The Lord of the Rings Online - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.219 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 21:15

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:13:
Als ik daar nu tijd voor had en ook de kans had om echt de Mines of Moria zelf in te duiken dan zou ik dat met alle plezier doen Thorgrem, voorlopig heb ik daar nog niet echt de tijd voor gehad. ;) Als je daar dan toch iemand voor zou willen aanwijzen zou ik zelf MueR daarvoor willen nomineren. Die schrijft ook een blog over Lotro en zou daarmee volgens mij de aangewezen persoon hiervoor zijn. :)
Ik ben er mee bezig, maar aangezien ik niet in de beta gespeeld heb, heb ik eerst nog wat tijd nodig om te spelen. Vandaar vraag ik ook iedereen naar zijn bevindingen zo goed mogelijk op te schrijven, desnoods in DM naar me :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Same here.. ;) Ook geen beta mogen spelen, maar dat maakt me ook niet uit...nu is nog alles lekker nieuw en geniet ik dus nog even wat meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 07:10
Vandaag weer veel aan het spelen geweest en ook weer achter wat nieuwe dingen over de legendary items gekomen. Zo kwam ik erachter dat je nieuwe legendary items kunt barteren in de mijnen bij een legendary class trader. Ik had ondertussen al een stuk of 10 barter items (ze droppen vrij regelmatig) en dus heb ik een stuk of wat lvl 53 captain's greatswords gebarterd. Deze moesten eerst geidentificeerd worden bij de forge master om te kijken wat voor legacies ze precies hadden. Ik was van plan de beste eruit te zoeken en die te gaan gebruiken. Uiteindelijk heb ik ze allemaal in mijn legendary items panel gestopt om ze te levelen tot lvl 10. Dat gaat vrij rap, zeker als je een paar quests doet die als beloning increased item XP geven. Dus aan het begin van de avond had ik ze allemaal op lvl 10. Toen reforgen en nog eens kijken welke dan nu het beste wapen qua legacies en eigenschappen was.

Dat wapen heb ik gehouden, de rest ben ik mee naar de relic-master gegaan. Die kon de resterende wapens deconstructen waardoor er relics uit vrij komen die je weer kunt gebruiken. Ook kun je door relics te combineren bij een relic master, betere relics verkrijgen. Erg leuk om eens goed naar te kijken allemaal. Helaas kwam ik erachter dat ik mijn oorspronkelijke legendary weapon, gekregen bij Boek 1, niet kan levellen zonder dat ik het wapen ook daadwerkelijk in gebruik heb. Bij andere wapens kan dit wel, je kunt 7 legendary items tegelijk laten levellen, de item XP wordt dan verdeelt over alle legendary items die geslot zijn en dit levert dan per saldo meer XP op dan het levellen van slechts één item (net zoals in een fellowship de xp niet precies gedeelt wordt, je krijgt altijd wat meer).

Ik wilde mijn oorspronkelijke wapen eigenlijk pas weg doen zodra het level 20 was, dus ik zal het nog een tijdje moeten houden (is nu op de helft van level 19, dus het schiet wel aardig op). Daarna opnieuw forgen en dan weer naar de relic-master om de relics eruit te halen. Daarna kan ik dan eindelijk met mijn nieuwe captain's greatsword op weg ;). Vervolgens dan maar dezelfde truc uithalen met mijn class item (een captain's emblem of the third age).

Al met al, een zeer complex maar wel erg leuk uitgewerkt concept dat voor veel diversiteit in de wapens gaat zorgen.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Heb ergens gelezen in een nieuwsbericht over MoM dat paar miljoen spelers heeft. Jammer dat ik de bron niet meer vind. Is er meer bekend over de community?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:02
Hhm ik heb mijn character eindelijk richting het MoM niveau dus was gisteren de stad in voor MoM, de beschikbaarheid viel me tegen eerlijk gezegd.

Bij de Dixons wist de verkoper eigenlijk alleen dat de game bestaat, wanneer ze hem krijgen enzo wist ie totaal niet. Bij Free Record Shop hadden ze hem ook niet, maar verder niks gevraagd daar aangezien dat persoon daar sowieso niks weet. Toen maar naar de GamePlaza geweest. Daar hadden ze alleen een paar compilation packs staan maar die hoefde ik niet aangezien ik SoA al heb... triest.. anyway Meppel is natuurlijk maar een klein stadje, maar heb geen zin er voor naar Zwolle te gaan.

Anyway, stel dat ik die compilation pack zou kopen, zitten er voor de 2 delen 2 verschillende codes in? In dat geval zou ik het wel kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

blacktarantulaX schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 10:31:
Hhm ik heb mijn character eindelijk richting het MoM niveau dus was gisteren de stad in voor MoM, de beschikbaarheid viel me tegen eerlijk gezegd.

Bij de Dixons wist de verkoper eigenlijk alleen dat de game bestaat, wanneer ze hem krijgen enzo wist ie totaal niet. Bij Free Record Shop hadden ze hem ook niet, maar verder niks gevraagd daar aangezien dat persoon daar sowieso niks weet. Toen maar naar de GamePlaza geweest. Daar hadden ze alleen een paar compilation packs staan maar die hoefde ik niet aangezien ik SoA al heb... triest.. anyway Meppel is natuurlijk maar een klein stadje, maar heb geen zin er voor naar Zwolle te gaan.

Anyway, stel dat ik die compilation pack zou kopen, zitten er voor de 2 delen 2 verschillende codes in? In dat geval zou ik het wel kunnen doen...
Als je MoM normale versie nodig hebt, die key kan je online aanschaffen via je COG account. Dowloads zijn niet nodig. MoM is niet meer dan een extra key. Natuurlijk heb je dan geen Fancy doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 17:55

Knaak

It's me, Mario!

Zo, gisteren hebben wij als eerste fellowship (PUG nogwel) de Forgotten Treasury op farm gekregen. Vette drops, een minstrel sword of the second age! Ook was ik de gelukkige om 2 paarse items te ontvangen die alles behalve slecht waren (kan lorebook entry niet vinden helaas).

Stats uit mijn hoofd:

lvl56 ring NIET unique:
39 vit
39 will
19 agil
19 fate
158 morale
On use: +30vit for 10min, cooldown 20min

Awesome dus, moet die echt 2 hebben ;) Guardian heaven hehe.

lvl56 Pocket item:
-3%melee vul.
+42 block rating
+42 parry rating
+482 wound resist rating
+234 poison resist rating
+8 vit
+8 will

De stats waren misschien iets anders, lastig om uit mijn hoofd op te noemen. :P Ben zelf pas lvl53, maar kan niet wachten om deze 2 te slotten. :D

Het gaat trouwens om een 6-man instance die voor lvl56 bedoelt is, wij deden hem met een lvl53 tank en lvl53 minstrel. De rest was lvl54-55. In totaal heb ik 4 runs gedaan, de eerste was een enorme ramp (24 deaths, iedereen had alle items broken.) maar de laatste run 0 deaths en enorm snel gedaan!

Bring it on! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:02
Nice MOAW!

BooS: Zit er ook een nieuwe handleiding bij MoM, zo ja verschilt die veel van de ouwe van SoA? Als dat niet zo is zie ik geen reden om hem in de winkel te halen (heb hem van SoA al enzo) en ga ik hem lekker downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 00:43

garathane

l'enfer, c'est les Autres

blacktarantulaX schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:56:

Zit er ook een nieuwe handleiding bij MoM, zo ja verschilt die veel van de ouwe van SoA?
Er zit een handleidinkje bij, maar die lijkt me allesbehalve noodzakelijk. Ik heb hem in elk geval vluchtig doorgebladerd en ben gewoon begonnen. Ach, hoe vaak heb je de andere handleiding gebruikt ?

Downen en go for it, zou'k zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:41
ik heb gisteren (nou ja eergisteren) forgotten treasure met kin-groep gedaan, waaronder lvl 51 healer, maar weinig mooie drops gehad

edit: qua niveau vond ik hem geen lvl 56 hoor, ik was de hoogste met lvl 55, rest was 51-54. En volgens mij heb ik dat pocket item ook gekregen, kon hem alleen niet aan, dus weet 't daarom niet zeker

[ Voor 43% gewijzigd door rik86 op 23-11-2008 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blacktarantulaX schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 13:56:
Nice MOAW!

BooS: Zit er ook een nieuwe handleiding bij MoM, zo ja verschilt die veel van de ouwe van SoA? Als dat niet zo is zie ik geen reden om hem in de winkel te halen (heb hem van SoA al enzo) en ga ik hem lekker downloaden!
Er zit inderdaad een nieuwe handleiding bij, maar die is net zo karig als de eerste handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

rik86 schreef op zondag 23 november 2008 @ 01:26:
ik heb gisteren (nou ja eergisteren) forgotten treasure met kin-groep gedaan, waaronder lvl 51 healer, maar weinig mooie drops gehad

edit: qua niveau vond ik hem geen lvl 56 hoor, ik was de hoogste met lvl 55, rest was 51-54. En volgens mij heb ik dat pocket item ook gekregen, kon hem alleen niet aan, dus weet 't daarom niet zeker
Dat komt omdat bijna iedere server nu onze tactics weet, wij waren de eerste die daar naarbinnen gingen en alles clearden. Als je geen tactics weet is die plek best lastig. Vooral het laatste deel.

Maargoed, heel Evernight weet nu de tactics hehe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

MOAW schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:40:
[...]

Dat komt omdat bijna iedere server nu onze tactics weet, wij waren de eerste die daar naarbinnen gingen en alles clearden. Als je geen tactics weet is die plek best lastig. Vooral het laatste deel.

Maargoed, heel Evernight weet nu de tactics hehe. :P
Dat overdrijf je hoor MOAW. Onze kin kon nergens tactics vinden op Evernight, dus het is echt niet zo dat heel Evernight nu jullie tactics gebruikt.We hebben zelf andere tactics uitgevonden, die zover ik begrepen heb nog beter werkten dan die van jullie. :)

Neemt niet weg dat The Forgotten Treasury een enorm vette instance is. :D

En ja, lvl 56 is wat aan de hoge kant. De eindbazen zijn nml lvl 54, dus op lvl 54 is ie al zeker heel goed te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zouden jullie misschien wat van die fijne tactics willen spoilen dan? Met [spoiler] uiteraard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
De eerste trashmobs zijn niet zo moeilijk, samen met die 6 'baasjes'. Beetje voorzichtig pullen, en letten op je debuffs. Je krijgt die bij elke boss een item, die moet je verdelen onder de fellowship members zodat iedereen er 1 heeft. In quickslot zetten. Zo ga je die hele galerij af, niet zoveel spannends. Dan moet je de statues op een bepaalde volgorde draaien om de deur open te doen. We hebben geen hints gevonden voor welke volgorde, en het lijkt random te zijn, en elke keer veranderen, dus systematisch alles langsgaan totdat je de goede volgorde hebt. :)
Dan komt de eerste boss, een 60k nemesis. Net als die subbosses switcht ie elke 30 seconden van geest naar normaal (ff vergeten hoe dat in het Engels heet). Daar zit hem het probleem, zodra ie geest is, gaat ie een aantal harde wounds doen op de tank, en ontzettend hard meppen. Daarom heb je die steentjes. De tooltip geeft dat ook aan. Zodra die gast normaal is, gebruikt iemand een paarse steen. Dan verdwijnt die debuff, en kun je hem makkelijker raken, en is ie goed te doen. Zodra hij geest wordt, moet iemand gelijk een gele steen gebruiken. Enz. Ik weet de kleuren niet meer uit mn hoofd, dus kan ook zijn dat je bij normaal geel moet doen, en bij geest paars, maar dat moet je gewoon ff lezen en zelf uitvogelen. ;) Je hebt dus in feite 3 minuten om hem neer te krijgen, want de cooldown is 5 minuten op die stenen, maar dat was geen probleem bij ons.
Als je deze neerhebt, krijg je 3 kistjes met leuke loot, en veel geld. :)

Dan komt het moeilijkste gevecht, de tweelingtrollen. Loop niet te hard terug de kamer in, want dan trigger je ze. Zodra ze bij elkaar in de buurt komen, doen ze een attack, twin touch, en dat is een AoE melee attack van ongeveer 3000, dus instadeath. :)

Dat klinkt nog wel goed te doen. Maar dan zijn er twee, vervelende, 'kleine' dingetjes: :P

Elke paar seconden, roepen ze allebei iets, dat ze samen 1 iemand aanvallen 'Skrum, we smash together', zoiets ofzo. Dus lopen ze allebei naar elkaar toe, om een twintouch op die persoon te gooien.
En om het helemaal grappig te maken, je hebt een debuff in hun kamer, waardoor je morale en power steeds minder wordt: Het vermenigvuldigd eerst je morale met 1, maar dat loopt heel snel af naar 0.9, 0.8, enz, en na een minuut of 2/3 zit je op 10% van je oorspronkelijke moraal.
En als laatste sharen ze morale, dus de helft van de damage die je op de 1 doet, gaat er bij de ander af.

Wij hebben dit opgelost, door in de kamer van de eerste baas te tanken. Daar heb je die morale debuff niet. Voor de rest is het kiten, kiten, en heel goed opletten of jij de aggro hebt. Niet heel veel over uit te leggen verder, zelf een beetje feeling voor krijgen hoe je dat moet kiten. :)

En ja, je zal zeker doodgaan bij die trollen. Ik had ook 1g repairkosten, maar dat hoort erbij. :)

succes! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
spoiler: title
Volgorde kan je volgens mij zien aan de volgorde waarin de lichtjes uitgaan; daarnaast hebben wij die dingen eigenlijk niet gebruikt, maar alle bosses vrij simpel neergekregen. Misschien dat die op evernight een stuk moeilijker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Simpel maar krachtig, vandaag een Loremaster staff (teal) verkocht voor 15G en een Guardian belt gekocht van een kinny voor 8G. Nu nog wachten tot ik lvl56 ben haha. :D

Ik heb al wel 271K aan XP items in mijn bags. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel grappig, ik ben sinds de uitbreiding een Warden begonnen op de server Eldar, samen met een twee-tal die samen met me dus mee levellen. Gisteren was dat tweetal echter naar een verjaardag en zouden we dus niet verder gaan. Het enige wat we zonder elkaar zouden doen, kan namelijk niet anders, is de classquest. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe classquest erg leuk vond. Je moet je lijn blijven verdedigen en daarbij ook degene die naast jou staat. Dat laatste was lastiger dan de lijn verdedigen, want dat was echt geen enkel probleem. Begin ook steeds meer die gambits door te krijgen en dat maakt het allemaal een heel stuk makkelijker.

Enfin, al snel had ik die class quest gedaan en ik logde netjes weer uit (zat ook al wel erg dicht bij level 16) tot ik na een tijdje een berichtje kreeg van een gezamelijke vriendin of ik haar even kon helpen met wat quests in the Barrow Downs. Nou uhh...ik zou eigenlijk wachten. Vooruit, het is een gezamelijke vriendin...dat zal wel ok zijn. Probleemloos deden we de twee quests die ze wilde doen daar en midden tijdens deze acties zag ik ineens dat ik twee deeds had voltooid en was ik dus ineens ruimschoots level 16.

Oops.. :P Uhh.. Sorry! ;) Nu loop ik voor, en aangezien ik als enige van ons drietal nog niet dood was gegaan, zal dat eerder meer worden dan minder, want als ik level 17 wordt krijg ik wederom extra XP. ;) Daarna ben ik dan maar even verder gegaan met mijn guardian, die ik zaterdag ochtend naar level 36 had getild, gisteravond is deze nog even level 37 geworden. ;) Het is weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die treasury is jammerlijk makkelijk, vergeleken met book 15 chapter 12. Gisternacht hebben we hem met een PUG gedaan. 2 Hunters, 2 Captains, een Minstrel en een LM.

Jammer genoeg liggen de prijzen van legendaries niet zo hoog op Laurelin. De enkele idioot die iets koopt voor die prijs heeft geld te veel. Kheb ondertussen een Champ dagger of the second age en een Hunter's crossbow gevonden. Daar mijn hunter geen crossbows kan gebruiken, gaat die de AH op :) Al met al ben ik 30k verwijderd van level 57.

Gisteravond met mn vriendin door de Mines heen gewandeld, op zoek naar Lothlorien. Wel een beetje teleurstellend dat het nog afgesloten is. Ook erg jammer dat ik ten minste 4 mensen van <52 heb gezien aan die kant van de Bridge of Khazad Dum. Dat gebied zit vol met level 58-59 NPCs, daar zouden ze helemaal niet moeten kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan natuurlijk zijn dat ze mazzel hadden en dat de area voor ze grotendeels was gecleared voor ze er heen gingen he? Maar goed ik kan er helemaal niets van zeggen want ik heb nog lang niet de Mines bezocht. Ik ben nog druk genoeg bezig met de nieuwe dingetjes uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 12-06 22:32

Stronkie

Where wind is Trouble

lothlorien is nog niet afgesloten gewoon naar de 1st hall gaan en dan kun je gewoon naar buiten.. Met een kampjes van hoge lvl's is er idd nog niet veel te zien.. maar het begin is er......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik bedoel dan ook Caras Galadhon, de stad. In het huidige gebied buiten Moria kan je slechts 1 "legendarisch" figuur vinden, en die is niet eens zo spectaculair.
Anoniem: 218701 schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:44:
Kan natuurlijk zijn dat ze mazzel hadden en dat de area voor ze grotendeels was gecleared voor ze er heen gingen he? Maar goed ik kan er helemaal niets van zeggen want ik heb nog lang niet de Mines bezocht. Ik ben nog druk genoeg bezig met de nieuwe dingetjes uitzoeken.
Lijkt me stug. De 2nd Hall is groot. Heel groot. Vervolgens moet je ook nog eens langs het ravijn zien te komen waar de Bridge of Khazad-Dum vroeger over heen ging. Dat hele gebied staat vol met NPCs. Dat krijgt niemand gecleared. Daar zou je niet langs moeten kunnen zonder de NPCs echt af te maken.

[ Voor 68% gewijzigd door MueR op 24-11-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 08:17
Muer, ik ben ook als lvl 51 solo tot lothlorien gelopen, maar ik ben dan wel guardian, dus dat helpt. Paar keer verkeerd gelopen en daardoor bijna gestorven maar had het gehaald. Toen ik terug moria in ging heb ik 2 lvl 57 beesten gepulled (die zo in de grond verdwijnen en omhoog schieten) en het gehaald! (wel de goede skills uit de kast moeten halen maar toch!) En dan op de brug gelopen en naar beneden gesprongen, gandalf achterna! Ik moest het gewoon doen!

Terug eregion ingegaan en ik heb nu alle quests gedaan daar (behalve die twee grote repeatables, drakes en siege). Gisterenavond nog school en library gedaan (52 tank (ik), 51 champ and 51 LM). Library was niet simpel gezien volgens mij de groene pure flasks die we vroeger hadden nu ook lvl 50 zijn, ondanks hun oude descriptie. De lvl 55 potions zien er anders uit. Daardoor kon ik een paar stevige buffs niet van me afhalen. Maar uiteindelijk relatief simpel gehaald (had wel de beste LM uit de kin meegenomen :)). School was ook tof, het begin zeker eenvoudiger, maar die laatste baas kan nogal meppen uitdelen. Daar ben ik doodgegaan toen de baas nog 3000 had, de champ heeft daar nog 1800 afgehaald voor ie stierf en dan de LM op zen eentje de laatste 1.2k naar beneden gehaald.

Beetje lastig zonder minstrel, maar is zeker niet noodzakelijk, een tank+lm (en ik gok tank + captain) werkt zeker ook. Gezien onze lagere levels wordt dit alleen maar eenvoudiger naarmate je levels stijgen. Ik vond deze echt enorm tof en ga er zeker nog een paar keer ingaan, al is het maar voor die vele legendary sealed relics (6 in het totaal per quest, dus 2 per persoon), de vele tokens voor 1000 xp op je legendary en de deeds!

Ik heb het wat vaag gehouden om niet te spoileren, maar als je een beeld wil hebben: toffe, relatief kleine instances. Niet zo enorm als urugarth, CD of zelfs één annuminas instance en dat heeft wel zijn charme.

Tenslotte twee legendaries van lvl 11 gedeconstruct, heb er een token van 15.000 xp en eentje van 10.000 xp voor gekregen!! Ik ben nu aan het twijfelen of ik deze ga sparen voor als die ene teal er is die ik wil, of op men huidige te gebruiken!

Vanaf deze week ga ik echt moria in om te questen. Ik vind het sterk dat ik als dwerg zo lang heb kunnen wachten (heb natuurlijk wel alles al ge-explored :))
Ik moet zeggen dat ik ook al vrij goed aangepast ben met mijn guardian-changes. Iets meer gehit dan vroeger, maar het is nu gewoon andere skills gebruiken en wel op het juiste moment. Heb ook een legendary 54 axe voor guardian die langere ward duration heeft! Nog een leveltje voor ik die in gebruik neem :)

De uitbreiding is echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Gisteren voor het eerst met die legendary items gespeelt. Enwel op mijn hunter. Leuk en aardig allemaal. De bow is inmiddels lvl10 en heb heb hem geupgrade (zo kan hij verder lvlen en kan het boek verder). Daarnaast werden alle punten weer gereset en kon ik ze opnieuw verdelen (zag de optie om dit uit te zetten, maar goed why not). Punten weer opnieuw eraan gehangen. Daarnaast ook die relics etc. Wat me even onduidelijk is hoe je aan die verschillende relics komt die je eraan kunt hangen (die 3 opties). Start je gewoon met wat van die dingen, droppen die, zijn het questrewards ?? Want ik kon er een 10-tal kiezen als ik me niet vergis.

Kortom leuke toevoeging :).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lointje, ik zou ze gewoon toepassen op je huidige item hoor. Mijn eerste bow is ook al gedegradeerd tot oud vuil, daar kreeg ik een token voor 100000 voor terug. Mijn huidige bow zit op een kleine 350k xp, dus ik hoop daar ook een flinke slok op terug te krijgen, maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rik86 schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:22:
spoiler: title
Volgorde kan je volgens mij zien aan de volgorde waarin de lichtjes uitgaan; daarnaast hebben wij die dingen eigenlijk niet gebruikt, maar alle bosses vrij simpel neergekregen. Misschien dat die op evernight een stuk moeilijker is ;)
spoiler:
Dat zaten wij ook te denken, maar we hadden niet heel goed gekeken naar die lichtjes. 1 iemand wel, en die had het vermoeden dat het niet dezelfde volgorde was... En voor die items: als je een guardian als tank hebt, dan heb je ze idd wel minder hard nodig. Wij hadden een burglar als tank, zodra hij dan als geest gaat, is ie binnen 4 klappen dood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Ben net ff de Mines of Moria Patch 1 – Patch Notes door aan het lezen.... jeeez dat zijn er nogal wat.

Daarnaast kwam ik deze tegen:
- Festival Masks are now dyeable
- Pre-order Moria cloaks are now dyeable.

Leuk, lekker zwart maken voor mnm burglar :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was inderdaad een flinke lap...toch missen er nog wel wat zaken, zoals de overlappende tekst in je character scherm...toch weer een extra stap voorwaarts...ik ben er alvast blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ze hebben soms een grappige manier van patchnotes:
A dwarf near the fountains in Glân Vraig was forcing his hand through his shield as he spoke to a fellow defender. The dwarf has been told that this is unnerving and will do his best to sit still while in this conversation.
Maar inderdaad jammer dat die bug in character screen niet opgelost gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

heeft iemand voor mij misschien een founder buddy key?

Ik wil deze game graag gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, die patchnotes vind ik altijd leuk om te lezen. :P
All boars have been removed from the Vile Maw.
Nog zo'n pointless note. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799 schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:41:
heeft iemand voor mij misschien een founder buddy key?

Ik wil deze game graag gaan proberen.
Als je hem wilt proberen, zou ik je aanraden om de game ergens voor 7 euro uit de winkel te fixen, heb je gelijk een maand gratis speeltijd erbij, en hoef je niet alle installs te downloaden (dat is vanwege alle freecontent upgrades best wel een klotewerk. :P ). En als het bevalt, kun je gelijk doorspelen. ;)
Of je kan ook ergens een 7 dagen trail key vinden op hun site, ook net zo makkelijk.

EDIT: sorry, ff vergeten dat ik nu aan het dubbelposten was. My bad.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 24-11-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:33

The End

!Beginning

Ook erg grappig: :)
Instead of raising the level cap to 61 we decided to lower the minimum requirements of some weapons back to 60. This only affected a small subset of level 60 weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de game gedownload, en hij is gisteren de gehele dag bezig geweest met patches etc , bleh

Ik had een trail account aangemaakt via CodeMasters of zo.
maar ik kan nu niet inloggen in de game.

Is CodeMasters voor US of zo?

Want als ik via de LOTRO client naar account ga, dan kom ik bij Turbine uit. En daar werkt mijn gemaakte Codemasters account niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:08:
ik heb de game gedownload, en hij is gisteren de gehele dag bezig geweest met patches etc , bleh

Ik had een trail account aangemaakt via CodeMasters of zo.
maar ik kan nu niet inloggen in de game.

Is CodeMasters voor US of zo?

Want als ik via de LOTRO client naar account ga, dan kom ik bij Turbine uit. En daar werkt mijn gemaakte Codemasters account niet :(
Ik heb het idee dat het net andersom is. Heb je niet toevallig ergens de US client gedonwload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hmmm, nu ik de verhalen over MoM hier lees, begint het toch wel weer te kriebelen... Ik ben ongeveer een half jaartje geleden (net na book 13) gestopt, ik had(/heb) een lvl50 dwarf guardian, dus ben wel redelijk bij.

Moet je voor de MoM quests je boeken t/m 13 compleet hebben? Ik zit geloof ik nog maar bij book10 ofzo, en als ik dan eerst t/m 13 moet gaan halen, word het erg lastig (aangezien iedereen met MoM content bezig is).

En is er in MoM ook genoeg solo-content? vooral toen ik lvl50 werd, was er weinig solo-content meer, en dat is een beetje de reden geweest dat ik me begon te vervelen, en gestopt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het idee dat het net andersom is. Heb je niet toevallig ergens de US client gedonwload?
eeeh misschien wel, ik ging via google op zoek naar "lotro trial key" en ik kwam viavia toen aan een key voor 14 dagen.

Daarna de high res client gedownload, welke 8 gig was. Daarna ging hij patchen en paf, ik denk dat hij nu zo'n 13 gig is of zo :)

Maar hoe check ik of dat dat dan US is?
Kan ik niet gewoon in een .cfg file de Europese servers opgeven?

En kan ik nu concluderen dat:
Codemasters = Europe
Turbine = US

Is dat een juiste conclusie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:47
Nee, ben zelf halverweg boek 14 en je kan gewoon aan de MoM quests beginnen.
Er is zat solo content. Ben inmiddels 53 maar er is weer genoeg te doen. Wel erg druk in sommige gebieden en mensen kapen de mobs voor elkaar weg, maar is zeker genoeg content om je voorlopig te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is inderdaad een juiste conclusie. De client die je moet hebben zou je kunnen downloaden vanaf http://www.lotro-europe.com daar moet je vrij makkelijk een link kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Als je Moria inkomt komt er erg veel op je af. Geen open ruimtes meer, maar grote grote grotten vol wegen, verdiepingen en mobs. Moet nog even wennen aan de opbouw, maar dat komt helemaal goed.

De solo instances zijn leuk om te doen voor empower infused garnets en ik merkte op dat vrijwel geen enkel wapen van hetzelfde soort dezelfde legancies heeft, dus ook tijdens het levellen kom je soms dat ene wapen tegen die je achteraf beter had kunnen gebruiken.

School gedaan (part 1), vrijwel heel eregion gedaan en de eerste stappen in MoM gezet.

Mensen met een mindere verbinding of een mindere pc hebben veel last in MoM vooral dat plein in DV. Het nieuwe bree dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonnieB82 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:18:
Hmmm, nu ik de verhalen over MoM hier lees, begint het toch wel weer te kriebelen... Ik ben ongeveer een half jaartje geleden (net na book 13) gestopt, ik had(/heb) een lvl50 dwarf guardian, dus ben wel redelijk bij.

Moet je voor de MoM quests je boeken t/m 13 compleet hebben? Ik zit geloof ik nog maar bij book10 ofzo, en als ik dan eerst t/m 13 moet gaan halen, word het erg lastig (aangezien iedereen met MoM content bezig is).

En is er in MoM ook genoeg solo-content? vooral toen ik lvl50 werd, was er weinig solo-content meer, en dat is een beetje de reden geweest dat ik me begon te vervelen, en gestopt ben.
Alvast verontschuldigingen voor een eventuele dubbelpost, maar ik wilde even zeggen dat dat nog wel mee zal vallen hoor. Ik heb genoeg mensen nog zien vragen voor mensen die een lagere book quest nog wilden doen. Ik heb zelf ook bijvoorbeeld nog een minstrel level 50, die nog op boek 10, chapter 9 zit, en zo zijn er vast nog wel meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:23:
Dat is inderdaad een juiste conclusie. De client die je moet hebben zou je kunnen downloaden vanaf http://www.lotro-europe.com daar moet je vrij makkelijk een link kunnen vinden.
moet ik nu het helemaal opnieuw gaan doen?

Is die client niet te converteren?
Hoe kan ik checken of mijn client non Europe is?

Ik kan via die website wel een account maken, maar ik zie daar niet waar ik de client vandaan moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonnieB82 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:18:

Genoeg reden om weer terug te komen, want je hoeft je boeken niet af te hebben, je kan gelijk met volume 2 beginnen, en er zijn meer dan genoeg solo quests (meer richting teveel solo voor mij eigenlijk, ben juist dol op groepscontent)
Anoniem: 193799 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:28:
[...]

Ik kan via die website wel een account maken, maar ik zie daar niet waar ik de client vandaan moet halen.
Mja, als je toch de trail speelt, kun je beter een UStrail aanmaken, hoef je niet hele game opnieuw te downloaden. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 24-11-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 193799 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:28:
[...]

Hier vind je de downloads van de europese clients:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=172760

ik weet alleen niet of de trial hier ook op werkt? (misschien dat iemand anders dat kan verifieren?)

Ik heb de downloads zelf ook maar aangezet, toch maar eens MoM proberen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 12-06 22:32

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik ben als lvl 51 ook naar dat lot gebied gelopen.. Ik ben dan ook een minstrel met een condoom om... helpt goed... Gewoon gehaald zonder dood te gaan.... Die eerste hal is makkelijk doorheen te komen.. Gewoon door lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonnieB82 schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:01:
[...]

Hier vind je de downloads van de europese clients:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=172760

ik weet alleen niet of de trial hier ook op werkt? (misschien dat iemand anders dat kan verifieren?)

Ik heb de downloads zelf ook maar aangezet, toch maar eens MoM proberen dan :P
is dat ook de High Res client?

Want blijkbaar had ik voor de US versie kezue uit 2, namelijk low-res en high-res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Gewoon US accountje aanmaken, deed ik ook en heb er geen spijt van. :P Je kan het dan gewoon uitproberen en later alsnog gewoon EU kiezen als je denkt dat het spel je bevalt.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 191619 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:24:
Mensen met een mindere verbinding of een mindere pc hebben veel last in MoM vooral dat plein in DV. Het nieuwe bree dus.
Bullshit, het nieuwe Bree is The Twenty-First Hall. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Ben gisteren met mijn runekeeper tot halverwege level 12 gekomen, hoog tijd om mijn ervaring met deze nieuwe class even met jullie te delen. Heb voor een vertrouwd begingebied gekozen en ondanks dat er een aantal mensen zullen gaan beweren dat dwergen alleen maar goed met bijlen overweg kunnen en absoluut niet genoeg hersens hebben om met magie om te gaan, heb ik besloten dat Raynli het tegendeel gaat bewijzen. Het is overigens wel te merken dat van de 2 nieuwe classes de runekeeper het populairst is want het stikt ervan in de lowlevel gebieden. Je kan werkelijk niet een momentje rustig rondlopen of je hoort wel ergens in de buurt het knetteren van de bliksem vergezeld van het tegen elkaar aantikken van de runestones.
Voor diegene die het nog niet wisten (maar dat zullen er wel niet zoveel zijn). Je hebt een metertje in het scherm staan die naar links gaat als je damage doet en naar rechts als je aan het healen bent. Hoe meer je in het uiterste van de meter zit hoe beter en zwaarder je damage- of healing-spells zullen zijn. Sommige spells kunnen ook alleen uitgevoerd worden als je meter al een flink stuk naar links of rechts staat. Dit betekent dat als je flink damage aan het doen bent, je wel wat healing spells kan doen maar dat die een zeer beperkt effect hebben.
Als je solo speelt dan is het net zoals bij een Loremaster een kwestie van niet teveel mobs tegelijk, ook vanwege de light armour natuurlijk. De damage die je doet wordt steeds sterker naarmate je meer spells op je tegenstander loslaat dus 2 mobs tegelijkertijd is goed te doen, bij 3 wordt het alweer een stuk lastiger. Solo spelen zorgt er dus voor dat je de gevechten moet voorbereiden door b.v. een soortement van healing totem naast je neer te zetten, of alvast de spell te doen waarbij je tegenstander een paar seconden versuft kan raken als hij op je in probeert te hakken. Je kan deze spell midden in het gevecht doen maar dat doet je damage meter 2 stapjes teruglopen dus vooraf is beter en makkelijker. Kijk ik naar het spelen in een fellowship dan is mijn inschatting dat de runekeeper een best wel gewaardeerde class gaat worden, zeker als je er meer dan 1 in je groep heb zitten. Omdat er nu veel runekeepers gerolled worden heb ik al in een paar fellowships gezeten, met bijna alleen maar runekeepers en ik moet zeggen de mobs gingen wel erg gemakkelijk down. Denk hierbij dat er onderling flink gehealed werd dus je kan je voorstellen dat de vijand geen schijn van kans had. Kijk ik naar de beroepen waar je wat aan hebt, dan zijn een tailor (voor je light armour) en een jeweller (voor je runestones) het meest interessant. De runekeeper is naar mijn mening een zeer interessante toevoeging aan het spel, waarbij gezegd moet worden dat ik altijd makkelijk over zoiets, als een discussie of het nu wel of niet volgens de Lore kan, heenstap. Ik ben niet zo’n diehard op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Over dat gebliksem: ik hoop dat ze het geluid wel gaan aanpakken. Ik vind het momenteel te overheersend. Verder hoor ik van verschillende mensen eigenlijk alleen positieve dingen over de RK. Ik verwacht in het eerste boek echter wel een nerf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
MueR schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:36:
Over dat gebliksem: ik hoop dat ze het geluid wel gaan aanpakken. Ik vind het momenteel te overheersend.
Komt dat niet gewoon doordat er erg veel in een bepaald gebied nu rondrennen?
Ik vind het bijv. altijd erg leuk en verrassend als ik rond aan het rennen ben en opeens een bliksemslag hoor en zie, en weet dat er een LM in de buurt is die weer "The Forces of Nature" aan het bedwingen is :P

Verder gisteren book1 afgemaakt met mn hunter die nu lvl51 is. Krijg je nog een legendary axe, wtf wat moet ik daar mee. Ik ben een hunter en wil mn speer in mijn main hand. Jammer dat deze er dus niet tussen stond. Hopelijk vind ik snel een speer wat ik kan lvlen.
Toen mn main geloged en ook met hem book1 doorgewandelt, en deze is inmiddels ook lvl51. Gaat toch vrij rap. (maar goed zag dat een aantal kinmembers al op 58 zaten.. niet normaal gek, waar haalt men te tijd vandaan?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solo play met een runekeeper is in het begin toch wel even wat uitdagender dan met bijvoorbeeld de Warden. Bij mij ging het goed tot ergens halfverwege level 9, ik speel een elf en was ergens bezig waar het nogal druk was met Goblins. Ik had er eerst twee op me, en ik weet dat ik dat prima aan kan, maar toen er nog twee vlakbij me spawnden was ik het spreekwoordelijke bokje. Je hebt maar weinig morale dus je gaat ook vrij snel neer. Bij twee goblins heb ik die healing stone niet echt nodig, die haal ik dan nog makkelijk zat neer, maar bij drie of meer heb je hem absoluut nodig want je gaat te snel tegen de vlakte.

Ben inmiddels level 10 met mijn runekeeper maar helaas dus de titels voor niet dood gaan kwijt. Toch vind ik niet dat je slap bent als runekeeper, maar je moet wel degelijk beter uitkijken. Als warden ben ik in ieder geval niet bang voor drie mobs, heck...4 lukt me ook wel.

Mijn runekeeper is een jeweller geworden, kan daarmee straks zelf runestones maken en dat kan erg nuttig zijn. Mijn warden is een explorer en de huiden die mijn runekeeper al had verzameld zijn dus allemaal naar hem toe gegaan. Heeft ie hard nodig ook want het levellen van tailor gaat langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:44:
[...]

Komt dat niet gewoon doordat er erg veel in een bepaald gebied nu rondrennen?
Ik vind het bijv. altijd erg leuk en verrassend als ik rond aan het rennen ben en opeens een bliksemslag hoor en zie, en weet dat er een LM in de buurt is die weer "The Forces of Nature" aan het bedwingen is :P

Verder gisteren book1 afgemaakt met mn hunter die nu lvl51 is. Krijg je nog een legendary axe, wtf wat moet ik daar mee. Ik ben een hunter en wil mn speer in mijn main hand. Jammer dat deze er dus niet tussen stond. Hopelijk vind ik snel een speer wat ik kan lvlen.
Toen mn main geloged en ook met hem book1 doorgewandelt, en deze is inmiddels ook lvl51. Gaat toch vrij rap. (maar goed zag dat een aantal kinmembers al op 58 zaten.. niet normaal gek, waar haalt men te tijd vandaan?
Andere wapens droppen gewoon, maar je kunt ze ook barteren bij de legendary hunter trader in Dolven-view (in de Mines).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:05:
Mijn runekeeper is een jeweller geworden, kan daarmee straks zelf runestones maken en dat kan erg nuttig zijn. Mijn warden is een explorer en de huiden die mijn runekeeper al had verzameld zijn dus allemaal naar hem toe gegaan. Heeft ie hard nodig ook want het levellen van tailor gaat langzaam.
Tailor langzaam? Probeer metalsmith eens :+ Mijn metalsmith zat op 900/1040 voor Grand Master, maar is nu zn hele master progress kwijt dankzij die fijne bug. Jeweller is inderdaad wel handig, is ook best geld mee te verdienen.

Ik ben met mijn vriendin ondertussen druk aan het werken aan Volume 2. Schijnbaar is Lothlorien gewoon wel beschikbaar, maar pas als je door de Elves wordt uitgenodigd. En daarvoor moet je Volume 2 Book 6 doen. Gisteravond zijn we dus tot boek 4 gekomen. Boek 3 heeft weer van een Session Play instance, die is erg gaaf. Ik zit nu op level 57 met mn Hunter, halverwege 58 wat ik vanavond hoop te halen. Misschien zelfs halverwege 59, met een beetje doorwerken. Ik ben ook even via de Door to the Clouds naar de bovenzijde van de berg gegaan. Nog fijn op het lijk van Durin's Bane gedanst. Ik ga alleen vanavond wel even wat exploring doen. Zo veel exploration (en slayer) deeds waar ik nog maar 1 of 2 plaatsen of beesten nodig heb, en die 7k xp per deed tikt lekker aan, helemaal omdat je er je questlog ook mooi mee kan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik kreeg gisteren volgens mij zelfs 9k xp voor de advanced goblin slayer deed. Tikt inderdaad wel lekker aan! Gaaf dat we toch ook nog Lothlorien in kunnen al, ik had verwacht dat dit pas bij het eerstvolgende boek kon. Momenteel doe ik het redelijk rustig aan in vergelijking met vele anderen (hoewel ik ook zeker niet echt langzaam ga ;)).

Ik ben lvl 54 en 1/3e ongeveer. Bezig met één van de eerste hoofdstukken van Boek 3, maar dat boek laat ik nog een beetje liggen om gewoon wat quests te doen in de 21st hall en bij de stone bridge. Ook the deep descent heb ik nog voldoende quests open staan. Verder probeer ik wel iedere dag mijn reputation crafting te doen, op de nieuwe crafting tier heb ik me nog niet echt geconcentreerd, dat komt wel als mijn kisten te vol raken met ore of als ik kindred ben met de weaponsmith guild.

Ook doe ik eigenlijk iedere dag eventjes die quests tegenover de stable master in de Dolven-View om twee keer 5000 item xp te ontvangen (ik doe dus de quests waarvoor je een infused garnet moet inleveren, die waarvoor je een infused sapphire moet gebruiken heb ik me nog niet aan gewaagd). Zo level ik wat wapens die ik niet gebruik iedere keer tot lvl 10 om ze vervolgens te reforgen en daarna te deconstructen (zodat het mooiere relics oplevert).

The door to the clouds ben ik ook al eens door geweest (al vrij snel toen ik in Moria was), maar aangezien ik toen nog lvl 51 was, heb ik me gelijk maar omgedraait en ben weer terug naar binnen gegaan ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik vind Tailor vrij langzaam gaan ja. Vooral omdat je maar weinig punten krijgt voor het maken van componenten enzo, dus met 4 tegelijk en dan uiteindelijk stukjes armor per keer tot je inventory weer vol zit, eerst verkopen, verder craften etc... Niet dat ik verder klaag ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
M'n vriendin wil net even spelen in haar pauze: emergency server shutdown in 5 minutes (Laurelin). Weer een vervelende bug misschien?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond ging half Laurelin dood. En dan bedoel ik zodanige crash dat ik wel kon chatten, sommige gebieden kon je gewoon lopen. Maar andere delen bevroor alles, na 5 minuten werden we uit het spel gedonderd en bij het opnieuw inloggen was ik 10 minuten terug in de tijd gezet, met een aantal quests ineens op "not completed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Hoe laat was dat dan?
Ik ben rond 8 uur ingelogd en gestopt om kwart over 12, maar had alleen af en toe last van lag, maar voor de rest niets. Dat was trouwens in Eregion en in Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat was rond 11 uur. Heel de Chamber of the Crossroads (heel Durin's Way vziw) stond stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:08
Eldar ging eergisteren op dezelfde manier dood. Het zijn zone-overloads oid wat de server blijkbaar nie tkan verwerken. Ook verschillende kinnies die niet meer in konden loggen op bepaalde alts en bepaalde plekken. Moria is enorm druk momenteel. Ik had zelfs in mijn homestead problemen met verschillende (ook low lvl) alts.

Eldar heeft zondag zelfs een korte emergency shutdown gehad.

Ik had gisteren de quest om een troll-boss te doen in een cave. Na langs alle trolls gesneaked te zijn kwam ik bij die boss met 2 adds, lukte het om ze plat te krijgen, update de quest niet. Wmb zijn er legio bugs momenteel :( laten we hopen dat er snel gepatched word.

Ik kwam onderstaande tegen terwijl ik steeds dieper (en steeds eenzamer) in Moria aan het rondsneaken was. Tramug, lvl60 met 74K morale (omgeven door een batalion lvl60 10+ K morale adds), grappig genoeg is dat dezelfde naam als de lvl45 class-quest mob in Mahlenhad . . .

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iRartgJiSnt4n4U2yc3hpyrI/thumb.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door botoo op 25-11-2008 12:47 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rond die tijd speelde ik niet gisteravond, mijn vriendin wel (in Forochel), ze zei wel dat het nogal schokte, maar verder was er niets aan de hand daar zover ik weet.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Gisterochtend en -middag heb ik mijn Warden naar level 16 gelevelled en bijna de hele Shire afgemaakt (als in, quests... niet dat ik de Shire heb uitgemoord). Ik heb namelijk een lieftallige Hobbit Warden vrouwtje. ;)

Ik moet zeggen.. de Warden is een heel sterke class. Ik had op een gegeven moment 2 wolfjes tegenover me, simpel genoeg. Toen spawnden er nog 2 bij, simpel genoeg.. Kwam er doodleuk een elite langslopen, kon ik dat daarna nog net verslaan. Het is een hele mooie solo class, en een team van slechts 2 Wardens is al een nachtmerrie voor de Brigands.

Volgens mij kan de Warden een heel mooie Tank-aanvulling worden, het is namelijk goed in overleven. Dat de Warden wat Gambits kan maken om zichzelf te helen is een hele mooie bonus, en de eerste buff dat de Warden krijgt (Determination) heeft me ook vaak het hachje gered. Dit wordt zeker mijn 2e main, naast m'n Elf Hunter. Hier heb ik tenminste een goed excuus om aggro te pullen, wat ik te vaak doe met mijn Hunter door m'n hoge DPS. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn warden is inmiddels ook al level 16 en ik vind hem ook erg prettig spelen. Zeker als je de aanval zelf kunt beginnen en dus de skill Ambush kunt uitvoeren (die wel vrij lang duurt om uit te voeren) heb ik een mob soms gewoon in 2 klappen dood. ;) Laatst had ik dat, Ambush en de skill eroverheen die je krijgt als een mob gestunned is... 2x devastated achter elkaar..einde mob...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Gisteren met de Maandaggroep een nieuwe char de Warden begonnen. Het rondrennen met een speer, schild en javelin (een kleinere speer) gaat me goed af. Als offtank heb in tegenstelling tot een echte tank meteen een ranged pull en daarom deed ik dat veelal binnen de groep (lvl8 GRD, RK, LM en ik).

De combo's die je kan maken is natuurlijk waar het omdraait als je bezig bent. Skills met vuur, extra dps, healing, kicks en er zijn nog zoveel combo's / gambit te unlocken. Daarnaast heb je eigen skills en daarmee ben je heel erg een kopie van Achilles in Troy qua combat techniek. Mn morale en tank abilities zijn aardig, want als warden hou je het lang vol in gevechten.

Ambush duurt te lang, maar daar zullen vast wel triats voor komen.

In de groep trok ik alles van de LM en RK af, aangezien de RK erg veel dmg kan veroorzaken. De tank heeft dan moeite op laag level om het onder controle te houden. Een groep met 2 RK (waarbij de een zich focust op helaing en ander op dmg) zal goed te doen zijn. De morale is (terecht) laag van de RK, waardoor de classe ook best snel in problemen kan raken bij het spawnen van meerdere mobs.

In ieder geval een leuke avond gehad met deze classe en betreft de RK, leuke classe met mooie animatics, helaas dat op je elke hoek bliksem of groene deeltjes ziet/hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:43:
Ik had gisteren de quest om een troll-boss te doen in een cave. Na langs alle trolls gesneaked te zijn kwam ik bij die boss met 2 adds, lukte het om ze plat te krijgen, update de quest niet. Wmb zijn er legio bugs momenteel :( laten we hopen dat er snel gepatched word.
Eenzelfde probleem gehad in een instance. Niet goed gelezen dat ik geen NPCs mocht aanvallen, fail. Opnieuw geprobeerd en toen kon ik niet meer met de NPC praten. En dat sneaken van Burgs.. dat zou je niet moeten doen daar. Het is veel leuker om er gewoon op level te lopen en alles af te maken. Daarbij mis je te veel XP als je overal maar langs sneakt.
Ik kwam onderstaande tegen terwijl ik steeds dieper (en steeds eenzamer) in Moria aan het rondsneaken was. Tramug, lvl60 met 74K morale (omgeven door een batalion lvl60 10+ K morale adds), grappig genoeg is dat dezelfde naam als de lvl45 class-quest mob in Mahlenhad . . .
Er zijn best veel namen hergebruikt. Zo ben ik een Dwarf tegen gekomen met een naam die ook op een Giant in de Rift geplakt is ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 25-11-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
Gister een session play gehad in moria.
Ik was die kapitein van de dwergen, die tot het bittere eind orcs van zich af moet meppen.
Wat een pret zeg, de DPS die je dan hebt is werkelijk om van te likkebaarden.

En omdat deze kapt, de vergelijkbare skills van een champ had, was het voor mij helemaal makkelijk :)

Maar (jaja een maar)
aan het eind kan ik Tifli niet spreken, die bugged. Ik een GM ticketen en binnen 3 minuten antwoord en ik kon verder :9 kijk das service denk ik dan :*)

yup moria is vette pret.

Nu nog even mn baan opzeggen zodat ik 24h kan spelen dan kan ik ook een RK en WRD lvl-en ;) (iemand tips hoe je dat aan he vrouw uitlegd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 11:13

qntal

Omlet du fromage!

Aah Bootoo = Crank...goed te weten ;)
zal het even doorgeven aan Thiona :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:32:

Nu nog even mn baan opzeggen zodat ik 24h kan spelen dan kan ik ook een RK en WRD lvl-en ;) (iemand tips hoe je dat aan he vrouw uitlegd?)
Gewoon aan het bed binden met Titanic op TV. Heb jij 3,5 uur om te gamen
Wel van te voren ff voldoende bier en nootjes bij je laten bezorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qntal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:42:
[...]

Gewoon aan het bed binden met Titanic op TV. Heb jij 3,5 uur om te gamen
Wel van te voren ff voldoende bier en nootjes bij je laten bezorgen :P
Zet dan de gehele LOTR trilogie extended op...dan heb je er meteen 12.. ;)

En heeft de dame in kwestie in ieder geval ook een keer wat toepasselijks om te kijken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281711

Ik wil de Titanic niet zien :(

En dragonspirit, dat heb ik gelezen. Groetjes van de dame in kwestie...... kwam jij nog langs zaterdag (6)

Ik ga fijn even wat sindarin pages farmen..... lang leven de professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281711 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:25:

En dragonspirit, dat heb ik gelezen. Groetjes van de dame in kwestie...... kwam jij nog langs zaterdag (6)

Dat ging toch niet over jou? ;) Dat ging over de vriendin van vage voor zover ik het gevolgd heb tenminste... en natuurlijk kom ik nog langs. ;)

Bij jou is dat tenslotte ook totaal niet nodig, je speelt zelf net zo graag mee. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 218701 op 25-11-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is het goed, mag je nog steeds langskomen zaterdag ;)

En het schiet niet op met die sindarin pages.

Trouwens ene hoop problemen op de server. Een hoop spelers kunnen een aantal van hun char's niet inloggen en er zijn enorme lag spikes in bepaalde gebieden :S Als dat maar goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Anoniem: 281711 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:25:

Tging over mijn vrouw, niet over jouw :)
Maar ik denk dat je de denkbeelden van mijn vrouw aangaande zinkende boten deelt: bagger niet naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig! Ik mag nog mee gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:11:
[...]

Tging over mijn vrouw, niet over jouw :)
Maar ik denk dat je de denkbeelden van mijn vrouw aangaande zinkende boten deelt: bagger niet naar kijken ;)
De hoofdrolspeler heet niet voor niks Leonardo diCrapio ;)

Denk dat er toch ergens een berg mensen zijn die de film helemaal geweldig vinden. Is lange tijd de best bekeken film ter wereld geweest...toch knap als je iedereen er over hoort dat ze de film haten.. Doet me een beetje denken aan Wham - Last Christmas, als je willekeurige mensen daarnaar vraagt vinden ze het ook niks, maar toch komt het nummer altijd weer voorbij in de "beste" Christmas songs allertijden...gekgenoeg. ;)

@Thiona, ik ook inderdaad dat dat goed gaat en ben blij dat ik toch nog langs mag komen zaterdag. :) Heb er nog steeds veel zin in. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Dragonspirit and Thiona sitting in a tree lalalalalalala

sorry kan het niet laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:51:

:D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:51:

En ik maar denken dat ik een bijdehand schepsel was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zolang ik dan maar met Qntal de freggel grot in mag..... (of zongen ze dat liedje bij jullie vroeger nooit :P)

En 't enigste waar DiCaprio goed in is, is in dood gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

The Lord of The Rings Online heeft voor zover ik weet niets met die ouwe boot te maken.

Dus graag ontopic verder, en probeer dan de slowchat ook een beetje te beperken. Dat houdt het allemaal net wat interessanter :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:38
kan de trial alleen dmv een 7.7gig download? wow trials worden gestreamed bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Je kan ook wat al eerder genoemd is voor 7 euro de volledige versie kopen. Heb je meteen extra speeltijd en minder download. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik betwijfel of de 7 euro versie nog te koop is? Bart Smit heeft wel voor 30 euro de combi Shadows of Angmar en Mines of Moria, ik denk dat daar 30 dagen speeltijd bij zit, maar dat weet ik niet geheel zeker.

Anders zit er niets anders op dan een client downloaden van 7.7 gig. Anyway: als je de 7 euro versie van Shadows of Angmar nog ergens weet te vinden, dan moet je waarschijnlijk ook nog minimaal wel 7gb downloaden aan updates (omdat deze slechts tot en met boek 8 bevat). De client die je download bevat tot en met boek 14 (en via de dvd moet je boek 9 t/m 14 ook nog los downloaden wat op evenveel wachttijd neer komt).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De trial van Lotro is in die zin anders dat je in feite precies dezelfde game hebt als iemand die het volledige spel heeft. Je gameplay zal dus niet verschillen behalve op een paar kleine puntjes. Trial users kunnen volgens mij geen /tell doen, maar dat weet ik niet zeker. Verder kun je alles wat een gewone betalende gebruiker kan. Als je al geinteresseerd bent in het spel, dan zal het je zeker niet gaan tegenvallen. Het is even een download, maar dan heb je ook wel de meest mooie MMORPG die er op dit moment te krijgen is. Geweldige graphics, vooral als je op Ultra High kan draaien zoals ik, een goed verhaal (bij LOTRO is het ook echt leuk om de quest beschrijvingen te lezen) en een enorme wereld met alle karakters die je kent uit de boeken van Lord of the Rings en de films. :)

Die download is het echt wel waard hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trialaccounts zijn inderdaad beperkt in hun mogelijkheden. Ze kunnen niet deelnemen aan globale of regionale chatkanalen, geen tells versturen tenzij ze eerst een tell van iemand krijgen, dan kunnen ze wel reageren. Ze kunnen ook geen gebruik maken van de mail. Dit hebben we allemaal te danken aan de goldsellers. Of trials wel kunnen traden weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hij kan ook gewoon de dvd's van iemand lenen.

Gisteren 54 geworden & aan 4 van die dwarf tools geraakt voor legacies.
Voor 2 lvl 55 maces & 2 lvl 55 burglar tools gegaan.
Spijtig genoeg geen goede legacies, nu ja nog tijd genoeg.

Eens benieuwd wat ik krijg als ik mijn huidig wapen, burglar tools & 2 andere burglar items die ik geequipped heb voor bonus exp deconstruct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren mijn rune-keeper naar level 12 weten te krijgen. Blijf het lastig vinden om te overleven met mijn rune-keeper en dat merkte ik gisteren toen ik To Avert A War wilde doen. Het lukte me allemaal prima om door de quest heen te komen en ook de laatste dwerg ging best goed neer, tot hij zijn pets erbij riep. Ik had het eigenlijk niet eens door voor ik nog 3 morale overhad, zo snel ging het. Zo zat ik op ruim 300 morale, en zo was ik dood. Die quest had ik voorheen echt meerdere keren gesoloed, met diverse soorten karakters. Het is dus ook niet dat ik niet wist wat me te wachten stond ofzo, ik was alleen totaal niet in staat om mezelf te verdedigen. Toch maar eens wat betere armour voor dit karakter maken met mijn warden, die dat mooi kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
inmiddels met m'n champ bijna lvl58, SM prospector en hard op voor metalworker, nu op 450/1200 voor SM, probeer regelmatig te farmen en m'n grootste probleem is eigenlijk de geboilde hides.

Boek quests worden trouwens wel erg pittig, maar zijn ook regelmatig leuk om te doen, aan de andere kant, sommigen zijn ook vrij vervelend, omdat je te weinig hints krijgt waar je moet zoeken.

En ik begin steeds vaker tegen bugs aan te lopen, waarvan de vervelendste de worm-slayer deed in moria is, die wil op advanced niet stijgen, en geeft volgens mij +2 valour, waar ik nu nog op 7 sta...

Waar ik nu voor het eerst tegen aanloop is dat het verdraaid moeilijk te solo-en wordt. Waar ik vroeger small fs quests solo kon doen op 't zelfde lvl, is het nu eigenlijk zelfmoord. Elites van 1 a 2 lvl's hoger zijn nog te solo-en, maar zodra er adds bij zijn ben ik kansloos op mijn champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Gisteren eindelijk de laatste 2 quests in de Trollshaws gedaan (giant quests) met behulp van een paar kinnies (thanx again Botoo). En hierna op aanraden van dragonspirit niet naar de mistymountains maar naar Forochel (foroggel :P) afgereisd....mijn god wat is het daar mooi. Nou kan ik dat op mn laptopje (1024x768 low settings) niet goed zien. Mn voeding van mn PC is door mn nieuwe videokaart opgeblazen en ff geen geld voor een nieuwe :{ Maar op de PC van mn vriendin zag het er wonderschoon uit. De eerste kills daar gemaakt en ik denk dat we er verder met veel plezier gaan questen. Op naar lvl 50 en Moria :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rik86: De Worms deed gaf mij ook wat hoofdpijn, maar daar zit een eigenaardigheid aan. De eerste tier kan je doen met bijvoorbeeld Salamanders uit de Waterworks. Deze tellen echter niet voor tier 2. Daar heb je hogere level worms voor nodig, zoals in de Flaming Deeps rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:38
hmm heb de game maar gekocht ;) heb 2 tokens voor gratis item, wat moet ik kiezen?
5 potions res fros of res acid of res lightning of res fire
colourful song bird
pesky dormouse
stone of the dwarf deeps
horn of the dwarrowdelf

geen idee wat het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

gotfurrr schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:35:
hmm heb de game maar gekocht ;) heb 2 tokens voor gratis item, wat moet ik kiezen?
5 potions res fros of res acid of res lightning of res fire
colourful song bird
pesky dormouse
stone of the dwarf deeps
horn of the dwarrowdelf

geen idee wat het is :D
Lol die colourful song bird en pesky dormuse zijn items voor in je huis. Het lijkt me dat je daar weinig aan hebt indien je (nog) geen huis hebt. Ik heb wel een huisje en heb de colourful song bird gekozen, best een leuk item voor in je huis. Een vogel in een kooitje dat je leuk in de hoek van een kamer kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
MueR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:31:
Rik86: De Worms deed gaf mij ook wat hoofdpijn, maar daar zit een eigenaardigheid aan. De eerste tier kan je doen met bijvoorbeeld Salamanders uit de Waterworks. Deze tellen echter niet voor tier 2. Daar heb je hogere level worms voor nodig, zoals in de Flaming Deeps rondlopen.
Ik loop al dagen te meppen in de flaming deeps, en daar tellen ze volgens mij ook niet mee, maar ik zal het eens controleren. In ieder geval bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qntal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:11:
Gisteren eindelijk de laatste 2 quests in de Trollshaws gedaan (giant quests) met behulp van een paar kinnies (thanx again Botoo). En hierna op aanraden van dragonspirit niet naar de mistymountains maar naar Forochel (foroggel :P) afgereisd....mijn god wat is het daar mooi. Nou kan ik dat op mn laptopje (1024x768 low settings) niet goed zien. Mn voeding van mn PC is door mn nieuwe videokaart opgeblazen en ff geen geld voor een nieuwe :{ Maar op de PC van mn vriendin zag het er wonderschoon uit. De eerste kills daar gemaakt en ik denk dat we er verder met veel plezier gaan questen. Op naar lvl 50 en Moria :)
Zo heel af en toe heb ik wel goede tips hoor Qntal ;)

Mijn level 50 minstrel loopt ook nog wel wat rond in Forochel en ook mijn level 44 Lore-Master is er regelmatig te vinden. Mooi gebied, maar als je nog laag level bent moet je soms wel uitkijken waar je helemaal naartoe loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Iemand eigenlijk al een hoog level wapen gedeconstruct?
Eens benieuwt of je dan veel betere runes o.d. krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Laatst een lvl 30 wapen gemolt.
Kreeg een:
xp item
legendary shards
flinke stapel runes, van max tier 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nice, hoeveel experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
kin-genoot van me kreeg een 10k xp item en ook een stapel runes. Zelf een 40k xp item gehad voor een lvl 23 weapon, en ook een set runes

Volgens mij kan je het beste class weapons equippen en die rond lvl 15-20 deconstructen, gaat het een stuk sneller met je runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
kinmate van mij gaf aan dat lvl 21 optimaal zou zijn... dus dat ben ik aan het proberen.

Die XP die je krijgt is random tussen de 10 en 50% van wat je wapen had. Ik meen dat op lorebook gelezen te hebben

Waar je op moet letten bij wapens is (mijns inziens)
max lvl, bij voorkeur 50 (als het je definitieve wapen wordt)
Welke legacies (no brainer)
Tier van de legacies, deze variert van 1 tot 6 ofzo, en hoe hoger de tier, hoe minder punten het kost om zo'n legacie omhoog te lvl-en.
bijv tier 1 van lvl 3 naar 4 kost 25 punten
tier 5 lvl 3 naar 4 maar 12 (dat is het idee, niet de exacte waarden)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.