Condoleance topic voor CJ.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 109.944 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij deze wil ik erg veel sterkte toewensen aan familie en vrienden van CJ. Hoewel ik CJ niet persoonlijk kon, leek hij mij iemand die altijd graag de tijd nam voor iemand. Dit kan ik beetje afleiden van enkele DM-conversaties die ik met CJ gehad heb. :)

R.I.P. CJ

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Ik zie dit nu pas, had ook niet meegekregen dat Cyril ziek was, dus nogal een donderslag bij heldere hemel voor me.. :/ Een heel groot verlies voor GoT en uiteraard nog veel groter voor zijn familie.. Condoleances en veel sterkte.

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 23:37

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Wow, ik kom nou niet echt extreem vaak op GoT maar CJ die kende ik wel ja.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-05 12:40

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Ik heb CJ nooit echt gekend, of ben niet veel met hem in aanraking geweest op GoT maar toch aan zijn familie/vrienden/tweakers sterkte en gecondoleerd!

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04 11:50
Wat had CJ eigenlijk dat het zo snel gegaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-01 21:40
partyondude schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:02:
Wat had CJ eigenlijk dat het zo snel gegaan is?
Hij is overleden aan (de complicaties van) een dubbele longontsteking. Of daar een onderliggende reden voor was, is (bij het 'grote' publiek) niet bekend en is verder ook niet bekend gemaakt door de familie.

[ Voor 3% gewijzigd door Jack Flushell op 10-10-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:47

Paladin

Play Ball!

damn, zie nu pas dit bericht, ik heb de Ati topics van CJ altijd met veel interesse gevolgd, en zo zonde dat zo'n jong iemand is overleden.

Condoleances voor Familie, vrienden en bekenden van CJ

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AlexV schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:14:
De plaatjes van het boeket:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi boeket geworden Alex, ontzettend bedankt :)
Mooi geworden! Beide Alexen, van harte bedankt voor jullie moeite om mede namens ons dit te regelen. _/-\o_
neliz schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:46:
[...]

Het was mooi weer en de opkomst was echt massaal, wat maar weer eens bewijst hoeveel mensen CJ in zijn leven bereikt heeft met zijn enthousiasme en kennis.
The Source schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:17:
Ik ben gisteren ook met MSI collega's bij de uitvaart geweest. Er waren enorm veel mensen, zoveel zelfs dat vele buiten de zaal moesten blijven staan. Er waren erg indrukwekkende speeches over Cyril die veel mensen heeft geraakt, niet enkel met zijn computer hobby maar ook met vele andere dingen. Dat hij ook van pretparken en achtbaanen hield bewees hij tijdens de MSI MOA EU finals in Disney land Parijs een paar maanden geleden, maar dat hij ook lid van een rollercoaster club wist ik nog niet :) Een ding mag duidelijk zijn, zijn dood heeft vele mensen geraakt en hij zal in ons allemaal blijven voortleven als een voorbeeld.

Na afloop heb ik ook nog o.a. met zijn ouders gesproken, en die waren ook diep ontroert van alle warme reacties van GoT (werd ook met naam genoemd tijdens de dienst) en alle andere fora waar er topics voor CJ zijn geopend. Wij hebben ook enkele van deze topics uitgeprint en overhandigd aan de ouders. Op dit moment zal het lezen ervan ze nog veel pijn bezorgen maar ik weet dat dit in de toekomst enorm dierbaar voor ze zal zijn om hem te herdenken. Daarnaast hebben wij ze ook een boel kaarten gegeven die bij ons afgeleverd waren van hardware journalisten waar CJ contact mee had in zijn functie als technisch PR. Ook waren er kaarten bij van Tweakers op GoT en andere powerusers die Cyril bijvoorbeeld tijdens de Hardware.info MSI experience had ontmoet waarvoor onze dank! Ik wil Ed_L en de crew van Tweakers.net / GotT ook nog bedanken voor dit topic en jullie allemaal natuurlijk voor de hardverwarmende reacties. We zullen CJ nooit vergeten en enorm missen !
@ Neliz & The Source. Fijn om te horen dat het zo'n mooie uitvaart is geworden.

Het zal raar zijn als de nieuwe Radeon serie binnen een aantal dagen gelanceerd wordt en er zullen geen posts van CJ meer verschijnen. :-( ;(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dura Ace
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10-2020

Core i7 930 @3500MHz | ASUS P6X58D Premium | Corsair Dominator 6G | eVGA 8800 GTS 512 KIA - RMA ---> HD6950 CFX | Dell U2711

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:54
Persoonlijk ken ik CJ zelf niet, ook ben ik niet in aanraking gekomen met hem op Tweakers.
Alsnog wil ik graag de familie, vrienden en de rest die een rol speelden in CJ's leven condoleren.

CJ, rest in peace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:21
Dit is erg om te horen, Ik kende CJ niet, maar las graag zijn VGA kaart review en topics.

Ontzettend veel sterkte toegewenst aan zijn familie en kennisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Rust zacht mede tweaker, Ik hoop dat er 'boven' nog ruimte is voor een hardware hoek, tweak in stilte!
Had ik maar eerder naar je geluisterd, had ik wellicht geen gtx480 gehad. Dat je voor veel tweakers een inspiratie mag blijven. Sterkte aan alle nabestaanden die dit vroege verlies moeten verwerken, ik ben er stil van.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Rust zacht CJ.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:27

KneoK

Not in a million lightyears

Die reacties op dat artikel :/ Wat een stel lomperikken lopen er toch rond :F

'Fijn' om te lezen dat het een mooie dienst is geweest en dank aan beide Alexen voor het regelen van het mooie boeket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:00
Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
KneoK schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:32:
[...]

Die reacties op dat artikel :/ Wat een stel lomperiken lopen er toch rond :F
Valt toch wel mee? Overwegend "positief", om het zo maar te noemen, nare reacties kun je verwachten, maar vind ik hier nog wel meevallen.

ontopic:

Moet verschrikkelijk zijn iemand zo snel te verliezen, zowel qua leeftijd (hij was een maand ouder dan ik) als qua ziektebeeld (voor wat wij weten dan).
Uiteraard alle sterkte gewenst aan de familie...

Toch apart hoe een naam op een forum ineens toch best persoonlijk kan worden als diegene overlijdt. Beste man nooit ontmoet, was niet echt een veelvuldig bezoeker van dit forum, maar toch slaat dit een soort van gat.. Laat goed zien hoe vergankelijk het leven is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Titel veranderd, aangezien de dienst reeds is geweest. Over een paar dagen zal ik het topic sluiten en zal het niet langer sticky zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:16
Edmin schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:26:
[mbr]Titel veranderd, aangezien de dienst reeds is geweest. Over een paar dagen zal ik het topic sluiten en zal het niet langer sticky zijn. [/]
Voordat je er een slotje opgooit moeten we het er wel over eens zijn wat we met het overige geld gaan doen, maar daarvoor wacht ik nog even het antwoord van Alex af voor ik met concrete ideeen zal komen.

Wat er tot nu toe staat is:
-Goed doel
-Beeldje
-Iets in glas

Afhankelijk van waar Alex mee komt lijkt iets in glas me iets moois :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 15:40
Rust zacht CJ.
Ik kende je veder niet maar genoot er toch altijd van om je topics te lezen
Veel sterkte gewenst aan familie en nabestaanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320037

R.I.P. CJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

Erg spijtig dat CJ er niet meer is. Ik heb veel plezier beleefd aan t ATi topic, dat ik sinds de X800's volgde. Altijd leuke en soms ontvlambare discussies (hello Cheetah/FirefoxAG ;) ). Toen nog veel met inside info/leaks, alhoewel dat in de loop van de tijd anders is geworden door zn baan bij MSI. Klonk altijd als een oprechte en aardige vent en gezien de vele reacties op t web begrijp ik dat zo zijn karakter ook was. CJ, moge je in t hiernamaals ook vele mensen nieuwsgierig maken naar videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:27

KneoK

Not in a million lightyears

Fly-guy schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:23:
[...]

Valt toch wel mee? Overwegend "positief", om het zo maar te noemen, nare reacties kun je verwachten, maar vind ik hier nog wel meevallen.
Ik zie dat ze inmiddels gelukkig verwijderd zijn maar er stonden wat berichten op van zogenaamde nVidia medewerkers en Intel medewerkers die op een nogal nare manier een flink vat zout in de wonden strooiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269813

Wow, ik wilde even in het ati topic neuzen, zie ik het bericht over CJ staan. Ben altijd een stille meelezer geweest en heb altijd genoten van CJ zijn topics, al vanaf het begin zeg maar. Dit is toch wel een verlies om het zacht uit te drukken.

R.I.P CJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375037

Heel veel sterkte aan de nabestaanden gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKP
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

JKP

Met oprechte deelneming, heel veel sterkte aan alle nabestaanden toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357365

Yow CJ,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ook Charlie heeft een post voor je gemaakt.
http://semiaccurate.com/2...y-lost-two-its-best-week/
Rust in vrede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Wow, ik las de ATi topics altijd met veel interesse, het was geweldig met hoeveel details CJ dingen kon uitleggen... onwerkelijk dit. Sterkte aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Eigenlijk vind ik dat er in CJ-stijl een tweede deel moet komen omdat na 500 posts het topic vol is. Dat zou wat zijn.

V&B-mods zullen dit wel herkennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hm, zie het nu pas. Erg triest.

Mijn condoleances aan al zijn naasten en hen die hem lief waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:12
Heb in voorgaande jaren ook het ATI-topic altijd met grote interesse gevolgd. De expertise en volwassenheid waarmee CJ in discussies stond ben ik niet vergeten.

Rust zacht kerel... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-10-2024
Beste,

Ook hierbij wil ik mijn (laattijdige) condoleances aanbieden aan de familie van CJ.

Zijn dood kwam nogal als een schok over en sindsdien heb ik amper de gelegenheid gehad om online te komen.
Ik heb spijtig genoeg nooit de gelegenheid gehad om CJ in het echte leven te leren kennen maar toch zal ik hem zoals vele anderen hier op het forum missen.
Hij is één van de hoofdredenen waarom ik mij uiteindelijk bij tweakers heb geregistreerd en uiteindelijk het nVidia topic start heb beginnen te onderhouden.
Jarenlang was ik vaak enkel geïntresseerd in de frontpage en VB/CPU Onderdeel van GoT. En eerlijk is eerlijk één van de grootste redens waarom ik telkens terugkwam naar GoT was het ATi en ook het nVidia topic waar CJ telkens opnieuw een enorme bijdrage aan leverde.
Uiteindelijk door het onderhouden van het nVidia topic is mijn respect enkel nog maar toegenomen voor CJ zijn inzet, timing, volledigheid en technische kennis want er kruipt enorm veel tijd in het onderhouden en updaten van zo'n grote topics. (Ik denk bijvoorbeeld aan topic start 100, de tijdslijn van ATi ..)
Met hem is iemand heen gegaan die vooral werkte voor de "community"/iedereen gecombineerd met een passie en gedrevenheid die men niet zoveel tegenkomt. Gelukkig werd zijn kennis en inzet erkent door MSI waardoor hij toch nog z'n droomjob heeft kunnen uitvoeren voor zijn vroegtijdig overlijden.

Rust zacht CJ.

Indien het nog mogelijk is zou ik graag nog een bijdrage willen leveren, ook al zal het niet meer voor het bloemstuk zijn. Echter kan ik de bijdrage nog gebruikt worden voor een permanent aandenken of een goed doel..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik lees het nu pas, heb jarenlang alles rondom het ATI nieuwsdiscussietopic gevolgd.

Sterkte aan alle familie, vrienden.

CJ, je zult gemist worden, ook hiet op Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickyyboy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-05 23:38
Rust zacht beste CJ

Je hebt heel veel tijden in tweakers.net gestoken ;(

Ik heb altijd als read only je mooie nieuwsberichten gelezen.

Sterkte voor de nabestaanden

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipjr
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 10:54
Gecondoleerd... :'( echt droevig ...

[ Voor 5% gewijzigd door kipjr op 12-10-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Andere bestemming voor het geld zou ik het mooist vinden als er iets blijvends wordt geschonken en dan de rest naar een passend goed doel?

Ik ben erg blij dat onze intenties goed zijn ontvangen.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Veel sterkte aan alle nabestaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Alex zal het komende week nog een keer aan de ouders vragen en zodra hij het heeft gevraagd mailt ie het me, dus dan zal ik het hier ook posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Mijn condoleances aan zijn familie al zijn bekenden en mede tweakers.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wat een klap dit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 16:13
Ik ben hier niet heel actief geweest maar heb een tijd lang de Ati en Nvidia topics passief erg intensief gevolgd. Ook heb ik CJ in 'het echte leven' nooit ontmoet en als dit hoofdstuk niet zo droevig afgerond zou zijn, zou dat waarschijnlijk alsnog nooit gebeurd zijn.

Het zal weinig helpen maar nu ik lees dat dit topic bijna gesloten wordt, voel ik de sterke drang om CJ toch mijn laatste respect te geven. Alles is al gezegd en ik hoef ook aan niemand uit te leggen dat dit een enorme aderlating voor GoT in het algemeen en de V&B divisie in het bijzonder is.

Daarom, voor CJ, rust in vrede. Voor alle nabestaanden, veel sterkte met de verwerking van dit verlies, voor zover mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 23:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Snorro,mooi verwoord en geeft ook mijn visie weer. Mijn condolances en sterkte voor alle nabestaanden!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Ook al kende ik je eigenlijk niet, ik genoot toch vaak genoeg je bijdragen op Tweakers. CJ, rust zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361617

Gecondoleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeynl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-02 16:22
Best heftig zeg dit nieuws! Op internet, lijkt het net alsof de tijd stilstaat maar dat is het niet...

RIP en heel veel sterkte voor de familie

Waar computeren ons wel niet heeft gebracht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:01
Gecondoleerd

Sterkte aan de nabestaanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:50

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb altijd genoten en veel opgestoken van zijn heldere topics en uitleg over de techniek!

RIP

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

tot mijn spijt heb ik CJ nooit gekent,
maar toch veel sterkte aan de nabestaanden toegewenst.

rust zacht.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245798

Ik word helemaal stil van dit nieuws. Een paar keer mail contact gehad met CJ. Top Kerel.
Bedankt voor je bijdrage en natuurlijk het ATI topic, dat jij groot hebt gemaakt.

Gecondoleerd aan familie en vrienden.

rust zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignace93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09-2021
Gecondoleerd. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door ignace93 op 13-10-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-05 18:29
Bedankt voor alles CJ, ATI forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-01 20:49
Ik wens de familie heel veel sterkte en succes met het verwerken van zo'n vreselijk verlies. May you rest in peace CJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:50

remy007

Broodje Bakpao Helmond

jordeynl schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:00:
Best heftig zeg dit nieuws! Op internet, lijkt het net alsof de tijd stilstaat maar dat is het niet...
CJ heeft toch veel bijgedragen aan VB. Ondanks dat ik ook hier in dit subforum niet altijd heel actief bezig was. Ben ik toch redelijk vaak Topics van CJ op GoT tegen gekomen.

Het is zoals jordeynl aangeeft, dat op internet de tijd stil lijkt te staan. Toch mooi dat ook mensen die in de toekomst hier zijn, de posts van CJ kunnen blijven bekijken. Tevens kunnen zij zien welke kennis CJ bevatte over de techniek, achter de producten. Iets wat zeker een gemis gaat worden, tot dat iemand anders deze 'taak' op zich gaat nemen.

Nogmaals betuig ik mijn medeleven aan de ouders, vrienden en kennissen van CJ.
Dat CJ nooit vergeten mag worden op GoT, T.net en op alle andere fronten waar CJ zich liet zien.
CJ nogmaals, RIP.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-05 22:56
Gecondoleerd.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:39
Ondanks dat ik niet veel in het VB subforum kom en hem dus niet echt kende doet het je toch wel wat als een bijna leeftijdgenoot zo plotseling wegvalt. Wil dan ook alle kennissen en nabestaanden van Cyril erg veel sterkte wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervda87
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06-2022

petervda87

Helemaal waus !

ik was altijd een trouwe nvidia fan geweest.. maar omdat ik al jaren een stille lezer van de graka topics,
ben ik uiteindelijk over gestapt naar ATI door de goeie woorden en duidelijke omschrijvingen van CJ en zeker geen spijt van gekregen, dit komt ook aan als een bom voor mij want heb het aardig druk gehad de laatste tijd en dan zet ik net me nieuwe pc aan met een door CJ geadviseerde 5870 cf setup en ut eerste wat ik zie is DIT NO FUCKING WAY

CJ bedankt voor alles en net zoals vele andere hoop ik dat je je rust hebt gevonden en je naaste gerust kan stellen :'( Wauw dit komt echt hard aan voor iemand die ik eigenlijk amper/niet ken.. :S:'(

geen woorden voor als alleen maar prikkende ogen

MAINRIG: i7 3960X |MSI X79A GD65 (8D) | 4 x 2 GB patriot viper DDR3 1866 mhz | 1 x 240GB Crucial MX 100sata 3-600 raid 0 | 2 x Asus EAH Direct CU 5850 | Silverstone Strider 1200W | Corsair 650D |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:21
Sterkte mensen, bij het verwerken van dit gemis en verdriet.

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• registreren
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-05 12:58

registreren

Prutser

Gecondoleerd

En sterkte aan de nabestaanden

Ik ben niet dom...Het lijkt alleen maar zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 21:17
Ik ben geschokt. heb even geen woorden. Ik zie deze topic nu pas, ben een tweetal weken niet echt op de forums geweest.
Ik volg de topics van CJ al jaren, zelf wel eens mail contact met hem gehad.

Gecondoleerd, ik wens de nabestaanden veel sterkte.

CJ, Rust zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkessels87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-05 08:09
Gecondoleerd aan allen die hem zullen missen.

RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 14:51
Heel veel sterkte aan de nabestaanden met dit verschrikkelijke verlies.. ;(

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a3aanm
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben geen bekende maar wil alle nabestaanden veel sterkte wensen. Gecondoleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo_X
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 14:01
34 jaar, veel en veel te jong. Veel sterkte aan de nabestaanden in deze nare tijd. Rust in vrede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Zojuist een mailtje gehad van Alex: De ouders van CJ vinden iets blijvends voor op zijn graf een mooi gebaar, dus bijvoorbeeld een beeldje. We hebben nog €160,- te besteden, dus ik denk dat we wel een mooi beeldje uit kunnen zoeken. Dus stel maar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 01:05
R.I.P. CJ

Familie, vrienden en kennissen, sterkte met dit verlies.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 13:58
Gecondoleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Veel sterkte gewenst aan eenieder die CJ heeft gekend, als mede tweaker of in de privesfeer en met name de ouders en overige familieleden.

God zij met hem.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 11:53
AlexV schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:07:
Zojuist een mailtje gehad van Alex: De ouders van CJ vinden iets blijvends voor op zijn graf een mooi gebaar, dus bijvoorbeeld een beeldje. We hebben nog €160,- te besteden, dus ik denk dat we wel een mooi beeldje uit kunnen zoeken. Dus stel maar voor :)
Voorstel 1:
Glazen beeldje met GoT/Tweakers logo erop (gegraveerd) en zijn "nick"-name 'CJ' erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 08:52
Rust in vrede!

Ik kon CJ helemaal niet (ik kijk amper in dit sub forum), maar vanzelfsprekend toch mijn condoleances richting zijn familie en andere nabestaanden. Veel sterkte de komende tijd, en moge het hem goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gurneyhck schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:55:
[...]

Voorstel 1:
Glazen beeldje met GoT/Tweakers logo erop (gegraveerd) en zijn "nick"-name 'CJ' erop...
Klinkt niet slecht.

Het is misschien ook wel leuk om de link naar bijvoorbeeld de topicstart van het 100e ATI topic erin te zetten.

Wat ik me wel afvraag is of zo'n glazen beeldje niet snel lelijk wordt in weer en wind.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-05 17:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

AlexV schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:07:
Een beeldje met daarin een mooe tekst lijkt mij wel wat.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263922

Lijkt mij ook een heel mooi gebaar vanuit de GOT community, zeker als je ziet hoeveel tweakers gereageerd hebben.

Wat Help!!!! al zegt, misschien niet van glas, maar van messing oid, dat wordt alleen mooier met de tijd, en draagt in mijn ogen ook beter de lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isdatzo
  • Laatst online: 22-05 22:51
Ik ken(de) CJ. niet maar gezien de reacties in dit topic was hij een graag geziene tweaker. Erg jammer en oneerlijk dat hij zo vroeg heengegaan is.

Rust in vrede, CJ.

Dan rest mij nog veel sterkte te wensen aan eenieder die hem liefhad!

Zo'n topic maakt me toch wel een beetje verdrietig :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376035

Mijn oprechte condoleances. Heftig nieuws.

Ik wens sterkte aan alle familieleden, vrienden en kennissen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 376035 op 18-10-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 12:10
Dit is echt erg onverwachts. Zeker voor de familie!
Mijn medeleven en veel strekte toegewenst.

Rust zacht CJ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-05 20:51

edward2

Schieten op de beesten

[...]

Voorstel 1:
Goed plan, misschien nog aangevuld een verwijzing naar het ATI topic.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-05 13:50
Damn..

Echt een tijd het ATi topic niet meer gevolgt en keek er net weer in. Ik dacht al, CJ praat niet meer.
Dus ik terug en zie ik dit erboven staan..

Shit man, hij heeft me nog dingen uitgelegd en advies gegeven over videokaarten...

R.I.P. CJ! Hopelijk heb je nergens meer last van!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 00:01
[...]

Voorstel 1:
Ik vind dat ATi niet mag ontbreken. Ik zou eerder een 9700 pro als afbeelding gebruiken. En dan Tweakers, GOT en ATi als tekst er onder.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-05 13:50
Shit ik zie net dat hij in Son werkte, in mijn dorp bij MSI op het bedrijventerrein Ekkersrijt.

Zojuist zie ik net zijn foto, hij heeft mij nog geholpen toen ik daar naar binnen kwam..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Astennu schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:19:
[...]

Ik vind dat ATi niet mag ontbreken. Ik zou eerder een 9700 pro als afbeelding gebruiken. En dan Tweakers, GOT en ATi als tekst er onder.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vYEOMnDRUMo34UrJ2EFH61Ug/full.jpg
Zoiets dergelijks? En dan het ene aan de ene kant, en het andere aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Afbeeldingslocatie: http://i216.photobucket.com/albums/cc273/madmaxnl/xadf.jpg?t=1287605667

Is dit misschien wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Zoiets zou ook kunnen, maar ik vind zelf dat het best wel een beetje naar voren kan komen dat het van GoT is, het is namelijk ook een gebaar vanuit deze community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor mij is MSI niet zo relevant omdat hij daar immers pas een jaar werkte. Het lijkt me ook iets voor MSI en zijn collega's om daar zelf iets mee te doen. En wellicht al gedaan hebben.

Mijn herinnering gaat imho uit naar de positieve manier waarop hij zich hier gedragen heeft en wat hij voor GOT iha en VB in het bijzonder betekend heeft. ATI hoort daar uiteraard dan weer wel bij omdat dat toch het topic is wat hij 116 delen lang iets van 7 jaar heeft gedragen. CJ noemen is toch ook in 1 adem het ATI topic noemen. Althans dat vind ik dan.

Ik zou het leuk en een mooie verwijzing vinden als er op het "voorwerp" ook de internetlink zou komen naar het 1e, 100e of laatste ATI Topic.
-------------------------------
Bijvoorbeeld:
Namens Gathering of Tweakers, ter nagedachtenis aan CJ.

[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 1 tm 116
http://*gathering.tweakers.net/forum/list_messages/868679/0/
--------------------------------------

Mooi toch dat mensen dan wellicht dat adres op gaan zoeken :) (hopelijk blijft het adres 'correct')

[ Voor 28% gewijzigd door Help!!!! op 20-10-2010 22:45 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik zou het mooiste vinden om eigenlijk alleen GoT en VB zelf te noemen, omdat CJ wel erg betrokken was met ATi en het nieuws ervan, maar hij was vaak ook op de hoogte van nieuws uit het groene kamp en ook vaak in dat betreffende topic te vinden. Daarom vind ik het noemen van alleen ATi niet helemaal correct, hij was uiteindelijk toch van beide kampen, hoewel hij een voorkeur had voor het rode kamp.

[ Voor 3% gewijzigd door Darkasantion op 21-10-2010 00:01 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
AlexV schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

[afbeelding]
Zoiets dergelijks? En dan het ene aan de ene kant, en het andere aan de andere kant.
Ik vind MSI iets wat MSI dan zelf zou moeten doen. Hij werkte er ook nog niet super lang. Het ATi topic doet hij al jaren.

En Alex dit is de meest Epic kaart die ATi ooit gemaakt heeft (BBA Radeon 9700 Pro):

Afbeeldingslocatie: http://techreport.com/r.x/radeon-9700pro/r9700pro2.jpg

Jij had volgens mij de 9500 Pro te pakken.
Darkasantion schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:00:
Ik zou het mooiste vinden om eigenlijk alleen GoT en VB zelf te noemen, omdat CJ wel erg betrokken was met ATi en het nieuws ervan, maar hij was vaak ook op de hoogte van nieuws uit het groene kamp en ook vaak in dat betreffende topic te vinden. Daarom vind ik het noemen van alleen ATi niet helemaal correct, hij was uiteindelijk toch van beide kampen, hoewel hij een voorkeur had voor het rode kamp.
Hij wist veel over nVidia omdat hij wou weten hoe zijn favo merk het tov die kaarten ging doen. En omdat hij GPU's in het algemeen gewoon super leuk vind.
Al was ATi echt zijn merk. En daar had hij ook de meeste contacten. AMD wist heel goed wat CJ uit zichzelf voor hun deed en wat voor een impact het op de community had.

Maar ik denk dat we er vooral niet te moeilijk over moeten gaan doen :)

[ Voor 77% gewijzigd door Astennu op 21-10-2010 00:14 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mijn suggestie is het GoT logo zoals het links boven staat en in tekst eronder een verwijzing naar het ATI topic.
Twee of Drie logo's maken het erg druk.

De tekst van Help!!! bv
Bijvoorbeeld:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 21:43
Is het anders niet wat om een grafische kaart met daarnaast een mooi GoT logo en begeleidende text in glas of kunsthars te gieten ?

I can see clearly now, the brain is gone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zou zeker mooi zijn, alleen is de vraag of we genoeg budget hebben.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Help!!!! schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:11:
Zou zeker mooi zijn, alleen is de vraag of we genoeg budget hebben.
We hebben nog 160 euro, dus dan moeten we even gaan kijken wat zoiets moet kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:33

superwashandje

grofheid alom

Help!!!! schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:39:
Voor mij is MSI niet zo relevant omdat hij daar immers pas een jaar werkte. Het lijkt me ook iets voor MSI en zijn collega's om daar zelf iets mee te doen. En wellicht al gedaan hebben.

Mijn herinnering gaat imho uit naar de positieve manier waarop hij zich hier gedragen heeft en wat hij voor GOT iha en VB in het bijzonder betekend heeft. ATI hoort daar uiteraard dan weer wel bij omdat dat toch het topic is wat hij 116 delen lang iets van 7 jaar heeft gedragen. CJ noemen is toch ook in 1 adem het ATI topic noemen. Althans dat vind ik dan.

Ik zou het leuk en een mooie verwijzing vinden als er op het "voorwerp" ook de internetlink zou komen naar het 1e, 100e of laatste ATI Topic.
Bijvoorbeeld:

Mooi toch dat mensen dan wellicht dat adres op gaan zoeken :) (hopelijk blijft het adres 'correct')
mooi idee idd! ik zou zelf alleen niet direct de link erbij op zetten maar gewoon en alleen Het ATI Nieuwsdiscussie topic op tweakers.net noemen. mensen die eventueel het adres op willen zoeken vinden het dan ook wel en het staat iets netter dan een aantal letters leestekens en cijfers op een rijtje :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
superwashandje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

mooi idee idd! ik zou zelf alleen niet direct de link erbij op zetten maar gewoon en alleen Het ATI Nieuwsdiscussie topic op tweakers.net noemen. mensen die eventueel het adres op willen zoeken vinden het dan ook wel en het staat iets netter dan een aantal letters leestekens en cijfers op een rijtje :)
Agree, een link is niet echt een mooi iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:38
Astennu schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:10:
[...]

Ik vind MSI iets wat MSI dan zelf zou moeten doen. Hij werkte er ook nog niet super lang. Het ATi topic doet hij al jaren.
Zijn collega's bij MSI hebben al iets geregeld, dus lijkt mij idd beter dat het vanuit Got komt. Daarbij was ATI ook zijn lust en zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Darkasantion schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:00:
Voor iedereen die CJ ook maar een klein beetje "kende" is de link tussen hem en ATi glashelder. Nee, hij was inderdaad geen fanboy, mijn indruk is dat hij daar eerder een hekel aan had. Zijn interesse in videokaarten was groot en dat gold zowel ATi als Nvidia, maar als na 106 ATi topics in 7 jaar tijd en alles wat hij daarin geschreven heeft nog niet duidelijk is dat zijn voorkeur naar ATi uitging dan weet ik het ook niet meer.

Wat mij betreft is een ATi logo meer dan op z'n plaats, naast een GoT logo en bijbehorende tekst. Eerlijk gezegd zou ik een mooi glazen beeldje of iets dergelijks mooier vinden dan een ingegoten videokaart. Een paar logo's en een mooie tekst vind ik persoonlijk wat symbolischer en meer uitstraling hebben dan een videokaart, die als ik heel eerlijk ben er toch gedateerd uitziet. Hoe fantastisch de 9700 Pro ook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Het gaat niet om gedateerd. Het is het icoon van ATi. Het is jammer dat CJ er niet meer is anders had je het em kunnen vragen.... Ik weet in ieder geval wel dat een ATi logo op z'n plaats zou zijn. Dat was toch wel zijn favo merk.

Maar goed het gaat het meeste om het gebaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Astennu schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:37:
Maar goed het gaat het meeste om het gebaar.
Zeker, dit is wat ik er van vond maar mijn mening is natuurlijk niet de enige die er toe doet. Als het uiteindelijk die kaart wordt lijkt me dat ook prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Ik ga toch ook liever voor Wezz6400 zijn optie. Ik vind een videokaart zelf vrij lelijk (zkr als er geen mooie koeler opzit), uit technisch oogpunt als elektrotechnieker zijnde vind ik het wel mooi. Maar als "mens" niet echt. Dan is een logo véél mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Uiteraard gaat het in de eerste plaats om het gebaar.
Imho moeten we simpelweg bij de kern blijven, dus iets wat:
- er mooi en classy uitziet
- de tand des tijds kan doorstaan
- aangeeft dat wij hem missen en waarderen (kort en krachtig stukje tekst)
- namens wie het gegeven wordt
- aansluit bij de grootste gemene deler van al die jaren dat CJ zijn positieve bijdrage geleverd heeft.

De laatste twee punten staan wat mij betreft buiten kijf:
- Gathering of Tweakers (Daar speelde ook 90% van zijn bijdragen zich af)
- V&B in het algemeen en ATI (Topic) in het bijzonder.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
ohhh ik was ook een stille volger van cj nieuws,discussies en kennis. Ik dacht toevalig vandaag weer eens zijn nieuws te bekijken van de hd 6000 serie. Rust in vrede cj een groot gemis..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

CJ, R.I.P kerel

Ook ik zal de uitgebreide discussie, missen.

Veel sterkte gewenst voor familie en vrienden.

Laat je respect terug zien in het ATi nieuwsdiscussie topic, hou het niveau op peil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik wil eenider hartelijk danken voor het betoonde respect aan het GoT-icoon dat CJ was en altijd zal blijven. Achter de schermen wordt er en petit commité besloten welke vorm het uiteindelijke beeldje in zijn nagedachtenis zal krijgen. Zodra er een besluit is genomen zal ik die informatie hier posten. Uiteraard zullen jullie ook het eindresultaat te zien krijgen.
Op verzoek zal ik nu in ieder geval dit topic sluiten en de status van stucky afnemen.

Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Update
Inmiddels zijn we een tijdje verder en is het beeldje af (zie onderstaande foto). Ik wil hier sowieso nog even Jaroverre voor bedanken, net als de community die het geld bij elkaar heeft gekregen. Ook heb ik contact opgenomen met CJ's ouders, welke zeer onder de indruk zijn van het beeldje. Het beeldje gaat verwerkt worden in de grafsteen op CJ's graf.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tZrPiVGLVboxYC8iNFMvWkj5/medium.jpg
klikbaar

We gaan verder waarschijnlijk nog een voet (laten) maken, afhankelijk van de manier waarom CJ's ouders het beeldje gaan verwerken.

Tot zover de update, eventuele vragen die je nog mocht hebben kunnen mij nog gesteld worden via DM.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tot onze grote spijt moeten we het droeve nieuws van het overlijden van ons aller CJ bevestigen. Namens Tweakers.net willen we de familie, vrienden en iedereen die bij CJ's leven betrokken is geweest condoleren met het vreselijke verlies van onze mede Tweaker en hardcore V&B-er Cyril. CJ, we zullen je ontzettend missen.

Tweakers V&B crew