Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Asgaro schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:02:
[...]

Inderdaad, zij geven geen geld uit aan nieuwe hardware doorheen de jaren, dus die kunnen ze elders spenderen.
Snap dus ook niet waar sommige PC gamers naartoe willen met hun reactie! Op Youtube is het echt irritant aan het worden. :(
Hij geeft het als een normale reactie weer en lokt niks uit. Het is zo en we willen niet naar een reactie toe. Het is puur de uitleg waarom de PS3 versie er minder mooi uitziet. Het apparaat is ouder.

Laten we nou weer gewoon over BF3 gaan hebben. En dat er over de consoleversies wordt gepraat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay, happy face from now on!
Niet nodig, en embedding werkte niet eens bij die video ;)

[ Voor 57% gewijzigd door TheZeroorez op 17-06-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was wel te verwachten dat mensen hierover zouden spreken als de PS3 versie voor het eerst getoond wordt:P
Maargoed, nu met spanning afwachten op de LAN en dedicated server functie, zal wel niet, maar je weet maar nooit wat ze op de Dreamhack aankondigen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Bij de ps3 gameplay is mij een pop up opgevallen. Op ong. 2;56 wanneer hij over het hek springt zie je links boven in het gebouw opeens 2 airco's (ventilatie) of iets wat er op lijkt verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:48

thommich

Belg

Heb in de TS een FAQ geplaatst, het is de bedoeling dat die aangevuld wordt van zodra er meer bekend raakt, of als er vragen blijven opduiken...
Zijn er nog steeds terugkerende vragen die ik kan opnemen? :)

[ Voor 80% gewijzigd door thommich op 17-06-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:48
l166 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:29:
Bij de ps3 gameplay is mij een pop up opgevallen. Op ong. 2;56 wanneer hij over het hek springt zie je links boven in het gebouw opeens 2 airco's (ventilatie) of iets wat er op lijkt verschijnen.
Tuurlijk heb je op de console meer last van pop up , niks byzonders hoor dus.
Niet echt het vermelden waard.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
De TS is erg netjes en compleet, complimenten voor de makers :)

Nu hopen dat hij up-to-date blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even de console beelden gekeken bij jimmy fallon, wel grappig dat ze steeds dezelfde scene gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akrapovic58
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:56
Als ze een degelijke pc versie van het spel maken en er ook tijd en geld insteken (niet zoals BC2) maakt BF3 de nieuw COD MW3 met de grond gelijk. :) Het komt zelf niet in de buurt...

En ik ben zowel COD als BF fan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Akrapovic58 op 17-06-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
badslats schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:37:
Als ze een degelijke pc versie van het spel maken en er ook tijd en geld insteken (niet zoals BC2) maakt BF3 de nieuw COD MW3 met de grond gelijk. :) Het komt zelf niet in de buurt...

En ik ben zowel COD als BF fan ;)
Tell us something new... Ze máken er dan ook 'n degelijke PC versie van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

l166 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:29:
Als je vanaf 3:25 linksbovenin kijkt flipt er ook een airco de pan uit.

Maar ja, ik vind het er verder nog best uit zien en had ook geen wonderen verwacht. Ben wel benieuwd hoe de popup is als je met een jet over de stad vliegt (er van uitgaande dat de jets ook in de consoleversies zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:19:
[...]

Als je vanaf 3:25 linksbovenin kijkt flipt er ook een airco de pan uit.

Maar ja, ik vind het er verder nog best uit zien en had ook geen wonderen verwacht. Ben wel benieuwd hoe de popup is als je met een jet over de stad vliegt (er van uitgaande dat de jets ook in de consoleversies zitten).
Lol, als die jets dezelfde snelheid als de J-10 in BF2 hebben word het wel een probleem:P
Waar ik me meer zorgen om zou maken bij de console versies is het snipen in de MP van veraf, schuild er iemand achter een muurtje waar jij dan dwars doorheen kijkt, probeer je erop te schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ach, met kerst bouw je voor nog geen 500 euro een pc waarmee je prima op high (en in ieder geval beter dan de consoleversie) je spelletje kan spelen. Koop je gewoon de nieuwe wiiu of xbox oid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:11:
Ach, met kerst bouw je voor nog geen 500 euro een pc waarmee je prima op high (en in ieder geval beter dan de consoleversie) je spelletje kan spelen. Koop je gewoon de nieuwe wiiu of xbox oid niet.
Een midrange pc van nu zal het al veel beter doen dan de consoles, dus dat zal het probleem niet zijn (ervan uitgaande dat het een goed geoptimaliseerde engine is voor de pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat een nieuws qua DLC en PS3 footage in de afgelopen drie dagen dat ik BF3 helemaal niet heb gevolgd!

PS3 footage vind ik er echt heel goed uit zien, en ik vind het echt niet slecht. Het ziet er beter uit als Bad Company 2 en lijkt smooth te lopen. En dat op hardware uit 2004/2005 (de hardware komt in principe al uit 2004 terwijl het in 2005 werd aangekondigd en na vertraging in 2006 werd gelanceerd). Dus ongeveer 6-7 jaar na dato, nog zo netjes. Mooi, mooi.

Van het officiele BF3 blog trouwens:
Check it out below. Sorry for the ghosting and rasterizations -- this was filmed offscreen.
Dus dit wat je ziet, is niet wat je direct op een scherm ziet. Dat is mooi, want dat betekent dat het er in principe nog iets beter uitziet.

[ Voor 23% gewijzigd door Uniciteit op 17-06-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Het valt me na wat vergelijken met de vault line trailer wel op dat de ps3 versie mooie rook EN lelijke rookpluimen heeft. de witte rook na het schieten ergens op is prachtig, de rook boven een auto doen ze in COD beter. Het is even wachten op concrete multiplayer beelden wat betreft de pop-up, maar dat lijkt me wel goed geregeld (in BC2 was dat ook prima). Ik vind het zelf fijn dat ze de destruction engine intact gelaten hebben, want daar gaat het spel kwa gameplay toch om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
dat vergelijk met de ps3 en de pc... dat snapt men toch wel of niet ?

ik quote nu DICE " why would anyone expect that console would look the same as PC? if that was the case we would have failed with the PC version"

voor de ps3 vind ik hem echt fantastisch eruit zien. DICE heeft ook aangegeven dat deze versie nog een alpha versie was. ik vind trouwens de diepte erg goed gedaan. als je zowel de pc als de ps3 versie bekijkt van de gameplay vanaf het moment dat de ps3 versie begint, dan zie je dat je even ver kan kijken als op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchild schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 02:09:
dat vergelijk met de ps3 en de pc... dat snapt men toch wel of niet ?

ik quote nu DICE " why would anyone expect that console would look the same as PC? if that was the case we would have failed with the PC version"

voor de ps3 vind ik hem echt fantastisch eruit zien. DICE heeft ook aangegeven dat deze versie nog een alpha versie was. ik vind trouwens de diepte erg goed gedaan. als je zowel de pc als de ps3 versie bekijkt van de gameplay vanaf het moment dat de ps3 versie begint, dan zie je dat je even ver kan kijken als op de pc.
Lol, even ver kijken, bij de PS3 schieten de objecten gewoon ineens in beeld. Zo kan je op de PS2 nog wel een game maken waar je ver kan kijken. GTA 3 had dit ook, kon je zeer ver kijken, maar tijdens het rijden vlogen de bloembakken, lantaarnpalen en alles voor je nues omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Dat ligt dus aan de beperkte geheugen(en andere hardware) die de console,s met zich meebrengen,nee dank je doe de pc versie maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 02:44:
[...]

Lol, even ver kijken, bij de PS3 schieten de objecten gewoon ineens in beeld. Zo kan je op de PS2 nog wel een game maken waar je ver kan kijken. GTA 3 had dit ook, kon je zeer ver kijken, maar tijdens het rijden vlogen de bloembakken, lantaarnpalen en alles voor je nues omhoog.
Heb jij toevallig in het verleden een vervelende ervaring met een console gehad? Is er een PS3 op je hoofd gevallen? Ben je over een Xbox gestruikeld?

Het valt me ontzettend op dat jij, al dan niet subtiel, elke gelegenheid aangrijpt om consoles af te zeiken. Wil je erover praten? Zo niet, stop dan met zo reageren als iemand de PS3 versie er mooi uit vindt zien. We weten allemaal dat de PC versie superieur is, en PC vs. console discussies zijn al genoeg langs gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 18-06-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/261838_10150204804912672_308775617671_7230374_5800432_n.jpg

Dit is niet van de E3, ik citeer:
The huge Battlefield 3 booth at Dreamhack!

Via https://www.facebook.com/battlefield

Ben benieuwd naar nieuwe info!

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 18-06-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 02:44:
[...]

pls geen console vs pc discussie, laten mensen zelf maar bepalen welke versie ze kopen...

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Nieuwe DLC:

Afbeeldingslocatie: http://desmond.yfrog.com/Himg734/scaled.php?tn=0&server=734&filename=xgj.png&xsize=640&ysize=640

is een photoshop van 1 van de BF3 devs

[ Voor 16% gewijzigd door roy-t op 18-06-2011 11:14 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
roy-t schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:13:
Nieuwe DLC:

[afbeelding]

dus?.... als ik allemaal gephotoshopte dlc ga posten ben ik voor morgen niet klaar.... dit is nep, dus wat is de meerwaarde ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:08
Gewoon een pun van de devs veronderstel ik, een beetje 'humor' mag toch ook wel denk ik?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 13:28
Blijkt het uiteindelijk een superduperawsomegeheimextremelimiteddlc te zijn, waar je zo'n dino als voertuig uit de lucht kunt laten droppen >:)
Hier komt destruction 2.0!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
l166 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:20:
[...]

dus?.... als ik allemaal gephotoshopte dlc ga posten ben ik voor morgen niet klaar.... dit is nep, dus wat is de meerwaarde ervan?
Het is een grap. En deze is grappig omdat MW3 op 4chan werd gebashed omdat ze geen dinosaurussen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy-t schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:13:
Nieuwe DLC:

[afbeelding]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 16:51
_/-\o_ ntyrannosaurus warfare pack.... droomt van een soort Dinoriders battlefield game

[ Voor 4% gewijzigd door The-End587 op 18-06-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:02
zippy1990 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:51:
Man man man, ik ging bijna helemaal stuk toen die jimmy die controller in zen handjes kreeg.

Trouwens, heeft iemand origin al geprobeerd? Ik heb het gister geinstalleerd en gelijk bf3 ge-preordered,de reden daarvoor is trouwens, een stukej vertrouwen dat je het gewoon bij de maker zelf koopt in plaats van third party winkels. volledig mijn mening maar goed. Het gaat heel simpel en snel, vind het nu al beter werken dan steam, moet je na gaan het is nog maar een beta fase ;D
Nja, "beta". Origin is gewoon de nieuwe naam voor EA Download Manager, en dat programma bestaat al heel lang. Origin ziet er dan ook precies hetzelfde uit als voor de naamswijziging.

Vind het wel nogal storend dat ze echt continu dat programma veranderen en weer een andere naam geven. Hopelijk houden ze daar nu eindelijk mee op.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

hehe
Jammer dat je dat erbij moet zetten, mensen hier nemen alles altijd zo serieus. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
mace schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:18:
[...]

hehe

[...]

Jammer dat je dat erbij moet zetten, mensen hier nemen alles altijd zo serieus. :|
In je signature staat anders wel dat je ook serieus bent :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Lt. Big Mack schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:49:
Blijkt het uiteindelijk een superduperawsomegeheimextremelimiteddlc te zijn, waar je zo'n dino als voertuig uit de lucht kunt laten droppen >:)
Awesome een dino als wagen, netzoals in NFS2 mbv een cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

PixelShooter schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:49:
[...]

In je signature staat anders wel dat je ook serieus bent :+ ;)
Zeker. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Lt. Big Mack schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 11:49:
Ik gok destruction 4.0 aangezien in BF3 al destruction 3.0 zit. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

The-End587 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:20:
_/-\o_ ntyrannosaurus warfare pack.... droomt van een soort Dinoriders battlefield game
Dat is geen verkeerd idee eigenlijk :+ d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:20:
[...]

Heb jij toevallig in het verleden een vervelende ervaring met een console gehad? Is er een PS3 op je hoofd gevallen? Ben je over een Xbox gestruikeld?

Het valt me ontzettend op dat jij, al dan niet subtiel, elke gelegenheid aangrijpt om consoles af te zeiken. Wil je erover praten? Zo niet, stop dan met zo reageren als iemand de PS3 versie er mooi uit vindt zien. We weten allemaal dat de PC versie superieur is, en PC vs. console discussies zijn al genoeg langs gekomen.
En waar heeft de PC jouw aangeraakt?
Iemand beweerde dat je net zo ver kon kijken, terwijl er duidelijk dingen (zoals airco installaties) in het beeld sprongen. Dan kun je dus niet zo ver kijken als we op de PC zagen, niks verkeerds aan om dat op te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zie je mij op de PC zeiken dan? *zucht*

Ik heb het niet alleen over die opmerking hierboven. Ik zie je al langer van die zuigende met sarcasme doorspekte opmerkingen maken als iemand iets over een console zegt. Laat het lekker rusten man. Je vertelt echt niets nieuws hoor.

Hier, dit hieronder is van de vorige twee pagina's alleen al. In letterlijk elke post die je plaatst, probeer je consoles af te zeiken, zonder ook maar iets inhoudelijks over de game zelf aan het topic toe te voegen.

Ik heb overigens een 360, een PS3, een Wii én een laptop waarop ik games speel, voordat je denkt dat ik een of andere console-only fanboy bent.
Lol, als die jets dezelfde snelheid als de J-10 in BF2 hebben word het wel een probleem:P
Waar ik me meer zorgen om zou maken bij de console versies is het snipen in de MP van veraf, schuild er iemand achter een muurtje waar jij dan dwars doorheen kijkt, probeer je erop te schieten....
Een midrange pc van nu zal het al veel beter doen dan de consoles, dus dat zal het probleem niet zijn (ervan uitgaande dat het een goed geoptimaliseerde engine is voor de pc)
Vergeet ook niet dat over een paar maanden de game af moet zijn, ga nou geen grote verbeteringen qua graphics verwachten. PS3 heeft nu eenmaal 6 jaar oude hardware, en dat ga je zien als er een game van anno 2011 op moet verschijnen, zeker als deze gebruik gaat maken van hardware uit 2011.
Heb dus gekeken op youtube van de PS3 gameplay. Mijn god wat een verschil. De resolutie gok ik zal liggen ergens op 720p of lager, de details, effecten, lightning, smoke, het is echt nogal minder. Wat mij ook direct opviel was dat de wapens (m16) er nogal minder gedetaileerd uitzag. De framerate was dan wel goed, al hebben we nu alleen maar kleine gebieden gezien op de PS3. Zo'n tankslag battle zal nogal wat zwaarder zijn, maar dan zal het detail/draw distance nog wel verder gaan zakken.

Trouwens, zag ik nou dat wanneer je een granaat gooit op de PS3, dat deze oranje van kleur word? Dit zag ik (gelukkig) op de PC niet.
Dat laatste klopt niet eens, dus je verzint zelfs dingen.
Niet alleen scherper:P Zowat alles is beter bij de PC versie, dat betekend alleen maar dat DICE niets voorgelogen heeft, ze hebben echt op de pc gefocused.

@ Asgaro

Ja is wel netjes om medelijden te tonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
bram1984 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:04:

Ik heb het niet alleen over die opmerking hierboven. Ik zie je al langer van die zuigende met sarcasme doorspekte opmerkingen maken als iemand iets over een console zegt. Laat het lekker rusten man. Je vertelt echt niets nieuws hoor.
Ik wil me er eigenlijk niet mee mengen, maar ik moet toch kwijt dat de meeste opmerkingen die hij maakt helemaal niet sarcastisch zijn.

Why cant we all just get along :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Let's change the subject! :)

Een poll!

Poll: Naar welke game-mode kijk je het meest uit?
Team DeathMatch
Rush
Conquest
Co-op
Single Player
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372656&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 6% gewijzigd door thommich op 18-06-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Als BF speler van het eerste uur moet ik toch bekennen dat ik het relatief nieuwe Rush wel de vetste game mode vind. De actie concentreert zich voornamelijk rond één gebied en dat maakt het intensiever dan Conquest waarbij de actie meer verspreid is en het vaak een heen en weer race spelletje is.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Rush, ik ben meer een objectives persoon, hoewel ik in BF2 conquest wel leuk vond. Hangt voornamelijk af van de maps, en van de speelstijl van je tegenstanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Baccy schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:12:
[...]

Ik wil me er eigenlijk niet mee mengen, maar ik moet toch kwijt dat de meeste opmerkingen die hij maakt helemaal niet sarcastisch zijn.

Why cant we all just get along :'(
Sarcastisch is inderdaad niet het goede woord, pardon me (hoewel die er ook tussen zitten, alleen niet in de voorbeelden), maar je snapt hopelijk wat ik bedoel. Het valt niet voor niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conquest, mits BF3 zich goed voor clanwars gaat lenen. Rush een goede tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 23:04:

Ik heb overigens een 360, een PS3, een Wii én een laptop waarop ik games speel, voordat je denkt dat ik een of andere console-only fanboy bent.
Sigh, zegt mij genoeg betreft het platform waar jij BF3 op gaat spelen, en verklaard ook jouw reactie omtrent de waarheid die ik aan het licht brag.

Betreft de text die je van mij aan het quoten bent, er is geen reden van paniek voor jouw als toekomstige console BF3 speler als ik me afvraag hoe het zal gaan als je sneller door de maps heen gaat, betreft de clipping en popups. En volgens mij ben ik niet de enige hier met de opmerking dat er een duidelijk verschil was tussen de PS3 en de PC versie.

Er is ook weinig mis mee om te zeggen dat we geen grootse verbetering mogen verwachten in die paar maanden als het gaat om graphics. Verzinnen? Ik heb echt medelijden hoor, dat verzin ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

leuke poll, natuurlijk op conquest geklikt. bf en concquest horen bij elkaar O+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 00:16:
[...]

Sigh, zegt mij genoeg betreft het platform waar jij BF3 op gaat spelen, en verklaard ook jouw reactie omtrent de waarheid die ik aan het licht brag.

Betreft de text die je van mij aan het quoten bent, er is geen reden van paniek voor jouw als toekomstige console BF3 speler als ik me afvraag hoe het zal gaan als je sneller door de maps heen gaat, betreft de clipping en popups. En volgens mij ben ik niet de enige hier met de opmerking dat er een duidelijk verschil was tussen de PS3 en de PC versie.

Er is ook weinig mis mee om te zeggen dat we geen grootse verbetering mogen verwachten in die paar maanden als het gaat om graphics. Verzinnen? Ik heb echt medelijden hoor, dat verzin ik niet.
Verdiep je eens in het kofschip, en brag?

Natuurlijk zit er een wereld van verschil tussen, maar moet je dat nu echt op iederen pagina herhalen? Beetje vermoeiend niet?

En dat verzinnen? Heb je wel gelezen waar ik naar verwees? Zo te zien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:16
Mischien een beetje rare vraag, zit er ook FFA in de multiplayer. Speel namelijk alleen BlackOps en FFA is het enige wat me kan boeien.

BF3 lijkt me wel wat, maar als er geen FFA in zit is het voor mij zinloos:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 15:49
Battlefield draait om teamplay, dus het lijkt me sterk als ze FFA zouden invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
LOL, Battlefield en FFA _O-
Dan is Battlefield geen game voor jou.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Corman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:02:
Battlefield draait om teamplay, dus het lijkt me sterk als ze FFA zouden invoeren
Geweldig plan. Laten we even FFA in een TEAM based game stoppen. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Er zijn zoveel team-based games waar FFA inzit, dus wat dat betreft zou het best kunnen _/-\o_ Ik speel alleen FFA om de simpele reden dat de meesten in "TEAM" er toch geen zak van begrijpen, en dan word het voor mij een ergenis.

Een FFA mode lijkt me niet erg moeilijk om die in te voeren, er zijn namelijk genoeg die het graag spelen. En die het niet willen spelen pakken gewoon een andere server wat wel in team-play is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Als je FFA wilt doen dan hou je het maar bij CoD, die is daarvoor gemaakt. Wat is nog de toegevoegde waarde van alle features van BF3 als je alleen maar wilt knallen op alles wat beweegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
RoaDHouse schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:49:
Er zijn zoveel team-based games waar FFA inzit, dus wat dat betreft zou het best kunnen _/-\o_ Ik speel alleen FFA om de simpele reden dat de meesten in "TEAM" er toch geen zak van begrijpen, en dan word het voor mij een ergenis.

Een FFA mode lijkt me niet erg moeilijk om die in te voeren, er zijn namelijk genoeg die het graag spelen. En die het niet willen spelen pakken gewoon een andere server wat wel in team-play is.
Daar ligt het verschil nu tussen cod en BF. In CoD is er geen enkele reden om samen te werken, iedereen probeert gewoon zoveel mogelijk kills te verzamelen. Samenwerken gaat ook niet... iedereen kan iedereen aan op vrijwel elke range.

In battlefield kan het zijn dat er plots een tank voor je neus verschijnt. Echt veel ga je niet kunnen doen met je machinegeweer. Je gaat dus moeten terugtrekken en ergens achter schuilen als je een kans wilt hebben om te overleven. De meeste mensen "spotten" die tank dan waardoor iedereen in je team weet waar die tank is. Als engineer heb je de tools om tanks neer te halen, maar ben je redelijk zwak tegen infanterie. Als een engineer een tank ziet gaat die er zeker op beginnen schieten met rocket launchers etc. Waarom? Een tank kapot maken geeft gigantisch veel punten.

Iedereen heeft gigantische zwaktes en gigantische sterke punten. Door die diversiteit gaat iedereen vanzelf samenwerken tot op een zeker niveau. Het is echt onmogelijk om ook maar iets gedaan te krijgen.

Ze kunnen geen FFA modus maken met dezelfde kwaliteit als de andere modi. Moesten ze dat wel doen zouden er mensen zijn (zoals jij misschien) die enkel die modus spelen en daaruit concluderen dat het spel niet gebalanceerd is. En ze hebben gelijk. 1v1 op battlefield kan niet gebalanceerd zijn tenzij je exact hetzelfde doet. Het is pas gebalanceerd als iedereen een rol kiest in zijn team en samen werkt.

Spijtig genoeg neemt het niet de rotte appels weg die wel gaan lonewolfen en soms zelfs op hun eentje het spel voor de 15 andere spelers in het team verknoeien. Soms heb je ook een team met weinig tactisch inzicht...

Als je Battlefield wil proberen: grijp in september je kans. Laat je niet ontmoedigen door de gigantisch slechte scores die je de eerste week gaat halen, dit is normaal. Doodgaan voor een objective is goed als je het front hebt kunnen verschuiven of teammates hebt laten spawnen. Hou de moed er in en je zal snel merken of de stijl je ligt. Hoe dan ook, de overstap van cod naar bf blijft ruig. Het heeft mij een week elke avond een paar uur geduurd voor ik bij bc2 begon consistent beter te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Niosus schreef op zondag 19 juni 2011 @ 02:41:
[...]

Daar ligt het verschil nu tussen cod en BF. In CoD is er geen enkele reden om samen te werken, iedereen probeert gewoon zoveel mogelijk kills te verzamelen. Samenwerken gaat ook niet... iedereen kan iedereen aan op vrijwel elke range.

In battlefield kan het zijn dat er plots een tank voor je neus verschijnt. Echt veel ga je niet kunnen doen met je machinegeweer. Je gaat dus moeten terugtrekken en ergens achter schuilen als je een kans wilt hebben om te overleven. De meeste mensen "spotten" die tank dan waardoor iedereen in je team weet waar die tank is. Als engineer heb je de tools om tanks neer te halen, maar ben je redelijk zwak tegen infanterie. Als een engineer een tank ziet gaat die er zeker op beginnen schieten met rocket launchers etc. Waarom? Een tank kapot maken geeft gigantisch veel punten.

Iedereen heeft gigantische zwaktes en gigantische sterke punten. Door die diversiteit gaat iedereen vanzelf samenwerken tot op een zeker niveau. Het is echt onmogelijk om ook maar iets gedaan te krijgen.

Ze kunnen geen FFA modus maken met dezelfde kwaliteit als de andere modi. Moesten ze dat wel doen zouden er mensen zijn (zoals jij misschien) die enkel die modus spelen en daaruit concluderen dat het spel niet gebalanceerd is. En ze hebben gelijk. 1v1 op battlefield kan niet gebalanceerd zijn tenzij je exact hetzelfde doet. Het is pas gebalanceerd als iedereen een rol kiest in zijn team en samen werkt.

Spijtig genoeg neemt het niet de rotte appels weg die wel gaan lonewolfen en soms zelfs op hun eentje het spel voor de 15 andere spelers in het team verknoeien. Soms heb je ook een team met weinig tactisch inzicht...

Als je Battlefield wil proberen: grijp in september je kans. Laat je niet ontmoedigen door de gigantisch slechte scores die je de eerste week gaat halen, dit is normaal. Doodgaan voor een objective is goed als je het front hebt kunnen verschuiven of teammates hebt laten spawnen. Hou de moed er in en je zal snel merken of de stijl je ligt. Hoe dan ook, de overstap van cod naar bf blijft ruig. Het heeft mij een week elke avond een paar uur geduurd voor ik bij bc2 begon consistent beter te spelen.
Bedankt voor de moeite die je genomen hebt om het uit te leggen. Het is gelijk duidelijk dat het geen game is voor mij.

Ik ben geen team-player, mijn doel is om iedereen zo snel mogelijk te fraggen en als eerste te eindigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Voor iemand die BF niet kent vind ik het niet zo'n hele gekke vraag. Het blijft natuurlijk een shooter, en FFA is een van de oudste modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conquest aja!

Speel dat het meeste op BFBC2. Vind het echt leuk om met vehicles naar de verschillende checkpoints te cruisen met hier en daar een roadkill :+
Oasis en Harvest Day in Conquest zijn echt zalig; met die maps alleen zou ik een ganse dag zoet zijn indien ik de tijd had!

Rush is vooral infantry gericht. Wel leuk maar na een paar keer spelen, schakel ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik ben overgestapt naar BFBC2 juist omdat het fragen en het simplisme van COD me begon te vervelen. BFBC2 moet je nog echt bij nadenken en is alles behalve eenvoudig. Als je met een paar vrienden speelt via Skype is het helemaal fantastisch, je maakt een Squad en door de classes te benutten kan je een tactische heel leuk spel spellen, waarbij je zo nu en dan ook nog eens een berg tegenstanders kan killen. Al moet ik zeggen, ook bij dit spel lopen er nutteloze types die alleen maar bezig zijn met k/d, maar veel minder dan bij COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:49:
Ik heb in CoD nooit een teamgevoel gehad. De developers hebben daar ook nooit voor gekozen in die game. Het is een en al lonewolfs met hun killstreaks. :)

(nvm, fout gelezen)

[ Voor 35% gewijzigd door Asgaro op 19-06-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ook niet, maar als je met een groep vrienden met een headset speelt, dan kun je dat natuurlijk wel oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht eraan, omdat BF3 zoveel gehyped wordt dat er dus ook veel 12 jarige CoD gamers komen op BF3 die alleen maar de lonewolf gaan uithangen. Waardoor er minder teamplay is. Ik ben er bang voor dat dus niemand op BF3 nog gaat doen aan teamplay. Hoe zouden ze dit kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
omdat je als team met alleen maar lone wolfs ( ook al zijn ze goed ), nooit zal winnen tegen een team, die 3 goed samenwerkende en ingedeelde squads heeft ( ook al zijn het 1 op 1 slechtere spelers )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52
Het lost vanzelf wel op. Geen teamplay=verliezen. Die mensen zullen stoppen omdat ze gefrusteerd worden van het constant verliezen. Daarnaast kun je natuurlijk ook een server kiezen waar teamplay gepromote wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:19:
Ik dacht eraan, omdat BF3 zoveel gehyped wordt dat er dus ook veel 12 jarige CoD gamers komen op BF3 die alleen maar de lonewolf gaan uithangen. Waardoor er minder teamplay is. Ik ben er bang voor dat dus niemand op BF3 nog gaat doen aan teamplay. Hoe zouden ze dit kunnen oplossen?
Het wordt niet beloond, geen killstreaks. Bovendien betekent goed zijn in COD niet dat je dat ook bent in BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik kijk uit naar conquest en ik hoop echt dat ze weer mooie conquest mappen met 6+ vlaggen maken. Ga er vanuit dat dit wel het geval is, want in BFBC2 waren we gelimiteerd aan 24 spelers (PC wel 32, maar de mappen zijn gemaakt met het oog op 24 man).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
De CoD-kids gaan niet verstappen naar Battlefield. Ik heb er al een paar proberen BC2 te laten spelen op LAN parties enzo... Ze worden een paar potjes kei hard afgemaakt en ze stoppen ermee. Degene die wel doorbijten hebben een zeker niveau aan discipline en zijn meer geneigd om samen te werken. Ik verwacht dat met de release van MW3 2-3 weken later de servers op een gelijkaardig niveau zitten zoals BC2 nu. Misschien zelfs beter omdat er meer bonussen te verdienen zijn door teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 07:55
Ik weet niet hoevol de BC2 servers zijn, maar ik denk dat de BF3 server wel voller zullen zijn, aangezien er nog een hoop BF2 spelers zijn, die niet BC2 gehaald hebben voor de PC, maar wel BF3 halen voor de PC ( Waaronder ik bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:19:
Er is sowieso teamplay, of je het nu wil of niet. Een engineer scoort veel punten door een tank kapot te maken, doet hij dus sowieso als hij een tank ziet. Een medic scoort veel punten door iemand te reviven, gaat hij dus ook doen. Een sniper, wel, die snipet. Kun je veel aan hebben, hij kan veel mensen weg houden van de base bij bijvoorbeeld Conquest. En dat zal hij ook doen, want dat is zowat de enige manier om aan punten te komen als Recon. En dan heb je nog Assault, die kan nu eens inderdaad de lone wolf uithangen, maar ik dacht dat ze deze class samen hadden gedaan met Medic in BF3, of vergis ik me?
Dus ik denk wel dat het niet echt iets is om je zorgen over te maken. Ook gaan 12-jarige CoD spelers meer rekening houden met K/D ratio, maar dit gaat sowieso niet goed gaan als je de lone wolf speelt. Je kan enkel scoren als je met een paar man een base aanvalt, anders zul je altijd meteen gedood worden. Gevolg: veel van die spelertjes zullen het te moeilijk vinden en weg gaan, of ze veranderen hun strategie.
Wat vinden jullie overigens van K/D ratio bij Battlefield games? Bij BC2 heb ik er nooit echt rekening mee gehouden, vond het belangrijker dat mijn team het spelletje zou winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:08
Ik ben ook niet zo bang voor die 12-jarige CoD-spelertjes hoor, die haakten bij BFBC2 ook al vrij snel af.. Overstappen van CoD naar BF is echt wel even moeilijk qua besturing, voelt totaal anders aan. En je hoort ze al schreeuwen in CoD als het even niet gaat: als ze twee potjes op een rij nipt verliezen kappen ze ermee. Kun je nagaan hoe dat in BF gaat, waar je pas écht vernederd kunt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:37

OMD

Ik speel al jaren COD op de console ( PS3 ) en geen battlefield. BC2 nooit gespeeld.
In een duister verleden heb ik wel veel BF2 gespeeld op de PC en 1942 natuurlijk en daar was ik helemaal aan verkocht. Heb gewoon een pc pre-order gedaan, dan loopt het niet in de weg met mijn console COD skills :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Ik speel eigenlijk pas BFBC2 sinds 2 weken en voornamelijk Rush. K/D interesseert mij vrij weinig, ik zit nu op 0.7. Wel in een stijgende lijn, maar als ik 10 keer op rij dood moet gaan om een MCOM te (dis) armen dan doe ik dat. Ik merk wel dat ik campen indien nodig veel minder bezwaarlijk vind en het zelf ook doe in tegenstelling tot COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pa4jv schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:54:
Ik ben ook niet zo bang voor die 12-jarige CoD-spelertjes hoor, die haakten bij BFBC2 ook al vrij snel af.. Overstappen van CoD naar BF is echt wel even moeilijk qua besturing, voelt totaal anders aan. En je hoort ze al schreeuwen in CoD als het even niet gaat: als ze twee potjes op een rij nipt verliezen kappen ze ermee. Kun je nagaan hoe dat in BF gaat, waar je pas écht vernederd kunt worden..
Correct! In BF kan je team echt geraped wordt door het andere. Waar ik dan blij van wordt is het feit dat het aantal spelers in het verliezende team (meestal) niet daalt, door mensen die ragequiten. :)
Ik blijf ook altijd spelen maar pas m'n speelstijl wel aan: ben eerder het rushtype maar dan begin ik wat meer te crouchen, te flanken, etc.

Moesten zulke situaties mogelijk zijn in CoD, zou de server rap leeg lopen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

En toch zal EA maar wat graag zien dat de COD-kiddos overstappen naar BF, geeft een enorme boost in de verkopen. Ze knallen er niet voor niets zoveel geld tegenaan (ontwikkeling én marketing).

Dus wie weet gooien ze er alsnog een FFA mode in. Zolang de kiddo's zich daar verzamelen hebben wij serieuze spelers er weinig tot geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:00:
Ik speel eigenlijk pas BFBC2 sinds 2 weken en voornamelijk Rush. K/D interesseert mij vrij weinig, ik zit nu op 0.7. Wel in een stijgende lijn, maar als ik 10 keer op rij dood moet gaan om een MCOM te (dis) armen dan doe ik dat. Ik merk wel dat ik campen indien nodig veel minder bezwaarlijk vind en het zelf ook doe in tegenstelling tot COD.
Lol ik ben juist tegenovergesteld.
Ik wil een goede k/d ratio en ik blijf maar wat op de achtergrond van een Mcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik denk eerder dat de Call of Duty gamemode er al in geknalt is in de vorm van TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Lol ik ben juist tegenovergesteld.
Ik wil een goede k/d ratio en ik blijf maar wat op de achtergrond van een Mcom.
jij bent 1 van die lui die dus ook nooit op een MCOM af rennen op het moment dat het alarm afgaat? Thanks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

tehsojiro schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:55:
[...]

jij bent 1 van die lui die dus ook nooit op een MCOM af rennen op het moment dat het alarm afgaat? Thanks |:(
Inderdaad, ga dan COD spelen, je benut het spel niet en bent alleen maar tot irritant voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Don't get me wrong, maar soms is een zeer goede sniper die een mcom verdedigt van ver, beter als zo'n kiddo van dichtbij. Desalnietemin ben ik er op 500 uur BC2 te spelen maar enkelen tegengekomen. Ik kan ze niet uitstaan, nutteloze kerels die op mijlen van het objective staan in hun neus te peuteren.

Ik hoop daarom dat BF3 wat meer zal aansporen tot Teamwork en KDR niet gaat laten zien in het scoreboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Spalker.

je hebt nu eenmaal mensen die een spel als dit altijd als pure lol en tijdverdrijf zien en elke vorm van serieusheid,die anderen wel hebben,verafschuwen met alle gevolgen van dien voor het spel zelf. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spaiker schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:07:
Ik hoop daarom dat BF3 wat meer zal aansporen tot Teamwork en KDR niet gaat laten zien in het scoreboard.
Ter info: de K/D wordt op de console versie van BFBC2 niet getoond. Op de PC versie werd die toegevoegd op aandringen van de community na de beta. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tehsojiro schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:55:
[...]

Laat ze maar zitten, dat is namelijk mijn werk! >:)
Zolang ze regelmatig air strikes doen en als goed spawn point dienen heb ik er niet echt een probleem mee. Tenzij echt gans men squad bestaat uit wookies, dan switch ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Asgaro schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:12:
[...]

Ter info: de K/D wordt op de console versie van BFBC2 niet getoond. Op de PC versie werd die toegevoegd op aandringen van de community na de beta. :>
Ik hoop dat ze die fout geen 2e keer maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ach zo moeilijk is het nu ook weer niet om twee getallen door elkaar te delen... dus of het er in zit of niet, zal echt niet veel veranderen in de speelstijl van mensen hoor.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijn--g schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:57:
Ach zo moeilijk is het nu ook weer niet om twee getallen door elkaar te delen... dus of het er in zit of niet, zal echt niet veel veranderen in de speelstijl van mensen hoor.
Ik denk dat het toch wat nut zou hebben van die echt weg te nemen. Er zijn maar 2 redenen waarom je je K/D hoog zou willen houden: het staat mooi op je statspagina + in de match staat het op je scoreboard en ik veronderstel dat mensen ook naar elkaars K/D kijken tijdens een match.

Als ik gekilled wordt op een mooie manier (of in het ander uiterste: op een lame manier), check ik toch graag eens het scoreboard om te zien welke K/D die gast heeft, etc :)

Als ze die optie wegnemen, vind ik dat toch een goed ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spaiker schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:07:
Don't get me wrong, maar soms is een zeer goede sniper die een mcom verdedigt van ver, beter als zo'n kiddo van dichtbij.
Diezelfde speler zou dan waarschijnlijk nuttiger bezig zijn als hij van dichtbij de mcon zou verdedigen. Vind trouwens niet dat je een newbie en iemand die goed in BF is met elkaar kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Livestream van Dreamhack: http://nl.justin.tv/teamdruidz#/w/1356756976
In het Zweeds zo te horen, dus je hebt er niet zoveel aan op het moment

[ Voor 34% gewijzigd door Grim op 19-06-2011 15:02 ]

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Aangezien je op je persoonlijke dogtag je K/D kan ingeven vermoed ik dat het wel aangeduid zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k/d vind ik ook echt weer zon e-penis ding, ik heb meestal een laag k/d (0.80-1.20) maar dat zegt niks over hoe ik in het spel speel, als jij als een gek alles gaat vermoorden wil dat niet zeggen dat je je team helpt. ze zouden meer iets moeten maken waardoor je kan zien hoe nuttig iemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Asgaro schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 10:31:
[afbeelding]

Dit is niet van de E3, ik citeer:
The huge Battlefield 3 booth at Dreamhack!

Via https://www.facebook.com/battlefield

Ben benieuwd naar nieuwe info!
haha ze mogen op me kamer de muur wel zo verven
Ernstig vet !

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Laatst online: 09-07 01:28
Het 'automatische' teamwork waar mensen het over hebben zou gigantisch profijt hebben van een goed voice chat systeem. Hopen dat Battelog hier fatsoenlijk gebruik van gaat maken.
Zodra ik BC2 opstart schuif ik mijn toetsenbord naar de kant en pak ik mijn G13 (gameboard) erbij. Ik heb geen zin om elke keer te typen als ik wil weten wat voor vehicle perks mijn squadmates gebruiken. Als ik dit via voice chat kan doen, zou ik het zeker gebruiken. Toch wel erg fijn om in een blackhawk te zitten, met gunners die improved warheads gebruiken, een pilot met smoke, en dan nog iemand met armour achterin.
Even snel wat zeggen terwijl je onderweg bent naar een vlag werkt zoveel beter. Hoewel de functie in BC2 zit, heb ik hem nog nooit in gebruik gezien.

Natuurlijk misschien wat extra punten als je wint is natuurlijk ook leuk. Voor de commander in BF2 maakte het nogal een verschil of je nou won of verloor. In BC2 zie ik vaak dat als mijn complete team niet echt effectief bezig is, dat ik na een tijdje in mijn eentje omklooien ook maar overschakel op recon of medic om nog even snel wat punten te vergaren. Het hoort natuurlijk niet zo, maar onderaan eindigen omdat je de hele tijd je team hebt geholpen met smoke nades is natuurlijk niet erg motiverend voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Ik zou er zwaar voorstander voor zijn als iedereen zijn punten zouden verdubbelen bij een winst van het team... Zou een goeie impuls zijn voor meer teamplay.

Scientia potentia est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich

thommich

Belg

Dan gaan mensen switchen van team om in het winnende team te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt ook enkel als de teams ongebalanceerd zijn, je kan toch niet switchen naar een team met meer mensen. Vind dat winst sowieso echt wat moet opleveren, dan zijn mensen gemotiveerder. Merk je vooral in conquest, daar zijn mensen gemotiveerder als het wat oplevert.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
De win a round pin meer punten laten opleveren lijkt me een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan winnen profiteurs ook aardig, daar heb je niet veel aan vrees ik. Vind dat vlaggen capturen en MCOM's opblazen wat meer mag opleveren, het is gewoon debiel dat zoiets net zoveel oplevert als even snel iemand afschieten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

nah in bfbc2 is het opblazen van een mcom 50+200 punten = 5 kills waard.
is toch niet niets zou ik mogen zeggen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen het opblazen van een MCOM kost wel effe heel wat meer moeite. Bovendien levert een kill vrijwel altijd meer dan 50 punten op aangezien je ook nog gigantisch veel bonuspunten kan krijgen met double kills, avenger kills, saviour kills, headshot kills, marksman kills,... en met kills verdien je nog veel sneller pins dan met MCOM's opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tsurany schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:36:
Alleen het opblazen van een MCOM kost wel effe heel wat meer moeite. Bovendien levert een kill vrijwel altijd meer dan 50 punten op aangezien je ook nog gigantisch veel bonuspunten kan krijgen met double kills, avenger kills, saviour kills, headshot kills, marksman kills,... en met kills verdien je nog veel sneller pins dan met MCOM's opblazen.
op die manier wel ja, maar ik heb over het algemeen moeite met het maken van kils, k/d ratio blijft steken op 1
en afgelopen tijd alleen maar 0,5.

soms loop ik rond als ene kip zonder kop en loop alleen maar kogels te vangen...

ik ben de gameplay van bf2 gewend, ik hoop dat ik die toe kan passen in bf3.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Thunder run gameplay trailer met muziek van Battlefield 1942. Een betere trailer kan je niet hebben voor BF3.
Het einde moet je maar voor lief nemen. ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jMPdmsFeXEs]

[ Voor 11% gewijzigd door Mystic_Jack op 19-06-2011 19:55 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Haha, op het eind. "MW3 - so bad that even the controller gives up.":9
Pagina: 1 ... 39 ... 112 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.

Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien