Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Een speler kan nu zelf aangeven of hij wel of niet gerevived wil worden, een opt-out systeem dus.
Support wordt net als BF2 inderdaad, met nu een bipod voor elk wapen en punten voor suppressing fire.

[...]

Sinds Windows 7 is het praktisch onmogelijk een BSOD te krijgen in een game die niet ligt aan drivers of hardware, gok dus dat het of beta drivers waren of dat er gewoon defecte hardware in zit.
Jep, ik denk ook in die richting. Die computers zullen al wel een héél tijdje aanstaan, misschien zijn ze zelfs al eens eerder gebruikt in andere events, waar ze al honderden uren hebben aangestaan. Dit, plus eventueel ook aangepaste/nieuwe drivers, kan misschien wel zoiets opleveren.

Wel spijtig voor die persoon in kwestie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 09:24
priemt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:06:
[...]

Veel te kort door de bocht...

wacht nou maar af...

We hebben nog geen enkele MP footage met vehicle combat gezien...
Ik hoop inderdaad wel dat een goede dogfight mogelijk is zoals dat in BF2 mogelijk was. Daarnaast hoop ik dat er zeer binnenkort dus ook nog een multiplayer gameplay trailer uitkomt, waarin voertuigen voorkomen :).

BF3 ziet er in ieder geval heel erg goed uit, door de Frostbite 2 engine.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixelShooter schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:16:
[...]

Jep, ik denk ook in die richting. Die computers zullen al wel een héél tijdje aanstaan, misschien zijn ze zelfs al eens eerder gebruikt in andere events, waar ze al honderden uren hebben aangestaan. Dit, plus eventueel ook aangepaste/nieuwe drivers, kan misschien wel zoiets opleveren.

Wel spijtig voor die persoon in kwestie :+
Heb toch al maybe twee keer een BSOD gehad met Windows 7, en ja hoor, alleen maar met BF2 en BC2:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel blij met die samenvoeging van Assault en Medic.
In BFBC2 speelde ik meestal Assault en Engineer, maar nauwelijks Medic of Recon.
Bij Medic vond ik er niets aan om met grote LMGs rond te lopen, hoewel het reviven mij wel voldoening gaf.

Nu is het the best of both worlds: een assault rifle met een revive kit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:29:
[...]

Heb toch al maybe twee keer een BSOD gehad met Windows 7, en ja hoor, alleen maar met BF2 en BC2:P
Ik heb bij BFBC2 vroeger grote problemen gehad.
Freezed screen + geluid dat bleef haperen. Er zijn momenteel nog massa's gamers die dezelfde problemen hebben. Sommigen dachten het probleem gepinpointed te hebben: de soundcards van Realtek en Soundmax.
Op het EA US forum was er een topic van 100 pagina's over.

Ikzelf heb geen problemen meer maar had indertijd ook vanalles geprobeerd. Tot zelfs een BIOS update wat redelijk risky is.

Dan eens volledige PC geformatteerd en nu al jaar geen problemen (buiten vastlopen door mn 8800GTX die te lang op 103°C draait :P )

Maar anderen hebben nog altijd problemen, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Topicstarter
Asgaro schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:27:
Enkele quotes:

Even more intriguingly, you'll also be able to customize Battlefield 3's vehicles, though it's not completely clear how that will work.
Edit: zonet gehoord in interview: bv. de thermal vision kan een optie zijn.

We made our way to the first objective in style, using the turret to blast far-off enemies into oblivion and switching to the secondary anti-personnel cannons--which have an alternate thermal scanner view that does a fantastic job in helping you sort out heavily camouflaged foes from foliage--to deal with enemies that had gotten in close.
Ah mooi, het antwoord op snipers die nu ook kunnen liggen :)
Thermal camera er overheen en uitroeien die hap.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:59

thommich

Belg

Dat wordt wel heftig... Zit er iemand achter een muur te schuilen, knal je gewoon door die muur heen met je tank... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 10:19
Asgaro schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:33:
[...]

Ik heb bij BFBC2 vroeger grote problemen gehad.
Freezed screen + geluid dat bleef haperen. Er zijn momenteel nog massa's gamers die dezelfde problemen hebben. Sommigen dachten het probleem gepinpointed te hebben: de soundcards van Realtek en Soundmax.
Op het EA US forum was er een topic van 100 pagina's over.

Ikzelf heb geen problemen meer maar had indertijd ook vanalles geprobeerd. Tot zelfs een BIOS update wat redelijk risky is.

Dan eens volledige PC geformatteerd en nu al jaar geen problemen (buiten vastlopen door mn 8800GTX die te lang op 103°C draait :P )

Maar anderen hebben nog altijd problemen, wel jammer.
dat symptoom kwam ook erg vaak voor bij niet legale versies van windows 7
vooral wanneer bootloaders gebruikt werden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Die klassenindeling ziet er vooralsnog goed uit in BF3.

Ben vooral erg blij dat de AT/Engineer klasse, standaard een Carbine mee krijgt. Ik kan carbines, en dan vooral de M4, zeer waarderen in MOH. Hopenlijk is straks de feel van de M4A1 in BF3 ongeveer hetzelfde als in MOH.

Ik snap alleen de “demolition functie” van de Recon klassen (nog) niet.
Wordt hier mee bedoeld dat de Recon straks ook als een soort van SpecOps kan fungeren, met een silenced SMG als standaard wapen. Dat zou ik namelijk awesome vinden: de terugkeer van de SpecOps. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik neem aan van wel, een siperrifle zou nutteloos zijn in combinatie met C4. Hoop sowieso dat er een paar goede wapens komen die elke klasse kan gebruiken, niet enkel een wapen zoals de G3.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Overigens voor dat er straks mensen komen met deze link:

http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/

Deze zijn zojuist foutief verklaard door Johan Andersson.

DJN00B
@zh1nt0 @repi Have you guys seen this? http://bit.ly/iC9FAR (yes I know it's fake)

repi Johan Andersson
@DJN00B yeah want them to change that blog post title, they are speculating not stating facts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:12:
Ik neem aan van wel, een siperrifle zou nutteloos zijn in combinatie met C4. Hoop sowieso dat er een paar goede wapens komen die elke klasse kan gebruiken, niet enkel een wapen zoals de G3.
Yup, dat hoop ik ook. Ik zie uit naar de terugkeer van:
  • H&K G36 C/K/E, G3
  • FN P90, F2000, Scar- H/L, Fal
  • Vepyr, AS Val

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 23:34
Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:22:
Overigens voor dat er straks mensen komen met deze link:

http://bf3blog.com/battlefield-3-system-requirements/

Deze zijn zojuist foutief verklaard door Johan Andersson.

DJN00B
@zh1nt0 @repi Have you guys seen this? http://bit.ly/iC9FAR (yes I know it's fake)

repi Johan Andersson
@DJN00B yeah want them to change that blog post title, they are speculating not stating facts
Dan is nu de vraag, ga je een lichter systeem nodig hebben dandat die requirements aangeven of zwaarder systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:26:
[...]

Yup, dat hoop ik ook. Ik zie uit naar de terugkeer van:
  • H&K G36 C/K/E, G3
  • FN P90, F2000, Scar- H/L, Fal
  • Vepyr, AS Val
Ja vooral de G36 serie staat bij mij echt op de verlanglijst, heerlijke wapens waren dat. Zou ideaal zijn als je een van die wapens als klasseloos wapen had.
zippy1990 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:34:
Dan is nu de vraag, ga je een lichter systeem nodig hebben dandat die requirements aangeven of zwaarder systeem?
8)7

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

zippy1990 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Die vraag, is denk ik in dit topic, al zo'n laten we zeggen misschien met correctie en afronding naar onderen, zo'n 100 keer beantwoord.

Geen idee, en moeten we op wachten. Daarnaast werden de systeemeisen van de systemen die ze op de E3 gebruikte ook niet bekend gemaakt onder de naam van: "That's a secret".

@ Hierboven zoals die WW2 weapons die je overal kon gebruiken in BC2?

[ Voor 6% gewijzigd door Nemean op 08-06-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:36:
[...]

Die vraag, is denk ik in dit topic, al zo'n laten we zeggen misschien met correctie en afronding naar onderen, zo'n 100 keer beantwoord.

Geen idee, en moeten we op wachten. Daarnaast werden de systeemeisen van de systemen die ze op de E3 gebruikte ook niet bekend gemaakt onder de naam van: "That's a secret".
Ik weet het, sorry, sta gewoon niet graag voor verrassingen, bereid me het liefst van te voren voor op zulk soort dingen, niet op de dag van release "hij lagged" dan zit je daar met een bakkes tot de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zippy1990 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:38:
[...]

Ik weet het, sorry, sta gewoon niet graag voor verrassingen, bereid me het liefst van te voren voor op zulk soort dingen, niet op de dag van release "hij lagged" dan zit je daar met een bakkes tot de grond.
Als iets lagged moet je sowieso je internet verbinding updaten, niet je hardware. En denk je nou echt dat ze zullen wachten tot de dag van release? Bovendien krijg je nog een complete beta om mee te oefenen, kijken hoe het loopt.
@ Hierboven zoals die WW2 weapons die je overal kon gebruiken in BC2?
Ja alleen dan dus niet crappy. Vond die Garand en de Thompson nou niet echt fijne wapens, G3 had ook flink wat nadelen en de M14 was ook niet ideaal zonder scope.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 08-06-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:39:
[...]

Als iets lagged moet je sowieso je internet verbinding updaten, niet je hardware. En denk je nou echt dat ze zullen wachten tot de dag van release? Bovendien krijg je nog een complete beta om mee te oefenen, kijken hoe het loopt.
Grappenmaker, ik bedoel fps lag hé =), en dat snap ik wel, en over de beta was ik idd ff vergeten, komt allemaal goed *over excited over dit spel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

zippy1990 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:38:
[...]

Dan heb je geluk want de release is pas voor 25 oktober gepland. Ik denk dat je nog wel tijd genoeg zal hebben om vooraf de sys. specs te weten te komen...

Zijn er eigenlijk aanwijzingen dat er nu tijdens E3 nog belangrijke features zullen bekend raken, of hebben we het meeste nu wel gehad?
Het is nog een lange tijd tot de release en ze zullen wel nog wat willen sparen om de hype gaande te houden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:12:
Ben ik het niet mee eens, C4 is altijd handig, voor elke klasse. Niks is beter voor het uitschakelen van tanks.

Ik zou het heel erg jammer vinden als je als sniper geen C4 kan nemen, het is altijd genieten geblazen wanneer een tank verdwijnt door een paar stukken C4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Daarom ga je ook geen systeem kopen voor iets waar je onzeker over bent. Dat is bovendien vragen om problemen. Om maar weer terug te keren naar de goeie voorbeelden. Je gaat geen 10.000Liter aan diesel opslaan voor een auto, waarvan je nog niet weet of hij nu op Gas, Diesel of Benzine gaat rijden. ;)

Overigens heb je nog tijd genoeg voor de Bulldozers of Ivy Bridges dacht ik zo, en anders daar nog even op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:40:
Ben ik het niet mee eens, C4 is altijd handig, voor elke klasse. Niks is beter voor het uitschakelen van tanks.

Ik zou het heel erg jammer vinden als je als sniper geen C4 kan nemen, het is altijd genieten geblazen wanneer een tank verdwijnt door een paar stukken C4!
True, maar als je C4 aan slechts een enkele klasse geeft is de sniper wel de minst nuttige klasse als hij geen close combat wapens krijgt. Immers tanks staan vaak in een gebied waar ook infantry dichtbij rondloopt, dan is een SMG, Carbine of Assault Rifle meestal fijner dan een sniper.
zippy1990 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:40:
Grappenmaker, ik bedoel fps lag hé =), en dat snap ik wel, en over de beta was ik idd ff vergeten, komt allemaal goed *over excited over dit spel*
FPS lag is een term die niet bestaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 08-06-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Die vraag is denk ik in dit topic al zo'n, laten we zeggen misschien met correctie en afronding naar onderen, zo'n 100 keer beantwoord.
Even je komma's aangepast. Leest wat beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:41:
Daarom ga je ook geen systeem kopen voor iets waar je onzeker over bent. Dat is bovendien vragen om problemen. Om maar weer terug te keren naar de goeie voorbeelden. Je gaat geen 10.000Liter aan diesel opslaan voor een auto, waarvan je nog niet weet of hij nu op Gas, Diesel of Benzine gaat rijden. ;)

Overigens heb je nog tijd genoeg voor de Bulldozers of Ivy Bridges dacht ik zo, en anders daar nog even op wachten.
Ik snap hem ik snap hem =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

bram1984 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:42:
[...]

Even je komma's aangepast. Leest wat beter. ;)
Die had ik er express in gedaan om het langzamer te laten klinken, had beter punten kunnen gebruiken. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:41:
[...]

True, maar als je C4 aan slechts een enkele klasse geeft is de sniper wel de minst nuttige klasse als hij geen close combat wapens krijgt. Immers tanks staan vaak in een gebied waar ook infantry dichtbij rondloopt, dan is een SMG, Carbine of Assault Rifle meestal fijner dan een sniper.
In principe is het eigenlijk recon, dus die kan inderdaad ook andere wapens krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Ik ben erg benieuwd!

Poll: Welke class zal jij voornamelijk spelen?
Assault/Medic
Support
Recon
Engineer
Weet nog niet/Afwisselend
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372300&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

edit: En zeg misschien ook waarom?

Ikzelf heb gekozen voor support. Ik houd wel van ondersteunend vuur voor m'n team. Ben niet echt het rambo-type zeg maar... :)

[ Voor 11% gewijzigd door thommich op 08-06-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Assault/Medic, had vast niemand verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer, ga er vanuit dat je daar de RPG ofiets hebt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Assault/Medic vind ik super goed gemaakt! Die 2 klassen samen vormen samen een super class! Maar, kan iemand mij nu nog eens goed uitleggen wat die support-class precies inhoud? Want ik heb wat lopen zoeken hier op het forum en op internet maar echt een duidelijk antwoord wat die class zal kunnen doen enzo vind ik niet echt. Ik snap wel dat er waarschijnlijk nog niet veel bekend is, maar toch al iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Engineer heeft de M4A1 dus engineer. :P

(ik ben een echte M4 junkie, in elke FPS is dat mijn favoriet of de tweede plaats na de AK47)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
Engineer, omdat die alles kapot kunnen maken. :P
Ik vind het nogal vervelend om machteloos te verstoppen voor tanks enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:48:
Assault/Medic vind ik super goed gemaakt! Die 2 klassen samen vormen samen een super class! Maar, kan iemand mij nu nog eens goed uitleggen wat die support-class precies inhoud? Want ik heb wat lopen zoeken hier op het forum en op internet maar echt een duidelijk antwoord wat die class zal kunnen doen enzo vind ik niet echt. Ik snap wel dat er waarschijnlijk nog niet veel bekend is, maar toch al iets?
Je hebt een LMG, je kan supressing fire geven. Ook kan je attachments unlocken zo dat je een bi-pod krijgt, die je vervolgens weer ergens op vast kan zetten. Ga je liggen krijg je meer accuracy en minder terugslag. En je kan munitie zakken naar mensen hun hoofd gooien. (let op voor teamkills :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:48:
Als je echt gezocht hebt denk ik dat je een bril moet kopen. Staat duidelijk in de TS omschreven!

Mensen, doe de moeite om de TS te lezen voor je een vraag stelt. Tsurany steekt er erg veel tijd in dus hij is steeds up-to-date!

En omdat ik toch vriendelijk wil zijn:
De support class krijgt een LMG, een light-machine gun dus, waarmee hij ondersteunend vuur kan geven. Op die manier houdt hij de vijand bezig terwijl z'n teammates flanken... Indien je in de buurt van iemand schiet zal z'n beeld onrustig worden zodat hij dekking moet zoeken. Bovendien kun je ammo uitdelen aan je teammates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:48
Ik speel altijd met alle klassen. Speel nu bij BC2 50/50 met recon en assault. Maar in tank levels weer bijna alleen maar engineer. Hoewel ik waarschijnlijk nu meer assault zal spelen met de medic kit erbij :) Maar ik wissel heel vaak van klasse, hangt er net vanaf hoe het gevecht zich ontwikkelt.

Ben wel erg blij dat de M95 erin zit trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:39
Denk dat de class die ik speel vooral af hangt van de map ;) In het begin zal ik toch alles uitproberen, maar mijn voorkeur gaat toch naar assault en support >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik ook voornamelijk voor engineer. Aangezien ik altijd in tanks heb gezeten. Als ik een infantry map speel ga ik gewoon voor assault. Zo heb ik al sinds 1942 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:44:
[...]

In principe is het eigenlijk recon, dus die kan inderdaad ook andere wapens krijgen.
Ik hoop het ten zeerste, in Bad Company 2 was dat wapen er wel maar die was gewoon ronduit waardeloos. Hoop op een echt goed alternatief, dan kan het wel eens mijn favo klasse worden.

Hoewel ik in principe eigenlijk elke klasse speel, vind ze allemaal wel wat hebben en wil ook alle unlocks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Bedankt voor de informatie! Ik had inderdaad op de Topic Starter kunnen kijken. Had ik niet aan gedacht!
Dus als ik het goed versta wordt de support-class de BFBC2 medic maar dan zonder medic-stuff enzo. Dus hij krijgt die zwaardere wapens waarmee je als medic speelde in BFBC2.

Zeker goed gemaakt op deze manier! Ik denk dat de support-class wel vet gaat zijn. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Assauls-class.

Maar dat zal me niet laten ze gewoon allemaal eens uit te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De support wordt de support uit BF2. Die niet gespeeld toevallig? Anders had je hem wel herkend denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Had Gustav Halling een bericht gestuurd met draaide de E3 computers op LAN of op een Dedicated server.
Ze draaide op een dedicated server in Californië. Dus jammer het was geen LAN :+.

http://twitter.com/#!/gustavhalling

[ Voor 9% gewijzigd door Nemean op 08-06-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
In Californië is wel heel vaag, het zou net zo goed gewoon een LAN server kunnen zijn! De E3 is immers in Californië :)

[ Voor 55% gewijzigd door Tk55 op 08-06-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ja inderdaad jammer. Maar ik wist al lang dat er geen LAN support gaat inzitten. Ook het zelf maken van dedicated servers zal niet lukken. Zal net zoals bij BC2 weer met EA hosting partners zijn die servers kunnen verhuren. Dat verpest de gehele pc-community vind ik. Het is de LAN support en het maken van eigen servers die ervoor zorgde dat games vroeger tof waren. Iedereen kon zomaar een eigen server opzetten voor een clan of gewoon gebruik. Nu kan dat allemaal niet meer. Ook modden enzo is de laatste tijd serieus verminderd in games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:06:
Ja inderdaad jammer. Maar ik wist al lang dat er geen LAN support gaat inzitten. Ook het zelf maken van dedicated servers zal niet lukken. Zal net zoals bij BC2 weer met EA hosting partners zijn die servers kunnen verhuren. Dat verpest de gehele pc-community vind ik. Het is de LAN support en het maken van eigen servers die ervoor zorgde dat games vroeger tof waren. Iedereen kon zomaar een eigen server opzetten voor een clan of gewoon gebruik. Nu kan dat allemaal niet meer. Ook modden enzo is de laatste tijd serieus verminderd in games!
Vooroordeel. Ze hebben nog niks bekend gemaakt over LAN support ja of nee. Dus afwachten. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Inderdaad, dit is wat jij nu vraagt op Twitter:

@gustavhalling Aah ok thanks for the heads up, will we get details about LAN later? :)

Even kijken of ze een antwoord geven, en zal dat antwoord voor ons nuttig zijn?

Blijven hopen op LAN support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:08:
[...]

Vooroordeel. Ze hebben nog niks bekend gemaakt over LAN support ja of nee. Dus afwachten. :>
Vooroordeel of niet, de kans is klein dat er LAN support in zit. Je ziet het tegenwoordig steeds minder.

Ik hoop dat het erin zit maar ik verwacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

EnigmaNL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:09:
[...]

Vooroordeel of niet, de kans is klein dat er LAN support in zit. Je ziet het tegenwoordig steeds minder.

Ik hoop dat het erin zit maar ik verwacht het niet.
Ze willen eSport stimuleren door middel van battlelog (of hoe het ook heette), als ze eSport willen gaan promoten moet LAN support er wel in zitten. Daarnaast moet er ook een freecam/spectate mode er in zitten voor eSport. Of ze moet een virtual server optie gaan geven (soort Hamachi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:25
Nog even een complimentje voor de OP , erg netjes en alles wat er tot nu toe bekend is staat erin.
Net even doorgelezen met een big smile op mn gezicht !

Ook wetende dat we over 4 maandjes we aan de slag kunnen ermee !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen erg jammer dat het gewoon BC2 op crack blijkt te zijn. Had graag een BF2-opvolger gezien:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:17:
Alleen erg jammer dat het gewoon BC2 op crack blijkt te zijn. Had graag een BF2-opvolger gezien:P
En dit betekend? Jij hebt het spel al gespeeld zo te horen? Hoe waren je belevingen? Heb je ook nog wat extra footage voor ons? We hebben graag belang bij je samenvatting. Dan link ik deze over Twitter wel door naar de developers. Net als deze:

http://bit.ly/iQOPgD

[ Voor 26% gewijzigd door Nemean op 08-06-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:18:
[...]

En dit betekend? Jij hebt het spel al gespeeld zo te horen? Hoe waren je belevingen? Heb je ook nog wat extra footage voor ons?
Dit komt van iemand die het gespeeld heeft daar, en ik ga er vanuit dat dat wel ongeveer klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
De reden dat je waarschijnlijk geen LAN server zal kunnen opzetten is omdat men hierdoor makkelijk multiplayer kan spelen zonder de game te kopen. Door gebruik van onderandere Hamachi of andere gelijkaardige programma's kunnen ze hun LAN-adapter koppelen via internet. Dat wil zeggen dat als ik een LAN server zou opzetten en me inlog met Hamachi, dat iedereen met een gedownloade BF3 versie in die server zou kunnen gaan. Dit komt omdat je bij een internet server eerst moet inloggen en registeren enzovoort. Maar, ik versta niet waarom dit niet te beveiligen is?

Wat ik het liefst zou hebben in de pc-games tegenwoordig is:

Dedicated servers
Zelf een server kunnen maken (internet én LAN)
Spelen op een LAN server met zelfde CD-key

Dat laatste vind ik dan vooral in een game mode als Co-Op. Gewoon multiplayer LAN kan ik wel verstaan dat ze dit niet willen. Maar ik vind het altijd leuk met m'n 2 broers een goede game eens samen co-op te gaan spelen. Dat de gamemakers nu nog niet verstaan dat ik niet alleen voor de co-op 3x diezelfde game wil gaan kopen...

Met bijvoorbeeld COD4 kan ik tergelijkertijd spelen met mijn 2 broers in de multiplayer zonder enige problemen. Daar werkt dat perfect, mits je in een server zit waar Punkbuster uit staat of de duplicated cd-key check uit staat. Of dit nu illegaal is? Ik vind van niet, zolang ik maar niet mijn cd-key aan anderen geef. Zoals bv. mijn buur die zou spelen met mijn cd-key. Maar als dat voor eigen gebruik is? Ze zouden beter een controle doen bij spelers dat je meerdere malen kan inloggen, zo zou het met bv. Steam ook moeten. Maar dat ze dan controleren of de pc's in hetzelfde netwerk zitten. Zoniet, kan je maar 1x inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:19:
[...]

Dit komt van iemand die het gespeeld heeft daar, en ik ga er vanuit dat dat wel ongeveer klopt.
Als je zelf niet hebt gespeeld is je mening ook niet echt relevant. Je eigen Point of View is altijd anders dan bij iemand anders. Voor zo ver ik kon zien lijkt BF3 amper meer op BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:19:
[...]

Geloof er helemaal geen fuck van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:26:
[...]
Geloof er helemaal geen fuck van.
Uit de post van Priemt
Overall the game was very smooth for something that is pre-alpha. We never notices any framerate loss while we were playing. The game has a Battlefield: Bad Company 2 feel, but it's a lot more than that. If you try to jump over something you don't just simply jump, you see an animation of your solider leaping over. It's Bad Company 2 on crack with mind-blowing graphics, more intense gameplay, amazing weapon customization, superb animations, and most important of all it's the most fun we have had playing a Battlefield game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
The game has a Battlefield: Bad Company 2 feel, but it's a lot more than that. If you try to jump over something you don't just simply jump, you see an animation of your solider leaping over. It's Bad Company 2 on crack with mind-blowing graphics, more intense gameplay, amazing weapon customization, superb animations, and most important of all it's the most fun we have had playing a Battlefield game.

Hoezo woorden uit de context halen |:(
Voor mij klinkt het gewoon positief wat er staat ;)

ps. quoten lukt me even niet...

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Kluit schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:36:
The game has a Battlefield: Bad Company 2 feel, but it's a lot more than that. If you try to jump over something you don't just simply jump, you see an animation of your solider leaping over. It's Bad Company 2 on crack with mind-blowing graphics, more intense gameplay, amazing weapon customization, superb animations, and most important of all it's the most fun we have had playing a Battlefield game.

Hoezo woorden uit de context halen |:(
Voor mij klinkt het gewoon positief wat er staat ;)

ps. quoten lukt me even niet...
Precies, het is positief, want in mijn opzicht was bc2 redelijk goed, ok het miste de jets, meerdere voertuigen etc, maar ik vond dat het de titel battlefield toch wel verdiende.

Over het zinnetje "Battlefield on crack" dat is toch juist goed, dat betekent dat hun het zien als een betere bc2, wat eigenlijk ook zo is, ik bedoel ze hebben niet voor niks frostbite engine 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En genoeg mensen daar die werken voor grote sites en tijdschriften die amper Battlefield spelen en waarschijnlijk BF2 niet eens meer herinneren, zou er niet teveel waarde aan hechten.

En nou ga ik even een inhoudsopgave fixen voor de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:23:
[...]

Als je zelf niet hebt gespeeld is je mening ook niet echt relevant. Je eigen Point of View is altijd anders dan bij iemand anders. Voor zo ver ik kon zien lijkt BF3 amper meer op BC2.
Je hebt een punt maar zo gek vind ik de opmerking niet. Ik kan me voorstellen dat de nieuwe frostbite engine qua feeling veel lijkt op de oude.

Hetzelfde zie je (jaja, daar gaan we weer met de COD vergelijking! :+ ) ook bij cod4 en mw2. Er zijn verschillen maar feeling/gameplay lijkt wel erg veel op elkaar.

Sterker nog, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de verschillen ontzettend groot zijn tussen BF3 en BC2 (feeling/gameplay wise)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:39:
En nou ga ik even een inhoudsopgave fixen voor de OP.
Goed bezig Tsurany! De OP wordt erg informatief!

Wanneer is t eigenlijk tijd voor Deel 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
priemt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Een week na de E3, wanneer alle spammers weer terug in hun holletje gekropen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Hopelijk kan je nu wel sprinter en terwijl naar links of naar rechts lopen. Dit vond ik in BC2 namelijk zeer irritant. Het is misschien iets minder realistisch (alhoewel ik ook wel kan snel lopen en schuin lopen (je kan toch ook je hoofd draaien zodat je even naar rechts kan kijken terwijl je aan het lopen bent?). Maar ik vond dat in BC2 niet zo prettig spelen. Het is precies of de besturing doet het niet goed, het is net of het vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:48:
Hopelijk kan je nu wel sprinter en terwijl naar links of naar rechts lopen. Dit vond ik in BC2 namelijk zeer irritant. Het is misschien iets minder realistisch (alhoewel ik ook wel kan snel lopen en schuin lopen (je kan toch ook je hoofd draaien zodat je even naar rechts kan kijken terwijl je aan het lopen bent?). Maar ik vond dat in BC2 niet zo prettig spelen. Het is precies of de besturing doet het niet goed, het is net of het vast zit.
Heb ik toch liever niet, dan gaan mensen alleen nog maar naar links en rechts bewegen om het mikken/raken lastiger te maken. Krijg je meer een UT gevoel dan een "realistische" shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:48:
Je kunt toch gewoon met je muis bij draaien? Of bedoel je echt shift + a? Dit lijkt me er wel apart uitzien, heb het ook nooit gemist.

Hulde voor de OP btw! Ziet er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
priemt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:44:
Goed bezig Tsurany! De OP wordt erg informatief!
Ik doe m'n best :D Inhoudsopgave is in grote lijnen klaar, nu al die kleine stukkies fixen.
Niet eigenlijk, ik heb er geen plannen voor. Vroeger werd dat om technische redenen gedaan of om de OP flink aan te pakken. Echter tegenwoordig is er geen limiet meer op het aantal posts per topic en een overvloed aan delen haalt de doorzoekbaarheid omlaag naar mijn idee. Ook om de OP aan te pakken hoeft het wat mij betreft niet, die update ik gewoon constant zodra er nieuwe interessante informatie is.
Tenzij iemand een goede reden heeft om met meerdere delen te werken? Dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Misschien bij de start van de Open Bèta een nieuw topic? En dan een laatste nieuw topic bij de release? :)

Op die manier wordt de doorzoekbaarheid wél verbetered. Bovendien zullen tegen dan alle features gekend zijn, waardoor dit topic overbodig wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht dan een goed moment ja. Tegen die tijd zal het topic zich vooral gaan richten op feitelijke informatie over wapens, klassen, rangen, mappen en zal het topic natuurlijk een spelerslijst bevallen voor alle PC gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Aangezien ik nieuw ben in online-gaming vroeg ik me nog af hoe dat in z'n werk gaat...

Voegt iedereen van GoT elkaar dan toe op Steam ofzo? Om samen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat verschilt per spel, elk spel heeft z'n eigen systeem. Wat Battlefield als pluspunt heeft is een online community systeem. Er zal dus een Gathering of Tweakers platoon aangemaakt worden en daar kan iedereen zich bij aanmelden met zijn Battlefield 3 account. Bovendien zal ik dan ook een lijst maken voor de mensen die een andere Battlefield nickname hebben dan hun GoT username.

Edit: Inhoudsopgave steekt in elkaar

[ Voor 4% gewijzigd door Tsurany op 08-06-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:59:
[...]

Ik doe m'n best :D Inhoudsopgave is in grote lijnen klaar, nu al die kleine stukkies fixen.

[...]

Niet eigenlijk, ik heb er geen plannen voor. Vroeger werd dat om technische redenen gedaan of om de OP flink aan te pakken. Echter tegenwoordig is er geen limiet meer op het aantal posts per topic en een overvloed aan delen haalt de doorzoekbaarheid omlaag naar mijn idee. Ook om de OP aan te pakken hoeft het wat mij betreft niet, die update ik gewoon constant zodra er nieuwe interessante informatie is.
Tenzij iemand een goede reden heeft om met meerdere delen te werken? Dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Misschien is het handig voor als de E3 gekte over is. Er staat nogal wat slowchat in dit topic wat niet echt nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jterpstra schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:53:
[...]

dat symptoom kwam ook erg vaak voor bij niet legale versies van windows 7
vooral wanneer bootloaders gebruikt werden :+
Ah inderdaad die mogelijke oplossing kwam ook eens langs. Hoewel weinig gamers aangaven of ze al dan niet legaal bezig waren. :P
En je kan dus wel gelijk hebben want toen ik mn PC formateerde was ik op legale versie van Win7 overgestapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:48:
Engineer heeft de M4A1 dus engineer. :P

(ik ben een echte M4 junkie, in elke FPS is dat mijn favoriet of de tweede plaats na de AK47)
Haha hier hetzelfde, op COD4 speelde ik bijna continu met de M4 Carbine :P

Maar toch ga ik voornamelijk voor Assault/Medic, aangezien ik meer het rushtype ben die graag in het midden van de actie zit. Daarom ook dat ik een jaar lang bijna uitsluitend Assault speelde in BFBC2. Yeah ignorant, maar ik vond het zo leuk.

Maar ik ga in BF3 wel sneller naar Engineer switchen dan in BFBC2.

En apart vraagje: zullen de Engineer wapens allemaal silenced zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:10:
Dat verschilt per spel, elk spel heeft z'n eigen systeem. Wat Battlefield als pluspunt heeft is een online community systeem. Er zal dus een Gathering of Tweakers platoon aangemaakt worden en daar kan iedereen zich bij aanmelden met zijn Battlefield 3 account. Bovendien zal ik dan ook een lijst maken voor de mensen die een andere Battlefield nickname hebben dan hun GoT username.

Edit: Inhoudsopgave steekt in elkaar
Ahja, GoT platoon lijkt zéker goed idee!

Ik heb in BFBC2 topic al eens vernomen dat jij veel met andere GoTters in een squad speelt.
Maar is het verplicht of gewenst of wordt het sociaal meer aanvaard om met voice chat te werken? Of doet elke GoTter wat hij wil?

Ik heb namelijk geen mic (ofja in een oude Logitech cam als ik die nog vind) en vraag mij af of er écht dan tactisch in teamverband gespeeld wordt binnenin een squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Zou ik ook wel willen weten. Als de GoT'ers echte teamplayers zijn zou ik me graag aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Sowieso is het handig om een microfoon te gebruiken omdat je dan gewoon tijdens het spelen dingen kan roepen/aangeven. Kleine dingetjes als "Ik revive je NU!" of "vijand daar en daar" en ga zo maar even door. Zelf speel ik vaak met vrienden dus dan ligt de drempel heel laag om voice chat te gebruiken (we skypen eigenlijk altijd wel) maar met onbekenden is het natuurlijk heel wat anders, hoewel ik dat ook wel prima vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tk55 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:04:
Sowieso is het handig om een microfoon te gebruiken omdat je dan gewoon tijdens het spelen dingen kan roepen/aangeven. Kleine dingetjes als "Ik revive je NU!" of "vijand daar en daar" en ga zo maar even door. Zelf speel ik vaak met vrienden dus dan ligt de drempel heel laag om voice chat te gebruiken (we skypen eigenlijk altijd wel) maar met onbekenden is het natuurlijk heel wat anders, hoewel ik dat ook wel prima vind.
Ah ok, interesting :)

En lukt dat wat om in formatie te lopen? Of is het eerder van: "We gaan nu dat gebouw binnen. Kies maar eender welke ingang, zolang je in dat gebouw maar bent."
Of is het echt strakke planning als "wacht aan hoofdingang tot iedereen er is, of gespawned is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een microfoon is absoluut niet noodzakelijk, echter wel gewoon veel gezelliger. Speel niet vaak met GoT'ers maar wel vaak met anderen en vroeger ook allerlei games met anderen gespeeld en toen gebruiken we altijd Ventrilo. Dan gewoon lekker kletsen, tactics afspreken en wat om hulp roepen.
Strakke planning kom ik niet vaak tegen simpelweg omdat zoiets op multiplayer in public servers niet vaak werkt, Het is meestal kom we proberen om te lopen of kom we sneaken aan die kant er langs. Ik denk dat we gewoon een platoon moeten oprichten voor wie echt graag samenspeelt, een teamspreak, ventrilo of mumble server erbij en voila. Eventueel kan ik prima zo'n server hosten thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Is er LAN-support voor deze versie? Want ik organiseer een LAN binnenkort en dan wil ik graag BF3-compo's geven. Maar het moet wel kunnen natuurlijk :)

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LAN support schittert door afwezigheid momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13-09 17:41
Lima schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:12:
Is er LAN-support voor deze versie? Want ik organiseer een LAN binnenkort en dan wil ik graag BF3-compo's geven. Maar het moet wel kunnen natuurlijk :)
Als je met binnenkort 4+ maanden bedoeld, maar dat ter zijde:
Hij is nog pre-alpha en niemand kan zeker weten dat bij de release er lan-support is.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha net iets grappigs ontdekt: op 2:36 hier:
Je ziet een draaiend billboard met reclame van BF3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Ja in de komende herfstvakantie :) nog een tijd dus. Maar kmoet dringend men reclame enzo beginnen maken, dus ik wil weten wat er op de banners/affiches enz moet komen.

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:19:
Haha net iets grappigs ontdekt: op 2:36 hier:
Je ziet een draaiend billboard met reclame van BF3 :+
Nice gespot! Zo kunnen ze ook wel leuk geld verdienen, plaats hier uw coca cola/mentos/M&M/playboy reclame en alle gamers in X land zien het X uur. Realistisch is het toch wel, immers reclame in een stadlevel is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zien we hier trouwens wel kogelwonden? Zie net dat de models in MW3 weer net zo waardeloos zijn als in MW2 (slechte ragdoll physics, geen physics bij dode poppetjes, geen wonden etc.). Was in BO toch wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:09:
[...]
Ah ok, interesting :)

En lukt dat wat om in formatie te lopen? Of is het eerder van: "We gaan nu dat gebouw binnen. Kies maar eender welke ingang, zolang je in dat gebouw maar bent."
Of is het echt strakke planning als "wacht aan hoofdingang tot iedereen er is, of gespawned is".
We gamen eigenlijk gewoon voor de fun, dus het is niet echt gebaseerd op veel tactiek. Maar we doen dan ook gewoon public dus vaak loopt iedereen een beetje zijn eigen weg, maar een beetje samenspel is nooit mis natuurlijk.
ik heb met andere vrienden wel clanwars gespeeld in COD en daar ging t wel allemaal om tactiek, iedereen had zijn eigen route in de map en eigen punt dat hij moest verdedigen. Op een gegeven moment heeft dan elk huisje/gebied een eigen naam, soms zelfs van een bepaalde speler omdat die altijd daar zit, op zich wel grappig :)

@Tsurany: Uiteraard niet noodzakelijk maar als je vaak met vrienden speelt is het wel heel handig en gewoon gezellig. Eigenlijk game ik vrijwel alleen nog maar tegelijk met vrienden, of in ieder geval mensen waarmee ik kan praten, omdat ik dat gewoon gezelliger vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tk55 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:23:
@Tsurany: Uiteraard niet noodzakelijk maar als je vaak met vrienden speelt is het wel heel handig en gewoon gezellig. Eigenlijk game ik vrijwel alleen nog maar tegelijk met vrienden, of in ieder geval mensen waarmee ik kan praten, omdat ik dat gewoon gezelliger vind.
Idd, het kan wel veel gezelliger zijn. Helaas is mijn headset defect en heb ik enkel een koptelefoon, moet eigenlijk eens een nieuwe kopen.

Heb eens gekeken naar de hedendaagse VOIP servers, niet veel veranderd.
Ventrilo valt af, maximaal 8 users of je mag gaan betalen.
Mumble is leuk maar qua GUI nogal slapjes.
Teamspeak 3 werkt prima, draait momenteel op m'n server.
Imvox is nieuw en enorm eenvoudig om mee te werken, kan wel ideaal zijn voor mensen die er verder niks van weten.
Iemand nog bekend met andere VOIP servers die ik niet ken?

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 08-06-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tnx voor die slow motion trailer!

Het lijkt er toch echt op dat er faction based weapons in gaan zitten (Hoera DICE!) en het kruipen en beweging ziet er ERG goed uit, dat moment waarop de speler wordt geknifed is bijna eng realistisch :P

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
Mumble zou ik voor Battlefield aanraden, zeker goeie VOIP software.

In Project Reality ( Mod voor BF2 ) wordt dit ook zowat standaard op elke server gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mumble ziet er alleen zo lelijk en onduidelijk uit qua GUI, das wel jammer. Draai momenteel beide servers maar zonder mic is het lastig testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Geen LAN support hoorde ik net van RUSH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 07:27
Tsurany schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:14:
Mumble ziet er alleen zo lelijk en onduidelijk uit qua GUI, das wel jammer. Draai momenteel beide servers maar zonder mic is het lastig testen :P
Mumble ondersteunt positionele audioweergave, en dat merk je enkel ingame ;) Dat is eigenlijk het verschil tussen Mumble en de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
thommich schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:45:
Ik ben erg benieuwd!

Poll: Welke class zal jij voornamelijk spelen?

edit: En zeg misschien ook waarom?
Voornamelijk Engineer/AT: Ik heb altijd de natuurlijke drang om vijandige voertuigen te slopen ;)
Zeker het feit dat er nu er een M4A1 bij deze klasse zit, spreekt me erg aan. Damn...I love this weapon.

Afhankelijk of er (silenced) SMG's bij Recon zal zitten, zal ik af en toe switchen naar deze klasse. Mits de situatie erom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Stiekum vraag ik me toch af of er toch ook een closed beta komt voor de open beta in september.

Anders is het best lullig voor al die mensen die MOH voor die reden (BF3 Beta) hebben aangeschaft.

En ik kijk ook al uit naar de hell week de week dat ze de beta sluiten een week voor de release zodat iedereen weer even mag afkicken net als bij de BC2 beta :O

Mijn favoriete class zal de engineer gaan worden vermoed ik ook dus vanwege die M4 8)

Op de tweede plaats komt de Assault en daarna de recon class de support class zal ik niet veel gaan spelen vermoed ik op voorhand but we will see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemean schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:20:
Geen LAN support hoorde ik net van RUSH ;)
En wat zei Conquest daarover?

:+ Maar vraag eens of Recons andere wapens krijgen dan enkel sniperrifles, hoef ik geen Twitter te doen maken enzo :9
Tankbuster schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:28:
Mumble ondersteunt positionele audioweergave, en dat merk je enkel ingame ;) Dat is eigenlijk het verschil tussen Mumble en de rest
Maar eens een microfoon hosselen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Wil je dat ik dat even naar Developers spam? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, anders moet ik helemaal twitter aanmaken enzo, kost zoveel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Done :+.

Nieuwe video.

[ Voor 97% gewijzigd door Nemean op 08-06-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lekker wijf, die donkere op het eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Mogelijke systeem eisen, alleen zijn deze nog niet officieel bevestigd.

Gisteren zette Electronic Arts haar aankomende shooter Battlefield 3 nog maar eens centraal middels een uitgebreide PC demo, mogelijk weten we nu ook wat we zelf in huis moeten hebben om de game te mogen spelen.

Gamefront zegt namelijk de systeemeisen te hebben, echter zijn deze nog niet bevestigd door Electronic Arts zelf. Voorlopig blijft het dan ook bij een gerucht, bekijk hieronder echter of je de game zou kunnen draaien:

Minimale systeemeisen:
- Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
- RAM: 2GB
- Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
- Graphics card memory: 512 MB
- Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Aangeraden systeemeisen:
- Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
- RAM: 4GB
- Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
- Graphics card memory: 1 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
icn schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:40:
Mogelijke systeem eisen, alleen zijn deze nog niet officieel bevestigd.

Gisteren zette Electronic Arts haar aankomende shooter Battlefield 3 nog maar eens centraal middels een uitgebreide PC demo, mogelijk weten we nu ook wat we zelf in huis moeten hebben om de game te mogen spelen.

Gamefront zegt namelijk de systeemeisen te hebben, echter zijn deze nog niet bevestigd door Electronic Arts zelf. Voorlopig blijft het dan ook bij een gerucht, bekijk hieronder echter of je de game zou kunnen draaien:

Minimale systeemeisen:
- Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz
- RAM: 2GB
- Graphic card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card.
- Graphics card memory: 512 MB

Aangeraden systeemeisen:
- Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
- RAM: 4GB
- Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
- Graphics card memory: 1 GB
L.E.Z.E.N.

;(
Pagina: 1 ... 30 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien