Wat ik jammer vind is dat jij gelijk weer met vooroordelen komt van in bf 2 was dit beter geregelt en dit en dat. Als je wat meer interviews had gekeken had je gehoord dat hun meeste concern BALANCE is, ze snappen heus zelf wel dat er dan gespammed word, er zal wel een mooie verdeling zijn van wie wat gaan orderen etc. etc. en in welke mate. squadleader zal wel meer kunnen dan squadmember.. logisch.Niellie41 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:46:
[...]
Dit vind dan weer een beetje jammer. Want dan kan iedereen commands spammen. In BF2 was dat cool uitgewerkt, dat je als squadleader meer tactische opdrachten kon geven dan de squadmembers.
mee eens, wat is anders het nut van een squadleader?zippy1990 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:48:
[...]
Wat ik jammer vind is dat jij gelijk weer met vooroordelen komt van in bf 2 was dit beter geregelt en dit en dat. Als je wat meer interviews had gekeken had je gehoord dat hun meeste concern BALANCE is, ze snappen heus zelf wel dat er dan gespammed word, er zal wel een mooie verdeling zijn van wie wat gaan orderen etc. etc. en in welke mate. squadleader zal wel meer kunnen dan squadmember.. logisch.
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Idd, daarom dat ik de uitspraak ook wat raar vond.Niellie41 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:46:
[...]
Dit vind dan weer een beetje jammer. Want dan kan iedereen commands spammen. In BF2 was dat cool uitgewerkt, dat je als squadleader meer tactische opdrachten kon geven dan de squadmembers.
Want in een ander E3 interview had ik ook gehoord dat ze het spammen van de commander ook iets negatief vonden.
Misschien is het zo dat je orders enkel hoorbaar zijn binnen je squad.
Zoiets zou ook mogen voor 3D spotting vind ik: enkel je squadmates die de red triangles zien.
Deze eisen zijn dan ook geen officiële eisen maar sarcastische.chaozz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:42:
In de startpost staat dit:
[...]
Geen XP, maar wel minimaal Windows 95?
Tsurany, klopt de topic waarschuwing wel?
Welke specs je hebt en hoe de framerates van het spel bij jou zijn interesseert echt niemand wat. Post het vooral niet.
Lijkt me niet van toepassing, niemand heeft BF3 dus framerates kun je niet meten
.
Welke specs je hebt en hoe de framerates van het spel bij jou zijn interesseert echt niemand wat. Post het vooral niet.
Lijkt me niet van toepassing, niemand heeft BF3 dus framerates kun je niet meten
[ Voor 21% gewijzigd door EnigmaNL op 15-06-2011 12:03 ]
Die frostbite 2 engine is echt een beest. Ben benieuwd hoe hij gaat uitzien als hij klaar is aangezien alles nog pre-alpha is, en het ziet nu al ziek uit 
Het gaat om vragen als "Kan ik met deze rammelkist 2000 alles op high zetten en dan 60 FPS halen??"EnigmaNL schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:02:
Tsurany, klopt de topic waarschuwing wel?
Lijkt me niet van toepassing, niemand heeft BF3 dus framerates kun je niet meten.
[ Voor 60% gewijzigd door India Sierra op 15-06-2011 12:05 ]
zippy1990 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:48:
[...]
Wat ik jammer vind is dat jij gelijk weer met vooroordelen komt van in bf 2 was dit beter geregelt en dit en dat. Als je wat meer interviews had gekeken had je gehoord dat hun meeste concern BALANCE is, ze snappen heus zelf wel dat er dan gespammed word, er zal wel een mooie verdeling zijn van wie wat gaan orderen etc. etc. en in welke mate. squadleader zal wel meer kunnen dan squadmember.. logisch.
Ik zeg dat het in BF2 cool vond uitgewerkt. Met de informatie die we nu hebben, vraag ik me af wat het nut is van een squadleader nu, behalve dat je er op kan spawnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 15-06-2011 12:07 ]
Ja en ik reageerde op het feit *Het spammen van commands*. verder niks =)Niellie41 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:05:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg dat het in BF2 cool was uitgewerkt en dat als iedereen orders geeft, dat het nut van een squadleader een beetje weg valt.
new stuff
YouTube: Battlefield 3: Multiplayer Hands-On Impressions Vlog Featuring redd_dragons (E3 2011)- geen mortar strikes, of motion sensors gezien in MP
- de ene gast zegt dat hij geen voice chat had. de andere antwoordt daarop dat hij het wel had with people in the room.
- de graphics waren iets lager dan in de trailer, maar nog altijd verbluffend.
- over graphics: one notch above crysis 2 maxed on PC
- wel wat screen tearing
- de UI leek op die zoals in de laatste MoH
- lots of recoil on guns
- 3 attachments voor elk wapen te kiezen
- flashing light attachment is incredibly blinding
- dogtag enkel te krijgen door stealth knive kill from behind
- bij creatie dogtag kan je bv. een stat kiezen, en die wordt dynamisch geupdated.
- je kon enkel op squadleader spawnen, en ook bij de persoon die nog alive is (als squadleader dead is)
- de andere dacht dat de squadleader dynamisch wordt gekozen, gebaseerd op who is doing the best, alive the longest. (krijgt notificatie op scherm)
- je gaat snel IN prone, maar traag UIT prone.
- over voertuig (LAV52 ofzoiet): kon de 2 mounted wapens kiezen + heeft night vision 6 + konden 6 mensen in
- de ene gast merkte géén generative health, zijn blur ging wel weg, zijn health bleef low (in interview zeiden ze dat het wel erin zit, maar wrsl gaat het dus zeer traag omhoog)
- de MCOMs leken rapper te exploden, na het armen (wordt nog aan getweaked hebben ze gehoord)
- the ground takes lot more damage than it used too (zalig, hoop echt dat je een voldoend diepe punt kunt maken om erin te crouchen/pronen!)
- it ran a lot better and had way fewer problems and bugs and issues than i thought it would have, at this stage
- spawning nog niet zo goed, enemies spawned sometimes 10 feet from you
- aiming smooth, aiming smooth
- lightning excellent
- there is some sort of cutscene, after you blow the first set of objectives. the F18s drop bombs and it actually destroys the street and you go through the hole in the street into the subway
- med packs and ammo packs are huge
- NO killcams
- NO hitmarkers while hip firing
[ Voor 39% gewijzigd door Asgaro op 15-06-2011 12:28 ]
No.thehawk007 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:20:
Ik zou het ook leuk vinden als ze voor bijvoorbeeld elk land een ander uniform maken, zodat je ingame én cool uitziet én iedereen kan zien van welk land je afkomt
edit: Typfoutje
Dan wordt het veel te moeilijk om instant team mates te herkennen. Het is geen Battlefield Heroes he! Het gaat juist om teamgevoel, niet om individuen. En met landelijke uniforms vallen sommige weer meer op dan andere, krijgt Dice weer gezeik over zich heen etc.
(En Dice, doe die rode baret weg bij de medic, dat vraagt gewoon om headshots...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Nice!Asgaro schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:07:
- geen mortar strikes, of motion sensors gezien in MP
Klopt, daar geef ik je gelijk in. Kan bijvoorbeeld ook zo zijn dat je op je arm een of ander frutseltje krijgt ofzo?Jeroenneman schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:10:
[...]
No.
Dan wordt het veel te moeilijk om instant team mates te herkennen. Het is geen Battlefield Heroes he! Het gaat juist om teamgevoel, niet om individuen. En met landelijke uniforms vallen sommige weer meer op dan andere, krijgt Dice weer gezeik over zich heen etc.
(En Dice, doe die rode baret weg bij de medic, dat vraagt gewoon om headshots...
Edit: Iemand was me voor
[ Voor 89% gewijzigd door India Sierra op 15-06-2011 12:13 ]
In een traileranalyse zeiden ze dat het een RPG was.thehawk007 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:10:
Nice!Vraag me wel af, geen mortar strike; wat was dat dan in dat MP filmpje waar opeens zo een dikke explosie voor de character is?
Ah okay, ik wil die rpg dan wel eens zien o.O Zieke explosie
Ja inderdaad, maar zeiden ook dat die explosie waarschijnlijk zo opgezet is. Dus niet opeens gebeurd tijdens een potje spelen.
ff dat filmpje zoeken.
ff dat filmpje zoeken.
[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 15-06-2011 12:14 ]
Als ik het goed begrijp bedoel je dat daar al een soort van explosief stond, en deze getriggerd werd door een explosie van de rpg?
Dat is niet die wat ik bedoel, ik bedoel die bij 6:43 (goed opletten, is maar heel eventjes in beeld)
Ik denk dat het de APC is.thehawk007 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:23:
Dat is niet die wat ik bedoel, ik bedoel die bij 6:43 (goed opletten, is maar heel eventjes in beeld)
Dat kan, maar dan vind ik het wel een erg grote explosie voor de APC. En trouwens, bij 8.25 is het een granaat want als je onder in beeld kijkt zie je staan NAAM <GRENADE> NAAM
Ze zeggen dat de speler niet gedood wordt door de explosie maar door een granaat inderdaad.
Die explosie is een ander shot dan de shot met de APC. Kijk maar goed, je ziet het beeld verspringen en ineens is de speler ergens anders en is de APC weg.
ben ik de enige die dat multiplayer filmpje verdomd veel weg vind hebben van Battlefield Bad Company 2? Die minimap etc.
Hoeft nog niks negatiefs te betekenen hoor...maar toch. Ik verwacht veel meer van BF3 dan van BC2, laat dat voorop staan.
Weet iemand trouwens welke fracties speelbaar zijn in de multiplayer? Want ik hoop toch wel echt dat Rusland daar bij zit. Zonder Russen kan eigelijk niet.
Hoeft nog niks negatiefs te betekenen hoor...maar toch. Ik verwacht veel meer van BF3 dan van BC2, laat dat voorop staan.
Weet iemand trouwens welke fracties speelbaar zijn in de multiplayer? Want ik hoop toch wel echt dat Rusland daar bij zit. Zonder Russen kan eigelijk niet.
Ik vind het er inderdaad tot in zekere zin op lijken, maar dat komt ook omdat ik bad company 2 een echt fijn spel vind. Ik denk zowieso dat er nog veel aangepast gaat worden aangezien het nog pre-alpha is.
Facties
De Chinezen zullen niet in Battlefield 3 terug te vinden zijn, hun plaats op Wake Island zal vermoedelijk ingenomen worden door de Spetsnaz.
USMC
De United States Marine Corps zijn weer terug, deze hebben al in elk modern Battlefield spel gezeten en het is ook geen verrassing dat deze weer aanwezig zullen zijn in dit nieuwe deel.
People's Liberation Resistance
De People's Liberation Resistance zal de rol van de MEC (Middle East Coalition) overnemen als vijand van de USMC in het Midden-Oosten.
Spetsnaz
Een van de tegenstanders van de USMC is de Spetsnaz, de Russische elitetroepen waar al eerder tegen gevochten werd in Bad Company 2. De Spetsnaz zullen in ieder geval in Parijs tegen de USMC vechten en ze zullen waarschijnlijk ook in andere westerse gebieden de tegenstander van de USMC zijn.
Zie de eerste pagina:SuX DeLuXe schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:18:
Facties
De Chinezen zullen niet in Battlefield 3 terug te vinden zijn, hun plaats op Wake Island zal vermoedelijk ingenomen worden door de Spetsnaz.
USMC
De United States Marine Corps zijn weer terug, deze hebben al in elk modern Battlefield spel gezeten en het is ook geen verrassing dat deze weer aanwezig zullen zijn in dit nieuwe deel.
De People's Liberation Resistance zal de rol van de MEC (Middle East Coalition) overnemen als vijand van de USMC in het Midden-Oosten.
Spetsnaz
Een van de tegenstanders van de USMC is de Spetsnaz, de Russische elitetroepen waar al eerder tegen gevochten werd in Bad Company 2. De Spetsnaz zullen in ieder geval in Parijs tegen de USMC vechten en ze zullen waarschijnlijk ook in andere westerse gebieden de tegenstander van de USMC zijn.
[ Voor 73% gewijzigd door India Sierra op 15-06-2011 14:30 ]
w00000t ben ik heel blij mee, evenals China erinthehawk007 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:29:
Ik vind het er inderdaad tot in zekere zin op lijken, maar dat komt ook omdat ik bad company 2 een echt fijn spel vind. Ik denk zowieso dat er nog veel aangepast gaat worden aangezien het nog pre-alpha is.
[...]
Zie de eerste pagina:
Facties
USMC
Spetsnaz
Bad Company 2 is ook zeer zeker niet slecht, dat bedoelde ik niet. Maar BC 2 viel wel enigzins tegen qua invulling van het aantal maps/wapens/voertuigen etc. etc.
Het was niet zo massaal als BF2. Dat massale geweld verwacht ik natuurlijk wel van BF 3.
Dat ben ik met je eens, het aantal voertuigen en wapens viel me erg tegen van BC2, maar ik verwacht dat BF3 heel, heel veel wapens en unlocks en voertuigen zal hebben. Dat met die wapens en unlocks is al bevestigd door Patrick Bach trouwens.
Dat klopt uiteraard niet.chaozz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:42:
In de startpost staat dit:
Geen XP, maar wel minimaal Windows 95?
edit: En je bent wel héél dom als je die systeemeisen gelooft. Pentium 3 500MHz? Kom op zeg.
offtopic:
Of zit jij nu te trollen?
Of zit jij nu te trollen?
[ Voor 26% gewijzigd door mace op 15-06-2011 15:19 ]
Ga er anders nog even op in. De specs in de TS druipen van het sarcasme.
Dat zou ik ook nog zeggen ja; ga er vooral nog eens even op in jongens.. Kom op zeg; niemand weet nog zeker hoe het eruit moet gaan zie qua specs, dus Tsurany maakt er een mooie ironische post van in de TS; dat heb je toch wel door als je dat leest...???bram1984 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:16:
Ga er anders nog even op in. De specs in de TS druipen van het sarcasme.
Reactie Dice en EA over de PW pack.
http://www.insidegamer.nl...sbonus-Battlefield-3.html
en
http://ps3life.nl/nieuws/...-pre-orders-tenietgedaan/
ach en dit doe ik er ook wel bij (waar ik geen flikker van geloof
10 miljoen, komopzeg... veel meer, njah, de tijd leert het wel
)
http://www.gamersnet.nl/n...arfare_3_20_miljoen_keer/
en
ach en dit doe ik er ook wel bij (waar ik geen flikker van geloof

Is er feitelijk al bevestiging of die Warfare Pack meer gaat kosten dan de gewone versie?
niks meer.... gwn als de limited edition hier alleen dat erbij -.-
Dat hangt er vanaf wie het gaat aanbieden. Als twee geselecteerde winkels het aanbieden voor dezelfde prijs als hun normale versie kan je inderdaad stellen dat het niet duurder is, echter als ze er 50 of 60 euro voor vragen is het in de praktijk natuurlijk wel duurder.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je krijgt het zelfde als in bc2, de ene in je squad wil vlag A pakken en de andere wil vlag B pakken dus niemand gaat orders opvolgen.Niellie41 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:05:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg dat het in BF2 cool vond uitgewerkt. Met de informatie die we nu hebben, vraag ik me af wat het nut is van een squadleader nu, behalve dat je er op kan spawnen.
PS3 gameplay incoming
Last week at E3 was amazing for Battlefield 3, but there was one question that stood out from the rest of the pack: When do we get to see Battlefield 3 on consoles? Well, you may want to pay attention to this next bit...This Thursday night (June 16), Battlefield 3 will be appearing on Late Night with Jimmy Fallon, but more importantly, we’ll be playing the game on the PlayStation 3. That’s right! We’ll be giving you the world premiere of Battlefield 3 on consoles this Thursday night when DICE’s Johan Dohl takes the stage and gives Jimmy the first crack at Battlefield 3 for the PlayStation 3. Be sure to tune in, or set your DVR to record, for the world premiere console gameplay of Battlefield 3 on Late Night with Jimmy Fallon this Thursday on NBC at 12:35/11:35C!
Via https://www.facebook.com/battlefield
Hebben ze al niet console gameplay laten zien dan,de multi op e3 draaide toch op console,s,de tank trailer was pc gameplay.Wil de multiplayer gewoon op pc zien.
Enkel achter closed doors en twee mini scenes in een trailer. Dit zal de eerste echte public viewing worden van gameplay op consoles.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja
De CEO van MW3 heeft BF3 uitgedaagd om op de consoles te komen. Wat een domme, domme zet van die CEO omdat BF3 MW3 op de PC nu al kapot maakt en probeert hij zijn eer hoog te houden door BF3 uit te dagen, wat hij toch gaat verliezen. Bron: http://bf3blog.com/2011/0...3-on-console-performance/
Bah bah bah, die Kotick is een vreselijke vent. Die gaat het enkel en alleen om het geld, het maakt hem niet uit wat voor spel ze maken.
Iemand nog meer opgevallen dat zijn gezicht nogal veel overeenkomt met dat "troll" plaatje dat het internet circuleert?
Welk troll plaatje? Er zijn duizenden.tehsojiro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:51:
Iemand nog meer opgevallen dat zijn gezicht nogal veel overeenkomt met dat "troll" plaatje dat het internet circuleert?
Ohh, ik dacht dat dat vooral bij EA het geval was?EnigmaNL schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:35:
Bah bah bah, die Kotick is een vreselijke vent. Die gaat het enkel en alleen om het geld, het maakt hem niet uit wat voor spel ze maken.
Is dat niet een beetje een vroege uitspraak? Call of Duty's verkoopcijfers zijn in het verleden altijd fenomenaal geweest. BF3 kan er straks misschien wel op de PC een tikje beter uitzien maar dat zegt nog niets over de verkoopcijfers waar het voor zowel EA als Activision over gaat (of nouja, winst, dus DLCs/CoD: Elite komen er ook nog bij). Fans blijven fans. Als ik zelf één van beiden zou moeten kiezen zou ik zelf 100% zeker CoD kiezen omdat de gameplay mij veel meer aanspreekt. Maar gelukkig hoef ik die keuze niet te maken en dus zul je mij in zowel BF3 als CoD: MW3 zien rondhuppelen.thehawk007 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:22:
De CEO van MW3 heeft BF3 uitgedaagd om op de consoles te komen. Wat een domme, domme zet van die CEO omdat BF3 MW3 op de PC nu al kapot maakt en probeert hij zijn eer hoog te houden door BF3 uit te dagen, wat hij toch gaat verliezen. Bron: http://bf3blog.com/2011/0...3-on-console-performance/
Trollface is trollface, learn2internet.
Vaag eerst hebben ze gemeld dat die flechette dingen voor de shotgun beter zijn omdat ze door metaal enzo heen gaanl166 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:01:
Reactie Dice en EA over de PW pack.
en
ach en dit doe ik er ook wel bij (waar ik geen flikker van geloof10 miljoen, komopzeg... veel meer, njah, de tijd leert het wel
)

Verwijderd
Snap nog steeds niet waarom men maar blijft doorgaan met de "strijd" tussen CoD en BF? Het zijn totaal andere spellen.thehawk007 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:22:
Ach als het afschieten van een soldaat weer wat makkelijker gaat dan in BF2 (daar mikte je nog wel eens goed maar toch vielen ze niet om bij de bosjes) dan lijken ze toch wel weer wat meer op elkaar. Echte close combat heb ik van BF3 nog niet echt gezien zoals je elkaar kan knifen in CoD. (het kan wel maar gebeurt vele malen minder).Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:38:
[...]
Snap nog steeds niet waarom men maar blijft doorgaan met de "strijd" tussen CoD en BF? Het zijn totaal andere spellen.
Maar ik heb niks tegen een CoD spel in een BF3 jasje dus met een goeie engine, 'sloopbare' gebouwen, vehicles en dedi servers uiteraard. Dan doe je toch alles goed? Dan heb je toch 1 epische cocktail van alles wat een fps gamer wil?
Verwijderd
In BF heb je vehicles, andere gamemodes... het schieten is anders. Andere spelers. Vind het toch niet echt vergelijkbare spellen.loewie1984 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:11:
[...]
Ach als het afschieten van een soldaat weer wat makkelijker gaat dan in BF2 (daar mikte je nog wel eens goed maar toch vielen ze niet om bij de bosjes) dan lijken ze toch wel weer wat meer op elkaar. Echte close combat heb ik van BF3 nog niet echt gezien zoals je elkaar kan knifen in CoD. (het kan wel maar gebeurt vele malen minder).
Maar ik heb niks tegen een CoD spel in een BF3 jasje dus met een goeie engine, 'sloopbare' gebouwen, vehicles en dedi servers uiteraard. Dan doe je toch alles goed? Dan heb je toch 1 epische cocktail van alles wat een fps gamer wil?
Schieten:Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:20:
[...]
In BF heb je vehicles, andere gamemodes... het schieten is anders. Andere spelers. Vind het toch niet echt vergelijkbare spellen.
Burst is Burst
Semi auto is semi auto
Volautomatisch is volautomatisch
Waarmee ik wil zeggen dat de impact van het schieten in BF3 duidelijk anders is dan in CoD maar het schieten is gewoon hetzelfde.
Andere spelers:
Medic kan schieten in BF3, Soldaat kan medic rol vervullen in CoD BO, Ok CoD heeft geen resupplier in zijn team, engineer, anti tank dan weer wel als ie dat wil.
Vehicles:
In BF3 bestuur je het vehicle, maar kun je ook chopper gunner zijn, in CoD ben je alleen de gunner
Tuurlijk hebben de spellen overeenkomsten maar ook verschillen, ik zeg alleen ik hoop dat BF3 een epische mix is van het beste van beide games.
Verwijderd
De dingen die je noemt zoals schieten zijn in vrijwel elke shooter zo. Dat vind ik geen reden om die spellen naast elkaar te leggen. Met andere spelers bedoel ik de playerbase, niet de classes.loewie1984 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:28:
[...]
Schieten:
Burst is Burst
Semi auto is semi auto
Volautomatisch is volautomatisch
Waarmee ik wil zeggen dat de impact van het schieten in BF3 duidelijk anders is dan in CoD maar het schieten is gewoon hetzelfde.
Andere spelers:
Medic kan schieten in BF3, Soldaat kan medic rol vervullen in CoD BO, Ok CoD heeft geen resupplier in zijn team, engineer, anti tank dan weer wel als ie dat wil.
Vehicles:
In BF3 bestuur je het vehicle, maar kun je ook chopper gunner zijn, in CoD ben je alleen de gunner
Tuurlijk hebben de spellen overeenkomsten maar ook verschillen, ik zeg alleen ik hoop dat BF3 een epische mix is van het beste van beide games.
BF is juist zo goed door de mogelijkheden in vehicles. In CoD "unlock" je alleen voertuigen door bepaalde killstreaks te halen (iig in BO was dat zo) - wat juist totaal niet teamplay bevorderend is. En laat teamplay nou juist het hoofdelement van BF zijn.
Verwijderd
bf3 zal dingen hebben dat mw3 niet heeft en omgekeerd.
bv: bf3 kan je gebouwen verwoesten wat je in mw3 niet hebt
en mw3 zal waarschijnlijk ook een betere verhaallijn hebben dan bf3.
uiteindelijk zijn het 2 epic games als ik het zo bekijk.
Cod is meer arcade als BF3 dat is juist het grote verschil.
in COD draait het veel om snelheid en close combat. terwijl BF3 meer "simulatie" achtig is en veel op teamplay en tactieken draait
in COD draait het veel om snelheid en close combat. terwijl BF3 meer "simulatie" achtig is en veel op teamplay en tactieken draait
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
AmenVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:33:
[...]
BF is juist zo goed door de mogelijkheden in vehicles. In CoD "unlock" je alleen voertuigen door bepaalde killstreaks te halen (iig in BO was dat zo) - wat juist totaal niet teamplay bevorderend is. En laat teamplay nou juist het hoofdelement van BF zijn.

CoD is CoD en BF is BF, beide zijn shooters, maar gameplay is wezenlijk verschillend. Als je in BF3 niet als een team werkt tegenover een goed werkend team, dan ben je nergens en dan kan je nog zo goede solo players in je "team" hebben.
De warning is weg en blijkbaar is dat reden om meteen weer te gaan vergelijken met CoD.
Ik ben bereid dat een klein beetje toe te staan maar laat beide games in hun waarde en vooral: kijk naar de topictitel. Dit topic moet primair blijven gaan over BF3.
Ik ben bereid dat een klein beetje toe te staan maar laat beide games in hun waarde en vooral: kijk naar de topictitel. Dit topic moet primair blijven gaan over BF3.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Punt 1 ben ik het mee eens, punt 2 is onzin. Hoe kun je nu al zeggen dat de één een betere verhaallijn zal hebben dan de ander?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:43:
bf3 zal dingen hebben dat mw3 niet heeft en omgekeerd.
Tuurlijk, de SP van BC2 sloeg eigenlijk nergens op, maar het verhaal van MW2 rammelde ook aan alle kanten. Sure, Rusland die eventjes alle "westerse" landen onder de voet loopt zonder een nuke op z'n dak te krijgen... Geloof je het zelf?
Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik zou het er gewoon bij laten dat elk spel op zichzelf een bepaalde spelersgroep aantrekt en afstoot.
Bij welke groep jij dan hoort, moet je zelf bepalen
Volgens mij was het nog ongeloofwaardiger, nl. dat Rusland alleen de US aanviel in DC
Het verhaal uit BC1 vond ik trouwens nog best leuk

[ Voor 23% gewijzigd door tehsojiro op 16-06-2011 12:29 ]
Net de limited edition besteld bij Wehkamp (€ 36,50). Helaas nog een hele tijd wachten, maar goed. Kan ik alvast beginnen met sparen voor nieuwe onderdelen aangezien een upgrade t.z.t. wel wenselijk zal zijn
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
die heb ik ook besteld. 36 euriesRhapsody schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:32:
Net de limited edition besteld bij Wehkamp (€ 36,50). Helaas nog een hele tijd wachten, maar goed. Kan ik alvast beginnen met sparen voor nieuwe onderdelen aangezien een upgrade t.z.t. wel wenselijk zal zijn
Goede tip, dat lijkt mij het goedkoopst.Rhapsody schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:32:
Morgen komen voor mij nieuwe onderdelen binnen (i5 2500K, P8P67 PRO en 2x4GB DDR), volgende maand nieuw videokaartje(6950 denk ik) en ik kan lekker BF3 spelen in Oktober.
Verwijderd
ik hoop dat dice een beetje snel bekend maakt doe dat zit met het physical warfare pack in andere landen, wil het opzich wel hebben maar ook wel graag in een NL webshop bestellen
No problemoSpaiker schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:05:
[...]
Jammer dat die enkel leveren aan klanten in NL
Ik ga 'm van game.co.uk bestellen. Daar kost de game £29.99, omgerekend zo'n 34 euro. Verzending is naar België mogelijk (waarschijnlijk Holland ook wel) tegen 'n meerprijs van £2.95.
Zo heb je dus fysiek Battlefield 3, de Limited Edition & Physical Warfare Pack voor onder de €40, hopelijk op de dag van de release binnen.
Link naar BF3: Limited Edition: Physical Warfare Pack: http://www.game.co.uk/Gam...55081/?s=physical+warfare
Nog een link naar de landen waarheen ze verzenden: http://www.game.co.uk/Help/~h9846/Despatch/Countries/
En uiteindelijk 'n link naar hoeveel het kost om te verzenden: http://www.game.co.uk/Help/~h9845/Despatch/Postage/
Over dat bestellen van de Limited Edition bij de Wehkamp: de standaard versie is daar duurder dan de limited edition (scheelt ca. €10). Is daar niet aan de kant van Wehkamp iets fout gegaan? Dat je straks niet alsnog €50 betaalt?
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Geweldig hoe veel mensen gewoon 500+ euro uitgeven aan computeronderdelen voor 1 spel. Nou is het wel een enorm vet spel, maar als je het 1 jaartje minder mooi speelt kun je later veel goedkoper uitzijn natuurlijk
.
Ik pre-order nog niets en wacht de recensies af. Ik heb ook nog BF2 liggen waar ik me prima mee vermaak. Zelf zou ik het spel voor de xbox kopen aangezien mijn pc eentje van de categorie: crashen zonder oorzaak is.
en 100 euro voor een xbox valt wel te doen
Ik pre-order nog niets en wacht de recensies af. Ik heb ook nog BF2 liggen waar ik me prima mee vermaak. Zelf zou ik het spel voor de xbox kopen aangezien mijn pc eentje van de categorie: crashen zonder oorzaak is.
en 100 euro voor een xbox valt wel te doen
met een beetje gelukt laat wehkamp het erbij zitten. is volgens mij niet de eerste keer dat het bij wehkamp fout gaat en dat mensen dan gewoon de verkeerde prijs moeten betalen.
maar tis even afwachten. ik bestel toch pas nadat ik op vakantie geweest bent
Waarom zegt EA dat de footage bij de E3 persconferentie PS3 zijn? We hebben toch allemaal gezien dat ie gast van Dice, op de PC speelde.
Verwijderd
als je bij play.co.uk besteld moet je er zeker van uit gaan dat je hem niet op de dag van de release binnen hebt. ze worden altijd 1 dag voor release opgestuurd en van GB naar NL duurt langer dan 1 dagje.PixelShooter schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:16:
[...]
No problemo
Ik ga 'm van game.co.uk bestellen. Daar kost de game £29.99, omgerekend zo'n 34 euro. Verzending is naar België mogelijk (waarschijnlijk Holland ook wel) tegen 'n meerprijs van £2.95.
Zo heb je dus fysiek Battlefield 3, de Limited Edition & Physical Warfare Pack voor onder de €40, hopelijk op de dag van de release binnen.
Link naar BF3: Limited Edition: Physical Warfare Pack: http://www.game.co.uk/Gam...55081/?s=physical+warfare
Nog een link naar de landen waarheen ze verzenden: http://www.game.co.uk/Help/~h9846/Despatch/Countries/
En uiteindelijk 'n link naar hoeveel het kost om te verzenden: http://www.game.co.uk/Help/~h9845/Despatch/Postage/
waar zie jij dat EA zegt dat het PS3 footage is?Splinter Cell schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:40:
Waarom zegt EA dat de footage bij de E3 persconferentie PS3 zijn? We hebben toch allemaal gezien dat ie gast van Dice, op de PC speelde.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 13:41 ]
Zou kunnen maar het is geen onredelijke prijs (zoals een TV voor 99 euroDFKT schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:36:
Over dat bestellen van de Limited Edition bij de Wehkamp: de standaard versie is daar duurder dan de limited edition (scheelt ca. €10). Is daar niet aan de kant van Wehkamp iets fout gegaan? Dat je straks niet alsnog €50 betaalt?
http://www.insidegamer.nl...-van-console-versies.htmlVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:40:
waar zie jij dat EA zegt dat het PS3 footage is?
Dat slaat dus echt nergens op. Want we hebben gewoon iemand achter een computer gezien.
Haha inderdaad, ik zie de mensen hier pingelen om BF3 10-20 euro goedkoper te krijgen, maar terwijl zitten ze wel graag met geld te smijten om hun games steeds in high res te kunnen spelen.Eduardboon schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:38:
Geweldig hoe veel mensen gewoon 500+ euro uitgeven aan computeronderdelen voor 1 spel. Nou is het wel een enorm vet spel, maar als je het 1 jaartje minder mooi speelt kun je later veel goedkoper uitzijn natuurlijk.

En dan zijn er nog mensen die mijn Intel Q6600 een, ik citeer, "pruts processor" vinden.
Jep, voor games op high quality is hij niet meer goed, maar wel voor álle andere dingen. Van simpelweg browsen tot zwaar werk als videobewerking en folding@home.
Maarja, blijkbaar is je CPU dus niet meer degelijk genoeg als die geen games op high kan spelen... /facepalm
Destijds heb ik ook Assassin's Creed: Brotherhood besteld (pre-order).Proxx schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:38:
met een beetje gelukt laat wehkamp het erbij zitten. is volgens mij niet de eerste keer dat het bij wehkamp fout gaat en dat mensen dan gewoon de verkeerde prijs moeten betalen.
Later ging de prijs met 5 euro omlaag. Toen heb ik gemaild met de vraag of ik het artikel dan ook voor diezelfde prijs kon hebben. (het was nog pre-order nl. )
Dat was geen enkel probleem. Van mijn kant dus geen slechte ervaringen.
Wat betreft die systeem upgrade; ach het grootste deel van mijn systeem is van januari 2008. De videokaart is nieuwer en nog prima. Maar qua processor (en dus moederbord + geheugen) zou een upgrade sowieso niet verkeerd zijn. Maar goed; dat zien we dan wel weer. Mijn E8400 doet het nu nog prima. Je mag altijd dromen toch

[ Voor 22% gewijzigd door Rhapsody op 16-06-2011 13:57 . Reden: upgrade? ]
Deze reactie slaat natuurlijk nergens op. Je CPU is ook outdated als het op gamen aankomt, net als mijn E6600. Dat jij er nu andere prioriteiten op na houdt qua computing dan vervente gamers, is geen weerlegging van de noodzaak voor een upgrade voor die mensen.Asgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:50:
[...]
Haha inderdaad, ik zie de mensen hier pingelen om BF3 10-20 euro goedkoper te krijgen, maar terwijl zitten ze wel graag met geld te smijten om hun games steeds in high res te kunnen spelen.![]()
En dan zijn er nog mensen die mijn Intel Q6600 een, ik citeer, "pruts processor" vinden.
Jep, voor games op high quality is hij niet meer goed, maar wel voor álle andere dingen. Van simpelweg browsen tot zwaar werk als videobewerking en folding@home.
Maarja, blijkbaar is je CPU dus niet meer degelijk genoeg als die geen games op high kan spelen... /facepalm
Daarbij ga je geen nieuwe hardware aanschaffen voor iedere game die je koopt, maar voor alle games die je de 2 of 3 jaar erna gaat spelen.
Misschien wat minder vanuit jezelf redeneren...
OK, maar voor die prijs heb ik het er wel voor over. Kan ik alvast 'n patch downloaden op de release date, DICE kennendeVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:40:
[...]
als je bij play.co.uk besteld moet je er zeker van uit gaan dat je hem niet op de dag van de release binnen hebt. ze worden altijd 1 dag voor release opgestuurd en van GB naar NL duurt langer dan 1 dagje.
Misschien verzenden ze de game wel nóg iets vroeger, of heb ik opnieuw geluk dat ze 'm wel verzenden in 1 dag. Heb het nog al meegemaakt. In ieder geval, het is iets dat we dan wel zullen weten. Niemand sterft ervan - ik toch al niet - BF3 'n dagje later te kunnen ontvangen.
En voor we trouwens weer in de specs-discussie terecht komen, ja, ik geloof wel dat die Q6600 BF3 nog kan trekken. Het moet niet altijd 2560x1600, 16x MSAA zijn. Sommigen zijn met minder óók tevreden, zoals ik.
PixelShooter schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:07:
[...]
OK, maar voor die prijs heb ik het er wel voor over. Kan ik alvast 'n patch downloaden op de release date, DICE kennende
Ik heb gisteren nog eens BF2 geinstalleerd (heb Bad Company 2 niet). Het blijft toch vreemd hoe snel we gewend raken aan de graphics van nieuwe games, nu ziet BF2 er een stuk minder gelikt uit :-) niet dat ik er minder plezier mee heb overigens
@Chainthunder; shit, snel die pre-order cancellen
[ Voor 6% gewijzigd door Rhapsody op 16-06-2011 14:23 ]
heb zelf bij www.game-card.net besteld , daar is die 36 euro (50 cent goedkoperRhapsody schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:32:
Ik heb een stokoude AMD Phenom 9650 @2.3Ghertz met een stokoude 8800GT die crasht als je niet downclocked en nog steeds kan ik op 1080p aardig wat zooi op high spelen. Maarja, dan laat ik AA meuk ook wel achterwege. Hetzelfde zou gelden bij BF3 als mijn pc niet chronisch ziek was geweestAsgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:50:
[...]
Haha inderdaad, ik zie de mensen hier pingelen om BF3 10-20 euro goedkoper te krijgen, maar terwijl zitten ze wel graag met geld te smijten om hun games steeds in high res te kunnen spelen.![]()
Die 50 cent heb ik er wel voor over om hem bij de tabakszaak om de hoek af te kunnen halen en pas te hoeven betalen na levering.
Ik krijg alleen de optie om vooruit te betalen?mace schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:33:
Die 50 cent heb ik er wel voor over om hem bij de tabakszaak om de hoek af te kunnen halen en pas te hoeven betalen na levering.
Voor de uren die in dit spel gaan zitten ga ik gewoon niet moeilijk doen en de game in de winkel halen zodra hij er ligt, op de een of andere manier wil het met preorders nooit zo gaan bij mij zoals ze horen te gaan...
Dat ken ik. Test Drive Unlimited 2 kwam pas een paar dagen later voor mij binnen, terwijl het spel al verkocht werd in dezelfde winkel. erg lame.Fatal Mind schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:59:
Voor de uren die in dit spel gaan zitten ga ik gewoon niet moeilijk doen en de game in de winkel halen zodra hij er ligt, op de een of andere manier wil het met preorders nooit zo gaan bij mij zoals ze horen te gaan...
Ja daarom, en dat risico wil ik gewoon niet lopen, dan geef ik er liever gewoon 60 euro voor uit, maar dan weet ik wel dat ik hem op release heb, heb ik hem niet op release, kan ik tegen niemand klagen behalve mezelf.Eduardboon schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Dat ken ik. Test Drive Unlimited 2 kwam pas een paar dagen later voor mij binnen, terwijl het spel al verkocht werd in dezelfde winkel. erg lame.
Hah ik niet.DFKT schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:38:
[...]
Ik krijg alleen de optie om vooruit te betalen?
Verwijderd
Als je het spel via de EA store haalt kan je het (lijkt mij) gewoon op het uur dat het spel gereleased wordt spelen? Dat kan bijna niet fout gaan. Met andere winkels zoals Wehkamp heb ik dan weer minder inderdaad.Fatal Mind schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:59:
[mbr]Er zijn 3 zaken die echt totaal niet relevant zijn voor 99,5% van de lezers van dit topic. Dit zijn, in volstrekt willekeurige volgorde:
• De winkel waar je hem hebt besteld
• Het weer in Sirdaryo, Oezbekistan (morgen 32 graden, geen regen)
• De algemene specs van de PC die je hebt (oud of nieuw)
Gaarne hier dan ook niet verder over te posten
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 16-06-2011 15:07 ]
+1, ik heb m ook gereserveerd in de winkel, gewoon betalen aan de kassa als ie binnen is, met een beetje geluk sta ik niet in de rij (t is een kleine winkel)Fatal Mind schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:59:
ora et labora
Haters gonna hate...Asgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:50:
[...]
Tja, de een heeft als hobby duiken en geeft daar honderden euro's aan uit. Een ander doet hetzelfde maar dan met auto's. Als iemand zijn hobby pc games spelen is, waarom dan niet gaan voor het beste (mits je het kan betalen)? Als dat je ding is moet je dat vooral doen...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ja dat besef ik, en heb ik ook duidelijk in mijn post gezegd.DFKT schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:00:
[...]
Deze reactie slaat natuurlijk nergens op. Je CPU is ook outdated als het op gamen aankomt, net als mijn E6600.
Ik heb niets tegen mensen die graag upgraden. Ik vind het gewoon grappig dat ze dan graag zoveel mogelijk willen besparen op de aanschaf van een game.Dat jij er nu andere prioriteiten op na houdt qua computing dan vervente gamers, is geen weerlegging van de noodzaak voor een upgrade voor die mensen.
Daar geef ik je volkomen gelijk in!Daarbij ga je geen nieuwe hardware aanschaffen voor iedere game die je koopt, maar voor alle games die je de 2 of 3 jaar erna gaat spelen.
Uhm, het zijn eerder de mensen die bashen op een goedkope CPU die wat minder vanuit zichzelf moeten redeneren.Misschien wat minder vanuit jezelf redeneren...
edit: ChojinZ: die zin dat je quote toont toch totaal niet aan dat ik een afgunst heb op mensen die meer upgraden dan ik?
[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 16-06-2011 15:22 ]
Weet je wat het gewoon is? Besparen op games levert geld op zorgt ervoor dat je meer geld kan uitgeven om betere hardware te kopen!
[ Voor 21% gewijzigd door ItMeAedri op 16-06-2011 15:14 ]
Ik weet niet zeker of dit hier al bekend is:
EA’s Battlefield 3 pre-order features sparked intense debate and confusion. The Swedish part of European retailer GAME has unveiled yet another pre-order bonus: the “SpecAct Kit”, which contains “eight unique multiplayer skins” — pretty much like the unique uniforms found in the SpecAct Kit in Bad Company 2 (pictured above).
While this is another pre-order bonus which for now seems to be limited to Sweden, it doesn’t appear to offer any advantage to players, unless of course, it includes new types of camouflage that hide players better than the regular multiplayer skins.
So far the offer seems to be limited only to Sweden, but retailer GAME is available throughout Scandinavia and Europe, and it’s safe to assume other territories will see a similar pre-order bonus.
Zweden krijgt dus ook een aparte preorder bonus
EA’s Battlefield 3 pre-order features sparked intense debate and confusion. The Swedish part of European retailer GAME has unveiled yet another pre-order bonus: the “SpecAct Kit”, which contains “eight unique multiplayer skins” — pretty much like the unique uniforms found in the SpecAct Kit in Bad Company 2 (pictured above).
While this is another pre-order bonus which for now seems to be limited to Sweden, it doesn’t appear to offer any advantage to players, unless of course, it includes new types of camouflage that hide players better than the regular multiplayer skins.
So far the offer seems to be limited only to Sweden, but retailer GAME is available throughout Scandinavia and Europe, and it’s safe to assume other territories will see a similar pre-order bonus.
Zweden krijgt dus ook een aparte preorder bonus
Nja zo kan je het ook bekijken.Zhalix schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:14:
Weet je wat het gewoon is? Besparen op games levert geld op zorgt ervoor dat je meer geld kan uitgeven om betere hardware te kopen!
Maarja ik zal de discussie niet verder zetten. Blijkbaar waren er wat misinterpretaties betreffende mn eerste post hieromtrent.
Ik heb hem een paar maand terug al ge-pre-ordered via de EA store. Een dvd versie is leuker om te hebben maar die zijn bij mij altijd vrij snel kapot
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Het gaat mij niet om de DVD, het gaat mij om de prijs.IlIlIlIlIl schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:18:
Ik heb hem een paar maand terug al ge-pre-ordered via de EA store. Een dvd versie is leuker om te hebben maar die zijn bij mij altijd vrij snel kapot
Trouwens, bijna alle spellen die ik speel zitten op steam dus dan heb je de dvd sowieso nooit meer nodig.
Al ga ik betwijfelen of Battlefield 3 wel op Steam komt nu EA zijn eigen Store begint. Crysis 2 was volgens mij ook van Steam af, tenminste dat las ik, zelf niet gecheckt.
Ja klopt, Origin.vinom schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:55:
Al ga ik betwijfelen of Battlefield 3 wel op Steam komt nu EA zijn eigen Store begint. Crysis 2 was volgens mij ook van Steam af, tenminste dat las ik, zelf niet gecheckt.
Aan de ene kant goed dat er concurrentie voor Steam komt, aan de andere kant zit ik er niet op te wachten om 2 van die dingen te draaien.
Ik vind steam ook altijd vrij duur, of ligt dat gewoon aan mij?
Verwijderd
Snap het probleem niet zo. Het is niet alsof je verplicht wordt om beide programma's tegelijkertijd te draaien als je een spel speelt? Verder vraagt Steam en Origin niet echt veel resources of zo.mace schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:57:
[...]
Ja klopt, Origin.
Aan de ene kant goed dat er concurrentie voor Steam komt, aan de andere kant zit ik er niet op te wachten om 2 van die dingen te draaien.
Zelf denk ik dat de kans vrij klein is dat het via Steam beschikbaar gaat worden. Alleen BC was beschikbaar omdat het een aparte serie is.
En omdat BF3 al een tijd via de EA store/Origin te preorderen is.
Ze zijn over het algemeen wel aan de dure kant.thehawk007 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:14:
Enkel de acties die ze geregeld houden waar je zelfs tot -50, -70% op een game of gamepakket kunt krijgen zijn dan wel weer de moeite waard.
Steam: Grim
Verwijderd
Maar waar je BF3 het goedkoopste kan kopen is toch wel interessant voor iedereen? Als aanvulling op de Tweakers.net pricewatch.PWM schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:06:
[mbr]Er zijn 3 zaken die echt totaal niet relevant zijn voor 99,5% van de lezers van dit topic. Dit zijn, in volstrekt willekeurige volgorde:
[/]
Verwijderd
steam rekent gewoon de adviesprijs van de disc-versie (dus die winkels als freerecordshop intertoys etc. ook rekenen). de gemiddelde tweaker kijkt in de pricewatch en ziet zo al dat je een game voor 15-20 euro goedkoper kan krijgen bij een webshop dus daarom lijkt het voor ons tweakers duurthehawk007 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:14:
ik vind dat steam ook eigenlijk belachelijk duur is voor een download-service, geen disc/plastic/etc. maar toch de volle prijs.
ik hoop dat je de disk gewoon in steam kan activeren zoals een aantal andere spellen. maar aangezien het al niet ging met BFBC2 denk ik dat het gewoon of steam of disk wordt en niet gecombineerd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien