Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
hoop dat de HD6990 wat onder de 400€ komt te liggen voordat BF3 uitkomt. kan ik CF opstelling doen :D en met eyefinity OMG! kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:25
elmalonl schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:17:
hoop dat de HD6990 wat onder de 400€ komt te liggen voordat BF3 uitkomt. kan ik CF opstelling doen :D en met eyefinity OMG! kan niet wachten
OMG, lekker interessant.

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nog een reden om zeker voor BF3 te gaan dan MW3 als PC gamer, voor degene die nog moeten beslissen. :P

http://bashandslash.com/i...sk=view&id=1313&Itemid=78

Het is dan moedig van EA en DICE dat ze de Frostbite 2 engine speciaal voor de PC ontwikkeld hebben, in plaats van porten naar de PC.
Aan de andere kant, Battlefield is sowieso meer een PC spel, dan een console spel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:56:
wordt tijd dat ze de officiele system requirements eens naar buiten brengen. dan kan ik alvast wat gaan plannen voor mijn niewe pc :P
Inderdaad ik ben eens beginnen rondneuzen.

Jammer genoeg begin ik mij te realiseren dat mijn beest van een PC dat ik 3/4 jaar terug liet samenstellen, nu al redelijk hopeloos verouderd is...

Als er mensen zijn met een intel Q6600 en afvragen of die CPU een nieuwe graka weinig/middelmatig/veel zou bottlenecken:
http://forums.electronica...es-my-cpu-bottleneck.html
http://forums.electronica...tuttering-high-specs.html
2 redelijke nieuwe topics die situatie beschrijven.

Ben sowieso van plan een ATI HD 6950 te kopen ,maar blijkt: om echt het potentieel uit die kaart te halen, zou ik ook nog een nieuwe CPU (core i5 2500K wrsl) EN een nieuw mother board moeten kopen. :(

Ik ben van plan mijn Q6600 naar 3.0Ghz te OCen, zal al iets helpen.
En dan hopen dat ik de BF3 beta op low visuals kan spelen.

Gisteren eens BFBC2 op low gespeeld: viel echt mee voor mij en kon er mee leven. Je behoudt de core gameplay zoals awesome destruction en dat is wat telt.

Het feit dat BF3 de PC als lead platform heeft, doet mij hopen dat de Frostbite 2 engine toch genoeg scaled op mijn oude Q6600, zodat die toch perfect mijn 4 cores gebruikt, ookal zijn ze traag.
Wishful thinking...

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me haast niet voorstellen dat je met een Q6600 BF3 niet fatsoenlijk kunt spelen. Dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt dan welliswaar 4 cores maar per core is de Q6600 gewoon traag. Het is een zwaar verouderd ontwerp die gewoon niet aan de 2e generatie Core producten kan tippen. Ik denk dat een i3 meer nut heeft dan een Q6600.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik heb een Q9550 OC@3.8ghz, ik heb nu een gtx460. Ik zat eerst eraan te denken om een gtx570 te kopen, nu denken ik eraan om 2x een 6850 te plaatsen(mobo alleen cf). Prijzen liggen zo laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:27
Als je nu een GTX460 hebt, zou ik echt niet gaan switchen. Ik zou hem dan sowieso eerst gaan overklokken. Gewoon over een half jaartje weer kijken wat er voor leuks is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Q6600 trekt BC2 met gemak, dus dan moet BF3 nogal wat zwaarder voor je systeem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:58:
Een Q6600 trekt BC2 met gemak, dus dan moet BF3 nogal wat zwaarder voor je systeem zijn.
Met gemak zou ik nu ook niet zeggen. Mijn situatie momenteel
- Q6600 @ stock (2.4Ghz)
- nvidia 8800 GTX
- res 1980x1020
- 4gb
- speel met alles op medium visuals + no AA + no bloom + no HSAO.

Ik zit nu tussen de 25 à 45 FPS meestal. Een map als Oasis + Rush mode + 32 players is redelijk zwaar merk ik.

Voor de BF3 beta wordt het:
- Q6600 @ 3.0Ghz
- ati hd 6950
- res 1980x1020
- 4gb

En dan afwachten hoe dit alles speelbaar is. Bij dat ene topic dat ik vermeldde, is er wel iemand dat meermaals al zei dat 64 players echt wel een groot verschil zal geven qua framerate.

Iemand die zijn ervaringen van bij BF2 kan geven, met 64 players maps tov 32 player maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:16
reemprive schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:55:
Ik heb een Q9550 OC@3.8ghz, ik heb nu een gtx460. Ik zat eerst eraan te denken om een gtx570 te kopen, nu denken ik eraan om 2x een 6850 te plaatsen(mobo alleen cf). Prijzen liggen zo laag...
Het komt waarschijnlijk goedkoper (of hetzelfde) uit om een SLI compatibel moederbord te kopen i.c.m. een extra GTX 460. Al schaalt Crossfire wel een beetje beter dan SLI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ja mag ook niet klagen als je PC van 2/3 jaar oud huidige games niet lekker meer speelt.
2 jaar is gewoon lang voor een PC, vroeger was dit nog erger dan tegenwoordig.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rynji schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:13:
Ja mag ook niet klagen als je PC van 2/3 jaar oud huidige games niet lekker meer speelt.
2 jaar is gewoon lang voor een PC, vroeger was dit nog erger dan tegenwoordig.
Bedoel je niet eerder "2 jaar is lang voor een PC als je alles op high wilt spelen" ?

Ik veronderstelde eerst ook dat ik BF3 op low visuals + 64 players/map nog zou kunnen spelen met een Intel Q6600.
Maar door die 2 topics begin ik twijfels te krijgen, dus daarom dat ik hier de ervaring vraag mbt BF2 indertijd.

(Voor de rest is het speculatie: ik zal dus stoppen met vragen: "hoe gaat BF3 op low op mijn pc draaien", das idd nutteloos :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in mijn clan heeft een Q6600 icm een GTX460, en kan BC2 met alles op zijn hoogst spelen en dat loopt zeer goed. Wel is DX9 geforceerd en staat vsync uit. Resolutie is 1680x1050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Het ligt eraan hoe je "niet lekker meer speelt" leest ja.
Maar performance discussies zijn een beetje kansloos op dit moment, er kunnen pas echt uitspraken gedaan worden als de bèta er is.
En ik ben er van overtuigd dat het tijdens de bèta ook nog gaat verbeteren wat betreft de performance. Dat was bij BFBC2 ook zo, bèta was voor gameplay maar grotendeels toch technisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:21:
Iemand in mijn clan heeft een Q6600 icm een GTX460, en kan BC2 met alles op zijn hoogst spelen en dat loopt zeer goed. Wel is DX9 geforceerd en staat vsync uit. Resolutie is 1680x1050.
Ok das mooi om te horen! Als ik een HD6950 dus aanschaf zal ik - gelukkig maar - nog een redelijk grote frameboost krijgen. Ook al zal de Q6600 nog redelijk wat bottlenecken.

Een nieuwe CPU en mobo zal ik dan houden voor over een jaartje ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Asgaro schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:27:
[...]

Ok das mooi om te horen! Als ik een HD6950 dus aanschaf zal ik - gelukkig maar - nog een redelijk grote frameboost krijgen. Ook al zal de Q6600 nog redelijk wat bottlenecken.

Een nieuwe CPU en mobo zal ik dan houden voor over een jaartje ofzo. :)
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij... Als je socket 775 hebt, en je wilt upgraden, zit je met de gebakken peren. Je GPU upgraden, zou betekenen dat er een (mogelijke) bottleneck is, dus wil je je CPU ook upgraden, maar wil je die upgraden, moet je je moederbord óok veranderen. En verander je je moederbord, kan je geheugen misschien ook weg.

Is dat alles het wel waard? Of is het misschien een beter idee om volgende zomer alles te upgraden met de dan verlaagde prijs van socket 2011, die eind dit jaar uitkomt? BF3 speel je sowieso meerdere jaren, lijkt me. Dit eerste jaar heb je misschien wat minder eye candy, maar dan focus je jezelf gewoon wat meer op de gameplay en ontwikkel je al tactische 'zetten'? :P

Ik weet het nu ook niet wat ik zou doen. 'k Zit zelf met 'n S775: Q9450 en 2x 9600GT (OK, lijkt weinig, die GPUs, maar voor hun prijs/performance... :9~ Ze komen in andere games nog relatief goed mee :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Als je nu wilt upgraden is dat een heel mooi moment..met de nieuwe i5's en i7's zit je goed voor de komende jaren. Die CPU's zijn ontiegelijk snel en hebben een hele goede prijs/prestatie verhouding. Ik hoef me iedergeval geen zorgen te maken dat mijn CPU de bottleneck is...GPU koop ik over een half jaar, mits Battlefield 3 niet goed loopt.

[ Voor 26% gewijzigd door vinom op 12-06-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tja, ik ga het gewoon doen met de setup die ik nu heb.
Op 1440x900 moet dat toch wel lukken denk ik.
8xAA kan ik wel vergeten maar ik mag denk it toch wel high settings verwachten. En als het tegenvalt word het toch maar een AMD 7000 kaart. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Zeg is dit nou het BF3topic of het 'best buy guide gamePC topic'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is atlijd beter om te wachten met de aanschaf, nogal logish he:P
Maar lijkt mij sterk dat een Q6600 het spel op medium/high met een fatsoenlijke GPU niet goed kan draaien, BF3 zal wel niet zo heel ver van BC2 af liggen qua performance. Beste lijkt me dat jullie allemaal de beta afwachten en kijken hoe ver je komt met je huidige hardware, en daarvanuit conclusies trekken.

Neem ook maar aan dat de systeemeisen en verschillende tests naar voren zullen komen op het internet (van de beta), weet je nog beter wat je wel en niet nodig hebt.

@ Avalaxy

Het gaat om BF3 en houd het topic nog levendiger;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:32:
@ Avalaxy

Nee, daar gaat het compleet niet om. Nog niemand weet namelijk wat de system requirements worden. Hele discussies over of jouw PC het spel kan draaien zijn dan ook compleet pointless en offtopic.

Wacht lekker af, je ziet vanzelf wel of je het draait. Er zijn nuttigere dingen in het leven om over te discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PixelShooter schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:58:
[...]

Is dat alles het wel waard? Of is het misschien een beter idee om volgende zomer alles te upgraden met de dan verlaagde prijs van socket 2011, die eind dit jaar uitkomt? BF3 speel je sowieso meerdere jaren, lijkt me. Dit eerste jaar heb je misschien wat minder eye candy, maar dan focus je jezelf gewoon wat meer op de gameplay en ontwikkel je al tactische 'zetten'? :P
Inderdaad, indien er meerdere games mijn computer volledig op de knieën zouden krijgen, zou ik alles upgraden.
Maar aangezien het nu enkel BF3 is - en in de veronderstelling dat er niet snel games komen die even zwaar zullen zijn (Crysis was ook zo'n zeldzame uitzondering) - is het beter om te wachten met de rest up te graden.
Uit mijn oogpunt toch bekeken.
Feit is, mijn computer gebruik ik niet puur als gamemachine, dus een intel Q6600 is zéker nog genoeg voor al die andere taken buiten gaming, dus vind het wat zonde om voor 1 game die onmiddellijk buiten te smijten.

Maarja, dat moet ieder voor zich uitmaken, of die altijd the ultimate game experience wilt, of even de kat uit de boom kijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:34:
[...]

Nee, daar gaat het compleet niet om. Nog niemand weet namelijk wat de system requirements worden. Hele discussies over of jouw PC het spel kan draaien zijn dan ook compleet pointless en offtopic.

Wacht lekker af, je ziet vanzelf wel of je het draait. Er zijn nuttigere dingen in het leven om over te discussiëren.
Mijn pc? Ik zie zelf wel of het draait? Heb het nog niet eens over mijn pc gehad, want ik weet gewoon dat deze het wel kan draaien (ookal zal dat misschien niet de max zijn). Heb het alleen over de mensen die wat vragen hadden over hun Q6600 (en alles in die richting) CPU's.

@ Asgaro

Ben er haast zeker van dat een Q6600 het wel aankan, als je er maar een deftige GPU naast hebt hangen (of eronder:P). Wacht gewoon de beta af, dan merk je vanzelf wat het gaat worden. Vaak als je een aantal dingen tweaked, zoals vsync uit, frame ahead render editen etc, kan je nog een heel eind komen, en misschien is medium/high zo verkeerd nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Mijn pc? Ik zie zelf wel of het draait? Heb het nog niet eens over mijn pc gehad, want ik weet gewoon dat deze het wel kan draaien (ookal zal dat misschien niet de max zijn). Heb het alleen over de mensen die wat vragen hadden over hun Q6600 (en alles in die richting) CPU's.
Het ging niet over jou, ik bedoelde met 'je' in deze context alle mensen die zitten te zeveren over specs, geen individu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Het ging niet over jou, ik bedoelde met 'je' in deze context alle mensen die zitten te zeveren over specs, geen individu.
Conclusie is dus dat mensen nu nog niet volop dingen gaan aanschaffen (voor BF3 dan), en gewoon de beta afwachten, diepgaande discussies hebben inderdaad geen zin betreft de requirements, dat probeerde ik ook duidelijk te maken:P En natuurlijk de geruststelling dat een Q6600 wel genoeg zal zijn voor 'playable performance'. De Cell van de PS3 kan em blijkbaar ook draaien, een Q6600 lijkt mij namelijk een toch wat beter dan de CPU van de PS3, dus dat komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:32:
En dat is een goed argument? Liever dat het topic stil valt dan dat de laatste tien pagina's enkel gaan over specificaties van mensen (interesseert me werkelijk niks wat jullie nou hebben), gelul over Bad Company 2 qua settings (interesseert mij ook niks) en speculaties over de system requirements van BF3 (wacht gewoon op de beta).

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:15

codex

Geen OpenAI agent :)

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:21:
Ja, ik haal met een paar kleine aanpassingen(terrein op medium en blokken uit) gemiddeld 100 fps. Ik denk niet dat een i7 veel verschil maakt met mijn overclockte Q9550. Het moederbord wisselen is geen optie, deze overclocked als een gek. Ik zat dus te denken aan een enkele gpu, maar de 6850 in cf is sneller dan de 570.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk je dat het voordeel gaat hebben om bf3 op een aparte SSD te zetten voor games/apps? en een andere voor windows?

zou een nieuwe amd fx 8 core, 6 gb ddr3 ram en een kaart uit de amd 7 serie max settings op 60 fps kunnen geven bij 1920x1200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:49:
denk je dat het voordeel gaat hebben om bf3 op een aparte SSD te zetten voor games/apps? en een andere voor windows?

zou een nieuwe amd fx 8 core, 6 gb ddr3 ram en een kaart uit de amd 7 serie max settings op 60 fps kunnen geven bij 1920x1200?
Dat weet niemand, wacht lekker de beta af!

Sowieso is de hardware waar jij het over hebt nog niet eens uit, dus het is compleet utterly pointless dáárover te gaan discussiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Geen flauw idee.
We weten alleen dat de pre Alpha footage was gemaakt met een GTX580 maxed op 1920x1080 met 16xAF en 8xAA en dat een GTX 570 niet voldoende is voor maxed uit op het moment.
Niks over procesoren en we weten ook niet tot hoever BF3 word geoptimaliseerd en wat AMD en NVIDIA er voor drivers bij weten te maken qua performance.

Zullen we nu eens kappen met al die hardware vragen?
Het gaat onderrand een beetje vervelen en aangezien niemand het weet word het een non discussie.
Gewoon wachten op de eerste beta en dan kijken of iemand zo lief wil zijn om te zeggen wat je ongeveer nodig hebt. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Voor iedereen die wil gaan upgraden is mijn advies wacht er lekker mee.
Er komt allemaal nieuwe hardware aan(waaronder een nieuwe socket,processors,gpu,s)
Zit je altijd goed,en kun je er werr een paar jaar tegenaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Inderdaad, nuteloze discussie dit. Dat van die analysis, dat is mooi iets om over te praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik eigenlijk wel wil is meer details over Battlelog. Er zou ook een VOIP systeem in komen voor buiten het spel om, dat zou best wel eens geniaal kunnen gaan werken als het goed is uitgewerkt. Gewoon eigen kanalen maken die private of public zijn voor een selecte groep mensen zonder dat iemand moeite moet doen om een server te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Mooie analysis. Moest lachen om die 4chan vergelijking :P

Ook leuk dat DICE alles realistisch heeft proberen te maken. Ziet er goed uit.

En aan alle mensen die vragen om performance tips: Niemand heeft dit spel nog! Hoe moet men dan weten hoe get gaat draaien op CPU x of GPU y?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Dat gedoe met specs mag wel weer stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Dus er komt een soort van bf3 platoon hier op tweakers,waar we dan een clan kunnen vormen op een gehuurde/gratis server of hoe moet ik dat zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheZeroorez schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:51:
[modbreak]Dat gedoe met specs mag wel weer stoppen.[/modbreak]
_/-\o_ Mag ook wel in de topic waarschuwing ;)
icn schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:53:
Dus er komt een soort van bf3 platoon hier op tweakers,waar we dan een clan kunnen vormen op een gehuurde/gratis server of hoe moet ik dat zien??
Je kan een platoon oprichten waar iedere Tweaker zich dan bij aanmeld. Vervolgens kan je kijken wie van je platoon buddies online is en dan samen een server uitkiezen om te terroriseren. Communicatie kan dan via het ingebouwde VOIP systeem of iemand kan een server opzetten. Ik kan in ieder geval sowieso wel een Mumble of Teamspeak server opzetten mocht het nodig zijn.
Je kan verder gaan en een eigen clan oprichten. Via Tweakers.net een clan oprichten is meestal niet succesvol, dat kan ik je alvast wel vertellen, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, die vids zijn echt gedetailleerd terug:
Wel 2 foutjes:

- Tank level zal in het middel van de game zijn, dit werd al verteld in E3 interview.
- Thermal vision zal inderdaad een optie op je tank zijn in MP.

@ hieronder: ik kon maar proberen >:)

[ Voor 97% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
DanielWW2 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:58:
[...]

Geen flauw idee.
We weten alleen dat de pre Alpha footage was gemaakt met een GTX580 maxed op 1920x1080 met 16xAF en 8xAA en dat een GTX 570 niet voldoende is voor maxed uit op het moment.
Niks over procesoren en we weten ook niet tot hoever BF3 word geoptimaliseerd en wat AMD en NVIDIA er voor drivers bij weten te maken qua performance.

Zullen we nu eens kappen met al die hardware vragen?
Het gaat onderrand een beetje vervelen en aangezien niemand het weet word het een non discussie.
Gewoon wachten op de eerste beta en dan kijken of iemand zo lief wil zijn om te zeggen wat je ongeveer nodig hebt. ;)
Die gameplay van de gtx 580 was ook niet maxed out. Toen vroeg iemand waarom dat was en reageerde een dev met: die pc moet nog gebouwd worden. Dit zou dus betekenen dat je met een gtx 580 het zelfs niet kan maxen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Geweldig bij die analyse. Van de richting in graden waar ze naartoe gaan. In de game komen ze vanuit het zuidoosten en dat klopt nog ook! Mooie details!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
l166 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:28:
[...]

Die gameplay van de gtx 580 was ook niet maxed out. Toen vroeg iemand waarom dat was en reageerde een dev met: die pc moet nog gebouwd worden. Dit zou dus betekenen dat je met een gtx 580 het zelfs niet kan maxen...
Leuk, daar gaat mijn droom om BF3 in een keer te maxen. :X
Dan maar genoegen nemen met high. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak niet gelezen? Ga er nou niet op door dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, die ambitie heb ik absoluut niet hoor, enkel ik vind het zonde als het gewoon constant over hetzelfde onderwerp gaat zonder dat er ook maar iets nuttigs over te zeggen is.

En na een modbreak doorgaan over hetzelfde onderwerp levert nooit leuke resultaten op, vandaar ook mijn hint om er niet over door te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19

Ik denk het niet, ik denk dat je minstens 12 cores moet hebben en een kaart uit de AMD 9 serie. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Overigens dames en heren: BF2 was eerst ook niet te maxen toch? :)

Zijn ze trouwens al afgestapt van het hele creative soundcard gebeuren? doodirritant om geen 128 kanalen te kunnen hebben omdat je geen eax 5 hebt :\. zeker als je ONBOARD card prima met openal omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:10:
Nee, die ambitie heb ik absoluut niet hoor, enkel ik vind het zonde als het gewoon constant over hetzelfde onderwerp gaat zonder dat er ook maar iets nuttigs over te zeggen is.

En na een modbreak doorgaan over hetzelfde onderwerp levert nooit leuke resultaten op, vandaar ook mijn hint om er niet over door te gaan ;)
Je hebt wel gelijk hoor. Maar langs de andere kant is het wel dwijlen met de kraan open. :)

edit:
LOL @ Eduardboon die net achter Tsurany terug over hardware begint! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag wel iets meer posten dan enkel een filmpje hoor. Wat wil je hier nu mee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Tsurany schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:19:
[...]

Je mag wel iets meer posten dan enkel een filmpje hoor. Wat wil je hier nu mee zeggen?
Dat die amerikanen overall wel wat op verzinnen.Het is eigenlijk gewoon een m4,up te graden naar de beowolf 50 cal of andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik snap het wapen, maar wat heeft dat met Battlefield te maken? Komt het wapen in het spel? Wil je dat het in het spel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Ik denk het niet, ik denk dat je minstens 12 cores moet hebben en een kaart uit de AMD 9 serie. Helaas.
je liegt :)
Eduardboon schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:16:

Zijn ze trouwens al afgestapt van het hele creative soundcard gebeuren? doodirritant om geen 128 kanalen te kunnen hebben omdat je geen eax 5 hebt :\. zeker als je ONBOARD card prima met openal omgaat.
ik hoop dat ze daar vanaf zijn , was zeker een sponsor deal met creative met dat logo van xfi enzo erbij. merkte geen verschil met xfi kaart erin. hopelijk gewoon mijn usb geluidskaart met ASIO gebruiken en gaan met die banaan.

en nog n vraagje, is er n manier om als nederlander aan die pack met flechette rounds enzo te komen, of zijn het items die voro iedereen beschikbaar komen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:07:
n nog n vraagje, is er n manier om als nederlander aan die pack met flechette rounds enzo te komen, of zijn het items die voro iedereen beschikbaar komen?
Ja, bestel hem bij de winkel die de versie verkoopt met die items er in. Een paar items zijn exclusief, een paar zijn early access. Elk land zou een eigen pack krijgen, enkel die van de UK is nog bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Laatst online: 09-07 02:45
Jawel, mijn toen nog nieuwe X850-XT + Athlon64 kon het prima draaien. Zelfs op een reso van 1680x1050 met 8x 6x AA :Y. Maar het was idd wel een veeleisend spel. Voor zover ik me kan herinneren waren PC games toen veel makkelijker te draaien indien je een high-end 3D kaart had (beter geoptimaliseerd?). Zo heb ik 5+ jaar kunnen doen met die X850-XT. Het is maar sinds Crysis en de huidige generatie consoles dat het vaak voorkomt dat je zelfs met de zwaarste CPU/GPU soms niet genoeg hebt. Yay for ports :+ .

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met mn 7900gtx bf2, oblivion, cod4, fallout 3 op (bijna) max settings kunnen spelen. alleen AA deed ie beetje moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:08
Hebben jullie de topicwaarschuwing niet gelezen??

Ik kijk wel uit naar BF3 daar Brink me een beetje teleurgesteld heeft. Heb veel plezier gehad met BC2 en BF2, dus het kan enkel nog maar beter worden.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ja, maar dat was meer door gebrekkige ondersteuning van hardware geloof ik. Sommige mensen met een mindere PC konden het prima spelen. Andere mensen met een hightech PC hadden er zeer veel moeite mee.

Ik neem aan dat ze daarvan geleerd zullen hebben bij BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel benieuwd naar wat de community en dat machinima gedoe allemaal gaat brengen. :)

64 players en een engine met alles erop en eraan, dat kan mooie beelden geven. Enkele zaken dat ik graag zou willen zien ooit:

- 64 man die allen engineer zijn en op een rij staan, en met z'n allen een gebouw bombarderen met hun RPG. Of zo allemaal apart en dan langzaam het gebouw zien afbrokkelen! :9~

- Op een map, zoals Operation Metro, alle lichten eerst kapot schieten, en dan in het donker een match spelen.

- Een hoop C4 leggen en kijken hoe neig je de grond kan deformen. Zou zalig zijn als je je er echt zou ik kunnen verschuilen. En omdat prone er is, zal dat wrsl wel gaan :D

The sky is the limit 8)

edit: Of de map onder laten lopen, het IS mogelijk met de frostbite 1.5 engine
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5aYp5-WpqJw]

[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Alle PS3 footage uit de Frostbite 2 trailer (1080p). Voor zover bekend is er geen Xbox footage beschikbaar.

LET OP: PS3 FOOTAGE, GEEN PC FOOTAGE!

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/8756/ps3bf31.png

Afbeeldingslocatie: http://img593.imageshack.us/img593/8756/ps3bf31.png

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 13-06-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
`het blijkt dat er op enkele sites beta codes worden verkocht. Dit is FAKE!!

dit zijn een paar sites waar ze worden verkocht.

battlefield3cracked.com
battlefield3betafree.info
bf3-beta.com
bf3beta.com
bf3beta.co.cc
battlefield3betakeygenerator.blogspot.com
EA-Battlefield3.com
dice.bf3beta.net.tc
battlefield3-beta.net

Koop hier niks van. De beta gaat namelijk pas in september open. meer informatie over de beta komt op www.ea.com/beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
...
edit: Of de map onder laten lopen, het IS mogelijk met de frostbite 1.5 engine
...
*Droomt meteen over een 'Venetië-map' in Battlefield 3*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Docho schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:24:
[...]

*Droomt meteen over een 'Venetië-map' in Battlefield 3*
Alsjeblieft niet. Die stad is te prachtig om verwoest te worden door een hoop cultuurbarbaren/gamers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Sorry voor de double post maar ik wou de twee posts niet mixen.
Aangezien we steeds weer op hardware discussies uitkomen (toegegeven, ik laat me ook verleiden omdat die discussies zo leuk zijn) ;) dacht ik laten we eens iets anders aansnijden.

Op de E3 was er aangekondigd dat elk wapen in BF3 3 customization slots had en we kunnen denk ik beter gaan speculere over wat voor moois we allemaal gaan krijgen hiermee dan of BF3 een crysis gaat worden. (gaat denk ik niet gebeuren maar daar gaan we weer met de specs)

Ikzelf denk dat we dit als setup krijgen:
Sights:
Underbarrel:
Ammo/magazines/flashhider,silencers:

Als sighs zou ik graag naast de 4x ACOG ook een holografisch sight zien en verder verschillden soorten red dot sight zoals de Russische die we in BFBC2 hebben en bijvoorbeeld de Amerikaanse red dot uit CoD MW2. (vind ik zelf een erg prettige red dot)

Qua underbarrel hoop ik dat er ook alternatieven zjin voor de GL. Ik zelf hoop op grips als een mogelijheid die je kan gebruiken i.p.v een flashlight of een GL/shotgun om zo wat minder recoil te hebben wat voor mij wel leuk is aangezien ik er zo een ben die je op 100 meter neerschiet met mijn AR. :+

We weten dat er flash hiders en custom ammo in BF3 zullen zijn door het physical warfare pack en ik denk dat dit de derde categorie gaat vormen samen met hopelijk dingen zoals dual mags, langere magazijnen en andere leuke toys zoals silencers of mischien wel langere of zwaarder lopen wat voor meer precisie en minder recoil moet zorgen.

Nou wat denken jullie ervan? :P

(Ik doe dit niet om iedereen te dwingen om mee te doen maar omdat we anders dadelijk de mods pas echt pissig maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DanielWW2 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:28:
[...]

Alsjeblieft niet. Die stad is te prachtig om verwoest te worden door een hoop cultuurbarbaren/gamers. :+
Hij zinkt toch weg, dus we kunnen er maar beter in stijl een eind aan maken :P

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vrees dat we dan toch moeten wachten op Frostbite 3, denk dat zoveel water gecombineerd met goede physics wel erg zwaar is :P
Zou wel epic zijn, met boten en jet ski's door de stad scheuren en flinke actie over de bruggetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:36
Zo veel items exclusief vind ik nog al een grote fout en fucked up. http://www.battlefield.co...al-warfare-pack-available

flauw zeg.

(All of this amazing content is available at no extra charge to gamers who pre-order the Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack exclusively at www.game.co.uk and www.gamestation.co.uk.)

Hoe kun je een game balancen als 9/10 deze wapens niet zullen krijgen?

ea schiet zich hiermee zelf in hun voeten. ik voorspel minder verkoop door deze manier.

[ Voor 23% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 13-06-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral de flash supressor en de ammo doen het hem, die ammo zorgt voor een behoorlijk voordeel in closecombat met die shotgun en die flash supressor geeft voor recons ook een flink voordeel. Shotgun eerder krijgen is niet heel boeiend en die LMG is natuurlijk gewoon een standaard wapen.
Maar benieuwd wat anderen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

maar het zijn toch alleen maar tjidelijke exclusives, net zoals met BC2 met de WW2 weapons... Je unlocked ze gewoon, maar dan op een later level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet wat er mis is met dat pack.

Ik ga het niet kopen maar so what als die 2 wapens exclusief zijn. DICE is wel slim genoeg om te zorgen dat ze niet overpowered zijn.

En daarbij, ik zou ze toch niet gebruiken aangezien ik geen LMG of shotgun fanaat ben. Eerder assault weapons en SMGs voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het moet nog duidelijk worden wat het precies betekent dat het exclusive is. Ik denk, mocht het zo zijn dat die enkel aan mensen die in de UK preorderen voorbehouden is,dat dit wel een extra element in het spel stopt, niemand heeft precies dezelfde uitrusting en ookal ben je hoogste rang, doe je toch je best om een wapensetje te krijgen wat niet standaard verkrijgbaar is (als je het een goeie vind) door bijvoorbeeld even iemand te spotten met zo'n wapen met n sniper .. of een TK natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Er staat bij launchday exclusive. Dat kun je op 2 manieren opvatten. Exclusief vanaf launch, of exclusief op launch. Ik hoop zelf het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nieuws | 13 juni 2011 - De beelden van Battlefield 3 die getoond werden tijdens EA's E3-persconferentie vorige week, zijn afkomstig van de console-versies van de game. Dit laat EA-baas John Riccitiello weten.

"Als je bij onze persconferentie was, heb je beelden gezien van de PlayStation 3- en Xbox 360-versie", aldus Riccitiello. "Als Bobby Kotick (de CEO van Activision) dacht dat het PC-beelden waren, dan zit hij flink in de problemen." Riccitiello specifiseerde niet om welke beelden het precies gaat.

Richitello ziet de E3 als de "start van een oorlog" tussen Activision en Electronic Arts, en denkt een serieuze bedreiging te vormen voor Activision. "Het feit dat Kotick twijfels af probeert te roepen over onze game is een perfect voorbeeld van zijn irritaties", aldus Riccitiello. Eerder deze week werd bekend dat Kotick geprobeerd had een speelsessie met Battlefield 3 te regelen, maar dat EA hem de toegang weigerde. Battlefield 3 verschijnt op 27 oktober voor PlayStation 3, Xbox 360 en PC. Call of Duty: Modern Warfare 3 komt uit op 8 november voor dezelfde platformen.
bron:
http://www.insidegamer.nl...-van-console-versies.html

Als dat zo is dan is het over en uit met cod !! ;)
Enigste troef die ze nog hadden was dat er alleen pc gameplay geshowed werd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:18:
maar het zijn toch alleen maar tjidelijke exclusives, net zoals met BC2 met de WW2 weapons... Je unlocked ze gewoon, maar dan op een later level?
Exclusive weapon en day one access zijn twee verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
v8power67 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:34:
[...]

bron:

Sommige van de beelden waren inderdaad van de PS3 versie, dat stond er ook onder. Maar was het neit zo dat de 360 versie nog lang niet geoptimaliseerd was en dus nog niet werd geshowed? Waarschijnlijk omdat ze alle power nodig hebben en du wat langer bezig zijn.

Bij BC2 is de 360 versie obviously superieur aan zijn PS3 tegenhanger maar denk dat het bij BF3 andersom zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ja zou zomaar kunnen idd.
Zou het niet weten, wordt wachten tot we een head to head zien tussen ps3 en xbox.
Idd bc2 was iets beter op xbox van wat ik gezien heb, maar dat is alweer meer dan een jaar geleden.
Ps3 zal zoals ze aangegeven hebben een voordeel hebben, maar dat zeiden ze ook over MOH, en dat bleek ook weer niet zo te zijn, dus we gaan het zien, heb gelukkig beide consoles dus kies gewoon beste versie :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

The Great HooD schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:02:
[...]

Sommige van de beelden waren inderdaad van de PS3 versie, dat stond er ook onder. Maar was het neit zo dat de 360 versie nog lang niet geoptimaliseerd was en dus nog niet werd geshowed? Waarschijnlijk omdat ze alle power nodig hebben en du wat langer bezig zijn.

Bij BC2 is de 360 versie obviously superieur aan zijn PS3 tegenhanger maar denk dat het bij BF3 andersom zal zijn...
Dat laatste is niet voor iedereen even vast. De PS3 draaide op een iets lager FPS bijvoorbeeld, maar had geen last van screen tearing. De 360 draaide op een iets hoger fps, maar had af en toe wel last van screen-tearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Uniciteit schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Dat laatste is niet voor iedereen even vast. De PS3 draaide op een iets lager FPS bijvoorbeeld, maar had geen last van screen tearing. De 360 draaide op een iets hoger fps, maar had af en toe wel last van screen-tearing.
Nou daar heb ik niet zoveel van gemerkt. Ik kom na 120 uur van de X360 versie naar de PS3 versie, en ik merk toch wel een heel groot verschil. Ten eerste zijn de laadtijden langer, dit omdat je hem niet op je HDD kunt kopieren. Tweede is er veel texture pop-up, echt heel veel. De scherpte lijkt wel een stuk minder i.v.m. de 360 versie en de verbinding is een stuk minder, ik krijg heel vaak disconnects. En die lagere FPS is soms ook storend, hij trekt het af en toe niet, bijv. als je een heel huis helemaal volplakt met C4 en dan met een aantal mannetjes al in je beeld het ding laat afgaan, dan dropt de FPS naar hele lage getallen, soms erg storend.

Desondanks vermaak ik me prima met de PS3 versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

The Great HooD schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:54:
[...]

Nou daar heb ik niet zoveel van gemerkt. Ik kom na 120 uur van de X360 versie naar de PS3 versie, en ik merk toch wel een heel groot verschil. Ten eerste zijn de laadtijden langer, dit omdat je hem niet op je HDD kunt kopieren. Tweede is er veel texture pop-up, echt heel veel. De scherpte lijkt wel een stuk minder i.v.m. de 360 versie en de verbinding is een stuk minder, ik krijg heel vaak disconnects. En die lagere FPS is soms ook storend, hij trekt het af en toe niet, bijv. als je een heel huis helemaal volplakt met C4 en dan met een aantal mannetjes al in je beeld het ding laat afgaan, dan dropt de FPS naar hele lage getallen, soms erg storend.

Desondanks vermaak ik me prima met de PS3 versie :+
Ach ja :P Met de PS3 versie voor BF3 lijkt het trouwens heel anders te lopen, daar schijnt bij de consoles de PS3 versie een hogere prioriteit te hebben dan de Xbox 360 versie:
Riccitiello stated:

The very fact that he’s trying to cast doubt on our game is a perfect example of how we got his goat. In terms of where this goes, we think our PS3 game is better than their Xbox game and our PC game is better than their PC game.
en
Not only did EA have console footage, the publisher also had a working demo of the PS3 and PC version at E3 behind closed doors. Oddly enough EA did not have a working Xbox 360 version at the conference.
en ten slotte
Its evident that EA is aligning with Sony’s PS3 to drive Battlefield 3 as Microsoft has aligned with Activision with Call of Duty. EA is also including Battlefield 1943 for free on the PS3 version of Battlefield 3.
Ik vind het toch wel mooi om te horen dat de PS3 versie uiteindelijk mogelijk iets beter wordt (graphics? smoother?). Ten slotte is dit ook wat veel PS3 gebruikers wilden: bij (sommige) games gewoon een voordeel t.o.v. de Xbox 360 en daarom voor de PS3 gegaan die sterker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Schijnbaar is er een klein conflictje tussen DICE en EA. Schijnbaar heeft EA de Physical Warfare Pack aangekondigd (die pre-order exclusieve DLC), zonder dat met DICE te overleggen. Schijnbaar houden ze bij DICE zelf ook niet van die pre-order DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je een linkje of zoiets waar wat meer informatie daarover te lezen is? Ben wel erg nieuwschierig nu. Typische EA zet, vond het al in strijd met wat DICE beloofd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik krijg een foutmelding. ;)

Maar als dit echt waar is dan word het wel interessant wie dat gaat winnen.
Ik zelf denk DICE aangezien hun de game maken en redelijk autonoom binnen EA zijn en EA BF3 nodig heeft om weer eens een keer winst te draaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan bij deze de tekst van die website:

This really isn't the kind of publicity you want, especially when you have to face down the biggest game publisher and the biggest game of 2011 come fall.

The website Reddit has exploded due to what appears to be a shady move by EA concerning their upcoming shooter, Battlefield 3. A Physical Warfare Pack has been revealed, which includes weapons, add-ons and new maps, and it's exclusive to GAME and Gamestation stores in the UK. That's not the problem, though; the problem is that - evidently - EA and DICE are chopping Battlefield 3 into little bite-sized portions of pre-order DLC. Basically, weapons and gear are being cut from the core game to be made into retailer-exclusive bonuses. Here's the supposed evidence:

"There’s probably no chance that anyone is going to see this comment but I’ll leave it anyway. I have a very good relationship with a person at DICE, who I don’t want to out, who came to me when the physical warfare pack was announced to get me to look through forums to find negative feedback about the pack that he could give to his superiors at EA. He was pissed that they had announced it without the go ahead of DICE and wanted to show EA the reactions of the community. He said they now have to do similar packs in other country’s in order to keep the balance."

Obviously, if true, EA making some extra cash by stealing content away from customers isn't going to go over well. In retaliation, it seems many gamers who have already pre-ordered Battlefield 3 are canceling their deposits. EA may respond to this in due time, but many suspicious consumers have long since suspected publishers and developers of stripping original content out of games to sell it as DLC at a later date.

And if that's true...we have a serious problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
inmiddels doet ie het weer bij mij, toch bedankt
zou wel grappig zijn als ze die physical warfare pack nu terugtrekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
jah kl'te EA :( , willen ze bf3 verpesten ofzo. :? Tuurlijk cancelt iedereen dan zijn preorder omdat ze niet zeker zijn van wat ze krijgen en of er wat beter te krijgen is.... Daar gaan die 700% meer preorders dan bc2 (op dit moment dan he :9 , mensen preorderen later dan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het correct is betekent het dat ze of de pack terug moeten trekken of dat DICE nu heel wat content moet gaan strippen om het alsnog te kunnen verkopen in andere landen als exclusives. Dit betekent namelijk dat je specifiek 1 land uitkiest om voor te trekken, dat kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
v8power67 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:34:
[...]

bron:

Ik geloof dat dit over dat stuk gaat met die tanks in de woestijn?
Het is een paar keer vrij duidelijk zichtbaar dat het pc footage is. Zoals [w] throttle, [a][d] steer, [s] reverse.
Maar ook verwijzingen naar mousebuttons.

Of gaat het over andere footage?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat over een andere tailer ja, niet over de tank film. De tank film was inderdaad compleet PC only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Tsurany schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:43:
Als het correct is betekent het dat ze of de pack terug moeten trekken of dat DICE nu heel wat content moet gaan strippen om het alsnog te kunnen verkopen in andere landen als exclusives. Dit betekent namelijk dat je specifiek 1 land uitkiest om voor te trekken, dat kan gewoon niet.
Als ze het gewoon netjes tegen de GB zeggen dat het een stomme fout was en dat ze daarom de physical warfare pack niet door kunnen laten gaan omdat dat niet eerlijk zou zijn tov de rest van de wereld moet er toch niet al te veel aan de hand zijn.

Als ze voor de andere optie kiezen verkrachten ze het hele spel en zijn ze veel verder van huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Bedankt voor de tekst. ;)

Tja, hier was ik ook al een beetje bang voor toen ik een aantal pagina's gelden begon over uitmelken met BF en MoH elk jaar en verder betalen voor maps.

EA lijkt dezelfde kant op willen te gaan als Activision en wie kan ze het kwalijk nemen? Activision maakt bakken met geld van DLC en BF is meer een lange termijn game dus meer DLC = meer money voor EA.
Het was ook wel een beetje te verwachten dat EA niet zo lief meer zou zijn als ze ook een aanstaande hit van een game zouden krijgen. (waar het op lijkt)

Ik zelf had eigenlijk verwacht dat die packen uiteindelijk ook voor iedereen zouden komen maar het lijkt er echt op dat EA echt dat land die en dit land die wapens wil geven en dan nog een paar standaard wapens die iedereen heeft. Als dit ze echt lukt dan word BF3 dadelijk nog een gatenkaas van een game waarbij de ene die LMG heeft en die weer die AR en zelf denk je, ik wil die wapens ook. :(

Als ze het echt doen dat word het weer EA Games; ruining everything. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stewie!

Keen must die!

Jullie reageren op een vaag gerucht zonder bron. Er is helemaal geen strijd of gevecht gaande. Exclusieve DLC doen ze al jaren om pre-orders te steunen. Als een grote winkel massaal inkoopt kunnen ze ook onderhandelen over extras, omdat ze anders verliezen op basis van prijs met webshops. Dit is volledig normaal, en bij eerdere games al regelmatig toegepast.

Je kan die wapens gewoon ingame verdienen met punten, experience.

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 13-06-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Stewie! schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:56:
Jullie reageren op een vaag gerucht zonder bron. Er is helemaal geen strijd of gevecht gaande. Exclusieve DLC doen ze al jaren om pre-orders te steunen. Als een grote winkel massaal inkoopt kunnen ze ook onderhandelen over extras, omdat ze anders verliezen op basis van prijs met webshops. Dit is volledig normaal, en bij eerdere games al regelmatig toegepast.
Het enige verschil is dat het hier niet om tijdelijke exclusiviteit gaat maar om permanente.
En dat heb je wel een formule om een game te verpesten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stewie!

Keen must die!

Dat staat nergens, dat is wat de paniekmens ervan maakt.
Al zou er een wapen exclusief zijn (net als BF2 special forces had in BF2) dan zorgen ze nog coor goede balance. Je zal dadelijk gerust elk wapen aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als een van de wapens als exclusive staat en de ander als day one unlock ga ik er toch vanuit dat je dat eerste wapen niet later kan unlocken/verdienen. Exclusieve DLC in multiplayer games is gewoon belachelijk, zeker als je enkel een paar winkels of landen beloond.
Misschien dat ze bij DICE of EA niet zo goed zijn in Engels en dat ze de subtiele verschillen niet kunnen opmerken, maar exclusive is toch echt exclusive en heel wat anders dan day one access.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 13-06-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dit is dus niet waar.
"Silver_Rook: question.... these pre order bonuses? are they available to everyone once they rank up? or are some TRUE exclusive?
Demize99: The Physical Warfare Pack is fully exclusive. There's no other way to get those 4 items."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Tsurany schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:45:
Het gaat over een andere tailer ja, niet over de tank film. De tank film was inderdaad compleet PC only
Ah, ik dacht al.. Zou wel een hele slecht leugen zijn dan :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Pagina: 1 ... 35 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien