![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 28-04-2009 16:13 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 28-04-2009 16:13 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 28-04-2009 16:10 ]
Haha ja komt mij heel bekend voor dit, heb op verschillende servers meerdere character staan van rond de level 20+, en het duurde ook eeuwen voordat mijn echte main level 80 was omdat ik steeds op andere characters een beetje speeldeGoTCoast schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:09:
Ik ben al vanaf oktober 2006 een WoW-er.
Alleen sinds 2 weken ongeveer ben ik pas fanatiek bezig, eerst had ik veel alts en lage lvl's. Nu heb ik 1 main, en 1 alt (een Priest voor de guild).
Hebben er meer dit geval, dat ze enorm veel alts hebben/hadden? & Geen echte main char?
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
[ Voor 8% gewijzigd door Thijs_O op 22-04-2009 19:47 ]
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
This is the Way.
Anoniem: 298773
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ligt eraanNoTimeRemains schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:57:
net Collar of the Wyrmhunter geloot.
ik draag de T7.5 lock headpiece, als ik de Wyrmhunter gebruik mis ik mijn T7.5 4P bonus. verstandig om op te geven?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Anoniem: 55165
Anoniem: 270238
Yup, al speel ik meestal wel op 1 server, 10 alliance toons waarvan de laagste nu mijn level 52 rogue is, er 6 70+ zijn en tot nu toe 2 er 80 gedinged zijn.GoTCoast schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:09:
Ik ben al vanaf oktober 2006 een WoW-er.
Alleen sinds 2 weken ongeveer ben ik pas fanatiek bezig, eerst had ik veel alts en lage lvl's. Nu heb ik 1 main, en 1 alt (een Priest voor de guild).
Hebben er meer dit geval, dat ze enorm veel alts hebben/hadden? & Geen echte main char?
Met simcraft komt incin ietsje beter uit de bus, scheelt 21 dps, maar dat is met een 2/15/54 buildDennism schreef op donderdag 23 april 2009 @ 08:35:
Zijn er al Warlocks die na de conflag nerf de immolate glyph hebben vergeleken met de incinerate glyph (xx/13/xx builds). of is de immolate glyph nog zeker superieur.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Wat voor mij heel goed werkt met LT is een notification zetten met behulp van de DoTimer addon. De LT ergens tussen frutten is nooit zo'n probleem. Eraan denken dat je dat moet doen wel (voor mij dan). Zolang het nog geen automatisme is blijf ik daar lekker gebruik van maken.Bokkie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:11:
[...]
Met simcraft komt incin ietsje beter uit de bus, scheelt 21 dps, maar dat is met een 2/15/54 build
LT blijft echt wennen, beste voor mij is gewoon om te tappen wanneer het kan (1 sec op een cooldown wachten of tijdens movement) en dan clip ik hem dus vaak tussen de 10 en 0 seconden
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
De trash voor Ignis is anders ook niet voor de poesShadowBumble schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:55:
Lief dagboek,
Gister weer richting Ulduar helaas net als vorige week alleen Flame Leviathan down , wel een hoop good shots weer gehad op zowel Razor als XT-002 maar helaas door teveel afk-en en random breaks van mensen liep alles veel later uit dan geplanned ruim 2 uur vertraging gehad in totaal.
Waar ik me wel over verbaaste waren de trash packs bij XT-002 aan de linker en rechter kant waren ook goed voor een uur wipen, uiteindelijk hadden we hiervoor een perfecte tactic maar ik ben zeer benieuwt hoe jullie die trashpacks hebben opgelost en ervan vonden.
Anoniem: 296829
Ja duh ! Graag zelfs ( moeilijkere trash )redfoxert schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:00:
[...]
Als je trash zoals in Naxx verwacht ... vergeet het dan maar
[ Voor 3% gewijzigd door ShadowBumble op 23-04-2009 10:04 ]
Ze zijn al weer een beetje generfd in 10 man iig 25 geen idee die runnen we niet.redfoxert schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:00:
[...]
De trash voor Ignis is anders ook niet voor de poesAls je trash zoals in Naxx verwacht ... vergeet het dan maar
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Same in 25Man maar ik had het over de totaal nieuwe trashpacks bij XT-002 in de room. Die tornado's moven nu langzamer en een kortere tijd want eerst was het echt rennen voor je leven en nu komen ze maar max 20 yards ver geloof ik.ErwienO schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:12:
[...]
Ze zijn al weer een beetje generfd in 10 man iig 25 geen idee die runnen we niet.
Ik zal straks even kijken, mijn SV build gaat met 2/18/51, je mist in MM ook focused aim, wat erg handig is met raids (mis = geen dmg). Noxious sting is natuurlijk veel beter dan TNT, TNT geeft maar 2% per punt terwijl noxious 3% op alles geeft. Ook mis je de hawk eye, werkt erg handig._Peter2_ schreef op donderdag 23 april 2009 @ 07:44:
Ik heb ook no een vraagje voor de hunters (of hunter kenners) onder ons:
Ik twijfel tussen 2 SV builds:
http://www.wowhead.com/?t...VboZx0ci0cIhebA0su:0ANMz0 (1) en http://www.wowhead.com/?talent#cZ0eVoZx0ci0cIhedAhsu:dANMz0 (2)
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2009 10:29 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
<< L2RShadowBumble schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:14:
[...]
Same in 25Man maar ik had het over de totaal nieuwe trashpacks bij XT-002 in de room. Die tornado's moven nu langzamer en een kortere tijd want eerst was het echt rennen voor je leven en nu komen ze maar max 20 yards ver geloof ik.
[ Voor 21% gewijzigd door ErwienO op 23-04-2009 10:21 ]
Jij of ik ? Ik ben lost hehe
Ach, we zullen nog wel een tijdje blijven bestaan gok ik zodaroy schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:52:
Mooi om te horen dat het nogsteeds erg lekker gaat met And A Stealthed Friend. Helaas ben ik zelf nogaltijd te druk met afstuderen, wel balen anders had ik gisteren lekker bij jullie in Naxx gestaan...
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik
Anoniem: 236827
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
10 Mobs , waarvan 4 zeer annyoing, die doen shield 90% less dmg and 5% van health per sec. healingShadowBumble schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:55:
Lief dagboek,
...
Waar ik me wel over verbaaste waren de trash packs bij XT-002 aan de linker en rechter kant waren ook goed voor een uur wipen, uiteindelijk hadden we hiervoor een perfecte tactic maar ik ben zeer benieuwt hoe jullie die trashpacks hebben opgelost en ervan vonden.
[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 23-04-2009 10:58 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Je moet maar zo denken: het is beter dan Aged Yolk.[b][message=31842867,noline]
Alleen met mijn oracles eieren heb ik minder geluk. Ik heb nu al 3xWhite Thickbird Hatchling gekregen en 1x Cobra hatchling.
Ja, die heb ik door een lange tijd niet op mijn char in te loggen ook al eens gehad. XDSlogra schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:56:
[...]
Je moet maar zo denken: het is beter dan Aged Yolk.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
wij hadden gister geen problemen met die thrash gewoon lekker doorheen geramdTeunis schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:55:
[...]
10 Mobs , waarvan 4 zeer annyoing, die doen shield 90% less dmg and 5% van health per sec. healing
Wij hebben die 4 los proberen te pullen, en daarna andere mobs gekilled, ging niet echt vlekkeloos, maar ze zijn down.
Voordeel is wel fearable,stunable,rootable.
zoals een van guildies al zij, lijkt er op dat blizz probeert om dps ook de non-dps talents (shadowfury,deep freeze, etc) mee te pakken
Zeker om dat de boss er ook nog rond rent maakt pull erg moeilijk.
Maar wat ook ons opviel is dat health generfed (met 2 mil) hebben en enrage timer nu 7 min is.
maar lijkt er inderdaad op dat de trash in ulduar moeilijker is dan de bosses
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Niet zolang jij stil blijft staan zal hij die mensen als eerste targettenGJP80 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:18:
Ik zelf had vooral veel pech met de flameballs die me soms 2 a 3 keer achter elkaar hitten waardoor ik plat ging. Ik vraag me echt af hoe random die dingen zijn
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij target de mensen die dicht bij hem staan (ook als hij in de lucht is).ShadowBumble schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:19:
[...]
Niet zolang jij stil blijft staan zal hij die mensen als eerste targetten
"Don't let your dreams be memes"
Je hebt minder kans dus als je blijft lopen ipv still te staan op 1 spot.Wootlock schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:21:
[...]
Hij target de mensen die dicht bij hem staan (ook als hij in de lucht is).
Hawk eye is nu minder nodig na de aanpassing op sniper training.SinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:20:
[...]
Ik zal straks even kijken, mijn SV build gaat met 2/18/51, je mist in MM ook focused aim, wat erg handig is met raids (mis = geen dmg). Noxious sting is natuurlijk veel beter dan TNT, TNT geeft maar 2% per punt terwijl noxious 3% op alles geeft. Ook mis je de hawk eye, werkt erg handig.
Even snel wat in elkaar geslingerd: link, lijkt alsof armory down is op het moment dus kan de mijne even niet bekijken.
https://niels.nu
Of 1 dedicated DPS/persoon met veel HP in het midden laten staanShadowBumble schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:23:
[...]
Je hebt minder kans dus als je blijft lopen ipv still te staan op 1 spot.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Als ik er maar niet bij ben, dan komt het wel goed : PSavageone schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:05:
[...]
wij hadden gister geen problemen met die thrash gewoon lekker doorheen geramd, als er een shield was pullde we de mobs er gewoon onder vandaan, vind de thrash van ignis irritanter.
Ik gebruik op het moment Flash Heal, PoH en PWS, maar zodra ik zelf Penance kan maken, of deze betaalbaar is, vervang ik FH door Penance. Ik heb nog geen mana problemen gehad in Ulduar, dus die besparing op Flash Heal kan ik wel lijden denk ik. (mana raid buffed = 25k)Anoniem: 236827 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:46:
Glyphs voor Discipline dus: Flash Heal - Prayer of Healing - PWS of Penance. Iemand met ervaring of kennis die een mening kan geven?
blup
Anoniem: 270238
Ik verwacht niet al te veel extreme nerfs meer voor Ulduar, dus wat dat betreft kun je nu alvast gaan kijken. Ik zou het alleen afraden (de 25 man) om die met een pug te gaan doen. Op sommige bosses wil je gewoon goede healing en dps hebben, en dat ontbreekt er vaak aan in een pug, laat staan de communicatieSinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:21:
Ik wacht lekker met Ulduar tot ze die hele instance tot maximale hebben generfed, dan eens gaan kijken
Hawk eye heb ik hoofdzakelijk voor WG, die extra range kan net het verschil maken tussen een hit en out of range (zeker met wat lag)._Peter2_ schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:28:
Hawk eye is nu minder nodig na de aanpassing op sniper training.
Ik mis resourcefulness in je build. Deze talent zorgt ervoor dat je BA vaker up zal zijn (30 seconden cooldown untalented vs 24 seconden talented) dus effectiviteit van BA gaat omlaag (van 62,5% up naar 50% up)
Verder ben ik hit capped met gear, dus puntjes in FA heb ik niet nodig
Maar je tip over TNT gaf me wel een idee: 1 puntje uit TNT weg (doordat ik geen punten heb in Hawk Eye heb ik minstens 2 punten in TNT nodig voor de volgende tier in de SV tree) en steek dit puntje i Improved Aspect of the Hawk
Dus deze build dan...http://www.wowhead.com/?talent#coZ0eVoZx0ci0MIhedAhsu:dANMz0 (en ja, ik ben eigenwijs, maar 3/3 sniper training geeft 2% extra damage op bijna alle shots die ik gebruik en 3/3 hunting party geeft 1% extra AGI, dus ook meer crit en AP)
Tja, heb je de gear, dan heb je damage. Ik verlies het makkelijk van een full Valorous met een naxx25 bow, zeker als hij/zij dan ook nog die crafted arrows gebruikt. Qua builds kan je enkel hier en daar een 50-100dps verschil opbouwen, enorme hoeveelheid geluk (proc op je LnL) en of je pet in leven blijft (en is gebuffed).Anoniem: 270238 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:54:
Dpswise zit ik gemiddeld rond de 4.5k dps per raid vaak iets hoger nog. Voorbeeldje voor de ideale hunter boss--> Clicky
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2009 11:59 ]
doe een line of sight pull. dus een concecrate of d&d op de grond vlak voordat ze komen, allemaal achter de pilaar staan, dan pouncen ze niet. Wij gebruiken een dk die al z'n cooldowns popped bij het begin, zodra ze beginnen af te lopen is er al 1 of 2 katten dood en doen ze niet zo'n pijn meer. Daarna gewoon tank n spank, die spirit cat weghalen van de raid als die bijna dood is en hopen dat hij niet weer een switch doet voordat ie neer valtTiMMieJ schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:54:
Lief Dagboek,
Gisteren weer Ulduar ingegaan en van leviathan tot kologarn neergelegd. Enkel Ignis nog niet gedaan maar daar gaan we vanavond heen om te oefenen (wegens bugs). En dan weer door naar Auriaya maar damn die is vrij irritant zeg met de adds. Die pounce doet echt wel pijn. Vanavond gaan de warriors waarschijnlijk de adds tanken met shield wall etc op de pull en start ik op auriaya. Ben benieuwd!
blup
Anoniem: 42901
?Timmor schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:06:
Na een tijdje WoW op een laag pitje te hebben gezet heb ik afgelopen weekend toch maar weer een DK aangemaakt op Ghostlands. Blijft voor mij toch echt de leukste class. Wilde eigenlijk een druid gaan lvl'en op Saurfang maar kom er toch weer achter dat ik het gewoon niet op kan brengen om door de "oude" content heen te questen. Het duurt bij mij gewoon té lang voor ik een char op 55 heb om een DK aan te kunnen maken (werk, vriendin, i.a.w. RL)[..]
Zolang je waar dan ook een lvl 55+ char hebt kan je op elke gewenste realm een dk maken, dat hebben ze al vrij snel veranderdTo create a Death Knight you must have at least one character on any realm that is level 55 or above.
Hoe werk jij trouwens met pickup quests in multi-box? Kill-quests gingen altijd wel makkelijk, maar de pickup had ik toendertijd geen addon voor kunnen vinden die je overige chars correct de questitems laat oppakken.Anoniem: 42901 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:13:
Multi-class multiboxen is echt veel leuker dan X van dezelfde class: Als er gear dropt is er veel kans dat ik het kan gebruiken. Hierdoor zat heel m'n team in - zo goed als - full blue gear toen ze 80 werden.
Ik gebruik BA vooral voor de 6% extra damage van al je shots op de mob waarop BA zit.SinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:55:
[...]
Vind heel BA trouwens bagger, of die nu up of down is, de proc rate van LnL is echt flut geworden. Ik haal veel meer procs uit gewoon een trap neer gooien, bijna elke boss heeft wel adds waar je even snel een frost trap oid neer kan gooien. (die afaik nog wel allemaal 100% proccen). Met een trap kan ik ook enigzins de proc sturen, te vaak komt het voor dat ik een LnL proc krijg op de compleet verkeerde momenten (dansen van unclean bv).
Jou laatste build, zo ik toch 1 puntje uit hunting party halen en deze in aimed shot zetten.
Klopt, maar Saurfang is een nieuwe realm, kan ik pas over 2 maanden m'n DK aanmaken.Bokkie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:24:
[...]
?
[...]
Zolang je waar dan ook een lvl 55+ char hebt kan je op elke gewenste realm een dk maken, dat hebben ze al vrij snel veranderd
Gister Sarth nog ingeweest, geprobeerd met 1 drake up te doen, maar de ploeg was niet echt gemotiveerd genoeg om echte damage te doen.SinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 10:20:
[...]
Huntertalk
Is die flamewall in OS btw nog steeds zo bugged? Zwaar knipperend en amper te zien waar de opening is, dan nog zo'n $#&*$&# met die failbot, zwaar irritant. Gelukkig werd meneer failbot nog voor sarth team uitgetrapt, bleef maar dps charts spammen en ging nonstop tegen raidleader orders in. (not into portal, into portal, not into portal!)
bij mij is 8 x 71 toch nog maar 568..Anoniem: 42901 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:13:
bla..
Oh, en talent tree resets zijn NIET leuk als je er telkens minstens 8 moet instellen -.-
Da's 571 keer klikken
Oh, die 6% had ik niet eerder gezien_Peter2_ schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:31:
[...]
Ik gebruik BA vooral voor de 6% extra damage van al je shots op de mob waarop BA zit.
Erger nog, als 1 van die 8 characters een hunter is dan heeft hij meer klikken
When all else fails, resurrect and start over
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik heb op m'n alt een semi-pug gejoind en daarmee eerste 5 bosses oid gekilled dus ja het is best easy de 10-man versie.Wootlock schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:36:
Is de 10m dan echt zoveel makkelijker als de 25m ?
Ik ga vanavond voor het eerst 10m doen namelijk
Ik heb gewoon 5 windows open staan, dan kan je gewoon looten door te klikken:SinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:30:
[...]
Hoe werk jij trouwens met pickup quests in multi-box? Kill-quests gingen altijd wel makkelijk, maar de pickup had ik toendertijd geen addon voor kunnen vinden die je overige chars correct de questitems laat oppakken.
Oh dear xD
Die heb ik. (en ben ik vergeten)-BB- schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:03:
[...]
Erger nog, als 1 van die 8 characters een hunter is dan heeft hij meer klikken
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 23-04-2009 13:48 ]
Anoniem: 42901 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:47:
Ik heb gewoon 5 windows open staan, dan kan je gewoon looten door te klikken:
[afbeelding]
When all else fails, resurrect and start over
5x lukt met mijn bak ook nog wel maar ik vind het gewoon zonde om 5x per maand subscription te betalen
Dat klinkt wel heel er als de disorderly ninja's op quel thalas raid gisteravondDennism schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:48:
razorscale is na de "nerf"wel erg makkelijk, alle adds spawnen nu bijna op elkaar, dus erg makkelijk met aoe ze vallen echt een stuk sneller dood neer dan vorige week. zo nu en dan ff de sentinel killen met alleen ranged. Komen nog net iets dps te kort om em bij de 2de keer landen aan de grond te houden maarja een easy kill is een easy kill. volgende week zullen we die laatste %tjes ook wel pakken.
Gister first kill op deconstructor was ook lachen, 4de try van de avond ineens bijna de 6 min bereikt met nog 12% tank roept nuke nuke, paar bots bereiken in de hectic de boss en hij healed tot 15%, wij nuken de bosses tot 3% geloof ik (enrage op 5% oid). volgens mij de eerste keer dat ik een hotfix "live"mee maakte (wij dachten dat het een bug was dat ie pas op 7 min enragede, ipv bij 6 min).
Try erna killen we em in een perfecte try voordat het bossmod balkje de 6 min bereikt had, met 2 achievements ook nog (Nerf scapbots en de achievement dat ie niet gehealed heeft)
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Kwijl enzoAnoniem: 42901 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:47:
Ik heb gewoon 5 windows open staan, dan kan je gewoon looten door te klikken:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2009 14:05 ]
In Dalaran/Wintergrasp zakt de framerate hier wel in tot 5-15fps afhankelijk van waar ik sta en hoeveel spelers er in beeld zijn. Verder is het een vrij stabiele 30 fps (staat gelimiteerd op 30fps, zodat de CPU niet continue 100% belast wordt).
Mijn key broadcaster/multiplexer is een stukje multibox software("Keyclone") dat ook de vensters hun randen wegneemt en de positionering van vensters kan bepalen. Ik kan vooraf een 'grid' instellen met posities voor elk venster.SinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:02:
[...]
Kwijl enzoMaar zo perfect naast elkaar, dat was dus wel mogelijk?
(ik probeerde dat met Matrixview -oid- maar krijg ik nonstop mijn taakbalk/buroblad als ik wisselde van schermen).
Dat gaan we dus vanavond eens proberen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 23-04-2009 14:13 ]
Mss moet ie op 3 van z'n karakters op 't learn knoppie drukken
[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 23-04-2009 14:15 ]
Bnet pindle#2913
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ingame via een macro: /console maxfps [waarde]porn* schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:13:
[...]
Mss moet ie op 3 van z'n karakters op 't learn knoppie drukken
@Vich hoe ze je je framerate vast? Zonder Vsync + lagere refresh rate instellen that is
Als je licentie niet meer werkt(wat kan zijn door bvb. PC reinstall), dan moet je de maker even contacteren, dan fixt hij dat voor je.SinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:26:
Keyclone, heb ik lange lange tijd terug mee gewerkt, nooit geweten dat ze het nu al zo enorm hebben uitgebouwdGaan we daar eens mee aan de slag
(hopelijk is mijn licentie nog geldig
).
Thanks, ga ik eens mee rotzooien!Anoniem: 42901 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:20:
[...]
Ingame via een macro: /console maxfps [waarde]
Of door in het confinguratiebestand door dit toe te voegen: set maxfps [waarde]
Volgens mij wordt het ook aan het configbestand toegevoegd als je het in de console typt.
Bnet pindle#2913
zit op agamagganBlaasvis schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:58:
[...]
Dat klinkt wel heel er als de disorderly ninja's op quel thalas raid gisteravond
Bnet pindle#2913
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Anoniem: 296829
Anoniem: 236827
Zou kunnen werken.porn* schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:00:
Btw priests; ik zat een beetje te brainstormen en sinds de PoH castable is op iedereen heb ik CoH minder en minder nodig. Zat dus aan een 28/43 oid buildje te denken, zijn er andere priests die er ook zo over denken? Ik heb grootse moeite GS op de juiste momenten te gebruiken, moet er dan ook wel bij zeggen dat het een alt is en ik (nog) geen super Uldu25 healing hoef te doen
Dan nog denk ik dat ik meer dan genoeg throughput heb, met als voordeel een enorme bak meer int/spi/haste. Nadeel dat m'n CoH niet zoveel healt - big deal. Meningen?
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-04-2009 15:25 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
De max settings zijn bedoeld om ELK systeem op zijn knietjes te krijgen.(zeker shadow)Anoniem: 296829 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:04:
Iemand trouwens een idee waarom ik nog lage fps heb in raids? (rond 13-15)
Heb al hoop geprobeerd maar krijg niks hoger
Is mijn bottleneck mijn CPU? of kan het iets anders zijn!
Operating System: Windows XP professional™
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: System manufacturer
System Model: P5K
BIOS: BIOS Date: 10/30/07 20:44:12 Ver: 08.00.12
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 8190MB RAM
Page File: 2213MB used, 14389MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 10
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 6.00.6001.18000 32bit Unicode
Card name: NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
DAC type: Integrated RAMDAC
Gaat om GTX9800+ van xfx
[ Voor 3% gewijzigd door barfieldmv op 23-04-2009 15:28 ]
ik gebruik XP64bit, met 6gb, werkt erg goed. het enige voordeel/nadeel is dat er alleen een Engelse versie beschikbaar is.SnoeiKoei schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:24:
Heeft 8GB geheugen wel zin met XP? Dacht dat je daar vista64 voor moest hebben en alles boven de 4 (?) GB weggegooid geld was met een 32bits OS. Kan me vergissen hoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Thommmyy op 23-04-2009 15:30 ]
DirectX 10 op XP? Via alky ofzo? Zou dat dan niet het probleem kunnen zijn?Anoniem: 296829 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:04:
Iemand trouwens een idee waarom ik nog lage fps heb in raids? (rond 13-15)
[..]
[ Voor 43% gewijzigd door DexterBelgium op 23-04-2009 15:32 ]
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Dat klopt. Shadow quality en draw distance zijn bij mij de 2 settings die het snelst de framerate laten inzakken.barfieldmv schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:27:
[...]
De max settings zijn bedoeld om ELK systeem op zijn knietjes te krijgen.(zeker shadow)
Niet met XP 64bit edition.@hierboven alles boven 3,2 GB is idd weg gegooid geld.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 23-04-2009 15:36 ]
Ik heb op mijn mbp 9600 256mb alles op high staan behalve viewing distance en loopt lekkerAnoniem: 42901 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:35:
Dat klopt. Shadow quality en draw distance zijn bij mij de 2 settings die het snelst de framerate laten inzakken.
Sinds versie 3.nogwat is de shadow quality minder beperkend voor de prestaties geworden, maar het valt me nog wel op dat ik een paar procenten performance inruil.Reboot schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:36:
[...]
Ik heb op mijn mbp 9600 256mb alles op high staan behalve viewing distance en loopt lekker
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq