Als je in BFBC2 op korte afstand in vol automatisch schiet raak je prima hoor, ik heb er geen problemen mee.Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:18:
[...]
Nee omdat die vrijwel enkel op lange afstand schieten, echter op een afstand van zo'n 10 meter hoort zelfs bij full auto gewoon vrijwel alle schoten raak te zijn. Zoals het in BFBC2 gaat is het gewoon te overdreven, dat zou echt heel wat minder mogen zijn.
Dat klopt in BC2 ook zo perfect, soms schiet je met een sniper rifle op iemand, krijg je een hitmarker.IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:19:
[...]
Zelfs op 10 meter afstand heeft een geweer op full auto grote afwijking door de recoil. In het echt is meestal ook 1 kogel genoeg om iemand neer te leggen

Volautomatisch schieten is per definitie inaccuraat. Alleen het eerste schot komt terecht waar jij richt, daarna worden de kogels beïnvloed door terugslag.IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:19:
[...]
Zelfs op 10 meter afstand heeft een geweer op full auto grote afwijking door de recoil. In het echt is meestal ook 1 kogel genoeg om iemand neer te leggen
Maar niet zo groot dat van de 30 kogels slechts een stuk of 6-7 raak zijn en de rest mis gaat op 10 meter afstand. De wapens zijn gewoon net wat minder accuraat dan realistisch zou zijn. Zeker op wat langere afstand, zelfs met een zeer kort salvo is maar een kogel raak en heb je gewoon meerdere salvo's nodig, terwijl in feite twee genoeg zou moeten zijn, die tweede kogel van een salvo hoort ook gewoon raak te zijn, dan hoor je nog geen last te hebben van recoil met een modern wapen.
En hopelijk is de kogel damage ook wat hoger, blijft toch idioot dat je soms wel 8 kogels nodig hebt om een kill te maken.
Wat dat betreft vind ik P4F gewoon beter, met korte salvos leg je veel sneller mensen om omdat je op korte afstand niet zo'n belachelijke recoil en spray effect hebt.
In BC2 doet een assault rifle een maximum van 20 damage, dat betekent dat je dus 5 kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Meeste assault rifles zitten zelfs tussen 12 en 17. En dat is dan ook nog de damage op close range, verder dan 10 meter neemt het behoorlijk snel af. Dat betekent dat je dus altijd wel 6 kogels nodig hebt om iemand om te leggen. In P4F doen de meeste wapens 25+ damage waardoor je met 4 kogels al klaar bent.
Er is trouwens voor bijna geen een wapen een bulletdrop, enkel voor snipers.
En hopelijk is de kogel damage ook wat hoger, blijft toch idioot dat je soms wel 8 kogels nodig hebt om een kill te maken.
Wat dat betreft vind ik P4F gewoon beter, met korte salvos leg je veel sneller mensen om omdat je op korte afstand niet zo'n belachelijke recoil en spray effect hebt.
In BC2 doet een assault rifle een maximum van 20 damage, dat betekent dat je dus 5 kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Meeste assault rifles zitten zelfs tussen 12 en 17. En dat is dan ook nog de damage op close range, verder dan 10 meter neemt het behoorlijk snel af. Dat betekent dat je dus altijd wel 6 kogels nodig hebt om iemand om te leggen. In P4F doen de meeste wapens 25+ damage waardoor je met 4 kogels al klaar bent.
Er is trouwens voor bijna geen een wapen een bulletdrop, enkel voor snipers.
[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2011 13:33 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
De stopping power van snipers wordt altijd zwaar overdreven in games. In het echt zullen veel snipers (exclusief snipers zoals de 50. cal Baretta) niet veel meer schade doen dan een kogel uit bijvoorbeeld een AK47, de kogels zijn alleen groter en worden effectiever afgevuurd.Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:20:
[...]
Dat klopt in BC2 ook zo perfect, soms schiet je met een sniper rifle op iemand, krijg je een hitmarker.
Een kogel uit een geweer of submachine gun is IRL al genoeg om iemand te vermoorden, snipers zijn bedoeld om te zorgen dat die ene kogel aankomt waar je wilt.
wat vroeger altijd wel leuk was in bfbc2 is dat de snipers met scope bullet drop hebben maar als je er een reddot of ACOG opzet de bullet drop ook weg is
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Een .50 doet niet veel meer schade dan een kogel uit een AK?? Ik heb er niet enorm veel verstand van hoor, maar met een .50 schiet je toch zowat iemand door de midden?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:30:
[...]
De stopping power van snipers wordt altijd zwaar overdreven in games. In het echt zullen veel snipers (exclusief snipers zoals de 50. cal Baretta) niet veel meer schade doen dan een kogel uit bijvoorbeeld een AK47, de kogels zijn alleen groter en worden effectiever afgevuurd.
Een kogel uit een geweer of submachine gun is IRL al genoeg om iemand te vermoorden, snipers zijn bedoeld om te zorgen dat die ene kogel aankomt waar je wilt.
Volgens mij is de kogel/round van een sniperrifle speciaal gemaakt om een langere afstand te kunnen overbruggen en ook grotendeels zijn snelheid voor de impact te kunnen behouden. Als een sniper rifle dezelfde schade zou aanrichten als een AK47 zou een sniper rifle wel AK47 rounds gebruiken, en dat doet hij niet. Overigens zou ik eens kijken hoe groot het verschil is in kaliber. Het is nog al een rare opmerking om te zeggen dat de ene minder damage doet dan een ander.Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:30:
[...]
De stopping power van snipers wordt altijd zwaar overdreven in games. In het echt zullen veel snipers (exclusief snipers zoals de 50. cal Baretta) niet veel meer schade doen dan een kogel uit bijvoorbeeld een AK47, de kogels zijn alleen groter en worden effectiever afgevuurd.
Overigens krijg ik liever een schot van een AK in men been dan van een sniperrifle.
de stopping power van een barret is echt niet zo groot als die van de AK.
Maar het is de afstand, tuurlijk is een kogel die 1 kilometer later aankomt, net zo sterk als een kogeltje van de ak op 40 meter. En met de sniper raak je ALTIJD(als je goed richt
) maar met de AK47 zal die kogel gewoon wegwaien/grond inzakken.
Maar als jij tegenover een 50cal en een AK staat op 100 meter afstand.... De barret is zeker veel sterker, de kogel gaat gewoon veel harder. Ik weet niet extreem veel van wapens maar dit lijkt me zo.
En ik heb echt geen probleem met de wapens in bfbc2, ik vind ze geweldig! Het is alleen een stuk moeielijker.
Kan ik teminste eens al die vrienden die cod spelen lekker inmaken. "Haaah dit wapen is nep!" "Wat een kut wapen!" is het engiste wat je hoort van hun, omdat ze vol op me af komen stormen met een xc8 proto(of hoe heet dat ding) of een f2000. Tuurlijk schiet je alles mis als je je ammo er in 3 seconden uit wilt hebben -.-.
Een submachine kogel is denk ik niet helemaal dodend op normale afstand, wel als je in een gebouw zal zitten en jij komt een deur door en er zitten 2 mannetjes op de bank.(zeg 6 meter ofzo).
Maar op 20 meter kun je wel een paar kogels hebben denk ik.... Afhankelijk van de plaats.
Maar het is de afstand, tuurlijk is een kogel die 1 kilometer later aankomt, net zo sterk als een kogeltje van de ak op 40 meter. En met de sniper raak je ALTIJD(als je goed richt
Maar als jij tegenover een 50cal en een AK staat op 100 meter afstand.... De barret is zeker veel sterker, de kogel gaat gewoon veel harder. Ik weet niet extreem veel van wapens maar dit lijkt me zo.
En ik heb echt geen probleem met de wapens in bfbc2, ik vind ze geweldig! Het is alleen een stuk moeielijker.
Kan ik teminste eens al die vrienden die cod spelen lekker inmaken. "Haaah dit wapen is nep!" "Wat een kut wapen!" is het engiste wat je hoort van hun, omdat ze vol op me af komen stormen met een xc8 proto(of hoe heet dat ding) of een f2000. Tuurlijk schiet je alles mis als je je ammo er in 3 seconden uit wilt hebben -.-.
Een submachine kogel is denk ik niet helemaal dodend op normale afstand, wel als je in een gebouw zal zitten en jij komt een deur door en er zitten 2 mannetjes op de bank.(zeg 6 meter ofzo).
Maar op 20 meter kun je wel een paar kogels hebben denk ik.... Afhankelijk van de plaats.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Munitie voor sniper geweren is helemaal niet zo bijzonder als men hier denkt. Kijk bijvoorbeeld eens op de site: http://world.guns.ru/main-e.htm . Dat is een erg goede site waar veel verschillende wapens op te zien zijn. Je zult zien dat het kaliber van sniper geweren helemaal niet zoveel groter is dan dat van andere wapens. Het verschil zit hem in de huls waar de kogel in zit, de huls is vaak groter en bevat meer kruit waardoor de kogel een hogere snelheid heeft en daarom accurater is, verder komt en meer schade aanricht.
Overigens is de stopping power van een .50 (barret) enorm veel groter dan dat van een AK47... De kogel is bijna twee keer zo groot.
Het belangrijkste waar een sniper rifle zijn voordeel haalt is de loop, die is veel langer en van veel betere kwaliteit dan een ander willekeurig wapen.
Overigens is de stopping power van een .50 (barret) enorm veel groter dan dat van een AK47... De kogel is bijna twee keer zo groot.
Het belangrijkste waar een sniper rifle zijn voordeel haalt is de loop, die is veel langer en van veel betere kwaliteit dan een ander willekeurig wapen.
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 10-06-2011 13:43 ]
weet je dat zeker ? YouTube: Exclusive footage: Rangers kill an innocent and unarmed man in Karachi from point blankNemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:37:
[...]
Overigens krijg ik liever een schot van een AK in men been dan van een sniperrifle.
Zoals ik aan gaf, het lijkt me aardig sterk om te zeggen dat een Sniper Rifle dezelfde damage doet als een AK lol.EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:41:
Munitie voor sniper geweren is helemaal niet zo bijzonder als men hier denkt. Kijk bijvoorbeeld eens op de site: http://world.guns.ru/main-e.htm . Dat is een erg goede site waar veel verschillende wapens op te zien zijn. Je zult zien dat het kaliber van sniper geweren helemaal niet zoveel groter is dan dat van andere wapens. Het verschil zit hem in de huls waar de kogel in zit, de huls is vaak groter en bevat meer kruit waardoor de kogel een hogere snelheid heeft en daarom accurater is, verder komt en meer schade aanricht.
@ Hier boven dat is ook wel van ziek dichtbij.
@ Hier onder: Nu ga je praten over een afstand van 300M, als nog zal een sniper rifle echt wel meer damage aanrichten. Ze heten niet voor niets lange afstandsschutters.
Maar deze discussie zal waarschijnlijk uit het niks lopen aangezien ik net zoveel verstand van wapens dan jullie waarschijnlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Nemean op 10-06-2011 13:52 ]
Het hangt eigenlijk volledig van de afstand af. Een AK47 is ontworpen voor gevechten tot 300 meter, op die afstand ga je net zo hard dood van een AK47 kogel als van een M24 kogel.Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:44:
[...]
Zoals ik aan gaf, het lijkt me aardig sterk om te zeggen dat een Sniper Rifle dezelfde damage doet als een AK lol.
Dood ga je dan zowiezo, maar denk dat de impact wel wat groter is met een kogel van bijna twee keer zo groot.EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:45:
[...]
Het hangt eigenlijk volledig van de afstand af. Een AK47 is ontworpen voor gevechten tot 300 meter, op die afstand ga je net zo hard dood van een AK47 kogel als van een M24 kogel.
M24 - 7.62x51mmThasquealer schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:54:
[...]
Dood ga je dan zowiezo, maar denk dat de impact wel wat groter is met een kogel van bijna twee keer zo groot.
AK47 - 7.62 x 39 mm
Zoals je kunt zien, het kaliber is hetzelfde. De kogel is 7.62 mm groot. De huls van de M24 is alleen langer, 51mm tegenover 39mm.
Tenzij je het over een .50 kogel hebt, die zijn 12.95mm groot, dat voel je inderdaad wel wat meer.
Qua vuurkracht zal de AK47 echt het onderspit delven. Als dat niet zo was hadden ze ook geen Sniper Rifles hoeven te ontwikkelen. Overigens staan er genoeg filmpjes op internet van sniper rifles over de hoeveelheid damage ze aanrichten ten opzichte van een Assault Rifle. Overigens denk je nu ook dat Submachine Guns even veel damage doen als een Assault Rifle?EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:58:
[...]
M24 - 7.62x51mm
AK47 - 7.62 x 39 mm
Zoals je kunt zien, het kaliber is hetzelfde. De kogel is 7.62 mm groot. De huls van de M24 is alleen langer, 51mm tegenover 39mm.
Tenzij je het over een .50 kogel hebt, die zijn 12.95mm groot, dat voel je inderdaad wel wat meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 10-06-2011 14:01 ]
Dat was wel de vergelijking, dus dat had ik dan maar aangehoudenEnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:58:
[...]
M24 - 7.62x51mm
AK47 - 7.62 x 39 mm
Zoals ik al eerder aangaf, het is afhankelijk van de afstand. In close combat heb je veel meer aan een submachine gun. Een oude Thompson bijvoorbeeld, die heeft .45 (ongeveer 11mm) kogels, daar krijg je ernstigere verwondingen van als een M24 met zijn 7.62mm kogel op die afstand. Een 0mm pistool volstaat dan ook.Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:00:
[...]
Qua vuurkracht zal de AK47 echt het onderspit delven. Als dat niet zo was hadden ze ook geen Sniper Rifles hoeven te ontwikkelen. Overigens staan er genoeg filmpjes op internet van sniper rifles. Als je denkt dat Sniper Rifles even veel damage doet, zal een submachine gun dat dus volgens jou ook doen?
Zelfde kaliber met een veel hogere snelheid betekent dus meer energie. Of je dat nou onder 'damage' plaatst of stopping power, ik denk dat je toch wel kan zeggen dat een M24 kogel net even wat meer pijn doet. Betekent dat dat een AK47 zinloos is? Totaal niet natuurlijk, binnen een bepaalde afstand biedt dat genoeg vuurkracht.
Ik meen me uit de tv beelden ter herinneren dat het geen AK was maar een H&K G3 of FN Fal.
Het is een G3
Is inderdaad een prachtige site waar ikzelf al jaren info over wapens lurk.EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:41:
Kijk bijvoorbeeld eens op de site: http://world.guns.ru/main-e.htm . Dat is een erg goede site waar veel verschillende wapens op te zien zijn.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Wat ik bedoel te zeggen is dat een sniper geweer voor lange afstand bedoelt is, daarom hebben zij grotere snelheden nodig. Op een kortere afstand is een assault rifle of sub machine gun genoeg om te doden.Adante schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:02:
Zelfde kaliber met een veel hogere snelheid betekent dus meer energie. Of je dat nou onder 'damage' plaatst of stopping power, ik denk dat je toch wel kan zeggen dat een M24 kogel net even wat meer pijn doet. Betekent dat dat een AK47 zinloos is? Totaal niet natuurlijk, binnen een bepaalde afstand biedt dat genoeg vuurkracht.
Dood is dood, maakt niet uit door welke kogel.
Laten we verder ontopic gaan
Je hoeft niet door elke kogel dood te gaan.EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:07:
[...]
Wat ik bedoel te zeggen is dat een sniper geweer voor lange afstand bedoelt is, daarom hebben zij grotere snelheden nodig. Op een kortere afstand is een assault rifle of sub machine gun genoeg om te doden.
Dood is dood, maakt niet uit door welke kogel.
Laten we verder ontopic gaan
Overigens wat voor attachments verwachten jullie allemaal in BF3?
Laten we inderdaad, ondanks de vrij interessante wapensdiscussie, toch maar weer wat meer richting BF3 gaan
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik verwacht de standaard dingen zoals grenade launchers en verschillende soorten scopes.Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:08:
Overigens wat voor attachments verwachten jullie allemaal in BF3?
Ik hoop niet dat ze te ver doordraven met de attachements, dingen zoals laser pointers zit ik niet op te wachten, voegt ook weinig toe.
Gok dat het een enorme diversiteit aan optics zullen zijn, waaronder ook een paar hele nutteloze. Maar ook de 40mm launcher (smoke en HE) en de 40mm shotgun zal ook wel terug zijn. Flashlight, misschien een laser sight, grips. Denk dat ze flink door gaan slaan. Als ze werkelijk duizend combinaties willen en 3 slots hebben moet je wel een minimum van 10 items per slot hebben om zoveel combinaties te kunnen maken. Tenzij wapens ook mee tellen, dan natuurlijk een heel stuk minder.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Grenadelauncher en claymores mogen ze van mij part houden.EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:09:
[...]
Ik verwacht de standaard dingen zoals grenade launchers en verschillende soorten scopes.
Ik hoop niet dat ze te ver doordraven met de attachements, dingen zoals laser pointers zit ik niet op te wachten, voegt ook weinig toe.
Vond overigens een grip in CoD wel lekker werken, mag er van mij wel bij in BF3.
Shotgun had je ook in BF2142 werkte best aardig moet ik zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 10-06-2011 14:12 ]
Ik zou wel graag high capacity magazijnen zien trouwen, wellicht ook geclassificeerd als attachement om zo een slot te vullen.
Oh en scopes met variabele zoom!
Oh en scopes met variabele zoom!
[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 10-06-2011 14:13 ]
Inderdaad, dan zou het bij support helemaal mooi zijn om cover te geven, duurt het weer even voordat je moet reloadenEnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:12:
Ik zou wel graag high capacity magazijnen zien trouwen, wellicht ook geclassificeerd als attachement om zo een slot te vullen.
Flashlight komt er zowiezo in, dat konden we al lezen.
Maar pfoe, misschien verschillende soorten ammo. Hollow Point, FMJ?
Ik bedoel meer high capacity voor assault rifles en dergelijken, LMG's hebben al genoeg munitie per reloadDivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:14:
[...]
Inderdaad, dan zou het bij support helemaal mooi zijn om cover te geven, duurt het weer even voordat je moet reloaden
Hoe meer hoe beterEnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:15:
[...]
Ik bedoel meer high capacity voor assault rifles en dergelijken, LMG's hebben al genoeg munitie per reload.
*Laat high capacity magazijnen met EnigmaNL trouwen.*EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:12:
High capacity magazijnen, ik moest overigens zeggen in de Fault Line zag ik toch wel een aardig hoeveelheid ammo.

Uit de multiplayer footage lijkt het wel in ieder geval minder:

http://forums.electronica...-multiplayer-footage.html
Denk het niet, ze hebben duidelijk aangegeven dat ze geen items er in zullen stoppen die meer damage geven of meer bescherming, daar vallen zulke types ammo wel onder denk ik.Thasquealer schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:14:
Flashlight komt er zowiezo in, dat konden we al lezen.
En die Fault line trailer hadden ze gewoon infinite ammo.
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2011 14:18 ]
Die bovenste is een LMG, die heeft al veel ammoNemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:18:
[...]
*Laat high capacity magazijnen met EnigmaNL trouwen.*![]()
![]()
High capacity magazijnen, ik moest overigens zeggen in de Fault Line zag ik toch wel een aardig hoeveelheid ammo.
[afbeelding]
Uit de multiplayer footage lijkt het wel in ieder geval minder:
[afbeelding]
http://forums.electronica...-multiplayer-footage.html
Das waar jah, was dat alweer vergeten.Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:18:
[...]
Denk het niet, ze hebben duidelijk aangegeven dat ze geen items er in zullen stoppen die meer damage geven of meer bescherming, daar vallen zulke types ammo wel onder denk ik.
Maar FMJ geeft niet meer damage, enkel betere penetratie van een vest.Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:18:
[...]
Denk het niet, ze hebben duidelijk aangegeven dat ze geen items er in zullen stoppen die meer damage geven of meer bescherming, daar vallen zulke types ammo wel onder denk ik.
FMJ is de standaard kogel. Gewoon een loden kogel met koperen jasje. Daar schieten we al mee.tss68nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:55:
[...]
Maar FMJ geeft niet meer damage, enkel betere penetratie van een vest.
Stopping power is zowiezo zwaar overdreven en elke game en film.
In mythbusters konden ze pas een varken van een haakje af schieten met een shotgun, alle andere pistolen/geweren ging de kogel door het karkas zonder dat deze ook maar bewoog na het raken.
Ze laten een gat achter maar tis absoluut niet zo dat je effe naar achteren vliegt
In mythbusters konden ze pas een varken van een haakje af schieten met een shotgun, alle andere pistolen/geweren ging de kogel door het karkas zonder dat deze ook maar bewoog na het raken.
Ze laten een gat achter maar tis absoluut niet zo dat je effe naar achteren vliegt
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
De stopping power is helemaal niet overdreven. Wat Mythbusters bewees is dat je in het echt niet achteruit vliegt wanneer je geraakt wordt, dat heb je in BFBC2 toch ook niet? Daar vlieg je niet achteruit als je geraakt wordt.stamp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:58:
Stopping power is zowiezo zwaar overdreven en elke game en film in mythbusters konden ze pas een varken van een haake af schieten met een shotgun alle andere pistolen/geweren ging de kogel door het karkas zonder dat deze ook maar bewoog na het raken.
Volgens mij begrijp je het concept stopping power niet.
ja dat is een filmeffect ja.stamp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:58:
Stopping power is zowiezo zwaar overdreven en elke game en film in mythbusters konden ze pas een varken van een haake af schieten met een shotgun alle andere pistolen/geweren ging de kogel door het karkas zonder dat deze ook maar bewoog na het raken.
Om maar een voorbeeld te noemen: als je een hollow point kogel (extra stopping power) neemt(vanaf 9mm en groter kaliber), en het op een willekeurige plek op je lichaam schiet, behalve onderarmen en benen, ga je al dood van de schokgolf die zo'n ding veroorzaakt, je ingewanden worden gewoon compleet beschadigd, je longen kunnen inklappen en ga zo nog maar even door.
nog even zeuren: bij die mythbuster episode lukte het met een shotty omdat er waarschijnlijk een paar pellets uit de kogel op de haak kwamen.
Een hollow point wordt een plat vlak bij de impact waardoor er meer schade ontstaat, maar met een hollow point ga je niet direct dood door de impact maar door de schade omdat de kogel een oppervlakte heeft van een 2 euro stuk.
Diverse interviews gezien waar iemand geraakt is vaak merkten ze niets meer als een pijnsteek van het gat dat is ontstaan.
Stopping power wordt ook verschillend uitgelegd
bij de ene omschrijving is het de hoeveelheid energie die de kogel overdraagt aan het doel en bij de andere de hoeveelheid schade die het doel oploopt.
en ik had het dus over de eerste en jij over de 2e omschrijving
Diverse interviews gezien waar iemand geraakt is vaak merkten ze niets meer als een pijnsteek van het gat dat is ontstaan.
bij de ene omschrijving is het de hoeveelheid energie die de kogel overdraagt aan het doel en bij de andere de hoeveelheid schade die het doel oploopt.
[ Voor 49% gewijzigd door stamp op 10-06-2011 15:16 ]
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Hangt gewoon af waar je geraakt wordt, een buikwond is vrijwel altijd dodelijk.En een hoofdwond ook natuurlijk
.
jesus wat een uitgebreide selectie mensen hebben we hier zeg. wonderbaarlijk !! Echte wapenkenners hier en zelfs mensen die weten wat het effect van welke kogel op het menselijk lichaam heeft
.
Natuurlijk allemaal al gewerkt met het diverse wapentuig, en als pathaloog anatoom verschillende slachtoffers van vuurwapengebruik onderzocht.
Zullen we jullie geweldige via internet vergaarde kennis maar laten voor wat het is en verder gaan
met battlefield ? ( een spelletje, dat weten jullie hopelijk wel tog ?
)
Natuurlijk allemaal al gewerkt met het diverse wapentuig, en als pathaloog anatoom verschillende slachtoffers van vuurwapengebruik onderzocht.
Zullen we jullie geweldige via internet vergaarde kennis maar laten voor wat het is en verder gaan
met battlefield ? ( een spelletje, dat weten jullie hopelijk wel tog ?
Juist omdat de hollow point groot oppervlak krijgt, gaat dat ding niet ver je lichaam in, maar geeft een gigantische schokgolf.stamp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:08:
Een hollow point wordt een plat vlak bij de impact waardoor er meer schade ontstaat, maar met een hollow point ga je niet direct dood door de impact maar door de schade omdat de kogel een oppervlakte heeft van een 2 euro stuk.
Lekker makkelijk om te zeggen dat het via internet vergaarde kennis is zonder dat je de achtergrond van de mensen hier weet hè...Skybullet schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:18:
jesus wat een uitgebreide selectie mensen hebben we hier zeg. wonderbaarlijk !! Echte wapenkenners hier en zelfs mensen die weten wat het effect van welke kogel op het menselijk lichaam heeft.
met battlefield ? ( een spelletje, dat weten jullie hopelijk wel tog ?)
Ik kan in ieder geval voor mezelf zeggen dat ik genoeg ervaring heb met wapentuig. Ik heb een aantal jaren op een schietvereniging gezeten en schiet nog steeds.
Wat betreft de effecten van kogels op het menselijk lichaam, daar staat genoeg betrouwbare research over op het internet.
Verwijderd
jonge ik had golden uzi in cod4 JWEETZELLUFFSkybullet schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:18:
jesus wat een uitgebreide selectie mensen hebben we hier zeg. wonderbaarlijk !! Echte wapenkenners hier en zelfs mensen die weten wat het effect van welke kogel op het menselijk lichaam heeft.
met battlefield ? ( een spelletje, dat weten jullie hopelijk wel tog ?)
Dit is nou jammer...Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:24:
[...]
jonge ik had golden uzi in cod4 JWEETZELLUFF
Maareuh zoals ik kan zien zit er camo op de geweren? Hopelijk gaan we niet naar dat golden gezeik toe zoals in CoD.
[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 10-06-2011 15:35 ]
nee ik weet idd niet de achtergronden van de posters. Ik werk zelf echter al enkele jaren als militair bij de landmacht dus ken mijn wapens wel. En om dan sommige internethelden hier dingen te horen roepen over wapens, en over wat realistisch is in een game, dan ga ik echt stukEnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:24:
[...]
Lekker makkelijk om te zeggen dat het via internet vergaarde kennis is zonder dat je de achtergrond van de mensen hier weet hè...
Ik kan in ieder geval voor mezelf zeggen dat ik genoeg ervaring heb met wapentuig. Ik heb een aantal jaren op een schietvereniging gezeten en schiet nog steeds.
Wat betreft de effecten van kogels op het menselijk lichaam, daar staat genoeg betrouwbare research over op het internet.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Zag dat de mod al netjes een herinnering had gezet.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 15:40 ]
Waarschuwing:
PC vs Console discussies zijn niet de bedoeling.
BF3 vs MW3 discussies zijn ook niet de bedoeling.
GEEN echte wapen discussies!
PC vs Console discussies zijn niet de bedoeling.
BF3 vs MW3 discussies zijn ook niet de bedoeling.
GEEN echte wapen discussies!
En natuurlijk ook geen "Kan ik BF3 spelen met deze specs?"
Wat is er nu bekend qua attachments enzo? Ik heb het nieuws al niet meer gevolgd en ondertussen wordt het steeds moeilijker om te zien wat pure speculatie is, en dingen die ook door de devs zelf aangekondigd zijn.
Wat is er nu bekend qua attachments enzo? Ik heb het nieuws al niet meer gevolgd en ondertussen wordt het steeds moeilijker om te zien wat pure speculatie is, en dingen die ook door de devs zelf aangekondigd zijn.
Beter zo?Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:48:
geen wapendiscussies?
offtopic:
Zijn er ook nepwapens in Battlefield 3 dan?
Wat ik overigens verwacht is dat we binnenkort ook nog een Benelux Warfarepack gaan zien of iets in die trend. Lijkt me in ieder geval wel meer dan logisch. ^^
En zaken zoals betere penetratie bepaalt uiteindelijk ook weer een damage verschil, immers als er geen damage verschil is dan maakt het niet uit welke kogels je neemt. En dat damage verschil wilden ze juist voorkomen, vandaar dat er dus naar mijn interpretatie geen verschillende soorten munitie in zit.tss68nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:55:
[...]
Maar FMJ geeft niet meer damage, enkel betere penetratie van een vest.
Ik zal er maar niet op in gaan heNemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:52:
[...]
offtopic:
Wat ik overigens verwacht is dat we binnenkort ook nog een Benelux Warfarepack gaan zien of iets in die trend. Lijkt me in ieder geval wel meer dan logisch. ^^

Ik heb BF3 nog niet gepre-orderd, wil het nog even aankijken (was ook te laat voor die actie
OS: Windows 95quote: GoTDe volgende systeemeisen zijn nog niet officieel bevestigd, het is dus nog wachten op de definitieve systeemeisen. Wel is bekend dat het spel niet speelbaar zal zijn op DirectX 9, het zal dus ook niet mogelijk zijn het spel te spelen op Windows XP.
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version

Sorry hoor maar erboven staat dat Windows XP niet ondersteund wordt en dan staat hier dat Windows 95 aanbevolen wordt
Ik zou de werkelijke eisen gaan updaten
Ik hoorde dat een HD6870 1GB aanbevolen wordt voor dit spel en ik denk ook niet dat een harde schrijf met 15 mb vrije ruimte genoeg is.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Uh, humor?Trokken schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Sorry hoor maar erboven staat dat Windows XP niet ondersteund wordt en dan staat hier dat Windows 95 aanbevolen wordt.
Ik hoorde dat een HD6870 1GB aanbevolen wordt voor dit spel en ik denk ook niet dat een harde schrijf met 15 mb vrije ruimte genoeg is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lees het topic even door, de systeem eisen zijn fake die over het internet circuleren. De echte systeem eisen staan in de first post. Dat zijn de minimale eisen om de auto-run te kunnen uitvoeren. Daar heeft Tsurany gelijk in. 
En als je alle posts even na leest dan weet je precies dat de 6870 een fake aanbevolen GPU is.
En als je alle posts even na leest dan weet je precies dat de 6870 een fake aanbevolen GPU is.
Lees een pagina terug? EA en DICE hebben nog helemaal niets verteld over de specificaties dus blijven deze staan. Wat ik overigens netjes vind van Tsurany.Trokken schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Sorry hoor maar erboven staat dat Windows XP niet ondersteund wordt en dan staat hier dat Windows 95 aanbevolen wordt.
@Daniel
Dit heb ik letterlijke gekopieerd uit de topic start bij systeemeisen.
Dus kan een mod het even aanpassen?
Dit heb ik letterlijke gekopieerd uit de topic start bij systeemeisen.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
PaceFalm.Trokken schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:00:
@Daniel
Dit heb ik letterlijke gekopieerd uit de topic start bij systeemeisen.![]()

Als je bij de Wehkamp een pre-order plaatst kan je hem gewoon via je bestellingen pagina weer annuleren zonder dat je hoeft te mailen of te bellen. MIsschien een tip, dan weet je zeker dat je er op tijd bij bent.DivineNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:57:
Ik zal er maar niet op in gaan he![]()
Ik heb BF3 nog niet gepre-orderd, wil het nog even aankijken (was ook te laat voor die actie
Geef mij de werkelijke systeemeisen en ze staan er in. Echter speculatieve eisen zorgen voor constante discussie. Jij hoort dat je een HD6870 1GB aanbevolen wordt, echter wie zegt dat? Wat is zijn bron? Heeft hij al de final versie dan met alle optimalisaties? Precies, er valt gewoon niks over te zeggen, dan zet ik liever zoiets er neer wat inderdaad enigsinds grappig bedoelt is en wat duidelijk aangeeft (naar mijn idee dan) dat er nog niks serieus is.Trokken schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Dan kan je wel een mod vragen het aan te passen maar het is gewoon mijn TS hoor, heb je er problemen mee dan kom je gewoon naar mij toe.
Het lijken eerder de specs voor Battlefield Play 4 Free of Battlefield Heroes..Trokken schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Battlefield 3 heeft veel hoger systeemeisen
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
RAM: 2GB
Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
Graphics card memory: 512 MB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
Graphics card memory: 1 GB
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Ik weet niet of deze gegevens kloppen, maar ik denk dat dit aardig geloofwaardig is.
Bron: http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/
Trokken schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:00:
@Daniel
Dit heb ik letterlijke gekopieerd uit de topic start bij systeemeisen.![]()

Dude, tis een geintje. Niemand weet exact de requirements. Er valt dan ook niets zinnigs over te zeggen...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ongeacht de system requirements ben ik waarschijnlijk genoodzaakt om mijn pc te upgraden om BF3 fatsoenlijk te kunnen spelen. Maar Battlefield is een spel waarvoor ik mijn pc graag upgrade. BF2 is naar mijn mening nog steeds een van de beste games ooit gemaakt. Vandaar ook dat BF2 in de Xfire "Most Played Games list" na ongeveer 6 jaar nog steeds in de top 20 staat. (Ja ik weet het, maar het is een vergelijking met andere games).
En van BF3 verwacht ik dan ook veel. BFBC2 is natuurlijk wel ongeveer hetzelfde, maar ik hoop dat BF3 net zo veel 'respect' gaat krijgen dan BF2.
En van BF3 verwacht ik dan ook veel. BFBC2 is natuurlijk wel ongeveer hetzelfde, maar ik hoop dat BF3 net zo veel 'respect' gaat krijgen dan BF2.
Volgens mij snap ik het begrip open beta nog niet zo goed. open beta betkent toch gewoon dat je in principe Hop -in en play doet, of heb je nog steeds een cd key nodig, want ik hoorde iets over MoH? Ik had MoH namelijk wel gepre-ordered die tijd, krijg ik dan wat extra's of hoe zit dat nu precies?
Verwijderd
Voor sommige beta's krijg je een code die je bij een ander spel kreeg. Geen idee of dat met BF3 ook het geval is. Ik denk dat wij in principe allemaal gratis de beta zullen kunnen spelen.zippy1990 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:27:
Volgens mij snap ik het begrip open beta nog niet zo goed. open beta betkent toch gewoon dat je in principe Hop -in en play doet, of heb je nog steeds een cd key nodig, want ik hoorde iets over MoH? Ik had MoH namelijk wel gepre-ordered die tijd, krijg ik dan wat extra's of hoe zit dat nu precies?
Als jij Medal of Honor gekocht hebt, ontvang je automatisch je key in je inbox (email). Indien er sprake is van een closed beta. Closed Beta houdt in dat je een key nodig hebt of een registratie dat je mee kan doen aan deze Beta. Open Beta is dat iedereen mee kan doen met of zonder key.zippy1990 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:27:
Ok dankjewel voor de duidelijke uitleg, dus dat wil zeggen, mensen met pre-ordered MoH zitten in de closed beta?Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:32:
[...]
Als jij Medal of Honor gekocht hebt, ontvang je automatisch je key in je inbox (email). Indien er sprake is van een closed beta. Closed Beta houdt in dat je een key nodig hebt of een registratie dat je mee kan doen aan deze Beta. Open Beta is dat iedereen mee kan doen met of zonder key.
De reden dat er nog niets bekend is wbt systeem eisen is dat dice de engine nog aan het optimaliseren is, dit is dinsdag nog eens duidelijk gemaakt tijdens het vragen rondje van twitteraars aan het adres van EA/dice.
Inderdaad, mits DICE geen closed beta meer geeft. Want voor zo ver ik uit de interviews met de developers wisten ze niet of er een closed beta kwam. In ieder geval wel een open beta.zippy1990 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:34:
[...]
Ok dankjewel voor de duidelijke uitleg, dus dat wil zeggen, mensen met pre-ordered MoH zitten in de closed beta?
zien we dan wel weer, mrja ik ben altijd bang bij open beta voor de drukte, ik bedoel, wie wil er nou niet dat spel spelen, zowiezo dat er weer server lag, registratie problemen, etc komenNemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:35:
[...]
Inderdaad, mits DICE geen closed beta meer geeft. Want voor zo ver ik uit de interviews met de developers wisten ze niet of er een closed beta kwam. In ieder geval wel een open beta.
Ik heb gelezen dat als je de Medal of Honor Limited Edition hebt, je dan de Beta van BF3 kan spelen!
Las ik op Gunclub van EA
Las ik op Gunclub van EA
In Bad Company 2 was het zo'n drama, dat ik uit eindelijk 3 uur heb gewacht en de open beta via nieuwsgroepen heb binnen getrokken. Was het zelfde verhaal met Patch 1.5 van 2GB voor Battlefield 2, weet nog dat de servers van Gamershell het toen niet meer trokken of was het FileFront.zippy1990 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:36:
[...]
zien we dan wel weer, mrja ik ben altijd bang bij open beta voor de drukte, ik bedoel, wie wil er nou niet dat spel spelen, zowiezo dat er weer server lag, registratie problemen, etc komen
@ Hier boven, dat gaat om een Closed Beta, maar niemand van de developers van DICE wist of er een Closed Beta aan zat te komen. Dus is het nog even giswerk of er daad werkelijk een Closed Beta komt. Wel is er al een Open Beta confirmed.
[ Voor 16% gewijzigd door Nemean op 10-06-2011 16:39 ]
Hmm moet zeggen van zover ik me kan herinneren, toevallig bij bfbc2 geen/weinig problemen had. maar goed, hopelijk leren ze van zulke dingen. Weet verder ook niet of er servers bestand zijn tegen miljoenen connecties tegelijkNemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:38:
[...]
In Bad Company 2 was het zo'n drama, dat ik uit eindelijk 3 uur heb gewacht en de open beta via nieuwsgroepen heb binnen getrokken. Was het zelfde verhaal met Patch 1.5 van 2GB voor Battlefield 2, weet nog dat de servers van Gamershell het toen niet meer trokken of was het FileFront.
@ Hier boven, dat gaat om een Closed Beta, maar niemand van de developers van DICE wist of er een Closed Beta aan zat te komen. Dus is het nog even giswerk of er daad werkelijk een Closed Beta komt. Wel is er al een Open Beta confirmed.
Eerlijk gezegd denk ik dat zo'n server daar niet op berekend is.. Al die aanvragen overbelasten de servers, dit zal je dus kunnen verwachten ben ik bang.zippy1990 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:42:
[...]
Hmm moet zeggen van zover ik me kan herinneren, toevallig bij bfbc2 geen/weinig problemen had. maar goed, hopelijk leren ze van zulke dingen. Weet verder ook niet of er servers bestand zijn tegen miljoenen connecties tegelijk
Edit:
Schiet me net ineens te binnen.. Komt deze ook op de XBOX 360 en PS3?
Je merkt namelijk wel dat de meeste gamers die BF3 willen spelen toch de PC als platform hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Twixell op 10-06-2011 17:28 ]
Ja, BF3 komt ook uit op PS3/X360.Twixell schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:47:
[...]
Eerlijk gezegd denk ik dat zo'n server daar niet op berekend is.. Al die aanvragen overbelasten de servers, dit zal je dus kunnen verwachten ben ik bang.
Edit:
Schiet me net ineens te binnen.. Komt deze ook op de XBOX 360 en PS3?
Je merkt namelijk wel dat de meeste gamers die BF3 willen spelen toch de PC als platform hebben.
Enkel krijgt de PC wat meer voordelen zoals max. 64 man op een server t.o.v. max. 24 bij console.
Steam: Grim
Oh ja? Waar komt die wijsheid vandaan (oftewel: bron?)Twixell schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:47:
[...]
Edit:
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Er komen dan ook geen miljoenen connecties tegelijk, dat scheelt weer.zippy1990 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:42:
[...]
Hmm moet zeggen van zover ik me kan herinneren, toevallig bij bfbc2 geen/weinig problemen had. maar goed, hopelijk leren ze van zulke dingen. Weet verder ook niet of er servers bestand zijn tegen miljoenen connecties tegelijk
Ik hoorde dat squads weer max 4 man zijn? Geld dat ook voor de pc?
Hoorde jij dat joh? Waar hoorde jij dat dan?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Op zich vind ik dat ook wel plezierig aangezien ik bij een squad toch altijd het idee heb dat er 4 personen of eenheden in moeten zitten vanwege de latijnse woord voor vierJoostjah schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:05:
Ik hoorde dat squads weer max 4 man zijn? Geld dat ook voor de pc?
Latijns woord voor 4 is 'quattuor'? Wat heeft dat met 'squad' te maken?tss68nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:15:
[...]
Op zich vind ik dat ook wel plezierig aangezien ik bij een squad toch altijd het idee heb dat er 4 personen of eenheden in moeten zitten vanwege de latijnse woord voor vier
Wat denk je?PixelShooter schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:17:
[...]
Latijns woord voor 4 is 'quattuor'? Wat heeft dat met 'squad' te maken?
Yep, en een quad heet ook een quad omdat er drie wielen op zittenVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:20:
[...]
ik vind de vergelijking een beetje vergezocht
Verwijderd
een squad in het leger bestaat uit 8-13 mensen dus jouw conclussies slaan nergens op.tss68nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:21:
[...]
Yep, en een quad heet ook een quad omdat er drie wielen op zitten
edit: hier mijn bron:
Wikipedia: Squad
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 19:27 . Reden: bron toegevoegd ]
Ik had het over een quad heVerwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:23:
[...]
een squad in het leger bestaat uit 8-13 mensen dus jouw conclussies slaan nergens op
Maar goed, laten we niet de taalpurist uit gaan hangen met z'n allen. Ik gaf dus aan dat voor mijn gevoel het aantal van 4 klopt bij een squad (waarmee dus impliciet ook aangegeven wordt dat het niet perse zo is).
Het staat je vrij om dat gevoel niet te delen
Als ze het nou gewoon fireteams noemen, problem solved.
Er zitten toch een paar serieuze kiekens onder die moderators hoor. Mijn post krijgt de stempel Off-topic/Irrelevant

Verwijderd
Even aankaarten in het mismoderatietopicAsgaro schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:52:
Er zitten toch een paar serieuze kiekens onder die moderators hoor. Mijn post krijgt de stempel Off-topic/Irrelevant![]()
[afbeelding]
Komkommertijd is vroeg dit jaar.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Zelf heb ik geen bron, maar ik merk aan de berichten online dat er meer gesproken wordt over de PC versie ten opzichte van de console versie.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:37:
[...]
Oh ja? Waar komt die wijsheid vandaan (oftewel: bron?)
Echter wil ik wel eens zien hoe het spel draait op de consoles.
Ben benieuwd naar de graphics op de consoles
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien