Die muziek zit ook in Battlefield 2Larrs schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:54:
Thunder run gameplay trailer met muziek van Battlefield 1942. Een betere trailer kan je niet hebben voor BF3.
Het einde moet je maar voor lief nemen.
[video]
Hopelijk zit er een vernieuwde versie van dit nummer in BF3.
? de liedjes uit bf2 waren ook remakes van de vorige bf delen, bij nieuwe mappen zaten natuurlijk wel nieuwe liedjes, en ik dnek dat ze bij bf3 ook weer het themaliedje er in stoppenReiben schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:29:
[...]
Die muziek zit ook in Battlefield 2![]()
Hopelijk zit er een vernieuwde versie van dit nummer in BF3.
ora et labora
Als je goed geluisterd hebt hoor je het in elke trailer alweer zitten, alleen erg distorted.mrc4nl schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:40:
[...]
? de liedjes uit bf2 waren ook remakes van de vorige bf delen, bij nieuwe mappen zaten natuurlijk wel nieuwe liedjes, en ik dnek dat ze bij bf3 ook weer het themaliedje er in stoppen
Battlefield 4 oftewel Battlefield 1944
• Pre-1900
• World War 1
• World War 2
• Vietnam
• Modern warfare
• Near future
• Far future / Sci-fi
• Post-apocalyptic
• Iets anders, namelijk:
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is dus de enige setting die totaal niet bij BF series past.
Ik vond BF2142 ook echt Battlefield onwaardig. Tot op de dag van vandaag zie ik dit niet als volwaardig onderdeel van de franchise.
Pre-1900 is ook wel een bijzonder interessant tijdperk, alleen past ook niet bij BF franchise.
Zou meer iets voor FPS : Total War zijn
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Wanneer de tijd rijp is voor Battlefield 4 zal ik er nog eens over nadenken.
Wat je ook niet kan weten is welke games komen er in de volgende jaren? Mensen beginnen WO2/Modern Warfare shooters eentonig te vinden omdat er zo gigantisch veel games van zijn en blijven uitkomen. Wie weet is dit hetzelfde met bijvoorbeeld Sci-Fi shooters over enkele jaartjes.
Als ik toch iets of wat mijn voorkeur moet geven is het een soort van nieuwe BF2142. Heb vandaag eens wat rondgekeken op de UK forums van de BF3 website en daar kwamen voorstellen van de community voor een soort BF2143 te maken. Na het bekijken van enkel youtube video's (voornamelijk van Titan mode) zie ik een game als dit zeker zitten. Nieuwe frostbite engine en titan mode zou echt prachtig zijn.
Steam: Grim
En tja, near-future hebben we nu al met de Battlefield 3 (het speelt zich niet in het nu af, maar in de komende jaren
Veel mensen hebben een hoop lol gehad in WW2 setting, tot ze het een beetje beu waren. Maar ik denk/hoop dat het toch snel wel weer terug gaat komen. Misschien dat Treyarch, na Black Ops, de kar daarvoor gaat trekken.
Maar voor nu: BF3, modern dus.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Iets anders, namelijk stoere mannen in pak(denk aan Max Payne, smoking of legerkleding) met moderne wapens tegen huurlingen met oude en gemodificeerde wapens(weet hier geen vergelijk voor, Mad Max misschien).Reiben schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:10:
Poll: Setting voor Battlefield 4?
• Pre-1900
• World War 1
• World War 2
• Vietnam
• Modern warfare
• Near future
• Far future / Sci-fi
• Post-apocalyptic
• Iets anders, namelijk:
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
En dan in de huidige tijd.
Niemand zit dan aan de goede of slechte kant, maar er is wel een duidelijke scheiding.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Totaal mee oneens. Alles was aanwezig wat ook in BF2 zat, alleen gewoon wat moderner. Heb er honderden uren opzitten in BF2142 en speel het soms nog wel eens.DutchManticore schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:15:
Wie is die grapjas die op "Far future / sci-fi" heeft gestemd.
Dat is dus de enige setting die totaal niet bij BF series past.
Ik vond BF2142 ook echt Battlefield onwaardig. Tot op de dag van vandaag zie ik dit niet als volwaardig onderdeel van de franchise.
Ik zie 'n futuristische shooter wel zitten met de Frostbite engine, alleen dat post apocalyptische mogen ze zo laten. Heeft altijd wel iets te maken met 'n kernoorlog of -ongeval of 'n medisch experiment dat uit de hand liep met mutaties tot gevolg. En aangezien dan zowat de hele aardbol is platgebrand, zijn er weinig tot geen gebouwen -> geen destructie door Frostbite
Het zou trouwens wel vet zijn om wat meer aanpassingen aan je character te geven. Je kan straks wel uitgebreid een dog tag maken, maar tatoo's op je helm, embleem op je outfit, dat soort kleine aanpassingen kunnen toch een gevoel van meer vrijheid en diepgang geven.
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Het is 20 min lang maar wel in't Zweeds. xD
Verwijderd
Hallo? Leef je onder een steen ofzo?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:36:
waarom wordt er nu al gediscussieerd over de volgende battlefield? het duurt nog een half jaar voordat deze uit is.
E3, daarom.
Oh ik wist niet dat Battlefield 4 op de E3 was, toevallig een linkje naar een video ofzoiets?mace schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:42:
[...]
Hallo? Leef je onder een steen ofzo?
E3, daarom.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jep en is momenteel nog aan de gang. Hopelijk komt er gameplay van online.Baccy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:54:
Hebben de mensen op dreamhack ook een speelsessie kunnen doen net als op het E3?
Het is terug de map Operation Metro heb ik gelezen.
Check dit http://dreamhack.se/splash/bf3/
Wat een marketing
En dit stond op die site: If you pre-order, you will have guaranteed access to the exclusive Battlefield 3 booth.
edit:
Damn, zie ik uit naar die game.
Crysis 1 (241 uur), COD4 (195 uur) en BFBC2 (156 uur) zijn met ruime voorsprong m'n meest gespeelde games. En ben BFBC2 nog láng niet beu zelfs! (lvl 33 nog maar ook)
[ Voor 16% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2011 10:41 ]
Ahh. Op zo'n fiets.Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:58:
[...]
Oh ik wist niet dat Battlefield 4 op de E3 was, toevallig een linkje naar een video ofzoiets?

Fiets? De E3 toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2011 10:48 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Xbox360 & PS3 draaien op 720p @ 30fps
nieuws: Battlefield 3 draait met 30 fps op consoles
[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 20-06-2011 11:01 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anyways alweer een reden om hem niet op de console te kopen, maar voor de PC
[ Voor 85% gewijzigd door Vuurvoske op 20-06-2011 11:05 ]
Beroeps brabander
Verwijderd
Als ik de reacties op het gepubliceerde artikel van tweakers.net lees, denk ik eerlijk gezegd dat de meeste consolegamers al tevreden zijn met mooiere graphics. Gameplay lijkt minder belangrijk te zijn.Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:36:
Het is natuurlijk zo dat 30fps speelbaar is, dat kan niemand ontkennen. De vraag is echter of je in een snelle shooter liever wat mooiere graphics hebt of gewoon een hogere framerate. Ik zou niet vrolijk worden van een framerate van slechts 30fps, dan liever wat mindere graphics.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Het word pas een probleem wanneer 30fps de max is en de daadwerkelijke fps regelmatig lager dan 30 is maar ik ga er voor het gemak maar van uit dat ze 30fps stabiel bedoelen.
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 20-06-2011 11:48 ]
Inderdaad, denk dat de massa wel tevreden is met 30fps, als het er maar goed uit ziet.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:41:
[...]
Als ik de reacties op het gepubliceerde artikel van tweakers.net lees, denk ik eerlijk gezegd dat de meeste consolegamers al tevreden zijn met mooiere graphics. Gameplay lijkt minder belangrijk te zijn.
De pc zal natuurlijk niet gelimiteerd zijn aan een framerate, je zal met een sterk systeem natuurlijk 100fps kunnen halen.superwashandje schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:43:
ik hoop toch dat de pc aan kan wat ie aankan en niet geforceerd op 60 fps bij 1080p loopt zoals het hier gebracht word. ik ga er niet vanuit maar toch...
Nee, absoluut niet. JIJ kan met 30fps prima een shooter spelen en JIJ vind dat er dan helemaal niks aan de hand is. IK vind 30fps niet acceptabel en IK wil een hogere framerate als ik een shooter speel. IK merk namelijk het verschil tussen 30fps en 60fps, zeker in een snelle shooter. IK merk het tijdens snelle draaien, IK merk het tijdens vlotte actie en IK merk het in het effectief killvermogen.EnigmaNL schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:47:
In principe is het natuurlijk gezeur om niks. Met 30fps kun je prima shooters spelen. Zolang het maar stabiel 30fps is. Dus altijd 30fps, niet hoger en niet lager, dan is er helemaal niks aan de hand.
Dat is inderdaad een groot probleem, echter zo simpel als jij het nu stelt kan gewoon niet. Er zijn gewoon heel wat spelers die niet tevreden zijn met 30fps.Het word pas een probleem wanneer 30fps de max is en de daadwerkelijke fps regelmatig lager dan 30 is.

Als jij Battlefield 3 op een console gaat spelen, weet jij helemaal niet hoe het is om hem op 60fps te spelen... Hoe kun je het dan merken?Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:50:
Nee, absoluut niet. JIJ kan met 30fps prima een shooter spelen en JIJ vind dat er dan helemaal niks aan de hand is. IK vind 30fps niet acceptabel en IK wil een hogere framerate als ik een shooter speel. IK merk namelijk het verschil tussen 30fps en 60fps, zeker in een snelle shooter. IK merk het tijdens snelle draaien, IK merk het tijdens vlotte actie en IK merk het in het effectief killvermogen.
Je hebt geen referentiekader in dat geval. Je kunt het wel gaan vergelijken met andere games maar dat is appels met peren vergelijken.
Overigens draaien het gros van de console games gewoon op minder dan 60fps. Een enkeling draait op 60fps en die kun je volgens mij op 1 hand tellen.
Bij Black Ops op de consoles is 60fps de maximum, maar effectief is het regelmatig veel lager, daar hoor je ook niemand over
P.s. Effectief killvermogen? Is dat een nieuwe eenheid? Hoe word dat gemeten?
[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 20-06-2011 12:01 ]
Halo 3 draait ook 30 fps, maar met een enorme blur. Niet echt fijn als je net een potje CoD hebt gespeeld op 60 fps natuurlijk.EnigmaNL schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:59:
[...]
Als jij Battlefield 3 op een console gaat spelen, weet jij helemaal niet hoe het is om hem op 60fps te spelen... Hoe kun je het dan merken?
Je hebt geen referentiekader in dat geval. Je kunt het wel gaan vergelijken met andere games maar dat is appels met peren vergelijken.
Overigens draaien het gros van de console games gewoon op minder dan 60fps. Een enkeling draait op 60fps en die kun je volgens mij op 1 hand tellen.
Bij Black Ops op de consoles is 60fps de maximum, maar effectief is het regelmatig veel lager, daar hoor je ook niemand over.
Maar na 15 minuten ben je alweer gewend en knal je lekker verder, plus je geniet van de betere graphics die het spel te bieden heeft
Op console is 30 fps zat, op PC enkel als je niet wilt upgraden
Hoezo heb je geen referentiekader? Dat is enkel het geval als je daadwerkelijk alleen op consoles gegamed heb en nog nooit op een pc hebt gegamed. Ik heb met mijn jarenlange pc ervaring meer dan genoeg referentiemateriaal en zal 30fps gewoon zeker merken. Dat is dan ook direct een van de reden waarom ik niet op een console speel, 30fps is gewoon niet goed genoeg. Ik denk dat wanneer er keuze zou zijn tussen 60fps en 30fps ook een noemenswaardig aantal mensen naar 60fps zouden switchen.EnigmaNL schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:59:
Als jij Battlefield 3 op een console gaat spelen, weet jij helemaal niet hoe het is om hem op 60fps te spelen... Hoe kun je het dan merken?
Dus?Overigens draaien het gros van de console games gewoon op minder dan 60fps. Een enkeling draait op 60fps en die kun je volgens mij op 1 hand tellen.
Dus?Bij Black Ops op de consoles is 60fps de maximum, maar effectief is het regelmatig veel lager, daar hoor je ook niemand over.
Nee, dat is geen eenheid, dat is een eigenschap.P.s. Effectief killvermogen? Is dat een nieuwe eenheid? Hoe word dat gemeten?
Dus? Het komt er op neer dat je overdrijft. 30fps is ruim voldoende.Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:04:
[...]
Hoezo heb je geen referentiekader? Dat is enkel het geval als je daadwerkelijk alleen op consoles gegamed heb en nog nooit op een pc hebt gegamed. Ik heb met mijn jarenlange pc ervaring meer dan genoeg referentiemateriaal en zal 30fps gewoon zeker merken. Dat is dan ook direct een van de reden waarom ik niet op een console speel, 30fps is gewoon niet goed genoeg. Ik denk dat wanneer er keuze zou zijn tussen 60fps en 30fps ook een noemenswaardig aantal mensen naar 60fps zouden switchen.
[...]
Dus?
[...]
Dus?
[...]
Nee, dat is geen eenheid, dat is een eigenschap.
Wacht nou maar gewoon af. Ik garandeer je dat als BF3 uit is en je gaat het een keer op een console spelen dat je het gewoon prima vind spelen.
DICE weet heus wel wat ze aan het doen zijn. Ze gaan absoluut geen onspeelbaar spel uitbrengen.
Als je op de PS3/Xbox360 gaat spelen zal jouw "effectieve killvermogen" net zo hoog of laag zijn als dat van andere PS3/Xbox360 spelers, aangezien ze ALLEMAAL op 30fps spelen. Niemand heeft voordeel, het komt dus neer op je skills ipv. je apparatuur.
[ Voor 11% gewijzigd door EnigmaNL op 20-06-2011 12:10 ]
Verwijderd
Nee, jij vind 30fps voldoende, ik niet. Dat is gewoon een kwestie van voorkeur, niet een kwestie van feiten. Kan ook gewoon zeggen dat jij geen kwaliteit gewend bent.EnigmaNL schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:08:
Dus? Het komt er op neer dat je overdrijft. 30fps is ruim voldoende.
Dat zal ik om meerdere reden natuurlijk niet doen.Wacht nou maar gewoon af. Ik garandeer je dat als BF3 uit is en je gaat het een keer op een console spelen dat je het gewoon prima vind spelen.
Ik zeg niet dat het onspeelbaar is, ik zeg dat het absoluut niet mijn voorkeur heeft.DICE weet heus wel wat ze aan het doen zijn. Ze gaan absoluut geen onspeelbaar spel uitbrengen.
Dat maakt niet uit, het gaat er om dat een lage framerate gewoon een negatief effect heeft en dat ik om die reden dus meer dan 30fps wil en liever inlever op beeldkwaliteit.Als je op de PS3/Xbox360 gaat spelen zal jouw "effectieve killvermogen" net zo hoog of laag zijn als dat van andere PS3/Xbox360 spelers, aangezien ze ALLEMAAL op 30fps spelen. Niemand heeft voordeel, het komt dus neer op je skills ipv. je apparatuur.
Ze passen de engine dusdanig aan op dat oude spul.
GFX zien er goed uit en dat roept reacties op. Ook heeft battlefield een dikke fanbase.
Voor de rest snap ik wel waarom je het je afvraagt
nu weet ik niet meer wie die vraag gesteld
[ Voor 10% gewijzigd door Tripp op 20-06-2011 13:11 ]
Ehm nee. Framerate staat niet gelijk aan kwaliteit. Ik speel op alle platformen maar ik heb geen voorkeur.Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:13:
Nee, jij vind 30fps voldoende, ik niet. Dat is gewoon een kwestie van voorkeur, niet een kwestie van feiten. Kan ook gewoon zeggen dat jij geen kwaliteit gewend bent.
Maargoed, laten we het er maar bij laten.
Verwijderd
heh, ik was blij dat het de laatste tijd weinig gebruikt werd, kon mijn 8800GT weer even mee.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:30:
Ik hoop dat er een keertje weer nvidia physx in komt zodat het via de gpu gaat, scheelt weer extra fps.
Verwijderd
Ook hoort een game als BF2 of BF3 een hogere framerate dan 30FPS te hebben, bij BC2 was met misschien nog te doen, maar BF3 lijkt meer richting BF2 style te gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 20-06-2011 12:38 ]
Natuurlijk, als je er 60 fps naast zet, of gewend bent zal het een overgang zijn, maar als je niet beter weet..
Overigens heb ik BC2 en Blackops een beetje naast elkaar gespeeld, maar ik kan mij niet heugen dat ik bij Blackops nou dacht "potver, die framerate is lekker hoor zeg. Stuk soepeler dan BC2".
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ergens wel logisch dat er hier over gediscussieerd word. Het is hot op FP. En ik denk dat dit op andere sites niet anders is. Zodra er meer nieuws komt zal het tot op het bot worden besproken en ontleed.TheZeroorez schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:37:
[modbreak]Houd toch eens op met dat PC vs console gezeur, of hoeveel FPS jij als de ondergrens ziet. Niemand wordt hier wijzer van, iedereen kan toch spelen op het platform dat hij/zij wil :?[/]
Verwijderd
Ook een moderator kan voor zijn/haar platform staan, niks mis mee.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:49:
[...]
Ergens wel logisch dat er hier over gediscussieerd word. Het is hot op FP. En ik denk dat dit op andere sites niet anders is. Zodra er meer nieuws komt zal het tot op het bot worden besproken en ontleed.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Ik hoop het niet, dan worden mensen met een ati kaart benadeeld.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:30:
Ik hoop dat er een keertje weer nvidia physx in komt zodat het via de gpu gaat, scheelt weer extra fps.
dan moet je ook geen ati kaart kopen, een bmw heeft minder luxe dan een rolce royce en daar betaal je naar....Baccy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:02:
[...]
Ik hoop het niet, dan worden mensen met een ati kaart benadeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 20-06-2011 13:18 ]
ora et labora
Verwijderd
Tuurlijk niet want je kan dan de physx over de cpu laten lopen.Baccy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:02:
[...]
Het is alleen maar voordelig voor mensen met een nvidia kaart om dan wat extra fps te behouden.
Met een amd kaart mis je verder niets.
Volgens mij is het prima mogelijk een simpele goedkope nvidia GPU in te zetten als physics kaart naast een ati gpu.Baccy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:02:
[...]
Alleen ik denk dat enorm weinig spelers daadwerkelijk een dedicated GPU of dedicated physics kaart hebben voor de physics. Lijkt mij niet iets om als een developer op te richten, denk niet at je daar de meeste prestaties vandaan haalt voor de meeste mensen.
In mijn ervaring heeft de developer dan zoiets van. "Oh we ontwikkelen toch voor PHYSX. Dus dan kunnen we daar ook wel iets extra's uithalen. Net ietsje meer volumetric particles ofzo" en dan zit de Nvidia gebruiker op de 100% van de potentiele FPS, en de Ati gebruiker altijd op 80% max.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:09:
[...]
Tuurlijk niet want je kan dan de physx over de cpu laten lopen.
Het is alleen maar voordelig voor mensen met een nvidia kaart om dan wat extra fps te behouden.
Met een amd kaart mis je verder niets.
Das gewoon jammer
Verwijderd
Het gaat altijd nog over Battlefield 3, er is niet veel nieuws uitgekomen, dus we komkommeren lekker over FPS en Consoles. Zolang het netjes blijft toch niets ergs aan? het gaat altijd nog over BattlefieldTheZeroorez schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:37:
[modbreak]Houd toch eens op met dat PC vs console gezeur, of hoeveel FPS jij als de ondergrens ziet. Niemand wordt hier wijzer van, iedereen kan toch spelen op het platform dat hij/zij wil :?[/]
Daarnaast vind ik het persoonlijk wel leuk om te weten wat andere mensen als ondergrens zien. Je zult er geen hoogbetaalde baan mee krijgen, maar als tijdverdrijf is het goed te doen.
Verwijderd
- Je mag BF3 dus niet vergelijken met andere shooters.
- Je mag hier niks plaatsen over je systeem specs.
- Je mag het niet hebben over welke framerate je voorkeur geniet.
- Je mag het niet hebben over het verschil tussen de platforms (pc vs console)
Slaan jullie nou niet een klein beetje door? Zelf Posten jullie een item over de framerate op de frontpage
maar in het topic mag er verder niet over gediscussieerd worden?
Verwijderd
Het punt is dat bovenstaande punten keer op keer in scheldpartijen eindigde. En omdat er keer op keer dezelfde (nutteloze) vragen worden gesteld. Dat is gewoon storend.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:35:
Dus even resumerend:
- Je mag BF3 dus niet vergelijken met andere shooter.
Slaan jullie nou niet een klein beetje door? Zelf Posten jullie een item over de framerate op de frontpage
Posts zoals "BF3 FTW
Verwijderd
Tja, dan spreek je de betreffende users daar op aan ipv een potentieel waardevolle discussie de kop in te drukken.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:39:
[...]
Het punt is dat bovenstaande punten keer op keer in scheldpartijen eindigde. En omdat er keer op keer dezelfde (nutteloze) vragen worden gesteld. Dat is gewoon storend.
Posts zoals "BF3 FTWMW3 gaat echt zuigen
" voegen gewoon niets toe.
Zet dan in de waarschuwing dat fanboy gedrag niet nodig is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:41 ]
Als het ook echt zo ging ok, maar zoals het nu gaat vond ik niet zo storend eigenlijk. Misschien wel handig voor mensen die pc en console hebben.
Verwijderd
En de meeste gebruikers hebben het er wel graag overVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:39:
[...]
Het punt is dat bovenstaande punten keer op keer in scheldpartijen eindigde. En omdat er keer op keer dezelfde (nutteloze) vragen worden gesteld. Dat is gewoon storend.
Posts zoals "BF3 FTWMW3 gaat echt zuigen
" voegen gewoon niets toe.
Verwijderd
Dat heeft geen zin. Je hebt waarschijnlijk niet meegekregen hoe vaak er al een mod een waarschuwing heeft gemaakt.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:41:
[...]
Tja, dan spreek je de betreffende users daar op aan ipv een potentieel waardevolle discussie de kop in te drukken
En ik zie ook niet in wat voor potentiële waardevolle discussies je eruit kan leiden?
Veel posts zijn al weggemod. Vooral toen de E3 coverage van BF3 aan de beurt was, was het niveau hier om te huilen.Robsel_NL schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:42:
"Posts zoals "BF3 FTW MW3 gaat echt zuigen " voegen gewoon niets toe."
Als het ook echt zo ging ok, maar zoals het nu gaat vond ik niet zo storend eigenlijk. Misschien wel handig voor mensen die pc en console hebben.
Wat bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:43:
[...]
En de meeste gebruikers hebben het er wel graag over
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:45 ]
mrc4nl schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:07:
dan moet je ook geen ati kaart kopen, een bmw heeft minder luxe dan een rolce royce en daar betaal je naar....
P.S. : Nooit van OpenCL gehoord ?? Als je geen zin hebt om straks elke keer 1000 € voor een videokaart neer te tellen zou ik dat kamp maar eens gaan supporten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Waarom niet? Aangezien het nog wel even duurt voor BF3 gereleased wordt, zou ik wel graag een discussie willen lezen over framerates, specs en platform (beetje het hoe, wat en waarom)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:43:
[...]
Dat heeft geen zin. Je hebt waarschijnlijk niet meegekregen hoe vaak er al een mod een waarschuwing heeft gemaakt.
En ik zie ook niet in wat voor potentiële waardevolle discussies je eruit kan leiden?
Nogmaals, fanboy gedrag voegt niks toe, maar om op de voorhand elke discussie de kop in te drukken werkt gewoon niet.
Kan je niet users per topic blokkeren? Dan sluit je de fanboy posters gewoon uit van dit topic. Blijven vanzelf de users die iets toevoegen over.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:47 ]
De ultieme oplossing: slotje op de thread tot de beta er isVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:35:
Dus even resumerend:
Verwijderd
De discussie over framerates is niet echt iets voor dit topic. Kijk maar naar het t.net artikel. Er wordt meer over de algemene betekenis van framerates gediscussieerd dan over de FPS in BF games. Plus het feit dat het weer reacties uitlokt als "Op mijn i7 heb ik xx frames" etc - voegt niets toe.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:46:
[...]
Waarom niet? Aangezien het nog wel even duurt voor BF3 gereleased wordt, zou ik wel graag een discussie willen lezen over framerates, specs en platform (beetje het hoe, wat en waarom)
Nogmaals, fanboy gedrag voegt niks toe, maar om op de voorhand elke discussie de kop in te drukken werkt gewoon niet.
Kan je niet users per topic blokkeren? Dan sluit je de fanboy posters gewoon uit van dit topic. Blijven vanzelf de users die iets toevoegen over.
Waarom zou ik willen weten met wat voor PC jij BF3 wilt gaan spelen? Kan mij echt totaal niets schelen. Iedereen kan tegenwoordig een PC betalen.
Platformdiscussies vind ik dan wel weer iets wat handig kan zijn.
Verwijderd
Niet iedereen wil altijd over het zelfde hebben.

Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:55:
Maar er zijn ook mensen die het er wel graag over hebben, en blijkbaar genoeg hier dus het is onzinnnig om het maar verboden te maken want dan gaan de gebruikers van het forum een ander forum opzoeken.
Niet iedereen wil altijd over het zelfde hebben.
Wellicht is het dan een idee om ergens anders over BF3 te praten. Ik vind het juist fijn dat er op Tweakers.net zoveel mogelijk inhoudelijk wordt gediscussieerd. Of dat het in ieder geval de bedoeling is.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:56:
Ik heb de mierenneukerij-gehalte hier altijd al zeer hoog gevonden.
Staat al een minimaal lijstje in de OP. Dat is alles wat bekend is.Zhalix schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:59:
Dan ga ik voor een hopeloze poging om het weer ontopic te krijgen! Heeft iemand al een soort van lijst van wat voor soort wapens er in deze BF komen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 14:00 ]
Verwijderd
Machtig. Ik ga mijn oude pa ook eens een keer laten spelen
Word een mooi dood topic dan alles het alleen over nieuws moet gaan.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:59:
[...]
[...]
Wellicht is het dan een idee om ergens anders over BF3 te praten. Ik vind het juist fijn dat er op Tweakers.net zoveel mogelijk inhoudelijk wordt gediscussieerd. Of dat het in ieder geval de bedoeling is.
[...]
Staat al een minimaal lijstje in de OP. Dat is alles wat bekend is.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 14:01 ]
Voor feedback: Lieve AdjesVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:35:
Dus even resumerend:
Even in het kort een reactie: De platforms discussie komt in elk topic terug, en eindigt altijd in dezelfde (herhaalde) flamewar. Da's niet de bedoeling.
Je kunt echt wel dingen over framerates of andere shooters posten. Maar je eigen systeem specs, waarom CoD spelers n00bs zijn, en dat een XBox toch echt ongeschikt is voor shooters niet.
Maar zoals je zelf al zegt, je hóeft niet te reageren hoor. Het is echt niet zo dat jullie de gemiddelde van 50+ reacties per dag vol moeten houden ofzo.
Volgens mij mekker jij over dingen die (in de laatste pagina's althans) niet zijn voorgekomen.
Zeker wel hoor. Je merkt het met gewoon lopen bijvoorbeeld misschien niet, maar zodra er veel gebeurd op je scherm merk je dit echt meteen.Zhalix schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:44:
Volgens mij als er gewoon niets gezegd werd over FPS, zou bijna niemand het verschil opmerkenNee, eerder afwachten wat de specifieke specificaties/prestaties zijn.
Op de pc heb ik 60 fps, maar soms schiet dit terug naar 50. Hier moet ik bij 30 fps echt niet aan denken tbh
Je zag trouwens bij het BF3 filmpje een framerate van 60 linksbovenin beeld. Niks aan de hand dus
Verwijderd
Klopt, maar toch blijf ik van mening dat er nog wel een verschil is tussen inhoudelijk discussiëren over framerate en platform of simpel fanboy gedrag.TheZeroorez schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:01:
[...]
Voor feedback: Lieve Adjes
Even in het kort een reactie: De platforms discussie komt in elk topic terug, en eindigt altijd in dezelfde (herhaalde) flamewar. Da's niet de bedoeling.
Je kunt echt wel dingen over framerates of andere shooters posten. Maar je eigen systeem specs, waarom CoD spelers n00bs zijn, en dat een XBox toch echt ongeschikt is voor shooters niet.
Maar zoals je zelf al zegt, je hóeft niet te reageren hoor. Het is echt niet zo dat jullie de gemiddelde van 50+ reacties per dag vol moeten houden ofzo.
Fanboy gedrag moet toch redelijk makkelijk de kop in te drukken zijn? Exclude ze gewoon van het betreffende topic. Of na bijvoorbeeld 3 waarschuwingen.
Al lang bekend en heeft zelfs op de frontpage gestaan.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:07:
Gratis Battlefield 3 DLC na launch
http://www.xgn.nl/pc/nieu...tlefield-3-dlc-na-launch/
Haha, die ouwe gek kan het nog aardig ook, volgens mij.
Waarom post je dit? lees er gewoon overheen.... Ik vind dubbele post niet vervelend..Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:14:
[...]
Al lang bekend en heeft zelfs op de frontpage gestaan.
wat ik wel vervelend is mensen zoals jij die topics posten en erom klagen!. report de post of iets dergelijks ivp te posten staat al in de frontpage

30/60 fps wat maakt uit gewoon lekker knallen
met beetje pech haalt jou bak(pc) nog nieteens de 60 fps en zit die ook op de 30..
gewoon afwachten! dan klagen!
super kick filmpje, dit is precies zoals ik de toekomst voorspeld had!bram1984 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:16:
[...]
Haha, die ouwe gek kan het nog aardig ook, volgens mij.
10 jaar geleden toen ik in mijn eerste verzorgingshuis(!) werkte hadden we al een opa van +- 80 die nooit mee wilde naar "voorlezen" en "bejaarde liedjes zingen" nee hij zat lekker achter z'n PC te "gamen" (meer puzzel games als Atlantis enzo)
Geloof me dit gaan we meer en meer zien!
My life is in 2D, How about yours?
Tja hij heeft de TS gemaakt, maar reageert mijn insziens soms ook veel te fel op mensen die iets posten wat een aantal pagina's al langs is gekomen of erger nog: wat al in de TS vermeld staat. Heb je gezien hoe groot de TS is? Ik ga dat echt niet lettertje voor lettertje nalezen, om te kijken of iets er toevallig al staat (nu post ik gelukkig niet vaak iets nieuws, maar goed).Stephan1337 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:29:
[...]
Waarom post je dit? lees er gewoon overheen.... Ik vind dubbele post niet vervelend..
wat ik wel vervelend is mensen zoals jij die topics posten en erom klagen!. report de post of iets dergelijks ivp te posten staat al in de frontpage![]()
30/60 fps wat maakt uit gewoon lekker knallen![]()
met beetje pech haalt jou bak(pc) nog nieteens de 60 fps en zit die ook op de 30..
gewoon afwachten! dan klagen!
Ik bekijk vaak deze site en dan ga ik er maar meestal vanuit dat de duurste ook de beste zal zijn maar is dat ook zo? Ik heb een half jaar geleden een alienware game pc aangeschaft met daarin een radeon 9x videocard. Zegt mij verder niet al te veel maar toch wil ik deze game echt High quality spelen en zou puur alleen al voor deze game een nieuwe videocard aan willen schaffen. Iemand wat tips?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
De specs voor deze game zijn nog niet bekend. Je kunt het beste nog even wachten om te kijken wat voor nieuws er nog op de markt komt tegen de tijd dat BF3 (bijna) uit komt.Donnas-A schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:20:
Als je op dit moment naar de markt kijkt wat is dan de ultieme videocard die je voor deze game kan halen?
Ik bekijk vaak deze site en dan ga ik er maar meestal vanuit dat de duurste ook de beste zal zijn maar is dat ook zo? Ik heb een half jaar geleden een alienware game pc aangeschaft met daarin een radeon 9x videocard. Zegt mij verder niet al te veel maar toch wil ik deze game echt High quality spelen en zou puur alleen al voor deze game een nieuwe videocard aan willen schaffen. Iemand wat tips?
Ik verwacht dat je deze game makkelijk op high kan spelen met je pc. Ik zou niet te snel je geld over de balk gooien als ik jou wasDonnas-A schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:20:
Als je op dit moment naar de markt kijkt wat is dan de ultieme videocard die je voor deze game kan halen?

Is er voor de rest al iets bekend of je bepaalde CVAR's ofzo kan aanpassen zoals in Brink het geval is?
Drive it like you stole it.
Verwijderd
Kijk, even een voorbeeld over waarom het afkappen van posts over specs niet werkt.Donnas-A schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:20:
En @EnigmaNL....de specs zijn naar mijn weten wel bekend....kijk ook maar naar de frontpage van dit topic.
@ Donnas-A: ...juist ja! Ik heb mij net Windows 95 aangeschaft voor BF3 te kunnen draaien!
[ Voor 58% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2011 15:27 ]
[ Voor 99% gewijzigd door bram1984 op 20-06-2011 15:29 ]
Die specs zijn onzin, kijk maar goed wat er staatDonnas-A schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:26:
Excuus het gaat om een 1GB GDDR5 AMD Radeon™ HD 6870 videocard.
En @EnigmaNL....de specs zijn naar mijn weten wel bekend....kijk ook maar naar de frontpage van dit topic.
Ik blijf bij mijn vorige standpunt, wachten tot het spel bijna uit is en er meer bekend is over de specs.
Haha ja, die specs kloppen wel...Donnas-A schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:26:
Excuus het gaat om een 1GB GDDR5 AMD Radeon™ HD 6870 videocard.

Sla ik hier inderdaad even compleet de plank mis! Mjah ok dan maar even afwachten
Dit topic is gesloten.
LET OP: Problemen met de Beta? Het BF3 problemen topic.
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien