The Lord of the Rings Online - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.287 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

botoo schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

Ik heb 'm toch echt bij Morderith vandaan, maar da's al een poosje geleden (januari).

Vorige week scoorde ik Romul's Edge (BG Udunion drop), ook wel leuk, en in combinatie met Auger wel een bloedsnelle set :) Viel me ook op (duh!) dat de spirits niet bijzonder gecharmeerd waren als ik met twee Westernesse daggers bezig was :P
Dagger of the Night is nog één tandje sneller, maar rap gaat het! Best interessant met spars, vooral tegen tegenstanders die je wilt interrupten :) .

[afbeelding]
ik weet... minstrels b.v. :( kan me 1 spar herinneren (volgens mij die gluiperd van een cranck ;)) kreeg er met moeite een heal uit en dan nog mezzes enzo :( niet leuk :N verliezen is ok maar als je echt niets kan doen wordt het wel heel vervelend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:59

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Anoniem: 66797 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 13:58:
heel erg benieuwd hoe ze het balrog gedeelte gaan doen
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit een vorm van session play gaat worden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00
Vanavond eindelijk maar eens Tomb of Elendil gedaan. Twee keer raakten we iemand kwijt doordat de connectie weg viel, daardoor moest ik een keer gerevived worden, maar niemand die hoefde te retreaten verder. Alles ging verder vrij vlot en ook Norganol ging eigenlijk vrij eenvoudig.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Om in FIX ME:unassigned te komen:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/j7enuc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2mocvbk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/1zfsvbo.jpg

Je moet dus met je paard dat gebouw opkomen, vervolgens kun je verder over de rand lopen, en die bergwand op. Als je daar eenmaal bent, kun je overal komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:08:
[...]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit een vorm van session play gaat worden.
oeh dat zou een goeie zijn! dan moet het haast wel zo zijn dat we Gandalf besturen in de sessie :P

hopelijk zijn de nieuwe books op lvl 50 te doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 219289 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:33:

...

Je moet dus met je paard dat gebouw opkomen, vervolgens kun je verder over de rand lopen, en die bergwand op. Als je daar eenmaal bent, kun je overal komen. :)
Confirmed!
Zojuist even geprobeerd en ben bij Rushingdale weer `naar binnen' gegaan. Heb gekeken of er ook een shortcut is naar Ered Luin, maar dat lukte zo niet direct.

Ik heb er alleen mijn mini-map wel mee gesloopt. Hij is helemaal donkerblauw en er staat een zandloper in. Wellicht dat het na een swift travel of port of het spel opnieuw starten wel weer in orde is.

edit:
na swift travel deed mijn mini-map het idd weer

[ Voor 21% gewijzigd door The Flying Dutchman op 03-10-2008 10:16 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
LOL, dit ga ik straks zeker even proberen, thnx.

Even een andere vraag, ik heb inmiddels mn burglar op 50, mn hunter op 49 en mijn Loremaster op 46. Ze dragen meestal questrewards als kleding (en ik heb ook nog geen rift-armour oid).
Onlanks (vorige week) ben ik GM Tailor geworden.... is het nog handig om exquisite / fine radiant armour te maken? Of zou ik wachten tot MoM, want daar ga je natuurlijk doorlevellen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 07:19:
[...]

oeh dat zou een goeie zijn! dan moet het haast wel zo zijn dat we Gandalf besturen in de sessie :P

hopelijk zijn de nieuwe books op lvl 50 te doen 8)
spoiler:
Nee, het is inmiddels al wel bevestigd (en er zijn ook al 2 (brakke kwaliteit) filmpjes van te zien) dat je meespeelt als dwerg in een expeditie met dwergen en een paar elven die aan het graven zijn, en daarbij dus op de Balrog stuiten. Wat je rol daarna precies gaat zijn is niet duidelijk, behalve dat je de zoon van Durin moet beschermen.
Ze hebben er dus voor gekozen om de zin '[the dwarves] digged too deep' letterlijk uit te werken in sessieplay, en is wel heel erg vet IMHO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Rfce: Ja, dat is zeker wel de moeite waard. Ook dingen als de Rift zijn nog de moeite waard, want die armours kan je in MoM ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:23:
[...]

LOL, dit ga ik straks zeker even proberen, thnx.

Even een andere vraag, ik heb inmiddels mn burglar op 50, mn hunter op 49 en mijn Loremaster op 46. Ze dragen meestal questrewards als kleding (en ik heb ook nog geen rift-armour oid).
Onlanks (vorige week) ben ik GM Tailor geworden.... is het nog handig om exquisite / fine radiant armour te maken? Of zou ik wachten tot MoM, want daar ga je natuurlijk doorlevellen.
ik zou wel iig wat rift items proberen te krijgen op elk char dit om de volgende redenen

a. het is goedkoop (geen shard etc etc)
b. je kan ze (zodra je wat beters hebt in MoM) inruilen voor runes voor b.v. je epic weapon :D
c. goeie gear maakt het levelen in MoM wel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zo, gisteren eindelijk mijn PC weer werkend. De schrik sloeg me echt om het hart toen ik LOTRO startte. Ik had zowaar een stabiele 60 FPS met alles op de hoogst mogelijke instelling. Daarbij is mn in-game geluid nu ook eindelijk fatsoenlijk.

Voor de geinteresseerden, mn setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:21:
Zo, gisteren eindelijk mijn PC weer werkend. De schrik sloeg me echt om het hart toen ik LOTRO startte. Ik had zowaar een stabiele 60 FPS met alles op de hoogst mogelijke instelling. Daarbij is mn in-game geluid nu ook eindelijk fatsoenlijk.

Heeft lotro een ingame fps counter oid?

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ja, Ctrl+F. Mogelijk moet je wel wat schuiven met je vensters (Ctrl+\), normaal staat ie ongeveer iets naar links gecentreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Yep in een nice LOTRO lettertype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51
MueR schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 15:21:

Nice, zit je trouwens wel eens in ettens? Ik heb alles ook op full staan en draait soepel, maar voor ettens moet ik toch echt naar medium toe. Heb jij dat ook? Of zijn het maar een aantal instellingen die ik dan moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ettenmoors heb ik nog niet geprobeerd met de nieuwe setup. Denk dat ik daar iig Post Processing uitzet, dat scheelt 50% rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ok, van het weekend maar eens proberen, ben het een beetje zat om alle instellingen telkens te wijzigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel op een laptop: op high met post processing aan ongeveer een fps van 12, met post processing uit een fps van 40. Aanrader om dat is te proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264388

Ik heb deze game inmiddels ook binnengehaald (8 euro, vond ik niets).
Maar ik ben nu in Bree, en wat me opvalt is dat het zeer rustig is! Ik speel op Snowbourn, omdat ik een Kinship ken die daar speelt. Is LotrO al dood? Of zit er nog wel degelijk leven in de brouwerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Het is s'ochtens wel vaker wat rustiger. De meeste mensen spelen of in de middag of in de avond. Dan heb ik meestal geen proberen met het vinden van groepen voor quests bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Even de fps geprobeert, het lijkt bij mij nogal veel te verschillen of er veel characters in beeld zijn ja of nee. Met veel characters in beeld zit ik op ongeveer 40fps (alles op max, 1680x1050), weinig characters (bijv. een landschap) tussen 90 en 100 fps. Overigens zijn dit wel directx 9 settings, direct x 10 crashed bij mij altijd in binnen locaties (hoewel ik het na die updates van vorige week niet meer geprobeert heb).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 264388 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 09:44:
Ik heb deze game inmiddels ook binnengehaald (8 euro, vond ik niets).
Maar ik ben nu in Bree, en wat me opvalt is dat het zeer rustig is! Ik speel op Snowbourn, omdat ik een Kinship ken die daar speelt. Is LotrO al dood? Of zit er nog wel degelijk leven in de brouwerij?
Nee joh, meestal is het vrij druk hoor. Maar zoals men al zegt, 's morgens niet (nu speel ik niet vaak smorgens, maar op de zaterdag weet ik uit ervaring dat het vrij rusitg is.

Ik zie dat je snowbourn hebt gekozen!! Ik weet nog niet of je weet hie het systeem werkt om groepjes te zoeken voor zwaardere quests, maar zie onderstaand:

- Je kunt vragen in het LFF (Looking for fellowship) channel, je tikt in /lff en hier de tekst wat je wilt zeggen. Houd dit channel ook in de gaten, want vaak zijn er meerdere mensen op zoek om samen een zware quest te doen. Houd er rekening mee dat dit channel, streek-gebonden is. Kortom als je in de Shire bent, zie je de oproepen van Bree niet, en andersom.
- Je kunt je aanmelden voor het custom channel: GlobalLFF. Dit is een overkoepelend channel op snowbourn, wat over alle regio's te lezen is. Of je nu in Bree, in de Shire of in Rivendel bent. Heel handig, want soms zijn er quests waar je bijna niemand voor kunt vinden.
Je meld je aan op volgende manier:
Klik eerst op het general chat tab, vink hier bij "Change Filters" de vier user chats aan.
vervolgens tik je in: /joinchannel GlobalLFF
Je zit nu voor altijd in dit channel, totdat je /leavechannel GlobalLFF doet.
Met /1 TEXT, kun je praten in dit channel.

Als je andere vragen hebt kun je ze me ingame ook stellen mits ik online ben, /tell Tiberivs

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aja, bedankt!
Ik denk dat het wel moet lukken zo, ik ben er nog niet helemaal uit welke class ik neem, ik twijfel enorm. Maar ook dat gaat wel lukken denk ik. Ik probeer nog vooral niet te powerlvllen, ik doe het lekker rustig aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:11
MueR schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 13:32:
Ik draai thuis op Vista 64, geen problemen hier :)
Ik heb wel een issue, nl. dat LOTR zeurt over de afwezigheid van .net 1.14 oid. Als ik vervolgens .net 2.0 probeer te installeren krijg ik de melding dat dit niet ondersteunt wordt door Vista 64 bit. What gives?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:37:
[...]

Ik heb wel een issue, nl. dat LOTR zeurt over de afwezigheid van .net 1.14 oid. Als ik vervolgens .net 2.0 probeer te installeren krijg ik de melding dat dit niet ondersteunt wordt door Vista 64 bit. What gives?
Kijk eens in Windows Update. wellicht probeer je .net 32 bit te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ligt het nu aan mij of ligt Lotr eruit? Kom namelijk ook niet meer op het offciele forum van Codemasters.

Ligt dus aan mij, tweakdsl heeft een storing. :(

[ Voor 21% gewijzigd door MADG0BLIN op 04-10-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:37:
[...]

Met Vista wordt standaard 3.0 meegeleverd. Kijk anders even bij Microsoft voor versie 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 219289 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:33:
Ben er vanmorgen geweest, amazing..... duurde alleen ff voordat ik er op kon (flikkerde steeds van dat muurtje af.).
Vraag me af hoe ze ontdenkt hebben dat je hier op kunt.

Inderdaad een mega mooi uitzicht over Annuminas. Op een gegeven moment kreeg ik de melding dat ik en Bree zat (tussen shire en evendim in), LOL (zag ook gewoon bree-lff enzo).
Daarna een heel stuk doorgelopen om te kijken of ik links boven de Eavespires kon komen... toen viel ik een flink stuk naar beneden, dus retreat :(.
Morgen nog eens proberen en kijken of ik de andere kant op kan lopen :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Rfce schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:32:
[...]

Ben er vanmorgen geweest, amazing..... duurde alleen ff voordat ik er op kon (flikkerde steeds van dat muurtje af.).
Vraag me af hoe ze ontdenkt hebben dat je hier op kunt.

Inderdaad een mega mooi uitzicht over Annuminas. Op een gegeven moment kreeg ik de melding dat ik en Bree zat (tussen shire en evendim in), LOL (zag ook gewoon bree-lff enzo).
Daarna een heel stuk doorgelopen om te kijken of ik links boven de Eavespires kon komen... toen viel ik een flink stuk naar beneden, dus retreat :(.
Morgen nog eens proberen en kijken of ik de andere kant op kan lopen :P
Heheh... moet je eens 1 goud beloven aan de eerste die je binnen 10 minuten een biertje uit de Prancing Pony brengt ;).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:48:
[...]
Heheh... moet je eens 1 goud beloven aan de eerste die je binnen 10 minuten een biertje uit de Prancing Pony brengt ;).
haha inderdaad, en dan precies tussen evendim en de shire in gaan zitten.... al geef je hem een half uur :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Wat een gezeur om te registreren zeg. Ik heb anderhalve maand free membership bij mijn CE gekregen, maar ik moet toch CC gegevens invullen om te gaan betalen daarna. Wat ik waarschijnlijk niet wil. Ik neem aan dat ik dat kan cancellen voordat ik de eerste termijn moet lappen?

Edit; Dat kan dus.

Helaas dient het volgende probleem zich aan, en dat is wat vervelender. Ik kom niet eens voorbij het character creation screen en dan knalt de de graphics driver eruit en moet ik het spel herstarten. Ik draai Catalyst 8.9.

[ Voor 31% gewijzigd door Dr. Strangelove op 05-10-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Dr. Strangelove schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 09:29:
Wat een gezeur om te registreren zeg. Ik heb anderhalve maand free membership bij mijn CE gekregen, maar ik moet toch CC gegevens invullen om te gaan betalen daarna. Wat ik waarschijnlijk niet wil. Ik neem aan dat ik dat kan cancellen voordat ik de eerste termijn moet lappen?

Edit; Dat kan dus.

Helaas dient het volgende probleem zich aan, en dat is wat vervelender. Ik kom niet eens voorbij het character creation screen en dan knalt de de graphics driver eruit en moet ik het spel herstarten. Ik draai Catalyst 8.9.
Probeer eens directX 10 uit te zetten (als je dat tenminste draait). Ik heb hier met een AMD HD 4870 ook problemen onder DirectX 10.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Inderdaad, die oplossing kwam ik ook tegen en nu draait het wel. Toch wel een zwaar spel, met alles op very high blijft het een beetje traag soms. Hoe kan je de fps in beeld brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120596

Dr. Strangelove schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 11:17:
Inderdaad, die oplossing kwam ik ook tegen en nu draait het wel. Toch wel een zwaar spel, met alles op very high blijft het een beetje traag soms. Hoe kan je de fps in beeld brengen?
Dat is een aantal posts hierboven al gemeld.... CRTL-f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat best lekker nu, vandaag en gister naar lvl 6 gegaan. Ik heb een Human Guardian, bevalt me prima. Je kan veel mannetjes tegelijk pakken, Alleen worden er wel erg veel missies om de oren gegooid, kdoe er nu 4 tegelijk. Alleen heb ik vaak moeite om dingen te vinden, ik moet vaak behoorlijk lang zoeken voordat ik een dood lichaam gevonden heb. Het enige wat ze dan zeggen is; het westen van folly, heb je weinig aan. Kzit er nu ook weer op vast. Maar komt wel goed. De gebieden waar ik nu komt is het al aardig wat drukker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay. Zojuist Mordirith met 4 man down gekregen: Champion, Lore-Master, Burglar en Minstrel. Dat was echt wel enorm tof. :D Alleen wel een lang gevecht op deze manier (1.5 uur ongeveer), en je moet echt elke seconde daarvan opletten. Maar de 2e poging is gelukt uiteindelijk, was wel heel erg vet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Anoniem: 264388 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:45:
Het gaat best lekker nu, vandaag en gister naar lvl 6 gegaan. Ik heb een Human Guardian, bevalt me prima. Je kan veel mannetjes tegelijk pakken, Alleen worden er wel erg veel missies om de oren gegooid, kdoe er nu 4 tegelijk. Alleen heb ik vaak moeite om dingen te vinden, ik moet vaak behoorlijk lang zoeken voordat ik een dood lichaam gevonden heb. Het enige wat ze dan zeggen is; het westen van folly, heb je weinig aan. Kzit er nu ook weer op vast. Maar komt wel goed. De gebieden waar ik nu komt is het al aardig wat drukker!
Dat kan idd erg lastig zijn. :)
Wat ik dan gebruik is: http://mehq.net/dynmap/
Daar kun je de map selecteren die je nodig hebt en vervolgens aanklikken wat je zoekt. Vaak staat het er tussen.
Vier quests tegelijkertijd doen is erg fijn.
Ik vin de quest log wat te klein, 40 is echt te beperkt, maar als je je concentreert op 1 gebied, dan is het wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Vanavond The Rift weer ingeweest. Was een goede avond voor me. :P

Eerst dropten de leggings 2x bij Zogtark, ik en een guard wonnen de roll.
Daarna dropte bij Narnûlubat deze rose cut diamon ring

Alleen de guard en een andere champ die ook al wat gewonnen had wilden hem, uiteindelijk roll gewonnen.

* MADG0BLIN is blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zucht. Ksta al een uur te wachten bij de Balrog. Loremaster heeft een PC crash en lijkt een permanente. De vervanging duurt wat langer dan gedacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 264388 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 17:45:
Ik heb meestal zo'n 25 quests tegelijk open staan (vaak kom je erachter dat iets in je eentje nog niet lukt op je huidige level bijvoorbeeld). Als ik na een aantal keren een half uur gezocht te hebben, het doel nog steeds niet heb gevonden, dan vraag ik soms wel eens op het advice channel:

/advice stel je vraag

Vaak krijg je daar wel redelijk snel een antwoord.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren met de minstrel de Books afgerond. Dit was de vierde keer dat ik ze allemaal doorlopen heb, en een vijfde keer met captain heb ik maar weinig zin in.

Maar tot aan de expansion heb ik weinig te doen, dus misschien toch maar wel doen. Anders worden het wel zucht deeds.

Iedereen de add-on al ge-pre-ordered??

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 06-10-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:41:
Gisteren met de minstrel de Books afgerond. Dit was de vierde keer dat ik ze allemaal doorlopen heb, en een vijfde keer met captain heb ik maar weinig zin in.

Maar tot aan de expansion heb ik weinig te doen, dus misschien toch maar wel doen. Anders worden het wel zucht deeds.

Iedereen de add-on al ge-pre-ordered??
tja dat weet je als je 5 alts hebt he... ik heb er 2 en heb mn handen er al vol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:41:

Je zou natuurlijk mensen kunnen helpen om ook lvl 50 te worden. O-)

Of je zou het creep gespuis in de Ettenmoors even een draai om de oren kunnen geven. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 06-10-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:47:
[...]

Je zou natuurlijk mensen kunnen helpen om ook lvl 50 te worden. O-)

Of je zou het creep gespuis in de Ettenmoors even een draai om de oren kunnen geven. :)
Dat doe ik ook zeker, kinwise. Aangezien er een groot minstrelprobleem is binnen de kin zijn er 4 nu een minstreel aan het powerlevellen en dan gooi ik mn champion in de strijd aangezien die alles wel kapot AoE-ed.

Maar heb je hulp nodig, dan gooi een tell naar een van mn lastige namen alts ( ik krijg ook nooit post hehe) en dan kijken we wel wat voor classe je nodig hebt.

PvP doe ik helaas niet aan.

Oja, ik ga vanav mn minstreel GM metalsmith maken, aangezien ik 800/1040 zit. Dan ben ik voor MoM op weaponsmith na alles GM.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 06-10-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk niet dat we in hetzelfde kinship zitten. Ik zit in het legioen van E...(en dan nog wat).

Ik was vorige week in de gameshop en daar vertelde ze me dat de leverdatum op eind deze maand stond. Met een beetje geluk zitten we dus vrij snel met zijn allen in Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Anoniem: 191619 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:18:

[...]
Dat doe ik ook zeker, kinwise. Aangezien er een groot minstrelprobleem is binnen de kin zijn er 4 nu een minstreel aan het powerlevellen en dan gooi ik mn champion in de strijd aangezien die alles wel kapot AoE-ed.
Hier ben ik dus geen voorstander van... hierdoor leren de minstrels wat je powerlvlt, dus niet goed hun classe... Het gaat hun zo makkelijk af (zeker vanaf lvl1 t/m lvl40) dat ze hun skills bijna niet hoeven te kennen.
Later op hoger lvl, zul je zien dat ze het gros van de skills gewoon niet gaan gebruiken, omdat ze er niet mee om kunnen gaan. En dat vind ik jammer :'(

Maar goed, dat moet natuurlijk iedereen voorzich weten.

@Jorgasme
Zeker al gepreorded, en wel de meest uitgeklede versie :P... kan niet wachten. Ben sowieso benieuwt wanneer deze binnen komt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik hoop echt dat mn nieuwe creditcard snel binnenkomt. Hopelijk pakt de CM shop die wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Jeuj, net in Helegrod de barter item voor de Shoulders gewonnen. Aangezien mn Hunter er niks aan heeft, ga ik de captain maar blij maken met War-Captain Shoulders denk ik :)

Woensdagavond om 9 uur onze tijd gaan we Thorog klop geven, dus dan is er een Mirdanant hand-in. Eventuele gegadigden om mee te doen zijn ook welkom.

[ Voor 30% gewijzigd door MueR op 07-10-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Heb maar weer eens DX10 aangezet. Voor de patch en de 8.9 driver van ATI betekende dat : crashen bij binnenlocaties. (gebruik vista64)

Na het gisteren getest te hebben had ik er geen last meer van, heb me suf gelopen in de Bree Vault en Thorin's Hall (in en uit) maar dat kreng bleef maar gewoon werken :)
En omdat ALT-TAB niet werkt, LOTRO blijft gewoon op de voorgrond, maar gaan ALT-Enter-en. In concreto, ik speel onder DX10 :)

Nu moet ik alleen nog eens grasduinen hoe ik de prestaties kan verbeteren, of beter gezegd, eerst maar eens een benchmark draaien, want misschien doet mijn systeempie het gewoon goed en wil ik teveel.

*fingers crossed dat het vanavond regent, hoef ik niet te tennissen van mezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
DX10 is erg mooi, alleen in Rift en Helegrod is het zwaar. Na een reinstall van mn systeem gisteren haalde ik zo'n 200FPS met alles op Ultra High, 1920x1200, 4x AA. Helegrod kwam echter niet verder dan 70FPS, en zelfs maar 30 in een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
vage schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:22:
Heb maar weer eens DX10 aangezet. Voor de patch en de 8.9 driver van ATI betekende dat : crashen bij binnenlocaties. (gebruik vista64)

Na het gisteren getest te hebben had ik er geen last meer van, heb me suf gelopen in de Bree Vault en Thorin's Hall (in en uit) maar dat kreng bleef maar gewoon werken :)
En omdat ALT-TAB niet werkt, LOTRO blijft gewoon op de voorgrond, maar gaan ALT-Enter-en. In concreto, ik speel onder DX10 :)
Ah, dus ik was niet de enige met dat probleem!! Zal vandaag dan ook proberen om DirectX 10 weer aan te zetten. Hoewel ik eigenlijk zeker weet dat ik er met 8.9 driver nog last van heb gehad, maar misschien is het gewoon gefixed in de laatste updates van Lotro.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
heb hier een 8400 van intel, (3 Ghz), 4 gb ram op 4-4-4-12 en een 4850 op stock speeds.
heb het samen met Vista op een raptor van 37 gig staan, dat ding heeft helaas nog maar 8 Gb vrij....

Binnen in Thorin haalde ik gister +/- 60 Fps, buiten op de trappen rond de 50. In bree met ongveer 30 man om me heen zakte ik tot soms 25 fps. Vanavond maar eens verder kijken naar de prestaties.

(tziet er wel fluffy uit met die dansende schaduwen :))

Al met al is dat de reden dat ik niet helemaal happy ben. Settings bijna alles op max, sommige zaken zoals de afstanden waarop zooi gerenderd wordt heb ik op "70%" staan, dus op high ipv very high etc.

Denk dat ik toch een beetje baal van mn ATI kaartje, heb altijd NVIDIA gehad en dit is de eerste keer dat een kaart me toch een beetje tegenvalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vage schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:22:
hiervoor is een hele simpele oplossing google op ALT TAB+lotro (zit nu op mn werk)

ik had dit ook met book 14 patch maar 1 of 2 kleine aanpassingen in instellingen bestand en het werkt wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
vage schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:52:
heb hier een 8400 van intel, (3 Ghz), 4 gb ram op 4-4-4-12 en een 4850 op stock speeds.
heb het samen met Vista op een raptor van 37 gig staan, dat ding heeft helaas nog maar 8 Gb vrij....

Binnen in Thorin haalde ik gister +/- 60 Fps, buiten op de trappen rond de 50. In bree met ongveer 30 man om me heen zakte ik tot soms 25 fps. Vanavond maar eens verder kijken naar de prestaties.

(tziet er wel fluffy uit met die dansende schaduwen :))

Al met al is dat de reden dat ik niet helemaal happy ben. Settings bijna alles op max, sommige zaken zoals de afstanden waarop zooi gerenderd wordt heb ik op "70%" staan, dus op high ipv very high etc.

Denk dat ik toch een beetje baal van mn ATI kaartje, heb altijd NVIDIA gehad en dit is de eerste keer dat een kaart me toch een beetje tegenvalt....
Misschien heb je gewoon pech met dit spel (ik heb eigenlijk nog nooit benchmarks gezien van lotro, dus geen idee of je beter af bent met nvidia of ati hier), maar over het algemeen is de 4850 toch echt de beste midend kaart van het moment. Daar kun je vrijwel niet omheen volgens mij.

Over DirectX 10 crashes bij interior locations:
Ik kon het niet laten om even te testen. Eerst in mijn huisje in de Bree homesteads, vervolgens auction hall en toen de bank. Dat ging allemaal nog goed, maar dit waren locaties waar ik eerder ook weinig last had van deze crashes. Dus toen op naar Thorins Hall en daar naar de Silverdeep mine, dat is namelijk in mijn geval de ultieme test, waar ik vrijwel altijd binnen enkele minuten een crash te verwerken kreeg. Het ging ongeveer 1.5 minuut goed. Toen was het weer 'klap' zwart scherm. Kon met Alt-F4 het spel nog afsluiten en kreeg in windows de melding dat de video driver succesvol gerecovered was.

Voor mij gaat DirectX 10 weer uit dus. Wel jammer, want de schaduwen zagen er tof uit.

zie ook:
http://community.codemast...m/showthread.php?t=310648

Een topic over crashes met DirectX 10 in binnen locaties. Lijkt me nuttig als zoveel mogelijk mensen die de problemen ervaren daar even melden dat ze ook problemen hebben. Misschien wordt er dan eindelijk iets aan gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door The Flying Dutchman op 07-10-2008 11:44 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag ik vragen wat er in de Silver Deep mine te doen is? Ik weet dat ik als beginnend speler rond moest lopen (dwerg) maar is er misschien nog meer waarom ik daar weer heen zou moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:07:
Mag ik vragen wat er in de Silver Deep mine te doen is? Ik weet dat ik als beginnend speler rond moest lopen (dwerg) maar is er misschien nog meer waarom ik daar weer heen zou moeten gaan?
Volgens mij is daar verder vrij weinig te doen, ik ben er geweest toen ik mijn elf character begon en toen kwam ik erachter dat het spel daar constant crashte. Later kwam ik erachter dat het aan DirectX 10 lag en sindsdien gebruik ik die locatie om te testen of DirectX 10 al gefixed is. Als ik het aan zet, dan crash ik daar gegarandeert binnen 2 minuten.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 17:57:
[...]

Hier ben ik dus geen voorstander van... hierdoor leren de minstrels wat je powerlvlt, dus niet goed hun classe... Het gaat hun zo makkelijk af (zeker vanaf lvl1 t/m lvl40) dat ze hun skills bijna niet hoeven te kennen.
Later op hoger lvl, zul je zien dat ze het gros van de skills gewoon niet gaan gebruiken, omdat ze er niet mee om kunnen gaan. En dat vind ik jammer :'(

Maar goed, dat moet natuurlijk iedereen voorzich weten.

@Jorgasme
Zeker al gepreorded, en wel de meest uitgeklede versie :P... kan niet wachten. Ben sowieso benieuwt wanneer deze binnen komt.
Mee eens. Ik heb een jaar geleden alles zelf moeten doen ( er was niet eens war speech), maar ik heb alle updates en de skills per level rustig geleerd en in groepsverband toegepast. Waarschijnlijk heal ik dan ook wat beter, aangezien er naast heal nog andere functies zijn: de juiste groepsbuff bij fire damage, wordt je raid gewiped gebruik still as death en rez je team helemaal omhoog, aggro-control, etc.

Maar basic healers zijn beter dan geen healers. Om dan over te gaan in PUGer die engels amper verstaat of zn mic weigert aan te zetten (of geen voice output heeft) is veel lastiger. Plus daarbij zijn het mensen met 4 alts die dan een vijfde minstreel aanmaken en weten hoe de dingen vaak in elkaar zitten.

Btw, kan ik nog steeds een liftetime nemen (mn subscr verloopt over enkele dagen) via single payment en met ideal betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:04:
Btw, kan ik nog steeds een liftetime nemen (mn subscr verloopt over enkele dagen) via single payment en met ideal betalen?
ja

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 07-10-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
iDeal kan wel, moet je het via Click&Buy doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks @Lego and Muer

Gisteren trouwens GM Metalsmith geworden. Was er aardig blij mee, aangezien deze vrij tough is. Kreeg alom felicitaties van de kin aangezien ik de 3e ben met deze profession op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Grats op GM Metalsmith. Zit zelf op 3/4 van tier 4 master en halverwege van 5 eerste deel.
Wat een werk zeg, zal ook blij zijn als het achter de rug is.
Maar weer eens een paar uurtjes minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
bah, silver deep binenn 30 sec een crash, bye bye DX10 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
vage schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:14:
bah, silver deep binenn 30 sec een crash, bye bye DX10 :(
Raar he, dat sommige locaties veel sneller crashen dan andere. Ik heb er zelf ook hoofdbrekens over gehad en ik heb ook lange tijd gedacht dat ik de enige was met deze problemen (had ze in dit topic al eens eerder aangekaart, maar geen frequente posters die hetzelfde probleem hadden).

Als je op het forum van lotro europe kijkt, dan zie je dat er veel meer mensen zijn met videokaarten van de nieuwste generaties die min of meer dezelfde problemen hebben. Waarschijnlijk is het dus wel bekend en hopelijk wordt er ook aan gewerkt...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het zo lees mag ik blij zijn dat ik gewoon Windows XP heb geïnstalleerd. Bij mij werkt alles prima. In de Ettenmoors moet ik het op medium zetten maar ook dan loopt het als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:06:
Als ik het zo lees mag ik blij zijn dat ik gewoon Windows XP heb geïnstalleerd. Bij mij werkt alles prima. In de Ettenmoors moet ik het op medium zetten maar ook dan loopt het als een trein.
Het heeft weinig met XP of Vista te maken. Het probleem is DirectX 10. Zodra je dat ingame inschakelt krijg je problemen (natuurlijk zullen deze onder XP niet voorkomen, want daar kun je dat niet selecteren).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Tsja met Vista is gewoon te spelen alleen niet met de combo: 64 / ATI. ikke wil NVIDIAAAAAAAhhaaaaa

Magoed ondanks alle brakheid op een stokkie gister voor het eerst die battle for Aughuire en Rammas gedaan. Aangezien het mijn eerste keer was en de rest wist wattie moest doen mocht ik lekker braindead op follow van de leider gaan. (en zelfs dan een keer de verkeerde kant op lopen :S).
Magoed dankzij 3 champs was er voldoende DPS om alles aan gort te slaan en heb ik nu 2 victory marks. Blijft toch verbazingwekkend hoeveel DPS ik uit mn champie kan persen, en met fervour aan moet je enorm je best doen om door je power heen te komen, tis me bijna gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
vage schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:35:
Tsja met Vista is gewoon te spelen alleen niet met de combo: 64 / ATI. ikke wil NVIDIAAAAAAAhhaaaaa

Magoed ondanks alle brakheid op een stokkie gister voor het eerst die battle for Aughuire en Rammas gedaan. Aangezien het mijn eerste keer was en de rest wist wattie moest doen mocht ik lekker braindead op follow van de leider gaan. (en zelfs dan een keer de verkeerde kant op lopen :S).
Magoed dankzij 3 champs was er voldoende DPS om alles aan gort te slaan en heb ik nu 2 victory marks. Blijft toch verbazingwekkend hoeveel DPS ik uit mn champie kan persen, en met fervour aan moet je enorm je best doen om door je power heen te komen, tis me bijna gelukt...
Mjah, ik kan gewoon prima spelen op Vista 64 met Ati. Ik moet alleen geen DirectX 10 aanzetten. De framerates zijn speelbaar op de max instellingen, hoewel ik wel hoop dat hier en daar nog wat winst geboekt kan worden (of van driver kant, of van lotro kant).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:58
Ik heb inmiddels regelmatig op m'n champ dat ik door m'n power heenraak. Zijn dan wel gevechten van 10+ minuten in de rift/Uru/CD/BG, maar ik raak er de laatste tijd echt te vaak doorheen.

Al is 't met mijn burglar nog veel erger, dan merk ik pas hoe handig die fervour is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Fervour of Controlled Burn is vrij essentieel in lange gevechten met een champ, anders ga je er zeker veel te snel door heen. Je kan uiteraard ook proberen om je ICPR wat hoger te krijgen, dat kan ook nogal schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

The Flying Dutchman schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:56:
Mjah, ik kan gewoon prima spelen op Vista 64 met Ati. Ik moet alleen geen DirectX 10 aanzetten. De framerates zijn speelbaar op de max instellingen, hoewel ik wel hoop dat hier en daar nog wat winst geboekt kan worden (of van driver kant, of van lotro kant).
Ach die problemen met DirectX 10 en Vista zorgen ook nog voor wat leuke momenten. Gisteren met een captain op stap geweest in Forochel. Waren we net in de grot met ijsmonsters bij de eindbaas belandt, raakt hij zijn verbinding kwijt (ondanks zijn op het forum vol trots aangekondigde nieuwe hardware >:) ) Gebeurde alleen op het moment dat hij aan het achteruitlopen was. Gevolg was dat ik een paar minuten naar een moonwalkende captain zat te kijken, voordat er wat respawns kwamen en ik een snelle retreat moest doen :) Gelukkig was hij snel weer online en hebben we nog een aantal quests kunnen afronden. Was een mooi avondje voor mijn xp gisteren.

Mijn "oude beestje" in combinatie met XP heeft geen vastlopers. Wel was ik laatst voor het eerst als creep bij de brug in de Ettenmoors waar een flinke slag aan de gang was en ik zat werkelijk naar een diavoorstelling te kijken. Kon ook op de knoppen klikken wat ik wilde maar had allemaal weinig effect. Kan ik dat nog een beetje verbeteren met instellingen terugdraaien, of is Ettenmoors bij grote battles waarschijnlijk een nogo area voor mijn hardware?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 249976 op 08-10-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
MADG0BLIN schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:19:
Fervour of Controlled Burn is vrij essentieel in lange gevechten met een champ, anders ga je er zeker veel te snel door heen. Je kan uiteraard ook proberen om je ICPR wat hoger te krijgen, dat kan ook nogal schelen.
In korte gevechten ook hoor, heb wel eens gehad dat ik aan 't solo-questen was, dood ging en vergat hem aan te zetten, je bent extreem snel door je power heen dan, als champion

Maar ik wil inderdaad eens kijken of ik m'n icpr omhoog kan krijgen op m'n champ, eens kijken of daar zinvolle deeds voor zijn, krijg ik die ook eens af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
vage schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:35:
Op mijn AMD X2 6000+ met 2x nVidia 8800GTX was het anders ook poep hoor. Nu ik over ben naar intel (voor het eerst sinds de pentium 200), werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
Ik kom zo moeilijk aan goud voor mijn mount. Crafting (tailoring) of collecting van materials voor een goede verdienste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Welk level ben je? Toen ik short cash was ben ik naar een plek gegaan met een hoop angmarim of soortgelijks en lege bags en killen maar. Had binnen 1 uur 2G ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:38:
Ik kom zo moeilijk aan goud voor mijn mount. Crafting (tailoring) of collecting van materials voor een goede verdienste?
Ik ben een woodworker en ik maakte boiled leather (iets wat ik zelf nooit nodig heb als woodworker, maar wel kan maken)wat ik vervolgens eer verkocht op de AH. Zo kwam ik aan mijn geld, en ook door wat andere loot op de AH te zetten. Bij mij ging het echter ook niet snel genoeg en ik had maar iets van 1,5 goud toen het zo ver was dat ik een pony kon kopen. Ik heb het toen als renteloze lening ongevraagd gekregen van een kinmate. Die heb ik in de weken daarop steeds in porties van 500 zilver terugbetaald. He hoger je bent hoe makkelijker het is om geld te verzamelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MADG0BLIN schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:46:
Welk level ben je? Toen ik short cash was ben ik naar een plek gegaan met een hoop angmarim of soortgelijks en lege bags en killen maar. Had binnen 1 uur 2G ongeveer.
Lvl 37, bijna 38. Vind ik een minpunt aan Lotro. De quest rewards in cash blijven laag, de cash drops evenzeer, ook al ga je richting lvl 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:51:
[...]

Lvl 37, bijna 38. Vind ik een minpunt aan Lotro. De quest rewards in cash blijven laag, de cash drops evenzeer, ook al ga je richting lvl 50.
geld verdienen is echt zo moeilijk niet... beste is wat hierboven al genoemd is (al hoeven het geen angmarims te zijn) slayer deeds zijn goed voor cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister ben ik in de Ettenmoors Footman geworden. Nu ben ik lvl 48 en kon redelijk meekomen met de rest maar wat me opviel is dat we na een half uur nog geen meter vooruit gekomen waren. We hadden de dichtstbijzijnde keep en die werd zo nu en dan aangevallen door de creeps. Wij stonden buiten bij de deur zij net buiten mijn bereik (als hunter) en zo ging het eigenlijk de hele tijd door, steeds een verschuiving van 50 meter verder en weer terug.

Het was dus vrij statisch en van verassende ontwikkelingen of nieuw strategisch inzicht was geen sprake. Nu kan ik mij herinneren dat dat in WoW (Alterac Valley) toch wel enigszins anders was. Kan dit niet op de een of andere manier wat minder statisch gemaakt worden. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat het in de nieuwe Warhammer ook zo'n 2 groepen tegenover elkaar en we schuifelen wat rond 'spectakel' is. Hoe kunnen ze dit leuker maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het probleem (freep-side op Laurelin) is de raidleader. Mornaro (vroegah bekend als Uner) is een zak hooi. Hij heeft totaal geen fantasie, is 95% van de tijd dronken en valt iedereen lastig. Ik kan het weten, in de vroege dagen van mn raid groep was hij een lid. Gelukkig heb ik nu beschikking over goede mensen, dus Mornaro kan doodvallen.

Creep-side, zitten goede leiders zoals Xelus, die eigenlijk altijd wel inventief bezig zijn. Alleen bij grote overwichten (zeg maar gelijke aantallen creeps/freeps) komen de creeps doorgaans niet heel ver als ze een keep in moeten, voornamelijk door de vrijwel permanente muur van champions die geen leven hebben en constant in de deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Het komt volgens mij ook omdat de meeste freeps er zitten om een hogere rang te krijgen, en die krijg je niet door een keep te veroveren, meer door gewoon te blijven knokken met creeps en dat gaat het snelste en meest efficient als je op dezelfde plek blijft hangen, want dan rennen alle doden daar ook direct weer heen.

Het veroveren van bijvoorbeeld keeps levert niet echt veel op, behalve dat je als je er 3+ hebt als creeps/freeps ettendeep kan farmen, wat zodra die balans omslaat naar de andere side de helft daarvan dan ook gaat doen.

Volgens mij zouden ze een aantal dingen aan moeten passen, namelijk pas ettendeep bij 4 keeps in jouw handen ipv 3 en het geven van renown/infamy voor het veroveren van de keeps.

Geef de keeps meer ingangen en ipv 1 boss 2 of 3 bosses, waarbij de keep switcht als 1 daarvan wordt omgelegd. Het is nu eigenlijk altijd hetzelfde, ook omdat het merendeel van de keeps maar 1 ingang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:30:
[...]

Op mijn AMD X2 6000+ met 2x nVidia 8800GTX was het anders ook poep hoor. Nu ik over ben naar intel (voor het eerst sinds de pentium 200), werkt het prima.
Kan inderdaad zo zijn dat het spel voornamelijk processor afhankelijk is. AMD processors zijn in games vaak toch een stukje minder snel dan Intel. Zelf heb ik een AMD Phenom X4 9750, die loopt `slechts' op 2.4 Ghz. Als het spel dan ook nog eens niet zo sterk is in multicore ondersteuning... tsja. Dit is wel allemaal wat giswerk, maar het zou me niet verbazen als het zo ongeveer in elkaar steekt.
Hurtebise schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:38:
Ik heb zelf veel geld verdient met het verkopen van huiden bij de Auction Hall. Stacks van 50 huiden gaan vaak toch al voor een paar honderd zilver over de toonbank daar (afhankelijk van welke huiden natuurlijk). En je krijgt er altijd ontzettend veel van. Dus veel moeite heb ik er niet voor gedaan om geld binnen te halen.

Wat ook een goeie is: tier 3 (of hoger) critical succes items verkopen bij de Auction Hall. Mijn char is weaponsmith en als ik een mooi gecrit single handed zwaard maak (een gewoon standaard recept, geen single use recepten dus) dan verkoopt dat (afhankelijk natuurlijk van tier level) vaak prima. Voorbeeld: een gecritte ancient steel sword (dat is gewoon een multi use recept) dat bruikbaar is vanaf lvl 47, kan ik vaak wel voor 350 silver op de AH verkopen.

Door op deze manier geld te verdienen had ik voldoende goud toen ik lvl 35 werd om een mount te kopen (en ik had ook altijd voldoende geld om nieuwe kisten bij de bank te kopen). Wel moet ik daarbij vermelden dat ik toen nog geen huis had gekocht, dat scheelt natuurlijk enorm (ook in upkeep). Pas toen ik ongeveer lvl 40 was heb ik een deluxe huis gekocht (waar ik op dat moment ook alweer ruim voldoende goud voor had).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de raid leader niet voldoet, waarom wordt deze dan niet uit zijn functie ontheven? Er zijn volgens mij genoeg mensen die het graag eens willen proberen.
Een falende read leader bij de freeps lokt enkel meer mensen weg bij de freeps en meer naar de creeps. Wat is er namelijk leuker dan een ongeorganiseerd zooitje met slappe leider nog verder uit elkaar te jagen als warg pack.

Dat mensen puur voor de rang spelen snap ik niet echt, want wat heb je er aan? Mij lijkt het leuker om de hele kaart in handen te krijgen en om de creeps terug te drijven naar het hol waar ze vandaan komen. En dat je daar een rang bij krijgt is leuk meegenomen. Zoals het nu is zijn de freeps zo'n beetje volgevrij zodra ze voorbij de eerste keep komen.

Een keep is ook vrijwel onmogelijk om te veroveren als de vijand zich ook nog laat zien, dat moet veel makkelijker gemaakt worden. In principe moet een groep van 20 een onbeschermde keep kunnen veroveren. Zodat keeps wat vaker van kant wisselen, en dan moet het ook strategisch voordeel geven.

Ik kijk in ieder geval met smart naar Moria uit en of daar nog wat wordt gedaan met PvMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Het probleem met deze persoon Thorgrem, is dat hij zodanig agressief recruit dat je weinig keus hebt. Je zal het vast nog meemaken als je vaker de Ettenmoors in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Klopt inderdaad wat MueR zegt. Heb al meerdere malen bij Mornaro gezeten, maar doe dat verder ook niet meer. Weinig variatie, afwachten tot er wat creeps verschijnen en direct weer terug en weer wachten. Af en toe zijn er andere mensen die leaden tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er natuurlijkverder weinig ervaring mee, maar als ik dit zo hoor dan moet iedereen er toch meer dan genoeg van hebben om zo'n incapabele leider te hebben? Hoe wordt eigenlijk bepaald wie de leider van een raid is?

Dat is net zoiets als ik als hunter in een fellowship elke keer verkeerde pull's maak. Op een gegeven moment wordt je dan niet meer gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Wat is de meest gebruikelijke indeling voor de skills voor een guardian?
Ik ben nu lvl 22 en worstel een beetje met welke skills de moeite waard zijn om te trainen en hoe ik ze dan indeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
woelders schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:29:
Wat is de meest gebruikelijke indeling voor de skills voor een guardian?
Ik ben nu lvl 22 en worstel een beetje met welke skills de moeite waard zijn om te trainen en hoe ik ze dan indeel...
Ik zou ze allemaal trainen, misschien niet alle wapens. Maar dat is eerder een geldkwestie dan wel een kwestie van talentpoints waar je zorgvuldig mee om moet springen (zoals in andere MMO's). Of bedoel je equipped traits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:15

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Neenee ik bedoel echt de active skills... ik kan ze allemaal wel trainen, maar ze passen niet allemaal in je 'balkje' en dan nóg is het lastig om te kiezen welke je wanneer het beste kunt gebruiken.
Zo vind ik het het makkelijkst om bepaalde skills onder de eerste 4-5 knoppen te zetten omdat je daar het makkelijkst bij kunt (4 vingers op de cijfertoetsen). Als je dan iets wat je veel moet gebruiken (bijv. in raids, fellowships etc.) onder 8 of 9 hebt, is dat lastig.

Vandaar dus mijn vraag: hoe hebben jullie als guardians dat normaal gesproken ingedeeld staan? Dan kan ik dat overnemen en ook aanleren. Nu merk ik dat ik in instances en andere gevechten niet genoeg aggro opbouw, terwijl ík juist de tank ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

woelders schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:39:
Neenee ik bedoel echt de active skills... ik kan ze allemaal wel trainen, maar ze passen niet allemaal in je 'balkje' en dan nóg is het lastig om te kiezen welke je wanneer het beste kunt gebruiken.
Zo vind ik het het makkelijkst om bepaalde skills onder de eerste 4-5 knoppen te zetten omdat je daar het makkelijkst bij kunt (4 vingers op de cijfertoetsen). Als je dan iets wat je veel moet gebruiken (bijv. in raids, fellowships etc.) onder 8 of 9 hebt, is dat lastig.

Vandaar dus mijn vraag: hoe hebben jullie als guardians dat normaal gesproken ingedeeld staan? Dan kan ik dat overnemen en ook aanleren. Nu merk ik dat ik in instances en andere gevechten niet genoeg aggro opbouw, terwijl ík juist de tank ben...
Bedoel je met "balkje" je hotkeybar ? Zo ja, je kunt er hier meerdere van openen ( staat volgens mij ergens in het optiemenu). met 1 hotkeybar ga je het inderdaad niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Je kan meerdere balkjes erin zetten onder options, dat weet je neem ik aan?
Dat scheelt namelijk aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
woelders schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:39:

Pas je instellingen aan zodat de andere balken ook zichtbaar zijn. Escape -> Options -> Quickslots -> Maak alle bars zichtbaar (horizontal).
Ik plaats als guard mijn buffs in de tweede bar, boven mijn standaard bar omdat je die om de x minuten nodig hebt. Ook mijn maptravel, kintravel, wood/miniscanner, potions, mount skill en ander spul. Zo kom ik wel ongeveer toe. Aggro is deels gekoppeld aan de dmg die je doet (als guard ben je zeker niet de grootste dmgdealer), en aan bepaalde skills. Via traits kan je je aggro ook weer verhogen. En, wees gerust, er zijn behoorlijk wat spelers die de basis aggro regels niet doorhebben (hunters kuch). Die skills gebruiken die de aggro van de guard weghalen. Vaak is het ook kwestie van snelheid, belangrijk is dat je als guard het eerste aanvalt, desnoods met ranged wapen (kruis- of boog) om de vijand te pullen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 08-10-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:40

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb geprobeerd om van die glitch gebruik te maken dat Ltje beschreef, gewoon om met mijn eigen ogen te zien hoe alles eruitziet. Maar helaas. Ik kan het muurtje wel oplopen, maar kom nooit die bergwand op. In galop, springen, of persoon, of whatever. Enige tips? Of is dit inmiddels al gefixed? Zou wel geinig zijn geweest anders. :)

Ik speel trouwens op de US servers, op Brandywine.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dus alle horizontale balken zichtbaar en nog is het te weinig voor mij als hunter (gezien de swift travel skills) is het ook mogelijk om links (of rechts) verticale balken te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ja, maar dat zijn dezelfde balken volgens mij die je dan verticaal kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Anoniem: 181786 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:49:
Ik heb dus alle horizontale balken zichtbaar en nog is het te weinig voor mij als hunter (gezien de swift travel skills) is het ook mogelijk om links (of rechts) verticale balken te hebben?
Horizontaal of vertikaal maakt niet uit. Je huidige horiontale balken kunnen zo vertikaal worden gemaakt en vice versa. :)

Voor zover ik het weet zijn er maar 5 quickslotbalken in totaal. Misschien dat het later meer wordt, want ik vind het ook weinig.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal nog eens goed kijken vanavond. Want ik kom echt te kort :)
Waar ik ook een chronisch tekort aan heb is ruimte in mijn tassen. Veel dingen voor quests moet je meeslepen. Als je vervolgens een uurtje aan het rondwandelen bet zitten mijn zakken al weer vol met spullen die aan de vendor verkocht moeten worden. Wat grotere broekzakken zou dus ook wel handig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Als hunter is het inderdaad problematisch. Ik heb een tijdje terug wat zitten photoshoppen hierop. Dit heb ik naar CM gestuurd, scheelt zo een volle bar:

Afbeeldingslocatie: http://www.raidsrus.com/files/wayfaring.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 08-10-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:25:
Als hunter is het inderdaad problematisch. Ik heb een tijdje terug wat zitten photoshoppen hierop. Dit heb ik naar CM gestuurd, scheelt zo een volle bar:

[afbeelding]
Dat ziet er netjes uit. En zo moet het denk ik straks ook, want als Moria uit komt dan heb ik zo twee balken vol met swift travels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Trinsec schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:47:
Ik heb geprobeerd om van die glitch gebruik te maken dat Ltje beschreef, gewoon om met mijn eigen ogen te zien hoe alles eruitziet. Maar helaas. Ik kan het muurtje wel oplopen, maar kom nooit die bergwand op. In galop, springen, of persoon, of whatever. Enige tips? Of is dit inmiddels al gefixed? Zou wel geinig zijn geweest anders. :)
Ben er zaterdag op gelopen, het is idd een gedoe voordat je erop bent, je moet niet direct vanaf het muurtje de berg op gaan, je moet eerst van het ene muurtje op het andere springen, dan de volgende muur op (linkom), vandaaruit het dakje op, en via de rand van het dak kun je lopen, daar aan het einde weer doorspringen de berg op :P.

Mijn hunter is btw lvl50 geworden, tevens ook GM Jeweller. Mijn LM is lvl47 geworden, en direct uitgedost met eigen gemaakt Fine radiant stuff (owja en wel exquisite shoulders en leggings :P).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Rfce schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:17:
[...]

Ben er zaterdag op gelopen, het is idd een gedoe voordat je erop bent, je moet niet direct vanaf het muurtje de berg op gaan, je moet eerst van het ene muurtje op het andere springen, dan de volgende muur op (linkom), vandaaruit het dakje op, en via de rand van het dak kun je lopen, daar aan het einde weer doorspringen de berg op :P.
Aaaaah, via het dak? Dat zal ik dan straks weer even proberen. :) Die mobs rondom dat plek spawnen wel snel. :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.