44 Mensen is de stand tot nu toe

. Dat houdt in dat we een budget hebben van €220,- euro! Ik stel zelf voor dat we dit lang niet allemaal opmaken aan bloemen, aangezien het dan waarschijnlijk een ontzettend groot boeket zal worden en mss iets té veel van het goede. Zelf denk ik aan het volgende:
Rouwboeket klassiek rood/roze, dat is deze:

Dan de 'versie' van €68,- (de middelste, deze is zo'n 30-35cm, wat mij een mooi maatje lijkt

). Een lint eraan met tekst erop kost €15,-. Dan zitten er nog €8,- bezorgkosten aan vast, wat een totaal maakt van €91,-. Ik stel voor dat we dan de rest van het geld zullen storten bij een goed doel, eventueel (mochten ze dat willen) de ouders van Cyril een goed doel uit laten zoeken?
Verder wordt de tekst op het lintje 'Gathering of Tweakers Community', aangezien daar het meeste mensen voor zijn.
Dan zal ik nu voor de DM's met de nodige informatie gaan zorgen, deze gaan in groepen van iedere keer 9 mensen, aangezien dat de limiet is. Verder mogen eventuele vragen over de betaling dan in de DM's, en kunnen we de rest hier verder bespreken.
Ik denk dat we dan een heel eind zijn?

Als er dan nu geen op- of aanmerkingen meer zijn zal ik de DM's sturen.