Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:08:
[...]

Zou kunnen werken.
Ik heb ook nog maar 1x GS op het juiste moment gebruikt. Verder nooit of verkeerd.
CoH is ook niet meer de enige die AoE healing kan doen.
Echter, in je spec zou ik wel Healing Prayers 2/2 doen, aangezien CoH nog steeds mana intensive is. En Imp. Inner Fire blijft ook een must voor de extra spellpower :)
GS is leuk voor 3D en verder had ik 't niet nodig. Niet dat de tank nooit doodging, maar als dat gebeurde kwam 't iig niet door iets dat je aan ziet komen (en dus GS voor kunt gebruiken).

Maarre haha IF vergeten dat dat nu ook voor sp geldt, threat reduction was een filler :)
Healing prayers, mja ik heb zo'n bak extra regen dat dat niet nodig is lijkt me, 1/2 voldoet. Pom kan ik zonder DP toch minder casten, ach maar es kijken :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Ja Healing Prayers is inderdaad afhankelijk van gear, raid, instance, etc :)

Mijn gear is 200+, maar in Ulduar10 tijdens bazen heb ik toch echt Shadowfiend etc. nodig en dan komt er nog steeds een einde aan m'n mana ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 296829 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:04:
Iemand trouwens een idee waarom ik nog lage fps heb in raids? (rond 13-15)

Heb al hoop geprobeerd maar krijg niks hoger
Is mijn bottleneck mijn CPU? of kan het iets anders zijn!

Operating System: Windows XP professional™
DirectX Version: DirectX 10
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 6.00.6001.18000 32bit Unicode
Windows XP en DX10? Das vet!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-06 08:19
redfoxert schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:03:
[...]

hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
ik heb het geprobeerd maar is me niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

Anoniem: 296829 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:04:
Iemand trouwens een idee waarom ik nog lage fps heb in raids? (rond 13-15)

Heb al hoop geprobeerd maar krijg niks hoger
Is mijn bottleneck mijn CPU? of kan het iets anders zijn!

Operating System: Windows XP professional™
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: System manufacturer
System Model: P5K
BIOS: BIOS Date: 10/30/07 20:44:12 Ver: 08.00.12
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 8190MB RAM
Page File: 2213MB used, 14389MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 10
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 6.00.6001.18000 32bit Unicode
Card name: NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce 9800 GTX/9800 GTX+
DAC type: Integrated RAMDAC

Gaat om GTX9800+ van xfx
Daar heb je je probleem.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gokje, alky patch?
(zo brak als het maar kan, 80% van dx10 zit in de kernel van vista gebakken, dat kan je niet 123 even in xp proppen).

[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2009 16:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Anoniem: 42901 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 15:37:
[...]

Maar inderdaad, de view distance is het belangrijkste.
Mja, maar view distance is ook meteen de stat die ik als eerste zou willen maxxen.
Shadow quality / ground clutter boeit me niet zo, maar viewing distance heeft effect op wat je wel/niet kan zien

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Seraphin schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:26:
[...]

Mja, maar view distance is ook meteen de stat die ik als eerste zou willen maxxen.
Shadow quality / ground clutter boeit me niet zo, maar viewing distance heeft effect op wat je wel/niet kan zien
nja, ik heb hem op half staan nu :), ik zie de achterkant van obsidian sanctum en dat is voldoende voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Overigens bedenk ik me nu: er zal wel een of andere cap zitten op de max range waarop je mobs / players kan zien? (dit kan ik me voorstellen ivm PVP realms waar je nogal in het voordeel bent als jij een enemy player al op 200 yards afstand kan zien, en hij jou pas op 100 yards)

Weet iemand of dit idd zo is, en zo ja evt hoe dat werkt?

[ Voor 9% gewijzigd door Seraphin op 23-04-2009 16:36 . Reden: typo ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:01:
Ja Healing Prayers is inderdaad afhankelijk van gear, raid, instance, etc :)

Mijn gear is 200+, maar in Ulduar10 tijdens bazen heb ik toch echt Shadowfiend etc. nodig en dan komt er nog steeds een einde aan m'n mana ;)
Jep mijne is mix 213/200 en geloof een of twee 226. Ulduar door gebrek aan tijd nog nauwelijks gezien, en vanavond HEB ik tijd was ik alleen vergeten in te schrijven... /cry

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:36:
Weet iemand of dit idd zo is, en zo ja evt hoe dat werkt?
Server visible range ;) Pas als een mob/speler binnen x-meter van jou x/y coordinaten zit wordt hij doorgegeven aan je client om op je scherm te toveren.

Bij een ander spel kwam het nog wel eens voor dat de server jou 'vast hield' bij spawn punt, je kon de hele map over maar nooit 1 mob tegen komen. Enkel dus de mobs binnen x-range van jou 'echte' x/y locatie werden weer gegeven.

Aan max range heb je ook niet erg veel, buiten dat alles in de verte al wat wordt opgebouwd (zo kan je dalaran in icecrown al zien, maar enkel de 'contouren').

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

SinergyX schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:45:
[...]

Server visible range ;) Pas als een mob/speler binnen x-meter van jou x/y coordinaten zit wordt hij doorgegeven aan je client om op je scherm te toveren.

Bij een ander spel kwam het nog wel eens voor dat de server jou 'vast hield' bij spawn punt, je kon de hele map over maar nooit 1 mob tegen komen. Enkel dus de mobs binnen x-range van jou 'echte' x/y locatie werden weer gegeven.

Aan max range heb je ook niet erg veel, buiten dat alles in de verte al wat wordt opgebouwd (zo kan je dalaran in icecrown al zien, maar enkel de 'contouren').
Kijk aan, is ook wel logisch natuurlijk :)
Ik vind viewing distance vaak wel heel veel toevoegen aan de sfeer / spelbeleving.

[memory lane]
Als low lvl Tauren door het glooiende landschap van Mulgore reizen, met in de verte de statige contouren van het machtige Thunder Bluff. Epic.
[/memory lane]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Damnit, nog 25% tot 80, maar ik helemaal geen zin om nog quests te doen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Borgoth schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:26:
Anders ga je even exploren, ik heb toen ik 79 was heel northrend explored als je echt elke 'POI' kan vinden is dit een dikke 5 bars XP. En weer achievement erbij + tabard.

En anders laat je hem even in de koelkast staan en level je het laatste stuk rested.
Voor mij gingen de laatste 8 bars erg makkelijk omdat je in sholazar erg veel quests hebt en chains die in dezelfde gebieden kunnen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Borgoth schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:26:
Ik heb het laatste level gewoon instances gedaan. Halls of Lightning geeft heel wat experience (een 5-tal bars denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

ik heb dat hele laaste level nooit gemerkt, was niet eens rested.
Hop quest helper aan en ik vloog gewoon van quest naar quest, duurde een uurtje of 6 volgens mij.
Was van 68 naar 70 wel anders daar kosten het me 2 volle dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Ik heb sinds een week een OCZ 60GB Vertex SSD in mijn PC. WoW draait veel beter. Ik draai nu 1650x1050 op ultra settings en alles draait soepel, en dit dankzij mijn SSD :)

Mn PC:

intel q9400
8GB mem
Creative X-FI
Vista x64
ATI 4870 512MB

Kan iedereen het aanraden als je wow op de mooiste setting wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

prutser001 schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:50:
[...]

Anders ga je even exploren, ik heb toen ik 79 was heel northrend explored als je echt elke 'POI' kan vinden is dit een dikke 5 bars XP. En weer achievement erbij + tabard.

En anders laat je hem even in de koelkast staan en level je het laatste stuk rested.
Voor mij gingen de laatste 8 bars erg makkelijk omdat je in sholazar erg veel quests hebt en chains die in dezelfde gebieden kunnen.
Rested heb ik al vanaf 70. Ik heb 4 weken in de stad gestaan, dus dat is het probleem niet. Northrend heb ik ook al explored. World explorer kan ik gaan doen, maar dat duurt te lang, 5 xp per gebied. 1 mob is dan al sneller. :P

Ik zet gewoon even door. Heb nog wat quest chains liggen waar ik toen niet sterk genoeg voor was. Kan ik die mooi doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Wow Bugged hem flink lately :(

Talenttree = leeg kreeg op lvl 67 1 puntje. Om te testen maar toegekend aan een tree.

Nu staat er total spend talent points 1 :P zal wel een fixje krijgen. Desnietermin erg irritant :P
En ik heb niet eens een dual spec ingekocht!

Anyway ik doe btw gemiddeld zo`n 3/4 uurtjes over 1 level met questhelper... en dan loop ik van quest naar quest... Tergend langzaam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:08:
Anyway ik doe btw gemiddeld zo`n 3/4 uurtjes over 1 level met questhelper... en dan loop ik van quest naar quest... Tergend langzaam :(
Dat is een grapje :o

Doe is zonder Questhelper :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Hahaha. ja het gekke is ik loop echt van quest naar quest met de nodige breaks tussen door.

Ik verlaat een area meestal compleet kaalgeplukt. hoogstends 1 a 2 raid/pvp quests laat ik achter.

Mischien scheelt het dat ik het compleet remi solo`ed zonder xp bonusen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

:'( Nog 1.4 bars tot 80. Gaat de server rebooten.

naja, moet toch zo naar school. Iemand een idee wanneer de server weer online gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:53
Borgoth schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:38:
:'( Nog 1.4 bars tot 80. Gaat de server rebooten.

naja, moet toch zo naar school. Iemand een idee wanneer de server weer online gaat?
Meestal na een minuut of 5 wel weer (als je dat world server down bericht hebt gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:37:
Hahaha. ja het gekke is ik loop echt van quest naar quest met de nodige breaks tussen door.

Ik verlaat een area meestal compleet kaalgeplukt. hoogstends 1 a 2 raid/pvp quests laat ik achter.

Mischien scheelt het dat ik het compleet remi solo`ed zonder xp bonusen :P
Ik denk dat dat het is ;) Ik quest met alts ook solo en zonder XP bonussen (m.u.v. rested dan) en ben in 3/4 uur toch echt een area verder en laat dan ook eigenlijk niets over.

Zolang je het maar naar je zin hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:32

Snuffel

Vroem!

Ik zeg: levellen met RaF, gemiddeld level duurt een minuut of 15 :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Snuffel schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:51:
T.m. level 60 ja, en daarna lijkt elk level 5x zo lang te duren :D

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ja, das inderdaad waar... Maar goed, je kan wel retesnel level 60 worden :D

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Gisteren mijn Conqueror chest geloot voorlopig (aangezien nog niet alle loot bekend is) 2x BiS items van Ulduar (chest + legs). Gaat voorlopig redelijk. We kunnen helaas nog te goed zien wanneer we niet met de best functionerende mensen Ulduar ingaan. Gisteren was dus ook zo'n moment. 2 bosses neer en toen het wipefest bij Thorim. Helaas konden we ook niet wisselen want van de 27 mensen online zaten er dus al 25 in Ulduar en de andere 2 hadden niet genoeg tijd om te spelen.

Vanavond maar weer eens wat recruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Snuffel schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:51:
Ik ben een echte zunige Ollander. Ik vind dat echt te duur om een extra account te nemen, tot 60 te levellen en die dan weer te moeten transferren naar mijn main account. En te veel moeite ook nog eens :P

Oftewel, een zunige en luie Ollander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Ik was gister lekker vroeg thuis, ik ben op mijn hunter van BM afgestapt om eens te proberen hoe Survival speelt. Iets meer shots, dus dat is wel leuk. Ik heb nog geen instance gedaan, alleen wat arena. LnL procs zijn daar zeker wel fijn. Ik ben benieuwd wat mijn damageoutput is in een heroic, als ik dat heb ervaren horen jullie het wel!

Ook was het gister weer tijd voor Ulduar 25. Flame leviathan wilden we nu met 1 toren proberen, dus die hebben we lekker laten staan. De bossfight leek hetzelfde als vorige week, simpel dus. De baas ging neer..... huh.... geen achievement? We weten nu dat je de hardmode hier moet activeren, volgende week nog maar eens proberen ;)

Razorscale was aan de beurt, die hadden we vorige week overgeslagen. Dat gevecht is aanzienlijk makkelijker dan XT-002, dus hij lag na 5 tries. Weer een baas erbij op ons lijstje!

Tijd voor Ignis. Hier hebben we de rest van de avond gezellig op lopen wipen. De positionering kan nog iets beter denk ik. Ook de add control heeft nog wat fine tuning nodig. We hadden vrij vaak 3 debuffs op de baas, en dat is niet goed. Ik geloof dat onze beste try zo rond de 45% lag.

Naast het gewone raiden heb ik gister besloten om me terug te trekken als raidleader. We hebben er voorlopig genoeg, en te veel mensen die zich met raidzaken bemoeien is ook niet goed. Daarnaast vond ik de activiteit in het raidleader channel en vooral het forum niet groot genoeg... Toch zonde, ik hoop dat iemand anders daar nu discussies gaat starten, en dat de andere raidleaders/ officers dit keer iets meer reageren. Er is zat ruimte voor verbetering, ookal gaat het goed met de guild.

Ze waren nogal verbaasd over mijn besluit, maar als de nood hoog is kom ik wel weer helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-06 10:04

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mooi is dat... gisteren EINDELIJK (en dan nog na uren spammen in LFG) een groep bijeen gekregen voor heroic Oculus, 2 mensen die er nog nooit geweest waren; rest (tank, 1 andere dps en ik) waren er weleens geweest op een andere toon. 3 wipes op eindbaas maar wel neergehaald gelukkig. 1 dps was doodgegaan tijdens t gevecht... en die kreeg loot noch achievements. WTF?

Ik kreeg wel achievements voor The Oculus, heroic: The Oculus en Dungeonmaster: Northrend maar NIET voor Champion of the Frozen Wastes terwijl dit toch echt de laatste was die ik daarvoor moest doen. Kijk ik in mn achievements, staat daar in de lijst van vereisten voor Champion dat ik Mal'Ganis niet op zn bek geragd heb? Duh, ik heb CoS wel 10x leeggemept! Als ik bij de heroic dungeon achievements kijk staat daar gewoon ook CoS als behaald, inclusief Mal'Ganis. Lekker dubbel dus. Ticket voor aangemaakt, kijken wat er gebeurt. Normaal bemoeit Blizz zich niet met achievements maar dit is gewoon een fuck-up sinds de laatste patch (daarvoor was de lijst correct!).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:19

zwik

randomized

Gisteren begonnen met heroic Naxx weer met de guild. We hebben arachnid en plague quarter down en toen begonnen met military. Ging eigenlijk best goed. Vanavond gaat de guild verder maar kan ik er helaas niet bij zijn. Vind ik dan altijd wel jammer dat ik het niet "af" kan maken eigenlijk :+ .

Na de raid nog verder gegaan om de tabard van Knights of the Ebon Blade proberen te krijgen. Vervelend die quests om een tabard te krijgen. Maar gaat quests gaan wel lekker snel met een boel epics :) .

Las zojuist overigens dat Popcap nu naast de Bejeweled add-on ook een Peggle add-on heeft :) . Te vinden op hun website: http://www.popcap.com/promos/wow/

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 22:45
Las zojuist overigens dat Popcap nu naast de Bejeweled add-on ook een Peggle add-on heeft :) . Te vinden op hun website: http://www.popcap.com/promos/wow/
[/quote]

(L). Ben al een grote Bejeweled-fan binnen WoW, en Peggle gaat ook veel gespeeld worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Hey :)

Weinig updates van mij kant, kzit nog in deel 187 en loop al weken achter met lezen , maar kom weer in de buurt nu dus denk post ff een recruit dingetje. Mijn guild is op dit moment bezig met ulduar, waar we eerst wat maanden naxx hebben gecleared (25m). Echter missen we melee-dps, en misschien over het algemeen 2-3 members waardoor we altijd 25m hebben als we willen raiden.

Kdenk misschien dat hier nog rogue/enh shamans rondlopen, met een beetje goede gear om ulduar mee in te gaan, die opzoek zijn naar een nederlandstalige guild. We zijn niet hardcore, maar ook niet te soft. We raiden 3 dagen , maandag/dinsdag/woensdag van 1930-2300, waar we 25mans doen. Meestal is er op de andere dagen een groep voor 10mans, of worden heroics gedaan.

Mocht je interesse hebben of wat over onze guild willen lezen, http://www.biergilde.be. Hier kan je een applicatie aanmaken. Binnenkort een updateje over ingame, als ik bijgelezen ben.

Op dit moment hebben we op 10m (1x gweest) Flame/razor/xt002 neer, en op 25m Flame neer en razor op 1% als beste try (enrage). Echter pas 2x daar geweest dus valt mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296829

redfoxert schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:03:
[...]

Sorry voor de verwarring

Ik draai vista 64 bit voor de 8 gb ram
Waarom hij windows xp aangeeft is mij ook een raadsel :s

ik ga proberen shadows terug te schroeven maar heb gevoel dat het de traagheid van de hdd is :P
Misschien binnenkort toch naar SSD
Systeem moet IMO makkelijk op max draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-06 13:14
SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:15:
Kijk ik in mn achievements, staat daar in de lijst van vereisten voor Champion dat ik Mal'Ganis niet op zn bek geragd heb? Duh, ik heb CoS wel 10x leeggemept! Als ik bij de heroic dungeon achievements kijk staat daar gewoon ook CoS als behaald, inclusief Mal'Ganis. Lekker dubbel dus. Ticket voor aangemaakt, kijken wat er gebeurt. Normaal bemoeit Blizz zich niet met achievements maar dit is gewoon een fuck-up sinds de laatste patch (daarvoor was de lijst correct!).
Klopt, volgens mij heeft iedereen dat. Ik wel in ieder geval en het is niet gefixed met de patch van woensdag. Begreep hier dat Mal'Ganis opnieuw neerleggen het probleem oplost, dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten op een GM. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Amras schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:53:
[...]

Klopt, volgens mij heeft iedereen dat. Ik wel in ieder geval en het is niet gefixed met de patch van woensdag. Begreep hier dat Mal'Ganis opnieuw neerleggen het probleem oplost, dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten op een GM. ;)
Nou mooi is dat dan :X Snel maar proberen daar een groep voor te vinden, straks verdwijnt Malygos ook ineens van mn lijst en kan ik blijvend fluiten naar die titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrijdagboek! Het beste boek van de week, waar het weekend voor de deur staat :)

Gisteren logde ik even in op m'n Priest om de laatste paar pools te vinden waaruit ik moest vissen voor de Achievement [Northrend Angler]. Ik ben helemaal geen Achievement speler, maar deze kon ik combineren met wat food vissen, kans op Turtle mount (vind 'm wel stoer) en dan zo'n nutteloze Achievement :) Tegelijkertijd nog even rondgevraagd voor een laatste speler voor onze raidgroep van vanavond. Iemand die we irl al 2x gezien hebben en vrienden is met 2 anderen van de raidgroep wilde wel mee :D Arms Warrior, die lekkere damage doet. Ondertussen nog voor de zekerheid gevraagd aan bepaalde mensen of ze erbij zijn vanavond. De raid is samengesteld uit vrienden, uit 2 verschillende guilds, dus de raid staat nergens als geregistreerd... alles is afgesproken ingame. Maar goed, iedereen is er dus als het goed is. Eén Ele Shaman komt op z'n tank, dus dan kan ik of iemand anders op z'n healer om er 3 healers van te maken. Alles valt op z'n plek in ieder geval :)
Vorige week hadden we met 4 andere mensen alleen FL down in Ulduar10 en XT op 10%. Vanavond maar eens democratisch besluiten of we XT nu neerhalen, of naar Razorscale gaan na FL. Ik hoor/lees dat Razorscale 'makkelijker' is dan XT.
Ik heb er wel vertrouwen in dat die 3 bosses neergaan vanavond. M'n Priest is Discipline, andere 2 healers een Resto Shaman en nog een Disc Priest. Ik ga mezelf op MT healing zetten, zodat de andere 2 vooral de raid up kunnen houden. Beetje spelen met Borrowed Time na een Shield zodat m'n PoH's hasted zijn, kan ik er nog extra raidhealing bij zetten ook. ProM doet ook veel natuurlijk.

Gek dat ik er weer zoveel zin in heb. Zit in gedachten tactics te bedenken, met raidsamenstelling en wie wat moet healen. Welke spells ik wanneer moet gaan gebruiken. Gelukkig weet ik van mezelf dat ik wat uitvoering betreft een perfectionist ben, anders zou ik bijna gaan denken dat ik Ulduar verslaafd ben :P

Gisterenavond verder nog op m'n Warrior gespeeld. De quests in Dragonblight gaan er lekker doorheen. Toen de kleine sliep heb ik me in queue gezet voor 3 instances rond m'n level. Binnen 5 seconden (:P) kreeg ik een invite voor Old Kingdom. Bleek dat ze de eerste baas down hadden, maar niet getreurd. Ik begon met een mooie 1600dps, zijnde level 74, maar dat was door Bladestorm :+ Daarna wel op 1200 blijven steken, waar ik af en toe dichtbij de aggro van de tank kwam. Nette groep, 1 wipe door een ninjapull van mij hihi, en ondertussen staat de Warrior op 50% in level 74 alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

[...] 1 dps was doodgegaan tijdens t gevecht... en die kreeg loot noch achievements. WTF? [...]
Je krijgt geen loot als je je corpse released voordat de baas dood is. Idem met de achievements waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01-2020
Ticket voor aangemaakt, kijken wat er gebeurt. Normaal bemoeit Blizz zich niet met achievements maar dit is gewoon een fuck-up sinds de laatste patch (daarvoor was de lijst correct!).
Doen ze best wel hoor, zaterdagnacht gingen wij voor "for the Horde" achievement even buurten in Allience hoofdsteden, alle bazen zonder problemen neergelegd, alleen die king van Stormwind unlockte de achievement niet terwijl dit gewoon een nette kill was.. Ticket aangemaakt, en gister zat er een beertje in mijn mailbox. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Admon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:41:
[...]

Doen ze best wel hoor, zaterdagnacht gingen wij voor "for the Horde" achievement even buurten in Allience hoofdsteden, alle bazen zonder problemen neergelegd, alleen die king van Stormwind unlockte de achievement niet terwijl dit gewoon een nette kill was.. Ticket aangemaakt, en gister zat er een beertje in mijn mailbox. O+
Beer in mailbox... hmm mijn mailbox is 20x30cm groot, kleine beer dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Het is ook geen echt beertje. Sufferds stoppen een envelopje in de brievenbus of een van je rugzakken en daarmee kun je een liedje opdreunen waarmee heel magisch een beer tevoorschijn komt.

Lijkt de Efteling wel zo magisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:08
Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:03:
[...]

Beer in mailbox... hmm mijn mailbox is 20x30cm groot, kleine beer dan :D
Admon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:41:
[...]

Waarschijnlijk komt er een pak bambix groeiontbijt achterna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00
Gisteren op mijn Priest Maly tien gedaan; helaas ging ik net voor de kill in P3 dood maar boss wel weer down. Een ander was al dood. Ik release en ren terug, spring in de instance, zie een draakje onder me veschijnen, blijf vallen, draakje valt rustig mee. Weer dood :P. Ren nogmaals terug, spring weer de instance in, weer mijn dood tegemoed. Andere dode precies het zelfde verhaal tot 4x toe. Ik heb niet zoveel van Maly meer nodig, dus de rest van de guild is maar gaan looten. Helft van de guild kan rustig de instance weer verlaten. Bij de laatste drie werkt de portal niet meer, kunnen er niet meer uit. Met geen mogelijkheid. Moeten unmounten, doodvallen en spirit rezzen!

Leuk zo'n nieuwe raid, maar als je daarmee oude content sloopt (OS flamewall is ook bugged) dan doe je toch iets fout :D

Vanavond met mijn pally alt (retri/prot dualspec) een alt raid Naxx 10 in. Dad gaat leuk worden, twee mains (1 healer, een tank) en 8 alts. Vrees dat ik met mijn 2400 DPS hoog ga eindigen :P Een van de mages die meegaat deed woensdag nog 700 DPS in een instance...

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 296829 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:41:
[...]

Sorry voor de verwarring

Ik draai vista 64 bit voor de 8 gb ram
Waarom hij windows xp aangeeft is mij ook een raadsel :s

ik ga proberen shadows terug te schroeven maar heb gevoel dat het de traagheid van de hdd is :P
Misschien binnenkort toch naar SSD
Systeem moet IMO makkelijk op max draaien
Ik wel gemerkt dat Vista erg veel vergt voor je systeem en niet veel overhoud om WoW lekker te laten draaien. Teminste op mijn laptoppie. Ik ga daarom lekker op de D schijf XP en allerlei opensource software draaien en kijken hoe dat gaat. Ik weet dat ik met een AMD 3200+ en 7600GS kaart zeker rond de 50-60 fps (20fps in 25m raids) zit in de midden stand. Nu staat bijna alles op low met enkele uitzonderingen en ik haal net 30 fps (en 5-10 fps in 25m raids).. mijn specs nu

Al hoor ik dat Windows7 een stuk beter draait... maar dan upgrade ik mijn Vista wel zodra ie uitkomt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Dutchman! schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:09:
Leuk zo'n nieuwe raid, maar als je daarmee oude content sloopt (OS flamewall is ook bugged) dan doe je toch iets fout :D
OS flamewall valt mee te leven. Wij hebben nu normal OS geprobeerd met Tenebron + Vesperon up en met Tenebron + Shadron up.

Na met beide combinaties gefaald te hebben op een paar verder foutloze tries hebben we geconcludeerd dat we toch nog even wat gear moeten halen. (foutloos = niemand firewalls of fissures en iedereen dps op zijn reguliere niveau van een OS zonder drakes) Tenebron gaat nog te laat dood, op het moment dat hij dood moet zijn heeft hij tussen de 10% en de 15% health over.

Op zich wel hoopgevend natuurlijk dat iedereen er in slaagt alle gimmicks te ontwijken en zijn normale dps te halen. Dat betekent dat hij snel down gaat zodra we wat gear hebben opgehaald. (nu eerst maar eens malygos op normal doen. Wel triest failen op malygos terwijl er in Ulduar al bosses plat liggen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 22:08
Wat is er bugged bij Sartarion? Heb dat kreng al een aantal weken niet meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamewall is bugged, die wordt nonstop groot/klein/groot/klein (alsof die steeds respawned), waardoor het vrij moeilijk te zien is waar de opening is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ImdaMned schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:29:
Wat is er bugged bij Sartarion? Heb dat kreng al een aantal weken niet meer gedaan.
De flame walls zijn telkens maar een flits zichtbaar, dan een seconde of 2 helemaal niet, dan weer een flits etc. Als je goed oplet mag je nog steeds niet geraakt worden imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Ik heb bij Sarth ook geen problemen gezien overigens :+ . Heb wel last van dat je m'n minimap bugged is.
SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:37:
[...]

De flame walls zijn telkens maar een flits zichtbaar, dan een seconde of 2 helemaal niet, dan weer een flits etc. Als je goed oplet mag je nog steeds niet geraakt worden imho.
Bij mij is gewoon de hele flame wall te zien. Misschien dat er verschil is tussen pc en mac versie? Ik heb mac versie namelijk.

[ Voor 67% gewijzigd door zwik op 24-04-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:36:
Flamewall is bugged, die wordt nonstop groot/klein/groot/klein (alsof die steeds respawned), waardoor het vrij moeilijk te zien is waar de opening is.
Gelukkig gebruiken wij kenmerken van de ground texture om te bepalen waar we heen gaan. Dan hoef je de hele flamewall niet eens te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel gister even gespeeld met keyclone, werkt best goed :) Jammer dat framerate enorm inzakt in Vista als je windowed gaat werken, 2 of 3 wordt het nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister even snel alleen OS10 gedaan om de GF te helpen van 1 van onze officers en haar helemaal raid ready te maken. Best grappig om weer eens een 10Man te doen met alleen maar Officers of Council van de Guild we vlogen er dan ook doorheen.

Binnekort gaan we ook meer mensen recruiten. Zodat er meer mensen voor de raids zijn en de nieuwe raid planning actief kan worden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ben net champion geworden met mn faction (Exodar) en krijg nu de mogelijkheid champion te gaan worden met andere factions dmv valiant-dailies. Gaat dat ten koste van je champion-zijn van je eigen faction (als in Aldor OF Scryers bij wijze van spreken)? Of kun je champion zijn met meerdere factions tegelijk?

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-04-2009 13:34 . Reden: volgorde geraaskal wat veranderd voor duidelijkheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-06 16:25

Wootlock

Evilution

SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:31:
Ben net champion geworden met mn faction (Exodar) en krijg nu de mogelijkheid champion te gaan worden met andere factions dmv valiant-dailies. Gaat dat ten koste van je champion-zijn van je eigen faction (als in Aldor OF Scryers bij wijze van spreken)? Of kun je champion zijn met meerdere factions tegelijk?
Je kan bij alles een champion worden.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
SnoeiKoei schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:31:
En je kan ook Agent Dailies (Champion seals) combineren met valiant.
Toch wel handig 2 overlapende quests

Hoop wel dat er meer manieren komen om Champion seals te krijgen nu

250 Fly
500 5xGround
200 5x non-combat pet
----
950 /5 per dag = 190 dagen
ben ook zeer benieuw naar de prijzen van non-combat pet van de opposing faction

[ Voor 17% gewijzigd door Teunis op 24-04-2009 13:44 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wootlock schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:36:
[...]

Je kan bij alles een champion worden.
Mooi!
Teunis schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:39:
[...]

En je kan ook Agent Dailies (Champion seals) combineren met valiant.
Toch wel handig 2 overlapende quests
Da's iig lekker efficient!

Vanavond dan maar es beginnen met een 2e champion titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

DING! Lvl 80!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Gratz!!!

[ Voor 4% gewijzigd door killbillfast op 24-04-2009 13:54 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296829

Gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 03:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

zwik schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:37:
Ik heb bij Sarth ook geen problemen gezien overigens :+ . Heb wel last van dat je m'n minimap bugged is.

[...]

Bij mij is gewoon de hele flame wall te zien. Misschien dat er verschil is tussen pc en mac versie? Ik heb mac versie namelijk.
Op m'n iMac met HD2600XT heb ik er ook last van. Dus daar ligt het niet aan, wellicht wel op het verschil tussen NVIDIA en ATI.

Wat me overigens nog meer opvalt is dat ik op m'n HD2600XT shadows niet meer High kan instellen. :? Terwijl dat opzich wel redelijk werkte. Het vreemde is echter dat ik het op m'n GeForce 9400M van m'n MaBook wel kan. 8)7

Performance op m'n Macs lijkt overigens wel flink vooruit te zijn gegaan. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren weer een laggy raid gehad... wtb decent server blizz!!! :( :P

In ieder geval nog wel ff levi, razor en deconstructor gekilled... :) Trash voor deconstructor is trouwens lolz... cc was beetje lastig (iig voor ons) dus maar gebruteforced, ging uiteindelijk wel ok... Deconstructor is nu nog makkelijker geworden met langere enrage-time, kwam wel goed uit met de lag die we hadden...

Lag killed echt m'n dps als affliction lock, haast niet te doen om je dot's te timen met random lagspikes... wtb faceroll class die gewoon alleen skills op cooldown hoeft te houden... :P

En owja, ik heb m'n turtle!!! <3 Kostte me wel ff wat tijd (2,5-3k casts ofzo, kan ook wel meer zijn geweest), maar again: de aanhouder wint! :P (of de lucky bastard die em na 3x vissen vangt natuurlijk... :( :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

--MeAngry-- schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:10:
[...]

Op m'n iMac met HD2600XT heb ik er ook last van. Dus daar ligt het niet aan, wellicht wel op het verschil tussen NVIDIA en ATI.

Wat me overigens nog meer opvalt is dat ik op m'n HD2600XT shadows niet meer High kan instellen. :? Terwijl dat opzich wel redelijk werkte. Het vreemde is echter dat ik het op m'n GeForce 9400M van m'n MaBook wel kan. 8)7

Performance op m'n Macs lijkt overigens wel flink vooruit te zijn gegaan. :)
Ik speel inderdaad op een nvidia 8600GT die in m'n MBP zit. Zelfs op ultra op 1920x1200 draait het soepel. Het lijkt inderdaad ook nog soepeler te lopen inderdaad sinds 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Viggen schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:12:
En owja, ik heb m'n turtle!!! <3 Kostte me wel ff wat tijd (2,5-3k casts ofzo, kan ook wel meer zijn geweest), maar again: de aanhouder wint! :P (of de lucky bastard die em na 3x vissen vangt natuurlijk... :( :P)
Ik had hem idd al binnen 30min, was gewoon wat aan het vissen om mijn cooking skills daarna op te vijzelen.
Hoop nog steeds "en passant" de riool rat te vangen in combinatie met de nieuwe fishing dailies.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Betthen schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:37:
Hey :)

Mocht je interesse hebben of wat over onze guild willen lezen, http://www.biergilde.be. Hier kan je een applicatie aanmaken. Binnenkort een updateje over ingame, als ik bijgelezen ben.

Op dit moment hebben we op 10m (1x gweest) Flame/razor/xt002 neer, en op 25m Flame neer en razor op 1% als beste try (enrage). Echter pas 2x daar geweest dus valt mee :)
Hey Betthen, leuk je hier tegen te komen.. Idd leuke groep met op z'n tijd een lolletje, maar ook een avondje (of meerdere) wipen hoort erbij..

Grtz,
Malcune/Alveus/Malvae en de rest

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 14:39
Snuffel schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:31:
Dagboek item,

Eén team ging voorspoedig Naxx door, om 23.00 (einde raid) waren er 7 bazen platgelegd.
Met het tweede team ging het minder: mensen die niet op vent konden (wilden?) en te weinig DPS maakte deze raid tot een minder succesvolle.
Wel twee (of drie?) bazen omgelegd in spider quarter.

toch echt in de overall top 5 te komen, dus we moeten nog even wat extra ons best doen.

Server?? Saurfang
Guild?? And A Stealthed Friend (A)
Jawel, het 'tweakers' guild van Saurfang :D
We hebben zelfs 8 bazen omgelegd en dat in een kleine 2 uur en 45 minuten.
Liep heel lekker voor mijn gevoel, 4 dpsers boven de 2k dps 1 rond de 1800. Op patchwerk zat alle dps boven de 2500dps, wat me helemaal niet slecht lijkt voor een "casual" guild die pas 2 weken in Naxx rondwandelt.

Vanavond ben ik er helaas niet bij, maar veel succes met die laatste 6 bazen en zondag op naar 25 Naxx, dan ben ik natuurlijk weer aanwezig :o

Was signed Foxylocky.
Oh en als iemand hier op Saurfang zit en toevallig een Glyph of Life Tap kwijt wil, ik hou me van harte aanbevolen, ben al dik 2 weken opzoek naar dat ding. Das wel een nadeel van nieuwe realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Nou mijn huidige guild doet naxx hc, malygos en sarth 2D op 3 en half uurtje, niet slecht imo maar heb onlangs toch geapply'd bij de n1 alliance guild van mijn server :). Waar ik nu in zit zitten veel te veel 'kid's'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:45
volder schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:23:
[...]

Was signed Foxylocky.
Oh en als iemand hier op Saurfang zit en toevallig een Glyph of Life Tap kwijt wil, ik hou me van harte aanbevolen, ben al dik 2 weken opzoek naar dat ding. Das wel een nadeel van nieuwe realms.
Is de patch niet pas 9 dagen uit? :P

[ Voor 37% gewijzigd door Dennism op 24-04-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dennism schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:17:
[...]

Nieuwe realms hebben over het algemeen nog niet zo heel veel level 80's met veel resources in tegenstelling tot "oude realms". Het gaat er allemaal net iets langzamer maar uiteindelijk halen ze ook dat wel weer in :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij doelt op je 'al dik 2 weken op zoek', terwijl die glyph pas bij de patch is toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

volder schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:23:
[...]

We hebben zelfs 8 bazen omgelegd en dat in een kleine 2 uur en 45 minuten.
Liep heel lekker voor mijn gevoel, 4 dpsers boven de 2k dps 1 rond de 1800. Op patchwerk zat alle dps boven de 2500dps, wat me helemaal niet slecht lijkt voor een "casual" guild die pas 2 weken in Naxx rondwandelt.

Vanavond ben ik er helaas niet bij, maar veel succes met die laatste 6 bazen en zondag op naar 25 Naxx, dan ben ik natuurlijk weer aanwezig :o

Was signed Foxylocky.
Ha, vanavond gaat de rest van Naxx om. Jammer dat je er niet bij kan zijn :(
Maar...w e zullen aa je denken :)

Iridal aka Snuffel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 14:39
Dennism schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:17:
[...]

Al 9 dagen dan :> een dikke week, voelt veel langer :P

[ Voor 18% gewijzigd door volder op 24-04-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Zeror is naar wat anders op zoek.

Namelijk Loque'nahak, maar die laat zich maar niet zien. Het is echt te onduidelijk wanneer ie nu spawnt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En $#&*#($&($#@ de 5de keer dat WEER mijn hele talenttree gereset is. Niet visueel, maar alle skills. Kan ik weer 136 punten gaan zitten verdelen, kan mijn BM/SV specs nu dromen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 02:06:
En $#&*#($&($#@ de 5de keer dat WEER mijn hele talenttree gereset is. Niet visueel, maar alle skills. Kan ik weer 136 punten gaan zitten verdelen, kan mijn BM/SV specs nu dromen :/
2x 71 kom ik toch nog altijd op 142 per Max level Dual-Spec character , hoe dan ook gister was onze Guild bezig een fun run naxx10 te doen gewoon uit het niets georganiseerd en gewoon met de guild erheen gegaan en 5 trials :P Clearen ze alle 4 de Quarters zonder doden, dus iedereen blij en happy komen ze bij Saph, gaat alles perfect en net 10 secs voor de boss down ging word de healer gepakt in een blizz en slowed, en echt letterlijk hij gaat dood en nog geen 2 seconden later saph dood.

Vond het een behoorlijke prestatie van ze ( kon er helaas zelf niet bij zijn ) vanuit het niets unprepared geen flasks niks mee en dan nagenoeg bij Undying halen, over bij KT ging ook niemand dood.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
ShadowBumble schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 08:53:
[...]

2x 71 kom ik toch nog altijd op 142 per Max level Dual-Spec character , hoe dan ook gister was onze Guild bezig een fun run naxx10 te doen gewoon uit het niets georganiseerd en gewoon met de guild erheen gegaan en 5 trials :P Clearen ze alle 4 de Quarters zonder doden, dus iedereen blij en happy komen ze bij Saph, gaat alles perfect en net 10 secs voor de boss down ging word de healer gepakt in een blizz en slowed, en echt letterlijk hij gaat dood en nog geen 2 seconden later saph dood.

Vond het een behoorlijke prestatie van ze ( kon er helaas zelf niet bij zijn ) vanuit het niets unprepared geen flasks niks mee en dan nagenoeg bij Undying halen, over bij KT ging ook niemand dood.
das balen, heb het 1x gehaald tot kt, maar toen moest ik toevallig gaan, en nou mijn replacement ging dood door voidzone *facepalm*.. Daarna niet meer echt geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 10:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 02:06:
och, ik gebruik talented, dus gewoon template aanklikken 'apply' en klaar

Ik ben iig erg blij met duel specs, scheelt mij bergen met gold :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:13

chromeeh

the Gnome

Kees schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:16:
[...]
Ik ook, bepaalde taken zijn nu makkelijker uit te wisselen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik wel gedownload, maar las dat die nog niet werkte met pets, en als je niet je pet dismissed wanneer je wisselt wordt die ook gereset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Yay, Yogg-Saron 10man down. :P Vorige week in 2 dagen alles behalve General/Yogg neergekregen, 25man te druk om meer 10man te doen, gisteren 1st kill op General en vandaag Yogg ook plat. Yogg viel op zich nog best mee, P2 is best hectic maar ff focusen op wat abilities en wat je in de gaten moet houden en het gaat ok. Imba dps op brain ging heel lekker, bijna in 1x naar p3 geloof ik. Hele run duo healed samen met n resto druid, over t algemeen goed te doen maar sommige gevechten waren net aan, Hodir's Frozen Blows aoe dmg, Mimiron sommige spikes en General met z'n mana crap. :| Up next, achievements! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 22:54
Weetniet of jullie deze al kenden, maar moest toch even lachen :D

http://www.theonion.com/c...t_sequel_lets_gamers_play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:01
[...]

zal ook een paar tips geven wat ik heb gedaan

3 mods

talented
simple action set
itemrack

maak een macro (naam: talent switch ofzo)

/usetalents [spec:1] 2; [spec:2] 1

plaats die op je castbar(2x omdat met een talent switch te castbar ook verandert)

maak met itemrack 2 armor sets aan voor je dual talents en gaaf ze een naam(bij mijn paladin retadin en tankadin)

ga naar event in itemrack en vul in

name of event
SpecSwitch

type of event: kies script

event trigger
ACTIVE_TALENT_GROUP_CHANGED

event script

groupIndex = GetActiveTalentGroup()
if groupIndex==1 then
EquipSet("retadin")
elseif groupIndex==2 then
EquipSet("tankadin")
end

waarbij je verandert in de naam van je set in EquipSet("vul je set in tussen de aanhalings tekens")

met simple action set kan je je castbar saven dit is superhandig er gaat wel eens wat mis dus zet je castbar goed voor je talent spec en save het met simple action set

ik hoef maar een butten aan te clicken voor een talent switch en mijn gear veranrt meteen mee voor die spec :)

zeer relax

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand een shop in nederland (regio breda bij voorkeur) waar je die actie figuren van WoW kunt kopen. Bij de mediamarkt hebben ze alleen serie 2 liggen, maar ik wil ook van de andere series wat hebben eigenlijk.

Ik heb iig een webwinkel gevonden: klik

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 25-04-2009 21:05 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 09:49
hey mensen :):
Ik ben opzoek naar een addon die ik nu al een paar keer in filmpjes voorbij heb zien komen maar niet kan vinden op curse. Het is een addon die de debuffs en spells op een boss extra groot maakt tov wat dat rest van de raid/group cast. Het is dus geen DoTtimer of iets in de richting, eigenlijk alleen het NOG groter maken van je eigen debuffs onder de bestaande Unitframe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Chefbierrr schreef op zondag 26 april 2009 @ 10:43:
hey mensen :):
Ik ben opzoek naar een addon die ik nu al een paar keer in filmpjes voorbij heb zien komen maar niet kan vinden op curse. Het is een addon die de debuffs en spells op een boss extra groot maakt tov wat dat rest van de raid/group cast. Het is dus geen DoTtimer of iets in de richting, eigenlijk alleen het NOG groter maken van je eigen debuffs onder de bestaande Unitframe.
Met verschillende buff addons kan je je (de)buffs zo groot maken als je zelf wilt. Bv SBF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Voor de mensen die bezig zijn aan de noblegarden achievements: ga naar de level 5 stadjes (goldshire, razor hill, kharanos, brill,... ) indien je op zoek bent naar female tauren, troll en dwarves. In Dalaran is het zo druk dat de weinige female chars al allemaal die oortjes buff hebben (waardoor ze dus niet meetellen voor de achievement).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*zucht* Heb ik weer.
Ik was lekker bezig daarnet toen ik heel even uitlogde om even iets te downloaden. Nu wil ik weer terug ingame, maar na het kiezen van een character blijft ie op het loading screen staan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ilya schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:02:
[...]

Met verschillende buff addons kan je je (de)buffs zo groot maken als je zelf wilt. Bv SBF
Kan Xperl dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:53
Rakkerzero schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:40:
*zucht* Heb ik weer.
Ik was lekker bezig daarnet toen ik heel even uitlogde om even iets te downloaden. Nu wil ik weer terug ingame, maar na het kiezen van een character blijft ie op het loading screen staan. :/
Heb je al je addons ff uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Klopt ja. Met Xperl kan je instellen dat jouw debufs groter zijn dan die van de rest.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ulduar 10m gaat opzich wel goed. Helaas veel geslack waardoor anderen waarschijnlijk een server first kill gaan krijgen (10m dan) ipv ons! NO MOAR SLACKING!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:23:
Ulduar 10m gaat opzich wel goed. Helaas veel geslack waardoor anderen waarschijnlijk een server horde first kill gaan krijgen (10m dan) ipv ons! NO MOAR SLACKING!
fixed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:12:
[...]

Heb je al je addons ff uitgezet?
Ja, inmiddels wel en speel al weer een hele tijd. Addons uit en ik kon weer. Daarna weer uitloggen om addons weer in te schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens de Noblegarden achievements allemaal gehaald zodat ik die title nu heb :)
Er is nog 1 Noblegarden achievement die ik nog moet en dat is die tuxedo set als drop krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:13

NoTimeRemains

I know

Rakkerzero schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:40:
* NoTimeRemains is naar wat anders op zoek.

Namelijk Loque'nahak, maar die laat zich maar niet zien. Het is echt te onduidelijk wanneer ie nu spawnt.
addon : NPCspawn - geeft een achievement achtig venster zien als je in de buurt bent en als hij natuurlijk up is.
over rare spawns gesproken gisteren zie ik eindelijk Time Lost Proto Drake vliegen, nog niet getagged.... ik achter hem aan en ben bijna bij hem om te taggen komt een horde hunter en pats tagged. dus helaas niet voor mij

[ Voor 25% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-04-2009 22:16 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Heb ook even de Noblegarden title gehaald, opzich wel leuk want mijn warrior is nog maar level 30 :).
Had wel even hulp nodig met de reis van Tanaris naar Un'goro en Silithus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:15:
[...]

addon : NPCspawn - geeft een achievement achtig venster zien als je in de buurt bent en als hij natuurlijk up is.
over rare spawns gesproken gisteren zie ik eindelijk Time Lost Proto Drake vliegen, nog niet getagged.... ik achter hem aan en ben bijna bij hem om te taggen komt een horde hunter en pats tagged. dus helaas niet voor mij
Heb je een linkje naar een download ervan, want ik kan hem niet vinden op de bekende addon sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:13

NoTimeRemains

I know

Hoe is jullie weekend verlopen?
Die van mij wel goed, zaterdag mee naar 10m Ulduar. Als tweede team, helaas met twee alts, en wat nog wat undergeared mensen. Maar goed tot XT-002 down. Wel weer leuk om een 10m te doen, ik heb Naxx 10m nog niet eens gecleared.... *schaam*
En vandaag vooral bezig gehouden met Noblegarden, op een paar bunny ears op het vrouwelijk schoon (:r) van de Horde na heb ik de meta Achievement binnen.
Zonet naar 25m Ulduar, daar Kologarn down en toen eventjes kijken bij Iron Council want er was geen tijd meer. 2shotten we die gasten ook. Helaas geen mooie drops voor mij. maar goed even DKP sparen is natuurlijk ook niet verkeerd.
Rakkerzero schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:48:
[...]

Heb je een linkje naar een download ervan, want ik kan hem niet vinden op de bekende addon sites.
Sorry hij heet _NPCscan.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben alleen maar bezig geweest met een raf multi-box, inmiddels lvl31 :) Zonder boost of extra gold van mn main :P Beetje jammer dat 2de account nog in trial zit, geen trade, geen mail, maar het gaat zo best wel aardig :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.