[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 116 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste
Acties:
  • 151.322 views

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Ziet er eigenlijk niet echt uit als een fout maar dat zal het waarschijnlijk wel zijn.

Maar was dus even op de Sapphire site aan het neuzen en kwam dit tegen. Zo waardeer je Eye-Finity wel want je kunt meteen vergelijken met een enkel scherm...

Verwijderd

bij DIRT heb ik telken het gevoel dat de auto's opeens sneller rijden met eyeinfinity...

ook leuk: zeggen dat het scherm een resolutie van 1920*1200 heeft en het dan weergeven op zo'n postzegel 8)7

• madmaxnl
Marketing he maar het effect mag er zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
madmaxnl schreef op donderdag 30 september 2010 @ 22:58:
Maar was dus even op de Sapphire site aan het neuzen en kwam dit tegen. Zo waardeer je Eye-Finity wel want je kunt meteen vergelijken met een enkel scherm...
Is al best oud overigens ;).
http://sites.amd.com/us/u...eyefinity-experience.aspx

Overigens zal de grootste push-back voor de meeste de bezels zijn, waar mensen zich echter flink in vergissen is dat je bij eyefinity/surround niet naar de buitenste monitoren actief gaat kijken. Je ziet gewoon in je ooghoeken wat er gaande is & je ziet mensen terwijl andere (met 1 monitor) ze niet kunnen zien. Dit maakt het gewoon een zeer leuke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 09:19
Daar gaan we weer....

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/8467/amdgpuz.jpg

Echt of niet echt. Place your bets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Nope geen goede performance per watt :)

Die nieuwe kaarten gaan dat veel beter doen. Daarnaast betere waarschijnlijk betere Tesselation performance. Dus ik ga voor een 67xx in die pc en een 68xx of 69xx (zolang het maar single chip is) in me main pc.
Dat is wel erg weinig. Gezien deze op 900 MHz loopt en dubbel zo veel geheugen heeft. De meeste zitten veel hoger.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 01-10-2010 09:16 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb je ook een link naar de bij behorende post of artikel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 11:33
Lord Maximus schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:02:
Daar gaan we weer....

[afbeelding]

Ik denk nep..
Ze hebben gedeze geëdit
Afbeeldingslocatie: http://itfanat.com/images3/radeon-hd-6870-against-the-radeon-hd-5870-and-geforce-gtx-480-3.jpg

Wrom anders word de GPU-Z versie zwart gemaakt. Als V4.5 het niet volledig kan weergeven en V4.6 wel, dan is het logisch dat daar V4.6 staat. Maar blijkbaar staat er dus eigenlijk V4.5 en dat hebben ze zwart gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
priemt schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Heb je ook een link naar de bij behorende post of artikel?
Het komt van Beyond3d. Er zat geen begeleidend schrijven bij.

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=55313&page=99
bladerash schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Ik denk nep..
Ze hebben gedeze geëdit
[afbeelding]

Wrom anders word de GPU-Z versie zwart gemaakt. Als V4.5 het niet volledig kan weergeven en V4.6 wel, dan is het logisch dat daar V4.6 staat. Maar blijkbaar staat er dus eigenlijk V4.5 en dat hebben ze zwart gemaakt.
Als het al een bewerkte versie is dan is het gezien de rand van het venster eerder op basis van deze.
Afbeeldingslocatie: http://x.exophase.net/images/2010/08/ati6870gpuz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Lord Maximus schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:02:
Daar gaan we weer....

[afbeelding]

Fake, verkeerde logo :)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dat lijkt er inderdaad wel verdacht veel op. Als je naar de doorzichtige stukken kijkt en de rand. Zien die er hetzelfde uit. Het kan natuurlijk wel zijn dat hij GPU-Z op de standaard start locatie heeft laten staan en dan kun je een nieuwe versie starten en dan wel dezelfde transparante vlekken krijgen. Maar die snij rand van de foto is ook helemaal hetzelfde en dat is veel moeilijker om pressies na te doen. Dus ik denk ook aan een edit.
Dat hoeft niet perse. Dat ligt aan W1zzard of hij dat nieuwe logo er al in heeft zitten.

[ Voor 76% gewijzigd door Astennu op 01-10-2010 10:33 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

difference mapje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B6QfR.png

tip: uitzoomen, dan word het een soort van :/ smiley :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
-_- droog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Enige wat jammer is : Dirt2 is een verschrikkelijk spel om het nut van 3 schermen te laten zien :P

Een FPS met zowel grote gebieden als kleine kamers met veel deuren was veel beter geweest.
Of anders een Race Sim en een baan met lekker veel bochten :9 Vliegsimulator lijkt me ook niet verkeerd !!

Dat is tenminste wat bleek vanuit mijn eigen ervaring :Y)
Overigens zal de grootste push-back voor de meeste de bezels zijn, waar mensen zich echter flink in vergissen is dat je bij eyefinity/surround niet naar de buitenste monitoren actief gaat kijken. Je ziet gewoon in je ooghoeken wat er gaande is & je ziet mensen terwijl andere (met 1 monitor) ze niet kunnen zien. Dit maakt het gewoon een zeer leuke ervaring.
** Confirmed :Y

Al moet ik wel zeggen dat ik expres monitoren met dunne bezels heb gekocht voor EyeFinity, maar dan nog : Het is gewoon net als in het echt zeg maar.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

spNk schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:45:
Dan ben je alsnog dom bezig IMO... ach ja, extreme early adaptor :).
Om even een grote misvatting uit de wereld te helpen: het is early adopter, niet adaptor.

Voorts heb ik niet direct iets spectaculair om toe te voegen aan de discussie, gezien het feit dat ik zelf geen insiderweetjes te mijner beschikking heb en dus puur bezig ben met alle informatie hier op te slorpen. En nu ik gereageerd heb kan ik direct deze thread terugvinden in het lijstje waarbij ik ook direct kan zien of er nieuwe reacties in staan. <3

PS: hoe is het nu met CJ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DevilsProphet schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:23:
En nu ik gereageerd heb kan ik direct deze thread terugvinden in het lijstje waarbij ik ook direct kan zien of er nieuwe reacties in staan.
Daar heb je Bookmarks voor op GoT :)

tvp's posten kan je op Fok! doen ;)

/EDIT :
SECURITEH schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:08:
Zelfs of Fok! hebben ze nu bookmarks.
Holy cow batman!

[ Voor 23% gewijzigd door nero355 op 01-10-2010 16:47 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

nero355 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

Zelfs of Fok! hebben ze nu bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

nero355 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

/EDIT :

[...]

Holy cow batman!
Nu je het zegt, nooit geweten. Ik ben nogal een gewoontebeest, zeker als het om oude gewoontes gaat. =)

Maar soit, weer ontopic zeker? In dat artikel op S|A staat er dat de HD6000 reeks in november goed leverbaar zal zijn, wanneer is de launch nu ook al weer? Was dat niet 14 oktober?

[ Voor 20% gewijzigd door RuddyMysterious op 01-10-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

DevilsProphet schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:07:
Maar soit, weer ontopic zeker? In dat artikel op S|A staat er dat de HD6000 reeks in november goed leverbaar zal zijn, wanneer is de launch nu ook al weer? Was dat niet 14 oktober?
nee :p

Lat0r, ff dit topic searchen neliz+oktober

[ Voor 5% gewijzigd door neliz op 01-10-2010 17:18 ]

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- 12 Oktober launchevent HD6xxx serie (volgens SA) : ik veronderstel dat dit vergelijkbaar is met het Eyefinity-event van vorig jaar, maar dit jaar ligt de focus misschien niet zo zeer op Eyefinity...?
- 18 Oktober : launch HD67xx (volgens Fudzilla)
- rond 25 Oktober (een week later dus) zouden de kaarten verkrijgbaar zijn (volgens SA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Is er al iets bekend over de NDA's voor review-exemplaren? Is het zo dat het tijdstip van verval van de NDA gelekt mag worden, of is dat ook gebonden aan de NDA? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.digitimes.com/news/a20101001PD208.html

Launchevent is een week uitgesteld en valt nu op 19 Oktober :
AMD has decided to officially launch its Radeon HD 6000-series on October 19, a week later than the original schedule of October 12, with the Radeon HD 6870 possibly the first for launch.
en blijkbaar zal dit tijdens de 'AMD Technical Forum and Exhibition 2010 show' gebeuren :
AMD decided to increase its promotion budget and will host its AMD Technical Forum and Exhibition 2010 show along with its Radeon HD 6000-series debut conference in Taiwan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel een slimme zet denk ik, om meer in promotie te investeren, aangezien ze alweer de concurrentie kunnen crushen.
Fud had het over de 67xx kaart(en) als eerste? Digitimes heeft het dus over de 6870, die eerst gelanceerd zal worden. Laatste optie lijkt me logischer, waarschijnlijk dan ook de 6750, lijkt me.

Er is deze keer wel weinig bekend vlak voor de launch, of niet? ^^^^

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:44:
Er is deze keer wel weinig bekend vlak voor de launch, of niet? ^^^^
Tja net zoals bij de HD4xxx en HD5xxx launches }:|

PS AMD heeft een AA titel met zijn GE

http://www.medalofhonor.com/

[ Voor 13% gewijzigd door madmaxnl op 02-10-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:44:
Fud had het over de 67xx kaart(en) als eerste? Digitimes heeft het dus over de 6870, die eerst gelanceerd zal worden. Laatste optie lijkt me logischer, waarschijnlijk dan ook de 6750, lijkt me.
Denk dat Fud denkt dat de HD67xx serie Barts is, maar de HD68xx serie wordt waarschijnlijk Barts, Barts wordt overigens al eerste gelaunched.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:57
[Offtopic]
CJ is nog steeds uit de running en ligt nog steeds in het ziekenhuis en zoals het er nu uitziet zal dat nog wel een paar maanden duren. Zodra er een update is zal ik het laten weten, echter denk ik dat hij eerder hier zal posten :) Zodra hij weer op kracht is kan hij zijn verhaal zelf vertellen.
DevilsProphet schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:23:
Is er al iets bekend over de NDA's voor review-exemplaren? Is het zo dat het tijdstip van verval van de NDA gelekt mag worden, of is dat ook gebonden aan de NDA? =)
Er kunnen verschillende NDA datums zijn, dus voor paper announcement (communicatie), tech background artikelen, echte kaarten reviews met benchmarks en dan ook nog apart voor het listen in webshops en in prijslijsten. Maar de datums zelf vallen ook onder de NDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

offtopic:
Geef hem even de hartelijke groeten en sterkte. Heb hem op msn maar helaas geen telnr.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

offtopic:
Idd, het allerbeste CJ en hopelijk ben je toch in de gelegenheid om deze launch enigzins te volgen!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

offtopic:
Wordt snel beter CJ. Ook van mij de hartelijke groeten en beterschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

CJ heel heel veel beterschap, sinds dat ik lid ben van tweakers zon 5 jaar terug ben jij de ATi-man hier met de meeste, beste en correcte informatie! Hoop dat je snel terug bent..

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Beterschap CJ

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 19:22
Umm, you guys..
Ik denk niet dat CJ heel blij wordt van offtopicgebral in zijn draadje. Ik in ieder geval niet.
Offtopic tags veranderen daar voor mij niets aan.
Ik stoor me normaal nooit aan wat offtopic er tussendoor, maar 5 posts achterelkaar?
Als iemand een apart topic voor beterschapswensen maakt zal ik er zeker in posten. :)

En in een poging deze post nog wat ontopic te gooien:
Wat is een AA titel, wat is GE en waarom is het belangrijk dat AMD het heeft? :P
Google geeft de indruk dat AA zou kunnen staan voor allied assault, maar GE kom ik niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
GE = Gaming evolved, AMD's games development programma.
AA titel betekent een grote/belangrijke titel (net onder AAA)

[ Voor 12% gewijzigd door MrOleo op 03-10-2010 22:36 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:31
AA wordt eigenlijk nooit gebruikt. Triple A wel, om aan te geven dat iets een film/game etc is, met een flink budget. MoH is dan ook een AAA-titel, met afaik een vergelijkbaar budget als CoD of Battlefield.

GE of TWIMTBP doet mij eigenlijk niets. AMD en Nvidia moeten hoe dan ook voor goede drivers zorgen, dat is eerder een pre, dan iets extra's waar ze mee zouden moeten adverteren. Dat is net zoals autofabrikanten die adverteren met het feit dat de wielen rond kunnen draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Marc Rademaker schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:08:
Dat is net zoals autofabrikanten die adverteren met het feit dat de wielen rond kunnen draaien...
Vreemde analogie die je daar maakt. Het is eerder te vergelijken met ELF stickers op Renaults; ook met olie en benzine van concurrerende oliemaatschappijen doet die Renault het net zo goed.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Marc Rademaker schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:08:
AA wordt eigenlijk nooit gebruikt. Triple A wel, om aan te geven dat iets een film/game etc is, met een flink budget. MoH is dan ook een AAA-titel, met afaik een vergelijkbaar budget als CoD of Battlefield.

GE of TWIMTBP doet mij eigenlijk niets.
Ik bedoelde eigenlijk ook AAA, een AAA fail van mij dus.

GE of TWIMTBP doet mij eigenlijk ook niets maar ik heb liever GE dan TWIMTBP en dat GE het goed doet is een teken dat AMD het beter doet bij de game developers wat zal resulteren in betere drivers omdat ze eerder toegang krijgen tot bepaalde games. Ook zullen games op ATI kaarten gemaakt/getest gaan worden omdat AMD de equipement sponsort wat betekend dat de developer enigszins rekening houd met ATI kaarten goed in zijn en daar wat meer grapische elementen van terug laat komen.

[ Voor 9% gewijzigd door madmaxnl op 03-10-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyronick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:03

Pyronick

Vorsprung durch gas geben.

madmaxnl schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:35:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk ook AAA, een AAA fail van mij dus.

GE of TWIMTBP doet mij eigenlijk ook niets maar ik heb liever GE dan TWIMTBP en dat GE het goed doet is een teken dat AMD het beter doet bij de game developers wat zal resulteren in betere drivers omdat ze eerder toegang krijgen tot bepaalde games. Ook zullen games op ATI kaarten gemaakt/getest gaan worden omdat AMD de equipement sponsort wat betekend dat de developer enigszins rekening houd met ATI kaarten goed in zijn en daar wat meer grapische elementen van terug laat komen.
Als dat betekent dat er meer nadruk komt te liggen op het Open Physics initiatief en OpenCL/DirectCompute implementaties, dan wel.

Voor zover ik kan lezen is dit zo ongeveer wel het geval, maar uitgebreide documentatie kan ik helaas niet vinden.

Ik heb nog steeds geen game of aankondiging van een game gezien waar het Open Physics programma word toegepast.
Mij lijkt het vooral logisch om dit een beetje te verspreiden, naast de grote titels ook juist de indie studio's benaderen. Vooral race en vliegsimulators zouden hier veel voordeel mee kunnen doen. (denk aan Eyefinity, physics, visuele kwaliteit, etc)

[ Voor 13% gewijzigd door Pyronick op 04-10-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
Joehoe ik wil hardware nieuws!
Wie doet er met mij mee?: HD6900 word HD6700X3. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hoe gaat AMD's Radeon HD68xx serie heten?

Cayman
Barts
Anders, namelijk...

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=363226&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
daan! schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:31:
Umm, you guys..
Ik denk niet dat CJ heel blij wordt van offtopicgebral in zijn draadje. Ik in ieder geval niet.
Offtopic tags veranderen daar voor mij niets aan.
Ik stoor me normaal nooit aan wat offtopic er tussendoor, maar 5 posts achterelkaar?
Als iemand een apart topic voor beterschapswensen maakt zal ik er zeker in posten. :)
Dit is inderdaad zijn Topic dus lijkt me dit de plek om hem beterschap te wensen.
Als je dan toch graag wilt mierenneuken, voor mij was het nieuws dat hij in het ziekenhuis lag! (blijkbaar ook met iets serieus, anders duurt het geen weken/maanden), daar reageer ik dan ook op.

Heb wel zin in de nieuwe kaarten, heb nu nog ff een hd5770 op de kop getikt tot dan toe, en die doet gewoon 1ghz op 1.2v, helaas werkt het geheugen niet zo leuk mee (terwijl het nog wel de betere Samsung sticks zijn (rated 5ghz).

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Hmmz ik ga mijn 4850 vervangen voor een 6770. Begrijp ik nou goed dat de 6770 dan 4x zo goed is :P

Ik las trouwens iets over een release datum van 13 Okotober is die al officieel eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 10:33
vraag me af of een cayman gaat lukken met mijn 520 watt voeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Crazyanz schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:37:
Hmmz ik ga mijn 4850 vervangen voor een 6770. Begrijp ik nou goed dat de 6770 dan 4x zo goed is :P

Ik las trouwens iets over een release datum van 13 Okotober is die al officieel eigenlijk?
Your post, sense it makes not!

Wat is een 6770? en waar komt 13 Oktober nu weer vandaan?
Aethertyd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:42:
vraag me af of een cayman gaat lukken met mijn 520 watt voeding...
Dat weet je pas als de specs openbaar worden gemaakt.. en daar kun je nog wel een paar maanden op wachten.
Voor de 5870 is minimum al een 500W benodigd, misschien niet handig om te hopen op betere performance met hetzelfde verbruik.

[ Voor 34% gewijzigd door neliz op 04-10-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
Word in de praktijk echter de 500watt echt bereikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Specifieker wordt er door grafische kaarten zoveel ampère op de 12V-lijnen geëist, het totale vermogen van de voeding is van minder belang, maar is een handige leidraad voor mensen die niet weten of hun voeding genoeg stroom kan leveren op de 12V-lijnen. Ook hangt het af van de kwaliteit van de voeding: een Corsair 450W zal het beter kunnen trekken dan pakweg een tagan 550W.

Ook heb ik het gevoel dat deze uitleg al duust keer de revue gepasseerd is. Zou er geen sticky kunnen komen met al deze informatie erin? Of staat dit al in de faq en zijn veel mensen gewoonweg te lui?

Langs de andere kant heerst er hoe langer hoe meer een tl;dr mentaliteit, zeker als het gaat om FAQ's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

tomcatha schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:57:
Door het bord niet, maar trek er 188W vanaf en je weet hoeveel je nog over hebt voor de rest van je systeem.
Als je thuis een dual opteron bord met 12 HD's hebt wordt het al snel te weinig.

Dus wacht de specs af en kijk wat je systeem normaal verbruikt. en houd rekening met inefficiency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:15

epic_gram

undercover moderator

tomcatha schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:57:
nee, maar een brakke voeding kan toch te zwak zijn. Het beste is gewoon zelf uitrekenen welke voeding het best bij je setup past.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Wat is er mis met dit topic:
[BBG aanschaf] Voedingen - Deel 25
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rows
  • Laatst online: 13-09 20:06
Nou :? Wat is er mis mee dan en waarom wordt dat hier gepost? Post het dan ook in dat topic als je wat te melden hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door rows op 04-10-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:35
hij bedoeld natuurlijk: ga voeding gerelateerde vragen lekker hier stellen, is een prima topic hiervoor.....

wordt langzamerhand wel spannend nu, toch knap dat er nog geen benchies zijn gelekt zo vlak voor de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sarcasmedetector kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
meljor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:48:
hij bedoeld natuurlijk: ga voeding gerelateerde vragen lekker hier stellen, is een prima topic hiervoor.....

wordt langzamerhand wel spannend nu, toch knap dat er nog geen benchies zijn gelekt zo vlak voor de release...
Hopelijk komt er wel een deel 117 net voor of tijdens de launch van de HD6xxx serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een nieuw deel wordt voorlopig uitgesteld tot na de launch. CJ is er niet om de boel te updaten, dus ik zal het één keer doen en daarbij zwaar falen in vergelijking tot CJ's OP, tot hij weer in staat is de boel te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Klopt..

Ik zal ff het ijs breken (jammer genoeg)

kwam dit gistermiddag tegen, weet niet of ik het moet geloven, staat in BBG videokaarten

http://media.bestofmicro.com/Y/Y/263050/original/6700ch.jpg

Hopelijk weet iemand ff meer, kon er gister niks over vinden namelijk :(:(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:40:
Klopt..

Ik zal ff het ijs breken (jammer genoeg)

kwam dit gistermiddag tegen, weet niet of ik het moet geloven, staat in BBG videokaarten

http://media.bestofmicro.com/Y/Y/263050/original/6700ch.jpg

Hopelijk weet iemand ff meer, kon er gister niks over vinden namelijk :(:(
fake, is reeds besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
OK dankje, zou erg jammer zijn als het wel klopte :(:(
had je net zo goed aan de hd5xxx serie kunnen blijven, verschil is minimaal

Ty voor de info

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:45:
OK dankje, zou erg jammer zijn als het wel klopte :(:(
had je net zo goed aan de hd5xxx serie kunnen blijven, verschil is minimaal

Ty voor de info
Dat zou Barts zijn dus de midrange versie. Cayman wordt veel krachtiger dan barts. Als dit waar zou zijn heeft nVidia best wel een probleem :) HD67xx snel zo snel als Cypress. Zou ik niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Nee dat klopt, maar had wel verwacht dat de MHZ ondertussen wel op de 1000 zat, en niet op 900..

Maar ja, daar zullen we toch op moeten wachten tot er meer nieuws komt van betrouwbare bronnen of van ATI zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
De geruchtenmolen draait op volle toeren...
http://vr-zone.com/articl...ies-in-trouble-/9999.html

Een handvat geeft t echter niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

priemt schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:58:
De geruchtenmolen draait op volle toeren...
http://vr-zone.com/articl...ies-in-trouble-/9999.html

Een handvat geeft t echter niet :(
Klonk als een stukje nvidia marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ja inderdaad... En ze zeggen van alles, maar we zullen zien of het waar is

Jammer dat het nog zo lang duurd :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Is twee weken lang?

tevens: "duurt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ja best wel... Wil weten wat de Juiste Specs zijn, en welke kaarten er nog meer uitkomen van de hd6xxx serie :D

Dus ja, dan duurt 2 weken lang, Net zoals 34 tot CoW BO :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:11:
Ja best wel... Wil weten wat de Juiste Specs zijn, en welke kaarten er nog meer uitkomen van de hd6xxx serie :D
Dont we all ;)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

meljor schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:48:
toch knap dat er nog geen benchies zijn gelekt zo vlak voor de release...
Je vergeet de benchmarks van de 6870, die zijn natuurlijk al een poosje bekend.

edit: o ik wist niet dat er alweer 3 pagina's bij waren inmiddels.

[ Voor 11% gewijzigd door epic_gram op 05-10-2010 11:16 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Waar, wanneer, hoelaat... GIVE ME :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

http://top-technology-rev...-shows-30-profit-in-5870/

edit: het heeft zelfs op de frontpage hier gestaan: nieuws: Eerste benchmarks HD 6870 lekken uit ;)

[ Voor 27% gewijzigd door epic_gram op 05-10-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Kwalitatief Uitematen Teleurstellend :@

Mijn werk blockeerd die site ook al :'(

dat wordt straks thuis ff checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
@ hierboven: De afgelopen dagen zijn op het PCinlife-forum verschillende vermoedelijke benchmarkresultaten van een HD 6800-kaart opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Tja, die benchmark vindt ik niet zo best...

Zoals ik al dacht, BIJNA geen verschil met de highend kaarten van de HD5xxx serie..

jammer... Had wel beter verwacht :'(

Ik blijf nog wel ff op mijn hd5770 hangen, en misschien een 2de erbij te halen.. zoveel scheelt dat niet

[ Voor 24% gewijzigd door Soundstorm2010 op 05-10-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
neliz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Klonk als een stukje nvidia marketing.
Inderdaad. Ze beweren veel (allemaal negatief over AMD) maar geen argumenten waarom het zo zou zijn.
Ik geloof niet dat ze Barts er uit zouden gooien. Die zou kleiner zijn dan Cypress en sneller/even snel. Dus kunnen ze meer op verdienen
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:53:

Zoals ik al dacht, BIJNA geen verschil met de highend kaarten van de HD5xxx serie..

Ik blijf nog wel ff op mijn hd5770 hangen, en misschien een 2de erbij te halen.. zoveel scheelt dat niet
Je baseert je keuzen op geruchten van meer dan een maand oud...... niet echt slim imo....

[ Voor 38% gewijzigd door Astennu op 05-10-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:53:

Hoezo? Dat was met de sprong van HD4xxx naar HD5xxx toch ook zo? De nieuwe single-GPU kaart heeft de performance van de vorige dual-GPU kaart, maar dan met nog een paar foefjes erbij. Hoe is dat teleurstellend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
In onderstaande link staat veel samengevat, inclusief specs.
http://www.nordichardware...ches-on-october-18th.html
klinkt allemaal mooi iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops...

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
SpankmasterC schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

Hoezo? Dat was met de sprong van HD4xxx naar HD5xxx toch ook zo? De nieuwe single-GPU kaart heeft de performance van de vorige dual-GPU kaart, maar dan met nog een paar foefjes erbij. Hoe is dat teleurstellend?
Daarom juist... ik had juist beter verwacht, ook met de technologie van tegenwoordig...
Maar ja, misschien komt dit wel in de hd7xxx serie...

EN nee ik basseeer niks... dit is wat ik zie, wat andere mensen vertellen interesseert mij weinig, want
dat zijn andere meningen, geen FEITEN O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

madmaxnl schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:05:
Wacht daar even mee tot we zeker weten of ATI als merk zal verdwijnen en open dan een poll.
Die beslissing is al lang genomen, als HD6000 gelanceerd wordt zul je geen ATI meer kunnen bekennen in de documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Allen,

Condoleance topic : CJ overleden

Uw reacties op het overlijden van CJ graag daar.
De laatste reacties omtrent zijn overlijden zijn vanuit hier ook naar dat topic gemoved.

Dank.

[ Voor 27% gewijzigd door Edmin op 05-10-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl

SAPPHIRE Awarded Elite status in AMD Fusion Partner Program

neliz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:08:
[...]

Die beslissing is al lang genomen, als HD6000 gelanceerd wordt zul je geen ATI meer kunnen bekennen in de documenten.
Blijkbaar wel, zie "Radeon Crossfire Ready".

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/xfx-pro-series-core-edition5.jpg

Bron

[ Voor 20% gewijzigd door madmaxnl op 05-10-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

nee hoor, er staat toch radeon, geen ATI. de naam radeon zal wel behouden blijven omdat deze schijnbaar bekender is dan ATI.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
superwashandje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:51:
nee hoor, er staat toch radeon, geen ATI. de naam radeon zal wel behouden blijven omdat deze schijnbaar bekender is dan ATI.
Ja dat bedoel ik, ik had dit pas gezien nadat ik mijn bericht had gepost dus ik spreek mij zelf tegen en versterk neliz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nieuw licht op het hele "6800 = midrange" gebeuren: BSN heeft naar eigen zeggen van partners gehoord dat dit is om sommige nummers voor Fusion vrij te houden.

http://www.brightsideofnews.com/News.aspx?id=1364&page=0

Dit klonk op zich logisch, maar... Zou dat dan betekenen dat Llano HD67xx achtige graphics heeft? Dat lijkt mij eigenlijk heel veel (gezien de transistorcount alleen maar Redwood zou toestaan), hoewel de Mobility HD67xx natuurlijk wat minder krachtig zal zijn. Verder, Llano zou een Evergreen GPU krijgen... Take this as you will. Wellicht dat een (andere) toekomstige APU HD67xx graphics gaat hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:27:
Wat nieuw licht op het hele "6800 = midrange" gebeuren: BSN heeft naar eigen zeggen van partners gehoord dat dit is om sommige nummers voor Fusion vrij te houden.

Dit klonk op zich logisch, maar... Zou dat dan betekenen dat Llano HD67xx achtige graphics heeft? Dat lijkt mij eigenlijk heel veel (gezien de transistorcount alleen maar Redwood zou toestaan), hoewel de Mobility HD67xx natuurlijk wat minder krachtig zal zijn. Verder, Llano zou een Evergreen GPU krijgen... Take this as you will. Wellicht dat een (andere) toekomstige APU HD67xx graphics gaat hebben.
Ik vind het nog steeds maar raar... HD68xx midrange... Barts... We wachten af. Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:27:

Nee, eerder dat alles iets opschuift. Er is meer dan enkel een HD 6700 en HD 6800-serie. Stel dat fusion HD 5450/5550 achtige prestaties levert, dan kan het een idee zijn om die HD 6450/6550 te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-08 12:10

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Ik vind het bizar dat de nieuwe serie weinig beter zou zijn dan de huidige, ik zie een 58xx wel als een topkaartje, en als de 68xx relatief minder zou zijn vind ik dat absurd, wat willen ze dan gaan doen? de 6970x3?

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Marc Rademaker schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Nee, eerder dat alles iets opschuift. Er is meer dan enkel een HD 6700 en HD 6800-serie. Stel dat fusion HD 5450/5550 achtige prestaties levert, dan kan het een idee zijn om die HD 6450/6550 te noemen?
Aan de enen kant is het voor AMD nutteloos om nog GPUs te gaan leveren die de performance leveren die de APUs ook kunnen leveren. Aan de andere kant verkopen deze GPUs heel erg goed in Intel systemen en laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daantjer94 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:48:
Ik vind het bizar dat de nieuwe serie weinig beter zou zijn dan de huidige, ik zie een 58xx wel als een topkaartje, en als de 68xx relatief minder zou zijn vind ik dat absurd, wat willen ze dan gaan doen? de 6970x3?
Nou ja, het blijven nummertjes natuurlijk. Als de HD68xx echt midrange gaat worden, zal AMD wel gek zijn ze voor dezelfde prijs als de HD58xx te verkopen. Dat gaat de consument niet leuk vinden, en ook nVidia is nog competatief genoeg dat te voorkomen, met de GTX 460. Performance / prijs is nog altijd waar het om gaat, en dat er nu een ander nummertje op de kaart staat dan dat traditioneel bij die prijs hoort is nu ook weer niet zo'n ramp lijkt me. Maar wel heel verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Blue-Tiger schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:44:
[...]

Ik vind het nog steeds maar raar... HD68xx midrange... Barts... We wachten af. Ben wel benieuwd :)
En toch gaat het zo zijn. :Y

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Sinds de HD3870 was de x8xx serie eigenlijk een higher end midrange kaart. Met de diesize van de HD5870 werd dat een beetje lastig, waardoor de retailprijs ook iets 'te hoog' werd. Natuurlijk kreeg je er wel prestaties voor terug, maar ik denk dat het besef sterk leeft bij AMD dat de werkelijke markt vooral onder de 300 euro zit.

Als Barts nu gelijkwaardige (zo niet betere) prestaties neer kan zetten in DX11 titels dan de HD5870 kan, terwijl de verkoopprijs ver beneden de 300 Euro kan liggen, dan is het niet zo heel vreemd om de populaire HD68xx kaarten op Barts te basseren, terwijl de werkelijk high end kaarten (Cayman) in de HD69xx serie (enthousiast) terecht komen. Daarmee kunnen ze de prijzen goed in toom gehouden worden en zullen mensen vooral het gevoel hebben een high end kaart voor een scherp prijsje te krijgen (wat natuurlijk ook zo is, als de performance in DX11 titels gelijkwaardig is aan Evergreen). Marketing is all that matters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ach, ik ben pas volgende zomer weer in de race voor nieuwe kaarten, dus hopelijk kan ik dan 2x de snelste single kaart van AMD dan kopen, in Lightning uitvoering :D

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Tja als de single GPU kaart deze keer groter dan 400mm2 wordt dan is het moeilijk hem als HD6870 te plaatsen. 480(4D) Shaders is niet niks. Daarbij zal deze kaart de GTX480 512 omverblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jABPSPos1tHkt38vgGOl6hlw/full.jpg
HD6970 aka Cayman XT (denk ik)
HD6870 aka Barts XT. :Y

[ Voor 13% gewijzigd door -The_Mask- op 06-10-2010 15:37 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
Denk je? zou AMD het topmodel zo kort kunnen houden en de halve achterkant dicht stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In addition, price rumours are being thrown around as well - with anything from $249 to 2399 Yuan (~$350).
http://vr-zone.com/articl...-card-pictured/10018.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Dat laatste plaatje is volgens het bericht een bewerking van het originele plaatje waarin je maar de helft van de kaart ziet.
Fake of niet, volgens mij kan je er 0,0 uit afleiden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Toettoetdaan schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:11:
[...]

Denk je? zou AMD het topmodel zo kort kunnen houden en de halve achterkant dicht stoppen?
Het is een halve kaart en waarvan de bovenkant gespiegeld is om zo een hele kaart te krijgen. ;)

Maar ja dat denk ik idd want deze lijkt ongeveer even groot als Cypress en Barts lijkt mij veel kleiner.
Maar als ik dit plaatje bekijk (de niet bewerkte) dan lijkt die weer ongeveer even groot als Juniper en zou het dus Barts (HD6870) zijn. :p

Heb Juniper en deze kaart even over elkaar gelegt maar ze zijn ongeveer even groot, dus het is Barts XT, HD6870.

[ Voor 36% gewijzigd door -The_Mask- op 06-10-2010 15:37 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, ik geloof die chiphell al lang niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
Voor de verandering weer eens een "Slide Leak"

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_e5QeyTrfo3I/TKtfidKr0xI/AAAAAAAAAHE/Ku_lEtu71hc/s1600/slajd.png

http://obrovsky.blogspot.com/

[ Voor 47% gewijzigd door Lord Maximus op 06-10-2010 15:48 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle posts in verband met het overlijden van CJ zijn verplaatst naar het condoleance topic