@EnzoMatrix: wees idd gerust
Overigens: je gaat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid minimaal 1 raidwipe veroorzaken... net als wij allemaal. Wordt over het algemeen niet zo'n punt van gemaakt; mensen raken alleen geïrriteerd als iemand iets 4-5-6 keer achter elkaar verkloot.
Ik ben in WotLK gestopt met raiden dus heb helaas alleen maar TBC voorbeelden, maar een paar leuke die ik zelf heb gehad:
- Ik in Magtheridon pug tijdens brewfest weken. Ik was channeler tank en stond al tijden /fiddle en /thumbs te doen terwijl mensen nog bezig waren met tacts uitleggen (kende ik al dus ik zat niet op te letten). Kom ik er vervolgens achter dat de brewfest trinket die ik had recent had geloot een on use functie had met beschrijving "summons the light barmaiden, wave at her for a drink!" Dus ik denk, "leuk, biertjes tappen". En activeer de trinket. Barmaiden die ik summon valt vervolgens de channeler naast mij aan, de anderen aggro-en, chaos, raidwipe

(en ik werd de rest van de tijd aangesproken met "hey eBay!", wel maggie easy gekilled overigens)
- Ik in SSC bij Karathress. Ik was hunter add tank. Wilde pullen met feral faerie fire, pullde per ongeluk met gewone faerie fire. Dit was vlak na een of andere patch (2.4??) waarin je als druid automatisch uit je form shapeshift als je een spell gebruikt die alleen in caster form is te gebruiken. --> Hunter add rent op mij af, ik ben te langzaam met naar bearform gaan (dont ask) --> *BOEM* ik plat en de add gaat rustig de rest afslachten. Raidwipe
Minder leuk:
Karazhan pug - Shade of Aran
Ik leg tacts uit in vent: "okay guys when he does flame wreath you have to stop moving or you'll blow up the raid. I'll give a raidwarning and a voice warning".
Tijdens de fight:
"Ok stop moving."
"Do not move"
"Do. Not. Move.!!!"
**KABLOOIE**
(voor extra duidelijkheid: die laatste fuckup was dus door iemand anders)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.