Condoleance topic voor CJ.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 109.852 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326500

Pfff krijg gewoon Kippenvelm, echt erg.

Heel veel sterkte aan iedereen die CJ heeft gekent, en vooral aan zijn familie!

bedankt voor je hulp CJ!

R.I.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 01:06
Wens iedereen die hierbij betrokken is veel sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Even een topic in SeM gemaakt zodat deze gestickied kan worden. Daarnaast een Tweakblog geopend.

Jejking: Gebaar van GoT naar overleden CJ, deelname vandaag mogelijk

[ Voor 49% gewijzigd door Jejking op 07-10-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:58
Veel sterkte aan de familie en bekenden van CJ. Ik heb altijd bijzondeer veel waardering gehad voor zijn inzet op GoT en veel gehad aan zijn uitgebreide OP in het ATi-topic.

R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:52
Ik heb ook jaren in stilte genoten van CJ's topic.
Zijn overlijden komt echt als een schok.

Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden. Gecondoleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
Ik wil ook graag een bijdrage leveren, indien mogelijk wil ik met paypal het bedrag storten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 22:19
CJ, rust in vrede.

Ik wil iedereen sterkte toewensen die bij Cyril betrokken is geweest, zoiets valt moeilijk te verwerken, zeker op zo'n leeftijd.

Vanaf dat ik mijn Radeon 9500 had, die uber gemodded was met een paar "open gemaakte" pixel pipelines, las ik het ATi topic al.

Wat een zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 12-05 10:05
AlexV schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:26:
[...]

Wist niet hoe ik het anders kon verwoorden, maar ik bedoelde inderdaad een goed doel waarbij ze onderzoek doen naar longziektes ;) (aangezien dat volgensmij de eerste reden was voor de ziekenhuisopname?)

[...]

Kan ook nog, ik weet niet wat de rest graag wil? Goed puntje dan om nog even te kijken wat we willen :)

[...]

Moet mogelijk zijn lijkt me :)
Ik vind het moeilijk een goed doel aan te wijzen na aanleiding van zijn overlijden. Het is volgens mij niet bekend wat nu uiteindelijk de oorzaak was.
Ik weet wel dat hij zich al een tijdje niet goed voelde en iets van 5 weken terug met long ontsteking opgenomen is. Maar het is nog maar de vraag of het daar bij gebleven is. Of misschien was het helemaal geen long ontsteking maar wat anders.

Ik weet niet of dat inmiddels wel bekend is? Eigenlijk maakt de oorzaak op zich niet uit. Het is gewoon heel triest dat iemand zo jong overleden is. Maar zelf denk ik niet dat de long ontsteking de uiteindelijke oorzaak was. Maar dat is weer allemaal speculatie. En dat hoort hier eigenlijk niet thuis.

Maar ik steun het initiatief voor een goed doel wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 07-10-2010 11:04 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mijn condoleances aan iedereen die CJ heeft gekend, vrienden en familie maar vooral sterkte toegewenst!
Ik heb altijd met veel plezier en interesse zijn ATI-topics gelezen..

RIP CJ!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaI
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 09:56
Mijn condoleances richting CJ, ondanks dat ik vrijwel geen topics en posts van hem ken is het toch altijd droevig een lid van een community op deze wijze te verliezen.

Mijn sterktebetuigingen gaan naar familie en vrienden van CJ.

echo c > /proc/sysrq-trigger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kende CJ niet, maar wel zijn ATI topics.

Iedereen die CJ persoonlijk gekend heeft, gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

RIP CJ.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 07:20

Wildfire

Joy to the world!

Dankzij een tweakblog kwam ik er zojuist pas achter... ook al heb ik geen ATi-kaart, ik volgde zijn topics regelmatig om een beetje op de hoogte te blijven. CJ Had echt hart voor het onderwerp, dat kon je wel merken.

Aan eenieder die CJ kende: veel sterkte toegewenst de komende tijd!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-01 00:13

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

ik ga voor Gathering of Tweakers Community voluit

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Ondanks alles vind ik dit toch wel iets moois, een tweakers eerbetoon :) Stiekem hoop ik dat familie, vrienden etc. Dit ook te zien krijgen! Ik denk dat ze er ook iets heel moois in zien.

CJ Bedankt voor alle informatie die je met ons wilde delen! Je zal zeker gemist worden, maar we zien je allemaal binnenkort.

Jerx.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:02

Felyrion

goodgoan!

Mijn condoleances aan de familie, vrienden en andere bekenden. Ik ken vanuit GoT alleen zijn topics, en heb deze met veel plezier gevolgd. Sterkte.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:16
Ongelooflijk...
Ik houd even het ATI topic niet in de gaten en dan gebeurd dit. ;(
Heb graag en met veel plezier zijn topics gelezen, en waardeer het heel erg dat hij hier zoveel tijd in gestoken heeft.

Gecondoleerd en God's zegen aan zijn naaste familie en vrienden.
R.I.P. CJ

edit: kunnen we nog meedoen met het boeket/goed doel?

[ Voor 9% gewijzigd door Meekoh op 07-10-2010 12:06 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan ik ook op de lijst gezet worden ? Alvast bedankt!

Ik hoopte laatst op een beurs eventueel bij de ATI stand CJ tegen te komen, echter kwam ik toen thuis en las ik dat hij ziek was... en nu is hij er niet meer opeens :|

Het ATI topic zal nooit meer hetzelfde zijn :'( Rust zacht ATI broeder !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Ik hoop dat ik nog op tijd ben om ook een bijdrage te kunnen leveren. Ik zal dit topic uiteraard blijven volgen maar ik begrijp dat het rekeningnummer waar het geld heen moet via DM verspreid wordt, dus dat zie ik graag daar verschijnen. 5 Euro is een prima bedrag, dat kan eigenlijk iedereen wel missen en zodoende kan iedereen dat dat wil een heel mooi gebaar maken, wat die 5 euro (uiteraard) ver overstijgt.

Verder lijkt het me inderdaad een mooi gebaar om niet de individuele namen te vermelden maar het bloemstuk namens de gehele community aan te bieden, dat is ook een mooie verwijzing naar de impact die CJ heeft gehad. Om dan Gathering of (the) Tweakers Community volledig uit te schrijven geef het weer een mooi officieel karakter, +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Zelf ben ik ook meer voorstander van de Gathering of Tweakers Community. Het ging voornamelijk om het voorbeeld om namens de hele community iets te geven, 'GOT Community' was sneller typen :P

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

WTF

Ook al volg ik het ATI topic de laatste tijd een stuk minder, dit komt toch aan als een schok.
Gecondoleerd allen.

Ik wil ook graag meedoen aan bloemen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:04

PauseBreak

derp!

Dit is toch even moeilijk te bevatten. Het is wat onwerkelijk. Ik ' kende' hem inderdaad ook vooral van de ATI-topics, en waardeerde de moeite die hij deed altijd zeer, ook al was ik het wel eens met hem oneens.

Vrienden en familie van CJ gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd.

Ik zou inderdaad ook graag mee willen doen aan het gebaar, als dat nog kan.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 07:38
Ik zal zo de lijst nog even gaan updaten en de laatste dingetjes regelen, ik zit nu momenteel nog op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 04:23
Sterkte aan de nabestaande en gecondoleerd.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02 22:33

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Is er al aangedacht om CJ een aparte rang te geven zodat z'n account ook nooit geruimd kan worden? En voor de rest sterkste R.I.P. En Tweakers die een krans leggen, ik vind het een goed initiatief, vooral omdat hij vaak achter de computer zat op tweakers.net en zo ziet zijn familie ook dat hij daar echte vrienden had.

En voor iedereen die hem goed kende, sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-03 10:27
Ik heb ook de laatste tijd niet meer het ATI topic gevolgd. Lees ik dit.
Dit is echt een kippenvel moment. Tranen in mijn ogen...

Sterkte iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Gecondoleerd aan de nabestanden. Ik ken hem verder niet maar zijn ATI topic wel. Bedankt voor al de info al die jaren CJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

DJ-Visto schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:49:
Is er al aangedacht om CJ een aparte rang te geven zodat z'n account ook nooit geruimd kan worden? En voor de rest sterkste R.I.P. En Tweakers die een krans leggen, ik vind het een goed initiatief, vooral omdat hij vaak achter de computer zat op tweakers.net en zo ziet zijn familie ook dat hij daar echte vrienden had.
Hoe zit dat überhaupt? Als het zo is, dan neem ik aan dat Yoeri daar ook bij zit. Gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Op XS loopt er ook al een thread:

http://www.xtremesystems....8657&posted=1#post4578657

Iemand stuurde me net nog een foto van de MSI Experiense day waar hij te zien is. Ben daar toen zelf ook bij geweest. Kan het niet bevatten dat hij er niet meer is...

Edit:

Ook op HWI:

http://nl.hardware.info/f...-Cyril-%28CJ%29-Pelupessy

[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 07-10-2010 16:06 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Astennu schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:01:
Op XS loopt er ook al een thread:

http://www.xtremesystems....8657&posted=1#post4578657

Iemand stuurde me net nog een foto van de MSI Experiense day waar hij te zien is. Ben daar toen zelf ook bij geweest. Kan het niet bevatten dat hij er niet meer is...
Frank er zijn wel meer threads, ik zag ze oa HWI, hwbot en B3D.
Maar ja, dat is ook niet zo gek met zijn kennis en passie omtrent videokaarten.

Ah, hwi heb je al gevonden.

de foto
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3660/4557388084_143b0ea0a8.jpg
IMG_0558 by MSI Europe, on Flickr

[ Voor 24% gewijzigd door hjs op 07-10-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
44 Mensen is de stand tot nu toe :). Dat houdt in dat we een budget hebben van €220,- euro! Ik stel zelf voor dat we dit lang niet allemaal opmaken aan bloemen, aangezien het dan waarschijnlijk een ontzettend groot boeket zal worden en mss iets té veel van het goede. Zelf denk ik aan het volgende:

Rouwboeket klassiek rood/roze, dat is deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.regiobloemist.nl/media/productphotos/667.jpg
Dan de 'versie' van €68,- (de middelste, deze is zo'n 30-35cm, wat mij een mooi maatje lijkt :)). Een lint eraan met tekst erop kost €15,-. Dan zitten er nog €8,- bezorgkosten aan vast, wat een totaal maakt van €91,-. Ik stel voor dat we dan de rest van het geld zullen storten bij een goed doel, eventueel (mochten ze dat willen) de ouders van Cyril een goed doel uit laten zoeken?

Verder wordt de tekst op het lintje 'Gathering of Tweakers Community', aangezien daar het meeste mensen voor zijn.

Dan zal ik nu voor de DM's met de nodige informatie gaan zorgen, deze gaan in groepen van iedere keer 9 mensen, aangezien dat de limiet is. Verder mogen eventuele vragen over de betaling dan in de DM's, en kunnen we de rest hier verder bespreken.

Ik denk dat we dan een heel eind zijn? :) Als er dan nu geen op- of aanmerkingen meer zijn zal ik de DM's sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waarom DM's? Ik zou even een mailadresje openen. On the other hand, 44 mensen... valt mee. ben je 5 dm's verder, valt op zich mee. Kijk maar even.

Hoe groot is de grote?

[ Voor 56% gewijzigd door Jejking op 07-10-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Jejking schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:21:
Waarom DM's? Ik zou even een mailadresje openen.
Niet iedereens emailadres staat in zijn/haar profiel en om eerst mailadressen te moeten gaan uitwisselen is denk ik minder handig dan gewoon een DM sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mja mee eens, go ahead with it sir!

Hoe duur en hoe groot is 't grote boeket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Het grote boeket zou een totaal van €99,- worden en is 40-45cm groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Pff... wat een prijzen. To be honest, zou 't niet mooi zijn om ongeveer 50-50 te doen. 50% voor boeket CJ, 50% voor 't goede doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Ik denk zelf dat als we een heel groot boeket zouden nemen dat dat misschien iets te veel van het goede kan zijn, aangezien het toch van 'relatief vreemden' komt, vandaar dat ik denk dat een beetje ingetogenheid niet slecht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 10:46
AlexV schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:31:
Ik denk zelf dat als we een heel groot boeket zouden nemen dat dat misschien iets te veel van het goede kan zijn, aangezien het toch van 'relatief vreemden' komt, vandaar dat ik denk dat een beetje ingetogenheid niet slecht is :)
Op dat punt ben ik het in ieder geval volledig met je eens.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Dan stel ik voor voor het boeket van €91,- te gaan, en de rest van het geld dat we nu hebben (en wat misschien nog komt?) aan een goed doel te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het heeft twee kanten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb begrip voor allebei de zijden. Je moet doen wat je verstand je ingeeft, ik heb er geen problemen mee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
I.p.v. al het ingezamelde geld nu in één keer te spenderen kunnen we het resterende geld gebruiken om later nog bloemen bij zijn rustplaats te laten leggen of wellicht iets voor CJ's graf kopen dat langer kan staan omdat het niet gaat rotten zoals bloemen wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
madmaxnl schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:56:
I.p.v. al het ingezamelde geld nu in één keer te spenderen kunnen we het resterende geld gebruiken om later nog bloemen bij zijn rustplaats te laten leggen of wellicht iets voor CJ's graf kopen dat langer kan staan omdat het niet gaat rotten zoals bloemen wel doen...
Ook nog een goede optie :)

Verder heeft iedereen nu als het goed is een DM gehad, behalve edward2, huppie en Epep, aangezien die geen DM kunnen/willen ontvangen. Willen jullie mij alsjeblieft even mailen zodat ik jullie de benodigde info kan sturen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:28

superwashandje

grofheid alom

is ook een goed idee maar ik neig zelf meer naar een ietwat nuttigere besteding aan een passend goed doel.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378383

AlexV
wil je je hotmail ff checke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Gedaan en inmiddels gereplyed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Een goed doel vind ik zelf natuurlijk geen slechten besteding maar ik denk dat iedereen wel al zo zijn eigen goeden doelen steunt.

Wellicht gewoon even handig om alle ideeën op een rijtje te zetten en vervolgens mensen te laten stemmen op het besten idee ?

[ Voor 33% gewijzigd door madmaxnl op 07-10-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Inschrijvingen zijn trouwens nog niet gesloten, aanmelden kan nogsteeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

Ik ben voor. Is er misschien een particulier te vinden voor het maken van een soort beeldje / plaatje op naam van de GoT community ter nagedachtenis aan Mr. ATi? Een glasplaat of iets van steen zal niet zo snel rotten. Mocht het een idee zijn, doe ik mee! Daar kunnen jullie wel op rekenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Precies wat jij zegt Blue-Tiger zoiets bedoel ik dus kwam er alleen niet zo goed op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
AlexV, mooi boeket heb je uitgezocht :)

Het maakt mij niet uit wat er gebeurd, zolang het maar ter nagedachtenis van CJ gebeurd, dat vind ik het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Plaatje is een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
De vriend van CJ, Alex71, heeft mij zojuist gemaild en is bereid een boeket te maken naar onze wensen zónder er zelf winst op te maken en bezorgkosten _/-\o_ . Ook zal hij het boeket persoonlijk afleveren bij CJ, zodat de ouders van CJ het ook nog kunnen zien. Ik stel voor dat we hem vragen een dergelijk boeket te maken als we nu hadden uitgezocht? En met de rest van het geld kunnen we dan inderdaad iets anders doen, en aangezien we dan meer geld overhouden kunnen we inderdaad iets permanents regelen, aan de hand van de wensen van CJ's ouders, want verlies die niet uit het oog ;).

Alex71 is bereid om voor ons een boeket van €90,- (het originele bedrag) samen te stellen met lintje waarop 'Gathering of Tweakers Community' komt te staan. Ook heeft hij mij verteld dat we niet bang hoeven te zijn te uitbundig te zijn, aangezien de familie een enorm groot roden hart heeft laten maken.

Alex, ontzettend bedankt alvast! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door AlexV op 07-10-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

AlexV schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:56:

Alex71 is bereid om voor ons een boeket van €90,- (het originele bedrag) samen te stellen met lintje waarop 'Gathering of Tweakers Community' komt te staan. Ook heeft hij mij verteld dat we niet bang hoeven te zijn te uitbundig te zijn, aangezien de familie een enorm groot roden hart heeft laten maken.

Echt super!!! _/-\o_
En met de rest van het geld kunnen we dan inderdaad iets anders doen, en aangezien we dan meer geld overhouden kunnen we inderdaad iets permanents regelen, aan de hand van de wensen van CJ's ouders, want verlies die niet uit het oog ;).
Die zijn, samen met real life vrienden, kennissen en collega's natuurlijk het aller ALLER belangrijkst. Wat een vreselijke dagen zullen die mensen hebben... Pffff... :'( :'( :'(

Ik weet ook niet of ze zitten te wachten op iets permanents, maar misschien is een soort kistje van onbreekbaar glas of plastic, met daarin een oude, nostalgische (nog wel mooie!) ATi videokaart, en CJ's naam ingegraveerd op een gouden of bronzen plaatje daarvoor en "namens de GoT community" iets? :) Ik zeg maar wat.

Ik weet het ook niet. Een goed doel is natuurlijk ook altijd goed. We kunnen ze ook vragen of ze een goed doel in gedachten hebben ofzo. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zeker! :Y)
[...]
Die zijn, samen met real life vrienden, kennissen en collega's natuurlijk het aller ALLER belangrijkst.

Ik weet ook niet of ze zitten te wachten op iets permanents, maar misschien is een soort kistje van onbreekbaar glas of plastic, met daarin een oude, nostalgische (nog wel mooie!) ATi videokaart, en CJ's naam ingegraveerd op een gouden of bronzen plaatje daarvoor en "namens de GoT community" iets? :) Ik zeg maar wat.

Ik weet het ook niet. Een goed doel is natuurlijk ook altijd goed. We kunnen ze ook vragen of ze een goed doel in gedachten hebben ofzo. :)
Een oude, nostalgische ATi videokaart? Lijkt me een mooi gebaar :) Is er iemand die toevallig een kaartje zou willen doneren? Anders heb ik eventueel wel een mooie, oude X1650 Pro liggen die eventueel ter donatie kan :) Ligt hier nog voor een projectje, maar wat mij betreft gaat dit even voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, we moeten maar ff afwachten of ze zitten te wachten op iets permanents...

Misschien is die bos bloemen die we sturen al mooi genoeg. Ik denk dat ze dat wel kunnen waarderen.

En iets permanents? Tja, dat weet ik verder ook niet. En ken die mensen niet. Misschien vinden ze een goed doel ook leuk/ belangrijk/ mooi genoeg. En kunnen ze er zelf 1 uitzoeken, of kunnen ze een goed doel nemen die CJ zelf een warm hart toedroeg.

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 07-10-2010 18:20 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 14:10
Ik kan misschien wel aan een reference HD5870 komen. Defect. Ik zal er even achteraan gaan! Kwa uiterlijk is ie nog helemaal intact. Is eentje van Sapphire zonder sticker. Helemaal AMD look dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mischien heeft mijn broer nog een orginele radeon 32mb liggen, pre-produktie exrmplaar.
Die heb ik toen overgekocht van Edward2 (pre-radeon topic volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 12-05 11:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Heb nog wel een dooie HD2600 Pro liggen die ik zo zou doneren voor CJ.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Zelf heb ik ook nog een Radeon 7500 PCI liggen, antiek dingetje :P. Heb aan Alex gevraagd of hij kon polsen bij CJ's ouders als ze het zouden waarderen als we het geld zouden overmaken naar een goed doel of iets permanents laten maken, bijvoorbeeld een beeldje. Ik wacht nog op antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Is een MSI radeon niet het beste dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Afhankelijk van wat we gaan doen zou dat wel het meest symbolisch zijn denk ik. Wat ook nog een optie is is het logo van ATi/MSI in steen laten zetten, afhankelijk van de kosten en de wensen van CJ's ouders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:48
* naam doet ook aanmelden voor een boeket + evt. goed doel :)
Dit soort goede initiatieven wil ik wel steunen.

Ben alleen een beetje stout geweest, dus heb geen DM :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 13:49

artificial_sun

Mazda Rx7

Gecondoleerd, dankzij jou ben ik ook bij het ATI kamp gekomen en ga voorlopig niet meer weg ;w

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:24

nFo

Ik zal je missen CJ. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Format-C schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:09:
[...]

Echt super!!! _/-\o_

[...]
Die zijn, samen met real life vrienden, kennissen en collega's natuurlijk het aller ALLER belangrijkst. Wat een vreselijke dagen zullen die mensen hebben... Pffff... :'( :'( :'(

Echt super! Alexv jij natuurlijk ook bedankt voor alle moeite!

Ik zat zelf te denken. Kunnen we niet eens soort van beeldje maken. Bv een voet met een Radeon 9700 kaart er in. Aangezien ATi altijd zijn grote passie is geweest. En de 9700 de grote doorbraak was voor AMD. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat hij zo iets wel gaaf gevonden zou hebben. Natuurlijk wel overleggen met de ouders. En even kijken hoe zo iets te maken is wat ook buiten in de regen goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat er met de rest van het geld gebeurd maakt mij niet echt uit. Het lijkt me goed als het in overleg met de familie gaat. En als het iets permanents wordt, dat het een net en ingetogen item is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-05 14:02

basdej

OutSystems Consultant

Sterkte :'(

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 23:35

pino85

Im just a Bird in the Sky

AlexV schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:56:
De vriend van CJ, Alex71, heeft mij zojuist gemaild en is bereid een boeket te maken naar onze wensen zónder er zelf winst op te maken en bezorgkosten _/-\o_ . Ook zal hij het boeket persoonlijk afleveren bij CJ, zodat de ouders van CJ het ook nog kunnen zien. Ik stel voor dat we hem vragen een dergelijk boeket te maken als we nu hadden uitgezocht? En met de rest van het geld kunnen we dan inderdaad iets anders doen, en aangezien we dan meer geld overhouden kunnen we inderdaad iets permanents regelen, aan de hand van de wensen van CJ's ouders, want verlies die niet uit het oog ;).

Dat zou echt super zijn!
maak er maar wat moois van!
En Alexv jij hebt ook veel gedaan, ook jij bedankt alvast voor de inzet.
Maar wat ook echt gezegd mag worden is iedereen die mee doet en ook iedereen die zijn steunbetuigingen heeft gegeven een compliment.

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 07-10-2010 20:07 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Gecondoleerd.

Ik kende hem niet echt, maar ik wil de familie en vrienden veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Gecondoleerd

En niet om als buitenstaander zomaar binnen te vallen, maar is het niet beter om iets concreets te laten maken voor de ouders/familie als een boeket of opmaken aan een goed doel.. Er zijn zat mogelijkheden hoor, bijvoorbeeld een videokaart 3d in een blok glas. Ik weet helaas niet hoe het genoemd wordt, maar in oberhousen ben ik het tegen gekomen. Zoiets ongeveer;

Afbeeldingslocatie: http://secure.pebblebeach.com/pbstore/product_images/large/8028_GIFTS_GlassRectangle_l.jpg
nog meer voorbeelden; http://contento-shop.com/cmd/shop/a/List/cid/98/

en dan met passend tekst eronder

in oberhousen centro kan je je eigen foto doen, prijzen varieren van 20 tot 99 zo uit mn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wow, dat is wel erg mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Dat is zeker erg mooi ja. Zou het niet ook mogelijk zijn om bijvoorbeeld er een kubus in de doen met afwisselend ATi en MSI erop? Lijkt me ook wel symbolisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-05 23:13
ik wil graag meedoen en ik ga ook voor voluit gathering of tweakers community, ook denk ik dat t slim is om een pm te sturen naar iedereen die meedoet met hoe het allemaal gaat gebeuren.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:06

Kettrick

Rantmeister!

Het idee van het glazen beeld is erg goed imho, maar ik vraag me af of een ATI/MSI logo dan de juiste keuze is?. Vooral omdat het beeld namens GoT komt, en niet specifiek van VB.

Daarnaast vraag ik me af wat de ouders meer doet, MSI zal ze waarschijnlijk meer aan zijn werk doen denken, terwijl een t.net logo meer aan de community doet denken en wat CJ voor de mensen hier heeft betekend.

Ik zou zelf iig meer gevoel hebben met een GoT logo oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

De GoT ster in glas? Met een extra sterretje voor gewaardeerd member :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Of als ik aan ATI denk,

Afbeeldingslocatie: http://thepriorart.files.wordpress.com/2009/07/ati-ruby1.jpg

Ruby?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 12-05 11:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Denk dat GoT zelf veel beter is, gaat hier om de community achter heel GoT, niet alleen V&B, MSI/ATI of wat dan ook, maar heel GoT :)

Dus bijvoorbeeld dit plaatje in 3D en dan een tekst eronder, bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1181044382.gif
"Opgedragen aan CJ, namens de gehele GoT-community, jouw aanwezigheid zal altijd gemist worden"

Weet iedereen van wie het is, en waarom.

Ow ja, en als dit niet het ultieme bewijs is dat het Internet en de forum's mensen verbindt en samen brengt, weet ik het ook niet meer :+

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

R.I.P. CJ

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoewel ik CJ niet echt heb gekend vind ik het verschrikkelijk om dit te lezen. Als ik soms een kijkje nam in het ATi nieuws/ervaringen topic dan kwam ik vaak wel een post van hem tegen.

Ik wens zijn vrienden, collega's en bovenal familie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies, ik(en de andere GoT leden) hoop dat jullie wat troost kunnen vinden in dit topic.

Rust in vrede CJ.
Kettrick schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:35:
Het idee van het glazen beeld is erg goed imho, maar ik vraag me af of een ATI/MSI logo dan de juiste keuze is?. Vooral omdat het beeld namens GoT komt, en niet specifiek van VB.

Daarnaast vraag ik me af wat de ouders meer doet, MSI zal ze waarschijnlijk meer aan zijn werk doen denken, terwijl een t.net logo meer aan de community doet denken en wat CJ voor de mensen hier heeft betekend.

Ik zou zelf iig meer gevoel hebben met een GoT logo oid.
Misschien zou iemand iets moois kunnen photoshoppen dat GoT en ATi combineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 01:41

Destruction

(ex-)Automonteur

Een nieuwe post in het MED forum, even kijken en... Nee, dat meen je niet.

Cyril, ik ken je niet persoonlijk, en ook niet van je topics. Maar het is erg jammer om te lezen dat jij er op deze jonge leeftijd niet meer bent.. ;(

R.I.P

Sterkte aan vrienden, familie, en iedereen die in CJ een medetweaker verliest.

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:59
Darkasantion schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:19:
[...]

Denk dat GoT zelf veel beter is, gaat hier om de community achter heel GoT, niet alleen V&B, MSI/ATI of wat dan ook, maar heel GoT :)

Dus bijvoorbeeld dit plaatje in 3D en dan een tekst eronder, bijvoorbeeld:
[afbeelding]
"Opgedragen aan CJ, namens de gehele GoT-community, jouw aanwezigheid zal altijd gemist worden"

Weet iedereen van wie het is, en waarom.

Ow ja, en als dit niet het ultieme bewijs is dat het Internet en de forum's mensen verbindt en samen brengt, weet ik het ook niet meer :+
Ik ben het hier wel mee eens. Ik kan me ook wel voorstellen om iets van ATI er bij te doen, maar eigenlijk vind ik alleen het GoT logo het mooiste. Het gaat erom dat het een gebaar van deze community is.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Darkasantion schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:19:
[...]

Alleen beetje jammer dat het op deze manier moet. :/

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Zeror

Ik Henk 'm!

anathema schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:38:
[...]

Ik ben het hier wel mee eens. Ik kan me ook wel voorstellen om iets van ATI er bij te doen, maar eigenlijk vind ik alleen het GoT logo het mooiste. Het gaat erom dat het een gebaar van deze community is.
Misschien gewoon wat tekst erbij. Glazen blok met het T.net logo erin. Dan tekst erbij zoals iets van: Videokaarten & Beeldschermen en alle users van GoT zullen je missen.

Verder wil ik iig de familie, vrienden, kennissen van CJ erg veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
Xenomorphh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:44:
[...]

Alleen beetje jammer dat het op deze manier moet. :/
Elke vorm van informatie overdracht kan mensen verbinden, zie bijvoorbeeld de film "Das Leben der Anderen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-03 01:26

SECURITEH

Man of legend.

Ik wil alle vrienden en familie van Cyril veel sterkte wensen.

Dit is een erg trieste verrassing, CJ's thread heeft mijn interesse in GPU's gewekt en ben hem daarvoor zeer dankbaar. Daarom zou ik (als het mogelijk is) graag wat inleggen voor het geschenk.

Verder denk ik persoonlijk dat wanneer je zo'n kubus namens de GoT community doet het meer dan duidelijk is waar het vandaan komt en het meer betekenis heeft dan wanneer je er een MSI of ATI logo op zet, dit omdat GoT het geen is dat CJ en ons allen verbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roertnl
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-06-2012
kan het bijna niet geloven en heb er geen woorden voor.........CJ, bedankt!!!
Rust in vrede......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zoveel discussies, via DM als via het forum, de laatste tijd had ik het zo druk met mijn studie ... en schijnbaar wacht de tijd op niemand.

Het ga je goed jongen, hopelijk heb je daar nu stiekem alle eerste nieuwtjes. Vind rust.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

R.I.P. CJ

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
SYQ schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 21:32:
Gecondoleerd

En niet om als buitenstaander zomaar binnen te vallen, maar is het niet beter om iets concreets te laten maken voor de ouders/familie als een boeket of opmaken aan een goed doel.. Er zijn zat mogelijkheden hoor, bijvoorbeeld een videokaart 3d in een blok glas. Ik weet helaas niet hoe het genoemd wordt, maar in oberhousen ben ik het tegen gekomen. Zoiets ongeveer;

[afbeelding]
nog meer voorbeelden; http://contento-shop.com/cmd/shop/a/List/cid/98/

en dan met passend tekst eronder

in oberhousen centro kan je je eigen foto doen, prijzen varieren van 20 tot 99 zo uit mn hoofd
Ziet er nic euit ja! Als je zelf een plaatje kan kiezen is het volgens mij ideaal. Radeon Video kaart als plaatje met een ATi logo er bij of zo? Ik zou verder niets voor MSI doen. De mensen van MSI zelf gaan ook iets doen voor de begravenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 23:35

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dat ziet er inderdaad erg goed uit, zelf denk ik dat dit beter zou zijn als een boekket omdat dit bij wijze van eeuwig zal mee gaan.
Dus ik stel voor om toch voor zo'n mooi beeldje te gaan.
Of voor beiden dat kan ook mits dit mogelijk is.

[ Voor 29% gewijzigd door pino85 op 08-10-2010 09:46 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:12
Ik doe ook mee, hij zal hier zeker gemist worden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 01:23
R.I.P. CJ

ik kende hem niet, maar dat doet er niet toe... veel sterkte aan ieder die hem dierbaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik wens alle familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Kijk zo'n glazen dinkie ziet er mooi uit.
Iets van GoT maar ook zeker met ATI/AMD erin lijkt mij het meest toepasselijk.
GoT was de uitlaadklep voor de hardware passie, dus lijkt mij minder belangrijk.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Pubbert

random gestoord

Damn, wat een schok, lees het nu, ik ben niet meer zo actief in VB als vroeger, zo'n goede gozert, niet te bevatten :'( ;(

Sterkte aan de nabestaanden.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Veel te jong. R.I.P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
pino22 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:36:
Dat ziet er inderdaad erg goed uit, zelf denk ik dat dit beter zou zijn als een boekket omdat dit bij wijze van eeuwig zal mee gaan.
Dus ik stel voor om toch voor zo'n mooi beeldje te gaan.
Of voor beiden dat kan ook mits dit mogelijk is.
Boekket is al besteld. Kost 90 euro als ik me niet vergis. En we hebben al 220 ingezameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-01 14:24
Ik weet dat CJ altijd actief was op GoT. En veel mensen zullen zijn kennis missen.

Ik wens veel sterke aan vrienden/familie toe.

CJ, R.I.P.

Je post history zal ons aan je herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
R.I.P. CJ

voelt raar, iemand die je niet kent maar toch voelt het zo dichtbij!

alle nabestaanden veel sterkte toegewenst

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-05 09:22

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Rust zacht.. Ik ken je wel niet, maar iedereen die gaat is er eentje te veel. Gecondoleerd aan de familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 23:58
Altijd weer akelig om zo'n bericht te lezen.... ben er weer stil van...
Rust zacht en heel veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft.

Pvouput live

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tot onze grote spijt moeten we het droeve nieuws van het overlijden van ons aller CJ bevestigen. Namens Tweakers.net willen we de familie, vrienden en iedereen die bij CJ's leven betrokken is geweest condoleren met het vreselijke verlies van onze mede Tweaker en hardcore V&B-er Cyril. CJ, we zullen je ontzettend missen.

Tweakers V&B crew