Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Je krijt eerst killcam te zien, niet direct het respawn menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Dat ze het dan als volgt doen met het revive/respawn systeem:
bv.: Totale spawntijd = 15 seconden
Wat dan nu in de alpha zou zijn 12s met opgestoken hand dan krijg je het menuutje en moet je nog 3s wachten wat neerkomt op 15 seconden.

Wat ze kunnen veranderen:
De totale respawntijd op 15s houden maar als je direct opt out doet als je wordt neergeschoten moet je 15s wachten.
Weet je dat er een medic in de buurt is maar na 5s zie je dat die ook doodgeschoten is doe je opt out en krijg je je spawn menu waar je nog 10s moet wachten.

Ik weet niet of dit een moeilijk systeem is om te implementeren maar zo bevorder je de teamplay omdat je altijd even lang moet wachten (je kan evengoed 12s op een medic wachten) of opt out indien de situatie dit (in jou ogen) niet toelaat (midden in een vuurgevecht met 5-10).

Wat is jullie mening hierover?

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Zowiesow mogen ze de tijd dat je naar je handje kijkt wel wat inkorten, na 5 sec heb ik dat al wel weer gezien.
dan kan ik liever in die tijd me kit aanpassen en een geschikte squadmember uitzoeken waar ik bij wil spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik denk dat de respawn tijd zelf zal in te stellen zijn, net zoals in bf2 en bc2. Maar het zou inderdaad wat minder lang mogen duren, of te minste een keuze voor gemaakt kunnen worden dat je niet 10 seconde hoeft te wachten maar vast je kit kan samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Komt er eigenlijk net zoals met minecraft een tweakers server voor bf3? (en als iemand het weet; is er eentje voo bc2?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Er wordt aan gewerkt, kijk even in de TS naar de BF3 GoT clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

ronalddus

Buffalo77

Goed dat je het nog even vermeld.
Ik heb me net geregistreerd

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops sorry mensen, overheen gelezen.
Mijn excuses.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:41:
Kan iemand die in de Alpha zit/er verstand van heeft vertellen of ik met degelijke fps Battlefield 3 kan runnen?
Mijn specs:
Intel Core i5 750 Turbo Boosted naar 3.2 Ghz.
Xfx radeon 6870
4gb DDR3 ram.
Resolutie:1920x1080
Waarschuwing niet gelezen?:
Waarschuwing:
Welke specs je hebt en hoe de framerates van het spel bij jou zijn interesseert echt niemand wat. Post het vooral niet.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:41:
Kan iemand die in de Alpha zit/er verstand van heeft vertellen of ik met degelijke fps Battlefield 3 kan runnen?
Mijn specs:
Intel Core i5 750 Turbo Boosted naar 3.2 Ghz.
Xfx radeon 6870
4gb DDR3 ram.
Resolutie:1920x1080
Zie ook de TS. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net even gedaan. Waypoints is inderdaad iets wat ze terug in Battlefield 3 moeten stoppen.
Veel duidelijker ook dan met BC2. Er wordt dan wel wat verteld en de flag is iets duidelijker aanwezig, maar meestal vergeet je snel wat de order was.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Het antwoord wat Zh1nt0 gaf, klinkt in ieder geval hoopgevend. :)
Ik hoop dat we over een maand (Beta in september) meer zullen weten.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand daar lid is, gelieve m'n post te "liken" en te voten :)
Done.
Ben het helemaal eens.
De squadleader moet ook die leidende functie meer benadrukken.
En wellicht waypoint punten inbouwen. (en meteen voorkomen dat je met een waypoint 1m verderop punten kan krijgen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
still working on it. yeah right. spel is bijna af. als dit een onderdeel was van het spel hadden we dit toch al lang moeten zien op de mini map ?

bf3 zal gewoon GEEN waardige opvolger zijn van bf2. hoe mooi de grafix ook zijn, dit is gewoon geen vervolg van bf2 want alles wat bf2 bf2 maakt is er uit gesloopt. period.

op zijn eigen zal het zeker een toegevoegde waarde hebben als spel, maar ik heb nog niets gezien wat mij enigszins heeft doen geloven dat dit maar iets met bf2 te maken heeft.

dit is gewoon keihard een gepimpte versie van bfbc2 met een vleug van bf2 en moh.
niet dat ik het spel niet kan waarderen maar het heeft gewoon niets met bf2 te maken.

( 2000 uur gameplay bf2 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
innerchild schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:21:
[...]

still working on it. yeah right. spel is bijna af. als dit een onderdeel was van het spel hadden we dit toch al lang moeten zien op de mini map ?

bf3 zal gewoon GEEN waardige opvolger zijn van bf2. hoe mooi de grafix ook zijn, dit is gewoon geen vervolg van bf2 want alles wat bf2 bf2 maakt is er uit gesloopt. period.

op zijn eigen zal het zeker een toegevoegde waarde hebben als spel, maar ik heb nog niets gezien wat mij enigszins heeft doen geloven dat dit maar iets met bf2 te maken heeft.

dit is gewoon keihard een gepimpte versie van bfbc2 met een vleug van bf2 en moh.
niet dat ik het spel niet kan waarderen maar het heeft gewoon niets met bf2 te maken.

( 2000 uur gameplay bf2 )
Dank aan de mensen die gevoted en geliked hebben!

We zitten momenteel nog in de alpha fase. Dus features worden nog toevoegd en verwijderd. Pas bij de beta, toch nog een maand tot anderhalve maand, zal alles vastliggen. There's hope.
(Zhinto heeft meermaals al getipt dat tal van features nog niet publiek gemaakt zijn. Ook zijn er zelfs nog nieuwe gamemodes die bekend gemaakt moeten worden)

Ook is er nog geen enkele conquest gameplay getoond. Alle MP trailers + de alpha waren Rush.
Beta zal Conquest zijn, en daar zou zo een feature veel belangrijker zijn.

Over je opmerking dat dit geen waardige BF2 opvolger is: redelijk wat mensen blijken die mening te hebben en ik denk dat jullie gewoon een 1-op-1 kopie wensen van BF2, maar dan met de frostbite 2 engine.
Feit is dat dit voor de BF2 fans van het eerste uur heel leuk zou zijn, maar een overgroot deel zou klagen dat er geen innovatie is. En vergeet de pers niet.
Net zoals de CoD serie nu een negatieve deuk krijgt dus.

Dice probeert echt wel: meer recoil + het weglaten van de killcam + terugkeer squadleader + 64p maps + jets. Zijn toch al leuke zaken uit BF2 die mij direct tebinnen schieten.

Alleen het aanwezig zijn van dat spot system + het stilzwijgen over de commorose, zijn de enige grote minpunten vind ik. Maar die wegen - voor mij - niet op tegen de hype die ik nu al heb voor het spel. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 08-08-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Teveel mensen hier die een 1 op 1 kopie van BF2 op de Frostbite 2 engine willen zien.
Daar kunnen ze nu in 2011 gewoon niet mee aan komen, zeker niet als ze het spel ook nog multiplatform uit willen geven.

BF3 wordt gewoon geen BF2 kopie, maar een spel dat DICE in 2011 aan zoveel mogelijk mensen wil verkopen (op 3 platforms).
Je moet het meer zien als BFBC2 en dat dan doorgebouwt op de Battlefield formule (dus o.a grootser), geen kopie.
De ontwikkeling staat niet stil, ze proberen nieuwe dingen i.p.v. simpelweg alles blind uit BF2 over te nemen.

Ik kijk zeker uit naar BF3 en ben er van overtuigt dat het een dijk van een game gaat worden, maar de mensen hier die een BF2 kopie willen zitten er gewoon naast.

[ Voor 30% gewijzigd door Rynji op 08-08-2011 23:41 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:15:
Teveel mensen hier die een 1 op 1 kopie van BF2 op de Frostbite 2 engine willen zien.
Daar kunnen ze nu in 2011 gewoon niet mee aan komen, zeker niet als ze het spel ook nog multiplatform uit willen geven.

BF3 wordt gewoon geen BF2 kopie, maar een spel dat DICE in 2011 aan zoveel mogelijk mensen wil verkopen (op 3 platforms).
Je moet het meer zien als BFBC2 met de grootsheid van BF2 (voor de pc dan).
De ontwikkeling staat niet stil, ze proberen nieuwe dingen i.p.v. simpelweg alles blind uit BF2 over te nemen.

Ik kijk zeker uit naar BF3 en ben er van overtuigt dat het een dijk van een game gaat worden, maar de mensen hier die een BF2 kopie willen zitten er gewoon naast.
Mooi gezegd!
Maar zien als BFBC2 met grootsheid van BF2 zou ik het ook niet echt noemen. :)
Heb de alpha maar 2 dagen kunnen spelen, maar het gaf me toch het gevoel dat het veel meer naar BF2 aanleunde dan naar BFBC2:
- Bij BFBC2 kan je perfect van hier naar daar rushen over het veld, en met gemak overleven. In BF3 lijkt dit nauwelijks mogelijk en moet je veel meer beroep doen op crouch en zeker op prone.
Kan mss liggen aan de map design maar het is toch al een indicatie.
- Je voortbeweging is heel belangrijk: als je ergens overspringt, wees dan zekr dat je niet in iemand vizier bent, anders ben je gegarandeerd dood. Je hebt je wapen namelijk niet onmiddellijk stabiel als je terug op de grond bent.
- Togglen tussen staand, crouch, prone doet je vizier veel zwiepen waardoor je gedurende +- 2 sec (toch lang voor een online shooter) geen tegenstand kunt bieden. Ben zo redelijk veel gestorven.
- Dat vehicle dat beschikbaar was, is totaal niet overpowered.
- Regenerating health, was mijn impressie, gaat veel trager dan in BFBC2. Health kits zijn dus nog uiterst belangrijk.
- Van hogere hoogtes afspringen scheelt toch meer van je health dan in BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Allemaal pluspunten dus!

Overigens ben ik wel van mening dat teveel mensen BF2 remake willen met Frostbite 2. Dat kan gewoo niet. Ze zullen de gameplay toch met de tijd mee moeten laten gaan. Ik heb er n ieder geval vertrouwen in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
BFBC2 met de grootsheid van BF2 is een beetje kort door de bocht ja.
Het is meer doorgebouwd op wat ze met BFBC2 hadden, dus een stap verder in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:35:
[...]

Mooi gezegd!
Maar zien als BFBC2 met grootsheid van BF2 zou ik het ook niet echt noemen. :)
Heb de alpha maar 2 dagen kunnen spelen, maar het gaf me toch het gevoel dat het veel meer naar BF2 aanleunde dan naar BFBC2:
- Bij BFBC2 kan je perfect van hier naar daar rushen over het veld, en met gemak overleven. In BF3 lijkt dit nauwelijks mogelijk en moet je veel meer beroep doen op crouch en zeker op prone.
Kan mss liggen aan de map design maar het is toch al een indicatie.
- Je voortbeweging is heel belangrijk: als je ergens overspringt, wees dan zekr dat je niet in iemand vizier bent, anders ben je gegarandeerd dood. Je hebt je wapen namelijk niet onmiddellijk stabiel als je terug op de grond bent.
- Togglen tussen staand, crouch, prone doet je vizier veel zwiepen waardoor je gedurende +- 2 sec (toch lang voor een online shooter) geen tegenstand kunt bieden. Ben zo redelijk veel gestorven.
- Dat vehicle dat beschikbaar was, is totaal niet overpowered.
- Regenerating health, was mijn impressie, gaat veel trager dan in BFBC2. Health kits zijn dus nog uiterst belangrijk.
- Van hogere hoogtes afspringen scheelt toch meer van je health dan in BFBC2.
Dat klinkt nou goed. ;)
Verder ben ik niet helemaal helder vandaag. (ik bedenk me nu pas dat op die plaatjes enorme kraters zijn te zien zijn) :F
Zijn die pics van destruction 3.0 of is dit gewoon in de map verwerkt?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:48:
[...]

Dat klinkt nou goed. ;)
Verder ben ik niet helemaal helder vandaag. (ik bedenk me nu pas dat op die plaatjes enorme kraters zijn te zien zijn) :F
Zijn die pics van destruction 3.0 of is dit gewoon in de map verwerkt?
Allemaal destuction 3.0!
Hier http://forums.electronica...possible-pics-inside.html zijn ze ook hyped erover >:)
Heb zelf nooit iets met C4 geprobeerd helaas...
Heb ook in gedachten van hier of op ea uk forum wat mensen op te trommelen voor samen in een squad te zitten. Allen met support class en C4, en kijken of we een trench kunnen creëren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Asgaro schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:12:
[...]

Allemaal destuction 3.0!
Hier http://forums.electronica...possible-pics-inside.html zijn ze ook hyped erover >:)
Heb ook in gedachten van hier of op ea uk forum wat mensen op te trommelen voor samen in een squad te zitten. Allen met support class en C4, en kijken of we een trench kunnen creëren. 8)
"Some formations were so deep, you couldn't get out."

Dat lijkt me ook wel apart, dan moet je dus bij het einde en het begin minder C4 gebruiken om minder schade aan te richten waardoor de grond hoger is en je er dus wel uitkan... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
In hoeverre is het weg laten van de killcam een pluspunt? Ik hoorde veel mensen daar in MoH over klagen. Een camper kon zo een half uur lekker blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:06:
In hoeverre is het weg laten van de killcam een pluspunt? Ik hoorde veel mensen daar in MoH over klagen. Een camper kon zo een half uur lekker blijven zitten.
Een camper heeft geen schijn van kans als je fatsoenlijk samenwerkt, dus dat zal wel geen probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

rgras schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:13:
[...]

Een camper heeft geen schijn van kans als je fatsoenlijk samenwerkt, dus dat zal wel geen probleem worden.
Nu je ook prone kunt gaan ben ik er toch wel wat huiverig voor. Zeker omdat de omgevingen lekker gedetailleerd zijn :) Je kunt nu overal tussen bosjes, struiken, kapotte gebouwen, etc kruipen. Het is wel zo dat je van prone naar staan langer bezig bent, maarja, een campende sniper heeft daar niet zoveel last van :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Een campende sniper gaat wel last krijgen van de schittering die zijn scope reflecteert.
Dit effect wordt na verloop van tijd versterkt om bovenstaande situatie enigzins tegen te gaan.
Dit is door DICE aangegeven.
Afwachten hoe dit in de uiteindelijke versie wordt geimplementeerd (en/of gepatched), maar ik maak me daar totaal geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 13:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

priemt schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:29:
Een campende sniper gaat wel last krijgen van de schittering die zijn scope reflecteert.
Dit effect wordt na verloop van tijd versterkt om bovenstaande situatie enigzins tegen te gaan.
Dit is door DICE aangegeven.
Afwachten hoe dit in de uiteindelijke versie wordt geimplementeerd (en/of gepatched), maar ik maak me daar totaal geen zorgen over.
Ah dat wist ik niet :) Klinkt goed. Ben totaal niet bang dat deze game mij teleurstelt. CoD MW3 wordt een game die ik een weekend ga huren om zo de SP te spelen. De MP van Battlefield zal me lang genoeg bezig houden gok ik.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:06:
Er is nog altijd het spot system.
Ik speel zelf nauwelijks de recon class maar als je dan een mooi plekje hebt gevonden, zou ik het ook zonde vinden indien je via de killcam onmiddellijk je positie prijsgeeft.
Plus, het feit dat, als recons met hun sniper naar jou kijken, je een fel lichtpuntje ziet (=weerkaatsing licht in scope naar jou toe).
Daarnaast is sway ook toegevoegd (=bewegen van je vizier. moet je adem inhoudn voor volle stilstand)

Denk dat dit samen een mooie balans geeft.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/tweets/Knipsel10.JPG
Dus Commo-rose en waypoint minimap system is nog mogelijk!

Oww my gawd, jets! >:)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4Ru2oC5xX_o]

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 09-08-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:26

superwashandje

grofheid alom

haha wel gaaf. toch zijn die mig 21's volgens mij voor een prikkie te krijgen. bij de lokale autoboer in "de hoeve/st isidorishoeve" staat er ook een voor de show op het parkeerterrein.

edit: op marktplaats staan alleen maar schaalmodellen te koop -O-

[ Voor 15% gewijzigd door superwashandje op 09-08-2011 11:25 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superwashandje schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:24:
haha wel gaaf. toch zijn die mig 21's volgens mij voor een prikkie te krijgen. bij de lokale autoboer in "de hoeve/st isidorishoeve" staat er ook een voor de show op het parkeerterrein.

edit: op marktplaats staan alleen maar schaalmodellen te koop -O-
Jammer, wou er altijd al een paar kopen voor me neefje :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 15:40
nice leuke info weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Vandaag op twitter kwam ik dit tegen: http://www.pcgamer.com/20...ets-a-jet-plane/#comments gaat over de vliegtuigen in bf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

Allemaal destuction 3.0!
:o
Ik wil nu die beta om een loopgraaf te maken.
Verdedigen was nog nooit zo leuk. 8)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
[...]

Allemaal destuction 3.0!
Ah jij was dat dus met die plaatjes van die kraters op het EA UK forum, denk aan de NDA, EA UK admins zijn nogal streng en het kan je een ban opleveren :9
Heb al een perm infraction daar en na 3 stuks volgt perm ban op je EA account.

Het kan trouwens best zijn dat in de beta ook nog niet alles te zien is, voor de beta gebruiken ze namelijk een stabiele early build versie.
In de final kunnen nog meer optimalisaties zijn door gevoerd die nog meer mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
NLsandman schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:47:
[...]

Ah jij was dat dus met die plaatjes van die kraters op het EA UK forum, denk aan de NDA, EA UK admins zijn nogal streng en het kan je een ban opleveren :9
Heb al een perm infraction daar en na 3 stuks volgt perm ban op je EA account.

Het kan trouwens best zijn dat in de beta ook nog niet alles te zien is, voor de beta gebruiken ze namelijk een stabiele early build versie.
In de final kunnen nog meer optimalisaties zijn door gevoerd die nog meer mogelijk maken.
Doen ze daar echt zo moeilijk over?
het zijn maar een paar plaatjes -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imacbest schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:25:
[...]

Doen ze daar echt zo moeilijk over?
het zijn maar een paar plaatjes -.-
NLsandman heeft gelijk: daar is het echt extreem >:)
Je post wat screens en direct wordt je neergemaaid met "hey the NDA dude!" etc. Ik snap het deels wel, het is tenslotte een EA forum.
Maar daarna zitten ze wel allen een PM te vragen voor de screens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
The Battlefield team needs you! 14 QA Testers required for 3 months working on BF3

Although video game testing can be fun and rewarding, it is hard work. We are looking for responsible, dependable candidates who have an eye for detail, great work ethics, excellent verbal and written communications skills, and the ability to work in a team environment. We need people who are able to work a flexible schedule as work days may vary from week to week. There will be overtime opportunities.

What skills does DICE look for?

Required Skills:

- Self starter

- Good organisational skills

- Strong verbal and written communication skills

- Basic to advanced software troubleshooting skills

- Ability to remain focused until project completion

Desired skills:

- Experience and understanding of console or PC game testing

- Software troubleshooting

If you are looking for an opportunity to contribute to the Imminant Battlefield 3 and work with one of the best teams in the Gaming world please apply to the position with a latest copy of your cv. This role is onsite in Stockholm due to the short nature of the contract we are only considering candidates who can work onsite and are able to come to work without relocation support.

We are not considering overseas or remote applications.

All applicants should email their CV’s too jobs@dice.se

Leuk als je in Zweden woont of als je 3maandjes van plan was naar Zweden te gaan voor vakantie :+

[ Voor 63% gewijzigd door JT888 op 09-08-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
JT888 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:52:
The Battlefield team needs you! 14 QA Testers required for 3 months working on BF3

Although video game testing can be fun and rewarding, it is hard work. We are looking for responsible, dependable candidates who have an eye for detail, great work ethics, excellent verbal and written communications skills, and the ability to work in a team environment. We need people who are able to work a flexible schedule as work days may vary from week to week. There will be overtime opportunities.

What skills does DICE look for?

Required Skills:

- Self starter

- Good organisational skills

- Strong verbal and written communication skills

- Basic to advanced software troubleshooting skills

- Ability to remain focused until project completion

Desired skills:

- Experience and understanding of console or PC game testing

- Software troubleshooting

If you are looking for an opportunity to contribute to the Imminant Battlefield 3 and work with one of the best teams in the Gaming world please apply to the position with a latest copy of your cv. This role is onsite in Stockholm due to the short nature of the contract we are only considering candidates who can work onsite and are able to come to work without relocation support.

We are not considering overseas or remote applications.

All applicants should email their CV’s too jobs@dice.se

Leuk als je in Zweden woont of als je 3maandjes van plan was naar Zweden te gaan voor vakantie :+
Weet je wel niet wat voor @@@ werk dit is?, op het eerste gezicht lijkt het leuk maar probeer maar 1 level 500x te spelen om alle bugs/fouten eruit te halen en dan nog doorgaan. Dit werk is serieus stressvol en ik zou het liever niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetricCandy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-10-2020

MetricCandy

MetricCandy

Ik zou willen dat ik in zweden woonde...

MetricCandy - Btag: MetricCandy#1397

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Strong verbal and written communication skills

Hier val ik toch al af. :+
Autisme help niet echt mee met communicatie. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:27:
Strong verbal and written communication skills

Hier val ik toch al af. :+
Autisme help niet echt mee met communicatie. :X
Ik zou daar niet echt veel waarde aan hechten, in die zin dat die vereiste op het overgrote deel aan jobaanbiedingen voorkomt heb ik de indruk.
Nog zo eentje is "een polyvalent denker". Kom ik ook redelijk veel tegen, maar das toch bullshit? 8)7
(Ben zelf nog student maar het is dat ik nieuwsgierig ben naar de vereisten in m'n later beroepsleven, dus al wat advertenties bekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
kreeg vanmiddag tot horen dat een van de 5 winnaars ben voor gamescom 2011! ga naar battlefield 3 als vip! ook mag ik een exlusieve presentatie bijwonen over battlefield 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
joshje schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:26:
kreeg vanmiddag tot horen dat een van de 5 winnaars ben voor gamescom 2011! ga naar battlefield 3 als vip! ook mag ik een exlusieve presentatie bijwonen over battlefield 3!
Gefeliciteerd en vergeet je videocamera niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Congrats, je krijgt dus toegang tot het gedeelte dat alleen voor bedrijven is, ben zeer benieuwd wat Dice gaat presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, gelukzak!
Zeker je impressies hier posten aub, en video's als het kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
heb mobiel bij me kan er goed mee filmen en foto's maken! zag al dat eer mig-21 stond :D. kan echt niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53
Hier kan je straks battlefield 3 winnen, origin team vs een team van een gaming website in BC2. Event van EA.

http://www.ea.com/1/origin-versus-battlefield-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Cool, zie ik je daar ongetwijfeld wel : ) die behind closed door is helaas een no-go area voor camera`s. De algemene presentatie over het algemeen wel ( laatste 2 jaar wel, maar hangt er vanaf wat je krijgt te zien ). Welke dagen mag je er heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
steffeh schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:52:
[...]

Cool, zie ik je daar ongetwijfeld wel : ) die behind closed door is helaas een no-go area voor camera`s. De algemene presentatie over het algemeen wel ( laatste 2 jaar wel, maar hangt er vanaf wat je krijgt te zien ). Welke dagen mag je er heen?
ik ga donderdag en jij? maar niet overal hoeft een camera bij ;) zal proberen veel te onthouden wat ze zeggen :P

[ Voor 10% gewijzigd door joshje op 10-08-2011 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Gefeliciteerd met je prijs ;)

Geluid opnemen mag toch wel he kan je later het terug luisteren en de leuke weetjes hier posten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
joshje schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:13:
[...]

ik ga donderdag en jij? maar niet overal hoeft een camera bij ;) zal proberen veel te onthouden wat ze zeggen :P
Gefeliciteerd man! Lijkt me erg gaaf :).

Vergeet je kladblok niet met pen, dan kan je dingen die echt nieuw zijn noteren voordat je ze vergeet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Wie geen bezigheid heeft: http://www.livestream.com/ea
de opbouw van dat gebeure

Twitter:
zh1nt0 Daniel Matros
So.. Gamescom and #BF3. Livestream of the booth build up - http://www.livestream.com/ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Asgaro schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:58:
Miljaar, footage van trench building!
Zeker testen in de beta :9~

[video]
Dat c4 heeft wel een raar geluidje als je het neer legt, alsof je een steen verplaatst en die over een andere sleept (of iets dergelijks xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Waarom verdwijnt de C4 als je deze op de grond gooit? Zo kun je ze dus ook niet spotten, als tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imacbest schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:02:
[...]

Dat c4 heeft wel een raar geluidje als je het neer legt, alsof je een steen verplaatst en die over een andere sleept (of iets dergelijks xD)
haha ja, zal wel nog gereplaced worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Asgaro schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:05:
[...]

haha ja, zal wel nog gereplaced worden denk ik.
Ik hoop het :P
Ik hoop ook (heb het niet echt kunne testen) dat ze in bf3 niet zo'n raar geluid in een huis hebben als in bc2, want soms dan klonk dat echt heel vaag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:58:
Miljaar, footage van trench building!
Zeker testen in de beta :9~
[video]
Prachtig !
Hier zal enorm creatief mee om gegaan worden op den duur...
Tanks kunnen hier niet doorheen rijden en zullen eerst de boel moeten 'levelen' om verder te kunnen.
Een beetje flessenhals in een map zal hierdoor enorm lastig worden.

Hoe zal dit trouwens werken met stedelijke maps... Heeft men dit ook uit geprobeerd in de ondergrondse/in het donker?
Ik neem aan dat een gat creëren op de 1ste verdieping naar de begane grond niet zal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
priemt schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:08:
[...]

Prachtig !
Hier zal enorm creatief mee om gegaan worden op den duur...
Tanks kunnen hier niet doorheen rijden en zullen eerst de boel moeten 'levelen' om verder te kunnen.
Een beetje flessenhals in een map zal hierdoor enorm lastig worden.

Hoe zal dit trouwens werken met stedelijke maps... Heeft men dit ook uit geprobeerd in de ondergrondse/in het donker?
Ik neem aan dat een gat creëren op de 1ste verdieping naar de begane grond niet zal werken?
In bc2 was ik in een server (map oasis) en hadden ze met c4 een gat in de weg gemaakt en dan vanuit dat water en kon je er met een boot in varen 8)
Dacht dat ik er nog een screen van had maar kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imacbest schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:07:
[...]

Ik hoop het :P
Ik hoop ook (heb het niet echt kunne testen) dat ze in bf3 niet zo'n raar geluid in een huis hebben als in bc2, want soms dan klonk dat echt heel vaag :o
Bedoel je dat weergalmen en die echo's?
Dat maakt het toch net af! Ik vermoed dat het in het echt ook zo klinkt?
Vind dat het mooi bombastisch klinkt waardoor je je echt in de actie voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
imacbest schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:10:
[...]
In bc2 was ik in een server (map oasis) en hadden ze met c4 een gat in de weg gemaakt en dan vanuit dat water en kon je er met een boot in varen 8)
Dat stuk ken ik ja, nice!

Zou prachtig zijn als je met dit truukje beekjes kon maken vanuit dat meer (in metro) naar de metrotunnels!
Maar volgens mij verlies ik hier de grip op de realiteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Asgaro schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:13:
[...]

Bedoel je dat weergalmen en die echo's?
Dat maakt het toch net af! Ik vermoed dat het in het echt ook zo klinkt?
Vind dat het mooi bombastisch klinkt waardoor je je echt in de actie voelt.
Soms klonk het echt onnatuurlijk hoor, vaak klonk het wel goed maar soms zit er een rare echo in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imacbest schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:10:
[...]

Dacht dat ik er nog een screen van had maar kan het niet vinden :(
Dit bedoel je wrsl!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5aYp5-WpqJw]
Die video was ooit zelfs verschenen op de officiele Battlefield Facebook page.

Lijkt echt tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
joshje schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 01:13:
[...]

Donderdag ben ik er ook : ) true, je kan beter opletten en wat dingen opschrijven. Bereid je vast maar voor op de Duitse BF community: dat zijn namelijk gekken, als er goodies tevoorschijn komen zijn het echt een kudde op hol geslagen koeien dat overal overheen walst om zo snel mogelijk iets te bemachtigen. Eerste keer stond ik daar echt zo van 'okéééé....'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
steffeh schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:22:
[...]

Donderdag ben ik er ook : ) true, je kan beter opletten en wat dingen opschrijven. Bereid je vast maar voor op de Duitse BF community: dat zijn namelijk gekken, als er goodies tevoorschijn komen zijn het echt een kudde op hol geslagen koeien dat overal overheen walst om zo snel mogelijk iets te bemachtigen. Eerste keer stond ik daar echt zo van 'okéééé....'
Ja idd zowiets :P lijkt me echt iets dat ook in bf3 moet kunne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Nu online
Mhh! Ik ben er helaas op vrijdag (EA heeft de FIFA presentaties verplaatst). Hopelijk kan ik nog wel eventjes Battlefield 3 spelen, ben toch wel zeer benieuwd.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik ga op woensdag, lekker rustig met alleen maar pers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
De trench is alleen net iets te breed. Jammer.
Ik zelf ga denk ik wel foxholes maken en natuurlijk tank traps. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
DanielWW2 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:10:
De trench is alleen net iets te breed. Jammer.
Ik zelf ga denk ik wel foxholes maken en natuurlijk tank traps. ;)
zo'n gat maken en daarin nog een anti tank mijn ofzow :P of c4 (dan moet je er wel nog zo'n foxhole naast maken om er in te zitte)

Miss een idee om engineer een schep te geven :P en zandzakken :D kun je zelf een goeie verdedeging bouwen, miss ook prikkeldraad etc

[ Voor 15% gewijzigd door imacbest op 10-08-2011 14:14 . Reden: ideeen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:24
BattleField: MinceCraft!
Het word pas heel grappig, als je de 'floor' een heel stuk lager zou doen, dat je gaten van enkele meters kan maken :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik ga ook naar Gamescon en zou ook heel graag BF3 uitproberen. Ik kan alleen nergens een catalogus vinden van wie waar staat en wanneer. Heeft iemand van jullie die al wel gevonden (of gekregen na het winnen van een VIP tour :P )

[ Voor 1% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 10-08-2011 15:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:10:
Ik ga ook naar Gamescon en zou ook heel graag BF3 uitproberen. Ik kan alleen nergens een catalogus vinden van wie waar staat en wanneer. Heeft iemand van jullie die al wel gevonden (of gekregen na het winnen van een VIP tour :P )
Er zijn nog 1.000.000 die dat willen, succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purple Dolphin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 13:22
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:10:
Dit is in ieder geval iets:

http://pnmedia.gamespy.co...es/news3/ea.gamescom2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
imacbest schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:14:
[...]

zo'n gat maken en daarin nog een anti tank mijn ofzow :P of c4 (dan moet je er wel nog zo'n foxhole naast maken om er in te zitte)

Miss een idee om engineer een schep te geven :P en zandzakken :D kun je zelf een goeie verdedeging bouwen, miss ook prikkeldraad etc
Ik bedoel meer dit. :P

http://www.jokedujour.com/police/tank%20trap.jpg

Stel je eens voor dat je met je team 2 meter diepe gaten maakt zoals die trench maar dan 3 keer zo breed. Daar komt geen tank doorheen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:43:
[...]

Ik bedoel meer dit. :P

http://www.jokedujour.com/police/tank%20trap.jpg

Stel je eens voor dat je met je team 2 meter diepe gaten maakt zoals die trench maar dan 3 keer zo breed. Daar komt geen tank doorheen. :o
lol, zou mij echt doodlachen moest zoiets mogelijk zijn!

Ben wel echt benieuwd of het mogelijk is dat water van dat vijvertje naar die underground ingang te loodsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Dus de Support heeft de mogenlijkheid C4 bij zich te dragen ? Ik vermoed dan dat alle classes C4 kunnen dragen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
JT888 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:18:
Dus de Support heeft de mogenlijkheid C4 bij zich te dragen ? Ik vermoed dan dat alle classes C4 kunnen dragen of niet ?
ben bang van wel. dat betekent dat je weer kan c4 spammen zoals in bad company 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Asgaro schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:07:
Ben wel echt benieuwd of het mogelijk is dat water van dat vijvertje naar die underground ingang te loodsen.
No way dat dat mogelijk gaat zijn, weet je hoe computationeel complex dat is?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
.oisyn schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:23:
[...]

Compu- wie? nee dat gaat denk ik ook niets worden. Zou wel sick zijn. Als het wel zo is eet ik mn hoed op. Dat zweer ik bij deze.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Pablo11392 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:27:
[...]

Compu- wie? nee dat gaat denk ik ook niets worden. Zou wel sick zijn. Als het wel zo is eet ik mn hoed op. Dat zweer ik bij deze.
Voor zekerheid even gequote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
rgras schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:33:
[...]

Voor zekerheid even gequote.
goed idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:00

mrc4nl

Procrastinatie expert

Pablo11392 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:27:
[...]

das makkelijk: gewoon zorgen dat je geen hoed hebt.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik denk dat wij hier wel wat geld bij elkaar kunnen schrapen voor een hoed.

[ Voor 10% gewijzigd door rgras op 10-08-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
mrc4nl schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:54:
[...]

das makkelijk: gewoon zorgen dat je geen hoed hebt.
offtopic:
Wat denk jij dan! Maar nu heb je de smeuïgheid er al af gehaald:P

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als ik naar dat filmpje zie hier een pagina of 2 terug, van die ondergelopen Oasis map, dan heb ik toch nog wat hoop. :) Wel kan je je natuurlijk aan glitches enzo verwachten.
Bij BFBC2 - toch bij Oasis zo te zien ,maar wie weet ook bij andere maps - verschijnt het water automatisch zolang je maar diep genoeg kan bomben en zo onder het waterpeil van de map geraakt.

edit: Ik heb de youtube comments ff wat gelezen, en het is niet zo dat ze het water echt hebben geleid door de straten. Ik zou is zelf op een server moeten testen of dit mogelijk is in BFBC2.

Ik heb nog hoop dat het "water leiden" wel lukt met Frostbite 2.0 >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 10-08-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Nee dat gaat niet lukken.
Het water in BFBC2 is als het ware één grote platte plaat die op een bepaald niveau in de map zit, deze plaat is het water. Als je dus een krater maakt die diep genoeg is kom je vanzelf bij die plaat.
Bij Oasis ligt 'de waterplaat' heel dicht bij het land niveau, dus kom je er al snel met wat simpele kraters.
Gesimuleerd/dynamisch water is heel erg zwaar/complex om in een game te stoppen, dat gaan we voorlopig nog niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:07:
[...]

lol, zou mij echt doodlachen moest zoiets mogelijk zijn!

Ik denk niet dat zulke diepe gaten mogelijk zijn. Dit is ook niet echt nodig zolang je maar z'n 2 meter diep kan en het gat 10 meter lang maakt. Ik zie een T90R of een M1A2 Abrams daar niet uitkomen. _/-\o_

Verder bedenk ik me ook dat je misschien wel tanks kan ingraven zodat alleen de koepel zichtbaar is. Dat kan ook behoorlijk dodelijk zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Rynji schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:26:
Nee dat gaat niet lukken.
Het water in BFBC2 is als het ware één grote platte plaat die op een bepaald niveau in de map zit, deze plaat is het water. Als je dus een krater maakt die diep genoeg is kom je vanzelf bij die plaat.
Bij Oasis ligt 'de waterplaat' heel dicht bij het land niveau, dus kom je er al snel met wat simpele kraters.
Gesimuleerd/dynamisch water is heel erg zwaar/complex om in een game te stoppen, dat gaan we voorlopig nog niet zien.
Was in BF2 idd ook al zo. Water op hogere niveau's was daardoor ook niet mogelijk met de editor.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Conquest ... Wat denken jullie ? Ik denk persoonlijk dat het eerst een wow factor zal brengen en later als je het rustig kan laten inzinken meer dan een paar - punten zal bevatten. Het is tenslotte een console spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
maxers1973 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 20:59:
Conquest ... Wat denken jullie ? Ik denk persoonlijk dat het eerst een wow factor zal brengen en later als je het rustig kan laten inzinken meer dan een paar - punten zal bevatten. Het is tenslotte een console spelletje.
Uh halloow, we hebben het hier over BF3 eh? Dat heeft geen - punten. En het is tenslotte toch best wel heel erg een pc spelletje en ook even uitgebracht voor de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Geen idee, wacht nou maar gewoon totdat er meer bekend is. Je uitspraak is wel weer erg gevoelig voor een console vs. PC discussie en dat is kansloos.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Die discussie zal dan uiteindelijk ook niet 'weer' opgerakeld worden door je Max :) nice try! :X

Etuuuuuh!

• luukske21
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-03-2016
haha deze opmerking is niet eens een discussie waard 8)7
720p 30fps op console
1080p 60+ fps op pc

ja tuurlijk is het voor de console gamaakt :/

net als bf2 zeker xD

het spijt me dat ik hem toch op de pc ga spelen <=]

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

[...]

Men doet een crude aproximation aproach die er redelijk believable uitziet. Niet de exacte full scale correcte fromule. Alsof gamer het na gaan rekenen.
Nee, het is eerder een feature die extreem concurent computing afhankelijk is.
Fluidphysics. Om het goed uit te laten zien moeten de water particles klein genoeg zijn.
Wat inhoud ipv de grote van tennisbal of pingpong bal water particle wat nep uitziet. De grote van een erwt en druppel dus particle gebruiken..
Probleem is dat je al snel van 100 tot 1000 water ballen. naar 10.000 tot 100.000 water druppeltjes particles gaat of veel meer zelfs.
En je dus alleen om dit goed te kunnen bereken met voldoende fps. Een dedicated SLI high-end Gpu nodig hebt.

PhysX doet dit aleen in tech demos waar sli high-end kaart alleen deze feature showcased.
Dus zonder o.a. de GFX load van een retailgame.
Het probleem is dus dat de rest over capaciteit aan GPGPU reken kracht bij de mainstream amper aanwezig is. En high-end GPU al door de game rendering zwaar stressed kunnen zijn waardoor er paar gpgpu coretjes over zijn om iets te doen zoals fluid physics voor blood gore effect. Maar grotere water massa's gewoon te zwaar is. En je dus 2000 cuda cores nodig hebt en dat schaald ook lekker door hoe groot de massa is.

Om iets van dit te doen zou je APU voor game kunnen gebruiken en High-end GPu pure voor deze extreem concurent physics features. Zoals fluid clothes en hair physics.
Het kan wel als je niet te grote water massa's toepast en dedicated high-end GPU klaar hebt staan.
Alleen is dit een erg kleine target audience.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Knip

[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 11-08-2011 11:09 ]

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Een discussie is het toch waard op een forum en vooral in het juiste topic.Ik hoor graag jullie mening hierover.Voor mij persoonlijk na het zien van de alpha en na het aanhoren van de spelers gaat bf3 toch de kant op van bfbc2 wat mij verraste gezien de spel ervaring met bf2. Dat mijn mening niet als gewenst wordt ervaren neem ik dan maar voor lief.
Ik wacht met spanning af hoe Dice de conquest modus in die setting voor elkaar heeft gekregen.

[ Voor 12% gewijzigd door MaXeRs op 11-08-2011 08:03 ]

• Pablo11392
Het is hier de HK niet :?

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 11-08-2011 11:10 ]

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Knip

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 11-08-2011 11:11 ]

Etuuuuuh!

Pagina: 1 ... 64 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien