Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Q: Why do you offer pre-order bonus items?
A: Because we believe in rewarding our core fanbase with special offers -- such as giving them the Back to Karkand expansion pack at no extra charge.

Het excuus voor pre-order bonus is dus dat er een hoop DLC aankomt, en dat ze de trouwe fans (die dus al vanaf dag 1 willen kunnen spelen en dus pre-orderen) daarvoor willen belonen door DLC al gratis bij een pre-order te doen.

Van BF3 blog trouwens:
And remember folks! "The Physical warfare pack is a very physical pack!" More updates on where and in what countries this will be available to come soon :)
Zouden ze hiermee een hint geven naar dat het niet simpelweg een code is om de wapens in-game te krijgen?

[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 13-06-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt een keurig handgeschreven briefje met "You got pwned, bitch!", gesigneerd door de CEO van EA.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
De comments op de blogpost lopen heel snel vol met alleen maar negatieve reacties. Ik denk dat dit een idee is van EA welke heel snel wordt opgedoekt.

Ik hoop zo dat DICE een hele dikke vinger in de marketing pap heeft. Denk niet dat hun heel blij worden van al deze negatieve reacties. Fingers Crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Maarja, ik zie het niet gebeuren dat dit allemaal teruggedraaid word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
De meeste mensen die daar klagen zouden waarschijnlijk deze wapens niet eens gebruiken als iedereen er beschikking tot had. Sommigen houden helaas soms iets te veel van klagen en overdrijven. Zolang het niet ongebalanceerd is wat ze claimen in hun post, dan is er toch geen probleem (net als bijv. de exclusieve M1 garand in BC2).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:18
Zolang ik nogsteeds gewoon Back to Karkand bij m'n Limited Edition krijg vind ik het helemaal best wat ze doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
vinom schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:16:
Maarja, ik zie het niet gebeuren dat dit allemaal teruggedraaid word..
Ik ook niet, EA kennende, maar als je devs niet onder je staan, de community langzaam maar zeker de impact begint te beseffen en ze bij Activision niet kunnen wachten om het imperium van BF3 wat te zien verkleinen, kan je toch moeilijk anders.

Tot nu toe heb ik begrepen dat dat Physical Warfare Pack inderdaad ook hélemaal exclusive is. Die Type 88 LMG is op geen andere manier te krijgen, net zoals de Flash Suppressor en Flechete Ammo. Day 1-access (DAO-12) kan me dan weer gestolen worden...
(Nog maar 'n bron: http://www.battlefield.co...al-warfare-pack-available)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Is dit een 'echte presentatie'? http://www.slideshare.net...field-3-for-playstation-3

(edit rede: was de link vergeten :9)

[ Voor 69% gewijzigd door Uniciteit op 13-06-2011 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Lekker aardig toch weer...
Wel een vage verandering moet ik zeggen door alleen de cpu 0.o

Ontopic:
Ik vraag me echt af wat ze kiezen, engeland pissig omdat ze geen physical warfare pack krijgen, of de rest van de wereld pissig omdat alleen engeland de pwp (ik wil het niet meer voluit typen rawr) krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BATTLEFIELD 3 AT DREAMHACK!
Between June 18th and June 21st the Swedish guys from DICE enters DreamHack to answer questions and show one of the world’s greatest FPS games ever – Battlefield 3.
Guests who have received a special invitation will have the chance to test Battlefield 3 behind closed doors. Webhallen will also be on site to receive pre-orders for Battlefield 3. If you pre-order, you will have guaranteed access to the exclusive Battlefield 3 booth.

Press Event
Members of the press have an opportunity to attend a closed Press Event on June 18 between CET 12:00 to CET 17:00 in order to test the game and do interviews. If you wish to participate, please contact bf3dh@ea.com.
http://www.dreamhack.se/D...ttlefield-3-at-dreamhack/

Nog is een bewijs dat DICE toch een kans wil maken in de e-sports community. :)

Yep, lachwekkend is de discussie zeker, genomen het feit dat er een hele reeks welles/nietes posts kwamen die 0.00% bijdroegen.
Als iedereen niet zou muggeziften en gewoon de stukjes van een post die hem niet interesseren, gewoon negeert, zou er hier niet straks een mod staan.

Als je posts wil beoordelen op hun waarde, dan moet je op de frontpage artikels maar grondig je gang gaan met het moderatiesysteem.
Op GoT is geen moderatiesysteem, die functie is voor de moderator. Als je toch tegen iets niet kunt, gebruik "topic report" ipv terug in discussies verzeild te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Wat een gezeur steeds om die specs zeg. Stop daar eens mee, het boeit erg weinig mensen.

Aan iedereen die denkt dat hij/zij een moderator is en de baas moet spelen: Dat is niet zo. Met jouw posts maak je het alleen maar erger. Meer topicreports en minder geblaat please.

Bedankt, ik hoop geen gebruik te hoeven maken van zwaarder geschut.

[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 13-06-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:43:
[...]

http://www.dreamhack.se/D...ttlefield-3-at-dreamhack/

Nog is een bewijs dat DICE toch een kans wil maken in de e-sports community. :)
Ze zullen dan vast wel Dreamhack hebben gekozen omdat die een 20Gbit internet pijp hebben liggen en ze dus niet met het probleem zitten dat ze geen LAN support hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Ben benieuwd welke nieuwe info we daar gaan krijgen aangezien het een gesloten persevenement is.

Hopelijk veel info over battlelog.
Dat is de feature waar ik het meeste naar uitkijk. Als de dev's daarover bezig zijn komt er toch altijd spontaan een glimlach op mijn gezicht. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1hy5e.jpg
Niet van mij

[ Voor 10% gewijzigd door Rynji op 14-06-2011 00:15 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

heeft iemand in de ts aan de systeemeisen zitten te rommelen?,
of weet niemand het zeker en is er maar gewoon wat ingevuld (humor)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
mrc4nl schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:21:
heeft iemand in de ts aan de systeemeisen zitten te rommelen?,
of weet niemand het zeker en is er maar gewoon wat ingevuld (humor)
Niemand weet de systeemeisen nog, dus er is volgens mij gewoon wat ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:31:
[...]

Niemand weet de systeemeisen nog, dus er is volgens mij gewoon wat ingevuld.
Hoogst wetenschappelijke schatting op basis van de stand van Saturnus en de groeirichting van de Aziatische bakbanaan. Wij doen nooit zomaar wat zonder onderbouwing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Tsurany schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:40:
[...]

Hoogst wetenschappelijke schatting op basis van de stand van Saturnus en de groeirichting van de Aziatische bakbanaan. Wij doen nooit zomaar wat zonder onderbouwing!
En vergeet de aadrstraling niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Vergeet niet de geur van de poep van de Okapi mee te rekenen, die kan ook beslissend zijn voor het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

8)7 _/-\o_

over die DLC.. tjah .. EA hé :(

was al aan het wachten op de 1ste beste naaistreek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik hoop dat DICE dit keer in de SP meer MP wapens uitlegt. Zie nog geregeld getraced heli's vliegen omdat blijkbaar niemand doorheeft hoe men tracers gebruikt icm rocket launchers.

(Ik moest het ook op inet opzoeken, was handiger geweest als je in de campaign al een keer met tracers had gewerkt)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Wat is er mis met getraced heli's dan? Het is juist goed om helikopters te tracen, in feite moet je ALLES (behalve je eigen team natuurlijk :) ) tracen. Meer tracen is beter.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 14-06-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Jeroenneman:

Speel jij SP campaings dan? Tijd kun je toch veel beter besteden aan online gaming. :+

En tracers zullen volgens mij niet meer voorkomen in BF3.

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 14-06-2011 11:45 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

waarom een tracer erop knallen om er hem vervolgens nog makkelijker neer te halen? Tracer erop schieten is veel moeilijker dan het neerknallen als hij erop zit.

@indy91

SP is toch zeker wel leuk hoor. BC1 was beste singleplayer in BF ooit. Leuk en grappig verhaal. Beter dan vele andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Gropah schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:45:
waarom een tracer erop knallen om er hem vervolgens nog makkelijker neer te halen? Tracer erop schieten is veel moeilijker dan het neerknallen als hij erop zit.

@indy91

SP is toch zeker wel leuk hoor. BC1 was beste singleplayer in BF ooit. Leuk en grappig verhaal. Beter dan vele andere games.
Tracers schieten is juist heel makkelijk, je moet het alleen even oefenen. De tracer dart is niet zo snel als een kogel, als je daarmee handigheid hebt gekregen is het heel makkelijk om helikopters te tracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BC1 heb ik nooit gespeeld, omdat ik een PC gamer ben.
BC2 was de SP niet zo heel sterk.

ik heb echt veel uurtjes BF2 gespeeld en hopelijk wordt BF3 een goede opvolger en geen BC2 update, want daar ben ik erg bang voor.
Kijk ze hebben al aangegeven dat de commander functie weer aanwezig is en dat miste ik wel bij BC2.
Maar ik hoop ook dat de BOTS terug zijn om de maps door te kunnen nemen of een keer een leuke game te spelen zonder internet connectie ( vaak als me internet er uitlag ging ik BF2 spelen met bots)

En het belangrijkste van heel BF2, is de optie om voertuigen uit te schakelen. Soms werd ik gewoon ziek van die voertuigen.

in BF: vietnam en BF2 had je de optie om zonder voertuigen te spelen en dat vondt ik zo leuk aan de game.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Pykow schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:14:

ik heb echt veel uurtjes BF2 gespeeld en hopelijk wordt BF3 een goede opvolger en geen BC2 update, want daar ben ik erg bang voor.
Kijk ze hebben al aangegeven dat de commander functie weer aanwezig is en dat miste ik wel bij BC2.
Maar ik hoop ook dat de BOTS terug zijn om de maps door te kunnen nemen of een keer een leuke game te spelen zonder internet connectie ( vaak als me internet er uitlag ging ik BF2 spelen met bots)

En het belangrijkste van heel BF2, is de optie om voertuigen uit te schakelen. Soms werd ik gewoon ziek van die voertuigen.

in BF: vietnam en BF2 had je de optie om zonder voertuigen te spelen en dat vondt ik zo leuk aan de game.
BF zonder voertuigen is geen BF ;)

Maar het is leuk als het uitgezet kan worden idd... hoewel mijn voorkeur uitgaat naar games met voertuigen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terminus
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 15:56

Inderdaad, in de SP tegen bots schieten was altijd leuk :).

Na alle trailers gezien te hebben van BF2 hoop ik dat het een goeie opvolger wordt, ben wel weer toe aan een goeie BF game voor de PC, gezien BC2 niet echt je van het was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Kan iemand een bron geven voor die commander? Heb hier al veel twijfel over gelezen maar geen harde feiten.

Als er SP tegen bots in komt ben ik ook weet iets gelukkiger. Heb namelijk via die manier leren vliegen met heli & jet. Je stoort er niemand mee en kunt het op je eigen tempo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
NuCl3aR schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:32:
Kan iemand een bron geven voor die commander? Heb hier al veel twijfel over gelezen maar geen harde feiten.

Als er SP tegen bots in komt ben ik ook weet iets gelukkiger. Heb namelijk via die manier leren vliegen met heli & jet. Je stoort er niemand mee en kunt het op je eigen tempo doen.
Of een lege server opsnorren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Ik speel me de laatste tijd aardig verrot aan de singleplayer van de AIX 2.0 mod voor BF2. Maakt het allemaal weer wat uitgebreider. Apache's, A10's, meer wapens, betere AI en een heerlijk snel helikoptertje: de little bird.

Tipje voor de gamerts die nog even BF2 grijs willen spelen voordat BF3 uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Baccy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Of een lege server opsnorren :)
Als je tegen bots speelt leer je ook AA ontwijken, tanks kapot maken, etc...
Niet enkel het vliegen alleen, je leert alle bijkomende zaken ook.
Je begint eerst op het makkelijkste niveau. Voel je dat je beter wordt zet je een niveau hoger.
Zo helemaal tot je vlotjes kunt spelen met heli/jet op het hoogste niveau tegen bots.

Dan heb je een goede basis om fatsoenlijke te kunnen vliegen online. :)

EDIT: @Murphy: Ben hem aan't downloaden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Grim op 14-06-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji

Commander functie is juist niet aanwezig in BF3!
Is al sinds februari dit jaar bekend, komt uit de GameInformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Murphy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:34:
Ik speel me de laatste tijd aardig verrot aan de singleplayer van de AIX 2.0 mod voor BF2.
Vond ik een prima BF2 mod. Een soort van BF2 op steroids.

Zijn er dan nog genoeg AIX 2.0 servers in de lucht?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
NuCl3aR schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:32:
Patrick bach heeft dit nog maal aan gegeven in een interview met machinima.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BmqRUOKejCc&list=SL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En in de laatste gamplay trailer ( niet de tank gevecht) Zie je ook dat sterretje linksonder bij een speler staan.
Zelfde icoon als bij BF2.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 14-06-2011 14:57 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Dat gaat dus om de squad leader, niet om commander. Daar zit nogal een verschil tussen natuurlijk. Als je nou eerst even een paar paginas in dit topic door leest dan is alles vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Ik hoor hem nergens iets zeggen van een commander functie...

En zoals hierboven wordt gezegd, dat met het sterretje is (hoogstwaarschijnlijk) de squadleader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Indy91 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:02:
[...]

Nee niet echt nee. Maar de SP is leuk zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 23:34
eingelijk jammer dat de e3 over is, toen werd er hierr gespammed met info, nu 5 berichten in 2 uur, meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:18
zippy1990 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:49:
eingelijk jammer dat de e3 over is, toen werd er hierr gespammed met info, nu 5 berichten in 2 uur, meh
Heb je meer tijd om nuttige dingen te doen in je leven :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
zippy1990 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:49:
Binnenkort komt er terug een overload aan informatie (hoop ik :)).
Dan is het namelijk Dreamhack (is al eerder vermeld geweest in dit topic) en daar zal BF3 ook aanwezig zijn.

http://battlefieldo.com/?p=1148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Het ziet ernaar uit dat EA/Dice enorm veel geld aan het smijten zijn aan marketing door BF3 werkelijk overal te laten verschijnen en veel aandacht te laten krijgen. Het is duidelijk dat ze het gevecht met Activision keihard aangaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 14-06-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Ook hier zijn we al bekend mee!!!,100 miljoen $$$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59
Relief2009 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:01:
Het ziet ernaar uit dat EA/Dice enorm veel geld aan het smijten zijn aan marketing door BF3 werkelijk overal te laten verschijnen en veel aandacht te laten krijgen. Het is duidelijk dat ze het gevecht met Activision keihard aangaan.
En terecht. Battlefield mag op de voorgrond verschijnen, het is voor mij al één van de meest gespeelde games elk jaar sinds BF1942. Ze blijven vooruitstreven en vernieuwen en zitten nooit stil. Hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

EnigmaNL schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:42:
Wat is er mis met getraced heli's dan? Het is juist goed om helikopters te tracen, in feite moet je ALLES (behalve je eigen team natuurlijk :) ) tracen. Meer tracen is beter.
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik bedoelde ook juist dat tracen goed is. Alleen soms trace ik een heli en heb ik toevallig de m136 bij me. Wat me dan soms irriteert is dat ik de heli getraced heb, alles wat mijn teammates hoeven te doen is locken en vuren, en soms doet niemand dat dan. Blijkbaar snapt niemand dat je een traced heli moet locken ipv random vuren. Daarom is het misschien handig als DICE even uitlegt hoe je op een tracer locked, zodat meer mensen het gebruiken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:02:
[...]

Onze clan heeft er iig wel eentje (unranked, maar volgens mij is AIX nooit ranked?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:25:
[...]

Onze clan heeft er iig wel eentje (unranked, maar volgens mij is AIX nooit ranked?)
Mods zijn inderdaad nooit ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:48
Hidde schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:19:
[...]

En terecht. Battlefield mag op de voorgrond verschijnen, het is voor mij al één van de meest gespeelde games elk jaar sinds BF1942. Ze blijven vooruitstreven en vernieuwen en zitten nooit stil. Hulde.
Echt 100% mee eens , speel het ook al sinds de 1ste releases , en de mod desert combat toen die tijd heel veel.

En t zijn ook mijn meest gespeelde games ,zelf na een paar jaar nog.En een nieuwe battlefield heeft mij nog nooit echt terleurgesteld.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Pykow schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:57:
En in de laatste gamplay trailer ( niet de tank gevecht) Zie je ook dat sterretje linksonder bij een speler staan.
Zelfde icoon als bij BF2.
Dat is het icoontje van de squadleader, kijk de metro gameplay analysis maar.
Nogmaals: Commander zit niet in BF3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Dreamhack is the world’s largest LAN party and it makes perfect sense for DICE to bring BF3 there seeing how it is hosted...
Bron

Zou het kunnen. Ik zeg nogmaals, zou het kunnen dat er dan toch LAN-servers aangemaakt kunnen worden? Ik twijfel er serieus aan, want volgens mij gaan ze op Dreamhack gewoon allemaal online. Maar het zou wel eens leuk kunnen zijn als men daar officieel zou aankondigen dat BF3 LAN-server support krijgt. Dat je dus offline een server kan maken. En dus ook eigen internetservers!

Dat zou echt wel tof zijn. Maar ik vrees ervoor. Tegenwoordig zie je het altijd maar minder en minder.
Vergeet niet dat DICE bijna de enige gameontwikkelaar is die nog vollop voor pc gaat. Meeste ontwikkelaars gaan ofwel naar consoles ofwel volledig van de oude pc-trenten weg. Zoals eigen servers kunnen maken, dedicated servers (zoals MW2 én MW3, P2P) en ga zo maar door...

Laten we met z'n allen hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dreamhack heeft een 20Gbit verbinding leggen, dan kan je denk ik wel netjes online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Qlii256 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:28:
[...] Tegenwoordig zie je het altijd maar minder en minder.
Vergeet niet dat DICE bijna de enige gameontwikkelaar is die nog vollop voor pc gaat. Meeste ontwikkelaars gaan ofwel naar consoles ofwel volledig van de oude pc-trenten weg. Zoals eigen servers kunnen maken, dedicated servers (zoals MW2 én MW3, P2P) en ga zo maar door...
Dat komt doordat pc spellen altijd geplaagd worden door piraterij. Als we nou met BF3 met z'n allen het tegendeel bewijzen, en daarnaast niet iedereen gaat lopen janken dat het spel voor geen meter loopt. Dan kan het zomaar zijn dat het bergopwaarts gaat met pc games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

xeple schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:17:
[...]

Dat komt doordat pc spellen altijd geplaagd worden door piraterij. Als we nou met BF3 met z'n allen het tegendeel bewijzen, en daarnaast niet iedereen gaat lopen janken dat het spel voor geen meter loopt. Dan kan het zomaar zijn dat het bergopwaarts gaat met pc games.
Bull. Dat smoesje gebruiken developers altijd. En bij BF3 gaat dat al ZEKER niet op, je koopt het tenslotte voor de multi, wat je niet lukt met ene gepirate versie. Developers moeten altijd ergens de schuld op afschuiven als de verkopen tegenvallen, piracy is dan het makkelijkste. Waarschijnlijk hadden de mensen die het piraten toch al niet het spel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Jeroenneman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:24:
[...]

Bull. Dat smoesje gebruiken developers altijd. En bij BF3 gaat dat al ZEKER niet op, je koopt het tenslotte voor de multi, wat je niet lukt met ene gepirate versie. Developers moeten altijd ergens de schuld op afschuiven als de verkopen tegenvallen, piracy is dan het makkelijkste. Waarschijnlijk hadden de mensen die het piraten toch al niet het spel gekocht.
Waarom blijven ze dan wel doorontwikkelen bij een geflopte console game ? Een spelletje van het internet af trekken is 10x zo makkelijk dan het werkend krijgen op een console. Daarnaast liegen de cijfers van een COD of SIMS game er niet om, als gaat om een grove schatting naar het aantal downloads.

Ik kan me best voorstellen dat je als ontwikkelaar je product 2 miljoen keer gejat ziet worden en daarna nog een bak ellende over je heen krijgt omdat het niet helemaal soepel loopt, je al snel denkt zoek het lekker uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 17:01

India Sierra

Learn by failure

Hier nog een interview met Patrick Bach over de singleplayer en de co-op.

Nog niet zo lang geleden gepost op de BF3 blog.

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

thehawk007 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:46:
Hier nog een interview met Patrick Bach over de singleplayer en de co-op.
[video]
Nog niet zo lang geleden gepost op de BF3 blog.
Gadver, coop max 2 personen. Waarom toch zo vaak maar 2?? Spec ops (MW2) bijvoorbeeld heeft dat ook.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

beany schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:58:
[...]

Gadver, coop max 2 personen. Waarom toch zo vaak maar 2?? Spec ops (MW2) bijvoorbeeld heeft dat ook.
Ik heb op MW2 nooit spec ops kunnen spelen omdat het altijd faalde met connecties.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jeroenneman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:24:
[...]

Er zijn er genoeg die de game alleen voor de SP downloaden hoor. Als je daarbij het verschil in verkopen tussen de consoles en de PC bij optelt, is een conclusie snel getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

LE preordered :D dit is iig iets waar ik achter sta.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
[...]

Ik weet niet of jij het weet, maar op de xbox 360 wordt ook veel gepirated.... En dan bedoel ik echt veel. (in sommige gevallen terecht door bv. uitmelking). En leiden console games daar onder?, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
beany schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:58:
[...]

Bij veel spellen komt dat gewoon zo uit, verhaal is gebaseerd rond 2 personen, vooral als je het over kleine ruimtes hebt.

Echter een spel als Battlefield, waar het toch vaak om de wat grotere battles gaat, zou een 4 of 6-player co-op niet misstaan. Dat tanklevel bijvoorbeeld zou je wel met z'n 8en kunnen spelen, misschien zelfs wel met 16 als je twee personen per tank doet.

Maar ja, dan krijg je weer chaos als je een slecht team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Jeroenneman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:25:
[...]

Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik bedoelde ook juist dat tracen goed is. Alleen soms trace ik een heli en heb ik toevallig de m136 bij me. Wat me dan soms irriteert is dat ik de heli getraced heb, alles wat mijn teammates hoeven te doen is locken en vuren, en soms doet niemand dat dan. Blijkbaar snapt niemand dat je een traced heli moet locken ipv random vuren. Daarom is het misschien handig als DICE even uitlegt hoe je op een tracer locked, zodat meer mensen het gebruiken.
Ah dan inderdaad verkeerd begrepen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

thehawk007 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:02:
[...]

Ik heb op MW2 nooit spec ops kunnen spelen omdat het altijd faalde met connecties.....
Bij Spec Ops nooit problemen met connectie gehad, en best veel gespeeld.

Ik dacht dat de standaard voor coop 4 personen was. Jammer dat Dice hun coop ook niet op 4 personen zet, vooral omdat het bij BF om multiplayer gaming gaat.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
YopY schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:43:
[...]

Bij veel spellen komt dat gewoon zo uit, verhaal is gebaseerd rond 2 personen, vooral als je het over kleine ruimtes hebt.

Echter een spel als Battlefield, waar het toch vaak om de wat grotere battles gaat, zou een 4 of 6-player co-op niet misstaan. Dat tanklevel bijvoorbeeld zou je wel met z'n 8en kunnen spelen, misschien zelfs wel met 16 als je twee personen per tank doet.

Maar ja, dan krijg je weer chaos als je een slecht team hebt.
Tsja, dat ligt niet aan de ontwikkelaar. Lijkt me trouwens wel geniaal, echt geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
l166 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:33:
[...]

Ik weet niet of jij het weet, maar op de xbox 360 wordt ook veel gepirated.... En dan bedoel ik echt veel. (in sommige gevallen terecht door bv. uitmelking). En leiden console games daar onder?, nee
Console games leiden er best wel onder.. Kijk naar al die DLC meuk die je erbij krijgt tegenwoordig, via een update of LE krijg je er een hoop extra bij.. Dat is een win win voor de ontwikkelaar, extra centen + net die kleine aantallen over de streep te trekken om voor het origineel te gaan. Ik denk als piraterij niet bestond, we nu nog nooit van het fenomeen DLC hadden gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is werkelijk waar de grootste onzin die ik ooit gehoord heb, piraterij heeft niks te maken met DLC, dat gaat puur om extra geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Tsurany schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:34:
Dat is werkelijk waar de grootste onzin die ik ooit gehoord heb, piraterij heeft niks te maken met DLC, dat gaat puur om extra geld verdienen.
Ja natuurlijk draait het om geld, alles draait om geld. Maar als ik een manier zou moeten bedenken om gamers over de streep te trekken, dan is DLC een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Laatst online: 09-07 02:45
xeple schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:43:
[...]

Ja natuurlijk draait het om geld, alles draait om geld. Maar als ik een manier zou moeten bedenken om gamers over de streep te trekken, dan is DLC een manier.
Ik denk eerder dat DLC, zeker onder de PC gamers, eerder piraterij aanmoedigt. Immers, wil je het volledige spel dan moet ja betalen voor het spel, en dan nog eens voor alle DLC die in veel gevallen gewoon in de game had moeten zitten. Persoonlijk vindt ik 95% van alle DLC een ripoff en geeft me een negatief beeld van het spel en de developer. Bovendien is het zo dat DLC even makkelijk te downloaden is als het spel zelf.

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bij consoles is er ook piraterij, maar hier zitten veel grotere risico's aan dan op de pc. Bij de pc is het ergste dat mis kan gaan een reinstall van het OS. Bij een console kan de console stuk gaan. Ook heb je op een console niet 1 2 3 een illegale game draaien...

Maar goed dit is offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
NuCl3aR schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:24:
[...]

Ik hoor hem nergens iets zeggen van een commander functie...

En zoals hierboven wordt gezegd, dat met het sterretje is (hoogstwaarschijnlijk) de squadleader.
sorry verkeerde filmpje.
Staan ook zoveel filmpjes van E3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aanrader. Die gast heeft alle gameplay van de livestream mooi achter elkaar geknipt en geplakt, plus nog wat enhancements uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Pre-order in Zweden geeft een SPECACT kit (8 verschillende camouflage uniformen)
http://translate.google.c...FBattlefield_3_PC_PC.html

Meer afwisseling tussen players ingame vind ik persoonlijk wel een plus. Benieuwd wat onze pre-order bonus wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
priemt schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:32:
Pre-order in Zweden geeft een SPECACT kit (8 verschillende camouflage uniformen)

Meer afwisseling tussen players ingame vind ik persoonlijk wel een plus. Benieuwd wat onze pre-order bonus wordt...
Een Kim Holland opblaaspop-decoy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Benieuwd wat onze pre-order bonus wordt...
Dat we wat het in dollars in het buitenland kost in NL aan euro's neer mogen leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:36
beany schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:33:
[...]

Dat we wat het in dollars in het buitenland kost in NL aan euro's neer mogen leggen...
Goh dat betaal je ook als je niet pre-orded 8)7
Dan haal je het spel toch niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The digital distribution wars just got personal for EA: they’ve pulled Crysis 2 from the Steam store. It’s now available on the company’s Origin service, labeled as an exclusive offering.

Despite this, as of writing, the title is still available on Direct2Drive, Impulse, and GamersGate. However, it’s possible that EA is still in the process of cutting ties with other services.

While the jury is still out on whether this exclusivity will apply to all of EA’s digital offerings going forward, it’s a likely bet, as BioWare recently confirmed that its upcoming MMO Star Wars: The Old Republic will be an Origin exclusive. Moreover, today’s release of Alice: Madness Returns is nowhere to be found on Steam.
Via http://n4g.com/news/78670...re-now-only-on-origin/com

Hopelijk komt BF3 nog op Steam!
Maar als ze kijken naar het succes van BFBC2 op Steam (quasi continu in de top 20 most sold games) hoop ik dat ze een wijze beslissing maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mij gestolen worden eerlijk gezegd. In BFC2 vond ik de SPECACT "kits" ook maar onzin. Zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Asgaro schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:44:
[...]

Via http://n4g.com/news/78670...re-now-only-on-origin/com

Hopelijk komt BF3 nog op Steam!
Maar als ze kijken naar het succes van BFBC2 op Steam (quasi continu in de top 20 most sold games) hoop ik dat ze een wijze beslissing maken.
Ik hoop het ook. En mocht dat niet het geval zijn hoop ik dat ze dat vroeg genoeg aangeven zodat ik het ergens anders kan pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

EA kennende komt het wel op Steam, maar dan op de dag van release zelf en voor 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
mace schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:09:
EA kennende komt het wel op Steam, maar dan op de dag van release zelf en voor 60 euro.
Ik hoop het wel, anders laat ik BF3 voorlopig liggen. Ik wil PC games alleen in Steam.

P.s. is de topicwaarschuwing niet een beetje raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:45:
[...]
Kan mij gestolen worden eerlijk gezegd. In BFC2 vond ik de SPECACT "kits" ook maar onzin. Zonde van je geld.
Wat mij betreft zou de enige reden om Specact te kopen zijn dat je betere wapens hebt als de voortgang weer eens kwijt is. En dat de Medic zn (te) opvallende rode hoedje kwijt is. Maar om daar nou geld voor neer te leggen. Nee, ik ben nog niet gewend aan het DLC model.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Baccy schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:33:
[...]

Een Kim Holland opblaaspop-decoy :+
Bedankt, kan gaan verschonen. :D

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:36

Niellie41

[object Object]

Ik word niet warm van Kim Holland

Wat ik jammer vind is dat de commander functie niet echt terug komt, ik denk nu dat de squadleaders orders kunnen geven. Maar wat ik wel echt cool vind om te horen is dat ze steeds zeggen dat het echt een opvolger van BF2 is en dat ze die feel terug willen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
Ik volg deze titel met bovengemiddelde interesse. BF2 vroeger wel redelijk veel gespeeld. Bad Company serie laten lopen door o.a. andere titels en verschoven interesses.

Maar BF3 staat op mijn radar, maar ik word niet vrolijk van de berichten dat je bij pre-orders bij bepaalde winkels extra wapens krijgt in de MP.....

DLC bij een pre-order kan ik mee leven, zolang de overige spelers die DLC later gewoon eventueel kunnen aanschaffen maar ik vind dat de MP voor iedereen altijd gelijk moet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
is er bullet drop in bf3 ? dit was namelijk een van de dingen die ik zo awsome vond aan bfbc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 16:27
Natuurlijk is dat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
ik kon het niet echt vinden in de trailers namelijk, ook niet bij de tankmissie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

tombuis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:42:
is er bullet drop in bf3 ? dit was namelijk een van de dingen die ik zo awsome vond aan bfbc2
Het wordt zelfs nog geavanceerder dan bij bad company 2, heeft patrick bach met deze woorden gezegt: "deeper bullet drop system".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:21:
[...]

Wat mij betreft zou de enige reden om Specact te kopen zijn dat je betere wapens hebt als de voortgang weer eens kwijt is. En dat de Medic zn (te) opvallende rode hoedje kwijt is. Maar om daar nou geld voor neer te leggen. Nee, ik ben nog niet gewend aan het DLC model.
Ik zou het inderdaad niet kopen, ook niet met BC2 gedaan, maar gratis coole uniformen vind ik geen probleem. Liever dat ze zoiets doen dan dat ze met unieke wapens werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Ik zou het ook leuk vinden als ze voor bijvoorbeeld elk land een ander uniform maken, zodat je ingame én cool uitziet én iedereen kan zien van welk land je afkomt :)

edit: Typfoutje

[ Voor 6% gewijzigd door India Sierra op 15-06-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Heeft iedereen het artikel op de frontpage al gelezen?

nieuws: Electronic Arts verwijdert games van Steam

Naar aanleiding van dit bericht vermoed ik helaas dat Battlefield 3 niet op Steam zal gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niellie41 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:39:

Wat ik jammer vind is dat de commander functie niet echt terug komt, ik denk nu dat de squadleaders orders kunnen geven. Maar wat ik wel echt cool vind om te horen is dat ze steeds zeggen dat het echt een opvolger van BF2 is en dat ze die feel terug willen brengen.
Ik heb in een E3 interview gehoord dat iedereen orders zal kunnen geven. Jammer genoeg weet ik niet direct een youtube link.
Maar uiteraard zal de squadleader wel nog privileges hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

EnigmaNL schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:21:
Heeft iedereen het artikel op de frontpage al gelezen?

nieuws: Electronic Arts verwijdert games van Steam

Naar aanleiding van dit bericht vermoed ik helaas dat Battlefield 3 niet op Steam zal gaan komen.
Iedereen, inclusief EA, weet dat het heel moeilijk is om Steam op zijn minst te evenaren. En het zal EA ook niet lukken met hun Origin. Echter, door bepaalde games exclusief uit te brengen op Origin zullen ze Origin feitelijk de gamers door de strot duwen. En BF3 gaan ze hier echt wel voor gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hopelijk blijft de EA online store gewoon zoals hij is, want anders krijg je een heel gezeur met games enzo. En laat ik nou net hebben gepreorderd bij EA online store, niet origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/blink.JPG
Via YouTube: ‪Battlefield 3: Multiplayer Hands-On Impressions Vlog Featuring redd_dragons (E3 2011)‬‏
d0n7bl1nk is een populaire BFBC2 commentator (10.000 subscribers sinds vorige maand fzo)

edit: video is ook een aanrader op zich.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 15-06-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
beany schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Iedereen, inclusief EA, weet dat het heel moeilijk is om Steam op zijn minst te evenaren. En het zal EA ook niet lukken met hun Origin. Echter, door bepaalde games exclusief uit te brengen op Origin zullen ze Origin feitelijk de gamers door de strot duwen. En BF3 gaan ze hier echt wel voor gebruiken!
Inderdaad, ze hoeven Steam niet te evenaren. Als Origin het enige digitale kanaal is om de game te verkrijgen heb je weinig keus.

@Guussieboy, de EA store = Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 01:01

chaozz

Retrofiel

In de startpost staat dit:
Wel is bekend dat het spel niet speelbaar zal zijn op DirectX 9, het zal dus ook niet mogelijk zijn het spel te spelen op Windows XP.

Minimum requirements for Battlefield 3
Geen XP, maar wel minimaal Windows 95?

chaozz.nl | RetroGameCouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:36

Niellie41

[object Object]

Asgaro schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:30:
[...]

Ik heb in een E3 interview gehoord dat iedereen orders zal kunnen geven. Jammer genoeg weet ik niet direct een youtube link.
Maar uiteraard zal de squadleader wel nog privileges hebben.
Dit vind dan weer een beetje jammer. Want dan kan iedereen commands spammen. In BF2 was dat cool uitgewerkt, dat je als squadleader meer tactische opdrachten kon geven dan de squadmembers.
Pagina: 1 ... 36 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien