Condoleance topic voor CJ.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 109.761 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253914

Topicstarter
Ik ben een vriend van Cyril en heb helaas een zeer trieste mededeling...
Cyril heeft zijn ziekte helaas niet kunnen overwinnen en is vanavond van ons heen gegaan.... :'(

René.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

...... weet even niet wat te zeggen. Met stomheid geslagen. Dit zal toch niet echt waar zijn..... :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Neem je ons nu in de maling ? Want dit kan ik niet geloven, kan toch niet :'( Dit komt echt als een mokerslag

[ Voor 17% gewijzigd door madmaxnl op 04-10-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben erg, erg bang dat dit echt is. Ben er echt een soort van misselijk van.

Hij ligt al een maand in het ziekenhuis en wie gaat er nou hier helemaal registreren om juist dit te posten....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253914

Topicstarter
Ik neem niemand in de maling. Zou ook een beetje respectloos zijn om dat te doen....

Gisteren ging het slechter met Cyril. Hij kreeg een hartstilstand maar was te reanimeren. Vanavond om 20.40 is hij alsnog hieraan overleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:07
Echt heel naar om te horen. Heel veel succes gewenst aan familie en vrienden met het verwerken van het grote verlies. CJ was toch echt een grote naam hier die in het forum veel tijd en moeite stak, we zullen hem missen.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2024
Iemand als CJ die meer dan een maand niet op GoT komt, is gewoon heel ernstig ziek. Begon vorige week eigenlijk al te vrezen voor iets als dit... Shit. ;(

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Ik kan het niet gelove het zal even moeten bezinken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

... behalve alle clichee's weet ik gewoon echt even niet goed wat te zeggen. Dit komt zo onverwachts voor mij en waarschijnlijk vrijwel iedereen in dit topic.

Als je zoals ik en velen hier al jaren dit topic volgt (met zeer grote waardering en uiteraard ook wel eens oneens zijn) is dit zo raar. Iemand die je niet uit het echte leven kent maar alleen van dit topic, nog zo jong...

Laat het even bezinken. Bedankt dat je de moeite nam om ons in dit topic het te melden en wens jou en alle mensen en familie die nu het nu heel zwaar hebben zijn heel heel veel sterkte. Ik zal CJ's inbreng hier zeer zeer missen.

sry voor de cliché's maar iets beters komt er nu niet uit mijn pen.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

ps: alhoewel ik niet echt meer twijfel aan dit bericht moet e.e.a. eigenlijk wel verder geverifieerd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 04-10-2010 23:55 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-04 20:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heren, dit komt uiteraard als een enorme klap. Ik wil niets afdoen aan de eerlijkheid en openheid van RKR1976, maar ik doe mijn best om op dit moment het bericht te verifieren. Ik wil jullie allen vragen om speculaties tot een minimum te beperken en het hier ingetogen te houden. Zodra er meer bekend is zal ik hier op terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epep
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:15
Bagger bericht zeg! Heel veel sterkte aan familie en vrienden. Ga CJ zeker missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

:X :X :? :| :'( :'( :'(

Sorry, ik volg dit al lang en weet niks meer te zeggen... :'( :'(

R.I.P. Cyril..

[ Voor 8% gewijzigd door Humma Kavula op 05-10-2010 00:13 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
CJ RIP man... ken je niet, ik hoop voor je dat daar boven het beter gaat, dan de afgelopen tijd (zoals ik hoor) hier op aarde..

Misschien is het ook beter dat hij daar (50/50) is waar hij geen pijn kan voelen, maar toch is het zwaar klote :(:(
(dit is goed bedoeld, het is nooit leuk om iemand dierbaar kwijt te raken, Dit gaat uit voor respect, niemand zou eigelijk mogen lijden aan een ziekte )

ff maar een post, kwam dit vanmiddag tegen, weet niet of ik het moet geloven, staat in BBG videokaarten

http://media.bestofmicro.com/Y/Y/263050/original/6700ch.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Soundstorm2010 op 05-10-2010 00:15 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:11
Wow, ik was altijd een stille volger van dit topic en dit nieuws komt als een enorme schok. Heel veel sterkte aan familie/vrienden van Cyril!
R.I.P, CJ!
RKR1976, bedankt voor het melden aan ons, ik wens je alle sterkte!
-misschien wil/kan iemand in het topic hier die hem kende een condoleanceregister openen? Of zal deel 116 het register worden, in zijn eigen topic? -> posts zijn verplaatst naar condoleanceregister.

[ Voor 35% gewijzigd door YoupS op 05-10-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 21:24
R.I.P. voor CJ. Ik ben ook een stille volger kijk hier elke dag minimaal wel 1 keer. Vond het altijd erg interessant als CJ weer iets te melden had. Sterkte voor de familie en nabestaanden.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344297

Rust in vrede C.J.
Ik ben al een tijd een actieve lezer op deze site.
Al kenden we elkaar niet persoonlijk , mijn medeleven gaat uit naar alle naasten.
God zijt met u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooievriend
  • Niet online

Dooievriend

gitlab.com/JoD/exact

Sterkte aan familie en vrienden, het ga je goed CJ...

'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:46
.... zucht.

CJ was altijd zo'n leuke kerel om tegen te praten over MSN over de toekomstige kaarten.... Hij zal zeer zeker gemist worden. :((((((((((((((((((((((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 14:01
Dat is toch wel een schok -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:35
Volg zijn topics al lange tijd stilletjes lezend en dit komt als een schok. Rust in vrede bekende onbekende met nick CJ....... we zullen je missen... :'( ;( ;w

Mijn medeleven gaat uit naar zijn naasten voor wie dit het allergrootste verlies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357365

Ik kan me niet echt voorstellen hoe het is als iemand doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 15:20
Familie en vrienden gecondoleerd.

CJ waar je ook bent, bedankt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Godver. Ik ken CJ helemaal niet maar toch komt dit nieuws aan als een enorme klap :'( Ik weet even niet zo goed wat te zeggen behalve sterkte aan de familie en vrienden van CJ. Ik werd er vorige week al een beetje bang voor toen zelfs het topic werd overgedragen aan Ed. Maar ik had niet verwacht dat het echt zou gebeuren. Nogmaals, ik wens alle vrienden en familie van CJ sterkte en ik hoop ook dat alles goed gaat met CJ, waar hij nu ook is. ;w Met stomheid geslagen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

:o Wel ff schrikken zo op de vroege morgen... :'( :'( Onwerkelijk dit...

Damn zeg!

R.I.P CJ!

[ Voor 112% gewijzigd door Format-C op 05-10-2010 08:58 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Dit is echt een triest bericht…. ;(

CJ, als je ons ergens kunt horen: bedankt voor je jarenlange inzet voor deze mooie Topic reeks!

Rest in peace, CJ.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 05-10-2010 10:26 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007

superwashandje

grofheid alom

holy shit, dit is niet wat ik verwachtte toen ik op refresh drukte. hoopte op meer ati nieuws en dit is niet wat ik wilde zien.

alle sterkte aan de familie en vrienden toegewenst iig. en bedankt CJ voor alle info in de afgelopen jaren!

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saurus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-03 11:20
CJ, bedankt voor alle jaren met waardevolle nieuwtjes, input en moeite hier op dit forum. Je zult gemist worden!

Ik wens alle familie en vrienden van CJ heel veel sterkte om dit grote verlies te verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerten
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:24
Wtf.... hier nog een stille volger van het topic....

Gecondoleerd . . .

"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:47
Alle nabestaanden gecondoleerd met het verlies.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zullen we alsjeblieft eerst even wachten met condoleren totdat de gebeurtenissen rondom CJ bevestigd of ontkend zijn van meerdere kanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
Neem aan dat het geen grap is, anders hoop ik toch dat die persoon ZWAAR wordt gestraft..

En ik vindt eigelijk dat ze een TOPIC (aparte) hierover moeten maken, dus is namelijk wel een Discussie topic

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Daar is Ed_L al mee bezig, don't worry. Met alle respect voor de gevoelens van de lezers en posters, willen jullie het even ophouden totdat er meer bekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:07
Er wordt op het moment door Ed_L uitgezocht of het bericht klopt. Als hij in de loop van de dag meer weet zal hij eventueel het topic afsplitsen.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 22-04 12:30
Ik ben echt geschokt .....
Ik hoop echt dat het niet waar is al vrees ik het ergste. Ik heb de eer gehad CJ wel in het echt te ontmoetten. Echt vreselijk als hij het niet heeft kunnen overwinnen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:01

pino85

Im just a Bird in the Sky

Jejking schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:06:
Daar is Ed_L al mee bezig, don't worry. Met alle respect voor de gevoelens van de lezers en posters, willen jullie het even ophouden totdat er meer bekend is?
Mee eens, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Hopelijk dat we snel duidelijkheid hebben of dit vreselijke nieuws waar is of niet.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Hmm R.I.P. CJ (mocht het waar zijn). :/ Het ATI Topic zal nooit meer hetzelfde zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 13:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, als het waar is het minder leuk nieuws om te horen :( Even afwachten op de bevestiging, maar toch, het idee alleen al is erg jammer :( Topics zullen nooit meer hetzelfde zijn :'(

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:18

amaterasu

In memory of Cj

maxers1973 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:01:
Familie en vrienden gecondoleerd.

CJ waar je ook bent, bedankt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-04 20:00

edward2

Schieten op de beesten

Anoniem: 253914 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:17:
Cyril heeft zijn ziekte helaas niet kunnen overwinnen en is vanavond van ons heen gegaan.... :'(

René.
Word hier even still van... ;(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 253914 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:17:

René.
Een bijzonder persoon is ons heen gegaan.

Iedereen gecondoleerd met het verlies.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-03 15:57
ook vanuit mij de condoleances aan de vrienden en familie van CJ

RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378383

Hallo mensen,
Ik wist niet van deze site, tot nu....
Ik begrijp dat mensen twijfels hebben over het overlijden van Cyril.
Ik heb het gelezen, en vandaar dat ik een profiel heb aan gemaakt.

Helaas moet/kan ik bevestigen dat het zo is, naast CJ zn leven in Eindhoven, had ie ook vrienden in Assen.
Ik ben een erg goede vriend van hem.Ben bij hem in het ziekenhuis geweest en heb helaas gister het nieuws mee gekregen van zn ouders dat mijn goed vriend,stapmaat,er niet meer is.
As zaterdag 10 uur is de uitvaart in Assen.

Op al zijn profielen ben ik te vinden,(hyves,facebook)
en mijn naam is Alex.(bij twijfels)

Ik wens jullie, alle mensen op deze site ook enorm veel sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wat was de ziekte? :/

Echt supererg dit. Heel vreemd om dit allemaal te horen.

Helaas heb ik de afgelopen jaren (veel) teveel van dit soort rotdingen mee moeten maken....

Sterkte man!!! En geef de rest van zijn vrienden en familie ook even sterktewensen van me!

[ Voor 84% gewijzigd door Format-C op 05-10-2010 12:59 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Dat maakt echt helemaal niets uit.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nee dat weet ik ook wel.... Laat maar dan. (Sry mensen)

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 05-10-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 378383 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:52:
Ik wens jullie, alle mensen op deze site ook enorm veel sterkte!
Wij jou en iedereen die CJ gekend heeft ook :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287880

Ik ben wel geschrokken toen ik net die berichten las. CJ was ook wel heel lang ziek, maar ik had niet gedacht dat het zo zou aflopen. Toch raar, het enige dat ik dan van hem zie zijn wat posts zo nu en dan en een paar DM's maar toch word ik er wel een beetje stil van.

CJ was altijd heel vriendelijk, netjes en behulpzaam op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

nero355 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Wij jou en iedereen die CJ gekend heeft ook :)
Idem . Erg jammer nieuws dit :( Hoop dat ie een mooie begrafenis gaat hebben en ik durf te wedden dat er veel mensen bij zullen zijn om hem de laatste eer te bewijzen, wat ie ook wel verdient :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52
Erg droevig, verdrietig en shocking nieuws dit... :-(
CJ was een zeer gewaardeerd GoT'er en ik (wij) zal hem hier dan ook erg missen.
Heel veel sterkte voor iedereen die hem een warm hart toe draagt.
May he rest in peace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 14:26
Hierbij kan ik ook bevestigen dat onze MSI collega CJ van ons is heengegaan. Gisteravond ging hier al het nieuws rond en probeerde Ed_L het via mij bevestigd te krijgen. Deze ochtend hebben wij contact met zijn ouders gehad die het droevige nieuws hebben bevestigd. :'( Wij verliezen niet alleen een erg dierbare collega maar ook eentje met de nodige humor en uitmuntende kennis aan hardware expertise, hij zal enorm gemist worden. Hierbij wil ik zijn ouders, familie, vrienden en jullie allemaal sterkte wensen met dit gemis.

Het spijt mij dat ik eerder niet de volledige informatie over zijn situatie heb gegeven, enkel dat hij ziek was en dat een lange tijd nodig zou hebben om aan te sterken. Dit hebben wij echter gedaan om de wens van zijn ouders te respecteren.

Ik weet dat er nog veel vragen zijn waar ik op dit moment geen antwoord op heb.Vanuit MSI zal er ook nog een officiele statement komen maar ik wilde jullie alvast op de hoogte stellen aangezien het ATI topic CJ's lust en leven was. Samen met Ed_L en de GoT crew zullen we bekijken hoe invulling gegeven kan worden aan jullie gevoelens.

Eric van Beurden
MSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Laatst online: 14:58

Bejit

Svenska Faderland

Wow, dat komt inderdaad als onverwachts. Ik las altijd mee met dit topic(Samen met de nVidia tegenhanger) voor de laatste nieuwtjes......CJ had altijd wel iets nieuws of interessants te melden.

Voor iedereen die hier close met CJ was, gecondoleerd.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb hier geen woorden voor. Ookal kende ik em niet heel goed. Hij was hartstikke aardig. Wist super veel van hardware af en was ook altijd erg behulpzaam. Ik ga hem zeker missen :'(. CJ waar je ook mag zijn ik hoop dat het je goed gaat.
Ik wens de Familie, Vrienden en Kennissen van CJ heel veel sterkte met dit grote verlies.....

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik had wel iets opgevangen dat CJ ziek was, maar dat het zo ernstig was wist ik niet, tot ik me gisteren eigenlijk afvroeg of iemand nog iets van CJ had gehoord. En nu dit :'(
Het is vrij onwerkelijk, iemand die actief hier postte, ik regelmatig heb gezien en gesproken sinds hij voor MSI werkte en zo ineens is komen te overlijden.

Familie, vrienden, kennissen en collega's van Cyril, sterkte en gecondoleerd. Hij zal zeker gemist worden, niet alleen hier in het topic, maar ook in het echt was Cyril een toffe gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-03 12:18
R.I.P. CJ, ik heb je topics (vooral de laatste maanden) graag gelezen.
Veel sterkte gewenst aan familie, vrienden en bekenden.

[ Voor 0% gewijzigd door Sjaak_Banaan op 05-10-2010 19:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Kunnen we dit topic misschien omdopen ter ere van CJ?

Iets als CJ's ATi Nieuwsdiscussie Topic? Ook al zal iemand anders het over gaan nemen in mijn ogen is en blijft het zijn topic.....

[ Voor 6% gewijzigd door Astennu op 05-10-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 10:52
Astennu schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:44:
Kunnen we dit topic misschien omdopen in zijn naam?

Iets als CJ's ATi Nieuwsdiscussie Topic? Ookal zal iemand anders het over gaan nemen in mijn ogen is en blijft het zijn topic.....
Dat lijkt me een mooi eerbetoon d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Astennu schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:44:
Kunnen we dit topic misschien omdopen ter ere van CJ?

Iets als CJ's ATi Nieuwsdiscussie Topic? Ook al zal iemand anders het over gaan nemen in mijn ogen is en blijft het zijn topic.....
Wacht daar even mee tot we zeker weten of ATI als merk zal verdwijnen en open dan een poll.
Met allemaal mogelijke namen waarop dan gestemd kan worden.

Eerst reageerden ik met ongeloof en wilde ik het nieuws ook niet geloven...
Ondanks dat ik CJ maar één keer in het echt heb gezien en verder hem niet echt goed kenden heb ik toch stiekem een traantje weggepinkt ;( Sterkte aan iedereen die dit verlies raakt.

[ Voor 5% gewijzigd door madmaxnl op 05-10-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannyyy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-04 20:28
Ook ik ben een stille volger van dit topic.
Dit account is niet oud maar ik heb, als trouwe lezer, jaren van CJ’s posts genoten.
Het is dan ook zeer jammer wat er is gebeurd met hem. Ik wens de familie/vrienden veel sterkte toe.

[ Voor 7% gewijzigd door Dannyyy op 05-10-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04 11:13

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Waarom moeten de goede mensen altijd van ons heen gaan ;w

Ik wil de familie en vrienden van CJ heel veel sterkte wensen. Had graag in de toekomst nog met je samengewerkt ;( .

Rust in vrede, hoop dat ze veel leuke hardware voor je hebben daar in de hemel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vind, dat ongeacht of het nu ATI of AMD wordt, CJ er gewoon bij hoort te staan in de OP als eerbetoon vol aal zijn harde werk en ongelooflijke berg van informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Erg triest dat het nu officieel bevestigd is door The Source, het leven is zeker hard. Niet in de laatste plaats voor de familie, vrienden en collega's die hem ook irl moeten missen en wie ik heel veel sterkte wens.

Had gisteren moeite om te gaan slapen. Het maalde toch door mijn hoofd, onverwacht, onwerkelijk na al die jaren dat ik hier al in dit topic kom lurken en af en toe wat posten.

CJ bedankt voor o.a. 116 delen van dit topic. Bijna 7 jaar. Een topic waar je belachelijk veel tijd in moet hebben gestoken en voor mij een zekerheid was op dit forum. Dit topic zal ongetwijfeld zijn weg uiteindelijk weer vinden maar ik zal deze periode zeker zeer positief blijven herinneren. Het zal niet makkelijk zijn om het hoge niveau te evenaren.
Ook een topic waar je een baan aan overhield die je imo erg leuk moet hebben gevonden, een baan waarin je denk ik nog veel had kunnen betekenen om de wensen vd gamers op de juiste plek te laten belanden en die je veel te vroeg niet meer kan uitoefenen.

RIP CJ! ;w

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 06:01

pino85

Im just a Bird in the Sky

Het is dus toch waar, ik wilde het niet geloven maar kon me ook niet inbeelden dat iemand dit als grap zou gebruiken.
Zelf heb ik CJ nooit persoonlijk ontmoet, maar de afgelopen jaren heb ik wel af en toe leuk dm contact met hem gehad en zijn topic's met plezier gevolgt.
Ken hem als iemand met veel kennis en goede tips, maar ook als een hele vriendelijke persoon met humor.
Ook al kende ik hem niet persoonlijk zal ik hem net als velen gewoon gaan missen in dit topic, het was zijn topic en wat mij betreft zal er in de nabije toekomst wie dit ook gaat overnemen wel rekening worden gehouden met CJ, een eerbetoon in de topic post of in de naam.
Dit verdiend hij wat mij betreft.

Ik wens alle tweakers die zich op 1 of andere manier toch met hem verbonden voelen sterkte en natuurlijk ook aan zijn ouders/ vrienden en collega's.
Heel veel sterkte aan jullie in deze moeilijke periode. :'(

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Hier op de redactie werd het ook stil toen we het vandaag hoorden. Verschillende redacteuren hadden regelmatig contact met hem en we zullen zijn kennis en enthousiasme missen.

Wij condoleren alle collega's, vrienden en famillieleden van CJ en wensen hen sterkte toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

CJ was altijd te vinden in VB, met name de Ati & Nvidia Nieuws-discussie-topics. Ik heb veel aan z'n posts opgestoken, maar kende 'm verder ook niet.

Gecondoleerd aan nabestaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is dus geverifieerd?
Shiiiit zeg :/

Ik wil alle nabestaanden veel succes wensen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

R.I.P. :'(

Sterkte aan de nabestaanden die hem niet alleen als poster op een forum kennen en, aangezien V&B eigenlijk wel V&B&CJ had kunnen heten, is dit ook een grote klap voor GoT...

[ Voor 124% gewijzigd door bwerg op 05-10-2010 16:10 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial
  • Laatst online: 16-04 12:07

Raptorial

Sore ga toru mono wa nandemo

Cyril, gewaardeerde collega!

Hopelijk vind je rust en veel tijd voor ATi kaarten:)
Vanaf onze eerste ontmoeting met HME en gelijk samen op 1 kamer al discussie over VGA kaarten.
En nou heb je toch je zin, ik zal het toe geven: ATi is nVidia voorbij.
Niet verwacht dat ik het ooit zou toegeven, al is het nu wel te laat.

We zien elkaar wel weer wanneer het mijn tijd is, hebben we het er wel over!

[ Voor 3% gewijzigd door Raptorial op 05-10-2010 16:08 ]

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Mijn oprechte deelneming aan de familie, vrienden en mede-tweakers die hem persoonlijk kende.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:20

XanderDrake

Build the future!

Nee, dit kan niet! Ik kan het echt niet geloven...

RIP en de familie; Gecondoleerd.... Hij was altijd een waardige discussie tegenstander in het V&B topic :-(

[ Voor 77% gewijzigd door XanderDrake op 05-10-2010 20:19 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Ik ken CJ niet, maar toch heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden.. Rust in vrede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249065

Wat een verdrietig bericht.
Sinds de aanschaf van een 1950Pro vrijwel dagelijks het ATI Topic gevolgd.

De berichten van CJ waren altijd accuraat en desgewenst volgde een vriendelijk contact.
Wens de familie en vrienden van CJ alle sterkte en goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Wellicht ten overvloede, uit de topic warning:
Tot onze grote spijt moeten we het droeve nieuws van het overlijden van ons aller CJ bevestigen. Namen de Tweakers.net willen we de familie, vrienden en iedereen die bij CJ's leven betrokken is geweest condoleren met het vreselijke verlies van onze mede Tweaker en hardcore V&B-er Cyril. We zullen je ontzettend missen.

Tweakers V&B crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-04 21:45

R15

Ik ken CJ niet, maar ik wens sterkte voor alle bekenden en familie.
R.I.P. CJ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 27-03 16:31
Geen woorden hier voor
Veels te jong natuurlijk

We zullen je missen

Hoop dat je hierboven een fiberglass lijntje heb zodat je deze reacties nog mag lezen.

Vrienden, familie en collegaas mijn diepste deelneming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allerminst een user van het eerste uur, maar ik volg het topic inmiddels al wel een aantal jaren, sporadisch sinds de aanschaf van mijn Sapphire X800 GTO2 2005, maar steeds vaker. Vanaf najaar 2007 heb ik in aanloop naar de aanschaf van mijn 4870 in de zomer van 2008 niets meer van dit topic gemist, ook na de aanschaf. Hoewel ik niet erg vaak post is en blijft het het topic wat ik het meest waardeer (en daarom ook als laatste van mijn bookmarks lees).

Toch eigenlijk best bijzonder hoe "zomaar" een topic op "zomaar" een forum voor zo veel mensen toch best iets betekent, en hoezeer de inzet van CJ voor het topic door de jaren heen gewaardeerd is. Vele mensen zullen zich nog het honderdste deel herinneren met een door velen zeer gewaardeerd overzicht van de geschiedenis van ATi. Je hoort regelmatig "ach het is toch maar een discussie op internet, who cares" als het over internetfora in het algemeen gaat, maar het is wel duidelijk dat het ATi topic voor zeer veel mensen veel meer was dan dat, en dat CJ daar jarenlang met enorm veel inzet een essentiële bijdrage voor heeft geleverd. Het ATi topic zal blijven bestaan, maar CJ zal zeker gemist worden. Wat mij betreft een enorm compliment. Het kan ook bijna niet anders of er zullen meerdere mensen nodig zijn om het topic te blijven onderhouden en zijn werk voort te zetten.

Tot slot uiteraard ook van mijn kant condoleances en medeleven voor zijn nabestaanden, familie, vrienden en iedereen die hem gekend heeft. Sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

XanderDrake schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:16:
Nee, dit kan niet! Ik kan het echt niet geloven...

Ik wacht op validatie. Zn twitter is iig al lang inactief. Ik zal eens een collega van hem vragen, die bij MSI werkt.

[edit] ik zal het hier posten wat ik hoor, als dit topic niet gesloten is.

Als ik ongelijk heb: RIP en de familie; Gecondoleerd.... Hij was altijd een waardige discussie tegenstander in het V&B topic :-(
Het is al geverifieerd door Ed_L, The Source en nog enkele anderen extern (MSI medewerkers), doe geen moeite alsjeblieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptorial
  • Laatst online: 16-04 12:07

Raptorial

Sore ga toru mono wa nandemo

Anoniem: 59888 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:23:
Wellicht ten overvloede, uit de topic warning:

[...]
Ik denk niet dat dit nodig is, ik ben een collega en hebben al meer collega's van mij hier gepost.

Helaas is het bevestigd.

[ Voor 22% gewijzigd door Raptorial op 05-10-2010 16:43 ]

Knowledge is power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Laatst online: 20-04 19:14
Ik wens ook de ouders vrienden en kennisen heel veel sterkte toe.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:27
Jee.. gecondoleerd familie en vrienden.

Ik volgde zijn topics altijd met veel genoegen.

Moge hij ruste in vrede.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Kippenvel krijg ik hiervan...
No sound but the wind-moment
Sterkte!

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raptorial schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Ik denk niet dat dit nodig is, ik ben een collega en hebben al meer collega's van mij hier gepost.

Helaas is het bevestigd.
offtopic:
Voor alle duidelijkheid: er waren voor mijn post nog enkele mensen die twijfelden, die wilde ik nog even extra op de topic warning wijzen, daar sloeg de zinsnede "wellicht ten overvloede" ook op.

Maar inderdaad, helaas een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-04 20:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zoals hierboven reeds aangegeven is het overlijden van CJ inderdaad geconfirmeerd. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden. CJ was een zeer gewaardeerd lid van onze community in het algemeen en binnen VB in het bijzonder. We zullen hem missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 16:39
RIP CJ.

Ik wens de familie, vrienden, collega's heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken
Gecondoleerd

Ewoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:57

Vos

AFCA

Gecondoleerd familie, vrienden en bekenden! Veel sterkte.

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik CJ op GoT niet zo heel goed kende, maar ik vond het wel gepast om hier een berichtje achter te laten aangezien ik dit topic gezien heb. Bij deze wil ik mijn medeleven betuigen en wens ik alle nabestaanden van CJ heel veel sterkte toe.

RIP, CJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden. Gecondoleerd.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-04 19:46
Sterkte aan de nabestaanden.

Hier op got zal hij ook zeer gemist worden :'(

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
Hoewel ik Nvidia fan ben, en CJ duidelijk niet, toch even gecondoleerd vanuit het groene kamp!

Familie en vrienden uiteraard veel sterkte toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007

superwashandje

grofheid alom

jezus zeg....had ie net een jaartje een supervette baan met nog erg leuke vooruitzichten....

superkut zeg voor iedereen! niet in de laatste plaats voor vrienden en familie maar ook voor GoT en zijn topic(volgers) en de rest van de wereld. en ik moet zeggen dat het me harder raakt dan ik verwacht zou hebben ;(

We missen je al minstens 2 maand en zullen je blijven missen CJ! THANKS!

[ Voor 10% gewijzigd door superwashandje op 05-10-2010 17:01 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gecondoleerd en veel sterkte aan de nabestaanden.

Al ken ik CJ niet echt, is dit nooit fijn nieuws :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Laatst online: 22-04 21:34
Gecondoleerd nabestaanden...

CJ zal inderdaad erg worden gemist :( Net als de afgelopen 2 maanden al :o

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT is ondanks alles geworteld in het echte leven en helaas overlijden daar mensen. Je ziet dan ook eens in de zoveel tijd een bericht over een Tweaker die overleden is. Dat is altijd een moment om even stil van te zijn, maar het blijft in gevallen dat je alleen (vaag) een nick kent daar meestal bij.

Des te harder komt het aan als het iemand betreft met wie je regelmatig discussies gevoerd hebt on-forum, via DMs en chat, een van de vaste bezoekers die mede zijn stempel gedrukt heeft op dit hoekje van ons forum, maar ook gewoon iemand met wie je af en toe een beetje slap lult.

Dat het niet altijd even goed ging met z'n gezondheid wist ik, maar dat dit stond te gebeuren was niet tot me doorgedrongen. Het besef dat het geen vakantie was waarom hij de laatste weken niet gepost had, en dat hij ook niet meer zal posten...

sic transit gloria mundi - gecondoleerd allen, we zullen je missen Cyril

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Laatst online: 17-03 17:13
R.I.P. Gozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Laatst online: 21-04 22:11
Wow dit had ik niet verwacht.. na The Source zijn post had ik hem snel weer terug verwacht eigenlijk..
Mijn condoleances aan de nabestaanden, rust in vrede CJ/Cyril! :'(
We zullen je missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Misschien beetje apart, maar kunnen wij GoT'ers niet iets mooi's maken/bedenken om namens ons allemaal aan de vrienden/familie van CJ te geven? Naast een benoeming van CJ in het ATI(AMD)-topic uiteraard! Bijvoorbeeld een paar bloemen ofzo op zijn graf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 15:22
Ik volg de ATI topics ook al enkele jaren en was altijd groot fan van de nieuwtjes en technische uitleg van CJ.
CJ is nu waarschijnlijk op een betere plek, want ik geloof niet dat hij nu echt helemaal weg is.
Misschien houd hij ons nog wel een beetje in de gaten of we 'zijn' topic nog wel netjes houden, en wat AMD ons in de toekomst gaat brengen ;)

Ik wens alle familie en kennissen veel sterkte toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Alhoewel ik CJ alleen van nickname ken uit de V&B fora moest ik toch even heel erg slikken toen ik dit nieuws voorbij zag komen.

Rust zacht Cyril; en veel sterkte gewenst richting vrienden, familie, collega's en anderen die hem persoonlijk hebben gekend.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:19
Er is een Tweaker heengegaan. En wat voor een! Ook ik wil graag mijn condoleances aanbieden aan de familie, vrienden en collega's van CJ. En natuurlijk aan het V&B collectief dat een gewaardeerd lid verloren heeft. Iedereen wens ik veel sterkte toe de komende tijd met het verwerken van dit verschrikkelijke verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 10:51

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Net zou oud als ik ben... *slik*

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tot onze grote spijt moeten we het droeve nieuws van het overlijden van ons aller CJ bevestigen. Namens Tweakers.net willen we de familie, vrienden en iedereen die bij CJ's leven betrokken is geweest condoleren met het vreselijke verlies van onze mede Tweaker en hardcore V&B-er Cyril. CJ, we zullen je ontzettend missen.

Tweakers V&B crew