Weekendboek,
Vrijdagavond begon het weer lekker. Twee uit m'n raidgroep gingen naar de premiere van X-men Wolverine. Derde was ziek. Vierde wilde liever met de vorige raiden. Gelukkig was er een andere Ulduar raid gepland die maar op 4 man bleef steken. Die hebben we dus gecombineerd met mijn raid. Uiteindelijk konden we met een nette groep toch aan de slag. Ik was met m'n Mage mee, aangezien we de healers en tanks al voor elkaar hadden. Daarnaast was het een spell-ranged-heavy groep waardoor we elkaar lekker bufften. Mage, Oomkin, Ele Shaman, Warlock, Fury Warrior als DPS.
Flame Leviathan was natuurlijk snel neer, al was er weer een eigenwijs iemand die niet vroeg genoeg wegdraaide. Maar met 8 man gaat het nog steeds goed

De baas dropte
Firesoul welke ik mocht looten

lekkere upgrade.
We gingen door naar Razorscale. De eerste try ging fout door miscommunicatie tussen degene die de spears afschoot en de tanks. Maar daarna ging het gewoon goed en voelde het makkelijk aan. Fase 2 is zo'n heerlijk nuke-fest als DPS. Gewoon stilstaan terwijl de tanks het draakje om je heen kiten.
XT-002 was het volgende slachtoffer. Ook hier hadden we 2 tries nodig, aangezien er ranged DPS dood ging aan bomb bots. Hoe krijg je dat voor elkaar, vraag ik me dan af. Maar goed, even wat meer instructies gegeven als in "alleen ranged op bombs en probeer ze te killen tussen andere kleine bots", en toen ging het goed. Er viel een leuke belt, waar ik op rollde, maar tegelijk zei dat ik zou passen als iemand anders 'm wilde. Ik kreeg 'm toch van de ML, terwijl er 2 anderen ook rollde. Ik whisperde die 2 of we geen ticket aan zouden maken, maar blijkbaar was het een sidegrade voor hen, en vonden ze het niet erg dat ik 'm gekregen had. Voor mij was het uiteindelijk wel een upgrade, al moet ik m'n hit weer op orde krijgen.
Ignis wilde we daarna proberen. Dit was de eerste keer voor het grootste deel van de raid. Maar er was iemand die 'm al eerder gedaan had, dus tactics waren uitgelegd, plus hij was de MT waardoor er nog minder uitleg nodig was. Eerste try ging fout door healers die niet inspeelden op de interrupt. Tweede try ging dat goed, maar ging het niet goed met de offtank die de constructs niet op tijd het water in kreeg. Derde try een combinatie van alles. Maar daarna was het raak. De offtank sleepte de adds goed het water in, waarna ik een vriendelijk FFB of Pyro die richting in stuurde. Ondertussen kon de DPS lekker losgaan en ging Ignis uiteindelijk neer.
Het was redelijk laat, maar we wilden nog Kologarn pakken. Bij de uitleg vergaten we het switchen van de tanks, waardoor de eerste 2 tries fout gingen. Daarna hadden we het beter door, maar ging het door door mij vergeten redenen alsnog fout

Net voor 12-en gingen we onze laatste try in, en zoals vaak gaat het dan goed
Prima raid uiteindelijk en we hebben weer lol gehad.
Rest van het weekend heb ik vooral m'n Warrior geleveled. Tweemaal Violet Hold gedaan als tank. Group quests in Dragonblight afgemaakt, waarvan de meeste 3man quests solo, als Protection. Met nog 10 quests te gaan in Dragonblight dingde ik level 77!!

Direct naar Dala en ik kon weer op m'n epic bird stappen. Wat een verademing! Een Retri Pala guildie wilde me wel even door de Amphiteater questline heen rammen in Zul'Drak. Hop, weer 20% verder in het level.
Uiteindelijk nog wat verlaten quests gedaan en gisterenavond geëindigd op zo'n 40% in level 77. Dragonblight is leeg qua quests, en het gaat volgens plan. Nu de Sons of Hodir questline doen, waarna ik naar Icecrown ga voor Argent Crusade & Ebon Blade rep. Ook ga ik de Argent Tournament quests doen met deze char, voor gear, xp en gold.
Met m'n DK ga ik vanavond een rank omhoog, zijnde Champion. Dan wordt het sparen voor het epic zwaard. Maar dat gaat wat langer duren, aangezien we donderdagochtend vroeg richting Zuid Frankrijk vlieg voor 6 dagen