Battlefield 3 mag dan wel tof zijn. Hij is er nog niet, daarom iemand die zin heeft om even BC2 te spelen? Ga naar: Qlii256 in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Dee..."
Nu even een bewijs (nouja, een super groot bewijs is het niet. Maar ik zweer het op het graf van m'n moeder dat het waar is hetgeen ik hier vertel). Het is namelijk zo. Ik had mijn eerste BF game, Battlefield 2142. Daarin is mijn game-key gekoppeld aan mijn EA-account. Bij het aanmaken van een soldier (ingame) ging alles normaal. Heel veel later heb ik BC2 gekocht. De game-key is gekoppeld aan dezelfde EA-account. Bij het starten van het spel moest ik geen soldier maken omdat ik er al 3 had. Mijn 3 soldiers van BF2142. Deze waren allemaal level 1 te beginnen enzo. Dus eigenlijk net zoals je een nieuwe soldier zou aanmaken.EnigmaNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:12:
[...]
Huh? Nee hoor... Je soldier uit Battlefield 2 wordt niet meegenomen naar BC2 of iets dergelijks.
Waarschijnlijk moet je gewoon weer een nieuwe soldier maken.
Omdat niemand dit geloofd heb ik na lang zoekwerk (op google enzo niets over gevonden) denk ik toch wat ontdekt. Bij het inloggen op profile.ea.com kan ik de aangemaakte soldiers zien. Dit zijn er al heel wat mede door bv. games als BFP4F, ook de EA-main account hoort daar bij enzo. Maar wat me opvalt. De 3 accounts die automatisch van BF2142 naar BC2 overgenomen waren krijgen onder hun naam de tekst (Battlefield-gebruikersnaam). Ook is er een 4de account met deze tekst er onder. Deze soldier is aangemaakt door mijn broer ingame op BC2. Volgens mij wil dit dus zeggen. Alle soldiers met die tekst (Battlefield-gebruikersnaam) onder de naam van de soldaat krijg je automatisch in de meeste Battlefield games. Niet alle, want in PF4 had ik dit niet. Waarschijnlijk omdat zij een ander soort systeem hebben met accounts daar enzo.
Om nog een klein beetje extra bewijs te leveren:

Ik heb mijn bewijs geleverd, ik hoop dat jullie mij nu gaan geloven. Misschien iemand die eens kan proberen in te loggen met zijn EA-account om te kijken of zij ook diezelfde tekst onder hun BF soldiers hebben staan? Een reden waar ik me net op bedenk waarom je de soldaten van een andere BF game niet kreeg op bv. BC2 zou kunnen zijn omdat je een andere EA-account gebruikt hebt. Of omdat je geen soldaten hebt met de tekst: (Battlefield-gerbruikersnaam) er onder. Maar ik heb geen idee hoe je die tekst er onder krijgt of hoe je die kan verwijderen. Want ik vind het eigenlijk zelfs niet zo prettig overal de zelfste soldiers.
Graag reacties
Minimale eisen zit ik zeker in orde, maar aangeraden systeemeisen alleen de graphics card niet (GT555M 3D). Daarom ga ik ook maar voor de PS3, weet ik zeker dat 't goed zit.icn schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:40:
Mogelijke systeem eisen, alleen zijn deze nog niet officieel bevestigd.
Gisteren zette Electronic Arts haar aankomende shooter Battlefield 3 nog maar eens centraal middels een uitgebreide PC demo, mogelijk weten we nu ook wat we zelf in huis moeten hebben om de game te mogen spelen.
Gamefront zegt namelijk de systeemeisen te hebben, echter zijn deze nog niet bevestigd door Electronic Arts zelf. Voorlopig blijft het dan ook bij een gerucht, bekijk hieronder echter of je de game zou kunnen draaien:
Minimale systeemeisen:
- Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
- RAM: 2GB
- Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
- Graphics card memory: 512 MB
- Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Aangeraden systeemeisen:
- Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
- RAM: 4GB
- Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
- Graphics card memory: 1 GB
- Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
Zag ik in dat laatste filmpje nou Steven Spielberg?
Lees het topic nou eens door. De systeem eisen zijn fake. Is geconfirmed door EA/DICE dat deze fake zijn.Uniciteit schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:23:
[...]
Minimale eisen zit ik zeker in orde, maar aangeraden systeemeisen alleen de graphics card niet (GT555M 3D). Daarom ga ik ook maar voor de PS3, weet ik zeker dat 't goed zit.
Ja dat is 'm inderdaad, hij is volgens mij ook de bedenker van de Medal Of Honor serie, dus hij heeft wel wat met gamesBaccy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:26:
Zag ik in dat laatste filmpje nou Steven Spielberg?
De officiële systeemeisen staan in de OP, dat zijn de enige die aangehouden moeten worden naar mijn mening.Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:37:
[...]
Lees het topic nou eens door. De systeem eisen zijn fake. Is geconfirmed door EA/DICE dat deze fake zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zojuist BF2 via Steam aangeschaft om even weer in PC gaming te komen tot eind oktober. Ik was al aardig op dreef op de PS3, alleen met een GTX580 is BF3 gewoon een must om de game op volle glorie te spelen op een PC 
Moet flink wennen overigens, van controller naar muis
BF3 zal bij mijn een pre-order worden, zodra deze beschikbaar is op Steam. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe engine, qua destructie. Collega's worden al gek omdat ik ze dood spam
Moet flink wennen overigens, van controller naar muis

BF3 zal bij mijn een pre-order worden, zodra deze beschikbaar is op Steam. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe engine, qua destructie. Collega's worden al gek omdat ik ze dood spam

I browse with Vivaldi
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:45:
[...]
De officiële systeemeisen staan in de OP, dat zijn de enige die aangehouden moeten worden naar mijn mening.
Minimum requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 500Mhz
RAM: 128MB
Graphic card: ATI Rage PRO
Graphics card memory: 16 MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version
Recommended system requirements for Battlefield 3
Processor: Pentium 3, 700Mhz
RAM: 256MB
Graphics card: TNT
Graphics card memory: 32MB
Hard drive: 15 MB for disc version or 10 MB for digital version

Iemand die mijn bericht al gelezen heeft?
Zelfs de gtx580 kan um nie op volle glorie draaienrlkz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:51:
Zojuist BF2 via Steam aangeschaft om even weer in PC gaming te komen tot eind oktober. Ik was al aardig op dreef op de PS3, alleen met een GTX580 is BF3 gewoon een must om de game op volle glorie te spelen op een PC
Moet flink wennen overigens, van controller naar muis![]()

Ik heb het gelezen ja, ik weet niet hoe het verder zit en ik bezit op dit moment alleen bc2 (bf2 wachtwoord en email vergetenQlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:59:
Iemand die mijn bericht al gelezen heeft?

[ Voor 24% gewijzigd door Adel_F16 op 08-06-2011 22:02 ]
Ik zoek een pc te kopen in september om BF3 op 1080p , alle settings op max. Buiten AA etc... die moet op maar op 2x of 4x . Zou de GTX580 dit kunnen zonder onder de 60fps te gaan? (zoek hem stiekem ook nog in 3d te spelen.) En anders wacht ik wel een nieuwere reeks videokaarten af als dat nodig is....l166 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:00:
[...]
Zelfs de gtx580 kan um nie op volle glorie draaien
[...]
Ik heb het gelezen ja, ik weet niet hoe het verder zit en ik bezit op dit moment alleen bc2 (bf2 wachtwoord en email vergetendus heb ik um nie meer en vandaar nieuwe ea acc. gemaakt. ). Misschien iemand anders die het ffe kan bevestigen
Maar natuurlijk is dit nog allemaal gis werk....
[ Voor 20% gewijzigd door yannickmerckx op 08-06-2011 22:27 ]
Mjah met de GTX570 kreeg je genoeg eye candy op je scherm getoverd, als ik de OP mag geloven. Volledig alles op High met MSAA en AA op 1920x1200, dat kan lastig worden om 60fps te halen. Maar een AA'tje minder mag natuurlijk ookl166 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:00:
[...]
Zelfs de gtx580 kan um nie op volle glorie draaien
[...]
Ik heb het gelezen ja, ik weet niet hoe het verder zit en ik bezit op dit moment alleen bc2 (bf2 wachtwoord en email vergetendus heb ik um nie meer en vandaar nieuwe ea acc. gemaakt. ). Misschien iemand anders die het ffe kan bevestigen
Ah ik kijk dan wel...
I browse with Vivaldi
Ik denk dat GTX570 in sli nog de slimste keuze is... als max een must is.rlkz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:32:
[...]
Mjah met de GTX570 kreeg je genoeg eye candy op je scherm getoverd, als ik de OP mag geloven. Volledig alles op High met MSAA en AA op 1920x1200, dat kan lastig worden om 60fps te halen. Maar een AA'tje minder mag natuurlijk ook
Ah ik kijk dan wel...
pricewatch: PNY GTX 570 1280MB PCI-e
Voor een dikke €500 heb je een sli set.
Tegenover €400 voor een enkele GTX580
[ Voor 18% gewijzigd door yannickmerckx op 08-06-2011 22:37 ]
Kan eindelijk die speculaties over specificaties op houden, wacht gewoon tot het uiteindelijk zo ver is.

Bij mij is het precies zo, alle games die gekoppeld zijn aan je EA account staan daar...Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:21:
Lang verhaal met plaatje...
Dat wil nog steeds niet zeggen dat je BF2142 soldiers overgezet worden naar BC2.
Waar zijn dan mijn BF2, BF2142 en BF BC1 (xbox360) soldiers gebleven? Die staan allemaal niet in BC2, ook niet toen ik voor het eerste BC2 opstartte.
Solders worden niet overgenomen.
Mijn nickname die ik al in alle battlefield games gebruik is Snoei, als ik bij die site van ea inlog staat er 2x Snoei en daaronder steeds Battlefield name. Maar toen ik voor het eerst bij BC2 inlogde moest ik wel nog een soldier aanmaken.EnigmaNL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:52:
[...]
Bij mij is het precies zo, alle games die gekoppeld zijn aan je EA account staan daar...
Dat wil nog steeds niet zeggen dat je BF2142 soldiers overgezet worden naar BC2.
Waar zijn dan mijn BF2, BF2142 en BF BC1 (xbox360) soldiers gebleven? Die staan allemaal niet in BC2, ook niet toen ik voor het eerste BC2 opstartte.
Solders worden niet overgenomen.
Haha zaligTsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:45:
[...]
De officiële systeemeisen staan in de OP, dat zijn de enige die aangehouden moeten worden naar mijn mening.
Nee joh, je hebt minimaal een triple AMD 6990 nodig om max te draaien. Om alles redelijk snel in te laden is een RAID 0 setup met minimaal 3 SSD's vereist.... Of.... misschien ook wel niet....yannickmerckx schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:34:
[...]
Ik denk dat GTX570 in sli nog de slimste keuze is... als max een must is.
pricewatch: PNY GTX 570 1280MB PCI-e
Voor een dikke €500 heb je een sli set.
Tegenover €400 voor een enkele GTX580
Maw, we kunnen wel blijven speculeren maar zonder officieele requirements heeft dat toch geen zin.
Mensen die nu hardware voor BF3 gaan kopen: hou je geld lekker nog even in je zak!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik zie in September wel als ik de BETA ga spelen.. Wie weet draait het beter als BC2 met DX11 en Tesselation wat Frostbyte 2 ondersteund.. Mijn processor maak ik me geen zorgen over, en anders klok ik hem 1 ghz over!
Inderdaad, in september kijken hoe de open beta draait...draait ie k*t...dan een nieuwe GPU kopen. Met mijn CPU zit ik wel goed.
Ik baal nu eigenlijk wel dat ik MoH voor de XBOX heb. En ik ben bang dat ze de beta dadelijk in Augustus gooien als ik op vakantie ben.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan wil ik je beta code wel hoor ;-)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb je nou wel of geen beta key nodig aangezien het een open beta is toch ?
Er is sowieso een open beta maar zeer waarschijnlijk ook een closed beta.JT888 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 02:06:
Heb je nou wel of geen beta key nodig aangezien het een open beta is toch ?
BF3 zal 3 keer zoveel DLC hebben als BFBC2 (volgens enterbf3.com)
Bad Company 2 had 7 DLC, dus BF3 krijgt er 21 !?!
Een aantal zullen vast gratis zijn voor de PC users, maar expansions zoals Special Forces oid waarschijnlijk niet.
Klinkt iig alsof ze deze game lang gaan supporten (en uitmelken, maar daar kan ik ze geen ongelijk in geven)
Een aantal zullen vast gratis zijn voor de PC users, maar expansions zoals Special Forces oid waarschijnlijk niet.
Klinkt iig alsof ze deze game lang gaan supporten (en uitmelken, maar daar kan ik ze geen ongelijk in geven)
Waarom is het dan meteen uitmelken?priemt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:16:
BF3 zal 3 keer zoveel DLC hebben als BFBC2 (volgens enterbf3.com)
Bij BF2 had ik met de SF, AF, Europe etc. niet het idee dat het uitgemolken werd. De levensduur werd verlengd. De support blijft erg goed en er komen soms nieuwe map packs uit. Ze brengen een Vanilla game uit en komen daarna met uitbreidingen die je kan kopen als je wilt (voor een aantrekkelijke prijs). Ik snap dat heel veel mensen het liefst een game zien met alle uitbreidingen erin, maar dan is de levensduur voor een dergelijke game veel korter. Plus dat het veel langer duurt om de game te ontwikkelen. Waardoor je weer een latere release date hebt
Mario, dat wordt uitgemolken.
Je hebt gelijk.
In BF2 (en 1942 en 2142) hadden de expansions zeker toegevoegde waarde.
Doen ze t zelfde met BF3, dan hoor je mij niet klagen.
Uitmelken is niet aan de orde, uitbreiden wel.
In BF2 (en 1942 en 2142) hadden de expansions zeker toegevoegde waarde.
Doen ze t zelfde met BF3, dan hoor je mij niet klagen.
Uitmelken is niet aan de orde, uitbreiden wel.
Het is maar hoe je het ziet. Als er uitbreidingen komen, goed, maar ze moeten wel iets toevoegen op mappen na.
Volgens mij heb jij geen XBOX360.Tsurany schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:41:
Dan wil ik je beta code wel hoor ;-)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/ zie ik nu dat de release 27 oktober is (helaas geen 25 okt)
Nou ja, het is tegen die tijd dan alweer ruim 6 jaar geleden dat BF2 Vanilla uitkwam dus die extra 2 dagen wachten lukt mij ook nog wel.priemt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:15:
Op http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/ zie ik nu dat de release 27 oktober is (helaas geen 25 okt)
Trouwens destijds kwam in de VS BF2 uit rond 21 juni 2005 en Europa was toen pas op 24 juni 2005 aan de beurt.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Jawel hoor
Nog filmpje voor de gene die het nog niet gezien hebben:
http://live-event.ea.com/e3/chat/battlefield
Ik vind het jammer dat er vrijwel alleen oude gameplay vrijgegeven wordt. Ik wil meer zien!
Toch weer leuke nieuwe dingetjes. Supressing fire kan iedere klasse doen, meer duidelijkheid over Battlelog en esportsNemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:07:
Nog filmpje voor de gene die het nog niet gezien hebben:
was ook wel te verwachten. In de VS worden games bijna altijd op dinsdag uitgebracht, in Europa op donderdagpriemt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:15:
Is er trouwens al meer bekend over het volledig customizen van je wapens? andere magazijnen, red dot.. tot nu toe alleen nog maar ACOG gezien toch?
Nee, er is verder niks bekend. Wel is er bekend dat er 3 customization slots zijn, echter de invulling daarvan is nog niet uitgelekt. In de demo op de E3 was niks aan te passen.
Het lijkt me dat het zo is:
-Barrel
-Magazine
-Top (rail met sights etc.)
Zoiets zit ook in Medal of Honor 2010 volgens mij.
-Barrel
-Magazine
-Top (rail met sights etc.)
Zoiets zit ook in Medal of Honor 2010 volgens mij.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Niet alleen ACOG, ook een Reflex (=Red-dot) óf een Holografic sight is te zien in SinglePlayer missie met LMG op de voetgangersbrug.zippy1990 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:48:
Is er trouwens al meer bekend over het volledig customizen van je wapens? andere magazijnen, red dot.. tot nu toe alleen nog maar ACOG gezien toch?
3 attachements op rifles? Ik gok op:
Barrel: gewoon / silencer barrel
Scope: Iron / Reflex (of Holografic) / ACOG scopes
Overig: Foregrip / Flashlight / Granade launcher (enkel voor Assault) / Smoke launcher (enkel voor Assault)
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Indy91 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:08:
[...]
Niet alleen ACOG, ook een Reflex (=Red-dot) óf een Holografic sight is te zien in SinglePlayer missie met LMG op de voetgangersbrug.
3 attachements op rifles? Ik gok op:
Barrel: gewoon / silencer barrel
Scope: Iron / Reflex (of Holografic) / ACOG scopes
Overig: Foregrip / Flashlight (Engineer only) / Granade launcher (enkel voor Assault) / Smoke launcher (enkel voor Assault)
Ik ben niet echt een fan van het customizen van de wapens. Red dot, ACOG etc... Alle wapens lijken op elkaar.
In BF2 had je allemaal iron sights met uitzonderingen (M4 van Spec Ops en L85A1 en Scar-L ) daargelaten. Dan is een wapen uniek en heb je het idee dat alles. Dat gevoel had ik tenminste.
Toen in COD en BFBC1 en 2, kon je (bijna) alle machine guns een red dot opzetten. Ik heb alle wapens van de Medic op platinum, maar heb totaal niet het gevoel dat ik met 6 wapens heb gespeeld....
In BC2 de M14 en G3 niet modeable (yes!)...maar na enkele maanden toch wel (no!).
Maargoed, we zullen het wel zien! We hebben wel faction based wapens als ik het goed zie, dus hopelijk gaat daar nog wat onderscheid in zitten!
In BF2 had je allemaal iron sights met uitzonderingen (M4 van Spec Ops en L85A1 en Scar-L ) daargelaten. Dan is een wapen uniek en heb je het idee dat alles. Dat gevoel had ik tenminste.
Toen in COD en BFBC1 en 2, kon je (bijna) alle machine guns een red dot opzetten. Ik heb alle wapens van de Medic op platinum, maar heb totaal niet het gevoel dat ik met 6 wapens heb gespeeld....
In BC2 de M14 en G3 niet modeable (yes!)...maar na enkele maanden toch wel (no!).
Maargoed, we zullen het wel zien! We hebben wel faction based wapens als ik het goed zie, dus hopelijk gaat daar nog wat onderscheid in zitten!
AND WE GOT SPECS!

Staat bij YouTube: [Part 1]Battlefield 3 Live @ E3 2011 - Operation Metro Multiplayer Demo Exhibit
edit: Hoe verhoudt een ATI HD 6950 zich tot een nVidia GTX580?
Staat bij YouTube: [Part 1]Battlefield 3 Live @ E3 2011 - Operation Metro Multiplayer Demo Exhibit
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 09-06-2011 12:55 ]
Yes! Hier zat ik op te wachten. Hopelijk is dat ook zo.StealthyPeanut schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:49:
We hebben wel faction based wapens als ik het goed zie, dus hopelijk gaat daar nog wat onderscheid in zitten!
Oe!Asgaro schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:52:
AND WE GOT SPECS!
[afbeelding]
verhouding; klik
I browse with Vivaldi
Ik heb alleen eerder gehoord (dunno waar) dat het zeer sterke SLI systemen waren, zo'n bericht vertrouw ik dus zeker niet direct.Asgaro schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:52:
AND WE GOT SPECS!
[afbeelding]
Inderdaad, weer zo'n speculatie van1 of ander mannetje die precies weet welke specs er in zitten.
Wie zegt dat Alienware geen speciaal systemen heeft gebouwd voor EA @ E3. Nogmaals specificaties afwachten van DICE/EA.
Wie zegt dat Alienware geen speciaal systemen heeft gebouwd voor EA @ E3. Nogmaals specificaties afwachten van DICE/EA.
Normaal is dat ze hun nieuwste model laten zien, wel met de duurste opties erop en eraanNemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:12:
Inderdaad, weer zo'n speculatie van1 of ander mannetje die precies weet welke specs er in zitten.
Ze bouwen echter geen modellen die niet in productie komen/zijn.
Hoe weet je dat nou? Het zou heel goed kunnen dat ze gewoon wel specifieke E3 machines bouwen, waarom niet?Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:03:
Wat word er eingelijk met al die pcs , razor deathadders, toetsenborden gedaan? nadat de E3 is afgelopen en afgebroken word enzo.
[ Voor 24% gewijzigd door zippy1990 op 09-06-2011 14:30 ]
Ik neem aan dat zulke pc's gewoon gehuurd worden.zippy1990 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:30:
Wat word er eingelijk met al die pcs , razor deathadders, toetsenborden gedaan? nadat de E3 is afgelopen en afgebroken word enzo.
Ik vraag het me af, die dingen worden door iedereen aangeraakt, sommige zijn niet zuining/ lomp met die spullen, gaat vast wel wat kapot...unfor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Ik neem aan dat zulke pc's gewoon gehuurd worden.
Manne, wat doe je als je BC2 speelt onder een account die is gekoppeld aan een email adres die niet meer bestaat omdat je bent geswitched van internetprovider? Ik kan spelen, maar kan niet meer aanloggen bij EA.
Forgot Password doet natuurlijk niks omdat adres niet bestaat.
Anders moet ik maar weer een nieuwe account aanmaken bij EA
Dat heet sales samples/media exposurezippy1990 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:41:
Ik vraag het me af, die dingen worden door iedereen aangeraakt, sommige zijn niet zuining/ lomp met die spullen, gaat vast wel wat kapot...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Who cares? September BETA, kijken of je graka/cpu het trekt, zo niet koop je de nieuwste bang for the buck kaart/cpu..
Natuurlijk gaan de automatische methodes was password recovery dan niet werken nee.MAGDATTT schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:47:
Manne, wat doe je als je BC2 speelt onder een account die is gekoppeld aan een email adres die niet meer bestaat omdat je bent geswitched van internetprovider? Ik kan spelen, maar kan niet meer aanloggen bij EA.
Maar wellicht hebben ze wel een soort support lijn ofzo?
Nieuwste model met een i7 950 en en 580.Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:03:
[...]
Normaal is dat ze hun nieuwste model laten zien, wel met de duurste opties erop en eraan
Die zijn gewoon speciaal gebouwd voor de E3 en zullen waarschijnlijk her gebruikt worden al dan niet bij DICE belanden.
@ http://battlefieldo.com/?page_id=1076
Equiped knife confirmed blijkbaar?
Zal me niets verbazen als ze gratis ter beschikking worden gesteld. Mooiere reclame kan je niet krijgen: Iedereen kijkt naar de E3 dus je systeem is continu in beeld. Daarnaast kan je dan als fabrikant gelijk roepen dat jou systeem "BF3 ready" is.unfor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Wow, night vision! Hopelijk komen ze ook met een map waar je er daadwerkelijk iets mee kan doen. Een combinatie van vehicles en infantry lijkt mij wel wat. scenariootje:
Met vehicles een stadje benaderen in de nacht met de Russen die ambushes leggen. Daarna in kleine donkere steegjes heerlijke man tot man gevechten
Met vehicles een stadje benaderen in de nacht met de Russen die ambushes leggen. Daarna in kleine donkere steegjes heerlijke man tot man gevechten
Met een BSOD.ChojinZ schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:00:
[...]
Zal me niets verbazen als ze gratis ter beschikking worden gesteld. Mooiere reclame kan je niet krijgen: Iedereen kijkt naar de E3 dus je systeem is continu in beeld. Daarnaast kan je dan als fabrikant gelijk roepen dat jou systeem "BF3 ready" is.
Gelukkig geen animaties met het instappen van vehicles, maar het uitstappen? Zou een jet nu eindelijk een schiet stoel krijgen? ^^
Overigens:
http://www.computerandvid...ield-3-at-e3-ea-said-no/#
Best grappig.
[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 09-06-2011 15:09 ]
http://repi.blogspot.com/
staan interesante stukjes informtaie op.
het is de blog van een medewerker van DICE en het gaat over de frostbite engine
'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill
Zie ik daat nu overal razor copperheadjes? nice fijn muisje
Over jets gesproken, het zou gaaf zijn dat bij het accelereren je ook echt door de geluidsbarriere heen knalt met een leuke klap en visueel effectje oid. Dat wanneer je als grondtroeper een leuke knal hoort en een klein visueel effect ziet in de lucht
. Net echt.
Zou leuk zijn, maar is al eens door een dev tegengesproken.timberman18 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:19:
Over jets gesproken, het zou gaaf zijn dat bij het accelereren je ook echt door de geluidsbarriere heen knalt met een leuke klap en visueel effectje oid. Dat wanneer je als grondtroeper een leuke knal hoort en een klein visueel effect ziet in de lucht. Net echt.
Het zou de gameplay uit balance brengen...
t mag van mij net zoals BF2 zijn ( of DC
Extra grafische effecten zijn natuurlijk welkom
[ Voor 4% gewijzigd door priemt op 09-06-2011 15:28 ]
Dit is gewoon een uitleen programma van marketingEnigmaNL schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:06:
[...]
Hoe weet je dat nou? Het zou heel goed kunnen dat ze gewoon wel specifieke E3 machines bouwen, waarom niet?
Die gaan terug naar de leverancier. Alienware levert alles normaalgesproken inclusief randapparatuur.zippy1990 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:30:
Gratisunfor schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Op Alienware.com kan je deze bakjes gewoon samenstellen. Is dus hun laatste model.
Dev bakjes worden in zeer kleine schaal weggegeven. Ze geven een paar aan belangrijke beslissingmakers/beinvloeders. Ze willen geen Alienware aan ontwikkelaars verkopen, die markt is klein en ze doen jaren met dezelfde apparatuur. Ze willen gewoon aan de gamers verkopen en wat promotie krijgen. Iedereen ziet nu dat BF3 vloeiend draait op Alienware en dat dat developer's choice is.Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:00:
[...]
Die zijn gewoon speciaal gebouwd voor de E3 en zullen waarschijnlijk her gebruikt worden al dan niet bij DICE belanden.
[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 09-06-2011 15:36 ]
qua jets vind ik veel prima.
maar ik vind de oude bf2 sport van jets stelen bij de tegenpartij wel erg slecht.
bijv. bij wake island als USMC een jet pakken en dan boven het vliegveld eruit springen en dan met parachute in een mig springen.
maar ik vind de oude bf2 sport van jets stelen bij de tegenpartij wel erg slecht.
bijv. bij wake island als USMC een jet pakken en dan boven het vliegveld eruit springen en dan met parachute in een mig springen.
'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill
Is toch grappig?militair90 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:34:
En dan ook zonder parachute, gewoon recht op de Mig afvliegen en E ingedrukt houdenmilitair90 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:34:

Ik had meer het probleem dat ik naast de jet spawn stond te wachten totdat ik erin konmilitair90 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:34:
Hele simpele oplossing zou gewoon zijn: de vehicles locken tot er iemand van het eigen team in is geweest. Dus als iemand bv een tank naast een enemy parkeert dan kan ie m wel afpakken, maar niet vanaf spawn.militair90 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:34:
U werkt voor Alienware? Aangezien je de gehele overeenkomst tussen Alienware en E3 weet?Stewie! schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:33:
Dev bakjes worden in zeer kleine schaal weggegeven. Ze geven een paar aan belangrijke beslissingmakers/beinvloeders. Ze willen geen Alienware aan ontwikkelaars verkopen, die markt is klein en ze doen jaren met dezelfde apparatuur. Ze willen gewoon aan de gamers verkopen en wat promotie krijgen. Iedereen ziet nu dat BF3 vloeiend draait op Alienware en dat dat developer's choice is.
Gewoon giswerk voor ons, tenzij jij een contactpersoon bent tussen de 2 partijen.
E3 heeft er weinig mee te makenNemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:47:
[...]
U werkt voor Alienware? Aangezien je de gehele overeenkomst tussen Alienware en E3 weet?
Gewoon giswerk voor ons, tenzij jij een contactpersoon bent tussen de 2 partijen.
Maar kun jij jouw beweringen nog enigszins staven met feiten? Wat je allemaal zegt komt nogal over als giswerk.
En wat heeft dat te maken met de E3? Als meneer voor Alienware werkt, kan ik nog begrijpen dat hij zegt dat ze gratis of te huur zijn. Maar als hij een buitenstaander zoals jij en ik is. Dan ga ik niet zomaar 1,2,3 dat verhaaltje geloven. You get my point.Avalaxy schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:57:
Stewie werkt bij i3D, check ook z'n sig.
Zou er op de E3 toegang zijn tot het ingame menu? 
Want we weten niet of dit op high visuals, of op max visuals is.
Wel weten we dat de game op die PCs daar vloeiend draaien, want heb daar nog geen negatieve kritieken over gehoord, of ervaren in gameplay vids.
Wel weten we dat de game op die PCs daar vloeiend draaien, want heb daar nog geen negatieve kritieken over gehoord, of ervaren in gameplay vids.
Mja, hij is geen buitenstaander hoor. Hij heeft regelmatig contact met DICE, tijdens de ontwikkeling van hun games. Dus het zou mij niet verwonderen als hij dit zeker weet.Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:15:
[...]
En wat heeft dat te maken met de E3? Als meneer voor Alienware werkt, kan ik nog begrijpen dat hij zegt dat ze gratis of te huur zijn. Maar als hij een buitenstaander zoals jij en ik is. Dan ga ik niet zomaar 1,2,3 dat verhaaltje geloven. You get my point.
Ik denk dat dit closed games waren, waar je alleen de mogelijkheid had tot kiezen van je kit en waar je wou spawnen. Aangezien er ook een cheatsheet ligt zou me dit niet verwonderen.Asgaro schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:19:
Zou er op de E3 toegang zijn tot het ingame menu?
@Hier boven, voor alsnog lijkt het me niet voor de hand dat ze gaan vertellen aan een server provider of ze de systemen houden, gehuurd hebben of gratis gekregen hebben.
Inderdaad, die PPTs zijn wel interessant.militair90 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:10:
http://repi.blogspot.com/
Ongelofelijk om te zien wat voor programmeerbreinen daar werken:
ik heb dit jaar voor school een eerste game in Java moeten programmeren: concept à la Pacman. Als ik zie hoeveel tijd en denkwerk al kroop in zo'n relatief eenvoudig concept, dan doe ik écht mijn petje af voor DICE.
WAAR SLAAT DIT OP?!
edit: Ok ja mss wat overdreven reactie. Maar weet iemand in hoeveel tijd Bad Company 2 werd gemaakt?
edit: Ok ja mss wat overdreven reactie. Maar weet iemand in hoeveel tijd Bad Company 2 werd gemaakt?
E3: Electronic Arts licht shooterstrategie toe
Door Bart de Water, donderdag 9 juni 2011 14:54, views: 5.549
EA Games-baas Frank Gibeau heeft op de E3-beurs de shooterstrategie van de uitgever toegelicht: Battlefield- en Medal of Honor-games zullen voortaan elk om het jaar verschijnen. Ook maakte hij bekend dat Respawn aan een sci-fi-shooter werkt.
Electronic Arts wil voor zijn schietspellen een ontwikkelcyclus van twee jaar aanhouden, meldt CVG. Games uit de Battlefield- en Medal of Honor-series zullen elkaar om het jaar afwisselen: volgens Gibeau wil EA de spelers niet moe maken door elk jaar een titel van beide franchises uit te brengen. Verder wil Electronic Arts dat zijn studio's onderling kennis en productiemiddelen delen, zoals de Frostbite 2-engine en online diensten. De eerstvolgende release is die van Battlefield 3, dat op 25 oktober uitkomt.
De strategie die Electronic Arts wil volgen lijkt op die van concurrent Activision. Dat bedrijf publiceert afwisselend Call of Duty-games uit de stallen van Treyarch en Infinity Ward, dat momenteel werkt aan de release van Modern Warfare 3, die gepland staat voor 8 november. Treyarch was verantwoordelijk voor de ontwikkeling Call of Duty: Black Ops, dat in december 2010 verscheen.
Verder liet Gibeau zich ontvallen dat het schietspel dat momenteel door Respawn Entertainment wordt ontwikkeld, een sci-fi-setting krijgt. Daarmee moet het de concurrentie aangaan met titels als Halo en Gears of War. Respawn is opgericht door Vince Zampella en Jason West, die eerder bij de Activision-studio Infinity Ward verantwoordelijk waren voor succesvolle Call of Duty-games. Het duo vertrok na ruzie over de bonussen die voor de bestseller Modern Warfare 2 zouden worden betaald. De oud-werknemers en Activision zijn sindsdien verwikkeld in een rechtszaak, die in januari vertraging opliep omdat de uitgever ook Electronic Arts voor de rechter daagde.
Dit hoeft toch niet te betekenen dat er om de 2 jaar een ''echte'' nieuwe battlefield komt?
Je hebt altijd nog de vele spin-offs zoals Bad Company games waarmee afgewisseld kan worden.
Uitmelken. Ik durf te wedden dat BF3 wel meer dan 2 jaar heeft geduurd om te maken.
En nu wil EA meteen de boel uitmelken omdat ze waarschijnlijk nu echt een game hebben die CoD aankan.
En nu wil EA meteen de boel uitmelken omdat ze waarschijnlijk nu echt een game hebben die CoD aankan.
Heb je dit knopje wel eens gezien? 
Werkt heel goed hoor, moet je maar eens op drukken.
Bovendien kan dit ook DLC betekenen of een uitbreiding, DICE zal het echt niet verkloten.

Werkt heel goed hoor, moet je maar eens op drukken.
Bovendien kan dit ook DLC betekenen of een uitbreiding, DICE zal het echt niet verkloten.
En aub niet dubbelposten... Je weet niet eens hoe ze het bedoelen. Het zal niet zo zijn dat je in 2020 een battlefield 8 heb. Elke twee jaar een battlefield-game hoeft niet per definitie een compleet nieuw spel te betekenen.
Het zal de community toch wel grondig verdelen dan tussen de BF games denk ik.
Zo kan m'n toch geen "one happy family" creëren en ik dacht dat dat net is wat DICE wou.
edit:
(Logischerwijs zouden alle classes dit hebben maar daar heb ik nog niets exact over gehoord.)
Zo kan m'n toch geen "one happy family" creëren en ik dacht dat dat net is wat DICE wou.
edit:
Ik heb meermaals gelezen dat specifiek Engineers een flashlight zouden hebben, maar niets gehoord over de andere classes?<+zhrooms> How will flashlights work? Are they an option on Night maps or are they already equipped on every soldier in some way?
<@DICE_zh1nt0> From what I´ve played you can choose whether to use a flashlight or not.
(Logischerwijs zouden alle classes dit hebben maar daar heb ik nog niets exact over gehoord.)
[ Voor 58% gewijzigd door Asgaro op 09-06-2011 16:40 ]
Daar kun je nu niet over oordelen, we zien wel wat ze van plan zijn toch? Laat ze eerst BF3 maar eens geweldig maken en dan zien we wel verder 
Maar stel dat dit zo is, MAN dan ga je na 2 jaar veel verandering zien, maar dan verwacht ik wel dat in BF3 héél veel vernieuwingen/aanpassingen gaan komen in die 2 jaar tijd. Of misschien gaan ze wel het zelfde doen als CoD...
Maar stel dat dit zo is, MAN dan ga je na 2 jaar veel verandering zien, maar dan verwacht ik wel dat in BF3 héél veel vernieuwingen/aanpassingen gaan komen in die 2 jaar tijd. Of misschien gaan ze wel het zelfde doen als CoD...
Ik verwacht dan toch niet al te veel vernieuwingen in elke 2 jaarlijkse iteratie.DivineNL schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:38:
- Ze gaan ook nog aan DLC voor BF3 werken, veel meer dan voor BFBC2 hebben ze gezegd.
- Ze zijn aan het brainstormen over een nieuwe Mirror's Edge.
Tenzij ze hun team grondig uitbreiden.
Enja, in principe heb ik momenteel nog geen reden tot doemdenken, maar de CoD parodie ligt toch wel fris int achterhoofd.
2002 - Battlefield 1942
2004 - Battlefield Vietnam
2005 - Battlefield 2
2006 - Battlefield 2142
2008 - Battlefield: Bad Company
2010 - Battlefield: Bad Company 2
2011 - Battlefield 3
Twee jaar is het maximale wat tussen verschillende Battlefield games gezeten heeft.
Ik zie weinig problemen, een Frostbite 2 BF2142 over 2 jaar lijkt me bijvoorbeeld wel vet.
2005 - Battlefield 2
2006 - Battlefield 2142
2011 - Battlefield 3
Twee jaar is het maximale wat tussen verschillende Battlefield games gezeten heeft.
Ik zie weinig problemen, een Frostbite 2 BF2142 over 2 jaar lijkt me bijvoorbeeld wel vet.
Dan lijkt mij 1942 vetter, de oudste wordt de nieuwsteRynji schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:46:
2002 - Battlefield 1942
2005 - Battlefield 2
2006 - Battlefield 2142
2011 - Battlefield 3
@ Avalaxy: Dat is uw mening, ik vond/vind het heerlijke games 
Je ziet ook dat er twee jaar tussen Battlefields zit waarbij wel een nieuwe engine gebruikt is, dus het zegt imo weinig over de kwaliteit (die twee jaar). DICE is ook sterk gegroeid dus ik maak me er niet zo druk om eigenlijk.
Je ziet ook dat er twee jaar tussen Battlefields zit waarbij wel een nieuwe engine gebruikt is, dus het zegt imo weinig over de kwaliteit (die twee jaar). DICE is ook sterk gegroeid dus ik maak me er niet zo druk om eigenlijk.
Mirrors edge zit voorlopig in de ijs kast, dice had al plannen en een voorbeeld op de frostbite engine laten zien aan EA maar er is nog geen ruimte voor dit spel en ik las ook ergens dat need for speed run ook op frostbite 2 draait dus dice heeft nog wel wat te doen het aankomende jaar.Asgaro schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:43:
[...]
Ik verwacht dan toch niet al te veel vernieuwingen in elke 2 jaarlijkse iteratie.
- Ze gaan ook nog aan DLC voor BF3 werken, veel meer dan voor BFBC2 hebben ze gezegd.
- Ze zijn aan het brainstormen over een nieuwe Mirror's Edge.
Tenzij ze hun team grondig uitbreiden.
Enja, in principe heb ik momenteel nog geen reden tot doemdenken, maar de CoD parodie ligt toch wel fris int achterhoofd.
Wat beftreft battle field 3 en elke 2 jaar een release, het betekent niet dat we elke 2 jaar een bf4, 5 en 6 zullen zien, het gaat om de battlefield franchise in totaal, de afgelopen 10 jaar heeft dice ook elk 2 jaar een battle field spel afgeleverd.
Eergisteren bij die UStream waren nog wat zaken langsgekomen die ik in notepad neergetypt had:
- Regenerative health is terug. Ze waren echter niet ingegaan op hoe snel je zal healen, etc.
- Bij de vraag over Commander functie zei de persoon: everyone can give orders. Maar ook niets specifieker.
- De squad leader heeft special abilities.
- De UAV die je kan inschakelen is user controlled.
- In MP kan je ook van burst modes gebruikmaken.
- Iemand uit een chopper snipen is terug mogelijk.
- Regenerative health is terug. Ze waren echter niet ingegaan op hoe snel je zal healen, etc.
- Bij de vraag over Commander functie zei de persoon: everyone can give orders. Maar ook niets specifieker.
- De squad leader heeft special abilities.
- De UAV die je kan inschakelen is user controlled.
- In MP kan je ook van burst modes gebruikmaken.
- Iemand uit een chopper snipen is terug mogelijk.
Je loopt achterNLsandman schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:01:
[...]
Mirrors edge zit voorlopig in de ijs kast, dice had al plannen en een voorbeeld op de frostbite engine laten zien aan EA maar er is nog geen ruimte voor dit spel en ik las ook ergens dat need for speed run ook op frostbite 2 draait dus dice heeft nog wel wat te doen het aankomende jaar.
Hoe het ook zal lopen, het zal wel nog 'n héél tijdje duren eer ze er ook echt aan beginnen, uiteraard.
[ Voor 8% gewijzigd door RangedNeedles op 09-06-2011 17:03 ]
Dit lijkt me ook erg gaaf, er is al tijden geen vette WW2 shooter geweest en met de engine die ze nu hebben kan ik me voorstellen dat het een mooie terugkeer van dat genre kan worden.DivineNL schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:48:
[...]
Dan lijkt mij 1942 vetter, de oudste wordt de nieuwste
Gelukkig wisselen ze Battlefield en Medal Of Honor wel af. Waarbij vroeger de die hard gamers jarenlang aan een spel bleven hangen denk ik dat de markt voor games nu zo groot is geworden dat je niet meer jarenlang op het succes van één spel kan teren, of er moet gewoon dusdanig lange support zijn dat er telkens vernieuwingen bij komen, zie bijvoorbeeld TF2.
Maar ik denk wel dat dit goed kan werken, mits ze een beetje spinoffs maken en niet elke 2 jaar een volwaardige opvolger maken, maar pas bij elke echte vooruitgang in graphics of gameplay een compleet nieuw deel maken.
Deze reactie vond ik trouwens erg goed!
DICE is nu 4 jaar bezig met het ontwikkelen van Battlefield 3DanielWW2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:32:
Uitmelken. Ik durf te wedden dat BF3 wel meer dan 2 jaar heeft geduurd om te maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien