Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

NOS Kroeg - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 232.767 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ..Piet..
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 24-09-2007
http://www.pietspics.nl/pub/noskroegv2.jpg
:? Waarom de NOS Kroeg? :?

Het komt geregeld voor dat ik allerlei dingetjes te melden heb over mij nieuwe programma wat ik heb gecompilled, waar ik helemaal trots op ben. Een nieuwe repositorie waar ik helemaal blij mee ben of een gek probleem in mijn X waar ik ergens wel weet hoe het zit, maar het toch niet helemaal doet wat ik wil. Kleine opmerkingen....kleine vraagjes....kleine dingen waar ik trots op ben, maar bij wie kan ik het kwijt?

:? Inderdaad, dat heb ik ook! Is daar geen topic voor dan? :?

Het KMT in de HK is niet de plek voor deze opmerkingen. Ten eerste begrijpt 90% daar niet waar ik het over heb en ten tweede wordt het met de scherpere moderatie daar helemaal niet meer op prijs gesteld. Nergens hier op GoT kan ik dergelijke kleine dingen kwijt; mijn zogenaamde Linux-avonturen. Volgens mij heeft iedere NOS-user wel verhalen over vroeger, en nu. Dingetjes die je wilt melden en met gelijkgestemden wilt overleggen of patsen. DIT IS DE PLEK!

:? Dit is deel 2, waar is deel 1 dan? :?

NOS Kroeg

:? Dus? :?

Dames, heren,

Pak een biertje, colaatje of wijntje en schuif lekker aan in de NOS Kroeg voor een fijn praatje!

_/-\o_ Dankwoord _/-\o_

Orginele topicstart en idee door Jk_W
Vorige banner door itons
En natuurlijk alle tweakers die het hier zo gezellig maken :)

..Piet.. wijzigde deze reactie 12-03-2007 14:54 (38%)
Reden: Opmaak

Proudly powered by Debian & Gentoo

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True