Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:16:
[...]

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het kunnen komen door de switch van Postbank naar ING?
Ik heb dit zelf ook een keer gehad. Was toen het nog gewoon Postbank was. Had mijn betaling via automatische incasso lopen alleen vond de Postbank het nodig om het geld terug te halen waarop Blizzard dus het account blokkeerd.

Ik heb toen gebeld met Blizzard en hun vertelden bij contact op te nemen met mijn bank over hoe en wat. Vervolgens heb ik opnieuw kunnen betalen bij Blizzard, dit maal via iDeal gedaan en ik kon weer spelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Kapoen schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:37:
[...]
Natuurlijk is het mogelijk, het is alleen afhankelijk van de RNG ;) Ik hoop uiteraard voor jou dat je het snel krijgt :)
Hehe, op mijn Warlock zat de recipe voor de Chocolate Cake in de tweede Small Spice Bag die ik kreeg als beloning voor een cooking daily. Het kan dus inderdaad :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:37
Rakkerzero schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:45:
Ik heb eindelijk een Spirit Beast als pet voor mijn hunter :D

Het is deze:

Gondria (Spirit Beast)

[afbeelding]

Geen idee of ik gewoon geluk had, maar deed mijn eerst zoekrondje vandaag (gisteren ook al 2 zoekrondjes gehad) in Zul'Drak voor dit beestje (Loque'Nahak duurt me te lang en is te onduidelijk wanneer/waar ie spawnt) en op de eerste spawnplek was ie. Gelijk kunnen tamen zonder moeite :)
Moet je daar nog wat speciaals voor doen of is deze npc rechtstreeks te tamen? klinkt namelijk nogaal vaag een npc tamen? en wat voor pet is het? Lijkt me een dps pet?

*Oh wacht je moet zeker beastmastery talentree hebben om special pets te tamen toch? Maar verder niks?

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 28-04-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ben vanochtend nog ff met de noblegarden eieren bezig geweest, heb er nu zo'n 100+ verzameld ofzo. toch grappig; er is een (erg kleine) kans op bepaalde items, en bij ieder ei dat je openklikt zit je te hopen. Heb al 2 keer de pet rabbit. *zucht* :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:45
Hydra schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:52:
Ben vanochtend nog ff met de noblegarden eieren bezig geweest, heb er nu zo'n 100+ verzameld ofzo. toch grappig; er is een (erg kleine) kans op bepaalde items, en bij ieder ei dat je openklikt zit je te hopen. Heb al 2 keer de pet rabbit. *zucht* :)
Dat heb ik dus met Book of Glyph Mastery. Eitjes pakken voor noblegarden is dan een stuk gezonder voor je goldvoorraad kan ik je vertellen : P

Zit al op 47 nieuwe glyphs a 1500 tot 2500g...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Gisteravond een heerlijk avondje gehad. Eerst nog even wat gequest in Borean Tundra. Ik had toen in eens twee quests voor Nexus, dus in de LFG gaan staan. Binnen twee tellen (letterlijk) werd ik geinvite. Bleek een groep te zijn die de eerste boss al down had. De shaman healde perfect en de tank deed het ook netjes. Binnen een half uurtje hadden we de rest gecleard en ben ik m'n quests in gaan leveren. Ik zag toen dat er in general iemand op zoek was naar een groep voor Last Rites. Omdat ik al een paar een poging gedaan had voor die quest en ik die bijl heel graag wilde hebben, heb ik gevraagd of hij me wilde inviten. Hij zou dan healen, het was een druid, en ik zou die vent verrot slaan. Ging ook heel netjes en ik was een mooie bijl rijker.

Toen moest ik nog een paar quests voor [Nothing boring about Borean] en die heb ik gedaan. Gelijk ook m'n wapenskill van 270 naar 360 geholpen door die quests. Verder nog even mining naar grandmaster geholpen. Ik moet nog wel veel minen daar voor, maar op zich is dat niet zo'n probleem. In Stormwind heb ik een portal gevraagd naar Dalaran en daar heb ik de expert riding skill gekocht. *slik*

Oh ja, ondertussen ook nog 72 aangetikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:36:
Dus je procket, cast greater heal crit. 18.000 en de shield is daar 15% van dat is zo een 2700hp. Ik neem wel aan dat je het shield kan blijven aanvullen maar dan nog zal het niet geweldig zijn. Samen met procs op CoH / PoH / Divine Hymn zou het nog wat kunnen zijn maar het is geen merkbaar verschil denk ik.

Als je de proc zou hebben een CoH cast van gemiddeld 5k per persoon dan is het shield maar 700hp per persoon. Ja ach, we moeten het maar in werking zien denk ik dan.
In tekst vorm:
Your healing spells have a chance to cause Blessing of Ancient Kings for 15 seconds allowing your heals to shield the target absorbing damage equal to 15% of the amount healed.

ALs ik het zo lees, is het beetje 'mini priest' Power word: shield variant, of hij moet wel enorm vaak proc'en, anders lijkt het een beetje 'matig' wapen voor een legendary. Is natuurlijk wel leuk, zo'n 750hp shield op iedereen kunnen casten, stel dat je een tank staat te spam healen (5k/2sec) in een minuut praat je dan over 22500hp shielded. Daar heb je zelf bijna 5 heals voor nodig, zo'n 10 seconde.
(even crits erbuiten gelaten).

Dus qua healing wordt je zo'n 15% efficienter qua uitsparing van heals, en dat puur op 1 target :)

Nu weet ik de droprate niet van die bow uit sunwell - die pas in naxx werd ingehaald qua dps, nu lijkt dit wapen wat makkelijker te verkrijgen (je gaat die bosses die komende XX weken farmen), mischien rechtvaardigt dat wel de kwaliteit van het wapen.

Verder nieuws, lvl36 op mijn dual boxje :) Zat even een dipje in Thousand Needles, lompe Galak messenger kon ik maar niet vinden. Nu aangekomen in Stranglethorn, we gaan de 40 even aantikken :) Mijn 2de account zat nog in trial, geen trade, geen mail, had ik toch een mailtje over gestuurd. Gisteravond gelukkig werd hij geupgraded, meteen de 30 mount erbij gekocht :)
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:48:
[...]

Moet je daar nog wat speciaals voor doen of is deze npc rechtstreeks te tamen? klinkt namelijk nogaal vaag een npc tamen? en wat voor pet is het? Lijkt me een dps pet?

*Oh wacht je moet zeker beastmastery talentree hebben om special pets te tamen toch? Maar verder niks?
Enkel de 51 talent van BM, verder taming as usual :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2009 10:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:05:
[...]

Nu weet ik de droprate niet van die bow uit sunwell - die pas in naxx werd ingehaald qua dps, nu lijkt dit wapen wat makkelijker te verkrijgen (je gaat die bosses die komende XX weken farmen), mischien rechtvaardigt dat wel de kwaliteit van het wapen.
Makkelijker? Je moet er volgens mij ook Algalon voor omleggen...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

DarthDavy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:18:
Ook Noblegarden is begonnen. Als female Orc is dit geen fijne tijd. Normaal gezien krijg ik nauwelijks tot geen aandacht (itt female blood elves), maar nu wil iedereen mij oren aannaaien. Ik ben dan ook - denk ik - ongeveer de enigste vrouwelijke Orc op onze server :p
Dat heb ik met mijn Female Dwarf paladin. Die is pas 33, maar voldoet wel aan de criteria daardoor. Toen ik gisteren thuis kwam vroeg mijn vrouw direct of ik nou een female dwarf had, eerder op de dag bood iemand er zelfs 200g voor. Als ze dat eerder had geweten dan had ze die wel even gelogd.

Maar goed, voor een aantal guildies heeft ze toen mijn paladin in Stormwind gezet. Eentje zette toen zo'n lightbeam van die Coin of Ancestry quests op me. En daar kwamen de cheers en bunny-ears, niet normaal :o

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incognitow schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:50:
[...]

bah dkp vies :X

Ik ben gisteren voor het eerst met mijn guild naar 25 ulduar gegaan ik dacht moah razorscale/flame easy loot.
nou eerst vrij lang bezig met de gauntlet. flame 1shot uiteraard. en daarna gingen we naar ignis. Ik denk "hmm naja op 10 man is hij easy dus we krijgen hem wel neer". was ik waarschijnlijk al even vergeten dat ik niet in mijn 10 man team zat maar ik met een signup 25 man mee was... na elke wipe gewoon een kwartier wachten op niets en we gingen steeds dood doordat blijkbaar onze brittle dpser lag te slapen. daarnaast ging er ook steeds iemand in de slagpot 2 seconden voordat hij flamejets deed, waardoor voor we het door hadden we in de lucht hingen en niet op tijd diegene konden ophealen. Ik hou het eerst wel bij 10 man en pug wel 25 .... geen zin om 8 try's te doen per 4 uur en dan 1 boss maar down te hebben (ja je leest het goed alleen flame ging maar plat...).

Ik heb wel Steamworker's Goggles geloot.
Wat is er vies aan dkp

en Ulduar 25man puggen? ik wens je veel succes :o
en zou andere guild zoeken als je zolang moet wachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 09:48:
[...]

Je hebt inderdaad de Beast Mastery talent nodig uit de Beast Mastery talent tree zodat je exotic beasts kunt tamen. Daarna kun je hem gewoon tamen. Het beest heeft iets van 15k/16k health dus je kan hem gewoon solo doen. Spirit Beasts maken deel van de type Ferocity pets, dus DPS. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:05:
[...]

In tekst vorm:
Your healing spells have a chance to cause Blessing of Ancient Kings for 15 seconds allowing your heals to shield the target absorbing damage equal to 15% of the amount healed.

ALs ik het zo lees, is het beetje 'mini priest' Power word: shield variant, of hij moet wel enorm vaak proc'en, anders lijkt het een beetje 'matig' wapen voor een legendary. Is natuurlijk wel leuk, zo'n 750hp shield op iedereen kunnen casten, stel dat je een tank staat te spam healen (5k/2sec) in een minuut praat je dan over 22500hp shielded. Daar heb je zelf bijna 5 heals voor nodig, zo'n 10 seconde.
(even crits erbuiten gelaten).

Dus qua healing wordt je zo'n 15% efficienter qua uitsparing van heals, en dat puur op 1 target :)
Denk dat ie een 45sec cooldown heeft zoals alles zonder een use. Maar om nou speciaal de MT te gaan spamhealen om hem een shield te geven, tja. Proc duurt maar 15sec dus kan je er 7 flash heals uitblaffen 7x5000 = 35.000HP dus na 15sec heb je een shield van rond de 4000 op de MT gehad, wat dus even veel is als één extra flash heal.

./facepalm.

[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2009 10:26 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:24:
[...]

Denk dat ie een 45sec cooldown heeft zoals alles zonder een use. Maar om nou speciaal de MT te gaan spamhealen om hem een shield te geven, tja. Proc duurt maar 15sec dus kan je er 7 flash heals uitblaffen 7x5000 = 35.000HP dus na 15sec heb je een shield van rond de 4000 op de MT gehad, wat dus even veel is als één extra flash heal.

./facepalm.
Dat shield word ws. opgebouwd door alle healers he, niet alleen door degene met de legendary.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

M1lamb3r schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:29:
[...]

Dat shield word ws. opgebouwd door alle healers he, niet alleen door degene met de legendary.

Als het anders zou zijn,

Your healing spells have a chance to cause Blessing of Ancient Kings for 15 seconds allowing all heals to shield the target absorbing damage equal to 15% of the amount healed.

Maar dat staat er dus niet. En als het wel zo is, is die mace debiel OP en wordt ie generfd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
het komt toch gewoon neer op 15% extra "healing" als die buff op is?

het hangt natuurlijk allemaal af wat de internal cooldown is, maar zelf als die uptime maar 20% is dan is het nog steeds een 3% extra healing (shield is uiteraard wel beter dan normale healing)

lijkt mij helemaal niet verkeerd hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M1lamb3r schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:29:
[...]

allowing your heals to shield the target

Lijkt me niet dus.

Als ik het zo lees kunnen alle bosses in Ulduar zo'n shard droppen, daarna quest bij yogg-sharon en klaar. Dat in tegenstelling tot zo'n 5-6% droprate van die bow, tijd vs geluk.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wij hebben één drop gezien in zo'n 10bosses. Dus de dropkans is vrij kut. Mss is de kans een stuk hoger met hard encounters. Ik heb ook gehoord dat om de mace te maken het klauwen vol gold kost btw.

Het is geen slechte mace, maar ook geen legendary waardig item. Die proc, die hebben priests al talent in hun disc tree ./facepalm.

Ik zou liever iets met mana back op de proc gezien...

[ Voor 54% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik ben gisteren voor het eerst met mijn guild naar 25 ulduar gegaan ik dacht moah razorscale/flame easy loot.
nou eerst vrij lang bezig met de gauntlet. flame 1shot uiteraard. en daarna gingen we naar ignis. Ik denk "hmm naja op 10 man is hij easy dus we krijgen hem wel neer". was ik waarschijnlijk al even vergeten dat ik niet in mijn 10 man team zat maar ik met een signup 25 man mee was... na elke wipe gewoon een kwartier wachten op niets en we gingen steeds dood doordat blijkbaar onze brittle dpser lag te slapen. daarnaast ging er ook steeds iemand in de slagpot 2 seconden voordat hij flamejets deed, waardoor voor we het door hadden we in de lucht hingen en niet op tijd diegene konden ophealen.
Hmm druids kunnen toch gewoon rejuv + swiftmend en WG doen? En priests Renew, PoM en CoH? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd. Dat zou voldoende moeten zijn tot iedereen weer met beide benen op de grond staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-07 10:59
Noblegarden achievements zijn imo behoorlijk irritant! - althans als je overdag in goldshire bijvoorbeeld eieren wilt rapen -.- nog nooit zag ik zoveel pixel ninja's over mn scherm vliegen!

Dacht ik slim te zijn vanmorgen: 6 uur op, ff die achievement aframmelen, HOPPA gelijk 50 anderen al bezig.

Moest ff mn ei kwijt.. haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

6 uur van bed voor een achievment. En ik dacht dat ik hardcore was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 18:16:
[...]

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het kunnen komen door de switch van Postbank naar ING?
Jouw account is toch helemaal niet gelockt geweest koet? In ieder geval was je gister en zondag gewoon online ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Meer mensen die lasten hebben van quests die niet goed worden weergegeven? Ik gebruik de meest recente questhelper, maar op de een of andere manier laat hij heel veel quests in Hellfire niet meer zien. Terwijl ik er nog een stuk of 6, 7 open heb staan 8)7

Wat is er trouwens gebeurd met carbonite? Ik vond dat altijd veel beter tov Questhelper. (niet beschikbaar meer met wowmatrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48
Lief dagboek,

Nadat ik afgelopen zondag een melding heb gemaakt bij Blizzard dat mn account gehacked was heb ik gister een nieuw wachtwoord gekregen. Kan iig weer inloggen. Nu zijn de GM's gestart met een onderzoek naar mn items die missen. Beter gezegd, mn main die naakt door het leven gaat nu.

Ook is mn authenticator onderweg dus moet die als het goed is niet meer kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 14:48
PcManiaxx schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:09:
Meer mensen die lasten hebben van quests die niet goed worden weergegeven? Ik gebruik de meest recente questhelper, maar op de een of andere manier laat hij heel veel quests in Hellfire niet meer zien. Terwijl ik er nog een stuk of 6, 7 open heb staan 8)7

Wat is er trouwens gebeurd met carbonite? Ik vond dat altijd veel beter tov Questhelper. (niet beschikbaar meer met wowmatrix)
type eens /QH hidden in. Misschien zijn deze quests hidden voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Er is een (veel) betere gratis level addon! http://www.zygorguides.com/ yea baby yea.
//edit. Teminste ik dacht dat het gratis was.

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Er is een GM response op de wow forums waarin iedereen aan het whinen was dat de legendary niet krachtig genoeg zou zijn, GM response kwam er op neer dat iedereen het onderschat, maar hij niet wilde verklappen wat de mace nou zo "legendary" maakt

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:37:
Wij hebben één drop gezien in zo'n 10bosses. Dus de dropkans is vrij kut. Mss is de kans een stuk hoger met hard encounters. Ik heb ook gehoord dat om de mace te maken het klauwen vol gold kost btw.

Het is geen slechte mace, maar ook geen legendary waardig item. Die proc, die hebben priests al talent in hun disc tree ./facepalm.

Ik zou liever iets met mana back op de proc gezien...
Hehe geen spirit was natuurlijk te verwachten he, anders zouden alle shammies en pallies QQen. Dan nog alsof je em zou laten liggen omdat ie geen spi heeft... ;)

De proc is beter dan 't lijkt zeggen blues, en dat geloof ik wel. Het is in feit een verbeterde versie van DA en 15% van je healing is best aardig en scaled mee. Als je straks 20k gheals staat te spammen is dat toch een 3k prevent, en gezien de spike dmg die tanks regelmatig krijgen helpen deze shields enorm mee. Daarnaast werkt ie waarschijnlijk ook op PoH/CoH/PoM wat em alleen nog maar beter voor je priestje maakt ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:17

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb vannacht in Azure Watch eieren geraapt op mn alt. Begonnen om half1, anderhalf uur later had ik 300 eieren geraapt (gemiddeld 1 ei in 18 sec ja, lekker rustig). Alle drops gekregen die ik nodig had behalve de pet (gekocht voor 100 choc). 100 choc gegeten en 50 besteed aan die spring flowers (kunnen die ook droppen van eggs?). Vanavond de rest van de achievements maar even doen voor de title, heb em al op mn main (gisteren na werk mee begonnen). Tot nu toe is dit echt de makkelijkste titel om te halen van alle season thingies.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt in questhelper een optie aan- /uitzetten die quests binnen een bepaalde levelrange verbergd. Ik denk dat je die optie aan hebt staan en een te hoog/laag level hebt voor Hellfire.

Over de legendary mace gesproken. Ze hadden er best wat meer spellpower op mogen zetten, de proc lijkt me niet heel erg boeiend. Ik had het wel cool gevonden als je een soort van group-utility-special op het wapen had gezeten (bijvoorbeeld: mana regen/ + spellpower voor 10 casters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:45
FuZa schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:13:
Er is een GM response op de wow forums waarin iedereen aan het whinen was dat de legendary niet krachtig genoeg zou zijn, GM response kwam er op neer dat iedereen het onderschat, maar hij niet wilde verklappen wat de mace nou zo "legendary" maakt
Orange pixels yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:15:
Ik heb vannacht in Azure Watch eieren geraapt op mn alt. Begonnen om half1, anderhalf uur later had ik 300 eieren geraapt (gemiddeld 1 ei in 18 sec ja, lekker rustig). Alle drops gekregen die ik nodig had behalve de pet (gekocht voor 100 choc). 100 choc gegeten en 50 besteed aan die spring flowers (kunnen die ook droppen van eggs?). Vanavond de rest van de achievements maar even doen voor de title, heb em al op mn main (gisteren na werk mee begonnen). Tot nu toe is dit echt de makkelijkste titel om te halen van alle season thingies.
Alles dropped behalve (denk ik....) dat ei voor 5 chocolate, wat je in een van je stormwind / silvermoon moet leggen. Had alles na zo'n 160-180 eieren te rapen dacht ik, waaronder 2x de pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

ShadowBumble

Professioneel Prutser

cannibal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:21:
[...]

Alles dropped behalve (denk ik....) dat ei voor 5 chocolate, wat je in een van je stormwind / silvermoon moet leggen. Had alles na zo'n 160-180 eieren te rapen dacht ik, waaronder 2x de pet.
Ik heb vanacht ( 05:00 server time ) zo alles bij elkaar Goldshire was uitgestorven ik mis alleen nog de pet maar anders dan dat heb ik alle benodigheden in me bags liggen, dus zodra ik even tijd heb ff snel die achievements derdoorheen rammen en klaar :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:15:
Greater heal spam? Whut.
FuZa schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:13:
Hoezo whinen? Wij (healers) mogen toch wel klagen over het item? Geeeeeeeeez. Hoe kan je dat ding nou onderschatten? Is er een use die we niet weten? On proc clears ulduar?

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:23:
Hoezo whinen? Wij (healers) mogen toch wel klagen over het item? Geeeeeeeeez. Hoe kan je dat ding nou onderschatten? Is er een use die we niet weten? On proc clears ulduar?
Omdat zonder hands on experience het (naar mijn mening) flauw is om maar meteen te beginnen over het feit dat je de grote getallen mist ;)

Misschien is er die default cooldown wel niet, misschien/waarschijnlijk werkt het ook op multiple raid-members als je ze healt met een multi-target / area heal, etc.

En ze zullen een item echt niet zo sterk maken dat het het clearen van Ulduar daarna vanzelf gaat....

[ Voor 8% gewijzigd door cannibal op 28-04-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:17

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verkeerde gequote? Whut.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ayera schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:05:
Noblegarden achievements zijn imo behoorlijk irritant! - althans als je overdag in goldshire bijvoorbeeld eieren wilt rapen -.- nog nooit zag ik zoveel pixel ninja's over mn scherm vliegen!

Dacht ik slim te zijn vanmorgen: 6 uur op, ff die achievement aframmelen, HOPPA gelijk 50 anderen al bezig.

Moest ff mn ei kwijt.. haha!
Ben ik blij dat ik dat zondagochtend als eerste gedaan heb. Toen was het nog vrij rustig in de dorpjes. Misschien kun je beter naar dat Night Elf dorpje toe, Dolanaar ofzo? Dat ligt enorm uit de route en daar is het wellicht iets rustiger.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Heb de title een paar uur nadat het gestart was gehaald :+ . Zag in guild chat dat er iemand 1 gevonden had. OHJA! World event gestart! Gelijk naar Goldshire gegaan, toen was het er nog rustig :) .

Gisteren met een guild run naxx 10 in geweest. Hoop guild drama, zelfs nog mensen met meer greens dan blues meegenomen. Na 1 whipe uiteindelijk Noth weten neer te krijgen zonder decurses :D . Daarna naar Heigan, dat was wel leuk ;) . Daar hadden we duidelijk wel een decurser nodig. Dat konden we dus gewoon niet halen. Toen viel de groep al uit elkaar, beetje jammer maar wel begrijpelijk met zo'n groep :+ .

Daarna m'n dailies gedaan en nog een heroic VH gedaan welke lekker snel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 11:23:
Kan mogelijk zijn dan die Blessing of Ancient Kings nog extra buffs heeft, of in die vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Laatst online: 14:18

Ik had regelmatig problemen met questhelper en van het weekend toevallig carbonite geinstalleeerd. Bevalt tot nu toe prima. Is nog gewoon beschikbaar via www.carboniteaddon.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah ben anyway erg benieuwd :). Helaas gaat het lang duren voor we er één hebben. 10M hard mode had ze ook wel mogen droppen ;x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:19:
[...]

Kan mogelijk zijn dan die Blessing of Ancient Kings nog extra buffs heeft, of in die vorm.
Nee, de blessing staat vast. Het enige dat mogelijk onderschat kan worden is dat healing over time in tegenstelling tot bij vergelijkbare procs óók voor die buff telt, of als het ding gewoon constant proct. Als dat niet zo is dan vind ik de mace zijn legendary status niet waard om eerlijk te zijn. Al is het een heel erg mooi ding voor pallies. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

stefanass schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:27:
Ik had regelmatig problemen met questhelper en van het weekend toevallig carbonite geinstalleeerd. Bevalt tot nu toe prima. Is nog gewoon beschikbaar via www.carboniteaddon.com.
Geen problemen hier met Questhelper. Hij doet wat lang om questinformatie op te halen, maar dat was wel vaker een periode zo. Waarschijnlijk nieuwe informatie voor quests zoals nu met die eieren, niet dat ik ze in mijn logs heb staan, maar goed.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mja, bij ons heeft een disc priest nu dus al wat shards... Maar ziet er een beetje meh uit atm... Nog meer shields ;) :P Kracht van disc priest ligt toch vooral in het tegengaan van dmg met behulp van shields en niet raw healing en die blessing werkt niet echt met shields lijkt me zo... Hoop dat blizz daar wat op bedacht heeft... En nee, niet dualspec... ;) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Viggen op 28-04-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Viggen schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:41:
Mja, bij ons heeft een disc priest nu dus al wat shards... Maar ziet er een beetje meh uit atm... Nog meer shields ;) :P Kracht van disc priest ligt toch vooral in het tegengaan van dmg met behulp van shields en niet raw healing en die blessing werkt niet echt met shields lijkt me zo... Hoop dat blizz daar wat op bedacht heeft... En nee, niet dualspec... ;) :P
Naast PW:Shield gebruiken discipline priests ook flash heal en penace :) Gisteren met onze casual guild Hodir en wat andere bosses gedowned. Heb Hodir vanuit mijn POV (discipline priest) gefrapst.
http://www.youtube.com/wa...F&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
ik ben gestopt op mijn alliance server, en bij een irl mate een dk begonne :), zondagmiddag gestart en nu al level 67!, vanavond dus die halve bar nog even snel doen en dan weer hardcore levelen in northrend :p. Beetje jammer van mijn druid maar tja :), werd ook beetje saai.. nu mijn 2de dk die ik level dus gaat wel vlot vindt ik :).

Nog mensen die op dunemaul horde spelen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik kreeg gisteren van één van onze healers een heal van 28k op mijn doos (ik stond ook laag in health). Ik vond dat best wel een indrukwekkende heal.

Ik ken niets van healers, maar ik vermoed dat die wel van een priest zal gekomen zijn (we waren met drie healers: priest, shaman en paladin).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DarthDavy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:03:
Ik kreeg gisteren van één van onze healers een heal van 28k op mijn doos (ik stond ook laag in health). Ik vond dat best wel een indrukwekkende heal.

Ik ken niets van healers, maar ik vermoed dat die wel van een priest zal gekomen zijn (we waren met drie healers: priest, shaman en paladin).
28K? Dat is vrij insane. Daar zaten heel wat buffs achter. Ik crit met Greater heal voor 18k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Waarschijnlijk een pally die zijn Lay on Hands gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn nu bezig met een maintenance toch? Ik heb het namelijk net pas gedownload, dus ik dacht; wtf? :P ghehe Iemand die weet hoelaat 't precies is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pala heeft toch lay on hands? Dan health hij jou voor zijn HP, raid buffed mischien 28k hp? (weet niet of LoH kan critten).

edit, 2 posts te laat :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Maintenance is morgen pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
DarthDavy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:03:

Dat is een vrij grote crit ja. Zal waarschijnlijk een greater heal van de priest geweest zijn die kunnen beste groot zijn wanneer ze critten.
Een tijdje terug had onze priest ook een greater heal die critte voor 29K.
Grootste healingwave crit op men shaman is momenteel 21K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me voor die 10-day trial geregistreerd, heb alles geïnstalleerd en gepatched...
Maar als ik een realm moet kiezen kan ik niks aanklikken. Ik zie wel zo'n hele lijst zeg maar,
maar overal staat population; offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Hmmmm Dit is de healing paladin. Lijkt me sterk dat ie met zijn 15k base health aan 28k kan komen. We hadden ook nog wel een retri pala mee, maar het lijkt me sterk dat die het gedaan heeft.

En ik heb toch echt 28k gezien, want ik had maar 5k health meer en met die heal stond ik - bijna - weer vol.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:17:
[...]

Ik heb me voor die 10-day trial geregistreerd, heb alles geïnstalleerd en gepatched...
Maar als ik een realm moet kiezen kan ik niks aanklikken. Ik zie wel zo'n hele lijst zeg maar,
maar overal staat population; offline.
Ik vrees dat je de amerikaanse trial gedownload hebt ?

Van worldofwarcraft.com ipv wow-europe.com ?

Er is nu wel maintenance in amerika ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:09:
Ze zijn nu bezig met een maintenance toch? Ik heb het namelijk net pas gedownload, dus ik dacht; wtf? :P ghehe Iemand die weet hoelaat 't precies is afgelopen?
Ben je per ongeluk op de US servers gestart?
Anders nieuwe trial aanmaken op de EU-servers, iig indien je enigzins primetime wilt zitten met raids en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:19:
[...]

Ik vrees dat je de amerikaanse trial gedownload hebt ?

Van worldofwarcraft.com ipv wow-europe.com ?

Er is nu wel maintenance in amerika ja.
lol rofl, FAIL.
moet ik van eu alles opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:23:
[...]

lol rofl, FAIL.
Dit wil je vast niet horen.....

ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 28k Heal

Holy Priest met Guardian Spirit op je. Greater Heal crit met eventueel procs van zijn kant.
Is mogelijk :)

40% extra healing. 18k standaard x 1,4 = 25,2k. Tel er een proc bij op en je haalt het :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 07:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:09:
Pala heeft toch lay on hands? Dan health hij jou voor zijn HP, raid buffed mischien 28k hp? (weet niet of LoH kan critten).

edit, 2 posts te laat :P
LOH kan critten, laatste in mijn prot spec LOH gebruikt en die crite voor 55k... loooool

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol rofl, FAIL.
Als je aan bepaalde bestanden kan komen van de EU installatie niet, de client an sich is wel gelijk, het zijn de settings/exe/etc files die verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n dagelijks boekje:

Na de dailies voor m'n Death Knight en m'n Priest gedaan te hebben, pakte ik m'n Warrior om hem dualspec te geven. Arms + Protection, DPS en Tanking dus. Het levelen van hem bevalt me weer, al zal ik niet 100% van m'n WoW-tijd eraan besteden. Protection met DPS-gear en Shield aan ramt nog best wel leuk door :) 3,5k Shield Slams op level 75 met nog een level 70 Shield is niet verkeerd.

Armory!

Een guildgroep in Ulduar10 zocht een DPS vervanger. Ik m'n Mage gelogd, maar na 2 tries Hodir hielden we er alweer mee op :( ze hadden niet de beste setup voor deze baas: Druid-Pala-Pala als healers. Tijdens de eerste try kreeg ik 0 heals tijdens de Frozen Blows o.i.d. (de raiddamage) en lag ik na 20sec al. De tweede ging beter, maar de raiddamage was gewoon de killer voor deze groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:33:
[...]

Als je aan bepaalde bestanden kan komen van de EU installatie niet, de client an sich is wel gelijk, het zijn de settings/exe/etc files die verschillen.
Het zoeken duurt dus net zo lang als de installatie zelf waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Al deze mods bestaan nog en zijn geupdate alleen hebben bijna alle mod makers de schurft aan wowmatrix en diverse mod makers en mod sites blocken wowmatrix

dus dump wowmatrix en update ze handmatig of gebruik een andere update client

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
cannibal schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:20:
[...]
iig indien je enigzins primetime wilt zitten met raids en dergelijke.
In je trial? Dan kun je niet hoger dan level 20 komen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Ik zie tegenwoordig heel veel Arms warriors sinds dual-spec eigenlijk :+ . Ik was eerst ook altijd Arms en pas (voor de patch) gespecced naar Fury. Maar merk wel dat de damage done best wel vooruit is gegaan als ik naar m'n maatje kijk met vergelijkbare gear. Waarom kiest nu iedereen voor Arms? :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dev10 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:
In je trial? Dan kun je niet hoger dan level 20 komen hoor. ;)
Apart, mijn 10day raf trial was al 32 toen ik pas een 'upgrade' nam. Of zal een raf-trial anders zijn dan een normale trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
[...]

lol rofl, FAIL.
Je hoeft niets opnieuw te downloaden en te installeren!!
Ik speel met een US versie op een EU server en dat gaat prima, het enige wat je moet doen is het bestandje REALMLIST veranderen.

En als je toch een 10dagen trial neemt wil ik je wel een Recruit a Friend geven:
Offer a friend a 10 day FREE trial of World of Warcraft and you could get 30 days FREE play. You can also get bonus levels, friend-to-friend summoning, faster levelling with triple experience gained and an exclusive in-game mount !

Dus voor jou een voordeel en voor mij. het grootste voordeel is dat jij heel erg snel naar lvl 60 kan lvlen

[ Voor 5% gewijzigd door Thommmyy op 28-04-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

[...]

bah dkp vies :X

nou eerst vrij lang bezig met de gauntlet. flame 1shot uiteraard. en daarna gingen we naar ignis. Ik denk "hmm naja op 10 man is hij easy dus we krijgen hem wel neer". was ik waarschijnlijk al even vergeten dat ik niet in mijn 10 man team zat maar ik met een signup 25 man mee was... na elke wipe gewoon een kwartier wachten op niets en we gingen steeds dood doordat blijkbaar onze brittle dpser lag te slapen. daarnaast ging er ook steeds iemand in de slagpot 2 seconden voordat hij flamejets deed, waardoor voor we het door hadden we in de lucht hingen en niet op tijd diegene konden ophealen. Ik hou het eerst wel bij 10 man en pug wel 25 .... geen zin om 8 try's te doen per 4 uur en dan 1 boss maar down te hebben (ja je leest het goed alleen flame ging maar plat...).

Ik heb wel Steamworker's Goggles geloot.
wat een mentaliteit zeg , wipes is een wezenlijk onderdeel van encounters leren.
Echt een mentaliteit van mensen die alleen easy farm raids willen .. verklaart ook waarom je blijkbaar iets tegen dkp hebt dus.
blij dat wij in onze guild dat soort spelers zonder pardon kicken :/

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"geen zin om 8 try's te doen per 4 uur".

Daar was ik ook snel meer klaar geweest hoor. Als ik raid dan kan ik me kapot ergeren op mensen die elke wipe AFK gaan "brb TB" "brb getting a drink". UGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
EPGP gebruikte ik als loot system..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

Thommmyy schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:11:
[...]

Je hoeft niets opnieuw te downloaden en te installeren!!
Ik speel met een US versie op een EU server en dat gaat prima, het enige wat je moet doen is het bestandje REALMLIST veranderen.

En als je toch een 10dagen trial neemt wil ik je wel een Recruit a Friend geven:
Offer a friend a 10 day FREE trial of World of Warcraft and you could get 30 days FREE play. You can also get bonus levels, friend-to-friend summoning, faster levelling with triple experience gained and an exclusive in-game mount !

Dus voor jou een voordeel en voor mij. het grootste voordeel is dat jij heel erg snel naar lvl 60 kan lvlen
Tripple XP geldt alleen als jij als recruiter meespeelt met de recruitee.
En dan moet je als recruiter ook nog eens 4 levels in range van de recruitee zitten.
Alleen de recruitee kan de recruiter levels granten indien de recruitee een hoger level heeft als de recruiter.
Andersom werkt niet.

En neemt de recruitee een 60 dagen verlenging, dan krijgt de recruiter een Zevrha mount.
Ook leuk

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 14:37
Rakkerzero schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:21:
[...]

Je hebt inderdaad de Beast Mastery talent nodig uit de Beast Mastery talent tree zodat je exotic beasts kunt tamen. Daarna kun je hem gewoon tamen. Het beest heeft iets van 15k/16k health dus je kan hem gewoon solo doen. Spirit Beasts maken deel van de type Ferocity pets, dus DPS. ;)
Kan je eigenlijk daarna weer sv of mm speccen en nog steeds deze pet gebruiken of moet je een BM hunter blijven? BM doet namelijk slechte dmg in instances enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En die 30 dagen gratis krijg je dacht ik pas als de RaF-persoon WoW aanschaft, buiten het bovenste moet je dus ook nog in range van dacht ik 90-100yrd zitten om die 300% exp te krijgen.
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:35:
Kan je eigenlijk daarna weer sv of mm speccen en nog steeds deze pet gebruiken of moet je een BM hunter blijven? BM doet namelijk slechte dmg in instances enzo...
ja en nee.
nee, als je SV gaat ben je je exotic pet talent kwijt. Hij is dan niet meer summonbaar, als je je fluitje gebruikt krijg je automatisch je pet-cage te zien om een niet-exotic te kiezen. (dit was trouwens net naar launch zo bugged, dat je je pet kwijt raakte. weet van 2 mensen die zo hun loque kwijt zijn geraakt). Normale pets kan je wel beide kanten gebruiken.

ja, maar het is momenteel nog enorm bugged. Als je BM bent krijg je 4 pet-talent punten erbij, totaal van 20 (ipv 16) te spenderen in je pet. Ben je dus BM en je gooit 20 punten in je pet's talent werkt alles goed, maar switch je dan naar SV verlies je die 4 punten en wordt je pet volledig gereset.

Als je je pet maar 16 punten verdeeld (in BM dus 4 over), kan je wel volledig vrij wisselen.
Mijn workaround is dus verschillende pets voor BM en SV, voordat ik wissel dismiss ik eerst mijn pet, daarna via pet-cage haal ik de juiste pet voor mijn build op (SV - tickbird, BM - boar).

In SV build maakt het eigelijk niet uit welke pet je hebt, omdat de dps marginaal is. Ik heb een cunning pet voor die mana regen skill, erg ideaal als SV build.

[ Voor 82% gewijzigd door SinergyX op 28-04-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 09:32
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:18:
[...]

Wat is er vies aan dkp

en Ulduar 25man puggen? ik wens je veel succes :o
en zou andere guild zoeken als je zolang moet wachten :*)
slechte ervaringen met dkp (mensen die nergens op rollen en dan word het gedissed alleen omdat ze een item willen hebben van een andere boss die iedereen wil).
ulduar 25 man puggen iets mis mee? ik herinner in het begin dan een hardcore guild 1 iemand nodig had en ik nax 25 al cleared had voordat de raiders van mijn guild 80 waren. en maanden later eindelijk gecleared (2 nachten) met de guild. ik zoek geen andere guild omdat deze guild nuchter is en gezellig (kamaraden en guild meets). ik ben gevraagt voor een hoge guild maar die raiden 3-4 dagen per week en als er dan 1 wipe is gelijk gezeik en gkick enzo nee dankje. moet ook leuk blijven.
dontcare schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:18:
[...]

wat een mentaliteit zeg , wipes is een wezenlijk onderdeel van encounters leren.
Echt een mentaliteit van mensen die alleen easy farm raids willen .. verklaart ook waarom je blijkbaar iets tegen dkp hebt dus.
blij dat wij in onze guild dat soort spelers zonder pardon kicken :/
DKP is gewoon slecht. wij hebben group loot op 10man. en tegen wipes zoals ik zei geen probleem mee maar als er geen progression in zit...

ik kan een boek schrijven waarom dkp gewoon slecht is misschien hebben mensen tegenwoordig al een goed systeem maar ik betwijfel het. zoals ik boven zei: mensen die bovenaan de dkp willen blijven zodat ze winnen als er een 1% chance item dropte.

in de mc tijd had ik dkp en iedereen wachten op uber items. ik had in 1 avond bijna vol tier 1 etc.

ik heb ook een 10 man team en die zijn gewoon wat beter ze letten allemaal netjes op denken mee etc etc. bij 25 man pakken ze iedereen mee dus ook mensen in bijv blues (naar ulduar25? :|). en daar krijg je problemen mee dat begrijpen ze niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:43:
[...]

Hmm druids kunnen toch gewoon rejuv + swiftmend en WG doen? En priests Renew, PoM en CoH? Of zie ik dat nu helemaal verkeerd. Dat zou voldoende moeten zijn tot iedereen weer met beide benen op de grond staat.
dacht ik ook en ik gooi (shaman) riptide maar blijkbaar is het nog moeilijk we hadden zelfs mensen veranderen van dps naar healers.

[ Voor 48% gewijzigd door Incognitow op 28-04-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Incognitow schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:42:
[...]

slechte ervaringen met dkp (mensen die nergens op rollen en dan word het gedissed alleen omdat ze een item willen hebben van een andere boss die iedereen wil).
ulduar 25 man puggen iets mis mee? ik herinner in het begin dan een hardcore guild 1 iemand nodig had en ik nax 25 al cleared had voordat de raiders van mijn guild 80 waren. en maanden later eindelijk gecleared (2 nachten) met de guild. ik zoek geen andere guild omdat deze guild nuchter is en gezellig (kamaraden en guild meets). ik ben gevraagt voor een hoge guild maar die raiden 3-4 dagen per week en als er dan 1 wipe is gelijk gezeik en gkick enzo nee dankje. moet ook leuk blijven.

[...]

DKP is gewoon slecht. wij hebben group loot op 10man. en tegen wipes zoals ik zei geen probleem mee maar als er geen progression in zit...

ik kan een boek schrijven waarom dkp gewoon slecht is misschien hebben mensen tegenwoordig al een goed systeem maar ik betwijfel het. zoals ik boven zei: mensen die bovenaan de dkp willen blijven zodat ze winnen als er een 1% chance item dropte.

in de mc tijd had ik dkp en iedereen wachten op uber items. ik had in 1 avond bijna vol tier 1 etc.

ik heb ook een 10 man team en die zijn gewoon wat beter ze letten allemaal netjes op denken mee etc etc. bij 25 man pakken ze iedereen mee dus ook mensen in bijv blues (naar ulduar25? :|). en daar krijg je problemen mee dat begrijpen ze niet.

[...]

dacht ik ook en ik gooi (shaman) riptide maar blijkbaar is het nog moeilijk we hadden zelfs mensen veranderen van dps naar healers.
Probeer je posts is wat duidelijker te maken, dit leest voor geen ene meter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:21:
"geen zin om 8 try's te doen per 4 uur".

Daar was ik ook snel meer klaar geweest hoor. Als ik raid dan kan ik me kapot ergeren op mensen die elke wipe AFK gaan "brb TB" "brb getting a drink". UGH!
Dat soort mensen kick ik gewoon uit de raid. Gelukkig nog nooit hoeven doen. :P
[...]

Da's dan goed dom óf het is stiekem toch geen echte upgrade. Sowieso hebben wij een systeem waarbij offspec gear gratis is (zodat offspecs ook netjes gegeared zijn als we een keer een tank/healer tekort komen ;) ), dus dissen is vrij zeldzaam bij ons.
Grapjas, je klinkt nu echt als een loot whore die alleen voor de snelle clears gaat. Fights leren is juist wat het spel enigszins leuk maakt, gratis kills zijn saai.

Op 10-man hebben wij ook gewoon group loot, die raids zijn free for all. 25-mans worden door de guild georganiseerd en daar heb ik dus echt geen zin in het gezeik waar iemand door een mazzeltje met de RNG de hele avond zit te upgearen terwijl alle andere raiders er een beetje stom bij staan te kijken zonder te upgearen. Waarbij vervolgens die ene persoon niet meer signt omdat hij zijn gear heeft...

Met een goed DKP systeem en volwassen mensen in je guild is er niets mis met DKP en is het ook niet "gewoon slecht".
Klinkt alsof je achterlijke officers hebt.
HolyCorn schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:52:
[...]

Probeer je posts is wat duidelijker te maken, dit leest voor geen ene meter :/
Moet je daar nou echt die hele post voor quoten? Sowieso, ik heb geen moeite met het lezen van die post.

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 28-04-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
En zo zijn er ook ontzettend veel verhalen van mensen die items niet hebben gekregen omdat er niet met dkp werd gewerkt.

Weken lang ben je met een vaste groep bezig om de encounters te leren. Veel wipen en weer andere taktieken proberen en behalve de vaste groep wil er niemand mee. Dan ga je er eindelijk makkelijk doorheen en dan wil ineens iedereen mee. Niet alleen dat, ze verwachten ook dat ze meteen de goede loot krijgen als die dropt. Dat goede item waar jij al weken voor bezig bent, dat gaat naar die ene gast die net de eerste keer mee is.

Ik heb het in ons gilde nog nooit meegemaakt dat er items worden gedissed die iemand nog zou kunnen gebruiken. Maar wij zijn dan ook niet blij met lootwhores en dkp savers, als die hun gedrag na een gesprek met de CL niet aanpassen dan wordt vriendelijk gevraagd of ze een ander gilde willen zoeken. Bewust items laten liggen is niet goed voor het gilde en niet goed voor de progress.
ulduar 25 man puggen iets mis mee?
Zijn er al veel ulduar pugs? Als je in ons gilde ulduar gaat puggen terwijl wij mensen nodig hebben dan kun je heel snel naar een nieuw gilde zoeken. Wij zijn misschien niet zo snel als de "hardcore" gildes maar we gaan er wel voor. Zo hebben met 25 man nog maar 4 bosses plat in ulduar, maar daar is Ignis er wel één van.
ik herinner in het begin dan een hardcore guild 1 iemand nodig had en ik nax 25 al cleared had voordat de raiders van mijn guild 80 waren. en maanden later eindelijk gecleared (2 nachten) met de guild. ik zoek geen andere guild omdat deze guild nuchter is en gezellig (kamaraden en guild meets). ik ben gevraagt voor een hoge guild maar die raiden 3-4 dagen per week en als er dan 1 wipe is gelijk gezeik en gkick enzo nee dankje. moet ook leuk blijven.
Naxx is gewoon te makkelijk. Ieder casual gilde kan gewoon door Naxx heen rollen. Ulduar is toch echt wel iets moeilijker.

Zoals je misschien al door hebt ben ik het niet met je eens over dkp. Maar wij gaan er waarschijnlijk op een iets andere manier mee om dan de gildes die jij gewend bent. Verder wil ik toch wel kwijt dat grouploot het ergste is dat je kunt gebruiken in 10 man. Wij gebruiken in 10 man gewoon ons gezond verstand. We kijken wie een item wil hebben en dan kijken we of het voor iemand een erg grote upgrade is. Dan komen we er altijd wel uit. Veel beter dan dat random rollen op een item en hopen.

Iemand in blauwe gear mee naar ulduar? o.O En dan ga je ook nog eens Ignis doen? Op de server waar ik op speel is Ignis door bijna alle gildes overgeslagen. Er zijn alleen een paar idioten die em perse plat wilden hebben voordat ze verder gingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ignis werd dan ook overgeslagen omdat ie bugged was :p. Nu is hij wel te downen. DKP is een prima systeem. Als er mensen geen DKP willen spenden omdat ze wachten op betere items is dat alleen goed voor anderen die daardoor de items kunnen oppakken :).

Maar goed wat heb je aan DKP als er alleen Mail/Leather en Plate dropt als je een clothuser bent. Ik zal maar eens door de lootlijsten kijken en zien wat voor mij de beste upgrades zijn ipv zo maar ergens op te gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

[...]

Met een hardcore guild mee die 1 persoon nodig heeft , is geen pug.
Naxx25 is geen vergelijking tot ulduar 25 , naxx is easy mode en , tactics waren al lang bekend van 40man naxx.
Ulduar gaat de trash na xt pugs al opbreken.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:11:
[...]

Iemand in blauwe gear mee naar ulduar? o.O En dan ga je ook nog eens Ignis doen? Op de server waar ik op speel is Ignis door bijna alle gildes overgeslagen. Er zijn alleen een paar idioten die em perse plat wilden hebben voordat ze verder gingen. :)
Toch denken veel mensen dat ie nog steeds bugged is. :P Ze hebben zelfs Scorch nog een beetje generfed omdat zoveel mensen moeite hadden met de fight. Nu rol je er eigenlijk zo overheen als je offtanks en rooters een beetje weten wat ze doen.
dontcare schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:17:
[...]

De trash vóór XT ook. En helemaal de trash van Ignis. :P

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 28-04-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

NMe schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:20:
[...]

Toch denken veel mensen dat ie nog steeds bugged is. :P Ze hebben zelfs Scorch nog een beetje generfed omdat zoveel mensen moeite hadden met de fight. Nu rol je er eigenlijk zo overheen als je offtanks en rooters een beetje weten wat ze doen.

[...]

Ignis doet af en toe nog wat funky shit waardoor je met een scorch in de raid beland maar goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:25:
[...]

Ignis doet af en toe nog wat funky shit waardoor je met een scorch in de raid beland maar goed ;).
Niks van gemerkt eigenlijk, alleen wanneer een offtank per ongeluk de baas tauntte in plaats van een add. Ging echt per ongeluk hoor, kon ik niks aan doen!!1

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah dat ook natuurlijk :p maar 3 keer gezien dat ie gewoon goed werd getank, wegrent om iemand in zijn pot te stoppen en ondertussen ook ff scorch er uitblaft. Bergrijp ook niet helemaal waarom je 80% van de keren wel de lucht in gaat met flame jets en de andere 20% niet... zal wel een resist zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 28-04-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
dontcare schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:17:
[...]

Met een hardcore guild mee die 1 persoon nodig heeft , is geen pug.
Naxx25 is geen vergelijking tot ulduar 25 , naxx is easy mode en , tactics waren al lang bekend van 40man naxx.
alvast bedankt voor alle opmerkingen op mijn gezeik :P .

die trash was inderdaad leuk hebben wij ook vaak op gewiped.

ik wou ook erbij zeggen dat inderdaad het stom is als iemand weken zit te wipen en dan komt er iemand na weken bij en wil ineens alles hebben. het probleem is dus dat de mensen die de hoogste dmg en beste gear etc hebben dat doen.

dkp kan blijkbaar wel werken ik zat gewoon in een stomme guild. (het waren zeker weten upgrades maar toch pakten ze de gear niet).

wij hebben group loot juist om de snelheid. en dan heb je niet dat iemand bijvoorbeeld iets niet gezien heeft dat er gerolled moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En wel iemand die missclicked en need op shaman loot terwijl het een priest is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DKP is wat mij betreft een prima systeem. In principe is elke manier van loot verdelen afhankelijk van de mensen die de loot gebruiken. Als je een stel lootgeile retards hebt werkt geen enkel systeem. Als je een groep hebt die voor progress en vooruitgang gaat werkt elke manier van loot verdelen.

Gratis offspec loot spreekt mij wel redelijk aan. Dat gebruiken we niet, maar het zou met de dual specs helemaal niet zo verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als er 25 lui in een raid zitten gaat offspec ook niet gratis weg lijkt me en anders voor het min bod (5dkp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:35:
En wel iemand die missclicked en need op shaman loot terwijl het een priest is }:O
10 man he en dat is nog niet gebeurd tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:58:
Ik zie tegenwoordig heel veel Arms warriors sinds dual-spec eigenlijk :+ . Ik was eerst ook altijd Arms en pas (voor de patch) gespecced naar Fury. Maar merk wel dat de damage done best wel vooruit is gegaan als ik naar m'n maatje kijk met vergelijkbare gear. Waarom kiest nu iedereen voor Arms? :) .
Het doet nu, net zo veel, zo niet nog meer damage dan Fury. Verder is het een wat interessantere manier van spelen voor veel Warriors. Fury wordt de face-roll spec genoemd :P

Ikzelf ben ook geswitched naar Arms en ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan Fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:58:
[...]

Het doet nu, net zo veel, zo niet nog meer damage dan Fury. Verder is het een wat interessantere manier van spelen voor veel Warriors. Fury wordt de face-roll spec genoemd :P

Ikzelf ben ook geswitched naar Arms en ik moet zeggen dat ik het leuker vind dan Fury
Het is zeker heel anders spelen. Ben zelfs altijd Arms geweest, je bent veel meer afhankelijk van je procs. Een echt vaste rotatie heb je niet :) .

Van de week kwam ik er eentje tegen in een heroic UK geloof ik. Bij de eerste boss staan 4 van die mobs die je eerst neermaait. Wat doet die Arms gast, gelijk bladestorm erop om zoveel mogelijk dmg te doen en vlug daarna lag ie op de grond :P . Tja, Bladestorm doet best wel wat threat genereren :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:32:
Mjah dat ook natuurlijk :p maar 3 keer gezien dat ie gewoon goed werd getank, wegrent om iemand in zijn pot te stoppen en ondertussen ook ff scorch er uitblaft.
Misschien dat onze tankingpositie anders is waardoor dat geen issue is bij ons? De raid staat bij ons precies tussen de twee pools in en de boss wordt op beide kanten van de lijn tussen die pools getanked, dus 4 verschillende posities.
Bergrijp ook niet helemaal waarom je 80% van de keren wel de lucht in gaat met flame jets en de andere 20% niet... zal wel een resist zijn.
Nou...
Flame Jets - Stomps the ground causing geysers of flame to erupt under all enemies. These geysers deal 8483 to 11198 Fire damage, knocking the targets into the air and interrupting any spells being cast for 8 sec. In addition, the targets take 2598 Fire damage per second for 8 sec.
Volgens mij is dat inderdaad gewoon resistable en naast de damage die je niet pakt krijg je dus ook de knockback niet. Altijd mooi meegenomen, zeker als offtank als je net door het vuur heen rent. :X
hulkie schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:36:
Gratis offspec loot spreekt mij wel redelijk aan. Dat gebruiken we niet, maar het zou met de dual specs helemaal niet zo verkeerd zijn.
Het werkt bij ons prima, zeker nu respeccen dus "gratis" is. Men vindt het helemaal niet erg om voor een fight even van functie te wisselen en doordat de offspec gear gratis is (maar uiteraard met een lagere prioriteit dan mainspec gear) heeft men in offspecs ook gewoon netjes een goed gearlevel. We hebben er menig raid mee gered, ook vóór de dualspecs (de guild betaalde dan de respeckosten).

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 28-04-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Startpost update

Nieuw:
- De iGoogle gadget World of Warcraft Database Search is toegevoegd aan de Links sectie.

Aangepast:
- Strands of the Ancients battleground link werkt nu wel.

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net een postje gemaakt op ons suggestie forum. Kijken wat de rest van gratis offspec loot vindt...

Het enige nadeel dat ik zie is dat we iets meer tijd kwijt zijn bij lootafhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Rakkerzero schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:16:

Startpost update

Nieuw:
- De iGoogle gadget World of Warcraft Database Search is toegevoegd aan de Links sectie.

Aangepast:
- Strands of the Ancients battleground link werkt nu wel.

Enjoy!
Cheer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:20:
[...]

De damage van Ignis is inderdaad generfd om het wat makkelijker te maken. Maar het is nog steeds een encounter waar veel verschillende mensen hun taak goed moeten uitvoeren. Als een failed dan is het al snel een wipe.

Het belangrijkste in deze encounter is het controleren van de adds. Je kunt beter een OT of rooter te veel hebben dan te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:35:
Haha, ik was gisteren ML vergeten in EoE, dus ik zeg gewoon need greed roll mensen. Er was 1 shaman bij van buiten de guild. We hadden hem misschien even moeten vertellen dat wanneer dit bij ons gebeurt need main spec is en greed off spec en dat je passed als het geen van beide is en er dan een enchanter gaat looten :P (niet de eerste keer dat we ML vergeten :P) Uiteindelijk hebben we hem het item laten houden omdat niemand het verder wilde en het onze eerste 10 mans malygos kill was en hij dus al wat wipes had gezien. De vendor prijs als bedankje zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:04:
[...]

De damage van Ignis is inderdaad generfd om het wat makkelijker te maken. Maar het is nog steeds een encounter waar veel verschillende mensen hun taak goed moeten uitvoeren. Als een failed dan is het al snel een wipe.

Het belangrijkste in deze encounter is het controleren van de adds. Je kunt beter een OT of rooter te veel hebben dan te weinig.
True, maar met 5 mensen kun je het redelijk goed af. Twee offtanks, twee rooters en één mage die als je daar om vraagt even een pyroblast richting noord/zuid stuurt. We hadden een boomkin en een DK als rooters, en de boomkin volgde mijn collega, de DK volgde mij waardoor ik het iets lastiger had aangezien die DK freeze niet permanent is. Als de boomkin iets rootte kon die add daar gewoon blijven tot 'ie molten werd, ik moest rondjes om het vuur heen lopen omdat mijn add de helft van de tijd alleen geslowd was in plaats van vastgezet. Ging ook best. :P Vervolgens even het water in pullen en de volgende oppikken, ging allemaal precies goed. Zelfs nog die achievement gekregen voor het shatteren van 2 golems in 5 seconden, ondanks dat we daar niet voor gingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje he,
Bij My account kan je ook een WOTLK 10 day trial activeren.
Hoe werkt dit?
Loopt het gelijk met je huidige dagen?
Of krijg je er 10 dagen bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gaat lopen vanaf moment dat je die activeert. Ben je echter door je 10 dagen heen van je normale trial, kan je ook geen LK meer spelen :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.