madmaxnl schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:35:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk ook AAA, een AAA fail van mij dus.
GE of TWIMTBP doet mij eigenlijk ook niets maar ik heb liever GE dan TWIMTBP en dat GE het goed doet is een teken dat AMD het beter doet bij de game developers wat zal resulteren in betere drivers omdat ze eerder toegang krijgen tot bepaalde games. Ook zullen games op ATI kaarten gemaakt/getest gaan worden omdat AMD de equipement sponsort wat betekend dat de developer enigszins rekening houd met ATI kaarten goed in zijn en daar wat meer grapische elementen van terug laat komen.
Als dat betekent dat er meer nadruk komt te liggen op het Open Physics initiatief en OpenCL/DirectCompute implementaties, dan wel.
Voor zover ik kan
lezen is dit zo ongeveer wel het geval, maar uitgebreide documentatie kan ik helaas niet vinden.
Ik heb nog steeds geen game of aankondiging van een game gezien waar het Open Physics programma word toegepast.
Mij lijkt het vooral logisch om dit een beetje te verspreiden, naast de grote titels ook juist de indie studio's benaderen. Vooral race en vliegsimulators zouden hier veel voordeel mee kunnen doen. (denk aan Eyefinity, physics, visuele kwaliteit, etc)
[
Voor 13% gewijzigd door
Pyronick op 04-10-2010 01:07
]