Donnie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:17:
Een goeie medic revived pas als het veilig is hoor, als dat betekend dat je eerst moet schieten en dan pas reviven is dat zo, soms ben je daardoor net te laat maar kan je squad wel meteen weer op jou spawnen!
Wat is een goeie medic? Een medic die niet revived zou een slechte medic genoemd worden, en een medic die wel revived is ook een slechte medic?
Ik heb liever iemand die mij revived zodat het mij een death scheelt (al hoewel in BC2 en BF3 het toch niet boeit, al word je 3 keer gerevived heb je weer lekker 3 deaths er bij, origineel om je k/d omlaag te schroeven).
Ik en een maat van mij, zijn precies op elkaar af gesteld in Battlefield 2, we staan klaar in welke situatie dan ook om elkaar te reviven. Het is een kwestie van er op voorbereid zijn. Heel veel mensen wachten op een revive en gaan wat anders doen, en ja dan ga je weer dood inderdaad.Als ik tegen mijn maat zeg, get ready is hij weer up en ga ik dood of hij weer, maar zorgt er wel voor dat er geen ticket af is gegaan en zorgt er voor dat hij weer 15 seconden langer leven heeft ook al is hij "criticly wounded".
Tis persoonsgebonden hoe je denkt over het reviven.