Zijn er eigenlijk burglars met wapens met toffe legacies?
Zal de mijne straks eens posten.
Zal de mijne straks eens posten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
klopt dat heb ik ook gelezen.rik86 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:41:
Heb daarnet patch notes gelezen en over legendary weapons het volgende interessante:
- op lvl 10,30 en 50 krijg je 2 nieuwe legacy's waarvan je er 1 moet kiezen
- op lvl 20 en 40 kies je zelf welke legacy stijgt in tier
Currently playing: MTG Arena (PC)
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Anoniem: 218701
Veel quests beschikbaar, maar om daar nu door te levellen tot 50? Ik vermoed dat je niet helemaal tot 50 kan geraken met questen alleen, stel dat je tegen lvl 43 in Forochel arriveert. Ik heb op lvl 45.5 al veel content achter de kiezen daar. Ter afwisseling kan je zeker en vast weer naar Misty Mountains (Goblin Town) ofwel Angmar aan de slag, al betwijfel ik of daar nog heel veel volk zal rondlopen (voor een FS te vormen). Zeker de wat gevorderde quests in Angmar (voorbij de beeldenrij) zijn small FS of full FS. Weinig solo content als ik mij niet vergis. Na 3-4 lvls in Forochel heb ik de sneeuw ook wel gehad. De chocomelk met slagroom van Angmar (Aughaire) is dan zeer aan te raden.qntal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:11:
Gisteren eindelijk de laatste 2 quests in de Trollshaws gedaan (giant quests) met behulp van een paar kinnies (thanx again Botoo). En hierna op aanraden van dragonspirit niet naar de mistymountains maar naar Forochel (foroggel) afgereisd....mijn god wat is het daar mooi. Nou kan ik dat op mn laptopje (1024x768 low settings) niet goed zien. Mn voeding van mn PC is door mn nieuwe videokaart opgeblazen en ff geen geld voor een nieuwe
Maar op de PC van mn vriendin zag het er wonderschoon uit. De eerste kills daar gemaakt en ik denk dat we er verder met veel plezier gaan questen. Op naar lvl 50 en Moria
Ik vind dat als je een vraag stelt een beetje background info geen kwaad kan
Bij deze omschrijving doet het me denken aan het systeem van een rogue in WoW komt het hier een beetje mee overeen of werkt het toch heel anders?Anoniem: 218701 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:12:
Warden is echt een classe die je moet spelen en steeds meer nieuwe gambits uitvinden. Gambits zijn eigenlijk als het ware een soort van combo's. Hierdoor kun je erg krachtige nieuwe aanvallen maken en het is best leuk om die uit te vinden. Kan je er nog niet waanzinnig veel over vertellen want die van mij is nog maar level 16, weet alleen wel zeker dat ik die class erg prettig vind spelen en ook erg handig in solo play is.
Hmm beetje het idee van 80% van normale dps en 80% van een normale healing class? Of is het gewoon echt een zwakke class? Normaal hou ik niet zo van dit soort classes.. Maar het idee dat je jezelf continue moet evalueren of je verder kan dps'en of weer de andere kant op moet trekt me eigenlijk wel aanAnoniem: 218701 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:12:
De rune-keeper is een wat zwakkere class maar wel een die zowel qua damage aardig goed uit de voeten kan als qua healing. Het voordeel van deze class is dat je je kunt gaan focussen en aanpassen binnen een fellowship. Is er meer behoefte aan DPS, dan ga je damage dealen. Hoe meer damage je doet, hoe zwaardere en krachtigere aanvallen je ter beschikking krijgt. Is er bijvoorbeeld geen minstrel, of is er meer behoefte aan een healing class dan kun je ook die rol op je nemen.
Ik had ook niet verwacht dat ik daar tot lvl 50 zou vertoeven...maar het is een soort Evendim voor de Trollshaws zeg maar. Hierna gaan we (ik speel samen met mn vriendin) naar Misty Mountains en dan naar Angmar idd. En er zullen best nog wel groepjes te vinden zijn hoor...heb ook sinds MoM nog geen moeite gehad een groepje te vinden. En anders zijn er altijd wel lieve kinnies die ff willen helpenHurtebise schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:22:
[...]
Veel quests beschikbaar, maar om daar nu door te levellen tot 50? Ik vermoed dat je niet helemaal tot 50 kan geraken met questen alleen, stel dat je tegen lvl 43 in Forochel arriveert. Ik heb op lvl 45.5 al veel content achter de kiezen daar. Ter afwisseling kan je zeker en vast weer naar Misty Mountains (Goblin Town) ofwel Angmar aan de slag, al betwijfel ik of daar nog heel veel volk zal rondlopen (voor een FS te vormen). Zeker de wat gevorderde quests in Angmar (voorbij de beeldenrij) zijn small FS of full FS. Weinig solo content als ik mij niet vergis. Na 3-4 lvls in Forochel heb ik de sneeuw ook wel gehad. De chocomelk met slagroom van Angmar (Aughaire) is dan zeer aan te raden.
Daar kan ik weinig over zeggen aangezien ik WoW niet lang gespeeld heb. Dus dat laat ik even aan anderen over.Uhmmie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:23:
Bij deze omschrijving doet het me denken aan het systeem van een rogue in WoW komt het hier een beetje mee overeen of werkt het toch heel anders?
Het is zeker geen zwakke class, wel een class die je absoluut moet leren kennen. Als je goed met de skills om gaat die er tot je beschikking staan denk ik dat je eigenlijk zelfs aardig sterk bent. Je kunt jezelf healen tenslotte, als je maar op tijd daarmee begint anders zet het geen zoden aan de dijk, dus goed op blijven letten is erg belangrijk.Uhmmie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:23:
Hmm beetje het idee van 80% van normale dps en 80% van een normale healing class? Of is het gewoon echt een zwakke class? Normaal hou ik niet zo van dit soort classes.. Maar het idee dat je jezelf continue moet evalueren of je verder kan dps'en of weer de andere kant op moet trekt me eigenlijk wel aan..
Worden 2 Runekeepers in een fellowship geaccepteerd? Ik bedoel toen ik en mijn gf allebei hunter speelde was het echt hell om een groep te vinden.. Maar toen we in retail allebei een minstrel speelde waren we juist (ondanks 2x dezelfde class) onwijs wantedAnoniem: 218701 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:37:Het is zeker geen zwakke class, wel een class die je absoluut moet leren kennen. Als je goed met de skills om gaat die er tot je beschikking staan denk ik dat je eigenlijk zelfs aardig sterk bent. Je kunt jezelf healen tenslotte, als je maar op tijd daarmee begint anders zet het geen zoden aan de dijk, dus goed op blijven letten is erg belangrijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Uhmmie op 26-11-2008 12:50 ]
Dit is waar.. maar toch niet helemaalAnoniem: 218701 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:12:
Nogal een lap tekst Uhmmie.
Een runestone kun je ook alleen maar neerzetten als je healing focussed bent. Dus als je net flink in de aanval bent gegaan zul je eerst moeten zorgen dat je healing attuned bent zodat je ook een dergelijke rune-stone kunt neerzetten. Wat ik in het begin van een andere rune-keeper hoorde klopt niet helemaal. Die vertelde mij namelijk dat de runestone alleen in het begin kon worden neergezet, maar volgens mij is dat niet waar. Je kunt wel midden in de battle een runestone neerzetten, zolang je attunement maar aan de groene kant (healing) en dus niet de rode kant (battle) zit.
Helemaal niet bij stil gestaan dat CM zelf online de keys verkoopt.. Denk dat ik hem daar maar ga bestellen, want geen een winkel kon mij vertellen wanneer ze weer boxes binnen kregen..MueR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:53:
Alleen CDkey is dan ook niet beschikbaar in de retail. Enkel op de CM site kan je de losse CD key kopen.
Ik denk 't wel. Je zou zelfs met 1 tank en 5 runekeepers kunnen gaan die dan onderling goed coordineren wie healt en dps't. Je mist dan wel buffs.Uhmmie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:49:
[...]
Worden 2 Runekeepers in een fellowship geaccepteerd? Ik bedoel toen ik en mijn gf allebei hunter speelde was het echt hell om een groep te vinden.. Maar toen we in retail allebei een minstrel speelde waren we juist (ondanks 2x dezelfde class) onwijs wanted.. Hoe zit dat bij runekeepers?
Yup maar dan kan ik hem dus net zo goed via codemasters zelf bestellenRonnieB82 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:58:
hier hebben ze ook online de keys te koop: http://gamecard.nu/ (onderaan de keys voor volledige games)
is incl mom, ben een female warden (wil mn diablo2 javalin namakenAnoniem: 219289 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:17:
Als het inclusief MoM is, dan is het een hele goede prijs.
Uiteraard, maar gelukkig vind ik LotR:O (méér dan WoW) vooral op solo quest gericht. Er zijn wel fellowshipquests genoeg, maar je kunt je prima vermaken in je eentje in elk gebied waar ik tot nu toe ben geweest. Soms heb ik gewoon geen zin of tijd om met anderen te questen met bijbehorende verantwoordelijkheden...Anoniem: 218701 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:05:
Dan moet je wel in de gaten houden dat het er niet helemaal met je gedachten bij zijn in een fellowship WEL grote gevolgen kan hebben.
Anoniem: 249976
Anoniem: 181786
Ikzelf blijf ook het liefst weg uit the Old Forest. Moest er laatst voor een deed wel heen, maar toen was ik al lvl 50. Ik ken wel meer mensen die the Old Forest het liefst links laten liggen en er met een grote boog omheen lopen.Anoniem: 249976 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:38:
Denk dat ik ook deze keer weer the old forest links laat liggen. Weet niet wat het is met die plek maar ik vind er werkelijk niets aan en sla bijna alle quests daar over.
Daar ben je dan heel aardig mee weggekomen. Ik kreeg 15k voor mijn lvl 20 halberd... (of ik had gewoon dikke pechMueR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:58:
Goh, maar 40k? Dan was het wapen vast niet hoogIk kreeg een 100k bij een level 23 boog. Binnenkort mn huidige boog eens deconstructen als ie op 30 zit (nu op 28,5).
The Flying Dutchman
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
The Flying Dutchman
Anoniem: 281711
Ik vind juist dat heen en weer schuiven van DPS naar Healing wel uitdagend. Voordeel is dat de DPS ook gewoon ranged is.Rexcore schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:54:
[...]
Dit is waar.. maar toch niet helemaal![]()
als je nog even doorspeelt dan kun je met je class skills ervoor zorgen dat je runestone ten aller tijden beschikbaar is, dus ook als je vollop in je DPS attunement zit. En zo kun je ook met je class skills ervoor zorgen dat je meer dps spells hebt terwijl je healing attuned bent. Dus zo kan je toch nog een beetje met je skills schuiven.
Kan het je niet met zekerheid zeggen, maar zou best wel eens maintenance kunnen zijn momenteel.gotfurrr schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:09:
ik krijg nu een datacenter error (kan niet connecten), weet iemand hoe dit op te lossen is? (heb op dit moment geen firewall draaien, geen proxy etc)
Daar ben ik nu bijna aan toe. Ben inmiddels namelijk level 14. Gisteren ook alle intro epic quests gedaan, moet nog wel een paar andere quests uitvoeren voor ik echt uit de Low Lands ga vertrekken. Ik merk nog dat ik iets te overmoedig ben soms. De meeste targets gaan wel vrij makkelijk neer, maar ik ben al regelmatig verrast en ineens dood gegaan.Anoniem: 281711 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:12:
[...]
Ik vind juist dat heen en weer schuiven van DPS naar Healing wel uitdagend. Voordeel is dat de DPS ook gewoon ranged is.
Verder heb ik gemerkt tijdens de eerste classquest dat je met de runekeeper ook best goed kan kiten
Anoniem: 219289
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 27-11-2008 12:52 ]
Anoniem: 191619
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 27-11-2008 12:54 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq