Anoniem: 264388 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 09:44:
Ik heb deze game inmiddels ook binnengehaald (8 euro, vond ik niets).
Maar ik ben nu in Bree, en wat me opvalt is dat het zeer rustig is! Ik speel op Snowbourn, omdat ik een Kinship ken die daar speelt. Is LotrO al dood? Of zit er nog wel degelijk leven in de brouwerij?
Nee joh, meestal is het vrij druk hoor. Maar zoals men al zegt, 's morgens niet (nu speel ik niet vaak smorgens, maar op de zaterdag weet ik uit ervaring dat het vrij rusitg is.
Ik zie dat je snowbourn hebt gekozen!! Ik weet nog niet of je weet hie het systeem werkt om groepjes te zoeken voor zwaardere quests, maar zie onderstaand:
- Je kunt vragen in het LFF (Looking for fellowship) channel, je tikt in
/lff en hier de tekst wat je wilt zeggen. Houd dit channel ook in de gaten, want vaak zijn er meerdere mensen op zoek om samen een zware quest te doen. Houd er rekening mee dat dit channel, streek-gebonden is. Kortom als je in de Shire bent, zie je de oproepen van Bree niet, en andersom.
- Je kunt je aanmelden voor het custom channel: GlobalLFF. Dit is een overkoepelend channel op snowbourn, wat over alle regio's te lezen is. Of je nu in Bree, in de Shire of in Rivendel bent. Heel handig, want soms zijn er quests waar je bijna niemand voor kunt vinden.
Je meld je aan op volgende manier:
Klik eerst op het general chat tab, vink hier bij "Change Filters" de vier user chats aan.
vervolgens tik je in: /joinchannel GlobalLFF
Je zit nu voor altijd in dit channel, totdat je /leavechannel GlobalLFF doet.
Met
/1 TEXT, kun je praten in dit channel.
Als je andere vragen hebt kun je ze me ingame ook stellen mits ik online ben,
/tell Tiberivs