Daar heb je budgetgaming.nl al voorVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:36:
[...]
Maar waar je BF3 het goedkoopste kan kopen is toch wel interessant voor iedereen? Als aanvulling op de Tweakers.net pricewatch.
Nee maar je wordt verplicht Origin te draaien tijdens het spelen, net zoals dat je verplicht wordt om Steam te draaien terwijl je Steam-spellen speelt.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:16:
[...]
Snap het probleem niet zo. Het is niet alsof je verplicht wordt om beide programma's tegelijkertijd te draaien als je een spel speelt? Verder vraagt Steam en Origin niet echt veel resources of zo.
Dus als je niet tegelijk Steam en Origin wilt draaien, maar wel BF3 wilt spelen, zul je Steam moeten afsluiten.
Dat denk ik ook. EA is nu al bezig spellen van Steam af te halen (Crysis II o.a.) en SW:TOR zal ook een Origin "exclusive" worden.Zelf denk ik dat de kans vrij klein is dat het via Steam beschikbaar gaat worden. Alleen BC was beschikbaar omdat het een aparte serie is.
En omdat BF3 al een tijd via de EA store/Origin te preorderen is.
Denk het van niet.Proxx schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:48:
ik hoop dat je de disk gewoon in steam kan activeren zoals een aantal andere spellen. maar aangezien het al niet ging met BFBC2 denk ik dat het gewoon of steam of disk wordt en niet gecombineerd.
[ Voor 14% gewijzigd door mace op 16-06-2011 16:55 ]
Helemaal met je eens! Heb eens Team Fortress 2 voor 1,98 euro kunnen kopen op steam, kost normaal 20 euro, was een of andere jubileum korting. Meteen voor een paar vrienden meebesteldNuCl3aR schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:17:
[...]
Ze zijn over het algemeen wel aan de dure kant.
Enkel de acties die ze geregeld houden waar je zelfs tot -50, -70% op een game of gamepakket kunt krijgen zijn dan wel weer de moeite waard.
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
http://www.eurogamer.net/...rysis-2-off-steam-article
niet echt BF3 nieuws maar met betrekking tot steam versie van BF3 is het dus wel interresant
niet echt BF3 nieuws maar met betrekking tot steam versie van BF3 is het dus wel interresant
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
"Unfortunately, Crytek has an agreement with another download service which violates the new rules from Steam and resulted in its expulsion of Crysis 2 from Steam. Dat komt er dus op neer dat Crytek een overeenkomst had met origin en steam het daar niet mee eens was, denk ik.
Ach, alsof EA het werkelijk zo erg vindt. Uiteindelijk kunnen ze nu hun *kuch kut kuch* game aanbieden via de nieuwe Origin store. Het is al duidelijk geworden dat Crysis 2 niet geworden is, wat het zou moeten geweest zijn, dus als er nog mensen zijn die per se de game nog willen, vinden die het vast niet zo erg om die even te gaan halen in de Origin store, als ze het al digitaal willen.Proxx schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:01:
http://www.eurogamer.net/...rysis-2-off-steam-article
Hoe laat was dat gebeuren vandaag waar ze bf3 gameplay op de ps3 zouden laten zien?
zie hierAsgaro schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:33:PS3 gameplay incoming
Last week at E3 was amazing for Battlefield 3, but there was one question that stood out from the rest of the pack: When do we get to see Battlefield 3 on consoles? Well, you may want to pay attention to this next bit...
This Thursday night (June 16), Battlefield 3 will be appearing on Late Night with Jimmy Fallon, but more importantly, we’ll be playing the game on the PlayStation 3. That’s right! We’ll be giving you the world premiere of Battlefield 3 on consoles this Thursday night when DICE’s Johan Dohl takes the stage and gives Jimmy the first crack at Battlefield 3 for the PlayStation 3. Be sure to tune in, or set your DVR to record, for the world premiere console gameplay of Battlefield 3 on Late Night with Jimmy Fallon this Thursday on NBC at 12:35/11:35C!
Via https://www.facebook.com/battlefield
Verwijderd
dat zou dus betekenen dat het over iets minder dan 2 uur begint?
edit: laat maar, is natuurlijk s'nachts?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 17:42 ]
Weer niet of het al aan de orde is gekomen, maar wat is het verschil tussen de normale Bf3 en de limited edition?
Wat dacht je van de eerste pagina eens te lezen?2boris schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:43:
Weer niet of het al aan de orde is gekomen, maar wat is het verschil tussen de normale Bf3 en de limited edition?
Zo te zien wel..... Dan maar morgen bekijken wat ik gemist heb.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:41:
dat zou dus betekenen dat het over iets minder dan 2 uur begint?
En ffe dat je het weet
Physical Warfare Pack available to all Battlefield 3 players later this year
BY: HBrun POSTED: Jun 16, 2011, 01:28PM COMMENTS: 0 (Login Required to Comment)A point of clarification for all of our Battlefield fans. We will unlock the contents of the Physical Warfare Pack to all Battlefield 3 players later this year – for free. Read on for more details on this and Back to Karkand.
So maybe this is stating the obvious, but all of us at DICE are here because of our passion for games and the passion to bring you the games we too love to play. I always knew our pre-order offers for Battlefield 3 would be open to misunderstandings. This post is an attempt by me to answer any questions you have.
I would like to start by clarifying that the Physical Warfare Pack is a time-based exclusive. If you do not pre-order Battlefield 3 at a retailer carrying the Physical Warfare Pack, don’t worry. We will unlock the contents of the Physical Warfare Pack for free to all Battlefield 3 players later this year.
The Physical Warfare Pack will be available as a pre-order bonus all over the globe. Right now, the UK is the only country where it has been announced, but stay tuned to get constant updates on where you can pick this up in your country. And remember, if you do not pre-order, you will still get access to this content at a later date, free of charge. If you do pre-order, you will get access to it from day one.
For Battlefield: Bad Company 2, many in the Battlefield community were very vocal about wanting additional, new maps to expand the multiplayer experience. With Battlefield 3, we want to make sure we can increase your library of maps quicker than we did for Battlefield: Bad Company 2. We also want to give you something special for pre-ordering, as pre-ordering is basically your way of saying you believe in DICE and Battlefield 3. When we announced that everybody who pre-orders Battlefield 3 would get an entire future expansion pack at no extra charge, I knew we had created a very generous pre-order offer.
Back to Karkand is a massive, themed expansion pack available a period of time after the base game, developed by a separate team here at DICE -- the same team that brought you Battlefield: Bad Company 2 Vietnam. If you played Battlefield: Bad Company 2 Vietnam, you have a pretty good idea about the scope and ambition of our expansion packs. This is so much more than just four remixed maps.
If you pre-order Battlefield 3, you will be able to play Back to Karkand at no extra charge as soon as it is released, but it is not day one DLC and it is not on the base game disc. We think it’s a sweet deal, and it’s available to everyone everywhere. If you do not pre-order Battlefield 3, you can still buy Back to Karkand separately and play it as soon as it is released, the very same date as anyone who pre-ordered. In other words, there is no segmentation of the community when we launch the base game.
There are more pre-order offers for Battlefield 3 out there, and in order to try and avoid any confusion we will return within the next couple of weeks to detail all of them as well.
As always, post any questions you have here, in our forums, on Facebook, or Twitter. We are listening and value your opinion.
Cheers,
Karl Magnus Troedsson
General Manager, DICE
http://blogs.battlefield....attlefield-3-players.aspx
:D:D:DAsgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:22:
A point of clarification for all of our Battlefield fans. We will unlock the contents of the Physical Warfare Pack to all Battlefield 3 players later this year – for free. Read on for more details on this and Back to Karkand.
I would like to start by clarifying that the Physical Warfare Pack is a time-based exclusive. If you do not pre-order Battlefield 3 at a retailer carrying the Physical Warfare Pack, don’t worry. We will unlock the contents of the Physical Warfare Pack for free to all Battlefield 3 players later this year.
The Physical Warfare Pack will be available as a pre-order bonus all over the globe. Right now, the UK is the only country where it has been announced, but stay tuned to get constant updates on where you can pick this up in your country. And remember, if you do not pre-order, you will still get access to this content at a later date, free of charge.
Heerlijk hoe het "Further clarification" is, terwijl wat ze nu zeggen volgens mij echt niet de bedoeling was. Maarja, toch mooi dat nogal wat community gezeik er toe heeft geleden dat ze nu gewoon aangeven dat alles wel gratis word. Ook meteen duidelijk dat Back To Karkand dus NIET bij de release van de game beschikbaar is. Volgens mij dacht echt bijna iedereen dit wel. Sowieso is zo'n opsplitsing op de eerste dagen van release natuurlijk een doodsteek voor een leuke community, en op het begin zou het simpelweg overkill zijn. Ik heb liever op het begin wat minder maps maar wel gewoon goede servers, waarna er daarna gewoon leuke nieuwe maps uit komen. Hetzelfde geld voor BC2. Een hele tijd niet meer gespeeld, maar nu ik weer wat begin te spelen heb ik leuk wat nieuwe maps om te spelen. Die oude maps begin ik niet meer aan.
Inderdaad, dit geeft toch wel een andere draai aan het woord 'exclusive'.Adante schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:34:
Heerlijk hoe het "Further clarification" is, terwijl wat ze nu zeggen volgens mij echt niet de bedoeling was. Maarja, toch mooi dat nogal wat community gezeik er toe heeft geleden dat ze nu gewoon aangeven dat alles wel gratis word.
Dat vind ik apart, in de OP staat al dat het vermoedelijk een maand later zal komen, dan lezen die mensen dus niet goed.Ook meteen duidelijk dat Back To Karkand dus NIET bij de release van de game beschikbaar is. Volgens mij dacht echt bijna iedereen dit wel.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Er staat wel dat het nog dit jaar gaat uitkomen.
Dus het zou volgens hun statement binnen de 2 maanden (en een beetje) gratis beschikbaar worden voor iedereen.
Dus het zou volgens hun statement binnen de 2 maanden (en een beetje) gratis beschikbaar worden voor iedereen.
Steam: Grim
Verwijderd
Behalve dan dat wij hier nu op tweakers in het BF3 topic zitten. En niet iedereen die website bezoekt/kent.
Maar ik zie niet in waarom je dat niet zou willen? En ook al wil je dat per se niet, hoeveel moeite kost het nou om Steam/Origin af te sluiten. Desnoods maak je een scriptje dat de ene applicatie afsluit als je de andere opstart.mace schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:55:
[...]
Nee maar je wordt verplicht Origin te draaien tijdens het spelen, net zoals dat je verplicht wordt om Steam te draaien terwijl je Steam-spellen speelt.
Dus als je niet tegelijk Steam en Origin wilt draaien, maar wel BF3 wilt spelen, zul je Steam moeten afsluiten.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 19:03 ]
Battlefield 3 - Deel 2Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:01:
[...]
Behalve dan dat wij hier nu op tweakers in het BF3 topic zitten. En niet iedereen die website bezoekt/kent.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heel goed van DICE, maar dat was natuurlijk ook wel te verwachten. Ze willen dat de community van BF3 positief blijft over de game en natuurlijk om de monden van de CoD fanboys te snoeren.
Bij gamecard kun je een EA download code kopen, die zul je toch wel vanaf dag 1 kunnen spelen? Of is daar ook kans op vertraging?
Ik denk dat het aannemelijk is dat zelfs met die mooie downloadcode je misschien niet direct aan het spelen bent. Je weet nooit hoe die servers het houden op moment van release.
Gaat bij BF3 de singleplayer hetzelfde zijn als bij BF2 (een soort van offline multiplayer met bots) of zoals BF:BC2 (lineaire missies vol met scripted events à la COD)? Ik ging eigenlijk uit van het eerste maar de missie met die tanks die ze op E3 showde leek meer op een COD-achtige missie.
Kijk eens in de OP naar de Fault Line video, die geeft een beeld van de singleplayer.
Oké, ze gaan helaas de COD kant op dus. Ik hoop dat je dan daarnaast wel gewoon de multiplayer maps offline met bots kan spelen.
Waarom met bots?Reiben schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:06:
Oké, ze gaan helaas de COD kant op dus. Ik hoop dat je dan daarnaast wel gewoon de multiplayer maps offline met bots kan spelen.
Overigens zou ik er niet op rekenen. Er is niets over gezegd en BC2 had het ook niet. BF2 weet ik niet

BF2 had het dus. Was gewoon MP maar dan met botjes, voor de rest alles het zelfde.zAo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:53:
[...]
Waarom met bots?
Overigens zou ik er niet op rekenen. Er is niets over gezegd en BC2 had het ook niet. BF2 weet ik niet
Black Ops heeft het ook, Combat Training noemen ze het.
Het is opzich wel handig. Bots zijn vaak te dom, dus kan je op je gemak wat dingen uit proberen zonder anderen er mee lastig te vallen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Inderdaad, of als je voor 'n moeilijke keuze staat qua weapon unlock, kan je dat wapen even testen icm bots.beany schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:55:
[...]
BF2 had het dus. Was gewoon MP maar dan met botjes, voor de rest alles het zelfde.
Het is opzich wel handig. Bots zijn vaak te dom, dus kan je op je gemak wat dingen uit proberen zonder anderen er mee lastig te vallen.
Bots zijn ook altijd leuk in 'n LAN. Met 2 echte spelers, 128 bots proberen de baas te kunnen
+1beany schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:55:
[...]
BF2 had het dus. Was gewoon MP maar dan met botjes, voor de rest alles het zelfde.
edit:
http://planetbattlefield....iew=Articles.Detail&id=27Vehicles in Battlefield 3 have two new features. First is they now have regenerating armor. If it goes down below a certain threshold your vehicle will be disabled (you will see sparks) and not being able to move, although the turret can still move.
Beetje rare en onverwachte feature...
Dus feitelijk is front kill sowieso niet slim meer om te doen... Tegen dat je je wapen hebt ben je dood. Vind ik wel wat spijtig, in BFBC2 kon je zo wookies echt doen verschietenEA had also told us that knifing from the front is possible, but not an instant kill. I was also told you can pull out the knife (possibly the #5 slot) and not have to use quick knife.
[ Voor 52% gewijzigd door Asgaro op 16-06-2011 21:25 ]
Zolang het niet te snel regenerate vind ik het prima. Dat vehicles disabled kunnen worden ipv instant ontploffen vind ik wel een goede keuze. Zo jammer als je met een hummer rondrijdt en dan ineens ontploft door een RPG oid. Met deze nieuwe feature heb je in ieder geval nog wat kansen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik vind het best lame, valt een functie van de engineer weg en wordt het spel dus ook weer versimpeld.
@Hierboven: zou in het geval van een RPG of ander zwaar wapen de Humvee dan niet alsnog ontploffen? Dat disablen lijkt mij meer iets voor als je ophopende damage krijgt over een langere tijd, anders zou het best belachelijk zijn. Net als die vehicles in Halo die niet stuk konden
@Hierboven: zou in het geval van een RPG of ander zwaar wapen de Humvee dan niet alsnog ontploffen? Dat disablen lijkt mij meer iets voor als je ophopende damage krijgt over een langere tijd, anders zou het best belachelijk zijn. Net als die vehicles in Halo die niet stuk konden

Ik had ook eerst die reactie. Maar als je erover nadenkt: de functie van engineer blijft nuttig als de tank niet (op tijd) kan schuilen, om te regeneraten.tehsojiro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:31:
Ik vind het best lame, valt een functie van de engineer weg en wordt het spel dus ook weer versimpeld.
Dus gelukkig blijft de engineer belangrijk, want je hebt niet veel situaties (denk ik) waar een tank even op zijn gemak kan schuilen en kan regeneraten.
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 16-06-2011 21:41 ]
Het zal denk ik aan het damage model liggen in hoeverre je tank alleen uitgeschakeld word.
Als DICE het goed doet (daar ga ik wel van uit) dan krijgen we tanks die uitvallen als ze een flinke hit krijgen bij de engine en als de koepel echt word doorboord dan gaat die gewoon de lucht in. Tracks zullen hetzelfde zijn als engine.
Als DICE het zo oplost dan moet je dus gewoon om de koepel mikken en van de explosie genieten en niet alleen maar op de engine/tracks.
Als het zo gaat lijkt het me wel interessant wat er gebeurd met bijvoorbeeld een RPG in de engine.
Kan de tank dan nog bewegen of word die dan al uitgeschakeld maar niet vernietigd?
Als DICE het goed doet (daar ga ik wel van uit) dan krijgen we tanks die uitvallen als ze een flinke hit krijgen bij de engine en als de koepel echt word doorboord dan gaat die gewoon de lucht in. Tracks zullen hetzelfde zijn als engine.
Als DICE het zo oplost dan moet je dus gewoon om de koepel mikken en van de explosie genieten en niet alleen maar op de engine/tracks.
Als het zo gaat lijkt het me wel interessant wat er gebeurd met bijvoorbeeld een RPG in de engine.
Kan de tank dan nog bewegen of word die dan al uitgeschakeld maar niet vernietigd?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is het echt zo erg om een verhaallijn te hebben?Reiben schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:06:
Omdat de internetverbinding hier niet altijd meewerkt. Bovendien is het zoals beany zegt handig om te oefenen en bijv. eens rustig een jet te vliegen zonder meteen uit de lucht geknald te worden (vliegen gaat me nooit zo goed af
Ik hou niet zo van de COD-style singleplayer, ik heb dan meer het idee dat ik naar een interactieve film zit te kijken dan dat ik een game aan het spelen ben. Je zit in een soort achtbaan en hoeft alleen zo nu en dan de trekker over te halen, nadenken hoeft niet want de keuzes zijn al voor je gemaakt.
Een verhaallijn is geen probleem, levels van 2 meter breed en 0,0 interactiviteit wel.Relief2009 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:06:
[...]
Is het echt zo erg om een verhaallijn te hebben?
Je kan ook gewoon op een lege server leren vliegen met een jet/heli/etc,
maar ik vind dat het met bots erbij toch leuker is: je kan dan zaken uittesten zoals precisiekills en roadkills proberen doen, etc.
maar ik vind dat het met bots erbij toch leuker is: je kan dan zaken uittesten zoals precisiekills en roadkills proberen doen, etc.
Verwijderd
alleen dat regenerate is raar, dat een voertuig kan worden uitgeschakeld (zoals in de scene uit saving private ryan (denk ik) dit vaag wordt gebruikt om dit aan te duiden) is een veel aangevraagde feature.Asgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:15:
[...]
http://planetbattlefield....iew=Articles.Detail&id=27
en als ik http://forums.electronica...5-regeneration-armor.html mag geloven zorgt dat regenerate er alleen maar voor dat je weer kan rijden maar meer niet
Onverwacht? Al enorm lang bekend en staat ook al een heel tijdje in de OP.Asgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:15:
My bad, dacht dat ik mee was op alles van BF3 maar blijkbaar dus niet.Tsurany schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:19:
[...]
Onverwacht? Al enorm lang bekend en staat ook al een heel tijdje in de OP.
Nou, ik heb nu dit kunnen vinden:
Overigens zijn er nog wat nieuwe screenshots gepubliceerd, waren volgens mij nog niet langsgekomen? http://www.zonared.com/pc...eld-3/imagenes/ver/10873/
Jammer, heb me er in BF1942 en BF2 altijd prima mee vermaakt.Sebastian Stange: In former battlefield games you always had matches with bots for training. Do you intend to do that again for Battlefield 3?
Patrick Bach: No. We won't have bot-matches in the same way. We think that bot-matches were kind of a emergency solution for Battlefield 2. It wasn't the dream scenario even back then. Then again we were much smaller and we didn't have all the resources that we wanted to have. Now we have it and we want to create a great campaign, where we can create more drama and create more things as you saw on screen here [presentation at the GDC 2011]. If we weren't allowed to do this because of the Battlefield 2 heritage I think we would do something very wrong.
Overigens zijn er nog wat nieuwe screenshots gepubliceerd, waren volgens mij nog niet langsgekomen? http://www.zonared.com/pc...eld-3/imagenes/ver/10873/
Zo die gezichten! dacht meteen aan crysis toen ik die gezichten voor het eerste zag. Echt super strakReiben schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:25:
[...]
Jammer, heb me er in BF1942 en BF2 altijd prima mee vermaakt.
Ik heb nog nooit zo'n realistische tanden gezien denk ik in een game 
Maar volgens dat hij op een tank in een woestijn zit hangt er wel erg weinig stof aan z'n gezicht en sjaal...
Maar volgens dat hij op een tank in een woestijn zit hangt er wel erg weinig stof aan z'n gezicht en sjaal...
Hoe kun je ze in full size bekijken?Reiben schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:25:
[...]
Ik heb ook al zitten klooien, wil ze ook in high res zien
Er staat toch duidelijk een hogere resolutie onder de thumnails.
Er staat toch duidelijk een hogere resolutie onder de thumnails.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Het kan lekker wel op mijn ipod
probeer anders in te zoome met ctrl +
Dat kan wel handig zijn denk ik
Dat kan wel handig zijn denk ik
Voor full size is denk ik een registratie verplicht.
In zoomen of opslaan als werkt niet.
In zoomen of opslaan als werkt niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Splinter Cell op 16-06-2011 22:59 ]
Voor fullsize versie van die fotos moet je '_battlefield-3' weghalen uit de link van de jpg files die ze daar hebben staan. Voorbeeldje hieronder.
Dus dit is de standaard resolutie: http://www.zonared.com/images/capturas/10800/10832_battlefield-3.jpg
en als je ze in high resolutie wilt zien: http://www.zonared.com/images/capturas/10800/10832.jpg
De Manier waarop ze de gezichten gerenderd hebben in deze plaatjes is werkelijk waar fantastisch, verbazingwekkend veel detail in gezichtsbeharing en dergelijke. Ik word erg enthousiast van die screens, alleen ik vraag me af of dit toch niet een soort cutscene is. Het lijkt uit het tank level te komen wat op de E3 getoond werd, als dit ingame is wordt het wel heel ziek.
Dus dit is de standaard resolutie: http://www.zonared.com/images/capturas/10800/10832_battlefield-3.jpg
en als je ze in high resolutie wilt zien: http://www.zonared.com/images/capturas/10800/10832.jpg
De Manier waarop ze de gezichten gerenderd hebben in deze plaatjes is werkelijk waar fantastisch, verbazingwekkend veel detail in gezichtsbeharing en dergelijke. Ik word erg enthousiast van die screens, alleen ik vraag me af of dit toch niet een soort cutscene is. Het lijkt uit het tank level te komen wat op de E3 getoond werd, als dit ingame is wordt het wel heel ziek.
Het is niet ingame en als het wel zo is, dan is er vast en heel mooi programma voor gebruikt om het mooier te maken.
Waarom zou dit niet ingame kunnen zijn? Makkelijk haalbaar, kijk naar een Crysis.vinom schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:31:
Het is niet ingame en als het wel zo is, dan is er vast en heel mooi programma voor gebruikt om het mooier te maken.
Misschien is dit nou wel waar ze het eerder over hadden: dat het merendeel het wel op high kan spelen, en maar een zeer select groepje het in ultra detail kan spelen. Ik vermoed dat deze screenshots dus van ultra detail zijn. Waarmee draaiden ze op de E3? Misschien hadden ze wel iets extreems staan qua hardware met een dubbele GTX580 ofzo in SLI.Gerundium schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:45:
Voor fullsize versie van die fotos moet je '_battlefield-3' weghalen uit de link van de jpg files die ze daar hebben staan. Voorbeeldje hieronder.
BAM, pre order bij de wehkamp er net ingegooid. Battlefield 3 komt mooi mijn kant op! 
@Jorn1986....Jezusmina, dat is een beste full detail foto. Ik verwacht niet dat ik dat ga halen maar dat boeit me ook niet. Ik wil me mooi richten op een leuke gebalanceerde mp met alles d'r op en d'r aan. =)
@Jorn1986....Jezusmina, dat is een beste full detail foto. Ik verwacht niet dat ik dat ga halen maar dat boeit me ook niet. Ik wil me mooi richten op een leuke gebalanceerde mp met alles d'r op en d'r aan. =)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
bronOn last night's Jimmy Fallon, the first footage of Battlefield 3 on Playstation 3 was shown off. There was only around two minutes of gameplay, but the differences between the console and PC versions were readily apparent. Two people from EA Games played through a short segment that we have seen before. The controller was then handed over to Jimmy to play around with. Jimmy pulled out a knife when trying to shoot a guy 30 feet away.
You can't really knock the game, it's just hard to look at the console footage after months of only looking at the pristine PC version of game. On the PS3, the resolution is lower, the textures are blurrier, and objects are less-detailed. The lighting and particle effects are not as spectacular.
The game looked fine and at least had a smooth frame-rate. I know I am seriously considering building a PC now, though.
^
Tja het is about time dat de PC weer ns goed benut wordt.
Ik zou het prima vinden als het allerhoogste details pas met de volgende generatie videokaarten behaald kan worden.
Vooral zolang medium tot high wel goed draaibaar is op mediumrange pc's en er goed uitziet.
Zo blijft er wat te wensen over en wordt er tenminste weer wat progressie geboekt op graphicsgebied...
Tja het is about time dat de PC weer ns goed benut wordt.

Ik zou het prima vinden als het allerhoogste details pas met de volgende generatie videokaarten behaald kan worden.
Zo blijft er wat te wensen over en wordt er tenminste weer wat progressie geboekt op graphicsgebied...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Sorry hoor maar als hij een muis en toetsenbord in zijn handen had dan had de schrijver geschreeuwd dat de PC versie zo geweldig uitzag. Hoe kun je nu op basis van dit filmpje een oordeel vellen over de textures en de kwaliteit ????
Hierrr
http://blogs.battlefield....tlefield-3-players.aspx##
Is te lezen dat de psysical warfare pack later dit jaar voor iedereen gratis wordt vrijgegeven. Het is dus maar een tijdelijke exclusive content. Misschien aan te passen in de start post?
Ik zelf ben hierdoor tres excited. Het lijkt serieus alsof DICE luistert?!?
Is te lezen dat de psysical warfare pack later dit jaar voor iedereen gratis wordt vrijgegeven. Het is dus maar een tijdelijke exclusive content. Misschien aan te passen in de start post?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
De ps3 footage ziet er prima uit. Duidelijk op rook en licht ingeleverd, maar het blijft een console. Ik wacht met smart op x360 footage. Als die er ook zo uitziet wil ik hem wel op console
Verwijderd
Op de PS3 speelsessie:
Is het een glitch dat als de speler op 02:28 zijn geweer herlaadt dat er al geen magazijn inzit of gaat het gewoon zo snel dat je het niet ziet?
Is het een glitch dat als de speler op 02:28 zijn geweer herlaadt dat er al geen magazijn inzit of gaat het gewoon zo snel dat je het niet ziet?
Inderdaad erg jammer.. T was altijd erg leuk om met BF1942 en BF3 op LAN-party's met zn 4e tegen 30+ bots te spelen! Ik weet dat je dan ook met zn alle online kan gaan op een LAN maar die bot's vond ik persoonlijk toch leuker..Reiben schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:25:
[...]
Ook speelde ik de spellen veel met bot's omdat ik online toch alleen maar afgeslacht werd.
Het is jammer dat mods tegenwoordig lastig zijn bij BF en CoD games. Dan had de community het zelf kunnen maken.Twixell schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:55:
[...]
Inderdaad erg jammer.. T was altijd erg leuk om met BF1942 en BF3 op LAN-party's met zn 4e tegen 30+ bots te spelen! Ik weet dat je dan ook met zn alle online kan gaan op een LAN maar die bot's vond ik persoonlijk toch leuker..
Ook speelde ik de spellen veel met bot's omdat ik online toch alleen maar afgeslacht werd.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ps3 bf3 gameplay :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JLCFQyqEoHA&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JLCFQyqEoHA&feature=player_embedded]
[ Voor 70% gewijzigd door v8power67 op 17-06-2011 11:14 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik denk dat dit geen glitch is, maar dat dit komt omdat het wapen laag in beeld hangt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:51:
Op de PS3 speelsessie:
Het lijkt me dus dat het magazijn al losgekoppeld was voor dat het wapen hoger in beeld kwam om het nieuwe magazijn er in te stoppen(maar weet niet of het klopt).
Mu.siQ schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:26:
Hierrr

Veel screens zijn niet ingame, maar hooguit vastgestelde tussenstukjes van de single player. De achtergrond is namelijk in veel screens geblurred, en dat kan je ingame niet maken, omdat je het hele speelveld scherp zal moeten weergeven aangezien de game niet weet waar de speler naar zit te kijken/op focussed met zijn ogen.Splinter Cell schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:37:
[...]
Waarom zou dit niet ingame kunnen zijn? Makkelijk haalbaar, kijk naar een Crysis.
Maargoed, wellicht gebruiken ze voor de screens wel dezelfde engine, en toont dat waartoe het geheel in staat is. De beeldkwaliteit die ze echter neerzetten in sommige screens ga je ingame zeker niet te zien krijgen.
Verwijderd
Nooit gehoord van Depth Of Field? Iets wat tegenwoordig gewoon in games voorkomt.tss68nl schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:25:
Veel screens zijn niet ingame, maar hooguit vastgestelde tussenstukjes van de single player. De achtergrond is namelijk in veel screens geblurred, en dat kan je ingame niet maken, omdat je het hele speelveld scherp zal moeten weergeven aangezien de game niet weet waar de speler naar zit te kijken/op focussed met zijn ogen.
Maargoed, wellicht gebruiken ze voor de screens wel dezelfde engine, en toont dat waartoe het geheel in staat is. De beeldkwaliteit die ze echter neerzetten in sommige screens ga je ingame zeker niet te zien krijgen.
Het verschil is dat dit wordt gegenereerd adhv waar je op dat moment naar kijkt ipv waar je ogen naar kijken. Maar gamers gaan automatisch al hun beeld aanpassen naar wat hun ogen willen zien, dus het werkt perfect voor games als BF3.
En natuurlijk worden screenshots nog wat verbeterd, maar ik denk niet dat ze een screen volledig gaan photoshoppen, om het dan te gaan verkopen als in-game...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 11:45 ]
Meer waar je je wapen op dat moment op richt, dat is dan het focus punt. In CoD soms irritant omdat je met je ogen net een bepaald plekje bekijkt dat dan blurred is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:44:
[...]
Nooit gehoord van Depth Of Field? Iets wat tegenwoordig gewoon in games voorkomt.
Het verschil is dat dit wordt gegenereerd adhv waar je op dat moment naar kijkt ipv waar je ogen naar kijken. Maar gamers gaan automatisch al hun beeld aanpassen naar wat hun ogen willen zien, dus het werkt perfect voor games als BF3.
Kijk maar even naar deze twitter feed voor meer info over die screens die vrijgegeven zijn.
http://twitter.com/#!/ChristinaCoffin
Zij is een developer bij DICE en tweette een paar dingen over die plaatjes:
'new screens released and all I can see is the HW tesselation wasnt turned on for even more detail.I really need to lighten up #perfectionist'
'we can selectively turn it on for some things+keeps performance in check. It doesnt make sense to apply it to everything'
'its a screencap from the tank demo on pc'
'no, its just on high engine settings. good artists + having the lighting artists that worked on mirror's edge helps a lot :)'
'we take perf seriously, my main machine is single GPU to keep things honest+not assume ppl can afford to spend lots $ to upgrade'
http://twitter.com/#!/ChristinaCoffin
Zij is een developer bij DICE en tweette een paar dingen over die plaatjes:
'new screens released and all I can see is the HW tesselation wasnt turned on for even more detail.I really need to lighten up #perfectionist'
'we can selectively turn it on for some things+keeps performance in check. It doesnt make sense to apply it to everything'
'its a screencap from the tank demo on pc'
'no, its just on high engine settings. good artists + having the lighting artists that worked on mirror's edge helps a lot :)'
'we take perf seriously, my main machine is single GPU to keep things honest+not assume ppl can afford to spend lots $ to upgrade'
Man man man, ik ging bijna helemaal stuk toen die jimmy die controller in zen handjes kreeg.
Trouwens, heeft iemand origin al geprobeerd? Ik heb het gister geinstalleerd en gelijk bf3 ge-preordered,de reden daarvoor is trouwens, een stukej vertrouwen dat je het gewoon bij de maker zelf koopt in plaats van third party winkels. volledig mijn mening maar goed. Het gaat heel simpel en snel, vind het nu al beter werken dan steam, moet je na gaan het is nog maar een beta fase ;D
Trouwens, heeft iemand origin al geprobeerd? Ik heb het gister geinstalleerd en gelijk bf3 ge-preordered,de reden daarvoor is trouwens, een stukej vertrouwen dat je het gewoon bij de maker zelf koopt in plaats van third party winkels. volledig mijn mening maar goed. Het gaat heel simpel en snel, vind het nu al beter werken dan steam, moet je na gaan het is nog maar een beta fase ;D
Ziet er goed uit! Met name dat een stukje van een meer weg geschoten kan worden had ik niet direct verwacht op de consoles.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hier nog een multiplayer interview over BF3:
Bron: http://bf3blog.com/2011/0...ld-3-is-utterly-polished/
Edit: filmpje werkte niet, even gefixed
Bron: http://bf3blog.com/2011/0...ld-3-is-utterly-polished/
Edit: filmpje werkte niet, even gefixed
[ Voor 17% gewijzigd door India Sierra op 17-06-2011 12:11 ]
Verwijderd
Ik vind de ps3 gameplay grafisch echt tegen vallen, je ziet duidenlijk verschil met eerdere getoonde beelden van de pc versie. Terwijl ze toch riepen dat de console versie de mooiste game ooit gemaakt op de console zou worden, vind het er niet veel beter uitzien dan BC2 op het licht na dan
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 12:28 ]
vergeet niet dat het allemaal nog pre-alhpa is en dus nog veel beter/mooier kan worden
Ik denk dat dit ook komt omdat de ps3 de beperkende factor zelf is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:27:
Ik vind de ps3 gameplay grafisch echt tegen vallen, je ziet duidenlijk verschil met eerdere getoonde beelden van de pc versie. Terwijl ze toch riepen dat de console versie de mooiste game ooit gemaakt op de console zou worden, vind het er niet veel beter uitzien dan BC2 op het licht na dan
Vergeet niet dat de PC versie wordt gedraaid op high end hardware, de PS3 is qua grafische kracht niet (meer) vergelijkbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:27:
Verwijderd
Vergeet ook niet dat over een paar maanden de game af moet zijn, ga nou geen grote verbeteringen qua graphics verwachten. PS3 heeft nu eenmaal 6 jaar oude hardware, en dat ga je zien als er een game van anno 2011 op moet verschijnen, zeker als deze gebruik gaat maken van hardware uit 2011.thehawk007 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:32:
vergeet niet dat het allemaal nog pre-alhpa is en dus nog veel beter/mooier kan worden
Denk logisch na en je kon dit al vantevoren weten.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:27:
Ik vind de ps3 gameplay grafisch echt tegen vallen, je ziet duidenlijk verschil met eerdere getoonde beelden van de pc versie.
En ik vind het er heel goed uitzien; console gamers mogen gelukkig zijn hiermee!
[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 17-06-2011 13:01 ]
Verwijderd
Heb dus gekeken op youtube van de PS3 gameplay. Mijn god wat een verschil. De resolutie gok ik zal liggen ergens op 720p of lager, de details, effecten, lightning, smoke, het is echt nogal minder. Wat mij ook direct opviel was dat de wapens (m16) er nogal minder gedetaileerd uitzag. De framerate was dan wel goed, al hebben we nu alleen maar kleine gebieden gezien op de PS3. Zo'n tankslag battle zal nogal wat zwaarder zijn, maar dan zal het detail/draw distance nog wel verder gaan zakken.
Trouwens, zag ik nou dat wanneer je een granaat gooit op de PS3, dat deze oranje van kleur word? Dit zag ik (gelukkig) op de PC niet.
Trouwens, zag ik nou dat wanneer je een granaat gooit op de PS3, dat deze oranje van kleur word? Dit zag ik (gelukkig) op de PC niet.
Bij de PC gameplay was dit ook zo hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:11:
Gezien ik nogal veel fotografeer heb ik daar inderdaad van gehoord ja.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:44:
[...]
Nooit gehoord van Depth Of Field? Iets wat tegenwoordig gewoon in games voorkomt.
En natuurlijk worden screenshots nog wat verbeterd, maar ik denk niet dat ze een screen volledig gaan photoshoppen, om het dan te gaan verkopen als in-game...
Noem mij een game waar de achtergrond zo heftig geblurred is als in deze screens op zo'n korte afstand. Dat zou betekenen dat als je aiming reticule gemikt staat op een voorbij lopende teammate, je de tegenstander op de hoek niet meer kan waarnemen, omdat het een grote blur-vlek is. Nog maar niet te spreken over het feit dat de gemiddelde gamer naar andere plekken op zijn scherm kijkt dan waar je aiming reticule staat. Ik persoonlijk weet namelijk inmiddels wel dat ie ergens in het midden zit
Sorry, maar ik zie zulke sterke blur effecten echt niet terug in huidige spellen, en zou er erg mijn bedenkingen bij hebben als ze zoiets gaan invoeren. Qua eyecandy uiteraard geweldig, maar qua speelbaarheid ronduit ruk.
Verwijderd
Das wel jammer, hopelijk is dit in de MP niet, dat je granaat licht geeft als je hem weggooit.
BFBC2 zag je in je beeld(net als je bij veel andere shooters ziet) een indicator in het oranje waar granaten zijn..Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:19:
[...]
Das wel jammer, hopelijk is dit in de MP niet, dat je granaat licht geeft als je hem weggooit.

misschien is het alleen bij je eigen granaten in BF3?
More news incoming!

etc
You show respect, you earn respect.
edit:

Grenade cooking was net zo leuk om handig in te worden...
En zélfs CoD heeft het
etc
You show respect, you earn respect.
edit:
Grenade cooking was net zo leuk om handig in te worden...
En zélfs CoD heeft het
[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 17-06-2011 13:35 ]
Verwijderd
Ah gelukkig zie je dit in hardcore niet, ook je eigen granaten:PTwixell schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:24:
[...]
BFBC2 zag je in je beeld(net als je bij veel andere shooters ziet) een indicator in het oranje waar granaten zijn..
[afbeelding]
misschien is het alleen bij je eigen granaten in BF3?
Rush intented for 24-32 players.
Jammer, ik had gehoopt 64-player rush maps voor de PC.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
Ik denk dat het wel een verstandige zet is. In rush defend/attack je namelijk maar 2 nodes. 32 man per node is een beetje overkill op zo'n klein stukje.Indy91 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:30:
[...]
Rush intented for 24-32 players.
Jammer, ik had gehoopt 64-player rush maps voor de PC.
Met conquest speelt dat natuurlijk niet zo.
Zelf zou ik CTF weer terug willen zien! Vond dat in 1942 erg leuk.
CTF in 1942 op bocage.
Flags cappen vanuit het vliegtuig, snel in en uit, untouchable!
Flags cappen vanuit het vliegtuig, snel in en uit, untouchable!
CTF zit er ook in...
EDIT:
Bedoelde Conquest
Is niet wat je bedoelde
ignore post pls
EDIT:
Bedoelde Conquest

ignore post pls
[ Voor 71% gewijzigd door priemt op 17-06-2011 14:54 ]
De footage wat ik gezien heb is precies zoals ik het verwachte , het ziet er net zo uit als BC 2 qua graphics , en dan zitten er in deze engine natuurlijk wel betere/mooiere effecten ed.
PC is gewoon scherper.
PC is gewoon scherper.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Verwijderd
Niet alleen scherper:P Zowat alles is beter bij de PC versie, dat betekend alleen maar dat DICE niets voorgelogen heeft, ze hebben echt op de pc gefocused.ProCeela schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:11:
De footage wat ik gezien heb is precies zoals ik het verwachte , het ziet er net zo uit als BC 2 qua graphics , en dan zitten er in deze engine natuurlijk wel betere/mooiere effecten ed.
PC is gewoon scherper.
@ Asgaro
Ja is wel netjes om medelijden te tonen
Verwijderd
Mwoah, volgens mij riep een CEO wat anders over de eerder getoonde coverage.
Maar iedereen had dit zien aankomen, en ik had toen al zoiets van "dat kan nooit kerel".
De muzzle flash, rook, vuur, afketsende effecten. Alles is gewoon minder, en dat is logisch aangezien de PS3 alweer, .. 6 jaar? oud is.
Maar iedereen had dit zien aankomen, en ik had toen al zoiets van "dat kan nooit kerel".
De muzzle flash, rook, vuur, afketsende effecten. Alles is gewoon minder, en dat is logisch aangezien de PS3 alweer, .. 6 jaar? oud is.
Ja wat verwachten mensen nou eigenlijk? Het is toch al prima dat er een consoleversie komt? 
Dat je met een 5~6 jaar oude console niet dezelfde grafische pracht en praal haalt van moderne PC-hardware is toch een gegeven?
Dat je met een 5~6 jaar oude console niet dezelfde grafische pracht en praal haalt van moderne PC-hardware is toch een gegeven?
Inderdaad, zij geven geen geld uit aan nieuwe hardware doorheen de jaren, dus die kunnen ze elders spenderen.mace schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:41:
Ja wat verwachten mensen nou eigenlijk? Het is toch al prima dat er een consoleversie komt?
Snap dus ook niet waar sommige PC gamers naartoe willen met hun reactie! Op Youtube is het echt irritant aan het worden.
Voordat dit weer enorm uit de hand gaat lopen: Indien er geen functionele verschillen tussen verschillende versies besproken worden, hoeven hier geen console vs PC discussies plaats te vinden. De voor en nadelen van de PC en de console zijn meer dan bekend.
Virtuele E penis laten groeien omdat ze zo trots zijn op hun €500 GPU.Asgaro schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:02:
[...]
Inderdaad, zij geven geen geld uit aan nieuwe hardware doorheen de jaren, dus die kunnen ze elders spenderen.
Snap dus ook niet waar sommige PC gamers naartoe willen met hun reactie! Op Youtube is het echt irritant aan het worden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien