Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Zo, BF3 in de pre-order besteld bij Amazon.co.uk voor £29,67 oftewel ongeveer €33 (PC versie dus). Mooie prijs voor een van de beste games van 2011 ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Twixell schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:23:
[...]

Zelf heb ik geen bron, maar ik merk aan de berichten online dat er meer gesproken wordt over de PC versie ten opzichte van de console versie.
Op de E3 wordt ook alleen de pc versie getoond, nogal logisch dus ;)

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 10-06-2011 21:50 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
Ik verwacht dat Tsurany vooral BFP4F het minder mooie spel vind.

Aangezien de Devs hebben aangegeven dat ze ervaringen uit BC2, BF2 maar ook BFP4F meenemen in BF3, zou je kunnen vrezen voor minder kwaliteit.
De beelden die we tot nu toe hebben gezien tonen echter het tegendeel.

BF3 wint echter de major awards op de E3 en heeft alleen maar lovende kritieken gehad...

t komt goed Tsurany ;)
Wordt BF Play 4 Free niet gemaakt door een andere firma voornamelijk? Maar uiteraard in samenwerking met DICE?
pablo11392 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:
[...]
Precies jij snapt het. Een goed voorbeeld daarvan is de Logitech MX518 . Ligt lekker in de hand, Ingame je muissnelheid veranderen. En daarnaast heeft die de scrollbutton en twee buttons aan de zijkant om in te stellen. Ideaal als je het mij vraagt.
Die 2 buttons aan de zijkant zijn echt een geschenk uit de hemel! _/-\o_ Sommige PC shooters wou ik al opgeven doordat ik niet alle controls op een geschikte button mooi binnen handbereik kon plaatsen. Nu toch 2 controls waar ik geen zorgen over moet maken sowieso.
Nearer button: grenade. Further button: knife. In elke FPS zo ingesteld.

[ Voor 36% gewijzigd door Asgaro op 10-06-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Asgaro schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:54:
Die 2 buttons aan de zijkant zijn echt een geschenk uit de hemel! _/-\o_ Sommige PC shooters wou ik al opgeven doordat ik niet alle controls op een geschikte button mooi binnen handbereik kon plaatsen. Nu toch 2 controls waar ik geen zorgen over moet maken sowieso.
Nearer button: grenade. Further button: knife. In elke FPS zo ingesteld.
offtopic:
U mist knopjes? Koop dit en uw zorgen zijn voorbij :>

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
zippy1990 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:42:
Weet verder ook niet of er servers bestand zijn tegen miljoenen connecties tegelijk
Miljoenen? :D ligt er een beetje aan denk ik. Technisch moet het gewoon mogelijk zijn, als je bijvoorbeeld kijkt naar Twitter die volgens een recent cijfer 13 miljard requests per dag te verwerken krijgt, alleen vanuit de API (dus third-party clients). Het moet in theorie gewoon mogelijk zijn, mits ze die investeringen willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So far it is confirmed that Battlefield 3 will have three modes: Conquest, Rush, and Team Deathmatch. Now DICE’s Patrick Soderlund has revealed that one of the much anticipated features in Battlefield 3 — jets — will only be available in the Conquest mode.
Soderlund’s reason was that only the Conquest game mode offered maps big enough to fit jets, which makes a lot of sense. The Rush mode maps are very linear where jets wouldn’t have much room nor much purpose, and Team Deathmatch is most likely an infantry-only game mode.
As previously confirmed, jets will be playable in the Battlefiled 3 singleplayer campaign.
http://bf3blog.com/2011/0...ailable-in-conquest-mode/

Lijkt mij een intelligente keuze.

@ Murk: 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
http://savygamer.co.uk/20...limited-edition-pc-23-19/

£23.19

Mooie prijs zou ik zo zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Is het niet beter te wachten met een preorder tot de Belgische Warfare Pack uit is? Want als ik nu een preorder zal plaatsen. Dan zal dat de UK Warfare Pack zijn zeker? En wanneer zou die gaan uit komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Qlii256 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:32:
Is het niet beter te wachten met een preorder tot de Belgische Warfare Pack uit is? Want als ik nu een preorder zal plaatsen. Dan zal dat de UK Warfare Pack zijn zeker? En wanneer zou die gaan uit komen?
OK, maar hoelang moet ik dan nog wachten? Komt er ook wel een speciaal Belgisch Warfare Pack? Zal dit erg verschillen met het Nederlandse, of zelfs het Engelse? Of wacht ik gewoon helemaal niet en bestel ik het nu, omdat ik anders gewoon niets meer kan pre-orderen omdat alles al verkocht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
PixelShooter schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:35:
[...]

OK, maar hoelang moet ik dan nog wachten? Komt er ook wel een speciaal Belgisch Warfare Pack? Zal dit erg verschillen met het Nederlandse, of zelfs het Engelse? Of wacht ik gewoon helemaal niet en bestel ik het nu, omdat ik anders gewoon niets meer kan pre-orderen omdat alles al verkocht is?
We hebben het over oktober en ik denk dat ongeveer een maand voor de release BF3 golden zal gaan waarna er massaal disks gemaakt zullen worden. Tot die tijd zullen webshops nog wel kunnen bijbestellen. ;)

Ik wacht gewoon nog even op eventuele goedies en misschien wel iets leuks via steam.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik hoop dat de c4 ook weer van de partij zal zijn in bf3,
ik zou het gewildig vinden als je m ook op vijanden kan plakken,
besluipen->c4 plakken->doden->wachten dat ie gerovived word->BOOM weer 2 doden :*)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf benieuwd naar de functies van 'Battlelog'.

Zh1nt0 gaf in een chat aan dat ze samenwerken met ESL en de resultaten van een gespeelde match direct encrypted naar hun opsturen.. ik zie dat wel potentie hebben, mits er ook screenshots gemaakt worden van de speler zoals XRay of Aequitas dat doen.

Voor de mensen die XRay/Aeq niet kennen, deze programma's maken op een willekeurige interval screenshots van je spel en scannen ook op tools (hacks, mods etc) die draaien. De screenshots voorkomen dan weer de overduidelijke wallhacks en texture mods (rivatuner bc2 bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Alles maar weggehaald :) Maar het luchtte wel op.

[ Voor 95% gewijzigd door Pablo11392 op 11-06-2011 11:31 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Dus ik moet best nu al preorderen. Dan wel de UK versie (niet dat dat echt geeft zeker? Dat is dan gewoon helemaal hetzelfde als de BE of NL versie. Alleen de Warfare Pack zal anders gaan zijn? Maar dat maakt inderdaad niet zo heel erg uit. Bestel ik hem dus best nu al? Want zou het kunnen dat de preorders plots op zijn ofzo? Want volgens mij kan je bij bv. EA altijd blijven preorderen tot aan/net voor de release van BF3. Zij doen het meestal met een download manager volgens mij.

Wat raden jullie mij aan? Zou ik wachten op een BE versie van het spel? Of zou ik gewoon de UK versie preorderen?

Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Waarschuwing:
PC vs Console discussies zijn niet de bedoeling.
BF3 vs MW3 discussies zijn ook niet de bedoeling.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
We hebben een nieuwe mod?

@ Pablo: waarom post je dit niet in het MW3 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Qlii256 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:52:
Dus ik moet best nu al preorderen. Dan wel de UK versie (niet dat dat echt geeft zeker? Dat is dan gewoon helemaal hetzelfde als de BE of NL versie. Alleen de Warfare Pack zal anders gaan zijn? Maar dat maakt inderdaad niet zo heel erg uit. Bestel ik hem dus best nu al? Want zou het kunnen dat de preorders plots op zijn ofzo? Want volgens mij kan je bij bv. EA altijd blijven preorderen tot aan/net voor de release van BF3. Zij doen het meestal met een download manager volgens mij.

Wat raden jullie mij aan? Zou ik wachten op een BE versie van het spel? Of zou ik gewoon de UK versie preorderen?

Bedankt voor de info!
Wel, ik begin nu ook steeds meer en meer te twijfelen, zoals ik al eerder aangaf. Volgens mij gaat er geen exclusief Warfare Pack komen voor België. Ik bedoel, ze kunnen toch moeilijk voor alle landen in de wereld een licht verschillend pack gaan samenstellen? Ik denk dat het meer regio gebonden is. En BE ligt nu net naast UK, dus ik denk wel dat ze hetzelfde gaan zijn.

In plaats van al die filmpjes, zouden ze ook wel is met wat meer informatie rond deze packs mogen komen. Zien of elders in Europa er iets anders inzit. First-day unlockables kunnen me weinig tot niets schelen, maar exclusives zou ik toch graag hebben... En er later voor betalen is geen optie.

Ik ga dus nog eens wat UK shops bekijken, maar tot nu toe viel game.co.uk bij mij in het oog :)

Kan men pre-orders eigenlijk nog annuleren? Kosteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik zelf gok dat als er een pack komt dan word het Benelux.
Als wapens zouden de MAG58, Diemaco C7A2 of C8A1 dan in aanmerking komen denk ik.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
DanielWW2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:49:
Ik zelf gok dat als er een pack komt dan word het Benelux.
Als wapens zouden de MAG58, Diemaco C7A2 of C8A1 dan in aanmerking komen denk ik.
Ik zie het niet gebeuren. Heb zelfs in nog geen enkele 'mainstream' shooter de afgelopen jaren de Diemaco voorbij zien komen. Het zou ook een enigszins nutteloze toevoeging zijn. Waarom dan niet een M4 SOPMOD ipv een C8A1? Misschien voor de kenner een wereld van verschil, maar gameplay matig niet.

Overigens hoop ik erg dat er weer een G36C in komt, in BF2 was dat mijn favo wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
ikheetkoen schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Ik zie het niet gebeuren. Heb zelfs in nog geen enkele 'mainstream' shooter de afgelopen jaren de Diemaco voorbij zien komen. Het zou ook een enigszins nutteloze toevoeging zijn. Waarom dan niet een M4 SOPMOD ipv een C8A1? Misschien voor de kenner een wereld van verschil, maar gameplay matig niet.

Overigens hoop ik erg dat er weer een G36C in komt, in BF2 was dat mijn favo wapen.
De G36C mag van mij ook wel terug.
Leuk wapen in CoD 4 en weer eens wat anders dan iedereen met de M16. :X

Verder weet je het met DICE nooit. Ze hadden bij beide BFBC games toch echt geen M4 maar de HK M416.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Misschien een HK 416 erin knallen? Dat is toch het standaardwapen voor de KCT tegenwoordig? Achja, ik zie ze nog niet zo snel een warfare pack voor elk land doen, dat is toch een heel gedoe. Sowieso zit je dan dat je voor elk land weer met wat anders aan moet komen zetten. Uiteindelijk maakt het toch weinig uit, zolang je maar met alle wapens fatsoenlijk kan spelen. In BC2 pak ik regelmatig een wapen op waar ik eigenlijk nooit mee speel, maar wat verder prima te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
Adante schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:58:
Misschien een HK 416 erin knallen? Dat is toch het standaardwapen voor de KCT tegenwoordig? Achja, ik zie ze nog niet zo snel een warfare pack voor elk land doen, dat is toch een heel gedoe. Sowieso zit je dan dat je voor elk land weer met wat anders aan moet komen zetten. Uiteindelijk maakt het toch weinig uit, zolang je maar met alle wapens fatsoenlijk kan spelen. In BC2 pak ik regelmatig een wapen op waar ik eigenlijk nooit mee speel, maar wat verder prima te gebruiken is.
Die lijkt me wel reël, en die zat ook al in beide bad company delen. Maar ook zoals jij al zegt: ik zie ze ook niet snel een warfare pack doen voor elk land. Als ze het al zouden doen:

OF alle wapens lijken heel erg op elkaar OF de balans is zoek OF BF3 wordt maanden uitgesteld omdat ze alles moeten testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk eigenlijk dat je vrijwel alle wapens uit voorgaande Battlefield spellen kan verwachten die in dit tijdperk voorkomen. Immers ze hebben aangegeven gigantisch veel meer wapens in het spel te stoppen, hoe kan dat nou beter dan gewoon alle oude wapens een skinupdate geven en voila?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:11:
Ik denk eigenlijk dat je vrijwel alle wapens uit voorgaande Battlefield spellen kan verwachten die in dit tijdperk voorkomen. Immers ze hebben aangegeven gigantisch veel meer wapens in het spel te stoppen, hoe kan dat nou beter dan gewoon alle oude wapens een skinupdate geven en voila?
Yay, de Mauser K98K komt terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

DanielWW2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:13:
[...]

Yay, de Mauser K98K komt terug. :P
Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:11:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Even te snel gelezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net die stream van paar dagen terug eens aan het bekijken. http://live-event.ea.com/e3/chat/battlefield

- Blijkbaar kan je (bij support class) je tripod ook op een fence railing zetten.
- Je kan afgeschoten rubble gebruiken als cover door er prone in te gaan.

This game is gonna be sick _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ziet er zeker goed uit! Hopelijk is het ook realistisch uitgewerkt en wordt er niet teveel misbruik gemaakt van de suppressing fire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In diverse interviews hoor ik dat suppressing fire een licht effect heeft, denk dat het niet heel veel voorstelt maar er gewoon voor zorgt dat je net iets minder goed terug kan schieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:37:
Ziet er zeker goed uit! Hopelijk is het ook realistisch uitgewerkt en wordt er niet teveel misbruik gemaakt van de suppressing fire!
De eerste paar dagen zul je wel noobs hebben die op alles schieten wat beweegt. :+
Ik zelf denk dat het niet z'n probleem gaat worden want je zit wel stil als je met een LMG supportfire geeft waarna je na te veel sprayen leuk een kogel in je kop krijgt.

Ik ga er trouwens een sport van maken om campers te pletten in BF3. :D

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik hoop dat je een beetje mooie dingen kan doen met de jets, want ik ben echt dol op vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Is al bekend hoeveel maps deze game bij de release zal bevatten?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
jagermeister schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:58:
Geen idee maar het zouden wel enorme maps zijn en kennelijk word er een onderscheid gemaakt tussen TDM maps, Rush maps en Conquest maps waarbij Conquest de jets en waarschijnlijk de meeste voertuigen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind alles best maar zit nog steeds in mijn maag met het gegeven dan er geen commander optie meer inzit.
reden? Ik was er heel erg goed in en ook voor de teams die ik aanstuurde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:05:
Ik vind alles best maar zit nog steeds in mijn maag met het gegeven dan er geen commander optie meer inzit.
reden? Ik was er heel erg goed in en ook voor de teams die ik aanstuurde. :)
Ik denk dat ze het toegankelijker willen maken voor meer mensen. De command cirkel zal misschien voor veel mensen lastig zijn en misschien wordt er dan ook weer misbruik van gemaakt (spammen) en wordt het weer chaotisch etc. Naar mijn mening maakt het niet veel uit dat het er niet inzit. Het werkt denk ik hetzelfde als in BFBC2 gewoon de Q knop gebruiken, en je maakt al veel duidelijk. Ten zij je natuurlijk snuggere teammates hebt..

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me trouwens af, zou je nu eindelijk alt+f4 kunnen gebruiken? Ik vind het zo idioot dat als een ronde is afgelopen je moet wachten tot de volgende map geladen is voordat je op exit game kan drukken. Dan moet je nog wachten tot je stats zijn bijgewerkt en dan pas kan je het spel afsluiten. Waarom niet gewoon alt+f4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:32:
Vraag me trouwens af, zou je nu eindelijk alt+f4 kunnen gebruiken? Ik vind het zo idioot dat als een ronde is afgelopen je moet wachten tot de volgende map geladen is voordat je op exit game kan drukken. Dan moet je nog wachten tot je stats zijn bijgewerkt en dan pas kan je het spel afsluiten. Waarom niet gewoon alt+f4?
Trek jij ook gewoon de stekker uit van je PC als je die wilt afsluiten? :+

Een game zal wel minder fragiel zijn om zo bruut af te sluiten, maar gezond kan het niet zijn denk ik. En wrsl worden je stats dan niet geupdated online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DanielWW2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:03:
[...]

Geen idee maar het zouden wel enorme maps zijn en kennelijk word er een onderscheid gemaakt tussen TDM maps, Rush maps en Conquest maps waarbij Conquest de jets en waarschijnlijk de meeste voertuigen krijgt.
Okay, thanks.

Waar ik overigens wel stiekem een beetje op hoop is dat ze de artillerie uit BF1942 weer heruitvinden, zeg maar. Dat je teammates dus artillery moeten aanvragen d.m.v. een laser designator oid en degene die de artillery bemant ook daadwerkelijk een beetje skills moet hebben om een goede 'barrage' uit te voeren. Degene die de targets aangeeft krijgt assist punten voor iedere kill en de gene die de kills maakt krijgt natuurlijk de kills.

In Bad Company is het gewoonweg te gemakkelijk. Maar goed, denk niet dat hier veel aan zal wijzigen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Misschien een optie om bijvoorbeeld bij de volgende map te leaven lijkt me ook niet verkeerd. Ik heb altijd dat ik toch graag even een map wil uitspelen, maar dan moet je meteen weer de volgende map laden waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Of gewoon een exit knop bij het laad scherm.

Overigens vraag ik me af hoe ze het gaan doen met dat mounten. Als je echt een knop hebt om je wapen neer te zetten, en je vervolgens niet kan bewegen of niks lijkt het me redelijk zinloos. Als stilstaand persoon ben je echt voer voor de snipers. Als je gewoon je wapen een beetje kan optillen om een paar passen naar links of rechts te zetten is het al een stuk handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

jagermeister schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:58:
Naast de vier bf2 (limited edition) maps en de metro map is er volgens mij niet veel meer bekend.
Er wordt wel gesproken over een gigantische map genaamd baghdad burning,ofdat deze map in bf3 zit,en hoeveel maps erin komen zullen we binnenkort wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Trek jij ook gewoon de stekker uit van je PC als je die wilt afsluiten? :+
Zit een groot verschil tussen je hele pc en een enkel programma.
Een game zal wel minder fragiel zijn om zo bruut af te sluiten, maar gezond kan het niet zijn denk ik. En wrsl worden je stats dan niet geupdated online.
Waarom is dat ongezond? Een spel stopt gewoon direct met alles wat hij doet, zolang hij niet aan het saven is zal dat geen probleem opleveren. Stats worden bovendien in BC2 serverside geupdate en in BF3 zal het praktisch instant gaan, dan moet alt-f4 gewoon prima kunnen in beide gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik weet niet of dit trouwens al bekend is, maar op die stream bij Ustream werden ook de trailers besproken. Dit is een multiplayer map gezien vanuit een jet die iemand aan 't besturen is. Voor als je het niet wist, dit zijn aangestoken olievelden.

Tot dusver zes multiplayer maps: back to karkand (4 maps), Operation Metro en deze nu dus.

spoiler: Foto van de map die nu nog bekend staat als ,,burning oil fields"
Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/4167/fotoe.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:51
Ik vind 't ook irritant.. Helemaal als het een frustrerend potje is wel ik gewoon snel kunnen omschakelen. Meestal als ik het spel afsluit druk ik ook direct op cntrl alt del en terminate ik het hele process.. Je bent onderhand een halve minuut bezig om het spel af te sluiten, minpuntje voor DICE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
:P Op ESC drukken tijdens het laden van een nieuwe map, annuleert het ook (BF2 & 2142). De resources worden dan ontladen en je keert gewoon terug naar het menu. Is toch niet slecht zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad zo in BF2, duurt echter in veel gevallen langer dan het spel laten laden en dan afsluiten. Echter in Bad Company 2 kan je ook tijdens het laden niet meer annuleren. Ik snap niet waarom ze niet gewoon alt+f4 toestaan, gaat gewoon snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:40:
Dat is inderdaad zo in BF2, duurt echter in veel gevallen langer dan het spel laten laden en dan afsluiten. Echter in Bad Company 2 kan je ook tijdens het laden niet meer annuleren. Ik snap niet waarom ze niet gewoon alt+f4 toestaan, gaat gewoon snel.
Ctrl+Alt+Del, heb je meteen de taskmanager waar je snel BC2.exe kan terminaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mile5
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-08 16:59
Is misschien wel een beetje offtopic, maar terwijl je in bf2 naar de score kijkt van beide teams als 1 van de twee heeft gewonnen, gauw de console openen, quit typen, enter, en voila, je zit terug op je desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mile5 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:02:
Is misschien wel een beetje offtopic, maar terwijl je in bf2 naar de score kijkt van beide teams als 1 van de twee heeft gewonnen, gauw de console openen, quit typen, enter, en voila, je zit terug op je desktop.
Lol nooit geweten, 5 jaar lang andere methodes gebruikt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Volgens mij komt de dev console terug in BF3 (Dacht ik gelezen te hebben op twitter, heb geen bron helaas).
Er is dan vast wel een quit command beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:56:
[...]

Ctrl+Alt+Del, heb je meteen de taskmanager waar je snel BC2.exe kan terminaten.
Dan heb je het login scherm, moet je dan nog op taskmanager drukken en hopen dat BC2 niet snel weer naar voren springt. Direct de taskmanager is ctrl-shift-esc maar dat werkt weer niet vanuit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:28:
[...]

Dan heb je het login scherm, moet je dan nog op taskmanager drukken en hopen dat BC2 niet snel weer naar voren springt. Direct de taskmanager is ctrl-shift-esc maar dat werkt weer niet vanuit het spel.
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar misschien werkt alt+enter: scherm verkleind. En dan ctrl+shift+esc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:03

thommich

Belg

offtopic:
Zijn hier mensen die nog BF2 spelen? En die zin hebben om samen te spelen? DM me maar... (Ik vermoed dat BF2-topics tegenwoordig niet meer toegelaten zijn op got?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommich schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:13:
offtopic:
Zijn hier mensen die nog BF2 spelen? En die zin hebben om samen te spelen? DM me maar... (Ik vermoed dat BF2-topics tegenwoordig niet meer toegelaten zijn op got?
[PC] Battlefield 2 - Deel 44
Je had gewoon kunnen zoeken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:04:
Lol nooit geweten, 5 jaar lang andere methodes gebruikt :P
Mocht je nog games spelen die op de Quake III engine zijn gebaseerd : Daar werkt het ook ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:03

thommich

Belg

offtopic:
Sorry, had laatst nog een topic gelezen waarin stond dat BF2 topics niet meer mochten:
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:03:
Dit is daarmee dan ook het allerlaatste Battlefield 2 discussietopic op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Uniciteit schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:19:
Ik weet niet of dit trouwens al bekend is, maar op die stream bij Ustream werden ook de trailers besproken. Dit is een multiplayer map gezien vanuit een jet die iemand aan 't besturen is. Voor als je het niet wist, dit zijn aangestoken olievelden.

Tot dusver zes multiplayer maps: back to karkand (4 maps), Operation Metro en deze nu dus.

spoiler: Foto van de map die nu nog bekend staat als ,,burning oil fields"
Nou, iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft echt niet na een paar uur alweer te lopen vragen om informatie hoor, die is er gewoon niet. Als het niet in de OP staat, hier niet eerder gepost is en je met Google niks kan vinden dan kan je er gewoon vanuit gaan dat er geen informatie bekend is. Het enige wat we hebben is een paar seconde trailer en dat toevallig een dev zei dat het een multiplayer map is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Rustig afwachten dus,todat er meer info komt wat betreft multi maps.
Ik denk dat de meesten dit wel willen weten,hoeveel maps en hoe de maps heten/eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
De informatiestroom gaat nu afnemen.
E3 os voorbij en we zullen wel weer even moet wachten voor nieuwe info.
Het enige wat we nog krijgen is Console footage (ik dacht aankomende week)

Dat gaat hem voor de meeste mensen hier niet worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Als we in september al de beta krijgen voorgeschoteld,zal het niet al te lang meer duren voordat ze met wat meer multiplayer gameplay en nieuwe maps komen.

Wat we gezien hebben:12 min faultline trailer- tank trailer- en multi metro.
Niet zo veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

icn schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:54:
Als we in september al de beta krijgen voorgeschoteld,zal het niet al te lang meer duren voordat ze met wat meer multiplayer gameplay en nieuwe maps komen.

Wat we gezien hebben:12 min faultline trailer- tank trailer- en multi metro.
Niet zo veel dus.
Is toch goed voor bijna een half uur aan footage... en dan te bedenken dat er misschien nog wel vele uren volgen!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah de beta zal ook maar 1 map zijn vermoed ik, vraag me af of ze dan de rest al vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tsurany schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:56:
Mwah de beta zal ook maar 1 map zijn vermoed ik, vraag me af of ze dan de rest al vrijgeven.
Ik denk dat de PS3 en Xbox 360 elk 1 map krijgen, maar niet dezelfde. En de PC... allebei of één van die twee mappen. Dat deden ze toch ook bij Bad Company?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

Uniciteit schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:19:

Foto van de map die nu nog bekend staat als ,,burning oil fields"'afbeelding
was er ook geen map in bf2 genaamt operation smoke screen?
lijkt er sprekend op :)

en btw misschien tijd voor deeltje3?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:58:
[...]

Ik denk dat de PS3 en Xbox 360 elk 1 map krijgen, maar niet dezelfde. En de PC... allebei of één van die twee mappen. Dat deden ze toch ook bij Bad Company?
Even opgezocht en inderdaad. PC was Port Valdez en PS3 was Arica Harbor. Xbox niet zo snel kunnen vinden, maar maakt ook niet uit. Zou dan inderdaad zo kunnen zijn dat elk platform een eigen map krijgt.
mrc4nl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:59:
was er ook geen map in bf2 genaamt operation smoke screen?
lijkt er sprekend op :)
Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/battlefield-2-euro-force/oss_overview.png?cache=&w=800&h=600
Zat in Euro Force expansion.
mrc4nl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:59:
en btw misschien tijd voor deeltje3?
Want?

[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Joke of the century als de Beta enkel een single player level bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Als ze bij de wehkamp maar een beetje bij de tijd zijn,zodat de game ook echt met de release geleverd wordt. :X .Zie net dat ie daar vanaf de 31ste verkrijgbaar is !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zijn gewoon niet op de hoogte van de juiste release date, ze krijgen gewoon keurig op tijd hun spellen binnen. De vraag is enkel hoeveel ze er krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Ze zullen de hoeveelheid ruim van te voren wel doorgeven,aan de hand van de pre orders die ze krijgen.
Het zal toch niet zo zijn,dat ze maar een bepaalde hoeveelheid krijgen door een te kort,of werkt het zo niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 23:25
Wehkamp is wel de laatste plek waar ik ooit wat zou bestellen , 1 keer gedaan en kreeg de game pas een dikke week na de release binnen, en hoor om me heen dat anderen mensen niet veel betere ervaringen er mee hebben.

Maar helaas gaat t wel zo , als de limited editions op zijn dan krijg je een mail van helaas maar we kunnen ze niet meer leveren blabla !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze plaatsen bij hun leverancier een bestelling met hoeveel ze er willen en die zullen ze dan gewoon krijgen als er geen tekorten zijn. Ik zou zelf ook geen tekorten verwachten, games worden over het algemeen uitgebreid geproduceerd. Echter weet je het natuurlijk nooit zeker, kan ook zijn dat ze zelf te weinig bestellen, zou dom zijn maar het kan wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik wacht meestal tot ongeveer een week voor de release met bestellen, vaak is er dan meer duidelijkheid over de voorraad en levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Er staat daar duidelijk reserveer zolang de vooraad strekt,en wordt geleverd na de 31ste,zal ze wel even mailen in september,of dat ze de 25ste kunnen leveren.
Deze game moet ik op dag 1 thuis hebben,anders betaal ik wel een paar €€ meer. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de Mycom staat ook 31e, denk dat het gewoon niet geupdate is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

samenvatting E3..........http://bf3blog.com/

link doet het niet.

[ Voor 20% gewijzigd door icn op 12-06-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hier doet BF3blog het wel gewoon hoor ;) Maar die gasten moeten nog hard werken:
Battlefield 3 was only playable on the PC at E3, while a PS3 version was shown behind closed doors. The Xbox 360 version wasn’t shown at all, with DICE saying it simply wasn’t ready.
Mooi dat ze zo met de PC bezig zijn ja, maar de consoles zijn nog wel de grootste markt. De PS3 versie is dus al wel wat op weg, maar als je zo leest dat de 360 versie gewoon nog niet gereed was om iets van te laten zien dan is dat toch wel wat zorgwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/06/battlefield-3-wii-u.jpg
Een mock-up van Battlefield 3 op de WiiU, zou wel ontzettend nice zijn als je zo zou kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dan druk ik toch liever easy op één knopje om te switchen dan mijn hoofd telkens te moeten bewegen én zo'n lomp ding beet te moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Rynji schreef op zondag 12 juni 2011 @ 00:47:
Dan druk ik toch liever easy op één knopje om te switchen dan mijn hoofd telkens te moeten bewegen én zo'n lomp ding beet te moeten houden.
Mee eens. En ik zie vast nu al iemand zeggen dat dit sneller is, maar als je steeds moet switchen tussen een scherm dat een paar cm voor je ogen is en een scherm dat een paar meter voor je ogen is dan zit er ook weer vertraging tussen en ben je vaak de focus op een object of iets kwijt.

Als ik zo wil spelen als op de Wii U, dan speel ik wel bijvoorbeeld iPad games die dit ook ondersteunen (beeld op TV en 't scherm zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Even die lijst bekeken van BF3 en deze springen er uit:

New Battlefield 3 information revealed:
  • No kill cam (at least at E3)
  • Players will be able to create custom dog tags
  • Grenades and Knife are equippable like in BF2
  • Health bar is back. So is regenerative health.
  • Faction specific weapons (USMC and Russian forces were playable at E3).
  • Three firing modes: Automatic, Single shot, Burst.
  • BF3 will have 3 times as much DLC as Bad Company 2
Zo te zien krijgen we dus wel factie based wapens, de firing switch is ook leuk, heath bar is gewoon handig,
Custom dog tags zijn gewoon een leuke gimmic.

Wat ik interessant vind is het gebrek aan een killcam en de DLC. Krijgen we nu namelijk weer snipers overal of heeft DICE er iets op gevonden en dan de DLC.

Ik denk dat de DLC niet alleen meer maps word en gratis zal het ook niet worden. Voor karkland moet je al betalen als je niet pre ordered en ik denk dat er nog wel meer van dit soort dingen komen. We zullen zien wat het word en of EA net als Activision gewoon brutaal de volle mep voor een paar mapjes gaat vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand van DICE faction based wapens daadwerkelijk bevestigd? Want het kan natuurlijk ook gewoon zo ingesteld zijn door DICE dat die spelers andere wapens hebben gekregen.
En over die DLC, voor Bad Company 2 waren alle extra mappen gewoon gratis dus ik zie echt geen reden waarom dat voor BF3 niet zo zal zijn, expansions daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 12 juni 2011 @ 02:08:
Heeft iemand van DICE faction based wapens daadwerkelijk bevestigd? Want het kan natuurlijk ook gewoon zo ingesteld zijn door DICE dat die spelers andere wapens hebben gekregen.
En over die DLC, voor Bad Company 2 waren alle extra mappen gewoon gratis dus ik zie echt geen reden waarom dat voor BF3 niet zo zal zijn, expansions daargelaten.
Volgens mij was er toch echt al aangekondigd dat je moest betalen als je karkland wou na de release en je geen pre order versie had. Ik denk dat er nog wel een of meerder mappacken komen en dan mag je betalen.
Misschien is EA ons weg goed gestemd als CoD word verslagen maar ik betwijfel het.

En die wapens zouden inderdaad ook kunnen komen door beperkingen van de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Karkand wel, maar volgens mij moet je dat ook meer zien als een soort expansion. Die wapens en voertuigen uit Karkand zal je ook niet in de normale versie kunnen gebruiken volgens mij.
Als ik zie hoe het met Bad Company 2 ging heb ik in ieder geval goede hoop, nu nog hopen dat die hoop terecht blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:48
Tsurany schreef op zondag 12 juni 2011 @ 02:20:
Voor Karkand wel, maar volgens mij moet je dat ook meer zien als een soort expansion. Die wapens en voertuigen uit Karkand zal je ook niet in de normale versie kunnen gebruiken volgens mij.
Als ik zie hoe het met Bad Company 2 ging heb ik in ieder geval goede hoop, nu nog hopen dat die hoop terecht blijkt.
Denk dat het idd zo gaat. Als ze hetzelfde doen als bij BC2 krijgen we dus iedere keer als MW3 een nieuw mappack krijgt ook nieuwe maps, alleen dan gratis. Maar ik denk dat ze ook wel 2 a 3 expansion packs zullen uitbrengen. Deze zijn dan natuurlijk niet gratis, maar je krijgt hierbij vaak wel ook andere wapens en voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Health bar is back. So is regenerative health.
Niemand die dit een rare conclusie vindt? Er is een healthbar dus het zal ook wel weer automatisch terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gropah schreef op zondag 12 juni 2011 @ 08:25:
[...]

Niemand die dit een rare conclusie vindt? Er is een healthbar dus het zal ook wel weer automatisch terug komen?
Ik lees het als 2 los staande feiten.
Anders had er wel "therefore regenerative health is back"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icn schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:22:
Als ze bij de wehkamp maar een beetje bij de tijd zijn,zodat de game ook echt met de release geleverd wordt. :X .Zie net dat ie daar vanaf de 31ste verkrijgbaar is !!!!
Als je de verschillende game topics leest weet je dat ze bij Wehkamp nooit op tijd zijn als je vanaf dag 1 wilt gaan spelen. Ik preorder de game gewoon bij EA en heb dan extra maps. En ik kan vanaf dag 1 gamen. Dat doosje hoef ik niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 09:08:
[...]

Als je de verschillende game topics leest weet je dat ze bij Wehkamp nooit op tijd zijn als je vanaf dag 1 wilt gaan spelen. Ik preorder de game gewoon bij EA en heb dan extra maps. En ik kan vanaf dag 1 gamen. Dat doosje hoef ik niet te hebben.
Denk dat ik dat ook wel ga doen,Ze kunnen daar bij de wehkamp nooit alle pre-orders vanaf launch wegwerken.Dan maar 50€ met de zekerheid vanaf dag 1 te kunnen gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Gropah schreef op zondag 12 juni 2011 @ 08:25:
[...]

Conclusie? Er staat gewoon: Healthbar is terug, net zoals regenerative health.

Fation based weapons! _/-\o_

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

PS3 footage ziet er goed uit! Al die tijd hebben we al een klein beetje PS3 footage in de trailers gezien:

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/5836/imagebfg.jpg

Op ongeveer 0.49: YouTube: ‪Battlefield 3 E3 2011 Frostbite 2 Trailer [HD]‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
Zullen we onze voeten eindelijk kunnen zien?? :D

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

Spaiker schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:32:
Zullen we onze voeten eindelijk kunnen zien?? :D
Is voor mij DE feature van BF3! Heb het altijd al storend gevonden dat in de grotere games dit niet mogelijk was.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Hmm waarom zou je je voeten willen zien?

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:21

OMD

skelleniels schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:33:
Hmm waarom zou je je voeten willen zien?
Kan je makkelijker een '' wit voetje halen ''
of je beste beentje voor zetten...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 10:33
OMD schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:41:
[...]

Kan je makkelijker een '' wit voetje halen ''
of je beste beentje voor zetten...
voila :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 21:25
Kom net deze tegen, weet niet of ie al gepost is maar wil m jullie niet onthouden gaaf flimpje.

http://www.liveleak.com/view?i=1a1_1307861874

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pas 30 keer, staat gewoon keurig in de OP vermeld in nog hogere kwaliteit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 21:25
oooh sorry stom toch weer he, mijn excuus heb al een tijdje niet op het forum gekeken zal niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
wordt tijd dat ze de officiele system requirements eens naar buiten brengen. dan kan ik alvast wat gaan plannen voor mijn niewe pc :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Pagina: 1 ... 34 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien