MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:36:
Dus je procket, cast greater heal crit. 18.000 en de shield is daar 15% van dat is zo een 2700hp. Ik neem wel aan dat je het shield kan blijven aanvullen maar dan nog zal het niet geweldig zijn. Samen met procs op CoH / PoH / Divine Hymn zou het nog wat kunnen zijn maar het is geen merkbaar verschil denk ik.
Als je de proc zou hebben een CoH cast van gemiddeld 5k per persoon dan is het shield maar 700hp per persoon. Ja ach, we moeten het maar in werking zien denk ik dan.
In tekst vorm:
Your healing spells have a chance to cause Blessing of Ancient Kings for 15 seconds allowing your heals to shield the target absorbing damage equal to 15% of the amount healed.
ALs ik het zo lees, is het beetje 'mini priest' Power word: shield variant, of hij moet wel enorm vaak proc'en, anders lijkt het een beetje 'matig' wapen voor een legendary. Is natuurlijk wel leuk, zo'n 750hp shield op iedereen kunnen casten, stel dat je een tank staat te spam healen (5k/2sec) in een minuut praat je dan over 22500hp shielded. Daar heb je zelf bijna 5 heals voor nodig, zo'n 10 seconde.
(even crits erbuiten gelaten).
Dus qua healing wordt je zo'n 15% efficienter qua uitsparing van heals, en dat puur op 1 target
Nu weet ik de droprate niet van die bow uit sunwell - die pas in naxx werd ingehaald qua dps, nu lijkt dit wapen wat makkelijker te verkrijgen (je gaat die bosses die komende XX weken farmen), mischien rechtvaardigt dat wel de kwaliteit van het wapen.
Verder nieuws, lvl36 op mijn dual boxje

Zat even een dipje in Thousand Needles, lompe Galak messenger kon ik maar niet vinden. Nu aangekomen in Stranglethorn, we gaan de 40 even aantikken

Mijn 2de account zat nog in trial, geen trade, geen mail, had ik toch een mailtje over gestuurd. Gisteravond gelukkig werd hij geupgraded, meteen de 30 mount erbij gekocht

Kaasje123 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:48:
[...]
Moet je daar nog wat speciaals voor doen of is deze npc rechtstreeks te tamen? klinkt namelijk nogaal vaag een npc tamen? en wat voor pet is het? Lijkt me een dps pet?
*Oh wacht je moet zeker beastmastery talentree hebben om special pets te tamen toch? Maar verder niks?
Enkel de 51 talent van BM, verder taming as usual
[
Voor 10% gewijzigd door
SinergyX op 28-04-2009 10:07
]