Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Wootlock schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:53:
Cloak enchant van Tailoring (+ spellpower) is die nou beter als +23 haste of blijft haste toch meer imba voor een warlock ?
Op elitistjerks las ik dat de Tailoring enchant meer DPS toevoegt dan de +23 haste enchant (moet je op het Warlock forum ff zoeken op de naam van die embroider Lightweave Embroidery, dan vind je het wel). De proc chance is 50% met een interne cooldown van 45 sec, dus da's best aardig wat uptime die je krijgt...

[ Voor 13% gewijzigd door Dricus op 07-05-2009 15:01 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atlas schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:56:
18 gold? Voor een mage? Hoe the hell doe je dat?
Denk als ik full rood ben nu op lvl 80 dan kost het me 67g ofz...terwijl ik tanks hoor met 200g :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Atlas schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:56:
18 gold? Voor een mage? Hoe the hell doe je dat?
Ik heb hogere repair costs op mijn Warlock, dus ik geloof het best. Mijn gear is een mix van naxx10 en naxx25 (en een ilevel 187 blue head en back, ik geloof nog steeds dat er een keer een cloak of cloth hat dropt als ik erbij ben. Ik begin een hekel aan RNG te krijgen nu. Dit is inmiddels te idioot voor woorden na weken raiden)

En wat betreft die embroidery, die scaled niet/slecht. op een gegeven moment is haste dus beter. Maar als je net in naxx10 bezig bent is die embroidery een stuk beter.

@EnzoMatrix; Ik heb erg veel geduld met nieuwe mensen die iets moeten leren. Maar mensen die dit spel al bijna twee jaar spelen en op level 70 en 80 hebben geraid horen sommige fouten niet te maken. Als ze die nog wel maken dan bestempel ik die als hopeloos en hoef ik ze er niet bij te hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 07-05-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Anoniem: 295814 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:53:
[...]

Vind het jammer dat de weg voor nieuwe raiders bezaaid ligt met mensen die het ze niets gunnen.
Sorry dat je 2x moet vertellen wat AoE (of anders) dan betekend hoor....sjees.
Dan ben je 80, ben je klaar voor de eind content, word je met de grond gelijk gemaakt, omdat je niet alle spoilers hebt gelezen en omdat het je niet lukt in 1 try
Een noob is geen newbie ^^
Een noob is die healer die flash heals gebruikt waar ie greater heals moet doen , of die paladin die de tank bopped op een sure kill, voor de derde keer , die rogue die maar niet kan begrijpen dat in een gote vurig cirkel staan dat 20k per sec aan damage doet slecht is , netzo als in de vorige 4 resets.
Die gozer die naar de caster group toe rend als ie de 'bomb' is

Maw , mensen die beter zouden moeten weten maar een plaatstalen bord voor hun kop blijken te hebben ^^

Iemand die nieuw is en de raid wiped , liever niet maar indien het gebeurt , whatever , we hebben allemaal wel eens een raid gewipped door een stomme actie , de meeste leren daarvan , sommige anderen nooit.

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
NMe schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:52:
[...]

Probeer eens te vragen of de mensen in je raiding team alle spare fish die ze hebben in de guild bank willen gooien. Hebben wij eens gedaan en dat hebben we geweten, we hebben meer fish feasts dan we kunnen gebruiken. :P
Sinds Ulduar uit is heeft onze guildbank ruim 250 feasts erdoorheen gejaagt ;(

Kortom, we moeten dus weer vissen :P We kopen feasts voor 11g/feast van members, want we hebben op zich genoeg gold doordat we redelijk wat BoE epics kunnen verkopen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:00:
[...]
En wat betreft die embroidery, die scaled niet/slecht. op een gegeven moment is haste dus beter. Maar als je net in naxx10 bezig bent is die embroidery een stuk beter.
Heb je daar een bron van? De embroider scaled inderdaad niet, 't is gewoon een platte spellpower buff. Haste levert meer DPS voordeel op naarmate je spellpower en crit verbeteren. Wat ik me dan afvraag is waar het omslagpunt ligt (ik loop grotendeels in T7/7.5 en Naxx10/25 gear rond + 1 Ulduar25 offhand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Ja goed. Maar er zijn dus mensen die het allemaal al hebben meegemaakt, dat is prima natuurlijk. Maar dat maakt het bijna nog enger, die weten het precies en ik weet alleen wat ik lees. En de kans is groot dat ik net wat anders lees dan de echte goede en dus belangrijke tips en tricks mis :) ja precies dan moet ik als newbie maar een goede indruk maken. Hopen dat het eens lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

EnzoMatrix: Maak je niet druk. Arrogante betweters zul je altijd aantreffen in PuG's, die zullen je hoe dan ook wel afzeiken als je ook maar het minste of geringste fout doet in hun ogen. Over het algemeen is het zo dat het best losloopt als je je maar laat corrigeren en leert van je fouten (dat was mijn ervaring althans toen ik Karazhan voor het eerst begon te PuGgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

Anoniem: 295814 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:07:
Ja goed. Maar er zijn dus mensen die het allemaal al hebben meegemaakt, dat is prima natuurlijk. Maar dat maakt het bijna nog enger, die weten het precies en ik weet alleen wat ik lees. En de kans is groot dat ik net wat anders lees dan de echte goede en dus belangrijke tips en tricks mis :) ja precies dan moet ik als newbie maar een goede indruk maken. Hopen dat het eens lukt
Zorg er alleen wel voor dat je relaxed blijft spelen, want een speler die continue op alles gaat lopen letten gaat qua prestatie er hard op achteruit. Wij hebben ook zo'n mage in de guild, ze is pas gejoined en wil zich dolgraag bewijzen, en dus geen stomme fouten maken. Maar doordat ze er zo mee bezig is, maakt ze steeds meer fouten.

Heb haar afgelopen week gezegd dat ze gewoon haar game moet spelen, en als er iets mis gaat, so be it. Gisteren de eerste resultaten gezien, ze stond op een fatsoenlijke plek op de damage-meter en is amper doodgegaan. Kreeg zelfs nog een bedankje aan het eind van de raid van haar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dutchman! schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:54:
Op onze server is een paar weken geleden het 'link achievement' virus uitgebroken.
Underachiever ... maakt "fake" Achievement links :P

Handig voor alts als je het mij vraagt. Bij ons negeren ze je gewoon als je niet eerst je achievement linked. Mijn shaman heeft bijvoorbeeld alleen nog Thaddius nodig maar de rest heb ik al (wel op normal). Denk maar niet dat ze dan coulant zijn ...

Dus ... Underachiever erbij, leuke datum prikken. Altijd lachen die voor de release van WotLK of zelfs WoW te zetten ... dat controleren ze niet eens :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe deel moet nog ff wachten aangezien ik nog niet thuis ben. Rond 8 uur moet het nieuwe deel staan. Ga tot die tijd maar ff lekker wow'en :p

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Rakkerzo: Nee joh, we gaan nog lekker even 10 pagina's volspammen :+.

@redfoxert: Underachiever, is dat een addon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dricus schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:49:
@redfoxert: Underachiever, is dat een addon ofzo?
Correct, ingame addon. Als ze je na-checken op de armory heb je die achievement dus niet, magoed, je kan het dan altijd nog gooien op het feit dat de armory slecht up to date is en dan lieg je ook niet eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mektheb schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:58:
[...]

Denk als ik full rood ben nu op lvl 80 dan kost het me 67g ofz...terwijl ik tanks hoor met 200g :P
200g is heel erg hoog, dat haal ik niet met mijn gear, dus jullie tanks ook niet. Mijn repaircosts per wipe zitten op het moment rond de 9,5g, dus full red zal ik zo rond de 100g zitten. En dat is met een average ilvl van zon' 220 (9x 226, 3x 213, 2x219, 1x200).

Anyway, met nieuwe bracers, chest, gloves, weapon, boots en cloak heb ik alles op ilvl 226, erg leuk voor Siege vehicles (qua dps en health; in een siege engine heb ik momenteel 1.94 miljoen hp)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 17:05

Seraphin

Meep?

@EnzoMatrix: wees idd gerust :)

Overigens: je gaat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid minimaal 1 raidwipe veroorzaken... net als wij allemaal. Wordt over het algemeen niet zo'n punt van gemaakt; mensen raken alleen geïrriteerd als iemand iets 4-5-6 keer achter elkaar verkloot.

Ik ben in WotLK gestopt met raiden dus heb helaas alleen maar TBC voorbeelden, maar een paar leuke die ik zelf heb gehad:

- Ik in Magtheridon pug tijdens brewfest weken. Ik was channeler tank en stond al tijden /fiddle en /thumbs te doen terwijl mensen nog bezig waren met tacts uitleggen (kende ik al dus ik zat niet op te letten). Kom ik er vervolgens achter dat de brewfest trinket die ik had recent had geloot een on use functie had met beschrijving "summons the light barmaiden, wave at her for a drink!" Dus ik denk, "leuk, biertjes tappen". En activeer de trinket. Barmaiden die ik summon valt vervolgens de channeler naast mij aan, de anderen aggro-en, chaos, raidwipe :P (en ik werd de rest van de tijd aangesproken met "hey eBay!", wel maggie easy gekilled overigens) ;)

- Ik in SSC bij Karathress. Ik was hunter add tank. Wilde pullen met feral faerie fire, pullde per ongeluk met gewone faerie fire. Dit was vlak na een of andere patch (2.4??) waarin je als druid automatisch uit je form shapeshift als je een spell gebruikt die alleen in caster form is te gebruiken. --> Hunter add rent op mij af, ik ben te langzaam met naar bearform gaan (dont ask) --> *BOEM* ik plat en de add gaat rustig de rest afslachten. Raidwipe :P

Minder leuk:
Karazhan pug - Shade of Aran
Ik leg tacts uit in vent: "okay guys when he does flame wreath you have to stop moving or you'll blow up the raid. I'll give a raidwarning and a voice warning".
Tijdens de fight:
"Ok stop moving."
"Do not move"
"Do. Not. Move.!!!"
**KABLOOIE**

(voor extra duidelijkheid: die laatste fuckup was dus door iemand anders) :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die addon verklaart wel een hoop kansloze naabs in PuGs ;) Ik vraag me wel af of mensen die zo slecht spelen en vaak dus vooral slecht geinformeerd zijn ooit deze addon kunnen vinden... Mijn huntertje heeft niet zo heel veel achievements op raid gebied.
Toch kom ik altijd prima mee op mijn server (Dragonblight) als ik vertel dat mijn main raidleader is. Dat is ook iets dat niet echt te controleren is, en ik ga er zeker niet voor omloggen ;)

Heb zelfs Naxx-10 niet gecleared op de hunter. Verste dat ik ooit ben gekomen is de eerste 3 wings met dedicated few.

Edit: Whehe, Shade of Aran, the horror. Wat was dat in het begin een verschrikkelijk gevecht zeg. Don’t move, don’t... DO NOT... DoH!

Er is bij ons op dit moment trouwens een discussie gaande over Ulduar10 vs Ulduar25. Wij maken zelf onze tacs, en dat staat vrij hoog in het vaandel. Nu zijn we met Ulduar10 verder dan met 25. Dit betekent dat de mensen die al in de 10mans zijn geweest tactieken hebben bedeacht en dus ‘spoilers’ hebben voor de 25man omdat alle gevechten ongeveer t zelfde zijn. En die spoilers vinden veel mensen echt vervelend en een reden om niet meer te raiden. Ik zelf vind het een beetje een butt argument, maar de conclusie die ‘waarschijnlijk’ uit de discussie naar voren komt is:

10 mans gaat sneller, dat komt omdat de mensen die dit doen volle focus hebben. Om het verschil in progress tegen te gaan moet de 10mans niet worden afgeremd, maar moet de 25 mans beter gaan presteren. :) I like!

[ Voor 45% gewijzigd door hulkie op 07-05-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
redfoxert schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:51:
[...]

Correct, ingame addon. Als ze je na-checken op de armory heb je die achievement dus niet, magoed, je kan het dan altijd nog gooien op het feit dat de armory slecht up to date is en dan lieg je ook niet eens ;)
Armory is redelijk up to date; en als jij een naxx-kill achievement nog niet hebt, en je zegt dat de armory traag is met updaten, terwijl jij een nieuwe naxx wil joinen, dan ben je of gesaved en heb je de achievement pas die dag gekregen, of je loopt te liegen ;)

Anyway, gelukkig heb ik daar nooit problemen mee, ben wel eens een pug gejoined, en als ze dan om een achievement vragen link ik meestal immortal, de meta of de proto-drake. En niet om op te scheppen, maar meestal sta ik zo'n 1000 dps boven de nr2, afhankelijk van de pug (als het een top-guild pug is is dat meestal niet het geval ;)). Laatste sarth die ik deed stond ik op 5600 dps, nr 2 op 4500 dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

Hehe :) ik vind het jammer dat ik nog niet van die anekdotes heb :)

ja van mezelf

that wasnt so hard - bij Onyxia (iedereen lvl 65+ voor achievement halen)

:) maar das lang niet zo leuk als degene die als eerste kwam met 'MOVEEEEWWWWW' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ach zo loopt er op TVC een holy paladin genaamd jerenor rond die PuGs organiseert. Hij stelt daarbij belachelijke eisen. Ik heb één keer in een raid met hem gezeten die hij niet organiseerde en ik kreeg waarlijk kramp van het lachen. De healing done die hij doet met zijn gear, zou ik hem nog niet eens mee nemen naar een normal level 80 instance. Hij kan het gewoon niet. (Zou hij die eisen stellen om voor zijn eigen gebrek aan skills te compenseren?)

De PuG's worden steeds veeleisender heroic gear vereist voor heroics en raid gear voor raids. Ze zijn gewoon met zn allen zot, willen moeiteloos overall doorrennen en loot verzamelen. Is toch geen lol aan?

Wij zijn nu langzaam aan het groeien en zijn bijna zover dat we zonder alliance 25 mans kunnen doen. Toch houden we de alliance in stand. En we nemen ondanks dat we in Ulduar zitten mensen aan in greens die net 80 zijn. Eeen paar weken snel door Naxx en OS met ze rennen en ze hebben genoeg gear voor Ulduar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kees schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:01:
[...]
Armory is redelijk up to date; en als jij een naxx-kill achievement nog niet hebt, en je zegt dat de armory traag is met updaten, terwijl jij een nieuwe naxx wil joinen, dan ben je of gesaved en heb je de achievement pas die dag gekregen, of je loopt te liegen ;)

Anyway, gelukkig heb ik daar nooit problemen mee, ben wel eens een pug gejoined, en als ze dan om een achievement vragen link ik meestal immortal, de meta of de proto-drake. En niet om op te scheppen, maar meestal sta ik zo'n 1000 dps boven de nr2, afhankelijk van de pug (als het een top-guild pug is is dat meestal niet het geval ;)). Laatste sarth die ik deed stond ik op 5600 dps, nr 2 op 4500 dps.
Tjah ... ik kan op mijn main wel joinen maar daar heb ik zo weinig zin in aangezien ik er niks meer uit nodig heb. Ik ga niet voor niks met mn alt een PuG zoeken :) Als ze dan zeuren om een achievement zeg ik dat met mn main het zaakje in 2.5 uur clear als tank maar blijkbaar maakt dat geen indruk. Ze zeuren echt om die ene fucking achievement die je niet kan ophoesten ... dan maar resorteren in wat minder conventionele middelen imo.

Laatste pug strandde op Thaddius omdat er gewoon teveel failures meegingen die het principe "switch on polarity change" niet snappen. Elke fight stond ik met mijn toon in de top5 dmg done (Enhancement shaman). Laat dat nou net de laatste boss zijn die ik moest hebben :( Dit weekend maar weer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:57
Wat is een PuG? Hoor jullie er veel over praten, maar ik ken die term helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 16:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pick Up Group.

Blijf er maar vandaan :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

GoTCoast schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:41:
Wat is een PuG? Hoor jullie er veel over praten, maar ik ken die term helemaal niet!
PuG = Pull Group

Het betekend een groep bestaande uit een samengeraapt zooitje tuig wat niets beters te doen heeft dan uit hun neus te eten en dus besluit samen te werken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pickup Group zelfs. ;)
Kees schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:01:
[...]
Armory updatet tegenwoordig op het moment dat je uitlogt. Als je het voor elkaar krijgt om wekenlang achter elkaar ingelogd te blijven wordt Armory inderdaad niet geupdated voor jouw char. :P

[ Voor 69% gewijzigd door NMe op 07-05-2009 16:53 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Auredium schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:47:
[...]

PuG = Pull Group

Het betekend een groep bestaande uit een samengeraapt zooitje tuig wat niets beters te doen heeft dan uit hun neus te eten en dus besluit samen te werken.
Of voor mensen om nog beetje goede gear te krijgen omdat guilds weigeren mensen aan te nemen zonder T7 gear -.-

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:51:
[...]

Of voor mensen om nog beetje goede gear te krijgen omdat guilds weigeren mensen aan te nemen zonder T7 gear -.-
Ja, de WoW community staat echt open voor nieuwe mensen :/

Als je niet raid ben je een noob, en als je een character lvlt, dan mag je niets zeggen omdat je er toch niets van snapt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
SpoTs schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:53:
[...]

Als je niet raid ben je een noob, en als je een character lvlt, dan mag je niets zeggen omdat je er toch niets van snapt.
Tenzij je opeens een priest gaat levelen, want dan is iedereen meteen je vriend :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Anoniem: 270238 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:21:
[...]

Runed orbs worden per 5 dkp verkocht. Ik heb de eerste 6 via de guild gekocht en de andere 6 via AH/spam in Orgrimmar. We hebben namelijk een wachtlijst en als ik had gekozen er weer op te gaan staan, dan zou ik nu nummer 7 zijn :). Gisteren overigens wel Giant's Bane (Orc Hunter) en Siren's Cry (ik) gedropped, maar we hadden al een verdeling gemaakt wie wat zou krijgen. Ik wacht wel op de volgende gun :).

De de tier 8.1 is van een lucky roll in de 10 man, en de andere 2 pieces gewoon via dkp :P. Nee officers hebben geen voorrang bij ons op items. Iedereen heeft dezelfde rank als het op loot aankomt. Enige verschil wat we hebben qua priority is:
Cloth users --> Cloth
Leather users --> Leather
Mail users --> Mail
Plate users --> Plate
Hunters --> ranged weapons
Mainspec > Offspec

Enige class die hierover klachten heeft gehad zijn de moonkins... want die willen ook meedoen om de cloth.
Als het goed is gaan elemental shamans ook qqen :P
Itemization is sowieso vrij lelijk aangezien bijna alle mail ulduar spell gear healer focussed is.
Ik doe op dit moment met name 10 man ulduar, maar om daar resto te zijn bevalt me voor geen meter. Weet neit wat het is, maar sinds wotlk heb ik gewoon geen lekker gevoel meer bij resto shaman. Terwijl ik dit wel altijd met plezier heb gespeeld sinds vanilla.

Maargoed nu kunnen we lekker elemental pew pewen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:51:
[...]

De meeste waar ik aan deel neem zijn PuGs. :P
Kun je nagaan wat ik normaal doe in WoW. ^^

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:54:
[...]

Tenzij je opeens een priest gaat levelen, want dan is iedereen meteen je vriend :P
Zelfs priests hebben vijanden. :+

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SpoTs schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:53:
[...]

Hangt er een beetje vanaf. Als je dingen gaat lopen verkondigen die niet waar zijn alsof ze dat wel zijn, dan zullen de meeste mensen er wel iets van zeggen. En totdat je inderdaad een paar raids hebt meegemaakt ben je inderdaad een noob in die zin dat je veel mechanics als threat en dergelijke niet goed begrijpt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whehe, dat geldt voor healers in het algemeen. Net als tanks. Zolang je maar geen DK bent, want iedereen weet dat een DK standaard zuigt ;) (vooroordelen vieren hoogtij!)

Anyway, de guild waar iemand vandaan komt is vaak een goede indicatie voor mij, en de manier van chatten. Some heb je mazzel en ontmoet je aan de lopende band sociale en goede spelers. Ik pug nog regelmatig, wie weet kom ik een talentje tegen. Gear kunnen wij wel voor zorgen, skills moet je toch echt zelf ontwikkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het de laatste x is geweest dat ik een heroic deed gauw al 6 / 7 weken is

En denk ik in TBC geen heroic meer gedaan heb sinds de guild in SSC / TK bezig was...

Alts heb ik niet kunnen me niet interesseren en als ik er eindelijk 1 heb, ben ik na uurtje bored :P
en ze blijven somehow altijd haken op lvl 25 ofz

(x - x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:54:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als jij een goed reputatie opbouwd op je server, is het nog steeds makkelijk om een guild te joinen. Het kost wat tijd, maar denk je dat iedereen in epics de epics zomaar krijgt? Wees behulpzaam, zorg dat wat je ook doet, je het goed doet (healers/dps/tanks) en wees aardig voor mensen. Je server rep kan je ver dragen, en dat betaalt zich vanzelf uit. Krijg je dan een kans op een trial, bereid je dan ook voor. Raiden is een stuk moeilijker dan meeste mensen zich voorstellen. Dus zorg voor een goede rep (kan al via heroics) en als je raid, bereid jezelf voor (Youtube tacts, consumables) en wees aardig. :)

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Lollial schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:04:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als jij een goed reputatie opbouwd op je server, is het nog steeds makkelijk om een guild te joinen. Het kost wat tijd, maar denk je dat iedereen in epics de epics zomaar krijgt? Wees behulpzaam, zorg dat wat je ook doet, je het goed doet (healers/dps/tanks) en wees aardig voor mensen. Je server rep kan je ver dragen, en dat betaalt zich vanzelf uit. Krijg je dan een kans op een trial, bereid je dan ook voor. Raiden is een stuk moeilijker dan meeste mensen zich voorstellen. Dus zorg voor een goede rep (kan al via heroics) en als je raid, bereid jezelf voor (Youtube tacts, consumables) en wees aardig. :)
Ik heb zelf geen klachten hoor. Ik wil nog niet helemaal in een guild. Mijn opmerking was naar aanleiding van de recruit messages in de chat.

Oh, en dat vind ik nog een probleem btw. Tactics van te voren opzoeken op internet. Wat is er gebeurd met dingen leren tijdens het spelen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Mektheb schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:00:
Denk dat het de laatste x is geweest dat ik een heroic deed gauw al 6 / 7 weken is

En denk ik in TBC geen heroic meer gedaan heb sinds de guild in SSC / TK bezig was...

Alts heb ik niet kunnen me niet interesseren en als ik er eindelijk 1 heb, ben ik na uurtje bored :P
en ze blijven somehow altijd haken op lvl 25 ofz

(x - x)
Moet je een deathknight aanmaken is hij iig level 55 :P

Over dat onderschatten van de gemiddelde DK, ik heb hetzelfde met pug rogues en dk's.
Vaak voor naxx 10 / heroics doen ze meestal niet meer dan 900 dps ;)
Als je dan je eigen DK gewend bent met goede gear is het toch altijd wel even tegenvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
NMe schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:59:
[...]

Hangt er een beetje vanaf. Als je dingen gaat lopen verkondigen die niet waar zijn alsof ze dat wel zijn, dan zullen de meeste mensen er wel iets van zeggen. En totdat je inderdaad een paar raids hebt meegemaakt ben je inderdaad een noob in die zin dat je veel mechanics als threat en dergelijke niet goed begrijpt. :)
Heb zelf niet veel geraid maar wel sporadisch, meer bezig gehouden met PvP ( voor zover dat pvp was in wow ). Kheb niet de zin en tijd meer om 3-4 uur met 1 ding bezig te zijn verplicht. En ik wil daarbij ook andere niet benadelen, dus daarom gekozen om niet meer te raiden.

Naja.. heel WoW draait om het raiden, dus ook om die reden gestopt :) Zit nu lekker aan de Warhammer en dat bevalt wel lekker.

Hoe is de nieuwe content eigenlijk uitgevallen in 3.1? is Ulduar weer echt het WOW effect?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:07:
[...]

Heb zelf niet veel geraid maar wel sporadisch, meer bezig gehouden met PvP ( voor zover dat pvp was in wow ). Kheb niet de zin en tijd meer om 3-4 uur met 1 ding bezig te zijn verplicht. En ik wil daarbij ook andere niet benadelen, dus daarom gekozen om niet meer te raiden.

Naja.. heel WoW draait om het raiden, dus ook om die reden gestopt :) Zit nu lekker aan de Warhammer en dat bevalt wel lekker.

Hoe is de nieuwe content eigenlijk uitgevallen in 3.1? is Ulduar weer echt het WOW effect?
Nou ulduar is niet echt eht WoW effect ( meer ) was het wel zo van nice weer wat moeilijkers, totdat gistere de nerfbat er weer tegenaanging xD verder nog steeds tevreden hoor :P
Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:06:
[...]

Ik heb zelf geen klachten hoor. Ik wil nog niet helemaal in een guild. Mijn opmerking was naar aanleiding van de recruit messages in de chat.

Oh, en dat vind ik nog een probleem btw. Tactics van te voren opzoeken op internet. Wat is er gebeurd met dingen leren tijdens het spelen? :'(
Als 24 andere de boss al 5x gedaan hebben, en jij nog geen 1x is het logisch jij de tactics op zoekt, omdat anders 24 mensen nogal gaan irriteren omdat je het niet weet en hun snel door willen naar de volgende

Zou in de meeste gevallen wel mee vallen hoor, en er zijn zat dingen die je altijd moet leren tijdens het gevecht een briefje lezen en het daadwerkelijk zelf doen is altijd anders theorie en praktijk nietwaar ;)

Zou zeggen speel het spel zoals jij het wilt dan heeft niemand wat te klaagen xD

[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 07-05-2009 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:06:
[...]
Een beetje voorkennis kan geen kwaad :) Tactics zijn 1, het "in het echt" zien is heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Achja, ik zeur omdat er gewoon te veel is veranderd sinds ik twee jaar geleden gestopt was met spelen. Ik moet nog aan alle veranderingen wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:14:
Achja, ik zeur omdat er gewoon te veel is veranderd sinds ik twee jaar geleden gestopt was met spelen. Ik moet nog aan alle veranderingen wennen :P
Kan het me voorstellen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Toen MC was gingen we ook tacs lezen en filmpjes kijken hoor. Zoals iemand hier al zei is tacs lezen één ding een encounter is heel anders. Ik vond het ook wel leuk in Ulduar om trash wat te bekijken maar ach daar is ook al keihard op generfd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
redfoxert schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:09:
[...]

Een beetje voorkennis kan geen kwaad :) Tactics zijn 1, het "in het echt" zien is heel wat anders.
Gisteren ook voor het eerst xt decon, thorim, mimiron en die boss met zijn armen (weet naam niet) voor de eerste keer gedaan, ik was de enige die het niet wist dus ben ik ook snel gaan opzoeken. + paar tip's gevraagd en op 3-4 minuten kende ik de encounter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
redfoxert schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:32:
[...]

Tjah ... ik kan op mijn main wel joinen maar daar heb ik zo weinig zin in aangezien ik er niks meer uit nodig heb. Ik ga niet voor niks met mn alt een PuG zoeken :) Als ze dan zeuren om een achievement zeg ik dat met mn main het zaakje in 2.5 uur clear als tank maar blijkbaar maakt dat geen indruk. Ze zeuren echt om die ene fucking achievement die je niet kan ophoesten ... dan maar resorteren in wat minder conventionele middelen imo.

Laatste pug strandde op Thaddius omdat er gewoon teveel failures meegingen die het principe "switch on polarity change" niet snappen. Elke fight stond ik met mijn toon in de top5 dmg done (Enhancement shaman). Laat dat nou net de laatste boss zijn die ik moest hebben :( Dit weekend maar weer opnieuw proberen.
Pff log je toch (als je echt graag mee wilt) meteen je main en spam je ze ff vol met pro achievements (immortal, twilight vanquisher whatever) :)

@Repairs van 18g per death op een mage???? Is jouw cloth van goud ofzo? Ik heb zoiets rond de 115g repairs full red als DK tank, jij zou al meer dan ik hebben? Kan me voorstellen dat een shield erbij nog kostbaarder is maar een mage.... waar haal je dat vandaan?

[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 07-05-2009 17:46 . Reden: Ho waar blijft de tijd - sorry voor late reactie :( ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Hier trouwens het stukje van ElitistJerks over de Lightweave Embroidery ten opzichte van de Haste enchant. Er wordt niet gerept over scaling op hoger level gear... Missen ze daar nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:29
SpoTs schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:07:
[...]

Ben je al aan het laggen in T4, of zit je nog veilig in T3 : P
Dricus schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:45:
Hier trouwens het stukje van ElitistJerks over de Lightweave Embroidery ten opzichte van de Haste enchant. Er wordt niet gerept over scaling op hoger level gear... Missen ze daar nu iets?
lightweave embroidery is een gemiddels spellpower increase van ronde de 80 spellpower. Tegen die tijd dat 23 haste beter is zit je qua spellpower ergens rond de 30.000 ofzo. Daar hoef je voorlopig echt niet over na te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Nou, ik ben eruit voor m'n Paladin. Ik ga lekker dual-speccen. Holy wordt de 2e spec naast Retri en wordt op level 80 mijn mainspec. Ik koop op de AH ff snel wat startgear met Intellect en Spellpower, het goud wat ik daarvoor kwijt ben heb ik toch zo weer terugverdiend. En dan maar eens wat gaan oefenen met healen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Fishing daily begint wel erg lekker gold op te leveren zo. Sinds patch al 2x de 100G vendor trash gekregen, afgelopen week n epic gem (30sta) en vandaag n Lockbox met daarin alweer n epic gem (20spi), 2 rare gems en The 5 Ring Eindelijk heeft t urenlang lvl'n (prenerfs! ;) ) nut lijkt t. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fiEkMIAtTTnw8tbC4upLmzno/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.