Ik zit wat te doen met meerdere cardreaders en USB HDD's onder Windows 10 en dat is dus echt gigantisch kwalitatief uitermate teleurstellend geworden :
Die idioten hebben
"Safely Remove Hardware/Storage" gewoon helemaal naar de klote geholpen omdat er blijkbaar teveel Windows gebruikers te dom zijn om hun USB zooi normaal te gebruiken !!!
Waar ik nu mee zit is dat ik dus voor het verwijderen van :
- CF en (microSD) spul uit mijn cardreader naar
Manage Storage toe moet en die daar kan Ejecten.
- 2,5 inch USB HDD niks kan doen en het liefst de PC uitzet zodat de HDD ook uit wordt gezet...
En dan heb ik weer een Externe USB behuizing voor alles wat SATA is die ineens weer wel het icoontje ergens vandaan tovert als ik die aansluit met een 3,5 inch HDD erin op dit moment !!!
Echt...
Welke mafkees heeft dit verzonnen ?!?!?!

Aaaaahhhh.... Wat lievvvv !!!

(En zoals altijd bij deze hobby: “elk probleem brengt bij het oplossen ervan weer nieuwe kennis mee”)
Goed bezig!

Eerlijk gezegd werd ICQ en later ook MSN best wel vaak i.c.m. IRC gebruikt

En terecht!
Voor de 1000ste keer dezelfde shit herhalen is echt irritant als je via de Search bovenaan een Topic gewoon alles maar dan ook ALLES! kan terugvinden

De persoon die deze reactie geeft, weet vrijwel niets van het onderwerp, en zal je ook bij genoeg zoeken niet verder helpen.
Dat is dan weer wel jammer...

Dit gebeurt ook vaak op Discord, de betweters zitten meestal daar, echt verschrikkelijk.
Discord is echt troep en als je gek genoeg bent om het op je PC te installeren ook nog eens Electron based Spyware dus dat vind ik sowieso echt drie keer niks!

Is er een Reddit community? Je hebt daar ook een /r/linuxquestions sub, daar zitten meestal wel mensen die je helpen.
Ik kom weleens wat tegen en zonder
https://old.reddit.com is dat rare forum echt totaal onbruikbaar gewoon

+1

Ik vind het vaak een soort
"Hash & Rehash" van wat men op andere plekken heeft gepost en ook nog eens niet de daadwerkelijke oplossing is 9 van de 10 keer...

Kwam dat ook ergens anders tegen een tijdje geleden, maar weet niet meer waar precies...
Opzich wel mooi dat er nog mensen zijn die "de ziel" van bepaalde dingen willen bewaren en gewoon tegen de nare veranderingen in gaan!

Wat wil je precies beveiligen dan
Mensen moeten echt eens kappen met alles oh zo veilig willen hebben, terwijl er een hoop dingen al die overhead niet eens nodig hebben!
Lekker al je onzinnige berichten met daarin 0,0 vertrouwelijke gegevens beveiligen...
sure... go ahead! LOL!

Dacht dat het geen encryptie had (enkel HTTPS - maar dus niet end-to-end), en in feite zijn het een soort van mailinglists. Dacht namelijk dat het als plaintext wordt weggeschreven?
Het wordt alleen weggescreven als de Admins of de beheerder van het kanaal het ergens naartoe laat wegschrijven of eventueel de aanwezigen alles laten wegschrijven in een Channel Log File in hun IRC Client

HollowGamer schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:47:
Maar weet nog toen ik pas met Arch Linux begon, dat ik gewoon wat vragen had over encryptie en daarin het beste indelen. Als een noob, wil je gewoon een beetje iemand die je wat geruststelt of iets van antwoord geeft.
Uiteindelijk weer zoals gewoonlijk: wat heb je zelf gevonden? Waarom val je ons ermee lastig? Dat terwijl je juist super veel vindt, maar even de draad kwijt bent. Zoals ook in het normale leven, terwijl het bord van je bestemming recht voor je neus staat.
Ik vind dat heel jammer, want dat zie je super veel in de IT wereld.
Had ik niet als ervaring toen ik lang geleden had besloten om me echt eens in de materie te verdiepen en FreeBSD te installeren en vragen begon te stellen op een of ander Nederlands *BSD Forum
Tot op dat moment alleen maar kant en klare omgevingen gedraaid in de vorm van Mandrake/Red Hat/Fedora/Lindows

en het prachtige BeOS 5 Personal Edition

Ja, echt zo tof die interactie :
Stel een vraag en duim dat er iemand erop zal reageren met een nuttige reactie! YAY!
Om vervolgens die reactie of discussie nooit meer terug te kunnen vinden zoals je dat op een forum wel kan!
Echt een geweldig medium...
NOT! 
Je moet toch iets op je toaster installeren!