Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:29:
lolz? Alpha participants (of toch sommigen ervan) krijgen momenteel email in de bus die zegt dat zij zomaar early access bij de beta krijgen.
Wel wat oneerlijk, aangezien de alpha invites volledig random verzonden werden.
Terug een slag in het gezicht van de MoH LE kopers. (toch diegenen die specifiek de game voor early access kochten, wat ik nog altijd niet echt snap...)
Het is sowieso al één grote naaistreek voor MoH LE kopers, of het nou alleen voor de beta access was of ook voor het spel zelf. Ze hadden het net zo moeten doen als met de MoH beta zelf, daar hadden de pre-orders volgens mij toch iets van een volle week closed beta access. En als je dan als (exclusieve) bonus ook nog een closed beta voor BF3 beloofd dan is het een meervoudige fuck-up om;

1 - MoH LE kopers niet mee te nemen in de closed alpha
2 - De beloofde beta access niets anders is dan 48 uurtjes eerder toegang
3 - BF3 pre-orders dan maar dezelfde miezerige early access te geven
4 - Vervolgens het random publiek van de closed alpha er ook maar in te dumpen (als dat idd zo is)

Erg tof gedaan van Dice/EA hoor, goede manier om je klanten te bedanken voor de aanschaf van jullie vorige middelmatige shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
imacbest schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:49:
[...]

bij whekamp (of hoe je het ook spelt) kun je het voor 34 euro pre-ordere de limeted edision voor pc.
http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH
iemand ervaring?
Ik heb hem daar ook pre-ordered. Maar omdat het spel nog niet uit is kan ik je weinig over mijn ervaring daarmee vertellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
agoNITE schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:54:
[...]

Ik heb hem daar ook pre-ordered. Maar omdat het spel nog niet uit is kan ik je weinig over mijn ervaring daarmee vertellen :p
ik heb totaal geen ervaring met whekamp. dus vroeg me af of iemand zowiesow het daar had gepreorderd omdat het bedrijf een goede naam heeft. (koop welis wat bij bol.com maar verder niet veel online, steam uitgezonderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Laatst online: 16-09 10:19
Ik kwam die net tegen op de pagina van battlefield 3 op wehkamp.nl: Linkie

Een beetje een blunder, niet? :P
verwachte levertijd?

Krijgen jullie voldoende exemplaren binnen om iedere pre-order gelijk te verzenden op de 27e?
Beantwoord deze vraag Vraag volgen
Antwoord (29-07-2011) , wehkampnl

Je mag er vanuit gaan dat de preorders, geplaatst voor oktober, uitgeleverd worden, activision gaat begin oktober aan de hand van de door ons verkochte aantallen de limited editions produceren.
Geef compliment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Lol, dikke faal :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Hoogstwaarschijnlijk zal je een week ofzo van te voren kunnen pre-loaden zodat je op de launch dag zelf gewoon kan gamen.

Het klopt inderdaad dat de PWP exclusief is in het begin waarschijnlijk worden deze items gewoon unlockable of mischien word het een DLC zoals de B2K map pack dat zou ik ook niet weten. Ik weet alleen dat het later wel beschikbaar word voor iedereen die niet ge pre-orderd heeft

Wat een hoop gejank zeg door mensen die MOH LE niet gekocht hebben. Ik ben er wel 1 van en heb zowel plezier van de game gehad als mede de hoop gehad om aan een echte closed beta mee te kunnen doen. Maar nu het maar 2 dagen closed is en daarna open is dat natuurlijk helemaal niet erg voor mij en erg leuk voor mijn mede BF spelers.

Ik gun het iedereen van harte om de BF3 beta te kunnen testen dus laten we AUB ophouden met het kinderlijke gejank (geniep gelach) van de niet MOH LE kopers dank u allen.

Nice post (Priemt) van de Specact kits op de vorige pagina de Russen zien er wel lekker evil uit hoor met die kits _/-\o_

[ Voor 74% gewijzigd door JT888 op 05-08-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell yeah, kreeg net 20% discount code via EA support chat (Tier 2).
Verjaardag was enkele dagen terug en random wordt er dan discount codes verzonden blijkbaar. In principe had ik dus pech geen te hebben krijgen, maar nu toch gelukt.

Origin it is, voor m'n BF3 pre-order dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
Nee, ik krijg straks een airfreight kist uit zweden compleet vol met floppys etc. waarna ik bit voor bit de game op mijn pc kan uitpakken >:)

dvd-cd grapje zeker ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wacht, moh LE geldt voor 48 uur ?

Zolang heb ik dat bagger spel niet eens in totaal gespeeld! Beta acces my ass !
Ik koop BF3wel gewoon in de winkel als ie al een tijdje uit is, al die rotzooi rondom early dit early dat hoeft van mij nu echt niet meer.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik zou gewoon ergens goedkoop de limted edtion kopen, dat is het enige wat echt de moeite waard is als bf2 fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 16:31
Als je dit spel via Origin gekocht hebt, moet je dan na het installeren Origin verplicht gebruiken net als bij steam? Of kun je Origin ook alleen gebruiken om het spel te downloaden en daarna de game "los" gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het spel ook los gebruiken zonder ORIGIN op te starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 16:55
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:35:
je kan het spel ook los gebruiken zonder ORIGIN op te starten :)
Niet allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
EA is nu dus echt op hol geslagen, welke gek op sales verzint nu zo iets, ik denk dat we binnen kort wel weer wat van dice gaan horen want die zullen dit wel weer moeten recht breien.
Dice moet dit namelijk weer aanpassen in bf3 en de vorige keer met die warfare pack waren ze ook al not amused.

Het ergste vind ik nog wat ze de moh le kopers aan doen, als dice slim was geweest hadden ze al die kopers gewoon access moeten geven op de alpha test.
Ik hoop dat dice voor hun nog wat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerundium
  • Laatst online: 12:00
nieuwste battleblog is online gezet. deze keer behandelen ze de unlocks en ranking systeem van Battlefield 3. er staan een aantal interessante dingen in.

battleblog 5

Een paar noemenswaardige quotes uit het artikel:

'do you go with Maverick ATG missiles to take out tanks or AA missiles to dogfight airborne threats?'
'do you bring your anti-tank or your anti-air RPG launcher?'
'Do you go for the heavy barrel for your assault rifle? It gives added accuracy for single shots, but at the cost of stronger recoil in burst fire/full auto mode. A standard assault rifle can be modified into a long range accurate weapon or for close quarter, almost SMG-like, combat.'

deze zijn wat meer feature specific, maar er worden vooral dingen uitgelegd over de ranks, de ribbons die je kunt verdienen en de nieuwe 'service stars' die in BF3 geintroduceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Net bf3:limeted edition bij wehkamp besteld :D levertijd >5 weken :( ik wel hem nu al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Nice die aa werkte erg goed in bf2142 gebruikte hem veel, hoop alleen wel dat ze iets aan de balance tank/chopper doen want in bad company was het te makkelijk om een chopper neer te halen met een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
imacbest schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:42:
Net bf3:limeted edition bij wehkamp besteld :D levertijd >5 weken :( ik wel hem nu al :P
Lol Kan je lezen :P

Waarschuwing:

Welke specs je hebt en hoe de framerates van het spel bij jou zijn interesseert echt niemand wat. Post het vooral niet.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Gerundium schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:30:
nieuwste battleblog is online gezet.
Assassin4027 wrote:
August 5, 2011 08:46 AM

We've still yet to see any Jet Footage! I'm dieing here!
ik ben gelukkig niet de enige, al lijkt het hier op GoT af en toe wel een beetje.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
Over jets gesproken:
It has also been confirmed that Engineers will get an anti-air rocket launcher, and that Jets will get the choice between air to air missiles, or air to ground missiles/bombs.
Bron: www.bf3blog.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerundium
  • Laatst online: 12:00
ja dit staat allemaal in de link die ik 3 posts boven je heb neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
Gerundium schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:16:
[...]

ja dit staat allemaal in de link die ik 3 posts boven je heb neergezet.
Ah, excuus. Te snel gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:29:
lolz? Alpha participants (of toch sommigen ervan) krijgen momenteel email in de bus die zegt dat zij zomaar early access bij de beta krijgen. edit: (vergeten) En ook een email "preorder BF3 and get MOh, ME2 or DS2 for free"... :o
Wel wat oneerlijk, aangezien de alpha invites volledig random verzonden werden.
Terug een slag in het gezicht van de MoH LE kopers. (toch diegenen die specifiek de game voor early access kochten, wat ik nog altijd niet echt snap...)
Voelt zich een compleet genaaide idioot. :X
€35,00 voor een shitty game en 2 dagen eerdere BF3 beta acces. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
pannekoek141 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 20:02:
[...]

Lol Kan je lezen :P

Waarschuwing:

Welke specs je hebt en hoe de framerates van het spel bij jou zijn interesseert echt niemand wat. Post het vooral niet.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
In mijn enthoshasme om het te delen heb ik het nie geleze 8)7

info over de dlc etc: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Gerundium schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:30:
...
'do you bring your anti-tank or your anti-air RPG launcher?'
'Do you go for the heavy barrel for your assault rifle? It gives added accuracy for single shots, but at the cost of stronger recoil in burst fire/full auto mode. A standard assault rifle can be modified into a long range accurate weapon or for close quarter, almost SMG-like, combat.'
Yes, goed nieuws dit. _/-\o_

In grote conquest mappen, de heavy barrel op je assault rifle en op single shot schieten. Evenals de anti-air kit voor de Engineer klasse. Schitterend nieuws.
Lof voor DICE. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:25:
[...]

Yes, goed nieuws dit. _/-\o_

In grote conquest mappen, de heavy barrel op je assault rifle en op single shot schieten. Evenals de anti-air kit voor de Engineer klasse. Schitterend nieuws.
Lof voor DICE. :)
Idd! Erg leuk om te horen dat de tradeoffs per fire mode zullen verschillen. Hoe meer diepgang, hoe meer men kan experimenteren met de loadouts. :)

Om ons nog wat zoet te houden tot de Gamescom (start de 17de):
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yQkb5ow87xU&hd=1]
1080p kwaliteit, bijna een half uur. Pas dinsdag geupload precies.
edit: Gast speelt inderdaad verre van goed. En ook is het niet echt 1080p, alles is te blurry (door compressie)

Oja, en zhinto heeft bevestigd dat we zeker Conquest zullen zien op Gamescom!

[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 06-08-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:34:
[...]

Idd! Erg leuk om te horen dat de tradeoffs per fire mode zullen verschillen. Hoe meer diepgang, hoe meer men kan experimenteren met de loadouts. :)

[video]

Geen slecht filmpje. (kom net terug uit Italië dus ik heb nogal wat gemist) :P
Alleen is de speler zelf een beetje een triest geval. Probeert te flanken om daarna geflankt te worden omdat die niet oplet en die waardeloze knife lauch pogingen. En natuurlijk de suicides, sprayen, slechte positiekeuze, slechte movement etz. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:51

HugoBoss1985

Xenotech

Indrukwekkend filmpje.

Ik vind het geluid van de wapens echt heel realistisch, veel beter dan BC2 (Het geluid is in het algemeen al een verbetering in BF3 terwijl BC2 al erg indrukwekkend was.)
Een aandachtspuntje: In zo'n tunnel met raketwerpers en vuurwapens schieten is normaal niet goed voor je gehoor. :D

Jammer dat er weer veel op driehoekjes op de hud geschoten gaat worden... achter een bosje verstopt blijven werkt niet als je "gespot" bent.

[ Voor 18% gewijzigd door HugoBoss1985 op 05-08-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

HugoBoss1985 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:44:
Indrukwekkend filmpje.

Ik vind het geluid van de wapens echt heel realistisch, veel beter dan BC2 (Het geluid is in het algemeen al een verbetering in BF3 terwijl BC2 al erg indrukwekkend was.)
Een aandachtspuntje: In zo'n tunnel met raketwerpers en vuurwapens schieten is normaal niet goed voor je gehoor. :D

Jammer dat er weer veel op driehoekjes op de hud geschoten gaat worden... achter een bosje verstopt blijven werkt niet als je "gespot" bent.
Hardcore spelen en problem solved :)
Dan hoef je ook niet meer een hele clip op iemand leeg te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Realtec schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:50:
[...]

Hardcore spelen en problem solved :)
Dan hoef je ook niet meer een hele clip op iemand leeg te schieten.
Dit was het topic waar de meeste mensen over klaagden tijdens alpha (forum posts in dat topic).
Het is ook bevestigd door iemand, weet niet meer wie maar ik heb het via twitter gelezen, dat ze er aan werken om dit (serieus) aan te passen.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/1zl5d14.png

Eindelijk, jet footage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:34:
[...]

Geen slecht filmpje. (kom net terug uit Italië dus ik heb nogal wat gemist) :P
Alleen is de speler zelf een beetje een triest geval. Probeert te flanken om daarna geflankt te worden omdat die niet oplet en die waardeloze knife lauch pogingen. En natuurlijk de suicides, sprayen, slechte positiekeuze, slechte movement etz. O-)
Haha, daar heb ik eerlijk gezegd niet echt op gelet. Ik keek vooral naar de pracht en praal van de game ;)
Via wat handig gebruik van de filters op youtube, vind je hier nog 2 lange 1080p vids ;)
YouTube: ‪battlefield 3 alpha gameplay 1080p‬‏ - YouTube
NuCl3aR schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:10:
[...]

Dit was het topic waar de meeste mensen over klaagden tijdens alpha (forum posts in dat topic).
Het is ook bevestigd door iemand, weet niet meer wie maar ik heb het via twitter gelezen, dat ze er aan werken om dit (serieus) aan te passen.
=>
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel6.JPG

Pff, tis weer die tijd van het jaar... Wat doet een mens (ik toch) als hij een korte ontspanning zoekt tijdens het blokken? Facebooken + up to date houden met BF3 nieuws, maar dan in extreme mate :>

[ Voor 52% gewijzigd door Asgaro op 06-08-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:06
ik heb een vraag kan ik battlefield 3 draaien op mijn laptop ? en als ik op hoge instellingen wil spelen welke onderdelen moet ik dan vervangen en welke kan ik daar het beste voor in de plaats kopen ?

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/3683/naamloos2f.png

Afbeeldingslocatie: http://img812.imageshack.us/img812/5813/naamloos1lr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:38
Heb je dit topic gelezen?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
ja die heb ik gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
blijkbaar niet.. systeemeisen niet bekend dus niemand kan er nog wat over zeggen en het wordt niet gewaardeerd als je over dit soort dingen spreekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Leesbaar in de FAQ

Systeemeisen?
Nog niet bekend, discussie erover is NIET gewenst...

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Klopt het trouwens dat BF3 niet via steam speelbaar wordt?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:38
Niet dus, want anders was je er achter gekomen dat de systeem eisen niet bekend zijn....... :/

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
Rekenblok schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:43:
[...]

Niet dus, want anders was je er achter gekomen dat de systeem eisen niet bekend zijn....... :/
heb het echt wel gelezen.maar ik bedoel als je af ga op de systeem eisen van de Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
10K schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:39:
Klopt het trouwens dat BF3 niet via steam speelbaar wordt?
Je kan het wel toevoegen als non-steam game, dan heb je de ingame overlay wel beschikbaar.
Maar het gaat niet verkocht worden via steam:

Battlefield Battlefield
"BF3 will not be available on Steam as the service restricts our ability to directly support players http://bit.ly/nLooUi ^NW"
http://twitter.com/#!/Battlefield/status/99712574400102400

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hopelijk is het voor de pers ook te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dIA7e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ijmaEm.gif

>:)
Is die gast van de live E3 coverage van de BF3 booth.
Neogaf maakt het terug hilarisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Rynji schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:53:
[...]

Je kan het wel toevoegen als non-steam game, dan heb je de ingame overlay wel beschikbaar.
Maar het gaat niet verkocht worden via steam:
Als steam niet supported is kun je er donder op zeggen dat je een PB kick krijgt als je de overlay gebruikt.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Purple Dolphin schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 20:50:
Over jets gesproken:

It has also been confirmed that Engineers will get an anti-air rocket launcher, and that Jets will get the choice between air to air missiles, or air to ground missiles/bombs.

Bron: www.bf3blog.com
ik hoop niet dat je die keuze, via ingewikkelde menu's, bij take-off hoeft te maken.
je hebt dan meestal al te weinig tijd om teamkillers en baserapers te ontlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
[...]

[video]

Die gast is slecht... -.-
Knife fails gewoon schieten, niet moeilijk doen :P

Is het verder nog iemand opgevallen dat wanneer je doodgaat en je je gerevived word je weer start met max ammo en vol magazijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:04
imacbest schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:20:
[...]

Die gast is slecht... -.-
Knife fails gewoon schieten, niet moeilijk doen :P

Is het verder nog iemand opgevallen dat wanneer je doodgaat en je je gerevived word je weer start met max ammo en vol magazijn?
Lijkt me nogal logisch, aangezien je een ticket verliest, ook al wordt je gerevived. Dus een revive lijkt me meer een respawn op de oude plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Tankbuster schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:01:
[...]

Lijkt me nogal logisch, aangezien je een ticket verliest, ook al wordt je gerevived. Dus een revive lijkt me meer een respawn op de oude plaats
in bad company 2 (en volgensmij alle games zo ongeveer) ga je dan weer gewoon verder met de ammo die je had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
[...]

[video]
leuk filmpje.

goed om te zien dat de LAV zonder problemen een heuveltje op kan rijden en niet meteen 20% damage heeft als ie een stoeprandje raakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:54

Niellie41

[object Object]

In alle voorgaande BF's is het zo dat je team pas een ticket verliest als je weer respawned. Als je gerevived wordt, gaat er geen ticket van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 18-09 02:25
pff vreselijk om naar te kijken dat filmpje. Doet gewoon pijn aan me ogen hoe slecht die speler is :'(

Gelukkig ziet de rest er zo goed uit, dat je dat snel vergeet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Webjunkie schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 11:19:
[...]

ik hoop niet dat je die keuze, via ingewikkelde menu's, bij take-off hoeft te maken.
je hebt dan meestal al te weinig tijd om teamkillers en baserapers te ontlopen ;)
Dit zal waarschijnlijk net zo werken als in bc2.
Dus je zal dit op de weapon selection screen moeten kiezen bij jets zoals je nu addons kiest voor je tank in bc2. zo zie ik het gebeuren in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Leuk dat hij alle classes in de video laat zien, maar hij doet er niks mee. Dus we zien eigenlijk alleen een paar wapens.

Tevens dat stukje met die tank, toen hij z'n ammo leeg schoot daar van zag je rechtsonderin [R] to reload. Dus zou je je tank zelf moeten reloaden? Dit gaat in BC2 toch vanzelf?

Ook reed hij overal tegenaan en vanaf met die tank. En zag hij volgens mij zag heel veel vijanden gewoon niet rondom zijn tank.

[ Voor 10% gewijzigd door Louw Post op 06-08-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Kan je em opnieuw uploaden ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb dat filmpje van een half uur gezien. Ik ben heel benieuwd naar (en een beetje bevreesd voor) die 'prone' mogelijkheid, zeker in combinatie met de wat sterkere snipers.

Zelf heb ik er wel zin in. Heb voornamelijk ervaring met de BC delen en wat korte ervaringen met BF1942, dus ben geen die hard BF fan van het eerste uur, dus kan me ook niet zoveel schelen of het wel of niet een echte opvolger wordt van BF2 :). Van wat ik tot nu toe heb gezien lijkt het mij in ieder geval erg tof worden.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-08-2011 17:35 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf is 2 minimale BF3 alpha filmpjes geupload.
Ze zijn kort omdat ik niets langer heb opgenomen (en gelukkig maar want de upload speed in Belgie is lichtjaren achter tov andere landen. duurde anderhalf uur voor 100MB)

Zo hieronder goed het effect van prone gaan en terug recht. Je vizier beweegt redelijk wat dus schietklaar ben je nooit direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Wat een geluid, ik las van de week een comment van iemand op een ander forum met de opmerking dat het geluid onrealistisch en te hol was, het call of duty geluid was vele malen beter. Maar ik kan niet anders zeggen dat ik denk dat dit het beste geluid van een shooter ooit is.(mijn mening). In bfbc2 is het geluid al geweldig maar dit is toch weer echt next level, ik vind het echt super dat dice altijd zo erg met geluid bezig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 12:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Er zitten wel weer de nodige choke points in :P zoals duidelijk te zien is in het Metro level. Medal of Honor en de BC serie (MP ook van Dice) hebben dat ook. Levert wel chaos op :P. Ik begrijp dat dit het enige level is dat playable is? Ik zie namelijk enkel dit level terugkeren in de filmpjes.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geluid is inderdaad top. Je hoort alles weergalmen, en zeker ondergronds!

Ja, dit level heeft wat vanalles: eerst een redelijk open parkje, daarna ondergronds wat veel hectischer is(en dus choke points), en dan daarna terug een iets meer open deel.
Dit was idd het enigste level. Hopelijk biedt de beta een ander level en denk dat die kans groot is. :)
Hopelijk krijgen de pc gamers een 64 players map te zien, de hype zou zo nog groter worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:18:
Zelf is 2 minimale BF3 alpha filmpjes geupload.
Ze zijn kort omdat ik niets langer heb opgenomen (en gelukkig maar want de upload speed in Belgie is lichtjaren achter tov andere landen. duurde anderhalf uur voor 100MB)
[video]
Zo hieronder goed het effect van prone gaan en terug recht. Je vizier beweegt redelijk wat dus schietklaar ben je nooit direct.
[video]
Kijk eens aan, iemand die niet waardeloos is maar weet wat hij doet. ;)
Mooie vondst. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 15:47
Als ik die filmpjes zie kan ik echt niet wachten zeg! :D
Ik hoop alleen dat deze laptop m aan kan op alle settings low desnoods :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Wow deze is echt heel gaaf zeg:

[ Voor 48% gewijzigd door Donnie op 06-08-2011 20:22 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Wat me opvalt aan BF3 is dat je het gevoel krijgt dat je meekijkt met een echte soldaat in plaats van een "houterige" digitale personage. En de geluiden is echt 10x beter dan van BC2, dat zorgt ook een voor een extra betere beleving. MoH had ook al beter geluid, maar BF3 lijkt echt perfect te zijn.

Ik ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben met de echte grotere Battlefield mappen. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 11:37

ronalddus

Buffalo77

@Asgero, met welke hardware heb je het gespeeld? Heb je het met fraps opgenomen.
Het ziet er namelijk erg vloeiend uit ^^

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:31:
[...]

Kijk eens aan, iemand die niet waardeloos is maar weet wat hij doet. ;)
Mooie vondst. :+
Haha thx.
Ja, dit is wat beter werk dan die ander vid van een half uur :)
ronalddus schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 21:23:
@Asgero, met welke hardware heb je het gespeeld? Heb je het met fraps opgenomen.
Het ziet er namelijk erg vloeiend uit ^^
Intel Q6600 @3.0ghz
Ati hd 6950 1GB
4GB mem
1980x1050
Ja, met fraps, vid is dus feitelijk gecapped op 30fps.

Zonder opnemen haal ik gemiddelde 50 fps, met drops naar 40. :)
(mijn cpu is een bottleneck, dus iedreen met dezelfde setup maar betere cpu, zou zkr nog hoger scoren)
Game is dus zeker al goed optimized. Alleen, devs hebben gezegd dat veel qua graphics uitstond in de alpha dus in final game hoop ik rond een stabiele 40 te zitten.
En 64 players servers hebben we ook nog niet gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 06-08-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Echt dat geluid :D wow vet! En al die afketsende kogels en dan op +-1.15 die doodse stilte als niemand meer schiet :P

Vind alleen hoe die soldaat over een opstakel springt nu al vervelend iedere keer met de benen vooruit hoe laag het ook is :S ziet er een beetje suf uit.

Daar hadden ze wat variatie in moeten brengen! als je langzaam loopt dat je er dan letterlijk been voor been over stapt. Als je veel oorlogs films heb gezien snap je wel wat ik bedoel ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Barthezz Brick op 06-08-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

@ Agero, bedankt voor je tip, ik heb inmiddels een hoop filmpjes zitten bekijken op youtube!
Ik kan niet anders zeggen dat de Alpha er al erg goed uit ziet.

De geluiden van het schieten in de hallen zijn ook wel OK maar het zou helemaal vet zijn als ze na een paar kogels een pieptoon en "gehoorverlies" inbouwen.
Ik heb in Frankrijk eens met een MG42 mogen schieten in een lange wijnkelder en dat wil je echt niet zonder bescherming! :D

Cool dat jij even je specs gepost heb, zo zien we dat de Q6600 toch nog een big player is (Ik heb er inmiddels ook eentje.)
Ik twijfelde heel lang over een platform upgrade met de release... dat hoeft denk ik niet, dan koop ik alleen een wat sterkere videokaart zoals jij.

Maarja hoe zou onze Q6600 het trekken in een grote map, met alle vehicles en 64 man :P ?

[ Voor 8% gewijzigd door HugoBoss1985 op 06-08-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:00:
@ Agero, bedankt voor je tip, ik heb inmiddels een hoop filmpjes zitten bekijken op youtube!

De geluiden van het schieten in de hallen zijn ook wel OK maar het zou helemaal vet zijn als ze na een paar kogels een pieptoon en "gehoorverlies" inbouwen.
Ik heb in Frankrijk eens met een MG42 mogen schieten in een lange wijnkelder en dat wil je echt niet zonder bescherming! :D

Cool dat jij even je specs gepost heb, zo zien we dat de Q6600 toch nog een big player is (Ik heb er inmiddels ook eentje.)
Ik twijfelde heel lang over een platform upgrade met de release... dat hoeft denk ik niet, dan koop ik alleen een wat sterkere videokaart zoals jij.

Maarja hoe zou onze Q6600 het trekken in een grote map, met alle vehicles en 64 man :P ?
Jaloers. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
bloodlynx schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:32:
Wat een geluid, ik las van de week een comment van iemand op een ander forum met de opmerking dat het geluid onrealistisch en te hol was, het call of duty geluid was vele malen beter. Maar ik kan niet anders zeggen dat ik denk dat dit het beste geluid van een shooter ooit is.(mijn mening). In bfbc2 is het geluid al geweldig maar dit is toch weer echt next level, ik vind het echt super dat dice altijd zo erg met geluid bezig is!
Geluid is het belangrijkste wat er is!!! Ook ik ben van mening dat BFBC2 echt het beste geluid heeft van alle FPS. In BF3 zal het nog beter zijn (zoals te horen is).

Het werkt net als met een horror film. Alle enge momenten worden opgebouwd door muziek. En muziek is geluid toch :9 Zodra je het geluid uit zet is de film ineens niet eng meer. De angstopbouwende momenten worden steeds beter verfijnd, door nieuwere technologie. Hetzelfde geldt dan dus voor spellen. Helaas zie je niet veel spellen waar moeite wordt gedaan voor het geluid. Er gaat uiteraard wel veel tijd in zitten. Maarja, als in elke CoD de geluiden hetzelfde klinken, dan is er niets vernieuwend meer. Alles hoort en klinkt hetzelfde. En als alles hetzelfde klinkt en hoort, heb je heel gauw het gevoel van "been there, done that". En daardoor is CoD nu ruk :) Maar dat is mijn mening.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Dice spendeert echt veel tijd aan het geluid, als je hun test filmpje ziet dat ze op een oefen terein met tanks, heli en wapens lopen te testen.
Het wapen geluid in bc2 is voor mij ook het beste geluid wat ik ooit in fps heb gehoord en ik ben benieuwd hoe veel beter het nog kan in bf3.

De reden dat de anderen het geluid niet kunnen maken is dat ze de sound processor gebruiken op de moederboard of op een losse kaart, dice gebruikt 1 hardware thread(core) van de cpu voor het geluid omdat een deel van de sound processors dit niet aan kan, vooral de onboards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Dat stukje op 11:00 deed me hard lachen (speler word zelf geknived) lol heb bewondering hoe gaaf ze dat in beeld hebben gebracht hulde voor DICE !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 18-09 02:25
ik zie in dat filmpje ook dat je punten krijgt als een squadmember op jou spawnt ( op 13:34 " squad spawn on you 10 " ) Weet niet of dat verder al bekend was, voor zover ik weet is dit in BC2 niet, iig nooit op gelet :p

hij krijgt eventjes later ook de " squad spawn ribbon "

[ Voor 11% gewijzigd door Skybullet op 07-08-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Skybullet schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:32:
ik zie in dat filmpje ook dat je punten krijgt als een squadmember op jou spawnt ( op 13:34 " squad spawn on you 10 " ) Weet niet of dat verder al bekend was, voor zover ik weet is dit in BC2 niet, iig nooit op gelet :p

hij krijgt eventjes later ook de " squad spawn ribbon "
Punten krijgen weet ik niet zo zeker, maar de squad spawn ribbon zat ook al in BFBC2

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLsandman schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:55:
Dice spendeert echt veel tijd aan het geluid, als je hun test filmpje ziet dat ze op een oefen terein met tanks, heli en wapens lopen te testen.
Het wapen geluid in bc2 is voor mij ook het beste geluid wat ik ooit in fps heb gehoord en ik ben benieuwd hoe veel beter het nog kan in bf3.

De reden dat de anderen het geluid niet kunnen maken is dat ze de sound processor gebruiken op de moederboard of op een losse kaart, dice gebruikt 1 hardware thread(core) van de cpu voor het geluid omdat een deel van de sound processors dit niet aan kan, vooral de onboards.
Precies en daarom is bc2 ook zo kiele kiele op een core2duo.
De tikken die de cpu overheeft zijn nauwelijks genoeg om een snelle gpu bij te benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Hebben mensen met een dedicated geluidskaart een performance verbetering t.o.v. onboard geluidskaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

NLsandman schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:55:

Wat is dan handig als je een MOBO hebt met een gare 5.1 driver en geen losse geluidskaart? Ik denk niet dat een I5 het alleen goed regelt?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:00:

Hier heb ik ook schrik voor. Eerlijk gezegd denk ik dat we sowieso op low zullen moeten spelen, als we op 64p servers gaan... (deert mij niet, BFBC2 op low ziet er voor mij zelfs nog zeer goed uit!)
Zhinto heeft bevestigd dat de beta conquest mode zal hebben. Hopelijk zijn er direct ook 64p servers, zodat we zeker zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
Wat betreft het geluid, heel veel ontwikkelaars spenderen steeds meer tijd en geld aan het geluid. Er is in de game industrie zelfs meer geld (en dus ook tijd) dan in de film industrie (met uitzondering van grote animatie films).

Het probleem is dat goede sound FX op zich zelf niet voor een goed sound design zorgen. Een goed overdacht geluids concept waarin het geluid een vertellende en emotionele rol speelt wel. Hiervoor moet de ontwikkelaar al in een zeer vroeg stadium met het geluid bezig zijn en zorgen dat het script, de gameplay, het beeld en het geluid in elkaar groeien zodat het als een groot geheel voor een geweldige speel ervaring zorgt.

DICE heeft een subliem audio team dat dat heel goed doet. Naast de vele filmische geluids constructies die je kan horen in de teasers, trailers en straks vast en zeker in de single player mode zijn er ontzettend veel slimme constructies gemaakt voor de multiplayer.
De plaatsing (gebruik van reverbs en atmosferen) en het hyper realisme (bijv. het horen van de subtiele klik na het loslaten van de trekker, het afketsen van kogels waarbij verschillende materialen stuk voor stuk anders klinken) zijn naar mijn mening nog nooit zo goed uitgevoerd in een FPS.

Als je een goede audio interface of geluidskaart hebt zal dat zeker een betere audio kwaliteit opleveren dan je met onboard geluid krijgt maar voordat je daarin investeert zou ik eerst eens kijken naar je speakers/headphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Nog even over het geluid, wat ik zo vet vindt aan BFBC2 (en natuurlijk ook BF3) is dat het geluid anders klinkt in bijv., een huis. Of die echo enzo, Zo mooi :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:04:
Hebben mensen met een dedicated geluidskaart een performance verbetering t.o.v. onboard geluidskaart?
Als jouw dedicated geluidskaart de boel kan offloaden wel.
Ik heb zelf al tig jaar geen dedicated geluidskaart meer gehad.
Was altijd in de veronderstelling dat softwarematig dat soort geluidssystemen emuleren niet zo heel zwaar was. Met de nadruk op WAS. BF2 had ook al een aardig pittige hit op cpu met het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:25:
[...]

Wat is dan handig als je een MOBO hebt met een gare 5.1 driver en geen losse geluidskaart? Ik denk niet dat een I5 het alleen goed regelt?
Boh! De i5 is bloedsnel he...4 cores.
Ik denk dat je dat beestje nu te weinig credits geeft en dat je softwarematig qua geluid in bf3 alle registers open kan trekken met dat ding. Of de kwaliteit dan ook dezelfde is als met dedicated hardware durf ik niet te zeggen overigens, maar prachtig zal het zeker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:44:
[...]

Als jouw dedicated geluidskaart de boel kan offloaden wel.
Ik heb zelf al tig jaar geen dedicated geluidskaart meer gehad.
Was altijd in de veronderstelling dat softwarematig dat soort geluidssystemen emuleren niet zo heel zwaar was. Met de nadruk op WAS. BF2 had ook al een aardig pittige hit op cpu met het geluid.
Grappig dat je dat zegt want ik heb toen een Xfi voor niks kunnen krijgen via mijn werk.
Die wilde ik graag omdat ik daarmee BF2 op "ultra" geluidskwaliteit kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
HugoBoss1985 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:54:
[...]

Grappig dat je dat zegt want ik heb toen een Xfi voor niks kunnen krijgen via mijn werk.
Die wilde ik graag omdat ik daarmee BF2 op "ultra" geluidskwaliteit kon zetten.
In BC2 worden de ihop van je geluidskaart in ieder geval niet gebruikt. Qua performance maakt het dus helemaal niks uit wat voor geluidskaart je hebt. Het is meer een kwestie van de X-fi trucjes die Creative nog toepast zodat het wat beter klinkt.

Overigens vind ik het sterkste in het geluid van BC2 (en het klinkt alsof het in BF3 ook zo gaat zijn) dat het geluid op elk moment anders klinkt. Loop je binnen, dan weergalmt het wat. Loop je buiten rond dat hoor je het op een compleet andere manier. Ook als zo'n RPG langsvliegt klinkt het ook vet. Dat zo'n nade bij je neervalt en het eerst wat stiller wordt, waardoor die explosie veel harder gaat klinken is ook erg goed. Met oude clan nog wel eens wat potjes hardcore rush in Nelson bay gespeeld... Die vogelgeluiden keren ook steeds weer terug, waardoor je het gevoel hebt dat het op dat moment ook écht doodstil is verder.... Realistisch is het niet, maar het draagt enorm bij aan de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
ROFLASTC schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:25:
[...]

Het enigste wat de geluids processor nog doet in bc2 is het digitale geluid omzetten naar analoog voor je boxen
Je hebt in principe alleen goede DACs nodig, de geluids processor gebruik je niet in frostbite.

Voor de lief hebbers een uitleg van 1 van de geluids mensen bij dice op de battlefield blog.

http://blogs.battlefield....guide-to-bf-bc2-full.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Video van terug minder dan een minuut, die ik gisteren ook nog had geupload.
Less is more! :+
(wil toch nog wat views sprokkelen hehe, ook al is de vid op zich redelijk saai :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ziet er toch wel weer erg goed uit. Zelfs met bepaalde settings uit.

Alleen die suicide op het einde is slecht. Je sprint ervan af, komt neer en wilt verder lopen, staat er ineens suicide. Dat mag op zich wel wat vloeiender!

Dat zou ik even melden bij DICE als ik jou was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
StealthyPeanut schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 07:54:

Alleen die suicide op het einde is slecht. Je sprint ervan af, komt neer en wilt verder lopen, staat er ineens suicide. Dat mag op zich wel wat vloeiender!

Volgens mij wordt hij gewoon neergeschoten hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Baccy schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:11:
[...]

Volgens mij wordt hij gewoon neergeschoten hoor?
Er staat toch echt duidelijk suicide op het eind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
NLsandman schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 00:39:
[...]

Het enigste wat de geluids processor nog doet in bc2 is het digitale geluid omzetten naar analoog voor je boxen
Je hebt in principe alleen goede DACs nodig, de geluids processor gebruik je niet in frostbite.

Voor de lief hebbers een uitleg van 1 van de geluids mensen bij dice op de battlefield blog.

http://blogs.battlefield....guide-to-bf-bc2-full.aspx
Wat het probleem van freezes/lockup's icm realtek chip's nog vreemder maakt. Als je googled op het probleem dan zie je dat er een best grote groep is die hier tegen aan loopt. Ik hoop overigens dat die problemen niet meer voorkomen in BF3... :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
ChojinZ schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:36:
[...]

Wat het probleem van freezes/lockup's icm realtek chip's nog vreemder maakt. Als je googled op het probleem dan zie je dat er een best grote groep is die hier tegen aan loopt. Ik hoop overigens dat die problemen niet meer voorkomen in BF3... :/
Dit probleem had ik ook. Van alles aan gedaan..en kon het niet goed krijgen. een externe geluids kaart in de pc gezet en nu werkt het perfect. Helaas kost dat wel weer snel 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
@ closed beta:

Zit ik toch aardig in de buurt met mijn voorspelling van een paar weken terug
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:57:
of 3 dagen closed, waarna die open gaat voor iedereen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetgeen wat me het meest opvalt in de filmpjes tot nu toe (waarvoor dank!) zijn niet zozeer de kwaliteit van de CG (want die is nog niet zo heel geweldig in de Alpha..) maar de animaties. Die zijn zo vloeiend en levensecht en zitten vol met kleine details.
Het is bijna verbazingwekkend hoe dit het realisme gevoel doet verhogen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SoaDmaggot schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:24:
[...]

Beetje raar, zo hoog is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
SoaDmaggot schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:24:
[...]

Klopt, ik keek em niet op 1080

Maaarrrr ik denk dat hij een kleine damage krijg van het vallen en vlak daarvoor geraakt wordt. Je hoort zo een impact bullet van dat je geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 07:54:

Ja, maar als je goed kijkt zie je rechtsonder dat ik nog maar 4% health had. :)
Feit is dat je nu geen rode gloed meer ziet zoals in BFBC2 als je op sterven na dood bent. Of mss was dit voor de alpha uitgeschakeld.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel7.JPG
Hmm, hij heeft wel gelijk.
Indien je direct de optie zou krijgen, zou iedereen kiezen voor respawnen "aangezien de kans toch klein is dat ik revived word, en dit wachten is tijdverspilling" denken ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:45

Minkie

Groazers Unite.

Asgaro schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 01:05:
[video]
Video van terug minder dan een minuut, die ik gisteren ook nog had geupload.
Less is more! :+
(wil toch nog wat views sprokkelen hehe, ook al is de vid op zich redelijk saai 8)7 :9 )
Is het een mitrailleur wat je hoort vanaf het begin tot 12 sec?
Ben het al vaker tegengekomen, en altijd hoor je het zo lang. Dacht eerst dat het een bug was ivm geluid ofzo.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Minkie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:06:
[...]

Ben het al vaker tegengekomen, en altijd hoor je het zo lang. Dacht eerst dat het een bug was ivm geluid ofzo.
Dat zal wel een M-249 zijn. Met 200 kogels en max 1000 kogels per minuut kom je met 12 seconden precies uit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Laatst online: 14-01-2024

[afbeelding]
Hmm, hij heeft wel gelijk.
Indien je direct de optie zou krijgen, zou iedereen kiezen voor respawnen "aangezien de kans toch klein is dat ik revived word, en dit wachten is tijdverspilling" denken ze dan.
Ik weet het niet, want bij BFBC2 duurt het een paar seconden voordat je mag spawnen. Als je gelijk na je dood een optie krijgt of je binnen die tijd wél of niet gerevived wil worden (of dat je een default setting instelt en met één handeling die kan veranderen binnen die tijd), dan kan je aangeven dat je niet in een deathtrap gerevived wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minkie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:06:
[...]

Zoals Propane dus zegt.
Het zal iemand met een support weapon zijn.

In sommige van die gebouwen daar kan je binnengaan, en kan je op de 2de of 3de verdieping vanuit het raam gaan sprayen. In de gebouwen was er niets van interieur te zien, maar misschien was dit uitgezet voor de alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoUseWhatsoever schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:22:
[...]

Ik weet het niet, want bij BFBC2 duurt het een paar seconden voordat je mag spawnen. Als je gelijk na je dood een optie krijgt of je binnen die tijd wél of niet gerevived wil worden (of dat je een default setting instelt en met één handeling die kan veranderen binnen die tijd), dan kan je aangeven dat je niet in een deathtrap gerevived wil worden.
Het is zo in BF3: als je gekilled wordt, val je neer en zie je in beeld je ene hand die lichtjes nog opgestoken is. Gedurende die fase kan er een assault je reviven.
Daarna - duurt wel redelijk lang die "opgestoken-hand-fase" - komt pas het spawnmenu (waar sowieso 3 sec gewacht moet worden).
(Oja, en soms zie je je hand definitief neervallen net voordat het spawnmenu verschijnt, wel tof gedaan.)

Het is nu pas dat het mij opvalt dat dit in BFBC2 toch anders is: als je neervalt, krijg je onmiddellijk het spawnmenu te zien. (correct me if im wrong)

Dus denk dat veel te veel mensen onmiddellijk zouden opt-out doen, om die "opgestoken-hand-fase" te vermijden, en onmiddellijk het spawnmenu te zien (zoals in BFBC2). :)
Pagina: 1 ... 63 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien