Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Afgelopen weekend eindelijk een char gevonden die ik waarschijnlijk tot aan de 80 solo ga levellen. Woensdag was mijn mage nog 62 en met 63 ging hij het weekend in (weinig tijd). Hij kwam er met 66 uit en zoveel had ik niet eens gespeeld. Het merendeel (64 t/m 66) heb ik eigenlijk gisteravond gedaan. Met een beetje mazzel zit ik over een paar dagen in Northrend :)
Kapoen schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:14:
Voor de mensen die bezig zijn aan de noblegarden achievements: ga naar de level 5 stadjes (goldshire, razor hill, kharanos, brill,... ) indien je op zoek bent naar female tauren, troll en dwarves. In Dalaran is het zo druk dat de weinige female chars al allemaal die oortjes buff hebben (waardoor ze dus niet meetellen voor de achievement).
Ik hoorde behoorlijk veel gescheld bij ons gisteren omdat nogal veel mensen dat idee al hadden op Terenas. Goldshire was altijd al een beetje bevolkt met dual-figuren, maar nu scheen het zwart te zien van de mensen :+

Achievements zijn zo leuk als ze net uit zijn, vooral omdat ik er niets mee doe :*) In Outland zie je al amper iemand, maar gisteren was het compleet uitgestorven :D
NoTimeRemains schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:15:
addon : NPCspawn - geeft een achievement achtig venster zien als je in de buurt bent en als hij natuurlijk up is.
Vraag me af hoe lekker dat werkt met een beast zoals Loque als je kijkt naar de limitations.
Wowinterface
The only problem mobs for _NPCScan are tamable beasts. Even when you run across the tamed version, _NPCScan gets tricked and displays a found alert. In order to prevent those false positives, the mod doesn't scan for tamable mobs by default. You can still add them manually, so long as you don't cross paths with many hunters in your search.
Maar goed, hoe groot is de kans dat je een hunter met een tamme Loque tegenkomt rond de spawnplek van Loque zelf :+

[ Voor 25% gewijzigd door -BB- op 27-04-2009 07:07 ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-06 15:13

chromeeh

the Gnome

Gisteren eieren 'zoeken', of tewel: spawn campen :+
Aan het eind van de ochtend viel het nog wel mee, aan het einde van de middag was het echt TE druk.

Moet nog 60 chocolaatjes en heb dan m'n title binnen :D
Een female troll & een female orc vinden is moeilijk....
De female troll heb ik gecamped buiten Ogri (tussen de zepplin tower & de ingang), de female orc kwam ik bij toeval tegen in Dala :D :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Nou, vorige week heb ik dan eindelijk mijn DK weer gespecced. Hij was sinds de talent reset untalented omdat ik maar niet kon beslissen wat ik wilde gaan doen. Maar nu is de kogel door de kerk: hij is nu een Frost tank. Ik kwam op ElitistJerks een leuke manier van Frost tanken tegen. Het gaat om het tanken zonder het gebruik van Icy Touch en Plague Strike. Hiervoor is de Glyph of Howling Blast nodig. Deze glyph zorgt ervoor dat Howling Blast je targets infecteert met frost fiever. De openingsrotatie voor single-target is dan: HB, BS, BS, OB, FS (aangevuld met RS als hij proct). Voor AoE tanking is het óf HB (evt met Deathchill als hij van cooldown is), BB, BB óf D&D, HB, BB. Die laatste werkt voor mij het beste om snel veel threat op te bouwen. Ik vind het een leuke manier van tanken tot nu toe :).

Vrijdag zijn we Ulduar25 ingeweest met de guild. Er hadden helaas te weinig tanks gesigned. Hierdoor moest een pala met Retri mainspec naar zijn Prot offspec en ging ik met mijn DK mee. Volgens be.imba.hu is hij ondergeared voor Ulduar25, maargoed, anders hadden we helemaal niet kunnen gaan. De pala en ik waren de 2 offtanks. Flame Leviathan was woensdag al neergegaan, dus gingen we meteen door naar XT-002. De trash links en rechts van de ingang was snel gecleared en het tanken ging prima. Toen was XT-002 zelf aan de beurt. Helaas hebben we maar 2 tries op hem/haar kunnen doen, want vlak na de tweede try ging ineens de world server down :(. Na een tijdje was iedereen weer online, behalve... de pala tank. In de tussentijd was er geen nieuwe tank meer online gekomen, dus waren we genoodzaakt om de raid af te blazen. Toen ben ik uit pure armoei maar cooking gaan levelen op mijn Warlock, omdat ik op de een of andere manier de cooking daily niet meer kan doen op mijn lvl 71 warrior. Ik ben nu op de Warlock zover dat ik mijn eigen buff food kan maken. Fishing ben ik ook maar gaan levelen, onder andere door de fishing daily te doen.

Gisteren stond Naxx25 op het programma omdat we nog een aantal mensen hebben die daar nog wel wat gear kunnen halen. Ik had mijn plek graag afgestaan aan iemand die de gear meer nodig heeft dan ik, maar daar waren er niet genoeg van om de raid mee te vullen. Het werd een speedrun. Eerst met vliegende vaart door de Spider Wing, waardoor we de Arachnaphobia achievement haalden. De Plague Wing ging al net zo snel. Daarna door naar Construct. Patchwerk lag in 3:16 op de grond. Er waren een paar mensen die gezien hun gear betere DPS zouden moeten kunnen leveren, dus de 3 minuten gaan we binnenkort ook wel halen. Helaas hadden we een onnodige wipe op Gluth omdat de taakverdeling bij het kiten niet helemaal duidelijk was. Ook bij Thaddius hadden we een onnodige wipe, de 2e try ging er maar 1 persoon dood. Op Razuvious hadden we ook een wipe en toen was het 23.00 en was de raid tijd om. Uiteindelijk was ik met bijna 4K DPS 3e op damage done, maar ik heb het grootste gedeelte van de tijd op plek 1 gestaan. Dat kwam natuurlijk vooral door het AoE'en op trash, maargoed hiermee heb ik naar mijn gevoel wel aardig wat bijgedragen aan de snelheid van de run en dat vind ik wel prettig.

Na de run had ik eindelijk 60 valors bij elkaar en heb ik de tanking bracers gekocht voor mijn DK. Die ga ik vanavond maar eens enchanten en equippen.

/Wall o' text

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:07
chromeeh schreef op maandag 27 april 2009 @ 07:10:
Gisteren eieren 'zoeken', of tewel: spawn campen :+
Aan het eind van de ochtend viel het nog wel mee, aan het einde van de middag was het echt TE druk.

Moet nog 60 chocolaatjes en heb dan m'n title binnen :D
Een female troll & een female orc vinden is moeilijk....
De female troll heb ik gecamped buiten Ogri (tussen de zepplin tower & de ingang), de female orc kwam ik bij toeval tegen in Dala :D :+
Campen moet je nu net niet doen. Gisterenvoormiddag was ik tesamen met wat andere mensen constant rondjes aan het rennen rond Azurewatch, en allemaal hadden we heel snel tientallen eieren bij elkaar. Met campen verpruts je alleen maar veel tijd.

Ik heb overigens 'the noble' titel al binnen, ik heb denk ik veel geluk gehad door de nodige kledingstukken uit die eieren snel te krijgen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 19:32

Snuffel

Vroem!

Dagboek item,

Zo, even weer wat nieuws vanaf Saurfang.
Guilde is weer lekker bezig geweest, in zowel positieve als negatieve zin dan.
Negatief: op vrijdag en zondag gingen de twee Naxx raids niet door omdat er teveel afmeldingen waren....
Heb je eindelijk de kans om de guildies te upgearen, blijven ze weg. Lekker verhaal...
Goede nieuws: i.p.v. Naxx te doen zijn we een kijkje gaan nemen in Ulduar.
Beetje rondraggen in die wagens, alle trash slopen, en toen.. Flame Leviathan.
Gelukkig dat iedereen op vent was, zodat we met elkaar de tactics goed konden doornemen. Drie wipes, en toen ging ook deze knakker neer.
Echt een overwinning wat dat betreft: we zijn nu precies 2 weken aan het raiden, en de progressie is werkelijk enorm. Van niets naar een Naxx clear naar eerste baas Ulduar. VoA en OS even niet meegenomen, want ook die hebben we in 10-mans al meerdere keren gedaan.
Anyway: ik ben meer dan tevreden.

Voor de rest heb ik Northrend Dungeon Master HC maar eens gehaald. Had The Occulus HC nog steeds niet gedaan. Even een groepje uit het guild samen gesteld, en hop, naar binnen ermee.
Ook die was erg snel leeg, en jawel, die achievement kon ook weer worden bijgeschreven.

Toch merk ik dat 'gewoon' spelen op mijn dr00d saai begint te worden. Hij is bijna full epic, questen heb ik weinig zin meer in, de dailies zijn met een uur ook weer gedaan, heroics zijn geen echte uitdaging meer, dus... raiden. Maar raiden wil ik louter en alleen met ons guilde doen, en er zijn lang niet altijd genoeg mensen online om een raid te maken. Of ze zijn er wel maar zijn reeds gesaved.
Dus: een altje levellen? Hmm... alweer? DK? Nee dank, das de hunter van weleer imho. Shaman, priest? Heb ik al, net als een mage. Kweet niet dus.

Ach, dan maar raiden. En buiten raidtijden maar andere dingen doen ipv pc-en :D

Wall of text crits you for 18925 (7456 overkill)
You die

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
het weekend updateje

Vrijdag weinig gedaan, lekker afk dagje terrasje, alleen snachts wat geherbed, moest ook gebeuren. Zaterdag avond stond 10man ulduar op het programma, en we hadden ondanks wat mensen die niet op kwamen dagen door probs toch een redelijk groepje bij elkaar.

Het was de 1ste dag deze week na vorige week flame/razor en xt002 gekilled te hebben, en we vlogen er doorheen. Na een paar uurtjes was het tijd voor progressie! Wij the iron council, down... hierna kologarn geprobeerd en ook down!! :)

Zondag middag even met mijn rogue met als naxx10m gedaan, kort in tijd dus niet alle bazen gekilled maar toch shoulders + ring gekregen dus mooie upgrades op mijn rogue :)

Zondag avond hadden we het vervolg erop staan, en Auriya, Freya en Thorim neer. Hierna nog wat 2 tries gedaan op Ignis, beste try op 10% :( maar toch 8/14 down !!

Tis allemaal een stuk lastiger als naxx, maar merk als je de tactics onder de knie krijgt dat het allemaal toch zeer goed te doen is .

Nu afwachten en hopen dat het vanavond ook goed gaat, beginnen op razosscale. Kdenk da hij en xt002 zeker neer te krijgen moet zijn.

Helaas ook slechter nieuws, namelijk dat onze hunter die goei was geleaved is. Wij raiden maar 3 dagen van 1930-2300 en hij wou het serieuser en hogerop gaan zoeken... zijn goed recht maar zeker jammer...
Waar normaal een healer/tank probleem aan de orde is bij de meeste guilds, is het bij ons een dps probleem :( Geef melee dps _/-\o_ !!! of eigenlijk is alle dps wel ok
Als je zoekend ben naar ene leuke nl-talige guild http://www.biergilde.be !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kapoen schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:05:
[...]
Campen moet je nu net niet doen. Gisterenvoormiddag was ik tesamen met wat andere mensen constant rondjes aan het rennen rond Azurewatch, en allemaal hadden we heel snel tientallen eieren bij elkaar. Met campen verpruts je alleen maar veel tijd.
Iedereen roept niet campen.... Iedereen staat ondertussen doodleuk te campen |:(
Maar goed we gaan het zien vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-06 15:38

Auredium

Informaticus Chaoticus

Niet echt veel tijd gehad voor WoW. Druk bezig met de Dalaran cooking contest constant te doen. Ik wil de chef-hoed te pakken zien te krijgen. Die is eigenlijk gewoon volhardingh, gewoon max 100 cooking contest doen, maar aangezien in je bag ook vaak een extra award zit wat minder (schat een stuk of 80).

Verder nog een mislukte WG gedaan waarbij we op 10 minuten na bij verdedigen werden gepwnd. Maar goed, ik heb vaak net zo vaak gewonnen als verloren met verdedigen.
Ook aardig wat gevist. Ik heb de coins bijna complete van copper en silver, gold begint nu langzaam te komen. Beetje de achievementhoer uithangen op het moment. Verder eigenlijk niets speciaals aan het doen. Zat een tijdje bij een PuG voor [For The Alliance] maar aangezien horde kinderachtig genoeg was om een lvl 1 alliance karakter aan te maken als spion is het afgeblazen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
chromeeh schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:32:
[...]

Iedereen roept niet campen.... Iedereen staat ondertussen doodleuk te campen |:(
Ik heb me gisteren ook kostelijk geamuseerd met eieren weg te ritsen voor de neus van die campers >:) Er waren er een paar die dachten eigendomsrechten te hebben op die dingen, en ze beledigden er zelfs mensen voor.

Het wordt zelfs helemaal belachelijk als je ziet hoezeer ze zich concentreren op één punt, zodanig dat ze de één of twee andere eieren die vlak naast hun spawnen niet zien :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 27-04-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Kapoen schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:50:
[...]

Ik heb me gisteren ook kostelijk geamuseerd met eieren weg te ritsen voor de neus van die campers >:) Er waren er een paar die dachten eigendomsrechten te hebben op die dingen, en ze beledigden er zelfs mensen voor.

Het wordt zelfs helemaal belachelijk als je ziet hoezeer ze zich concentreren op één punt, zodanig dat ze de één of twee andere eieren die vlak naast hun spawnen niet zien :)
^^ bij ons gaven ze gold weg om mensen van "hun" spot weg te krijgen... Oftewel, je pakt het geld aan en blijft staan, leuke reacties krijg je dan ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Laatst online: 31-05 17:44
Afgelopen weekend heb ik de 72 aangetikt met mijn warlock en nu al half op weg naar 73. Moet nog een paar quests afmaken in Shadowmoon Valley en dan kan ik Northrend in. Zit wel een beetje met de groepsquesten in mijn maag. Heb er nu een stuk of 10 staan die niet te solo'en zijn, een hele avond het lfg channel spammen heeft helaas niets opgeleverd.

Verder zit ik na te denken over een goede pvp build. Destro icm met succubus (0/17/54) lijkt me wel wat. Imp zou handig zijn omdat ik geen soulshards nodig heb, maar die doet eigenlijk net te weinig damage. Wat gebruiken jullie voor build en welke pet in pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
uashy schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:57:
Afgelopen weekend heb ik de 72 aangetikt met mijn warlock en nu al half op weg naar 73. Moet nog een paar quests afmaken in Shadowmoon Valley en dan kan ik Northrend in. Zit wel een beetje met de groepsquesten in mijn maag. Heb er nu een stuk of 10 staan die niet te solo'en zijn, een hele avond het lfg channel spammen heeft helaas niets opgeleverd.

Verder zit ik na te denken over een goede pvp build. Destro icm met succubus (0/17/54) lijkt me wel wat. Imp zou handig zijn omdat ik geen soulshards nodig heb, maar die doet eigenlijk net te weinig damage. Wat gebruiken jullie voor build en welke pet in pvp?
Level 72 en nog steeds in Outland? Goed bezig :) Normaal gezien kan je vanaf level 68 al naar Northrend. Nuja, een voordeel van blijven plakken in Outland is dat je op level 80 veel quests overhoudt die lekker veel gold opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Ik heb het wel geprobeerd op level 68, maar het ging zo moeizaam. Kreeg de mobs wel neer, maar met moeite. Vooral het gedeelte buiten Warsong hold is een ramp. Heb toen maar besloten om eerst alles in Outland af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:44
Lief dagboek,

donderdag lekker gespeeld en lvl 72 geworden. Wil ik vrijdagavond weer verder spelen kan ik niet meer inloggen. Kijk ik op de armory heeft mn main char alleen nog maar een deckhand shirt aan. Oftwel een gevalletje account gehacked :( . Gister maar een digitale ticket aangemaakt voor account recovery.

Godver de godver ;( . Iemand hier ervaring mee. Heb ook gelijk heel mn pc gescanned met spybot en antivirus enzo maar die kan niks vinden van een keylogger. Snap er niks van hoe ze achter mn account zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
Was je wachtwoord wel voldoende veilig en niet makkelijk te raden (zoals een standaard woordenboekwoord)? Heb er gelukkig geen ervaring mee. Wel klote dat het gebeurd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

cvs79 schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:19:
Lief dagboek,

donderdag lekker gespeeld en lvl 72 geworden. Wil ik vrijdagavond weer verder spelen kan ik niet meer inloggen. Kijk ik op de armory heeft mn main char alleen nog maar een deckhand shirt aan. Oftwel een gevalletje account gehacked :( . Gister maar een digitale ticket aangemaakt voor account recovery.

Godver de godver ;( . Iemand hier ervaring mee. Heb ook gelijk heel mn pc gescanned met spybot en antivirus enzo maar die kan niks vinden van een keylogger. Snap er niks van hoe ze achter mn account zijn gekomen.
Mijn account was poosje geleden ook gehacked. Keylogger en boem, server/name transfer etc. Ik had geen originele cd-key meer etc maar gelukkig had ik mijn account in diezelfde week alweer terug. Moes een kopie van mijn paspoort opsturen. Staan je gegevens in en als die overeenkomen met de originele gegevens in wow dan is het probleem opgelost.

Je bent gewoon gekeylogged.

Ik ben een rogue begonnen "JohnDorian". Level 8 maar opzich wel geinig, probeer mijn lock ook verder te levelen maar een week ziek zijn schiet niet echt op. Level 73 @50%.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 27-04-2009 09:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Lief dagboekje,

afgelopen vrijdag eerst wezen sporten, daarna ingelogged en naar Dragon Blight gevlogen voor de OS raid, ik zou de spot overnemen van een mage die eerder we moest, maar het guild was al dusdanig ver in OS dat de mage the raid heeft afgemaakt en ik haar plaats overnam voor Naxx.

Hier begonnen we aan het Spider Quarter. Voor mij de eerste keer hierop (op een paar wipes op de eerste boss na). Deze boss kregen we nu zonder problemen om, en vervolgens heel de wing gecleared.

Aangezien ik me vrij gaar voelde gaf ik aan bij de RL dat ik naar bed ging. Geen probleem, vervanging werd geregeld en ik ging lekker slapen.

Zaterdag niet heel veel gedaan, mijn gebruikelijke SoH dailies, waarmee ik nu Revered ben gewroden.

Zondag begonnen met een Heroic DTK, helaas kregen we Dredd niet om, daarna ben ik maar weer gaan questen en dailies etc. Vooral bezig geweest met Ebopn Blade faction en natuurlijk SoH. Tijdens het questen in Icecrown heb ik nog even een nieuwe pet (wolf) getamed. Ik vond Midas wel een toepasselijke naam voor het beestje.

Aan het eind van de dag kwam ik nog 800 gold tekort voor Epic flying + mount, dus dat komt ook in zicht.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
chromeeh schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:32:
Ben gisteravond even wezen kijken, maar in Brill stond in ieder bosje (waar dus de eieren meestal spawnen) wel een iemand te campen. Rondrennen werkt dan nog steeds beter, maar natuurlijk mis je dan de meeste omdat je vaak net te laat bent.

Ik vind het echt een kutachievement. Het is gewoon een groot spawncampfest.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:36:
[...]

Ben gisteravond even wezen kijken, maar in Brill stond in ieder bosje (waar dus de eieren meestal spawnen) wel een iemand te campen. Rondrennen werkt dan nog steeds beter, maar natuurlijk mis je dan de meeste omdat je vaak net te laat bent.

Ik ben er zelf helemaal niet mee bezig geweest, was wel even grappig ik desolate opeens groepje allies mij zag volgen om nonstop die oortjes op mij te casten. Zat daar met mn female tauren/BE en een female orc die dezelfde quests aan het doen was, blijven ze netjes volgens en maar casten.

Achievements an sich doe ik toch niet, enkel die ik toevallig op pak (en natuurlijk explorer :P), beetje e-peen verhaal met steeds minder waarde.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
Had niet echt een standaard wachtwoord. Hoofdletter, cijfers en een special character.

Ben een beetje huiverig om straks weer te spelen. Mischien is de keylogger nog actief. Iemand nog tips voor het herkennen van wow keyloggers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Hydra schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:36:
[...]

Ga zelf dan ook campen.
Belf start gebied op een van die wagons die daar staat kan je campen op de spawnplekken voor 5 eieren zonder te bewegen. (6 met een klein beetje bewegen :') )
Ben je zo klaar ^^

[ Voor 4% gewijzigd door dontcare op 27-04-2009 09:51 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:01:
Nuja, een voordeel van blijven plakken in Outland is dat je op level 80 veel quests overhoudt die lekker veel gold opleveren.
Ben daarmee bezig op mijn DK (mits ik internet heb atm :/) en dat levert echt bakken met gold op.
En natuurlijk krijg je er ook leuke achievements bij (Exploring + Quests Completed etc). :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cvs79 schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:47:
Had niet echt een standaard wachtwoord. Hoofdletter, cijfers en een special character.

Ben een beetje huiverig om straks weer te spelen. Mischien is de keylogger nog actief. Iemand nog tips voor het herkennen van wow keyloggers?
Herinstallatie, geen oude 'gedownloade' progs meer gebruiken :+

Vriend van me bleef maar spyware/loggers hebben, bleek het dus 1 of ander mp3-rip programma te zijn die hij dus doodleuk elke keer opnieuw installeerde.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

cvs79 schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:47:

Het hoeven niet perse wow loggers te zijn. Het kan van alles zijn. Tip, neem voor je wow acc een wachtwoord waar je nergens anders voor gebruikt. Tip twee (eigen risico) neem een wachtwoord wat niet echt een wachtwoord is. Dus bv je straatnaam + huisnummer. Als je dat elke dag één keer invoert dan zal diegene die de key log bestanden bekijkt niet snel achterhalen dat het je wachtwoord is.

Neem een blizz auth key.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:52:
[...]

Ben daarmee bezig op mijn DK (mits ik internet heb atm :/) en dat levert echt bakken met gold op.
En natuurlijk krijg je er ook leuke achievements bij (Exploring + Quests Completed etc). :Y)
Over gold gesproken: die Argent Tournament quests leveren redelijk wat poen op heb ik zo de indruk.
Omdat ik de ambassador titel al binnen heb kan ik bij de daily quests steeds kiezen voor de extra gold beloning. Daarbij overlappen enkele valiant en champion quests elkaar, waardoor ik bijvoorbeeld voor het afslachten van slechts 15 scourge mobs bijna 40 gold krijg :)

[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 27-04-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
Malvae schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:17:
[...]

Hey Betthen, leuk je hier tegen te komen.. Idd leuke groep met op z'n tijd een lolletje, maar ook een avondje (of meerdere) wipen hoort erbij..

Grtz,
Malcune/Alveus/Malvae en de rest
/wave heey!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

Rannasha

Does not compute.

Gisterochtend vroeg wakker geworden (~7 uur), dus lekker vroeg beginnen met de Noble Garden achievements. Binnen een uurtje of 2 had ik alle eieren wel te pakken voor de diverse achievements, daarna nog even de paar achievements doen waarvoor je de hele wereld over moet en klaar :) De rest van de dag tevreden het geklaag van anderen over de drukte bij de eieren aanzien :P

's Avonds weer Ulduar 25. Kologarn, Auriaya en Freya verslagen om tot het punt te komen waar we vorige week waren gebleven. Hodir ging met 3-4 attempts neer (vergeleken met een 20% beste attempt vorige week) en Thorim kostte niet veel meer tijd dan dat (hadden hem nog niet eerder gezien in 25man). Nog maar 3 te gaan en dan de hardmodes :D

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Rakkerzero schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:40:
* bitpixl is naar wat anders op zoek.
Namelijk Loque'nahak, maar die laat zich maar niet zien. Het is echt te onduidelijk wanneer ie nu spawnt.
Loque spawned eens in de 8 a 10 uur, op 1 van de 6 vaste plekken in Scholarzar, en dan ook nog eens voor maar 10 minuten. Daarna is hij dus weer verdwenen. Daar komt nog eens bij dat Loque killen je een achievement oplevert en een blue item drop heeft. En hij Spawned veelal op plaatsen die gefarmed/gequest worden.

Het duurde bij mij bijn 2.5 weken(!) voordat ik hem had, elke dag een paar rondjes vliegen op verschillende tijden.
Uiteindelijk had ik hem s'ochtends vroeg te pakken rond 6:30 uur.

Meer info: Wowhead Info

Succes!

Heb je trouwens die nieuwe spirit beast ook al gezien? Gondria, ook erg mooi :P

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/14y7ac9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/aubas9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
MrVegeta schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:59:
[...]

Het hoeven niet perse wow loggers te zijn. Het kan van alles zijn. Tip, neem voor je wow acc een wachtwoord waar je nergens anders voor gebruikt. Tip twee (eigen risico) neem een wachtwoord wat niet echt een wachtwoord is. Dus bv je straatnaam + huisnummer. Als je dat elke dag één keer invoert dan zal diegene die de key log bestanden bekijkt niet snel achterhalen dat het je wachtwoord is.

Neem een blizz auth key.
Jah, die laatste is natuurlijk de beste oplossing. Ik heb zaterdag dus ook gelijk een Authenticator besteld alvast. Idd. En een format zal het zowieso wel worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skillz schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:05:
Heb je trouwens die nieuwe spirit beast ook al gezien? Gondria, ook erg mooi :P
[afbeelding]

[afbeelding]
Die 2de vind ik best lelijk, niets wint het meer van een Loque :P

Al krijg ik wel veel meer reacties op mijn 'mount' pet (TBC wolf), zelfs als er een hunter naast me staat met een loque. Denk dat het gros niet eens weet dat loque zo rare is, terwijl zo'n mount-wolf bijna voor iedereen herkenbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:18

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MrVegeta schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:59:
[...]

Neem een blizz auth key.
Ik zou me zeer zeker aansluiten bij een blizz key of als je een iphone hebt de iphone app :D is heerlijk omte hebben

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64987

Goed weekend voor mij, donderdagavond naxx 25 alle 4 de quarters down met de guild, zaterdag naxx 10 leeg met een goeie PUG, zondag naxx 25 sarthyrion 1D en malygos down. Vanavond en morgen aan uludar 25 beginnen, ik ben benieuwd, zal wel een whipefest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
ShadowBumble schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:10:
[...]

Ik zou me zeer zeker aansluiten bij een blizz key of als je een iphone hebt de iphone app :D is heerlijk omte hebben
Huh, de iphone versie. Ik heb een iphone maar de versie hiervoor is toch nog alleen voor US accounts? Zie in de europese itunes store ook nog niks staan namelijk. Of werkte de US authenticator gewoon met europese wow accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Afgelopen weekend heb ik 2 heroics gedaan met dual spec guildies. De eerste keer was CoS met een healing paladin die nog nooit getanked had, daarnaast was ik voor het eerst survival. Dat is heel anders spelen als BM, meer cooldown management en meer variatie in shots, best wel geinig dus. Het begin van de run deed ik slechts 1100 dps, aan het einde had ik de rotaties iets beter door en zat ik op de 2100 dps. Het is handig om te weten dat black arrow cooldown shared met traps, en aimed cooldowns shared met multi ;)

De tweede run was met onze resto als tank. Die deed het duidelijk een stuk beter. DTK lag in 25 minuutjes op zn gat en ik ‘beheers’ nu survival in pvE en mn hotkeys staan op de goede plek.

Gister heb ik op mijn huntertje nog even heroic OS gedaan om de laatste 4 badges voor de ring te pakken. De raidleader (DK) wist niet hoe masterloot werkte, kon amper engels en wilde 10 keer op rij weten wie healer, wie tank, en wie ranged dps was. Gelukkig nam iemand anders het over toen de trash gecleared was, iemand die zijn account niet op Ebay had gekocht. Geen loot voor mij, wel emblems.

Op de priest is niet zo heel erg veel gebeurd. Ik ben gister nog even mee geweest naar Ulduar10, door lage signups kon onze Ulduar25 net niet doorgaan... Best zonde, ik denk dat we Ignis en Kalogarn hadden kunnen omleggen. Anyway, in 10mans hadden we tot nu toe 6 bazen neer. Het was tijd om dat druid vrouwtje te temmen. Na een try of 12 hadden we eindelijk de juiste tactiek te pakken, iedereen was in leven, de baas was rond de 30%...en...toen....FEAR...trash erbij - wipe!

Twee trys daarna lag ze de vloer te bevuilen en waren wij weer een kill verder! We wilden wel kijken wie Hodir nou eigenlijk is, en dat lijkt een ontzettend leuk gevecht. Ongelooflijk hoeveel informatie je inwint met een paar trys. Er is nu een flinke discussie gaande op ons forum over de tactieken en abilities die deze kerel heeft. T zou me niks verbazen als ze hem vanavond nog omleggen, ik moet helaas weer tot laat werken.

Gisteravond was het op onze server tijd voor de eerste volledige clears van Ulduar25, zowel de nr1 alliance als de nr1 horde guild pakte gister hun laatste kill. Dus mogen ze nu lekker gaan farmen ;) Ik ben nog wel even bezig met ontdekken, en dat is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:08
Species5618 schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:03:
Gisterochtend vroeg wakker geworden (~7 uur), dus lekker vroeg beginnen met de Noble Garden achievements. Binnen een uurtje of 2 had ik alle eieren wel te pakken voor de diverse achievements, daarna nog even de paar achievements doen waarvoor je de hele wereld over moet en klaar :) De rest van de dag tevreden het geklaag van anderen over de drukte bij de eieren aanzien :P

's Avonds weer Ulduar 25. Kologarn, Auriaya en Freya verslagen om tot het punt te komen waar we vorige week waren gebleven. Hodir ging met 3-4 attempts neer (vergeleken met een 20% beste attempt vorige week) en Thorim kostte niet veel meer tijd dan dat (hadden hem nog niet eerder gezien in 25man). Nog maar 3 te gaan en dan de hardmodes :D
Succes met mimiron. Die is best shit : P

25 mans is makkelijker imo. Meer kans om te mogen failen op bijv mines. maar grotere retard factor omdat je met 25 man zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:08:
[...]
Die 2de vind ik best lelijk, niets wint het meer van een Loque :P

Al krijg ik wel veel meer reacties op mijn 'mount' pet (TBC wolf), zelfs als er een hunter naast me staat met een loque. Denk dat het gros niet eens weet dat loque zo rare is, terwijl zo'n mount-wolf bijna voor iedereen herkenbaar is :P
Ik vind persoonlijk Loque ook mooier, maar Gondria laat wel erg mooie rooksporen achter bij elke stap en er komt rook van hem zelf af.

Zelf vind ik die TBC wolf foeilelijk (no offense :P), maar wolf pets zijn momenteel wel erg goed.
Erg veel spijt dat ik nooit die ghost wolf heb getamed toen die gebugged was.
Misschien dat ze in de toekomst die ghost wolves in Crystalsong nog eens tameable maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skillz schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:36:
[...]

Ik vind persoonlijk Loque ook mooier, maar Gondria laat wel erg mooie rooksporen achter bij elke stap en er komt rook van hem zelf af.

Zelf vind ik die TBC wolf foeilelijk (no offense :P), maar wolf pets zijn momenteel wel erg goed.
Misschien dat ze in de toekomst die ghost wolves in Crystalsong nog eens tameable maken...
Zeker mee eens, hij ziet er niet uit, ren animatie is dom, maarja, he does the trick :P

Ik had gehoopt dat ze er wat meer exotics bij zouden proppen, momenteel is het aanbod vrij 'karig'. Zeker bij tenacity pets had er wel wat bij gemogen, die rhino is zo bugged als het maar kan en met een worm zie je mij niet zo snel lopen.

In raids ben ik toch SV build, dan maakt een pet niet zoveel uit, als ik BM ga doe ik het enkel voor solo quests waar mijn pet alles moet doen. Nu een black bear en maximale mend-pet (bijna 2300/tick), plus een bear 2 leuke skills heeft (en die footstomp).

Als cat heb ik zo offspring van Har'koa, ziet er goed genoeg uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:18

ShadowBumble

Professioneel Prutser

cvs79 schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:15:
[...]

Huh, de iphone versie. Ik heb een iphone maar de versie hiervoor is toch nog alleen voor US accounts? Zie in de europese itunes store ook nog niks staan namelijk. Of werkte de US authenticator gewoon met europese wow accounts?
Zit ik nu ook over te twijfelen kan er in de EU sites nog niks over terug vinden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Tja, je kunt moeilijk bovenop iemand gaan staan die al staat te campen nietwaar? Zou het ook reteirritant vinden als mensen dat bij mij zouden doen.

Ik snap niet waarom ze noblegarden teogevoegd hebben. Bij de andere events had je nog wat te doen, hier is het echt alleen maar suffe paaseieren zoeken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dear [Diary of Weekend, vol. 1],

Het WoW-weekend begon chaotisch. Ik was helemaal voorbereid op onze Ulduar10-raid. Door wat reallife troubles kwam ik pas een half uur voor de raid online, en kreeg ik te horen dat 2 (reallife) vrienden op het laatste ogenblik afgezegd hadden. Weinig aan te doen, en met goede hoop wat mensen gewhispered of ze mee wilden. Met meer geluk dan wijsheid wilden er 2 wel mee, waaronder een Zweedse vriend :) Mage en Elemental Shaman in de groep.
Ik ging op m'n Priest, zodat we een team met 3 healers hadden. Twee Discipline Priests, en één Resto Shaman.
Flame Levithan ging zonder problemen neer, al waren er wel 2 dood gegaan. Een keyboard-turner draaide niet snel genoeg weg van FL bij een targetswitch :D Maar toen zat FL al op z'n 15% van z'n hp.
Toen gingen we toch als eerste door naar XT-"I guess it doesn't bend that way"-002! We hadden weer wat problemen met adds. De Hunter die mee was kon één zijde niet in z'n eentje aan. De Elemental Shaman erop, en de volgende try ging goed! Een overwinning voor ons allen :P Ik moet zeggen dat Discipline mij een stuk beter ligt. Goede, snelle tankhealing; damage preventie in plaats van healing geeft een veiliger gevoel; bursthealing; hasted grouphealing die een HoT (Glyphed) + Shields on Crits geeft.
We gingen door naar Razorscale. De tacs kregen we te horen van de Mage die mee was, die 'm al eerder gedaan had. Op één of andere manier ging de Dr00d tank neer, waardoor we nog maar één tank hadden voor fase 2. Die werd dus geroot uiteindelijk, al konden we 'm prima levend houden met 0% armor of zoiets :)
Ik had al direct door dat Discipline voor dit gevecht geschapen is. Elke speler die een Fireball op z'n mieter kreeg, kreeg een Shield van me. Dat gaf een andere healer de kans om ze volledig vol te krijgen, en bijna 100% zeker werd het Shield geconsumeerd door een volgende Fireball en de speler kreeg max. 1k damage en ik mana door Rapture. Op de helft van het gevecht zat ik op 90% mana en niemand was dichtbij doodgaan geweest :) Ideale damage preventie hier. Daarna was het simpelweg tanks ophouden, wat makkelijk is. First kill, tweede try.
Daarna gingen we naar Kologarn, makkie volgens onze Warrior tank! "Die wordt een 1-shot", zegt ie. Ik noem even op:
1e try - tank two-shot, healers niet wakker
2e try - iemand loopt met lazerbeams door raid
3e try - tank weer two-shot, debuff doet au
4e try - tank loopt te ver, valt naar beneden lol - YOU FAIL!
5e try - switch, of niet, verwarring op TS, tank dood
6e try - ik loop te kleine rondjes met lazerbeams, ga dood
laatste try van de avond - alles gaat goed, Kologarn dood
En ondertussen hadden we nog 3 ninjapulls, waar de raid geheel of gedeeltelijk dood ging. One-shot, uhuh :D
We hadden wel de grootste lol, en daar gaat het om. Als er dan nog bosses doodgaan is het leuk meegenomen.

Ik hoop dat we komende vrijdag die bosses nog wat vlotter neerkrijgen, en dan een nieuwe kunnen gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Hydra schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:55:
[...]
Tja, je kunt moeilijk bovenop iemand gaan staan die al staat te campen nietwaar? Zou het ook reteirritant vinden als mensen dat bij mij zouden doen.

Ik snap niet waarom ze noblegarden teogevoegd hebben. Bij de andere events had je nog wat te doen, hier is het echt alleen maar suffe paaseieren zoeken.
Tja, persoonlijk vind ik een beetje elders aflopen ook suf. Met uitzondering van de elders in de hoofdsteden van de opposing faction :)

Enige leuke vind ik persoonlijk als ze ergens een leuke boss stoppen. Vooral een highlevel boss in een lowlevel instance kom je daar ook nog eens :)

Iets heel anders, ik doe op mijn resto druid samen met een rogue stealthruns op bosses die mounts droppen. Wat me opvalt is dat MgT zoveel makkelijker is op 80 als Sethek Halls. In die laatste moet ik af en toe nog echt healen, in MGT is het eigenlijk alleen maar doormeppen. Zelfs Bloodlord in ZG is lastiger dan MgT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08-2024
Skillz schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:36:
[...]

gelukkig heb ik wel die ghostwolf getamed toen hij nog tamable was. Helaas gebruik ik me hunter niet meer :P

WTS ghost wolf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kort vraagje, wat bedoelen ze nu precies met 'base mana'?

Is dat zegmaar je mana helemaal zonder enkele talent of gear vanuit je base stats? Ik was wat om mijn hunter aan het spelen met gear, waarna ik wat int gear af deed en de mana-usage van mijn skills ging opeens ook een 5-10 mana naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Hydra schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:55:
[...]
Mja, het probleem is dat Blizzard altijd moet balanceren tussen verschillende groepen van spelers.
Stel dat de eieren verspreid lagen over de oude wereld, outland en northrend dan hebben nieuwe spelers geen boodschap aan dit event (deze kritiek heb ik al vaak gelezen ivm andere evenementen).

Verder heb je dan mensen die gewoon een keertje hun bank alt willen equippen met die prul items die je krijgt, en dan nog de echte achievement jagers. Het zal nooit goed zijn voor iedereen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:13

NoTimeRemains

I know

ShadowBumble schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:50:
[...]
Zit ik nu ook over te twijfelen kan er in de EU sites nog niks over terug vinden.
is nog niet gereleased in de EU. dus stop maar met zoeken.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Dear [Diary of Weekend, vol. 2],

Dan het deel na Ulduar :P
Ik ben de dailies voor Fishing en Cooking zoveel mogelijk elke dag aan het doen op m'n Priest, om uiteindelijk Fish Feasts te maken voor Ulduar. Cooking staat na dit weekend op 437 en ik moet nu dailies doen voor meer Northrend Spices om Small Feasts te maken.
Daarnaast had ik weer m'n Warrior opgepakt. Als Arms ram ik door de mobs heen. Alle quests rondom Venomspite waren zaterdagochtend zo gedaan, en ging de reis verder naar het westen in Dragonblight. De rest van de dag heb ik echter dingen om en rond het huis gedaan, waaronder in de zon liggen in de tuin :D
/rant mode on
Alleen die klere keffer in de tuin van de buren moet z'n muil houden :(
/rant mode off

Zondagochtend heb ik samen met een maat m'n 24 Paladin (!) gespeeld. Hij had een 26 Paladin. We hebben allebei de Shoulders en Arcanite Reaper als Heirloom items, al heb ik wel Crusader op de mijne :+ We killen alle mobs die we tegenkomen, door het simpele feit dat we toch niet af hoeven te remmen tijdens het rennen ervoor, zo snel liggen ze! Einde van onze 'speelsessie' was ik level 26 en hij 27.
Later op de dag m'n 69 Druid gepakt en uurtje mee gespeeld. Toen hij 70 was had ik er weer genoeg van. Toen m'n Death Knight gepakt, heerlijk die afwisseling hehe. Daarmee ben ik richting Argent Tournament gevlogen om dat eens te proberen. Die quests / dailies daar bevallen me wel, en ik denk dat ik deze wel ga volhouden om uiteindelijk het Epic Sword te kunnen kopen. Frustrerend genoeg loopt m'n DK nog steeds met de Rare Polearm uit heroic Violet Hold :(

In de avond alweer m'n Warrior gepakt. Paar quests gedaan tot de kleine sliep. Daarna mezelf in queue gezet voor 3 instances. Vrij snel kreeg ik een invite voor Violet Hold. Een DK zou tanken, en een Pala zou healen d.m.v. z'n dualspec. Na 2 portals was ik al aan het tanken doordat de DK zoveel damage pakte en doodging. Niet gek als ie 2 defense items had en verder dps-blues en een enkele greenie. Hij had 14k hp in Frost Presence en dat had ik al in DPS gear als Arms. In def gear liep ik met 18k. Uiteindelijk hielden we het vol tot de 2e baas, zijnde de Void. Daar ging het fout door slackende en noob dps die de kleine voids niet dood maakten. Wipe. Twee dps zonder iets te zeggen weg. Uiteindelijk ook de DK weg. Drie guildies opgetrommeld, en ik ging naar Ogrimmar om Prot te speccen :) Dat tanken als Arms was niet alles, en ik ga toch maar dualspec aanschaffen denk ik, aangezien ik deze char toch omhoog wil hebben en Prot bevalt me gewoon erg goed. Tanken ging weer als vanouds, en ik vind het tanken als Warrior toch 'puurder' dan met een DK. Schild aan, andere abilities dan wanneer je DPS bent, en wat meer uitdaging in AoE tanking.

Komende week maar dailies blijven doen voor m'n Priest en DK en ondertussen m'n Warrior levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
ImdaMned schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:23:
[...]

Succes met mimiron. Die is best shit : P

25 mans is makkelijker imo. Meer kans om te mogen failen op bijv mines. maar grotere retard factor omdat je met 25 man zit.
Lol troll , volgens mij was jij gisteravond de fail factor , hey een rakket uh oh , boem weg trol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Diversity schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:25:
[...]

Lol troll , volgens mij was jij gisteravond de fail factor , hey een rakket uh oh , boem weg trol :P
Opgeruimd staat netjes toch ... kan ie daarna ook geen anderen opblazen :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Diversity schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:25:
[...]

Hi mr. "je kan duidelijk zien dat niet iedereen tactics heeft gelezen, oooooooh, p3w x2 laser dood" diversity.

En ik had goed geoefend met 10 mans ja. Ik wist perfect de 1e missile te vinden.!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 17:49
Gisteren ook de noblegarden title binnen weten te slepen. Heb alleen nog het witte tuxedo shirt nodig om alle achievements binnen te hebben. Ik moet nog 100 chocolates farmen voor de polymorph spell dus met een beetje mazzel zit hij daarbij.

Verder ook nog een moeilijke achievement gehaald in Arathi Basin. 5 mensen killen op farm, Lumber mill, blacksmith, mine en stables. 1 minuut voor het einde van een langdurende AB de achievement binnen weten te slepen. Nu nog twee keer EOTS met 4 bases up winnen en die is ook weer binnen.

Vanavond lead ik een raid naar Ulduar. Razorscale en Ignis staan op de agenda. Razorscale vorige week op 23% gekregen nadat we eerst door een gebrek aan healers maar Sart +1 gedaan.

De raidgroup die we nu hebben is nog vrij nieuw, maar met een paar nieuwe members (DK tank, fury warrior, DK dps) zitten wel wel goed. Dan kunnen we echt progress gaan maken. Vanavond moeten Razorscale en Ignis iig down!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Ik ga ook weer beginnen :P

Eerst gestopt, maar nu dat de nieuwe patch dr weer is tijd om er even weer wat tijd in te steken.
Moet alleen mijn char van account moven, gezien ik hem toen aan mn broertje gaf ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
ImdaMned schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:42:
[...]

Hi mr. "je kan duidelijk zien dat niet iedereen tactics heeft gelezen, oooooooh, p3w x2 laser dood" diversity.

En ik had goed geoefend met 10 mans ja. Ik wist perfect de 1e missile te vinden.!!!
Mja ik vond die kleurtjes zo mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik heb sinds een week geleden mijn UD rogue weer opgepakt. Hij is lvl 73 nu. In het begin begon ik als mutilate maar dit kost mij te veel inspanning. ( gear niets mis mee 2x 103dps daggers ). Daarna heb ik een lvl als combat sword gedaan. Dit was al makkelijker maar het nog niet helemaal. (merci swords :P ) nu ben ik gespeced naar de oude season 3 pvp spec, dus shs hemo.

Deze spec vind ik gek genoeg tot nu to het beste werken. Ok je hebt minder nrg regen maar de mob is al dood voordat ik geen nrg meer heb. verder critten mijn hemo's net zo hoog (1500) als SS in combat spec. ( hoewel ik natuurlijk te weinig punten overhad om de crit dmg van assa mee te neme, ) Verder krijg ik minder dmg in hemo van mobs dus minder repair costs
Nog iemand die lvled als shs hemo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:42:
[...]

Ik ook "ppl watch your feet and run" Alucardu has died. Whut? Jammer dat wij de 10m niet afmaken waarschijnlijk :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:51:
[...]

Ik ook "ppl watch your feet and run" Alucardu has died. Whut? Jammer dat wij de 10m niet afmaken waarschijnlijk :(.
Wij ook niet, ma / di besteden aan mimiron 25 mans wipen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wij hopelijk vanavond Freya en Hodir (of Thorim?) down en morgen nog even kijken naar Mimiron25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben bezig met de Argent Tournament quests. Inmiddels ben ik zover dat ik Champion's Seal krijg bij de daily quest. Yay!

Nu zijn ook de quests Valiant Of The Exodar/Stormwind etc geunlockt. Ik vraag me af wat deze quests precies doen. Ik ben bang dat ik tijdelijk geen Champion's Seal kan verzamelen als ik deze quests start. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 03-06 15:49

Tao

DPC DE_KOMETEN

SinergyX schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:04:
Kort vraagje, wat bedoelen ze nu precies met 'base mana'?

Is dat zegmaar je mana helemaal zonder enkele talent of gear vanuit je base stats? Ik was wat om mijn hunter aan het spelen met gear, waarna ik wat int gear af deed en de mana-usage van mijn skills ging opeens ook een 5-10 mana naar beneden.
http://www.wowwiki.com/Base_mana
is je beste vriend :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:24:
Wij hopelijk vanavond Freya en Hodir (of Thorim?) down en morgen nog even kijken naar Mimiron25.
Hehe gl, wij gingen gisteren na een wat verlate start vanwege aanmeldingen ook verder met 25 mans op de Iron Bro's, Alyiana (sp?) en Hodir. Deze gingen na een aantal wipes netjes plat, moesten wat dingetjes tweaken omdat 't de eerste tries waren, Hodir uiteindelijk 2x enraged gekregen maar niet neer; teveel focus op adds gok ik. Die gaat iig vanavond neer en we kunnen weer verder met Mimir.

Vrijdag in de 10mans al goed kunnen oefenen en tot en met de 3e "wing" op Mimiron na plat gekregen, Mimi in phase 3 na paar tries dus verwacht dat we op 25 mans hier ook wel aardig snel aan toe zullen zijn.

Erg tof so far, erg leuk lvlontwerp ook naar Mimiron toe (ik verklap niks! ;) ).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 10:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Slogra schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:36:
Ik ben bezig met de Argent Tournament quests. Inmiddels ben ik zover dat ik Champion's Seal krijg bij de daily quest. Yay!

Nu zijn ook de quests Valiant Of The Exodar/Stormwind etc geunlockt. Ik vraag me af wat deze quests precies doen. Ik ben bang dat ik tijdelijk geen Champion's Seal kan verzamelen als ik deze quests start. Klopt dit?
Nee, je kan champion seals en valiant seals tegellijkertijd verzamelen; in fact, omdat je de champion dailies toch al doet hoeft je maar 2 extra quests te doen voor de valiant. De 'enemy at the gates' en 'field training' zijn dezelfde als de champion quests; alleen andere namen, en meer mobs: als je de beide quests hebt, en je moet 10 scourge voor de ene, en 15 voor de andere quest killen, dan ben je na 15 mobs klaar met beide quests.

Zelf ben ik nu champion voor Stormwind en Darnassus, en Exodar komt ook al dichtbij. Vervolgens wordt het dus champion marks verzamelen.. Zit nu op 45 marks, dus nog maar 1005 te gaan ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Dat klinkt goed, ik ga over 2 uur meteen beginnen :). Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een echt skilled en geared rogue for 2v2 arena om 2k+ rating te halen. Weet alle tacts, gebruik focus en cc perfect. Ben een frostmage, en op mijn server zijn alle goede rogues al bezet. Ben dus bereid om te migraten naar een andere server.

Heb ventrilo server/skype.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Spinebreaker&n=Kanzir

Voeg me toe als u geïnteresseerd en serieus bent: job_dekrol@hotmail.com.

*op dit moment dus aan het spelen met een beginner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

./facepalm :p

Jammer dat Malice forum down is, wilde wel eens kijken wat voor apply's ze hebben gekregen na hun spam de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kees schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:08:
[...]

Nee, je kan champion seals en valiant seals tegellijkertijd verzamelen; in fact, omdat je de champion dailies toch al doet hoeft je maar 2 extra quests te doen voor de valiant. De 'enemy at the gates' en 'field training' zijn dezelfde als de champion quests; alleen andere namen, en meer mobs: als je de beide quests hebt, en je moet 10 scourge voor de ene, en 15 voor de andere quest killen, dan ben je na 15 mobs klaar met beide quests.

Zelf ben ik nu champion voor Stormwind en Darnassus, en Exodar komt ook al dichtbij. Vervolgens wordt het dus champion marks verzamelen.. Zit nu op 45 marks, dus nog maar 1005 te gaan ;)
1005 aan 5 per dag, happy farming! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Anoniem: 149371 schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:22:
Ik ben op zoek naar een echt skilled en geared rogue for 2v2 arena om 2k+ rating te halen. Weet alle tacts, gebruik focus en cc perfect. Ben een frostmage, en op mijn server zijn alle goede rogues al bezet. Ben dus bereid om te migraten naar een andere server.
Wow... dat je dat over jezelf durft te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:28:
./facepalm :p

Jammer dat Malice forum down is, wilde wel eens kijken wat voor apply's ze hebben gekregen na hun spam de hele tijd.
Wat dacht je? Laat ik dan maar de TiC shoutbox vervuilen? : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149371

Anoniem: 23522 schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:32:
[...]

Wow... dat je dat over jezelf durft te zeggen :)
hehe, tja ik heb echt veel gespeeld en geoefend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:41:
[...]

Wat dacht je? Laat ik dan maar de TiC shoutbox vervuilen? : P
Mjah zag dat oizo mij in zijn sig heeft. Leuke trouwens ./facepalm en toen een shoutbox. /1 /2 /shoutbox! yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Vraagje aan de andere druid tanks wat gebruiken jullie als tank build?
Zelf zit ik een beetje met een dilemma en denk ik er aan om imp mangle te laten vallen. Aangezien mangle vooral een vuller is en niet meer je main threat generator denk ik eraan om de volgende build te gebruiken voor tanken.

http://talent.mmo-champio...130621020607&version=9806

Je krijgt dan meer TPS op je andere attacks waaronder maul (je nieuwe main threat gen) hoe denken jullie hierover?

Zat nog even te kijken bij bijvoorbeeld Tun (Ensidia) en die gebruikt een build zonder infected wounds wat in feite nog meer TPS oplevert maar waarbij je incoming damage soms hoger is. Denk dat ik deze ga gebruiken vanavond in onze raid!

http://talent.mmo-champio...130621020607&version=9806

[ Voor 25% gewijzigd door TiMMieJ op 27-04-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Infected wounds heb ik zelf ook niet. Ten eerste werkt het op bosses niet, en ten tweede kan het lastiger zijn om mobs te verplaatsen.

Tja, alleen voor trash kan het wel handig zijn...maar ja, ga je daar vaak door dood?

EDIT: dit is mijn hybrid tank/dps spec:
http://talent.mmo-champio...131221020607&version=9806

[ Voor 30% gewijzigd door Slogra op 27-04-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Slogra schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:59:
Infected wounds heb ik zelf ook niet. Ten eerste werkt het op bosses niet, en ten tweede kan het lastiger zijn om mobs te verplaatsen.

Tja, alleen voor trash kan het wel handig zijn...maar ja, ga je daar vaak door dood?

EDIT: dit is mijn hybrid tank/dps spec:
http://talent.mmo-champio...131221020607&version=9806
Infected wounds stap ik ook vanaf maar als ik jouw build bekijk met patch 3.1 is het niet zo slim om 5/5 furor te nemen. Aangezien imp motw nu standaard aan jouw 2% stats increase geeft op alle stats. Mijn advies is om voor 3/5 furor te gaan en 2/2 imp motw daar win je veel meer mee dan 5/5 furor. En zeker met dual spec zou ik niet meer voor een hybrid gaan maar dat is puur persoonlijk ;),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
TiMMieJ schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:13:
[...]

Infected wounds stap ik ook vanaf maar als ik jouw build bekijk met patch 3.1 is het niet zo slim om 5/5 furor te nemen. Aangezien imp motw nu standaard aan jouw 2% stats increase geeft op alle stats. Mijn advies is om voor 3/5 furor te gaan en 2/2 imp motw daar win je veel meer mee dan 5/5 furor. En zeker met dual spec zou ik niet meer voor een hybrid gaan maar dat is puur persoonlijk ;),
Aha, ik wist niet dat imp motw het nu 2% extra geeft. Dat maakt het erg interessant. Maar aan de andere kant vind ik die 10 rage altijd wel handig voordat ik een gevecht begin, dus ik twijfel nog.

P.S. ik heb geen dual spec. En als ik voor dual spec ga, dan ga ik voor restoration :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

Rannasha

Does not compute.

Infected Wounds werkt zeker wel op bosses, de attack-speed-slow in ieder geval (de movement slow werkt dan weer niet). En dat is ook hetgene dat het interessant maakt voor raids. Tenzij je iemand anders hebt die Thunderclap of de vergelijkbare debuff van Paladins/Death Knights op de boss actief houdt, zijn de punten in IW erg belangrijk voor je survival.

Overigens kun je met 3/5 Furor gewoon 1 of 2 keer extra shiften vlak voor de pull als je pech hebt en je de 10 rage niet krijgt. Zo verlies je het voordeel van de 10 extra rage bij de pull niet, maar je houdt de 2 punten over voor 2/2 Imp MotW.

[ Voor 3% gewijzigd door Rannasha op 27-04-2009 16:22 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Slogra schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:18:
[...]

Aha, ik wist niet dat imp motw het nu 2% extra geeft. Dat maakt het erg interessant. Maar aan de andere kant vind ik die 10 rage altijd wel handig voordat ik een gevecht begin, dus ik twijfel nog.

P.S. ik heb geen dual spec. En als ik voor dual spec ga, dan ga ik voor restoration :).
Wat betreft die 10% rage shift een keer of 2 max en je hebt 10 rage met 3/5 furor (is wat ik doe) vervolgens enrage en gaan met de banaan. Voordeel van 2% stats is meer dps en meer tps waardoor je je 10 rage na circa 2/3 hits er echt wel uit hebt. Maar persoonlijke ervaring natuurlijk.

Wat betreft dual spec ben ik ook heel stellig daarmee door als main build gewoon alleen tanking te nemen en als dual een resto pvp spec ;). Zodoende haal ik voor mijzelf het meeste uit het spel door te doen wat ik het leukst vind. Willen ze dat ik andere dingen doe respec ik op guild kosten dan leren ze het vanzelf wel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Mijn resto druid heeft als dual spec feral dps spec gekregen. Waarom? Ik doe eigenlijk alleen PvE en de kans dat je in een raid op een boss een healer minder nodig hebt en een tank meer acht ik klein. Een extra dps als je wat minder healing nodig hebt is echter altijd lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

Anoniem: 63072 schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:09:
Mijn resto druid heeft als dual spec feral dps spec gekregen. Waarom? Ik doe eigenlijk alleen PvE en de kans dat je in een raid op een boss een healer minder nodig hebt en een tank meer acht ik klein. Een extra dps als je wat minder healing nodig hebt is echter altijd lekker :)
En met feral DPS spec kan je vast ook prima offtank zijn als je de juiste gear aanhebt.
Zelf verkies ik echter healing en tanking spec, omdat ik DPS te saai vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79509

This is an automatic notification.

Dear customer,

Your account xxxxxx has been locked due to a chargeback on the monthly subscription for your Account.
Due to this reason the recurring subscription has been removed, and the option to pay with direct debit and prepaid game cards on your account has been disabled.

To unlock your account please follow these steps:

1. The chargeback has to be reimbursed exclusively by credit card.
2. Please make sure that the credit card has sufficient funds available.
3. Login to the account management page at www.wow-europe.com
4. Click on the “create subscription” link and select your type of credit card
5. Enter your credit card details and confirm that you accept the terms of payment and select the period of playtime. (Note: The new subscription must be the same as the chargeback e.g.: if you had a 3 month subscription chargeback, you must select 3 month again for the reimbursement.)

After step 5 has been finished and your chosen method of payment has been entered successful, it will take up to 24 hours until your account is unlocked.

As soon as the account has been unlocked you have the option to pay with a prepaid game card again, the direct debit option will remain locked.

Please note:

A prepaid game card is not a valid option to reimburse a chargeback on a direct debit or credit card chargeback due to its fixed amount of playtime that is added to the account.

The option to pay with direct debit for your subscription fee on the account has been permanently disabled since you had a chargeback with this method of payment.

In specific cases, we will reactivate the option to pay with direct debit for your account if:

- A bank error caused the chargeback
- Your account shows a sufficient number of direct debit payment on the bank account prior to the chargeback

Please contact our account and billing support team if you have problems or need further assistance.
You can either contact us by phone on our hotlines (free of charge):
http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

Or by email using our web form which you can access here:
http://www.wow-europe.com...illingDefault.html?lan=en

Best regards,

Blizzard Europe
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het kunnen komen door de switch van Postbank naar ING?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 11:35
Anoniem: 79509 schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:16:
[...]

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het kunnen komen door de switch van Postbank naar ING?
Het ziet er uit alsof er geprobeerd is te incasseren en dat dat gestorneerd is. Geen ervaring mee gehad, ik betaal altijd via iDEAL. Wel vreemd eigenlijk dat je door middel van creditcard je account moet unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 08-06 03:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik ben ook geswitched van Postbank naar ING, maar heb geen problemen. Toen ik dit probleem een keer had ( O-) ) heb ik gewoon de betaalgegevens opnieuw ingevoerd, en alles was weer ok.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79509

--MeAngry-- schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:22:
Ik ben ook geswitched van Postbank naar ING, maar heb geen problemen. Toen ik dit probleem een keer had ( O-) ) heb ik gewoon de betaalgegevens opnieuw ingevoerd, en alles was weer ok.
:O ik heb het geprobeerd en thank god het werkte!

bedankt voor je hulp!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eindelijk een Spirit Beast als pet voor mijn hunter :D

Het is deze:

Gondria (Spirit Beast)

Afbeeldingslocatie: http://static.wowhead.com/uploads/screenshots/normal/126879.jpg

Geen idee of ik gewoon geluk had, maar deed mijn eerst zoekrondje vandaag (gisteren ook al 2 zoekrondjes gehad) in Zul'Drak voor dit beestje (Loque'Nahak duurt me te lang en is te onduidelijk wanneer/waar ie spawnt) en op de eerste spawnplek was ie. Gelijk kunnen tamen zonder moeite :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 27-04-2009 21:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 09:49
na afgelopen week 5.5K dps te hebben gehaald op patch met fg/es(warlock) dacht ik maar eens affli te proberen wat het op training dummies een stuk beter doet. Helaas bleef ik steken op 5K dps wat me nogal tegen viel. Het lijkt erop dat affli veel minder scaled met raid buffs? Mn Haunt uptime was 100% en heb geen dots geclipped maar wel binnen 1 sec reapplied. Ik snap het niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Slogra schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:59:
Infected wounds is een van de belangrijkste talents die je hebt met betrekking tot damage reduction... En die talent werkt dus, zoals gezegd, wél op bosses voor wat betreft de attack speed debuff. De movement speed debuff is verder weinig interessant.

Mijn spec: hier. Linkse spec is tanking, rechtse is feral DPS.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Ik zit met dezelfde tankspec als NMe en ben bezig mezelf te gearen voor Naxx/OS. Nog niet echt met een goede groep heroics geprobeerd te tanken, maar bij normals anderen helpen tot heroics te komen tank ik ondertussen echt met twee vingers in mijn neus.

Gisteren Violet Hold getanked met een net beginnende dual spec holy paladin. Die hoefde bijna niets te doen, soms een low-level in onze groep healen, maar voor de rest was het peanuts.

Nu nog een goede groep bij elkaar krijgen voor een niet te moeilijke herioc en kijken hoe ik het daar doe.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren m'n Noble title gehaald :+
Verder een heerlijke fail Kara gedaan...

Heerlijk van die level 70's die nog nooit Kara gedaan hebben |:(
We waren met 4 lvl 80's, ik als tank, 2 dps en een healer.
En voor de rest een lvl 70 healer, en wat dps tussen 70 - 77.

Prachtig om ze bij bosjes neer te zien vallen omdat ze een pat weer over het hoofd zagen, of een group ninja pullden :')
De bosses gingen nog wel, maar de trash was echt drama.

Het mooiste was Chess.... Ooit een Chess bijna zien falen? :X
Na Chess rent iedereen verder worden keihard gewiped door de trash in de ruimte daarna.
Prachtig vooral omdat er een 80 dumbknight bij was :')
De lvl 80 healer moest weg, voor mij was dat ook een goed moment om te HS'en.

Het was wel weer even leuk, vooral om de players die echt geen idee hadden wat ze aan het doen waren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

HStyles schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:42:
Ik heb sinds een week geleden mijn UD rogue weer opgepakt. Hij is lvl 73 nu. In het begin begon ik als mutilate maar dit kost mij te veel inspanning. ( gear niets mis mee 2x 103dps daggers ). Daarna heb ik een lvl als combat sword gedaan. Dit was al makkelijker maar het nog niet helemaal. (merci swords :P ) nu ben ik gespeced naar de oude season 3 pvp spec, dus shs hemo.

Deze spec vind ik gek genoeg tot nu to het beste werken. Ok je hebt minder nrg regen maar de mob is al dood voordat ik geen nrg meer heb. verder critten mijn hemo's net zo hoog (1500) als SS in combat spec. ( hoewel ik natuurlijk te weinig punten overhad om de crit dmg van assa mee te neme, ) Verder krijg ik minder dmg in hemo van mobs dus minder repair costs
Nog iemand die lvled als shs hemo ?
Ik was op 70 combat swords, heb toen die BoA daggers gehaald met mijn Shaman en shs-hemo geprobeerd (omdat mutilate het gewoon niet was voor mij).
Na een beetje aanklooien met hemo weer teruggegaan naar combat-daggers met combat was het toch makkelijker om b.v. 3-5 mobs tegelijk af te maken (blade flurry+killing spree ftw).
Ben toen van 74-80 gewoon als combat verder gegaan en ben nu nogsteeds combat op 80 het levelen ging erg makkelijk eigenlijk haast niet dood gegaan en als combat zag ik ook gemiddelde xp/uur naar ~140k gaan uiteindelijk in 2speeldagen 7uur 80 gehaald en dat voelde enorm snel aan. Als ik weer zou moeten levelen zeker als combat het voelde snel aan, minder moeite met meerdere mobs zeker als SnD ophoudt kun je een aardige tijd doorgaan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:45:
Ik heb eindelijk een Spirit Beast als pet voor mijn hunter :D

Het is deze:

Gondria (Spirit Beast)

Geen idee of ik gewoon geluk had, maar deed mijn eerst zoekrondje vandaag (gisteren ook al 2 zoekrondjes gehad) in Zul'Drak voor dit beestje (Loque'Nahak duurt me te lang en is te onduidelijk wanneer/waar ie spawnt) en op de eerste spawnplek was ie. Gelijk kunnen tamen zonder moeite :)
Gz met je nieuwe pet :) Ik heb ook het vermoeden dat Gondria makkelijker te tamen is als Loque, had hem/het/haar iig binnen een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296829

yes!

Gisteravond Thorim+freya gedowned

Was ontzettend leuk Thorim vereist echter wel een goede setup
we hadden deze boss zeker onderschat op 25 man het is best even slikken
op het laatst hadden we goede tactics en zowel de arena als de "gauntlet"

daarna freya 2 tries tot we de adds onder de knie hadden daarna wipten we omdat ze in phase 2 een of andere explosie doet uit van die groene bolletjes .
"Ok guys good job its all tank and spank from here GG.... BOOOOOM" 1/2 raid dood XD was wel erg grappig
Daarna ff screenshots bewerkt en op onze frontpage gezet ;) (www.replicant.eu)

Ook nog ff tier 8.5 pants gescoord :)

Vanavond mimiron kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren bezig geweest met de Dalaran Cooking Contest en de achievement [Our Daily Bread] gehaald, werd ook tijd want ik kreeg maar niet de laatste daily (en ik heb er zeker 20 gedaan voordat ik de laatste daily kreeg). Ben nu de mats aan het verzamelen om mijn cooking skills naar 450 te boosten. Moet geen probleem zijn aangezien ik een greatest feast heb en genoeg Northend spices. Daarna moet ik nog even wat recepten zien te halen voor 100 recepten in totaal te halen en de mats voor 5 great feasts op de battleground te houden voor die achievement.

Daarna komen de lastige cooking achievements. De chocolade cake en de 100 Dalaran Cooking awards voor de Chefmuts.

Verder nog wat voor munten gevist.
Owja, een HoL HC. Ik deed de meeste DPS maar het was in totaal veel te weinig.Dus na de eerste twee bosses is de groep gequit. Ik deed rond 1100-1200 DPS maar ik had geen Flask of the frostwyrm op en geen great feast geprepared waardoor ik in principe zeker 200 spellpower heb gemist tijdens de instance. Mijn eigen DPS kon dus een stuk hoger. Nog 5 emblems of heroism en ik kan mijn epic off-hand halen. Maar ik wil eerst kijken of ik niet wat andere items voor mijn emblems of heroism kan halen als ik een klein beetje doorspaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Auredium op 28-04-2009 08:33 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Auredium schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:29:
Daarna komen de lastige cooking achievements. De chocolade cake en de 100 Dalaran Cooking awards voor de Chefmuts.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb een jaar lang quasi dagelijks die cooking quests gedaan eer ik dat chocalate cake recept kreeg (het zit er al in sinds de burning crusade cooking daily).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Kapoen schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:33:
[...]

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb een jaar lang quasi dagelijks die cooking quests gedaan eer ik dat chocalate cake recept kreeg (het zit er al in sinds de burning crusade cooking daily).
Mja, ik moet eens kijken hoe ik die uberhaupt kan krijgen. Het moet mogelijk zijn imo. Maar voor het moment ben ik tevreden als mijn cooking op 450 staat. Dan moet alleen mijn fishing nog naar 450 en die is bijna 400 dus ook dat is neit veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Auredium schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:35:
[...]

Mja, ik moet eens kijken hoe ik die uberhaupt kan krijgen. Het moet mogelijk zijn imo. Maar voor het moment ben ik tevreden als mijn cooking op 450 staat. Dan moet alleen mijn fishing nog naar 450 en die is bijna 400 dus ook dat is neit veel meer.
Natuurlijk is het mogelijk, het is alleen afhankelijk van de RNG ;) Ik hoop uiteraard voor jou dat je het snel krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
Gisteren was het weer tijd voor 25mans. Die doen we ma-wo dus twas paar dagen ernaar uitkijken. Eerst wat problemen met goede dps in de raid te krijgen, maar met dual spec is dit toch beter te doen. Khoop wel dat er snel wat rogues/enh shamans/warriors/druids joinen want die missen we toch wel als melee dps
(Geintereseerde : http://www.biergilde.be).

Om 1940 was de groep toch vol, en konden we gaan beginnen op razorscale. De eerste paar tries geprobeerd om de "land" van de baas perfect te timen met weinig adds, en proberen hem naar 2x op de grond te houden. Beste try hierop was echter 55%, 5% te weinig voor die land , dus ging het in 3x landen en door de tijd die we kwijt waren aan het timen, ging de boss op enrage op 10%... beetje jammer....
Echter na de break, gewoon boss neer laten komen, adds echt keihard nuken en zo proberen. Pew pew razorscale ging liggen en kwam niet meer overeind. Wij 1 Razorscale 8, maar het resultaat telt uiteindelijk!! _/-\o_
Tot mijn verbazing maar 3 stukjes loot, geen healing mace :( geen stukje legendary :( helaas!!

Hierna na de xt002 gegaan.. veel mensen die hem nog nooit gezien hadden dus na een korte uitleg zijn we het gaan proberen om de fight te zien. De eerste tries gingen goed, het hart werd goed genuked, echter kwamen er teveel adds bij de baas, waardoor hij healde > enrage op 20% ofzo. Het was al redelijk tegen het einde van de raid, dus een paar tries gedaan, goede tries ook waaruit leek te blijken dat hij niet lang rechtop meer blijft staan, maar toen was het tijd :(

Vanavond gaan we weer terug, we miste gisteren toen ik uitlogde wel 1dps-er dus ik hoop dat die nog opgevult gaat worden..... als de gebeurt hopelijk morgen een postje dat xt002 down is :D

Nogmaals, als er geintereseerde zijn voor een leuke nl-talige guild, 2/14 25m, 8/14 10m, het liefst melee dps maar als de gear/skill goed zijn zullen vast andere classes ook bekeken worden, ga applien op http://www.biergilde.be! :)

Verder gisteren ook nog mijn combustion bracers verkocht :) 3300g, had hem 2100-3300 erop gezet en net voor het einde werd hij geb/o-ed dus dat was nice .. eindelijk goud voor respecs zoveel ik wil, dus van het weekend shadow is proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Betthen op 28-04-2009 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen!

Het topic gaat minder hard dan normaal...

Ik heb gister niks gedaan, alleen even een uurtje aan het chatten geweest, terwijl ik guilds in en uit Ulduar zag rennen... De guild was ondertussen bezig met Ulduar10, daar is Hodir voor het eerst ontdooit. We staan nu op 8/14 op normal, slechts 3/14 op heroic, maar dat komt wel goed. Vanavond moet ik helaas weer tot laat werken, geen 25 mans voor mij dus. Misschien dat ik wat later op de avond een invalbeurt kan maken.

Laat die verhalen maar komen, ik zit voorlopig nog wel even op werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024
Anoniem: 296829 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:29:
yes!

Gisteravond Thorim+freya gedowned

Was ontzettend leuk Thorim vereist echter wel een goede setup
we hadden deze boss zeker onderschat op 25 man het is best even slikken
op het laatst hadden we goede tactics en zowel de arena als de "gauntlet"

daarna freya 2 tries tot we de adds onder de knie hadden daarna wipten we omdat ze in phase 2 een of andere explosie doet uit van die groene bolletjes .
"Ok guys good job its all tank and spank from here GG.... BOOOOOM" 1/2 raid dood XD was wel erg grappig
Daarna ff screenshots bewerkt en op onze frontpage gezet ;) (www.replicant.eu)

Ook nog ff tier 8.5 pants gescoord :)

Vanavond mimiron kan niet wachten
bah dkp vies :X

Ik ben gisteren voor het eerst met mijn guild naar 25 ulduar gegaan ik dacht moah razorscale/flame easy loot.
nou eerst vrij lang bezig met de gauntlet. flame 1shot uiteraard. en daarna gingen we naar ignis. Ik denk "hmm naja op 10 man is hij easy dus we krijgen hem wel neer". was ik waarschijnlijk al even vergeten dat ik niet in mijn 10 man team zat maar ik met een signup 25 man mee was... na elke wipe gewoon een kwartier wachten op niets en we gingen steeds dood doordat blijkbaar onze brittle dpser lag te slapen. daarnaast ging er ook steeds iemand in de slagpot 2 seconden voordat hij flamejets deed, waardoor voor we het door hadden we in de lucht hingen en niet op tijd diegene konden ophealen. Ik hou het eerst wel bij 10 man en pug wel 25 .... geen zin om 8 try's te doen per 4 uur en dan 1 boss maar down te hebben (ja je leest het goed alleen flame ging maar plat...).

Ik heb wel Steamworker's Goggles geloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind die legendary mace nou niet echt geweldig... wel leuk een oranje item maar die proc. geeft een shield van wat HP. Whooptiedoo.

En geen spir op een healer item whut?

Wij zijn gister kapot gegaan op Thorim. Waar met met 3m door de gauntlet renden en makkelijk op tijd waren was het nu een stuk lastiger om alles goed te timen. Altijd gingen de arena ppl dood. Flinke kut raid. En vanavond is er waarschijnlijk niets, ook geen 10m mimiron vanwege gebrek aan tanks. Blegh.

[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Lief dagboekje,

Dit weekeinde mijn Mecano-hog gecraft!!! Hoera!!!

Zaterdagavond voor de eerste keer Sartharion met 1 draak omhoog neergelegd!!! Hoera!!!

Ook Noblegarden is begonnen. Als female Orc is dit geen fijne tijd. Normaal gezien krijg ik nauwelijks tot geen aandacht (itt female blood elves), maar nu wil iedereen mij oren aannaaien. Ik ben dan ook - denk ik - ongeveer de enigste vrouwelijke Orc op onze server :p

Gisteren hadden we nog enkel Kel'Thuzad rechtstaan. Half-negen pull, kwart voor negen dooie Kel en daar sta je dan met tien man. Wat te doen? Lege Naxxramas, Sartharion met 1 draak omhoog neer, VoA ook gedaan, Malygos bugged... Dan ga je toch wel een keer met een scheef oog naar Ulduar gaan lonken. Het stond niet op de planning, want guild leading is van mening dat sommige mensen nog niet voldoende gegeared zijn en daar geef ik ze wel gelijk in, maar aangezien we toch 10 deftige mensen in de raid hadden, gingen we toch maar eens kijken.

Niemand die wist wat we moesten doen daar, dus voor de eerste try deden we maar iets. Met zijn allen in de voertuigen en wat rondhossen en dingen afknallen. We geraakten nergens natuurlijk, maar we hadden wel een hoop lol. Ideale teambuilding. Toch maar even gekeken wat eigenlijk de bedoeling was en vanaf try 2 toch maar wat gestructureerder met die voertuigen aan de slag gegaan. Vlotte bedoening en voor we het wisten waren we in combat met flame leviathan. Na 3 keer proberen lag ie neer. Tanking bracers dropten: ik roll 95. Guild first Ulduar loot gaat naar mij (en de mail chest naar een shaman). Hoera!!!

Beslist dat we Ignis gingen proberen. Dan kennis gemaakt met het niveau van de trash in Ulduar. Bon, na een incidentele whipe zijn we toch bij Ignis geraakt. Kiting tactic geprobeerd. Algmene ramp. Dan maar tanken op de centrale plaats. Toch 5% van Ignis afgekregen. En toen was mijn gear kapot (80g repairs... jeeeeeesh). Het was ook elf uur, dus raid afgelopen.

Wel een geweldige avond en ik kijk al uit naar de progress raids in Ulduar. Ik heb er zin in gekregen!

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024
MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:15:
Ik vind die legendary mace nou niet echt geweldig... wel leuk een oranje item maar die proc. geeft een shield van wat HP. Whooptiedoo.

En geen spir op een healer item whut?

Wij zijn gister kapot gegaan op Thorim. Waar met met 3m door de gauntlet renden en makkelijk op tijd waren was het nu een stuk lastiger om alles goed te timen. Altijd gingen de arena ppl dood. Flinke kut raid. En vanavond is er waarschijnlijk niets, ook geen 10m mimiron vanwege gebrek aan tanks. Blegh.
dat "schield" is volgends mij extreem goed. als ik het goed gelezen had. 15% van healing 15 sec dus als je bijvoorbeeld in 25 man zit met 6 healers en je nuke healed de tank samen met een paar anderen en hij procced dan krijgt de mt een shield van 15% healing dus 3 healers 10k heals per 2 sec = 1500 per healer = 1500x3 = 4500x7 = 31500 health handig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skillz schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:25:
[...]

Gz met je nieuwe pet :) Ik heb ook het vermoeden dat Gondria makkelijker te tamen is als Loque, had hem/het/haar iig binnen een dag.
Volgens mij is het verschil dat er bij Gondria geen spawntime tussen zit. Hij deelt erger nog wel de spawns met 3 andere mobs, maar het is een kwestie van alle spawns afgaan als je een van de andere rares tegenkomt > killen. Kom je Gondria tegen > vangen. Eenvoudig genoeg.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Incognitow schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:30:
[...]

dat "schield" is volgends mij extreem goed. als ik het goed gelezen had. 15% van healing 15 sec dus als je bijvoorbeeld in 25 man zit met 6 healers en je nuke healed de tank samen met een paar anderen en hij procced dan krijgt de mt een shield van 15% healing dus 3 healers 10k heals per 2 sec = 1500 per healer = 1500x3 = 4500x7 = 31500 health handig toch?
Als dat zo zou werken zou die debiel overpowerd zijn.
Afbeeldingslocatie: http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2009/april/valanyr.jpg
Als je de mace procced krijg je 15sec Blessing of Ancient Kings waardoor je heals in die 15seconden een shield van 15% geven. Dus het werkt alleen op jezelf (wat me logisch leek).

Dus je procket, cast greater heal crit. 18.000 en de shield is daar 15% van dat is zo een 2700hp. Ik neem wel aan dat je het shield kan blijven aanvullen maar dan nog zal het niet geweldig zijn. Samen met procs op CoH / PoH / Divine Hymn zou het nog wat kunnen zijn maar het is geen merkbaar verschil denk ik.

Als je de proc zou hebben een CoH cast van gemiddeld 5k per persoon dan is het shield maar 700hp per persoon. Ja ach, we moeten het maar in werking zien denk ik dan.

[ Voor 41% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2009 09:51 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.