Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:18
Andyk125 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:06:
[...]

DICE is nu 4 jaar bezig met het ontwikkelen van Battlefield 3 ;) Je krijgt dus straks hetzelfde als bij COD, weinig vernieuwing en uitmelken van de bovenste plank. Ik heb liever dat ze elk jaar een mooi uitbreiding maken voor Battlefield 3 >:)
En tijdens die 4 jaar hebben we ook onder andere games als Bad Company 1/2 gehad die ook onder de Battlefield franchise vallen dus er veranderd eigenlijk helemaal niks vergeleken met de huidige situatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:32:
Uitmelken. Ik durf te wedden dat BF3 wel meer dan 2 jaar heeft geduurd om te maken.
En nu wil EA meteen de boel uitmelken omdat ze waarschijnlijk nu echt een game hebben die CoD aankan.
Kalm maar hoor.. je weet de ins- en outs nog niet maar je schreeuwt nu al dat ze de boel aan het uitmelken zijn. De tijd zal het allemaal wel leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
DanielWW2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:32:
Uitmelken. Ik durf te wedden dat BF3 wel meer dan 2 jaar heeft geduurd om te maken.
En nu wil EA meteen de boel uitmelken omdat ze waarschijnlijk nu echt een game hebben die CoD aankan.
Release van Battlefield 2 is 2005. Ontwikkeltijd max 3 jaar,ik ga daar vanuit aangezien Battlefield 1942 uitgekomen is in 2002.

Sja .. na Battlefield 2 ...is er hard aan Battlefield 3 gewerkt voor de PC [only] versie ... maar dat werk is waarschijnlijk grotendeels in de vuilnisbak beland na het besluit om ook voor de console te ontwikkelen.

Je kan mij nie wijsmaken dat je Battlefield 2 kan laten lopen op de beperkte hardware van de huidige consoles [dat heeft BFBC2 wel laten zien door de beperkte vrijheid van voertuigen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:10:
[...]

Kalm maar hoor.. je weet de ins- en outs nog niet maar je schreeuwt nu al dat ze de boel aan het uitmelken zijn. De tijd zal het allemaal wel leren.
Hihhihi

De tijd ?

Uitmelken is EA's middle name 8)

2002 - Battlefield 1942
2002 - BF 1942- Road to Rome
2002 - BF 1942- Secret Weapons of WWII
2004 - Battlefield Vietnam
2005 - Battlefield 2
2005 - Battlefield 2: Special Forces
2005 - Battlefield 2: Armored Fury
2005 - Battlefield 2: Euro Forces
2006 - Battlefield 2142
2006 - Battlefield 2142 : Northern Strike
2008 - Battlefield: Bad Company
2010 - Battlefield: Bad Company 2
2010 - Battlefield: Bad Company 2: Vietnam
2011 - Battlefield 3
2011/12 Battlefield 3 DLC ???

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 09-06-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxers1973 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:20:
[...]

Hihhihi

De tijd ?

2002 - Battlefield 1942
2005 - Battlefield 2
2006 - Battlefield 2142
2011 - Battlefield 3
Bovenstaande lijst is geen garantie voor de toekomst..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het zegt wel dat er eigenlijk weinig verandert.
Was het toen die BF2 expansions kwamen ook niet van: Omg, wat een uitmelkerij!
Nu is het: Het gaat nooit meer zo goed worden als BF2 was.
Gewoon kijken wat de tijd brengt en pas oordelen als je de producten zelf kan bekijken.

Zoveel mensen die na één bericht gelijk hun oordeel klaar hebben liggen en precies weten hoe slecht het allemaal wel niet gaat worden. Ik vind niet dat je zo snel moet oordelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Rynji op 09-06-2011 17:37 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V9 Ghost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 15:35
Jets alleen in Conquest mode volgens de Duitse eurogamer.

http://www.eurogamer.de/a...ets-nur-im-conquest-modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Opzich logisch, want Rush maps zijn vaak smal en lineair gemaakt.
Een helicopter past daar wel bij maar een snellere jet niet.
Waarom ze niet in TDM zitten is niet echt te verklaren, ik weet niet hoe DICE die modus gaat presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
In de Mutliplayer footage die we tot nu toe gezien hebben...vinden jullie niet dat er enorm weinig recoil op de guns zit? Ik heb zo'n idee dat ze dat gedaan hebben, zodat de journalisten iedergeval iets kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Naar mijn idee is de recoil juist sterker dan in BFBC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rynji schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:59:
Naar mijn idee is de recoil juist sterker dan in BFBC2.
Dat idee heb ik ook, in de filmpjes werd er maar weinig geraakt. Nou is dit ook niet zo verrassend aangezien ik niet één heb gezien die niet aan het sproeien was.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 16:55

Stewie!

Keen must die!

Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:25:
[...]
@Hier boven, voor alsnog lijkt het me niet voor de hand dat ze gaan vertellen aan een server provider of ze de systemen houden, gehuurd hebben of gratis gekregen hebben. ;)
Sinds het eerste BF2 topic in 2005 komt de vraag die jij stelt al naar boven "wie is hij en waarom weet hij dat"- de oude garde weet wel hoe het zit en dat de informatie klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:15:
[...]

En wat heeft dat te maken met de E3? Als meneer voor Alienware werkt, kan ik nog begrijpen dat hij zegt dat ze gratis of te huur zijn. Maar als hij een buitenstaander zoals jij en ik is. Dan ga ik niet zomaar 1,2,3 dat verhaaltje geloven. You get my point.
Zoals je zegt: wat heeft dat te maken met de E3?
Wat heeft de marketing actie van een PC leverancier voor een developer te maken met de gehuurde ruimte op een beurs door een uitgever voor die developer? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:07:
[...]

Wat heeft de marketing actie van een PC leverancier voor een developer te maken met de gehuurde ruimte op een beurs door een uitgever voor die developer? 7(8)7
We willen de specs weten. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:05:
[...]

Sinds het eerste BF2 topic in 2005 komt de vraag die jij stelt al naar boven "wie is hij en waarom weet hij dat"- de oude garde weet wel hoe het zit en dat de informatie klopt.
Nooit gevraagd en ook niet gezegd. Wat mijn woorden zijn. Internet is geen betrouwbaar medium, iedereen kan luk raak dingen op het internet kwaken, kijk hoeveel specificaties in middels op het internet gedropt zijn. En kijk dan ook gelijk naar dat Youtube filmpje van 1 of andere mannetje dat precies weet dat er een i7 950 in zit. Gewoon onzin. Dat de meeste mensen hier (het internet) zo gemakkelijk te manipuleren zijn, dat is niet mijn probleem.
Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:07:
[...]

Wat heb jij met de E3 te maken qua Alienware? Is mijn vraag zo duidelijker? Mijn vraag is of jij een leverancier bent en in het contract kan kijken wat Alienware heeft geleverd. Zo ja, dan weet jij wat er voor PC's staat en kan je ons inderdaad de specificaties toe wijzen van die computers. Als je zegt nee en "ik weet niks van dat contract af" dan hoeven we deze discussie ook niet verder te voeren want dan weet je net zo min wat er in die computers zit als ons.

Dat jij mijn vraag anders gaat formuleren is natuurlijk ook een optie, is dat een marketing techniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Lees de vraag nogmaals en weet dat E3 er niets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:50:
Lees de vraag nogmaals en weet dat E3 er niets mee te maken heeft.
Wat heb jij als i3d met de E3 te maken vraag ik aan Avalaxy.
Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:15:
[...]
En wat heeft dat te maken met de E3? Als meneer voor Alienware werkt, kan ik nog begrijpen dat hij zegt dat ze gratis of te huur zijn. Maar als hij een buitenstaander zoals jij en ik is. Dan ga ik niet zomaar 1,2,3 dat verhaaltje geloven. You get my point.
Dus nogmaals, wat heb jij als iemand van i3D met de E3 te maken qua Alienware. :F

Overigens stuur maar PM en laten we dit topic niet bevuilen met speculaties over E3 en Alienware.

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 09-06-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Hihhihi

De tijd ?

2002 - Battlefield 1942
2005 - Battlefield 2
2006 - Battlefield 2142
2011 - Battlefield 3
Nee, hoor. Dit is gewoon productief zijn en willen werken voor je community. BF2 en BC2 hebben inderdaad heel veel problemen gehad, maar ze hebben nog altijd de problemen verholpen en geluisterd naar de community.

Dat kan je niet altijd zeggen van Activision. Ondanks dat EA en Activision geen spellen maken. Maar DICE en Infinity Ward wel.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:05:
[...]

Jep. Ik reken mezelf nu niet tot de oude garde, helemaal niet, maar ik heb jou, Stewie!, al in alle Battlefieldtopics hier op GoT gezien. Altijd wel met wat meer informatie over hoe de zaken inelkaar zitten. Geen idee hoe, wat en waarom, maar i3D is 'n grote speler.

En wat dan nog als alle informatie niet helemaal klopt? De devs weten het blijkbaar ook niet altijd helemaal, op te maken uit de talloze 'interviews' en chatsessies. Het zal gewoon wachten worden, punt.

Persoonlijk gezien trouwens, is zo'n E3 wel leuk, net zoals iedere dev, of andere 'belangrijke persoon' z'n blog heeft en er YouTube bestaat, maar op deze manier is de fragmentatie van informatie zó groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
[...]

Hihhihi

De tijd ?

2002 - Battlefield 1942
2005 - Battlefield 2
2006 - Battlefield 2142
2011 - Battlefield 3
Even aangepast. Uitbreidingen op een bestaande game zijn geen nieuwe games.

Bij BF2 had ik met de SF, AF, Europe etc. niet het idee dat het uitgemolken werd. De levensduur werd verlengd. De support blijft erg goed en er komen soms nieuwe map packs uit. Ze brengen een Vanilla game uit en komen daarna met uitbreidingen die je kan kopen als je wilt (voor een aantrekkelijke prijs). Ik snap dat heel veel mensen het liefst een game zien met alle uitbreidingen erin, maar dan is de levensduur voor een dergelijke game veel korter. Plus dat het veel langer duurt om de game te ontwikkelen. Waardoor je weer een latere release date hebt.

Het is ook logisch dat een bedrijf meer games en uitbreidingen uit wil brengen. Het levert ze geld op en de game blijft actueel, onder de aandacht en up to date. Waarom zou je met een super engine niet 15 nieuwe maps ontwikkelen, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen en als uitbreiding uitbrengen?

Je MOET de uitbreiding en games niet kopen, je MAG ze kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Deze is een beetje onbekender, maar toch echt een Battlefield titel :P
Afbeeldingslocatie: http://www.9lives.be/files/images/packshots/large/2077-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:47
Was dat niet meer de BF2 voor de PS2?:P (Zoiets meen ik me te herinneren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Yup, maar volgens mij was het wel ietsjes anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jep zo zat het rank systeem anders in elkaar.. als je 10miles had gereden kreeg je een batch en daar kon je weer mee om hoog ranken. Dit had je niet in Battlefield 2. Ook waren er totaal andere maps. Karkand zat er voor zo ver ik weet niet in. Overigens heb ik die ook ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, wat is uitmelken? Had EA dan na BF2 niets meer van zich moeten laten horen tot eind van dit jaar met de BF reeks? Zonder uitbreidingen of extra maps is het ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De echte fans zitten te wachten op Battlefield 2 met de Bad Company 2 destruction en graphics.
Niemand zat te wachten op nog een CoD title, daar zit het verschil in uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

unfor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:02:
De echte fans zitten te wachten op Battlefield 2 met de Bad Company 2 destruction en graphics.
Niemand zat te wachten op nog een CoD title, daar zit het verschil in uitmelken.
Wil je nu beweren dat Battlefield 3 op CoD lijkt?

Overigens had destruction van mij niet eens gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:03:
[...]

Wil je nu beweren dat Battlefield 3 op CoD lijkt?

Overigens had destruction van mij niet eens gehoeven.
Ik volg je niet helemaal.
En ja, Destruction is een van de grootste selling points van de nieuwe Battlefield games.

[ Voor 40% gewijzigd door unfor op 09-06-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

unfor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:04:
[...]

Het klonk als of je zei dat Battlefield 3 op CoD ging lijken ;).

Maar begrijp nu dat je bedoelt dat niemand zit te wacht op een nieuwe DLC van CoD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:25
Jongens , altijd maar weer die randzaken eromheen Nu is het weer uitmelken.
Dat is vaak waar ik wel moe van word , is van al die zeurende mensen !
Je moet niet vergeten dat ook games gewoon puur business is.En daar waar vraag is erop in gespeeld word.

Ik ben allang blij als battlefield fan dat er nieuwe Battlefields komen.Tuurlijk word Cod nu uitgemolken tot de laatste druppel.Maargoed ik ga niet lopen zeiken in dat forum als een wijf.Ik neem het voor het is , en koop de game gewoon niet simpel.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:58:
Maar ja, wat is uitmelken? Had EA dan na BF2 niets meer van zich moeten laten horen tot eind van dit jaar met de BF reeks? Zonder uitbreidingen of extra maps is het ook niet goed.
Het gaat mij niet om hoeveel BF gamer er zijn maar dat het nu word vastgelegd dat er een elke twee jaar is.
Dit lijkt mij toch te veel op CoD en ik zelf vrees nu dat EA net als Activision gewoon games uit de deur laat pushen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever elke twee jaar een nieuwe BF dan 4 jaar dezelfde maps moeten spelen. En verandering van spijs doet eten. Zonder BC2 hadden er niet veel mensen BF meer gespeeld nu. En wat maakt het uit dat er elke twee jaar een nieuwe BF uit komt? Vijftig euro elke twee jaar heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:41:
Liever elke twee jaar een nieuwe BF dan 4 jaar dezelfde maps moeten spelen. En verandering van spijs doet eten. Zonder BC2 hadden er niet veel mensen BF meer gespeeld nu. En wat maakt het uit dat er elke twee jaar een nieuwe BF uit komt? Vijftig euro elke twee jaar heb ik er wel voor over.
Het gaat om de vernieuwing. Iedereen wacht al zo lang op BF3, terwijl COD bv al enkele maanden geleden is uitgekomen (BO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:41:
Maar dan bloedt een game ook sneller dood. Ik volg je wel, maar als jij dan eens niet beslist om een jaar de nieuwste Battlefield te gaan halen en je dus nog verder online wilt spelen op de oudere versies, is er misschien nog amper volk aanwezig omdat het overgrote merendeel is overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laminaatplaat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 08:08
ik had een tijd(je) geleden gelezen dat men misschien geen mod tools ging uitbrengen voor BF3 omdat de engine 'te moeilijk' zou zijn. Is daar nu na de e3 wat meer duidelijkheid over gekomen? Project Reality zou wel lekker zijn op deze engine of die gekke Interstate mod van bf1942!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
laminaatplaat schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:46:
ik had een tijd(je) geleden gelezen dat men misschien geen mod tools ging uitbrengen voor BF3 omdat de engine 'te moeilijk' zou zijn. Is daar nu na de e3 wat meer duidelijkheid over gekomen? Project Reality zou wel lekker zijn op deze engine of die gekke Interstate mod van bf1942!
Voor BC2 zijn er geen modtools voor uitgekomen, net voor die reden. Hopelijk is dat niet zo bij BF3. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laminaatplaat schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:46:
Ze gaan in eerste instantie geen modtools uitbrengen. Maar het staat anog niet vast dat ze helemaal niet gereleased worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixelShooter schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:43:
[...]

Maar dan bloedt een game ook sneller dood. Ik volg je wel, maar als jij dan eens niet beslist om een jaar de nieuwste Battlefield te gaan halen en je dus nog verder online wilt spelen op de oudere versies, is er misschien nog amper volk aanwezig omdat het overgrote merendeel is overgestapt.
Ben ik met je eens maar dan zouden ze meer map packs uit moeten brengen en dat doen ze ook niet want dat levert minder op. En echte vernieuwing is pas eens per 4 jaar te verwachten lijkt me.
Mij maakt het in ieder geval niets uit al snap ik de andere standpunten ook wel.
Hoe dan ook, als ik nu Frostbite 2.0 zie vraag ik me af wat 3.0 over een paar jaar gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
http://blog.us.playstatio...3-begins-at-10am-pacific/
Live BF3 talk.

En dat was het weer.

[ Voor 9% gewijzigd door vinom op 09-06-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
DanielWW2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:08:
[...]

Het gaat mij niet om hoeveel BF gamer er zijn maar dat het nu word vastgelegd dat er een elke twee jaar is.
Dit lijkt mij toch te veel op CoD en ik zelf vrees nu dat EA net als Activision gewoon games uit de deur laat pushen.
Kom, kom, zoveel vaart loopt het niet.

Mark Rein van Epic Games zei ooit ook eens in een interview (rond 2003) dat Unreal Tournament, net zoals de Fifa reeks ook een jaarlijkse opvolger zou gaan krijgen. Je ziet hoe het is afgelopen met de Unreal Tournament reeks. ;)

Mijn inziens gaat DICE altijd voor innovatie en kwaliteit, Activision gaat mijn inziens voornamelijk voor de kwantiteit. En dat is een wezenlijk verschil.

Ik geloof ook dat de medwerkers/devs van DICE meer achter hun innovatieve product Battlefield staan dan de collega's van Activision/Tryarch/(ex)IW met hun CoD-reeks.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
unfor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:04:
[...]

En ja, Destruction is een van de grootste selling points van de nieuwe Battlefield games.
Dit, DX11 en de gameplay en diversiteit van BC2 hebben mij 't spel doen aanschaffen twee weken na release..

Geen spijt van, superknijtervet knalspel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk al ergens gameplaybeelden te zien geweest van de xbox360/ps3 versie ?
Of hebben journalisten deze al op de e3 kunnen spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twee scenes uit de frostbite trailer zijn PS3, voor de rest niet. Logisch natuurlijk, PC heeft gewoon betere graphics en het spel komt op de PC gewoon beter uit de verf.

Als ik een tijdje Play4Free heb gespeeld en dan weer Bad Company 2 speel valt het me gewoon op dat het eigenlijk gewoon echt een waardeloos spel is met walgelijke graphics. Dan kijk ik opeens een stuk minder uit naar Battlefield 3.

Vraag me trouwens af of ze nu eindelijk een goede server browser kunnen maken, daar is DICE niet echt goed in. En of autobalance er al vanaf de release in zit of dat het nog tig patches duurt.

[ Voor 60% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2011 00:41 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 12-09 10:33
Laten we gewoon hopen dat BF-serie terug naar zijn roots gaat, en niet zoals BC2.
En eindelijk ook eens terug fatsoenlijke clan support, want daar zijn recente games (die ik gespeeld heb dan toch) ook verre van in geslaagd.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09 08:53

iLikeNoobies

With Big Boobies

Tsurany schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 00:52
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version

Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version
Kan het zo zijn dat er iets niet klopt van de specs in de TS?

Anders heb je niet veel nodig om het spel op de recommended requirements te spelen. :P

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang er geen definitieve system requirements zijn leek mij dit de meest veilige optie :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

iLikeNoobies schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 02:19:
[...]

Kan het zo zijn dat er iets niet klopt van de specs in de TS?

Anders heb je niet veel nodig om het spel op de recommended requirements te spelen. :P
hehehe Wilde net hetzelfde gaan vragen. Ik denk dat er wel wat meer voor nodig zal zijn om het te spelen.

ff zoeken wat waarschijnlijk is.

edit
Battlefield 3 Minimum Requirements
While no official announcement of minimum requirements for Battlefield 3 have been made, we do know what engine the game will be running. Frostbite 2.0. Because of this we can estimate what requirements will be expected when Battlefield 3 hits shelves.

Minimum System Requirements
Processor: Dual Core
Memory: 2 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 256 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive

Recommended System Requirements
Processor: Quadcore Processor
Memory: 4 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 512 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive
mja. veilige schatting. DirectX 11 kaart erin en een quad core hebben. zoals altijd is meer beter dus daar gaat mijn salaris weer , denk ik.

[ Voor 57% gewijzigd door ROFLASTC op 10-06-2011 03:30 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:55
Die specs zijn hier al weet ik niet hoe vaak gepost.

Wellicht een idee om die ook in de TS te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Die specs staan er al weet ik niet hoe lang in... (officiele specs zijn niet vrijgegeven, zie hieronder)

Verdere info:
bron: Enterbf3.com

Q: What can we expect for PC requirements to run BF3?
A: We’d love to tell you, but we’re not quite ready to release minimum specs just yet. I can tell you that the specs will not be anything crazy or Crysis-like. More details to come.

Q: Will we see the command rose or something similar?
A: That’s a good question! We do offer a lot of set up and customization on the PC for people to decide how they want to play. I’m not exactly sure how we’ll be doing the command rose.

Q: Will there be a server browser for consoles?
A: There will not be a server browser for consoles. We just recently announced "battle log" which is PC based but it’s a really friendly community tool. It allows you to branch out with friends and set up and join private matches. It’s also great for E-Sports, if you’re playing competitively, because it’s going to work with MLG and ESL and all those partners. So you’ll be able to authenticate matches without having to take screenshots and all that kind of stuff because the data feed is going to be encrypted and secure and be sent to them.

Q: How many weapon customizations can be expected?
A: Thousands! Probably tens or hundreds of thousands. This is the biggest battlefield we’ve ever made so the customization is huge and open. There’s three slots on every weapon so you can clip things on like a flashlight or flash suppressor, tons and tons of things. Optics… I can’t even believe how many optics they’ve gotten into the game.

Q: Will there be day and night cycles in multiplayer and if so how will they work?
A: Not so much cycles, instead we have day and night maps.

Today also marks the last day of E3, a lot has been uncovered about BF3, and this is more to add to the list! Also revealed is that jets will not be available in TDM and Rush modes. The maps simply are not large enough for jets, the jets will be in Conquest though. We'll have more post E3 coverage of Battlefield 3 in the coming days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patbott
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 22:35
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:49:
Zijn er eigenlijk al ergens gameplaybeelden te zien geweest van de xbox360/ps3 versie ?
Of hebben journalisten deze al op de e3 kunnen spelen ?
Nee, volgens mij niet, volgende week donderdag pas. http://twitter.com/#%21/O.../status/78864662090891264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Misschien een hele domme vraag maar wat is "Command Rose"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
De Command Rose was een roos vormige feature in BF die je activeerde door op 'Q' te drukken.

Commando's konden daarmee supersnel worden geselecteerd.
Check:

Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/05/bf3-commo-rose.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door priemt op 10-06-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Deze opties kreeg je door op T te drukken als ik me niet vergis hoor... Q, was voor individuele dingen als "I need a medic".

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
de 'Comma Rose' was bovenstaand plaatje...
Dat werd gevraagd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat zat op Q ;). T was voor team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Ah okay thx! Uiteraard ken ik dat ding, ik heb alleen nog nooit geweten dat dat een "command rose" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:02:
Dat zat op Q ;). T was voor team :)
Ik begrijp echt niet dat mensen met de standaard mapping blijven spelen. Het eerste wat ik in een game oproep als ik het niet nieuw heb is het keyboard mapping scherm, om mijn eigen standaard layout in te kloppen voor de nieuwe game.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
tss68nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:13:
[...]

Ik begrijp echt niet dat mensen met de standaard mapping blijven spelen. Het eerste wat ik in een game oproep als ik het niet nieuw heb is het keyboard mapping scherm, om mijn eigen standaard layout in te kloppen voor de nieuwe game.
Tis maar wat je gewend bent. Ik snap bijvoorbeeld niet dat mensen kunnen spelen zonder een inverted mouse :p

Maar Q is voor zo een command rose toch 10x beter dan T ? Tenzij je niet met WASD beweegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Ik verander inderdaad bijna niks, Battlefield 2 heeft een hele goeie keymapping gehad. Wel ga ik waarschijnlijk in Battlefield 3 de grenade button op "G" zetten en de knife button op "V".

@ Hierboven Q was ook gewoon perfect, en natuurlijk voor het spotten: "Q, click, Q, click, Q, click, Q, click, Q, click".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:17:
[...]

Ik verander inderdaad bijna niks, Battlefield 2 heeft een hele goeie keymapping gehad. Wel ga ik waarschijnlijk in Battlefield 3 de grenade button op "G" zetten en de knife button op "V".

@ Hierboven Q was ook gewoon perfect, en natuurlijk voor het spotten: "Q, click, Q, click, Q, click, Q, click, Q, click".
Inderdaad! Battlefield 2 is één van de weinige games waarbij ik - na een reïnstall - de 'Key configuration' bij Options niet hoef op te zoeken. Alleen snap ik die domme parachute niet. Wie zet dat nu op '9'? Daar geraak je niet zo snel. In 2142 was dit tenminste slim opgelost door de spatiebalk te gebruiken, aangezien het snel is en je toch niet kan springen in de lucht.

Knife wordt bij mij ook op 'V' gezet (en op m'n muis heb ik ook nog 'n paar buttons) en grenade ook op G. Alleen nog even zien waar ik 'kit oppakken' voor ga gebruiken.

Overigens, bij mij was de commandrose 'A'. Op azerty werkt dat wel véél handiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Toen ik voor het eerst Battlefield 2142 speelde op public, en de titan mode speelde en ik dacht na een filmpje gezien te hebben om ook maar eens van die Titan te springen. Al vallende heel de tijd op "9" lopen spammen en de grond steeds meer op me af zien komende wetende dat ik de parachute key niet meer zou vinden... direct maar gekeken wat nu de juiste keymapping was, zat het op spacebar. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Tsurany schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:50:
Twee scenes uit de frostbite trailer zijn PS3, voor de rest niet. Logisch natuurlijk, PC heeft gewoon betere graphics en het spel komt op de PC gewoon beter uit de verf.

Als ik een tijdje Play4Free heb gespeeld en dan weer Bad Company 2 speel valt het me gewoon op dat het eigenlijk gewoon echt een waardeloos spel is met walgelijke graphics. Dan kijk ik opeens een stuk minder uit naar Battlefield 3.

Vraag me trouwens af of ze nu eindelijk een goede server browser kunnen maken, daar is DICE niet echt goed in. En of autobalance er al vanaf de release in zit of dat het nog tig patches duurt.
Begrijp ik nou goed dat je BC2 er "walgelijk" vind uitzien? Telkens als ik het speel denk ik weer "God wat is het eigenlijk mooi" En kijk ik alleen maar meer uit naar BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Baccy schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:39:
[...]

Begrijp ik nou goed dat je BC2 er "walgelijk" vind uitzien? Telkens als ik het speel denk ik weer "God wat is het eigenlijk mooi" En kijk ik alleen maar meer uit naar BF3
Ja ik begrijp het ook niet echt. Ten eerste waarom ziet BFBC2 er walgelijk uit, en ten tweede, waarom kijk je daardoor minder uit naar Battlefield 3? Ik zie de relatie niet echt tussen die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Ik verwacht dat Tsurany vooral BFP4F het minder mooie spel vind.

Aangezien de Devs hebben aangegeven dat ze ervaringen uit BC2, BF2 maar ook BFP4F meenemen in BF3, zou je kunnen vrezen voor minder kwaliteit.
De beelden die we tot nu toe hebben gezien tonen echter het tegendeel.

BF3 wint echter de major awards op de E3 en heeft alleen maar lovende kritieken gehad...

t komt goed Tsurany ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
priemt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:26:
Ik verwacht dat Tsurany vooral BFP4F het minder mooie spel vind.

Aangezien de Devs hebben aangegeven dat ze ervaringen uit BC2, BF2 maar ook BFP4F meenemen in BF3, zou je kunnen vrezen voor minder kwaliteit.
De beelden die we tot nu toe hebben gezien tonen echter het tegendeel.

BF3 wint echter de major awards op de E3 en heeft alleen maar lovende kritieken gehad...

t komt goed Tsurany ;)
Play4Free is ronduit lelijk, een spel van 6 jaar oud met een nieuw buggy jasje :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:31:
[...]

Play4Free is ronduit lelijk, een spel van 6 jaar oud met een nieuw buggy jasje :D.
Ik zal het idd verkeerd begrepen hebben, maar waarom dan niet uitkijken naar BF3 wat er tot nu toe ge-wel-dig uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
[...]

Je hoeft toch niet iedere keer je keyboard te remappen.

Koop een goede gamersmuis met bijvoorbeeld 10 knoppen, waarvan 8 programmeerbaar. En maak vervolgens een aantal standaard configuraties afhankelijk van de game.
Gemakkelijker kan niet en alle belangrijke handelingen kun je met je muis-hand regelen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Indy91 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:54:
[...]

Koop een goede gamersmuis met bijvoorbeeld 10 knoppen, waarvan 8 programmeerbaar. En maak vervolgens een aantal standaard configuraties afhankelijk van de game.
Gemakkelijker kan niet en alle belangrijke handelingen kun je met je muis-hand regelen.
Precies jij snapt het. Een goed voorbeeld daarvan is de Logitech MX518 . Ligt lekker in de hand, Ingame je muissnelheid veranderen. En daarnaast heeft die de scrollbutton en twee buttons aan de zijkant om in te stellen. Ideaal als je het mij vraagt.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Indy91 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:54:
[...]

Jij gaat me niet vertellen dat je: Crouch/Prone/Weapon Swap/Grenade/Knife/Movement/Jump/Parachute/Exit vehicle/Enter vehicle/ Sprint etc. allemaal op je muis hebt zitten?

Ik heb een gamers muis maar de enige toets die ik geassigned heb is voor Push to talk. En de rest doe ik alles met men keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 14-09 19:29
pablo11392 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:
[...]

Precies jij snapt het. Een goed voorbeeld daarvan is de Logitech MX518 . Ligt lekker in de hand, Ingame je muissnelheid veranderen. En daarnaast heeft die de scrollbutton en twee buttons aan de zijkant om in te stellen. Ideaal als je het mij vraagt.
Inderdaad, vooral handig voor in tanks :o.

Ik hoop wel dat de Command Rose er weer inkomt, inclusief "geschreven" orders (dus dat het links ergens in je schem staat). Ik heb vaak genoeg dat niemand mij een ammo box kan droppen omdat ze mij niet horen, of dat ik mensen niet kan bedanken na een goede revive of ammo box drop :P. Het zijn van die kleine dingen, maar daarom vond ik BF2 en 2142 zo goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pablo11392 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:
[...]

Die muis heb ik zelf ook. Heb hem zelfs voor de tweede keer gekocht. Verder vind ik de keyboardsettings bij BF meestal wel prima eigenlijk. Ik verander meestal maar een paar settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Knife and grenades komen bij mij lekker op de Duim knoppen van me muis vele malen sneller !!

Al druk je soms door de stress de verkeerde knop in en gooi je een nade neer ipv de knife te trekken met alle gevolgen van dien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik zou het geweldig vinden als ze trigger knife uit het spel weglaten. Het is ook zo onrealistisch, alsof een soldaat in het echt de hele tijd met een mes in zijn hand loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
JT888 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:14:
Knife and grenades komen bij mij lekker op de Duim knoppen van me muis vele malen sneller !!

Al druk je soms door de stress de verkeerde knop in en gooi je een nade neer ipv de knife te trekken met alle gevolgen van dien ...
Grenade is bij mij altijd middelste mouse button, de scrolknop indrukken.
Knife is idd een duimknop.

Voor games met flashbang gebruik ik mijn 2e duim button.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:59:
[...]

Jij gaat me niet vertellen dat je: Crouch/Prone/Weapon Swap/Grenade/Knife/Movement/Jump/Parachute/Exit vehicle/Enter vehicle/ Sprint etc. allemaal op je muis hebt zitten?

Ik heb een gamers muis maar de enige toets die ik geassigned heb is voor Push to talk. En de rest doe ik alles met men keyboard.
Tuurlijk ga ik je dat vertellen dat ik op mijn 10 knops Roccat Kone muis, 5 configs heb zitten voor MOH, BFBC2, BF2, CombatArms en CoD:BO.

BF2 heb ik bijvoorbeeld als volgt is geconfigureerd:
Crouch (duim voor)
Sprint (duim achter)
Prone (knop boven scroll knop)
Reload (scroll indrukken)
Knife (scroll left)
Pistol (scroll right)
Grenade (knop 1 onder scroll knop)
Select fire mode (knop 2 onder scroll knop)

Tsja, de push to talk (in de meeste games T of V) , jump (spatiebalk) en in- en uitstappen (E) moet ik dan maar via keyboard doen. Werkt prima zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dat speelt toch niet lekker man. :P :+ Als ik snelle movement wil hebben moet ik "control" en "z" hebben om manoeuvres uit te halen.

Crouch zit op control of op C
Sprint = Shift (makkelijk met pink en WASD)
Prone = Z (pink)
Reload = R (ring vinger)
Knife = V of 1
Pistol = 2
Grenade = G of 4
Select fire mode = 3

Maar als je zo lekker speelt is het natuurlijk wel chill. Ik zou het niet kunnen in ieder geval, :+ heb mijn toetsenbord nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemean op 10-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 13:39
Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:49:
Dat speelt toch niet lekker man. :P :+ Als ik snelle movement wil hebben moet ik "control" en "z" hebben om manoeuvres uit te halen.

Crouch zit op control of op C
Sprint = Shift (makkelijk met pink en WASD)
Prone = Z (pink)
Reload = R (ring vinger)
Knife = V of 1
Pistol = 2
Grenade = G of 4
Select fire mode = 3

Maar als je zo lekker speelt is het natuurlijk wel chill. Ik zou het niet kunnen, heb mijn toetsenbord nodig.
Reload - Ring vinger? Gebruik je je rechter hand? volgens mij is dat je wijsvinger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 23:34
Weet niet of het al bekend was, maar de multiplayer voor console krijgt een maximaal van 24 spelers, en de pc een max van 64. Ook hebben ze de game mode Team deathmatch terug geimplementeerd, net als rush van bad company 2.

Bron: YouTube: ‪E3 2011 Machinima Coverage - Battlefield 3 Live Interview w/ DICE‬‏ < word nog meer leuke informatie gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
@Nemean:

Het is slechts een kwestie van gewenning. :) Bijkomend voordeel is dat je pink wat meer rust heeft. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 10-06-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Andyk125 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:53:
[...]

Reload - Ring vinger?? Gebruik je je rechtste hand, volgens mij is dat je wijsvinger ;)
Die bedoelde ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 12-09 10:33
Ik gebruik de standaard layout, is gewoon gewend geraken in iedere game, bij mij is elke game dus anders geconfigureerd :P

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:11:
[...]

Ja ik begrijp het ook niet echt. Ten eerste waarom ziet BFBC2 er walgelijk uit, en ten tweede, waarom kijk je daardoor minder uit naar Battlefield 3? Ik zie de relatie niet echt tussen die twee.
Omdat je bij BFBC2 sowieso de brightness enorm omlaag moet smijten om ook maar enigsinds fatsoenlijke belichting te hebben. Daardoor lijken alle mappen alsof het keihard gaat onweren doordat het zo donker is. Zet je de brightness op het normale niveau wordt je gewoon verblind door het licht.
Daarnaast is de gameplay van BFBC2 gewoon zo enorm veel slechter en zijn enorm veel grafische aspecten toegevoegd puur om het spel minder overzichtelijk te maken. Play4Free en Battlefield 2 vind ik grafisch een stuk beter simpelweg omdat de omgevingen een stuk realistischer overkomen dan BFBC2 waar het gewoon veel wit, wat grijs en af en toe wat groengrijs voor bomen is.

Vraag me ook af of wapens in BF3 accuraat zijn of weer gigantisch scheef schieten, vind dat in P4F toch beter gedaan, komt een stuk realistischer over.
Tankbuster schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 05:49:
Die specs zijn hier al weet ik niet hoe vaak gepost.

Wellicht een idee om die ook in de TS te pakken?
Pure speculatie waar nog helemaal niks van bevestigd is, lijkt mij geen goed idee ie er in te zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ja het is maar net hoe of wat je gewend bent. Maar met de MX 518 zijn die 2 extra knoppen erg handig. Gewoon simpel en snel te gebruiken met je duim. En dat levert toch vaak snelheid op die je leven kan redden :)

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:35:
[...]

Omdat je bij BFBC2 sowieso de brightness enorm omlaag moet smijten om ook maar enigsinds fatsoenlijke belichting te hebben. Daardoor lijken alle mappen alsof het keihard gaat onweren doordat het zo donker is. Zet je de brightness op het normale niveau wordt je gewoon verblind door het licht.
Daarnaast is de gameplay van BFBC2 gewoon zo enorm veel slechter en zijn enorm veel grafische aspecten toegevoegd puur om het spel minder overzichtelijk te maken. Play4Free en Battlefield 2 vind ik grafisch een stuk beter simpelweg omdat de omgevingen een stuk realistischer overkomen dan BFBC2 waar het gewoon veel wit, wat grijs en af en toe wat groengrijs voor bomen is.

Vraag me ook af of wapens in BF3 accuraat zijn of weer gigantisch scheef schieten, vind dat in P4F toch beter gedaan, komt een stuk realistischer over.
Jongeman, mag ik zeggen dat ik jouw raar vindt? Misschien ligt het aan jouw monitor/tv dat je het zo raar in beeld krijgt? Ik heb altijd mijn "game" engine aanstaan van mijn monitor. Met deze engine springen de zwarte en lichte tinten er echt uit en ziet het er zo gaaf uit. De atmosfeer wordt gelijk anders en realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mag je best zeggen hoor. Het ligt in ieder geval niet aan mijn monitor, het zit gewoon in het spel. Nooit opgevallen dat die sneeuwmappen gigantisch overbelicht zijn? Of dat woestijnmappen op sommige plekken gewoon puur wit zijn? Dat ziet er grafisch best grappig uit maar is totaal niet realistisch en hindert de gameplay enorm.
Daarnaast zijn enorm veel visuals gewoon zo gemaakt dat ze afleiden van de gameplay, het hele overzicht is gewoon minder aanwezig dan in Battlefield 2.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 10-06-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Hm, ik kan me er wel in vinden. Maar ik vind dit juist realistisch. Want in het echt is het in de woestijn ook zo fel, dat het pijn aan je ogen doet. Het zelfde geldt voor de sneeuw. Deze kleuren weerkaatsen zoveel zonlicht terug dat het gewoon zo fel hoort te zijn. Daarom kan je ook sneeuwblind worden en moet je meestal een bril dragen in dit soort gebieden. Zelfde geldt natuurlijk voor de woestijn. Maar ik geef toe dat het ingame kan gaan irriteren, vooral als je kamer niet goed genoeg belicht is.

Maar in BF2 hadden ze de technieken van nu niet, en daar ziet alles er dof uit. Weinig terugkaatsingen van licht op objecten etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Pablo11392 op 10-06-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:55

beany

Meeheheheheh

Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:44:
Nooit opgevallen dat die sneeuwmappen gigantisch overbelicht zijn?
Ga eens in de winter, als het gesneeuwd heeft en de zon schijnt, buiten staan. Je weet niet hoe snel je een zonnebril op moet zetten!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ben het met Tsurany eens, die sneeuwmappen zijn uber overbelicht en zijn helemaal niet zo'n grafisch spectaculair. Gelukkig valt dit goed te verminderen door een config. Tis gewoon belachelijk dat je amper meer iets kan zien door dat ze de keuze maakten om sneeuw zo overbelicht te maken.

@Beany dus jij zit met je zonnebril/sneeuwbril achter je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, daar hebben ze dus zonnebrillen voor uitgevonden. Maar daar heeft DICE nog nooit van gehoord, die laat ons liever in een overbelicht level spelen waardoor je amper wat kan zien. Maar zelfs al schijnt de zon buiten in de winter heb ik nog nooit meegemaakt dat het zo enorm wit is als in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:35:
[...]

Ik heb zelf weinig last van de brightness in BFBC2, ook "grafische aspecten om het spel minder overzichtelijk te maken" heb ik niet, vreemd.

En in welk opzicht schieten de wapens in BFBC2 scheef dan? In BFBC2 heb je bullet drop, wat je in het echt ook hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
Ieder zo zijn mening!

Ik heb totaal geen last van overbelichting op zowel woestijn als sneeuwmappen, ik vind het er allemaal tip-top uitzien. Wapens vind ik ook prima werken.

Hier zit een geheel tevreden mens en wacht met smart op BF3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Laatst online: 14-09 15:35
Nou als ik het zo hoor, dan kunnen ze ook een sun glasses optie inbouwen?
Eigenlijk best realistisch.. bij veel zon, zonnenbril op, wordt je zicht donker gemaakt en in te donkere ruimtes zie je dus ook veel minder..

mijn ogen een toegevoegde waarde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Dat van die scheve wapens dat is pure Call of duty mentaliteit waar je geen bulletdrop / recoil noem het maar op hebt, wat bfbc2 heeft met zen wapens noemt men realisme, hetzelfde geld voor die sneeuwmappen en die "overbelichting" waar jij over praat, ik woon in de polder met veel weiland, als daar sneeuw oplicht met de zon erop, je krijgt gewoon pijn in je hoofd/ogen door dat felle licht. dat is nou gewoon eenmaal zo. En ik vind het Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb in bfbc2 de brightness op 45 gezet en heb nergens last van, alles ziet er gewoon normaal uit.
Wapens schieten zoals ze horen te schieten. Ga je sproeien dan zijn ze inderdaad vrij scheef (zoals in het echt ook zo is) maar als je een beetje single shot schiet of met korte bursts dan gaat het gewoon goed

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In BFBC2 heb je alleen bulletdrop bij snipers, bij de rest van de wapens is het niet relevant. Het grootste probleem met die wapens is dat de nauwkeurigheid bij full auto zo enorm snel veranderd en dat je dan gewoon echt niks meer kan raken, wapens zijn echt niet zo onnauwkeurig als in Bad Company 2, dat is gewoon ziekelijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:12:
In BFBC2 heb je alleen bulletdrop bij snipers, bij de rest van de wapens is het niet relevant. Het grootste probleem met die wapens is dat de nauwkeurigheid bij full auto zo enorm snel veranderd en dat je dan gewoon echt niks meer kan raken, wapens zijn echt niet zo onnauwkeurig als in Bad Company 2, dat is gewoon ziekelijk overdreven.
vraag me nu dan ook af of je daadwerkelijk emt een m60 al eens in het echt heb lopen sproeien, je gaat je nog eens flink verbazen waar die kogels allemaal naar toe gaan door die keiharde recoil en alles tegelijk, en ja het is daadwerkelijk zo onnauwkeurig als je sprayed, het is dan ook de bedoeling dat je bursts schiet, en niet met een call of duty mentaliteit rond loop in bfbc2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb toevallig eens een paar keer met echte vuurwapens mogen schieten (de duitse P8 en G36) En je verbaasd je nog hoe scheef een geweer word als je er full auto mee schiet, de tip van de specialisten was dan ook om gewoon op single shot te schieten.

De P8 is dan wel een pistool en zelf daar wil je niet snel mee schieten, ten eerste gaat dat vrij pijn doen aan je pols en ten tweede raak je geen hol meer. Conclusie hoe minder snel je schiet hoe nauwkeuriger je schiet

[ Voor 13% gewijzigd door Streepje op 10-06-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Integendeel, volautomatisch schieten is zeer onnauwkeurig, militairen doen dat ook niet. Ze schieten in korte salvo's... Dat moet je dus ook doen in BFBC2.

Je kunt bijvoorbeeld kijken naar Ross Kemp in Afghanistan, dan gaat hij mee met Britse soldaten en maakt hij ook vuurgevechten mee, je hoort niet 1 keer een soldaat volautomatisch schieten, ook niet met LMG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:16:
[...]

Integendeel, volautomatisch schieten is zeer onnauwkeurig, militairen doen dat ook niet. Ze schieten in korte salvo's... Dat moet je dus ook doen in BFBC2.

Je kunt bijvoorbeeld kijken naar Ross Kemp in Afghanistan, dan gaat hij mee met Britse soldaten en maakt hij ook vuurgevechten mee, je hoort niet 1 keer een soldaat volautomatisch schieten, ook niet met LMG's.
Nee omdat die vrijwel enkel op lange afstand schieten, echter op een afstand van zo'n 10 meter hoort zelfs bij full auto gewoon vrijwel alle schoten raak te zijn. Zoals het in BFBC2 gaat is het gewoon te overdreven, dat zou echt heel wat minder mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Tsurany schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:18:
[...]

Nee omdat die vrijwel enkel op lange afstand schieten, echter op een afstand van zo'n 10 meter hoort zelfs bij full auto gewoon vrijwel alle schoten raak te zijn. Zoals het in BFBC2 gaat is het gewoon te overdreven, dat zou echt heel wat minder mogen zijn.
Zelfs op 10 meter afstand heeft een geweer op full auto grote afwijking door de recoil. In het echt is meestal ook 1 kogel genoeg om iemand neer te leggen ;)

Pagina: 1 ... 32 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien