uber overdreven actie animaties of de graphics. Maar de missende features die de game zo sterk hebben gemaakt die moeten terug! Dat maakt de game een ware Battlefield game. Natuurlijk heeft hij het naampje van de EA, maar het mist nog de nodige zaken. :) Het squad systeem moet ook zeker terug komen, 6 man sterk.
Het was meer algemeen, en niet per se richting jou.

Edit: snap je verder ook wel hoor. En voor de PC moeten de squads zeker wel groter zijn, voor de consoles is 4 man genoeg. Dat 3D spotting fixen ze hopelijk dan ook gewoon, en zal wel een fout zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 03-08-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel2.JPG
Klinkt veelbelovend!
In vergelijking met een battlerecorder, lijkt een command rose toch eenvoudiger te programmeren, dus ik krijg terug hoop dat Dice een wijze beslissing maakt. :)

edit:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel3.JPG
Dit is dan ook weer uitgeklaard.
Als je indertijd de MoH LE niet kocht, en toch sneller met de beta van start wilt gaan, kan je via Origin BF3 pre-orderen.
Persoonlijk ga ik nog wachten, zou de game toch liever op Steam hebben indien mogelijk. Daar kan ik een week ofzo early beta access wel voor laten.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel4.JPG
Komt goed uit! Kan ik niet afgeleid worden tijdens m'n herexamens. >:)

[ Voor 53% gewijzigd door Asgaro op 03-08-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik moet zeggen dat ik de "battlerecorder" van Black Ops wel heel goed vond, helaas zat er bij het terugspoelen wel een chatbug in. Hier zou bijvoorbeeld DICE een voorbeeld aan kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
zucht..

battlerecorder.. leuk hoor ;P

is er nou al 's wat bekend over de voertuigen?
ik vind dat toch wel het allerbelangrijkste in battlefield.
de rest is bijzaak.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:23:
[afbeelding]
Klinkt veelbelovend!
In vergelijking met een battlerecorder, lijkt een command rose toch eenvoudiger te programmeren, dus ik krijg terug hoop dat Dice een wijze beslissing maakt. :)
Ik had ergens gelezen dat ze BattleRecorder al hadden, en ook bij BC2, en die voor de trailers van BC2 en BF3 hebben gebruikt maar dat ze het er nooit hebben bijgedaan ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:29:
[...]

Ik had ergens gelezen dat ze BattleRecorder al hadden, en ook bij BC2, en die voor de trailers van BC2 en BF3 hebben gebruikt maar dat ze het er nooit hebben bijgedaan ofzo :)
Klopt inderdaad, had ik ook indertijd is gelezen. :)
Maar ze hadden nog geen gebruiksvriendelijke UI ervoor gemaakt + andere technische details vooraleer de feature publiek kan gaan.
Toch een mooie inspanning van Dice dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jidd00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Nou dan kan moh ook de prullenbak in, had er nog geld voor kunnen krijgen maar voor de beta gehouden.
Eerst een matig spel uitgeven en dan ook nog het enige wat het nog een beetje waarde gaf aan een iedereen die bij Origin pre-ordered geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nemean, ik snap ook wat je bedoelt maar wat ik vooral wil zeggen is dat ik moe wordt van dat BF3 eigenlijk identiek moet zijn aan BF2, wat is dan het nut van een nieuwe game als ie niet mag afwijken. Gaat het dan enkel om graphics? Als BF2 nauwelijks meer gespeeld wordt dan zal dat er ook wel aan liggen dat mensen iets nieuws willen, iets anders. Ik veroordeel niemand dat ie BF2 goed vind, dat t even duidelijk is. Ik hoop dat je mijn mening wel begrijpt over het vergelijken met BF2 en BF3. EA/DICE hopen met de insteek van BC2 gewoon meer geld te pakken en ze zitten er even simpel voor het geld van de grote groep, niet voor de puristen. Ik zeg niet dat ik t er dus mee eens ben maar ik begrijp het wel van ze.

@MoH basher hierboven: ik vond het een topspel, heb er tig uren multiplayer ingestoken en heb t erg naar m'n zin gehad. Het enige dat ik naaierig vind van DICE is dat ze geen moeite hebben gedaan om extra maps uit te brengen voor de bestaande modi. Het aanbod in maps is zeer karig te noemen, daarmee is t geen slechte game imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En als je MoH niet leuk vind mag je mij gewoon je key geven, ik zal er wel blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:54:
Nemean, ik snap ook wat je bedoelt maar wat ik vooral wil zeggen is dat ik moe wordt van dat BF3 eigenlijk identiek moet zijn aan BF2, wat is dan het nut van een nieuwe game als ie niet mag afwijken. Gaat het dan enkel om graphics? Als BF2 nauwelijks meer gespeeld wordt dan zal dat er ook wel aan liggen dat mensen iets nieuws willen, iets anders. Ik veroordeel niemand dat ie BF2 goed vind, dat t even duidelijk is.
Dat is helemaal niet zo. Niemand wil een identiek spel, dat zou alleen een optie zijn als ze niet in staat zijn om een nieuwe BF versie te maken.

Maar een spel dat in dezelfde lijn loopt als BF2, is wél welkom. Dat is ook wat er ten eerste werd aangekondigd. Dat we géén nieuw Bad Company deel zouden krijgen, maar echt in de BF-series verder zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Ik vraag me af of ik kan kiezen voor de closed PC beta aangezien ik MOH voor de ps3 had gekocht toen der tijd.

Of zal ik vast zitten aan de PS3 Beta van BF3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Volgens mij had iemand aangegeven dat het platform gebonden was. Dat zou dus betekenen dat je Early access krijgt tot de PS3 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jidd00
Tsurany schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:56:
En als je MoH niet leuk vind mag je mij gewoon je key geven, ik zal er wel blij mee zijn ;)
Ik zou de code best willen geven maar ik heb moh voor de ps3, dus daar heb je weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm interessant: http://forums.electronica...-defining-feature-91.html
Op die pagina zegt iemand dat er in de BF3 Alpha verwijzingen zitten naar een eventuele command rose feature.

edit: Ben zelf van plan om MoH ook eens te kopen. Ik denk niet dat de game zo slecht is, alleen kan het kloppen dat ze geen 50 euro waard is. De game is momenteel €30 op Steam, en van zodra er een sale is, koop ik die.

Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/6738/ucrcaction2.jpg
Epic! Maar is fanmade...
Zie http://forums.electronica...oncept-w-sl-exl-cmds.html voor meer.

[ Voor 53% gewijzigd door Asgaro op 03-08-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:02

Louw Post

Cerenas

Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:51:
Hmm interessant: http://forums.electronica...-defining-feature-91.html
Op die pagina zegt iemand dat er in de BF3 Alpha verwijzingen zitten naar een eventuele command rose feature.

edit: Ben zelf van plan om MoH ook eens te kopen. Ik denk niet dat de game zo slecht is, alleen kan het kloppen dat ze geen 50 euro waard is. De game is momenteel €30 op Steam, en van zodra er een sale is, koop ik die.

[afbeelding]
Epic! Maar is fanmade...
Zie http://forums.electronica...oncept-w-sl-exl-cmds.html voor meer.
Dat lijkt me wel handig, dan kun je veels specifiekere commando's aan je team/squad geven.

Betreft Medal of Honor, die is in de shops veel goedkoper te krijgen, check bijvoorbeeld Budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Cartman! schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:54:
Nemean, ik snap ook wat je bedoelt maar wat ik vooral wil zeggen is dat ik moe wordt van dat BF3 eigenlijk identiek moet zijn aan BF2, wat is dan het nut van een nieuwe game als ie niet mag afwijken. Gaat het dan enkel om graphics? Als BF2 nauwelijks meer gespeeld wordt dan zal dat er ook wel aan liggen dat mensen iets nieuws willen, iets anders. Ik veroordeel niemand dat ie BF2 goed vind, dat t even duidelijk is. Ik hoop dat je mijn mening wel begrijpt over het vergelijken met BF2 en BF3. EA/DICE hopen met de insteek van BC2 gewoon meer geld te pakken en ze zitten er even simpel voor het geld van de grote groep, niet voor de puristen. Ik zeg niet dat ik t er dus mee eens ben maar ik begrijp het wel van ze.
Ik heb nooit identiek in mijn mond genomen. ;) Vanaf 1942 tot Battlefield 2 is er een gameplay opgebouwd die haast nooit veranderd is maar alleen toevoegingen of verbeteringen hebben gehad. Daarom is Battlefield: BC2 niet bevallen onder een grootte menigte omdat die te veel afwijkt. Battlefield 3 komt weer terug in het rijtje maar neemt nog de hinderlijke trekjes mee van BC2. Frostbyte is al een hele verbetering en ben ook zeker enthousiast als ik dat niet was, had ik hier ook niet zo veel gereageerd ;).

Ik begrijp zeker je punt, een 2e Battlefield 2 is niks aangezien die ook al genoeg problemen heeft. :+
Wat zelfs de 2GB grootte patch niet heeft opgelost, wat eigenlijk best treurig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
jidd00 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:40:
Nou dan kan moh ook de prullenbak in, had er nog geld voor kunnen krijgen maar voor de beta gehouden.
Eerst een matig spel uitgeven en dan ook nog het enige wat het nog een beetje waarde gaf aan een iedereen die bij Origin pre-ordered geven.
Heb je de Multiplayer gespeeld dan? Ik vond het mijn 20,00 Euro die ik voor MOH betaald dubbel en dwars waard, enkel voor de Multiplayer. Speel nog bijna dagelijks MOH, heerlijk spel, vooral Combat Mission op Hardcore is een genot.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Wauw die Command Rose is sweet mogen ze van mij er 1 op 1 in programmeren daar bij DICE !!

Oja ik heb BF3 zojuist via Origin gepreorderd dus ik kan gewoon de Closed beta op PC spelen bedacht ik me net 8)7 .

Ik zal me PS3 early beta key dan wel aan een buddy geven is hij ook weer blij.

En ik vond MOH ook een aardige game ondanks dat de Beta heel erg zuigde had ik hem toch gekocht op de PS3.

De feel was lekker alleen de maps waren veelste klein des ondanks heb ik me er erg mee vermaakt.

[ Voor 42% gewijzigd door JT888 op 03-08-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jidd00
Indy91 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:12:
[...]

Heb je de Multiplayer gespeeld dan? Ik vond het mijn 20,00 Euro die ik voor MOH betaald dubbel en dwars waard, enkel voor de Multiplayer. Speel nog bijna dagelijks MOH, heerlijk spel, vooral Combat Mission op Hardcore is een genot.
Eerst was het wel leuk, maar nadat iedereen sniper werd en het overal 1hit kill is werd het erg irritant.
Plus de weinige mappen en de €65,- die ik ervoor betaalt heb(ps3 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

jidd00 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:21:
en de €65,- die ik ervoor betaalt heb(ps3 versie)
Mja maar dat is gewoon je eigen fout natuurlijk ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jidd00 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:34:
[...]

Ik zou de code best willen geven maar ik heb moh voor de ps3, dus daar heb je weinig aan.
Jammer maar toch bedankt :D

Als iemand anders van zijn key af wilt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jidd00
.oisyn schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:30:
[...]

Mja maar dat is gewoon je eigen fout natuurlijk ;)
En daarom heb ik ook een nieuwe pc gekocht, Spellen zijn beter en een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Tsurany schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 18:30:
[...]

Jammer maar toch bedankt :D

Als iemand anders van zijn key af wilt O-)
Redelijk off-topic:
MOH vanilla voor Euro 13,60 :) : http://gamebuyers.com.es/...0of%20honor&product_id=97
MOH LE voor Euro 26,00: http://gamebuyers.com.es/...0of%20honor&product_id=84

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zo leuk vind ik het nou ook weer niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
" Sorry than its not possible to get the access to beta but you have chance to access the open beta ."

Chance to access the open beta. Als je een kans maakt, zou het dus betekenen dat je er niet automatisch in komt? Ach, niet te serieus nemen. Gewoon een random EA support guy waarbij ik probeer BF3 gratis te krijgen voor mijn Teamspeak skin, of in ieder geval early beta access. Helaas geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Vind het wel wat karig hoor 2 hele dagen eerder !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Achja, een paar weken eerder beta? Ik had het in ieder geval niet verwacht. Het is tenslotte wel gewoon dezelfde beta waar het om gaat. Ik verwacht eigenlijk wel dat er nog steeds een closed beta komt, maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het heeft ze in ieder geval flink wat geld opgeleverd, al die mensen die MoH kochten voor twee daagjes meer beta tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, vind het ook maar flauw. Misschien zou een week wat overdreven zijn, maar 4/5 dagen leek mij mooi.
Maarja, nu ben ik zeker dat ik nog niet ga pre-orderen en nog hoop op een Steam release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Mensen met de MoH krijgen dus op dezelfde tijd de beta als de Origin pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Nou ja in ieder geval waren ze eerlijk dat de mensen eerder toegang kregen!

En wat haat ik server admin abuse.. speel je even dood leuk Battlefield 2, kill je 4 man achter elkaar: "No progamer" als dit ook zo gaat bij Battlefield 3, kan het nog duur worden met CD keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Hoezo is het dan duur met CD keys? Dat die mensen jou bannen heeft toch niks met je key te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Adante schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:58:
Hoezo is het dan duur met CD keys? Dat die mensen jou bannen heeft toch niks met je key te maken?
Ik heb een paar jaar geleden uit ellende een 2e Battlefield 2 gekocht om dat ik gewoon weg op geen enkele server meer kon spelen omdat mensen dachten dat ik of een cheat of omdat ze dachten dat ik macro's gebruikte of omdat ze vonden dat ik te goed speelde. Als een admin je banned gebeurd dat op de GUID van je CD. Als je een nieuwe CD key koopt krijg je dus een andere GUID. En kun je weer op die bepaalde server komen.

En tsja gaat duur worden als alle admins ook zo zijn op Battlefield 3 ;), dan word het weer keys kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 03-08-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:38:
Ja, vind het ook maar flauw. Misschien zou een week wat overdreven zijn, maar 4/5 dagen leek mij mooi.
Maarja, nu ben ik zeker dat ik nog niet ga pre-orderen en nog hoop op een Steam release.
No offense maar een spel kopen alleen voor de beta - denk je nou echt dat je daar zonder kleerscheuren vanaf zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:38:
Ik heb de hoop op een steam release maar opgegeven ;) als je te lang wacht mag je extra dokken voor de B2K + physical warfare package dus wacht niet te lang he.
Nemean schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:54:
Nou ja in ieder geval waren ze eerlijk dat de mensen eerder toegang kregen!

En wat haat ik server admin abuse.. speel je even dood leuk Battlefield 2, kill je 4 man achter elkaar: "No progamer" als dit ook zo gaat bij Battlefield 3, kan het nog duur worden met CD keys.
Maybe moet je zelf Admin worden van je eigen BF3 GOT server 8)

[ Voor 32% gewijzigd door JT888 op 03-08-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JT888 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:19:
[...]

Ik heb de hoop op een steam release maar opgegeven ;) als je te lang wacht mag je extra dokken voor de B2K + physical warfare package dus wacht niet te lang he.
Ik weet niet sinds wanneer maar op een paar fora heb ik volgende screen zien rondgaan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0kD0J.jpg
Is van een EA support chat.

Ik ga dus sowieso tot de release wachten. Steam heeft toch redelijk wat voordelen die ik handig vind, en zeker voor een game als >> BF3 <<, waar de meesten onder ons toch honderden uren in gaan steken, en waar voor jaren geen andere game de playtime/kostprijs zal kunnen overtreffen. ;)
Maar dat is mijn mening erover hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:32:
[...]

Ik weet niet sinds wanneer maar op een paar fora heb ik volgende screen zien rondgaan:
[afbeelding]
Is van een EA support chat.

Ik ga dus sowieso tot de release wachten. Steam heeft toch redelijk wat voordelen die ik handig vind, en zeker voor een game als >> BF3 <<, waar de meesten onder ons toch honderden uren in gaan steken, en waar voor jaren geen andere game de playtime/kostprijs zal kunnen overtreffen. ;)
Maar dat is mijn mening erover hé.
Waarschijnlijk heb je nog steeds Origin nodig voor de battlelog en stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het lijkt me niet dat je de Origin client nodig hebt om battlelog te gebruiken, dat kan gewoon in je browser lijkt me.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
De helpdesk (vooral 1ste lijn) van EA laat nogal tegenstrijdige geluiden horen. Dit maak ik op uit veel verschillende posts op t EA forum.

Ik zou er nog niet vanuit gaan dat t op Steam komt, zeker niet op dag 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de BF3 alpha startte Origin automatisch op als je via Battlelog een server joinde.
Dus de vraag is of dit gedrag afgedwongen zal worden of niet. Als Nemean juist is, zal de kans inderdaad klein zijn dat Steam de game zal aanbieden...

Langs de andere kant, de BF3 alpha was enkel via Origin te downloaden dus misschien deden ze dit uit gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Rynji schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:48:
Het lijkt me niet dat je de Origin client nodig hebt om battlelog te gebruiken, dat kan gewoon in je browser lijkt me.
Je speelt het via battlelog wat gekoppeld zit aan je Origin account, moet nog afwachten hoe mensen dit met Steam oplossen. Vind overigens Origin overzichtelijker dan Steam. Ben nog tevreden ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Nemean schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:01:
[...]

Je speelt het via battlelog wat gekoppeld zit aan je Origin account, moet nog afwachten hoe mensen dit met Steam oplossen. Vind overigens Origin overzichtelijker dan Steam. Ben nog tevreden ^^.
Vind het zoiezo vervelend als je persee iets nodig hebt om een game te spelen. Zoals dat met Black Ops en steam was etc. Het wordt je dan zo opgedrongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:10:
[...]

Vind het zoiezo vervelend als je persee iets nodig hebt om een game te spelen. Zoals dat met Black Ops en steam was etc. Het wordt je dan zo opgedrongen.
Ik zie het al gebeuren dat de Origin servers plat komen te liggen bij de release, waardoor je Origin en bijgevolg de game niet kunt downloaden. Epic fail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:13:
[...]

Ik zie het al gebeuren dat de Origin servers plat komen te liggen bij de release, waardoor je Origin en bijgevolg de game niet kunt downloaden. Epic fail :+
/me Denkt terug aan Bad Company 2 closed beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik vind steam super gebruik het sinds HL2 en heb BC2 en MW er ook via aangeschaft.
Speel nog regelmatig een potje CSS (beta).

Bij Origin zag ik me oude games opeens staan addons van BF2 dat is wel leuk dat ik die weer kan downloaden.
Was vergeten hoe ik dit kon doen via de EAdownloader geval... heb alleen de BF2 niet meer dus heb er verder ook niks meer aan.

Liever had ik BF3 ook in steam gehad maargoed het is geen ramp Origin is hopenlijk net zo makkelijk in gebruik als steam.

[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 03-08-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
[...]

Was tijdens black ops ook veel gezeur met Steam. Toen moest je ook al had je de disc vanalles downloaden behalve als jet het zelf omzeilde. Gevolg was dat alles overbelast was en het lang duurde voor dat je kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Als BF3 op steam verkocht gaat worden dan zal naast de game origin gedownload en geïnstalleerd moeten worden .
Waarom zou je BF3 dan op het dure steam platform kopen?
Koop de disk in de winkel, voeg de key toe aan origin >> downloaden spelen.
Of bestel hem nu al via origin zodat je ook beta toegang hebt.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 16:52
fast-server schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:34:
Als BF3 op steam verkocht gaat worden dan zal naast de game origin gedownload en geïnstalleerd moeten worden .
Waarom zou je BF3 dan op het dure steam platform kopen?
Koop de disk in de winkel, voeg de key toe aan origin >> downloaden spelen.
Of bestel hem nu al via origin zodat je ook beta toegang hebt.
Je kan de game in steam activeren (meeste games) zodat je gewoon de voordelen van steam kan gebruiken (friends). Maar voorlopig niks officieel, dus het is sowieso afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Noem eens wat games op die je in Steam kan activeren die geen Steamworks gebruiken? Ik kan er zo geen enkele opnoemen eigenlijk. Dus geen Black Ops / Total War games op noemen, want die gebruiken allemaal Steamworks. Van BF3 is al aangegeven dat je die niet kan activeren binnen Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Je zal je friends toch niet kunnen joinen via steam aangezien BF3 die website gebruikt...

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Adante schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:42:
Noem eens wat games op die je in Steam kan activeren die geen Steamworks gebruiken?
race 07,race the WTCC, Humble indie bundles 1-2-3, mount & blade. Om er maar een paar te noemen.

Daarnaast kan je de warcraft & starcraft series toevoegen als non-steam game en de overlay werkt dan prima ingame. En er zullen vast meer spellen zijn waarbij dit werkt.

Origin is verder prima, als je geen gebruik wil maken van de functies, zie het dan puur als een 'game downloader' Zoals blizzard deze ook standaard gebruikt bij de warcraft & starcraft serie. Je kan alle notificaties gewoon uit zetten :).

[ Voor 54% gewijzigd door atlantisx op 03-08-2011 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:02

Louw Post

Cerenas

Tevens zal je in-game ook gewoon je vriendenlijst hebben lijkt mij, net zoals in BC2. Steam is handig, maar het hoeft voor mij niet persé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
[...]

Volgens mij heb ik van Origin het bericht gekregen dat ik BF3 al vóór de release kan gaan Pre-Loaden.
Dus van Download perikelen op de releasedag zelf, zullen de Origin gebruikers vooralsnog geen last van hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52

M2M

medicijnman

Indy91 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:44:
[...]
Volgens mij heb ik van Origin het bericht gekregen dat ik BF3 al vóór de release kan gaan Pre-Loaden.
Dus van Download perikelen op de releasedag zelf, zullen de Origin gebruikers vooralsnog geen last van hebben. ;)
mijn versie komt gewoon in een doosje. Ben nooit zo'n fan van steam of equivalent. Als de service wegvalt ben je je games kwijt :|

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

M2M schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 23:47:
[...]

mijn versie komt gewoon in een doosje. Ben nooit zo'n fan van steam of equivalent. Als de service wegvalt ben je je games kwijt :|
klopt. maar dat gebeurt niet zomaar ;)
het moet dan al tijden slecht gaan met steam, maar vvolgends mij gaat het steeds beter.
ik zit ik over 20 jaar nou echt bf3 te spelen? denk het niet,

ora et labora

Pagina: 1 ... 61 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien