Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Volgens mij is deze nog niet gepost.

Site waar alle stats bijgehouden worden.
http://bf3stats.com/

(We want team play)

[ Voor 7% gewijzigd door Dragonm8 op 04-08-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is volgens mij gewoon een third party site die nog niks heeft behalve een plaatje. Volgens mij zal Battelog gewoon een eigen goed uitgewerkt statsysteem hebben waardoor zulke sites overbodig worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 22:11
Weet iemand of ze eindelijk de 10sec spawndelay eruit hebben gesloopt? Als noob zit ik in de BF games alleen maar te wachten:;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
CousinBoneless schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:08:
Weet iemand of ze eindelijk de 10sec spawndelay eruit hebben gesloopt? Als noob zit ik in de BF games alleen maar te wachten:;
Opzich is de spawn delay goed..Anders heb je er ook bijna niks aan om iemand neer te schieten. Loopt er een squad member van de vijand in jou buurt spawnt hij na dat je hem dood geschoten hebt direct achter je. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Dacuuu schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:18:
[...]

Opzich is de spawn delay goed..Anders heb je er ook bijna niks aan om iemand neer te schieten. Loopt er een squad member van de vijand in jou buurt spawnt hij na dat je hem dood geschoten hebt direct achter je. 8)7
Er zijn wel servers die adverteren met een fast spawn rate, maar het is dan idd bijna onmogelijk om een capture point over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wel leuk dat t gevonden is, maar t zegt niets over de toekomst.
t is bekend dat Dice hier nog mee bezig was.

Wat mij opviel vandaag was dit:
Als je een pre order via Origin hebt gedaan, op welk moment dan ook, dan is early access to the beta gegarandeerd. (dit stond alleen bij origin pre-orders uit de US)
Originally Posted by si1entwo1f79
This is just lame! CrazyC, Can't you throw some words in the right Direction and get a concrete answer? Will pre-orders on Origin get

- Pwp
- Back to karkand
- Play4free gear
- Early access to Beta

No matter when the order was made?
quote: zh1nt0
So much confusion that I don´t even know for sure anymore.

And to your question, yes
bron

[ Voor 47% gewijzigd door priemt op 04-08-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:38
Ik heb op 22 april Battlefield 3 besteld via Origin, omdat er toen die bug was (€22,50 voor de limited edition) maar toen stond er dat je Back 2 Karkand kreeg en een wapen voor Play4Free. Maar ik krijg niet de Physical Warfare Pack erbij? Omdat ze dit pas later hebben bekendgemaakt? Het staat ook niet op mijn order namelijk (logisch, omdat het er toch nog niet was)

EDIT: nvm, thanks voor de link :)

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 04-08-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:15

beany

Meeheheheheh

Ik heb de pre-order al vrij snel gedaan in Origin. Ik kan het in Origin echter nergens meer terug vinden(kon wel een tijdje, nu niet meer). Er is ook niks van mijn creditcard afgeschreven. Klopt dit, of is er toch iets mis gegaan?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Vreemd, ik zie hem nog altijd in mijn Origin lijst en het bedrag was toen ik hem gekocht direct afgeschreven.
Ik zou even contact opnemen met de EA Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

vinom schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:21:
Vreemd, ik zie hem nog altijd in mijn Origin lijst en het bedrag was toen ik hem gekocht direct afgeschreven.
Hij bedoeld denk ik op de website? Op de website kan ik namelijk zelf ook niet vinden. Ik zie nergens ook echt een "mijn profiel" knopje o.i.d. Ik kan wel op ordernummer zoeken. Dit zal waarschijnlijk wel werken. Ik weet wel dat ik in het programma Origin kon zien dat BF3 er tussen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

Oh please let it be true!

(Grootste gemis in BC2, the command-rose!)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
CousinBoneless schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:08:
Dat is juist waarom BF zo geliefd is bij de liefhebbers.

Je bent voorzichtiger en je gaat je niet als een rambo gedragen omdat je 10 of 15 seconde spawndelay hebt. Je kan ook onmogelijk een punt overnemen als je geen spawndelay hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:38:
[...]

Dat is juist waarom BF zo geliefd is bij de liefhebbers.

Je bent voorzichtiger en je gaat je niet als een rambo gedragen omdat je 10 of 15 seconde spawndelay hebt. Je kan ook onmogelijk een punt overnemen als je geen spawndelay hebt.
Op zich wel mee eens. Maar laat dat de spelers a.u.b zelf uitmaken, nu zijn servers amper te beheren. Je kan bijna niets instellen. Spawndelay is ook erg vervelend als je gerevived wordt en meteen weer dood gaat. Het zou mooier zijn als je je revive kon accepteren of weigeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In BF3 kan je je revive inderdaad accepteren of weigeren. :)
Als iemand je revive't zie je rechtsonder 2 opties:
space: accepteren
e: weigeren en terug naar spawn menu

De spawn delay stond in de alpha op 3 seconden, en was dus al veel minder dan bij BF2: 10/15 sec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:45:
In BF3 kan je je revive inderdaad accepteren of weigeren. :)
Als iemand je revive't zie je rechtsonder 2 opties:
space: accepteren
e: weigeren en terug naar spawn menu

De spawn delay stond in de alpha op 3 seconden, en was dus al veel minder dan bij BF2: 10/15 sec?
dus dan zet je met je medic je leven op het spel om iemand te reviven en dan weigertie ? Vind ik nou jammer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:54:
[...]

dus dan zet je met je medic je leven op het spel om iemand te reviven en dan weigertie ? Vind ik nou jammer 8)7
Zo keek ik er ook al tegen aan, en je krijgt er niet eens punten voor als hij weigert. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik hoop dat je trollt, of realiseer je je serieus niet dat een revive vaak ongewenst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:57:
[...]
Ik hoop dat je trollt, of realiseer je je serieus niet dat een revive vaak ongewenst is?
Inderdaad. Het is zo annoying midden in de vuurlinie gerevived te worden :(

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:58:
[...]

Soms wel idd als je 3x achter elkaar dood gaat omdat je in de vuurlinie gerevived wordt maar dat is heel soms, meestal scheelt het me een stuk lopen en vind ik het juist fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:00:
[...]

Soms wel idd als je 3x achter elkaar dood gaat omdat je in de vuurlinie gerevived wordt maar dat is heel soms, meestal scheelt het me een stuk lopen en vind ik het juist fijn.
Nou dat verschilt echt per speler hoor. De revives die ik krijg zijn bijna altijd ongewenst. Alhoewel ik moet zeggen dat ik sowieso niet vaak een revive krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Niet doorvechten betekent angst! Gewoon reviven en doorpompen. Zo werk ik meestal als medic. Ik ren als een Rambo door het slachtveld heen, kogels vliegen om mn oren. Maar ik moet en zal mn teammates reviven. Alleen dan win je:P Vaak is dat ook zo, want ik ben een dikke tij-keerder. Samen met mn vaste BF mattie ownen we alles.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 08:15

beany

Meeheheheheh

vinom schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:21:
Bij 'Mijn Games' ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind het ook wat jammer geïmplementeerd. Van zodra je neerligt zou die optie moeten verschijnen, niet nadat een medic daar aankomt met z'n shock paddles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Pablo11392 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:08:
Niet doorvechten betekent angst! Gewoon reviven en doorpompen. Zo werk ik meestal als medic. Ik ren als een Rambo door het slachtveld heen, kogels vliegen om mn oren. Maar ik moet en zal mn teammates reviven. Alleen dan win je:P Vaak is dat ook zo, want ik ben een dikke tij-keerder. Samen met mn vaste BF mattie ownen we alles.
speciaal voor spelers zoals jou wil ik graag ergens de optie kunnen aanvinken die zegt " revive mij nooit ! " ik wil niet wakker worden in een wereld vol chaos en granaten en kogels en algehele verwarring. om daarna binnen 3 seconden weer dood neer te vallen. Waarna jij op jou beurt het idee weer in je hoofd krijgt van " ik moet en zal hem reviven "

Nee dank u, ik loop wel een stukje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:05
Mu.siQ schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:58:
[...]

Makkelijk op te lossen door een gerevived iemand een paar seconden invincible te maken zodat je dekking kunt zoeken. Om misbruik te voorkomen kun je het dan ook een paar seconden onmogelijk maken om te schieten.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Een goeie medic revived pas als het veilig is hoor, als dat betekend dat je eerst moet schieten en dan pas reviven is dat zo, soms ben je daardoor net te laat maar kan je squad wel meteen weer op jou spawnen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Skybullet schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:13:
[...]

speciaal voor spelers zoals jou wil ik graag ergens de optie kunnen aanvinken die zegt " revive mij nooit ! " ik wil niet wakker worden in een wereld vol chaos en granaten en kogels en algehele verwarring. om daarna binnen 3 seconden weer dood neer te vallen. Waarna jij op jou beurt het idee weer in je hoofd krijgt van " ik moet en zal hem reviven "

Haha, maar anders win je nooit een game joh. Als iedereen maar vanaf punt A wilt beginnen en weer langzaam aan naar voren wilt gaan. Dan heeft de vijand zich ook alweer weten ze nesten en kom je er dus nooit doorheen. Het gaat er natuurlijk wel om dat je gaat winnen uiteindelijk, toch?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pablo11392 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:08:
Serieus, mensen zoals jij kan ik wel villen. Niets vervelender dan gedood worden, tot 2 maal toe gerevived worden omdat je geen kans hebt om terug te schieten, en dan in totaal 1 min wachten tot je weer kan spawnen.Sowieso "win" je daar niet door omdat je geen tickets terug krijgt.
JohnnyV76 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:15:
[...]

Makkelijk op te lossen door een gerevived iemand een paar seconden invincible te maken zodat je dekking kunt zoeken. Om misbruik te voorkomen kun je het dan ook een paar seconden onmogelijk maken om te schieten.
Vind ik eerlijk gezegd de optie om gewoon de ress te accepteren of weigeren beter. Dan krijg je geen rare situaties waar iemand onsterfelijk is. Dat zou ook meteen het aantal mensen dat "cheater!" roept aanzienlijk omhoog halen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Donnie schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:17:
Een goeie medic revived pas als het veilig is hoor, als dat betekend dat je eerst moet schieten en dan pas reviven is dat zo, soms ben je daardoor net te laat maar kan je squad wel meteen weer op jou spawnen!
Wat is een goeie medic? Een medic die niet revived zou een slechte medic genoemd worden, en een medic die wel revived is ook een slechte medic?

Ik heb liever iemand die mij revived zodat het mij een death scheelt (al hoewel in BC2 en BF3 het toch niet boeit, al word je 3 keer gerevived heb je weer lekker 3 deaths er bij, origineel om je k/d omlaag te schroeven).

Ik en een maat van mij, zijn precies op elkaar af gesteld in Battlefield 2, we staan klaar in welke situatie dan ook om elkaar te reviven. Het is een kwestie van er op voorbereid zijn. Heel veel mensen wachten op een revive en gaan wat anders doen, en ja dan ga je weer dood inderdaad.Als ik tegen mijn maat zeg, get ready is hij weer up en ga ik dood of hij weer, maar zorgt er wel voor dat er geen ticket af is gegaan en zorgt er voor dat hij weer 15 seconden langer leven heeft ook al is hij "criticly wounded".

Tis persoonsgebonden hoe je denkt over het reviven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:19:
[...]
Serieus, mensen zoals jij kan ik wel villen. Niets vervelender dan gedood worden, tot 2 maal toe gerevived worden omdat je geen kans hebt om terug te schieten, en dan in totaal 1 min wachten tot je weer kan spawnen.Sowieso "win" je daar niet door omdat je geen tickets terug krijgt.
Ow, lekker aardig. Ja, maar daarvoor is een medic toch? Kijk in bfbc2 is het moeilijk te ruiken of je wel of niet gerivived wilt worden. Als ik een kans zie om iemand te reviven, dan ga ik er ook voor. Helaas zijn veel mensen dan even met hun pik aan het spelen ofzo in de tijd dat ze dood zijn, en verwachten ze niet dat ze gerivived kunnen worden. Ja... dan ga je snel weer dood. Ikzelf heb een hekel aan wachten, maar brengt me wel altijd tot bedaar. Toch heb ik liever dat ik altijd gerivived wordt om meteen weer door te knallen. Ik weet altijd wel te ontsnappen uit de vuur linie. Maarja, soms ook niet nee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

vinom schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:39:
Ik heb op 22 april Battlefield 3 besteld via Origin, omdat er toen die bug was (€22,50 voor de limited edition) maar toen stond er dat je Back 2 Karkand kreeg en een wapen voor Play4Free. Maar ik krijg niet de Physical Warfare Pack erbij? Omdat ze dit pas later hebben bekendgemaakt? Het staat ook niet op mijn order namelijk (logisch, omdat het er toch nog niet was)

EDIT: nvm, thanks voor de link :)
Dat klopt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:22:
[...]

Wat is een goeie medic? Een medic die niet revived zou een slechte medic genoemd worden, en een medic die wel revived is ook een slechte medic?

Ik heb liever iemand die mij revived zodat het mij een death scheelt (al hoewel in BC2 en BF3 het toch niet boeit, al word je 3 keer gerevived heb je weer lekker 3 deaths er bij, origineel om je k/d omlaag te schroeven).

Ik en een maat van mij, zijn precies op elkaar af gesteld in Battlefield 2, we staan klaar in welke situatie dan ook om elkaar te reviven. Het is een kwestie van er op voorbereid zijn. Heel veel mensen wachten op een revive en gaan wat anders doen, en ja dan ga je weer dood inderdaad.Als ik tegen mijn maat zeg, get ready is hij weer up en ga ik dood of hij weer, maar zorgt er wel voor dat er geen ticket af is gegaan en zorgt er voor dat hij weer 15 seconden langer leven heeft ook al is hij "criticly wounded".

Tis persoonsgebonden hoe je denkt over het reviven. :)
Imo is een goede medic gewoon iemand die veel support biedt aan zijn team. Je schiet dan eerst op de vijanden, en als het veilig is voor jou en je teammates, dán revive je pas. Tuurlijk kan het wel eens misgaan, maar als een kip zonder kop reviven is gewoon dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Lol!
Wel, ik ben maar net begonnen met Medic in BFBC2 - speelde 60% assault, 40% engineer voorheen - en die gedachte heb ik dus continu. >:) Maar het is waar dat ik moet proberen dat gedrag in te tomen...
Soms loop ik continu met shock paddles rond. Schieten kom ik niet meer aan. *You're good to go!*

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 04-08-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pablo11392 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:23:
[...]

Ow, lekker aardig. Ja, maar daarvoor is een medic toch? Kijk in bfbc2 is het moeilijk te ruiken of je wel of niet gerivived wilt worden. Als ik een kans zie om iemand te reviven, dan ga ik er ook voor. Helaas zijn veel mensen dan even met hun pik aan het spelen ofzo in de tijd dat ze dood zijn, en verwachten ze niet dat ze gerivived kunnen worden. Ja... dan ga je snel weer dood. Ikzelf heb een hekel aan wachten, maar brengt me wel altijd tot bedaar. Toch heb ik liever dat ik altijd gerivived wordt om meteen weer door te knallen. Ik weet altijd wel te ontsnappen uit de vuur linie. Maarja, soms ook niet nee :p
Als jij als medic beschoten wordt en dan alsnog je teammates gaat reviven, simpelweg omdat je er makkelijk punten mee krijgt, dan ben je gewoon geen goede medic. En zorg je ervoor dat mensen boos worden, én je nog eens verliest. Je kan nooit inschatten wanneer je precies gerevived wordt. En daardoor is de kans dat je eerder doodgaat ook gewoon groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:24:
[...]
Imo is een goede medic gewoon iemand die veel support biedt aan zijn team. Je schiet dan eerst op de vijanden, en als het veilig is voor jou en je teammates, dán revive je pas. Tuurlijk kan het wel eens misgaan, maar als een kip zonder kop reviven is gewoon dom.
Voor jouw misschien een kip zonder kop. Voor mij is het gewoon een heerlijk gevoel. Op een of andere manier kan ik altijd gewoon rennen door het spervuur heen zonder dood te gaan. Dan hoor je al die kogels voorbij zoefen. Af en toe 1tje die ff in je bast terecht komt, maar dood ben ik niet. En dan revive je je teammate en knal je er met je T88 op los. Echt heerlijk gewoon (mede door mn Z5500). Dat ik vrijwel nooit doodga verbaast me ook elke keer. Maar dat voelt gewoon lekker. Ik heet niet voor niets Rambo11392 ingame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:24:
[...]
Een goede medic bestaat niet, er is altijd wel wat op aan te merken. Soms wil ik van kit wisselen en word je toch nog gerevived terwijl het helemaal veilig is. Maar goed het is een persoonlijke mening. Ik revive laatste tijd toch niet heel veel mensen meer, aangezien het teamwork op Battlefield 2 flink gezakt is. Helft van de mensen speelt de OP support die een flinke buff heeft sinds 1.5 of ze zijn lekker aan het snipen.

En reviven als een kip zonder kop is op zijn tijd wel leuk hoor in Battlefield 2, 300 punten halen is een eitje met reviven. Je bent dan wel bagger bezig ten opzichte van de mensen die niet gerevived worden maar punten halen doe je wel het snelste op die manier. En nee, dit is niet mijn speel style. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 04-08-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JellBro
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 08:39
wat ook mooi is...

zit je van een afstandje smokes te schieten zodat je team een Mcom kan opblazen,
spawnt er een kabouter achter mij, die dus meteen richting Mcom kan en dat ook doet.
Echter rent hij precies door mijn line of fire en krijgt dus vol een smoke tegen zijn bakkes.
Voila... team-kill en (permanente ?) ban van die server.... terwijl het net allemaal zo tof ging

snif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pablo11392 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:27:
[...]

Voor jouw misschien een kip zonder kop. Voor mij is het gewoon een heerlijk gevoel. Op een of andere manier kan ik altijd gewoon rennen door het spervuur heen zonder dood te gaan. Dan hoor je al die kogels voorbij zoefen. Af en toe 1tje die ff in je bast terecht komt, maar dood ben ik niet. En dan revive je je teammate en knal je er met je T88 op los. Echt heerlijk gewoon (mede door mn Z5500). Dat ik vrijwel nooit doodga verbaast me ook elke keer. Maar dat voelt gewoon lekker. Ik heet niet voor niets Rambo11392 ingame :P
Ja dat is natuurlijk helemaal geweldig en epic voor jou, maar wel storend voor je medespelers. Moet je zelf weten, het is slechts wat ik er van vind. Ik snap ook wel dat jij je speelstijl niet gaat aanpassen.
Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:28:
[...]

Een goede medic bestaat niet, er is altijd wel wat op aan te merken. Soms wil ik van kit wisselen en word je toch nog gerevived terwijl het helemaal veilig is. Maar goed het is een persoonlijke mening. Ik revive laatste tijd toch niet heel veel mensen meer, aangezien het teamwork op Battlefield 2 flink gezakt is. Helft van de mensen speelt de OP support die een flinke buff heeft sinds 1.5 of ze zijn lekker aan het snipen.

En reviven als een kip zonder kop is op zijn tijd wel leuk hoor in Battlefield 2, 300 punten halen is een eitje met reviven. Je bent dan wel bagger bezig ten opzichte van de mensen die niet gerevived worden maar punten halen doe je wel het snelste op die manier. En nee, dit is niet mijn speel style. ;)
Dat is een persoonlijke keuze. Niet de fout van een medic. Maar goed, ook daarom zou idd de optie om je revive te accepteren of weigeren erg handig zijn.

En ja, als je puur lone wolf gaat spelen omdat je punten wilt hebben, is BF eigenlijk niet een spel voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:40:
[...]
Ja dat is natuurlijk helemaal geweldig en epic voor jou, maar wel storend voor je medespelers. Moet je zelf weten, het is slechts wat ik er van vind. Ik snap ook wel dat jij je speelstijl niet gaat aanpassen.

[...]
Dat is een persoonlijke keuze. Niet de fout van een medic. Maar goed, ook daarom zou idd de optie om je revive te accepteren of weigeren erg handig zijn.

En ja, als je puur lone wolf gaat spelen omdat je punten wilt hebben, is BF eigenlijk niet een spel voor jou.
Vind sowieso sommige kits niet infantry-based-teamwork. Zoals van die mensen die Anti-Tank, Engineer of Assault gaan spelen, mij persoonlijk totaal geen teamwork based classes op infantry.

Die optie zit er in, vond het een leuke optie alleen slecht uit gewerkt.

En puur lone wolf, zijn die er niet al genoeg dan in BF2 en BC2? Zit er vol mee.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/116424283-3.jpg
Teamwork zit er bij mijn maat en mij wel in.

[ Voor 9% gewijzigd door Nemean op 04-08-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ach uiteindelijk mogen we blij wezen dat er nog snuggere medics rondlopen. Die teminste IETS reviven en IETS aan health neergooit... Zat idioten die gewoon never nooit iets neergooien. Dan praat ik over alles klasses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:43:
[...]

Vind sowieso sommige kits niet infantry-based-teamwork. Zoals van die mensen die Anti-Tank, Engineer of Assault gaan spelen, mij persoonlijk totaal geen teamwork based classes op infantry.
Natuurlijk, maar ik speel iig geen infantry only. Verder staat dat ook los van het feit hoe jij als medic speelt.
En puur lone wolf, zijn die er niet al genoeg dan in BF2 en BC2? Zit er vol mee.
Dat klopt, maar rechtvaardigt toch niet dat jij als medic ook meedoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:47:
[...]
Natuurlijk, maar ik speel iig geen infantry only. Verder staat dat ook los van het feit hoe jij als medic speelt.

[...]
Dat klopt, maar rechtvaardigt toch niet dat jij als medic ook meedoet?
Ik denk dat je mijn standpunt niet begrijpt.

Paar jaar geleden waar stats=life nog aanwezig was, deed ik vaak wanneer ik nog 200 punten nodig had. Wat is er dan beter dan mensen nodeloos gaan reviven of alleen maar mensen healen. Vooral op karkand kon je nog al bij een bridge feit ontiegelijk veel revive points krijgen. ;)

Wanneer ik lone-wolf speel, ben ik vaak medic die zelf veel revived maar word achter gelaten wanneer ik dood ben. En dan vertik ik het om mensen te reviven. Het is een teamwork based game, en de teamwork kan alleen maar beter worden wanneer anderen er ook iets mee doen. ;) Ik haat lone-wolfers maar verwacht niet dat ik uitbundig ga worden wanneer niemand wat aan teamwork doet. Dat is dweilen met de kraan open.

Naar mijn mening ben ik een redelijke medic, ik speel zoals ik speel nog nooit klachten gehad over mijn speelstijl. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Gewoon de optie erin gooien die ook gebruikt wordt in ET (Enemy Territory).
Daar is het wel het geval dat je oneindig blijft 'leven' tenzij iemand je verder neerschiet.
Maar je kan gewoon op elk moment op een knop duwen om bij de volgende respawn wave(elke 15sec?) terug te respawnen en dan kan een medic je ook niet meer reviven zodra je op die knop duwt.
Heb dit altijd een geweldige optie gevonden.

Wil je van kit wisselen? Opt out onmiddellijk als je dood bent.
Weet je dat er een medic in de buurt is blijf je nog leven, of als je weet dat er iemand aankomt maar dat niet binnen de 15s is kan je ook nog blijven 'leven' ipv terug te gaan naar spawn en 30s+ wandelen/lopen.

Als ze deze methode zouden implementeren in BF3 samen met het BF2 systeem dat er enkel een ticket afgaat als je daadwerkelijk dood bent, zou er heel veel frustatie wegvallen en de teamplay bevorderen.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat je mijn standpunt niet begrijpt.

Paar jaar geleden waar stats=life nog aanwezig was, deed ik vaak wanneer ik nog 200 punten nodig had. Wat is er dan beter dan mensen nodeloos gaan reviven of alleen maar mensen healen. Vooral op karkand kon je nog al bij een bridge feit ontiegelijk veel revive points krijgen. ;)
Ik snap inderdaad niet wat je nou wilt zeggen. Je revived alleen maar todat je genoeg punten hebt? Medic is sowieso idd een class waar je heel erg makkelijk puntjes mee kan halen, ik zie vaak genoeg mensen die bijv <rank 10 zijn, met enorm veel deaths en wel bovenaan staan omdat ze alleen maar reviven en medickits spammen. Ik laat even buiten beschouwing of dat goed is of niet, het is slechts een constatering. En niet echt mogelijk met een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:57:
[...]
Ik snap inderdaad niet wat je nou wilt zeggen. Je revived alleen maar todat je genoeg punten hebt? Medic is sowieso idd een class waar je heel erg makkelijk puntjes mee kan halen, ik zie vaak genoeg mensen die bijv <rank 10 zijn, met enorm veel deaths en wel bovenaan staan omdat ze alleen maar reviven en medickits spammen. Ik laat even buiten beschouwing of dat goed is of niet, het is slechts een constatering. En niet echt mogelijk met een andere class.
Vroeger speelde ik zo, dat wanneer ik een specifiek aantal punten nodig had inderdaad als een over ijverig medich*ertje. Laatste tijd niet meer, ben ik meer in de style van: lig je dood voor me of in de buurt, krijg je een revive. Lig je op een afstand van +/- 10 seconde lopen. Dan zeg ik: "Nee dank je!".

Ergste class is wel de support. Ammobag, NADE, ammobag, NADE, ammobag, NADE also known as, THE#LORD#OF#WEED style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Pablo11392 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:18:
[...]

Haha, maar anders win je nooit een game joh. Als iedereen maar vanaf punt A wilt beginnen en weer langzaam aan naar voren wilt gaan. Dan heeft de vijand zich ook alweer weten ze nesten en kom je er dus nooit doorheen. Het gaat er natuurlijk wel om dat je gaat winnen uiteindelijk, toch?
Kijk en hier is je aanname fout. Namelijk niet iedereen speelt om te moeten winnen.

Iedereen mag natuurlijk een spel beleven hoe hij/zij het zelf wil. De ene speelt als een Rambo en de ander is meer tactisch ingesteld.

Er zijn zat spelers die enkel gamen voor hun plezier. Ik haal mijn bevrediging niet uit het al dan niet behalen van winst. Het gaat mij mee om het tactisch spel en inzicht, belangrijke punten innemen/vasthouden, flanken, omtrekkende bewegingen maken etc.

Het winnen van een potje speelt bij mij dan ook een zeer ondergeschikte rol. Teamplay en plezier zijn voor mij veel belangrijker. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Hoe werken de shock paddels nu? Want ik vond in battlefield 2 en 2142 wel goed dat je na 3 of 4 x reviven even moest wachten voordat je het weer kon doen zodat je niet kan blijven spammen, en ja er waren soms wat bugs dat hij bleef hangen enz. Ik hoop trouwens wel dat een revive in het eind product niet meer als een death telt, ik erger me er soms rot aan in bfbc2 dat je 3 x achter elkaar gerevived wordt en dat je zonder dat je iets kan doen dood bent en dat je k/d dan weer naar de klote is :P. Maar nu kan je tenminste kiezen of je het wel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb niet uitvoerig gerevived. Je kon de controls niet aanpassen en die shock paddles functie stond ergens in de reeks cijfertoetsen... 8)7
Paar keer gedaan en had geen aanmerkingen, maar specifieker kan ik niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik vond het reviven lang niet zo soepel gaan als in BC2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Asgaro schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:04:
Ik heb niet uitvoerig gerevived. Je kon de controls niet aanpassen en die shock paddles functie stond ergens in de reeks cijfertoetsen... 8)7
Paar keer gedaan en had geen aanmerkingen, maar specifieker kan ik niet zijn.
Die gaat bij mij lina recta op 6 :X

1 = Knife
2 = Pistol
3 = Gun / Gun mode: Burst Single Auto
4 = Grenade
5 = Medic Bag
6 = Shock Paddle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik pleur al mijn controls gewoon op mijn G13. Thumbstick voor vier wapens. (Links pistol, boven rifle, rechts gadget 1, onder gadet 2) Knife moet ik even kijken, quick knife zal ik gewoon op V gooien. Grenade gewoon op G, niet moeilijk doen verder. Equipable knife pleur ik denk ik op E, en dan in/uitstapen op F. Speel al een hele tijd met die setting, en ik vind het verder ideaal. Vooral die thumbstick is fijn (Lang leve pump shotgun reloaden door een thumbstick te bewegen)

Achja, om de hele medic discussie nog even te joinen. Soms zie je dat één kan van het speelveld compleet leeg is, en ik ben dan juist iemand die liever een paar meter extra loopt om van die kant aan te vallen. Als constant zo'n medic mij aan het reviven is, terwijl ik daar weg wil dan begin ik behoorlijk te ragen. Doe mij maar gewoon lekker een knopje om op te drukken zodra je dood gaat. Voor die death geldt dan dat je niet kan selecteren dat je toch wel gerevived wilt worden.

Wat vinden de alpha spelers er trouwens van dat je begint op de grond en zonder full health als je gerevived wordt? In BC2 ergerde ik me altijd helemaal kapot aan die lui die gerevived werden. Helemaal die godmode van een seconde die er eerst nog inzat. Spray ik eerst mijn magazijn leeg op twee lui, worden ze gerevived, dus ik mijn 40mm shotgun op de ene, pistol op de andere...... Wordt je gekilld door twee lui die nog lekker in godmode staan de feesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pablo11392 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:27:
[...]

Hilarisch dat net vandaag dit artikel dan verscheen: nieuws: Britse uitgever verovert rechten op Rambo-games
Zal je wel interesseren :+
Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:17:
[...]

1 = Knife
2 = Pistol
4 = Grenade
5 = Medic Bag
6 = Shock Paddle.
6? 8)7 :P

BFBC2
Q = 40mm shotgun
E = ammokit
Z = basic weapon
C = crouch
Ctrl = map
Alt = spot
2 mouse thumb buttons = grenade en knife

BF2
Q en 2 thumb buttons voor wapens.
E = command rose
Z = basic weapon / fire mode
C= crouch
X = prone
Ctrl = map
Alt = map zoom
3 = parachute

Zolang ik geen cijfers moet gebruiken, blijf ik daar maar van weg :+

[ Voor 29% gewijzigd door Asgaro op 04-08-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Vroeger speelde ik zo, dat wanneer ik een specifiek aantal punten nodig had inderdaad als een over ijverig medich*ertje. Laatste tijd niet meer, ben ik meer in de style van: lig je dood voor me of in de buurt, krijg je een revive. Lig je op een afstand van +/- 10 seconde lopen. Dan zeg ik: "Nee dank je!".

Ergste class is wel de support. Ammobag, NADE, ammobag, NADE, ammobag, NADE also known as, THE#LORD#OF#WEED style.
Support class is niet erg maar het zijn de spelers die het op die manier misbruiken, ik heb vaak support gespeelt in bf2 en heb nooit lopen nade spammen maar heb altijd pakketjes lopen strooien.

over ijverig medisch ettertje zul je bedoelen, ROFLOL

Heb je dat filmpje nog steeds waar je mij killed met shock paddles zodat je kon ranken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NLsandman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:42:
[...]

Support class is niet erg maar het zijn de spelers die het op die manier misbruiken, ik heb vaak support gespeelt in bf2 en heb nooit lopen nade spammen maar heb altijd pakketjes lopen strooien.

over ijverig medisch ettertje zul je bedoelen, ROFLOL

Heb je dat filmpje nog steeds waar je mij killed met shock paddles zodat je kon ranken?
Haha medicwhoring for the win :P.

Haha dat filmpje ben ik kwijt volgens mij, of hij moet nog ergens op mijn externe hdd staan. In ieder geval was men YouTube account verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Asgaro schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:42:
[...]

Hilarisch dat net vandaag dit artikel dan verscheen: nieuws: Britse uitgever verovert rechten op Rambo-games
Zal je wel interesseren :+
:o :o :o :o Sickkk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:17:
[...]

1 = Knife
2 = Pistol
4 = Grenade
5 = Medic Bag
6 = Shock Paddle.
In BF2 deed ik dit ook, omdat je met je scollbutton nog een keer met je muis moest klikken om een wapen te kiezen.

Dit hebben ze in BC2 wel goed gedaan. Je scrollt naar je wapen en je krijgt hem meteen in beeld. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
Nemean schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

Haha medicwhoring for the win :P.

Haha dat filmpje ben ik kwijt volgens mij, of hij moet nog ergens op mijn externe hdd staan. In ieder geval was men YouTube account verwijdert.
Had nog eens een waib filmpje van jouw van betere muziek voorzien alleen de resolutie is verkeerd.

YouTube: ‪nemeansb‬‏ - YouTube

Ik hoop in ieder geval dat zo spelen niet meer mogelijk is in bf3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

NLsandman schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:14:
[...]

Had nog eens een waib filmpje van jouw van betere muziek voorzien alleen de resolutie is verkeerd.

YouTube: ‪nemeansb‬‏ - YouTube

Ik hoop in ieder geval dat zo spelen niet meer mogelijk is in bf3 :P
Haha, dat is inderdaad al een hele oude :P. Was volgens mij van een paar gathers :P Zal nog even kijken ofc nog wat meer frags kan vinden. Dacht eerst dat je deze bedoelde:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jZ2m62tdpU4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zit ik wel in het Battlefield 3 topic? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:19
Ik weet niet of dit al gepost is, kon niets vinden over 48 uur eerder beta toegang.
Maar dit vond ik op origin.com
Afbeeldingslocatie: http://gc.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Site/eaemea/images/promo/71067_220x330_NL_LE_BETA.jpg

Dus die early access is eigenlijk bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Jammer, had eerder gehoopt op een volle week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Laatst online: 16-09 10:19
Ja precies, toch denk ik dat ik hem wel via origin ga bestellen, toch nog de meeste pre-order bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Het blijkt nu dat sommige shops ook de Specact kit meeleveren bij limited editions, alleen kan ik hier nog weinig over vinden :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik zie overal limited edition pre-order via origin, maar ik wil pre orderen voor xbox360, nu zie ik overal dat dat kan via origin (afbeeldingen van de origin store i.c.m bf3LE waar bij staat voor pc or xbox or ps3 (of zo)) maar ik kom alleen maar op PC pre-orders uit, ook via de origin website zelf... op elke afbeelding of link van bf3/bf3le op de origin website.

Waar vind/zie ik dan de origin xbox360 pre order?
Of is dat weer iets voor US only of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Uniciteit schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:24:
Zit ik wel in het Battlefield 3 topic? :o
Nee, je zit fout. :+

@Hierboven misschien via XBOX live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Taurnil schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:48:
Ik zie overal limited edition pre-order via origin, maar ik wil pre orderen voor xbox360, nu zie ik overal dat dat kan via origin (afbeeldingen van de origin store i.c.m bf3LE waar bij staat voor pc or xbox or ps3 (of zo)) maar ik kom alleen maar op PC pre-orders uit, ook via de origin website zelf... op elke afbeelding of link van bf3/bf3le op de origin website.

Origin is PC only zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* Zodra je gerevived wordt kan je er voor kiezen om het te accepteren door op spatie te drukken.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taurnil schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:48:

Wat bedoel je met pre-orderen? Je kan hem op ontzettend veel plekken pre-orderen voor de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik had het aan de support de vraag gesteld of iedereen uiteindelijk de extra wapens zou krijgen als je de limted edition kocht en volgens de support zou dat wel het geval moeten zijn. Ik vind het wel weer jammer dat de acties vooral op de Amerikaanse markt gericht zijn, had het leuker gevonden als er meerdere grote winkels ook in Europa extra zouden weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
http://blogs.battlefield.ea.com/

Mensen die MOH LE voor de BF3 beta gekocht hadden worden weer ge......

Triest van EA :(

[ Voor 8% gewijzigd door fast-server op 04-08-2011 23:15 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
fast-server schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:06:

Dat is wel zuur voor de MoH LE eigenaren, vooral omdat ze naar mijn idee aangaven dat mensen met MoH LE toegang hadden tot de closed beta en daarna zou een open beta komen voor iedereen.

48 uur eerder toegang is niks.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En vergeet niet dat beta's van bekende games nooit van een leien dakje lopen, zeker in het begin niet. Ik verwacht de eerste dag nog een laggy experience bij het downloaden, etc.
Dus mss slechts 1 dag ten volle genieten van early access; is idd jammer voor de MoH LE buyers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Betekent dus geen pre order voor 50 euro via origin... Die open beta wacht ik gewoon op, ga ik niet voor betalen. Gewoon een key kopen via internet cheap en invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:59:
*zucht* Zodra je gerevived wordt kan je er voor kiezen om het te accepteren door op spatie te drukken.
[...]
Zou het niet veel handiger zijn, om op spatie te rammen en daarmee ook meteen de mogelijkheid uitschakeld om überhaubt gerevived te worden? Nu kan je pas aangeven dat je niet gerevived wil worden zodra je daadwerkelijk gerevived wordt. Dan loopt een medic naar jou toe, om je te redden..... om vervolgens te ontdekken dat je keihard declined en hij lekker gekilld word. OH WELL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 01:44:
Betekent dus geen pre order voor 50 euro via origin... Die open beta wacht ik gewoon op, ga ik niet voor betalen. Gewoon een key kopen via internet cheap en invoeren.
Let wel, als je pre-ordert krijg je gratis de Back 2 Karkand expansion pack als die uitkomt. Zonder pre-order moet je 15 euro fzo dokken.
Ik zou toch pre-orderen.

Voor diegenen die reeds MoH LE hebben, en dus 2 early access keys gaan hebben, verkoop 1 desnoods via private messages op fora als Neogaf of EA UK forum...

Adante schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 02:10:
[...]

Zou het niet veel handiger zijn, om op spatie te rammen en daarmee ook meteen de mogelijkheid uitschakeld om überhaubt gerevived te worden? Nu kan je pas aangeven dat je niet gerevived wil worden zodra je daadwerkelijk gerevived wordt. Dan loopt een medic naar jou toe, om je te redden..... om vervolgens te ontdekken dat je keihard declined en hij lekker gekilld word. OH WELL.
+1

[ Voor 29% gewijzigd door Asgaro op 05-08-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Als je dus van G2Play of iets dergelijks besteld (Wat eigenlijk gewoon een key voor Origin is) krijg je dus wel die Back to Karkand pack, maar geen physical warfare en early beta access? Achja, eigenlijk maak het ook weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Hier de 8 Specact kits:
US side:
Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/mp-big.jpg
Russians:
Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/mp-big2.jpg

Mocht je trouwens mee hebben gedaan met de Alpha, dan is het mogelijk dat je een aanbieding in je mailbox hebt gekregen om BF3 + andere game te kopen:
Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news3/origin-bf3-alpha.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

peakaboo schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 01:44:
Dit heb ik ook gedaan via g2play.com voor 33 euri daar bestel je gewoon een origin key.
Na jaren lang wachten maken die paar dagen BETA ook niet meer uit IMO.

Sinds 2006 zit ik al te wachten op BF3 en had hier hoge verwachtingen van, tot de laatste weken.
Ik heb het gevoel dat we keihard genaaid worden door EA.
Waarom niet een BC3 opvolger maken en een BF3 opvolger waarbij ze luisteren naar wat de community wil.
Is het nou zo moeilijk om grote peilingen te houden bij de community wat de gamers nou eigenlijk willen.

Natuurlijk weet ik dat EA een mix wilt maken tussen BCx en BFx maar het had gewoon veel beter gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
Realtec schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:25:
[...]

Dit heb ik ook gedaan via g2play.com voor 33 euri daar bestel je gewoon een origin key.
Na jaren lang wachten maken die paar dagen BETA ook niet meer uit IMO.

Sinds 2006 zit ik al te wachten op BF3 en had hier hoge verwachtingen van, tot de laatste weken.
Ik heb het gevoel dat we keihard genaaid worden door EA.
Waarom niet een BC3 opvolger maken en een BF3 opvolger waarbij ze luisteren naar wat de community wil.
Is het nou zo moeilijk om grote peilingen te houden bij de community wat de gamers nou eigenlijk willen.

Natuurlijk weet ik dat EA een mix wilt maken tussen BCx en BFx maar het had gewoon veel beter gekunt.
*knip*

Maar hij heeft een punt, althans op de footage die we nu gezien hebben... *knip*

Eigenlijk zouden ze de 5000 eerste pre-orders gewoon zonder notificatie vooraf een early beta en alpha acces geven... of kijkende naar wie uberhaubt bf2 heeft gespeeld ( en nu bcbc2 speelt ) en hoeveel uren men daarin heeft gedraaid.. toch niet zo moeilijk leek me..

Enfin het is dus gewoon wachten op footage of de beta waar we eindelijk meer vervoer te zien gaan krijgen...

[ Voor 5% gewijzigd door Cloud op 05-08-2011 09:40 . Reden: Dat kan wel wat normaler. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
fast-server schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:06:

Tja, er is niet beloofd dat je een maand eerder kon spelen. Ze doen wat ze beloofd hebben maar het is korter dan je verwacht had. Sowieso ben je al redelijk idioot om een volle game enkel te kopen voor iets eerder toegang tot de beta maar dat is mijn mening. Ik heb gewone MoH gekocht destijds bij g2play (20e een week na launch) en heb in april ergens die preorder in Origin gedaan van BF3 voor €22,50 en ik kom er t zelfde vanaf, prachtig... :) Ik zou de 'gemiste' tijd pakken om MoH eens te starten, de MP is erg uitdagend en spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Cartman! schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:40:
[...]
Ik zou de 'gemiste' tijd pakken om MoH eens te starten, de MP is erg uitdagend en spannend.
Vind je ?
heb je soms moeite met het bewegen van je muis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Edit: ik zit scheel te kijken. De limited versie staat er naast :+

Is die pre-order van g2play.net ook een limited edition versie?
Ik zie dit er niet echt bij staan. Wel +Bonus.
Zou wel graag die 'Back to Karkand' willen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door _MB_ op 05-08-2011 09:38 ]

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:18

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

_MB_ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:37:
Edit: ik zit scheel te kijken. De limited versie staat er naast :+

Is die pre-order van g2play.net ook een limited edition versie?
Ik zie dit er niet echt bij staan. Wel +Bonus.
Zou wel graag die 'Back to Karkand' willen hebben.
g2play verkoopt ook de limited edition met "Back to Karkand"

http://www.g2play.net/sto...-EA-Download-Manager.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
marlboro86 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:43:
[...]
Vind je ?
heb je soms moeite met het bewegen van je muis ?
Ik niet, ik stond (de maanden dat ik t speelde) vrijwel altijd bovenaan. Een veelgehoorde klacht van MoH is dat mensen het moeilijk vinden en dat is in t begin ook wel imo. Als je er ff doorheen komt dan kun je echt op rampage gaan, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:03:
Mocht je trouwens mee hebben gedaan met de Alpha, dan is het mogelijk dat je een aanbieding in je mailbox hebt gekregen om BF3 + andere game te kopen:
[afbeelding]
Heb jij die mail dan ontvangen? Of van waar heb je dit?
Ik zou namelijk dat packet BF3 + MoH wel willen aanschaffen.

edit: via http://planetbattlefield.gamespy.com/ dus :)

Aan diegenen die in de Alpha zaten:
EA and Dice may have just finished up their Battlefield 3 Alpha Trial run with a select number of PC gamers, but they still have much to prepare before the game sees release this October on PC, PS3, and Xbox 360. Those who participated in the Alpha Trail should soon be getting emails from EA thanking them for their contribution during the trial and helping prepare the servers for the full release. As a thank you, EA will be giving Alpha Testers priority access to the Battlefield 3 open beta that launches this September.

The full email reads:

We just wanted to update you on our progress with Battlefield 3. We just completed the Alpha Trial and it was a resounding success. We were able to perform a number of server-related tests, including load testing our back end. As a result of everyone’s feedback, we’re making a ton of exciting changes to the game. You’ll get to check out our progress for yourself in the Open Beta coming this fall, and you will have priority access.

Those that bought Medal of Honor will also be given access to the beta later this year. How much of a priority Alpha Trial testers will be given remains to be seen, but it’s a nice way to say thanks.

It isn't clear whether all Alpha Trial participants will be given priority access or just select users. Thus far it seems EA is only sending out the beta email to select users.
http://www.neogaf.com/for...p=29859501&postcount=7074

[ Voor 62% gewijzigd door Asgaro op 05-08-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Als je de game op dvd koopt (ik heb hem besteld bij 12game.com) Moet ik dan de eerste dag via origin nog extra gaan downloaden en met mij nog 1 miljoen andere wat betekend dat de game niet speelbaar is op de dag van de launch? Of zou het zo ver niet komen? Want origin wordt toch het systeem wat battlefield gaat patchen of heb ik het dan mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Origin zou niet nodig zijn om te spelen, maar een patch op day 1 is tegenwoordig niet vreemd...

succes met kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
bloodlynx schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:08:
Als je de game op dvd koopt (ik heb hem besteld bij 12game.com) Moet ik dan de eerste dag via origin nog extra gaan downloaden en met mij nog 1 miljoen andere wat betekend dat de game niet speelbaar is op de dag van de launch? Of zou het zo ver niet komen? Want origin wordt toch het systeem wat battlefield gaat patchen of heb ik het dan mis?
Ligt eraan of je een origin key ge pre-ordered hebt wat dus inhoud dat je het spel moet downloaden, of een fysieke copy van het spel.

Heb zojuist even met een EA live chat medewerker gesproken om voor mezelf wat info op te doen.
Voor de geïnteresseerde: Er is een mogelijkheid voor pre-order via origin voor xbox360, maar die is alleen voor de US en het ziet er niet naar uit dat die gaat komen voor de EU, en die 48 uur early acces is alleen via origin te krijgen, en gaat dus aan de xbox360 & PS3 spelers in de EU de neus voorbij. (ook de US want het geld alleen voor de PC versie die 48h early acces).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Zo... NOG wat exclusieve shizzle bij Battlefield 3. Het 'Dog Tag Pack': http://www.amazon.com/gp/...3&creativeASIN=B003O6G5TW

Het is enkel te verkrijgen bij Amazon, terwijl het Physical Warfare Pack enkel te verkrijgen is bij game.co.uk en gamestop. Volgens mij begint EA zo'n beetje het overzicht te verliezen. Ze zijn véél te veel content exclusief aan het aanbieden aan meerdere verschillende retailers.

Vraag me ook af voor wélk exclusief 'pack' ik nu ga gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu snap ik het ook niet meer met al die exclusives.
Ik begrijp alleen dat je Back to Kankard krijgt wanneer je hem pre-orderd, maar als ik hem bijvoorbeeld pre-order bij de lokale gameshop of bij de Intertoys krijg ik niet de Physical Warfare Pack. Ik begreep dat die pack alleen was voor deze regio en dus dat je hem kreeg bij alle retailers. Vreemd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
BF3 heb ik als dvd pre-order gekocht ipv digital origins download.
Ik zie die miserie al wel weer aankomen op origins, zelfs steam gaat down bij een launch van een spel zoals COD, en deze heeft al meer pre-orders.. ik doe 't wel gewoon met 't cd-tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
voor de pre-order bonussen, check dit:
http://blogs.battlefield....ld-3-limited-edition.aspx
Daar staan alle details in (was al eerder gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:53:
Nu snap ik het ook niet meer met al die exclusives.
Ik begrijp alleen dat je Back to Kankard krijgt wanneer je hem pre-orderd, maar als ik hem bijvoorbeeld pre-order bij de lokale gameshop of bij de Intertoys krijg ik niet de Physical Warfare Pack. Ik begreep dat die pack alleen was voor deze regio en dus dat je hem kreeg bij alle retailers. Vreemd :p
Weet 123 niet meer waar, maar ik had ergens gelezen dat die physical warfare pack in het begin exclusief is, en daarna unlocked wordt.

wat ik alleen totaal niet begrijp:
1# de beta wordt gelinkt aan een game wat niets met bf of de spelers van 't genre te maken heeft
2# de beta wordt een open beta... dus in feite ook een soort demo voor iedere pipo die 't n keer wil proberen ?

Waarom houden ze die beta niet net zoals de alpha closed.. enkel pre-orders voor een bepaalde datum krijgen acces.. klaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolz? Alpha participants (of toch sommigen ervan) krijgen momenteel email in de bus die zegt dat zij zomaar early access bij de beta krijgen. edit: (vergeten) En ook een email "preorder BF3 and get MOh, ME2 or DS2 for free"... :o
Wel wat oneerlijk, aangezien de alpha invites volledig random verzonden werden.
Terug een slag in het gezicht van de MoH LE kopers. (toch diegenen die specifiek de game voor early access kochten, wat ik nog altijd niet echt snap...)

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 05-08-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 18-09 21:20
marlboro86 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:53:
Ik zie die miserie al wel weer aankomen op origins, zelfs steam gaat down bij een launch van een spel zoals COD, en deze heeft al meer pre-orders.. ik doe 't wel gewoon met 't cd-tje :)
Dit wil ik dus ook gaan doen, ik koop spellen altijd hard copy.. Maar waar koop je de pre order op DVD? Bij gamewinkels of speelgoedzaken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
marlboro86 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:53:
Past deze game op 1 cd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Ik vind het nog erger dat alpha deelnemers aanbiedingen krijgen met bijv mass effect 2 voor het zelfde geld als een normale peorder. Ik vind dit echt totaal nergens over gaan mensen die vanaf deel 1 fan zijn en de alpha hebben misgelopen zijn nu gewoon het pispaaltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Laatst online: 02-09 20:21
Jovas schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:45:
[...]

Dit wil ik dus ook gaan doen, ik koop spellen altijd hard copy.. Maar waar koop je de pre order op DVD? Bij gamewinkels of speelgoedzaken ofzo?
bij whekamp (of hoe je het ook spelt) kun je het voor 34 euro pre-ordere de limeted edision voor pc.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH
iemand ervaring?
Pagina: 1 ... 62 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien