|
[ Voor 1% gewijzigd door MueR op 29-10-2008 12:08 . Reden: Tweakers updated ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 1% gewijzigd door MueR op 29-10-2008 12:08 . Reden: Tweakers updated ]
The Flying Dutchman
Anoniem: 66797
the rift bestaat uit meerdere bazenRfce schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:36:
[...]
Owkay, heb me inmiddels ook ff ingelezen over de tactics voor de rift, zie inderdaad dat er een aantal Bosses vooraf gaan. Ik vond het laatste gedeelte al mega leuk om te doen, als ik nu hoor dat daar nog eens 3 uur vooraf gaan kan de lol bijna niet op.
Nu lees ik iets over locks (en lockvrij), wat houd dit precies in? Daarnaast droppen er speciale items... hoe zit dit precies? Ik had gisteren niet de tijd om de inns en outs aan de raidleader te vragen, gezien iedereen stond te wachten (ik ging nl onaangemeld mee omdat ze erna vroegen). Kennelijk gebruiken we een DKP systeem om items te verdelen, maar hoe dir gaat weet ik dus niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 26-09-2008 12:55 ]
Anoniem: 181786
euh...ja
locks worden ook vaak gebruikt om dingen over te slaan... 1e 2 bazen droppen boots als iedereen deze al heeft en je hebt iemand die die 2 bazen al heeft gedood dan kan je hem uitnodigen en hem naar binnen laten gaan en daarna de rest zodat iedereen die locks mee krijgt en je die bazen niet hoeft te doenRfce schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:30:
Legolas, thnx voor de zeer duidelijke uitleg. Er kan in 1 riftrun dus best veel goede stuff droppen als ik dit lees (zeker als je maar met 10 man de instance aan kunt). Lockverhaal is helder, ik dacht dat lock stond dat je een bepaalde gedeelte NIET in kon (gelockt), maar dit geeft vrije doorgang, zou je avond te laat worden. Op zich ook duidelijk dat voor mij de rift nu een week dicht is (anders zou je elke dag aan 1 stuk door kunnen riften).
DKP zal ik dan navragen bij mn kin, maar opzich is dat wel duidelijk (en een eerlijk systeem, hoe vaker je mee gaat hoe meer kans op een mooi item).
@Muer
Inderdaad een mooie startpost (als ik me niet vergis had ik een overzicht gepost in het oude topic over alle updates.
Is het ook al mogelijk om de twee nieuwe classes op te nemen in de TS?
Patches enzo komen er nog in, dat doe ik waarschijnlijk vanavond even, net als de characters. Kheb een waslijst aan DMs ineensRfce schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:30:
@Muer
Inderdaad een mooie startpost (als ik me niet vergis had ik een overzicht gepost in het oude topic over alle updates.
Is het ook al mogelijk om de twee nieuwe classes op te nemen in de TS?
Kun je altijd kopen, maar... met een special edition was je wat goedkoper uit. Als je nu Mines of Moria pre-ordered (zie lotro europe website), dan krijg je ook weer korting op lifetime (149 euro ipv 180 euro).Brian schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:45:
Hoe zit het nu met Lifetime, kun je die nu altijd maar kopen waneer je wil? Eerder was het toch zo dat je een special edition oid nodig had?
The Flying Dutchman
Anoniem: 219289
Voor zover onze informatie nu strekt: ja. Medium armour is zeker. Off-tank is ook vaker gevallen, maar ik weet niet of het offtanken zn primary of secundary role is, en wat zn ander role is. En hoe een offtank precies gaat uitpakken als ie MT moet zijn. Hopelijk komt de dev diary over warden snel uit.Anoniem: 191619 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:41:
Is de warden nu echt een medium armor off tank?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
die zijn al maanden niet te krijgen voor geen enkele MMO ik heb daarom met click and buy betaald toen ik maanden geleden weer begonnen ben na lang niet gespeeld te hebbenMueR schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:50:
Als ik een gok moet doen, worden er momenteel geen meer gemaakt en zullen ze in MoM theme gaan komen. Dat de voorraad nu al op is, is wel erg slecht.
ik vermoed dat we fast travels krijgen naar alle tavernsMueR schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:00:
Er zijn inderdaad nieuwe quests voor de Inn League, maar serieus... wat heeft die Inn League nou voor voordelen? Wat kan je er extra mee? Ik zou dat graag weten voor ik er uberhaupt moeite in steek.
Heb je de Troves and Trickery quests nog niet gedaan dan, je kunt 4 leuke maskers krijgenMueR schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:23:
Weet ik niet, ik steek geen tijd in de festival quests eigenlijk. Over het algemeen doe ik die dingen alleen wanneer er leuke cosmetics mee gemoeid zijn.
euh...ja
In de Misty Mountens ben ik er een tegengekomen. Bij de toegang tot de South high Pass (gekomen vanaf Goblintown) staat een dwerg van de league die een biertje wil uit Combe, en wel binnen een minuut of 30.Anoniem: 219289 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:10:
Ik heb nog geen nieuwe quests gezien voor inn league... Waar zijn die dan?
Dat is deze:Anoniem: 181786 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:28:
[...]
In de Misty Mountens ben ik er een tegengekomen. Bij de toegang tot de South high Pass (gekomen vanaf Goblintown) staat een dwerg van de league die een biertje wil uit Combe, en wel binnen een minuut of 30.
[ Voor 8% gewijzigd door Rfce op 28-09-2008 14:47 ]
euh...ja
precies... dus geen nieuwe quests?Anoniem: 219289 schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:20:
Het ophalen van de drankjes is goed te combineren met de deed om 23 unieke ales en wines te drinken.
Maargoed, die quest is niet nieuw, die was er vorig festival ook al...
Inderdaad, je kunt op alle 4 de festival fields een Trove en Trickery quest starten, vervolgens moet je binnen 20 min. 4 NPC vermaken... kortom de 4 NPC zoeken, lezen wat ze willen en de emote erbij bedenken. De meeste heb je zo zelf bedacht... sommige heb ik wat langer op gezeten.Anoniem: 66797 schreef op maandag 29 september 2008 @ 07:48:
[...]
hoe doe je die troves and trickery quests dan? je moet emotes doen bij bepaalde chars ofzo?
euh...ja
Kan je wat meer info geven? Heb het momenteel echt veel te druk om te spelen. (al ong. een maand niet meer gespeeld).Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:32:
er is een nieuw festival begonnen! iemand een idee of er nieuwe quests en of deeds zijn voor de inn league?
wil ook daar graag kindred worden met beide chars (nu allebei friend) maar ben die pub runs wel een beetje zat
lekker vaagRfce schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:54:
[...]
Inderdaad, je kunt op alle 4 de festival fields een Trove en Trickery quest starten, vervolgens moet je binnen 20 min. 4 NPC vermaken... kortom de 4 NPC zoeken, lezen wat ze willen en de emote erbij bedenken. De meeste heb je zo zelf bedacht... sommige heb ik wat langer op gezeten.
Zodra je klaar bent, kun je deze inleveren tegen 3 festival tokens, of tegen 1 barter-item voor een masker.
Ik heb imiddels 2 masters en een festival mat voor voor de deur !!
ja heij het is wel een quest, die 4 NPC's moet jezelf zoeken, of wil je dat ik ze alle 16 hier opsom?Anoniem: 66797 schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:36:
[...]
lekker vaagmaakt het uit welke NPCs? want ik heb rondgelopen maar zie geen ring boven iemands hoofd
euh...ja
[ Voor 95% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2008 11:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nee wilde weten of het om random NPCs ging of niet want ik kon er zo niet 1 vinden met een ring boven het hoofdje en in de quest staat ook niet echt veel houwvast.Rfce schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:07:
[...]
ja heij het is wel een quest, die 4 NPC's moet jezelf zoeken, of wil je dat ik ze alle 16 hier opsom?
Nou het zijn elke keer dezelfde 4 NPC's, ze hebben geen geel ringetje maar een blauwe boven hun hoofd.Anoniem: 66797 schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:53:
[...]
nee wilde weten of het om random NPCs ging of niet want ik kon er zo niet 1 vinden met een ring boven het hoofdje en in de quest staat ook niet echt veel houwvast.
euh...ja
[ Voor 25% gewijzigd door MueR op 29-09-2008 16:10 ]
Gisteren ben ik flink in Forochel aan het questen geweest, allemaal solo en toen ben ik vrij snel van net 49 naar 50 gegaan. Eindelijk mijn main char op 50 dus!Anoniem: 181786 schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:20:
Nou ik ben er een paar keer een aantal uurtjes voor gaan zitten en ik ben nu vrij snel van 45 naar 47 gegaan. Zo nu en dan wat hulp gevraagd van mensen uit het kinship en dat ging prima.Op naar de 50 dus.
Ik denk dat ik eerder wat te veel lummelde en ik reisde ook te veel. Daarnaast vind ik PvMP leuk ondanks dat ik pas lvl 45 was. Dat komt ook niet ten goede van je lvl verhoging.
The Flying Dutchman
Mooi zo, die is dus ruim op tijd klaar voor Moria. Ik denk dat het mij ook wel lukt.The Flying Dutchman schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:26:
[...]
Gisteren ben ik flink in Forochel aan het questen geweest, allemaal solo en toen ben ik vrij snel van net 49 naar 50 gegaan. Eindelijk mijn main char op 50 dus!
Nu Moria zo dichtbij is kun je denk ik beter wachten met een nieuwe alt aanmaken. Die nieuwe klassen lijken mij wel erg leuk.MADG0BLIN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:11:
Heb je je traits al op max staan? Daar zou je nog naar kunnen kijken?
Boeken afmaken als je dat nog niet gedaan hebt. Of een Alt aanmaken, ben zelf bezig met een minstrel, vrijdag begonnen en alweer lvl 17.
Ach, ik wilde graag nog een minstrel proberen en we zijn nu met 5 man bezig met lvlen, een guard, lore-master, burglar en hunter. Gaat vrij rap. Als MoM uitkomt kijk ik dan wel verder.Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:31:
[...]
Nu Moria zo dichtbij is kun je denk ik beter wachten met een nieuwe alt aanmaken. Die nieuwe klassen lijken mij wel erg leuk.
Natuurlijk kun je je op lvl 50 ook nog vermaken in de Ettenmoors. Tot nu toe (ben er voor het laatst geweest op lvl 45) heb ik vrij veel slaags gekregen daar.
Maar ik hoop echt dat er in Moria veel meer werk gemaakt wordt van PvP(PvMP). Dat is ook wel nodig gezien de hevige concurrentie op dit onderdeel.
Anoniem: 191619
The Flying Dutchman
Anoniem: 249976
Over recepten gesproken. Heb er nog wel eentje liggen voor je scholar, voor zo'n critboek voor een tailor. Welke Alt is ook alweer je scholar? (kom wel weer een keer zeuren om nieuwe medium armour bij je tailor binnenkortMueR schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:52:
Er zijn een aantal recepten die te veel droppen inderdaad. Eerst was er veel variatie in drops, met wat meer tailor en metalsmithing recepten (omdat die er meer zijn). Na een 'fix' krijg je ongeveer 4 Major Herald Armament Recipes, 4 Ancient Silver recepten en misschien 1 of 2 "goede".
je kan heel makkelijk recipes scoren hoor...MADG0BLIN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:58:
Zo critten is inderdaad niet verkeerd. Ik zelf heb al 2 bracelets en 3 etched beryl rings laten mislukken.
Wil maar niet lukken en het goud gaat er wel snel door heen zo.
euh...ja
Dat is appart zeg, hoe kwam hij daar in hemelsnaam terecht? Ergens een niet goed afgesloten rand van de spelwereld ofzo? Het probleem is blijkbaar wel bekend aangezien er 'fix me' bij stond.Anoniem: 191619 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:57:
Mooi verhaal.
Gisteren schreeuwde een kinmate dat hij een vreemd gebied stond. Hij verzocht naar de social panel.
Ik kijk en zie dat hij zich begeeft in een niet aangewezen area: FIX ME: unassigned. Aangezien hij captain was gaf hij me een summon en ik belande in een wereld tussen Evendim en Bree, maar de naam bleef unassigned. Groene en grijze velden die eruit zagen als golfbanen, zonder enig vegetatie.
Samen rende ik met teammate de heuvel op en ervaarde het mooiste uitzicht ooit: we stonden ongeveer twee zo hoog dan het hoogste top van Annuminas. Veel screenshots gemaakt van Annuminas.
Sommige stukken glitche ernorm, maar het was een hele grappige ervaring.
Mn derde bracelet etched daarbij gecrit en ik had daarom een hele leuke avond.
The Flying Dutchman
inderdaad vaagThe Flying Dutchman schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:06:
Dat is appart zeg, hoe kwam hij daar in hemelsnaam terecht? Ergens een niet goed afgesloten rand van de spelwereld ofzo? Het probleem is blijkbaar wel bekend aangezien er 'fix me' bij stond.
je hoeft niet naar fornost voor die rottet barghest paws hoor. als je naar bree rep area gaat en daar de barghest aan het begin pakt (heel simpel solo te doen) die dropt ze ookGisteravond een stukje fornost gedaan, ik moet daar nog steeds een aantal rotted barghest paws ophalen voor mijn captain quest, maar tot nog toe geen barghests gezien in fornost.
Ah, ik was daar gisteren nog en ik dacht nog: zou deze ook droppen? Maar ben vergeten te proberen!Anoniem: 66797 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:16:
[...]
je hoeft niet naar fornost voor die rottet barghest paws hoor. als je naar bree rep area gaat en daar de barghest aan het begin pakt (heel simpel solo te doen) die dropt ze ookrespawn is +/- 5 min
[ Voor 3% gewijzigd door The Flying Dutchman op 01-10-2008 13:28 ]
The Flying Dutchman
Grappig verhaal, maar euh waar blijven de pics die je geschoten hebtAnoniem: 191619 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:57:
Sommige stukken glitche ernorm, maar het was een hele grappige ervaring.
euh...ja
zo heb ik het met mijn captain gedaan. daar heb ik de class quests op gedaan en fornost is ze nog nooit binnen geweestThe Flying Dutchman schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:28:
Ah, ik was daar gisteren nog en ik dacht nog: zou deze ook droppen? Maar ben vergeten te proberen!
Rfce schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:31:
Grappig verhaal, maar euh waar blijven de pics die je geschoten hebt.. ik wil het wel graag zien als het zo'n mooi uitzicht geeft.
Pics or it didn't happen!
Ik heb de truc een paar dagen geleden geleerd van een kinmate.Anoniem: 191619 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:55:
Ik ben op werk jongens, dan heb ik geen toegang tot mn LOTRO pics hehe. Maar het komt eraan!
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 01-10-2008 16:45 ]
En die wil je niet even met ons delenAnoniem: 219289 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:43:
[...]
Ik heb de truc een paar dagen geleden geleerd van een kinmate.
euh...ja
Voor Forochel vind ik het niet zo erg. Dat versterkt het gevoel van de zone wel. De woonwijken zijn om verschillende redenen uitgestorven. Allereerst kan je er weinig actiefs doen, daarnaast staan er ook een hoop huizen leeg van mensen die hun huis niet betalen doordat ze niet spelen. Thorin's Hall is eigenlijk alleen interessant voor crafters, terwijl Bree het centrum van RP is.Anoniem: 181786 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:39:
Hoe zit et eigenlijk met de populatie op de LOTRO servers (Laurelin). Deze vraag na nieuws dat ze bij AoC servers gaan samenvoegen om ze de populatie die nogal dun is omhoog te schroeven. Zelf heb ik ook wel eens dat er niet zo heel veel mensen om me heen zijn, zo liep ik vanochtend door Forochel en ben slechts 1 ander tegengekomen (een die nog onsociaal was ook), in Thorins Hall is het vrijwel altijd rustig en de woonwijken zijn al helemaal uitgestorven. De enige gebieden die echt goed lopen qua populatie zijn eigenlijk Bree, Rivendell (in mindere mate) en de Ettenmoors heb ik zo het idee.
Ik speel met drie characters op Laurelin (onder andere) en merk niet zoveel van leegtes. Wat wel opvalt is dat de kins niet zo goed lopen; mijn LM is al aan haar derde kin bezig, en ook het kin van mijn Cap is leeggelopen (naar AoC ?). Anderzijds zijn er voldoende spelers voor PUG's....Anoniem: 181786 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:39:
Hoe zit et eigenlijk met de populatie op de LOTRO servers (Laurelin). Deze vraag na nieuws dat ze bij AoC servers gaan samenvoegen om ze de populatie die nogal dun is omhoog te schroeven. Zelf heb ik ook wel eens dat er niet zo heel veel mensen om me heen zijn, zo liep ik vanochtend door Forochel en ben slechts 1 ander tegengekomen (een die nog onsociaal was ook), in Thorins Hall is het vrijwel altijd rustig en de woonwijken zijn al helemaal uitgestorven. De enige gebieden die echt goed lopen qua populatie zijn eigenlijk Bree, Rivendell (in mindere mate) en de Ettenmoors heb ik zo het idee.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 01-10-2008 21:31 ]
Verder praat je over een woensdag ochtend... dan zitten de meesten wel op school of werk...Anoniem: 181786 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:39:
*knip*zo liep ik vanochtend door Forochel en ben slechts 1 ander tegengekomen (een die nog onsociaal was ook), *knip*
We do what we must because we can.
Ok, maar hetzelfde is ook wel eens 's avond voorgevallen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Evendim, toen ik daar queste was het altijd gezellig. The Lone-lands was ook altijd druk genoeg. Trollshaws daarentegen is weer vrijwel uitgestorven. Wellicht dat dat aan de regio's ligt en de sfeer die ze uit willen stralen?ResuCigam schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:51:
[...]
Verder praat je over een woensdag ochtend... dan zitten de meesten wel op school of werk...
The Flying Dutchman
Wil je deze perc solo doen dan? Dan zou ik zeker wat qualityq quick traps of superior triple-traps mee nemen en gebruiken. Hiermee kun je makkelijk je targets gaan kiezen en neer leggen. Als je de RoT legendary geslot hebt, zou je ook deze in kunnen zetten om wat mobs te trappen.[b][message=30826681,noline]Als iemand nog tips heeft hoe ik ze het beste aan kan pakken (single wel te verstaan) dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Oh ja wel level 45 bereiktnog maar 5 te gaan.
euh...ja
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 02-10-2008 10:19 ]
Ik weet nog dat er zo'n quest over een kist met goud was, waarbij de quest uitleg wist te melden dat je het best via de zuidelijke ingang die keep in kon gaan en dat er dan links een gebouwtje was. Nou... ten eerste kostte het me toen al gigantisch veel moeite om die zuidelijke ingang te bereiken (vanwege alle reuzen die daar rondlopen) en ten tweede stond er zo'n reus recht voor de zuidelijke ingang! Geen doorkomen aan. Ten slotte ben ik maar weer terug gelopen en `gewoon' via de noordelijke ingang naar binnen, geen vuiltje aan de lucht.Anoniem: 249976 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 08:03:
Zo was weer een aardig avondje gisteren. Zoals ik van plan was veel in de Misty Mountains geweest voor wat quests. Moet zeggen dat er daar een paar pittige bijzitten die ik alleen niet afkan. Zo moest ik voor boek 5 chapter 2 op zoek naar een Goblin. De weg erna toe zorgde ervoor dat ik 2 andere quests meteen kan afmaken en alles ging goed (zoals ik eigenlijk verwacht had was een blauwe single quest in mijn log) Kom ik bij die Goblin aan, bereid me even voor met wat eten en de focus aan te zetten (was een level 42 elite geloof ik) Tovert dat kreng 3 dourhands tevoorschijn zodra ik hem pull. Was geen beginnen aan en wist niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken.Dat viel even tegen. Maar niet getreurd op naar de volgende quest waarbij ik een 2e kist van de dourhands buit moest maken. Kwam dat even goed uit na de vorige quest had ik nog wel een appeltje te schillen met die nepdwergen.
![]()
Op naar hun keep, onderweg nog even een waarschuwingsbordje opgehangen en zoals er in de quest stond keurig een gebouwtje rechts voor de ingan van hun keep ingegaan. Eerste 2 dourhands geen probleem. Loop ik voorzichtig een trapje af. Meteen 3 dourhands op mijn nek waarvan 1 een elite. Dat was dus weer rennen geblazen. Verbeeld ik het me of zijn deze quests welliswaar niet aangemerkt als (small) fellowship quests, maar eigenlijk best wel lastig (zeker voor een hunter die het toch moet hebben van het 1 voor 1 pullen en opruimen). Als iemand nog tips heeft hoe ik ze het beste aan kan pakken (single wel te verstaan) dan hoor ik dat graag natuurlijk.
Oh ja wel level 45 bereiktnog maar 5 te gaan.
The Flying Dutchman
Weet je dat zeker? Kon me namelijk niet herinneren dat ik dat had gelezen... Op lvl40/42 is het inderdaad moeilijk als je via het zuiden moet gaan (zeker solo).The Flying Dutchman schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:47:
[...]
Ik weet nog dat er zo'n quest over een kist met goud was, waarbij de quest uitleg wist te melden dat je het best via de zuidelijke ingang die keep in kon gaan
euh...ja
Misschien hebben ze het veranderd, maar ik weet heel zeker dat toen ik die quest deed in de log stond dat je het best via de zuidkant kon gaan. Eerlijk gezegd lijkt mij dat juist de slechtste optie (zeker als je in je eentje bent).Rfce schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:00:
[...]
Weet je dat zeker? Kon me namelijk niet herinneren dat ik dat had gelezen... Op lvl40/42 is het inderdaad moeilijk als je via het zuiden moet gaan (zeker solo).
Nee, volgensmij gaf hij je de optie om de west en east pass te nemen oid.
The Flying Dutchman
LOL inderdaad.... volgensmij heb jij met een of ander infiltrant gepraat die onder invloed was van Angmar en The With-king.... kan bijna niet andersThe Flying Dutchman schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:05:
[...]
Misschien hebben ze het veranderd, maar ik weet heel zeker dat toen ik die quest deed in de log stond dat je het best via de zuidkant kon gaan. Eerlijk gezegd lijkt mij dat juist de slechtste optie (zeker als je in je eentje bent).
euh...ja
nou nee niet echt hoort er een beetje bij. in de tussentijd kom ik wel lekker sterk in MoM binnen en zal er minder noodzaak zijn snel nieuwe items te scoren daar ik gewoon goeie gear heb (ellendras heeft full rift set en super jewelry enz enz) voor Amberlin hoop ik voor die tijd ook full rift te scoren maar wat ze nu heeft is niet slechtAnoniem: 181786 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:42:
Jeetje, dan ben je echt uber klaar zeg maar. Ik ben al blij als ik lvl 50 ben en mijn woodworking helemaal klaar heb, dan vind ik mijzelf klaar genoeg om Moria (on)veilig te maken.
Vind je het niet jammer dat je spullen die je nu met pijn en moeite hebt verzameld straks waarschijnlijk vrij snel achterhaald zijn?
Ach ja dat hoort er inderdaad bijAnoniem: 181786 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:42:
Stom was gister dat ik met woodworking bezig ging (dat was op zich wel weer nodig), voor mijzelf een mooie boog wou maken. Ik had vrijwel alles behalve zo'n duur ding waar het hier ook wel eens over gegaan is dat die zo duur zijn en vrij zelden droppen. Ik dat ingrediënt voor een vriendenprijs kopen (450 zilver) van een kinmate. Blijkt er een betere boog op de AH te staan voor 300 zilver.... Ja, ach toen heb ik de door mij gemaakte boog maar gehouden en ga ik daar me door het leven, het heeft me zoveel moeite en geld gekost...
Ja, die heb ik ook een tijdje gemaakt, denk dat ik dat ook ga doen om die tier af te maken. Ik kan nu ook master dingen maken, maar daar zitten helaas geen rep items bij geloof ik. Waardoor ik dus bezig blijf met het maken van bogen...Anoniem: 249976 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:15:
[...]
Ach ja dat hoort er inderdaad bij![]()
Dat woodworking valt inderdaad wel tegen en kost best wel wat geld. (Maar dat geldt voor bijna alle beroepen waarbij je eindproducten maakt volgens mij) Probleem is dat ik het een beetje zonde vind van mijn geld om na het maken van een component, veel geld uit te geven aan de supplier om dan nog eens dure zijdedraad te kopen om er een boog van te maken. Als je dat wel doet betekent dat je aardig wat geld erop toelegt als je de eindproducten verkoopt. Ik hou het dus op het maken van componenten, maar ja die leveren dan maar weer 4 punten per stuk op dus dat kost ff wat tijd.
Het geeft inderdaad veel voldoening om iets te craften wat je ook kan gebruiken, maar bij mij blijft het inderdaad beperkt tot reputations items voor Bree.
Conjunction galore! En de mobs leken wel alsof ze door stroop moesten waden met Reveals, Addles, Dites, etc. of ze stonden natuurlijk netjes te wachten tot ze aan de beurt waren, riddle ftwAnoniem: 66797 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 10:29:
gisteren CD gedaan met 2 burgs, capt (mijn capt) een champ, hunter en minstrel
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
LOl helemaaaaal vergeten... mn lvl25 Minstrel is aan het laatste stukje bezig voor Grand Master woodworker... moet nog 400 punten ofzo.... helemaal niet aan gedacht om rep-items te maken... vanaf wel level kan dat ook alweer?Anoniem: 181786 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:25:
[...]
Ja, die heb ik ook een tijdje gemaakt, denk dat ik dat ook ga doen om die tier af te maken. Ik kan nu ook master dingen maken, maar daar zitten helaas geen rep items bij geloof ik.
euh...ja
Dat is een van de redenen waarom ik dat met onze raidgroep doe, ook in raids zelfbotoo schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:46:
[...]
'Whispers under the Mountain' een paar keer gedaan, en dat is een hele mooie(HoT, DoT, fear/wound removal). Het mooie is dat zelfs als je 'm niet 'vol' hebt dat er vanaf 3 toch al een named conjunction is.
Bij de eerste paar tiers klopt dat inderdaad, maar inmiddels moet ik voor een gewone boog van lebethron een bepaald soort draad hebben wat een aardig wat zilver per stuk kost, terwijl de verkoop van de boog maar 2 zilver oplevert zo uit mijn hoofd. Ik zal het nog even nakijken vanavond maar volgens mij leg je er aardig wat op toe.Rfce schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 11:46:
[...]
LOl helemaaaaal vergeten... mn lvl25 Minstrel is aan het laatste stukje bezig voor Grand Master woodworker... moet nog 400 punten ofzo.... helemaal niet aan gedacht om rep-items te maken... vanaf wel level kan dat ook alweer?
Ik heb hem zover gelevelt door niet alleen copmponents te maken.... Als je (bij zowat elke tier) bows of staffs maakt is het relatief goedkoop. Je koopt die stuff van de vendor en daarna verkoop je het item terug. Je maakt geen winst, maar ook geen verlies.
[ Voor 70% gewijzigd door rik86 op 02-10-2008 12:22 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 02-10-2008 13:28 ]
[ Voor 13% gewijzigd door rik86 op 02-10-2008 13:48 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 02-10-2008 14:00 ]
Ik heb 'm toch echt bij Morderith vandaan, maar da's al een poosje geleden (januari).MOAW schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:23:
Auger dropt alleen van Helchgam hoor, niet van Mordo.. Althans nog nooit van gehoord/gezien.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq