The Lord of the Rings Online - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.173 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 09:06

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik ben als lvl 51 ook naar dat lot gebied gelopen.. Ik ben dan ook een minstrel met een condoom om... helpt goed... Gewoon gehaald zonder dood te gaan.... Die eerste hal is makkelijk doorheen te komen.. Gewoon door lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

RonnieB82 schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:01:
[...]

Hier vind je de downloads van de europese clients:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=172760

ik weet alleen niet of de trial hier ook op werkt? (misschien dat iemand anders dat kan verifieren?)

Ik heb de downloads zelf ook maar aangezet, toch maar eens MoM proberen dan :P
is dat ook de High Res client?

Want blijkbaar had ik voor de US versie kezue uit 2, namelijk low-res en high-res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Gewoon US accountje aanmaken, deed ik ook en heb er geen spijt van. :P Je kan het dan gewoon uitproberen en later alsnog gewoon EU kiezen als je denkt dat het spel je bevalt.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 22:20

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 191619 schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:24:
Mensen met een mindere verbinding of een mindere pc hebben veel last in MoM vooral dat plein in DV. Het nieuwe bree dus.
Bullshit, het nieuwe Bree is The Twenty-First Hall. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Ben gisteren met mijn runekeeper tot halverwege level 12 gekomen, hoog tijd om mijn ervaring met deze nieuwe class even met jullie te delen. Heb voor een vertrouwd begingebied gekozen en ondanks dat er een aantal mensen zullen gaan beweren dat dwergen alleen maar goed met bijlen overweg kunnen en absoluut niet genoeg hersens hebben om met magie om te gaan, heb ik besloten dat Raynli het tegendeel gaat bewijzen. Het is overigens wel te merken dat van de 2 nieuwe classes de runekeeper het populairst is want het stikt ervan in de lowlevel gebieden. Je kan werkelijk niet een momentje rustig rondlopen of je hoort wel ergens in de buurt het knetteren van de bliksem vergezeld van het tegen elkaar aantikken van de runestones.
Voor diegene die het nog niet wisten (maar dat zullen er wel niet zoveel zijn). Je hebt een metertje in het scherm staan die naar links gaat als je damage doet en naar rechts als je aan het healen bent. Hoe meer je in het uiterste van de meter zit hoe beter en zwaarder je damage- of healing-spells zullen zijn. Sommige spells kunnen ook alleen uitgevoerd worden als je meter al een flink stuk naar links of rechts staat. Dit betekent dat als je flink damage aan het doen bent, je wel wat healing spells kan doen maar dat die een zeer beperkt effect hebben.
Als je solo speelt dan is het net zoals bij een Loremaster een kwestie van niet teveel mobs tegelijk, ook vanwege de light armour natuurlijk. De damage die je doet wordt steeds sterker naarmate je meer spells op je tegenstander loslaat dus 2 mobs tegelijkertijd is goed te doen, bij 3 wordt het alweer een stuk lastiger. Solo spelen zorgt er dus voor dat je de gevechten moet voorbereiden door b.v. een soortement van healing totem naast je neer te zetten, of alvast de spell te doen waarbij je tegenstander een paar seconden versuft kan raken als hij op je in probeert te hakken. Je kan deze spell midden in het gevecht doen maar dat doet je damage meter 2 stapjes teruglopen dus vooraf is beter en makkelijker. Kijk ik naar het spelen in een fellowship dan is mijn inschatting dat de runekeeper een best wel gewaardeerde class gaat worden, zeker als je er meer dan 1 in je groep heb zitten. Omdat er nu veel runekeepers gerolled worden heb ik al in een paar fellowships gezeten, met bijna alleen maar runekeepers en ik moet zeggen de mobs gingen wel erg gemakkelijk down. Denk hierbij dat er onderling flink gehealed werd dus je kan je voorstellen dat de vijand geen schijn van kans had. Kijk ik naar de beroepen waar je wat aan hebt, dan zijn een tailor (voor je light armour) en een jeweller (voor je runestones) het meest interessant. De runekeeper is naar mijn mening een zeer interessante toevoeging aan het spel, waarbij gezegd moet worden dat ik altijd makkelijk over zoiets, als een discussie of het nu wel of niet volgens de Lore kan, heenstap. Ik ben niet zo’n diehard op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 16:49

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Over dat gebliksem: ik hoop dat ze het geluid wel gaan aanpakken. Ik vind het momenteel te overheersend. Verder hoor ik van verschillende mensen eigenlijk alleen positieve dingen over de RK. Ik verwacht in het eerste boek echter wel een nerf ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
MueR schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:36:
Over dat gebliksem: ik hoop dat ze het geluid wel gaan aanpakken. Ik vind het momenteel te overheersend.
Komt dat niet gewoon doordat er erg veel in een bepaald gebied nu rondrennen?
Ik vind het bijv. altijd erg leuk en verrassend als ik rond aan het rennen ben en opeens een bliksemslag hoor en zie, en weet dat er een LM in de buurt is die weer "The Forces of Nature" aan het bedwingen is :P

Verder gisteren book1 afgemaakt met mn hunter die nu lvl51 is. Krijg je nog een legendary axe, wtf wat moet ik daar mee. Ik ben een hunter en wil mn speer in mijn main hand. Jammer dat deze er dus niet tussen stond. Hopelijk vind ik snel een speer wat ik kan lvlen.
Toen mn main geloged en ook met hem book1 doorgewandelt, en deze is inmiddels ook lvl51. Gaat toch vrij rap. (maar goed zag dat een aantal kinmembers al op 58 zaten.. niet normaal gek, waar haalt men te tijd vandaan?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Solo play met een runekeeper is in het begin toch wel even wat uitdagender dan met bijvoorbeeld de Warden. Bij mij ging het goed tot ergens halfverwege level 9, ik speel een elf en was ergens bezig waar het nogal druk was met Goblins. Ik had er eerst twee op me, en ik weet dat ik dat prima aan kan, maar toen er nog twee vlakbij me spawnden was ik het spreekwoordelijke bokje. Je hebt maar weinig morale dus je gaat ook vrij snel neer. Bij twee goblins heb ik die healing stone niet echt nodig, die haal ik dan nog makkelijk zat neer, maar bij drie of meer heb je hem absoluut nodig want je gaat te snel tegen de vlakte.

Ben inmiddels level 10 met mijn runekeeper maar helaas dus de titels voor niet dood gaan kwijt. Toch vind ik niet dat je slap bent als runekeeper, maar je moet wel degelijk beter uitkijken. Als warden ben ik in ieder geval niet bang voor drie mobs, heck...4 lukt me ook wel.

Mijn runekeeper is een jeweller geworden, kan daarmee straks zelf runestones maken en dat kan erg nuttig zijn. Mijn warden is een explorer en de huiden die mijn runekeeper al had verzameld zijn dus allemaal naar hem toe gegaan. Heeft ie hard nodig ook want het levellen van tailor gaat langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 21:46
Rfce schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:44:
[...]

Komt dat niet gewoon doordat er erg veel in een bepaald gebied nu rondrennen?
Ik vind het bijv. altijd erg leuk en verrassend als ik rond aan het rennen ben en opeens een bliksemslag hoor en zie, en weet dat er een LM in de buurt is die weer "The Forces of Nature" aan het bedwingen is :P

Verder gisteren book1 afgemaakt met mn hunter die nu lvl51 is. Krijg je nog een legendary axe, wtf wat moet ik daar mee. Ik ben een hunter en wil mn speer in mijn main hand. Jammer dat deze er dus niet tussen stond. Hopelijk vind ik snel een speer wat ik kan lvlen.
Toen mn main geloged en ook met hem book1 doorgewandelt, en deze is inmiddels ook lvl51. Gaat toch vrij rap. (maar goed zag dat een aantal kinmembers al op 58 zaten.. niet normaal gek, waar haalt men te tijd vandaan?
Andere wapens droppen gewoon, maar je kunt ze ook barteren bij de legendary hunter trader in Dolven-view (in de Mines).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 218701 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:05:
Mijn runekeeper is een jeweller geworden, kan daarmee straks zelf runestones maken en dat kan erg nuttig zijn. Mijn warden is een explorer en de huiden die mijn runekeeper al had verzameld zijn dus allemaal naar hem toe gegaan. Heeft ie hard nodig ook want het levellen van tailor gaat langzaam.
Tailor langzaam? Probeer metalsmith eens :+ Mijn metalsmith zat op 900/1040 voor Grand Master, maar is nu zn hele master progress kwijt dankzij die fijne bug. Jeweller is inderdaad wel handig, is ook best geld mee te verdienen.

Ik ben met mijn vriendin ondertussen druk aan het werken aan Volume 2. Schijnbaar is Lothlorien gewoon wel beschikbaar, maar pas als je door de Elves wordt uitgenodigd. En daarvoor moet je Volume 2 Book 6 doen. Gisteravond zijn we dus tot boek 4 gekomen. Boek 3 heeft weer van een Session Play instance, die is erg gaaf. Ik zit nu op level 57 met mn Hunter, halverwege 58 wat ik vanavond hoop te halen. Misschien zelfs halverwege 59, met een beetje doorwerken. Ik ben ook even via de Door to the Clouds naar de bovenzijde van de berg gegaan. Nog fijn op het lijk van Durin's Bane gedanst. Ik ga alleen vanavond wel even wat exploring doen. Zo veel exploration (en slayer) deeds waar ik nog maar 1 of 2 plaatsen of beesten nodig heb, en die 7k xp per deed tikt lekker aan, helemaal omdat je er je questlog ook mooi mee kan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik kreeg gisteren volgens mij zelfs 9k xp voor de advanced goblin slayer deed. Tikt inderdaad wel lekker aan! Gaaf dat we toch ook nog Lothlorien in kunnen al, ik had verwacht dat dit pas bij het eerstvolgende boek kon. Momenteel doe ik het redelijk rustig aan in vergelijking met vele anderen (hoewel ik ook zeker niet echt langzaam ga ;)).

Ik ben lvl 54 en 1/3e ongeveer. Bezig met één van de eerste hoofdstukken van Boek 3, maar dat boek laat ik nog een beetje liggen om gewoon wat quests te doen in de 21st hall en bij de stone bridge. Ook the deep descent heb ik nog voldoende quests open staan. Verder probeer ik wel iedere dag mijn reputation crafting te doen, op de nieuwe crafting tier heb ik me nog niet echt geconcentreerd, dat komt wel als mijn kisten te vol raken met ore of als ik kindred ben met de weaponsmith guild.

Ook doe ik eigenlijk iedere dag eventjes die quests tegenover de stable master in de Dolven-View om twee keer 5000 item xp te ontvangen (ik doe dus de quests waarvoor je een infused garnet moet inleveren, die waarvoor je een infused sapphire moet gebruiken heb ik me nog niet aan gewaagd). Zo level ik wat wapens die ik niet gebruik iedere keer tot lvl 10 om ze vervolgens te reforgen en daarna te deconstructen (zodat het mooiere relics oplevert).

The door to the clouds ben ik ook al eens door geweest (al vrij snel toen ik in Moria was), maar aangezien ik toen nog lvl 51 was, heb ik me gelijk maar omgedraait en ben weer terug naar binnen gegaan ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik vind Tailor vrij langzaam gaan ja. Vooral omdat je maar weinig punten krijgt voor het maken van componenten enzo, dus met 4 tegelijk en dan uiteindelijk stukjes armor per keer tot je inventory weer vol zit, eerst verkopen, verder craften etc... Niet dat ik verder klaag ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
M'n vriendin wil net even spelen in haar pauze: emergency server shutdown in 5 minutes (Laurelin). Weer een vervelende bug misschien?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gisteravond ging half Laurelin dood. En dan bedoel ik zodanige crash dat ik wel kon chatten, sommige gebieden kon je gewoon lopen. Maar andere delen bevroor alles, na 5 minuten werden we uit het spel gedonderd en bij het opnieuw inloggen was ik 10 minuten terug in de tijd gezet, met een aantal quests ineens op "not completed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:41
Hoe laat was dat dan?
Ik ben rond 8 uur ingelogd en gestopt om kwart over 12, maar had alleen af en toe last van lag, maar voor de rest niets. Dat was trouwens in Eregion en in Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat was rond 11 uur. Heel de Chamber of the Crossroads (heel Durin's Way vziw) stond stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08
Eldar ging eergisteren op dezelfde manier dood. Het zijn zone-overloads oid wat de server blijkbaar nie tkan verwerken. Ook verschillende kinnies die niet meer in konden loggen op bepaalde alts en bepaalde plekken. Moria is enorm druk momenteel. Ik had zelfs in mijn homestead problemen met verschillende (ook low lvl) alts.

Eldar heeft zondag zelfs een korte emergency shutdown gehad.

Ik had gisteren de quest om een troll-boss te doen in een cave. Na langs alle trolls gesneaked te zijn kwam ik bij die boss met 2 adds, lukte het om ze plat te krijgen, update de quest niet. Wmb zijn er legio bugs momenteel :( laten we hopen dat er snel gepatched word.

Ik kwam onderstaande tegen terwijl ik steeds dieper (en steeds eenzamer) in Moria aan het rondsneaken was. Tramug, lvl60 met 74K morale (omgeven door een batalion lvl60 10+ K morale adds), grappig genoeg is dat dezelfde naam als de lvl45 class-quest mob in Mahlenhad . . .

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iRartgJiSnt4n4U2yc3hpyrI/thumb.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door botoo op 25-11-2008 12:47 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rond die tijd speelde ik niet gisteravond, mijn vriendin wel (in Forochel), ze zei wel dat het nogal schokte, maar verder was er niets aan de hand daar zover ik weet.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Gisterochtend en -middag heb ik mijn Warden naar level 16 gelevelled en bijna de hele Shire afgemaakt (als in, quests... niet dat ik de Shire heb uitgemoord). Ik heb namelijk een lieftallige Hobbit Warden vrouwtje. ;)

Ik moet zeggen.. de Warden is een heel sterke class. Ik had op een gegeven moment 2 wolfjes tegenover me, simpel genoeg. Toen spawnden er nog 2 bij, simpel genoeg.. Kwam er doodleuk een elite langslopen, kon ik dat daarna nog net verslaan. Het is een hele mooie solo class, en een team van slechts 2 Wardens is al een nachtmerrie voor de Brigands.

Volgens mij kan de Warden een heel mooie Tank-aanvulling worden, het is namelijk goed in overleven. Dat de Warden wat Gambits kan maken om zichzelf te helen is een hele mooie bonus, en de eerste buff dat de Warden krijgt (Determination) heeft me ook vaak het hachje gered. Dit wordt zeker mijn 2e main, naast m'n Elf Hunter. Hier heb ik tenminste een goed excuus om aggro te pullen, wat ik te vaak doe met mijn Hunter door m'n hoge DPS. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn warden is inmiddels ook al level 16 en ik vind hem ook erg prettig spelen. Zeker als je de aanval zelf kunt beginnen en dus de skill Ambush kunt uitvoeren (die wel vrij lang duurt om uit te voeren) heb ik een mob soms gewoon in 2 klappen dood. ;) Laatst had ik dat, Ambush en de skill eroverheen die je krijgt als een mob gestunned is... 2x devastated achter elkaar..einde mob...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Gisteren met de Maandaggroep een nieuwe char de Warden begonnen. Het rondrennen met een speer, schild en javelin (een kleinere speer) gaat me goed af. Als offtank heb in tegenstelling tot een echte tank meteen een ranged pull en daarom deed ik dat veelal binnen de groep (lvl8 GRD, RK, LM en ik).

De combo's die je kan maken is natuurlijk waar het omdraait als je bezig bent. Skills met vuur, extra dps, healing, kicks en er zijn nog zoveel combo's / gambit te unlocken. Daarnaast heb je eigen skills en daarmee ben je heel erg een kopie van Achilles in Troy qua combat techniek. Mn morale en tank abilities zijn aardig, want als warden hou je het lang vol in gevechten.

Ambush duurt te lang, maar daar zullen vast wel triats voor komen.

In de groep trok ik alles van de LM en RK af, aangezien de RK erg veel dmg kan veroorzaken. De tank heeft dan moeite op laag level om het onder controle te houden. Een groep met 2 RK (waarbij de een zich focust op helaing en ander op dmg) zal goed te doen zijn. De morale is (terecht) laag van de RK, waardoor de classe ook best snel in problemen kan raken bij het spawnen van meerdere mobs.

In ieder geval een leuke avond gehad met deze classe en betreft de RK, leuke classe met mooie animatics, helaas dat op je elke hoek bliksem of groene deeltjes ziet/hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:43:
Ik had gisteren de quest om een troll-boss te doen in een cave. Na langs alle trolls gesneaked te zijn kwam ik bij die boss met 2 adds, lukte het om ze plat te krijgen, update de quest niet. Wmb zijn er legio bugs momenteel :( laten we hopen dat er snel gepatched word.
Eenzelfde probleem gehad in een instance. Niet goed gelezen dat ik geen NPCs mocht aanvallen, fail. Opnieuw geprobeerd en toen kon ik niet meer met de NPC praten. En dat sneaken van Burgs.. dat zou je niet moeten doen daar. Het is veel leuker om er gewoon op level te lopen en alles af te maken. Daarbij mis je te veel XP als je overal maar langs sneakt.
Ik kwam onderstaande tegen terwijl ik steeds dieper (en steeds eenzamer) in Moria aan het rondsneaken was. Tramug, lvl60 met 74K morale (omgeven door een batalion lvl60 10+ K morale adds), grappig genoeg is dat dezelfde naam als de lvl45 class-quest mob in Mahlenhad . . .
Er zijn best veel namen hergebruikt. Zo ben ik een Dwarf tegen gekomen met een naam die ook op een Giant in de Rift geplakt is ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 25-11-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
Gister een session play gehad in moria.
Ik was die kapitein van de dwergen, die tot het bittere eind orcs van zich af moet meppen.
Wat een pret zeg, de DPS die je dan hebt is werkelijk om van te likkebaarden.

En omdat deze kapt, de vergelijkbare skills van een champ had, was het voor mij helemaal makkelijk :)

Maar (jaja een maar)
aan het eind kan ik Tifli niet spreken, die bugged. Ik een GM ticketen en binnen 3 minuten antwoord en ik kon verder :9 kijk das service denk ik dan :*)

yup moria is vette pret.

Nu nog even mn baan opzeggen zodat ik 24h kan spelen dan kan ik ook een RK en WRD lvl-en ;) (iemand tips hoe je dat aan he vrouw uitlegd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 10:10

qntal

Omlet du fromage!

Aah Bootoo = Crank...goed te weten ;)
zal het even doorgeven aan Thiona :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:32:

Nu nog even mn baan opzeggen zodat ik 24h kan spelen dan kan ik ook een RK en WRD lvl-en ;) (iemand tips hoe je dat aan he vrouw uitlegd?)
Gewoon aan het bed binden met Titanic op TV. Heb jij 3,5 uur om te gamen
Wel van te voren ff voldoende bier en nootjes bij je laten bezorgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qntal schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:42:
[...]

Gewoon aan het bed binden met Titanic op TV. Heb jij 3,5 uur om te gamen
Wel van te voren ff voldoende bier en nootjes bij je laten bezorgen :P
Zet dan de gehele LOTR trilogie extended op...dan heb je er meteen 12.. ;)

En heeft de dame in kwestie in ieder geval ook een keer wat toepasselijks om te kijken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281711

Ik wil de Titanic niet zien :(

En dragonspirit, dat heb ik gelezen. Groetjes van de dame in kwestie...... kwam jij nog langs zaterdag (6)

Ik ga fijn even wat sindarin pages farmen..... lang leven de professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281711 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:25:

En dragonspirit, dat heb ik gelezen. Groetjes van de dame in kwestie...... kwam jij nog langs zaterdag (6)

Dat ging toch niet over jou? ;) Dat ging over de vriendin van vage voor zover ik het gevolgd heb tenminste... en natuurlijk kom ik nog langs. ;)

Bij jou is dat tenslotte ook totaal niet nodig, je speelt zelf net zo graag mee. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 218701 op 25-11-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is het goed, mag je nog steeds langskomen zaterdag ;)

En het schiet niet op met die sindarin pages.

Trouwens ene hoop problemen op de server. Een hoop spelers kunnen een aantal van hun char's niet inloggen en er zijn enorme lag spikes in bepaalde gebieden :S Als dat maar goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Anoniem: 281711 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 14:25:

Tging over mijn vrouw, niet over jouw :)
Maar ik denk dat je de denkbeelden van mijn vrouw aangaande zinkende boten deelt: bagger niet naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig! Ik mag nog mee gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:11:
[...]

Tging over mijn vrouw, niet over jouw :)
Maar ik denk dat je de denkbeelden van mijn vrouw aangaande zinkende boten deelt: bagger niet naar kijken ;)
De hoofdrolspeler heet niet voor niks Leonardo diCrapio ;)

Denk dat er toch ergens een berg mensen zijn die de film helemaal geweldig vinden. Is lange tijd de best bekeken film ter wereld geweest...toch knap als je iedereen er over hoort dat ze de film haten.. Doet me een beetje denken aan Wham - Last Christmas, als je willekeurige mensen daarnaar vraagt vinden ze het ook niks, maar toch komt het nummer altijd weer voorbij in de "beste" Christmas songs allertijden...gekgenoeg. ;)

@Thiona, ik ook inderdaad dat dat goed gaat en ben blij dat ik toch nog langs mag komen zaterdag. :) Heb er nog steeds veel zin in. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Dragonspirit and Thiona sitting in a tree lalalalalalala

sorry kan het niet laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:51:

:D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vage schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:51:

En ik maar denken dat ik een bijdehand schepsel was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zolang ik dan maar met Qntal de freggel grot in mag..... (of zongen ze dat liedje bij jullie vroeger nooit :P)

En 't enigste waar DiCaprio goed in is, is in dood gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

The Lord of The Rings Online heeft voor zover ik weet niets met die ouwe boot te maken.

Dus graag ontopic verder, en probeer dan de slowchat ook een beetje te beperken. Dat houdt het allemaal net wat interessanter :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:16
kan de trial alleen dmv een 7.7gig download? wow trials worden gestreamed bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:41
Je kan ook wat al eerder genoemd is voor 7 euro de volledige versie kopen. Heb je meteen extra speeltijd en minder download. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik betwijfel of de 7 euro versie nog te koop is? Bart Smit heeft wel voor 30 euro de combi Shadows of Angmar en Mines of Moria, ik denk dat daar 30 dagen speeltijd bij zit, maar dat weet ik niet geheel zeker.

Anders zit er niets anders op dan een client downloaden van 7.7 gig. Anyway: als je de 7 euro versie van Shadows of Angmar nog ergens weet te vinden, dan moet je waarschijnlijk ook nog minimaal wel 7gb downloaden aan updates (omdat deze slechts tot en met boek 8 bevat). De client die je download bevat tot en met boek 14 (en via de dvd moet je boek 9 t/m 14 ook nog los downloaden wat op evenveel wachttijd neer komt).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De trial van Lotro is in die zin anders dat je in feite precies dezelfde game hebt als iemand die het volledige spel heeft. Je gameplay zal dus niet verschillen behalve op een paar kleine puntjes. Trial users kunnen volgens mij geen /tell doen, maar dat weet ik niet zeker. Verder kun je alles wat een gewone betalende gebruiker kan. Als je al geinteresseerd bent in het spel, dan zal het je zeker niet gaan tegenvallen. Het is even een download, maar dan heb je ook wel de meest mooie MMORPG die er op dit moment te krijgen is. Geweldige graphics, vooral als je op Ultra High kan draaien zoals ik, een goed verhaal (bij LOTRO is het ook echt leuk om de quest beschrijvingen te lezen) en een enorme wereld met alle karakters die je kent uit de boeken van Lord of the Rings en de films. :)

Die download is het echt wel waard hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Trialaccounts zijn inderdaad beperkt in hun mogelijkheden. Ze kunnen niet deelnemen aan globale of regionale chatkanalen, geen tells versturen tenzij ze eerst een tell van iemand krijgen, dan kunnen ze wel reageren. Ze kunnen ook geen gebruik maken van de mail. Dit hebben we allemaal te danken aan de goldsellers. Of trials wel kunnen traden weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hij kan ook gewoon de dvd's van iemand lenen.

Gisteren 54 geworden & aan 4 van die dwarf tools geraakt voor legacies.
Voor 2 lvl 55 maces & 2 lvl 55 burglar tools gegaan.
Spijtig genoeg geen goede legacies, nu ja nog tijd genoeg.

Eens benieuwd wat ik krijg als ik mijn huidig wapen, burglar tools & 2 andere burglar items die ik geequipped heb voor bonus exp deconstruct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren mijn rune-keeper naar level 12 weten te krijgen. Blijf het lastig vinden om te overleven met mijn rune-keeper en dat merkte ik gisteren toen ik To Avert A War wilde doen. Het lukte me allemaal prima om door de quest heen te komen en ook de laatste dwerg ging best goed neer, tot hij zijn pets erbij riep. Ik had het eigenlijk niet eens door voor ik nog 3 morale overhad, zo snel ging het. Zo zat ik op ruim 300 morale, en zo was ik dood. Die quest had ik voorheen echt meerdere keren gesoloed, met diverse soorten karakters. Het is dus ook niet dat ik niet wist wat me te wachten stond ofzo, ik was alleen totaal niet in staat om mezelf te verdedigen. Toch maar eens wat betere armour voor dit karakter maken met mijn warden, die dat mooi kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:23
inmiddels met m'n champ bijna lvl58, SM prospector en hard op voor metalworker, nu op 450/1200 voor SM, probeer regelmatig te farmen en m'n grootste probleem is eigenlijk de geboilde hides.

Boek quests worden trouwens wel erg pittig, maar zijn ook regelmatig leuk om te doen, aan de andere kant, sommigen zijn ook vrij vervelend, omdat je te weinig hints krijgt waar je moet zoeken.

En ik begin steeds vaker tegen bugs aan te lopen, waarvan de vervelendste de worm-slayer deed in moria is, die wil op advanced niet stijgen, en geeft volgens mij +2 valour, waar ik nu nog op 7 sta...

Waar ik nu voor het eerst tegen aanloop is dat het verdraaid moeilijk te solo-en wordt. Waar ik vroeger small fs quests solo kon doen op 't zelfde lvl, is het nu eigenlijk zelfmoord. Elites van 1 a 2 lvl's hoger zijn nog te solo-en, maar zodra er adds bij zijn ben ik kansloos op mijn champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Gisteren eindelijk de laatste 2 quests in de Trollshaws gedaan (giant quests) met behulp van een paar kinnies (thanx again Botoo). En hierna op aanraden van dragonspirit niet naar de mistymountains maar naar Forochel (foroggel :P) afgereisd....mijn god wat is het daar mooi. Nou kan ik dat op mn laptopje (1024x768 low settings) niet goed zien. Mn voeding van mn PC is door mn nieuwe videokaart opgeblazen en ff geen geld voor een nieuwe :{ Maar op de PC van mn vriendin zag het er wonderschoon uit. De eerste kills daar gemaakt en ik denk dat we er verder met veel plezier gaan questen. Op naar lvl 50 en Moria :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rik86: De Worms deed gaf mij ook wat hoofdpijn, maar daar zit een eigenaardigheid aan. De eerste tier kan je doen met bijvoorbeeld Salamanders uit de Waterworks. Deze tellen echter niet voor tier 2. Daar heb je hogere level worms voor nodig, zoals in de Flaming Deeps rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
hmm heb de game maar gekocht ;) heb 2 tokens voor gratis item, wat moet ik kiezen?
5 potions res fros of res acid of res lightning of res fire
colourful song bird
pesky dormouse
stone of the dwarf deeps
horn of the dwarrowdelf

geen idee wat het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

gotfurrr schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:35:
hmm heb de game maar gekocht ;) heb 2 tokens voor gratis item, wat moet ik kiezen?
5 potions res fros of res acid of res lightning of res fire
colourful song bird
pesky dormouse
stone of the dwarf deeps
horn of the dwarrowdelf

geen idee wat het is :D
Lol die colourful song bird en pesky dormuse zijn items voor in je huis. Het lijkt me dat je daar weinig aan hebt indien je (nog) geen huis hebt. Ik heb wel een huisje en heb de colourful song bird gekozen, best een leuk item voor in je huis. Een vogel in een kooitje dat je leuk in de hoek van een kamer kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
MueR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:31:
Rik86: De Worms deed gaf mij ook wat hoofdpijn, maar daar zit een eigenaardigheid aan. De eerste tier kan je doen met bijvoorbeeld Salamanders uit de Waterworks. Deze tellen echter niet voor tier 2. Daar heb je hogere level worms voor nodig, zoals in de Flaming Deeps rondlopen.
Ik loop al dagen te meppen in de flaming deeps, en daar tellen ze volgens mij ook niet mee, maar ik zal het eens controleren. In ieder geval bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qntal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:11:
Gisteren eindelijk de laatste 2 quests in de Trollshaws gedaan (giant quests) met behulp van een paar kinnies (thanx again Botoo). En hierna op aanraden van dragonspirit niet naar de mistymountains maar naar Forochel (foroggel :P) afgereisd....mijn god wat is het daar mooi. Nou kan ik dat op mn laptopje (1024x768 low settings) niet goed zien. Mn voeding van mn PC is door mn nieuwe videokaart opgeblazen en ff geen geld voor een nieuwe :{ Maar op de PC van mn vriendin zag het er wonderschoon uit. De eerste kills daar gemaakt en ik denk dat we er verder met veel plezier gaan questen. Op naar lvl 50 en Moria :)
Zo heel af en toe heb ik wel goede tips hoor Qntal ;)

Mijn level 50 minstrel loopt ook nog wel wat rond in Forochel en ook mijn level 44 Lore-Master is er regelmatig te vinden. Mooi gebied, maar als je nog laag level bent moet je soms wel uitkijken waar je helemaal naartoe loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Iemand eigenlijk al een hoog level wapen gedeconstruct?
Eens benieuwt of je dan veel betere runes o.d. krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Laatst een lvl 30 wapen gemolt.
Kreeg een:
xp item
legendary shards
flinke stapel runes, van max tier 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nice, hoeveel experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
kin-genoot van me kreeg een 10k xp item en ook een stapel runes. Zelf een 40k xp item gehad voor een lvl 23 weapon, en ook een set runes

Volgens mij kan je het beste class weapons equippen en die rond lvl 15-20 deconstructen, gaat het een stuk sneller met je runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
kinmate van mij gaf aan dat lvl 21 optimaal zou zijn... dus dat ben ik aan het proberen.

Die XP die je krijgt is random tussen de 10 en 50% van wat je wapen had. Ik meen dat op lorebook gelezen te hebben

Waar je op moet letten bij wapens is (mijns inziens)
max lvl, bij voorkeur 50 (als het je definitieve wapen wordt)
Welke legacies (no brainer)
Tier van de legacies, deze variert van 1 tot 6 ofzo, en hoe hoger de tier, hoe minder punten het kost om zo'n legacie omhoog te lvl-en.
bijv tier 1 van lvl 3 naar 4 kost 25 punten
tier 5 lvl 3 naar 4 maar 12 (dat is het idee, niet de exacte waarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zijn er eigenlijk burglars met wapens met toffe legacies?
Zal de mijne straks eens posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Het belangrijkste is dat je voor jezelf vaststelt welke tiers je belangrijk vindt en daar gericht naar zoekt, ik heb voor mezelf redelijk vastgesteld wat ik wil als champion, zoek bijvoorbeeld gericht naar een second age weapon die ardour pip verbeterd

Heb daarnet patch notes gelezen en over legendary weapons het volgende interessante:
- op lvl 10,30 en 50 krijg je 2 nieuwe legacy's waarvan je er 1 moet kiezen
- op lvl 20 en 40 kies je zelf welke legacy stijgt in tier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
rik86 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:41:
Heb daarnet patch notes gelezen en over legendary weapons het volgende interessante:
- op lvl 10,30 en 50 krijg je 2 nieuwe legacy's waarvan je er 1 moet kiezen
- op lvl 20 en 40 kies je zelf welke legacy stijgt in tier
klopt dat heb ik ook gelezen.
Waarom kies je voor ardour eigenlijk?
Ik wil denk ik een met fervour en daarop extra damage (tot 9% ofzo)
Aan de andere kant, meer items hebben ardour en als je de pip kan versnellen en parry en evade meer kan negeren heb je bijna controlled burn :)
Gelukkig mag je er 6.
Alleen jammer dat ik zo op dps kick, ben ik daar zoveel punten aan kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
heb nu een item waar ik volgens mij op lvl 24 of zo ardour op -4 ardour pip heb staan. Dat maakt solo-en heel wat simpeler. Als je dit icm een AoE build doet heb je na 2 mobs +20% attack speed continue, +1 fervour/15 seconden continue en je kan evaden/parryen/blocken. Je zou in principe met ardour met schild grote groepen aan moeten kunnen, waarbij je met de juiste traits en legacies relatief weinig power verliest, relatief weinig klappen doet en erg veel damage kan doen.

Ik wil daarom ook zo snel mogelijk bk6 afkrijgen, voor die legendary trait, gooi ik m'n controlled burn eruit en ga ik voor 3 AoE legendarys icm 5 AoE traits, de heavy shield trait en dan of de extra healing of extra power trait, die zitten volgens mij in andere sets dan de AoE, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.

Nu moet alleen de praktijk nog uit gaan wijzen of ik straks ook echt 5-10 gelijke lvl mobs zonder problemen aan kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Als je dit icm een AoE build doet heb je na 2 mobs +20% attack speed continue >> +20% speed waarvan ? gaat ff geen belletje rinkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 12:11
Kan iemand mij vertellen wat de warden en runekeeper classes nu echt uniek maakt?

Voor mijn gevoel is een warden namelijk niks anders dan een Captain, maar dan zonder pet.. en ipv polearms een spear + shield? Voor de rest lijken ze extreem veel hetzelfde?

Van de runemaster kan ik ook bijna geen beeld krijgen.. Anders dan dat het een beetje tussen minstrel en loremaster in zweeft?

Ooit in beta Lotro gespeeld (en in begin van retail) en daarna nog af en toe eens een weekje terug geweest, maar de classes spraken me gewoon niet aan tot nu toe heb ik het volgende gespeeld gehad:

Beta:
Hunter tot 40: Die speed travel options waren wel relaxed... Maar hoe verder ik kwam des te meer moeite ik had om een groep te vinden (te veel hunters)... (Ook in retail zag ik vanaf dag 1 echt 2x tot 3x zo vaak een hunter als iedere andere class, dus al snel besloten dat mijn main geen hunter zou worden)..

Guardian tot 35 (oid): Mjah in groepen was het wel relaxt (minder wacht tijd zeker omdat mijn gf op dat moment minstrel speelde).. Duo questen was ook nog wel redelijk..Maar het halen van deeds was hel :P.. Uit eindelijk was alles redelijk om te doen (gemiddeld genomen).. Maar had in retail geen zin meer om deze class nogmaals te beginnen..

Minstrel tot 30(oid): Redelijk relaxt.. Goeie balance tussen dingen duo doen en groeps (daarnaast was ik als minstrel gelijk een ticket voor mijn vriendins hunter om een groep te joinen).. Minstrel + Hunter LFG :P..

Retail:
Minstrel tot 42: Class beviel me goed in beta en wilde nog meer zien.. Maar op den duur was ik dat gebitch van mensen meer dan zat.. Voorbeeld: Hunter over aggro'd de tank.. Ik heal de hunter zo goed als ik kan en bam ik heb de aggro en ik ga dood (groep whipe).. Dus ik vraag of de hunter rustig aan wilt doen.. En 5 seconde later over aggro'd de hunter weer en laat ik hem doodgaan.. Groep blijft leven.. Maar ik krijg als nog tig keer te horen dat ik suck en op den duur was ik dat gewoon zat /leave...

Champion tot 46: Aangezien ik deze toon zo snel mogelijk weer in de level range van mijn vriendin wilde hebben, heb ik hem echt zwaar gepowerleveld tot ik level 40 was ofzo.. Maar die class is gewoon saai.. Ik heb geen een andere toen zo nutteloos gevonden als een champ.. Sure voor het halen van deeds is het gigantisch relaxt (zeker met een minstrel samen, kan je grote hoeveelheden afslachten met allemaal aoe deeds/traits of hoe het ook heten).. Maar uit eindelijk stelt de class zelf niks voor..

Uit eindelijk gekapt met de game.. Af en toe nog terug geweest.. Nog een loremaster en buglar tot ergens midden 20 gehaald.. Maar keer op keer weer gestopt omdat voor mijn gevoel characters niet uniek genoeg waren..

Dus mijn vraag hoe goed zit de runekeeper en warden class in elkaar? Hebben ze nog iets wat ze echt nuttig maakt in een fellowship (endgame)? Welke rassen kunnen welke nieuwe class spelen (hobbits en elfs ftw ;)) ? Iemand nog goede gameplay filmpjes van de nieuwe classes?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Goh, maar 40k? Dan was het wapen vast niet hoog :p Ik kreeg een 100k bij een level 23 boog. Binnenkort mn huidige boog eens deconstructen als ie op 30 zit (nu op 28,5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
fury heet dat ding volgens mij, kan bij glory en ardour alleen na een dode tegenstander gebruikt worden en geeft dan +20% attack speed.

bij fervour geeft die +15% voor 15 seconden dacht ik en die kan je altijd aangooien (tegen 2 fervour kost, maat dat is ongeacht je stance)

Ik loop nu trouwens met een legendary build die -9% AoE power costs geeft en +6% AoE damage doet volgens mij, ook wel een leuke combo, maar meer omdat ik nog geen goed ardour item heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogal een lap tekst Uhmmie. ;)

Persoonlijk vind ik wel degelijk dat er een behoorlijk verschil zit tussen warden en de captain en ook tussen de Rune-keeper en de minstrel/lore-master

Warden is echt een classe die je moet spelen en steeds meer nieuwe gambits uitvinden. Gambits zijn eigenlijk als het ware een soort van combo's. Hierdoor kun je erg krachtige nieuwe aanvallen maken en het is best leuk om die uit te vinden. Kan je er nog niet waanzinnig veel over vertellen want die van mij is nog maar level 16, weet alleen wel zeker dat ik die class erg prettig vind spelen en ook erg handig in solo play is.

De rune-keeper is een wat zwakkere class maar wel een die zowel qua damage aardig goed uit de voeten kan als qua healing. Het voordeel van deze class is dat je je kunt gaan focussen en aanpassen binnen een fellowship. Is er meer behoefte aan DPS, dan ga je damage dealen. Hoe meer damage je doet, hoe zwaardere en krachtigere aanvallen je ter beschikking krijgt. Is er bijvoorbeeld geen minstrel, of is er meer behoefte aan een healing class dan kun je ook die rol op je nemen. Mijn rune-keeper is nog maar level 12 maar je kunt wel merken dat dit best wel inzicht vergt. Als je echt voor de healing wil gaan zul je je daarop moeten focussen. Zo heb je bijvoorbeeld een rune-stone die je hele fellowship van healing kan voorzien. Deze runestone heeft een eigen morale bar en kan dus ook worden vernietigd door je tegenstanders.

Een runestone kun je ook alleen maar neerzetten als je healing focussed bent. Dus als je net flink in de aanval bent gegaan zul je eerst moeten zorgen dat je healing attuned bent zodat je ook een dergelijke rune-stone kunt neerzetten. Wat ik in het begin van een andere rune-keeper hoorde klopt niet helemaal. Die vertelde mij namelijk dat de runestone alleen in het begin kon worden neergezet, maar volgens mij is dat niet waar. Je kunt wel midden in de battle een runestone neerzetten, zolang je attunement maar aan de groene kant (healing) en dus niet de rode kant (battle) zit.

Met andere woorden beide nieuwe classes hebben best wel wat uitdaging in zich zitten en zijn een leuke toevoeging aan het spel, of jij ze leuk vind, dat kan ik niet voor je bepalen uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:26
qntal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:11:
Veel quests beschikbaar, maar om daar nu door te levellen tot 50? Ik vermoed dat je niet helemaal tot 50 kan geraken met questen alleen, stel dat je tegen lvl 43 in Forochel arriveert. Ik heb op lvl 45.5 al veel content achter de kiezen daar. Ter afwisseling kan je zeker en vast weer naar Misty Mountains (Goblin Town) ofwel Angmar aan de slag, al betwijfel ik of daar nog heel veel volk zal rondlopen (voor een FS te vormen). Zeker de wat gevorderde quests in Angmar (voorbij de beeldenrij) zijn small FS of full FS. Weinig solo content als ik mij niet vergis. Na 3-4 lvls in Forochel heb ik de sneeuw ook wel gehad. De chocomelk met slagroom van Angmar (Aughaire) is dan zeer aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik vind dat als je een vraag stelt een beetje background info geen kwaad kan :P Ik kan wel gewoon vragen of de nieuwe classes wel iets zijn voor mij ;) maar als jullie niet weten wat me wel en niet beviel bij de oude classes dan kan er ook niemand een nuttige reactie geven ;).
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:12:
Warden is echt een classe die je moet spelen en steeds meer nieuwe gambits uitvinden. Gambits zijn eigenlijk als het ware een soort van combo's. Hierdoor kun je erg krachtige nieuwe aanvallen maken en het is best leuk om die uit te vinden. Kan je er nog niet waanzinnig veel over vertellen want die van mij is nog maar level 16, weet alleen wel zeker dat ik die class erg prettig vind spelen en ook erg handig in solo play is.
Bij deze omschrijving doet het me denken aan het systeem van een rogue in WoW komt het hier een beetje mee overeen of werkt het toch heel anders?
De rune-keeper is een wat zwakkere class maar wel een die zowel qua damage aardig goed uit de voeten kan als qua healing. Het voordeel van deze class is dat je je kunt gaan focussen en aanpassen binnen een fellowship. Is er meer behoefte aan DPS, dan ga je damage dealen. Hoe meer damage je doet, hoe zwaardere en krachtigere aanvallen je ter beschikking krijgt. Is er bijvoorbeeld geen minstrel, of is er meer behoefte aan een healing class dan kun je ook die rol op je nemen.
Hmm beetje het idee van 80% van normale dps en 80% van een normale healing class? Of is het gewoon echt een zwakke class? Normaal hou ik niet zo van dit soort classes.. Maar het idee dat je jezelf continue moet evalueren of je verder kan dps'en of weer de andere kant op moet trekt me eigenlijk wel aan :P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Jeetje, mensen.. net nu ik de topicstart thuis heb zitten aanpassen gaan we ineens als een gek posten. Nou ja, vanavond of morgen maar even nieuw topic maken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

Hurtebise schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:22:
[...]

Veel quests beschikbaar, maar om daar nu door te levellen tot 50? Ik vermoed dat je niet helemaal tot 50 kan geraken met questen alleen, stel dat je tegen lvl 43 in Forochel arriveert. Ik heb op lvl 45.5 al veel content achter de kiezen daar. Ter afwisseling kan je zeker en vast weer naar Misty Mountains (Goblin Town) ofwel Angmar aan de slag, al betwijfel ik of daar nog heel veel volk zal rondlopen (voor een FS te vormen). Zeker de wat gevorderde quests in Angmar (voorbij de beeldenrij) zijn small FS of full FS. Weinig solo content als ik mij niet vergis. Na 3-4 lvls in Forochel heb ik de sneeuw ook wel gehad. De chocomelk met slagroom van Angmar (Aughaire) is dan zeer aan te raden.
Ik had ook niet verwacht dat ik daar tot lvl 50 zou vertoeven...maar het is een soort Evendim voor de Trollshaws zeg maar. Hierna gaan we (ik speel samen met mn vriendin) naar Misty Mountains en dan naar Angmar idd. En er zullen best nog wel groepjes te vinden zijn hoor...heb ook sinds MoM nog geen moeite gehad een groepje te vinden. En anders zijn er altijd wel lieve kinnies die ff willen helpen :) Zeker als ik kan summonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhmmie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:23:
Bij deze omschrijving doet het me denken aan het systeem van een rogue in WoW komt het hier een beetje mee overeen of werkt het toch heel anders?
Daar kan ik weinig over zeggen aangezien ik WoW niet lang gespeeld heb. Dus dat laat ik even aan anderen over.
Uhmmie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:23:
Hmm beetje het idee van 80% van normale dps en 80% van een normale healing class? Of is het gewoon echt een zwakke class? Normaal hou ik niet zo van dit soort classes.. Maar het idee dat je jezelf continue moet evalueren of je verder kan dps'en of weer de andere kant op moet trekt me eigenlijk wel aan :P..
Het is zeker geen zwakke class, wel een class die je absoluut moet leren kennen. Als je goed met de skills om gaat die er tot je beschikking staan denk ik dat je eigenlijk zelfs aardig sterk bent. Je kunt jezelf healen tenslotte, als je maar op tijd daarmee begint anders zet het geen zoden aan de dijk, dus goed op blijven letten is erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Anoniem: 218701 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:37:Het is zeker geen zwakke class, wel een class die je absoluut moet leren kennen. Als je goed met de skills om gaat die er tot je beschikking staan denk ik dat je eigenlijk zelfs aardig sterk bent. Je kunt jezelf healen tenslotte, als je maar op tijd daarmee begint anders zet het geen zoden aan de dijk, dus goed op blijven letten is erg belangrijk.
Worden 2 Runekeepers in een fellowship geaccepteerd? Ik bedoel toen ik en mijn gf allebei hunter speelde was het echt hell om een groep te vinden.. Maar toen we in retail allebei een minstrel speelde waren we juist (ondanks 2x dezelfde class) onwijs wanted :).. Hoe zit dat bij runekeepers?

Weet iemand trouwens een online winkel waar je alleen de cd-key kan kopen? Ik ben hier namelijk alle winkels af geweest gisteren en nergens (mediamarkt, bartsmit, gameplaza, v&d, etc) hadden ze hem meer op voorraad of ze hebben de game nooit binnen gehad :S)..

[ Voor 14% gewijzigd door Uhmmie op 26-11-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Alleen CDkey is dan ook niet beschikbaar in de retail. Enkel op de CM site kan je de losse CD key kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 13:33
Nogal een lap tekst Uhmmie. ;)

Een runestone kun je ook alleen maar neerzetten als je healing focussed bent. Dus als je net flink in de aanval bent gegaan zul je eerst moeten zorgen dat je healing attuned bent zodat je ook een dergelijke rune-stone kunt neerzetten. Wat ik in het begin van een andere rune-keeper hoorde klopt niet helemaal. Die vertelde mij namelijk dat de runestone alleen in het begin kon worden neergezet, maar volgens mij is dat niet waar. Je kunt wel midden in de battle een runestone neerzetten, zolang je attunement maar aan de groene kant (healing) en dus niet de rode kant (battle) zit.
Dit is waar.. maar toch niet helemaal :P

als je nog even doorspeelt dan kun je met je class skills ervoor zorgen dat je runestone ten aller tijden beschikbaar is, dus ook als je vollop in je DPS attunement zit. En zo kun je ook met je class skills ervoor zorgen dat je meer dps spells hebt terwijl je healing attuned bent. Dus zo kan je toch nog een beetje met je skills schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
MueR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:53:
Alleen CDkey is dan ook niet beschikbaar in de retail. Enkel op de CM site kan je de losse CD key kopen.
Helemaal niet bij stil gestaan dat CM zelf online de keys verkoopt.. Denk dat ik hem daar maar ga bestellen, want geen een winkel kon mij vertellen wanneer ze weer boxes binnen kregen..

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Uhmmie schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:49:
[...]

Worden 2 Runekeepers in een fellowship geaccepteerd? Ik bedoel toen ik en mijn gf allebei hunter speelde was het echt hell om een groep te vinden.. Maar toen we in retail allebei een minstrel speelde waren we juist (ondanks 2x dezelfde class) onwijs wanted :).. Hoe zit dat bij runekeepers?
Ik denk 't wel. Je zou zelfs met 1 tank en 5 runekeepers kunnen gaan die dan onderling goed coordineren wie healt en dps't. Je mist dan wel buffs.
De runekeepers is volgens mij de meest handige class om dubbel te hebben in een fs, omdat die naar gelang de situatie kunnen switchen tussen healen en damage doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

hier hebben ze ook online de keys te koop: http://gamecard.nu/ (onderaan de keys voor volledige games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
RonnieB82 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:58:
hier hebben ze ook online de keys te koop: http://gamecard.nu/ (onderaan de keys voor volledige games)
Yup maar dan kan ik hem dus net zo goed via codemasters zelf bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik heb de game bij bart smit gehaald voor 30 euro (incl expansion), geen idee of dat goedkoop is eigenlijk :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Als het inclusief MoM is, dan is het een hele goede prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Anoniem: 219289 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:17:
Als het inclusief MoM is, dan is het een hele goede prijs. :)
is incl mom, ben een female warden (wil mn diablo2 javalin namaken 8) )

wel vaag af en toe waar je naar toe moet overigens, maar het spel ziet er beter uit dan ik had verwacht (en tot nu toe 10x beter dan wow lol)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 11:18

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Gisteren voor het eerst (als lvl32 guardian) naar Rivendel en de Trollshaws geweest (book 2 en 3 afgerond)... het lijkt wel of ieder nieuw gebied waar ik kom mooier wordt! Helaas nog wel een beetje te hoog levellige tegenstanders daar dus snel terug naar Esteldin gegaan om in Nan Amlug West verder te questen.

Guardian vind ik een leuke klasse om te spelen, omdat ik wel van een goede verdediging hou. Je kunt nog eens een foutje maken of niet helemaal erbij met je gedachten zonder dat het direct gevolgen heeft, en daar hou ik wel van. Ook tijdens het sparren sta je in eerste instantie gewoon stil en er gaat bijna niets van je morale af!
Jammer is wel dat het solo-questen (en vooral de deeds!) uitermate traag gaan. Ik speel op Snowbourn, en ik begreep van een kinmember daar dat er weinig (goede) lvl 50 guardians zijn. Mooi doel voor mij, lijkt me zo!

Dan moet je wel in de gaten houden dat het er niet helemaal met je gedachten bij zijn in een fellowship WEL grote gevolgen kan hebben. ;)

Mooi dat inderdaad, als je nieuwe gebieden in loopt en het gevoel hebt dat je kin op de grond valt omdat je niet had gedacht dat het nog mooier kon zijn. ;)

• vage
Gister de Treasury gedaan.
Pfoe das och best een stevig robbetje knokken, zeker als je mobs + mini boss pullt :)
Dus was bijna iedereen wel dood gegaan, maar gewoon retreaten gelijk weer meevechten! thats the spirit.
Uiteindelijk ben ik voor 750 S aan reparaties het schip in gegaan, iets van 10 keer dood ^^

De laatste trollen inderdaad gedaan zoals eerder in het topic beschreven, iets met kamer en kite.
spoiler:
om ze uit elkaar te houden gebruikte onze tank zijn voice taunts en ik als champ mijn voice taunt zo vaak mogelijk, daarmee konden we ze scheiden, hamstring werkte niet, meppen werkt niet

Maarja nu moet ik nog een keer voor nog weer 4 defilers en wat coins. (waar zijn trouwens de items voor die je loot van die treasure piles? (pot of gold, mirror dacht ik)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 11:18

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Anoniem: 218701 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:05:
Dan moet je wel in de gaten houden dat het er niet helemaal met je gedachten bij zijn in een fellowship WEL grote gevolgen kan hebben. ;)
Uiteraard, maar gelukkig vind ik LotR:O (méér dan WoW) vooral op solo quest gericht. Er zijn wel fellowshipquests genoeg, maar je kunt je prima vermaken in je eentje in elk gebied waar ik tot nu toe ben geweest. Soms heb ik gewoon geen zin of tijd om met anderen te questen met bijbehorende verantwoordelijkheden...

Anoniem: 249976

Gisteren weer even verder gegaan met mijn runekeeper. Inmiddels de meeste quests in Ered Luin gedaan inclusief de gehele proloog questline. Runekeeper begint mij steeds beter te bevallen. Vrees wel dat deze class, zoals Muer eerder zei, nog wel eens voor een nerf in aanmerking kan gaan komen. Zonder een moment in problemen te zijn gekomen de Standing Stone quest gedaan. Een quest waar ik als solo Loremaster wel wat meer problemen heb gehad. Daarna wel onmiddellijk afgestraft voor de hierdoor opgedane hoogmoed en door 2 wights die ik nog even snel dacht mee te kunnen pakken voor een andere quest, binnen no time in de pan gehakt. Als het dout gaat voor een runekeeper dan gaat het dus ook heel snel fout.
Kan het trouwens zijn dat er een flink aantal quests makkelijker zijn gemaakt. Meende mij van vroeger te herinneren dat de laatste quest van de proloog questline (assault on rag therag meen ik uit mijn hoofd te herinneren, waarbij je uiteindelijk belandt in die trap met de vader van je metgezel) vroeger een group quest was. Gisteren solo gedaan en ging er echt fluitend doorheen. :)
Vanavond wordt het dus tijd om de laatste losse eindjes in Ered Luin af te maken (moet nog 1 gear ophalen en nog een quest ineleveren) en dan op naar Breeland om daar achter de brigands aan te gaan jagen. Denk dat ik ook deze keer weer the old forest links laat liggen. Weet niet wat het is met die plek maar ik vind er werkelijk niets aan en sla bijna alle quests daar over.

Anoniem: 181786

Anoniem: 249976 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:38:
Denk dat ik ook deze keer weer the old forest links laat liggen. Weet niet wat het is met die plek maar ik vind er werkelijk niets aan en sla bijna alle quests daar over.
Ikzelf blijf ook het liefst weg uit the Old Forest. Moest er laatst voor een deed wel heen, maar toen was ik al lvl 50. Ik ken wel meer mensen die the Old Forest het liefst links laten liggen en er met een grote boog omheen lopen.
Toen ik met LOTRO begon voor de eerste keer was er nog geen kaart voor en was het een echt dolhof, ik denk dat ik daarom het vervloekte bos liever links laat liggen ondanks dat de nieuwe kaart uitstekend werkt.

• The Flying Dutchman
MueR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:58:
Goh, maar 40k? Dan was het wapen vast niet hoog :p Ik kreeg een 100k bij een level 23 boog. Binnenkort mn huidige boog eens deconstructen als ie op 30 zit (nu op 28,5).
Daar ben je dan heel aardig mee weggekomen. Ik kreeg 15k voor mijn lvl 20 halberd... (of ik had gewoon dikke pech ;)). Eens zien wat ik binnenkort voor mijn lvl 20 emblem krijg. Gisteren ook alvast wat lvl 55 captains greatswords gebarterd... dat was helaas allemaal troep (ik moet nog 20k xp voor lvl 55). Gelukkig heb ik nog meer barter items, dus ik kan nog wel een stuk of 15 van die dingen barteren. Hopelijk zit er eens wat leuks tussen. Of nog leuker zou zijn als er plotseling ergens een mooi greatsword of the 2nd age dropt ;).

The Flying Dutchman

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het % dat je terugkrijgt ligt volgens mij tussen de 10 & 40% dus hangt inderdaad van geluk af.
Als ik 55 ben ga ik mijn wapen ook deconstructen hopelijk heb ik wat geluk & geraak ik aan een mooie mace.
Wel al aan ééntje geraakt met 1 redelijke legacy (+ crit voor surprise strike dus leuk voor crit chainen e.d.) maar spijtig genoeg maar rank 1. De mace in kwestie heeft wel maar 2 legacies dus als ik toch die gebruik bij gebrek aan iets beters dan zal hij er dus ook al bijkrijgen doordat ik de andere niet meer kan levelen.

Is iemand eigenlijk al aan een third age wapen geraakt met legacies met een level hoger dan level 1?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08
Random legendary weapons deconstructen levert heel weinig op, beter kan je ze eerst naar lvl1 brengen (5 min werk) en dan deconstructen. Tot nu toe krijg ik dan steeds vier keer zoveel terug :) (kan natuurlijk alleen met eigen class legendaries, maar met de rusty dwarven tools kan je daar genoeg van krijgen).

Ik had een mazzeltje en vond een lvl54 second age burglar mace op AH (15G), gekocht en nu inmiddels aardig geleveld (+/- 18). Doet het best goed dat ding :) en zeker beter dan mijn 10 lvls hogere third age sword.

Ik heb op beide wapens Ancient Dwarf damage genomen, maar ik overweeg sterk om naar Westernesse te switchen zodra ik daar de kans voor krijg, een lvl58 hunter uit mijn kin is ook overgeschakeld naar Westernesse en doet gemiddeld meer damage in Moria.
Moet naturlijk wel eerst Westernesse damage vinden . . .

Third age kan max lvl30 worden maar second age kan naar 40 :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• The Flying Dutchman
Meestal deconstruct ik wapens (voor m'n eigen class natuurlijk) pas op lvl 10. Hoewel dat toch nog wel vrij lang duurt.... misschien moet ik het terug schroeven naar lvl 5 of 6. Dan kun je er 4 equippen en na een uurtje questen zijn ze wel op dat lvl aanbeland. Scheelt een aanzienlijke hoeveelheid tijd als je het vergelijkt met lvl'en tot lvl 10. En zeker als je er 20 gaat barteren om er één uit te kiezen die je wilt gaan gebruiken en de rest voor de relics... als je ze alle 20 tot level 10 wilt brengen... dan ben je aan een lvl 57 wapen toe voordat je klaar bent ;).

The Flying Dutchman

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Als je er echt zoveel hebt dan zou ik ze niet zelf tot 10 tillen.

@botoo: zijn de legacies wat fatsoenlijk? (ben zelf aan het rondkijken, ben ook een burglar)

• gotfurrr
ik krijg nu een datacenter error (kan niet connecten), weet iemand hoe dit op te lossen is? (heb op dit moment geen firewall draaien, geen proxy etc)

Rexcore schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:54:
[...]

Dit is waar.. maar toch niet helemaal :P

als je nog even doorspeelt dan kun je met je class skills ervoor zorgen dat je runestone ten aller tijden beschikbaar is, dus ook als je vollop in je DPS attunement zit. En zo kun je ook met je class skills ervoor zorgen dat je meer dps spells hebt terwijl je healing attuned bent. Dus zo kan je toch nog een beetje met je skills schuiven.
Ik vind juist dat heen en weer schuiven van DPS naar Healing wel uitdagend. Voordeel is dat de DPS ook gewoon ranged is.
Verder heb ik gemerkt tijdens de eerste classquest dat je met de runekeeper ook best goed kan kiten :)

gotfurrr schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:09:
ik krijg nu een datacenter error (kan niet connecten), weet iemand hoe dit op te lossen is? (heb op dit moment geen firewall draaien, geen proxy etc)
Kan het je niet met zekerheid zeggen, maar zou best wel eens maintenance kunnen zijn momenteel.

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-05 17:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Er is maintenance, zoals elke donderdag ochtend. Vandaag zelfs tot 1500 :'(

Anoniem: 281711 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:12:
[...]

Ik vind juist dat heen en weer schuiven van DPS naar Healing wel uitdagend. Voordeel is dat de DPS ook gewoon ranged is.
Verder heb ik gemerkt tijdens de eerste classquest dat je met de runekeeper ook best goed kan kiten :)
Daar ben ik nu bijna aan toe. Ben inmiddels namelijk level 14. Gisteren ook alle intro epic quests gedaan, moet nog wel een paar andere quests uitvoeren voor ik echt uit de Low Lands ga vertrekken. Ik merk nog dat ik iets te overmoedig ben soms. De meeste targets gaan wel vrij makkelijk neer, maar ik ben al regelmatig verrast en ineens dood gegaan.

Anoniem: 219289

EDIT: verplaatst naar nieuwe topic.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 27-11-2008 12:52 ]

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter

Anoniem: 191619

Even een vraagje,

Bij het unlocken van een Third age wapen, dan zijn sommige legancies grijs in je wapen pop up. Worden deze nog gekleurd? Zijn ze werkzaam?

Anyhoe, hoe werkt dit>

edit

ik verplaatst m wel even muer :). lukt niet vanwege dubbele post :(

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 27-11-2008 12:54 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.