Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej tweakers.
Ik wou binnenkort maar eens men pc upgraden met een 4870. Misschien 2 in crossfire maar das nog niet zeker. In ieder geval: ik heb van veel mensen gehoort en gelezen dat wow extreem lagged op die kaarten. Is dat nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW lagged op welke GFX dan ook.

Dit komt omdat de steden slecht gemaakt zijn met te veel grafische effecten.
Dit is in de laatste twee main cities het geval wat ik merk op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:35:

Stad an sich denk ik nog niet eens zo, meer de hoeveelheid details vanuit de spelers die daar rond lopen. Kort na een reboot in Dalaran gaat het eigelijk best goed, maar hoe meer speler hoe zwaarder het zooitje gaat draaien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:41:
[...]

Stad an sich denk ik nog niet eens zo, meer de hoeveelheid details vanuit de spelers die daar rond lopen. Kort na een reboot in Dalaran gaat het eigelijk best goed, maar hoe meer speler hoe zwaarder het zooitje gaat draaien.
Dat zou ook goed kunnen ja.

In Orgi en in IF ofzo is het veel minder druk op elkaar ook.
Daar heeft iedereen veel meer ruimte om rond te lopen.

In Dalaran zit alles en iedereen bij elkaar op schoot als het druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ook nog eens ally en horde bij elkaar ;)

Wat soms wel werkt is character detail naar beneden te gooien, maar op drukke tijden wil dat niet eens meer helpen.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2009 20:47 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:35:

Ik heb hier helemaal geen lage FPS met mijn 8800GT, maar hoor dan allemaal verhalen dat men met een 4870 niet boven de 30FPS uitkomt etc.. echt gewoon dramatisch slecht.

Weet iemand hier meer over of heeft iemand zelf ervaring met deze kaart in WoW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een 4870, alles op hoogste settings draai ik toch meestal 50-60fps. Dalaran zakt hij naar tot aan 20fps, maar dan kort erna krijg ik ook foutmelding van Vista. Buiten Dalaran wil icecrown nog wel eens wat moeilijk doen, maar zeker pre-LK heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of is 50fps echt laag voor zo een kaart? Mijn 8800gt doet het dan nog beter :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v-sync uit gezet?
Wellicht heeft het daar mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Toenet OS25 gedaan met de guild. Overal 3.2k dps met mijn gear :D Niks gewonnen en daarna nog OS10 gedaan met de guild, t7 gloves gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dan wel en goede videokaart om WoW op high te spelen met en hoge fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
WoW is ook heel geheugen en processor honger. Ikzelf heb een 8800GT en heb alles op ultra high, 4x aa behalve een ding op high (dus niet ultra high) ofzoiets. In Azeroth heb ik vaste 60fps, outland 30-50fps northrend 40-60fps en dalaran 20-35fps.

Verdere specs. E6750 @ 3.2Ghz en 4GB RAM.

[ Voor 8% gewijzigd door Zamoraak op 30-04-2009 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
SinergyX schreef op woensdag 29 april 2009 @ 20:52:
Ik heb een 4870, alles op hoogste settings draai ik toch meestal 50-60fps. Dalaran zakt hij naar tot aan 20fps, maar dan kort erna krijg ik ook foutmelding van Vista. Buiten Dalaran wil icecrown nog wel eens wat moeilijk doen, maar zeker pre-LK heb ik nergens last van.
Shadow op de ultra setting is de ergste fps vreter bij mij. Ook 4870 en verschil is visueel niet te zien. Lijkt op brak programeerwerk en zeker niet aan mn specs.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, ik ben eindelijk een keer over lvl 70 heen met mijn DK :P Zit nu in Dragonblight, maar om te levelen kan ik beter ergens anders naar toe. Iemand andere suggesties behalve BT, daar ben ik begonnen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
lage fps zit metname in server drukte
met zeg maar de ultra stand aan overdag in dalaran heb ik 20 fps met mijn 4870X2
's avonds is dit rond de 50-60 fps
overdag in ironforge rond de 60fps.
's nachts 120+fps.
shadow uitzetten levert trouwens een winst op van minimaal 20 fps voor mij 's avonds. overdag heb ik het niet eens aan omdat zelf met mijn core i7 920, 6gb geheugen 4870x2 op windows 7 RC1 loopt de boel half vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bah, wat hebben ze de bosses in Ulduar weer lekker plat generfed. :(

Waar de adds bij Ignis vorige week nog 20 stacks van die debuff nodig hadden en die debuff ook nog eens langzamer tickte heb je er nu maar 10 nodig. We hadden die fight met één offtank kunnen doen op deze manier, mijn collega-offtank en ik renden om het hardst om als eerste de volgende op te pikken en hadden zelfs tijd om wat te DPS'en op de boss. :X

XT-002 is nu ook een grap, Light Bombs hebben bijna geen range meer en Tympanic Tantrum doet ook amper meer damage. We hebben de hele Siege Area ge-oneshot en Kologarn en Iron Council waren beiden in twee tries neer. Zelfs nog wat tijd gehad voor Auriaya maar die pull blijft lastig en toen was onze tijd op. Nog maar twee bazen over die we al neer hadden en nog 4 dagen in onze raiding week voor de drie andere keepers...
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 00:06:
Wat is dan wel en goede videokaart om WoW op high te spelen met en hoge fps
Elke recente kaart. Met een videokaart van ongeveer 150 euro zit je altijd wel goed, ongeacht welk merk/type. Ervan uitgaande dat je niet in een zwaar overpriced winkel zaken gaat doen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
NMe schreef op donderdag 30 april 2009 @ 05:33:
Bah, wat hebben ze de bosses in Ulduar weer lekker plat generfed. :(
Onbegrijpelijk. Drie hele dagen na de 3.1 patch hebben de topguilds Yogg-Saron gekilled. Binnen 1-2 weken is het de hardcore guilds ook wel gelukt. Dan vraag ik me af: Kan Blizzard nog wel échte instances maken, waar je dus pas na 1 week met moeite je eerste bosskill hebt?
Oftewel: Ulduar was al vééél te makkelijk gemaakt. Gaan ze die instance nog eens nerfen :X

En dan komt iedereen natuurlijk met het doorzichtige zoethoudertje van Blizzard: Achievements.
Dat mensen daar in trappen snap ik echt niet, wat boeit dat nou! Blizzard denkt slim te zijn door achievements extra nadrukkelijk om armory te zetten. Maar wat kun je er uiteindelijk mee? Inderdaad: NIETS.

Wat betreft de Raid-achievements / Hardmode etc...Dat is in veel gevallen puur een gearissue is in plaats van een skill-issue, met aangepaste enragetimers en extra adds, nou nou wat spannend. :O

De verwachtingen van WotLK waren hoog, na de slechte PvP balance en weinig raidinstances waren de verwachtingen van patch 3.1 zo mogelijk nog hoger, maar het valt allemaal wederom wat tegen. Het gaat duidelijk berg afwaarts met World of Warcraft, snel en goed ingrijpen is in deze fase echt cruciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MysticSnake schreef op donderdag 30 april 2009 @ 05:48:
[...]

Wat betreft de Raid-achievements / Hardmode etc...Dat is in veel gevallen puur een gearissue is in plaats van een skill-issue, met aangepaste enragetimers en extra adds, nou nou wat spannend. :O
Mwah, als Blizzard de in plaats van de huidige keuze die je hebt tussen normal en hard mode ervoor had gezorgd dat je alleen hard modes had, dan waren het IMO precies de goeie gevechten geweest. Iron Council hard mode (waarbij je Steelbreaker als laatste killt) is echt een hel, Kologarn in hard mode is weliswaar nog steeds easy maar komt al meer in de buurt van wat ik graag zou zien. Hodir hard mode is ook gewoon hoe het zou moeten zijn (al missen wij daar denk ik de DPS nog voor).

Uiteindelijk komen fights altijd neer op DPS. De enige fights die ik me kan herinneren waar je écht skill voor moest hebben waren Vashj, Kael'thas en Kil'jaeden. Alle andere bosses in TBC vereisten eigenlijk amper skills, en da's inclusief Archimonde en Illidan. Op het juiste moment op een Tear klikken kan iedere idioot. :P

Hard modes gaan onze guild vast nog wel even bezig houden. Maar intussen zou ik willen dat de normale content ons ook wat langer bezig zou houden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 18:14

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Blegh, ik zit even vast met mijn DK. Gisteren heb ik in een guildrun Naxx25 2 stuks T7.5 en een paar nieuwe boots mogen looten. Nu zit ik alleen voor die 2x T7.5 te kijken wat ik daarin moet gaan gemmen. De opties zijn volgens mij:
  • Stamina - Lekker veel HP is nooit verkeerd
  • Expertise - Meer threat
  • Dodge - Meer avoidance waardoor ook weer een beetje meer theat (door de Rune Strike procs)
  • Defense - Meer avoidance waardoor ook weer een beetje meer theat (door de Rune Strike procs)
  • Hit - Meer threat
  • Verschillende combinaties van het bovenstaande
Heeft iemand een tip hiervoor? Ik zit uiteraard al op 540 defense.

[ Voor 8% gewijzigd door Dricus op 30-04-2009 09:54 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Expertise is één van de beste tankstats; minder parry/dodge tegen je, dus minder resets van de boss attacks en betere threat zoals je zegt. Ik gem er in ieder geval voor.
Defense is een mooie stat voor DK's, maar gemmen hoeft niet. Ruim boven de 540 defense zitten door gear is trouwens wel goed, door de pure avoidance die het geeft en het scaled met IBF.
Hit zoals je zelf zegt.
Dodge voor rode sockets gemmen.

Stamina is nooit verkeerd, en kan imo het best gegemmed worden in combinatie met 1 van bovenstaande. Bv blauwe sockets: stam. Rode sockets: dodge/stam of exp/stam. Gele sockets: hit/stam of def/stam
Voor Ulduar is stamina sowieso wel aanbevolen, aangezien de gemiddelde boss voor 15k+ hit, en je dus wel op de 35k hp buffed mag zitten als minimum om wat te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapt iedereen nog of ligt internet in NL plat? :P

Gisteren heb ik de Tournament dailies op m'n DK weer gedaan. Laat begonnen vergeleken met anderen, maar zit nu op 7 van de 25 benodigde Valiant Seals. Ondertussen komt er ook wat goud binnen, altijd leuk meegenomen.
Trouwens, m'n dualspec is Frost tank / Unholy dps, en als ik switch naar Unholy, en wat mobs aanpak, healt m'n Death Strike voor zo'n 4k !! Een aantal weken was dat nog maar voor 800... wat is er gebeurd? Het is nu nog meer dan voor de nerf met Glyph en al waarmee ik Onyxia solo-de enzo.

Verder m'n Warrior gespeeld, en deze naar 80% in level 75 getrokken. Ik denk dat ik over de helft zit met quests in Dragonblight. Eigenlijk hoop ik level 77 te dingen zodra ik in Dragonblight klaar ben, want dan wil ik Sons of Hodir questline + Icecrown doen om 80 te worden. En daar is een flying mount wel handig voor :)
Maar eens kijken of er nog mensen een instance willen doen, vanavond bijvoorbeeld als de kleine slaapt, of in het weekend. Tank / DPS dualspec zou wel genoeg moeten zijn om een groepje te vinden!

Morgenavond Ulduar10. Ik ben benieuwd hoe het gaat met alle nerfs die doorgevoerd zijn. Gisterenavond ging er een guildgroep Ulduar10 in, en de groep bestond uit de best gegearde (25mans) spelers van de guild... ze gingen met 2 healers en ramden door de raidinstance heen. Achievement na achievement en XT-002 ging bijvoorbeeld van heart naar heart fase. Maar ja, wat wil je met 2 Rogues die op 6,5k dps zitten in 25mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Mijn dk @ dunemaul server gaat ook lekker hard =), gistere dag 3 dat ik erop speelde en ben level 71! Vanavond lekker lang doorgaan en morgen ook een volledige dag om lekker door te gaan :), betekend dat ik zaterdag op 80 zit! :), dan wordt ik gegearboost door 2 vriende van mij in naxx, en kan ik mee gaan als tank/dps in ulduar op zondag :).. Alleen een druid en dk achtergelaten op alliance maar dit is wel tof imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Je scaling van deathstrike is vziw veranderd: ipv op damage done (wat zéér lekker scalede in raids) obv je eigen health (beter voor soloen, minder voor raids want scalet minder met raid buffs).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff hoe doen jullie het zo snel? :P
Ik heb vorigeweek maandag een warrior gemaakt en ben nu level 44 =.=

Any tips om snel te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DK begint op 55 met uber gear ;)
Dus na 3 dagen level 71 vind ik eigenlijk slacking :P

@Dexter
Dus in Frost Presence doet het ook meer healing begrijp ik? :)
Ben ik benieuwd hoe het raidbuffed met 36k hp doet hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ben sinds 2 weken aan het rondtouren in Outland. Gaat lekker hard daar. De verslavingsfactor is meteen weer de hoogte in geschoten :-) Veel nieuwe gear verzamelen die echt wel een verschil is met de levelingsgear uit de andere zones.

Vind het wel vervelend dat ik voor AH enzo telkens helemaal terug moet naar SW of IF. Is er in Outland ook ergens zo'n 'grootstad' of zal ik dit moeten blijven doen tot ik level 70 voorbij ben en ik in Northrend aan de slag kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wewt! Gisteravond reply op mn mail gehad van Blizzard.
Met de standaard vragen ofcourse, maar dan nog. Ze gingen het uitzoeken :)
Blacksnak schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:39:
Ben sinds 2 weken aan het rondtouren in Outland. Gaat lekker hard daar. De verslavingsfactor is meteen weer de hoogte in geschoten :-) Veel nieuwe gear verzamelen die echt wel een verschil is met de levelingsgear uit de andere zones.

Vind het wel vervelend dat ik voor AH enzo telkens helemaal terug moet naar SW of IF. Is er in Outland ook ergens zo'n 'grootstad' of zal ik dit moeten blijven doen tot ik level 70 voorbij ben en ik in Northrend aan de slag kan?
Ja zeker. In Terokar Forest (Name prolly wrong typed), staat heet Shattrath.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

De insteek van Blizzard is dat iedereen in WoW alle content moet kunnen zien. Dus ook de super-duper casual speler. In dat opzicht snap ik de nerf van Ulduar wel. Hoewel ik er nog maar één keer geweest ben, zijn we met ongeveer ons topteam van de guild gegaan. Ik zie ons wel iedere raid een nieuwe boss neerleggen daar, maar easy farmable lijkt me die instance niet. Als je dan beseft, dat meer dan de helft van onze guild voor easy farmable gaan, dan besef je dat deze mensen nooit of te nimmer Ulduar zouden zien. Net zomin dat die mensen in TBC Sunwell Plateau of in Vanilla WoW Naxxramas hebben gezien. In dat opzicht is het best te begrijpen dat Ulduar wat generfed wordt. En zo proberen de hardcores tegemoet te komen met hard-modes.

Ik vind het principe best werken. Ik kan alle content lekker zien en als ik zin heb om wat meer hardcore te spelen, dan doen we de hard-modes.

@Salena: Death Strike is met de patch van vorige week al aangepast. In m'n tank spec healt Death Strike me ook voor 2.6k. Netjes genoeg om lekker makkelijk Chillmaw (The Threat From Above - Argent Tournamant daily group quest) te solo'en. :)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

DarthDavy schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:41:
De insteek van Blizzard is dat iedereen in WoW alle content moet kunnen zien. Dus ook de super-duper casual speler. In dat opzicht snap ik de nerf van Ulduar wel. Hoewel ik er nog maar één keer geweest ben, zijn we met ongeveer ons topteam van de guild gegaan. Ik zie ons wel iedere raid een nieuwe boss neerleggen daar, maar easy farmable lijkt me die instance niet. Als je dan beseft, dat meer dan de helft van onze guild voor easy farmable gaan, dan besef je dat deze mensen nooit of te nimmer Ulduar zouden zien. Net zomin dat die mensen in TBC Sunwell Plateau of in Vanilla WoW Naxxramas hebben gezien. In dat opzicht is het best te begrijpen dat Ulduar wat generfed wordt. En zo proberen de hardcores tegemoet te komen met hard-modes.

Ik vind het principe best werken. Ik kan alle content lekker zien en als ik zin heb om wat meer hardcore te spelen, dan doen we de hard-modes.

@Salena: Death Strike is met de patch van vorige week al aangepast. In m'n tank spec healt Death Strike me ook voor 2.6k. Netjes genoeg om lekker makkelijk Chillmaw (The Threat From Above - Argent Tournamant daily group quest) te solo'en. :)
Toen ik nog speelde, als je in vanilla in Naxx stond, hoorde je toch wel tot de harde kern en de server-top! Dat waren nog eens dagen haha! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:40:
Wewt! Gisteravond reply op mn mail gehad van Blizzard.
Met de standaard vragen ofcourse, maar dan nog. Ze gingen het uitzoeken :)

[...]

Ja zeker. In Terokar Forest (Name prolly wrong typed), staat heet Shattrath.
Hier is wel geen ah aanwezig =), maar wel portal naar alle steden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:06:
Expertise is één van de beste tankstats; minder parry/dodge tegen je, dus minder resets van de boss attacks en betere threat zoals je zegt. Ik gem er in ieder geval voor.
Defense is een mooie stat voor DK's, maar gemmen hoeft niet. Ruim boven de 540 defense zitten door gear is trouwens wel goed, door de pure avoidance die het geeft en het scaled met IBF.
Hit zoals je zelf zegt.
Dodge voor rode sockets gemmen.

Stamina is nooit verkeerd, en kan imo het best gegemmed worden in combinatie met 1 van bovenstaande. Bv blauwe sockets: stam. Rode sockets: dodge/stam of exp/stam. Gele sockets: hit/stam of def/stam
Voor Ulduar is stamina sowieso wel aanbevolen, aangezien de gemiddelde boss voor 15k+ hit, en je dus wel op de 35k hp buffed mag zitten als minimum om wat te overleven.
Thanks voor het advies. Ik denk dat ik maar zoveel mogelijk expertise en stamina ga stacken. Ik heb nu 2 rode en 1 gele socket leeg. Dus 2 exp/stam gems en 1 hit/stam. De bosses (en trash trouwens ook) in Ulduar slaan erg hard en m'n threat kan ook nog wel een beetje beter (alhoewel ik nog steeds boven de DPS kanonnen in de guild blijf als ik m'n best doe), dus dat lijkt me een goede keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op donderdag 30 april 2009 @ 01:41:
[...]

Shadow op de ultra setting is de ergste fps vreter bij mij. Ook 4870 en verschil is visueel niet te zien. Lijkt op brak programeerwerk en zeker niet aan mn specs.
nah, je hebt het wel over een game dat al weer een paar jaartjes ouder word, een MMORPG is, een giantsiche hoeveelheid users kent, en vaak geupdate word. Dan is het logisch dat de engine niet meer zo goed schaalt als het voorheen deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm da's waar ook, het is Koninginnedag in Nederland :D daarom is het zo stil.

Merk je zo weinig van als je 800km verderop zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Maar ulduar aanpassen terwijl het al makkelijk was lijkt me nutteloos, nu treft blizzard daar iedereen mee die meer wil dan facerollen voor epics, het gaat hier ook niet om casuals, maar om slackers, in ons guild zijn er genoeg casual spelers maar die vinden t echt niet leuk dat alles wordt aangepast voor mensen met een hersenbeschadiging :S

Gister gewoon ingis kunnen omleggen terwijl de hele raid tussen de 3 en de 7k ms had (instanceservers zijn tegenwoordig een sluitpost voor blizzard) zonder mensen die dood gaan, dan lijkt het me makkelijker om de baas gewoon neutral te maken en de zgn "casuals" (slackers en dus niet per definitie casual spelers) hun epics uit te laten kiezen zodat ze in een stad van keuze kunnen gaan staan patsen met hun generieke gear (ik neem aan dat dat de reden is voor de roep naar nog makkelijkere content)

En hardmodes zijn geen nieuwe encounters dus wat blijft er dan nog over..

Ach ja, het lijkt erop dat blizzard toch aan t zwichten is voor activisions invloed, dumbing down gaming, eerst op de consoles en nu op de pc :S

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
idd, ik haat het ook als ik plots gewhisperd wordt door een van me vriende, look i got tier 8 gloves!! mijn reply is dan, oh you went to VoA?, waarna ik geen reactie meer krijg :p. Mijn eerste T8 heb ik van freya gehad, en dat vindt ik de juiste manier om het te krijgen, natuurlijk ik zou geen nee zeggen tegen een leuke tier 8, maar zou er zeker niet mee stoefen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
blouweKip schreef op donderdag 30 april 2009 @ 15:17:
[...]

Maar ulduar aanpassen terwijl het al makkelijk was lijkt me nutteloos, nu treft blizzard daar iedereen mee die meer wil dan facerollen voor epics, het gaat hier ook niet om casuals, maar om slackers, in ons guild zijn er genoeg casual spelers maar die vinden t echt niet leuk dat alles wordt aangepast voor mensen met een hersenbeschadiging :S

Gister gewoon ingis kunnen omleggen terwijl de hele raid tussen de 3 en de 7k ms had (instanceservers zijn tegenwoordig een sluitpost voor blizzard) zonder mensen die dood gaan, dan lijkt het me makkelijker om de baas gewoon neutral te maken en de zgn "casuals" (slackers en dus niet per definitie casual spelers) hun epics uit te laten kiezen zodat ze in een stad van keuze kunnen gaan staan patsen met hun generieke gear (ik neem aan dat dat de reden is voor de roep naar nog makkelijkere content)

En hardmodes zijn geen nieuwe encounters dus wat blijft er dan nog over..

Ach ja, het lijkt erop dat blizzard toch aan t zwichten is voor activisions invloed, dumbing down gaming, eerst op de consoles en nu op de pc :S
Tja, pure onzin. Als jij een hard-core guild bent kun je de bosses in hard mode neerleggen, en dat lukt tot nog toe vrijwel niemand, dus hoezo te makkelijk? Het is zo makkelijk als je het zelf maakt, dus als jij het makkelijk maakt, dan kun je blijkbaar niet beter.

En aangezien Algalon nog steeds niet neer is, wordt dit waarschijnlijk de dungeon die het langste 'ongecleared' blijft, dat gedeeltes makkelijk is, en bereikbaar voor 'casuals' en 'slackers' is, kan ik alleen maar toejuichen. Op deze manier hebben wij als casual-semi-hardcore guild geen 15 bosses in die instance, maar bijna 40 bosses, waarbij we steeds zelf kunnen bepalen of we een 'kael'thas' willen doen of een 'voidreaver'.

En ja, die verschillen zijn zo groot; bijvoorbeeld de Council, Steelbreaker als laatste is heel heel heel erg moeilijk, met hem als eerste neer is het ontzettend makkelijk. XT is een eitje, je kan hem in 3 minuten neerleggen, maar als je zijn hart killed dan heb je pas echt een fight in je handen. Flame Leviathan zonder torens is een trashmob, maar hou wat torens op en je hebt een leuk gevecht voor de boeg, waarbij je zeer zeker makkelijk wiped als je foute dingen doet.

Yogg zonder thorim, ik zou niet weten hoe je P3 zou moeten doen, Vezax zonder mana regen kan alleen als de fight perfect verloopt en niemand een fout maakt etc etc.

En ik ben blij met de nerfs, het maakt het alleen maar leuker; easy modes horen easy te zijn, hard modes zijn nog bijna niet gekilled, en dus kun je niet stellen dat Ulduar te makkelijk is.

En tja, dat jij hard modes geen andere encounters vind, hmjah, dat is jouw loss, ik neem aan dat je het ook nog niet geprobeert hebt?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me Blizzard's redenering goed voorstellen.
Als je je kapot hebt gewerkt voor een instance, wil je ook dat mensen er plezier aan gaan hebben. Het liefst zoveel mogelijk.

Ik heb op kleinere schaal hetzelfde meegemaakt.
In Unreal Tournament ('99) heb ik samen met een vriend een nieuwe mod gemaakt, zijnde Bunnytrack, misschien kent iemand het wel hier. We hebben er toen veel tijd in gestopt en de eerste levels waren makkelijk. Steeds meer mensen gingen het spelen, en daar kwamen ook de die-hards die speedruns deden op de makkelijke levels en ondertussen moeilijkere levels eisten.
Die maakten we, en door intern testen konden we ze zelf nog maar net halen. Na de release van die levels zaten de die-hards er al snel uren achter en lukte het ze om de levels te completen, maar ondertussen kregen we comments van andere mensen die het niet lukte. Of we dit en dat niet even iets makkelijker konden maken.
Wij hebben dat toen niet gedaan, en de levels zijn lang gebruikt in verschillende toernooien, maar door een kleiner publiek. De makkelijke levels had iedereen gezien, gedaan en hadden er ondertussen genoeg van.
De moeilijkere levels waren uiteindelijk ook door iedereen te doen hoor, na lange tijd :)

Kleinere schaal, al werden onze levels en de mod over de hele wereld massaal gespeeld, het principe blijft hetzelfde. De speler wilt constant nieuwe dingen en nieuwe uitdagingen, omdat ze het oude leren en het 'masteren'. De ontwikkelaar en designer wilt dat zn product gespeeld wordt. Dat kan door heel snel veel nieuwe dingen uit te brengen, of het toegankelijk te maken. De eerste waarborgt geen goede kwaliteit, de tweede wel. En om de die-hards te counteren, geeft Blizzard hen mogelijkheden om net die lat even hoger te leggen voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ja hoor heel lang gespeelt Bunny track :P Samen met jouw ;)

even snel tussen door gister lekker The Siege of Ulduar gehaalt :D Leuk gevoel om toch alle 4 de bosses in 1 run en zonder deaths te doen op 10 man ( zonder deaths is overigens geen verplichting ) maar wel intressant om te doen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Kees schreef op donderdag 30 april 2009 @ 15:55:
[...]
Tja, pure onzin. Als jij een hard-core guild bent kun je de bosses in hard mode neerleggen, en dat lukt tot nog toe vrijwel niemand, dus hoezo te makkelijk? Het is zo makkelijk als je het zelf maakt, dus als jij het makkelijk maakt, dan kun je blijkbaar niet beter.

En aangezien Algalon nog steeds niet neer is, wordt dit waarschijnlijk de dungeon die het langste 'ongecleared' blijft, dat gedeeltes makkelijk is, en bereikbaar voor 'casuals' en 'slackers' is, kan ik alleen maar toejuichen. Op deze manier hebben wij als casual-semi-hardcore guild geen 15 bosses in die instance, maar bijna 40 bosses, waarbij we steeds zelf kunnen bepalen of we een 'kael'thas' willen doen of een 'voidreaver'.

En ja, die verschillen zijn zo groot; bijvoorbeeld de Council, Steelbreaker als laatste is heel heel heel erg moeilijk, met hem als eerste neer is het ontzettend makkelijk. XT is een eitje, je kan hem in 3 minuten neerleggen, maar als je zijn hart killed dan heb je pas echt een fight in je handen. Flame Leviathan zonder torens is een trashmob, maar hou wat torens op en je hebt een leuk gevecht voor de boeg, waarbij je zeer zeker makkelijk wiped als je foute dingen doet.

Yogg zonder thorim, ik zou niet weten hoe je P3 zou moeten doen, Vezax zonder mana regen kan alleen als de fight perfect verloopt en niemand een fout maakt etc etc.

En ik ben blij met de nerfs, het maakt het alleen maar leuker; easy modes horen easy te zijn, hard modes zijn nog bijna niet gekilled, en dus kun je niet stellen dat Ulduar te makkelijk is.

En tja, dat jij hard modes geen andere encounters vind, hmjah, dat is jouw loss, ik neem aan dat je het ook nog niet geprobeert hebt?
Sorry hoor, maar die "hard modes" zijn amper verschillend van de normale versies. Bij bijna alle hard modes is er gewoon meer dps required en/of meer raiddamage. Dit geldt voor XT-002, Freya, Thorim, Hodir (ok je zou kunnen zeggen dat je dan beter gebruik moet maken v/d npcs), Mimiron afaik ook. En dan bij Vezax/Yogg-Saron moet je wat "beter" spelen zodat je sanity/mana niet te laag raakt, maar in principe veranderen de tactics daar ook amper. Enige hardmode waar tactics ws iets anders wordt is Flame Leviathan gezien je daar adds etc bij hebt lopen en natuurlijk Iron Council (wat in principe ook neerkomt op imba dps nodig en imba healing).
Tot dusver vond ik Sartharion duidelijk beter geslaagd omdat je daar toch met totaal andere tactics op de proppen moet komen ipv perfecte uitvoering/hogere dps/betere raidhealing. Het is dat ik op het moment even niet veel beters te doen heb, maar anders was ik denk ik nu gestopt met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Blacksnak schreef op donderdag 30 april 2009 @ 11:39:

Je hoeft trouwens niet tot 70 te wachten om naar Northrend te gaan. Je kan er prima aan de slag vanaf 68.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Thijs schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:28:
[...]

Sorry hoor, maar die "hard modes" zijn amper verschillend van de normale versies. Bij bijna alle hard modes is er gewoon meer dps required en/of meer raiddamage. Dit geldt voor XT-002, Freya, Thorim, Hodir (ok je zou kunnen zeggen dat je dan beter gebruik moet maken v/d npcs), Mimiron afaik ook. En dan bij Vezax/Yogg-Saron moet je wat "beter" spelen zodat je sanity/mana niet te laag raakt, maar in principe veranderen de tactics daar ook amper. Enige hardmode waar tactics ws iets anders wordt is Flame Leviathan gezien je daar adds etc bij hebt lopen en natuurlijk Iron Council (wat in principe ook neerkomt op imba dps nodig en imba healing).
Tot dusver vond ik Sartharion duidelijk beter geslaagd omdat je daar toch met totaal andere tactics op de proppen moet komen ipv perfecte uitvoering/hogere dps/betere raidhealing. Het is dat ik op het moment even niet veel beters te doen heb, maar anders was ik denk ik nu gestopt met WoW.
Flame Leviathan veranderd per toren; meer HP, meer damage, adds, dingen die je moet ontwijken; je moet heel erg goed spelen om dat neer te krijgen: Easy mode; de eerste keer dat we hem killden kregen we de 'shutout' achievement puur omdat we niet snel genoeg konden bedenken hoe we mensen erop kregen. Oftewel de fight op hard mode is heel erg anders, en heel erg strak getuned.

Council; iedere volgorde is eigenlijk een nieuw gevecht, Steelbreaker last is insane dps en healing (denk 100k+ raiddps) en de tank die geoneshot word (met 3 stacks kreeg onze tank al 48k hits). Is het te doen? Ja, maar het is zo ontzettend strak getuned dat je er voorlopig je nog wel even op kan stuk bijten.

Hodir, ja het is een dps race, maar voor een normale kill kun je grote delen van het gevecht 'vergeten', de adds kun je negeren en hem nog steeds neer krijgen

Thorim is ineens een stuk moeilijker, veel dps nodig, veel movement, enorm lastig - normal mode is echt een eitje vergeleken met dat

Freya, krijgt verschillende nieuwe abilities, doet veel dps, adds zijn moelijker, dus zeker een totaal ander gevecht qua tuning dan de 0-adds up

Mimiron is eigenlijk hetzelfde, maar je hebt maar 8 minuten terwijl hij 25% meer hp heeft en 25% harder slaat; dat zijn dus 50k plasmablasts elke seconde, je zult tanks dus moeten rotaten om dat te overleven, en dan moet je hem ook nog eens in tijd neer krijgen. Normal mode is al lastig, hard mode is nog veel beter getuned.

Vezax en Yogg, natuurlijk veranderd er weinig, maar je moet wel perfect spelen. Op yogg veranderd ook nog dat je dps lager is, er meer dispells plaats moeten vinden, en dat p3 totaal anders is.

Algalon heeft nog niemand zelfs gezien.

Kortom, het verschil tussen hard mode en normal mode is de mate van perfectie die je in die fight moet hebben, en juist dat spreekt mij wel aan; je komt er niet mee weg om te slacken.. En toch kan iedereen de fights doen en bekijken, en zelfs gear ervan verzamelen. Imo is het een win-win situatie zoals het nu opgelost is.

Als je geen uitdaging wil kun je natuurlijk gewoon normal modes blijven doen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Ik zeg niet dat ze niet moeilijker zijn, ik zeg dat ze qua tactics weinig veranderen. Je krijgt meer raiddmg op je dak en je moet way meer dps doen om ze neer te krijgen. Uitdagingen zijn leuk, maar het is toch anders dan "vroegah" waar als je als één van de weinigen bezig was op Kil'Jaeden of wat dan ook en dat je het idee hebt met iets bijzonders bezig te zijn, ipv "oh dit keer moeten we hem in 4 min killen ipv 10 en doet ie 2x zoveel damage". Maar dat is mijn mening dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Ik geef toe dat hard modes in ieder geval iets zijn ter compensatie, maar de kern is imho dat het niet casual vriendelijk wordt gemaakt, het wordt alleen makkelijker gemaakt voor mensen die via facerolling epics willen krijgen (en dat staat volkomen los van casual spelers) en op die manier wordt iig het pve gedeelte onterecht kapot gemaakt, ik heb nog liever dat ze de gear gewoon bij een vendor verkopen en de boel een beetje leuk houden.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Kees schreef op donderdag 30 april 2009 @ 15:55:
[...]

Dat ze het bereikbaar maken voor de casuals juich ik alleen maar toe. Maar voor de slackers (de bekende retarded sartharion + 0 draken pugs die wipen en 0.0 leren van een wipe) die gun ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Liefdagboek,

Gister even lekker rustig aan zitten gamen geen raids geen tactics gewoon lekker niks doen, ik had woensdag avond al de Achievement voor Noble Garden binnen ( Yeah Dunedain, The Noble. ) en ik was 's avonds dus lekker vrij om te doen. Als snel nadat ik online kwam wishperde onze mage class leader mij ( ik ben Warrior Class Leader ) op zijn warrior alt of ik hem door wat instances wou tanken, hij was letterlijk net 3 minuten 80 geworden.

Dus wij eerst even snel Violet Hold Herioc in en daarna CoT:Strat gedaan, zijn we bijna klaar zie ik in me achievement balk dat ik CoT:Strat dus nog nooit had gedaan. Zucht.....

Naja Ik had geen zin meer om The Occules te doen ( alleen die nog voor mijn title Champion Of the Frozen Wastes / Northrend Dungeon Hero & Northrend Dungeon master achievement :P ). VBanmorgen moest ik om 4 uur al beginnen met werk en dus lekker even snel gelijk een paar children's week achievements gedaan.

Namelijk :

[Bad Example]
[Aw, Isn't It Cute?]
[Home Alone]

Dus nog 3 te gaan voor de achievement waarvan 2 er easy haalbaar zijn

[Daily Chores]
[Hail To The King, Baby]
[School of Hard Knocks]

Waarvan de laatste me gewoon puur nu al irriteerd omdat de BG Que's zo lang zijn bij ons.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren en eergisteren een geweldige WoW dag gehad.

Het begon met Naxx 10. Ik kwam online, vroeg of mijn guild me had gemist en kreeg onmiddelijk een invite voor Naxx. Klaarblijkelijk hadden ze mij in ieder geval nodig. Eerst hebben we Patch gedowned en daarna Globbulous. Bij die laatste ging ik helaas door gebrek aan ervaring dood tijdens het gevecht. Maar het komt wel goed hoor. Daarna een invite gekregen voor VOA van mensen uit dezelfde groep. De eerste baas van VOA gedowned zonder ook maar een wipe en ja hoor, de epic Gloves vallen en ik als enige mage kreeg ze van mijn guild!

Toen nog wat fishing en cooking gedaan de dag erop en [10 Dalaran Cooking Awards] behaald. Daarna een invite gekregen van vier guildies voor een quicky VH HC. 1 wipe op de eerste boss door een foutje van de tank (tankte met face van de hellhoud gericht op ons clothies). Tevens [Voidless] gehaald waarbij we de voidreaver hebben gedowned zonder zijn adds te doden. Hierbij viel een blue mage off-hand en aangezien ik nog geen off-hand had (ja slecht, ik weet het) mocht ik deze needen.
Ook nog mijn PvP honor points besteeds aan een epic PvP shoulder setje om mijn slechtere blue shoulders te vervangen. Het is PvP maar het is beter dan de blue's die ik had en een goede filler tot er betere epics droppen in dungeons. Ik heb inmiddels 29 badges of honour en ruim over de 100 soulshards.

Tevens mijn fishing op 400 weten te brengen en mijn cooking tot 447. :D

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren lvl42 aangetikt met mijn dual-box :) Ik moet steeds een halfuurtje ofzo op mijn main om wat extra centjes te verdienen met dailies, zelfs skills kan ik nu niet betalen. Wilde eerst proberen zonder extra geld het vol te houden, maar gaat toch niet lukken :P

Mijn hunter bugged regelmatig met de talents, heb ik netjes 31 punten in BM zitten, log ik later weer in, poef 21. Raak geen skills kwijt, maar ik kan ook geen talent-punten meer toevoegen (de 'require 30 points').

Begin nu wel de gear achterstand te merken :P Mijn hunter gebruikt nog steeds blue bow uit ghostlands, gelukkig op mijn shaman heb ik heirloom items. Rest van de items is nog leather en lvl20-25, uitzondering was een leuke mail-chest vanuit een quest-serie.

Shaman bevalt me wel, ben echantment gegaan en kan nu dual whielden, ze zijn best sterk eigelijk.

Nog 8 te gaan en kan ik mijn warlock volgooien met free lvls, eindelijk die felguard testen :P

Verder nog rondje HC's gedaan, helaas haddden we een tank die moeite had agro te houden. Dood ging die niet, maar mage was regelmatig target van mobs, yeey voor feign death en misdirecten :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 01-05-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wat met dat kleine landje hè :s

Ik heb gisteren alweer m'n dailies voor m'n DK gedaan. 12 van de 25 Valiant Seals nu, dus hopelijk zondag op naar Champion.
Daarna heb ik m'n Warrior gepakt en zoals altijd half afk-half spelend totdat de kleine slaapt deze pop geleveled. Ik kwam tot het punt dat ik de ingame video in Dragonblight kreeg, en daarna de Battle for Undercity kon gaan doen. Ik was helemaal alleen; wel met Thrall en Silvanas natuurlijk, maar dat zijn details :P
Tegelijkertijd ben ik level 76 gedinged. Toen uiteindelijk de kleine sliep en de grote Sims 2 wilde spelen, probeerde ik een groep te vinden voor een instance. Ondertussen heb ik 95 van de 130 quests in Dragonblight af. Wil ik level 77 worden als ik Dragonblight verlaat moet ik nog wat instances doen, maar dat lukt hopelijk morgen/overmorgen.
Echter werd ik snel daarna gewhispered door een officer binnen m'n guild, of ik weer wilde helpen in Ulduar25. Ze hadden nog geen Shadow Priest, dus heb ik die gelogd. FL en XT waren al neer, en ze waren bezig met Razorbird. Die hebben we gecontroleerd neergekregen. M'n DPS viel wel tegen, zat namelijk tegen de 3k aan te hikken. Ik heb met Shadow zo'n 2k spellpower, zonder Shaman totem of andere tijdelijke buffs. Rotatie en prioiteiten heb ik zeker in orde, en ook het verversen van SW Pain als je alle buffs hebt. Toch kwam ik niet hoger, welke ik een beetje jammer vond. M'n Mage doet bijna 1k meer in dezelfde situatie.
In AoE situaties (trash) sta ik wel zo goed als bovenaan, maar dat komt omdat Mind Sear zo heilig is <3

Daarna gingen we door naar Kologarn. Een uur op staan wipen, vooral door mensen die de lasers door de raid laten lopen, waardoor de swipe van Left Arm voor de mensen die net geraakt zijn teveel wordt. 46% was de beste try uiteindelijk. Taunten van tanks gaat prima, adds over het algemeen ook, maar healers gaan dood door combi lasers/swipe.

Anyway, vanavond Ulduar10 in. Geen idee welke char nodig zal zijn, maar het is wel zeker dat we genoeg mensen gaan hebben. Ik hoop dat we voorbij Kologarn komen, al wil ik ook wel Ignis proberen. Even voorstellen aan de groep en kijken wat hun preferentie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
Dit is inderdaad een beetje een dagboek aan het worden! :D

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen dat mn chars gemoved worden naar de PTR zonder dat je 4 dagen moet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Overhead Smash - is an instant attack decreases the target's armor by 20% for 45 seconds. Stacks up to 4 times to 100%.

Waarom heb ik Kologarn dan het complete gevecht ge main-tanked ? we hebben niet eens tank rotate gedaan...

Btw Ulduar heeft nu btw Nax moeilijkheidsgraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die attack kan je dodgen of parryen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HStyles schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:48:
Overhead Smash - is an instant attack decreases the target's armor by 20% for 45 seconds. Stacks up to 4 times to 100%.

Waarom heb ik Kologarn dan het complete gevecht ge main-tanked ? we hebben niet eens tank rotate gedaan...

Btw Ulduar heeft nu btw Nax moeilijkheidsgraad....
1: heb je geluk gehad met dodges/parries... 2: 't is misschien wat generfed maar zo erg als naxx is 't (nog lang) niet...

Ulduar 10 of 25 btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Viggen schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 13:52:
[...]

1: heb je geluk gehad met dodges/parries... 2: 't is misschien wat generfed maar zo erg als naxx is 't (nog lang) niet...

Ulduar 10 of 25 btw?
10 man

maar ik geloof er niks van dat ik hem met 0% armor zou overleven. Hij hitte mij maar voor 12K melee +- wat ik mij herinner >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HStyles schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 14:10:
[...]

10 man

maar ik geloof er niks van dat ik hem met 0% armor zou overleven. Hij hitte mij maar voor 12K melee +- wat ik mij herinner >
Mja zoals we al zeiden: ws ben je wat gelukkig geweest met dodge/parry, debuff heeft 45sec duration dus is mogelijk dat debuff eraf valt

En wat betreft de moeilijkheid: je hebt nu ongeveer alle bosses gedaan die allemaal al generfed zijn en 10-man is een stuk makkelijker dan 25-man... Maar van mij hadden al die nerfs niet gehoeven, beetje uitdaging is niks mis mee (en 'k blijf 'hardmodes' een goedkope manier van extra content vinden....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
inderdaad zou kunnen,

En ja hard mode is in preciepe moeilijk lopen doen ( letterlijk ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Daily chores voor Orphanage quest is so bugged als het maar kan. Het telt gewoon alle dailies die je doet op 1 dag ipv 1 per dag voor 5 dagen lang.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tr!gger schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:21:
Daily chores voor Orphanage quest is so bugged als het maar kan. Het telt gewoon alle dailies die je doet op 1 dag ipv 1 per dag voor 5 dagen lang.
Dat is niet bugged, dat is een intentionele fix om er voor te zorgen dat hij niet bugged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
yay, gisteren mijn dk lvl 74 gedingd :p, ondertussen mijn flying mount + dual spec ook al even gehaald, en ook genoeg gold voor northrend ondertussen :). Komt wel goed uit nu ik geen main heb op deze server..

Dit weekend 80 (hoop ik) en dan kan ik me gaan gearen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een noob mining/smelting vraag.(kan het ergens anders niet vinden)
Ben een lvl35 mage met engeneering(219)/mining(186) en ik zit te springen om mithril bars.
K heb wat mithril gemined,maar waar leer ik dat spul smelten? Zowel in IF & SW geen recipe te vinden bij de trainers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:16:
ff een noob mining/smelting vraag.(kan het ergens anders niet vinden)
Ben een lvl35 mage met engeneering(219)/mining(186) en ik zit te springen om mithril bars.
K heb wat mithril gemined,maar waar leer ik dat spul smelten? Zowel in IF & SW geen recipe te vinden bij de trainers?
http://www.wowhead.com/?spell=10097#comments

Even learned by en dan een van de trainers zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de wowhead pagina "Requires Mining (175)"
dat heb ik dus....het staat zelfs niet in het rood bij de trainers. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 13:58:
van de wowhead pagina "Requires Mining (175)"
dat heb ik dus....het staat zelfs niet in het rood bij de trainers. :'(
Je kan in dat schermpje instellen of je rode/groene/grijze dingen zichtbaar kan maken. Blijkbaar heb je de groene niet zichtbaar gemaakt. Dat zal het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een tijdje ook weer WoW en gisteren eindelijk lvl 70 bereikt met mijn Feral Druid (Cat).
Nu heb ik sinds lvl 69 het volgende probleem:

Normaal hit mijn crit tussen de 2000 en 3500 met ferocious bite. Sinds ik AGI en AP maar eens flink ben gaan boosten (AP in het bijzonder) raak ik soms minder dan 400. Met ferocious bite doe ik nu dus pakweg tussen de 300 en 3500 crit. Meestal tussen de 800 en 1500, waardeloos dus. Eerst dacht ik dat het een AGI probleem was maar dit opkrikken heeft weinig zin.

Ik snap dat het iets met Crit Strike chance te maken heb maar heb geen idee waar ik verkeerd ben gegaan met stats boosten.

Link Armory: http://eu.wowarmory.com/c...light&cn=Liveis&gn=Scylla
Screenshot Cat: http://img7.imageshack.us/img7/8198/screenlivstats.jpg

400+ AGI
2500+ AP
2600+ Armor

Wat klopt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 15:34:
Ik speel sinds een tijdje ook weer WoW en gisteren eindelijk lvl 70 bereikt met mijn Feral Druid (Cat).
Nu heb ik sinds lvl 69 het volgende probleem:

Normaal hit mijn crit tussen de 2000 en 3500 met ferocious bite. Sinds ik AGI en AP maar eens flink ben gaan boosten (AP in het bijzonder) raak ik soms minder dan 400. Met ferocious bite doe ik nu dus pakweg tussen de 300 en 3500 crit. Meestal tussen de 800 en 1500, waardeloos dus. Eerst dacht ik dat het een AGI probleem was maar dit opkrikken heeft weinig zin.

Ik snap dat het iets met Crit Strike chance te maken heb maar heb geen idee waar ik verkeerd ben gegaan met stats boosten.

Link Armory: http://eu.wowarmory.com/c...light&cn=Liveis&gn=Scylla
Screenshot Cat: http://img7.imageshack.us/img7/8198/screenlivstats.jpg

400+ AGI
2500+ AP
2600+ Armor

Wat klopt niet?
Waarschijnlijk ben je van Outlands naar Northend gegaan. Daar heeft elke mob meer armor en is een stuk lastiger om dood te krijgen. Gewoon wachten totdat je rond lvl 73 weer betere gear krijgt en je zult zien dat alles weer snel dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:14:
[...]

Waarschijnlijk ben je van Outlands naar Northend gegaan. Daar heeft elke mob meer armor en is een stuk lastiger om dood te krijgen. Gewoon wachten totdat je rond lvl 73 weer betere gear krijgt en je zult zien dat alles weer snel dood gaat.
Dan is het nog steeds raar dat z'n minimum crit nu zo laag is vergeleken met eerst. Houd het eens naast elkaar:

2000-3500
300-3500

Nog al een verschil ineens.. lijkt me sterk dat dat compleet ligt aan de wissel outland -> Northrend.. maargoed, verder heb ik ook geen plausibele verklaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weet je zeker dat die 300 wel een crit is? (check combat logo, dat zou bijna een normal white hit zijn.

het was weer gank valore in ashenvale, denk dat ik wel 10x naar mn corps moest lopen :P Gelukkig toch 47 aangetikt, morgen wel 50 halen en flink wat 'grant level' gaan doen :) Heb afgelopen week 1 heroic gerfaan, verder niets op mn main. De lol van 80 is er nu wel vanaf en raid instances loppop ik ook niet bepaald warm voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 15-09 14:42

Snuffel

Vroem!

Zo, even wat nieuws over Saurfang.

Onze guild, <And A Stealthed Friend> is in no-time opgeklommen naar de 3e plaats qua progress/gear.
Er zit nog één horde en één alliance guild boven ons. Met andere woorden: we doen het heel erg goed.

Sinds deze week zijn ook de 25-mans van start gegaan, en de eerste runs waren eigenlijk te mooi om waar te zijn. Een aantal bazen geoneshot, een paar met twoshotters, maar ook niet meer dan dat.
Focus ligt momenteel op de 25-mans, alhoewel ik vind dat we de 10-mans niet uit het oog mogen verliezen. Daar zit nog zeker een uitdaging voor ons.

Wat we ook merken is dat andere guilds met een scheef oog naar ons kijken, en proberen op de een of andere manier te mergen.
Nu verwelkomen wij nieuwe mensen, en is mergen zeker een optie, zolang ze zich maar bij ons voegen, en niet andersom. Wij hebben de zaken goed voor elkaar :)

Binnenkort ga ik kijken of ik prive een Ventrilo server kan draaien. We gebruiken er nu een, maar da's een ouwe server (2.1) en we willen 3.xx draaien. Ik hoop dat dat allemaal gaat lukken.

Anyway, de PCT naar Saurfang is open, dus als er mensen zin hebben in een casual Alliance raiding guild, dan moeten ze bij ons zijn!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand welke informatie ik moet gebruiken om mijn router goed in te stellen voor WoW door middel van QoS?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even goed gekeken en met 5> combo points raak ik wel een crit zoals het hoort.
Vreemd dat ik eerst ook op 1 combo point een fatsoenlijke (geen hoge) crit kon maken. Nu word dat dus tussen de 300 en 700.

Met grinden geen probleem maar in instances heb je lang niet altijd genoeg energy om combo's tot 5> op te bouwen. Ga maar eens proberen Mangle te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Rakkerzero schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:00:
Weet iemand welke informatie ik moet gebruiken om mijn router goed in te stellen voor WoW door middel van QoS?
World of Warcraft gebruikt TCP Port 3724. De Blizzard Downloader gebruikt TCP Ports 6112 en 6881-6999.
Ip adressen van EU servers kan ik zo snel niet vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Borgoth op 03-05-2009 17:02 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Dat lijkt me een gevalletje van live streaming video met een mooie 'touch' interface. Maar als hij echt een keertje komt zou ik dat wel fun vinden.

Jaren geleden met fraps een fimpje gemaakt van mijn hunter die wat kolkar aan het killen was. Dat op mijn mobieltje (pda phone) laten zien aan wat vrienden die meteen dat ook wilde. Ze geloofden het nog echt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Hoe kan ik als lvl80 mage betere gear krijgen?

AH is vreselijk duur, raids mag ik niet mee, (keb geen gear) en droppen/Q reward heb ik nu. Mijn guild doet niet aan raiden. (enkelt onyxia) Ik ben samen met een priest de enige lvl 80 in de guild. Dus dat schiet ook niet op.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Beste mensen,

ik ben helemaal in de ban van m'n rogue. Het doet me zelfs pijn dat ik hier niet eerder aan ben begonnen.

Maar nu, ik ben van plan mijn rogue zeer goed te gearen voor lvl 69 battlegrounds. Dit heb ik ook gedaan op lvl 19/29/39/49 enzovoort.

Nu zou ik graag willen weten of er hier mede tweakers zijn die mij in de goede richting kunnen duwen kwa gear.

Hier m'n link; http://eu.wowarmory.com/c...Anachronos&n=Funer%C3%A1l

Ik hoor het graag :)

Edit; bij crit chance staat 14.20%. Dit klopt niet, want dit is ingame namelijk 19,20%. (foutje denk ik?)

[ Voor 9% gewijzigd door PcManiaxx op 03-05-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Borgoth schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:26:

AH is vreselijk duur, raids mag ik niet mee, (keb geen gear) en droppen/Q reward heb ik nu. Mijn guild doet niet aan raiden. (enkelt onyxia) Ik ben samen met een priest de enige lvl 80 in de guild. Dus dat schiet ook niet op.
Gewoon heroic dungeons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:00:
Edit; bij crit chance staat 14.20%. Dit klopt niet, want dit is ingame namelijk 19,20%. (foutje denk ik?)
Nope, komt omdat de armory talents niet meer meerekent in stats.. Dus als je 10% crit kans van talents krijgt, en je hebt in-game 40% crit kans, lijkt het op Armory alsof je maar 30% hebt. Zo werkt het ook met Dodge en Parry talents (vroeg me al af waarom mn Paladin ineens maar 18.50% (oid) dodge had terwijl het toch echt 23.50% was in-game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mimiron is no more! 10m.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar weekjes frankrijk voor het werk gaat het er eindelijk nog eens van komen. We gaan online vanavond ! en weer al die talents instellen .... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Weekendverslagje,

Afgelopen vrijdag ben ik met mijn Warlock Ulduar25 ingeweest. Ik was wat laat, dus de trash voor Flame Leviathan was al gecleared. Verder weinig over te melden, Flame Leviathan was een oneshot. Daarna door naar XT-002. Hiervoor hadden we een nieuwe tactic gevonden. De boss werd getanked tegen de linker muur aan. Het effect hiervan is dat de adds alleen maar vanuit de verre hoek komen. Hierdoor kun je eerst vol het hart nuken en daarna de adds AoE'en als ze dichtbij genoeg zijn. Ranged is verdeeld in 4 groepen die rondom de tank plek groepjes vormen. De eerste 2 tries gingen al erg goed. De 3e try was een kill. Eindelijk 2 bosses neer op Heroic :).

Daarna richting Kologarn gegaan. Die eerste trashgroep nadat je de portal neemt was wel even grappig. Men dacht ze wel even snel neer te AoE'en, maar dat was geen succes. Toen zijn we maar met CC gaan werken. De elementals aan de zijkant werden gebanished, 3 van de 4 overgebleven mobs werden gesheepd/gehexed/gesapped. Hierna werden de mobs 1 voor 1 gekilled zónder AoE. Ook dit ging niet meteen goed omdat sommige mensen het verleerd zijn om met CC om te gaan en dus toch gaan lopen AoE'en waardoor de CC breekt. Maargoed, ze leerden snel, na 1 wipe was het voor iedereen duidelijk. Toch wel erg leuk om weer eens CC te kunnen gebruiken in een raid :).

Op Kologarn hebben we uiteindelijk 2 tries gedaan. Die gingen al heel aardig, dus die gaat binnenkort ook wel neer.

Zaterdag zijn we vervolgens ook nog Ulduar10 ingeweest. Deze keer was ik mee met mijn DK tank. FL, XT-002 en Kologarn waren al dood, dus we gingen voor Auriaya. Deze keer gingen we de tactiek uitproberen om de 3e add gewoon te laten leven. Deze bleek te werken. De 1e try was nog een wipe. Na de positionering nog even uitgelegd te hebben en een klein beetje aangepast tbv de hunters was de 2e try een kill. De 3e add ging nog wel dood door de AoE op de kleine adds, maar dat was toen de boss ook al bijna dood was.

Toen door naar Hodir. Ook hier weer leuke trash, niet moeilijk ofzo, maar wel leuk. Tijdens het clearen van de trash viel de RL echter helemaal stil op Vent (hij is normaal een behoorlijke prater, dus dat was al opvallend). Toen hij de tacs begon uit te leggen op Vent was aan zijn stem overduidelijk te horen dat er iets aan de hand was. Uiteindelijk hebben we hierdoor de raid afgeblazen.

Gisteren geen raid. Ik was moe. Nog wel even mijn Paladin gelogged en het laatste stukje tot level 70 gequest in Netherstorm (yay :D). Vervolgens even in SW bij de Paladin trainer langsgeweest, ik was daar sinds level 67 niet meer geweest, dus dat was wel even nodig. Alle spullen die ik niet nodig had op de AH gegooid, de Pala in Borean Tundra geparkeerd en toen vond ik het wel weer mooi geweest.

[ Voor 0% gewijzigd door Dricus op 04-05-2009 08:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Beste mensen,

ik ben helemaal in de ban van m'n rogue. Het doet me zelfs pijn dat ik hier niet eerder aan ben begonnen.

Maar nu, ik ben van plan mijn rogue zeer goed te gearen voor lvl 69 battlegrounds. Dit heb ik ook gedaan op lvl 19/29/39/49 enzovoort.

Nu zou ik graag willen weten of er hier mede tweakers zijn die mij in de goede richting kunnen duwen kwa gear.

zou niet weten waarom je dat zou willen maar het lijkt me dat je in de startersgebeiden van Northrend de beste gear voor je level 69 kan vinden.

[ Voor 71% gewijzigd door thewizard2006 op 04-05-2009 09:13 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Beste mensen,

Ik ben toevallig ook een tijdje bezig geweest met een lvl69 rogue (inmiddels issie 71)

Leukste spec vond ik:

http://www.wowhead.com/?talent#fhZZebfbhGddAzVfot

glyph of shadow dance
glyph of ambush (of evi)
glyph of vanish

En dan doe je dit : O-)

premeditation - shadowstep - ambush - evi - hemo spam (deze tegen clothies , die zijn meestal al dood na de evi, hemo spam om die laatste procentjes eraf te meppen)

premeditation - shadowstep - ambush - kidney shot - shadow dance - ambush - ambush - evi - ambush etc - hemo spam (ook plate heeft helemaal niks in te brengen tegen shadowdance op lvl 69)

Als ik jou was zou ik nog wel even de insignia of the horde trinket halen

En haal even 2 daggers uit northrend, de greenies met lvl 68 req zijn al veel beter dan die je nu hebt

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 04-05-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weekendboek,

Vrijdagavond begon het weer lekker. Twee uit m'n raidgroep gingen naar de premiere van X-men Wolverine. Derde was ziek. Vierde wilde liever met de vorige raiden. Gelukkig was er een andere Ulduar raid gepland die maar op 4 man bleef steken. Die hebben we dus gecombineerd met mijn raid. Uiteindelijk konden we met een nette groep toch aan de slag. Ik was met m'n Mage mee, aangezien we de healers en tanks al voor elkaar hadden. Daarnaast was het een spell-ranged-heavy groep waardoor we elkaar lekker bufften. Mage, Oomkin, Ele Shaman, Warlock, Fury Warrior als DPS.
Flame Leviathan was natuurlijk snel neer, al was er weer een eigenwijs iemand die niet vroeg genoeg wegdraaide. Maar met 8 man gaat het nog steeds goed :P De baas dropte Firesoul welke ik mocht looten :) lekkere upgrade.
We gingen door naar Razorscale. De eerste try ging fout door miscommunicatie tussen degene die de spears afschoot en de tanks. Maar daarna ging het gewoon goed en voelde het makkelijk aan. Fase 2 is zo'n heerlijk nuke-fest als DPS. Gewoon stilstaan terwijl de tanks het draakje om je heen kiten.
XT-002 was het volgende slachtoffer. Ook hier hadden we 2 tries nodig, aangezien er ranged DPS dood ging aan bomb bots. Hoe krijg je dat voor elkaar, vraag ik me dan af. Maar goed, even wat meer instructies gegeven als in "alleen ranged op bombs en probeer ze te killen tussen andere kleine bots", en toen ging het goed. Er viel een leuke belt, waar ik op rollde, maar tegelijk zei dat ik zou passen als iemand anders 'm wilde. Ik kreeg 'm toch van de ML, terwijl er 2 anderen ook rollde. Ik whisperde die 2 of we geen ticket aan zouden maken, maar blijkbaar was het een sidegrade voor hen, en vonden ze het niet erg dat ik 'm gekregen had. Voor mij was het uiteindelijk wel een upgrade, al moet ik m'n hit weer op orde krijgen.
Ignis wilde we daarna proberen. Dit was de eerste keer voor het grootste deel van de raid. Maar er was iemand die 'm al eerder gedaan had, dus tactics waren uitgelegd, plus hij was de MT waardoor er nog minder uitleg nodig was. Eerste try ging fout door healers die niet inspeelden op de interrupt. Tweede try ging dat goed, maar ging het niet goed met de offtank die de constructs niet op tijd het water in kreeg. Derde try een combinatie van alles. Maar daarna was het raak. De offtank sleepte de adds goed het water in, waarna ik een vriendelijk FFB of Pyro die richting in stuurde. Ondertussen kon de DPS lekker losgaan en ging Ignis uiteindelijk neer.
Het was redelijk laat, maar we wilden nog Kologarn pakken. Bij de uitleg vergaten we het switchen van de tanks, waardoor de eerste 2 tries fout gingen. Daarna hadden we het beter door, maar ging het door door mij vergeten redenen alsnog fout :P Net voor 12-en gingen we onze laatste try in, en zoals vaak gaat het dan goed :D

Prima raid uiteindelijk en we hebben weer lol gehad.

Rest van het weekend heb ik vooral m'n Warrior geleveled. Tweemaal Violet Hold gedaan als tank. Group quests in Dragonblight afgemaakt, waarvan de meeste 3man quests solo, als Protection. Met nog 10 quests te gaan in Dragonblight dingde ik level 77!! :D Direct naar Dala en ik kon weer op m'n epic bird stappen. Wat een verademing! Een Retri Pala guildie wilde me wel even door de Amphiteater questline heen rammen in Zul'Drak. Hop, weer 20% verder in het level.
Uiteindelijk nog wat verlaten quests gedaan en gisterenavond geëindigd op zo'n 40% in level 77. Dragonblight is leeg qua quests, en het gaat volgens plan. Nu de Sons of Hodir questline doen, waarna ik naar Icecrown ga voor Argent Crusade & Ebon Blade rep. Ook ga ik de Argent Tournament quests doen met deze char, voor gear, xp en gold.
Met m'n DK ga ik vanavond een rank omhoog, zijnde Champion. Dan wordt het sparen voor het epic zwaard. Maar dat gaat wat langer duren, aangezien we donderdagochtend vroeg richting Zuid Frankrijk vlieg voor 6 dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weekendboekie!

Dit weekend in de 10 man tot aan Yogg gekomen, paar tries gedaan maar we hebben movement failers fun fun dus op de adds :)
De 25m was ik niet thuis helaas hoop dat we daar ook wat progress maken, de vakantietijd begint alweer dus begint weer lastig te worden de raids helemaal vol te krijgen :(

Fishing op m'n DK op 340 gekregen maar behhh....zo... saai... zZzzZzz.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Met pvp kan je dingen verzamelen wat redelijk makkelijk gaat via honor en wg tokens. Uiteraard kan je ook heroics gaan doen voor wat epic gear. Of je proffesion gebruiken om wat te maken. En als je die gear hebt kan je echt wel mee met pickup raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

Probeer Heroics te doen.
Als je daarvoor niet wordt geaccepteerd (vanwege gear) doe dan eerst normals voor betere gear.
Zoek uit in welke instances de beste mage items droppen.

Maak eventueel een lijstje met wat je wilt hebben. Voor prioriteiten, kijk dan naar je zwakste items en probeer die het eerst te verbeteren.

Voor gear van AH: Doe je dailies, daarmee verdien je voldoende geld op level 80.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:35:
Met pvp kan je dingen verzamelen wat redelijk makkelijk gaat via honor en wg tokens. Uiteraard kan je ook heroics gaan doen voor wat epic gear. Of je proffesion gebruiken om wat te maken. En als je die gear hebt kan je echt wel mee met pickup raids.
Je kunt echt veel beter tijd steken in heroics, dat is veel efficienter. Vergeet niet dat de blues die in heroics dropper erg goed zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 15-09 13:55
_Peter2_ schreef op maandag 04 mei 2009 @ 10:37:
[...]

Probeer Heroics te doen.
Als je daarvoor niet wordt geaccepteerd (vanwege gear) doe dan eerst normals voor betere gear.
Zoek uit in welke instances de beste mage items droppen.

Maak eventueel een lijstje met wat je wilt hebben. Voor prioriteiten, kijk dan naar je zwakste items en probeer die het eerst te verbeteren.

Voor gear van AH: Doe je dailies, daarmee verdien je voldoende geld op level 80.
Ook rep rewards kunnen goede start gear geven. Daarnaast argent tournament voor MH caster sword. De tokens heb je met een week consequent daily's doen zo bij elkaar. Levert daarnaast een hoop gold op.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mimiron is trouwens een leuke encounter voor holy priests (vooral 10m). Zou het bijna kunnen single healen lol :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Snuffel schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:47:
Zo, even wat nieuws over Saurfang.

Anyway, de PCT naar Saurfang is open, dus als er mensen zin hebben in een casual Alliance raiding guild, dan moeten ze bij ons zijn!
Is goed te merken dat de PCT open is, het aantal rondlopende Deathknights in Outland is niet normaal meer :D

Speel zelf Horde side en kom genoeg members van jullie tegen. Erg leuke en vriendelijke server trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:08:
Mimiron is trouwens een leuke encounter voor holy priests (vooral 10m). Zou het bijna kunnen single healen lol :p.
Alleen als je geen idioten meeneemt die besluiten door mines te lopen, die in P2 niet netjes spreaden en die in P4 niet netjes ofwel vóór ofwel achter de MT gaan staan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
het was weer leuk van het weekend, vervolg van ulduar 10m
Voor het weekend waren we weer op 8/14 gekomen waar we gebleven waren dus tijd voor progress

Zaterdag middag gegaan, paar uurtjes maar want savonds stond er al een alt-naxx run op het programma. Ging zeer goed, eerst hodir omgelegt voor het eerst, eigelijk is deze boss best eenvoudig als je de npc's vrij zet. Hierna was er nog maar weinig tijd, dus we besloten Ignis te gaan proberen.

Ignis hadden we al eerder gezien en ook al goede tries op gehad , dus eerst trash killen, ging echt perfect, en was een glimlach waard hoeveel proberen die mobs eerst gaven. Toen ignis... we pullen hem.. we gaan wat vechten, en 1ste try van de dag down ! :) Echt geweldig, dus op 10/14 wat nais is.

Gister avond hadden we opnieuw afgesproken, met de gedachte een avondje wipen op Mimiron. Voor het eerst hem gezien, allemaal filpmjes kijken natuurlijk... paar tries gedaan en hij ging ook neer! Had echt een stop verwacht op hem, wat ik las dat het zo'n lastige baas was, maar viel dus reuze mee :D 11/14!!

Hierna zijn we general gaan proberen, maar zonder inlezen/tactics bleek deze toch te lastig. Je moet natuurlijk ook wat overhouden om naar uit te kijken, dus hopelijk volgende week . (vandaag/morgen = 25m).

Heb wel zin in vanavond, hoop alleen dat we genoeg dps hebben want zag er somber uit (mensen die van tank > dps moeten gaan etc met dual spec om toch groep van 25 te krijgen :()

Dps .. tank problemen meegemaakt, healing problemen meegemaatk maar dps tekort komen is toch wel nieuw voor me.......

gief applications: http://www.biergilde.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

NMe schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:23:
[...]

Alleen als je geen idioten meeneemt die besluiten door mines te lopen, die in P2 niet netjes spreaden en die in P4 niet netjes ofwel vóór ofwel achter de MT gaan staan. :X
Vergeet niet de rockets. Wij hadden een random mee, een DK. Die rende uit zichzelf weg voor de rocket blast. Wij stonden versteld ;o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:47
Betthen schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:29:
het was weer leuk van het weekend, vervolg van ulduar 10m
Voor het weekend waren we weer op 8/14 gekomen waar we gebleven waren dus tijd voor progress

Zaterdag middag gegaan, paar uurtjes maar want savonds stond er al een alt-naxx run op het programma. Ging zeer goed, eerst hodir omgelegt voor het eerst, eigelijk is deze boss best eenvoudig als je de npc's vrij zet. Hierna was er nog maar weinig tijd, dus we besloten Ignis te gaan proberen.

Ignis hadden we al eerder gezien en ook al goede tries op gehad , dus eerst trash killen, ging echt perfect, en was een glimlach waard hoeveel proberen die mobs eerst gaven. Toen ignis... we pullen hem.. we gaan wat vechten, en 1ste try van de dag down ! :) Echt geweldig, dus op 10/14 wat nais is.

Gister avond hadden we opnieuw afgesproken, met de gedachte een avondje wipen op Mimiron. Voor het eerst hem gezien, allemaal filpmjes kijken natuurlijk... paar tries gedaan en hij ging ook neer! Had echt een stop verwacht op hem, wat ik las dat het zo'n lastige baas was, maar viel dus reuze mee :D 11/14!!

Hierna zijn we general gaan proberen, maar zonder inlezen/tactics bleek deze toch te lastig. Je moet natuurlijk ook wat overhouden om naar uit te kijken, dus hopelijk volgende week . (vandaag/morgen = 25m).

Heb wel zin in vanavond, hoop alleen dat we genoeg dps hebben want zag er somber uit (mensen die van tank > dps moeten gaan etc met dual spec om toch groep van 25 te krijgen :()

Dps .. tank problemen meegemaakt, healing problemen meegemaatk maar dps tekort komen is toch wel nieuw voor me.......

gief applications: http://www.biergilde.be
Betthen is dan ook een enorme goede healer!!

Heya Betthen, Avro hier =)

(De Tank die naar DPS gaat, would that be me? ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
CyberSpeedy schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:33:
[...]

Betthen is dan ook een enorme goede healer!!

Heya Betthen, Avro hier =)

(De Tank die naar DPS gaat, would that be me? ^^)
Avro !! Malcune was ook al hier zag ik , biergilde takes over GOT!
(En ja, gief de Avrotank!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:33:
[...]

Vergeet niet de rockets. Wij hadden een random mee, een DK. Die rende uit zichzelf weg voor de rocket blast. Wij stonden versteld ;o.
Een goeie PuG? Dat bestaat niet! Was het geen guildie in vermomming? :P

Overigens kun je als healer toch niks doen tegen rocket blasts, iemand die geraakt wordt is meteen dood. Vandaar dat ik die niet noemde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu eindelijk mijn felguard, maar waarvanuit wordt zijn damage bepaald? Ben er even rond mee wezen rennen en was nu niet echt onder de indruk van zijn damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah wij hadden het gevecht al behoorlijk onder de knie, kwam steeds in fase4. Zijn DPS was ook niet geweldig maar hij Chain Ise'de zijn targets goed (bombs) rende weg voor de overload en rockets, helaas nam die nog wel wat mijnen maar goed.

Toevallig had hij geapplyed voor de guild maar werd hij gedenied. Ik wist dat maar hoorde van een andere trial in de guild dat het wel een goede kerel was en we moesten een DK DPS dus maar invite. Toen opeens was het "chronu has left the guild" een DK die geen zin meer had ofzo, dus konden we alsnog die kerel in de guild opnemen :).

Maar we hebben toch ook een aantal retards zeg, wel jammer... gaan ze tegen mij lopen QQ omdat ik ze niet invite voor 10m ulduar. Ipv dat ze zelf initiatief nemen en wat opzetten verwachten ze dat er iemand is om ze bij de hand te nemen. QQ. "You take all the best players" sigh.

En het was ook vrij jammer dat de guild zaterdagavond liever in naxx ging lopen falen met alts in plaats van ulduar te gaan doen. Maar ja, volgende week maar duidelijke regels voor 10m opzetten in mijn group.

@SynergyX, hij tankt gewoon goed, dot je target vol laat je felguard tanken. Je kan hem ook gewoon op een mob sturen en zelf gaan herben ofzo :p.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 04-05-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op maandag 04 mei 2009 @ 12:11:
Maar we hebben toch ook een aantal retards zeg, wel jammer... gaan ze tegen mij lopen QQ omdat ik ze niet invite voor 10m ulduar. Ipv dat ze zelf initiatief nemen en wat opzetten verwachten ze dat er iemand is om ze bij de hand te nemen. QQ. "You take all the best players" sigh.
Klinkt zo bekend. :o Toen ZA uitkwam besloot de toenmalige council om wat runs te organiseren met spelers waarvan ze wisten dat ze goed zouden progressen. Recente post uit ons council forum daarover:
We were doing ZA groups like we did everything back then. We had a lot of sign ups and from those sign ups we created balanced groups. Balanced in the way that each time had roughly as many crap people (and good people) as the other team, we tried not to make 1 great team and 1 crap team.

no one got past the shadowbolt volley dude (i suck at remembering names) or if they did they didn't stand a chance against zul'jin. So we made a group with the best people we knew (which incidentally consisted of mostly council members + others) and cleared the place, learning every fight in there.

I think there were 3 problems. A) people were jealous that they weren't invited to a good run, kind of like how Cooprotta left in a fit of anger cause a good naxx10 team didn't feel like sharing the success. B) we took (on a voluntary basis, no one was forced to come) the best people in the class/role that was available for that run which left the lesser people for other teams. C) Enfury agreed to come with 2 teams. He choose to go with our team leaving the second team (Willow's team as far as i know) with a lesser players

All of the above together with possibly jealousy about that team clearing the instance for the first time (not everyone was very subtle about it) caused a great fuss in the guild. People felt like we didn't have the right to take all the good players, they should have a equal (equal != fair) chance of joining that group which they hadn't cause it was all arranged in whispers. We (the council members at the time) got kind of annoyed that people felt they got the right to tell us who/when/where/how to play the game. They were free to arrange their own groups and "reserve" the best players for that team.
Everything was discussed in a 40 minute long discussion on ventrilo before a TK raid.

A similar incident happened another time which made us decide that we wouldn't organize any runs anymore (2-3 teams were raiding ZA on a regular basis with 1-2 council member leading each team). Which ended up with ZA not being run at all anymore.

Something similar actually happened with Karazhan as well, people feeling they had a right to go karazhan even though they were perhaps the worst player in the guild and no one really wanted to take them (they had to be carried). All of the above resulted in 10 mans being free for all, not organized by the council, cause no council member wanted to burn their fingers on 10 man runs ever again.
Ergens wel zielig dat je als skilled speler niet zomaar kan kiezen met wie je samen speelt zonder de sfeer in de guild te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe same bij ons, denk dat de meeste casual guilds wel wat van die tards hebben :)

In Naxx kon je dat wel opvangen, maar in Ulduar is dat soms echt klote. Mensen die bij Mimi dood blijven gaan voor ph4 maken het voor de rest ook een stuk moeilijker.

10 mans gebeurt bij ons hetzelfde, run wordt gemaakt met wat online is. Het is jammer maar we whisperen liever mensen dan in /g te spammen want dan krijg je weer discussies. Ja natuurlijk neem je liever die 4-5k dps hunter mee die het snapt, ipv die ene lock die nog geen 2.5k dps doet en vaak dood gaat. Heb je in alle niet hardcore guilds denk ik, lullig maar zo is 't nou eenmaal.

[ Voor 43% gewijzigd door porn* op 04-05-2009 12:31 ]

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.