Zie je mij op de PC zeiken dan? *zucht*
Ik heb het niet alleen over die opmerking hierboven. Ik zie je al langer van die zuigende met sarcasme doorspekte opmerkingen maken als iemand iets over een console zegt. Laat het lekker rusten man. Je vertelt echt niets nieuws hoor.
Hier, dit hieronder is van de vorige twee pagina's alleen al. In letterlijk
elke post die je plaatst, probeer je consoles af te zeiken, zonder ook maar iets inhoudelijks over de game zelf aan het topic toe te voegen.
Ik heb overigens een 360, een PS3, een Wii én een laptop waarop ik games speel, voordat je denkt dat ik een of andere console-only fanboy bent.
Lol, als die jets dezelfde snelheid als de J-10 in BF2 hebben word het wel een probleem:P
Waar ik me meer zorgen om zou maken bij de console versies is het snipen in de MP van veraf, schuild er iemand achter een muurtje waar jij dan dwars doorheen kijkt, probeer je erop te schieten....
Een midrange pc van nu zal het al veel beter doen dan de consoles, dus dat zal het probleem niet zijn (ervan uitgaande dat het een goed geoptimaliseerde engine is voor de pc)
Vergeet ook niet dat over een paar maanden de game af moet zijn, ga nou geen grote verbeteringen qua graphics verwachten. PS3 heeft nu eenmaal 6 jaar oude hardware, en dat ga je zien als er een game van anno 2011 op moet verschijnen, zeker als deze gebruik gaat maken van hardware uit 2011.
Heb dus gekeken op youtube van de PS3 gameplay. Mijn god wat een verschil. De resolutie gok ik zal liggen ergens op 720p of lager, de details, effecten, lightning, smoke, het is echt nogal minder. Wat mij ook direct opviel was dat de wapens (m16) er nogal minder gedetaileerd uitzag. De framerate was dan wel goed, al hebben we nu alleen maar kleine gebieden gezien op de PS3. Zo'n tankslag battle zal nogal wat zwaarder zijn, maar dan zal het detail/draw distance nog wel verder gaan zakken.
Trouwens, zag ik nou dat wanneer je een granaat gooit op de PS3, dat deze oranje van kleur word? Dit zag ik (gelukkig) op de PC niet.
Dat laatste klopt niet eens, dus je verzint zelfs dingen.
Niet alleen scherper:P Zowat alles is beter bij de PC versie, dat betekend alleen maar dat DICE niets voorgelogen heeft, ze hebben echt op de pc gefocused.
@ Asgaro
Ja is wel netjes om medelijden te tonen