Vrijdagboek! Het beste boek van de week, waar het weekend voor de deur staat
Gisteren logde ik even in op m'n Priest om de laatste paar pools te vinden waaruit ik moest vissen voor de Achievement [Northrend Angler]. Ik ben helemaal geen Achievement speler, maar deze kon ik combineren met wat food vissen, kans op Turtle mount (vind 'm wel stoer) en dan zo'n nutteloze Achievement

Tegelijkertijd nog even rondgevraagd voor een laatste speler voor onze raidgroep van vanavond. Iemand die we irl al 2x gezien hebben en vrienden is met 2 anderen van de raidgroep wilde wel mee

Arms Warrior, die lekkere damage doet. Ondertussen nog voor de zekerheid gevraagd aan bepaalde mensen of ze erbij zijn vanavond. De raid is samengesteld uit vrienden, uit 2 verschillende guilds, dus de raid staat nergens als geregistreerd... alles is afgesproken ingame. Maar goed, iedereen is er dus als het goed is. Eén Ele Shaman komt op z'n tank, dus dan kan ik of iemand anders op z'n healer om er 3 healers van te maken. Alles valt op z'n plek in ieder geval

Vorige week hadden we met 4 andere mensen alleen FL down in Ulduar10 en XT op 10%. Vanavond maar eens democratisch besluiten of we XT nu neerhalen, of naar Razorscale gaan na FL. Ik hoor/lees dat Razorscale 'makkelijker' is dan XT.
Ik heb er wel vertrouwen in dat die 3 bosses neergaan vanavond. M'n Priest is Discipline, andere 2 healers een Resto Shaman en nog een Disc Priest. Ik ga mezelf op MT healing zetten, zodat de andere 2 vooral de raid up kunnen houden. Beetje spelen met Borrowed Time na een Shield zodat m'n PoH's hasted zijn, kan ik er nog extra raidhealing bij zetten ook. ProM doet ook veel natuurlijk.
Gek dat ik er weer zoveel zin in heb. Zit in gedachten tactics te bedenken, met raidsamenstelling en wie wat moet healen. Welke spells ik wanneer moet gaan gebruiken. Gelukkig weet ik van mezelf dat ik wat uitvoering betreft een perfectionist ben, anders zou ik bijna gaan denken dat ik Ulduar verslaafd ben
Gisterenavond verder nog op m'n Warrior gespeeld. De quests in Dragonblight gaan er lekker doorheen. Toen de kleine sliep heb ik me in queue gezet voor 3 instances rond m'n level. Binnen 5 seconden (

) kreeg ik een invite voor Old Kingdom. Bleek dat ze de eerste baas down hadden, maar niet getreurd. Ik begon met een mooie 1600dps, zijnde level 74, maar dat was door Bladestorm

Daarna wel op 1200 blijven steken, waar ik af en toe dichtbij de aggro van de tank kwam. Nette groep, 1 wipe door een ninjapull van mij hihi, en ondertussen staat de Warrior op 50% in level 74 alweer.