Condoleance topic voor CJ.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 109.809 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168548

Altijd een moment van stilte als een mede-Tweaker overlijdt. Na het doorlezen van CJ zijn profiel en de condoleances en reacties hier kom je er achter dat er werkelijk een geweldige Tweaker is overleden.

Daarom ook mijn condoleances, en heel veel sterkte voor alle vrienden, collega's en familieleden van CJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 23:39

Wom

Rust in vrede en gemeende sterkte aan iedereen die hem kende.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:47
Edmin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:37:
Ik hoop in de loop van vandaag meer duidelijkheid te krijgen over de wensen van de familie. Zodra er nieuws is, zal ik daar hier over berichten.
Laat het maar weten. Ik wil wel helpen met het regelen mochten ze het waarderen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Dammit. Ik was een stille lezer van CJ zijn posten in het ATI topic en ik vindt het jammer dat we hem nu moeten gaan missen.

RIP CJ

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:30
Als mede Assenaar wil ik de familie en vrienden van Cyril heel veel sterkte wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
CJ, Ik heb altijd met plezier je ATI topics gelezen ook al postte ik er haast nooit in.Je topics waren altijd fantastisch. Rest in Peace :)
Edit : Is het misschien een goed idee om dit topic tijdelijk als sticky neer te zetten zodat het niet wegvalt ? :)

[ Voor 29% gewijzigd door Rockvee2 op 06-10-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-04 19:32
Condoleances aan de familie van CJ.

Persoonlijk kende ik hem niet maar met grote teugen keek ik altijd uit naar nieuws van zijn kant. Het ATI nieuws topic is waarschijnlijk het door mij meestgelezen topic op GoT, vooral door CJ's bijdragen en topic start.

Rust in vrede CJ en ik hoop dat waar je nu bent je de meest gave ATI kaart allertijden alvast kan testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:27

sjaool

Every life should have 9 cats

Ook al kende ik CJ niet, toch wil ik alle familie en nabestaanden sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 16:57

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De volgende mail is door de zwager van CJ verstuurd aan MSI, mede als antwoord op de vraag die ik heb uitgezet:
Ik keek gisteravond op Tweakers en zag inderdaad de stroom van hartverwarmende reacties! Ik heb de link als troost doorgestuurd naar Cyril's ouders.
Er kan een bloemstuk worden bezorgd op het adres : **** adres bekend bij Ed_L****.
Ik stel voor dat één van jullie het initiatief neemt (en daar komen we samen vast wel uit) om iets namens de community te regelen. Mensen die op individuele basis iets willen sturen kunnen zich ook tot mij wenden voor het adres. Het leek me verstandiger om het niet zomaar openbaar in dit topic weg te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:41
Om dan even met een concreter idee te komen: Met z'n allen (afhankelijk van het aantal mensen) ieder een klein bedrag betalen en hier dan samen een bloemstuk van te kopen en dan laten bezorgen (of mss door iemand van hier?) op het juiste adres. Aan het kaartje/lint/wat er aan zit kunnen we dan de (user)names van de mensen zetten die mee hebben gedaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door AlexV op 06-10-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:34:
De volgende mail is door de zwager van CJ verstuurd aan MSI, mede als antwoord op de vraag die ik heb uitgezet:

[...]
Ik stel voor dat één van jullie het initiatief neemt (en daar komen we samen vast wel uit) om iets namens de community te regelen. Mensen die op individuele basis iets willen sturen kunnen zich ook tot mij wenden voor het adres. Het leek me verstandiger om het niet zomaar openbaar in dit topic weg te zetten.
AlexV schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:00:
Om dan even met een concreter idee te komen: Met z'n allen (afhankelijk van het aantal mensen) ieder een klein bedrag betalen en hier dan samen een bloemstuk van te kopen en dan laten bezorgen (of mss door iemand van hier?) op het juiste adres. Aan het kaartje/lint/wat er aan zit kunnen we dan de (user)names van de mensen zetten die mee hebben gedaan :)
Ik participeer graag

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:03
CJ, bedankt voor je ongelofelijke bijdrages aan het ATI-Topic en MSI zal je vast ook wel onvervangbaar vinden!

Mijn innige deelneming voor de familie en vrienden van CJ..

Ik doe graag mee aan het kopen van een bloemstuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 15:52
Gecondoleerd..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjverhagen
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gecondoleerd voor alle familie en vrienden van CJ. Zoals velen heb ik CJ in dit topic jaren gevolgd en las ik met veel plezier. Het is een schok om te horen dat zo'n jong iemand en fanatieke tweaker er niet meer is.
Ik wil ook graag deelnemen aan het gezamenlijke bloemstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05 10:38

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik doe ook graag mee!

En ik heb nooit geweten dat CJ in Assen woonde :o ! Dat is wel heel dichtnij :P

[ Voor 18% gewijzigd door Darkasantion op 06-10-2010 18:06 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-05 09:07

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik doe graag mee met wat er hier boven mij gezegd wordt. Hoe wil je dit doen? PayPal, bankrekening, iets dergelijks?

[ Voor 18% gewijzigd door Firesphere op 06-10-2010 18:28 . Reden: Er mistte een halve zin... *huh?* ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

AlexV schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:00:
Ik doe ook mee. Bloemstuk lijkt me leuk. Ik zou er dan wel een kaart aan doen met de namen van de tweakers die meedoen, en geen lint denk ik. Dat is meer voor familie enzo he? Kunnen ze die bij zijn kist leggen als ze dat willen... (Het blijft verdorie wel heel bizar dit!!! Ik kan het nog steeds niet echt begrijpen en me het echt voorstellen... :( )

oe regelen we het verder? Bij wie geven we ons op e.d.? Wie kan/wil er iets regelen/ het voortouw nemen?

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 06-10-2010 18:57 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-01 00:13

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Ik ben graag bereid te participeren aan het bloemstuk. Een goed idee van je AlexV

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Format-C schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:53:
[...]

Ik doe ook mee. Bloemstuk lijkt me leuk. Ik zou er dan wel een kaart aan doen met de namen van de tweakers die meedoen, en geen lint denk ik. Dat is meer voor familie enzo he? Kunnen ze die bij zijn kist leggen als ze dat willen... (Het blijft verdomme heel bizar dit!!! :( )Hoe regelen we het verder? Bij wie geven we ons op e.d.? Wie kan/wil er iets regelen/ het voortouw nemen?
Ik wacht even op een reactie van Ed_L over hoe we het het beste aan kunnen pakken qua communicatie, maar ik ben bereid het voortouw te nemen als iedereen het daarmee eens is. Enige waar ik niet toe in staat ben is het af laten leveren, maar dat moet ook te regelen zijn denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

AlexV schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:57:
[...]

Ik wacht even op een reactie van Ed_L over hoe we het het beste aan kunnen pakken qua communicatie
Is goed. Moeten we aan de hand van het aantal mensen maar even een budget bepalen oid... Ik hou het wel ff in de gaten hiero..

Edit; Anders moet/kan er even in een bepaalde post een lijstje worden gemaakt oid..

[ Voor 92% gewijzigd door Format-C op 06-10-2010 19:11 . Reden: typo; what else? ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:26
Vroeger was ik vast in het ATi topic te vinden, in de tijd van de 1950Pro... Laatste tijd niet meer, maar toendertijd wel regelmatig contact gehad met CJ: altijd behulpzaam!

Gecondoleerd en vooral veel sterkte aan de familie in deze moeilijke tijd! Ook ik heb zijn aanwezigheid altijd zeer gewaardeerd!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-05 09:00

pino85

Im just a Bird in the Sky

Format-C schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:59:
[...]
Is goed. Moeten we aan de hand van het aantal mensen maar even een budget bepalen oid... Ik hou het wel ff in de gaten hiero..

Edit; Anders moet/kan er even in een bepaalde post een lijstje worden gemakt oid..
Goed idee, mocht het idee uitgewerkt zijn ben ik zeker bereid om ook er aan mee te werken.
Dus ik hoor/lees het wel over hoe het in zijn werk zal gaan.
Het idee van een lijstje is inderdaad een goede.

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 06-10-2010 19:08 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Edmin schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:34:
Laten we gewoon samen iets halen dat we bij zijn graf kunnen zetten zoals bloemen, een beeldje of iets anders natuurlijk. Ideeën zijn natuurlijk welkom. Als we dan hebben bepaald wat te gaan doen kan er een collecten worden gehouden en dan kan er geld ingezameld worden.

[ Voor 44% gewijzigd door madmaxnl op 06-10-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

KoudeAardbei

Moderator

Gecondoleerd! :|

Sterkte aan alle nabestaanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Veel sterkte voor familie en vrienden, heb altijd met veel genoegen en interesse de bijdragen van CJ gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07

AzzKickah

06-CENSORED

R.I.P.

Heel veel sterkte aan de familie en vrienden gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

gecondoleerd.

Zal zijn bijdrage aan het forum missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
In overleg met Ed_L hebben we besloten om het overleg in dit topic te houden in plaats van in een DM ivm met de limiet van 10 mensen per DM.

Lijstje tot nu toe:
  1. Powrskin
  2. omgwtfbbq
  3. Defeater
  4. Darkasantion
  5. Firesphere
  6. Format-C
  7. Daantjer94
  8. pino22
  9. F.West98
  10. _Dune_
  11. Neliz
  12. Ed_L
  13. KneoK
  14. vipeax
  15. Help!!!
  16. superwashandje
  17. Lennart_1337
  18. Kettrick
  19. michealvt
  20. Astennu
  21. -The_Mask-
  22. EDIT
  23. Jejking
  24. zeef
  25. edward2
  26. Indy91
  27. madmaxnl
  28. klunssmurf
  29. Indodeze
  30. Ultraman
  31. Huppie
  32. Gurneyhck
  33. anathema
  34. Epep
  35. Otherside1982
  36. Moortn
  37. Rupie
  38. An1mA
  39. Meekoh
  40. nero355
  41. Wezz6400
  42. hjs
  43. PauseBreak
  44. naam
  45. AlexV
Momenteel 44 mensen dus. Ik denk dat we met €5,- per persoon al een heel eind komen. Hier een site met een aantal bloemstukken, welke ook nog op de plek zelf afgeleverd worden door het bedrijf, wat mij wel handig lijkt :). Dan moeten we nu denk ik even besluiten voor welk bloemstuk we zullen gaan, en er moet dan nog een kaartje bij.

Deelname is nogsteeds mogelijk natuurlijk :)
KneoK schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:03:
Is het misschien een idee om een bloemstuk uit te kiezen die een beetje in de tweakersstijl is ? Dus met rood/groen ?
Zoiets bedoel je dan?
Afbeeldingslocatie: http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/91.jpg
Help!!!! schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:07:
Misschien kan de organisator vast zijn rekeninggegevens DM'n dan kunnen de mensen die meedoen alvast overmaken, dat is ook wel zo fijn voor hem.
Ik wacht eerst even op het uiteindelijk aantal mensen en de prijs van het boeket voor ik de uiteindelijke prijs rond zal gaan sturen, samen met mijn rekeningnummer ;).

[ Voor 41% gewijzigd door AlexV op 07-10-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Misschien kunnen we nog vanavond en morgenvroeg oid afwachten? Misschien willen er nog meer mensen meedoen. Ik denk het wel namelijk... :) 5 euro is iig accoord wat mij betreft. :) Keuze voor bloemstuk maakt me niet uit, dus die keuze laat ik zowieso aan jullie. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 06-10-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, er komen denk ik morgen nog echt wel wat mensen bij.
Het bedrag is mij betreft ook akkoord, en als het nu iets hoger zou uitvallen ook geen probleem.
Kwa bloemstuk, het maakt me ook niet enorm veel uit als het maar een mooi stuk word en een mooi kaartje erbij komt.
Maar als iemand keuzes wil voorleggen dan zal ik me mening natuurlijk geven als die word gevragen. :)

[ Voor 40% gewijzigd door pino85 op 06-10-2010 20:31 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik kende CJ dan wel niet persoonlijk, maar heb zijn aanwezigheid hier op GoT altijd erg op prijs gesteld. Altijd behulpzaam met veel informatie en duidelijk iemand die met veel interesse zich inzet.

Om eerlijk te zeggen dacht ik werkelijk dat iemand als flauwe grap dit topic had geopend en heb het even tot mij door moeten laten dringen dat het werkelijkheid is. Ondertussen zijn profiel eens doorlezend, mij realiseerend dat hij maar twee jaar ouder dan ik zelf is geworden, daar krijg je even een heel stil gevoel van.

CJ veel te vroeg heen gegaan, gecondoleerd aan al zijn vrienden en familie.

Wat betreft het bloemstuk, zet mij ook in het lijstje, ik doe ook mee.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 13:21

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wow, zie dit nu pas opduiken, en volgde net een week het ATi-topic. Dit is echt heftig, ik heb even een oaar posts van CJ gelezen, een geweldige GoT'er! Gecondoleerd aan al zijn familie, vrienden en andere kenissen.
offtopic:
Zet mij ook maar op het 'bloemstuk'-lijstje.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-01 00:13

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Ik ben helemaal akkoord met de prijs, het mag in principe ook wel iets meer zijn.
Als je ervoor zorgt dat er een mooi bloemstuk komt ben ik tevreden. Zorg ook maar voor een mooi kaartje.

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik weet zo niet wie CJ is, maar wens in ieder geval familie en vrienden en kennissen veel sterkte toe!

In ieder geval bedankt voor je inzet op het forum

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Ik doe ook mee voor het bloemstuk, ik kende hem wel wat beter en heb 'm ook een paar keer gesproken (o.a. HWI/MSI event) en het lijkt mij belangrijk dat zijn familie ook weet hoeveel CJ voor ons dagelijkse leven heeft betekend.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Schrijf mij maar op voor €5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-05 23:09

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Cyril, CJ,

RIP, triest zeer triest...

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:59

Haan

dotnetter

De naam 'CJ' deed wel een belletje rinkelen, maar ik ben niet zo'n regular in V&B, dus even profiel er bij gezocht en toen wist ik wel wie het was. Desalniettemin sowieso ook mijn condoleances en medeleven aan familie, vrienden en bekenden!
En thumbs up voor de tweakers die bezig zijn met regelen van bloemen, heel mooi gebaar d:)b

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:07
Heel jammer, ik vond de posts van CJ eigenlijk zo'n beetje het enige écht interessante in het ATi topic :( Ik zal zijn aanwezigheid op GoT missen, het kwam wel compleet onverwachts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Laatst online: 17:38

Pixeltje

Woo-woohoo!

Voor de familie: Gecondoleerd en sterkte, heel veel sterkte.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:08

KneoK

Not in a million lightyears

AlexV schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:51:
In overleg met Ed_L hebben we besloten om het overleg in dit topic te houden in plaats van in een DM ivm met de limiet van 10 mensen per DM.

Lijstje tot nu toe:
  • Powrskin
  • omgwtfbbq
  • Defeater
  • Darkasantion
  • Firesphere
  • Format-C
  • Daantjer94
  • pino22
  • F.West98
  • _Dune_
  • Nelis
  • Ed_L
  • AlexV
Momenteel 13 mensen dus. Ik denk dat we met €5,- per persoon al een heel eind komen. Hier een site met een aantal bloemstukken, welke ook nog op de plek zelf afgeleverd worden door het bedrijf, wat mij wel handig lijkt :). Dan moeten we nu denk ik even besluiten voor welk bloemstuk we zullen gaan, en er moet dan nog een kaartje bij.

Shit zeg, hoewel geen persoonlijke bekende kon je in het VB forum bijna niet om de naam CJ heen. Ontzettend veel sterkte aan de familie en alle bekenden van CJ. €5,- Is niets vergeleken met alle informatie die CJ hier altijd met veel enthousiasme heeft gedeeld dus zet mij zeker maar op het lijstje !!

Is het misschien een idee om een bloemstuk uit te kiezen die een beetje in de tweakersstijl is ? Dus met rood/groen ?

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 06-10-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:37
Ook 5 van mijn kant.... Al valt dat in het niets in vergelijking met wat er verloren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:56
Ondanks dat ik vrijwel nooit iets post, lees ik al een tijdje mee met de verschillende topics hier bij V&B. Ik vond de posts van CJ altijd erg interessant, mede doordat de deskundigheid er vanaf straalde. Het was echt te merken hoeveel kennis hij bezat van hardware. Daarnaast was hij ongelofelijk behulpzaam en fatsoenlijk. Een voorbeeld voor iedere Tweaker.

Heel erg veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden.

[ Voor 3% gewijzigd door Tom. C op 06-10-2010 21:08 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik wil ook graag mee doen voor E5.

Uit soort van respect voor de familie en naaste vrienden denk ik wel dat het goed is als het een bescheiden en ingetogen 'bloemstuk/item' wordt. Mijn nick hoeft er niet perse op.

Misschien kan de organisator vast zijn rekeninggegevens DM'n dan kunnen de mensen die meedoen alvast overmaken, dat is ook wel zo fijn voor hem.
KneoK schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:03:
[...]
Lijkt me eigenlijk best een leuk en goed idee!

[ Voor 28% gewijzigd door Help!!!! op 06-10-2010 21:09 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mijn condoleances voor alle familie en bekenden.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 17:10

superwashandje

grofheid alom

Help!!!! schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:07:
Ik wil ook graag mee doen voor E5.

Uit soort van respect voor de familie en naaste vrienden denk ik wel dat het goed is als het een bescheiden en ingetogen 'bloemstuk/item' wordt. Mijn nick hoeft er niet perse op.

[...]

Lijkt me eigenlijk best een leuk en goed idee!
ik wil in principe ook wel meedoen.
ik denk dat er nog wel wat mensen bijkomen dus als de kosten straks eerlijk verdeeld worden over het aantal mensen lijkt het me makkelijker dat er dan pas gegevens/geld heen en weer gestuurd word.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

superwashandje schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:18:
[...]

ik wil in principe ook wel meedoen.
ik denk dat er nog wel wat mensen bijkomen dus als de kosten straks eerlijk verdeeld worden over het aantal mensen lijkt het me makkelijker dat er dan pas gegevens/geld heen en weer gestuurd word.
Daar zit natuurlijk ook weer wat in...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-04 17:39
Of vrijwillig een x bedrag storten op een rekening waarvan iets moois gekocht kan worden?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
battler schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:23:
Of vrijwillig een x bedrag storten op een rekening waarvan iets moois gekocht kan worden?
Ik ben persoonlijk iets meer voor een vast bedrag, aangezien ik dan weet wat ik/we ongeveer uit kunnen zoeken voor CJ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-04 11:38
Zet mij ook maar op het lijstje, ik doe ook mee met het bloemstuk.

Ik lees dan denk ik zometeen wel hoe het aangepakt gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:08

KneoK

Not in a million lightyears

Ja, inderdaad. Of zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/667_thumb_200x200.jpg

Ik heb begrepen dat je daar een standaardboeket kunt uitzoeken en ze aan de hand van het bedrag dat ze te besteden hebben de 'volheid' van het boeket bepalen. Dus ik denk dat een vast bedrag per tweaker gewoon het handigst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

@ KneoK,

Dat vind ik een heel mooi stuk.
Je kan dacht ik inderdaad gelezen te hebben via de gegeven website, zelf kiezen hoe groot je het wilt hebben en ook een bedrag invoeren wat je te besteden hebt.

[ Voor 70% gewijzigd door pino85 op 06-10-2010 21:46 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:30

Kettrick

Rantmeister!

Als eerste mijn condoleances voor iedereen die CJ gekend heeft, en veel sterke toegewenst aan de nabestaanden.

Ik volg de hardware scene al jaren niet meer, en was ook niet bewust van zijn respectabele aanwezigheid in VB, een gemis :(

Omdat ik denk dat vele tweakers met een klein gebaar een groot gebaar naar de nabestaanden kunnen maken doe ik graag mee met de bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-05 21:16

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Zet mij ook maar op de lijst voor het bloemstuk!

Ik heb gister nog met Charlie van SA gesproken en hij zegt het volgende:
I am very sorry to hear that, he was one of the best out there. :( Pass my regards to his family, friends and co-workers.

-Charlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 20:49
Gecondoleert aan de nabestaanden. Ik kende hem verder niet, en ik heb eventjes een aantal posts van hem bekeken. Helaas is Tweakers nu een volwaardig Tweakers kwijtgeraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:47
michaelvt schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:04:
Zet mij ook maar op de lijst voor het bloemstuk!

Ik heb gister nog met Charlie van SA gesproken en hij zegt het volgende:
I am very sorry to hear that, he was one of the best out there. :( Pass my regards to his family, friends and co-workers.

-Charlie
Zo zullen er denk ik nog wel meer zijn die hem kennen. Hij had echt super veel connecties. Wel super van Charlie btw.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Graag zou ik ook willen bijdragen aan het bloemstuk.
Ik neem aan dat details over hoe exact die 5€ over te maken via PM gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zet mij ook maar op de lijst. Al dat leesplezier en discussievoer wat de man heeft veroorzaakt, daar neem ik m'n pet voor af. Sterker nog, 't ATi topic was 1 vd redenen om me te reggen op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Neem een roodwitte bloemstuk en rangschik ze als witte ATi in een rode bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-05 09:07

Firesphere

Yoshis before Hoshis

AlexV schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:24:
[...]

Ik ben persoonlijk iets meer voor een vast bedrag, aangezien ik dan weet wat ik/we ongeveer uit kunnen zoeken voor CJ ;)
Ik stel voor om er dan 5 euro pp van te maken? Ik heb dat bedrag al een aantal keer langs zien komen, en volgens mij moet dat dan totaal best wat mogelijkheden bieden?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Bulls schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:03:
Neem een roodwitte bloemstuk en rangschik ze als witte ATi in een rode bos.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
een ROOD/GROEN boeket lijkt mij ok.
tweakers kleuren en ATI/Nvidia kleurstelling.

Zou het nodig zijn kan ik het ook brengen, woon niet ver weg.

Persoonlijk koester ik mijn MSI/ATI kaartje, die ga ik niet meer wegdoen.

edit: rood wit vind ik ook prima, CJ was toch niet zo van de partijdigheid en fanboism strijd tussen ATI/Nvidia.
en in de tweakers pagina/logo zit ook aardig wat wit..

[ Voor 25% gewijzigd door Powrskin op 06-10-2010 23:10 ]

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Schrijf mij ook maar in voor 5 euro. Wellicht dat er voor het surplus een goed doel te verzinnen is.

[ Voor 76% gewijzigd door zeef op 06-10-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lijstje tot nu toe:
  • Powrskin
  • omgwtfbbq
  • Defeater
  • Darkasantion
  • Firesphere
  • Format-C
  • Daantjer94
  • pino22
  • F.West98
  • _Dune_
  • Nelis
  • Ed_L
  • KneoK
  • vipeax
  • Help!!!
  • superwashandje
  • Lennart_1337
  • Kettrick
  • michealvt
  • Astennu
  • -The_Mask-
  • AlexV
Momenteel 22 mensen dus. Ik denk dat we met €5,- per persoon al een heel eind komen. Hier een site met een aantal bloemstukken, welke ook nog op de plek zelf afgeleverd worden door het bedrijf, wat mij wel handig lijkt :). Dan moeten we nu denk ik even besluiten voor welk bloemstuk we zullen gaan, en er moet dan nog een kaartje bij.

[...]

Zoiets bedoel je dan?
[afbeelding]

[...]

Ik wacht eerst even op het uiteindelijk aantal mensen en de prijs van het boeket voor ik de uiteindelijke prijs rond zal gaan sturen, samen met mijn rekeningnummer ;).
Ok. Zal het morgen in de gaten houden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:32

edward2

Schieten op de beesten

Bij deze, ik doe ook mee.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
...
Ik zou graag ook willen bijdragen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik doe ook mee mits het mogelijk is geld over te boeken via bank naar een betrouwbaar persoon. Maar het lijkt me wel handiger dat we eerst de prijs van het geen er gehaald gaat worden afwachten alvorens al over de prijs te praten alhoewel ik vijf euro niet te veel vind en hier ook mee akkoord zou gaan. Natuurlijk is de richtlijn van om en na bij vijf euro per persoon wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

zeef schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:10:
Schrijf mij ook maar in voor 5 euro. Wellicht dat er voor het surplus een goed doel te verzinnen is.
Wat stel je voor?

* Jejking zit vaag ergens te denken.

Dit hele verhaal is begonnen met een longontsteking. Misschien een goed doel met iets wat met ademen te maken heeft? Ik noem maar even wat: klik.
madmaxnl schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:17:
Ik doe ook mee mits het mogelijk is geld over te boeken via bank naar een betrouwbaar persoon. Maar het lijkt me wel handiger dat we eerst de prijs van het geen er gehaald gaat worden afwachten alvorens al over de prijs te praten alhoewel ik vijf euro niet te veel vind en hier ook mee akkoord zou gaan. Natuurlijk is de richtlijn van om en na bij vijf euro per persoon wel handig.
Absoluut een voorwaarde.

[ Voor 35% gewijzigd door Jejking op 07-10-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klunssmurf
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik doe ook mee

https://www.youtube.com/@Klunssmurf-zc3yd/featured

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 22:28
Gecondoleerd en sterkte namens mij -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit komt echt als een mokerslag aan. Ik volg nu zelf tweakers voor z'n 10 maanden en ik voelde me meteen al aangetrokken tot het ATI nieuwstopic en ik heb veel van CJ geleerd. ;(

Rust in vrede CJ.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344297

Ik doe ook graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik lag rustig in bed wat te lezen en toen zag ik dit topic staan. Kreeg meteen een brok in de keel.

Ook al was ik geen actieve volger van zijn topics, zijn status als VB-guru was mij al een paar jaar bekend. Zijn ellenlange topicstart heb ik als eerbetoon nogmaals gelezen, wat een mooi werk. Ook ik ben voor een titelchange met zijn nick er in.

Sterkte gewenst aan allen die hem heeft gekend.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 01-05 13:05
Dit valt wel hard zeg...

Ik ken hem niet en kom ook niet vaak in deze hoek, maar dit is wel erg.

Gecondoleerd familie en vrienden...

RIP

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Veel sterkte aan de familie,
en rust in vrede CJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05 13:46
Echt triest, dat je naar zo'n kort ziekbed al heen moet gaan.
Ook ik ken CJ niet, maar las altijd met veel plezier zijn topic's!

Ik wens alle familie, vrienden en kennissen van Cyril heel veel sterkte.

Volgensmij leest CJ nu het topic vanaf daarboven mee, vanaf zijn PC met 4x HD6870!

[ Voor 17% gewijzigd door Bas. op 07-10-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Lijstje tot nu toe:
  • Powrskin
  • omgwtfbbq
  • Defeater
  • Darkasantion
  • Firesphere
  • Format-C
  • Daantjer94
  • pino22
  • F.West98
  • _Dune_
  • Nelis
  • Ed_L
  • KneoK
  • vipeax
  • Help!!!
  • superwashandje
  • Lennart_1337
  • Kettrick
  • michealvt
  • Astennu
  • -The_Mask-
  • AlexV
Momenteel 22 mensen dus. Ik denk dat we met €5,- per persoon al een heel eind komen. Hier een site met een aantal bloemstukken, welke ook nog op de plek zelf afgeleverd worden door het bedrijf, wat mij wel handig lijkt :). Dan moeten we nu denk ik even besluiten voor welk bloemstuk we zullen gaan, en er moet dan nog een kaartje bij.

[...]

Zoiets bedoel je dan?
[afbeelding]

[...]

Reken mij er bij als dat nog kan. Hoor ik via DM waar het heen kan?
Even druk geweest en zodoende twee daagjes niet op GoT geweest, en dan kom je de volgende ochtend dit tegen...

CJ was een gewaardeerd tweaker. Sterkte aan alle familie, vrienden en medetweakers. Ik leef met jullie mee.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:33
Gecondoleerd familie en vrienden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Gecondoleerd iedereen en erg veel sterkte gewenst aan alle nabestaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Wow... dat is een flinke schok. Ik wens CJ zijn familie en vrienden veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Hij zal ook hier erg gemist worden.

Wat betreft een bloemstuk, kan ik nog mee doen?
Ik ben persoonlijk meer voorstander van een kaartje namens 'De GOT community', zonder gebruikersnamen. Vooral omdat ik denk dat er veel GOT-ers zijn die niet snel genoeg zullen/kunnen reageren om nog mee te doen.

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
zeef schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:10:
Dat vind ik inderdaad een goed idee, om het deel dat over is naar een goed doel te sturen.
Jejking schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:48:
[...]

Wat stel je voor?

* Jejking zit vaag ergens te denken.

Dit hele verhaal is begonnen met een longontsteking. Misschien een goed doel met iets wat met ademen te maken heeft? Ik noem maar even wat: klik.

[...]

Absoluut een voorwaarde.
Goed idee om het inderdaad naar een goed doel te sturen waar CJ's einde mee begonnen is.
Huppie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:42:
Wow... dat is een flinke schok. Ik wens CJ zijn familie en vrienden veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Hij zal ook hier erg gemist worden.

Wat betreft een bloemstuk, kan ik nog mee doen?
Ik ben persoonlijk meer voorstander van een kaartje namens 'De GOT community', zonder gebruikersnamen. Vooral omdat ik denk dat er veel GOT-ers zijn die niet snel genoeg zullen/kunnen reageren om nog mee te doen.
Lijkt me inderdaad ook geen slecht idee, aangezien we ondertussen al op 32 namen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:52
Gecondoleerd aan familie en vrienden. Persoonlijk vind ik dat een bloemstuk een goed idee is echter is het bedrag wat inmiddels ingezameld is al behoorlijk hoog. Is het dan niet een mooi gebaar omdat CJ zich zoveel in zetten voor de comminuty een bedrag over te maken aan goed doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:30

Kettrick

Rantmeister!

Huppie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 08:42:
Vooral omdat ik denk dat er veel GOT-ers zijn die niet snel genoeg zullen/kunnen reageren om nog mee te doen.
Hier zat ik ook al aan te denken, misschien dat de organisatie hier iets aan kan doen, bijvoorbeeld door een sticky topic ergens :?. Ik zou redelijk teleurgesteld zijn in "de community" als er niet minstens 100 man 5 euro willen potten voor een mede tweaker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:40
Jejking schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:00:
Zet mij ook maar op de lijst. Al dat leesplezier en discussievoer wat de man heeft veroorzaakt, daar neem ik m'n pet voor af. Sterker nog, 't ATi topic was 1 vd redenen om me te reggen op Tweakers.
Ik moet me hier volledig bij aansluiten, GoT is voor mij 85% ATi topic en dus CJ zijn verdienste.

Ik doe (uiteraard) ook graag mee aan een bloemstuk, een mooi laatste gebaar van onze community hoewel het in schril contrast staat van CJ zijn bijdragen aan GoT.
Het overschot voor een toepasselijk goed doel lijkt me ook geen discussiepunt.

Rest alleen de vraag nog wanneer je het bloemstuk wilt bestellen, dat zal denk ik toch vandaag moeten gebeuren ivm begrafenis aanstaande zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dus sticky'en die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:34
Mooi initiatief, schrijf mij ook maar bij.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epep
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:41
Schrijf mij ook in voor een boeket, volg het ati topic zo'n beetje vanaf het begin. En dat is wel het minste wat ik terug kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Nog even voor ik weer naar school ga:

Ik stel voor dat we dit boeket nemen, met rode en groene bloemen. Voor de rest van het geld zoeken we nog een goed doel. Ik zal vanmiddag mijn rekeningnummer rondDMen zodat iedereen de 5 euro over kan maken en dan zal ik het boeket gaan bestellen. Ook stel ik voor om er ipv iedereens naam apart er 'GoT Community' op te laten zetten, namens iedereen van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gurneyhck schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:12:

Het overschot voor een toepasselijk goed doel lijkt me ook geen discussiepunt.
Ik vind dan wel dat de familie het goede doel goed moet keuren. Het punt wat ik aandroeg en zoals Alex het verwoordde, 'naar een goed doel waar CJ's einde mee is begonnen'... kan een beetje bitter overkomen.
AlexV schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:21:
Nog even voor ik weer naar school ga:

Ik stel voor dat we dit boeket nemen, met rode en groene bloemen. Voor de rest van het geld zoeken we nog een goed doel. Ik zal vanmiddag mijn rekeningnummer rondDMen zodat iedereen de 5 euro over kan maken en dan zal ik het boeket gaan bestellen. Ook stel ik voor om er ipv iedereens naam apart er 'GoT Community' op te laten zetten, namens iedereen van GoT.
Is voluit niet een beter idee, Gathering of Tweakers Community?

[ Voor 44% gewijzigd door Jejking op 07-10-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:11
Sterkte aan de familie en vrienden van CJ.

Ik volg zijn ATI topic nu al enkele jaren en heb er al heel veel van bijgeleerd.

Ik zou dan ook graag een bijdrage leveren aan het boeket.

offtopic:
AlexV, is het mogelijk om ook vanuit België te betalen of zal dit te lang duren. Indien wel mogelijk, stuur dan als het mogelijk is de IBAN en BIC gegevens door

[ Voor 31% gewijzigd door Otherside1982 op 07-10-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Jejking schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:22:
[...]

Ik vind dan wel dat de familie het goede doel goed moet keuren. Het punt wat ik aandroeg en zoals Alex het verwoordde, 'naar een goed doel waar CJ's einde mee is begonnen'... kan een beetje bitter overkomen.
Wist niet hoe ik het anders kon verwoorden, maar ik bedoelde inderdaad een goed doel waarbij ze onderzoek doen naar longziektes ;) (aangezien dat volgensmij de eerste reden was voor de ziekenhuisopname?)
[...]

Kan ook nog, ik weet niet wat de rest graag wil? Goed puntje dan om nog even te kijken wat we willen :)
Otherside1982 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:23:
offtopic:
AlexV, is het mogelijk om ook vanuit België te betalen of zal dit te lang duren. Indien wel mogelijk, stuur dan als het mogelijk is de IBAN en BIC gegevens door
Moet mogelijk zijn lijkt me :)

[ Voor 18% gewijzigd door AlexV op 07-10-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

"Gathering of Tweakers Community" lijkt mij inderdaad beter.. 50 namen op een boeketje lijkt me geen slim plan

Is Paypal ook mogelijk btw?

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:40
AlexV schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:26:
[...]

Wist niet hoe ik het anders kon verwoorden, maar ik bedoelde inderdaad een goed doel waarbij ze onderzoek doen naar longziektes ;) (aangezien dat volgensmij de eerste reden was voor de ziekenhuisopname?)
Misschien kan Ed_L peilen in CJ's naaste omgeving wat een toepasselijk goed doel is en of CJ's ouders hier geen bezwaar tegen hebben?
[...]

Kan ook nog, ik weet niet wat de rest graag wil? Goed puntje dan om nog even te kijken wat we willen :)
"Gathering of Tweakers Community" +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-04 10:29

Moortn

Hallo

Onvermijdelijk dat op zon groot forum zulke dingen gebeuren, maar dat maakt dit niks minder erg. Ook al kende ik hem niet, ik zag zijn naam vaak voorbij komen in het ATI topic, en andere topics.
Mooi om te zien dat er direct weer dingen geregeld worden, net als met Yoeri.
Ik zal het verder volgen, en ben ook bereid te doneren voor het bloemstuk of een goed doel.

Rip CJ.

[ Voor 7% gewijzigd door Moortn op 07-10-2010 10:01 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

AlexV schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:26:
[...]

[...]

[...]

Moet mogelijk zijn lijkt me :)
Vermoedde ik al, geeft niet.
Gurneyhck schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:31:
[...]

Misschien kan Ed_L peilen in CJ's naaste omgeving wat een toepasselijk goed doel is en of CJ's ouders hier geen bezwaar tegen hebben?

[...]

"Gathering of Tweakers Community" +1
Met ^^ , een aantal goede doelen uitzoeken en een lijstje opstellen und zum Eltern damit.

Maar persoonlijk vind ik dat we éérst het boeket moeten fixoren en daarna pas moeten kijken naar de doelen als het niet tegelijk kan. Dat laatste kan iets later ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Sterkte aan de nabestaanden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Jejking schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:22:
[...]

[...]

Voluit en zonder gebruikersnamen lijkt me ook het meest passend. Genoemde bloemstuk en een goed doel iom de familie vind ik ook goed.

Het is wel handig als je het bloemstuk ergens besteld waar ze het ook kunnen afleveren bij de ter aardebestelling oid. Over die logistiek moet even nagedacht worden.

Ik neem aan dat het bij een goed bekend staande zaak besteld wordt, het moet natuurlijk wel een net stukje worden.?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 10:16
Hierbij wil ik ook mijn medeleven betuigen aan de familie, vrienden en kennissen van CJ. Heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaande.

@AlexV, kan ik nog meedoen?

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tot onze grote spijt moeten we het droeve nieuws van het overlijden van ons aller CJ bevestigen. Namens Tweakers.net willen we de familie, vrienden en iedereen die bij CJ's leven betrokken is geweest condoleren met het vreselijke verlies van onze mede Tweaker en hardcore V&B-er Cyril. CJ, we zullen je ontzettend missen.

Tweakers V&B crew