Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je krijgt niet 10 dagen extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
SinergyX schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:36:
En die 30 dagen gratis krijg je dacht ik pas als de RaF-persoon WoW aanschaft, buiten het bovenste moet je dus ook nog in range van dacht ik 90-100yrd zitten om die 300% exp te krijgen.

[...]

ja en nee.
nee, als je SV gaat ben je je exotic pet talent kwijt. Hij is dan niet meer summonbaar, als je je fluitje gebruikt krijg je automatisch je pet-cage te zien om een niet-exotic te kiezen. (dit was trouwens net naar launch zo bugged, dat je je pet kwijt raakte. weet van 2 mensen die zo hun loque kwijt zijn geraakt). Normale pets kan je wel beide kanten gebruiken.

ja, maar het is momenteel nog enorm bugged. Als je BM bent krijg je 4 pet-talent punten erbij, totaal van 20 (ipv 16) te spenderen in je pet. Ben je dus BM en je gooit 20 punten in je pet's talent werkt alles goed, maar switch je dan naar SV verlies je die 4 punten en wordt je pet volledig gereset.

Als je je pet maar 16 punten verdeeld (in BM dus 4 over), kan je wel volledig vrij wisselen.
Mijn workaround is dus verschillende pets voor BM en SV, voordat ik wissel dismiss ik eerst mijn pet, daarna via pet-cage haal ik de juiste pet voor mijn build op (SV - tickbird, BM - boar).

In SV build maakt het eigelijk niet uit welke pet je hebt, omdat de dps marginaal is. Ik heb een cunning pet voor die mana regen skill, erg ideaal als SV build.
Dank voor je tips. Gondria zojuist gevangen en getamed. Piece of cake maar als ik wowhead zo nalees moet ik enorm veel mazzewl hebben ofzo omdat sommigen al dagen bezig zijn en hem nog nooit gevonden hebben :+ Wel jammer dat hij niet tegebruiken is zonder BM want BM is echt poep dmg maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel stomme vraag misschien, maar ik zit helaas gebonden aan een router waarvan alleen de http port geopend is. Is het mogelijk om met alleen deze poort WoW te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 21:55:
Best wel stomme vraag misschien, maar ik zit helaas gebonden aan een router waarvan alleen de http port geopend is. Is het mogelijk om met alleen deze poort WoW te spelen?
Niet standaard, maar je hebt HTTP tunnel software waar het in princiepe mee zou moeten kunnen. Google maar op "http tunnel". Of het speelbaar is, is een 2e.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:05:
[...]

Niet standaard, maar je hebt HTTP tunnel software waar het in princiepe mee zou moeten kunnen. Google maar op "http tunnel". Of het speelbaar is, is een 2e.
Ik heb de rechten niet om überhaupt iets te installeren.
(Behalve WoW :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Ik neem aan dat als je niets mag installeren, je eigenlijk ook geen WoW mag spelen?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:11:
Dan kun je het wel vergeten, voor zulke zaken heb je admin rechten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik heb al een tijdje niks meer gezegd op dit forum.

Ik ben zaterdag dus 80 gedinged (voor het eerst ooit op max level) op mijn DK. Zit op Draenor. Ik heb het geluk gehad dat ik mee mocht naar Naxx25 en heb nu al een stuk T7, op het moment ongeveer de helft epics en een greenie. Toenet bij Naxx25 deed ik 2.4k DPS en stond 5de op de DPS meter, doe meer DPS dan iemand met 3-4 stukken t7.5 en full epic :D

Alleen wilde Thaddius niet echt lukken, zaten weer een paar ninjas bij die veels te sloom reageren op verandering v/d +- debuff. Maar soms weet ik wel niet wat ik overdag moet doen, als ik mijn dailies heb gedaan en geen zin heb om profs te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:11:
[...]
Je begeeft je op dun ijs met dat soort vragen op GoT....
Er zal een reden voor zijn waarom het niet mag.

Anyways:
Gisteren goedekope groene items op het AH gekocht om deze te D/E'n
Om zo m'n enchanting een beetje bij te levelen.

Gewoon slim het AH snipen om zo voor 50S - 1G goedkoop aan enchanting mats te komen _/-\o_

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, gisteren niet kunnen spelen. Ik had het te druk met real life. Misschien, heel misschien dat ik vandaag nog kan spelen eventjes.

Wat mij is opgevallen is dat mijn level 58 DK met standaard quest gear gewoon meer DPS doet dan mijn level 80 Arcane/Frost mage met 4 a 5 level 80 epics op. Maar goed, het zal een klasseverschil zijn.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hebben meer mensen deze mail gehad met als emailhoofd:

World of Warcraft - NOTICE OF FINAL WARNING‏
Van: WoWAccountAdmin@blizzard.com

gekregen op 24 april, zou een 3h ban hebben gehad maar heb er niets van gemerkt.

[ Voor 22% gewijzigd door sabriel op 29-04-2009 08:30 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:22:
Mja, gisteren niet kunnen spelen. Ik had het te druk met real life. Misschien, heel misschien dat ik vandaag nog kan spelen eventjes.

Wat mij is opgevallen is dat mijn level 58 DK met standaard quest gear gewoon meer DPS doet dan mijn level 80 Arcane/Frost mage met 4 a 5 level 80 epics op. Maar goed, het zal een klasseverschil zijn.
Een DK is vrij krachtig maar 2k + op level 58 is best wel uber :D Zeker dat je niets fout doet met je mage ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:29:

gekregen op 24 april, zou een 3h ban hebben gehad maar heb er niets van gemerkt.
Ik mag hopen van niet, is namelijk wel een officieel adres van Blizzard.
Geen spam dus.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:09:
[...]
True, maar met 5 mensen kun je het redelijk goed af. Twee offtanks, twee rooters en één mage die als je daar om vraagt even een pyroblast richting noord/zuid stuurt. We hadden een boomkin en een DK als rooters, en de boomkin volgde mijn collega, de DK volgde mij waardoor ik het iets lastiger had aangezien die DK freeze niet permanent is. Als de boomkin iets rootte kon die add daar gewoon blijven tot 'ie molten werd, ik moest rondjes om het vuur heen lopen omdat mijn add de helft van de tijd alleen geslowd was in plaats van vastgezet. Ging ook best. :P Vervolgens even het water in pullen en de volgende oppikken, ging allemaal precies goed. Zelfs nog die achievement gekregen voor het shatteren van 2 golems in 5 seconden, ondanks dat we daar niet voor gingen. :P
Wij hebben bijna hetzelfde gedaan. Twee OT (druid en warrior), 2 rooters (druid en DK), 1 extra add killer (lock, druid kon zijn eigen add killen). Daarnaast was ik op mijn prot pally reserve OT. Adds oppakken als een OT in de pot zat of als ze niet snel genoeg bij een nieuwe add konden komen. Paar kleine heals rond gooien. En natuurlijk Divine Suicide.

Toch duurde het bij ons even voor dat Ignis dood was. Alle eerdere pogingen deden we met 2 OT's en 1 rooter/damage. Dat was duidelijk niet genoeg om de adds te controleren. En volgens mij is het controleren van de adds het belangrijkste bji deze boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:32:
[...]

Geen spam dus.
waarschijnlijk toch een fake mail.
Hotmail was een beetje traag, kreeg net een soortgelijke mail binnen :
FINAL NOTICE: World of Warcraft‏
Van: donotreplay@blizzard.com

Beide mails identiek van opbouw, tevens is dit voor mij erg verdacht:
** We request that you verify your legitimate ownership of the account here:

Volgens mij vraagt blizzard nooit om je login-account dus zal deze mails maar als niet verzonden beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Voor de mount verzamelaars: in één van de komende minor patches worden er nieuwe mounts toegevoegd aan het argent tournament gebeuren. De mounts die er nu in zitten ga je dan krijgen voor 5 tokens + 500g en de nieuwe mounts voor 100 tokens (zoals nu dus). Het gaat om bestaande faction mounts met nieuwe graphics. Bron: mmo-champion.com, gelinkte blauwe post.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 29-04-2009 08:39 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
sabriel schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:29:

kijk even naar mijn post op deze pagina:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1346117
3e post van onder

Als dat het zelfde mailtje is dan is het fake.
Zorg ff dat je je ww verandert en je pc ff nacheckt met virus scanner, keylogger.

volgens mij doen ze alles tegenwoordig via Batlenet.com

[ Voor 5% gewijzigd door Thommmyy op 29-04-2009 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Ik ben van plan een laptop aan te schaffen, maar deze moet toch echt WoW kunnen draaien! (Ik kan geen 3 dagen zonder!!) Mijn budget is rond de €900 (met uitloop tot €1000). Heeft er iemand hier een laptop waar ze lekker WoW op kunnen spelen? Ik heb een MSI GX620-057NL op het oog, is dit een beetje een goeie?

Ik hoor het graag!!

@admin: sorry, deels offtopic... O-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Macchill schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:40:
Ik ben van plan een laptop aan te schaffen, maar deze moet toch echt WoW kunnen draaien! (Ik kan geen 3 dagen zonder!!) Mijn budget is rond de €900 (met uitloop tot €1000). Heeft er iemand hier een laptop waar ze lekker WoW op kunnen spelen? Ik heb een MSI GX620-057NL op het oog, is dit een beetje een goeie?

Ik hoor het graag!!

Ziet er zeker goed uit., daar kun je zeker een goed potje wow op spelen. qua geheugen en processor moet het wel goed zijn. Videokaart lijkt me ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Macchill schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:40:

Ik hoor het graag!!

Daar zou WoW prima op moeten kunnen draaien.

Ik speel zelf WoW op een laptop met een GF 9600 M en 3 GB intern geheugen en het loopt soepel (op 1440x900)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister lekker counsil down

koste paar tries om de pull onder de knie te krijgen en om harde wijs te ondervinden hoe de boss net een power rune op 1 seconde voor zijn cast (steelbreaker) de tank (mij) keihard oneshot,

Daarvoor ff snel maly+sarth+2 gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Thommmyy schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:40:
[...]

kijk even naar mijn post op deze pagina:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1346117
3e post van onder

Als dat het zelfde mailtje is dan is het fake.
Zorg ff dat je je ww verandert en je pc ff nacheckt met virus scanner, keylogger.

volgens mij doen ze alles tegenwoordig via Batlenet.com
Identieke mail
Ik heb 10 dagen geleden al een volledige scan gedaan (ik heb kaspersky), maar zal het nog wel een keer doen aangezien beide mails zijn verzonden nadat ik de full scan hebt gedaan. Ben iig weer een beetje gerustgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Thommmyy schreef op woensdag 29 april 2009 @ 08:45:
[...]

Ziet er zeker goed uit., daar kun je zeker een goed potje wow op spelen. qua geheugen en processor moet het wel goed zijn. Videokaart lijkt me ook wel goed.
Ervaringsdeskunige hier: ik speel op een vergelijkbare config (iets mindere CPU, zelfde geheugen, vid kaart, hard disk). Zeker goed te doen. Geen "ultra" maar toch alle belangrijke zaken maximaliseerbaar, en vooral de 4 gig geheugen zorgt voor een "vloeiende" speel en laadervaring.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

Geen spam dus.
Ik kan jou ook wel een mailtje sturen van blizzard.com. Gister nog een 10m opgezet voor Ulduar aangezien onze /o enorme slackers zijn. Weer naar mimiron, toch lastig. Phase 1 is geen probleem maar phase gaan nog steeds lui dood (oa ik) door de barrage of een raket ofzo. Wel wat progress gemaakt.

Beste setup voor mimiron is een holy priest/druid, paladin en een disc priest voor de healing. Een DK DPS voor het icechainen van de bombbots. Tank maakt niet zoveel uit ookal was het met een DK tank gister erg makkelijk en voor de rest ranged dps. Ranged heeft het voordeel dat ze in phase3 altijd het hoofd kunnen aanvallen, de icechain bombbots kunnen opblazen en in phase 2 out of range zijn van de heat waves. Zo lijkt mij iig de beste 10m setup. Hopelijk vanavond na de raid nog even een uurtje of 2 10m doen zodat we in het weekend weer kunnen focussen op de nieuwe bosses.

Btw, wat vinden jullie ervan dat er zo goed als geen trash in Ulduar is? Ik heb er dubbele gevoelens bij. Tuurlijk, nu gaan de raids een stuk sneller omdat je maar 2 packs hoeft te clearen (bij sommige bosses wat meer en bij sommigen geen) maar het haalt ook wel beetje de uitdaging weg uit bv een speedrun ofzo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Whooppaa , dagje verder, baasje meer dood>

Gisteren was het de tijd voor XT-002 om de grond te kussen, hen hij deed het gelukkig al na een paar tries. Hart goed nuken, en adds killen en eigenlijk is het best een eenvoudige fight :)
Gelijk 2 archievements rijker, Nerf engineering en Nerf gravity bomb !!

Hierna hadden we de keuze wat te doen: Ignis, Iron council, Kologarn of die andere... we kozen voor Kologarn omdat die het "gemakkelijkste" leek...

Wij proberen , hoewel het al laat was, en viel me toch tegen hoe lastig het was. Op 10man kan je gemakkelijk rennen met die beam zonder andere te raken maar 25m is toch een ander verhaal. Op het einde tactic geprobeerd om iedereen op zo'n Rood vierkantje te laten staan, zodat iedereen overal goed langs kon rennen en dit leek goed te werken. Beste try was 55% maar toch leek hij zeer goed te doen...

Volgende week weer hem proberen hopelijk, vanavond eerst even kijken of we flame, razor en xt002 weer neer krijgen :) maar dat zal wel goed komen hopelijk. Donderdag weer 10mannen , hopelijk 8+ bazen weer deze week.

Goede nederlandse mensen vinden blijkt toch lastiger als gedacht. We zijn echt op zoek naar melee dps zoals rogues/enh shamans, druids maar zoektocht gaat langzaam. Kmerk wel dat er aardig wat guilds klappen door ulduar, dus hopelijk krijgen we daardoor wat members extra.. de basis is echt goed , maar een paar dps extra (te vaag, normaal altijd tank/healer tekort, en nu moeten die offspec nemen o.o) is nooit weg.

Mocht hier toevallig een leuke dps-er zijn, of welke class ook als je het maar snapt, je kan altijd even een kijkje nemen op http://www.biergilde.be :) Tis echt een leuke guild, en mocht pve server je tegenspreken, probeer het gewoon... ik kom zelf ook van een pvp server en tis toch wel lekker relaxed op pve, is niet zo softie als je verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
ik speel sinds 2 weken weer wow. ben een DK gestart op Trollbane en ben nu lvl 69
bevalt me goed eigenlijk. gister eindelijk 1k gold bij elkaar gekregen en meteen tank spec gemaakt.
vandaag maar ff testen in UK denk ik!
wel weer ff wennen dat op woensdag de servers down zijn, stond om half 9 naast m'n bed haha |:(

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Bartjeuhz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 09:41:
wel weer ff wennen dat op woensdag de servers down zijn, stond om half 9 naast m'n bed haha |:(
:+
En dan ook nog op een (minor) patchdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Het is hier geen marktplaats.
Ik zie de post vanzelf verdwijnen als dit niet de bedoeling is =)
Kijk of iets mag voor het plaatsen en als je dan nog twijfels hebt vraag het dan even na. Zoiets hier zomaar plaatsen wordt niet gewaardeerd.

[ Voor 72% gewijzigd door PromoX op 29-04-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna 40 :D Gister Stranglethorn afgemaakt, met raf vliegt de exp daar om je oren :+ Was daar wel een uurtje flinke horde vs ally aan de gang, gelukkig tot 3x toe veilig kunnen rondrennen. Vervolg van Undercity naar Tarren Mill en door naar Arathi highlands, wat is dan een pokke eind lopen.

Jammer alleen dat meeste gear wat ik draag nog van de lvl20s is, mijn hunter's bow komt zelfs nog uit ghostlands.

Op mijn main hunter is het best saai, amper meer HC parties te vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Geen spam dus.
Mensen moeten eens leren dat je "from" adressen prima kunt faken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een modje PM'en :). Ik heb een level 11 rogue. Dacht op level 9. Nou wat een lol kon nauwelijks een mob lekker neer krijgen en met een dubbele pull kon ik alweer rennen. Nadat iemand er mij op wees dat ik de heirloom daggers + shoulders moest kopen en ik nu dual wield heb heb ik er een stuk meer lol in!

Waar ik eerst echt combo points (stuk of 3/4) moest opbouwen om dan met eviscerate (...) de mob af te maken gaat het nu veel sneller! Throw throw / sinester strike / gouge en dan kijken hoe ik het afmaak :). Mijn 1e talent point gaan in 5/5 malice voor de extra crit kans aangezien eviscerate de mobs toch altijd wel afmaakt heb ik niet echt punten nodig in die skills :).

Mensen nog tips voor een beginnende rogue? Ben niet van plan om dit een hele aktieve alt te maken maar gewoon ff op spelen als ik klaar ben met me warlock.

Toch raar, me priest had ik echt snel op level 80 zonder rested maar me lock zit nu nog steeds op level 73 en alleen maar met rested... okay toegeven ik ben _zo_ slecht op me warlock niet te geloven. Misschien moet ik eens van spec veranderen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als lock easy mode gaan, void (of fellguard) lekker laten tanken en onder de agro blijven met beetje curses en wanden (demonology geeft dacht ik je pets ook extra buffs ofzo, fellguard zou flink wat dmg kunnen doen).

Mijn Raf heb ik voor mijn warlock hoofdzakelijk, om in 1x naar de 50 te tillen (fellguard talent), hangt nu op 37.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah na de patch nog steeds rare problemen.

Mouse over macro's op mijn druid die midden in een gevecht stoppen met werken - enige oplossing /reloadui.
Timerbars borked, als een andere warlock een dot cast wordt de timer bar bij mij gereset alsof ik hem heb gecast.

Dat laatste zal wel een add-on probleem zijn, maar dat eerste gebeurt ook met de standaard blizzard ui. Er vervelend als je bij Noth staat en moet decursen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:10:
Even een modje PM'en :). Ik heb een level 11 rogue. Dacht op level 9. Nou wat een lol kon nauwelijks een mob lekker neer krijgen en met een dubbele pull kon ik alweer rennen. Nadat iemand er mij op wees dat ik de heirloom daggers + shoulders moest kopen en ik nu dual wield heb heb ik er een stuk meer lol in!
Een level 11 rogue op level 9? ;) Anyhoo, een rogue werkt niet lekker tot level 10 omdat je je core ability (namelijk dual wield) nog niet hebt. Hetzelfde voor hunters, tot level 10 werken die ook voor geen meter omdat ze geen pet hebben.

De shoulders zijn een goede aankoop geweest, de daggers waren niet echt nodig imho. Er zijn genoeg wapens te vinden onderweg naar 80, maar goed het is fijn dat je niet meer hoeft te wisselen :) Ik vond het fijn om verschillende wapens en builds te proberen toen ik naar 70 (en later 80) ging met mijn rogue.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 29-04-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz

Mensen nog tips voor een beginnende rogue? Ben niet van plan om dit een hele aktieve alt te maken maar gewoon ff op spelen als ik klaar ben met me warlock.
denk dat je het beste combat-swords kan gaan. gouge zou ik niet al te veel gebruiken, zonde van de tijd.
je wilt je mob zo snel mogelijk neer hebben en zo min mogelijk downtime tussen mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:17:
Bah na de patch nog steeds rare problemen.

Mouse over macro's op mijn druid die midden in een gevecht stoppen met werken - enige oplossing /reloadui.
Timerbars borked, als een andere warlock een dot cast wordt de timer bar bij mij gereset alsof ik hem heb gecast.

Dat laatste zal wel een add-on probleem zijn, maar dat eerste gebeurt ook met de standaard blizzard ui. Er vervelend als je bij Noth staat en moet decursen.
Ik had gister ook ineens dat ik mijn bags niet kon openen en verplicht Ctrl+B moet gebruiken om ze te openen. ook een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:19:
De shoulders zijn een goede aankoop geweest, de daggers waren niet echt nodig imho. Er zijn genoeg wapens te vinden onderweg naar 80, maar goed het is fijn dat je niet meer hoeft te wisselen :) Ik vond het fijn om verschillende wapens en builds te proberen toen ik naar 70 (en later 80) ging met mijn rogue.
Ik vind die heirloom dingen echt een uitvinding, nooit meer zoeken naar een wapen, en de 2-3x dat je een beter wapen krijgt via drop of quest, in 5-6 lvls is de heirloom weer beter.

Ik heb zelf de mace, 2x shoulder (mail, plate), 2h axe (de fellguard versie zegmaar). En ideaal dat ze ook switchen naar een rank lager bij bv mail (->leather) en plate (->mail). Jammer alleen dat die 1h sword een mainhand is, geen one hand.

Mijn rogue heb ik tot 21 kunnen krijgen, toen maar omgedoopt tot squirel/thunderbluss gun crafter omgedoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:16:
Als lock easy mode gaan, void (of fellguard) lekker laten tanken en onder de agro blijven met beetje curses en wanden (demonology geeft dacht ik je pets ook extra buffs ofzo, fellguard zou flink wat dmg kunnen doen).
Mjah ik heb idd een felguard spec. Da's wel relaxed hoor maar had verwacht dat het sneller zou gaan... doe niet zoveel DPS, ligt misschien ook aan me rotatie.

Bokkie, doe eens helpen?
Kapoen schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:19:
[...]

Een level 11 rogue op level 9? ;) Anyhoo, een rogue werkt niet lekker tot level 10 omdat je je core ability (namelijk dual wield) nog niet hebt. Hetzelfde voor hunters, tot level 10 werken die ook voor geen meter omdat ze geen pet hebben.

Beetje vage zin, maar ik heb een rogue alt nu op level 11 maar op level 9 dacht ik van "wat een lol /sarc". Over die daggers, ik had toen 1 dagger met 2-4 dps en nu heb ik 2 daggers met iets van 8-10 dps. Dat merk ik wel. Vind het nu ook wel leuk. Ben benieuwd naar de nieuwe skills die ik krijg. Elke dag even een level doen ofzo, met die level guide mods hoef je iig niet rond te lopen op zoek naar mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Het is heel simpel:
Account verkoop is tegen de Terms of Use van Blizz.
En daarom ook tegen de regels van GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Heb net een aantal berichten verwijderd omtrent deze post. Hoewel het niet verkeerd is om even netjes aan te geven dat het niet de bedoeling, kun je beter een Topic Report plaatsen, dan er vele posts aan te weiden en in sommige gevallen ook nog 's het hele verhaal te quoten.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:33:
[...]

Mjah ik heb idd een felguard spec. Da's wel relaxed hoor maar had verwacht dat het sneller zou gaan... doe niet zoveel DPS, ligt misschien ook aan me rotatie.

Bokkie, doe eens helpen?
Spec http://www.wowhead.com/?talent#IfxMbhbhoZ0GfhkAdics0z dot alle mobs die je kunt zien, life tap, drain life, loot, repeat. Niet sbolten, geen crit items, alleen maar spellpower. Met deze spec kun je ook vrijwel alle group quests solo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met de guild nog ff Nax25 gedaan.. bijna helemaal. Echt grappig dat er melee zo *censored* *censored* dom zijn om binnen 10yards van elkaar te komen.. leuke chain iceblock rondom KT.. echt knap hoe je dat niet door kan hebben na 3 tries. En iedereen is verplicht DBM te hebben en mensen zijn meerdere keren verteld om /range te gebruiken.. maar nee hoor.. Volk.. :/ Kreeg zelfs nog ruzie met de RL/GM omdat ik nogal uit mn slof schoot vanwege de onnodige failures :P

Heb gister wel wat leuke items mogen looten voor mijn hunter alt, Valorous shoulders, nieuwe gloves en nieuwe legs.

Wel leuke upgrades, en de Armory is aardig aan het klooien! Negeert talentspecs compleet bij het laten zien van b.v. de Ranged (want ik heb ingame ca 33% crit chance, exact 1k Agility en 4k AP)..
Toch raar, me priest had ik echt snel op level 80 zonder rested maar me lock zit nu nog steeds op level 73 en alleen maar met rested... okay toegeven ik ben _zo_ slecht op me warlock niet te geloven. Misschien moet ik eens van spec veranderen...
Mijn lock is Affliction (hoewel maar 61) en heeft in principe gewoon 0 downtime, Daedryn. Beetje lifetappen want de HP komt er toch zo weer bij met Haunt en Corruption, of je kan met Dark Pact mana van je Felhunter 'lenen' O+

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 18:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

[...]

Bokkie, doe eens helpen?
Ik heet dan wel geen Bokkie, maar ach... :+

Ik heb mijn Warlock geleveled met een x/41/0 spec. Demo tree dus speccen tot en met Felguard, daarna aanvullen met affliction talents die je DoT's sterker maken.

De speelwijze is dan om eerst je Felguard te sturen (meestal met een charge/stun), vervolgens een paar DoT's erop (CoA, Corruption, Immolate), Life Tap en afmaken met Drain Life. Werkt het beste met 1 tot 3 mobs tegelijk en ze gaan erg snel neer. Mocht je Felguard even laag in de HP zitten, dan snel ff healen met Health Funnel. Maak geen gebruik van Shadow Bolt of Incinerate, zonde van je mana. Elk gevecht eindig je zo met bijna 100% mana en HP, downtime zou alleen na zeer netelige situaties voor moeten komen en da's maar heel zelden als je gewoon aan het questen bent.

Als je daar een beetje handig in wordt, dan kun je veel van de groepsquests in Northrend waarbij je een elite moet killen gewoon solo'en, eventueel aangevuld met wat Fear-kite techniekjes en draintanking :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ideaal dat ze ook switchen naar een rank lager bij bv mail (->leather) en plate (->mail).
Is dat zo? Dat heb ik even gemist dan... Hoe werkt dit?

PS. Zijn er hier nog mensen die weten wat ze doen op zoek naar een guild op Dragonblight? Wij kunnen nog wel wat mensen gebruiken die 2 a 3 dagen in de week op redelijk niveau willen raiden! www.aotguild.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:28:
[...]

Ik vind die heirloom dingen echt een uitvinding, nooit meer zoeken naar een wapen, en de 2-3x dat je een beter wapen krijgt via drop of quest, in 5-6 lvls is de heirloom weer beter.

Ik heb zelf de mace, 2x shoulder (mail, plate), 2h axe (de fellguard versie zegmaar). En ideaal dat ze ook switchen naar een rank lager bij bv mail (->leather) en plate (->mail). Jammer alleen dat die 1h sword een mainhand is, geen one hand.

Mijn rogue heb ik tot 21 kunnen krijgen, toen maar omgedoopt tot squirel/thunderbluss gun crafter omgedoopt.
Ik ga akkoord met het feit dat die heirlooms heel handig en superieur zijn tov quest rewards en zelfs instance drops. Mijn 'probleem' met die daggers is dat je je als rogue al direct beperkt tot één manier van spelen.

Nuja, ik heb het niet zo voor daggers omdat ik het als lowbie rogue indertijd (patch 2.4) op mijn zenuwen kreeg van die vele 'must be behind the target' errors omwille van mijn toenmalige dagger spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Thanks Dricus ;). Die speelwijze hanteer ik opzich ook wel maar ik veel meer talent points in mijn pet zitten en heb ook demon form. Ik gebruik nog wel vaak incinerate in mijn rotatie. Misschien is het idd een beter idee om meer punten in de dots te stoppen ipv pet dps thanks maar eens proberen.

Maar waarom punten in fel concetration? Als het goed is heeft de pet de agro waardoor je gewoon kan life/soul drainen en die ene keer dat je de agro er af haalt ach wat maakt het uit? Kan je dan niet beter de punten in imp drain soul stoppen zodat je hp terug krijgt?

[ Voor 31% gewijzigd door MrVegeta op 29-04-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Bokkie, doe eens helpen?

[...]
http://www.wowhead.com/?talent#IcxMbhMhoZ0GchkAdi0sxz:o0qz0
de minor glyphs boeien niet echt

Killen doe je met
1. Felguard sturen
2. Corruption
3. coa (eventueel)
4. immo
5. incinerate

afhankelijk van of je voor meta gaat kan je dat aanvullen of voor wat meer fire dmg gaan.
Dit is puur voor levellen/grinden. als je agro pakt van je felguard, gewoon corruption en coa op je target houden en drain tanken, net als vroeger.

Bovenstaande is op dit moment het minste downtime met levellen voor zover ik kan zien.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:49:
[...]

Ik ga akkoord met het feit dat die heirlooms heel handig en superieur zijn tov quest rewards en zelfs instance drops. Mijn 'probleem' met die daggers is dat je je als rogue al direct beperkt tot één manier van spelen.

Nuja, ik heb het niet zo voor daggers omdat ik het als lowbie rogue indertijd (patch 2.4) op mijn zenuwen kreeg van die vele 'must be behind the target' errors omwille van mijn toenmalige dagger spec.
Da's met mutilate niet meer he. Dan nog zou ik gewoon dat heirloom sword pakken (je had er 2 geloof ik?) en voorlopig combat speccen. Niet moeilijk doen maar SS spammen :P

Sowieso vond ik dat een rogue pas ECHT loskomt en leuker wordt als je de 30 gepasseerd bent, aangezien je dan pas een nuttige finisher krijgt, stuns, evt richting daggerspec kunt gaan etc.
MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:50:
Thanks Dricus ;). Die speelwijze hanteer ik opzich ook wel maar ik veel meer talent points in mijn pet zitten en heb ook demon form. Ik gebruik nog wel vaak incinerate in mijn rotatie. Misschien is het idd een beter idee om meer punten in de dots te stoppen ipv pet dps thanks maar eens proberen.

Maar waarom punten in fel concetration? Als het goed is heeft de pet de agro waardoor je gewoon kan life/soul drainen en die ene keer dat je de agro er af haalt ach wat maakt het uit? Kan je dan niet beter de punten in imp drain soul stoppen zodat je hp terug krijgt?
Geloof maar dat als je meer dan 3 mobs pullt dat er al snel een aantal op jou staat te rammen hoor :)
Geen enkel punt maar die talent heb je echt nodig :P

[ Voor 31% gewijzigd door porn* op 29-04-2009 11:07 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Back to ulduar trouwens. Wij hebben het een beetje lastig met mimiron (eindelijk een echt moeilijk boss imo). Ik zat te denken in phase2 is hij niet te tanken dus hij random agrod iemand. De dmg die hij doet kan je niet voor wegrennen want hij blijft je targetten. Zou het niet een idee zijn om in een cirkel te gaan staan om de boss heen? Want ik geloof dat als hij target X target en target Y staat er naast de ze beide dmg krijgen. Maar als target Y een paar yard van target X vandaan staat hij niet in de cone staan van de dmg.

En wanneer er barrage komt moet iedereer gewoon asap achter de boss gaan staan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:08:
En wanneer er barrage komt moet iedereer gewoon asap achter de boss gaan staan lijkt me.
Dat had ik eerste keer niet door :P

OMG HE KEEPS FOLLOWING ME!!!!

"Kaiou has died"

Achja het was wel komisch :9 Server weer up, tijd om emblems te farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Laatst online: 13-08 09:32
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:22:
[...]

Dat had ik eerste keer niet door :P

OMG HE KEEPS FOLLOWING ME!!!!

"Kaiou has died"

Achja het was wel komisch :9 Server weer up, tijd om emblems te farmen!
geen patch vandaag? ik ben namelijk pas rond 18:15 thuis en moet om 18:45 al klaar staan in ulduar 8) . vandaag voor het eerst kolgarn. (wij raiden maar 1 dag dus daarom zijn we nog niet verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Incognitow schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:30:
[...]

geen patch vandaag? ik ben namelijk pas rond 18:15 thuis en moet om 18:45 al klaar staan in ulduar 8) . vandaag voor het eerst kolgarn. (wij raiden maar 1 dag dus daarom zijn we nog niet verder)
Een hele kleine, 3.1.1a. Is maar een paar mb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

hulkie schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:49:
[...]

Is dat zo? Dat heb ik even gemist dan... Hoe werkt dit?
Om Plate even als voorbeeld te nemen: onder lvl 40 dragen pallies/warriors mail. Je plate heirloom item past zich hierop aan: als je b.v. plate shoulders naar je lvl 1 warrior stuurt, dan verandert het item in mail zodat je warrior het ook onder de lvl 40 kan dragen.

Dus:
Als char lvl < 40:
Plate -> Mail
Mail -> Leather

Dit gaat alleen op voor classes die de "originele" armor class op later lvl kunnen gebruiken. Een mail item naar je lowbie druid / rogue sturen werkt dus niet.

[edit]
Trouwens, ik weet dat het aangekondigd was en dat ik niet moet zeuren, maar stiekem vind ik het wel jammer dat mijn lowbie pallie z'n Tuxedo pants met +40 stamina en Heirloom shoulders met +30 stamina niet meer kan gebruiken (de shoulders an sich nog wel, maar de enchant is "uitgeschakeld").
lvl 1 char met 1k hp was toch grappig :D

[ Voor 20% gewijzigd door Seraphin op 29-04-2009 11:40 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Back to ulduar trouwens. Wij hebben het een beetje lastig met mimiron (eindelijk een echt moeilijk boss imo). Ik zat te denken in phase2 is hij niet te tanken dus hij random agrod iemand. De dmg die hij doet kan je niet voor wegrennen want hij blijft je targetten. Zou het niet een idee zijn om in een cirkel te gaan staan om de boss heen? Want ik geloof dat als hij target X target en target Y staat er naast de ze beide dmg krijgen. Maar als target Y een paar yard van target X vandaan staat hij niet in de cone staan van de dmg.

Zijn wij ook op gestrand afgelopen week, mensen lijken maar niet door te hebben dat stilstaan > rondjes lopen tenzij de barrage komt. We halen ph3 wel meestal maar toch met teveel doden...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Seraphin schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:36:
[...]

Om Plate even als voorbeeld te nemen: onder lvl 40 dragen pallies/warriors mail. Je plate heirloom item past zich hierop aan: als je b.v. plate shoulders naar je lvl 1 warrior stuurt, dan verandert het item in mail zodat je warrior het ook onder de lvl 40 kan dragen.

Dus:
Als char lvl < 40:
Plate -> Mail
Mail -> Leather

Dit gaat alleen op voor classes die de "originele" armor class op later lvl kunnen gebruiken. Een mail item naar je lowbie druid / rogue sturen werkt dus niet.
Ik kwam daar pas te laat achter. Heb leather heirloom shoulders gekocht voor mn hunter altje omdat ik dacht dat ie met mail voorlopig nog niks kon.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das jammer, ik heb de heirloom shoulders van mijn hunter nog wel ergens, en mn rogueje kan best 10% XP bonus gebruiken als ik hem nog ga levellen!

Thanks voor de info!

Ik las trouwens dat ze verschillende bazen in Ulduar gaan nerfen :( Whatsup with that? Hebben ze eindelijk een iets moeilijkere instance krijg je dit!

Geef mij maar weer attunements en meerdere instances tegelijk, waarbij je eerst fatsoenlijk de ene moet clearen voor je uberhaupt een kans maakt in de andere verder te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:03:
Das jammer, ik heb de heirloom shoulders van mijn hunter nog wel ergens, en mn rogueje kan best 10% XP bonus gebruiken als ik hem nog ga levellen!
Enkel als die shoulders dus leather zijn, als het mail shoulders zijn heb je er niets aan. Zolang ergens in de rit je de eind-stats mag dragen (mail voor hunter bv), kan je hem dragen op lage lvls. Druid blijft dacht ik ook enkel op leather, die kan dus ook nooit mail heirloom gebruiken.

En de Ulduar changes, als het gros van de spelers het te moeilijk vind zal blizzard het terugschroeven, er zal natuurlijk onvrede komen vanuit de groep 'zware spelers', maar daar moet je nooit de moeilijkheid op baseren. Vergeet niet dat 'jou server', of 'europe servers' maar een heel klein deel zijn van de totale populatie van WoW, dat enkel blizzard waarschijnlijk inzicht heeft in de progressie van Ulduar onder de 12mil spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:19:
[...]

Enkel als die shoulders dus leather zijn, als het mail shoulders zijn heb je er niets aan. Zolang ergens in de rit je de eind-stats mag dragen (mail voor hunter bv), kan je hem dragen op lage lvls. Druid blijft dacht ik ook enkel op leather, die kan dus ook nooit mail heirloom gebruiken.

En de Ulduar changes, als het gros van de spelers het te moeilijk vind zal blizzard het terugschroeven, er zal natuurlijk onvrede komen vanuit de groep 'zware spelers', maar daar moet je nooit de moeilijkheid op baseren. Vergeet niet dat 'jou server', of 'europe servers' maar een heel klein deel zijn van de totale populatie van WoW, dat enkel blizzard waarschijnlijk inzicht heeft in de progressie van Ulduar onder de 12mil spelers.
En dat je ook nog de hardmodes kunt doen waar bv die van Hodir heel erg imba is. Ensidia, de guild die de worldfirst op Yogg-Saron zegt het volgende over Hardmode Hodir:
Hodir was attempted for a day or two with various setups, but the current 2 minute timer relies on "THE" perfect try along with winning the lottery and four jackpots in a row. Or at least it does with the current gear levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:36

casapira

The truth is in me.

porn* schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:40:
[...]

Zijn wij ook op gestrand afgelopen week, mensen lijken maar niet door te hebben dat stilstaan > rondjes lopen tenzij de barrage komt. We halen ph3 wel meestal maar toch met teveel doden...
Gisteren voor het eerst Mimiron gedaan, eigenlijk de hele raid, omdat we daar al aangekomen waren.
We hebben na 1 avond P1 - P3 onder controle. P4 gaat al beter, maar healing is hier een issue.
Beste try was 8/9/12%.

P1 gaat melee nog wel eens dood.
P2 is wel de meest lastige phase, opletten dat je niet in de rocket blijft staan.
P3 Is pretty straightforward, zorg er wel voor dat de boombots snel genuked worden. Die kunnen je ranged tank oneshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
casapira schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:24:
[...]

Gisteren voor het eerst Mimiron gedaan, eigenlijk de hele raid, omdat we daar al aangekomen waren.
We hebben na 1 avond P1 - P3 onder controle. P4 gaat al beter, maar healing is hier een issue.
Beste try was 8/9/12%.

P1 gaat melee nog wel eens dood.
P2 is wel de meest lastige phase, opletten dat je niet in de rocket blijft staan.
P3 Is pretty straightforward, zorg er wel voor dat de boombots snel genuked worden. Die kunnen je ranged tank oneshotten.
P3 is easy. Laat een feral of iets met aso veel HP onder de head staan en de bommetjes soaken. Hoef je daar niet op te letten. Onze feral kan 2 van die dingen soaken en nog niet dood zijn. Scheelt je de nodige kopzorgen.

Sowieso in P1 en P2 in een cirkel staan. 2 Healers per 1/3e taartpunt en je hebt healing ook gelijk mooi verdeeld. In P3 lekker stacken en hunters de assault bots liten kiten. Junkbots tanken met een protadin en daar misschien een spriest op zetten. En eerder genoemde boombot met een slackende feral afhandelen, een andere tank lukt natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M1lamb3r schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:24:
En dat je ook nog de hardmodes kunt doen waar bv die van Hodir heel erg imba is. Ensidia, de guild die de worldfirst op Yogg-Saron zegt het volgende over Hardmode Hodir:
Wat ik me dan afvraag, noemen ze dit nu 'moeilijk'?
Stel dat ze RFC (eerste dungeon) een ubah moeilijke instance van willen maken, geef elke mob 2mil HP met een 1sec attackspeed die 3k unresistable 30m AoE doet met 14 mobs dicht op elkaar dat pullen onmogelijk is. Dan noem ik niet moeilijk, dan is gewoon dingen onmogelijk maken.

Zover ik lees draait enorm veel puur om gear, genoeg DPS, genoeg heal, genoeg tank armor etc, dat de eigelijke tactics eenmaal geleerd een standaard zijn. (rennen bij loki, dansen bij unclean etc). Ok, nu heeft Ulduar eindelijk weer eens nut voor de rooters, maar heeft iemand laatste tijd ooit sheep, ice trap, fear of een sleep gebruikt? Van de HC's en naxx ken ik enkel die Instructor waar je die 2 adds mindcontrolled. Ik mis zegmaar het aspect dat je secondair skills ook echt eens worden gebruikt. 'Vroegah' en ook nog de eerste paar keer northend dugeons werd er nog sap gebruikt, sheep of icetrap, nu is het tank erin, dps erop en healen maar.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2009 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:19:
[...]
Op zich jammer, wij zijn niet echt een hardcore guild en hebben nu de eerste 4 bosses in Ulduar 10 gedaan. Dit waren leuke uitdagingen en de nerfs die ik nu zie lijken me niet nodig. Wij zijn er met 10 mans naxx gear binnen gegaan en het ging prima. Een beetje l2p mag wel lijkt me. De aansluiting naxx/eoe/os10 -> ulduar 10 is/was voor de eerste 4 bosses in Ulduar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Misschien zijn deze nerfs inderdaad onnodig, ik vond de moeilijkheidsgraad ook prima eigenlijk. Meer uitdaging dan Naxx is altijd goed.

Maar aan de andere kant: Er zijn natuurlijk ook hard modes in Ulduar (vergelijkbaar met Sartharion + 3 drakes). Dus door de normal mode iets gemakkelijker te maken, komen er meer casual spelers de instance door terwijl de echte uitdaging alsnog blijft bestaan in de vorm van hard modes. Met dat concept zouden beide groepen tevreden moeten zijn. Dus op zich hoeft dit niet negatief te zijn voor de mensen die van uitdaging houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daar heb je opzich wel een goed punt :). Trouwens net op http://elitistjerks.com/f...here_theorycraft_dargons/ wat leuke dingen gelezen. Goede tips staan hier, talent build wat omgooien en wat meer PoH in me rotatie gebruiken! Ben benieuwd of het wat is, http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuZfEzcbMqquMcuAo:0NmzMV holy priest spec btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:36:
[...]
heeft iemand laatste tijd ooit sheep, ice trap, fear of een sleep gebruikt? Van de HC's en naxx ken ik enkel die Instructor waar je die 2 adds mindcontrolled. Ik mis zegmaar het aspect dat je secondair skills ook echt eens worden gebruikt. 'Vroegah' en ook nog de eerste paar keer northend dugeons werd er nog sap gebruikt, sheep of icetrap, nu is het tank erin, dps erop en healen maar.
Idd, met 3.0 kwam een uitgebreide focus functie, en voor shammies + druids ein-de-lijk CC, maar dat blijft allemaal redelijk ongebruikt.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Zamoraak schreef op woensdag 29 april 2009 @ 00:21:
Ik heb al een tijdje niks meer gezegd op dit forum.

Ik ben zaterdag dus 80 gedinged (voor het eerst ooit op max level) op mijn DK. Zit op Draenor. Ik heb het geluk gehad dat ik mee mocht naar Naxx25 en heb nu al een stuk T7, op het moment ongeveer de helft epics en een greenie. Toenet bij Naxx25 deed ik 2.4k DPS en stond 5de op de DPS meter, doe meer DPS dan iemand met 3-4 stukken t7.5 en full epic :D

Alleen wilde Thaddius niet echt lukken, zaten weer een paar ninjas bij die veels te sloom reageren op verandering v/d +- debuff. Maar soms weet ik wel niet wat ik overdag moet doen, als ik mijn dailies heb gedaan en geen zin heb om profs te levelen.
Ik heb ook een DK, met 2 stuks T7.5, en doe in Naxx25 ongeveer 5k dps op Patchwerk (in Blood spec). Gemiddeld natuurlijk wel wat lager over de totale run 2.5 - 3k dps (mede dankzij de tips van hier). Ik stond daarmee ergens onderin de dps-lijst op recount (topdps-er was een shadowpriest die gemiddeld op 4.5k - 5k dps zat, maar wel full t7). Als jij met 2.4k op de 5e plaats staat.... (met 25 man), dan lijkt mij Ulduar nog ver weg voor jullie.

Ik was Blood specced (51/0/20), maar heb nog niet gerespecced na de allerlaatste talent reset. Ik zit te twijfelen tussen unholy en blood. Na 3.1 patch wel respecced naar unholy, maar dat scheelde mij ongeveer 400AP minder (blood talent) en de dps viel me niet mee na 1 x een heroic.
Heeft iemand dual spec blood-unholy die me wat ervaringen kan vertellen? (Ja, heb al elitistjerks bezocht :) ).
Heb nog geen ervaring in Naxx25 nadien opgedaan, want heb de guild geleaved (GM een beetje een dictator, mensen die zich niet aan standaard afspraken houden, geen gezamenlijk raiden maar vooral op de loot gericht zijn, e.d. Daar werd ik dus moe van.).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, nerfs... was te verwachten. Enerzijds wel fijn zodat we de hele instance kunnen zien als we niet 3x in de week raiden. Anderzijds vond ik de moeilijkheidsgraad wel goed. We hadden echt een goed gevoel na het omleggen van een lastige baas.
Hard modes zijn er natuurlijk voor de die-hards.

Gisteren kwam ik laat online om nog even de Tournament dailies op m'n DK te doen, kreeg ik een whisper om de guild te helpen in de 25man raid. Ik had toch niks te doen, dus ging ik wel even helpen met m'n Mage. Niet super gegeared, maar wel voldoende blijkbaar.
Ze stonden op XT-002 te wipen, op heroic dus. Tijdens de eerste try ging ik dood doordat ik buiten range stond van de healers tijdens de Tantrum. Ik moest uitwijken voor iemand die de bom had ik mijn kant oprende :(
De twee tries daarna waren we heeeeel dichtbij een kill, beide een 1% wipe. De eerste was met nog 200k te gaan in de enrage, de tweede met nog 280k te gaan. Alle tries daarna waren stukken minder.

Op het guildforum stromen de suggesties binnen nu. Maar er komt een nerf aan, waaronder XT. Dus het zal allemaal de volgende keer wel neergaan.
Ik was redelijk tevreden met m'n eigen prestatie in ieder geval. 3700dps met 10man/heroic gear.

Daarna alsnog de dailies gedaan op m'n DK, welke nu Valiant is. Nog 5 dagen en dan ben ik Champion of zit er nog wat tussen? Het epic zwaard is in ieder geval 25 Champion Seals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier dan mijn eerste reactie in dit forum.

Aangezien hier volgens mij een aantal ervaren WoW spelers rondzwerven, heb ik daar een paar vraagjes voor....

Ik speel al een tijdje op Turalyon met een Rogue => Linkje

Omdat dit mijn 1e char op 80 is, net vorige week d:)b , heb ik geen idee waar ik moet beginnen. :?
Ook heb ik helaas niet zo erg veel aan "recruiting" guild. (max 5 man online en nog geen 20 man totaal)

Wat ik zelf ik gedachten heb is, om deze rogue uiteindelijk te gaan gebruiken voor PvP.
Ik heb ook nog een lowbie priest die ik wil gaan voorzien van heirlooms en daar wil ik dan uiteindelijk in een leuke guild mee gaan raiden.

Ik ben dus erg benieuwd naar jullie mening over wat ik vanaf nu het beste kan gaan doen.
Is mijn gear bijv geschikt om heroics te gaan doen?
En zo ja, welke is/zijn dan aan te raden?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:42:
Op zich jammer, wij zijn niet echt een hardcore guild en hebben nu de eerste 4 bosses in Ulduar 10 gedaan. Dit waren leuke uitdagingen en de nerfs die ik nu zie lijken me niet nodig. Wij zijn er met 10 mans naxx gear binnen gegaan en het ging prima. Een beetje l2p mag wel lijkt me. De aansluiting naxx/eoe/os10 -> ulduar 10 is/was voor de eerste 4 bosses in Ulduar prima.
Is het wel l2p? Alle bosses die ik ken zijn 99% 'moetjes en weetjes'. Bij spell XX doe je XX, bij add ZZ doe je VV, en bij XX doe je YY.

Ok ik ben bevooroordeeld omdat ik enkel hunter speel, DPS rol. Maar alles is zo enorm statisch, mob Y deze week op lokatie YX staat volgende week op precies dezelfde spot. Ik heb UP nu denk 20x gedaan (mischien wel meer), ik kan bijna elke mob daar dromen, inclusief lokatie. Gooi er dan een moeiliijkheid in, random spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Ook nog maar even een dagboekje,

Gisteren ben ik met mijn DK tank Ulduar10 ingegaan met een guild groep. We hadden eerder Flame Leviathan, XT-002 en Kologarn al neergelegd. Aangezien we toen ook al uitgebreid de tactics van Auriaya (zo toch?) bekeken hadden en één slechte try hadden gedaan besloten we om daar weer verder te gaan. We hadden deze keer een andere tank mee (Warrior). Helaas kreeg hij Ventrillo niet aan de praat waardoor we in raidchat tacs moesten bespreken, wat toch iets langer duurt.

Eerst moesten we natuurlijk weer die klote trash (:+) clearen, die 2 mobs die je een eindje uit elkaar moet tanken vanwege de orb die zo nu en dan spawnt en klote damage doet. Daar zijn we dus eerst al een aantal keer op gewiped. Vervolgens maar eens de boss geprobeerd. Erg leuk trouwens dat een LoS pull weer eens echt nut heeft in een instance. De eerste prioriteit was om de 2 adds neer te nuken, wat op zich redelijk goed ging. Wat het gevecht voor ons lastig maakte was dat we geen über DPS bij ons hadden en de adds dus niet mega snel dood waren. Hierdoor kwam het voor dat de boss tijdens het killen van de adds een fear deed, vervolgd door pounces van de adds -> iemand dood.

Na een paar wipes hebben we maar besloten om Heroism meteen aan het begin te poppen. Hierdoor gingen de adds veel sneller neer. Vervolgens was het zaak om de 3e add die dan spawnt onder controle te krijgen en neer te nuken om vervolgens naar een plek te gaan waar je niet in de LoS van de add staat als hij resurrect. Dit was op zich niet heel moeilijk, maar het vervelende was dat er elke keer wel iemand doodging in de voidzone die na het killen van de add ontstond.

Uiteindelijk hebben we haar niet neergekregen helaas, maar wel alle aspecten van het gevecht gezien. Toen we gestopt waren, kwamen we ineens op het idee om die 3e add niet neer te nuken, maar gewoon in leven te laten. Hij doet geen mega damage op de raid, dus dat zou goed moeten gaan. Scheelt een hoop movement en void zone risico. Helaas kwam dat idee te laat, dus hebben we het niet kunnen proberen. Volgende keer gaan we die tactiek zeker eens uitproberen. Ik denk dat het wel gaat werken.

Al met al een leuke raid. De trash dropte 1 epic healer cloak, dus we hebben ondanks geen bosskill toch loot :). De groep bestond uit relaxte mensen voor wie de primaire doelen waren om schik te hebben en om te leren i.v.m. de 25-mans. Na een wipe was iedereen vlot weer klaar voor de volgende try, geen geslack alom en een gezellige sfeer op Ventrillo. Zo zie je maar weer, ook een wipenight kan gewoon leuk zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:16:
Ik speel al een tijdje op Turalyon met een Rogue => Linkje

Omdat dit mijn 1e char op 80 is, net vorige week d:)b , heb ik geen idee waar ik moet beginnen. :?
Ook heb ik helaas niet zo erg veel aan "recruiting" guild. (max 5 man online en nog geen 20 man totaal)

Is mijn gear bijv geschikt om heroics te gaan doen?
En zo ja, welke is/zijn dan aan te raden?
Ben geen specialist in rogues, maar een paar pointers kan ik je wel geven:
- Gear zou voldoende moeten zijn voor de meeste heroics. UK, Nexus, Gundrak(hier dropt leuke gear btw), DTK etc. De "moeilijkere" als Occulus, HoS / HoL zal afhangen van de rest van de groep. Wat al wel een goede indruk zal maken op de meeste groepjes, is dat je blue quality gems gebruikt. Je zegt zelf uiteindelijk te willen PVP-en, maar voor heroics wil je de +AP leg armor hebben, niet de +Sta.

- Je hitrating is echt te laag, gooi al je gems / enchants er uit en vervang deze voor +hit: +20hit op gloves, icewalker op boots. Altijd +hit gems in gele sockets, red sockets zijn een wat moeilijkere keuze ivm agi/ap gems, maar zolang je onder de 315 hit zit zou ik ook daar +hit gem in zetten. Blue sockets zou ik nu zeker ook +hit gemmen, vergeet de socket bonuses wat dat betreft.

- Qua spec kunnen de "echte" rogues hier misschien meer vertellen, combat swords lijkt mij wel een leuke instapspec; doe echter vooral wat je leuk vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:00:
Daar heb je opzich wel een goed punt :). Trouwens net op http://elitistjerks.com/f...here_theorycraft_dargons/ wat leuke dingen gelezen. Goede tips staan hier, talent build wat omgooien en wat meer PoH in me rotatie gebruiken! Ben benieuwd of het wat is, http://www.wowhead.com/?talent#bVcbuZfEzcbMqquMcuAo:0NmzMV holy priest spec btw.
En nu wel Body & Soul pakken he! Dat was toch crap ;)
Tao schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:06:
[...]

Ik heb ook een DK, met 2 stuks T7.5, en doe in Naxx25 ongeveer 5k dps op Patchwerk (in Blood spec). Gemiddeld natuurlijk wel wat lager over de totale run 2.5 - 3k dps (mede dankzij de tips van hier). Ik stond daarmee ergens onderin de dps-lijst op recount (topdps-er was een shadowpriest die gemiddeld op 4.5k - 5k dps zat, maar wel full t7). Als jij met 2.4k op de 5e plaats staat.... (met 25 man), dan lijkt mij Ulduar nog ver weg voor jullie.

Ik was Blood specced (51/0/20), maar heb nog niet gerespecced na de allerlaatste talent reset. Ik zit te twijfelen tussen unholy en blood. Na 3.1 patch wel respecced naar unholy, maar dat scheelde mij ongeveer 400AP minder (blood talent) en de dps viel me niet mee na 1 x een heroic.
Heeft iemand dual spec blood-unholy die me wat ervaringen kan vertellen? (Ja, heb al elitistjerks bezocht :) ).
Heb nog geen ervaring in Naxx25 nadien opgedaan, want heb de guild geleaved (GM een beetje een dictator, mensen die zich niet aan standaard afspraken houden, geen gezamenlijk raiden maar vooral op de loot gericht zijn, e.d. Daar werd ik dus moe van.).
Heb na de patch geen unholy meer geprobeerd, ben meteen frost gegaan. Goede resultaten mee moet ik zeggen, ben normaal tank maar sta ook vaak te dpssen als er minder tanks nodig zijn, ik heb mindere gear dan de andere (Blood) dps DK en sta meestal toch boven hem. Heb het idee dat momenteel Frost >= Blood > Unholy niet 100% zeker tho omdat we geen vast Unholy hebben, de paar die ik gezien zuigen misschien gewoon individueel (maar ook ons Unholy tank geeft aan een stuk minder TPS te doen dan voorheen).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:18:
[...]

Is het wel l2p? Alle bosses die ik ken zijn 99% 'moetjes en weetjes'. Bij spell XX doe je XX, bij add ZZ doe je VV, en bij XX doe je YY.

Ok ik ben bevooroordeeld omdat ik enkel hunter speel, DPS rol. Maar alles is zo enorm statisch, mob Y deze week op lokatie YX staat volgende week op precies dezelfde spot. Ik heb UP nu denk 20x gedaan (mischien wel meer), ik kan bijna elke mob daar dromen, inclusief lokatie. Gooi er dan een moeiliijkheid in, random spawns.
Klopt, maar dan krijgt speler A opeens ability 3. Waardoor BCD en E moeten uitwijken. C krijgt opeens debuff 2 waardoor B en D opeens nergens naartoe kunnen, doodgaan en raidwipe. In principe heb je natuurlijk gelijk. Maar da's hetzelfde als zeggen dat wiskunde niet meer is dan 1+1.

Oh, en random is ronduit kut. Denk dat elke raider je dat wel kan vertellen.

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 29-04-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

porn* schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:37:
[...]
En nu wel Body & Soul pakken he! Dat was toch crap ;)
Zoals ik zei, interessant leesvoer gehad. Ik zat me meer te beklagen over de poisen dispell dan te kijken naar de speedbuff die je kan krijgen. Ik gebruik shield zelf nog niet erg veel maar heb onderhand al wel door dat ik mijn speelstijl toch zeker kan/moet wijzigen om (nog) beter te worden ;).

Ik ben benieuwd of B&S een duidelijk voordeel gaat geven in encounters. Maar hierbij moet ik ook zeggen dat ik in 10m vaak een disc priest mee pak voor MT healing.

En ook heb ik me behoorlijk vergist in mijn stats, waar ik zwaar leun op spirit (alleen maar spir gems) ga ik deze omruilen voor crit/haste aangezien ik praktisch geen mana problemen heb. Ook zal ik kijken of ik wat meer spellpower kan regelen maar dat is nu nog ondergeschikt.

Ook heb ik haste nooit echt serieus genomen daar moet ik ook maar eens in gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:03
Holy priests zullen idd wat anders moeten gaan verzinnen. Mijn gear zit nog niet echt ruim in de crit (20%), wilde in mijn nieuwe boots vanavond 8 int 8 spirit of 8 int 8 crit zetten, maar misschien moet het dan toch maar 16 crit worden. En mijn vluchtige spec voldoet duidelijk niet aan de standaard :P

Toch maar weer 1000 gold sparen voor dual spec om met twee builds te kunnen experimenteren!

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Raid buffed (25m) zit ik over de 25% crit heen. Ik ga mij wat meer op spir richten (dus spir/crit gems / 65int flask ipv spir gems/mp5 flask) hierdoor krijg ik minder manaregen van spir maar meer crit en daardoor meer kans op HoC waardoor ik de regen weer terug krijg.

Ik vind me trinkets nog wel erg relaxed moet ik eerlijk zeggen. Beide +spirit ~300 = 600spirit voor 20seconden, als ik dit combineer met bv een Surge of Light flash heal proc + inner focus kan ik hier zeker goed op regennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:27:
Raid buffed (25m) zit ik over de 25% crit heen. Ik ga mij wat meer op spir richten (dus spir/crit gems / 65int flask ipv spir gems/mp5 flask) hierdoor krijg ik minder manaregen van spir maar meer crit en daardoor meer kans op HoC waardoor ik de regen weer terug krijg.

Ik vind me trinkets nog wel erg relaxed moet ik eerlijk zeggen. Beide +spirit ~300 = 600spirit voor 20seconden, als ik dit combineer met bv een Surge of Light flash heal proc + inner focus kan ik hier zeker goed op regennen.
Jij gaat general vezax heel leuk vinden : D

Dies nl. anti alucardu trinket !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh geeeeeez. Hoezo anti trinket dan? Hij gaat um toch niet jatten hé... ik zal op elitejerks maar eens posten in het Holy Priest loltopic dat ik rondloop met een level 70epic. Eens horen wat ze daar van vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:57:
Oh geeeeeez. Hoezo anti trinket dan?
Geen manaregen mogelijk bij dat gevecht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SnoeiKoei schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:40:
[...]

Ik kwam daar pas te laat achter. Heb leather heirloom shoulders gekocht voor mn hunter altje omdat ik dacht dat ie met mail voorlopig nog niks kon.
Dat is niet zo erg, in de levelling fase geraak je nog gemakkelijk weg met dit soort truukjes. Het voordeel van de leather shoulders is dat ongeveer alle klasses (uitgezonderd clothies uiteraard) er gebruik van kunnen maken. Met één leather item gimp je je klasse echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net het volgende bericht ontvangen van WoW .

Greetings! It has come to our unfortunate attention that you have beenparticipating in online trading activities. Blizzard Entertainment takes theseviolations very seriously. In an effort to protect the integrity of thegame we are forced to conduct an investigation on the matter. Investigation Launched: 12/30/07Type of Violation: Involvement in online trading activitiesConsequences for Account: Account suspended permanently. It is with regret that we take this type of action, but it is in thebest interests of the World of Warcraft community as a whole, and for theintegrity of the game. To prevent this action from taking place, wewill need to verify your account immediately. We will request that you send the following information from the template below to ouradministration alias, wow_online_support@usa.com * First and Surname * Address * Zip code * Phone number Daytime * Country * Account e-mail * CD-key, alternative a photograph of your CD-key that is located onyour manual for World of Warcraft. * Account name * Secret Question and Answer This is the first step taken to verify your account. We request thatthis be done in a timely fashion. Blizzard Entertainment IncAccount Administration Team P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623

Alleen het mooie is dat ik al sinds wotlk uit gekomen is niet meer speel :S
Eigenlijk boeit het me niet , maar ik had in gedachte om nog eens een keertje even weer terug te gaan en kijken wie er nog allemaal spelen van mijn oude guild en hoe het met hun gaat :S
Zou dat een fake bericht zijn of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja joh, das een echte mail van Blizzard. Moet je op reageren maak je ook nog kans op 10.000 euro. :'( Haha wat een debiele mail zeg, "It is with regret that we take this type of action, but it is in thebest interests of the World of Warcraft community as a whole, and for theintegrity of the game. To prevent this action from taking place, wewill need to verify your account immediately."

Je krijgt een ban maar alleen om WoW netjes te houden etc maar we hebben je acc gegevens nodig zodat je niet gebanned gaat worden. Wat voor een idioot trapt hier nou serieus in. Heerlijke typo's ook en dat e-mail adres... oh geeeeez.

[ Voor 71% gewijzigd door MrVegeta op 29-04-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Zoals al zovaak gezegd in dit topic, Blizzard zal je nooit en te nimmer om je username/password vragen. Conclusie: fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal fake, simpel as that.

Mogelijk hebben ze ergens eens je mail adres gevonden, komt in een grote database en eens in de zoveel tijd gooien ze er weer een scam actie tegenaan. Beetje logica zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:44:
Heb net het volgende bericht ontvangen van WoW .

<snip>
wow_online_support@usa.com
<snip>

Alleen het mooie is dat ik al sinds wotlk uit gekomen is niet meer speel :S
Eigenlijk boeit het me niet , maar ik had in gedachte om nog eens een keertje even weer terug te gaan en kijken wie er nog allemaal spelen van mijn oude guild en hoe het met hun gaat :S
Zou dat een fake bericht zijn of ?
Dit is geen Blizzard emailadres. Ook zou Blizzard nooit om deze gegevens vragen. Iedereen kan toch meteen zien dat dit een scam e-mail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
en natuurlijk het email adres: @usa.com right....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blizzard Entertainment IncAccount Administration Team P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623 Hier ben ik dan wel benieuwd naar :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Well, Blizzard zit gevestigd in Irvine CA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:49:
Blizzard Entertainment IncAccount Administration Team P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623 Hier ben ik dan wel benieuwd naar :p.
Dat is het hoofdadres van Blizzard Entertainment.

Maar dat doet er totaal niet toe, omdat je het per mail moet sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
En vooral omdat jij op de europese servers speelt, heb je met die amerikanen niets te maken ;) dat mailtje krijgt iedereen gewoon als spam binnen, in het kader van niet geschoten altijd mis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Laatst online: 26-08 17:55
Tao schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:06:
[...]

Die 2.4K dps is ook over de hele raid. Maar mijn guild is nou ook niet perfect voor raids, denk dat ik er niet al te lang nog in wil blijven, er zijn weer altijd mensen die niet op komen dagen of plotseling weg moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

flessuh

Set sail for fail!

laatst ook zo'n mailtje gekregen, eerst maar es geplakt op zo'n 40 sites met nieuwsbrief en halve spam, wens ik ze veel succes met sorteren >:)

ben nu mijn druid aan het gearen na dual spec..
ik probeer voor healer en tank te gaan (primair healer, tank alleen voor de fun)
maar probleem is, ik heb nog nooit getankt, dus dan ga ik geen heroic tanken zonder ervaring, en ben wat bang om die ervaring te krijgen dmv whipefest ;)

dus, iemand nog tips voor een beginnende druid tank? (nu btw 29k HP self-buffed, en 36% dodge)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word gek!

Probeer mijn hunter van account te moven met een Master Card, maar volgens mij denkt Blizzard hier anders over.
Ik krijg steeds verschillende errors. Een 404 error (geen idee waar deze vandaan komt), een error dat mijn account moving geblokkeerd is voor de komende 24uur of 72uur, en een error dat de payment information niet goed is...

Probeer het nu al een week. Blizzard gemailed, geen gehoor gehad nog. Zit er niet op te wachten om het telefonisch te doen ook.

Oh het gaat om, van belgisch naar nederlands account. (Account ooit gehad van een maat die stopte met WoW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet telefonisch? dat is waarschijnlijk de enige oplossing. Je krijgt toch geen reactie op je mail? en je wilt m moven, dus.... :) Ik zie het probleem ook niet, het is iets wat je heel graag wilt neem ik aan, dan is 10 minuten aan de lijn met Blizzard waarin ze een en ander controleren nog niet zo erg toch?

:) of je wacht 72 uur en try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je alleen een character moven als de adresgegevens van de 2 account indentiek zijn. In de zin van familie / partners.
Dus van een adres in België naar een adres in Nederland zou niet gaan..

Maar misschien is m'n kennis verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
Die mailtjes zijn juist wat WoW nog een beetje interessant houdt voor mij. Zo blijven de domme spelers een beetje weg, ookal zijn er daar nog genoeg van. Als je dom genoeg bent om in zo'n mailtje te trappen, dan verdien je het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:35:
Ik word gek!

Probeer mijn hunter van account te moven met een Master Card, maar volgens mij denkt Blizzard hier anders over.
Ik krijg steeds verschillende errors. Een 404 error (geen idee waar deze vandaan komt), een error dat mijn account moving geblokkeerd is voor de komende 24uur of 72uur, en een error dat de payment information niet goed is...

Probeer het nu al een week. Blizzard gemailed, geen gehoor gehad nog. Zit er niet op te wachten om het telefonisch te doen ook.

Oh het gaat om, van belgisch naar nederlands account. (Account ooit gehad van een maat die stopte met WoW)
Achternaam gegevens moeten hetzelfde zijn, adres dacht ik niet, maar iig, het kan alleen als accounts zelfde eigenaar hebben (wat jij dus denk ik niet hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:35:
Je bent dus niet de 'eigenaar' van het account, gaat niet lukken denk ik ;)

edit, beetje laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:49:
[...]

Achternaam gegevens moeten hetzelfde zijn, adres dacht ik niet, maar iig, het kan alleen als accounts zelfde eigenaar hebben (wat jij dus denk ik niet hebt).
Die zijn het zelfde, ik weet wel hoe dit werkt.
Heb het al vaker gedaan namelijk, alleen altijd met een creditcard of gewoon met ideal als dit mogelijk was.

En alle gegevens van die persoon heb ik ook. Maar met bellen wordt dat alleen moeilijk he :P
Ik ben niet zo heel erg pro in het liegen over een telefoon met een totale andere naam :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
zojuist 70 geworden met mijn DK, tijd om northrend in te gaan :D

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.