There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
CJ, RIP en sterkte + condoleances aan de familie
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
R.I.P.
Het ATI nieuws topic is al tijden mijn dierbaarste topic, en zal nooit meer hetzelfde zijn.
Bedankt voor alle kennis en leesplezier die je hebt gegeven. Na een paar dagen niet in het topic komen was niets zo prettig als het met een bakje koffie uitgebreid doornemen.
Sterkte gewenst aan alle nabestaanden en vrienden.
Nukezone FTW
Volg het ati topic al zolang ik op tweakers zit...
Had gelezen dat CJ ziek was, maar dit had ik niet verwacht.
Veel sterkte gewenst aan de familie!
Familie, vrienden...Sterke gewenst met dit verlies!
Dankzij CJ en zijn inspanningen voor tweakers ben ik dagelijks de forums gaan lezen, sindsdien vrijwel elke post gelezen in zijn topic en steeds maar wachten op nieuwe posts van hem. Helaas was het al lang stil en zal het voor altijd zo blijven
R.I.P.
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Ik wens alle vrienden en familie van CJ veel sterkte.
Rust in vrede.
R.I.P. CJ
|2600k|Asus 290|
Anoniem: 318799
Veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden van Cyril.
Helemaal mee eens. Het was niet zo maar een topic meer. Het was veel meer dan dat. Er was ook gezelligheid en soms ook hele heftige discussies. Zo'n topic heb ik nog nooit eerder gezien. Het is echt geworden wat het nu is door zijn inbreng en grote passie voor ATi en GPU's in het algemeen.Anoniem: 59888 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:35:toon volledige bericht
Allerminst een user van het eerste uur, maar ik volg het topic inmiddels al wel een aantal jaren, sporadisch sinds de aanschaf van mijn Sapphire X800 GTO2 2005, maar steeds vaker. Vanaf najaar 2007 heb ik in aanloop naar de aanschaf van mijn 4870 in de zomer van 2008 niets meer van dit topic gemist, ook na de aanschaf. Hoewel ik niet erg vaak post is en blijft het het topic wat ik het meest waardeer (en daarom ook als laatste van mijn bookmarks lees).
Toch eigenlijk best bijzonder hoe "zomaar" een topic op "zomaar" een forum voor zo veel mensen toch best iets betekent, en hoezeer de inzet van CJ voor het topic door de jaren heen gewaardeerd is. Vele mensen zullen zich nog het honderdste deel herinneren met een door velen zeer gewaardeerd overzicht van de geschiedenis van ATi. Je hoort regelmatig "ach het is toch maar een discussie op internet, who cares" als het over internetfora in het algemeen gaat, maar het is wel duidelijk dat het ATi topic voor zeer veel mensen veel meer was dan dat, en dat CJ daar jarenlang met enorm veel inzet een essentiële bijdrage voor heeft geleverd. Het ATi topic zal blijven bestaan, maar CJ zal zeker gemist worden. Wat mij betreft een enorm compliment. Het kan ook bijna niet anders of er zullen meerdere mensen nodig zijn om het topic te blijven onderhouden en zijn werk voort te zetten.
Tot slot uiteraard ook van mijn kant condoleances en medeleven voor zijn nabestaanden, familie, vrienden en iedereen die hem gekend heeft. Sterkte.
Ik ben er helemaal voor!! Misschien met een miniatuur ATi vlag er bij ?Darkasantion schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:13:
Misschien beetje apart, maar kunnen wij GoT'ers niet iets mooi's maken/bedenken om namens ons allemaal aan de vrienden/familie van CJ te geven? Naast een benoeming van CJ in het ATI(AMD)-topic uiteraard! Bijvoorbeeld een paar bloemen ofzo op zijn graf?
[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 05-10-2010 18:27 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
R.I.P. CJ.
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
MIjn stem heb je ookDarkasantion schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:13:
Misschien beetje apart, maar kunnen wij GoT'ers niet iets mooi's maken/bedenken om namens ons allemaal aan de vrienden/familie van CJ te geven? Naast een benoeming van CJ in het ATI(AMD)-topic uiteraard! Bijvoorbeeld een paar bloemen ofzo op zijn graf?
Super idee, doet GoT ook wat terug voor wat CJ voor GoT gedaan heeft, toch een blijk van dank lijkt me
Sterkte aan allen
veel sterkte voor alle nabestaanden...
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Familie, vrienden en kennissen gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
The Flying Dutchman
R.I.P.
En heel veel sterkte aan de nabestaanden.
Alle vrienden en familie veel sterkte toegewenst met dit verlies!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Rust in vrede...
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Gecondoleerd.
R.I.P.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Veel sterkte aan zijn familie en kenissen !!
na al die jaren dat ik het ati topic al volg, zonder CJ het zal nooit hetzelfde meer zijn
CJ, we gaan je missen
Sterkte aan de nabestaanden en CJ rust in vrede.
anathema
~
Ik zal zijn berichten missen.
Wens de familie, vrienden en kennissen dan ook alle sterkte toe!!!
Zucht...
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden...
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Ik wens zijn familie veel sterkte toe.
Core i7 930 @3500MHz | ASUS P6X58D Premium | Corsair Dominator 6G | eVGA 8800 GTS 512 KIA - RMA ---> HD6950 CFX | Dell U2711
Waarschijnlijk zullen ze een mooi plekje voor hem hebben boven, moge hij in vrede rusten.
[ Voor 21% gewijzigd door TimMer op 05-10-2010 19:55 ]
39
We zullen hem missen, groot man op het forum, geweldige poster!
Het ga je goed, toch een moeilijke gedachte dat dit waar is. =(
Sterke aan alle nabestaanden!
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
R.I.P. CJ.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
sterke aan familie en vrienden bij het verwerken van dit verlies.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Helaas is de realiteit anders.
Bedankt voor je inzet, kennis en enthousiasme.
Rust in vrede.
Heel veel sterkte gewenst aan alle familie, vrienden en kennissen.
[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 05-10-2010 20:31 ]
Rust in vrede CJ.
Life is what you others make it.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD
CJ, ik (en wij allen) gaan je ontzettend missen.
Sterkte alle familie en vrienden.
Mijn stem heb je ook, zou een mooi bedankje zijn voor zo'n speciaal iemand die zoveel tijd in GoT en onder andere het ATi topic heeft zitten en altijd behulpzaam was.Darkasantion schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:13:

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Sterkte aan een ieder die jou heeft gekend
Dit soort acties zijn sprekend voor de betrokkenheid alhier, maar totdat duidelijk is of de familie daar wel op zit te wachten, vraag ik toch hier voorlopig nog geen plannen voor te maken. Ik zet het wel uit bij de directe vriendenkring van Cyril.Darkasantion schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:13:
Uiteraard, dat was ook iets wat ik nog wou checken of er ook de ruimte voor is bij de familieEdmin schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:23:
[...]
Dit soort acties zijn sprekend voor de betrokkenheid alhier, maar totdat duidelijk is of de familie daar wel op zit te wachten, vraag ik toch hier voorlopig nog geen plannen voor te maken. Ik zet het wel uit bij de directe vriendenkring van Cyril.
Veel sterkte aan familie, vrienden en iedereen die hem een warm hart toedraagt.
Helaas is hij er niet meer, dus RIP CJ, maar ook, sterkte voor de nabestaanden.
Met CJ sterft ook de naam ATi...
familie sterkte!
Veel sterkte aan familie en vrienden
Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say
Naar mijn mening verdient CJ wel een plekje op de frontpage na al zijn werk dat hij voor GoT heeft gedaan. Hij was toch wel één van de meest gewaardeerde Tweakers op GoT.
Zelden een zo geduldige persoon gezien hier op het internet. Nieuws is leuk ja, maar hoe hij het bracht maakte het veel beter.
rust in vrede.
Dacht ik ook al aan.silentsnake schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:57:
Jeetje, ik was altijd stille volger van CJ's posts en nuttige bijdrages die hij aan dit stukje van GoT gaf. Altijd zeer veel respect voor hem gehad. Veel sterkte aan familie, vrienden, collega's en kennisen toegwenst.
Naar mijn mening verdient CJ wel een plekje op de frontpage na al zijn werk dat hij voor GoT heeft gedaan. Hij was toch wel één van de meest gewaardeerde Tweakers op GoT.
CJ, rust in vrede.....
[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2010 22:11 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
https://www.youtube.com/@Klunssmurf-zc3yd/featured
Condoleance aan de naasten.
Heb altijd genoten van zijn stukken en het ATI topic staat al tijden in mijn F5 lijstje.
Bedankt voor al dat genot.
[ Voor 10% gewijzigd door Toettoetdaan op 05-10-2010 22:34 ]
Altijd met veel plezier het Ati topic gevolgd. De topicstarts waren altijd kunstwerkjes met een schat aan informatie en van tijd tot tijd exclusieve informatie.
God does not play dice
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mijn medeleven gaan uit naar zijn familie, vrienden en kennissen.
Rust in vrede CJ.
Geheel mee eens, maar ik ga helaas niet over de FPsilentsnake schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:57:
Jeetje, ik was altijd stille volger van CJ's posts en nuttige bijdrages die hij aan dit stukje van GoT gaf. Altijd zeer veel respect voor hem gehad. Veel sterkte aan familie, vrienden, collega's en kennisen toegwenst.
......en jou passie was groot......
......bedankt, dat je die met ons hebt willen delen......
......rust zacht Cyril.
Veel sterkte aan de familie, vrienden en kennissen toegewenst.
Nooit meer CJ.
En hij had het zo naar zijn zin bij MSI...
R.I.P. CJ!!!
Hij verdient trouwens wel een eervolle vermelding in een nieuwsbericht op de Tweakers frontpage.
[ Voor 28% gewijzigd door Bull op 06-10-2010 00:32 ]
je bent onsterfelijk, alleen niet meer fysiek aanwezig in onze huidige realiteit.
Mijn diepste medeleven gaat uit naar Cyril's familie, geliefden, vrienden, collega's en mijn medeTweaker's.
Een zeer gewaardeerd lid van onze Community is heengegaan, ook ik zal CJ's inbreng echt missen hier.
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
Nee, in afwachting van verdere berichtgeving vanuit Ed_L over het standpunt van familie en vrienden over eventuele GoT-'activiteiten"staat dit even op "hold". Maar we kunnen uiteraard wel overleggen wat zouden kunnen doen.Jejking schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:36:
Is er al een DM gestart, zo ja, ik heb nog wel een ideetje.
Maar nogmaals, tot nadere berichtgeving vanuit Ed_L en/of familie over eventuele GoT-acties is dit allemaal nog geheel vrijblijvend!
Ideeën en suggesties altijd welkom, maar voorlopig onder voorbehoud
Heel veel sterkte aan je naasten die nu verder moeten zonder jou.
Yeah well. The Dude abides.
Gecondoleerd en veel sterkte aan de nabestaanden.
Rust in vrede.
Toch, is het altijd pijnlijk als iemand overlijdt. Niet alleen voor de nabestaanden, ook voor kennissen, vrienden en de omgeving.
Ik heb een hekel aan het woord "gecondoleerd", ik hou het daarom bij mijn medeleven en alle sterkte voor een ieder die getroffen is door dit trieste bericht.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Anoniem: 172410
Veel te jong om te gaan, we zouden meer mensen op het forum zoals hij graag hebben. Gecondoleerd.
Ik hoefde maar een enkele post te lezen om tot de ontdekking te komen dat je een speciaal iemand was die veel aanzien trof in deze community.
Derhalve zul je dus nooit vergeten en eeuwig gemist worden.
Mijn oprechte medeleven dan ook aan eenieder waar CJ een rol heeft gespeeld in zijn of haar leven.
Rust in vrede.
Ski or Die
http://www.mensenlinq.nl/...advid=2932129&pid=2932131
Core i7 930 @3500MHz | ASUS P6X58D Premium | Corsair Dominator 6G | eVGA 8800 GTS 512 KIA - RMA ---> HD6950 CFX | Dell U2711
En de familie en vrienden heel veel sterkte.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Misschien als je groen licht hebt even een apart topic openen? Dat werkt toch net iets makkelijker dan DM IMHO.Darkasantion schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 00:42:
[...]
Nee, in afwachting van verdere berichtgeving vanuit Ed_L over het standpunt van familie en vrienden over eventuele GoT-'activiteiten"staat dit even op "hold". Maar we kunnen uiteraard wel overleggen wat zouden kunnen doen.
Maar nogmaals, tot nadere berichtgeving vanuit Ed_L en/of familie over eventuele GoT-acties is dit allemaal nog geheel vrijblijvend!
Ideeën en suggesties altijd welkom, maar voorlopig onder voorbehoud
Anoniem: 263719
Veel sterkte gewenst aan de familie.
R.I.P en ik hoop dat je nu in een betere plaats bent.
Heel veel sterke voor de familie.
Geen informatie beschikbaar
Passie voor het vak kom je nog zelden tegen,
moge je rusten in vrede
Rust in vrede.
Money for nothin' and your chicks for free
Dit topic is gesloten.
Tot onze grote spijt moeten we het droeve nieuws van het overlijden van ons aller CJ bevestigen. Namens Tweakers.net willen we de familie, vrienden en iedereen die bij CJ's leven betrokken is geweest condoleren met het vreselijke verlies van onze mede Tweaker en hardcore V&B-er Cyril. CJ, we zullen je ontzettend missen.
Tweakers V&B crew