The Lord of the Rings Online - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.291 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:37

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Waren er vanavond nog mensen op Laurelin die mee wilden doen met Thorog?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:51
Hoe laat beginnen jullie nu? 9 uur weer? Ik kan pas rond half 10, kwart voor 10, geef maar gil als er dan nog hulp nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
ok, ik zal het tegen Hal zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Hurtebise schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:45:
[...]

Pas je instellingen aan zodat de andere balken ook zichtbaar zijn. Escape -> Options -> Quickslots -> Maak alle bars zichtbaar (horizontal).
Ik plaats als guard mijn buffs in de tweede bar, boven mijn standaard bar omdat je die om de x minuten nodig hebt. Ook mijn maptravel, kintravel, wood/miniscanner, potions, mount skill en ander spul. Zo kom ik wel ongeveer toe.
same here maar ik kom nu al ruimte tekort :/ hoop dat er met MoM nieuwe bars bijkomen

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 09-10-2008 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik merk wel het verschil tussen bijvoorbeeld de Hunter/Loremaster en andere classes zoals Captain/Champion. Mijn Hunter heeft echt alle bars helemaal vol zitten en dan heb ik niet eens mn Map Home op een quickslot. Mijn Captain heeft ongeveer 1 bar vrij, terwijl hij toch zo'n beetje alles al heeft. Misschien gaat er nog wat bij komen qua extra wapens, maar dat zal het wel zo'n beetje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:16:
Ik merk wel het verschil tussen bijvoorbeeld de Hunter/Loremaster en andere classes zoals Captain/Champion. Mijn Hunter heeft echt alle bars helemaal vol zitten en dan heb ik niet eens mn Map Home op een quickslot. Mijn Captain heeft ongeveer 1 bar vrij, terwijl hij toch zo'n beetje alles al heeft. Misschien gaat er nog wat bij komen qua extra wapens, maar dat zal het wel zo'n beetje zijn.
klopt mijn captain heeft ook nog wat vrije slots maar mijn minstrel komt echt tekort... nou ja ik kan alles kwijt op wat mentoring skills na... als er nieuwe skills komen in MoM moeten er ook nieuwe bars komen vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249976

Anoniem: 66797 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:46:
klopt mijn captain heeft ook nog wat vrije slots maar mijn minstrel komt echt tekort... nou ja ik kan alles kwijt op wat mentoring skills na... als er nieuwe skills komen in MoM moeten er ook nieuwe bars komen vind ik
Moet zeggen dat ik als hunter nog wel wat vrije plaatsen over heb, en ik heb nog maar 2 skills die ik kan leren zag ik bij mijn trainer. Ben wel benieuwd naar een beetje goede indeling van de diverse skills en of ik dan zo weinig op mijn slots heb zitten. Tevens gebruik ik sommige skills maar erg weinig. Die pathfinding skills bijvoorbeeld waarbij je kan zien welke dieren/enemies er in de buurt staan gebruik ik alleen als ik nog een x aantal van soort y moet killen en die een beetje lastig te vinden zijn.
Ga ik hierdoor nog traits missen die interessant zijn? Ik weet dat de Loremaster een goede trait krijgt als je een bepaald aantal keer die spell doet waarmee je power uit een enemy haalt (duidelijk te merken dat ik te weinig met mijn Loremaster heb gespeeld de laatste tijd.) Hoe zit dat eigenlijk voor de Hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Volgens mij is dat voor elk character zo. Dat kan je trouwens zien in je deed log. :) Hoeveel keer je een skill moet doen voor een bepaalde trait die weer verbeteringen oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Wat ik hoop bij MoM is dat er niet zozeer nieuwe skill bijkomen alswel dat je afentoe een upgrade van je skill moet kpen (beetje zoals in WoW).
Met mn champ en brg kan ik nu al niet alle skills "bevatten". Bijvorbeeld de skill van een champ dat je +25% damage op volgende AoE doet, nooit gebruikt, en niet geslot. Tegen de tijd dat ik hem kon leren was ik al dermate ver in mijn routine dat ik hem gelijk vergeten ben.....

Misschien toch een soort punten idee, je houdt de skills die je nu hebt en krijgt voor elk lvl een punt en kan daarmee +5 % op het effect kopen ofzo...achja zomaar een gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MADG0BLIN schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:03:
Volgens mij is dat voor elk character zo. Dat kan je trouwens zien in je deed log. :) Hoeveel keer je een skill moet doen voor een bepaalde trait die weer verbeteringen oplevert.
Klopt, maar welke daarvan zijn erg nuttig voor de hunter? Heb geen zin een skill die ik normaal gesproken weinig/niet doe, de hele tijd te gaan doen voor een trait die het niet waard is om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat is een beetje afhankelijk van wat je doet. Ben je regelmatig aan het raiden of instances aan het doen, dan wil je een build waarmee je goed in de groep mee kan, bijvoorbeeld met Swift Recovery en Graceful Draw. Dingen Strong Draw en Swift and True zijn erg prettig in zowel groepen als solo. Rapid Recovery is solo erg prettig, net als True Shot en Sturdy Traps.

Het is afhankelijk van je build. Ik zal vanavond even in-game kijken naar Rhyaehar's traits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-07 00:55
MADG0BLIN schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:03:
Kan je die ook allemaal in je questtracker opnemen? Titels hoeft niet, ben je niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Hurtebise schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:35:
[...]

Kan je die ook allemaal in je questtracker opnemen? Titels hoeft niet, ben je niets mee.
Na het behalen vaan een titel van het doden van een x aantal dingen krijg je vaak een vervolg waarbij je wel wat waardevols krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619

Ja, deed log en dan op add to tracker drukken onderaan de deed.

is er iemand heftig bezig met MoT verzamelen voor armor?

Ik deed het voor Annuminas armor, maar na 16 MoT en arnorian zooi, was ik eigenlijk een beetje klaar mee met de MoT. Daarom kocht ik er master jeweller scrolls van, want die gaven engraved jewellery voor eigen gebruik of AH.

Nadat ik 6 MoT had ingeruild en 2 engraved necklaces ontving, voelde ik me nogal klote, aangezien de necklaces in recipe of etched piece niets opbrengen.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 191619 op 09-10-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Ghehe. Die beryl necklace recipes leveren zo erg niets meer op, dat ik begonnen ben ze te verzamelen. Ik ga voor 1 vaultchest vol. :) Ben nu op de helft, dus een stuk of 15. :P
Allemaal van Annuminas/kinmates. Dus ik ken je gevoel idd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
YEA:

Codemasters Online and Turbine Inc. are proud to announce that the first expansion The Lord of the Rings Online™: Mines of Moria™ will launch on November 18th, 2008.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://community.codemast...m/showthread.php?t=313551 ;)

YAY! =D

EDIT: LOL, wederom hebben wij het nieuws eerder dan de amerikanen, op lotro.com en de USforums staat er nog niets. :D

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 219289 op 09-10-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 14:40

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hehe, ik zat de afgelopen week al op lotro.com te rondkijken of de datum nou inmiddels al bekend was. ;) Maar jippie!

Wel grappig dat het dezelfde datum is als de nieuwe expansie van EverQuest 2. :P Nouja, Mines of Moria gaat voor, daar heb ik toch levenslange lidmaatschap op, kan ik makkelijk gewoon de expansie betalen en dan gewoon doorspelen. Ik probeer de nieuwe van EQ2 later dan wel. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:42:
YEA:

Codemasters Online and Turbine Inc. are proud to announce that the first expansion The Lord of the Rings Online™: Mines of Moria™ will launch on November 18th, 2008.
Leuk om een datum te weten, maar ik had het eigenlijk liever nog deze maand gezien. Zeker omdat Wrath of the Lich King op 13-11 uitkomt. Ik had toch gehoopt dat Moria WoW voor zou zijn ivm concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Anoniem: 181786 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 17:59:
[...]

Leuk om een datum te weten, maar ik had het eigenlijk liever nog deze maand gezien. Zeker omdat Wrath of the Lich King op 13-11 uitkomt. Ik had toch gehoopt dat Moria WoW voor zou zijn ivm concurrentie.
Ach, wie speelt WoW nog? Buiten de 10 miljoen bots en 2 miljoen farmers... geen weldenkend mens, toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hurtebise schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 22:57:
[...]

Ach, wie speelt WoW nog? Buiten de 10 miljoen bots en 2 miljoen farmers... geen weldenkend mens, toch? >:)
Mijn vriendin kan ik maar niet aan de LOTRO krijgen en die speelt dus zo nu en dan nog WoW.
Maar volgens mij is WoW nog steeds verreweg de allergrootste MMORPG, vele malen groter dan LOTRO. Toen ik WoW speelde kende ik wel een aantal mensen in irl die het ook speelde, en volgens mij spelen ze het nu nog, en ik ken niemand irl die LOTRO speelt. (nou speelt verreweg het grootste deel van mijn omgeving helemaal niet op computers, dus op zich zegt dat ook niet zo veel)

Of zou LOTRO populairder zijn dan WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nee, LOTRO is zeker niet populairder. Daar is het niet cartoony en fantasieloos genoeg voor. Ook zijn er minder mogelijkheden te botten en lamen. Dus het grote publiek is niet geinteresseerd. Blij toe, krijgen wij minder van die k*tkoters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Kap eens met trollen op WoW. (Ik word blind, ik kan die Topic Report knop *echt* niet vinden).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hurtebise schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 22:57:
[...]

Zou je dit soort reacties voortaan achterwege kunnen laten? Ze voegen bijzonder weinig toe aan het LOTR topic. Sterker nog, ze kunnen de sfeer goed verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:34
Ik ben zo'n 6 maanden geleden gestopt met LOTRO maar het begint nu toch weer een beetje te kriebelen. Misschien dat ik maar weer eens mn account heractiveer...

Weet iemand hoelang je chars blijven bestaan? Zou het namelijk zonde vinden om weer overnieuw te moeten beginnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 08:00
Ik zou zeggen dat die gewoon blijven bestaan zolang het account nog bestaat. Dus als je die weer heractiveert, dan zullen je characters ook wel weer beschikbaar zijn neem ik aan.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Zijn er nog mensen die een plek weten waar ze de SE van Mines of Moria gaan verkopen en waar je die gewoon met iDEAL kan betalen? Ik wil namelijk heel graag de SE, net als van de gewone versie ik de SE heb, maar de enige die deze lijkt te leveren is de CM shop en die is veel duurder dan de gemiddelde shop, althans...last time I checked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De SE is nergens te krijgen :( Ik wil hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:46:
De SE is nergens te krijgen :( Ik wil hem ook.
alleen te pre orderen. verschil is iets van 40€ ik denk dat ik de normale haal. je krijgt paar ingame items zal wel leuk maar niet geweldig zijn. (ben er nog niet uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al was het alleen maar omdat ik die dozen veel mooier naast elkaar vind staan als ze allemaal SE zijn.. ;) Ik heb al nagevraagd bij een aantal stores, maar die wisten nog niet of ze hem zouden krijgen en zouden me op de hoogte houden, maar als de datum nu inmiddels bekend is, zou het krijgen van een SE toch inmiddels ook wel bekend moeten zijn zou je zo zeggen...toch?

Ik ben sowieso wel een fan van SEs, kan er niks aan doen...hebben hebben hebben.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:50:
Al was het alleen maar omdat ik die dozen veel mooier naast elkaar vind staan als ze allemaal SE zijn.. ;) Ik heb al nagevraagd bij een aantal stores, maar die wisten nog niet of ze hem zouden krijgen en zouden me op de hoogte houden, maar als de datum nu inmiddels bekend is, zou het krijgen van een SE toch inmiddels ook wel bekend moeten zijn zou je zo zeggen...toch?

Ik ben sowieso wel een fan van SEs, kan er niks aan doen...hebben hebben hebben.. ;)
Ach bij Shadows of Angmar wilde ik de gewone versie, maar die was bijna nergens meer te krijgen een paar weken na de release. Gelukkig hadden ze ergens nog een SE staan. Als ik die voor MoM ook in de winkel zie staan koop ik die denk ik wel weer, anders wordt het toch de gewone uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Even de devchat logs doorgelezen, het meest interessante wat daaruit kwam:
  • De eerste update na Mines of Moria zal Lothlorien verder uitwerken (lijkt me vrij logisch) en een aantal aspecten van de Mines zelf nog verder belichten. In de volgende uitbreiding zal een bedreiging van Lothlorien uitgewerkt worden en in updates die daarna volgen zal de weg naar het zuiden verder genomen worden, hoewel Eriador mogelijk ook nog verdere uitbreidingen krijgt.
  • Er komt één extra legendary trait slot als je lvl 60 bent.
  • Waarschijnlijk komt in de eerst boek update van Mines of Moria reputation voor de Elves of Lothlorien, waarbij je reputation moet verdienen het vertrouwen van de elven te winnen.
  • In boek 1 van volume 2 (Mines of Moria) zal een tutorial komen voor Legendary Items en je zult daar ook je eerste legendary item verkrijgen.
  • Nieuwe hobby's komen pas met boek updates. Een nieuwe hobby wordt momenteel gepland.
  • Er komt misschien een soort Ferry tussen Tinnudir en de Evenspires om het vele zwemmen in Evendim te verminderen.
  • Quest items zullen voortaan grotendeels in je quest log opgeslagen worden, zodat je meer ruimte hebt voor andere dingen.
Zie voor meer:
http://lotro.stratics.com...s&type=news&content=29218

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Yup, alleen interactieve quest items blijven in je inventory, zoals brieven en items die je moet gebruiken. Ook krijgen we eindelijk de keyring die we al tijden willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begon te kwijlen bij het woord keyring. EINDELIJK.

En dat van questitems is ook relaxed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:01

TAA

Liever IRC

Vergeet het stacken van single use recipes niet; dat is ook een leuke besparing op chest-space!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Red Nalie schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:04:
Ik ben zo'n 6 maanden geleden gestopt met LOTRO maar het begint nu toch weer een beetje te kriebelen. Misschien dat ik maar weer eens mn account heractiveer...

Weet iemand hoelang je chars blijven bestaan? Zou het namelijk zonde vinden om weer overnieuw te moeten beginnen :X
Ik heb ook een hele tijd niet gespeeld. Chars blijven gewoon bestaan. Je moet echter wel je account opnieuw activeren (wat overigens niets voorstelt). Ik heb er overigens wel voor gekozen om niet met mijn lvl 25 (geloof ik) human hunter door te gaan, maar heb er voor gekozen om op een andere server (omdat daar veel tweakers zitten) overnieuw te beginnen met een dwarf hunter. Dit omdat ik anders maar moeilijk weer in het spel zou kunnen komen. De verhaallijn was ik al deels vergeten enz enz. En het is natuurlijk ontzettend stoer om straks als dwerg door Moria te kunnen lopen. :) Ik verheug me er zeer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Flying Dutchman schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:06:
Even de devchat logs doorgelezen, het meest interessante wat daaruit kwam:
  • Er komt misschien een soort Ferry tussen Tinnudir en de Evenspires om het vele zwemmen in Evendim te verminderen.
  • .
Zie voor meer:
http://lotro.stratics.com...s&type=news&content=29218
Dit moeten ze niet doen. dat haalt de charme van dat gebied weg.

Net als die landkaart van the Old Forest, dat gevoel dat je steeds verdwaalde en moest opletten verdween compleet met de nieuwe map (book 12?), waardoor de Old Forest niet meer het imago heeft als Forest Labyrinth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:00:
[...]

Dit moeten ze niet doen. dat haalt de charme van dat gebied weg.

Net als die landkaart van the Old Forest, dat gevoel dat je steeds verdwaalde en moest opletten verdween compleet met de nieuwe map (book 12?), waardoor de Old Forest niet meer het imago heeft als Forest Labyrinth.
Die veerdienst zie ik ook niet zo zitten nee. Maar goed, daar kom ik toch niet meer.
Voor wat betreft the Old Forest, die kaart was een zegen. Wat ben ik daar vaak verdwaald zeg, helemaal knettergek werd ik er van...
En ik heb nog wel eens in gebieden dat als het nacht is ik me niet goed kan oriënteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Hoop dat ze die ferry dan in ieder geval een standing mee geven.
Net als de swift travel zeg maar. En dan vervalt automatisch het nut van de ferry weer, tenzij ze ook naar de andere kant willen, noord zeg maar.

[ Voor 35% gewijzigd door MADG0BLIN op 10-10-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

Keth_Turbine - Well, in our first update after Mines of Moria launches, we plan on exploring Lothlorien more as well as fleshing out some more aspects of Moria itself. Following that we plan on going across the river and dealing with a threat to Lothlorien. (I'll leave that to you to figure out.)
Wow.. Dol Guldur / Mirkwood! Naise.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
http://www.lotro.com/gameinfo/legendary-items

Dit is een stuk duidelijker dan de meeste speculaties die ik tot nu toe gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
MueR schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:43:
http://www.lotro.com/gameinfo/legendary-items

Dit is een stuk duidelijker dan de meeste speculaties die ik tot nu toe gezien heb :)
Inderdaad, zeer duidelijk en ziet er heel erg tof uit. Ben nu al benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door MADG0BLIN op 10-10-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 05:56

Knaak

It's me, Mario!

Ohh hunter krijgt een group travel naar Forochel met Moria :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MOAW schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:08:
Ohh hunter krijgt een group travel naar Forochel met Moria :P
Forochel zit ik nu eigenlijk al wel op te wachten. :)
Dat met die nieuwe legendarische wapens vind ik bijzonder veel potentieel hebben. Straks een mooie boog op lvl 50 die met mij meegroeit, die ik kan uitbreiden enz enz, erg leuk, dan maak je je eigen unieke wapen en krijg je er ook echt een binding mee.

Weet iemand ook of er in Moria nieuwe dwergenhuisjes komen? Ik wil eigenlijk een groter huisje kopen, maar als dat in Moria kan, dan graag natuurlijk. :)

Wat me ook mooi lijkt is dat je vanaf je paard kan vechten met anderen. Het lijkt me wel leuk om een rijdende boogschutter te zijn, of dat een tank een lans mee kan dragen en zo de vijand van zijn/haar paard/warg kan stoten. (ik had al wel begrepen dat er bereden vijanden zijn in Moria en dat je die van hun warg af kunt rossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 15:36

ResuCigam

BOFH

Wat mij nog niet duidelijk is: zodra de level cap omhoog gaat gaan de attribute caps dan ook omhoog?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met Moria een fast travel naar Forochel, haha, is dat niet een beetje laat. Tegen die tijd zijn de meeste level 50 en is Forochel al gedaan. Voor de book 13/14 is het aardig, maar dat gebied kan je in 2 dagen clearen en dan is een fast travel nu een beetje mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191619 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:34:
Met Moria een fast travel naar Forochel, haha, is dat niet een beetje laat. Tegen die tijd zijn de meeste level 50 en is Forochel al gedaan. Voor de book 13/14 is het aardig, maar dat gebied kan je in 2 dagen clearen en dan is een fast travel nu een beetje mosterd na de maaltijd.
Ik denk dat ze ook nieuwe mensen willen aantrekken die dus nog het hele spel moeten doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Server perfo op Laurelin is vrij slecht atm. Rubberbanding enzo. Ook andere servers er last van? Blijkt serverside te zijn want de pings liggen bij iedereen tussen de 30 en 80ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Mijn captain is een half uur niet speelbaar geweest, kon hem niet inloggen. Daarna geen troubles gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MueR schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:23:
Mijn captain is een half uur niet speelbaar geweest, kon hem niet inloggen. Daarna geen troubles gehad.
Idd. Euvel was tijdje later weer van de baan. Heel de avond heerlijk gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:34
En ja hoor, ik ben ook weer aan het spelen. Nu lvl 34 Champion, bijna een paardje dus ;).

Chars blijven idd bestaan, dus het viel allemaal wel mee. Zit nu te twijfelen of ik Moria SE zal kopen of de normale editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik heb in ieder geval Moria Digital Download besteld (US versie). Ik zie wel wanneer het 18 november is, dan heb ik waarschijnlijk een grote download voor m'n kiezen. Heb in ieder geval al wel een cloak en titel voor Moria. ;) Ik heb geen enkel doos van LOTRO, bespaart me ruimte in m'n kast. Digital Download FTW :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik koop denk ik de normale versie. Die kan je kopen voor 25 euro, en dat vind ik een mooi prijsje.
Hoeveel kost de SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
55,99 bij play.com

http://www.play.com/Games...cial-Edition/Product.html

zit ook een exclusief pre-order packet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 15:04
Anoniem: 191619 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:34:
misschien een beetje :) Maar voor mij is het wel handig, aangezien ik met de runekeeper vanaf 0 moet beginnen. (moeilijke keuze trouwens.. ga je met je LM lvl 50 naar lvl60, of ga je opnieuw beginnen met de runekeeper. Beide kan natuurlijk, maar waar besteed ik het meeste van mijn schaarse tijd aan. :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Woei, captain is gisteren level 49 geworden. Vanavond ook de Rift in met hem, dus dat wordt leuk.

Gisteravond druk bezig geweest met book quests, book 7 en 8 (al moeten we b8c5 nog), samen met de vriendin en wat mensen van de raidgroep (:w Madg0blin). Nadat zowel mn vriendin als ik b8c1 afgerond hadden zijn we de Aughaire battleground instance ingegaan. Die hadden we zaterdag al gedaan met mn Hunter. Daar heb ik de Steadfast Bracelet gevonden in een kist. Die valt als hunter wel wat tegen, aangezien hij je +15% run buff overschrijft met +5%, waardoor je er effectief weinig aan hebt. Mn Etched Beryl Bracelet is dan beter. Aangezien de meeste mains op locks zaten was het vandaag voornamelijk met alts. Op dat moment was mn captain nog 48, dus dat was creatief.

De instance op zich was niet moeilijk. Samen met een hunter zou ik de gate verdedigen wanneer nodig, de rest bleef op de bulwarks. Alleen de eerste keer had ik het een beetje benauwd. Ik had geen morale potions meer en uiteraard moet ze me dan een paar keer hard meppen. Eind goed al goed, we hadden haar verjaagd. Daarna kreeg ik wat potions van iemand en had ik ze vervolgens niet meer nodig :/

Na de eerste instance zijn we naar Barad Gularan gegaan, aangezien de rest nog dicht was. Met wat geluk zou ik Captain's Arm gedropt krijgen, een LM wilde graag een poging op Forvengwath's Despair doen. Forvengwath ging zonder problemen, zelfs met maar 5 man zonder tank. Helaas werd er niks fatsoenlijks gedropt, dus door naar Calledan Wisdan. Vroegah kon je hem gewoon naar buiten lokken en daar tegen hem vechten, maar dat is gefixt. Het is nu dus DPSen als een gek. Dat ging redelijk, tot onze champion door zn hoeven zakte. Cry of Vengeance en ik heb er weer een rez voor de deed bij :+. Uiteindelijk hebben we hem wel afgemaakt zonder verdere problemen. Helaas geen Captain's Arm :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik ga denk ik eerst naar 60 omdat ik graag de nieuwe content in MoM wil zien. :) Levelen kan daarna weer. Ook wil ik graag de tijd nemen om een class te leren kennen en heb dus geen zin in powerlevelen met hogere classes bijvoobeeld om zo snel mogelijk 60 te worden met een Runekeeper of Warden.

Muer, :w

[ Voor 3% gewijzigd door MADG0BLIN op 13-10-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben zaterdag lvl 49 geworden (hunter) en ben nu al weer over de helft heen op weg naar 50. Ik heb wat langlopende hunter quests gedaan maar voor de laatste ingrediënten moet ik Carn Dum in... Ik ben meer een solo player die enkel gelegenheidsgroepen maakt/aansluit maar ik denk dat ik hiervoor toch even een afspraak moet gaan maken met het kinship om een en ander te combineren met anderen.

Verder heeft een kinship broeder een nieuw outfit voor mij gemaakt, ik hoefde enkel voor de ingrediënten te zorgen (en het meeste had ik al liggen in de bank). Ik heb twee nieuwe bijlen gekocht op de AH omdat ik vond dat zwaarden voor een dwerg echt niet meer konden, en ze veel te licht waren geworden. (normaal koop ik geen wapens, ik krijg ze door quests).

Al met al een leuk weekend gehad, alleen jammer dat ik tijd te kort kwam voor de Ettenmoors.... Zucht er is nog zovele te doen, en de uitbreiding komt al zo snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Wat denk je van mij Thorgrem? Ik wil mn Champion ook nog op 50 hebben en zn woodworking op GM voor de expansion, en het liefst tegen die tijd ook mn Captain's deeds en metalsmithing klaar.

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 13-10-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:09:
Woei, captain is gisteren level 49 geworden. Vanavond ook de Rift in met hem, dus dat wordt leuk.

Gisteravond druk bezig geweest met book quests, book 7 en 8 (al moeten we b8c5 nog), ...
Heh, ik had je zo kunnen treffen! Heb toen ook B7, Ch8 gedaan (had ik al, maar ik had wat mensen geholpen om vervolgens verder te kunnen met B8) en vervolgens B8 helemaal en een klein beginnetje gemaakt met B9. Naast mijn captain, was er nog een andere captain bij van lvl 48 of 49, maar ik geloof niet dat het jouw char was ;).

Daarnaast gisteren eindelijk maar eens mijn laatste Garth Agarwen quests afgerond (het kwam er steeds maar niet van), ging heel soepeltjes met z'n vijfen en vrijwel alleen hoge levels. Ook weer wat deeds gedaan, ik heb nu niets meer staan in de North Downs, in Bree moet ik alleen nog die bomen en die deeds die je krijgt van het reputation gebied. Verder gisteravond nog snel wat reputation quests gedaan voor de Council of the North. Eens kijken of ik komende week weer wat boeken kan afronden. Op zich moet het kunnen lukken voordat MoM er is. Ook met deeds moet ik een heel eind kunnen komen en met wat geluk vind ik de laatste twee captain items ook nog voor die tijd.

Raids zal ik denk ik nog niet aan toe komen, hoewel ik ondertussen al een aantal keren gewoon aangesproken ben of ik mee wilde doen (is er een tekort aan captains?).

[ Voor 40% gewijzigd door The Flying Dutchman op 13-10-2008 10:14 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:50:
Wat denk je van mij Thorgrem? Ik wil mn Champion ook nog op 50 hebben en zn woodworking op GM voor de expansion, en het liefst tegen die tijd ook mn Captain's deeds en metalsmithing klaar.
Oww, jij hebt er twee. :) Ik hoef me maar te concentreren op 1 char.
Maar ik wil ook nog Grand master woodworker worden, maar dat lukt me ook wel (alhoewel ik dan wel duur hout moet kopen op de AH). Ik wil ook nog alle boeken afhebben en ik ben nu bij book V chap 8 (kan er nooit een groep voor vinden) en ben ook net met hoofdstuk VII begonnen.
Ik kan niet wachten op de uitbreiding, maar ik kom simpelweg tijd te kort om daar goed voorbereid heen te gaan zeg maar. Dat al me er echter niet van weerhouden om er wel heen te gaan zodra het uit is. Ik kan altijd later nog terugkomen om de nodige dingen te doen.

Ik zie eigenlijk wel voor me dat bij de uitbreiding, als de servers weer online komen er een groep van 100+ mensen in een keer gezamenlijk richting Moria vertrekt, alles slachtend wat ze onderweg tegenkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
2? Grapjas :p
Mn chars:
Rhyaehar, Hunter, Man, 50, (Explorer, GM Tailor)
Melagil, Loremaster, Elf, 50 (Historian, GM Scholar & Farmer)
Arakasi, Captain, Man, 49 (Metalsmith, Master Artisan)
Rhyaendor, Champion, Elf, 35 (Woodworker, Master Artisan)
Toltobrand, Burglar, Hobbit, 18 (Tinker, GM Cook & Jeweller)
The Flying Dutchman schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:08:
[...]
Raids zal ik denk ik nog niet aan toe komen, hoewel ik ondertussen al een aantal keren gewoon aangesproken ben of ik mee wilde doen (is er een tekort aan captains?).
Bij ons in de groep zijn er 5 geloof ik. 4 dus. Inclusief mezelf. Dus ja, er zijn er wat weinig.

[ Voor 39% gewijzigd door MueR op 13-10-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Anoniem: 181786 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:14:
[...]

Ik zie eigenlijk wel voor me dat bij de uitbreiding, als de servers weer online komen er een groep van 100+ mensen in een keer gezamenlijk richting Moria vertrekt, alles slachtend wat ze onderweg tegenkomen. :)
Wat dat betreft kun je misschien beter een week of twee extra nemen om je char(s) zover mogelijk te maxen en dan pas de uitbreiding aanschaffen ;).

[ Voor 39% gewijzigd door The Flying Dutchman op 13-10-2008 10:30 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was een weekendje met heel weinig LOTRO voor mij. Alleen zondagmiddag eventjes online geweest. Ach dan ben ik met mijn hunter maar nog geen 50 als de uitbreiding komt. Begin ik daar wel wat later mee. Ga kijken of ik vanavond in de buurt van de 47 kan komen. Denk inderdaad dat het in Moria erg druk wordt in het begin. Niemand bang voor lange rijen wachtende bij de quests? Geen idee hoe dit bij de lancering van LOTRO ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:18
Gisteren een all-burglar Helegrod raid gedaan. O danks het feit dat de meesten nog niet eerder met elkaar samengewerkt hadden (en er dus wat meer tijd voor het organiseren nodig was) bleek weer eens dat het resultaat van een groep burgs veel meer is dan de som van de individuen.

Zaudru ging neer voordat ze tijd had om adds te spawnen (ben de exacte tijd vergeten maar het was absurd snel) en na 3 wipes (eerste keer op 10K) op Thorog lukte het de derde keer wel . . . in 82 seconden . . .

We hadden er voor gekozen om geen burgs bove te zetten voor als Thorog 'op groen' gaat, maar we wilden 'm binnen de 3 min. downen, of beter gezegd: binnen de 2:40 omdat die tijd is neergezet door 21 Gilrain burgs :)

Gelukkig hadden we 3 wipes, anders was een groot deel van de burg-raid naar Etten gegaan :o . Nou, dat heb ik al een keer meegemaakt en dat is god-mode in overdrive. Niet echt aantrekkelijk om dan als creep in de buurt te zijn . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
82 seconden?!? Dat is ziek. Echt ziek.

En burglar raids in de moors zijn inderdaad niet tof. Ik heb dat 1 keer meegemaakt als creep. Ik was echt dood voordat ik met mn ogen kon knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:03:

En burglar raids in de moors zijn inderdaad niet tof. Ik heb dat 1 keer meegemaakt als creep. Ik was echt dood voordat ik met mn ogen kon knipperen.
Dat zal die warg packs wel leren. :P
Wat heb ik een hekel gekregen aan wargs tijdens mijn avonturen in de Ettens.
Hoe kan ik die als hunter eigenlijk goed opsporen zodat hun stealth geen nut meer heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:03:

idd dat is absurd! sterker nog het toont wel dat burglars behoorlijk overpowered zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:11:
[...]

Hoe kan ik die als hunter eigenlijk goed opsporen zodat hun stealth geen nut meer heeft?
volgens mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Anoniem: 181786 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:11:
[...]

Is er niet die trait dat je krijgt bij genoeg tracking dat je ook in staat stelt om stealthed creatures te tracken?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

botoo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 10:53:
Gisteren een all-burglar Helegrod raid gedaan. O danks het feit dat de meesten nog niet eerder met elkaar samengewerkt hadden (en er dus wat meer tijd voor het organiseren nodig was) bleek weer eens dat het resultaat van een groep burgs veel meer is dan de som van de individuen.

Zaudru ging neer voordat ze tijd had om adds te spawnen (ben de exacte tijd vergeten maar het was absurd snel) en na 3 wipes (eerste keer op 10K) op Thorog lukte het de derde keer wel . . . in 82 seconden . . .

We hadden er voor gekozen om geen burgs bove te zetten voor als Thorog 'op groen' gaat, maar we wilden 'm binnen de 3 min. downen, of beter gezegd: binnen de 2:40 omdat die tijd is neergezet door 21 Gilrain burgs :)

Gelukkig hadden we 3 wipes, anders was een groot deel van de burg-raid naar Etten gegaan :o . Nou, dat heb ik al een keer meegemaakt en dat is god-mode in overdrive. Niet echt aantrekkelijk om dan als creep in de buurt te zijn . . .
Gratz!

Ik had idd gelezen van de Gilrain burglars. Vond 2.40 al wat lang eigenlijk, maar 82 sec is ook wel weer heel erg weinig. :P En ja, ik wist idd al van dat burglars boven overbodig is. Gaat echt bizar snel. :P
Heb je screenshots? Wil ze graag zien.:)

Verder, Zaudra: Laurelin burgpack had haar in 53sec, maar die waren maar met 18/20 man ofzo, dus dat moet nog wel sneller kunnen. :)

Vanavond lead ik een burglar riftraid met kin, ben heel erg benieuwd hoe het gaat. Hopelijk komen we tot Narnulubat, en dan ff daarna wipen op Thrang om te kijken hoe dat gaat. :) En misschien idd ook nog met andere kin Thorog downen. Heb er zin in. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trinsec schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:05:
[...]

Is er niet die trait dat je krijgt bij genoeg tracking dat je ook in staat stelt om stealthed creatures te tracken?
Tracken is niet genoeg in het heetst van de strijd. Ik wil ze van verre aan zien komen, en het liefst zo dat zij nog de illusie hebben dat ze onzichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dat gaat je niet lukken. De enige die stealth detection kan verbeteren is de LM, maar zelfs dan is het nog een kwestie van in de buurt komen om ze te detecteren. Het zou het nut van stealth een beetje tenietdoen als dat wel zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Jij mag mijn wargs stealth hebben Thorgrem als ik van jou je ranged attack af mag pakken . . .
Zoals Muer^^ al zegt, een LM kan je detection verbeteren (en veel ook) en dat is wmb al vervelend genoeg voor een warg.

Screenshots van de burglars vs Thorog fight heb ik (nog?) niet, maar er komt een een fraps aan :) (het bestand is nu nog 2.5 GB groot dus moet eerst ff ge-edit worden.

Overigens ben ik het er mee eens dat burgs overpowered kunnen zijn, zeker als het een team burgs is, het stackable effect van meerdere burgs is groter dan de som van de individuen.

Ook wel leuk: met m'n tweede account kan ik heel makkelijk hulp 'vragen' aan de alt in mijn eerste account duo-solo dus :+ Dat scheelt een hoop zoeken naar fellowships als het een te zware quest is om solo op te pakken. :)
Nu ben ik niet de enige met twee accounts en heb ik samen met iemand waar ik vaak me team een dubbel duo-solo gedaan met het Legolas instance. Hij met champ50 en capt41 en ik met tank50 en burg36. Twee toons besturen is best wel een beetje lastig en aangezien Legolas ook niet de snuggerste is (lees: wil nog wel eens meer aggro pullen dan goed voor 'm is en neemt niet steeds voldoende regen rust :P ), een leuke uitdaging dus. We hebben een gevleugelde uitspraak 'only one way to find out', en hebben al eerder met z'n tweeën quest volbracht waar je normaliter een grotere ploeg dan twee voor nodig hebt.

Niet echt moeilijk om dat Legolas instance met 4 lvl 50's te doen, moeilijker met minder levels, en echt leuk als het lukt met 2 solo-duo's :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
botoo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:47:
Overigens ben ik het er mee eens dat burgs overpowered kunnen zijn, zeker als het een team burgs is, het stackable effect van meerdere burgs is groter dan de som van de individuen.
Niet alleen burgs hoor. Dit spel is gebouwd voor gebalanceerde groepen. Ga maar eens met 12 Hunters naar de Rift. Genoeg DPS om alles binnen enkele seconden om te leggen. Dit spel is niet gemaakt voor te veel mensen van 1 klasse in een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Maar zou dat ook zo zijn met andere klassen? Bijvoorbeeld 12 minstrels lijkt me al wat lastiger, 12 champs wil ik weleens proberen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
12 Minstrels = genoeg healing om alles te overleven. 9 in War-speech, 3 op healing. Win je alles.
12 Loremasters = genoeg crowd-control om 6 raids te bedwingen.
12 Champions = Genoeg AoE damage om groepen adds makkelijk om te leggen, 1 of 2 met heavy shield en je hebt tanks
12 Captains = Tanks, healers, 24 rezzes, Alle banners, dus +50 Might & Agi, +664 Morale, +2 ICMR, +3 ICPR, +400 power en dan ook nog eens +50 op alle stats.. Wat moest er mij doodmaken?
12 Guardians = Wat nou agro problemen. 2 op tank, de rest op overpower.
12 Hunters = DPS ftw. Elites zijn dood voor ze twee klappen kunnen doen, Elite masters misschien 5. Uitspreiden en Beneath Notice en je kan de NPCs gewoon rondjes laten rennen.
12 Burglars = Zoveel debuffs, das ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt MueR, maar burglars hebben het wel makkelijker: 12x Reveal weakness is zo'n enorme debuff, dat alle burglars heel erg veel DPS doen. Genoeg CJ's om jezelf zonder enig probleem te kunnen healen. Genoeg debuffs om heel veel damage te verminderen.
Dus vergeleken met de andere classes is het wel een stuk meer god-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:42:
12 Minstrels = genoeg healing om alles te overleven. 9 in War-speech, 3 op healing. Win je alles.
12 Loremasters = genoeg crowd-control om 6 raids te bedwingen.
12 Champions = Genoeg AoE damage om groepen adds makkelijk om te leggen, 1 of 2 met heavy shield en je hebt tanks
12 Captains = Tanks, healers, 24 rezzes, Alle banners, dus +50 Might & Agi, +664 Morale, +2 ICMR, +3 ICPR, +400 power en dan ook nog eens +50 op alle stats.. Wat moest er mij doodmaken?
12 Guardians = Wat nou agro problemen. 2 op tank, de rest op overpower.
12 Hunters = DPS ftw. Elites zijn dood voor ze twee klappen kunnen doen, Elite masters misschien 5. Uitspreiden en Beneath Notice en je kan de NPCs gewoon rondjes laten rennen.
12 Burglars = Zoveel debuffs, das ziek.
denk niet dat het zo simpel is als jij het nu stelt... 12 minstrels zijn leuk veel healing maar zoveel damage doe je niet hoor ook niet in warspeech. wat betreft de captains ja leuk hoor 50 op all stats 60 agil en 60 might (advanced banner) en hope, moraal en power + ICMR en ICPR maar dan nog doen ze relatief weinig damage en echt goeie tankws zijn het ook niet healing is leuk maar niet voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik denk dat je dat stiekem heel erg gaat meevallen Legolas. Het maakt opzich niet uit of je veel DPS doet. Zolang je niet doodgaat blijf je damage doen. Wanneer nood aan de man is zijn er makkelijk nog 3 minstrels omgeschakeld naar healing om wat extra te voorzien.

De Captains kunnen met 11 man de ene CPT die als tank wordt aangewezen healen. Elke 5 seconden 300 morale er bij, keer 11, dat is 3300 morale per 5 seconden, plus heals over time. Als captain heb ik tot nu toe ook behoorlijk veel FMs getriggerd, dus ook dat bevordert de DPS output.

True, de Burglars hebben in een dergelijke opstelling wel degelijk een enorm voordeel, maar dat doet niet af aan het feit dat 12 van een classe elk gevecht kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Volgens mij kan een captain nog wel redelijk wat DPS doen hoor, ik heb geen ervaring met andere classes, maar het komt toch regelmatig voor dat ik met mijn captain de meeste aggro trek (of komt dit niet voornamelijk door DPS?).

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:48:
Ik denk dat je dat stiekem heel erg gaat meevallen Legolas. Het maakt opzich niet uit of je veel DPS doet. Zolang je niet doodgaat blijf je damage doen. Wanneer nood aan de man is zijn er makkelijk nog 3 minstrels omgeschakeld naar healing om wat extra te voorzien.

De Captains kunnen met 11 man de ene CPT die als tank wordt aangewezen healen. Elke 5 seconden 300 morale er bij, keer 11, dat is 3300 morale per 5 seconden, plus heals over time. Als captain heb ik tot nu toe ook behoorlijk veel FMs getriggerd, dus ook dat bevordert de DPS output.

True, de Burglars hebben in een dergelijke opstelling wel degelijk een enorm voordeel, maar dat doet niet af aan het feit dat 12 van een classe elk gevecht kunnen winnen.
mjah daar heb je wel een punt natuurlijk. al zullen er zeker gevechten zijn die gaan falen balrog en thorog zal niet lukken (of burglars de balrog plat krijgen ben ik wel benieuwd naar)
The Flying Dutchman schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:54:
Volgens mij kan een captain nog wel redelijk wat DPS doen hoor, ik heb geen ervaring met andere classes, maar het komt toch regelmatig voor dat ik met mijn captain de meeste aggro trek (of komt dit niet voornamelijk door DPS?).
nee DPS is niet de dooslaggevende factor. ik trek ook wel eens aggro als healer zonder 1 punt damage te doen. en guards houden ook aggro (duuhhhhh) terwijl die toch veel minder DPS doen dan een champ b.v. het zal wel meespelen daar guards het vaak moeilijk hebben om aggro van hunter af te halen of dat nou door de hoeveelheid DPS komt of doordat ze ranged zijn weet ik niet nooit een guard gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Gebruik je een Halberd? Die genereren namelijk extra aggro ;) Maar inderdaad, mijn captain wil toch best regelmatig de aggro pakken van champions en wat nog meer. Guardians lukt het niet te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:09:
Gebruik je een Halberd? Die genereren namelijk extra aggro ;) Maar inderdaad, mijn captain wil toch best regelmatig de aggro pakken van champions en wat nog meer. Guardians lukt het niet te makkelijk.
Nee, ik gebruik een greatsword (mirrored ancient steel). Die doet het wat dat betreft ook prima ;). Verder probeer ik bij mijn char de might, fate en agility zo hoog mogelijk te houden (lukt bij agility nog niet zo goed, maar aangezien ik toch wel regelmatig critical hits heb hoeft het misschien ook wel niet zoveel hoger meer).

edit
Volgens de frontpage krijgt WoW de optie dat mounts niet meer verdwijnen als je het water in gaat. Op zich vind ik dat wel een nette oplossing, paarden kunnen volgens mij goed zwemmen (ook wel met iemand op de rug dacht ik).

Ook lees ik dingen over duiken in WoW. Ik vraag me af of dat ooit nog in Lotro komt, kan toch wel voor een aantal leuke quest elementen zorgen (Gollem dook ook het water in en vond onder water de ring). Daarnaast vraag ik me af of we nog water monsters gaan zien in Lotro. De wateren zijn nu nog verdacht stil, wat eigenlijk wel een beetje gek is natuurlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door The Flying Dutchman op 13-10-2008 19:17 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Agility is alleen nuttig voor Hunters en Burglars eigenlijk. Als Captain heb je meer aan hoge Fate, Might en Vit. Voor ICPR is handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
MueR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 19:17:
Agility is alleen nuttig voor Hunters en Burglars eigenlijk. Als Captain heb je meer aan hoge Fate, Might en Vit. Voor ICPR is handig.
Vandaar fate natuurlijk. Toch is agility wel handig, het zorgt voor meer critical hits en die geven de captain de mogelijkheid om skills te gebruiken die anders alleen gebruikt kunnen worden als een vijand verslagen wordt. Zeker tijdens de lange gevechten tegen een boss kan dit wel handig zijn.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Had ik gisteravond even geluk in de Rift zeg. Na een wat trage start omdat een of twee mensen zich hadden ziekgemeld en we dus wat moesten schuiven en replacements roepen, konden we een half uur na geplande datum beginnen. Tot mijn grote genoegen heeft Turbine eindelijk de quest "Into the Rift" een raid quest gemaakt, waardoor je nu niet langer de raid hoeft te verlaten. We hadden wel een creatieve lineup. Geen guardians, 2 van elke andere klasse.

We begonnen vrij aardig, geen noemenswaardige problemen afgezien van 2 deaths door een critical hit van een Troll op een mushy LM en op een van de champions (:w Madg0blin weer). Weer een erbij voor de rez deed :). Barz ging zonder problemen neer, maar niemand voor de boots gem. Een greedroll dus, aangezien ik me had ingeschreven op de leggings. Van de drie bleek ik het hoogst te rollen, dus mocht ik me alvast de gelukkige bezitter van een paar Boots of the North Star. Verder nog een Threkrand, die ging naar onze tankende champion.

Bij Zurm ('Dave' in onze groep) kwam iemand te dicht bij een slavemaster terwijl de raidleader nog bezig was met het markeren van stuntargets. Hij kreeg die vervelende buff er door, waardoor de Pale-folk werden opgewaardeerd van vervelend naar gevaarlijk. Een van de minstrels ging down, mn cry of vengeance werkte niet en kort daarop gingen de eerder genoemde Loremaster en ik dood (ik zou zweren dat ik naast In Harms Way ook Last Stand had getriggerd, maar maakt niet uit). Evengoed gingen ze dood, waarna ook Dave dood ging.

Op naar Fruz, een van de makkelijkste gevechten in de Rift. Ik zal de slaapverwekkende details besparen. Komt er op neer dat we 2 Gloves kregen, waar maar 1 persoon zich op had ingeschreven. Weer een greed roll. Dit keer ging hij naar eerder genoemde loremaster. Verder kregen we deze helm gedropt. De enige twee die hem wilden hebben hadden beiden al een blauw item (ik en de guardian champion). Na een roll van 25 dacht ik dat het bekeken was, alleen rollde hij nog slechter. Dus de boots en een helm, telt u mee?

Door naar Zogtark voor de leggings. Onze tank ging rustig dingen pullen, tot het punt waarop ik dacht dat we klaar waren. Ik had meegeteld in mn hoofd en ben daar nu zo vaak geweest, zowel als raidleader en als raider, dat ik het wel wist. Nee, zegt ie, er staan alleen die 2 om de hoek nog. Komt die grapjas terug met die 2 EM Scrappers en een EM draak. Maargoed, met 2 champions en 2 captains heb je genoeg heavy armour om alles te overleven, dus dat was ook niet zo'n probleem. Zogtark lag sneller dan ik verwacht had dood voor ons. Al wat restte was de loot.

Leggings dus, die wilde ik hebben. Naast ondergetekende had ook de eerder genoemde LM zich hiervoor ingeschreven. Ik roll 20, dus hij won. Dacht ik. Rollt ie 6.

Totaalscore: Boots of the North Stars, Halhar en Leggings of the North Stars.
Nu nog even 50 worden, dan kan ik dit spul en mn War-Captain's Shoulders ook gebruiken :+

Edit:
Oh ja, ik bedenk me net dat ik ook nog eens XP heb vergaard in een raid. Theoretisch onmogelijk, I know. In de praktijk blijkt echter dat je voor Arch-Nemesis als Barz en Zurm toch een dikke 2 xp per kill mag bijschrijven :+

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 14-10-2008 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
lol, heb je zo de complete set al ;)

maar pullen jullie die 2 scrappers + draak nooit?

Heb gisteren op m'n burg m'n angmar set compleet gekregen en d'r weer een stuk bij voor m'n annuminas set. Moet er nu nog 3 van annuminas en 3 van de rift en dan ben ik compleet. Rift nog boots, gloves en shoulders, dus als ik eens mee kan voor de 1e paar bosses, heb ik zeer waarschijnlijk boots en gloves wel :)

Afgelopen zondag boss 5-7 gedaan, met maar 1 healer en 1 lm, maar we waren in iets meer dan een uur klaar. Narnulabat in iets minder dan 7 minuten en boss 6 ook zo snel. Lang geleden dat ze zo snel gingen. En dat we niet wipeten op thrang viel me ook mee, gezien onze groepsindeling.

Zou thrang eigenlijk als 6-man groep te doen zijn? Want met name de laatste wave lijkt me erg lastig, maar binnen de kin willen een aantal 't wel eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die draak + 2 scrappers mezzen we meestal op hun plek, om ze vervolgens een voor een op de pijnbank te leggen.

Thrang met 6 is denk ik vrijwel onmogelijk. Die Shamans zijn daar te sterk voor met zn vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Flying Dutchman schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:35:
edit
Volgens de frontpage krijgt WoW de optie dat mounts niet meer verdwijnen als je het water in gaat. Op zich vind ik dat wel een nette oplossing, paarden kunnen volgens mij goed zwemmen (ook wel met iemand op de rug dacht ik).

Ook lees ik dingen over duiken in WoW. Ik vraag me af of dat ooit nog in Lotro komt, kan toch wel voor een aantal leuke quest elementen zorgen (Gollem dook ook het water in en vond onder water de ring). Daarnaast vraag ik me af of we nog water monsters gaan zien in Lotro. De wateren zijn nu nog verdacht stil, wat eigenlijk wel een beetje gek is natuurlijk.
Is het niet gewoon een stukje gemakzucht om je mount te laten zwemmen (en dat merk ik wel meer in de nieuwsberichten over WoW, dat ze er dingen instoppen/uitslopen om het allemaal makkelijker te maken)? Ik vind het niet bij fantasy passen om al zwemmend op je mount lake evendim over te steken bijvoorbeeld. En wat voor een tactisch nadeel/voordeel zal dat hebben in de Ettenmoors bij de centrale keep?

In Moria komt bij de poort iig een groot beest in het water. Wellicht dat ze dan iets aanpassen. Maar ik vind het water nu eigenlijk ook wel prima. Ik had altijd een hekel aan die onderwater quests in WoW. Ik had vaak te weinig zuurstof waardoor je de hele tijd naar de oppervlakte terug moet. En dan moet je onderwater een gezonken schip en enz enz, wat een ramp was dat. Tevens vond ik de besturing onderwater op zijn zachts gezegd niet zo heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:01

TAA

Liever IRC

MueR schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:13:
Die draak + 2 scrappers mezzen we meestal op hun plek, om ze vervolgens een voor een op de pijnbank te leggen.

Thrang met 6 is denk ik vrijwel onmogelijk. Die Shamans zijn daar te sterk voor met zn vieren.
De laatste wave is te doen door ze te kiten en dan 1 voor 1 neer te halen bij de stairs. Champ op Thrang om met clobber de ranged attack van de kiter af te houden...

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst :+

De afgelopen week mijn minstrel door de North Downs heen getrokken (van lvl25 naar 33). Nog even Fornost onveilig maken, 2 levels erbij en dan op naar Everswim! Pak deze keer wel meteen alle geslotte virtues mee; drie keer is scheepsrecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Video: all burg-raid smacks Thorog :)

Na het succes van de burgs is er een binnenkort een all hunter attempt (en ook daar ga ik mee natuurlijk).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Net session play gedaan met Laerdan (book14).. best pittig, vooral het einde. Had nog 150 healt over!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die instance was best gaaf ja, ik hoop echt dat we meer van dit soort quests krijgen (als in regelmatiger).

Trouwens, wie had er ook al weer die signature nagemaakt zoals in de US forums? Heeft diegene daar nog een PSD van?

[ Voor 35% gewijzigd door MueR op 15-10-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
Heb ik iets gemist, ik blijf maar hangen in de launcher bij "connect".
Geen foutmelding oid.

De tekst in de launcher (niuews feiten) is trouwens ook niet opgemaakt, gewoon wordpad lijkt het wel.
Op de website staat dat de servers gewoon up zijn...was loos?

/// en laat maar, windows update FTW, ik heb een systeemherstel gedraaid na een "belangrijke"update en het werkt weer.

[ Voor 19% gewijzigd door vage op 15-10-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister eindelijk book 5 afgerond. Chap 8 bleek toch wel goed te doen zonder healer. De Nazgul maakte geen schijn van kans.
Nu zit ik met book 7 chap 6 (dat je die hamer bij die tombe moet halen), het is een solo quest, maar ik ken de weg daar niet en het is voor mij als hunter (met een matige uitrusting) niet te doen alleen.

Ik ben overigens ook bijna lvl 50, ik hoef nog maar 1/40ste van het balkje (nog minder dan een uurtje werk dus). Ik ben inmiddels lvl 50 :D

Telt de balk eigenlijk gewoon door en blijft die hangen voordat je lvl 51 wordt (zodat bij Moria je bijna gelijk lvl 51 bent)?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 16-10-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, die balk gaat niet verder als je level 50 bent, dus zodra Moria komt als expansion mag je weer verder levellen. Tot die tijd blijf je begin level 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Gisteren Tomb of Elendil gedaan. Erg mooie instances met een vet eindgevecht. Hebben wel vele minuten op die schildpad mogen hakken. 10-15 min. zoiets. :9 Smaakt naar meer... Eigenlijk mijn langste instance in Lotro ooit.
Idem bij Rift? CD? Uru?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Tomb of Elendil is leuk, maar ik vind de instances in bepaalde boeken (denk boek 5 met Legolas bijvoorbeeld) ook heel tof. En dan heb je bijvoorbeeld ook Boek 7, chapter 8, is ook een leuke instance. Ongetwijfeld zullen de raids ook wel heel gaaf zijn, omdat die helemaal daarop gericht zijn.

Oh nu herinner ik me weer een hele toffe instance: in Fornost heb ik een keer een hele leuke avond gehad met een groep, zeker een collar for the king was heel spannend (eigenlijk was dat onze eigen schuld omdat we een foutje maakten). En ook in Fornost die 4 wights die je moet verslaan, de laatste hebben we toen meer dan 10 minuten op in staan hakken.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die boeken zijn zeer mooi uitgewerkt ja. Ik vond op de Nazgul inslaan bij book 5 chap 8 ook wel spannend, vooral omdat we geen healer bij ons hadden. (en omdat die het meest recent wasvoor mij).
Ik ben nu bij chap 8 van book 7, ik vind het wel jammer dat het moeilijk is om een groep voor die boeken te vinden...

Wat ook nog een quest is die me goed bijstaat was die op de weathertop. Die was mooi, en zo spannend. Sowieso vind ik de weathertop zeer mooi uitgewerkt, dat hele gebied er om heen en dat uitzicht...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.