Afgelopen weekend eindelijk een char gevonden die ik waarschijnlijk tot aan de 80 solo ga levellen. Woensdag was mijn mage nog 62 en met 63 ging hij het weekend in (weinig tijd). Hij kwam er met 66 uit en zoveel had ik niet eens gespeeld. Het merendeel (64 t/m 66) heb ik eigenlijk gisteravond gedaan. Met een beetje mazzel zit ik over een paar dagen in Northrend 

Achievements zijn zo leuk als ze net uit zijn, vooral omdat ik er niets mee doe
In Outland zie je al amper iemand, maar gisteren was het compleet uitgestorven 
Ik hoorde behoorlijk veel gescheld bij ons gisteren omdat nogal veel mensen dat idee al hadden op Terenas. Goldshire was altijd al een beetje bevolkt met dual-figuren, maar nu scheen het zwart te zien van de mensenKapoen schreef op zondag 26 april 2009 @ 14:14:
Voor de mensen die bezig zijn aan de noblegarden achievements: ga naar de level 5 stadjes (goldshire, razor hill, kharanos, brill,... ) indien je op zoek bent naar female tauren, troll en dwarves. In Dalaran is het zo druk dat de weinige female chars al allemaal die oortjes buff hebben (waardoor ze dus niet meetellen voor de achievement).
Achievements zijn zo leuk als ze net uit zijn, vooral omdat ik er niets mee doe
Vraag me af hoe lekker dat werkt met een beast zoals Loque als je kijkt naar de limitations.NoTimeRemains schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:15:
addon : NPCspawn - geeft een achievement achtig venster zien als je in de buurt bent en als hij natuurlijk up is.
Maar goed, hoe groot is de kans dat je een hunter met een tamme Loque tegenkomt rond de spawnplek van Loque zelfWowinterface
The only problem mobs for _NPCScan are tamable beasts. Even when you run across the tamed version, _NPCScan gets tricked and displays a found alert. In order to prevent those false positives, the mod doesn't scan for tamable mobs by default. You can still add them manually, so long as you don't cross paths with many hunters in your search.
[ Voor 25% gewijzigd door -BB- op 27-04-2009 07:07 ]
When all else fails, resurrect and start over